دکوراتیولوازم غیر برقی

پایه دیواری تلویزیون، راهنمای خرید پایه دیواری تلویزیون متحرک، تمام جهات

نکات مهم و کاربردی که هنگام خرید پایه دیواری تلویزیون باید به آن‌ها توجه داشته باشید.

پایه دیواری تلویزیون برای افرادی که یک تلویزیون جدید راه‌اندازی می‌کنند، یک گزینه محبوب است. تلویزیون دیواری می‌تواند فضا را ذخیره کند و اتاق را بهتر جلوه دهد. تلویزیونی که اگر روی پایه بنشیند ممکن است خیلی بزرگ به نظر برسد، اگر آن را به دیوار آویزان کنید، جذابیت کمتری خواهد داشت. پایه دیواری تلویزیون همچنین می‌تواند از سر خوردن خطرناک تلویزیون جلوگیری کند که هر ساله صدها کودک را به اورژانس می‌فرستد. اما باید پایه مناسب تلویزیون و اتاق خود را تهیه کنید.

با اطمینان از اینکه هر پایه دیواری تلویزیونی که در نظر دارید می‌تواند اندازه و وزن مجموعه شما را تحمل کند، شروع نمایید. حداکثر وزن و مشخصات اندازه صفحه نمایش در جعبه پایه دیواری تلویزیون و وب سایت شرکت ذکر شده است. فقط به این دلیل که دو پایه می‌توانند تلویزیون با اندازه یکسانی را نگهدارند، تصور نکنید که وزن آنها یکسان است، این بر اساس مارک متفاوت می‌باشد.

اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که قصد خرید پایه دیواری تلویزیون را دارید، اما با توجه به تنوع زیاد مدل‌ها و قیمت‌ها با خرید این محصول ارزشمند به مشکل برخورده‌اید، اصلا نگران نباشید. ما در این مقاله شما را با انواع پایه دیواری تلویزیون آشنا کرده و به شما یک سری نکات مهم که هنگام خرید پایه دیواری تلویزیون باید به ان‌ها توجه داشته باشید را آموزش خواهیم داد.

پایه دیواری تلویزیون چیست و چه کاربردی دارد؟

براکت دیواری وسیله‌ای است که برای محکم کردن صفحه نمایش تخت (مانند تلویزیون یا مانیتور) روی دیوار استفاده می‌شود. رایج ترین استفاده از پایه دیواری این است که به کاربر اجازه می‌دهد نمایشگر را در موقعیت دید راحت‌تری قرار دهد. فهرست رتبه‌بندی بالای براکت‌های پایه دیواری را همراه با نظرات مرتبط در زیر مرور کنید.

حتما بخوانید: راهنمای خرید آنتن تلویزیون

چرا تلویزیون خود را به دیوار نصب کنیم؟

دستگاه‌های تلویزیون صفحه تخت روز به روز محبوب‌تر می‌شوند. آنها براق، مدرن و جذاب هستند، به علاوه راه‌حلی برای صرفه‌جویی در فضای خانه ارائه می‌دهند. یک ست صفحه تخت برای قرار دادن روی میز یا قفسه عالی است، اما بهتر از همه این ست را می‌توان با استفاده از براکت تلویزیون به دیوار آویزان کرد، زیرا تلویزیون بسیار سبک است. بیننده‌ای که فضای محدودی در خانه خود برای اختصاص دادن به یک تلویزیون بزرگ دارد باید از این ویژگی عالی استفاده کند. اگر نمی‌خواهید اتاق نشیمن یا اتاق خواب خود را با پایه تلویزیون شلوغ کنید، یا اگر فضای قفسه آزاد ندارید، آویزان کردن دستگاه خود به دیوار یک راه حل عالی است.

با کابل و سیم پشت پایه دیواری تلویزیون چه کنیم؟

هیچ چیز مانند سیم‌های آویزان آشفته ظاهر تلویزیون را بر روی براکت خراب نمی.کند. بسیاری از تولید کنندگان راه حل‌های مختلفی برای این مشکل ارائه کرده‌اند. برخی از براکت‌ها دارای سوراخ‌هایی در محفظه هستند که می‌توان سیم‌ها را در آنجا پنهان کرد. برخی از تولید کنندگان گیره‌هایی برای نگه داشتن سیم ها ارائه می‌دهند. اگر یک براکت بدون سیستم مدیریت سیم را انتخاب کردید، باید به این فکر کنید که چگونه سیم‌ها را ببندید و پنهان کنید، مثلاً با خرید گیره‌های ساده.

پایه دیواری تلویزیون ثابت یا متحرک:

اینکه یک پایه ثابت یا متحرک انتخاب کنید به ترجیحات شخصی، چیدمان اتاقی که قرار است تلویزیون در ان نصب شود، بستگی دارد. هر یک از انواع مانت‌ها مزایا و معایب خود را دارند. برای توضیحات بهتر در مورد هر نوع پایه دیواری تلویزیون به خواندن ادامه دهید.

انواع پایه دیواری تلویزیون موجود در بازار:

  1. پایه‌های دیواری تلویزیون ثابت: این نوع پایه، تلویزیون را به دیوار محکم نگه می‌دارد و هم‌سطح با دیوار است. تلویزیون را بیش از هر نوع پایه دیگری به دیوار نزدیک نگه می‌دارد و ظاهری بسیار تمیز به آن می‌دهد. با این حال، پایه تلویزیون ثابت هیچ تنظیم موقعیتی را ارائه نمی‌دهد. این‌ها برای نصب‌هایی که کنترل کاملی بر نور دارند، برای جلوگیری از تابش خیره کننده روی صفحه تلویزیون بهترین هستند، این مدل‌ها همچنین جز ارزان‌ترین پایه‌های تلویزیون می‌باشند.
  2. پایه‌های دیواری تلویزیون کج: پایه‌های کج به تلویزیون شما به صورت عمودی زاویه می‌دهد و در عین حال موقعیت خود را روی دیوار حفظ می‌کند. آنها اجازه هیچ حرکت افقی را نمی‌دهند. یک پایه دیواری کج برای نصب هایی که تلویزیون بالاتر از حد معمول نصب شده است، توصیه می‌شود، مانند روی شومینه که به شما امکان می‌دهد نمایشگر را به سمت پایین زاویه دهید. تنظیم شیب همچنین امکان کنترل تابش خیره کننده از پنجره‌ها یا چراغ‌های اتاق را فراهم می‌کند. میزان شیب موجود، بسته به مدل متفاوت است، اما معمولاً می‌توانید بین ۵ تا ۱۵ درجه تنظیم عمودی را انتظار داشته باشید.
  3. پایه‌های دیواری تلویزیون تمام حرکتی یا مفصلی: پایه‌های تلویزیون تمام حرکتی (که پایه های مفصلی نیز نامیده می‌شوند) بیشترین دامنه حرکت را برای تلویزیون صفحه تخت شما فراهم می‌کنند. یک بازو مفصلی به شما این امکان را می‌دهد که تلویزیون را به سمت دیوار یا از آن دور کنید، آن را به سمت بالا یا پایین کج کنید و یا این‌که از یک طرف به سمت دیگر زاویه دهید. پایه‌های تمام حرکت اطمینان می‌دهند که تلویزیون شما همیشه در زاویه دید عالی قرار دارد، برای اتاق‌هایی که بینندگان می‌توانند در مکان‌های مختلف بنشینند، یا برای مبارزه با تابش نور مداوم در اتاق‌هایی که در معرض آفتاب زیاد قرار دارند، عالی است.

یک پایه تمام حرکتی همچنین امکانات خلاقانه‌تری را برای نصب تلویزیون باز می‌کند، مانند مخفی کردن تلویزیون خود در یک قفسه که می‌توانید به راحتی آن را در زمانی که آماده تماشا هستید به سمت بیرون بکشید. به گوشه‌ای؛ یا روی دیواری که زاویه‌ای نسبت به صندلی شما دارد. به یاد داشته باشید، هنگام استفاده از پایه تمام حرکتی، مطمئن شوید که تمام کابل‌های صوتی و تصویری شما به اندازه کافی بلند هستند تا با حداقل فاصله به تلویزیون شما برسند.

راهنمای خرید پایه دیواری تلویزیون:

اگر تصمیم گرفته‌اید تلویزیون خود را به دیوار نصب کنید تا تجربه تلویزیونی لذت‌بخش‌تری ایجاد کنید، و یا این‌که اتاق نشیمن را کمی مرتب‌تر نمایید. قرار دادن تلویزیون بر روی دیوار در واقع یک صرفه جویی در فضا است، که اگر فضای محدودی دارید این کار را هر چه زودتر انجام دهید. قبل از شروع این کار، حتی اگر در زمینه نصب براکت مهارت دارید، باید مدتی را صرف انتخاب براکت تلویزیون بهینه برای آنچه می‌خواهید کنید. برخی از براکت‌های دیواری تلویزیون ممکن است برای چیزی که شما می.خواهید مناسب نباشند و برخی ممکن است حتی نتوانید از آنها استفاده نمایید، به دلایلی که در این مقاله به آنها خواهیم پرداخت.

  • نوع پایه: چه نوع پایه دیواری با نیازهای شما مطابقت دارد؟ ثابت، کج یا مفصل؟
  • اندازه تلویزیون: هر پایه صفحه نمایش دستورالعمل خاصی را ارائه می‌دهد. از این به عنوان یک راه سریع برای اینکه ببینید آیا پایه برای تلویزیون شما مناسب است یا خیر، استفاده کنید. با این حال، شما همچنین باید حداکثر وزن پایه و ساپورت نصب VESA را دوباره بررسی نمایید.
  • وزن تلویزیون: بررسی کنید که براکت دیواری وزن تلویزیون شما را نگه دارد – پایه حداکثر وزنی را که می‌تواند تحمل کند مشخص می‌نماید.
    پشتیبانی VESA: مطمئن شوید که پایه در پشت تلویزیون شما قرار می‌گیرد – تلویزیون شما اندازه‌های پایه VESA را مشخص خواهد کرد.
  • نوع دیوار: پایه دیواری که خریداری می‌کنید ممکن است فقط برای انواع دیوارهای خاص مناسب باشد. قبل از خرید، همیشه دیواری را که قصد نصب تلویزیون خود را دارید بررسی کنید. چقدر آنها از هم دور هستند؟ اگر یک دیوار آجری یا بتنی باشد، مشکلی نیست، اما ممکن است لازم باشد لوازم جانبی نصب صحیح را خریداری نمایید.
  • پایه دیواری گوشه ای تلویزیون: اگر می‌خواهید تلویزیون خود را در گوشه‌ای قرار دهید، به یک پایه تلویزیون مفصلی با بازوی بلند، پایه دیواری تمام حرکت یا پایه سقفی نیاز دارید. یک پایه ثابت در این مکان کار نخواهد کرد.

حتما بخوانید: راهنمای خرید میز تلویزیون

نکات مهمی که قبل از خرید پایه دیواری تلویزیون باید بررسی کنید:.

محدودیت وزن پایه تلویزیون:

باید بررسی کنید که پایه تلویزیون شما بتواند وزن تلویزیون را تحمل کند. اگر از براکت دیواری تلویزیون تمام حرکتی استفاده می‌کنید، بسیار مهم است که از حداکثر وزن تجاوز نکنید. این به این دلیل است که هرچه تلویزیون را بیشتر از دیوار دور کنید، فشار بیشتری روی دیوار، اتصالات دیوار و خود پایه تلویزیون وارد می‌شود.

حداکثر اندازه تلویزیون:

  • نکته دیگری که باید در نظر بگیرید حداکثر اندازه صفحه نمایش تلویزیون است که در تلویزیون شما تبلیغ می‌شود. اگر از اندازه صفحه تلویزیون خود مطمئن نیستید، از گوشه ای به گوشه دیگر در اینچ اندازه گیری کنید و این اندازه تلویزیون شما است. همچنین باید حواستان به قاب عریض تلویزیون باشد، در این صورت باید هزینه‌ی بیشتری را صرف خرید پایه‌ی دیواری محکم تری کنید. بسیاری از تلویزیون های جدید به سختی دارای قاب هستند، که اغلب به عنوان صفحه نمایش بی‌نهایت شناخته می‌شوند، اما برخی از آنها دارای بلندگوهایی هستند که در برخی موارد تلویزیون را بسیار بزرگتر می‌کند. نمی‌گویم تلویزیون‌ها می‌توانند از حداکثر اندازه صفحه تجاوز کنند، امکان‌پذیر نیست، اما یکی از مشکلاتی که ممکن است با آن مواجه شوید این است که وقتی روی دیوار است، نمی‌توانید به پشت براکت پشت تلویزیون برسید. اگر برای تنظیم شیب و قفل در جای خود نیاز دارید بازوی خود را به عقب ببرید، متوجه خواهید شد که نمی‌توانید به آن برسید.

مدیریت کابل و سیم‌ها:

پایه‌های تلویزیون به گونه‌ای طراحی شده‌اند که کابل‌ها را به‌طور بهینه پنهان می‌کنند. کابل‌هایی که از تلویزیون به سایر تجهیزات، سوکت‌ها و یا اتصالات کابلی از طریق پایه اجرا می‌شوند، بهتر است با استفاده از پوشش کابل پنهان شوند. پوشش‌های کابل در رنگ‌ها و اندازه‌های مختلف در بازار موجود است.

استاندارد VESA:

وسا VESA (انجمن استانداردهای الکترونیک ویدئو) یک اندازه جهانی است که توسط اکثر تولید کنندگان تلویزیون و پایه دیواری استفاده می‌شود. VESA فاصله بین نقاط نصب در پشت تلویزیون را نشان می‌دهد. برای مثال، پایه تلویزیون با استفاده از این نقاط نصب می‌شود. هر تولید کننده پایه تلویزیون تمام مواد لازم برای نصب را برای هر پایه مشخص کرده است.

روش نصب پایه دیواری تلویزیون:

پس از انتخاب براکت مناسب باید آن را نصب کنید. اگر زمان و تجربه کافی در زمینه ابزار نصب دارید، می‌توانید براکت تلویزیون کوچک را خودتان نصب نمایید. اما اگر نیاز به نصب تلویزیون ۵۵ اینچی روی براکت دارید، باید با کمک یکی از دوستان نصب را انجام دهید. قبل از نصب، مهم است که دستورالعمل های مونتاژ و نصب را بخوانید و پس از نصب، مطمئن شوید که همه پیچ‌ها را محکم بسته‌اید. کامل با براکت من اغلب تمام اجزای لازم برای نصب را تامین می کنم.

با توجه به نکاتی که گفته شد، می‌توانید پایه دیواری تلویزیون مورد نظر خود را خریداری نمایید. ما برای سهولت کار شما، لیستی از چند نمونه پایه دیواری تلویزیون ارزان، باکیفیت و پرفروش موجود در بازار را جمع آوری کرده‌ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه‌ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت کنید.


۱ پایه دیواری تلویزیون سام میت مدل SN500 مناسب برای تلویزیون های ۳۲ تا ۵۵ اینچ

پایه دیواری تلویزیون سام میت مدل SN500 مناسب برای تلویزیون های 32 تا 55 اینچ

مشخصات

  • سایر توضیحات
    مناسب برای تلویزیون‌‌های ۳۲ تا ۵۵ اینچمناسب انواع ال ای دی – ال سی دی – کیو ال ای دی و …بسته بندی کارتن سادهقرار داشتن تمام یراق آلات مورد نیاز برای نصب و مونتاژ درون بسته‌بندی
  • وزن
    ۱۸۵۰ گرم
  • توضیحات نصب
    نصب آسان
  • پایه دیواری و سقفی سازگار با
    تلویزیون
  • استاندارد نصب
    VESA
  • جنس
    آهن
  • امکانات:
    حرکت
  • نوع حرکت
    دیواری

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲ پایه دیواری تلویزیون ایکس ویژن مدل متحرک Z33 مناسب برای تلویزیون های ۲۶ تا ۴۲ اینچ

پایه دیواری تلویزیون ایکس ویژن مدل متحرک Z33 مناسب برای تلویزیون های 26 تا 42 اینچ

مشخصات

  • ابعاد
    ۳۳x14x6 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۲۰۰ گرم
  • توضیحات حرکت
    حداکثر وزن مجاز ۲۰ کیلوگرم. مناسب برای تلویزیون های سایز ۲۶ تا ۴۲ اینچ. قابل استفاده برای تلویزیون ‌های LCD , LED , Plasma
  • توضیحات نصب
    رول‌پلاک و پیچ‌های موردنیاز برای نصب آن در جعبه موجود است و مونتاژ آن کاملا اسان است.
  • توضیحات دستگاه
    طول صفحه۲۶ سانتی متر عرض صفحه ۱۳ سانتی متر طول شاخک ۳۳ سانتی متر فاصله شاخه ها تا دیوار ۷ سانتی متر
  • پایه دیواری و سقفی سازگار با
    تلویزیون
  • استاندارد نصب
    VESA
  • جنس
    آهن – روکش رنگ
  • امکانات:
    حرکت
  • نوع حرکت
    دیواری

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳ پایه دیواری تلویزیون تی وی آرم مدل T2-L مناسب برای تلویزیون های ۳۲ تا ۵۵ اینچ

پایه دیواری تلویزیون تی وی آرم  مدل T2-L مناسب برای تلویزیون های 32 تا 55 اینچ

مشخصات

  • سایر توضیحات
    براکت دیواری یا پایه نگهدارنده برای نصب انواع تلویزیون های ال ای دی – ال سی دی – پلاسما و کرو از سایز ۳۲ تا ۵۵ اینچ بر روی دیوار یا سقف مناسب است. پایه دیواری مخصوص نصب انواع تلویزیون های با فاصله کم از دیوار می باشد.
  • ابعاد
    ۵۳×۱۵×۶ سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۵۰۰ گرم
  • توضیحات حرکت
    ۱۵درجه به بالا و پایین
  • توضیحات نصب
    قرار داشتن تمام یراق آلات مورد نیاز برای نصب و مونتاژ درون بسته بندی
  • توضیحات دستگاه
    -مناسب دستگاه های ۳۲ تا ۵۵ اینچ -رنگ کوره‌ای – سایز متغیر – تغییر زاویه – نصب سریع و آسان
  • پایه دیواری و سقفی سازگار با
    تلویزیون
  • جنس
    ورق آهن
  • امکانات:
    حرکت
  • نوع حرکت
    دیواری

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۴ پایه دیواری تلویزیون سون مدل Q7 مناسب برای تلویزیونهای ۳۲ تا ۵۵ اینج

پایه دیواری تلویزیون سون مدل Q7 مناسب برای تلویزیونهای 32 تا 55 اینج

مشخصات

  • سایر توضیحات
    قابلیت گردش به چپ وراست عقب وجلو و۱۵درجه به سمت بالاوپایین
  • ابعاد
    ۹/۵x17x54 سانتی‌متر
  • وزن
    ۳/۶۸۰ گرم
  • توضیحات حرکت
    متحرک بالاوپاینن تا ۱۵ درجه عقب وجلو تا ۴۰سانتی متر وچرخش بصورت چپ وراست
  • پایه دیواری و سقفی سازگار با
    تلویزیون
  • استاندارد نصب
    VESA
  • جنس
    آهن
  • امکانات:
    بازشوندگی
  • نوع حرکت
    دیواری

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۵ پایه دیواری تلویزیون دوو مدل P98 مناسب تلویزیون های ۳۲ تا ۶۵ اینچ

پایه دیواری تلویزیون دوو مدل P98 مناسب تلویزیون های 32 تا 65 اینچ

مشخصات

  • سایر توضیحات
    دارای ورق آهن درجه یک و رنگ کوره ای حرارت داده شده
  • ابعاد
    ۱۰×۱۰×۱۰ سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۵۰۰۰ گرم
  • توضیحات حرکت
    ۲۰ درجه به بالا و پایین
  • توضیحات نصب
    تمامی رول پلاک و پیچ های مورد نیاز برای نصب داخل کارتون موجود می باشد.
  • پایه دیواری و سقفی سازگار با
    تلویزیون
  • استاندارد نصب
    VESA
  • جنس
    ورق آهن
  • امکانات:
    حرکت
  • نوع حرکت
    دیواری

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۶ پایه دیواری تلویزیون مدل S270 مناسب برای تلویزیون های ۴۰ تا ۸۵ اینچ

پایه دیواری تلویزیون مدل S270 مناسب برای تلویزیون های 40 تا 85 اینچ

مشخصات

  • سایر توضیحات
    برش لیزر و باکیفیت – نصب سریع و آسان – قابلیت حرکت به سمت بالا و پایین را دارد میزان شیب( ۱۵ درجه به سمت بالا و پایین) – فاصله از دیوار : ۷.۵ سانتی متر, – این پایه دیواری مناسب برای تلویزیون های۴۰ تا ۸۵ اینچ میباشد. – ورق ۱.۵ میل – دارای مفصل فلزی بین اتصالات و بازوها – حداکثر وزن مجاز ۶۰ کیلوگرم
  • ابعاد
    ۶۷×۱۶×۶ سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۴۰۰ گرم
  • توضیحات حرکت
    قابلیت حرکت به سمت بالا و پایین را دارد میزان شیب( ۱۵ درجه به سمت بالا و پایین)
  • توضیحات نصب
    قرار داشتن تمام یراق آلات مورد نیاز برای نصب و مونتاژ درون بسته بندی و توضیحات نصب در برگه راهنما که همراه محصول ارسال می گردد ذکر گردیده
  • پایه دیواری و سقفی سازگار با
    تلویزیون
  • استاندارد نصب
    VESA
  • جنس
    فلز
  • امکانات:
    حرکت
  • نوع حرکت
    دیواری

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۷ پایه دیواری تلویزیون سون مدل M50 مناسب برای تلویزیون های ۴۰ تا ۶۵ اینچ

پایه دیواری تلویزیون سون مدل M50 مناسب برای تلویزیون های 40 تا 65 اینچ

مشخصات

  • سایر توضیحات
    حداکثر وزن مجاز ۴۰ کیلوگرم برش لیزر و باکیفیت سایز متغیر تغییر زاویه تغییر فاصله از دیوار نصب سریع و آسان
  • ابعاد
    ۵۰x48x8 سانتی‌متر سانتی‌متر
  • وزن
    ۵۰۰۰ گرم
  • توضیحات حرکت
    ۱۵ درجه به بالا و پایین ۴۵ درجه به چپ و راست ۴۰ سانتیمتر به جلو و عقب
  • توضیحات نصب
    قرار داشتن تمام یراق آلات مورد نیاز برای نصب و مونتاژ درون بسته بندی و توضیحات نصب در برگه راهنما که همراه محصول ارسال می گردد ذکر گردیده
  • پایه دیواری و سقفی سازگار با
    تلویزیون
  • استاندارد نصب
    VESA
  • جنس
    فلز
  • امکانات:
    حرکت
  • نوع حرکت
    دیواری

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۸ پایه دیواری تلویزیون تی وی جک مدل W4 مناسب برای تلوزیون ۳۲ تا ۵۲ اینچ

پایه دیواری تلویزیون تی وی جک مدل W4 مناسب برای تلوزیون 32 تا 52 اینچ

مشخصات

  • سایر توضیحات
    حداکثر وزن مجاز ۵۰ کیلوگرممناسب برای تلویزیون های سایز ۳۲ تا ۵۲ اینچرنگ کوره‌ایسایز متغیرتغییر زاویهتغییر فاصله از دیوارنصب سریع و آسانمجهز بودن به تراز
  • ابعاد
    ۱۰×۱۰ سانتی متر و ۴۰×۴۰ سانتی متر سانتی‌متر
  • وزن
    ۴۹۳۰ گرم
  • توضیحات حرکت
    ۱۵ درجه به بالا و پایین۹۰ درجه به چپ و راست۵۰ سانتیمتر به جلو و عقب
  • توضیحات نصب
    قرار داشتن تمام یراق آلات مورد نیاز برای نصب و مونتاژ درون بسته بندی
  • توضیحات دستگاه
    طول صفحه ۴۵ سانتی مترعرض صفحه ۲۰ سانتی مترطول شاخک ۴۴ سانتی متر
  • پایه دیواری و سقفی سازگار با
    تلویزیون
  • استاندارد نصب
    VESA
  • جنس
    ورق آهن
  • امکانات:
    حرکت
  • نوع حرکت
    دیواری

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۹ پایه دیواری تلویزیون تی وی جک مدل W6 مناسب برای تلوزیون ۵۵ تا ۸۵ اینچ

پایه دیواری تلویزیون تی وی جک مدل W6 مناسب برای تلوزیون 55 تا 85 اینچ

مشخصات

  • سایر توضیحات
    حداکثر وزن مجاز ۱۲۰ کیلوگرممناسب برای تلویزیون های سایز ۵۵ تا ۸۵ اینچرنگ کوره‌ایسایز متغیرتغییر زاویهتغییر فاصله از دیوارنصب سریع و آسانمجهز بودن به تراز
  • ابعاد
    ۱۵×۱۵ و ۴۵×۴۵ سانتی‌متر
  • وزن
    ۶۳۰۰ گرم
  • توضیحات حرکت
    ۱۵ درجه به بالا و پایین۴۵ درجه به چپ و راست۴۸ سانتیمتر به جلو و عقب
  • توضیحات نصب
    قرار داشتن تمام یراق آلات مورد نیاز برای نصب و مونتاژ درون بسته بندی
  • توضیحات دستگاه
    طول صفحه ۷۷ سانتی مترعرض صفحه ۲۰ سانتی مترطول شاخک ۴۴ سانتی متر
  • پایه دیواری و سقفی سازگار با
    تلویزیون
  • استاندارد نصب
    VESA
  • جنس
    ورق آهن
  • امکانات:
    حرکت
  • نوع حرکت
    دیواری

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۰ پایه دیواری تلویزیون تی وی آرم مدل T2 مناسب برای تلویزیون های ۳۷ تا ۵۵ اینچ

پایه دیواری تلویزیون تی وی آرم مدل T2 مناسب برای تلویزیون های 37 تا 55 اینچ

مشخصات

  • ابعاد
    ۵۲x.514×5.5 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۵۰۰ گرم
  • توضیحات حرکت
    ۱۵درجه به بالا و پایین
  • توضیحات نصب
    قرار داشتن تمام یراق آلات مورد نیاز برای نصب و مونتاژ درون بسته بندی میباشد . نصب به عهده خربدار محترم داخل بسته بندی کاتالوگ نصب موجود نمیباشد . جهت آموزش نصب میتونید در اینترنت به راحتی جستجو جهت نصب پایه دیواری تلویزیون را انجام بدید .
  • توضیحات دستگاه
    قرار داشتن تمام یراق آلات مورد نیاز برای نصب و مونتاژ درون بسته بندیطول سینی ۴۹ سانت و عرض سینی ۱۴ سانت طول شاخک ها ۴۳ سانت دارای یک عدد پک پیچ که مناسب اکثر تلویزیون های استاندارد میباشد .
  • پایه دیواری و سقفی سازگار با
    تلویزیون
  • استاندارد نصب
    VESA
  • جنس
    ورق آهن

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۱ پایه دیواری تلویزیون تی وی جک مدل A2 مناسب برای تلوزیون ۵۵ تا ۸۵ اینچ

پایه دیواری تلویزیون تی وی جک مدل A2 مناسب برای تلوزیون 55 تا 85 اینچ

مشخصات

  • سایر توضیحات
    حداکثر وزن مجاز ۱۲۰ کیلوگرممناسب برای تلویزیون های سایز ۵۵ تا ۸۵ اینچرنگ کوره‌ایسایز متغیرتغییر زاویهتغییر فاصله از دیوارنصب سریع و آسانمجهز بودن به تراز
  • ابعاد
    ۱۵×۱۵ و ۴۵×۴۵ سانتی متر سانتی‌متر
  • وزن
    ۴۹۳۰ گرم
  • توضیحات حرکت
    ۱۵ درجه به بالا و پایین
  • توضیحات نصب
    قرار داشتن تمام یراق آلات مورد نیاز برای نصب و مونتاژ درون بسته بندی
  • توضیحات دستگاه
    طول صفحه ۷۷ سانتی مترعرض صفحه ۲۰ سانتی مترطول شاخک ۴۴ سانتی متر
  • پایه دیواری و سقفی سازگار با
    تلویزیون
  • استاندارد نصب
    VESA
  • جنس
    ورق آهن
  • امکانات:
    حرکت
  • نوع حرکت
    دیواری

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۲ پایه دیواری تلویزیون تی وی آرم مدل تک بازو مناسب برای تلویزیون های ۲۲ تا ۴۳ اینچ

پایه دیواری تلویزیون تی وی آرم مدل تک بازو مناسب برای تلویزیون های 22 تا 43 اینچ

مشخصات

  • سایر توضیحات
    پایه دیواری تلویزیون تی وی آرم مدل تک بازو مناسب تلویزیون های ۲۲ تا ۴۳ اینچ
  • ابعاد
    ۳۶x16x8 سانتی‌متر
  • وزن
    ۴۰۰۰ گرم
  • توضیحات حرکت
    حرکت تمام جهت زاویه بالا و پایین – چپ و راست
  • توضیحات نصب
    تمامی یراق الات در بسته بندی موجود است برای اکثر تلویزیون های جدید – نصب و راه اندازی به عهده مشتری میباشد .داخل بسته بندی کاتالوگ نصب موجود نیست . با جستجو در اینترنت به آموزش های نصب پایه دیواری تلویزیون آشنا خواهید شد .
  • توضیحات دستگاه
    ۲ عدد شاخک متحرک برای نصب به پشت تلویزیون مناسب تا جای پیچ ۲۰ در ۲۰۱ عدد سینی با بازو نصب شده آماده برای نصب روی دیوار ۱ عددپک پیج شامل : ۲ جفت پیچ سایز ۶ و ۸ – ۴ عدد رول پلاک و ۴ عدد پیچ شیروانی سایز ۱۰ بسته بندی مخصوص تی وی آرم که در عکس های محصولات در سایت دیجی کالا مشخص است .
  • پایه دیواری و سقفی سازگار با
    تلویزیون
  • استاندارد نصب
    VESA
  • جنس
    ورق آهن
  • امکانات:
    حرکت
  • نوع حرکت
    دیواری

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۳ پایه دیواری تلویزیون مدل new55 مناسب برای تلویزیون‌‌های ۳۷ تا ۵۵ اینچ

پایه دیواری تلویزیون مدل new55 مناسب برای تلویزیون‌‌های 37 تا 55 اینچ

مشخصات

  • سایر توضیحات
    مناسب برای تلویزیون‌‌های ۳۷ تا ۵۵ اینچ مناسب انواع ال ای دی – ال سی دی – کیو ال ای دی و …با قابلیت زاویه گیری سر تلویزیون به اندازه ۱۴ درجه . بسته بندی کارتن ساده قرار داشتن تمام یراق آلات مورد نیاز برای نصب و مونتاژ درون بسته‌بندی
  • ابعاد
    ۴۸x11x4 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۴۷۵ گرم
  • توضیحات حرکت
    قابلیت تنظیم ۱۵ درجه شیب تلویزیون به سمت بالا و پایین
  • توضیحات نصب
    دارای پک پیچ استاندار مورد نیاز ۹۰ درصد اکثر تلویزیون های در صورت نیاز به پیچ خاص میبایست خریدار تهیه کند .
  • توضیحات دستگاه
    ۲ عدد شاخک جهت نصب پشت تلویزیون ۱ عدد سینی جهت نصب روی دیوار
  • پایه دیواری و سقفی سازگار با
    تلویزیون
  • استاندارد نصب
    VESA
  • جنس
    ورق آهن
  • نوع حرکت
    دیواری

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۴ پایه دیواری تلویزیون ال جی مدل F830 مناسب برای تلویزیون های ۴۰ تا ۶۰ اینچ

پایه دیواری تلویزیون ال جی مدل F830 مناسب برای تلویزیون های 40 تا 60 اینچ

مشخصات

  • سایر توضیحات
    حداکثر وزن مجاز ۴۰ کیلوگرم برش لیزر و باکیفیت سایز متغیر تغییر زاویه نصب سریع و آسان
  • ابعاد
    ۹×۱۷×۵۲ سانتی‌متر
  • وزن
    ۴۰۰۰ گرم
  • توضیحات حرکت
    ۱۵ درجه به بالا و پایین ۴۵ درجه به چپ و راست ۴۰ سانتیمتر به جلو و عقب
  • توضیحات نصب
    قرار داشتن تمام یراق آلات مورد نیاز برای نصب و مونتاژ درون بسته بندی و توضیحات نصب در برگه راهنما که همراه محصول ارسال می گردد ذکر گردیده
  • توضیحات دستگاه
    این محصول از ورق فلزی ضخیم و مقاوم با بهترین متریال، همچنین اتصالات مرغوب تولید و به بازار عرضه شده است.
  • پایه دیواری و سقفی سازگار با
    تلویزیون
  • استاندارد نصب
    VESA
  • جنس
    فلز
  • امکانات:
    بازشوندگی
  • نوع حرکت
    دیواری

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۵ پایه دیواری تلویزیون سون مدل ۴۰ مناسب برای تلویزیون های ۴۰ تا ۶۰ اینچ

پایه دیواری تلویزیون سون مدل 40 مناسب برای تلویزیون های 40 تا 60 اینچ

مشخصات

  • سایر توضیحات
    تغییر زاویه، تغییر فاصله از دیوار، نصب آسان، برای سایزهای ۴۰ تا ۶۰ اینچ
  • ابعاد
    ۴۸x42x6 سانتی‌متر
  • وزن
    ۵۰۰۰ گرم
  • توضیحات حرکت
    ۱۵ درجه به بالا و پایین۴۵ درجه به چپ و راست۴۰ سانتیمتر به جلو و عقب
  • توضیحات نصب
    قرار داشتن تمام یراق آلات مورد نیاز برای نصب و مونتاژ درون بسته بندی به همراه راهنمای نصب
  • توضیحات دستگاه
    حداکثر وزن مجاز ۶۰ کیلوگرمبرش لیزر و باکیفیتسایز متغیرتغییر زاویهتغییر فاصله از دیوارنصب سریع و آسان
  • پایه دیواری و سقفی سازگار با
    تلویزیون
  • استاندارد نصب
    VESA
  • جنس
    فلز
  • امکانات:
    حرکت
  • نوع حرکت
    دیواری

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۶ پایه دیواری تلویزیون ال سی دی ارم مدل متحرک کد LCDARM-510 مناسب برای تلویزیون های ۴۲ تا ۷۵ اینچ

پایه دیواری تلویزیون ال سی دی ارم مدل متحرک کد LCDARM-510 مناسب برای تلویزیون های 42 تا 75 اینچ

مشخصات

  • سایر توضیحات
    پشتیبانی از تمامی برندها اعم از سونی -سامسونگ- الجی -پاناسونیک و… – تلویزیون های LCD-LED-OLED -PLASMA – مناسب برای سایز تلویزیون های ۴۲ تا ۷۵ اینچ – ضخامت ورق آهن: ۲ میلی متر : تحمل وزن : ۳۵ کیلوگرم – وزن خالص پایه دیواری : ۶.۵ کیلوگرم
  • ابعاد
    ۷۰x35x7 سانتی‌متر
  • وزن
    ۶۵۰۰ گرم
  • توضیحات حرکت
    قابلیت حرکت به ۶ جهت (سمت راست و چپ و عقب و جلو و بالا و پایین ) را دارد. – ( چرخش به سمت چپ ۴۵ – ) و ( چرخش به سمت راست : ۴۵ درجه ) – ( زاویه به سمت بالا ۳- درجه ) و ( زاویه به سمت پایین ۱۰ درجه ) – ( حداقل فاصله پایه دیواری تا دیوار: ۶۵ میلی متر ) و ( حداکثر فاصله پایه دیواری به سمت جلو ۵۱۰ سانتی متر )
  • توضیحات نصب
    این پایه دیواری تحت لیسانس VESA میباشد. لازم به ذکر است :: – اگر اندازه پیچ های پشت تلویزیون شما از ابعاد ۷.۵ در ۷.۵ الی ۴۰ در ۶۰ سانتی متر باشد (یعنی مابین این اعدادی که گفته شد باشد )این پایه مناسب دستگاه شما خواهد بود. یعنی اگر اندازه ابعاد پیچ های پشت تلویزیون شما در (۷.۵ x 7.5) (10×10)(20×20)(30×30)(40×40)و (۴۰×۵۰)(۴۰×۶۰) و (۱۰×۲۰) (۳۰×۴۰)(۳۰×۶۰)و … باشد.
  • توضیحات دستگاه
    ضخامت ورق آهن: ۲ میلی متر
  • پایه دیواری و سقفی سازگار با
    تلویزیون
  • استاندارد نصب
    VESA
  • جنس
    ورق آهن
  • امکانات:
    بازشوندگی
  • نوع حرکت
    دیواری

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۷ پایه دیواری تلویزیون اسمارطور مدل US50 مناسب برای تلویزیون های ۳۲تا ۵۰ اینچ

پایه دیواری تلویزیون اسمارطور مدل US50 مناسب برای تلویزیون های 32تا 50 اینچ

مشخصات

  • سایر توضیحات
    – نصب آسان وطبق راهنمای داخل جعبه- مناسب برای تلویزیون باریک – تحمل وزن تا ۳۵ کیلو گرم – فاصله دیوار تا تلویزیون ۵سانتی متر- جنس فلز گالوانیزه –
  • ابعاد
    ۲۵x3x2 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۵۰ گرم
  • توضیحات حرکت
    به صورت ثابت می باشد
  • توضیحات نصب
    مناسب برای استاندارهای ۱۰۰و ۲۰۰میلی متر
  • توضیحات دستگاه
    – لطفا قبل از نصب دستگاه از استحکام دیوار مطمئن شوید
  • پایه دیواری و سقفی سازگار با
    تلویزیون
  • استاندارد نصب
    VESA
  • جنس
    ورق آهن
  • نوع حرکت
    دیواری

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۸ پایه دیواری تلویزیون مدل T40 مناسب تلویزیون های ۲۲ تا ۴۳ اینچ

پایه دیواری تلویزیون   مدل T40 مناسب تلویزیون های 22 تا 43 اینچ

مشخصات

  • سایر توضیحات
    پایه دیواری تک بازو سامسونگ مدل T40 مناسب تلویزیون های ۲۲ تا ۴۳ اینچ
  • ابعاد
    ۳۶x16x8 سانتی‌متر
  • وزن
    ۳۰۰۰ گرم
  • توضیحات حرکت
    حرکت تمام جهت زاویه بالا و پایین – چپ و راست
  • توضیحات نصب
    تمامی یراق الات در بسته بندی موجود است برای اکثر تلویزیون های جدید – نصب و راه اندازی به عهده مشتری میباشد .
  • توضیحات دستگاه
    قابل استفاده برای صفحه نمایش های , LED, OLED, QOLED تا جای پیچ ۲۰×۲۰ رو میزند.
  • پایه دیواری و سقفی سازگار با
    تلویزیون
  • استاندارد نصب
    VESA
  • جنس
    ورق آهن
  • امکانات:
    حرکت
  • نوع حرکت
    دیواری

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۹ پایه دیواری تلویزیون دینا متحرک تک بازو مناسب تلویزیون های ۱۷ تا ۴۳ اینچ

پایه دیواری تلویزیون دینا متحرک تک بازو مناسب تلویزیون های 17 تا 43 اینچ

مشخصات

  • سایر توضیحات
    قابل استفاده برای تمامی تلویزیون های جدید و قدیم سایز ۱۷ تا ۴۳ اینچ بر روی دیوارورق آهن درجه یکرنگ کوره ای حرارت داده شده
  • ابعاد
    ۳۰×۱۵×۱۰ سانتی‌متر
  • وزن
    ۳۰۰۰ گرم
  • توضیحات حرکت
    حرکت تمام جهت با بالا و پایین.حرکت به چپ و راست
  • توضیحات نصب
    تمامی یراق الات در بسته بندی موجود است برای اکثر تلویزیون های جدید و قدیم.نصب آسان
  • پایه دیواری و سقفی سازگار با
    تلویزیون
  • استاندارد نصب
    VESA
  • جنس
    ورق آهن
  • امکانات:
    حرکت
  • نوع حرکت
    دیواری

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۰ پایه دیواری تلویزیون مدل T60 مناسب تلویزیون های ۴۰ تا ۶۵ اینچ

پایه دیواری تلویزیون  مدل T60 مناسب تلویزیون های 40 تا 65 اینچ

مشخصات

  • سایر توضیحات
    حداکثر وزن مجاز ۴۰ کیلوگرم مناسب برای تلویزیون های سایز ۴۰ تا ۶۵ اینچ رنگ کوره‌ای سایز متغیر تغییر زاویه تغییر فاصله از دیوار نصب سریع و آسان
  • ابعاد
    ۴۴x15x6 سانتی‌متر
  • وزن
    ۳۵۰۰ گرم
  • توضیحات حرکت
    ۱۵ درجه به بالا و پایین ۴۵ درجه به چپ و راست ۴۵ سانتیمتر به جلو و عقب
  • توضیحات نصب
    قرار داشتن تمام یراق آلات مورد نیاز برای نصب و مونتاژ درون بسته بندی ( نصب به عهده خریدار میباشد )
  • توضیحات دستگاه
    حداکثر وزن مجاز ۴۰ کیلوگرم مناسب برای تلویزیون های سایز ۴۶ تا ۵۵ اینچ رنگ کوره‌ای سایز متغیر تغییر زاویه تغییر فاصله از دیوار نصب سریع و آسان
  • پایه دیواری و سقفی سازگار با
    تلویزیون
  • استاندارد نصب
    VESA
  • جنس
    ورق آهن
  • امکانات:
    حرکت
  • نوع حرکت
    دیواری

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۱ پایه دیواری تلویزیون ال جی مدل F630 مناسب برای تلویزیون های ۴۰ تا ۶۰ اینچ

پایه دیواری تلویزیون ال جی مدل F630 مناسب برای تلویزیون های 40 تا 60 اینچ

مشخصات

  • سایر توضیحات
    حداکثر وزن مجاز ۶۰ کیلوگرم برش لیزر و باکیفیت سایز متغیر تغییر زاویه نصب سریع و آسان
  • ابعاد
    ۵۳x16x6 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۸۰۰ گرم
  • توضیحات حرکت
    قابلیت حرکت به سمت بالا و پایین را دارد میزان شیب( ۱۵ درجه به سمت بالا و پایین)
  • توضیحات نصب
    قرار داشتن تمام یراق آلات مورد نیاز برای نصب و مونتاژ درون بسته بندی و توضیحات نصب در برگه راهنما که همراه محصول ارسال می گردد ذکر گردیده
  • توضیحات دستگاه
    این محصول از ورق فلزی ضخیم و مقاوم با بهترین متریال، همچنین اتصالات مرغوب تولید و به بازار عرضه شده است.
  • پایه دیواری و سقفی سازگار با
    تلویزیون
  • استاندارد نصب
    VESA
  • جنس
    فلز
  • امکانات:
    حرکت
  • نوع حرکت
    دیواری

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۲ پایه دیواری تلویزیون سام سون مدل sam55 مناسب ۳۲ تا ۵۵ اینچ

پایه دیواری تلویزیون سام سون مدل sam55 مناسب ۳۲ تا ۵۵ اینچ

مشخصات

  • ابعاد
    ۵۰x13x5 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۳۰۰ گرم
  • توضیحات نصب
    دارای پک پیچ
  • پایه دیواری و سقفی سازگار با
    تلویزیون
  • استاندارد نصب
    VESA
  • جنس
    فلز
  • امکانات:
    حرکت
  • نوع حرکت
    دیواری

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۳ پایه دیواری تلویزیون سرافراز مدل براکت W7 مناسب برای تلویزیون های تا ۴۳ اینچ

پایه دیواری تلویزیون سرافراز مدل براکت W7 مناسب برای تلویزیون های تا 43 اینچ

مشخصات

  • سایر توضیحات
    مناسب برای تمامی انواع تلویزیون که جای پیچ پشت آنها ۱۰×۱۰ و ۲۰×۲۰ CM باشدجنس: فولاد فاصله از دیوار در حالت باز ۳۵ سانتمفاصل قوی و استحکام مناسب. دارای استاندارد VESA و برچسب استقامت سازهقابل تحرک به تمام جهات بالا، پایین، چپ، راست جلو و عقبنصب آسان قابلیت نصب تلویزیون در کنج دیوار و داشتن برشور راهنمای نصب و لوازم کامل نصبنکته: این پایه براکت برای تلویزیونهای تا ۴۳ اینچ طراحی شده ولی نکته مهم جهت استفاده، فاصله شاسی پشت تلویزیون است. برای تمامی تلویزیونهای حتی تا ۵۰ اینچ که شاسی ۱۰×۱۰ و ۲۰×۲۰ سانت دارند میتوان از این براکت استفاده نمود

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۴ پایه دیواری تلویزیون پروپ مدل ۳D مناسب برای تلویزیون های ۳۲ تا ۵۸ اینچ

پایه دیواری تلویزیون پروپ مدل 3D مناسب برای تلویزیون های 32 تا 58 اینچ

مشخصات

  • سایر توضیحات
    حداکثر وزن مجاز ۴۰ کیلوگرمبرش لیزر و باکیفیت سایز متغیرتغییر زاویهتغییر فاصله از دیوارنصب سریع و آسان
  • ابعاد
    ۴۸X42X6 سانتی‌متر
  • وزن
    ۳۲۹۰ گرم
  • توضیحات حرکت
    ۱۵ درجه به بالا و پایین۴۵ درجه به چپ و راست۴۰ سانتیمتر به جلو و عقب
  • توضیحات نصب
    قرار داشتن تمام یراق آلات مورد نیاز برای نصب و مونتاژ درون بسته بندی
  • پایه دیواری و سقفی سازگار با
    تلویزیون
  • استاندارد نصب
    VESA
  • جنس
    فلز
  • امکانات:
    حرکت
  • نوع حرکت
    دیواری

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۵ پایه دیواری تلویزیون کاردو مدل C1 مناسب برای تلوزیون ۳۲ تا ۴۳ اینچ

پایه دیواری تلویزیون کاردو مدل C1 مناسب برای تلوزیون 32 تا 43 اینچ

مشخصات

  • سایر توضیحات
    حداکثر وزن مجاز ۵۰ کیلوگرممناسب برای تلویزیون های سایز ۳۲ تا ۴۳ اینچیرنگ کوره‌ایسایز متغیرتغییر زاویهنصب سریع و آسانضخامت ورق ۱/۱۵
  • ابعاد
    ۳۷x14x33 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۳۶۰ گرم
  • توضیحات حرکت
    ۱۵ درجه به بالا و پایین
  • توضیحات نصب
    قرار داشتن تمام یراق آلات مورد نیاز برای نصب و مونتاژ درون بسته بندی
  • توضیحات دستگاه
    طول صفحه ۳۷ سانتی مترعرض صفحه ۱۴ سانتی مترطول شاخک ۳۳ سانتی متر
  • پایه دیواری و سقفی سازگار با
    تلویزیون
  • استاندارد نصب
    VESA
  • جنس
    ورق آهن
  • امکانات:
    حرکت
  • نوع حرکت
    دیواری

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۶ پایه دیواری تلویزیون SD50P مناسب برای تلویزیون های سایز ۳۲ تا ۵۵ اینچ

پایه دیواری تلویزیون SD50P مناسب برای تلویزیون های سایز 32 تا 55 اینچ

مشخصات

  • سایر توضیحات
    طول صفحه ۴۶عرض صفحه ۱۱طول شاخک ها ۴۲
  • ابعاد
    ۴۶×۱۱ سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۰۵۰ گرم
  • توضیحات حرکت
    ۱۵ درجه حرکت به سمت بالا و پایین
  • توضیحات نصب
    نصب آسان با تمامی اقلام نصب (پیچ دیواری- رولپلاک مته ۸ – پیچ های پشت تلویزیون)
  • پایه دیواری و سقفی سازگار با
    تلویزیون
  • استاندارد نصب
    VESA
  • جنس
    آهن – روکش رنگ
  • امکانات:
    حرکت
  • نوع حرکت
    دیواری

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۷ پایه دیواری تلویزیون ایکس ویژن مدل Z33 مناسب برای تلویزیون های ۲۶ تا ۴۲اینچ

 پایه دیواری تلویزیون ایکس ویژن مدل Z33 مناسب برای تلویزیون های 26 تا 42اینچ

مشخصات

  • سایر توضیحات
    -مناسب دستگاه های ۲۶ تا ۴۲ اینچ-رنگ کوره‌ای- سایز متغیر- تغییر زاویه- نصب سریع و آسان
  • ابعاد
    ۳۷x15x6 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۳۰۰ گرم
  • توضیحات حرکت
    ۳۰درجه به بالا و پایین
  • توضیحات نصب
    قرار داشتن تمام یراق آلات مورد نیاز برای نصب و مونتاژ درون بسته بندی
  • پایه دیواری و سقفی سازگار با
    تلویزیون
  • استاندارد نصب
    VESA
  • جنس
    ورق آهن
  • امکانات:
    حرکت
  • نوع حرکت
    دیواری

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۸ پایه دیواری تلویزیون مدل براکت مناسب برای تلویزیون های ۴۰ تا ۶۰ اینچ

پایه دیواری تلویزیون  مدل براکت  مناسب برای تلویزیون های 40 تا 60 اینچ

مشخصات

  • سایر توضیحات
    -مناسب دستگاه های ۴۰ تا ۶۰ اینچ -رنگ کوره‌ای – سایز متغیر – تغییر زاویه – نصب سریع و آسان
  • ابعاد
    ۵۳×۱۵×۶ سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۴۰۰ گرم
  • توضیحات حرکت
    ۳۰درجه به بالا و پایین
  • توضیحات نصب
    قرار داشتن تمام یراق آلات مورد نیاز برای نصب و مونتاژ درون بسته بندی
  • پایه دیواری و سقفی سازگار با
    تلویزیون
  • استاندارد نصب
    VESA
  • جنس
    فلز
  • امکانات:
    حرکت
  • نوع حرکت
    دیواری

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۹ پایه دیواری تلویزیون پروپ مدل ۳D مناسب برای تلویزیون های ۳۲ تا ۵۸ اینچ

پایه دیواری تلویزیون پروپ مدل 3D مناسب برای تلویزیون های 32 تا 58 اینچ

مشخصات

  • ابعاد
    ۴۸x42x8 سانتی‌متر
  • وزن
    ۳۲۹۰ گرم
  • پایه دیواری و سقفی سازگار با
    تلویزیون
  • استاندارد نصب
    VESA
  • جنس
    فلز
  • امکانات:
    حرکت
  • نوع حرکت
    دیواری

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳۰ پایه دیواری تلویزیون تی وی جک مدل W2 مناسب برای تلوزیون ۱۷ تا ۴۲ اینچ

پایه دیواری تلویزیون تی وی جک مدل W2 مناسب برای تلوزیون 17 تا 42 اینچ

مشخصات

  • سایر توضیحات
    حداکثر وزن مجاز ۴۰ کیلوگرممناسب برای تلویزیون های سایز ۱۷ تا ۴۲ اینچرنگ کوره‌ایسایز متغیرقابلیت نصب در زوایای بسته و کنج
  • ابعاد
    ۳۰×۳۰ سانتی‌متر
  • وزن
    ۳۱۱۰ گرم
  • توضیحات حرکت
    ۱۵ درجه به بالا و پایین۹۰ درجه به چپ و راست۳۵ سانتیمتر به جلو و عقب
  • توضیحات نصب
    قرار داشتن تمام یراق آلات مورد نیاز برای نصب و مونتاژ درون بسته بندی
  • توضیحات دستگاه
    طول صفحه ۳۵ سانتی مترعرض صفحه ۱۴ سانتی مترطول شاخک ۳۴ سانتی متر
  • پایه دیواری و سقفی سازگار با
    تلویزیون
  • استاندارد نصب
    VESA
  • جنس
    ورق آهن
  • امکانات:
    حرکت
  • نوع حرکت
    دیواری

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

امیدواریم این مطلب اطلاعات کافی را برای خرید پایه دیواری تلویزیون در اختیار شما قرار دهد. سوالات خود را می‌توانید از طریق فرم ارسال دیدگاه ها با ما در میان ‌بگذارید.

در ادامه بیشتر بخوانید: راهنمای خرید دستگاه روغن گیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا