لوازم جانبی خودرو

راهنمای خرید کیف نظم دهنده صندوق عقب خودرو پژو پارس، ۲۰۶، سمند و پراید

نکات مهم و کاربردی که هنگام خرید کیف نظم دهنده صندوق عقب خودرو باید به آن‌ها توجه داشته باشید.

خودرو شما ممکن است فضای بار زیادی را فراهم کند، اما این بدان معنا نیست که همیشه به راحتی می توانید وسایل ضروری خود را مرتب و در دسترس نگه دارید. بدون یک کیف نظم دهنده صندوق عقب خودرو مناسب برای سازماندهی وسایل ضروری، آن‌ها می‌توانند سر بخورند، به طور بالقوه آسیب ببینند، یا زیر صندلی یا زیر انبوهی از آشغال گم شوند. خوشبختانه، بازار پس از فروش در حال حاضر تعداد زیادی کیف نظم دهنده صندوق عقب خودرو را برای متناسب با طیف وسیعی از اندازه‌ها و انواع خودرو ارائه می‌دهد. این محصولات فضای ذخیره‌سازی خودرو را به سطل‌های انفرادی یا سوراخ‌های کوچک تقسیم می‌کنند و اطمینان می‌دهند که اقلام در یک مکان می‌مانند و در صورت نیاز به راحتی پیدا می‌شوند.

خودروسازان قطعاً در تلاش هستند تا فضای داخلی را برای مسافران کاربردی‌تر کنند، علاوه بر لیوان‌های متعدد، امروزه خودروها دارای یک قسمت محل‌های ذخیره‌سازی جانبی و نصب شده در مرکز درب‌ها هستند و برخی از ون‌ها حتی دارای فضای ذخیره‌سازی زیر زمینی می‌باشند. اما با وجود تمام راه‌حل‌های مبتکرانه‌ای که طراحان خودرو ارائه می‌کنند، ما همیشه می‌توانیم چیزهای بیشتری برای حمل در ماشین‌هایمان داشته باشیم. به خصوص اگر بچه دارید. همه ما می‌دانیم که یک خودرو نامرتب برای بسیاری از مردم یک عامل استرس زا است و داشتن وسایلی که در اطراف پرواز می‌کنند به دلیل ایمن نبودن آن‌ها نیز می‌تواند یک خطر ایمنی باشد. خوشبختانه، یک راه حل آسان و ارزان برای این وجود دارد، کیف نظم دهنده صندوق عقب خودرو. با استفاده از این محصول، کابین خودروی شما با فضای ذخیره سازی و جیب‌های جدیدی که می توانید نوشیدنی، غذا، دستمال، اسباب بازی، لپ تاپ، تبلت و … خود را در آن قرار دهید، تازه می‌شود.

اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که قصد خرید کیف نظم دهنده صندوق عقب خودرو را دارید، اما با توجه به تنوع زیاد محصولات و قیمت‌ها با خرید این وسیله ارزشمند به مشکل برخورده‌اید، اصلا نگران نباشید. ما در این مقاله شما را با انواع کیف نظم دهنده صندوق عقب خودرو آشنا کرده و به شما یک سری نکات مهم را که هنگام خرید کیف نظم دهنده صندوق عقب خودرو باید به آن‌ها توجه داشته باشید را به شما آموزش می‌دهیم.

کیف نظم دهنده صندوق عقب خودرو چیست؟

این کیف‌های دستی در صندوق عقب شما می نشینند و مکانی ثابت و امن برای نگهداری هر چیزی شامل میوه، سبزیجات و انواع وسایل را به شما می دهند. دیگر نیازی به انداختن همه چیز در صندوق عقب خودرو یا تمیز کردن وسایل ریخته شده در صندوق عقب نیستید. راهنمای ما برای یافتن بهترین سازمان‌دهنده صندوق عقب خودرو به شما کمک می‌کند از صندوق عقب خودرو خود بیشتر استفاده کنید.

حتما بخوانید: راهنمای خرید روکش صندلی خودرو

انواع کیف نظم دهنده خودرو:

  1. سازمان دهنده صندلی عقب آویزان: یک سازمان‌دهنده خودرو آویزان است که به پشت صندلی راننده یا مسافر متصل می‌شود. این امکان دسترسی آسان را برای کودکان و بزرگسالانی که پشت آن می نشینند را فراهم می‌کند. این سازمان‌ دهنده‌ها معمولاً با بندهایی به صندلی خودرو متصل می‌شوند که به هم متصل می‌شوند و پشت سری و پایین صندلی جلو را دور می‌زنند.
  2. سازمان دهنده صندلی وسط: این تنظیم کننده های صندلی را می‌توان روی صندلی یا در جلو یا عقب وسیله نقلیه شما روی زمین قرار داد. بسیاری از آنها تاشو یا جمع شونده هستند و می توانند اقلام مختلفی را در خود جای دهند. به طور کلی، آن‌ها دارای چندین محفظه و جا لیوانی برای نگهداری غذا، نوشیدنی و اسباب بازی هستند.

انواع کیف نظم دهنده صندوق عقب خودرو:

  • سازمان دهنده صندوق عقب بزرگ قابل تبدیل: این سازمان دهنده بزرگ مواد غذایی نه تنها می تواند به چندین بخش مختلف سازماندهی مواد غذایی تبدیل شود، بلکه شامل یک خنک کننده ضد نشتی عایق داخلی نیز می‌شود. با انتخاب شما از یک، دو یا سه محفظه، تمیز کردن آسان، مقاوم در برابر آب و مقاوم در برابر سایش است. دستگیره‌های نرم قوی و سنگین، حمل و نقل آسان در داخل و خارج از وسیله نقلیه شما را فراهم می‌کند. وقتی از سازمان‌دهنده مواد غذایی استفاده نمی‌کنید، برای حداکثر ذخیره‌سازی، به راحتی تا می‌شود. همچنین دارای تسمه‌های قابل تنظیم است تا سازمان دهنده از حرکت در وسیله نقلیه شما در حین رانندگی جلوگیری کند.
  • سازمان دهنده صندوق عقب با ظرفیت بزرگ قابل ارتقا: هنگامی که این سازمان دهنده مواد غذایی تاشو با ظرفیت بالا را از سایت کیمیک سفارش می‌دهید، محصول مورد نظر خود را باید از بین دو نوع مختلف سازمان دهی صندوق عقب انتخاب کنید. یکی شامل دو شبکه متوسط با هشت جیب و دیگری شامل سه محفظه بزرگ برای حداکثر سازماندهی مواد غذایی است. این سازمان دهنده تنه مواد غذایی که از پارچه نبافته ساخته شده است، دارای تقسیم کننده‌های محکم، صفحه پایه بادوام و دسته‌های محکم است. همچنین می‌توانید از این برای بسته‌بندی ناهار پیک‌نیک، نگهداری وسایل ورزشی یا نگه‌داشتن سایر وسایلی که ممکن است در وسیله نقلیه خود داشته باشید استفاده کنید. برای استفاده بهینه از فضای صندوق عقب خود را تا کنید و در صورت عدم استفاده نگهداری کنید.
  • کیف صندوق عقب با کیسه خنک کننده عایق درجه یک: این سازماندهی صندوق عقب جمع شونده سنگین برای خواربارفروشی برای روزهایی که مجبور هستید برای خرید تمام اهل منزل خود به چندین فروشگاه مواد غذایی بروید، ایده آل است. این شامل یک کیسه خنک کننده عایق درجه یک است که می‌تواند لبنیات، گوشت یا مواد غذایی یخ زده را در حین حمل و نقل به منزل شما خنک یا گرم نگه دارد. این سازمان دهنده مواد غذایی ساخته شده از پارچه با کیفیت بالا است که می‌تواند در برابر اقلام سنگین مقاومت کند، تا سال‌ها استفاده مکرر دوام خواهد آورد. در حالی که دارای سه بخش تقسیم شده است، شما می‌توانید بسته به اولویت خود از یک، دو یا هر سه استفاده کنید. همچنین دارای شش جیب مشبک است تا بتوانید به راحتی وسایل کوچکتر را بدون گم کردن آن‌ها نگهداری کنید.
  • سازمان دهنده اتومبیل چند محفظه: تاشو، ایمن و محکم، این سازماندهی مواد غذایی چند محفظه‌ای، نگهداری و سازماندهی مواد غذایی شما را آسان می‌کند. هنگامی که از آن استفاده نمی‌شود، می‌توان آن را جمع کرد و کنار گذاشت. دارای یک سیستم بند بسته با تسمه های قابل تنظیم برای نگه داشتن تمام وسایل شما در جای خود می‌باشد. آیا نیاز به نگهداری بیشتر از مواد غذایی دارید؟ سیستم چند محفظه‌ای به شما این امکان را می‌دهد مجموعه وسیعی از اشیاء با ارزش مانند کابل‌های جامپر، اسباب بازی‌های کودکان و سایر اقلام ضروری را نگهداری کنید.
  • سازمان دهی خودکار صندوق عقب با محفظه های خنک کننده عایق: این سازماندهی صندوق عقب برای خواربارفروشی مناسب است زیرا از مواد سنگین ساخته شده است، برای آن دسته از سفرهای بزرگ خرید مواد غذایی یک بار در ماه ایده آل می‌باشد. محفظه‌های خنک کننده عایق بندی گنجانده شده، غذاهای یخ زده، غذاهای سرد و حتی غذاهای گرم را در هنگام سفر در دمای مناسب نگه می‌دارند. به دلیل ظرفیت بسیار زیاد، فضای ذخیره سازی زیادی برای تمام نیازهای سازمان مواد غذایی شما وجود دارد. چهار محفظه شامل دو بخش بزرگ عایق در هر انتها و دو محفظه بزرگ سازمان یافته در وسط است. این به منظور دور نگه داشتن صندوق عقب و همچنین نگه داشتن آن مواد غذایی در یک مکان تا رسیدن به مقصد ایجاد شده است.
  • سازماندهی صندوق عقب خودرو بسیار بزرگ: با این سازماندهی صندوق عقب بسیار بزرگ با محفظه‌های تاشو، وسیله نقلیه خود را تمیز و مرتب نگه دارید. این سازماندهی صندوق عقب برای مواد غذایی ساخته شده از مواد سنگین، سازگار با محیط زیست و حرفه‌ای، دارای تسمه های ایمن برای نگه داشتن همه مواد غذایی شما در کنار هم و در جای خود است. این سازمان دهنده که در برابر کثیفی و سایش مقاوم است، در صورت باز شدن شیشه یا ریختن کارتن آب میوه، به راحتی تمیز می‌شود. دارای چندین جیب برای قرار دادن اقلام کوچکتر، سه محفظه بزرگ، سه صفحه پایه برای نصب محکم و یک تقسیم کننده فرعی قابل جابجایی است. شما واقعاً می‌توانید این را به یک سازمان‌دهنده سفارشی برای نیازهای خاص خود تبدیل کنید.
  • سازمان دهنده صندوق عقب ضد آب و جمع شونده: برای سازماندهی صندوق عقب مواد غذایی و محکم، به این سازماندهی چند محفظه ای ضد آب نگاه نکنید. دستگیره‌ها از آلومینیوم تقویت شده ساخته شده‌اند که به حمل و نقل آسان مواد غذایی شما به مقصد کمک می‌کند. سه محفظه برای مرتب کردن همه کیسه‌های مواد غذایی و دو تقسیم‌کننده فرعی برای سفارشی‌سازی برای نیازهای دقیق شما وجود دارد. اقلام کوچکتر را در جیب فلپ موجود یا یکی از چهار جیب مشبک نگهداری کنید. همچنین یک درب محکم وصل شده است تا تمام مواد غذایی و وسایل منزل شما را در هنگام رانندگی به خانه در جای خود نگه دارد.
  • سازمان دهنده صندوق عقب با کیسه خنک کننده ضد نشتی: این سازماندهی صندوق عقب یکپارچه با کیسه خنک کننده ضد نشتی برای نگهداری و حمل و نقل مواد غذایی به منزل و فروشگاه شما ایده آل است. این سازمان دهنده مواد غذایی سنگین با ظرفیت و دوام زیاد خود به راحتی می‌تواند اقلام بزرگ و سنگین را در خود جای دهد. در اندازه کامل، بیش از ۳ فوت طول و ۱۳ اینچ عرض دارد که آن را برای آن دسته از خواربارفروشی‌های بزرگ مناسب می کند. بهترین چیز در مورد این صندوق عقب مواد غذایی، کیسه کولر قابل جابجایی آن است. می‌توان از آن به طور جداگانه برای نگهداری نوشیدنی‌های سرد در سفر استفاده کرد.

مزایای استفاده از کیف نظم دهنده صندوق عقب خودرو:

این نوع محصول یک سرمایه گذاری هوشمندانه است. شما بیشتر از آنچه فکر می‌کنید از آن استفاده خواهید کرد. برخی از رایج ترین مزایا عبارتند از:

  • به شما کمک می‌کند خودرو خود را مرتب و تمیز نگه دارید.
  • کاهش بهم ریختگی ناشی از کمبود ذخیره سازی
  • آسان کردن سفر با کودکان خردسال و نوزادان
  • به شما کمک می‌کند در صورتی که اغلب برای کاری با خودرو خود سفر می‌کنید، منظم و متمرکز بمانید.
  • کاهش زمان لازم برای یافتن یک کالای مورد نیاز در وسیله نقلیه خود، به خصوص در هنگام سفر

حتما بخواهید: راهنمای خرید روکش داشبورد خودرو

نکات مهم هنگام خرید کیف نظم دهنده صندوق عقب خودرو:

کیف نظم دهنده صندوق عقب خودرو، سفر بعدی خودروی شما را برای بهتر شدن تغییر خواهد داد. این به شما کمک می‌کند تا آنچه را که نیاز دارید پیدا کنید و از شلوغی وسیله نقلیه خود جلوگیری کنید. در ادامه بخوانید تا بدانید هنگام خرید به چه چیزی باید توجه کنید.

اندازه و تناسب:

اندازه و تناسب عواملی هستند که اغلب هنگام خرید یک سازمان‌دهنده ذهن افراد را از بین می‌برند. اما اگر می‌خواهید محصول در خودرو شما جا شود، انتخاب اندازه مناسب ضروری است. بسیاری از تولید کنندگان ابعاد را به خصوص برای سازمان دهندگان مستقل فهرست می‌کنند. دیگران ممکن است اندازه صندوق عقب‌هایی را که محصولاتشان مناسب است به شما بدهند.

انتخاب پارچه:

موادی که سازمان دهنده شما را تشکیل می‌دهد مهم است. تعیین می‌کند که محصول چه مدت دوام می آورد و چقدر می‌تواند ساییدگی را تحمل کند. به دنبال مواد بادوام باشید که دوخت تقویت شده دارند. به عنوان مثال، یکی از پارچه‌های محبوب پلی استر ۶۰۰D است. با استفاده از این متریال می توانید عمر زیادی را انتظار داشته باشید زیرا پارچه محکم تری است. همچنین تمیز کردن آن راحت تر است.

سهولت نصب:

آخرین چیزی که می‌خواهید این است که یک کیف نظم دهنده صندوق عقب را خریداری کنید که نصب آن غیرممکن باشد. خوشبختانه، سازمان دهندگان صندوق عقب ایستاده اغلب به اندازه کافی ساده هستند. معمولا تنها چیزی که نیاز دارند یک کمربند ایمنی است. برای مدل‌هایی که به پشتی صندلی‌های جلو متصل می‌شوند، این ممکن است پیچیده‌تر باشد. به دنبال مدل‌هایی باشید که دارای گیره هستند. گیره‌ها سازمان دهنده را در اطراف پشتی سر جلو و پایین صندلی جلو محکم می‌کنند.

جیب‌ها:

جیب‌ها حیاتی هستند و چیزهای زیادی به سازمان دهنده شما اضافه می‌کنند. برخی از محبوب ترین انواع عبارتند از:

  • جیب تبلت: این نوع جیب مخصوصاً برای کودکان خردسال مفید است. حتی می‌تواند کودکان را در سفرهای طولانی مشغول کند. جیب تبلت معمولاً یک تبلت یا دستگاه آی پد تا اندازه ۱۰ اینچ را در خود جای می‌دهد. یک طرف آن یک ماده شفاف نازک است که صفحه نمایش را می‌پوشاند. این پوشش تبلت را در برابر کثیفی محافظت می‌کند، اما همچنان امکان مشاهده واضح و تعامل با صفحه نمایش لمسی را فراهم می‌کند.
  • جیب مشبک کوچک: این نوع جیب کوچک اما کاربردی است. معمولاً جیب‌های توری کوچک به عنوان جا لیوانی برای نوشیدنی‌ها عمل می کنند. همچنین ممکن است آن‌ها را در نگه داشتن حیوانات عروسکی، چترهای تاشو، چراغ قوه و موارد دیگر مفید بیابید.
  • جیب توری بزرگ: شبیه به طراحی جیب توری کوچک، جیب مشبک بزرگ همه کاره است. بسیاری از مردم آن‌ها را دوست دارند زیرا به راحتی قابل تشخیص هستند و محتویات آن‌ها از طریق مش قابل مشاهده است. این قابلیت دید، آن‌ها را برای نگهداری اقلامی که می‌خواهید با عجله پیدا کنید، مانند تنقلات، پوشک، اسباب‌بازی، دستمال مرطوب الکلی و غیره عالی می‌کند.
  • جیب زیپ‌دار کوچک: اگرچه این ویژگی در سازمان‌دهنده‌ها رایج نیست، اما یک افزودنی مفید است. یک جیب زیپ‌دار برای نگهداری وسایل کوچکی که نمی‌خواهید گم کنید یا چیزهایی را که می‌خواهید از دیگران پنهان کنید عالی است.
  • جیب زیپ دار بزرگ: بسیاری از افراد این نوع جیب را دوست دارند، به خصوص اگر قصد دارند برای وسیله نقلیه کاری خود یک سازمان دهنده تهیه کنند. اگر مواد خصوصی برای حفظ امنیت دارید، این نوع جیب گزینه بسیار خوبی است.
  • جیب معمولی بزرگ: جیب بزرگ معمولی استاندارد این نوع محصول است. جیب معمولی بزرگ می‌تواند اقلام بزرگ و مسطح مانند نقشه، کتاب، نامه، مجلات و موارد دیگر را در خود جای دهد.
  • جیب بزرگ قابل بسته: این نوع جیب شبیه جیب بزرگ معمولی است. اما، دارای محافظت اضافی از یک فلپ است که می‌توانید در بالای آن، معمولاً با Velcro، یک ضربه محکم، یا روش دیگری برای بستن، محکم کنید. مردم آن‌ها را برای ذخیره سازی اسناد ضروری که نمی خواهند از دست بدهند مفید می‌دانند.

تعداد سازمان دهنده در هر بسته:

هنگامی که در حال انتخاب یک سازمان دهنده هستید، به تعداد سازمان دهنده‌هایی که در سفارش شما آمده‌اند توجه کنید. برخی از تولیدکنندگان محصولات خود را در بسته‌های دوتایی یا بیشتر به فروش می‌رسانند. بررسی این جزئیات کوچک تضمین می‌کند که شما تعداد زیادی یا خیلی کم سفارش نمی‌دهید.

سهولت در تمیز کردن:

اگر شما یک خانواده هستید، پس از قبل می‌دانید که هر چیزی که در مجاورت فرزندان خود قرار می دهید باید قابل شستشو باشد. بچه‌ها از آشفته ترین موجودات روی کره زمین هستند. هنگام خرید یک مرتب کننده پشتی صندلی برای کودکان، به دنبال مواد ضد آب، قابل شستشو و بادوام باشید تا بتوانید مکرراً آنها را بدون آسیب رساندن پاک کنید.

ضمانتنامه:

سازمان دهنده‌های صندلی عقب شما کالای گران قیمتی نیستند. با این حال، جستجوی گزینه گارانتی هنگام خرید ضروری است. نشانه خوب یک تولید کننده با کیفیت این است که آیا آن‌ها برای محصول خود گارانتی ارائه می دهند یا نه.

با توجه با نکاتی که گفته شد، می‌توانید کیف نظم دهنده صندوق عقب خودرو مورد نظرتان را انتخاب کنید. ما برای سهولت کار شما، لیستی از چند نمونه کیف نظم دهنده صندوق عقب خودرو زیبا، ارزان و باکیفیت را جمع آوری کرده ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت نمایید.


۱ کیف نظم دهنده صندوق عقب خودرو نیازشاپ مدل NP301

کیف نظم دهنده صندوق عقب خودرو نیازشاپ مدل NP301

مشخصات

  • ابعاد
    ۴۰x20x30 سانتی‌متر
  • وزن
    ۷۵۰ گرم
  • جنس
    برزنت
  • تعداد محفظه
    ۶
  • محل قرارگیری
    داخل اتاق
  • سایر توضیحات
    تولید شده از برزنت درجه یک و بسیار مقاومدارای دیواره های مقاوم جهت ایستادن استوار و متمایل نشدن به چپ و راستکاملا تاشو و قابلیت جمع شدن آسانجنس برزنت ضد آب و مقاوم در برابر رطوبتمناسب برای استفاده صندوق عقب و درون اتاق خودرومناسب برای قراردادن زیرانداز، ابزار، بطری آب، خوراکی، قطعات و لوازم خودرو و…دارای دو عدد دسته جهت حمل آسان

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲ کیف نظم دهنده صندوق عقب خودرو مدل Car Box کد ۵۶۶۱

کیف  نظم دهنده صندوق عقب خودرو مدل Car Box کد 5661

مشخصات

  • ابعاد
    ۴۰x30x20 سانتی‌متر
  • وزن
    ۵۰۰ گرم
  • جنس
    برزنت
  • تعداد محفظه
    ۳
  • محل قرارگیری
    داخل اتاق
  • سایر توضیحات
    طراحی بسیار شیک و متفاوت،تولید شده از برزنت درجه یک و بسیار مقاوم،دارای دیواره های مقاوم جهت ایستادن استوار و متمایل نشدن به چپ و راستکاملا تاشو و قابلیت جمع شدن آسانجنس برزنت ضد آب و مقاوم در برابر رطوبتمناسب برای استفاده صندوق عقب و درون اتاق خودرومناسب برای قراردادن زیرانداز، ابزار، بطری آب، خوراکی، قطعات و لوازم خودرو و…دارای دو عدد دسته جهت حمل آسان

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳ کیف نظم دهنده صندوق عقب خودرو این چنتا مدل Earth

کیف نظم دهنده صندوق عقب خودرو این چنتا مدل Earth

مشخصات

  • ابعاد
    ۴۵x25x30 سانتی‌متر
  • وزن
    ۴۰۰ گرم
  • جنس
    الیاف مصنوعی
  • تعداد محفظه
    ۳
  • محل قرارگیری
    صندوق عقب
  • سایر توضیحات
    دستگیره برزنتی بلند برای حمل آسان کیفدارای فوم جداگانه به ضخامت ۱سانتیمتر برای کف کیف

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۴ کیف نظم دهنده صندوق عقب خودرو مدل ۲۰۷

کیف  نظم دهنده صندوق عقب خودرو مدل 207

مشخصات

  • ابعاد
    ۵۴x37x32 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۰۰ گرم
  • جنس
    برزنت
  • تعداد محفظه
    ۳
  • محل قرارگیری
    صندوق عقب

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۵ کیف نظم دهنده صندوق عقب خودرو مدل HN1

کیف نظم دهنده صندوق عقب خودرو مدل HN1

مشخصات

  • ابعاد
    ۳۱×۲۳×۶۳ سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۵۰۰ گرم
  • جنس
    الیاف مصنوعی
  • تعداد محفظه
    ۶
  • محل قرارگیری
    صندوق عقب
  • سایر توضیحات
    دارای ۳ جیب بیرونی علاوه بر ۳ محفظه ی داخلیجلوگیری از سر خوردن کیف با بکارگیری چسب و چسبیدن آن به نمد کف صندوق

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۶ کیف نظم دهنده صندوق عقب خودرو مدل JIBDAR

کیف نظم دهنده صندوق عقب خودرو مدل JIBDAR

مشخصات

  • ابعاد
    ۵۰x26x3 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۳۰ گرم
  • جنس
    برزنت
  • تعداد محفظه
    ۳
  • محل قرارگیری
    صندوق عقب

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۷ کیف نظم دهنده صندوق عقب خودرو مدل M102

کیف نظم دهنده صندوق عقب خودرو مدل M102

مشخصات

  • ابعاد
    ۵۲*۲۸*۲۹ سانتی‌متر
  • وزن
    ۶۳۶ گرم
  • جنس
    پلی‌استر
  • تعداد محفظه
    ۳
  • محل قرارگیری
    داخل اتاق
  • سایر توضیحات
    دارای ۳ محفظه بزرگ با دو جیب در دو طرفقابلیت حمل راحتکاملا تاشو ابعاد کیف در حالت تاشده ۷*۲۸*۲۹ سانتی متر و در حالت باز ۵۲*۲۸*۲۹ سانتی متر می باشد

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۸ کیف نظم دهنده صندوق عقب خودرو مدل Car Box کد ۶۷۷۱

کیف نظم دهنده صندوق عقب خودرو مدل Car Box کد 6771

مشخصات

  • ابعاد
    ۳۰x40x20 سانتی‌متر
  • وزن
    ۵۰۰ گرم
  • جنس
    برزنت
  • تعداد محفظه
    ۳
  • محل قرارگیری
    داخل اتاق
  • سایر توضیحات
    تولید شده از جنس برزنت محکم بسیار مرغوب و ضد آبدارای دو جیب در جلو جهت قراردادن لوازم دم دستیلایه داخلی کاملا آستردوزی شدهدارای لایه فوم مخصوص بین برزنت بیرونی و آستر جهت استحکام بیشتر دیوارهباز و بسته شدن درب با چسب دو طرفهمناسب برای قراردادن ابزار و لوازم خودرو، بطری آب، زیرانداز، خوراکی و هر چه در ماشین نیاز دارید

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۹ کیف نظم دهنده صندوق خودرو سون مدل Alvand01

کیف نظم دهنده صندوق خودرو سون مدل Alvand01

مشخصات

  • ابعاد
    ۴۸ × ۲۶ × ۳۰ سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۲۰۰ گرم
  • جنس
    پلی‌استر
  • تعداد محفظه
    ۲
  • محل قرارگیری
    صندوق عقب
  • سایر توضیحات
    دارای چسب ولکرو برای چسبیدن به موکت کف صندوق عقبدارای یک محفظه‌ی اصلی با قابلیت تبدیل شدن به دو محفظه با کمک مقسمدارای درپوشقابل حمل

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۰ کیف نظم دهنده داخل خودرو بابل کد ۱۰۶۰۰۰۱۲۵

کیف نظم دهنده داخل خودرو بابل کد 106000125

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۵*۴۰*۵۴ سانتی‌متر
  • وزن
    ۸۰۰ گرم
  • جنس
    چرم مصنوعی
  • تعداد محفظه
    ۷
  • محل قرارگیری
    داخل اتاق

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۱ کیف نظم دهنده صندوق عقب خودرو نیازشاپ مدل Np900

کیف نظم دهنده صندوق عقب خودرو نیازشاپ مدل Np900

مشخصات

  • ابعاد
    ۴۵x25x25 سانتی‌متر
  • وزن
    ۷۵۰ گرم
  • جنس
    برزنت
  • تعداد محفظه
    ۲
  • محل قرارگیری
    داخل اتاق
  • سایر توضیحات
    تولید شده از برزنت درجه یکدارای لایه آستر ۲ لایهمناسب برای قرار دادن انواع لوازمدارای دسته جهت حمل و نقل آسان

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۲ کیف پشت صندلی خودرو سام سالو مدل MesPosht.bagh به همراه نظم دهنده بغل صندلی مجموعه دو عددی

کیف پشت صندلی خودرو سام سالو مدل MesPosht.bagh به همراه نظم دهنده بغل صندلی مجموعه دو عددی

مشخصات

  • ابعاد
    ۵۰x38x1 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۵۰ گرم
  • جنس
    پلی استر
  • تعداد محفظه
    ۵
  • محل قرارگیری
    داخل اتاق

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۳ کیف نظم دهنده فوروارد مدل FCLT1150

کیف نظم دهنده فوروارد مدل FCLT1150

مشخصات

  • ابعاد
    ۳۳x24x14 سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۵۰ گرم
  • جنس
    برزنت
  • تعداد محفظه
    ۳
  • محل قرارگیری
    داخل اتاق
  • سایر توضیحات
    دارای یک محفظه زیپی بزرگ پوشیده شده از عایق سرد و گرم جهت قرار دادن انواع اغذیه و انواع نوشیدنی های تا ۱.۵ لیتردارای دو جیب توری بزرگ جهت قرار دادن بطری نوشیدنی , موبایل و سایر وسایل دارای حجم داخلی حدود ۱۰ لیتر دارای بند قفل دار قابل تنظیم جهت آویزان کردن نظم دهنده به پشت صندلی ماشین , دنده و یا حمل دستی هنگام پیک نیک و سفر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۴ کیف نظم دهنده صندوق عقب خودرو مدل lt-101c

کیف  نظم دهنده صندوق عقب خودرو مدل lt-101c

مشخصات

  • ابعاد
    ۴۰x20x10 سانتی‌متر
  • وزن
    ۳۰۰ گرم
  • جنس
    برزنت
  • تعداد محفظه
    ۴
  • محل قرارگیری
    صندوق عقب

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۵ کیف نظم دهنده صندوق عقب خودرو نیازشاپ مدل NP302 بسته ۲ عددی

کیف نظم دهنده صندوق عقب خودرو نیازشاپ مدل NP302 بسته 2 عددی

مشخصات

  • ابعاد
    ۴۰x30x20 سانتی‌متر
  • وزن
    ۸۵۰ گرم
  • جنس
    برزنت
  • تعداد محفظه
    ۱۲
  • محل قرارگیری
    داخل اتاق
  • سایر توضیحات
    هر بسته شامل ۲ عدد کیف نظم دهنده صندوق عقبتولید شده از برزنت درجه یک و بسیار مقاومدارای دیواره های مقاوم جهت ایستادن استوار و متمایل نشدن به چپ و راستکاملا تاشو و قابلیت جمع شدن آسانجنس برزنت ضد آب و مقاوم در برابر رطوبتمناسب برای استفاده صندوق عقب و درون اتاق خودرومناسب برای قراردادن زیرانداز، ابزار، بطری آب، خوراکی، قطعات و لوازم خودرو و…دارای دو عدد دسته جهت حمل آسان

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۶ کیف نظم دهنده خودرو بابل کارپت مدل صحرا بزرگ طرح دار

کیف نظم دهنده خودرو بابل کارپت مدل صحرا بزرگ طرح دار

مشخصات

  • ابعاد
    ۶۸x32x36 سانتی‌متر
  • وزن
    ۴۸۰۰ گرم
  • جنس
    چرم مصنوعی
  • تعداد محفظه
    ۴
  • محل قرارگیری
    صندوق عقب

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۷ کیف نظم دهنده صندوق عقب خودرو مدل H34 به همراه سطل زباله

کیف نظم دهنده صندوق عقب خودرو مدل H34 به همراه سطل زباله

مشخصات

  • ابعاد
    ۵۰x32x32 سانتی‌متر
  • وزن
    ۶۰۰ گرم
  • جنس
    برزنت
  • تعداد محفظه
    ۳
  • محل قرارگیری
    صندوق عقب

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۸ کیف نظم دهنده صندوق عقب خودرو بابل کارپت مدل Super offroad

کیف نظم دهنده صندوق عقب خودرو بابل کارپت مدل Super offroad

مشخصات

  • ابعاد
    ۵۰x27x30 سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۲۷۰ گرم
  • جنس
    چرم مصنوعی
  • تعداد محفظه
    ۱
  • محل قرارگیری
    صندوق عقب
  • سایر توضیحات
    – دارای صفحه جداکننده- دارای چسب ولکرو در قسمت کف برای چسبیدن به موکت صندوق- دارای درب با چسب ولکرو- دارای دو دسته برای حمل- قابلیت ایجاد دو محفظه با کمک صفحه جداکننده- قابلیت جمع شدن-دو جیب در جلو و چهار جیب در بغلها

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۹ کیف نظم دهنده صندوق عقب خودرو راچینا مدل organizer 491

کیف  نظم دهنده صندوق عقب خودرو راچینا مدل organizer 491

مشخصات

  • ابعاد
    ۴۲x21x31 سانتی‌متر
  • وزن
    ۴۵۰ گرم
  • جنس
    اسپان باند
  • تعداد محفظه
    ۴
  • محل قرارگیری
    داخل اتاق
  • سایر توضیحات
    تولید شده از برزنت ضد آب و درجه یک،…دارای لایه میانی مقاوم سازی شده با فوم جهت استحکام بهتر و حفظ شکل اولیه،…کالای ۱۰۰ درصد ایرانی،…خاصیت تاشو و قابلیت جمع شدن در کمتر از چند ثانیه….دارای ۳ عدد جیب بیرونی برای قراردادن لوازم دم دستی و بطری مایعات…مناسب برای قراردادن زیر انداز، ابزار و آچار، بطری مایعات، آفتابگیر، خوراکی و… لایه داخلی کاملا آستردوزی شده و ضد آب…دارای ۲ عدد دسته جهت حمل و نقل آسان…

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۰ کیف نظم دهنده صندوق عقب خودرو بابل کارپت مدل صحرا کوچک

کیف  نظم دهنده صندوق عقب خودرو بابل کارپت مدل صحرا کوچک

مشخصات

  • ابعاد
    ۴۹x32x36 سانتی‌متر
  • وزن
    ۳۲۰۰ گرم
  • جنس
    چرم
  • تعداد محفظه
    ۲
  • محل قرارگیری
    صندوق عقب
  • سایر توضیحات
    کیف نظم دهنده صندوق عقب خودرو صددرصد قابل شستشو می باشند. از آنجا که برای ایستادگی این نظم دهنده ها به جای کارتن های فشرده که در محصولات خارجی و داخلی استفاده از آن متداول است ورق های پلیمری استفاده می شود، در اثر رطوبت به هیچ وجه دچار افتادگی نمی شوند.

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۱ کیف نظم دهنده صندوق عقب خودرو مدل کارلوکس کد ۴۵۰۰

کیف نظم دهنده صندوق عقب خودرو مدل کارلوکس کد 4500

مشخصات

  • ابعاد
    ۴۰x22x30 سانتی‌متر
  • وزن
    ۵۵۰ گرم
  • جنس
    برزنت
  • تعداد محفظه
    ۳
  • محل قرارگیری
    داخل اتاق
  • سایر توضیحات
    تولید شده از جنس برزنت محکم بسیار مرغوب و ضد آبدارای دو جیب در جلو جهت قراردادن لوازم دم دستیلایه داخلی کاملا آستردوزی شدهدارای لایه ابری مخصوص بین برزنت بیرونی و آستر جهت استحکام بیشتر دیوارهباز و بسته شدن درب با چسب دو طرفهمناسب برای قراردادن ابزار و لوازم خودرو، بطری آب، زیرانداز، خوراکی و هر چه در ماشین نیاز دارید

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۲ کیف نظم دهنده صندوق عقب خودرو یوگرین مدل ۸۰۷۱۰

کیف نظم دهنده صندوق عقب خودرو یوگرین مدل 80710

مشخصات

  • ابعاد
    ۵۲x35x30 سانتی‌متر
  • وزن
    ۳۱۵۰ گرم
  • جنس
    پارچه
  • تعداد محفظه
    ۶
  • محل قرارگیری
    داخل اتاق
  • سایر توضیحات
    جنس: پارچه آکسفورد ۱۶۸۰D

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۳ کیف نظم دهنده باربند خودرو تک سبد مدل TS31

کیف نظم دهنده باربند خودرو تک سبد مدل TS31

مشخصات

  • ابعاد
    ۴۶x79x109 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۴۲۷ گرم
  • جنس
    پلی‌استر
  • تعداد محفظه
    ۱
  • محل قرارگیری
    داخل اتاق
  • سایر توضیحات
    تولید ایرانبسیار محکم و مقاومضد آـببسیار جا دارمحل قرار گیری روی باربندمحافظت بارها در برابر باد و بارانکم حجم در زمان عدم استفادهدارای بند های برزنتی بسیار محکم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۴ کیف نظم دهنده صندوق عقب خودرو نیازشاپ مدل NP4001

کیف نظم دهنده صندوق عقب خودرو نیازشاپ مدل NP4001

مشخصات

  • ابعاد
    ۴۰x25x25 سانتی‌متر
  • وزن
    ۴۵۰ گرم
  • جنس
    نمد
  • تعداد محفظه
    ۵
  • محل قرارگیری
    صندوق عقب
  • سایر توضیحات
    ساخته شده از مواد درجه یکمناسب برای صندوق عقب انواع خودرو اعم از هاچ بک و صندوق داردارای محفظه جهت قرار دادن بطریمناسب برای ابزار و لوازم ضروری خودروقابلیت تاشو بودن و جمع شدن آسان

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۵ کیف نظم دهنده صندوق عقب خودرو زودلوکس مدل ۳۶

کیف  نظم دهنده صندوق عقب خودرو زودلوکس مدل 36

مشخصات

  • ابعاد
    ۶۰x40x30 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۹۰۰ گرم
  • جنس
    برزنت
  • تعداد محفظه
    ۱۰
  • محل قرارگیری
    داخل اتاق
  • سایر توضیحات
    تعداد پارتیشن : ۴،بند و گیره : دارد،قابلیت چسبیدن به موکت صندوق : دارد.

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۶ کیف نظم دهنده صندوق عقب خودرو مدل HN

کیف نظم دهنده صندوق عقب خودرو مدل HN

مشخصات

  • ابعاد
    ۳۶×۲۱×۴۲ سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۰۰۰ گرم
  • جنس
    الیاف مصنوعی
  • تعداد محفظه
    ۲
  • محل قرارگیری
    صندوق عقب
  • سایر توضیحات
    دارای ۲ جیب بیرونی علاوه بر ۲ محفظه ی داخلیجلوگیری از سر خوردن کیف با بکارگیری چسب و چسبیدن آن به نمد کف صندوق

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۷ کیف نظم دهنده صندوق عقب خودرو بابل کارپت مدل صحرا

کیف  نظم دهنده صندوق عقب خودرو بابل کارپت مدل صحرا

مشخصات

  • ابعاد
    ۶۸x32x36 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۲۰۰ گرم
  • جنس
    چرم
  • تعداد محفظه
    ۲
  • محل قرارگیری
    صندوق عقب
  • سایر توضیحات
    کیف نظم دهنده صندوق عقب خودرو صددرصد قابل شستشو می باشند. از آنجا که برای ایستادگی این نظم دهنده ها به جای کارتن های فشرده که در محصولات خارجی و داخلی استفاده از آن متداول است ورق های پلیمری استفاده می شود، در اثر رطوبت به هیچ وجه دچار افتادگی نمی شوند.

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۸ کیف نظم دهنده باربند خودرو تک سبد مدل TS31

کیف نظم دهنده باربند خودرو تک سبد مدل TS31

مشخصات

  • ابعاد
    ۴۶x79x109 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۴۲۷ گرم
  • جنس
    پلی‌استر
  • تعداد محفظه
    ۱
  • محل قرارگیری
    داخل اتاق
  • سایر توضیحات
    تولید ایرانبسیار محکم و مقاومضد آـببسیار جا دارمحل قرار گیری روی باربندمحافظت بارها در برابر باد و بارانکم حجم در زمان عدم استفادهدارای بند های برزنتی بسیار محکم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۹ کیف نظم دهنده خودرو سام سالو مدل Ba.z

کیف نظم دهنده خودرو سام سالو مدل Ba.z

مشخصات

  • ابعاد
    ۴۴x14x1 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۲۰ گرم
  • جنس
    پارچه
  • تعداد محفظه
    ۳
  • محل قرارگیری
    داخل اتاق

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳۰ کیف نظم دهنده صندوق عقب خودرو راچینا مدل RCH900

کیف نظم دهنده صندوق عقب خودرو راچینا مدل RCH900

مشخصات

  • ابعاد
    ۴۰x20x30 سانتی‌متر
  • وزن
    ۴۵۰ گرم
  • جنس
    الیاف مصنوعی
  • تعداد محفظه
    ۳
  • محل قرارگیری
    داخل اتاق
  • سایر توضیحات
    تولید شده از جنس برزنت محکم بسیار مرغوب و ضد آبدارای دو جیب در جلو جهت قراردادن لوازم دم دستیلایه داخلی کاملا آستردوزی شدهدارای لایه ابری مخصوص بین برزنت بیرونی و آستر جهت استحکام بیشتر دیوارهباز و بسته شدن درب با چسب دو طرفهمناسب برای قراردادن ابزار و لوازم خودرو، بطری آب، زیرانداز، خوراکی و هر چه در ماشین نیاز دارید

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

امیدواریم این مطلب اطلاعات کافی را برای خرید کیف نظم دهنده صندوق عقب خودرو در اختیار شما قرار دهد. سوالات خود را می توانید از طریق فرم ارسال دیدگاه ها با ما در میان بگذارید.

در ادامه بیشتر بخوانید: راهنمای خرید سه پایه دوربین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا