لوازم ورزشی

معرفی و خرید ۱۷ نمونه دوچرخه ثابت خانگی و باشگاهی ارزان و با کیفیت

8 نکته مهم و ضروری هنگام خرید دوچرخه ثابت

اگر می خواهید از سلامتی و تن درستی برخوردار باشید باید ورزش کنید. ورزش کردن با افزایش توان بدنی نقش مهمی در تقویت سیستم ایمنی دارد. با افزایش سیستم ایمنی بدن در مقابل بیماری ها مقاوم می شود. اگر شما هم به سلامت خود اهمیت می دهید بهتر است مقداری ورزش کنید. دوچرخه سواری یکی از ورزش های تفریحی است که شما می توانید علاوه بر ورزش کردن از تفریح لذت ببرید. اما ممکن است شرایط به گونه ای باشد که نتوانید برای دوچرخه سواری به بیرون بروید. من در این مطلب به شما دوچرخه ثابت را پیشنهاد می کنم. شما به کمک این وسیله می توانید بدون اینکه از منزل خارج شوید به ورزش دوچرخه سواری بپردازید.

شاید برای خیلی از خانم ها که علاقه زیادی به این ورزش دارند به دلیل مسائل مختلفی امکان بیرون روفتن از خانه وجود نداشته باشد. اما شما می توانید به راحتی به وسیله دوچرخه ثابت در منزل به انجام این ورزش دوست داشتنی بپردازید. اگر شما هم به این ورزش علاقه دارید و می خواهید یک دستگاه دوچرخه ثابت بخرید اما با توجه به قیمت ها و مدل های مختلف این دستگاه در انتخاب با مشکل برخورده اید نگران نباشید. با ما همراه باشید تا به شما نکات مهمی که هنگام خرید دوچرخه ثابت باید به آن ها توجه کنید را بیاموزیم.

انواع دوچرخه‌ثابت:

دوچرخه ثابت ها با توجه به نوع استفاده به دو دسته تقسیم می شوند که در مورد هر کدام توضیحاتی داده می شود.

  • دوچرخه ثابت خانگی: این وسیله هم مانند تردمیل دارای دو نوع خانگی و باشگاهی است. طبیعی است که استقامت وسایل خانگی نسبت به باشگاهی مقداری کمتر است و از قیمت پایین تری برخوردارند. این دوچرخه ها نسبت به باشگاهی اندازه کوچکتری دارند و فضای کمتری را در منزل اشغال می کنند.
  • دوچرخه ثابت باشگاهی: یکی از وسایلی که در باشگاه های بدنسازی طرفداران زیادی دارد دوچرخه ثابت می باشد. طبیعی است به دلیل استفاده افراد مختلف با وزن های نامشخص باید نسبت به مدل های خانگی مقاوم تر باشند. به همین علت قیمت آن ها هم کمی بیشتر است.

انواع دوچرخه‌ثابت باشگاهی:

  • دوچرخه ثابت نشسته: این مدل از دوچرخه برای افرادی ساخته شده است که دارای مشکل کمردرد و زانو درد هستند. همچنین کسانی که مشکلال حرکتی دارند مانند بیماران ام اس بسیار مفید می باشد. این مدل بیشتر کاربرد پزشکی دارد و شما می توانید با برنامه پزشکی مشخص به وسیله آن وزن کم کنید.
  • دوچرخه ثابت ایستاده: این نوع دوچرخه دارای یک زین یا صندلی قابل تنظیم است. نسبت به مدل های نشسته شما به وسیله آن می توانید کالری بیشتری بسوزانید. برای افرادی که دوست دارند بدون نشستن و در حالت ایستاده دوچرخه سواری کنند هم مناسب است. این دوچرخه به لاغر شدن شما و تقویت ماهیچه پا کمک می کند.
  • دوچرخه ثابت اسپینینگ: یکی از حرفه ای ترین مدل های دوچرخه ثابت است. این نوع دوچرخه ظاهری دقیقا مشابه دوچرخه کورسی دارد و کسانی که می خواهند به واقعیت دوچرخه سواری نزدیک شوند این مدل گزینه مناسبی است. شما به وسیله این دوچرخه می توانید به صورت نیم خیز رکاب بزنید و میزان بیشتری کالری بسوزانید.

انواع دوچرخه ثابت از نظر مقاومت:

  • دوچرخه ثابت مگنتی: در این مدل دوچرخه شما می توانید به وسیله یک پیچ به صورت دستی و مکانیکی سفتی و نرمی پدال را تا ۸ درجه شل یا سفت کنید.
  • دوچرخه ثابت الکترومگنتی: مقاومت دستگاه یا همان شل و سفت شدن رکاب در این مدل به وسیله الکتریکی تغییر می کند و شما می توانید با فشار دادن یک دکمه به صورت خیلی ساده رکاب را شل یا سفت کنید همچنین تغییرات را می توانید درون مانیتور مشاهده کنید.

معایب و مزایای استفاده از دوچرخه‌ثابت:

دوچرخه های ثابت با توجه به اینکه میزان کمتری از فضا را نسبت به وسیله های دیگر اشغال می کند و به سبب ایجاد شادی و نشاط ایجاد می کند. همچنین شما با استفاده از این دستگاه می توانید در هر شرایط آب و هوایی به ورزش دوچرخه سواری بپردازید. مقاومت ماهیچه های شما را زیاد می کند و با دور کردن استرس سبب ترشح هورمون اندروفین می شود. متاسفانه این وسیله برای افرادی که دچار مشکل آرتروز هستند، همچنین خانم های باردار و افرادی که مشکل سیاتیکی دارند مناسب نیست.

نکات مهمی که موقع خرید دوچرخه ثابت باید به آن ها توجه کنید:

  1. تنظیم رکاب: به طور کلی دو نوع سیستم تنظیمبرای دوچرخه ثابت وجود دارد. نوع اول مکانیکی و نوع دوم الکترونیکی. در مدل مکانیکی به وسیله یک پیچ به وسیله قدرت دست میزان قدرت رکاب مشخص می شود. اما مدل های الکتریکی به وسیله یک صفحه نمایش و فشار دادن چند دکمه بدون نیاز به هیچ زحمت خاصی رکاب دوچرخه شل یا سفت می شود.
  2. سیستم مقاومت دوچرخه: دوچرخه های ثابت برخلاف دوچرخه های معمولی فاقد دنده می باشند. برای این دوچرخه ها نوعی سیستم مقاومت تعبیه شده است. که به دو دسته تقسیم می شوند. یکی سیستم مقاومت تسمه نمدی و دیگری سیستم مقاومت مگنتی. سیستم های مقاومت تسمه نمدی شباهت زیادی به دوچرخه های معمولی دارند ولی سیستم مگنتی دارای دو آهنربای قوی می باشد. که در بین پدال و بدنه قرار دارند.
  3. نوع برنامه دهی: حتما موقع خرید دوچرخه ثابت به سیستم برنامه دهی دستگاه توجه داشته باشید، برخی مدل ها فاقد سیستم برنامه دهی هستند. اگر قصد دارید برای لاغر شدن طبق برنامه ورزشی پیش بروید از فروشنده بخواهید به شما مدل هایی را معرفی کند که قابلیت برنامه ریزی دارند این دوچرخه ها مقداری از مدل های معمولی گران تر هستند. این دوچرخه ها دارای مانیتوری هستند که میزان کالری مصرفی و ضربان قلب را به شما نمایش می دهد.
  4. نوع صفحه نمایش: اگر می خواهید میزان مسافت طی شده و تعداد رکاب زدن ها را بر روی صفحه نمایش مشاهده کنید و یا می خواهید هنگام ورزش کردن با لمس صفحه نمایش موزیک دلخواه خود را پخش نمایید به دنبال مدل های گران تر بروید این مدل ها دارای آپشن های زیادی هستند.
  5. تنظیم صندلی: دوچرخه ثابت‌هایی را خریداری کنید که زین یا همان صندلی آن ها قابل تنظیم هست در برخی مدل ها زین دوچرخه‌ثابت است و به دلیل عدم اندازه بودن فاصله پا با رکاب هنگام استفاده از آن دچار کمر درد و زانو درد می شوید.
  6. میزان تحمل وزن دستگاه: دوچرخه های ثابت هم مانند تردمیل برای اشخاص با وزن های مختلف طراحی می شوند اگر برای استفاده در منزل می خواهید فقط کافی است وزن تمام اشخاصی که قرار است از این وسیله استفاده کنند را به فروشنده بدهید تا با توجه به وزن شما دوچرخه مناسب وزن شما را پیشنهاد نماید. اگر برای باشگاه ورزشی می خواهید به دلیل اینکه وزن شخص استفاده کننده نا مشخص است به دنبال قوی ترین مدل دوچرخه ثابت بروید.
  7. حمل و نقل آسان: نکته مهم دیگری که موقع خرید باید به آن توجه داشته باشید وزن دوچرخه ثابت است. اگر شما هم جزو آن دسته از افراد هستید که مدام دوچرخه را جابه‌جا می کنید بهتر است به دنبال دوچرخه های سبک بروید این دوچرخه ها راحت تر جابه‌جا می شوند. البته دوچرخه های باشگاهی معمولا وزن زیادی دارند و دوچرخه های خانگی سبک تر هستند.
  8. قیمت دوچرخه: مشخص کنید که چه مقدار برای خرید دوچرخه قرار است هزینه کنید، زمانی که شما میزان بودجه خرید را مشخص کنید خود به خود خیلی از مدل ها از دایره انتخاب شما خارج می شوند.

با توجه به نکاتی که گفته شد؛ می توانید دوچرخه ثابت مورد نظرتان را خریداری نمایید. ما برای سهولت کار شما، لیستی از ۱۷ نمونه دوچرخه ثابت مقاوم، پرفروش و باکیفیت موجود در بازار را جمع آوری کرده ایم. با کلیک کردن روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، می توانید اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت نمایید.


۱ دوچرخه ثابت ایمپکس مدل SPE90A

دوچرخه ثابت ایمپکس مدل SPE90A

مشخصات

  • ابعاد
    ۳۴x40x29 سانتی‌متر
  • وزن
    ۳ کیلوگرم
  • توضیحات فلایویل
    از قابلیت های دستگاه می توان به پایه های ضد لغزش ، طراحی ارگونومی و قابل حمل نام برد
  • قابلیت های اندازه گیری و سنجش
    دورشمار
  • ابعاد صفحه نمایش
    دو اینچ
  • فاصله زین تا رکاب
    ۱۵ سانتی متر
  • ظرفیت وزنی
    ۱۲۰ کیلوگرم
  • توضیحات صفحه نمایش
    صفحه نمایشگر LCD که قابلیت نمایش اطلاعات مختلفی از جمله زمان ، کالری و مسافت طی شده و موارد دیگر را دارد
  • توضیحات سطح مقاومت
    به دلیل کیفیت بالا و امکان استفاده بصورت نشسته و یا حتی خوابیده ، فشار زیادی روی دستگاه نمی باشد
  • توضیحات آداپتور
    آداپتور ندارد و با یک باتری قلمی کار می کند
  • توان
    NA اسب بخار

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲ دوچرخه ثابت مدل KLSFitness-ND2068B

دوچرخه ثابت مدل KLSFitness-ND2068B

مشخصات

  • ابعاد
    ۹۵x52x125 سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۲ کیلوگرم
  • توضیحات فلایویل
    دارای فلایویل استاندارد ۴کیلوگرمی حرفه ای
  • قابلیت های اندازه گیری و سنجش
    درجه‌بندی
  • برنامه‌ها
    برنامه دستی
  • امکانات همراه
    دستگیره
  • ابعاد صفحه نمایش
    ۲۰x13x2 اینچ
  • فاصله زین تا رکاب
    ۳۵ سانتی متر
  • ظرفیت وزنی
    ۱۲۰ کیلوگرم
  • سایر عملکردها
    دارای مگنت استاندارد جهت تنظیم فشار در سطح های مختلفرکابهایی با داشتن بند نگهدارندهکاتالوگ استفاده و مونتاژکامپیوتر هوشمند جهت یک تمرین حرفه اییآچاهارهای مورد نیاز جهت مونتاژ
  • توضیحات صفحه نمایش
    دارای کامپیوتر و مانتیتور حرفه ایی جهت نمایش سرعت ،مسافت ،کالری ،زمان ،دور در دقیقه و ضربان قلب برای یک تمرین حرفه ایی و کامل
  • توضیحات سطح مقاومت
    دارای سیستم مگنتی استاندارد جهت ۸نوع فشار و شیب مختلف برای تمرینهای مختلف و افراد با شرایط جسمی مختلف
  • توضیحات تغییرات شیب
    با تنظیم های مختلف کاربر حس شیب هایی از ده درجه تا ۶۰درجه را در تنرین میتواند تجربه کند
  • توضیحات برنامه
    کاربر میتواند با تنظیم های مختلف زمان٫ مسافت ٫کالری را به دستگاه بدهد تا دستگاه با نزدیک شدن به زمان تنظیم شده آلارم دهد
  • توضیحات آداپتور
    نیازی به داشتن آداپتور ندارد
  • توان
    ۱۲۰ اسب بخار
  • کشور تولیدکننده
    ساخت کشور چین
  • سایر توضیحات
    دوچرخه ثابت klsنمونه دوچرخه قوی و کاملی است و صندلی آن نیز در دو جهت افقی و عمودی تنظیم می شود. سادگی در طراحی، تحمل وزن خوب، طراحی جذاب، قابلیت های سودمند و کاربردی از مزیت های دوچرخه ثابت ایستاده klsاست.۱۲۰ کیلوگرم تحمل وزن دوچرخه ثابت kls است. عددی ایدئال برای دستگاه های خانگی که دسته بزرگی از کاربران و استفاده کنندگان را به استفاده از آن ترغیب می کند. باید اعتراف کرد که طراحی ظاهری این دوچرخه بسیار چشم نواز کار ده است. در طراحی این دوچرخه ثابت فقط به زیبایی اهمیت داده نشده است، و کارکردهای ارگونومیک نیز مد نظر بوده است. به همین خاطر صندلی آن را می توانید در دو جهت عمودی و افقی تنظیم کنید. علاوه بر آن دسته دوچرخه را نیز می توان به صورت دورانی به دلخواه تنطیم کرد. تمامی اینها در حالی است که این دوچرخه ثابت خانگی فقط ۲۲کیلوگرم وزن دارد. همزمان چرخ هایی نیز برای آن تعبیه شده است تا جابجایی اش آسان باشد.عملکرد دوچرخه ثابت ایستاده klsنیز مگنتی است و ۸ درجه مقاومتی به شما اجازه تغییر و تبدیل در سختی رکاب زدن را می دهد. نمایشگری کوچک از نوع LCD نیز در پیشانی دستگاه جا داده شده است و اطلاعاتی مانند سرعت، مسافت، کالری و ضربان قلب را نمایش می دهد.نصب این دوچرخه بسیار راحت است و دفترچه راهنما و اچارهای لازمه در کارتن موجود استچنانچه در مورد نصب نیاز به مشاوره داشتید میتوانید با واحد خدمات و پشتیبانی تماس گرفته و به صورت تصویری مشکل را برطرف کرده و محصول را مونتاژ کنید

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳ دوچرخه ثابت ایستاده ال اس فیتنس مدل الکترومگنت ST-2802E

دوچرخه ثابت ایستاده ال اس فیتنس مدل الکترومگنت ST-2802E

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۰۶.۵x52x130.5 سانتی‌متر
  • وزن
    ۳۳۰۰۰ کیلوگرم
  • توضیحات فلایویل
    دارای فلایول حرفه ای و استاندارد
  • قابلیت های اندازه گیری و سنجش
    نمایش سرعت
  • ابعاد صفحه نمایش
    ۱۵x10x3 اینچ
  • فاصله زین تا رکاب
    ۳۵ سانتی متر
  • ظرفیت وزنی
    ۱۲۰ کیلوگرم
  • توضیحات صفحه نمایش
    دارای صفحه نمایشگر : سرعت،مسافت، کالری،زمان،ضربان قلب نگهدارنده آیپد و گوشی
  • توضیحات سطح مقاومت
    سطح مقاومت: ۱۶ درجه تنظیم فشار
  • توضیحات آداپتور
    اصلی
  • توان
    ۱۳۵ اسب بخار
  • کشور تولیدکننده
    ساخت کشور چین

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۴ دوچرخه ثابت پروتئوس مدل JC-500B

دوچرخه ثابت پروتئوس مدل JC-500B

مشخصات

  • ابعاد
    ۸۲x54x120 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۶ کیلوگرم
  • توضیحات فلایویل
    ندارد
  • قابلیت های اندازه گیری و سنجش
    درجه‌بندی
  • برنامه‌ها
    برنامه ورزشی
  • امکانات همراه
    دستگیره
  • ابعاد صفحه نمایش
    ۴×۶ اینچ
  • فاصله زین تا رکاب
    ندارد سانتی متر
  • ظرفیت وزنی
    ۱۰۰ کیلوگرم
  • توضیحات صفحه نمایش
    قابلیت نمایش سرعت ، مسافت ، کالری ، زمان ، ضربان قلب و دارای نمایشگر ال سی دی
  • توضیحات سطح مقاومت
    دارای ۸ سطح مقاومت
  • توضیحات برنامه
    دارای ۸ سطح مقاومت
  • توضیحات آداپتور
    ندارد
  • توان
    ندارد اسب بخار
  • کشور تولیدکننده
    تحت لیسانس پروتئوس تایوان
  • سایر توضیحات
    دارای انتقال نیرو مگنتیتنظیم قدرت دستیسیستم انتقال حرکت تسمه ایسیستم انتقال حرکت تسمه ای دارای تنظیم قدرت دستیتغییر شدت سختی یا مقاومت از ۱ – ۸ مرحلهدارای نمایشگر ال سی دی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۵ دوچرخه ثابت مدل KLS fitness

دوچرخه ثابت مدل KLS fitness

مشخصات

  • ابعاد
    ۷۰x28x59 سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۴ کیلوگرم
  • توضیحات فلایویل
    فلایویل ۶ کیلوگرمی
  • قابلیت های اندازه گیری و سنجش
    محاسبه مساحت
  • ابعاد صفحه نمایش
    ۲۰x13x2 اینچ
  • فاصله زین تا رکاب
    ۵۵ سانتی متر
  • ظرفیت وزنی
    ۱۱۰ کیلوگرم
  • توضیحات صفحه نمایش
    صفحه نمایش مونوکروم با نور پس زمینه
  • توضیحات سطح مقاومت
    دارای ۸ درجه تنظیم مقاومت
  • توضیحات آداپتور
    ندارد
  • توان
    اسب بخار اسب بخار

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۶ دوچرخه ثابت پاورمکس مدل ۵۱۰۵

دوچرخه ثابت پاورمکس مدل 5105

مشخصات

  • ابعاد
    ۹۵x30x120 سانتی‌متر
  • وزن
    ۳۰ کیلوگرم
  • توضیحات فلایویل
    فلایویل قابل تنظیم
  • ابعاد صفحه نمایش
    ۳x9x2 اینچ
  • فاصله زین تا رکاب
    ۲۰ سانتی متر
  • ظرفیت وزنی
    ۱۲۰ کیلوگرم
  • توضیحات صفحه نمایش
    ساعت نمایش سرعت نمایش ضربان قلب نمایش مصرف کالری
  • توضیحات سطح مقاومت
    قابلیت تنظیم ۷ حالت
  • توضیحات آداپتور
    ندارد
  • توان
    ۱۲ اسب بخار

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۷ دوچرخه ثابت پاورمکس مدل ۵۱۰۵b

دوچرخه ثابت پاورمکس مدل 5105b

مشخصات

  • ابعاد
    ۹۵*۳۰*۱۲۰ سانتی‌متر
  • وزن
    ۳۵ کیلوگرم
  • قابلیت های اندازه گیری و سنجش
    نمایش ضربان قلب
  • امکانات همراه
    قابلیت فلایویل
  • ظرفیت وزنی
    ۱۳۰ کیلوگرم
  • تعداد برنامه
    ۸ دنده

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۸ دوچرخه ثابت کتلر مدل RACER 9

دوچرخه ثابت کتلر مدل RACER 9

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۲۶*۵۳*۱۳۱ سانتی‌متر
  • وزن
    ۶۵ کیلوگرم
  • توضیحات فلایویل
    ۱۸ کیلوگرم
  • قابلیت های اندازه گیری و سنجش
    نمایش ضربان قلب
  • خروجی‌های اتصال
    اتصال فلش USB
  • برنامه‌ها
    برنامه زمانی
  • امکانات همراه
    قابلیت فلایویل
  • ابعاد صفحه نمایش
    ۵ اینچ
  • فاصله زین تا رکاب
    ندارد سانتی متر
  • ظرفیت وزنی
    ۱۳۰ کیلوگرم
  • سایر عملکردها
    نمایش ضربان قلب ، مسافت ، کالری مصرفی اتصال به PC
  • توضیحات صفحه نمایش
    دارای صفحه نمایش LCD است
  • توضیحات سطح مقاومت
    سطح مقاومت القایی : ۶۰۰-۲۵
  • توضیحات تغییرات شیب
    ندارد
  • توضیحات برنامه
    ۱ برنامه و نرم افزار جهانی KETTLER
  • توضیحات آداپتور
    اتصال برق (۲۳۰ ولت)
  • توان
    ندارد اسب بخار
  • کشور تولیدکننده
    آلمان
  • بازه سرعت
    ندارد متر بر ثانیه
  • تعداد برنامه
    ۱برنامه
  • سایر توضیحات
    مجهز به برنامه تور جهانی KETTLER ساخت کشور آلمان

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۹ دوچرخه ثابت ای ام اچ فیتنس مدل ۱۱۰R

دوچرخه ثابت ای ام اچ فیتنس مدل 110R

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۱۵x60x130 سانتی‌متر
  • وزن
    ۳۱ کیلوگرم
  • توضیحات فلایویل
    فلایویل قابل تنظیم
  • ابعاد صفحه نمایش
    ۳x9x2 اینچ
  • فاصله زین تا رکاب
    ۲۰ سانتی متر
  • ظرفیت وزنی
    ۱۲۰ کیلوگرم
  • توضیحات صفحه نمایش
    نمایش ساعتنمایش سرعتنمایش ضربان قلبنمایش مصرف کالری
  • توضیحات سطح مقاومت
    قابلیت تنظیم ۷ حالت
  • توضیحات آداپتور
    knhvn
  • توان
    ۱۲ اسب بخار

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۰ دوچرخه ثابت تاپ فیت مدل ۱۴

دوچرخه ثابت تاپ فیت مدل 14

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۳۶x59x132 سانتی‌متر
  • وزن
    ۳۰ کیلوگرم
  • توضیحات فلایویل
    فلایویل ۸ کیلو گرمی برقی
  • قابلیت های اندازه گیری و سنجش
    ساعت
  • برنامه‌ها
    برنامه ورزشی
  • امکانات همراه
    صفحه نمایش
  • ابعاد صفحه نمایش
    ۷×۳ اینچ
  • فاصله زین تا رکاب
    ۲۰ سانتی متر
  • ظرفیت وزنی
    ۱۳۵ کیلوگرم
  • سایر عملکردها
    داری امکان نمایش اطلاعات توسط بلوتوث در گوشی تلفن همراه
  • توضیحات صفحه نمایش
    قابلیت اندازه گیری و نمایش میزان : متوسط سرعت ، کالری مصرفی ، سرعت مصرف کالری ( کالری بر ساعت) ، مسافت ، درصد هدف ، مقدار باقیمانده نسبت به هدف ، ضربان قلب ، سطح تمرین ، بیشینه درصد ضربان قلب در دقیقه ، نسبت متابولیسم فعال نسبت به حالت استراحت بدن شما ، مدت زمان پیمودن یک مایل یا کیلومتر بر اساس سرعت شما ، ضربان قلب هدف ، زمان تمرین و زمان باقیمانده ، میزان انرژی مصرفی و سایر پارامترهای مورد نیاز برای یک تمرین حرفه ای
  • توضیحات سطح مقاومت
    دارای ۲۰ سطح مقاومت
  • توضیحات برنامه
    دارای ۱۲ برنامه
  • توضیحات آداپتور
    دارد
  • توان
    ندارد اسب بخار
  • تعداد برنامه
    ۱۲

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۱ دوچرخه ثابت لایف گر مدل ۲۰۰۴۰

دوچرخه ثابت لایف گر مدل 20040

مشخصات

  • ابعاد
    ۹۲x50x125 سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۳ کیلوگرم
  • توضیحات فلایویل
    دارای فلایویل ۵ کیلوگرمی
  • قابلیت های اندازه گیری و سنجش
    ساعت
  • ابعاد صفحه نمایش
    ۳ اینچ
  • فاصله زین تا رکاب
    ۴۰ سانتی متر
  • ظرفیت وزنی
    ۱۱۵ کیلوگرم
  • توضیحات صفحه نمایش
    نمایشگر ال سی دی
  • توضیحات سطح مقاومت
    دارای ۸ سطح مقاومت به صورت مگنتی
  • توضیحات آداپتور
    ندارد
  • توان
    ۱ اسب بخار
  • کشور تولیدکننده
    چین

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۲ دوچرخه ثابت تایوانی مگنت برقی و برنامه دار فیول مدل SU135-40

دوچرخه ثابت تایوانی مگنت برقی و برنامه دار فیول مدل SU135-40

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۰۰ × ۱۴۰ × ۶۰ سانتی‌متر
  • وزن
    ۳۵ کیلوگرم
  • توضیحات فلایویل
    – فلایویل قوی به وزن ۱۰ کیلوگرم
  • قابلیت های اندازه گیری و سنجش
    نمایش ضربان قلب
  • برنامه‌ها
    برنامه زمانی
  • امکانات همراه
    قابلیت فلایویل
  • ظرفیت وزنی
    ۱۱۰ کیلوگرم
  • سایر عملکردها
    – ورودی aux برای گوش دادن موزیک روی مانیتور دارد
  • توضیحات صفحه نمایش
    – صفحه نمایش دهنده ال ای دی ( رنگی ) – در صفحه نمایش هر کدام از پارامتر‌ها جدا گانه نمایش داده می‌شود – تمام آیتم ها و نمودار برنامه انتخاب شده به صورت همزمان با هم نمایش داده میشود
  • توضیحات سطح مقاومت
    – دارای ۲۴ درجه برقی- الکترو مگنتیک
  • توضیحات برنامه
    – ۱۴ برنامه در ۲۴ لول دارد که هر کدام در ۲۴ درجه قابل تنظیم هستندُبه این معنا که شلی و سفتی زیر پا در ۲۴ درجه قابل تنظیم میباشدو همچنین برنامه user دارد که کاربر هر برنامه ای که خواست خودش به دستگاه بدهد
  • توضیحات آداپتور
    دارد
  • تعداد برنامه
    ۱۴
  • سایر توضیحات
    با سیستم برقی الکترو مگنتیک پیشرفته و قابل تنظیم در ۲۴ حالت (سختی و نرمی)قابلیت برنامه گرفتن ( در آیتم های مختلف ) به سلیقه مصرف کننده دستگاه فوق ؛ هوازی مفیدی برای بالا بردن گردش خون و افزایش متابولیسم بدن و چربی سوزی قوی میباشدبسته بندی دستگاه فوق در تعداد ۱ کارتن میباشد که باید طبق دفترچه نصب موجود در داخل کارتن اقلام ؛ اسمبل و نصب شود در صورت نیاز ؛ نصاب ارسال خواهد شد که ملزم به پرداخت هزینه توسط خریدار محترم میباشدبا گارانتی معتبر ۲۴ ماه فروشگاه ورزشی صادقی ( تاسیس ۱۳۳۶ ) ساخت مونتاژ و بسته بندی تایوان

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۳ دوچرخه ثابت مدل پروتئوس JC-500W

دوچرخه ثابت مدل پروتئوس JC-500W

مشخصات

  • ابعاد
    ۸۲x54x120 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۶ کیلوگرم
  • توضیحات فلایویل
    ندارد
  • قابلیت های اندازه گیری و سنجش
    درجه‌بندی
  • برنامه‌ها
    برنامه ورزشی
  • امکانات همراه
    دستگیره
  • ابعاد صفحه نمایش
    ۴×۶ اینچ
  • فاصله زین تا رکاب
    ندارد سانتی متر
  • ظرفیت وزنی
    ۱۰۰ کیلوگرم
  • توضیحات صفحه نمایش
    نمایشگر : سرعت ، مسافت ، کالری ، زمان ، ضربان قلب و دارای نمایشگر ال سی دی
  • توضیحات سطح مقاومت
    دارای ۸ سطح مقاومت
  • توضیحات برنامه
    دارای ۸ سطح مقاومت
  • توضیحات آداپتور
    ندارد
  • توان
    ندارد اسب بخار
  • کشور تولیدکننده
    تحت لیسانس پروتئوس تایوان
  • سایر توضیحات
    دارای انتقال نیرو مگنتیتنظیم قدرت دستیسیستم انتقال حرکت تسمه ایسیستم انتقال حرکت تسمه ای دارای تنظیم قدرت دستیتغییر شدت سختی یا مقاومت از ۱ – ۸ مرحلهدارای نمایشگر ال سی دی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۴ دوچرخه ثابت مدل K-L-S

دوچرخه ثابت مدل K-L-S

مشخصات

  • ابعاد
    ۹۵x52x125 سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۲ کیلوگرم
  • توضیحات فلایویل
    دارای فلایویل فولادی ۶کیلوگرمی حرفه ای و استاندارد
  • قابلیت های اندازه گیری و سنجش
    درجه‌بندی
  • برنامه‌ها
    برنامه دستی
  • امکانات همراه
    صفحه نمایش
  • ابعاد صفحه نمایش
    ۱۳x2x20 اینچ
  • فاصله زین تا رکاب
    ۴۰ سانتی متر
  • ظرفیت وزنی
    ۱۲۰ کیلوگرم
  • سایر عملکردها
    گزارش نمایش سرعت در لحظه..مسافت طی کرده ..کالری مصرف شده.. زمان کارکرده در لحظه..دور در دقیقه در حال رکاب زدن..و ضربان قلب کاربر در حین ورزش کردن
  • توضیحات صفحه نمایش
    دارای کامپیوتر و مانتیتور حرفه ایی جهت نمایش سرعت ،مسافت ،کالری ،زمان ،دور در دقیقه و ضربان قلب برای یک تمرین حرفه ایی و کامل
  • توضیحات سطح مقاومت
    دارای سیستم مگنتی استاندارد جهت ۸نوع فشار و شیب مختلف برای تمرینهای مختلف و افراد با شرایط جسمی مختلف و مانند قد بلند و کوتاه
  • توضیحات تغییرات شیب
    با تنظیم های مختلف کاربر حس شیب هایی از ده درجه تا ۶۰درجه را در تمرین میتواند تجربه کند
  • توضیحات برنامه
    کاربر میتواند با تنظیم های مختلف زمان٫ مسافت ٫کالری را به دستگاه بدهد تا دستگاه با نزدیک شدن به زمان تنظیم شده آلارم دهد
  • توضیحات آداپتور
    این محصول با آپشنهای روز تولید شده و نیازی به آداپتور ندارد
  • توان
    ۱۲۰ اسب بخار
  • کشور تولیدکننده
    ساخت کشور چین (تحت لیسانس آلمان )
  • بازه سرعت
    مناسب با توان کاربر میباشد،از ده تا سی کیلومتر در ساعت متر بر ثانیه
  • تعداد برنامه
    کاربر میتواند جهت ورزشهای روزانه سرعت ،مسافت ،یا کالری دلخواه را به دستگاه بدهد تا دوچرخه به او آلارم بدهد
  • سایر توضیحات
    دوچرخه ثابت klsنمونه دوچرخه قوی و کاملی است و صندلی آن نیز در دو جهت افقی و عمودی تنظیم می شود. سادگی در طراحی، تحمل وزن خوب، طراحی جذاب، قابلیت های سودمند و کاربردی از مزیت های دوچرخه ثابت ایستاده klsاست. ۱۲۰ کیلوگرم تحمل وزن دوچرخه ثابت kls است. عددی ایدئال برای دستگاه های خانگی که دسته بزرگی از کاربران و استفاده کنندگان را به استفاده از آن ترغیب می کند. باید اعتراف کرد که طراحی ظاهری این دوچرخه بسیار چشم نواز کار ده است. در طراحی این دوچرخه ثابت فقط به زیبایی اهمیت داده نشده است، و کارکردهای ارگونومیک نیز مد نظر بوده است. به همین خاطر صندلی آن را می توانید در دو جهت عمودی و افقی تنظیم کنید. علاوه بر آن دسته دوچرخه را نیز می توان به صورت دورانی به دلخواه تنطیم کرد. تمامی اینها در حالی است که این دوچرخه ثابت خانگی فقط ۲۲کیلوگرم وزن دارد. همزمان چرخ هایی نیز برای آن تعبیه شده است تا جابجایی اش آسان باشد. عملکرد دوچرخه ثابت ایستاده klsنیز مگنتی است و ۸ درجه مقاومتی به شما اجازه تغییر و تبدیل در سختی رکاب زدن را می دهد. نمایشگری کوچک از نوع LCD نیز در پیشانی دستگاه جا داده شده است و اطلاعاتی مانند سرعت، مسافت، کالری و ضربان قلب را نمایش می دهد. نصب این دوچرخه بسیار راحت است و دفترچه راهنما و اچارهای لازمه در کارتن موجود است چنانچه در مورد نصب نیاز به مشاوره داشتید میتوانید با واحد خدمات و پشتیبانی تماس گرفته و به صورت تصویری مشکل را برطرف کرده و محصول را مونتاژ کنید

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۵ دوچرخه ثابت پروتئوس سری JC500

دوچرخه ثابت پروتئوس سری JC500

مشخصات

  • ابعاد
    ۸۲x54x120 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۶ کیلوگرم
  • توضیحات فلایویل
    ندارد
  • قابلیت های اندازه گیری و سنجش
    درجه‌بندی
  • برنامه‌ها
    برنامه ورزشی
  • امکانات همراه
    دستگیره
  • ابعاد صفحه نمایش
    ۴ اینچ
  • فاصله زین تا رکاب
    ندارد سانتی متر
  • ظرفیت وزنی
    ۱۰۰ کیلوگرم
  • توضیحات صفحه نمایش
    قابلیت نمایش سرعت ، مسافت ، کالری ، زمان ، ضربان قلب و دارای نمایشگر ال سی دی
  • توضیحات سطح مقاومت
    دارای ۸ سطح مقاومت
  • توضیحات آداپتور
    ندارد
  • توان
    ندارد اسب بخار
  • کشور تولیدکننده
    تحت لیسانس پروتئوس تایوان
  • سایر توضیحات
    دارای انتقال نیرو مگنتیتنظیم قدرت دستیسیستم انتقال حرکت تسمه ایسیستم انتقال حرکت تسمه ای دارای تنظیم قدرت دستیتغییر شدت سختی یا مقاومت از ۱ – ۸ مرحلهدارای نمایشگر ال سی د

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۶ دوچرخه ثابت پروتئوس مدل JC-500R

دوچرخه ثابت پروتئوس مدل JC-500R

مشخصات

  • ابعاد
    ۸۲x54x120 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۶ کیلوگرم
  • توضیحات فلایویل
    ندارد
  • قابلیت های اندازه گیری و سنجش
    درجه‌بندی
  • برنامه‌ها
    برنامه ورزشی
  • امکانات همراه
    دستگیره
  • ابعاد صفحه نمایش
    ۴×۶ اینچ
  • فاصله قدم
    ندارد سانتی متر
  • ظرفیت وزنی
    ۱۰۰ کیلوگرم
  • توضیحات صفحه نمایش
    قابلیت نمایش سرعت ، مسافت ، کالری ، زمان ، ضربان قلب و دارای نمایشگر ال سی دی
  • توضیحات سطح مقاومت
    دارای ۸ سطح مقاومت
  • توضیحات برنامه
    دارای ۸ سطح مقاومت
  • توضیحات آداپتور
    ندارد
  • توان
    ندارد اسب بخار
  • کشور تولیدکننده
    تحت لیسانس پروتئوس تایوان
  • سایر توضیحات
    دارای انتقال نیرو مگنتیتنظیم قدرت دستیسیستم انتقال حرکت تسمه ایسیستم انتقال حرکت تسمه ای دارای تنظیم قدرت دستیتغییر شدت سختی یا مقاومت از ۱ – ۸ مرحلهدارای نمایشگر ال سی دی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۷ دوچرخه ثابت مدل SR 146

دوچرخه ثابت مدل SR 146

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۲۰x60x110 سانتی‌متر
  • وزن
    ۴۸ کیلوگرم
  • توضیحات فلایویل
    فلایول دارد
  • قابلیت های اندازه گیری و سنجش
    نمایش ضربان قلب
  • برنامه‌ها
    برنامه زمانی
  • امکانات همراه
    قابلیت فلایویل
  • ابعاد صفحه نمایش
    ۳.۵ اینچ اینچ
  • ظرفیت وزنی
    ۱۱۰ کیلوگرم
  • توضیحات سطح مقاومت
    دارای ۲۴ درجه بصورت مگنتیک برقی
  • کشور تولیدکننده
    تایوان
  • تعداد برنامه
    ۱۴ برنامه در ۲۴ لول

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۸ دوچرخه ثابت تایتان فیتنس مدل ۴۳۰۷۰

دوچرخه ثابت تایتان فیتنس مدل 43070

مشخصات

  • ابعاد
    ۸۴x55x126 سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۱.۵ کیلوگرم
  • توضیحات فلایویل
    ۴KG Inner Magnetic
  • قابلیت های اندازه گیری و سنجش
    نمایش سرعت
  • امکانات همراه
    صفحه نمایش
  • ابعاد صفحه نمایش
    NaN اینچ
  • فاصله زین تا رکاب
    ۶ اینچ سانتی متر
  • ظرفیت وزنی
    ۱۰۵ کیلوگرم
  • توضیحات صفحه نمایش
    نمایش ضربان قلب، زمان استفاده، مسافت طی شده، کالری از دست رفته تقریبی و …
  • توضیحات سطح مقاومت
    دارای Tension با تغییر سطح فشار از ۱ الی ۸ حالت
  • توضیحات تغییرات شیب
    قابلیت تغییر شیب پایه ها برای تراز کردن روی زمین
  • توضیحات آداپتور
    نیاز به برق و آداپتور ندارد
  • توان
    NaN اسب بخار
  • سایر توضیحات
    این دوچرخه نسخه بروز شده ی دوچرخه ثابت تایتان فیتنس مدل ۴۳۰۰۰ میباشد که رنگ سفید مات تبدیل به سفید براق شده و مانیتور متفاوت و دارای جایگاه تلفن همراه روی مانیتور در این مدل جدید یعنی ۴۳۰۷۰ قرار داده شده است.مانیتور نمایش دهنده: ضربان قلب، زمان استفاده، مسافت طی شده، کالری از دست رفته تقریبی و … – کیفیت بالا و ظاهر شکیل مناسب استفاده در منزل – ساخت ، مونتاژ و بسته بندی اورجینال شرکت تایتان فیتنس Titan Fitness – قابلیت تنظیم صندلی در جهت عمودی – قابلیت تنظیم زاویه فرمان از قسمت پشت فرمان – قابلیت تنظیم پایه های صندلی – تحمل وزن استفاده کننده : ۱۰۵KG MAX – این دستگاه جهت مصرف خانگی تولید شده ضمناً بسته بندی دستگاه فوق به صورت آکبند ( اسمبل نشده ) در کارتن میباشد که میتوانید طبق دفترچه نصب موجود در داخل کارتن اقلام و یا تماس با شماره پشتیبانی و خدمات پس از فروش درج شده روی کالا ، دستگاه را اسمبل و نصب کنید .

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۹ دوچرخه ثابت مدل GX-9020

دوچرخه ثابت مدل GX-9020

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۳۰x53x130 سانتی‌متر
  • وزن
    ۴۹ کیلوگرم
  • برنامه‌ها
    برنامه زمانی
  • امکانات همراه
    قابلیت فلایویل
  • ظرفیت وزنی
    ۱۴۰ کیلوگرم
  • توضیحات سطح مقاومت
    به صورت فشار هوا
  • کشور تولیدکننده
    چین
  • تعداد برنامه
    ۱

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۰ دوچرخه ثابت پروتئوس مدل NUVOLA V3

دوچرخه ثابت پروتئوس مدل NUVOLA V3

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۳۵x80x95 سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۴ کیلوگرم
  • توضیحات فلایویل
    مکانیزم مکنت ۸ حالته
  • ابعاد صفحه نمایش
    LCD 10x10x2 اینچ
  • فاصله زین تا رکاب
    ندارد سانتی متر
  • ظرفیت وزنی
    ۱۲۰ کیلوگرم
  • توضیحات صفحه نمایش
    سرعت، مسافت، کالری، زمان، ضربان قلب , ODO Meter رانمایش میدهد.
  • توضیحات سطح مقاومت
    دارای ۸ سطح مقاومت میباشد.
  • توضیحات آداپتور
    ندارد
  • توان
    نامحدود اسب بخار

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۱ دوچرخه ثابت پروتئوس مدل NUVOLA R3 کد W

دوچرخه ثابت پروتئوس مدل NUVOLA R3 کد W

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۰۰x70x146 سانتی‌متر
  • وزن
    ۳۵ کیلوگرم
  • توضیحات فلایویل
    مکانیزم مگنت ۸ حالته
  • قابلیت های اندازه گیری و سنجش
    درجه‌بندی
  • امکانات همراه
    دستگیره
  • ابعاد صفحه نمایش
    ۵ اینچ
  • فاصله زین تا رکاب
    ندارد سانتی متر
  • ظرفیت وزنی
    ۱۲۰ کیلوگرم
  • سایر عملکردها
    قابلیت اندازه گیری سرعت / مسافت / زمان / کالری / ضربان قلب و نمایش آن بر روی نمایشگر دیجیتالی
  • توضیحات صفحه نمایش
    دارای صفحه نمایش دیجیتالی با قابلیت نمایش سرعت ، مسافت ، زمان ، کالری و ضربان قلب
  • توضیحات سطح مقاومت
    دارای ۸ سطح مقاومت
  • توضیحات تغییرات شیب
    ندارد
  • توضیحات برنامه
    مکانیزم مگنت ۸ حالته
  • توضیحات آداپتور
    ندارد
  • توان
    ندارد اسب بخار
  • کشور تولیدکننده
    چین تحت لیسانس پروتئوس تایوان
  • بازه سرعت
    ندارد متر بر ثانیه
  • تعداد برنامه
    دارای ۸ سطح مقاومت
  • سایر توضیحات
    دارای استند نگهدارنده ی موبایل

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۲ دوچرخه ثابت مدل sr146-40

دوچرخه ثابت مدل sr146-40

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۲۰x70x110 سانتی‌متر
  • وزن
    ۴۸ کیلوگرم
  • قابلیت های اندازه گیری و سنجش
    نمایش ضربان قلب
  • برنامه‌ها
    برنامه زمانی
  • امکانات همراه
    قابلیت فلایویل
  • ابعاد صفحه نمایش
    ۳.۵ اینچ اینچ
  • ظرفیت وزنی
    ۱۱۰ کیلوگرم
  • کشور تولیدکننده
    تایوان
  • تعداد برنامه
    ۱۴ برنامه در ۲۴ لول

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۳ دوچرخه ثابت فیول مدل B42

دوچرخه ثابت فیول مدل B42

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۲۲x58x138 سانتی‌متر
  • وزن
    ۴۰ کیلوگرم
  • قابلیت های اندازه گیری و سنجش
    نمایش ضربان قلب
  • برنامه‌ها
    برنامه زمانی
  • امکانات همراه
    قابلیت فلایویل
  • ابعاد صفحه نمایش
    ۵.۵ اینچ
  • ظرفیت وزنی
    ۱۳۰ کیلوگرم
  • توضیحات صفحه نمایش
    مانیتور دارای فن برای ایجاد یون مثبت و کابل AUX
  • توضیحات سطح مقاومت
    دارای ۲۰ درجه میباشد
  • توضیحات برنامه
    دارای ۶ برنامه در ۲۰ سطح مقاومت میباشد
  • توضیحات آداپتور
    دارد
  • کشور تولیدکننده
    تایوان
  • تعداد برنامه
    ۶ برنامه در ۲۰ لول

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۴ دوچرخه ثابت تایتان فیتنس مدل ۵۱۱۶۰

دوچرخه ثابت تایتان فیتنس مدل 51160

مشخصات

  • ابعاد
    ۸۷x52x138 سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۳.۵ کیلوگرم
  • توضیحات فلایویل
    فلای ویل با وزن ۴KG
  • قابلیت های اندازه گیری و سنجش
    نمایش سرعت
  • امکانات همراه
    صفحه نمایش
  • ابعاد صفحه نمایش
    NaN اینچ
  • فاصله زین تا رکاب
    ۶ اینچ سانتی متر
  • ظرفیت وزنی
    ۱۱۰ کیلوگرم
  • توضیحات صفحه نمایش
    نمایش ضربان قلب، زمان استفاده فعلی ، مسافت طی شده، کالری از دست رفته تقریبی و …
  • توضیحات سطح مقاومت
    دارای Tension با تغییر سطح فشار از ۱ الی ۸ حالت
  • توضیحات تغییرات شیب
    قابلیت تغییر شیب پایه ها برای تراز کردن روی زمین از طریق چرخ دنده های نارنجی رنگ پایه عقب
  • توضیحات آداپتور
    نیاز به برق و آداپتور ندارد
  • توان
    NaN اسب بخار
  • سایر توضیحات
    مانیتور نمایش دهنده: ضربان قلب، زمان استفاده، مسافت طی شده، کالری از دست رفته تقریبی و … – کیفیت بالا و ظاهر شکیل مناسب استفاده در منزل – ساخت ، مونتاژ و بسته بندی اورجینال شرکت تایتان فیتنس Titan Fitness – قابلیت تنظیم صندلی در ۲ جهت عمودی و افقی – قابلیت تنظیم پایه های صندلی – تحمل وزن استفاده کننده : ۱۱۰KG MAX – این دستگاه جهت مصرف خانگی تولید شده ضمناً بسته بندی دستگاه فوق به صورت آکبند ( اسمبل نشده ) در کارتن میباشد که میتوانید طبق دفترچه نصب موجود در داخل کارتن اقلام و یا تماس با شماره پشتیبانی و خدمات پس از فروش درج شده روی کالا ، دستگاه را اسمبل و نصب کنید .

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

امیدواریم این مطلب اطلاعات کافی را برای خرید دوچرخه‌ثابت در اختیار شما قرار دهد. سوالات خود را می توانید از طریق فرم ارسال دیدگاه ها با ما در میان بگذارید.

در ادامه بیشتر بخوانید: راهنمای خرید دستگاه تردمیل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا