آشپزخانهویژه

آبلیمو گیر دستی، راهنمای خرید اینترنتی آبلیمو گیر خانگی دستی ارزان

نکات مهمی که هنگام خرید آبلیمو گیر دستی باید در نظر بگیرید.

آب لیمو گیر دستی ابزار هوشمندانه‌ای است که کار روزمره شما را در آشپزخانه آسان می‌کند. با کمک آبلیمو گیر دستی می‌توانید از یک لیمو در مقایسه با فشار دادن با دست، مقدار زیادی آب لیمو استخراج کنید. به همین دلیل است که هیچ آشپزخانه‌ای نباید بدون یک آبلیمو گیر دستی خوب باشد. در حال حاضر تعداد زیادی لیمو پرس مختلف وجود دارد. برای مقایسه محصول خود، مدل‌های مختلفی را در معرض مقایسه قرار داده‌ایم و مهم‌ترین جنبه‌ها را برای شما بررسی کرده‌ایم. چه در حال آشپزی باشید، چه سس سالاد درست کنید، چه پای لیمو یا کوکتل، آب لیموی تازه فشرده بسیار بهتر از بطری‌های مملو از مواد نگهدارنده است. نکته جالب در مورد آبلیمو گیر دستی این است که به راحتی می‌توان آن را هنگام کمپینگ یا سفرهای جاده‌ای همراه خود برد و برای کار کردن فقط به کمی قدرت عضلانی نیاز دارد.

برای چنین کار ساده‌ای، تعجب آور است که چند مدل آبلیمو گیر دستی مختلف در دسترس است. با ابزار مناسب، آب مرکبات خود را می‌توان در یک چشم به هم زدن انجام داد، بعلاوه از بیرون کشیدن یک بطری از یخچال آشپزخانه راحت‌تر به نظر می‌رسد. برای اطمینان از اینکه شبیه یک حرفه‌ای به نظر می‌رسید، ما تعدادی آبلیمو گیر دستی عالی در سال ۲۰۲۲ را بر اساس کارایی آب گیری، سهولت استفاده و دوام آن‌ها جمع آوری کرده‌ایم. ما همچنین نکاتی را برای انتخاب یک ابزار آبلیمو گیر دستی عالی به شما ارائه خواهیم کرد.

اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که قصد خرید آبلیمو گیر دستی را دارید، اما با توجه به تنوع زیاد محصولات و قیمت‌ها با خرید این محصول ارزشمند به مشکل برخورده‌اید، اصلا نگران نباشید. ما در این مقاله شما را با انواع آبلیمو گیر دستی موجود در بازار آشنا کرده و به شما یک سری نکات مهم را که هنگام خرید آبلیمو گیر دستی باید به آن‌ها توجه داشته باشید را به شما آموزش می‌دهیم.

آبلیمو گیر دستی چیست و چه کاربردی دارد؟

آبلیمو گیر دستی می‌تواند به شما کمک کند تا مقدار کافی آب لیموی تازه را از میوه لیمو استخراج کرده و آن را از الیاف جدا کنید. این دستگاه قابل حمل است و استفاده از آن آسان می‌باشد. همچنین فضای زیادی را اشغال نمی‌کند و کاملاً روی پیشخوان آشپزخانه شما قرار می‌گیرد. برخی از آبمیوه‌گیری‌ها، به‌ویژه آب‌میوه‌گیری‌های دستی، می‌توانند تا زمانی که آماده استفاده از آن‌ها نباشید، در کابینت آشپزخانه شما جای بگیرند. این آبمیوه‌گیری تنها به میوه‌های لیمو محدود نمی‌شود. علاوه بر تهیه آبلیمو، می‌توانید از این آبمیوه گیری برای مرکبات دیگر مانند لیموترش یا پرتقال نیز برای تهیه آب استفاده کنید. برخی از انواع آبمیوه گیری را می توان بر روی میوه‌های جامد از جمله سیب و حتی سبزیجاتی مانند هویج برای استخراج آب آنها نیز استفاده کرد. بنابراین، اگر شما علاقه مند به اضافه کردن مقداری آب لیموی تازه به رژیم غذایی خود هستید و همچنین علاقه مندید که آب لیموی خود را خودتان تهیه کنید، در انتخاب آبمیوه گیری چندین گزینه دارید.

حتما بخوانید: راهنمای خرید دستگاه آبمیوه گیری

انواع دستگاه آبلیمو گیر موجود در بازار:

بیایید با یک طبقه‌بندی گسترده از آبمیوه‌گیری‌ها شروع کنیم، من آب‌میوه‌گیری‌ها را دسته‌بندی می‌کنم، به‌ویژه آن‌هایی که می‌توانید بر اساس نحوه کارکرد آن‌ها برای استخراج آب از میوه‌ لیمو استفاده کنید:

  • آبمیوه گیری برقی مرکبات: به طور خاص برای مرکبات از جمله لیمو، لیموترش و پرتقال طراحی شده است. این آبمیوه‌گیری‌ها ممکن است طراحی مشابه برخی از آب‌میوه‌گیری‌های دستی را داشته باشند، اگرچه به صورت برقی کار می‌کنند، بنابراین قبل از تهیه، اطمینان حاصل کنید که آن‌ها به صورت الکتریکی کار می‌کنند. اگر فقط به آبلیمو و سایر مرکبات علاقه دارید، پس این آبمیوه گیری‌ها برای میوه های لیمو و برای گرفتن آب از سایر مرکبات عالی هستند. همچنین لازم نیست در مورد پوست کندن لیمو یا برداشتن دانه‌ها زحمت بکشید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که میوه‌ها را از وسط نصف کرده و روی آبمیوه گیری برقی قرار دهید.
  • آبمیوه گیری گریز از مرکز: این آبمیوه گیری‌ها برای چندین نوع میوه از جمله لیمو و میوه‌های جامد مانند سیب و هویچ استفاده می‌شوند. بر خلاف آبمیوه گیری‌های مرکبات، از آن‌ها می‌توان برای استخراج آب از برخی سبزیجات نیز استفاده کرد. برای استفاده از این آبمیوه گیری‌ها برای استخراج آب لیمو، باید پوست لیمو را جدا کنید سپس میوه را داخل محفظه‌ای با رنده یا مش قرار می‌دهند که با سرعت بالایی می‌چرخد تا آب آن خارج شود. این آبمیوه گیری‌های خاص نیز بسیار سریع هستند. شیره تازه را پس از عبور از صافی جداگانه و فیبر را نیز در ظرف دیگری جمع آوری می‌کنند.
  • آبمیوه گیری ماستیکاتور: آن‌ها همچنین به عنوان آبمیوه گیری کند شناخته می‌شوند. برخلاف آبمیوه‌گیری‌های گریز از مرکز، میوه‌ها در یک محفظه باریک قرار می‌گیرند که نمی‌چرخد، اما محتویات داخل محفظه توسط یک مارپیچ فشرده می‌شوند. این نوع آبمیوه گیری‌ها در مقایسه با آبمیوه گیری‌های گریز از مرکز سرعت کمتری دارند، هرچند که کمتر کف می‌کنند.
  • آبمیوه گیری دستی: آبمیوه گیری‌های دستی اغلب به صورت دستی کار می‌کنند. شما ممکن است آن‌ها را به عنوان فشار دهنده یا ریمور بشناسید. آن‌ها طرح‌های مختلفی دارند که همگی با یک اصل کار می‌کنند و به صورت دستی آبمیوه را از لیمو خارج می‌کنند. این آبمیوه‌گیری‌ها ممکن است از فولاد ضد زنگ یا پلاستیک ساخته شده باشند و از آبمیوه‌گیری برقی ارزان‌تر هستند. آن‌ها کوچک، قابل حمل و سبک هستند و می‌توانند برای پرتقال و همچنین لیموترش استفاده شوند. برای استفاده از این آبمیوه‌گیری‌ها، لیموها را از وسط نصف کرده و با استفاده از مکانیزمی که بر روی میوه لیمو فشار وارد می‌کند، آب آن گرفته می‌شود تا آب تازه آن خارج شود. ریمرها از شما می‌خواهند که میوه لیمو را با دست روی دستگاه فشار دهید تا آب لیمو از میوه خارج شود. آن‌ها همچنین دارای یک صافی هستند که به جدا کردن الیاف و دانه‌ها از آب لیموی تازه کمک می‌کند. این آبمیوه گیری برای مرکبات خوب است اما نمی توان از آن‌ها برای میوه‌های جامد مانند سیب یا سبزیجات استفاده کرد این آبمیوه‌گیری‌ها زمان بیشتری می‌برند و به انرژی زیادی نیاز دارند و ممکن است در مقایسه با مدل‌های برقی، آبلیمو کمتری استخراج کنند.با این حال، اگر به یک آب‌میوه‌گیری ارزان قیمت برای میوه‌های لیموی خود نیاز دارید، می‌توانید به سراغ پلاستیکی بروید که به صورت دستی کار می‌کند، اگرچه اسید موجود در میوه‌ها ممکن است پلاستیک را از بین ببرد.

آبلیمو گیر دستی برای چه کسانی مناسب است؟

آب لیمو در واقع تقریباً برای هر آشپزخانه‌ای مناسب است. به خصوص اگر به آشپزی یا پختن غذا علاقه دارید، آب لیمو می‌تواند کار شما را آسان کند. علاوه بر این، نمی‌توانید آنقدر که می‌توانید با فشارنده از یک میوه تنها با دست خود آب بگیرید. به همین دلیل است که آب لیمو گیر در مقایسه کارآمدتر است. البته اگر می‌خواهید مقدار بیشتری آب بنوشید، مثلاً برای تهیه آب میوه خودتان، آبلیموگیرها نیز مناسب هستند. علاوه بر این، آب لیمو برای افرادی که پوست دست‌هایشان بسیار حساس است مفید است. به عنوان مثال، اگر دچار نورودرماتیت در دستان خود هستید، یک آبلیمو گیر دستی می‌تواند از تماس لکه‌های دردناک شما با آب لیمو تهاجمی جلوگیری کند.

چگونه از آبلیمو گیر دستی به درستی استفاده کنیم؟

همه آبلیمو گیرها بر اساس یک اصل کار می‌کنند. با فشار دادن روی لیمو، آب میوه آن خارج می‌شود. با این حال، این بدان معنا نیست که شما می‌توانید تمام لیمو آبلیمو گیرها را به یک شکل استفاده کنید. با فشار دادن نیمی از لیمو بر روی مخروط فشار دادن و سپس چرخاندن آن به طور متناوب در هر دو جهت، از یک لیمو گیر دستی کلاسیک استفاده می‌کنید. در مدل‌های برقی، روند مشابه است، با این تفاوت که فقط باید نیمه لیمو را به آرامی روی مخروط فشرده فشار دهید. برای جلوگیری از آسیب تصادفی به چیزی، بهتر است خیلی محکم روی مخروط فشرده فشار نیاورید. از طرف دیگر انبر پرس‌ها از نظر نحوه کار کمی متفاوت هستند. با این نوع آبمیوه گیر باید نصف لیمو را در ظرف نیم دایره ای قرار دهید و سپس انبر را فشار دهید. اصولاً این پرس درست مانند پرس سیر عمل می‌کند.

حتما بخوانید: راهنمای خرید پیشبند آشپزخانه

نکات مهمی که هنگام خرید آبلیمو گیر دستی باید در نظر بگیرید:

  1. جنس: فولاد ضد زنگ بهترین است بهترین نوع لیمو پرس از فولاد ضد زنگ ساخته شده است و آلومینیوم و چوب نیست. فولاد ضد زنگ آلیاژی از فولاد است که در برابر زنگ زدگی مقاوم است. این بدان معنی است که وقتی آب لیمو با فولاد ضد زنگ تماس پیدا می‌کند، منجر به خوردگی یا شسته شدن فلز نمی‌شود. لیمو پرس ساخته شده از فولاد ضد زنگ سالم ترین دستگاه برای شماست. تحقیقات نشان داده است که آلومینیوم می‌تواند مقادیر ناسالمی از فلز را در مایعی که با آن در تماس است، شسته و وارد آب لیمو شما کند. از سوی دیگر، فولاد ضد زنگ مواد شیمیایی را به آب لیمو نمی‌ریزد و استفاده از آن بی‌خطر است. آبلیمو گیرهای چوبی به راحتی تمیز نمی‌شوند، مایعات را جذب می‌کنند و سطح صیقلی آن به این معنی است که قبلاً مقداری مواد شیمیایی روی سطح وجود دارد و از این رو ما لیمو پرس‌های چوبی را توصیه نمی‌کنیم.
  2. عمق: یک کاسه عمیق‌تر به بهترین شکل فشرده می‌شود مطمئن شوید که یک لیمو کوب را با یک “کاسه عمیق” انتخاب می‌کنید. یک کاسه عمیق تضمین می‌کند که صرف نظر از اندازه لیمو، کوچک یا بزرگ، می‌توانید آن را در سریع ترین زمان آب بگیرید. آیا تا به حال متوجه شده‌اید که چگونه باید تکه‌های لیمو را از آبگیر خارج کنید و آن‌ها را به روش‌ها یا زوایای مختلف قرار دهید تا آخرین قطره آب را فشار دهید؟ این زمانی اتفاق می‌افتد که کاسه یا سطل، فنجان کم عمق باشد. به این ترتیب، حتی زمانی که آب میوه بیشتری باقی مانده باشد، به راحتی به حداکثر حد فشار می رسید. یک کاسه عمیق تضمین می‌کند که شما می‌توانید در یک حرکت فشار دهید.
  3. لبه‌های ناهموار: فشار دهنده‌های بی کیفیت می‌توانند لبه‌های خشن، خام یا گاهی اوقات حتی تیز داشته باشند. این نه تنها برای دست‌ها احساس ناراحتی می‌کند، بلکه خطر زنگ زدن دیرتر را نیز افزایش می‌دهد. برای اهداف تمیز کردن، می‌توانید بررسی کنید که آیا دو انتها کاملاً باز می‌شوند یا خیر. این کار تمیز کردن لولاها را آسان تر می‌کند.
  4. پرس آلومینیوم: این سنگین‌ترین کاسه بود و اندازه خوبی هم داشت. وزن اضافی به استخراج حداکثر آب میوه کمک می‌کند. با این حال، تحقیقات زیادی در مورد اثرات تماس آب لیمو یا آب میوه با آلومینیوم انجام شده است. بنابراین، ما لیمو پرس آلومینیومی را توصیه نمی‌کنیم.
  5. طراحی و سبک: فشار دهنده باید دارای دسته باشد، یعنی پوششی از لاستیک یا پلاستیک. این کار باعث می‌شود که کار با ابزار آسان و راحت باشد. شما می‌خواهید که آبلیموگیر لبه‌های صاف داشته باشد، نه لبه‌های تیز و ناهموار. همچنین لیمو کوب باید محکم و سنگین باشد.
  6. دستگیره‌ها: دسته‌های فشار دهنده باید محکم و دارای لایه‌ای از لاستیک یا سیلیکون باشند تا لغزنده نشوند و به راحتی در دست قرار بگیرند. همچنین از صاف بودن لبه‌ها اطمینان حاصل کنید تا هنگام اعمال فشار به خود آسیب نرسانید.
  7. طراحی ارگونومیک: اگر مقدار زیادی آب لیمو می‌نوشید، وقتی محصولی با طراحی ارگونومیک ندارید، این کار می‌تواند تا حدودی سخت شود. لیمو کوب با طراحی خوب فشار روی دست‌ها را کاهش می‌دهد و در عین حال حداکثر آب را خارج می‌کند. مراقب یک دسته عریض و اهرمی باشید که تا انتها باز شود تا میوه را به راحتی قرار داده و جدا کنید.
  8. غربال کردن: کاسه پایینی آبمیوه گیری با چند سوراخ کوچک یا یک دهانه الکی طراحی شده است که اجازه می‌دهد آب میوه بدون ورود دانه ها داخل شود. اگر دانه‌ها وارد آبمیوه شوند، می‌تواند طعم کمی تلخ داشته باشد. بررسی کنید که طراحی الک برای جلوگیری از فرار دانه ها و پالپ کافی باشد و در عین حال اجازه خروج آب کافی را داشته باشد.
  9. سهولت در تمیز کردن: اگر در منزل از ماشین ظرفشویی استفاده می‌کنید، بررسی کنید که آیا آبلیمو گیر دستی شما قابلیت شستشو در ماشین ظرفشویی را دارد یا خیر. تمیز کردن ظروف با طراحی پیچیده و شیارها و شکاف‌های کوچک بسیار دشوار است زیرا قطعات خمیر به راحتی گیر می‌کنند. در حالی که فشار دهنده‌های پلاستیکی و چوبی می‌توانند لکه بردارند، فولاد ضد زنگ این مشکل را ندارد.

با توجه به نکاتی که گفته شد، می‌توانید آبلیمو گیر دستی مورد نظر خود را خریداری نمایید. ما برای سهولت کار شما، لیستی از چند نمونه آبلیمو گیر دستی ارزان، باکیفیت و پرفروش موجود در بازار را جمع آوری کرده‌ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت کنید.


۱ آبلیمو گیر دستی مدل PO-1

آبلیمو گیر دستی مدل PO-1

مشخصات

  • ابعاد
    ۷x5x22 سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۰۰ گرم
  • جنس دسته
    استیل
  • جنس بدنه
    استیل
  • کشور مبدا برند
    ایران
  • سایر توضیحات
    – مناسب برای مرکبات بزرگ و کوچک مانند پرتغال ، لیمو و…- استفاده آسان و راحت- دارای کیفیت بالا

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲ آبلیمو گیر نیوهوم کد ۲۲۰۵

آبلیمو گیر نیوهوم کد 2205

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۰x6x4 سانتی‌متر
  • وزن
    ۴۰۰ گرم
  • سایر توضیحات ابعاد
    آبلیموگیر دستی برند نیوهوم-جنس فلز تو پر با سطح استیل-طول ۲۰ سانت-قطر دهانه ۶ سانت-عمق ۴ سانت
  • جنس دسته
    استیل
  • جنس بدنه
    فلز
  • سایر توضیحات
    آبلیموگیر دستی برند نیوهوم-جنس فلز تو پر با سطح استیل-طول ۲۰ سانت-قطر دهانه ۶ سانت-عمق ۴ سانت

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳ آبلیمو گیر هوم کت مدل لیم پرس

آبلیمو گیر هوم کت مدل لیم پرس

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۹.۵x6x4.5 سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۰۰ گرم
  • جنس دسته
    پلاستیک
  • جنس بدنه
    پلاستیک ABS
  • کشور مبدا برند
    ایران

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۴ آبلیمو گیر مدل ME-HL69

آبلیمو گیر مدل ME-HL69

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۹x5x2 سانتی‌متر
  • وزن
    ۹۰ گرم
  • جنس دسته
    پلاستیک
  • جنس بدنه
    پلاستیک

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۵ آبلیمو گیر دستی ریور مدل ۰۰۰۱

آبلیمو گیر دستی ریور مدل 0001

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۸x8x4 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۷۰ گرم
  • سایر توضیحات ابعاد
    – قطر سری: ۵ سانتی‌متر
  • جنس دسته
    فلز
  • جنس بدنه
    پلاستیک
  • سایر توضیحات
    – جنس: آلیاژ روی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۶ آبلیمو گیر شنگیا مدل E2546

آبلیمو گیر شنگیا مدل E2546

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۲x8x6 سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۸۰ گرم
  • مقاومت دمایی
    بین ۲۵۰ تا ۳۰۰ درجه سانتی‌گراد
  • جنس دسته
    استیل ضد خش
  • جنس بدنه
    استیل ضد زنگ کروم نیکل ۱۸/۱۰
  • کشور مبدا برند
    چین

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۷ آبلیمو گیر مدل استیل

آبلیمو گیر مدل استیل

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۲x7x6 سانتی‌متر
  • وزن
    ۴۰۵ گرم
  • جنس دسته
    استیل
  • جنس بدنه
    استیل

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۸ آبلیمو گیر دستی هدیه مدل اسپری

آبلیمو گیر دستی هدیه مدل اسپری

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۱x12x2 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۰۰ گرم
  • سایر توضیحات ابعاد
    – قابل استفاده برای انواع مرکبات مانند لیمو، نارنج یا …– استفاده بسیار آسان و سریع– قابل شستشو– طراحی بسیار شیک– کیفیت بسیار عالی و قیمت استثنایی
  • جنس دسته
    پلاستیک
  • جنس بدنه
    پلاستیک
  • کشور مبدا برند
    بلژیک

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۹ آبلیمو گیر شنگیا مدل E4413

آبلیمو گیر شنگیا مدل E4413

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۲x7x6 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۸۰ گرم
  • مقاومت دمایی
    بین ۲۰۰ تا ۲۵۰ درجه سانتی‌گراد
  • جنس دسته
    استیل
  • جنس بدنه
    استیل
  • کشور مبدا برند
    چین

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۰ آبلیمو گیر اشکان مدل آسان کد ۱۴۵

آبلیمو گیر اشکان مدل آسان کد 145

مشخصات

  • ابعاد
    ۷x7x9 سانتی‌متر
  • وزن
    ۸۴ گرم
  • جنس دسته
    پلاستیک
  • جنس بدنه
    پلاستیک
  • سایر توضیحات
    شامل درب متحرک ، آبلیمو گیر ، مخزن

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۱ آبلیمو گیر ردفلاور مدل A 707

آبلیمو گیر ردفلاور مدل A 707

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۱x6x4 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۰۰ گرم
  • جنس دسته
    آلومینیوم
  • جنس بدنه
    آلومینیوم
  • کشور مبدا برند
    ایران
  • سایر توضیحات
    آبلیمو گیر دستی ردفلاور مدل A 707 ساخته شده از آلومینیوم دارای رنگ مشکی الکترواستاتیک

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۲ آبلیمو گیر شنگیا کد ۱۴۱۷

آبلیمو گیر شنگیا کد 1417

مشخصات

  • ابعاد
    ۵*۷*۲۲ سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۷۰ گرم
  • جنس دسته
    استیل
  • جنس بدنه
    استیل
  • کشور مبدا برند
    چین
  • سایر توضیحات
    قابل استفاده برای انواع لیمو در سایزهای مختلف، کوچک و بزرگ

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۳ آبلیمو گیر دستی مدل IL1293

آبلیمو گیر دستی مدل IL1293

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۳x3x13 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۴۰ گرم
  • جنس بدنه
    استیل

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۴ آبلیمو گیر دستی مدل ۲۰۷

آبلیمو گیر دستی مدل 207

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۰x6x4.5 سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۷۵ گرم
  • جنس دسته
    استیل
  • جنس بدنه
    استیل

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۵ آبلیمو گیر دستی مدل ۰۰۱

آبلیمو گیر دستی مدل 001

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۰x5x5 سانتی‌متر
  • وزن
    ۳۰۰ گرم
  • جنس دسته
    پلاستیک
  • جنس بدنه
    پلاستیک

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۶ آبلیمو گیر دستی شنگیا کد ۱۰۳۸۱۵

آبلیمو گیر دستی شنگیا کد 103815

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۱x6x5 سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۵۵ گرم
  • جنس دسته
    استیل
  • جنس بدنه
    استیل
  • کشور مبدا برند
    چین

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۷ آبلیمو گیر دستی انگلیش هوم مدل ۰۰۱

آبلیمو گیر دستی انگلیش هوم مدل 001

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۰x10x10 سانتی‌متر
  • وزن
    ۵۰ گرم
  • جنس دسته
    پلاستیک
  • جنس بدنه
    پلاستیک

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۸ آبلیمو گیر دستی مدل SEE 2020

آبلیمو گیر دستی مدل SEE 2020

مشخصات

  • وزن
    ۶*۴*۲۰ گرم
  • جنس دسته
    فلز
  • جنس بدنه
    فلز

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۹ آبلیمو گیر مدل آیس راک کد YP-21CM

آبلیمو گیر مدل آیس راک کد YP-21CM

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۱x6x4 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۶۰ گرم
  • جنس دسته
    فلز
  • جنس بدنه
    فلز
  • کشور مبدا برند
    ایران
  • سایر توضیحات
    – آبلیمو گیر دستی آیس راک- بدنه کاملا فلزی و مقاوم- مناسب برای آبلیمو گیری در منزل و محل کار و ….- بسیار سبک و کوچک و قابلیت حمل آسان- دارای رنگ بندی های متنوع

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۰ آبلیمو گیر یونیک کد ۵۸۵۹

آبلیمو گیر یونیک کد 5859

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۱x7x4 سانتی‌متر
  • وزن
    ۴۰۵ گرم
  • جنس دسته
    استیل
  • جنس بدنه
    استیل

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۱ آبلیمو گیر مدل SM3

آبلیمو گیر مدل SM3

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۱.۵x7x4.5 سانتی‌متر
  • وزن
    ۴۰۰ گرم
  • جنس دسته
    استیل
  • جنس بدنه
    استیل
  • سایر توضیحات
    سایز آبلیمو گیر بزرگ (قطر دهانه ۷ سانتیمتر میباشد)جنس استیل با کیفیت بالا

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۲ آبلیمو گیر دستی شنیا مدل BLK کد SHR 406

آبلیمو گیر دستی شنیا مدل BLK کد SHR 406

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۱x6x3.5 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۶۰ گرم
  • سایر توضیحات ابعاد
    قطر محفظه ۵.۵ سانتیمترطول دسته ۱۳ سانتیمتر
  • جنس دسته
    فلز
  • جنس بدنه
    فلز
  • سایر توضیحات
    مناسب برای مرکبات کوچک مانند لیمو شیرازی و …

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۳ آبلیمو گیر عروس مدل ۰۴-۰۵

آبلیمو گیر عروس مدل 04-05

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۱x8x5 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۸۰ گرم
  • جنس دسته
    فلز
  • جنس بدنه
    فلز
  • کشور مبدا برند
    ایران

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۴ آبلیمو گیر شنگیا کد ۱۸۵۴

آبلیمو گیر شنگیا کد 1854

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۲*۷.۵*۵.۵ سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۸۵ گرم
  • جنس دسته
    آلومینیوم
  • جنس بدنه
    آلومینیوم
  • کشور مبدا برند
    چین
  • سایر توضیحات
    قطر دهانه ۷ سانتی متر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۵ آبلیمو گیر انمینگ مدل JUICER

آبلیمو گیر انمینگ مدل JUICER

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۱x11x14 سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۰۰ گرم
  • جنس دسته
    پلاستیک
  • جنس بدنه
    پلاستیک
  • سایر توضیحات
    آبمیوه گیر چندکارهآب پرتقال لیمو انار هنوانه ومیوه های دیگر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۶ آبلیمو گیر دستی کد ۷۰۷۰

آبلیمو گیر دستی کد 7070

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۲x6x4 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۷۰ گرم
  • سایر توضیحات ابعاد
    قطر قسمت قرار گیری میوه ۶ سانتی متر می باشد
  • جنس دسته
    فلز
  • جنس بدنه
    فلز
  • سایر توضیحات
    قطر قسمت قرار گیری میوه ۶ سانتی متر می باشداز جنس فلز با کیفیت عالی ساخته شده استمناسب برای ابگیری لیمو ترش و … می باشد

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۷ آبلیمو گیر مدل جی تی کد ۶۰۰۶

آبلیمو گیر مدل جی تی کد 6006

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۰x7x3 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۶۰ گرم
  • جنس دسته
    فلز
  • جنس بدنه
    فلز

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۸ آبلیمو گیر یونیک کد ۵۸۶۷

آبلیمو گیر یونیک کد 5867

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۹x7x3 سانتی‌متر
  • وزن
    ۳۰۰ گرم
  • جنس دسته
    استیل
  • جنس بدنه
    استیل

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۹ آبلیمو گیر مدل بدیس

آبلیمو گیر مدل بدیس

مشخصات

  • ابعاد
    ۵.۵×۳.۵×۲۰ سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۷۵ گرم
  • سایر توضیحات ابعاد
    قطر آن ۵.۵ سانتی متر میباشد
  • جنس دسته
    استیل
  • جنس بدنه
    استیل

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳۰ آبلیمو گیر نیوهوم مدل NGL605

آبلیمو گیر نیوهوم مدل NGL605

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۰x6x3 سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۶۰ گرم
  • جنس دسته
    استیل
  • جنس بدنه
    استیل

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

امیدواریم این مطلب اطلاعات کافی را برای خرید آبلیمو گیر دستی در اختیار شما قرار دهد. سوالات خود را می توانید از طریق فرم ارسال دیدگاه ها با ما در میان ‌بگذارید.

در ادامه بیشتر بخوانید: راهنمای خرید تستر کابل شبکه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا