لوازم جانبی خودرو

راهنمای خرید انواع روکش صندلی خودرو باکیفیت و ارزان+ قیمت روز

نکات مهم و کاربردی که هنگام خرید روکش صندلی خودرو باید به آن ها توجه داشته باشید.

یکی دیگر از لوازم جانبی خودرو روکش صندلی است. خودرو بدون روکش صندلی مانند منزل بدون فرش می باشد. همان طور که خانه بدون فرش خیلی سرد و بی جلوه است ماشین بدون روکش هم از زیبایی خاصی برخوردار نیست. روکش صندلی خودرو علاوه بر اینکه ظاهر داخلی خودرو را زیبا می کند، از کثیف شدن و پاره شدن تودوزی فابریک صندلی های خودرو هم جلوگیری می کند. یکی از ویژگی های روکش صندلی این می باشد که بعد از مدتی می توان آن ها را بیرون آورد، شستشو داد و دوباره از آن ها استفاده کرد.

امروزه در تمامی کشورهای دنیا شرکت های خودرو سازی برای خودروهای خود روکش صندلی تولید می کنند. زیرا رنگ بندی تودوزی های فابریک خودرو ممکن است مناسب سلیقه همه افراد جامعه نباشد، از این رو روکش های صندلی خودرو ها با طرح ها و رنگ های مختلفی ساخته و روانه بازار می شوند. هر مشتری با توجه به سلیقه خود و رنگ سایر لوازم جانبی خودرو خود رنگ روکش صندلی ها را نیز ست می کند. اگر به زیبایی خودرو خود اهمیت می دهید بهتر است، نکاتی را در مورد روکش صندلی خودرو بدانید.

اگر شما هم قصد خرید روکش صندلی خودرو دارید اما با توجه به تنوع زیاد جنس‌ها و قیمت ها با خرید این وسیله با مشکل مواجه شده‌اید، اصلا نگران نباشید. مطالعه این مطلب در کوتاه ترین زمان ممکن به شما کمک می کند تا با انواع جنس های روکش صندلی خودرو آشنا شوید و نکات مهمی که موقع خرید روکش صندلی خودرو باید به آن ها توجه داشته باشید را می آموزیم.

روکش صندلی خودرو چیست و چه کاربردی دارد؟

روکش صندلی خودرو که به آن رویه صندلی هم گفته می شود. در واقع نوعی پوشش از جنس پارچه یا چرم طبیعی و مصنوعی می باشد که از صندلی خودرو شما در مقابل پاره شدن و کثیف شدن جلوگیری می کند. از مهم‌ترین ویژگی این محصول به نصب راحت و شستشوی آسان آن می توان اشاره کرد به طوری که می توان روکش خودرو را ظرف مدت ۳۰ دقیقه باز نمود و آن را به وسیله مایع شوینده با ماشین لباسشویی شستشو داد.

انواع روکش صندلی:

  • روکش صندلی فابریک: این نوع از روکش توسط سازنده خودرو طراحی و دوخته می شود. در تمامی مدل‌ها یک رنگ و شکل دارد. این روکش ها روی صندلی خودرو دوخته می شوند به طوری که قابلیت جدا کردن و شستشو را ندارند. این روکش ها طبق یک طراحی مهندسی یاخته می شوند که معمولا مورد علاقه بیشتر افراد جامعه هستند. نام دیگر این روکش‌ها تودوزی است.
  • روکش صندلی متفرقه: این نوع از روکش صندلی به وسیله شرکت سازنده خودرو تولید نمی شود. معمولا توسط خود خریدار در بازار آزاد تهیه می‌شود. شرکت های متفرقه با برندهای مختلف در بازار آزاد فعالیت می کنند این شرکت ها با جنس های مختلفی مانند: پارچه معمولی، مخمل، چرم طبیعی و چرم مصنوعی روکش صندلی تولید و روانه بازار می کنند. این روکش ها بر خلاف روکش های فابریک به راحتی قابل تعویض و شستشو هستند که در ادامه بیشتر در مورد آن ها توضیح داده می شود.

انواع روکش صندلی از نظر جنس:

  • روکش صندلی پارچه ای: این نوع روکش ها در همه فصلی استفاده می شوند، به علت استفاده از پارچه قابل شستشو هستند. یعنی هنگام کثیف شدن می توان آن ها را شستشو داد.
  • روکش صندلی مخمل: این روکش ها از پارچه مخمل ساخته می شوند، مخمل از قدیم مورد توجه مردم قرار داشته است و به عنوان یک پارچه لوکس و همه پسند مورد توجه عموم قرار می گرفت. این پارچه امروزه هم طرفداران زیادی دارد.
  • روکش صندلی مخمل پارچه ای: متاسفانه یکی از ویژگی های پارچه مخمل این است که در مقابل سایش بسیار حساس می باشد. به طوری که بعد از مدتی مخمل آن سابیده شده و از بین می رود. به همین دلیل کسانی که باز هم علاقه به استفاده از این جنس دارند برای آن ها روکش هایی از ترکیب پارچه معمولی و مخمل دوخته می شود.
  • روکش صندلی چرم مصنوعی: خیلی از افراد علاقه زیادی به روکش های چرمی دارند اما به علت قیمت بالا توان خرید چرم طبیعی را ندارند به همین دلیل روکش هایی با چرم مصنوعی و قیمت مناسب تولید می شود. این روکش ها بعد از مدتی پوسته پوسته می شوند اما نکته قابل توجه اینکه می توان آن ها را به راحتی شستشو داد.
  • روکش صندلی چرم طبیعی: اگر از خودروهای گران قیمت و لوکس بازار استفاده می کنید بهتر است مقداری هم به زیبایی خودرو خود توجه کنید. یک خودرو لوکس یک روکش صندلی لوکس هم می طلبد بهتر است به سراغ روکش های چرم طبیعی بروید. این روکش ها عمر طولانی دارند و زیبایی منحصر به فردی به خودرو شما می دهند. بر خلاف چرم مصنوعی پوسته پوسته هم نمی شوند. واکس خور می باشند و با واکس زدن می توانید آن ها را به راحتی تمیز و زیبا کنید.
  • روکش صندلی مخمل چرمی: اگر به داغ شدن صندلی در جلوی نور خورشید تابستان و سرد شدن بیش از اندازه آن در فصل زمستان مشکل دارید ولی باز هم نمی توانید از خرید روکش چرمی بگذرید بهتر است روکش‌های مخمل چرمی بخرید این روکش ها از ترکیب پارچه مخمل با چرم ساخته می شوند که باعث می شود این ضعف به خوبی پوشش داده شود. این مدل روکش ها جزو پرفروش ترین دسته روکش های صندلی بازار هستند.
  • روکش صندلی برزنتی: این نوع از روکش از جنس برزنت مقاوم و قابل شستشو ساخته می شوند. این پارچه در مقابل سایش و پاره شدن بسیار مقاوم است. همچنین به راحتی می توان آن را شستشو داد. گرما و سرمای هوا را نیز به خود جذب نمی کنند. قیمت آن‌ها هم نسبت به سایر مدل‌ها ارزان تر است به همین دلیل خیلی از افراد این جنس را خریداری می کنند.

نکات مهمی که هنگام خرید روکش صندلی باید به آن ها توجه کنید:

  • قیمت روکش: قبل از هر کاری مشخص کنید که برای خرید روکش صندلی خودرو چه میزان قرار است هزینه کنید. زمانی که میزان بودجه مشخص شود خود به خود خیلی از مدل هایی که در محدوده قیمتی شما قرار دارند حذف می شوند در نتیجه انتخاب برای شما راحت تر می شود.
  • جنس روکش: همان طور که از قبل گفته شد روکش های صندلی از جنس های مختلفی ساخته می شوند. اگر بخواهیم گذرا از آن ها نام ببریم می توان به پارچه معمولی، پارچه مخملی، پارچه برزنتی، چرم طبیعی، چرم مصنوعی یا ترکیبی از چند جنس اشاره نمود. هر یک از این جنس ها معایب و مزایای خاص خود را دارند که در قسمت های قبلی به صورت کامل به توضیح تک تک آن ها پرداخته شد.
  • رنگ روکش: یکی از فاکتور هایی که حتما موقع خرید روکش صندلی خودرو باید به آن توجه داشته باشید رنگ ان است. شما می توانید رنگ روکش خود را با داشبورد، کفپوش خودرو، رویه درب‌ها و کمربند ایمنی خودرو ست کنید. این کار به خودرو شما زیبایی منحصر به فردی می دهد.
  • نوع دوخت: به کیفیت دوخت روکش هم دقت کنید اگر از کیفیت لازم برخوردار نباشد، خیلی زود از همین قسمت های دوخته شده پاره می شود. به جنس نخی هم که روکش با آن دوخته می شود توجه کنید. هر چه با نخ محکم و مقاوم‌تری دوخته شود دیر تر دچار پارگی در قسمت های دوخته شده می شود.
  • گارانتی: خیلی از روکش های صندلی موجود در بازار داری گارانتی و خدمات پس از فروش هستند. البته بیشتر روکش های چرمی دارای ضمانت نامه می باشند زیرا دو نوع چرم وجود دارد. چرم مصنوعی و چرم طبیعی برای اثبات طبیعی بودن چرم معمولا آن را گارانتی می کنند.
  • از فروشگاه معتبر بخرید: همیشه برای اینکه کلاه سرتان نرود از یک فروشگاه معتبر خرید کنید. یک فروشگاه معتبر هیچ گاه اعتبار چندین ساله خود را فدای فروش جنس بی کیفیت نمی کند. پس همیشه به شما جنس با کیفیت و مرغوب را می فروشد. حتی اگر جنسی از کیفیت لازم برخوردار نباشد می توانید آن را مرجوع کرده و پول خود را پس بگیرید.

با توجه به نکاتی که گفته شد، می توانید روکش صندلی خودرو مورد نیاز خود را خریداری نمایید. ما برای سهولت کار شما، لیستی از ۴۰ نمونه روکش صندلی خودرو ارزان، زیبا و پرفروش موجود در بازار را جمع آوری کرده ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت نمایید.


۱ روکش صندلی خودرو مدل خلبانی مناسب برای ساینا

روکش صندلی خودرو مدل خلبانی مناسب برای ساینا

مشخصات

  • جنس
    چرم مصنوعی
  • مناسب برای خودرو
    ساینا
  • ویژگی‌های روکش صندلی
    قابل شست‌وشو
  • سایر توضیحات
    روکش صندلی تمام چرم خودرو مدل خلبانی قابل نصب روی سایناو تیبا ۱جدید دوخته شده از چرم درجه یک A باتن خوری فیت و عالی قسمتهای طبی روکش از الیاف واقعی پر شده است یه دست کامل روکش صندلی شامل: ۲عدد تکیه جلو ۲عدد نشیمن جلو ۱عددتکیه عقب ۱عدد نشیمن عقب ۲عدد زیرسری جلو و۳عدد زیر سری عقب می باشد انتخاب رنگ بر اساسمشکی: مشکی با مغزی مشکیسفید: مشکی با مغزی سفیدقرمز: مشکی با مغزی قرمز

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲ روکش صندلی خودرو مدل ۳۰۰۵ مناسب برای پراید ۱۳۱

روکش صندلی خودرو مدل ۳۰۰۵ مناسب برای پراید ۱۳۱

مشخصات

  • جنس
    پارچه
  • مناسب برای خودرو
    سایپا پراید ۱۳۱
  • ویژگی‌های روکش صندلی
    قابل شست‌وشو
  • سایر توضیحات
    مناسب برای ۱۳۱ و ۱۳۲ (داشبرد جدید)

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳ روکش صندلی خودرو هایکو مدل پراید ۱۳۲ و ۱۳۱ طرح دنا

روکش صندلی خودرو هایکو مدل پراید 132 و 131 طرح دنا

مشخصات

  • جنس
    پارچه
  • مناسب برای خودرو
    سایپا پراید ۱۳۱
  • ویژگی‌های روکش صندلی
    قابل شست‌وشو
  • سایر توضیحات
    – الگوی متناسب با فریم صندلی- استفاده از پارچه‌ی مخمل فابریک و درنتیجه یکسان سازی روکش با طرح پارچه‌ی تودوزی خودرو- دارای ابر و آستر مرغوب برای عمر بیشتر محصول- امکان شستشو چندین باره، بدون افت کیفیت- ثبات رنگی در برابر نور خورشید- ثبات سایشی بالا در استفاده طولانی مدت- مقاوم در برابر لکه پذیری- مقاوم دربرابر گسترش آتش- مخصوص خودروهای پراید ۱۳۲ و ۱۳۱

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۴ روکش صندلی خودرو مدل سناتور مناسب برای پژو پارس قدیم

روکش صندلی خودرو مدل سناتور مناسب برای پژو پارس قدیم

مشخصات

  • جنس
    چرم
  • مناسب برای خودرو
    پژو ۴۰۵
  • ویژگی‌های روکش صندلی
    قابل شست‌وشو
  • سایر توضیحات
    روکش صندلی تمام چرم خودرو مدل سناتور مناسب پژو پرشیا قدیم(تولید قبل سال ۹۶) وقابل نصب برای پژو ۴۰۵، روآ، آر دی دوخته شده از چرم درجه یک A باتن خوری فیت و عالی قسمتهای طبی روکش از الیاف واقعی پر شده است یه دست کامل روکش صندلی پرشیا قدیم شامل: ۲عدد تکیه جلو ۲عدد نشیمن جلو ۱عددتکیه عقب ۱عدد نشیمن عقب ۲عدد زیرسری جلو ۲عدد زیرسری عقب می باشد.رنگ چرم روکش صندلی مشکی می باشدانتخاب رنگ بر اساس مشکی=مشکی با خط مشکیکرم =مشکی با خط کرمقرمز =مشکی با خط قرمز

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۵ روکش صندلی خودرو مدل ۲۰۱ مناسب برای پژو ۴۰۵ قدیم

  روکش صندلی خودرو مدل 201 مناسب برای پژو 405 قدیم

مشخصات

  • جنس
    پارچه
  • مناسب برای خودرو
    پژو ۴۰۵
  • ویژگی‌های روکش صندلی
    قابل شست‌وشو
  • سایر توضیحات
    محصول فوق فقط قابل نصب بر روی پژو ۴۰۵ ( مدل ۸۹ و پایین تر صندلی عقب ساده) ، روآ، آردی و پیکان می باشد.طول عمر متوسط محصول فوق ۱ سال می باشد.پارچه محصول از جنس ملانژ و بلژیکی می باشد.ابر استر استفاده شده با ضخامت ۳ میلی مترمحصول ست کامل صندلی های جلو و عقب همراه با پشت سری صندلی های جلو می باشد.

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۶ روکش صندلی خودرو هایکو مدل دنا پلاس طرح دنا

روکش صندلی خودرو هایکو مدل دنا پلاس طرح دنا

مشخصات

  • جنس
    پارچه
  • مناسب برای خودرو
    دنا
  • ویژگی‌های روکش صندلی
    قابل شست‌وشو
  • سایر توضیحات
    – الگوی متناسب با فریم صندلی- استفاده از پارچه‌ی مخمل فابریک و درنتیجه یکسان سازی روکش با طرح پارچه‌ی تودوزی خودرو- دارای ابر و آستر مرغوب برای عمر بیشتر محصول- امکان شستشو چندین باره، بدون افت کیفیت- ثبات رنگی در برابر نور خورشید- ثبات سایشی بالا در استفاده طولانی مدت- مقاوم در برابر لکه پذیری- مقاوم دربرابر گسترش آتش- مخصوص خودروهای دنا پلاس دارای ایربگ

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۷ روکش صندلی خودرو هایکو طرح آنتیک مناسب برای تیبا و ساینا

روکش صندلی خودرو هایکو طرح آنتیک مناسب برای تیبا و ساینا

مشخصات

  • جنس
    پارچه
  • مناسب برای خودرو
    تیبا
  • ویژگی‌های روکش صندلی
    قابل شست‌وشو
  • سایر توضیحات
    – مناسبت جهت خودرو ساینا- مناسب جهت خودروتیبا ۱ (صندوقدار) سال سال ساخت ۱۳۹۹ به بعد – دارای دو عدد بالشتک پشت گردنی- الگوی متناسب با فریم صندلی- دارای ابر و آستر مرغوب برای عمر بیشتر محصول- امکان شستشو چندین باره بدون افت کیفیت- راحت و بادوام و زیردست مطلوب- ترکیب رنگ متناسب با طراحی داخل خودرو- تنفس پذیری بالا- استفاده از پارچه‌ی استاندارد خودرو شامل:- ثبات رنگی در برابر نور خورشید- ثبات سایشی بالا در استفاده طولانی مدت- مقاوم در برابر لکه پذیری- مقاوم در برابر گسترش آتش

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۸ روکش صندلی خودرو هایکو مدل پژو ۲۰۶ و ۲۰۷ طرح ناتیس

روکش صندلی خودرو هایکو مدل پژو 206 و 207 طرح ناتیس

مشخصات

  • جنس
    پارچه
  • مناسب برای خودرو
    پژو ۲۰۶
  • ویژگی‌های روکش صندلی
    قابل شست‌وشو
  • سایر توضیحات
    – مطابق با طرح و جنس تودوزی، رودری و داشبورد خودرو پژو ۲۰۶ و ۲۰۷- روکش صندلی عقب دوتکه مخصوص پژو ۲۰۶ ‌های با صندلی عقب مجزا- الگوی متناسب با فریم صندلی- استفاده از پارچه‌ی فابریک و درنتیجه یکسان سازی روکش با طرح پارچه‌ی تودوزی خودرو- دارای ابر و آستر مرغوب برای عمر بیشتر محصول- امکان شستشو چندین باره، بدون افت کیفیت- ثبات رنگی در برابر نور خورشید- ثبات سایشی بالا در استفاده طولانی مدت- مقاوم در برابر لکه پذیری- مقاوم دربرابر گسترش آتش- این روکش مخصوص خودروهای ۲۰۶ و ۲۰۷ که الگوی صندلی عقب آن‌ها به‌صورت دو تکه می‌باشد

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۹ روکش صندلی خودرو مدل DR-SN مناسب برای پژو ۴۰۵

روکش صندلی خودرو مدل DR-SN مناسب برای پژو 405

مشخصات

  • جنس
    جودون
  • مناسب برای خودرو
    پژو ۴۰۵
  • ویژگی‌های روکش صندلی
    قابل شست‌وشو
  • سایر توضیحات
    توجه نمایید این محصول متناسب با فریم قدیم صندلی خودرو پژو ۴۰۵- پرشیا-پیکان-آردی تولید شده است.(مدل ۹۵ و قبل)دارای روکش صندلی برای تمام صندلی ها و سرصندلی ها

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۰ روکش صندلی خودرو هایکو مدل دنا مناسب برای پژو ۲۰۶ و ۲۰۷

روکش صندلی خودرو هایکو مدل دنا مناسب برای پژو 206 و 207

مشخصات

  • جنس
    پارچه
  • مناسب برای خودرو
    پژو ۲۰۶
  • ویژگی‌های روکش صندلی
    قابل شست‌وشو
  • سایر توضیحات
    – مخصوص خودروهای ۲۰۶ و ۲۰۷ که الگوی صندلی عقب آن‌ها به‌صورت دو تکه است- الگوی متناسب با فریم صندلی- استفاده از پارچه‌ی فابریک و مخمل و درنتیجه یکسان سازی روکش با طرح پارچه‌ی تودوزی خودرو- دارای ابر و آستر مرغوب برای عمر بیشتر محصول- امکان شستشو چندین باره، بدون افت کیفیت- ثبات رنگی در برابر نور خورشید- ثبات سایشی بالا در استفاده طولانی مدت- مقاوم در برابر لکه پذیری- مقاوم دربرابر گسترش آتش – دارای جیب در قسمت پشتی- دارای بالشتک پشت گردن

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۱ روکش صندلی خودرو مدل سناتور مناسب برای پژو ۲۰۶

روکش صندلی خودرو مدل سناتور مناسب برای پژو 206

مشخصات

  • جنس
    چرم
  • مناسب برای خودرو
    پژو ۲۰۶
  • ویژگی‌های روکش صندلی
    قابل شست‌وشو
  • سایر توضیحات
    روکش صندلی طبی طرح سناتور قابل نصب روی خودروهای پژو ۲۰۶، پژو۲۰۷ ورانا پلاسبا طراحی خاص و زیباباتن خوری فیت و عالیدوخته شده از چرم درجه یک Aقسمتهای طبی روکش صندلی از الیاف واقعی پرشده استیک دست کامل روکش صندلی شامل ۲عدد تکیه جلو۲عدد نشمن جلو۲عددتکیه عقب ۲عدد نشیمن عقب۲عدد زیر سری جلو۳عدد زیر سری عقبانتخاب محصول برای خرید براساس رنگ نخ دور کار و رنگ نخ گلدوزی های کار می باشد که در ۳ رنگ مختلف نخ مشکی، قرمز، مارون که (مابین قهوه ای ونارنجی) می باشد.

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۲ روکش صندلی خودرو مدل ۱۰۱۹ مناسب برای پژو ۴۰۵

روکش صندلی خودرو مدل 1019 مناسب برای پژو 405

مشخصات

  • جنس
    پارچه
  • مناسب برای خودرو
    پژو ۴۰۵
  • ویژگی‌های روکش صندلی
    قابل شست‌وشو
  • سایر توضیحات
    مناسب برای پژو ۴۰۵ مدل ۹۰ به پایین

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۳ روکش صندلی خودرو مدل f4 مناسب برای سمند

روکش صندلی خودرو مدل f4 مناسب برای سمند

مشخصات

  • جنس
    پارچه
  • مناسب برای خودرو
    سمند
  • ویژگی‌های روکش صندلی
    قابل شست‌وشو
  • سایر توضیحات
    -دارای گلدوزی-دارای روکش برای تمام صندلی ها و سرصندلی ها-جنس پارچه-دارای جیب پشتی-مناسب برای سمند

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۴ روکش صندلی خودرو آس مدل j.pana مناسب برای پراید ۱۳۲

روکش صندلی خودرو آس مدل j.pana مناسب برای پراید 132

مشخصات

  • جنس
    جودون
  • مناسب برای خودرو
    سایپا پراید ۱۳۱
  • ویژگی‌های روکش صندلی
    قابل شست‌وشو
  • سایر توضیحات
    لطفاً هنگام خرید ب برند As درج شده روی کاور کالا توجه نمایید تا از فروش جنس های فیک جلوگیری شود،تولید شده از بهترین جودون و ابر ضخیم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۵ روکش صندلی خودرو مدل سناتور مناسب برای دنا

روکش صندلی خودرو مدل سناتور مناسب برای دنا

مشخصات

  • جنس
    چرم
  • مناسب برای خودرو
    دنا
  • ویژگی‌های روکش صندلی
    قابل شست‌وشو
  • سایر توضیحات
    روکش صندلی تمام چرم طبی طرح سناتور قابل نصب روی خودرو دنا و دنا پلاس باطراحی زیبا و خاصباتن خوری فیت و عالیدوخته شده از چرم درجه یک Aقسمتهای طبی روکش صندلی از الیاف واقعی پرشده استیک دست کامل روکش صندلی شامل۲عدد تکیه جلو۲عدد نشیمن جلو۱عدد تکیه عقب۱عدد نشیمن عقب۲عددزیر سری جلو۲عدد زیر سری عقبانتخاب محصول برای خرید براساس رنگ نخ دور کار ورنگ نخ گلدوزی های کار می باشد.

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۶ روکش صندلی خودرو هایکو مدل دنا

روکش صندلی خودرو هایکو مدل دنا

مشخصات

  • جنس
    پارچه
  • مناسب برای خودرو
    دنا
  • ویژگی‌های روکش صندلی
    قابل شست‌وشو
  • سایر توضیحات
    – مطابق با طرح و جنس تودوزی و رودری خودرو دنا- الگوی متناسب با فریم صندلی- استفاده از پارچه‌ی مخمل فابریک و درنتیجه یکسان سازی روکش با طرح پارچه‌ی تودوزی خودرو- دارای ابر و آستر مرغوب برای عمر بیشتر محصول- امکان شستشو چندین باره، ۹۴۳,https://www.digikala.com/product/dkp-12824242/روکش-صندلی-خودرو-مدل-panama06-مناسب-برای-پراید-۱۳۱,”روکش صندلی خودرو مدل panama06 مناسب برای پراید ۱۳۱″

    تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

    ۱۷ روکش صندلی خودرو مدل f4 مناسب برای پراید ۱۳۱

    روکش صندلی خودرو مدل f4 مناسب برای پراید 131

    مشخصات

    • جنس
      پارچه
    • مناسب برای خودرو
      سایپا پراید ۱۳۱
    • ویژگی‌های روکش صندلی
      قابل شست‌وشو
    • سایر توضیحات
      دارای روکش صندلی برای تمام صندلی ها و سرصندلی ها | جنس روکش صندلی تمام پارچه کرپ | این روکش صندلی در دسته روکش های اقتصادی میباشد | دارای گلدوزی مناسب برای پراید ۱۳۱ و مشابه

    تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

    ۱۸ روکش صندلی خودرو مدل ۱۲۶۰ مناسب برای پژو ۴۰۵ قدیم

    روکش صندلی خودرو مدل 1260 مناسب برای پژو 405 قدیم

    مشخصات

    • جنس
      پارچه
    • مناسب برای خودرو
      پژو ۴۰۵
    • ویژگی‌های روکش صندلی
      قابل شست‌وشو
    • سایر توضیحات
      مناسب برای پژو ۴۰۵ قدیم (صندلی عقب ساده) عمر مفید ۲ الی ۳ سال، محصول ست کامل صندلی های جلو و عقب همراه با دو عدد روکش پشت سری صندلی جلو می باشد (جمعا ۸ تکه) صندلی های عقب نیز دارای گلدوزی می باشند. جنس محصول از پارچه تیار می باشد که پارچه ای زبر و با دوام هست.

    تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

    ۱۹ روکش صندلی خودرو مدل f4 مناسب برای پژو ۴۰۵

    روکش صندلی خودرو مدل f4 مناسب برای پژو 405

    مشخصات

    • جنس
      پارچه
    • مناسب برای خودرو
      پژو ۴۰۵
    • ویژگی‌های روکش صندلی
      قابل شست‌وشو
    • سایر توضیحات
      مناسب برای خودرو پژو ۴۰۵ glx داشبورد قدیمدارای روکش صندلی برای تمام صندلی ها و سرصندلی هاجنس روکش صندلی تمام پارچه با طرح سادهاین روکش صندلی در دسته روکش های اقتصادی میباشددارای گلدوزی

    تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

    ۲۰ روکش صندلی خودرو هایکو مدل کتیبه مناسب برای پژو پارس

    روکش صندلی خودرو هایکو مدل کتیبه مناسب برای پژو پارس

    مشخصات

    • جنس
      پارچه
    • مناسب برای خودرو
      پژو پارس
    • ویژگی‌های روکش صندلی
      قابل شست‌وشو
    • سایر توضیحات
      – مناسب برای خودروی پژو پارس جدید تولیدی سال ۹۶ به بعد- الگوی متناسب با فریم صتدلی- استفاده از پارچه‌ی فابریک و درنتیجه یکسان سازی روکش با طرح پارچه‌ی تودوزی خودرو- دارای ابر و آستر مرغوب برای عمر بیشتر محصول- امکان شستشو چندین باره، بدون افت کیفیت- ثبات رنگی در برابر نور خورشید- ثبات سایشی بالا در استفاده طولانی مدت- مقاوم در برابر لکه پذیری- مقاوم دربرابر گسترش آتش – دارای جیب در قسمت پشتی- دارای بالشتک پشت گردن- کاهش میزان تعریق به‌دلیل ساختار پارچه

    تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

    ۲۱ روکش صندلی خودرو سوشیانت مدل K مناسب برای تارا به همراه پشت گردنی و جعبه و دور فرمان

     روکش صندلی خودرو سوشیانت مدل K مناسب برای تارا به همراه پشت گردنی و جعبه و دور فرمان

    مشخصات

    • جنس
      جودون
    • مناسب برای خودرو
      تارا
    • ویژگی‌های روکش صندلی
      قابل شست‌وشو
    • سایر توضیحات
      تنوع رنگ دوخت

    تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

    ۲۲ روکش صندلی خودرو مدل ۳۰۶ مناسب برای پژو ۲۰۶

    روکش صندلی خودرو مدل 306 مناسب برای پژو 206

    مشخصات

    • جنس
      پارچه
    • مناسب برای خودرو
      پژو ۲۰۶
    • ویژگی‌های روکش صندلی
      قابل شست‌وشو
    • سایر توضیحات
      مناسب برای پژو ۲۰۶ (صندلی عقب ۴ تکه)، پژو ۲۰۷ ، راناپلاس (مدل ۹۹ به بالا) عمر مفید ۲ الی ۳ سال، محصول ست کامل صندلی های جلو و عقب همراه با دو عدد روکش پشت سری صندلی جلو و ۳ عدد روکش پشت سری صندلی عقب می باشد (جمعا ۱۳ تکه) صندلی های عقب نیز دارای گلدوزی می باشند. جنس محصول از پارچه تیار می باشد که پارچه ای زبر و با دوام هست.

    تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

    ۲۳ روکش صندلی خودرو فرنیک مدل FJ100 مناسب برای رنو ال۹۰

    روکش صندلی خودرو فرنیک مدل FJ100 مناسب برای رنو ال90

    مشخصات

    • جنس
      پارچه
    • مناسب برای خودرو
      رنو L90
    • ویژگی‌های روکش صندلی
      قابل شست‌وشو
    • سایر توضیحات
      – الگوی متناسب با فرم صندلی- دارای ابر و آستر مرغوب برای طول عمر بیشتر محصول- ثبات رنگی در برابر نور خورشید- ثبات سایشی بالا در استفاده طولانی مدت- دارای جیب در قسمت پشتی

    تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

    ۲۴ روکش صندلی خودرو هایکو طرح آراد مدل پراید ۱۱۱

    روکش صندلی خودرو هایکو طرح آراد مدل پراید 111

    مشخصات

    • جنس
      پارچه
    • مناسب برای خودرو
      سایپا پراید ۱۱۱
    • سایر توضیحات
      – مطابق با طرح و جنس تودوزی و رودری خودرو پراید ۱۱۱- الگوی متناسب با فریم صندلی- استفاده از پارچه‌ی فابریک و درنتیجه یکسان سازی روکش با طرح پارچه‌ی تودوزی خودرو- دارای ابر و آستر مرغوب برای عمر بیشتر محصول- امکان شستشو چندین باره، بدون افت کیفیت- ثبات رنگی در برابر نور خورشید- ثبات سایشی بالا در استفاده طولانی مدت- مقاوم در برابر لکه پذیری- مقاوم دربرابر گسترش آتش

    تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

    ۲۵ روکش صندلی خودرو رایکو کاور مدل f4 مناسب برای پراید صبا

    روکش صندلی خودرو رایکو کاور مدل f4 مناسب برای پراید صبا

    مشخصات

    • جنس
      پارچه
    • مناسب برای خودرو
      پراید صبا
    • ویژگی‌های روکش صندلی
      قابل شست‌وشو
    • سایر توضیحات
      دارای روکش صندلی برای تمام صندلی ها و سرصندلی هاجنس روکش صندلی تمام پارچه با طرح سادهاین روکش صندلی در دسته روکش های اقتصادی میباشددارای گلدوزی

    تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

    ۲۶ روکش صندلی خودرو مدل ۳۰۹۰ مناسب برای پراید صبا

    روکش صندلی خودرو مدل 3090 مناسب برای پراید صبا

    مشخصات

    • جنس
      پارچه
    • مناسب برای خودرو
      پراید صبا
    • ویژگی‌های روکش صندلی
      قابل شست‌وشو
    • سایر توضیحات
      مناسب برای پراید صبا (مدل ۸۹ و پایین تر) عمر مفید ۲ الی ۳ سال، محصول ست کامل صندلی های جلو و عقب همراه با دو عدد روکش پشت سری صندلی جلو می باشد (جمعا ۸ تکه) صندلی های عقب نیز دارای گلدوزی می باشند.جنس محصول از پارچه تیار می باشد که پارچه ای زبر و با دوام هست.

    تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

    ۲۷ روکش صندلی خودرو مدل f4 مناسب برای پژو پارس

     روکش صندلی خودرو مدل f4 مناسب برای پژو پارس

    مشخصات

    • جنس
      پارچه
    • مناسب برای خودرو
      پژو پارس
    • ویژگی‌های روکش صندلی
      قابل شست‌وشو
    • سایر توضیحات
      مناسب برای خودرو پژو پارس داشبورد قدیم (پژو پرشیا) (سال ۸۰ تا ۹۵)دارای روکش صندلی برای تمام صندلی ها و سرصندلی هاجنس روکش صندلی تمام پارچه با طرح سادهاین روکش صندلی در دسته روکش های اقتصادی میباشددارای گلدوزی

    تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

    ۲۸ روکش صندلی خودرو مدل ۲۹۰۵ مناسب برای ساینا

    روکش صندلی خودرو مدل 2905 مناسب برای ساینا

    مشخصات

    • جنس
      پارچه
    • مناسب برای خودرو
      ساینا
    • ویژگی‌های روکش صندلی
      قابل شست‌وشو
    • سایر توضیحات
      متناسب با فریم صندلی خودرومقاوم در برابر آفتاب و گرد و خاکروکش کامل به همراه روکش پشت سری صندلی

    تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

    ۲۹ روکش صندلی خودرو هایکو مدل رایا مناسب برای رانا، ۲۰۶ و ۲۰۷

    روکش صندلی خودرو هایکو مدل رایا مناسب برای رانا، 206 و 207

    مشخصات

    • جنس
      پارچه
    • مناسب برای خودرو
      پژو ۲۰۶
    • ویژگی‌های روکش صندلی
      قابل شست‌وشو
    • سایر توضیحات
      – ویژگی‌های روکش هایکو:- مناسبت جهت خودرو های رانا (سال ساخت ۱۳۹۸ به بعد ) ،- مناسب برای پژو ۲۰۶ و پژو ۲۰۶ صندوقدار ، پژو ۲۰۷ و پژو ۲۰۷ صندوقدار (صندلی عقب دوتکه) می باشد- مطابق با طرح و جنس تودوزی ، رودری و داشبورد خودررو رانا- استفاده از پارچه فابریک و در نتیجه یکسان سازی روکش با طرح پارچه تودوزی خودرو- دارای دو عدد بالشتک پشت گردنی- الگوی متناسب با فریم صندلی- دارای ابر و آستر مرغوب برای عمر بیشتر محصول- امکان شستشو چندین باره بدون افت کیفیت- راحت و بادوام و زیر دست مطلوب- ترکیب رنگ متناسب با طراحی داخل خودرو- تنفس پذیری بالا- استفاده از پارچه استاندارد خودرو شامل:- ثبات رنگی در برابر نور خورشید- ثبات سایشی بالا در استفاده طولانی مدت- مقاوم در برابر لکه پذیری- مقاوم در برابر گسترش آتش

    تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

    ۳۰ روکش صندلی خودرو مدل ۲۰۰۶ مناسب برای سمند

    روکش صندلی خودرو مدل 2006 مناسب برای سمند

    مشخصات

    • جنس
      پارچه
    • مناسب برای خودرو
      سمند
    • ویژگی‌های روکش صندلی
      قابل شست‌وشو
    • سایر توضیحات
      مناسب برای سمند مدل پایین سال ۱۳۹۱متناسب با فریم صندلی خودرومتناسب با رنگ داخلی کابین خودرومقاوم در برابر آفتاب و گرد و خاکروکش کامل به همراه روکش پشت سری صندلی

    تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

    ۳۱ روکش صندلی خودرو هایکو طرح دلتا مناسب برای تیبا ۲ و کوئیک

    روکش صندلی خودرو هایکو طرح دلتا مناسب برای تیبا 2 و کوئیک

    مشخصات

    • جنس
      پارچه
    • مناسب برای خودرو
      تیبا ۲
    • ویژگی‌های روکش صندلی
      قابل شست‌وشو
    • سایر توضیحات
      – مطابق با طرح و جنس تودوزی و رودری خودرو تیبا ۲- الگوی متناسب با فریم صندلی- استفاده از پارچه‌ی فابریک و درنتیجه یکسان سازی روکش با طرح پارچه‌ی تودوزی خودرو- دارای ابر و آستر مرغوب برای عمر بیشتر محصول- امکان شستشو چندین باره، بدون افت کیفیت- ثبات رنگی در برابر نور خورشید- ثبات سایشی بالا در استفاده طولانی مدت- مقاوم در برابر لکه پذیری- مقاوم دربرابر گسترش آتش- مناسب برای خودروهای تیبا ۲ (هاچ بک)، کوییک معولی و کوییک کراس

    تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

    ۳۲ روکش صندلی خودرو مدل ۹۳۲۰ مناسب برای رانا قدیم

    روکش صندلی خودرو مدل 9320 مناسب برای رانا قدیم

    مشخصات

    • جنس
      پارچه
    • مناسب برای خودرو
      رانا
    • ویژگی‌های روکش صندلی
      قابل شست‌وشو
    • سایر توضیحات
      مناسب برای رانا (رانا ساده) عمر مفید ۲ الی ۳ سال،محصول ست کامل صندلی های جلو و عقب همراه با دو عدد روکش پشت سری صندلی جلو می باشد (جمعا ۸ تکه) صندلی های عقب نیز دارای گلدوزی می باشند. جنس محصول از پارچه تیار می باشد که پارچه ای زبر و با دوام هست.

    تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

    ۳۳ روکش صندلی خودرو رایکو کاور مدل f5 مناسب برای پراید ۱۳۲

    روکش صندلی خودرو رایکو کاور مدل f5 مناسب برای پراید 132

    مشخصات

    • جنس
      پارچه
    • مناسب برای خودرو
      سایپا پراید ۱۳۲
    • ویژگی‌های روکش صندلی
      قابل شست‌وشو
    • سایر توضیحات
      دارای روکش صندلی برای تمام صندلی ها و سرصندلی هاجنس روکش صندلی تمام پارچه کرپاین روکش صندلی در دسته روکش های اقتصادی میباشددارای گلدوزیمناسب برای پراید ۱۳۲ و مشابه

    تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

    ۳۴ روکش صندلی خودرو مدل سناتور مناسب برای پراید ۱۳۱

    روکش صندلی خودرو مدل سناتور مناسب برای پراید 131

    مشخصات

    • جنس
      چرم
    • مناسب برای خودرو
      سایپا پراید ۱۳۱

    تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

    ۳۵ روکش صندلی خودرو سوشیانت مدل A01 مناسب برای تارا به همراه  پشت گردنی

    روکش صندلی خودرو سوشیانت مدل A01 مناسب برای تارا به همراه  پشت گردنی

    مشخصات

    • جنس
      جودون
    • مناسب برای خودرو
      تارا
    • ویژگی‌های روکش صندلی
      قابل شست‌وشو

    تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

    ۳۶ روکش صندلی خودرو مدل gh77 مناسب برای پراید صبا

    روکش صندلی خودرو مدل gh77 مناسب برای پراید صبا

    مشخصات

    • جنس
      پارچه
    • مناسب برای خودرو
      پراید صبا
    • ویژگی‌های روکش صندلی
      قابل شست‌وشو
    • سایر توضیحات
      الگوی دقیققابل شستشونسبت به قیمتی که دارد مقرون به صرفه است .

    تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

    ۳۷ روکش صندلی خودرو مدل ۳۰۰۸ مناسب برای پراید ۱۳۱

    روکش صندلی خودرو مدل 3008 مناسب برای پراید 131

    مشخصات

    • جنس
      پارچه
    • مناسب برای خودرو
      سایپا پراید ۱۳۱
    • سایر توضیحات
      مناسب برای پراید ۱۳۱ و ۱۳۲ (مدل ۹۰ و بالاتر) عمر مفید ۲ الی ۳ سال، محصول ست کامل صندلی های جلو و عقب همراه با دو عدد روکش پشت سری صندلی جلو می باشد (جمعا ۸ تکه) صندلی های عقب نیز دارای گلدوزی می باشند. جنس محصول از پارچه تیار می باشد که پارچه ای زبر و با دوام هست.

    تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

    ۳۸ روکش صندلی خودرو مدل خلبانی مناسب برای خودرو پژو ۲۰۶

    روکش صندلی خودرو مدل  خلبانی مناسب برای خودرو پژو 206

    مشخصات

    • جنس
      چرم مصنوعی
    • مناسب برای خودرو
      پژو ۲۰۶
    • ویژگی‌های روکش صندلی
      قابل شست‌وشو
    • سایر توضیحات
      یک دست کامل روکش صندلی خودرو تمام چرم مدل خلبانی قابل نصب برای پژو۲۰۶ و رانا پلاس و۲۰۷ دوخته شده از چرم درجه یک A باتن خوری فیت و عالی قسمتهای طبی روکش از الیاف واقعی پر شده است انتخاب رنگ بر اساسمشکی: مشکی با دوخت مشکی ومغزی مشکی قرمز: مشکی با دوخت مشکی ومغزی قرمز سفید: مشکی با دوخت مشکی ومغزی

    تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

    ۳۹ روکش صندلی خودرو آس مدل j.pana مناسب برای سمند

    روکش صندلی خودرو آس مدل j.pana مناسب برای سمند

    مشخصات

    • جنس
      جودون
    • مناسب برای خودرو
      سمند
    • سایر توضیحات
      در هنگام خرید به عنوان As cover درج شده توجه نمایید تا کالای اصلی دریافت کنید. تولید شده از بهترین پارچه جودون درجه یک و ابر ضخیم

    تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

    ۴۰ روکش صندلی خودرو مدل AZVIP مناسب برای پژو ۴۰۵

    روکش صندلی خودرو مدل AZVIP مناسب برای پژو 405

    مشخصات

    • جنس
      چرم مصنوعی
    • مناسب برای خودرو
      پژو ۴۰۵
    • ویژگی‌های روکش صندلی
      قابل شست‌وشو
    • سایر توضیحات
      x مناسب برای پژو ۴۰۵ عقب کوهان دارx چرم و چرم تنفسی PU ایرانیx الگو فابریکیx ابر و آستر مرغوبx ارسال به سراسر کشور

    تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

    امیدواریم این مطلب اطلاعات کافی را برای خرید رویه صندلی خودرو در اختیار شما قرار دهد. سوالات خود را می توانید از طریق فرم ارسال دیدگاه ها با ما در میان بگذارید.

    در ادامه بیشتر بخوانید: راهنمای خرید کفپوش سه بعدی خودرو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا