ملزومات گردش و سفر

کیف چاقو، راهنمای خرید کیف چاقو یا غلاف چاقو کمری و مچ پا

نکات مهم و کاربردی که هنگام خرید کیف چاقو باید به آن‌ها توجه داشته باشید.

چاقو مهمترین ابزاری است که انسان برای حفظ بقای خود و نیازهای روزانه خود آن را اختراع کرده و همواره به دلیل تیز و برنده بودن این ابزار به دنبال راهی برای حمل بدون خطر این محصول بوده است. کیف چاقو به شما کمک می‌کند تا چاقو‌های خود را بدون خطر آسیب دیدگی همراه خود داشته باشید. در دسترس بودن چاقو یکی از ویژگی‌هایی است که همه به دنبال آن هستیم، یعنی در عرض چند ثانیه بتوانیم به چاقو دسترسی پیدا کنیم و آن را از کیف چاقو خارج نمائیم. کیف‌های موجود در بازار از مواد مختلف ساخته می‌شوند، اما بهترین جنس کیف چاقو چرمی است که از گذشته تا به امروز از آن استفاده می‌شود.

شما زمانی که قصد حمل کردن یک تا سه چاقو را داشته باشید یک کیف کمری پاسخگوی نیاز شما خواهد بود. اما در صورتی که قصد دارید تعداد زیادی چاقو را در اندازه‌های بزرگ و کوچک حمل کنید به یک کیف ست چاقوی بزرگ نیاز دارید. شما در این مدل کیف چاقو می‌توانید حجم بالایی از چاقوهای خود را قرار دهید و با خود به هر نقطه‌ای حمل نمائید. این نمونه بر خلاف مدل کمری همانند یک ساک سفری در دست گرفته می‌شود و برای دسترسی به چاقوهای خود باید کیف چاقو را روی زمین قرار دهید و در یک جای ثابت به چاقوهای خود دسترسی داشته باشید.

اگر شما هم به هر دلیل تصمیم به خرید کیف چاقو گرفته‌اید، اما با توجه به تنوع بالای مدل ها و قیمت ها در انتخاب این وسیله ارزشمند با مشکل مواجه شده اید، اصلا نگران نباشید. ما در این مطلب به شما انواع کیف چاقو را معرفی می‌کنیم و به شما نکات مهمی را که موقع خرید کیف چاقو باید به آن توجه داشته باشید را آموزش می‌دهیم.

کیف چاقو چیست و چه کاربردی دارد؟

یک کاور یا کیف مخصوص که به منظور نگهداری انواع چاقو مورد استفاده قرار می‌گیرد. این محصول در قسمت‌هایی مثل روی کمربند شلوار، مچ پا و یا به صورت کیف دستی قابل حمل می‌باشد که جا‌به‌جایی چاقو را آسان می‌کند. کیف‌های چاقو معمولا از جنس‌های ضخیم و محکم مثل چرم طبیعی و مصنوعی و برزنت تولید می‌شوند. هر چه جنس محصول بهتر باشد، مدت زمان بیشتری برای شما کار خواهد کرد.

چرا به یک کیف چاقو نیاز داریم؟

چاقو وسیله‌ای تیز و برنده است و نمی‌توان آن را بدون یک محافظ درون جیب لباس یا کوله پشتی قرار داد زیرا باعث آسیب به لباس، کوله و حتی سلامت شما می‌شود. به همین علت به شما پیشنهاد می‌کنیم برای نگهداری چاقوهای خود یک کیف را خریداری کنید. این کیف علاوه بر نگهداری از لبه‌های تیز چاقو به شما کمک می‌کند تا به راحتی چاقوی خود را با خود به هر نقطه‌ای حمل کنید، بدون اینکه به سلامتی شما لطمه‌ای وارد شود.

حتما بخوانید: راهنمای خرید سرویس چاقو

انواع کیف چاقو موجود در بازار:

این محصول هم مانند سایر محصولاتی که در بازار وجود دارد، دارای مدل‌های مختلفی هستند که هر یک مزایا و معایب خاص خود را دارند. در ادامه شما عزیزان را با انواع مدل‌های آن آشنا می‌کنیم.

  1. کیف‌ چاقو کمری: یک کاور مخصوص حمل و نگهداری چاقو بر روی کمر می‌باشد که معمولا روی کمر شما نصب می‌شود به همین علت به آن کیف کمری می‌گویند. اندازه این کیف از سایر مدل‌ها کوچکتر است و از قیمت کمتری برخوردار می‌باشد. از چرم طبیعی و مصنوعی ساخته می‌شوند به همین علت شما می‌توانید رنگ آن را با کمربند خود ست نمائید.
  2. کیف چاقو مچ پا: ابن محصول هم همانند نمونه قبلی از اندازه کوچکی برخوردار است. برخلاف نمونه کمری که روی کمر بسته می‌شد این کیف بر روی بچ پا بسته می‌شود به همین علت آن را کیف مچ پا می‌گویند. اگر قصد مخفی کردن چاقو در یک جای مطمئن را دارید که دسترسی به آن هم آسان باشد به شما کیف قابل نصب روی مچ پا را توصیه می‌کنیم.
  3. کیف ست چاقو: قرار دادن یک یا دو چاقو در یک کاور چاقو امکان پذیر است، اما اگر تعداد زیادی چاقو در دسترس داشته باشید و بخواهید همه را با هم حمل کنید به یک کیف ست چاقو نیازمند هستید. تمام چاقوهای شما درون این کیف قرار می گیرند و به راحتی همانند یک کیف دستی قابل حمل می‌شوند. توجه داشته باشید که اندازه کیف خود را باید بر اساس تعداد چاقو و اندازه بزرگترین چاقوی خود انتخاب نمائید.

مزایای استفاده از کیف چاقو:

  • این محصول به شما کمک می‌کند تا چاقوی خود را به راحتی به هر نقطه‌ای که می‌توانید بدون هیچ گونه مشکلی حمل نمائید.
  • دسترسی به چاقو بدون داشتن کیف سخت و دشوار خواهد بود، اما هنگام استفاده از این محصول هر لحظه که بخواهید در دسترس شما خواهد بود.
  • همان طور که می‌دانید، چاقو یک وسیله تیز و برنده است و حمل آن بدون داشتن کیف کاری خطرناک می‌باشد. کاور از آسیب دیدگی شما در برابر چاقو جلوگیری می‌کند.
  • کیف به شما این امکان را می‌دهد که همزمان تعداد بالایی از چاقو را با خود به محل دلخواه حمل کنید.

معایب استفاده از کیف چاقو:

هر وسیله در کنار مزایایی که دارد دارای یک سری عیب و نقص هم می‌باشد، این محصول هم فارغ از این ماجرا نیست و دارای یک سری معایب نیز می‌باشد. از قبیل اینکه حتما باید روی کمربند نصب شود و بدون کمربند قابل استفاده نیست. تا به حال معایب اثبات شده‌ای که بر سلامت انسان تاثیر می‌گذارد گزارش نشده است به همین علت می‌توان آن را یک محصول بی‌عیب و نقص دانست.

بهترین کیف چاقو:

این که کدام کیف چاقو برای شما شما بهترین گزینه است، بستگی به نوع چاقو و نحوه استفاده شما از کیف دارد. به هیچ عنوان نمی‌توان گفت که یک کیف چرمی برای شما بهترین گزینه است، زیرا از دید شخص دیگر ممکن است یک کیف برزنتی گزینه محبوب باشد. اما معمولا شما برای خرید یک کیف محبوب می‌توانید نظرات صادقانه مشتریان را مورد بررسی قرار دهید. اگر محصولی بیش از ۸۰ درصد نظرات مثبت را به خود اختصاص داده بود احتمالا ارزش خرید را دارد، اما اگر زیر ۸۰ درصد نظرات مثبت را به خود اختصاص داده بود بعید به نظر می‌رسد که جنس خوبی برای خرید باشد.

کیف چاقو از کجا بخریم؟

این بستگی به خود شما دارد که این محصول را از کجا خرید می‌کنید. ممکن است شما بخواهید این محصول را مستقیم از تولیدی خرید کنید که مطمئنا قیمت آن کمتر از بازار است و شما می‌توانید طرح و رنگ مورد علاقه خود را سفارش دهید. دو روش خیلی رایج یعنی خرید حضوری و خرید اینترنتی وجود دارد که شما می‌توانید جنس مورد نظر خود را خریداری کنید در ادامه این دو روش را با هم مورد بررسی قرار می‌دهیم.

  1. خرید حضوری: در این روش قدیمی شما حتما باید از منزل و محل کار خود خارج شوید و به یک فروشگاه لوازم شکار و طبیعت گردی مراجعه کنید و از میان مدل‌های موجود جنس مورد نظر خود را انتخاب و خریداری کنید. در انتخاب خود دقت نمائید زیرا جنس فروخته شده به هیچ عنوان تعویض یا پس گرفته نمی‌شود.
  2. خرید اینترنتی کیف چاقو: یک روش خرید نسبتا جدید که در آن نیازی به خروج از منزل و محل کار خود را نخواهید داشت. در این روش شما باید به اینترنت دسترسی داشته باشید و به یک فروشگاه اینترنتی معتبر مراجعه کنید و از میان انبوهی از مدل‌ها جنس مورد نظر خود را خریداری نمائید. در این روش ۷ روز مهلت تست دارید و می‌توانید جنس مورد نظر خود را مرجوع کنید.

راهنمای خرید کیف چاقو:

شاید در نگاه اول تصور کنید که خرید این محصول کاری ساده و پیش‌ پا افتاده است، اما زمانی که به بازار می‌روید با انبوهی از مدل‌ها مواجه می‌شوید و می‌بینید که این کار چنان هم که فکر می‌کردید ساده نبود. پس شاید مقداری در خرید خود دچار تردید شوید. نگران نباشید این حالت کاملا طبیعی است، زیرا اگر در کاری مهارت لازم را نداشته باشید، در نگاه اول برای شما دشوار می‌شود. اما زمانی که یک راهنمای خرید جامع را مطالعه کنید به راحتی می‌توانید محصول مورد نظر خود را خریداری نمایید. ما اینجا هستیم تا به شما یک سری نکات مهم را که هنگام خرید کیف چاقو باید به آن‌ها توجه داشته باشید را آموزش دهیم.

حتما بخوانید: راهنمای خرید چاقو سفری

نکات مهمی که هنگام خرید کیف چاقو باید در نظر بگیرید:

  1. اندازه غلاف: اولین و مهمترین نکته‌ای که هنگام خرید این محصول باید در نظر بگیرید اندازه غلاف آن می‌باشد. شما باید حتما یا چاقو و کیف آن را همراه با هم خریداری کنید و یا اینکه اندازه دقیق تیغه و دسته چاقو مورد نطر خود را در دست داشته باشید. توجه داشته باشید که سایز چاقوی مورد نظر شما باید با کیفی که قرار است خریداری کنید، مطابقت داشته باشد. در صورت عدم توجه به این نکته یا چاقو در کیف قرار نمی‌گیرد و یا درون آن به خوبی قرار نمی‌گیرد.
  2. وزن کیف‌چاقو: دومین نکته‌ای که هنگام خرید این محصول باید در نظر بگیرید، توجه به وزن آن است. البته به شرط اینکه علاوه بر وزن مناسب از پاره شدن در برابر تیزی چاقو هم به خوبی مقاومت کند. زیرا در صورت پاره شدن می‌تواند به سلامت شما لطمه وارد کند. یک کیف سبک وزن هم در مقابل یک کیف سنگین وزن حمل ساده‌تری دارد.
  3. جنس کیف: اگر به دنبال یک محصول درجه یک هستید که سالیان سال برای شما کار کند باید به جنس آن توجه داشته باشید. در بازار شما ممکن است این محصول را در قالب جنس‌هایی نظیر چرم طبیعی، چرم مصنوعی، برزنت یا پلاستیک مشاهده کنید. مهم نیست که چاقوی شما از چه جنسی ساخته شده مهم این است که مقاوم باشد و از داخل تودوزی شده باشد تا بتواند در مقابل تیزی چاقو مقاومت کند.
  4. کیفیت دوخت: اگر می‌خواهید ظرف مدت زمان کوتاهی مجبور به خرید دوباره این محصول نشوید، کیف‌هایی را خریداری کنید که از کیفیت نخ و دوخت بالایی برخوردار باشند. زیرا در صورت عدم داشتن دوخت مناسب خیلی سریع پاره می‌شوند و شما باید به فکر خرید یک کیف جدید باشید.
  5. مکانیسم بسته شدن: در بازار مدل‌های مختلفی از این کیف وجود دارد که بعد از جنس تفاوت اصلی آن‌ها در نحوه بسته شدن آن‌ها می‌شود. برخی بر روی کمربند بسته می‌شوند، برخی روی کمر و برخی به صورت ساک در دست گرفته می‌شوند. البته در مورد بسته شدن هم برخی به صورت برچسبی، برخی زیپی و برخی دکمه‌ای بسته می‌شوند. مکانیسم باز و بسته شدن بستگی به خود شما دارد و هیچ قانونی در این مورد وجود ندارد.
  6. قیمت کیف‌چاقو: قیمت نقش مهمی در انتخاب شما دارد. بهتر است بی‌خیال مدل‌های خیلی ارزان شوید، زیرا معمولا از کیفیت لازم برخوردار نیستند. البته منظور ما این نیست که حتما اجناس گران قیمت باکیفیت هستند، بلکه سر صحبت ما این است که اجناس ارزان قیمت معمولا از کیفیت لازم برخوردار نیستند. همیشه به خاطر پرداخت هزینه کمتر کیفیت محصول خود را فدا نکنید.

با توجه به نکاتی که گفته شد، می‌توانید کیف چاقوی مورد نظر خود را خریداری نمایید. ما برای سهولت کار شما، لیستی از بهترین نمونه‌های کیف‌چاقو ارزان، باکیفیت و پرفروش موجود در بازار را جمع آوری کرده ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت کنید.


۱ کیف چاقو وایکینگ کد YPB-21.5CM

کیف چاقو وایکینگ کد YPB-21.5CM

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۱.۵x7x4 سانتی‌متر
  • وزن
    ۹۵ گرم
  • جنس رویه
    چرم طبیعی
  • نحوه بسته شدن
    دکمه‌ای
  • سایر توضیحات
    – کیف چاقو مدل وایکینگ- سایز : بزرگ – طول : ۲۱.۵ سانتیمتر با عرض : ۷ سانتیمتر- جنس : چرم طبیعی – دست دوز – چرم طبیعی اصل- دکمه های با کیفیت

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲ کیف کمری چاقو سامکو مدل YPPM-12

کیف کمری چاقو سامکو مدل YPPM-12

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۵×۱۲.۵×۱ سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۵۰ گرم
  • جنس رویه
    چرم طبیعی
  • نحوه بسته شدن
    کمربندی
  • نوع و ویژگی نگهدارنده و متصل‌کننده
    بند
  • سایر توضیحات
    – غلاف پهن چاقو سامکو – طول پوشش تیغه : ۱۸۰ میلیمتر- عرض پوشش پهنای تیغه: ۱۵۰ میلیمتر- استفاده شده از چرم درجه یک- قابلیت اتصال به کمربند در قسمت بالایی غلاف

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳ کیف چاقو مدل Alpha1

کیف چاقو مدل Alpha1

مشخصات

  • ابعاد
    ۲x5x13 سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۱ گرم
  • جنس رویه
    چرم طبیعی
  • نحوه بسته شدن
    دکمه‌ای
  • نوع و ویژگی نگهدارنده و متصل‌کننده
    قابلیت اتصال به کمر
  • سایر توضیحات
    ساخته شده از چرم طبیعی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۴ کیف چاقو ویکتورینوکس مدل ۴.۰۴۵۱

کیف چاقو ویکتورینوکس مدل 4.0451

مشخصات

  • ابعاد
    ۷ × ۲ × ۱.۱ سانتی‌متر
  • وزن
    ۴۲.۳ گرم
  • جنس رویه
    پلاستیک
  • نحوه بسته شدن
    کششی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۵ کیف کمری چاقو سامکو مدل YPB-GHALAF31

کیف کمری چاقو سامکو مدل YPB-GHALAF31

مشخصات

  • ابعاد
    ۳۱x9x1 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۰۰ گرم
  • جنس رویه
    چرم طبیعی
  • نحوه بسته شدن
    دکمه‌ای
  • سایر توضیحات
    – غلاف چاقو سامکو ۳۱ سانتیمتری- طول پوشش تیغه : ۱۹۰ میلیمتر- عرض پوشش پهنای تیغه: ۵۰ میلیمتر- دارای قفل دکمه ای – استفاده شده از چرم درجه یک- قابلیت اتصال به کمربند در قسمت بالایی غلاف

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۶ کیف چاقو مدل S1 به همراه ابزار اتصال

کیف چاقو مدل S1 به همراه ابزار اتصال

مشخصات

  • ابعاد
    ۷x4x0.5 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱ گرم
  • جنس رویه
    چرم طبیعی
  • سایر توضیحات
    مناسب چاقوهای ویکتورینوکس سایز Small

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۷ کیف کمری چاقو سامکو مدل YPPB-16

کیف کمری چاقو سامکو مدل YPPB-16

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۷x16x1 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۹۸ گرم
  • جنس رویه
    چرم طبیعی
  • نحوه بسته شدن
    کمربندی
  • نوع و ویژگی نگهدارنده و متصل‌کننده
    بند
  • سایر توضیحات
    – غلاف پهن چاقو سامکو – طول پوشش تیغه : ۱۹۰ میلیمتر- عرض پوشش پهنای تیغه: ۱۶۰ میلیمتر- استفاده شده از چرم درجه یک- قابلیت اتصال به کمربند در قسمت بالایی غلاف

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۸ کیف چاقو ویکتورینوکس مدل ۴.۰۶۷۰.۳

کیف چاقو ویکتورینوکس مدل 4.0670.3

مشخصات

  • ابعاد
    ۰.۴ × ۷ × ۳.۹ سانتی‌متر
  • وزن
    ۵ گرم
  • جنس رویه
    چرم طبیعی
  • نحوه بسته شدن
    بندی
  • نوع و ویژگی نگهدارنده و متصل‌کننده
    بند
  • سایر توضیحات
    قابل استفاده به صورت گردنبند

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۹ کیف کمری چاقو مدل ۰۲

کیف کمری چاقو مدل 02

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۰x8x1 سانتی‌متر
  • وزن
    ۳۰ گرم
  • جنس رویه
    چرم مصنوعی
  • نحوه بسته شدن
    دکمه‌ای
  • نوع و ویژگی نگهدارنده و متصل‌کننده
    بند

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۰ کیف چاقو مدل M1 به همراه ابزار اتصال

کیف چاقو مدل M1 به همراه ابزار اتصال

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۱×۴.۵×۱.۵ سانتی‌متر
  • وزن
    ۲ گرم
  • جنس رویه
    چرم طبیعی
  • سایر توضیحات
    مناسب چاقوهای ویکتورینوکس سایز Medium

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۱ کیف کمری چاقو و چراغ قوه کد ۰۰۱۱

کیف کمری چاقو و چراغ قوه کد 0011

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۷ * ۱۵ سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۰۰ گرم
  • جنس رویه
    چرم طبیعی
  • نحوه بسته شدن
    کمربندی
  • نوع و ویژگی نگهدارنده و متصل‌کننده
    بند
  • سایر توضیحات
    – مناسب برای جایگذاری دو عدد چاقو و یا یک عدد چاقو و یک عدد چراغ قوه- مناسب برای انواع چاقوی تاشو حتی با بزرگترین ابعاد- جنس چرم طبیعی مقاوم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۲ کیف چاقو الماس زنجان مدل k01

کیف چاقو الماس زنجان مدل k01

مشخصات

  • ابعاد
    ۴۷x35x3 سانتی‌متر
  • وزن
    ۵۵۷ گرم
  • جنس رویه
    چرم طبیعی
  • نحوه بسته شدن
    چسبی
  • سایر توضیحات
    قابلیت روی دوشی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۳ کیف چاقو ویکتورینوکس مدل ۴.۰۶۷

کیف چاقو ویکتورینوکس مدل 4.067

مشخصات

  • ابعاد
    ۰.۴ × ۷ × ۳.۹ سانتی‌متر
  • وزن
    ۵ گرم
  • جنس رویه
    چرم طبیعی
  • نحوه بسته شدن
    بندی
  • نوع و ویژگی نگهدارنده و متصل‌کننده
    بند
  • سایر توضیحات
    قابل استفاده به صورت گردنبند

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۴ کیف چاقو ویکتورینوکس مدل ۴.۰۴۵

کیف چاقو ویکتورینوکس مدل 4.045

مشخصات

  • ابعاد
    ۷ × ۲ × ۱.۱ سانتی‌متر
  • وزن
    ۴۲۳ گرم
  • جنس رویه
    پلاستیک
  • نحوه بسته شدن
    کششی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۵ کیف چاقو مدل گوریلا کد YPB-GH21.5CM

کیف چاقو مدل گوریلا کد YPB-GH21.5CM

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۱.۵x7x3 سانتی‌متر
  • وزن
    ۴۵ گرم
  • جنس رویه
    چرم طبیعی
  • نحوه بسته شدن
    دکمه‌ای
  • سایر توضیحات
    – کیف چاقو مدل گوریلا- سایز : بزرگ – طول : ۲۱.۵ سانتیمتر با عرض : ۷ سانتیمتر- جنس : چرم طبیعی – دست دوز – دکمه های با کیفیت

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۶ کیف چاقو مدل Opnew

کیف چاقو مدل Opnew

مشخصات

  • ابعاد
    ۲x5x13 سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۱ گرم
  • جنس رویه
    چرم طبیعی
  • نحوه بسته شدن
    دکمه‌ای
  • نوع و ویژگی نگهدارنده و متصل‌کننده
    قابلیت اتصال به کمر
  • سایر توضیحات
    ساخته شده از چرم طبیعی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۷ کیف چاقو مدل گوریلا کد YPK-GH19CM

کیف چاقو مدل گوریلا کد YPK-GH19CM

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۹×۶.۵×۳ سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۵ گرم
  • جنس رویه
    چرم طبیعی
  • نحوه بسته شدن
    دکمه‌ای
  • سایر توضیحات
    – کیف چاقو مدل گوریلا- سایز : کوچک – طول : ۱۹ سانتیمتر- جنس : چرم طبیعی – دست دوز – دکمه های با کیفیت

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۸ کیف کمری چاقو سامکو مدل YPK-28

کیف کمری چاقو سامکو مدل YPK-28

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۸×۸.۵×۱ سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۰۰ گرم
  • جنس رویه
    چرم طبیعی
  • نحوه بسته شدن
    دکمه‌ای
  • نوع و ویژگی نگهدارنده و متصل‌کننده
    بند
  • سایر توضیحات
    – غلاف چاقو سامکو ۲۸ سانتیمتری- طول پوشش تیغه : ۱۵۰ میلیمتر- عرض پوشش پهنای تیغه: ۴۰ میلیمتر- دارای قفل دکمه ای – استفاده شده از چرم درجه یک- قابلیت اتصال به کمربند در قسمت بالایی غلاف

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۹ کیف کمری چاقو سامکو مدل YPPHK-10

کیف کمری چاقو سامکو مدل YPPHK-10

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۴.۵x10x1 سانتی‌متر
  • وزن
    ۹۰ گرم
  • جنس رویه
    چرم طبیعی
  • نحوه بسته شدن
    کمربندی
  • نوع و ویژگی نگهدارنده و متصل‌کننده
    بند
  • سایر توضیحات
    – غلاف پهن چاقو سامکو – طول پوشش تیغه : ۱۷۰ میلیمتر- عرض پوشش پهنای تیغه: ۱۰۰ میلیمتر- استفاده شده از چرم درجه یک- قابلیت اتصال به کمربند در قسمت بالایی غلاف

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۰ کیف چاقو ویکتورینوکس مدل ۴.۰۴۵۴

کیف چاقو ویکتورینوکس مدل 4.0454

مشخصات

  • ابعاد
    ۷ × ۲ × ۱.۱ سانتی‌متر
  • وزن
    ۴۲.۳ گرم
  • جنس رویه
    پلاستیک
  • نحوه بسته شدن
    کششی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۱ کیف کمری چاقو زیگزا مدل ARSH

کیف کمری چاقو زیگزا مدل ARSH

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۰x7x0.5 سانتی‌متر
  • وزن
    ۵۰ گرم
  • جنس رویه
    چرم مصنوعی
  • مشخصات ظاهری
    تودوزی
  • نحوه بسته شدن
    کمربندی
  • سایر توضیحات
    مناسب برای تیغه از طول ۱۰الی ۲۰ سانتیمتر مناسب برای چاقو از سایز ۲۰الی۳۰سانتیمتر با طول دسته ۱۰الی۱۵سانتیمتریعرض تیغه مناسب ۴الی ۶سانتیمترپشتیبانی از تمام مدلها دارای ۹عدد پرچ جهت جلوگیری از پاره شدن دوخت کیفضخیم و حمل آساناستفاده از استر مخصوص و مقاوم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۲ کیف کمری چاقو مدل Ontario

کیف کمری چاقو مدل Ontario

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۵*۱۰*۲ سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۰۰ گرم
  • جنس رویه
    چرم طبیعی
  • نحوه بسته شدن
    کمربندی
  • نوع و ویژگی نگهدارنده و متصل‌کننده
    بند
  • سایر توضیحات
    -جنس چرم طبیعی -قابلیت اتصال بصورت کمری و قلابی-مناسب انواع چاقو-دارای نگه دارنده آتش زنه

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۳ کیف کمری چاقو مدل Kabar

کیف کمری چاقو مدل Kabar

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۰*۱۰*۳ سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۰۰ گرم
  • جنس رویه
    چرم طبیعی
  • نحوه بسته شدن
    کمربندی
  • نوع و ویژگی نگهدارنده و متصل‌کننده
    بند
  • سایر توضیحات
    -جنس چرم طبیعی -قابلیت اتصال به کمر-دست دوز-دکمه های با کیفیت

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۴ کیف کمری چاقو مدل TB-CTP

کیف کمری چاقو مدل TB-CTP

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۲x8x4 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۵۰ گرم
  • جنس تودوزی
    برزنت
  • جنس رویه
    برزنت
  • نحوه بسته شدن
    جلوبسته
  • سایر توضیحات
    قابلیت اتصال به کمربند قابلیت استفاده به عنوان کیف ابزار جنسی مقاوم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۵ کیف کمری چاقو ساتونا مدل ORCA

کیف کمری چاقو ساتونا مدل ORCA

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۸x17x1 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۰۰ گرم
  • جنس تودوزی
    پارچه
  • جنس رویه
    الیاف مصنوعی
  • نحوه بسته شدن
    کمربندی
  • نوع و ویژگی نگهدارنده و متصل‌کننده
    قابلیت اتصال به کمر
  • سایر توضیحات
    قابلیت اتصال به کمردارای ۲ عدد حلقه اتصالدارای ۴ قسمت مختلفاستفاده از پارچه ترکیبی با مقاومت فوق العاده بالا

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۶ کیف چاقو ویکتورینوکس مدل ۴.۰۶۷۰.۳۱

کیف چاقو ویکتورینوکس مدل 4.0670.31

مشخصات

  • ابعاد
    ۰.۴ × ۷ × ۳.۹ سانتی‌متر
  • وزن
    ۵ گرم
  • جنس رویه
    چرم طبیعی
  • نحوه بسته شدن
    بندی
  • نوع و ویژگی نگهدارنده و متصل‌کننده
    بند
  • سایر توضیحات
    قابل استفاده به صورت گردنبند

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۷ کیف چاقو ویکتورینوکس مدل ۴.۰۶۷۰.۴۹

کیف چاقو ویکتورینوکس مدل 4.0670.49

مشخصات

  • ابعاد
    ۰.۴ × ۷ × ۳.۹ سانتی‌متر
  • وزن
    ۵ گرم
  • جنس رویه
    چرم طبیعی
  • نحوه بسته شدن
    بندی
  • نوع و ویژگی نگهدارنده و متصل‌کننده
    بند
  • سایر توضیحات
    قابل استفاده به صورت گردنبند

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۸ کیف چاقو ویکتورینوکس مدل ۴.۰۴۵۳

کیف چاقو ویکتورینوکس مدل 4.0453

مشخصات

  • ابعاد
    ۷ × ۲ × ۱.۱ سانتی‌متر
  • وزن
    ۴۲.۳ گرم
  • جنس رویه
    پلاستیک
  • نحوه بسته شدن
    کششی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۹ کیف چاقو ویکتورینوکس مدل ۴.۰۸۵۱

کیف چاقو ویکتورینوکس مدل 4.0851

مشخصات

  • ابعاد
    ۳.۸×۱۳ سانتی‌متر
  • وزن
    ۴۰ گرم
  • جنس رویه
    نایلون
  • نحوه بسته شدن
    چسبی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳۰ کیف چاقو ویکتورینوکس مدل ۴.۰۴۵۲

کیف چاقو ویکتورینوکس مدل 4.0452

مشخصات

  • ابعاد
    ۷ × ۲ × ۱.۱ سانتی‌متر
  • وزن
    ۴۲.۳ گرم
  • جنس رویه
    پلاستیک
  • نحوه بسته شدن
    کششی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

امیدواریم این مطلب اطلاعات کافی را برای خرید کیف چاقو در اختیار شما قرار دهد. سوالات خود را می توانید از طریق فرم ارسال دیدگاه ها با ما در میان ‌بگذارید.

در ادامه بیشتر بخوانید: راهنمای خرید سینی رنگ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا