لوازم شخصی برقی

اتو مو، راهنمای خرید اتو موی سرامیکی، تیتانیومی و تورمالینی با کیفیت و ارزان

اگر به دنبال صاف کردن موهای خود هستید این مطلب را بخوانید.

اتو مو یکی از بهترین راه‌ها برای صاف کردن و کنترل مو می‌باشد، به خصوص اگر بخواهید موهای خود را در منزل مرتب کنید. این لوازم در چند سال اخیر بسیار تکامل یافته‌اند و به یکی از ابزارهای مهم برای مراقبت از مو تبدیل شده‌اند. آن‌ها فقط در سالن‌های زیبایی حرفه‌ای استفاده نمی‌شوند. شرایط آب و هوایی، مانند باران یا رطوبت، کنترل مو را برای زنان دشوار می‌کند. به خصوص اگر موهای شما تمایل به فر شدن داشته باشند به همین دلیل است که اتو مو یکی از بهترین راه حل‌ها برای ایجاد موهایی عالی، کنترل شده و صاف است.

خانم ها علاقه دارند بیشتر اوقات در ظاهر خود تغییراتی ایجاد کنند. در این میان، موی سر یکی از قسمت های مورد توجه خانم ها و آقایان می باشد. کسانی که موهایشات فر است، خیلی تمایل دارند که موهایشان صاف و لخت باشد، البته این مورد برای همه ی افراد صدق نمی کند و خیلی از آنها به فر بودن موهایشان علاقه دارند‌‌. به هر صورت، اتو مو یکی از وسایلی است که به کمک این افراد آمده است و هر کسی می تواند به راحتی در خانه، موهای خود را صاف و لخت کند.

در گذشته تنوع وسایل آرایشی خیلی کم بوده و مردم می بایست به ظاهری که داشتند، عادت می کردند. اما امروزه با دسترسی به چند وسیله ارزان مانند اتوی مو، به راحتی می توانید ظاهر خود را خیلی زیبا تغییر دهید. استفاده از اتوی مو بسیار آسان می باشد، اما هنگام خرید آن نیاز به دانستن یکسری نکات دارید، کیمیک این نکات کاربردی را به شما آموزش می دهد، پس با ما همراه باشید‌.

اتو مو چیست؟

اتوی مو یا انبر مو در واقع وسیله ای است که با استفاده از نیروی برق یا باتری، موها را صاف می کند. این وسیله، از طریق اهرمی که دارد و همچنین کفی گرم آن، وظیفه صاف کردن موها را برعهده خواهد داشت. اتوی مو انواعی دارد که عبارت است از: اتو برای صاف کردن مو، اتو برای فر کردن مو، اتو برای شکنج دار کردن و چین انداختن به مو.

حتما بخوانید: راهنمای خرید بابلیس یا فرکننده مو

اتو مو چگونه کار می‌کند؟

مو به طور طبیعی حاوی پروتئین محافظی به نام کراتین است. این پروتئین وظیفه محافظت از مو را بر عهده دارد زیرا الیاف مو را می‌بندد تا رطوبت وارد مو نشود و از شکستن موها جلوگیری می‌کند. صاف کننده‌های مو با اعمال گرما به موها به صورت یکنواخت و ثابت عمل می‌کنند که تمایل طبیعی مو را برای ایجاد سبک‌های جدید دوباره شکل می‌دهد.‌ این مزیت اتوی مو است که کراتین نمی‌دهد زیرا اثر آن یکنواخت نیست. چالش کلیدی که تمام تولید کنندگان اتو مو با آن روبرو هستند، تعیین این است که موها باید در چه دمایی صاف شوند تا بهترین نتایج را بدون آسیب رساندن به آن‌ها به دست آورند.

انواع اتو مو:

  • اتو موی سرامیکی: این مدل مشهورترین نوع اتو مو می باشد. گرمای یکنواختی به همه ی قسمت های مو می دهد. برای انواع موها اعم از نازک و کلفت مناسب می باشد. اگر در حالت دادن به موهای خود خیلی تبحر ندارید، پیشنهاد ما به شما خرید مدل سرامیکی است. اسافاده از این اتو مو ها آسیب کمی به مو وارد می کنند، چون مو از داخل به خارج گرما می بیند. هنگام خرید این مدل حتما به جنس صفحه ای که مو در آن قرار می گیرد؛ دقت کنید تا جنس بی کیفیتی را خریداری نکنید.
  • اتوی تیتانیومی: این مدل اتو، بیشتر برای آرایشگران و افراد حرفه ای مناسب است. این مدل خیلی زود گرم می شود و استحکام و دوام بالایی دارد، اتوی تیتانیومی درخشندگی و زیبایی موها را حفظ می کند و از وز شدن موها هم جلوگیری خواهد کرد. پیشنهاد ما به شما این است که اگر مبتدی هستید؛ در طول روز از این مدل استفاده نکنید، چون خیلی زود داغ می شود و اگر بی احتیاطی کنید موها می سوزند. اگر موهای شما نازک است این مدل را نخرید چون باعث آسیب رساندن به موها خواهد شد.
  • اتوی تورمالینی: این مدل اتو؛ با ایجاد یون های منفی مانع از وز شدن موها و حفظ طراوت و شادابی موها خواهد شد. تورمالین فلزی گران قیمت است که با ایجاد لایه ای بر روی روکش سرامیک یا تیتانیوم، یون های منفی را تولید می کند. این اتوها از طریق مادون قرمز کار می کنند. اتویی که روکش تورمالینی دارد هنگام استفاده، وقتی با مو برخورد می کند، باعث بسته شدت فولیکول مو می شود و آسیب کمتری به موها وارد خواهد شد.

تفاوت بین صفحات سرامیکی و صفحات آلومینیومی چیست؟

  • اتو موی ساخته شده با صفحات صد در صد سرامیکی کمی ظریف‌تر از آنهایی است که از آلومینیوم ساخته شده و با سرامیک پوشانده شده‌اند. با این حال، آن‌ها بسیار بیشتر دوام می آورند و می‌توانند بار بسیار بالاتری از یون‌های منفی را نسبت به بقیه ساطع کنند. نتیجه‌ای که از صفحات تمام سرامیکی می‌توان دید باورنکردنی است و در عین حال از موها محافظت می‌کند.
  • وقتی صحبت از صفحات آلومینیومی با روکش سرامیکی به میان می‌آید، مهم است که به خاطر داشته باشید که عمر صفحات تا زمانی که سطح شروع به ساییدگی و ظاهر شدن آلومینیوم می‌کند ادامه خواهد داشت. اگر شروع به مشاهده نمایان شدن آلومینیوم کردید، مراقب باشید. این ماده‌ای است که به دمای بالا می رسد و می‌تواند به موهای شما آسیب جدی برساند.

ویژگی های اصلی اتو مو با صفحات تیتانیوم چیست؟

  • تیتانیوم نوعی ماده است که برای شانه کردن و فرم دادن به موهایی که به سختی تابیده می‌شوند عالی است. فرقی نمی‌کند موهای شما مجعد باشد یا پرپشت. در این مرحله، ممکن است تعجب کنید که چرا این ماده موثر تا این حد موثر می‌باشد. این یک نوع ماده است که در برابر دماهای بالا بسیار پایدار مقاومت می‌کند و رسانای بسیار خوبی برای گرما است.
  • اگرچه اتو موی تیتانیومی برای شانه کردن سخت‌ترین مدل‌های مو مناسب است، اما بسیار مهم است که موها را برای مدت طولانی در معرض دمای بالا قرار ندهید. اگر به طور تصادفی این کار را انجام دهید، ممکن است در نهایت موهای خود را بسوزانید و به طور قابل توجهی به آن آسیب بزنید. همچنین استفاده از محصولات مو که از مو در برابر گرما محافظت می‌کنند بسیار مهم است.

اتو مو سرامیکی بهتر است یا تیتانیومی؟

اگرچه این به ترجیحات افراد بستگی دارد، اما به طور کلی توصیه می‌شود که از اتو موی تیتانیومی استفاده کنید. این به چند دلیل است: آنها سریعتر گرم می شوند، بار یون منفی بیشتری منتشر می کنند. همچنین گرمای مادون قرمز بیشتری دارند. به لطف این سه مزیت، اتوهای تیتانیوم بهتر از کوتیکول مو محافظت می‌کنند. با این حال صاف کننده‌های سرامیکی هنوز انتخاب بسیار خوبی هستند و نباید به طور کامل از آن‌ها چشم پوشی کرد.

ویژگی‌های اتو مو با صفحات تورمالین یا سرامیکی چیست؟

ترکیب صفحات سرامیکی با تورمالین معمولاً نتیجه ای مشابه اتوی موی با صفحات تیتانیوم می‌دهد. تورمالین مانند تیتانیوم ماده‌ای است که تعداد زیادی یون منفی تولید می‌کند. فرآیند تولید یون‌های منفی از ایجاد الکتریسیته ساکن جلوگیری می‌کند و با این کار موها ابریشمی و براق به نظر می‌رسند. از آنجایی که صاف کننده گرمای مادون قرمز را نیز ساطع می‌کند، به هیدراته ماندن موها کمک می‌کند و روغن‌های طبیعی موجود در مو از بین نمی‌روند.

فواید استفاده از اتو مو:

در اینجا به برخی از مزایای رایج استفاده از اتو مو اشاره می‌کنیم:

  • مناسب برای انواع مو: اتو موی سرامیکی بدون آسیب رساندن به مو، چه موهایی پرپشت، چه نازک یا وز داشته باشید، نتایج عالی به شما می‌دهد. طول موهای شما و ضخامت آن چیزی است که باید به آن توجه کنید. وقتی صحبت از مزایای صاف کردن مو می‌شود، باید بدانید که خرید اتوی مناسب مو ضروری است. ما در سایت کیمیک طیف وسیعی از اتو مو را برای شما داریم. اگر موهای بلند و پرپشتی دارید، توصیه می‌کنیم به سراغ یک اتو مو با اندازه صفحه بزرگتر بروید. بهترین نتیجه را برای حالت دادن به مو به شما می‌دهد. یک بشقاب کوچکتر برای موهای نازک تر و کوتاه تر مناسب تر خواهد بود.
  • انتخاب دما: دمای اتو مو می‌تواند تا ۲۳۰ درجه سانتیگراد برسد و ویژگی فوق العاده‌ای برای افرادی با الگوی فرهای شل طبیعی دارد، زیرا برای دستیابی به ظاهری براق تنها به حدود دو بار اتو نیاز دارد. شما می‌توانید تنظیم دما را با توجه به نوع موهای خود و نوع مدلی که به دنبال آن هستید تغییر دهید.
  • توزیع یکنواخت گرما: یکی از مزایای اصلی صاف کردن مو با اتو، توانایی آن در توزیع یکسان گرما است. به عبارت دیگر، اتو مو برای صفحات سرامیکی آسیب حرارتی و از دست دادن رطوبت مو را به حداقل می‌رساند. اتو موها نه تنها می‌توانند در چند ثانیه گرم شوند، بلکه به گونه‌ای طراحی شده‌اند که از خشک شدن موهای شما جلوگیری کنند، بنابراین، می توانید موهای صاف شگفت انگیزی با این محصول با ارزش یعنی حالت دهنده مو داشته باشید.
  • تطبیق پذیری: امروزه، به جز هدف اصلی آن که صاف کردن موهاست، می‌توان از اتوها برای ایجاد موفقیت آمیز مدل موی جدید نیز استفاده کرد. یکی دیگر از مزایای اتو مو این است که هرگز موها را خیلی محکم نمی‌گیرد. نه تنها ماهیت آسان سر خوردن این اتوها تجربه صاف کردن موهای شما را افزایش می‌دهد، بلکه این روند را بدون درد و سریعتر نیز می‌کند. فروشگاه آنلاین کیمیک را کاوش کنید و مجموعه منحصر به فردی از اتو مو را بررسی کنید. شما همچنین می‌توانید سایر لوازم جانبی مراقبت شخصی ما را پیدا کنید.

آیا هرچه اتوی مو داغ تر باشد، نتایج بهتر است؟

این یک موضوع قابل بحث است که مشخص نیست. برخی از متخصصان می‌گویند که در دماهای بالا، موها بسیار انعطاف پذیرتر هستند و نتایج بهتری نیز حاصل می‌شود. با این حال، برخی استدلال می‌کنند که هر چه دما بالاتر باشد، آسیب بیشتری به مو وارد می‌شود. در مواجهه با این اختلاف نظر، توصیه می شود قبل از استفاده از اتو مو، دستورالعمل‌های مربوط به اتو موی خود را مطالعه کنید. همچنین مهم است که بهترین دمایی را که باید استفاده کنید تا بهترین نتیجه را بدون آسیب رساندن به مو داشته باشید را بدانید.

چرا استفاده از اتو مو توصیه می‌شود؟

اتو مو یکی از بهترین راه‌ها برای داشتن مدل موی فوق‌العاده بدون نیاز به انجام درمان‌های شیمیایی تهاجمی مو است. دلیل اصلی دیگر این است که هر نوع مویی را می‌توان صاف کرد تا نتایج باورنکردنی به دست آورید. از موهای مجعد می‌توانید در کمتر از یک ساعت موهای کاملا صاف ایجاد کنید. یکی دیگر از مزایای اتو مو این است که اکثر مدل‌ها ارزان هستند و برای اکثر افراد در دسترس هستند. یافتن اتو مو در فروشگاه‌های تخصصی یا فروشگاه‌های بزرگ در هر شهر کار سختی نیست. مارک‌ها و مدل های زیادی در دسترس هستند، فقط بستگی به نیاز و بودجه شما دارد.

چه سایز اتو مو برای من مناسب است؟

قبل از خرید اتو مو باید بدانید که اندازه‌های مختلفی وجود دارد. هر اندازه برای نتایج متفاوتی استفاده می‌شود، بنابراین همه چیز به نیازهای خاص شما و نتایجی که به دنبال دستیابی به آن هستید بستگی دارد. اتوهای نازک برای فر کردن و اتوهای پهن برای صاف کردن سریع موها عالی هستند.

حتما بخوانید: راهنمای خرید روغن آرگان

 

نکات مهم و کاربردی که هنگام خرید اتوی مو باید به آن توجه کنید:

  • اندازه صفحه: هنگام خرید اتوی مو باید به ضخامت و بلندی موها توجه شود. اگر موهایتان کوتاه و کم پشت است، گزینه ی مناسب برای شما خرید اتو با صفحات باریک می باشد. اما اگر موهایتان پرپشت، اتویی با صفحه ی بزرگ و پهن خریداری کنید‌.
  • تنظیم حرارت: دمای مناسب اتو مو برای جلوگیری از آسیب رسیدن به موها، ۳۶۵ درجه فارنهایت یا ۱۸۵ درجه ی سانتیگراد است. اگر دمای اتو بالاتر باشد، مسلما موهای شما خواهد سوخت. سعی کنید اتویی را خریداری نمایید که قابلیت تنظیم درجه حرارت را داشته باشد، تا متناسب با جنس موهایتان، دما را کم و زیاد کنید.
  • شکل صفحه: هنگام خرید اتو مو سعی کنید، اتوی لبه گرد را انتخاب نمایید. چون علاوه بر صاف کردن موها، به آنها حالت هم می دهد.
  • قابلیت خاموش شدن خودکار دستگاه: اتو مویی مناسب است که اگر تا حد زیادی داغ شد، به صورت خود به خود خاموش شود. این قابلیت باعث می شود که هم موهای شما عزیزان دچار سوختگی نشود و هم اینکه از عواقبی چون آتش سوزی محیط جلوگیری شود.
  • داشتن زیر اتو: برخی از اتو ها به همراه زیر اتو به فروش می رسند. زیر اتوها صفحه ی سیلیکونی کلفتی هستند که در زیر اتو مو قرار می گیرند. با داشتن این قابلیت، به راحتی می توانید اتوی داغ را بر روی زیر اتو قرار دهید.
  • توجه به جنس تیغه‌ها: موادی که در این راهنمای خرید توضیح داده‌ایم، می توانند نتیجه موهای شما را پس از صاف کردن مشخص کنند. صاف کننده‌های ساخته شده از سرامیک، تیتانیوم، فناوری یونی یا تورمالین دارای ویژگی‌های خاصی هستند که قبلاً در راهنما مشخص شده است. اطمینان حاصل کنید که توضیحات ما در مورد مواد را مرور کرده‌اید زیرا هر مدل بهتر با یک نوع مو سازگار است.
  • کیفیت محصول: کیفیت محصولاتی که خریداری می‌کنید به نتایجی که به دست می‌آورید بستگی دارد. قبل از انتخاب یک برند خاص، در مورد ویژگی ها، مواد و ویژگی‌های آن اطلاعات کسب کنید. همچنین در مورد گزینه‌های موجود در بازار و مارک های با کیفیت مشاوره بگیرید.
  • نوع مو: قبل از خرید اتو مو، باید با یک متخصص یا آرایشگر مشورت کنید که بهترین اتو مو متناسب با نوع مو را به شما توصیه کنند. موهای ضخیم و مجعد مانند موهای نازک و موج دار نیستند. برای هر نوع مو، صاف کننده خاصی وجود دارد و مهم است که بدانید چگونه می‌توانید بهترین موها را پیدا کنید و موهایتان را شانه کنید. مهمتر از همه، شما باید همیشه به یاد داشته باشید که از موهای خود محافظت کنید.
  • قیمت اتو: قیمت، در دنیای اتو مو، لزوماً نشان دهنده کیفیت نیست. همانطور که قبلا نوشتیم، هر مدل مو نیازهای خاص خود را دارد. لازم است با توجه به نیاز موهای خود به صورت منحصر به فرد رفتار کنید. برندهایی وجود دارند که شهرت بیشتری نسبت به سایرین دارند و عموماً محصولاتی با کیفیت بسیار بالا ارائه می‌دهند. همچنین تولید کنندگان جدید و تازه‌ای در زمینه اتو مو وجود دارند که محصولات بسیار خوبی با قیمت‌های بسیار مقرون به صرفه دارند.

با توجه به مطالبی که خدمت شما عزیزان ارائه کردیم، امیدواریم بتوانید اتو موی مورد نظرتان را خریداری نمایید. ما در ادامه،لیستی از ۲۰ مدل اتو مو را برای شما جمع آوری کرده ایم. این اتو موها جزو محبوب ترین و پرفروش ترین اتو موهای موجود در بازار هستند. فراموش نکنید، با کلیک روی هر تصویر، یا زدن دکمه زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت نمایید.


۱ اتو مو مسافرتی مدل نیکل

اتو مو مسافرتی مدل نیکل

مشخصات

  • طول سیم
    ۱.۵ متر
  • مدت زمان گرم شدن
    ۳۰
  • جنس صفحات
    فتو سرامیک
  • گستره‌ی دما
    ۱۸۰ تا ۲۰۰ درجه سانتی‌گراد
  • نوع صفحات
    باریک

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲ اتو مو مسافرتی مدل A 228

اتو مو مسافرتی مدل A 228

مشخصات

  • طول سیم
    ۱.۵ متر
  • مدت زمان گرم شدن
    ۳۰
  • امکانات ابزار
    سر سرامیکی
  • جنس صفحات
    سرامیک
  • گستره‌ی دما
    ۱۸۰ تا ۲۰۰ درجه سانتی‌گراد
  • نوع صفحات
    باریک

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳ اتو مو رمینگتون مدل S9100

اتو مو رمینگتون مدل S9100

مشخصات

  • حداکثر دما
    ۲۳۰
  • طول سیم
    ۱.۶ متر
  • قابل تنظیم در
    ۹
  • مدت زمان گرم شدن
    ۳۰
  • اقلام همراه
    – یک کیف نگهداری ضد حرارت
  • امکانات ابزار
    سیستم ایمنی قفل دما
  • قابلیت‌های ابزار فرم دهنده مو
    قابلیت تنظیم دما
  • جنس صفحات
    سرامیک
  • گستره‌ی دما
    ۲۰۰ تا ۲۲۰ درجه سانتی‌گراد
  • نوع صفحات
    پهن
  • سایر توضیحات
    – فناوری Opti Heat- تنظیمات +Pro- 5 برابر صافی بیشتر – دارای صفحات سرامیکی- گرم شدن در ۳۰ ثانیهت- غییر دما بین ۱۵۰ تا ۲۳۰- دارای فناوری هوشمند Opti Heat- دارای تنظیمات +Pro- حفظ ماندگاری حالت موها

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۴ اتو مو پرومکس مدل ۵۵۰۰

اتو مو پرومکس مدل 5500

مشخصات

  • حداکثر دما
    ۲۱۰
  • طول سیم
    ۳ متر
  • امکانات ابزار
    دسته ارگونومیک
  • قابلیت‌های ابزار فرم دهنده مو
    قابلیت تنظیم دما
  • جنس صفحات
    سرامیک
  • نوع صفحات
    پهن
  • سایر توضیحات
    – قابل استفاده برای موهای خشک و نم‌دار- دارای بدنه‌ی رابری ضدلغزش- دارای کلید چرخشی برای تنظیم دما از ۸۰ تا ۲۱۰ درجه‌ی سانتی‌گراد- دارای حلقه‌ی آویختن- عرض صفحات: ۴۵ میلی‌متر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۵ اتو مو کنورث مدل kw-3089

اتو مو کنورث مدل kw-3089

مشخصات

  • حداکثر دما
    ۹۵۰ درجه فارنهایت
  • خاموشی خودکار پس از
    ۶۰ دقیقه
  • طول سیم
    ۲ متر
  • قابل تنظیم در
    بازه دمایی ۴۵۰ تا ۹۵۰ درجه فارنهایت
  • مدت زمان گرم شدن
    ۳۰ ثانیه
  • نوع نمایشگر
    LCD
  • اقلام همراه
    شانه دم باریک/دو عدد گیره مو
  • امکانات ابزار
    سیستم خاموشی خودکار
  • قابلیت‌های ابزار فرم دهنده مو
    قابلیت تنظیم دما
  • جنس صفحات
    سرامیک
  • گستره‌ی دما
    بیش از ۲۴۰ درجه سانتی‌گراد
  • نوع صفحات
    باریک

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۶ اتو مو کیمی مدل KM-329

اتو مو کیمی مدل KM-329

مشخصات

  • حداکثر دما
    ۲۲۰
  • مدت زمان گرم شدن
    ۳۰
  • نوع نمایشگر
    LED
  • قابلیت‌های ابزار فرم دهنده مو
    قابلیت تنظیم دما
  • جنس صفحات
    سرامیک پیشرفته
  • گستره‌ی دما
    ۲۲۰ تا ۲۴۰ درجه سانتی‌گراد
  • نوع صفحات
    پهن
  • سایر توضیحات
    تکنولوژی نانو سیلور

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۷ اتو مو مدل مسافرتی کد ۰۰۷

اتو مو مدل مسافرتی کد 007

مشخصات

  • حداکثر دما
    ۱۶۰
  • جنس صفحات
    سرامیک
  • نوع صفحات
    باریک
  • سایر توضیحات
    ۱۱۰ ولت تا ۲۲۰ ولت

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۸ اتو مو و حالت دهنده مو بای بابیلیس نانو مدل ST3304

اتو مو و حالت دهنده مو بای بابیلیس نانو مدل ST3304

مشخصات

  • طول سیم
    ۲ متر
  • مدت زمان گرم شدن
    ۳۰
  • جنس صفحات
    سرامیک
  • نوع صفحات
    متوسط
  • سایر توضیحات
    سه کارایی متفاوت در یک دستگاهفر کننده ، اتو مو ، ویوتغییر کاربری با فشردن یک دکمهمجهز به هیتر PTC

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۹ اتو و حالت دهنده ی مو شینون مدل SH-8772

اتو و حالت دهنده ی مو شینون مدل SH-8772

مشخصات

  • حداکثر دما
    ۲۳۰
  • طول سیم
    ۱.۹ متر
  • نوع نمایشگر
    LED
  • امکانات ابزار
    نشانگر LED
  • جنس صفحات
    سرامیک

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۰ اتو مو رمینگتون مدل S8590

اتو مو رمینگتون مدل S8590

مشخصات

  • حداکثر دما
    ۲۳۰
  • خاموشی خودکار پس از
    ۶۰
  • طول سیم
    ۲.۵ متر
  • قابل تنظیم در
    ۵
  • مدت زمان گرم شدن
    ۱۵
  • اقلام همراه
    – به همراه کیف ۱۰۰% ضد حرارت
  • امکانات ابزار
    سیستم ایمنی قفل دما
  • قابلیت‌های ابزار فرم دهنده مو
    قابلیت تنظیم دما
  • جنس صفحات
    سرامیک
  • نوع صفحات
    باریک
  • سایر توضیحات
    – صفحات سرامیک حرفه ای دارای خاصیت کراتین کردن مو – دارای حسگر حرارتی جهت تنظیم دمای مطلوب – دکمه تقویت توربو

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۱ اتو مو جیمی جاندلی مدل JDL 2109

اتو مو جیمی جاندلی مدل JDL 2109

مشخصات

  • حداکثر دما
    ۲۰۰
  • طول سیم
    یک متر و هفتاد سانتی متر متر
  • مدت زمان گرم شدن
    ۶۰
  • امکانات ابزار
    سیستم ایمنی قفل دما
  • جنس صفحات
    تیتانیوم
  • گستره‌ی دما
    ۲۰۰ تا ۲۲۰ درجه سانتی‌گراد
  • نوع صفحات
    متوسط
  • سایر توضیحات
    دارای سه صفحه مختلف( اتو و ویو( مجعد کردن) و بابیلیکسدارای چراغ نشانگر گرم شدن دستگاهطراحی ارگانیکسیم با قابلیت چرخش ۳۶۰ درجهصفحات از جنس تیتاتیومکاربردی و کم جاتحت لیسانس جاندلی آلمان

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۲ اتو مو باراباس نانو مدل ST3116

اتو مو باراباس نانو مدل ST3116

مشخصات

  • حداکثر دما
    ۹۵۰ درجه فارنهایت
  • خاموشی خودکار پس از
    ۶۰ دقیقه
  • طول سیم
    ۲ متر
  • قابل تنظیم در
    بازه دمایی ۹۵۰-۴۵۰ درجه فارنهایت
  • مدت زمان گرم شدن
    ۳۰ ثانیه
  • نوع نمایشگر
    LED
  • اقلام همراه
    شانه و دو عدد گیره
  • امکانات ابزار
    سیم گردان
  • قابلیت‌های ابزار فرم دهنده مو
    قابلیت تنظیم دما
  • جنس صفحات
    سرامیک پیشرفته
  • گستره‌ی دما
    بیش از ۲۴۰ درجه سانتی‌گراد
  • نوع صفحات
    باریک
  • سایر توضیحات
    مناسب برای انواع مو/ کاملا مناسب برای استفاده حرفه ای و سالنی/ سیستم گرمایش PTC/ رسیدن به حداکثر دما در ۹۰ ثانیه/سیم بلند ۲ متری/دارای قفل صفحه و بدنه مقاوم در برابر حرارت

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۳ اتو مو سانفورد مدل SF1003HST

اتو مو سانفورد مدل SF1003HST

مشخصات

  • حداکثر دما
    ۲۲۰
  • طول سیم
    ۱.۷ متر
  • مدت زمان گرم شدن
    ۳۰ ثانیه
  • امکانات ابزار
    دسته ارگونومیک
  • قابلیت‌های ابزار فرم دهنده مو
    قابلیت تنظیم دما
  • جنس صفحات
    سرامیک پیشرفته

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۴ اتو مو مک استایلر مدل MC-2028

اتو مو مک استایلر مدل MC-2028

مشخصات

  • حداکثر دما
    ۲۳۰
  • خاموشی خودکار پس از
    ۴۵
  • طول سیم
    ۲ متر
  • نوع نمایشگر
    LCD
  • امکانات ابزار
    دکمه‌ی روشن/خاموش
  • قابلیت‌های ابزار فرم دهنده مو
    قابلیت تنظیم دما
  • جنس صفحات
    تیتانیوم
  • گستره‌ی دما
    ۲۲۰ تا ۲۴۰ درجه سانتی‌گراد
  • نوع صفحات
    پهن
  • سایر توضیحات
    – دارای صفحه لمسی و هوشمند- قفل اتوماتیک صفحه و باز شدن با اشاره انگشت- سیستم گرمایشی بسیار سریع تا ۴۵۰ F- مناسب برای کراتینه و درمان مو- صفحه نسبتاً پهن ۴۵mm با پوشش نانو- دارای قفل دو طرفه- کابل استاندارد با گردش ۳۶۰- دارای جعبه مخصوص نگهداری با دوام

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۵ اتو مو میک تایم مدل ۰۱

 اتو مو میک تایم مدل 01

مشخصات

  • نوع صفحات
    متوسط

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۶ اتو مو پرومکس مدل ۵۷۲۱

اتو مو پرومکس مدل 5721

مشخصات

  • حداکثر دما
    ۲۰۰
  • طول سیم
    ۳ متر
  • مدت زمان گرم شدن
    ۳۰
  • اقلام همراه
    – کیف نگه‌داری با لایه‌ی داخلی نسوز
  • امکانات ابزار
    حلقه آویختن
  • جنس صفحات
    سرامیک
  • گستره‌ی دما
    ۲۰۰ تا ۲۲۰ درجه سانتی‌گراد
  • نوع صفحات
    متوسط
  • سایر توضیحات
    – گرم شدن سریع- دارای صفحات تمام سرامیکی- دارای حلقه‌ی آویختن- عرض صفحات: ۲۶ میلی‌متر- گرم‌شدن پشت صفحه‌ها تا ۹۰ درجه‌ی سانتی‌گراد- سیستم محافظت در مقابل گرمای بیش از حد

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۷ اتو مو کنورث مدل kw313 به همراه فر کننده مو

اتو مو کنورث مدل kw313 به همراه فر کننده مو

مشخصات

  • حداکثر دما
    ۱۰۸۰ درجه فارنهایت
  • خاموشی خودکار پس از
    ۶۰ دقیقه
  • طول سیم
    ۲ متر
  • قابل تنظیم در
    ۵۸۰ تا ۱۰۸۰ درجه فارنهایت
  • مدت زمان گرم شدن
    ۳۰ ثانیه
  • نوع نمایشگر
    LED
  • امکانات ابزار
    دکمه‌ی روشن/خاموش
  • قابلیت‌های ابزار فرم دهنده مو
    قابلیت تنظیم دما
  • جنس صفحات
    آلومینیوم
  • نوع صفحات
    متوسط
  • سایر توضیحات
    دارای قفل صفحات و صفحات آلومینیومی با روکش سرامیک، دارای سیستم گرمایش سریع یا PTC

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۸ حالت دهنده مو سوکانی مدل  ۳۵۰۵

حالت دهنده مو سوکانی مدل  3505

مشخصات

  • حداکثر دما
    ۷۵۰ درجه
  • قابل تنظیم در
    ۴ حالت
  • مدت زمان گرم شدن
    ۳۰ ثانیه
  • امکانات ابزار
    دسته ارگونومیک
  • قابلیت‌های ابزار فرم دهنده مو
    نرم کننده‌ی یونی
  • جنس صفحات
    تیتانیوم تورمالین

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۹ حالت دهنده مو لایچی مدل L-213

حالت دهنده مو لایچی مدل L-213

مشخصات

  • حداکثر دما
    ۹۵۰ درجه فارنهایت
  • خاموشی خودکار پس از
    ۶۰ دقیقه
  • طول سیم
    ۲ متر
  • قابل تنظیم در
    ۱۱ دمای مختلف در بازه ۴۵۰ تا ۹۵۰ درجه فارنهایت
  • مدت زمان گرم شدن
    ۳۰ ثانیه
  • نوع نمایشگر
    LCD
  • امکانات ابزار
    سیم گردان
  • قابلیت‌های ابزار فرم دهنده مو
    قابلیت تنظیم دما
  • جنس صفحات
    سرامیک
  • گستره‌ی دما
    بیش از ۲۴۰ درجه سانتی‌گراد
  • نوع صفحات
    متوسط
  • سایر توضیحات
    زمان رسیدن به حداکثر دما ۹۰ ثانیه/ توان مصرفی ۶۰ وات

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۰ اتو مو رومئو مدل RM-5252

اتو مو رومئو مدل RM-5252

مشخصات

  • حداکثر دما
    ۹۵۰ درجه فارنهایت
  • خاموشی خودکار پس از
    ۶۰ دقیقه
  • طول سیم
    ۲ متر
  • مدت زمان گرم شدن
    ۳۰ ثانیه
  • نوع نمایشگر
    LCD
  • اقلام همراه
    دو عدد گیره مو / یک عدد شانه
  • امکانات ابزار
    سیم گردان
  • قابلیت‌های ابزار فرم دهنده مو
    قابلیت تنظیم دما
  • جنس صفحات
    سرامیک
  • گستره‌ی دما
    بیش از ۲۴۰ درجه سانتی‌گراد
  • نوع صفحات
    باریک
  • سایر توضیحات
    زمان رسیدن به حداکثر دما ۹۰ ثانیه/ دارای دکمه برای قفل کردن صفحه اتومو/ دارای دکمه روشن و خاموش و کم و زیاد کردن دما

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

امیدواریم این مطلب اطلاعات کافی را برای خرید اتو مو در اختیار شما قرار دهد. سوالات خود را می توانید از طریق فرم ارسال دیدگاه ها با ما در میان بگذارید.

در ادامه بیشتر بخوانید: راهنمای خرید سشوار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا