سرگرمی و آموزشی

پارک بازی کودک، راهنمای خرید انواع پارک بازی کودک چند کاره، زیبا و ارزان

نکات مهم و کاربردی که هنگام خرید پارک بازی کودک باید به آن‌ها توجه داشته باشید.

یکی از وسایل مهم و ضروری در اتاق سیسمونی پارک بازی کودک است. این وسیله در آینده بیشتر از هر وسیله دیگر به کار شما می‌آید. اهمیت این وسیله زمانی مشخص می‌شود که کودک شما نوپا است و مدام در حال کشف محیط اطراف می‌باشد. شما با این وسیله یک محیط امن و سالم برای بازی کودک خود فراهم می‌کنید. پارک بازی کودک یک فضای جداگانه در اتاق کودک شما ایجاد می‌کند که شما می‌توانید با خیالی آسوده کودک خود را درون آن رها کرده تا با اسباب بازی‌های خود به بازی بپردازد، بدون اینکه خطری کودک شما را تهدید کند. همان طور که می‌دانید استخوان جمجمه کودک نوپا هنوز به خوبی تشکیل نشده و برخورد سر کودک با یک قسمت می‌تواند مشکلات جدی را در آینده برای کودک شما ایجاد کند.

پارک بازی کودک با ایجاد یک محیط کنترل شده و بدون خطر می‌تواند جلوی خیلی از این حوادث ناگوار را بگیرد.خوشبختانه پارک بازی کودک یک وسیله چند کاره است، یعنی شما می‌توانید با ریختن مقداری توپ آن را تبدیل به یک استخر توپ برای بازی کودک کنید. البته برخی مدل‌ها قابلیت تبدیل شدن به تخت کودک را هم دارند. پس دیگر نگران این نباشید که بعد از راه رفتن دیگر این وسیله برای کودک شما مناسب نیست. خیلی از افراد همزمان دو عدد پارک بازی کودک را خریداری می‌کنند، زیرا می‌توان آن‌ها را به یکدیگر وصل کرد و آن را به یک پارک بزرگتر تبدیل نمود. این روش بیشتر برای کسانی به کار می‌رود که دارای فرزند دو قلو هستند، البته کسانی هم وجود دارند که می‌خواهند کودک آن‌ها درون پارک بازی کودک آزادی عمل بیشتری داشته باشد.

اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که برای کودک خود قصد خرید پارک بازی کودک را دارید، اما با توجه به تنوع زیاد مدل‌ها و قیمت‌ها با خرید این وسیله به مشکل برخورده‌اید، اصلا نگران نباشید، ما در این مطلب شما را با انواع پارک بازی کودک آشنا کرده و به شما یک سری نکات مهم را که هنگام خرید پارک بازی کودک باید به آن‌ها توجه داشته باشید را آموزش می‌دهیم.

پارک‌بازی کودک چیست و چه کاربردی دارد؟

در واقع یکی از مهم‌ترین اجزاء سیسمونی اتاق کودک می‌باشد که اهمیت آن در آینده مشخص می‌شود. زمانی که کودک شما شروع به حرکت یا حتی غلت خوردن می‌کند شما از این وسیله می‌توانید استفاده کنید البته بسته به اندازه و ارتفاع پارک حتی تا سن ۲ تا ۳ سالگی هم می‌توان از پارک کودک استفاده کرد. این وسیله شامل چند قطعه است که به هم متصل شده و دارای یک کفه نرم می‌باشد. این وسیله طوری طراحی شده که کودک توان خارج شدن از آن را نداشته باشد، بنابراین برای کودک شما یک نقطه امن و کنترل شده برای بازی ایجاد می‌کند.

حتما بخوانید: راهنمای خرید سرسره کودک

انواع پارک‌بازی کودک و نوزاد:

  1. پارک‌بازی کودک روکش‌دار: این محصول مناسب بازی کودک و نوزاد در فضای بیرون از منزل است، داشتن روکش یا همان سایبان باعث می‌شود نور مستقیم خورشید به سر کودک شما برخورد نکند و در محیط بازی کودک سایه ایجاد می‌کند. کناره‌های این محصول معمولا دارای توری است که از ورود حشرات به داخل پارک جلوگیری می‌کند و باعث می‌شود هوا درون پارک به خوبی جریان داشته باشد.
  2. پارک‌بازی کودک زمین فوتبال: این مدل پارک بازی شکل مستطیل دارد و شباهت زیادی به زمین فوتبال دارد. این مدل برای بازی با توپ طراحی شده به همین دلیل از آن تا سن ۲ تا ۳ سالگی هم می‌توان استفاده کرد. در دو طرف پارک همانند زمین فوتبال دروازه و تور وجود دارد که کودک شما می‌تواند درون آن به فوتبال بپردازد. همچنین ارتفاع آن به گونه‌ای است که دارای دو عدد تور بسکتبال می‌باشد که کودک شما به وسیله آن‌ها می‌تواند بازی بسکتبال را به خوبی انجام دهد.
  3. تخت و پارک‌بازی کودک: خیلی از خانواده‌ها نگران این هستند که این وسیله روی دستشان بماند، پس شاید یکی از دلایلی که خانواده‌ها از خرید این وسیله صرف نظر می‌کنند همین موضوع باشد. اما یکی از شرکت‌های سازنده اقدام به ساخت و طراحی مدلی کرده که علاوه بر پارک بازی به عنوان تخت کودک هم از آن می‌توان استفاده کرد. پس اگر نگران این هستید که بعد از عبور کودک از این سن این وسیله بدون استفاده باقی بماند، بهتر است این مدل را خریداری کنید و بعد هم به عنوان تخت آن را استفاده کنید.
  4. پارک‌بازی چادری: این پارک شباهت زیادی به یک چادر مسافرتی دارد، یعنی دارای چهار چوب فنری است و به راحتی می‌توان آن را باز و بسته کرد. دیواره‌های آن توری بوده و فاقد سقف می‌باشد به همین دلیل به پارک شباهت زیادی دارد. زیرا چادر مسافرتی‌ها سقف‌دار هستند اما این وسیله فاقد سقف است. به دلیل نصب راحت می‌توان آن را یک وسیله مسافرتی دانست و از آن برای کودک در سفر استفاده کرد.
  5. پارک‌بازی دیواره اسفنجی: کودک در این سن یعنی دوران نوپا بودن امکان زمین خوردن زیادی دارد. یعنی مدام برای بلند شدن از زمین و راه رفتن تلاش می‌کند به همین دلیل بارها ممکن است زمین بخورد. از این رو برای محافظت از سر و صورت کودک کناره‌های دیوار پارک با اسفنج محافظت می‌شود تا در صورت برخورد سر یا قسمتی از بدن کودک با پارک دچار آسیب دیدگی نشود.

مزایای استفاده از پارک بازی کودک:

  • ایجاد یک فضای سالم و امن برای بازی کودک و نوزاد بدون اینکه خطری کودک شما را تهدید کند.
  • دیواره‌های این پارک قابلیت اتصال به یکدیگر را دارند بنابراین می‌توان ان را به راحتی جا‌به‌جا کرد.
  • می‌توان با خرید دو محصول به صورت همزمان آن‌ها را به یکدیگر وصل کرد و به یک پارک بزرگ تبدیل نمود.
  • درون این پارک می‌توان توپ ریخت و آن را به یک استخر توپ تبدیل کرد، همچنین با قرار دادن سرسره می‌توان آن را به یک پارک واقعی تبدیل نمود.
  • مدل‌هایی وجود دارند که روی سر کودک یک کاور چادر مانند وجود دارد که با ایجاد سایه می‌توان آن را در فضای بیرون از منزل نصب کرد.

پارک بازی کودک از کجا بخریم؟

در کل روش‌های زیادی برای خرید این وسیله وجود دارد که شما می‌توانید از هر کدام از روش‌ها پارک مورد نظر خود را خریداری کنید. اما با توجه به تحقیقات انجام شده دو روش از سایر روش‌ها معروف‌تر می‌باشند که در ادامه این دو روش را به صورت کامل برای شما مورد نقد و بررسی قرار می‌دهیم. متاسفانه اگر بخواهیم تمام روش‌ها را توضیح دهیم باید چند مقاله برای این روش‌ها ارائه کنیم.

  1. خرید حضوری: یکی از شناخته شده‌ترین و قدیمی‌ترین روش‌های خرید در ایران می‌باشد که همچنان طرفداران زیادی دارد. در این روش شما با خروج از محل کار و منزل خود می‌توانید به نزدیکترین فروشگاه اسباب بازی و کودک مراجعه کرده و این پارک را خریداری کنید. لازم به ذکر است تنوع محصول خیلی کم بوده و جنس خریداری شده به هیچ عنوان تعویض یا پس گرفته نمی‌شود.
  2. خرید اینترنتی: یکی از جدیدترین روش‌های خرید در کشور ایران است در این روش نیازی به خروج از محل کار و زندگی خود نیستید و با مراجعه به یک فروشگاه اینترنتی معتبر می‌توانید محصول مورد نظر خود را از میان حجم زیادی از مدل‌ها انتخاب و خریداری کنید. لازم به ذکر است در این روش شما هفت روز مهلت تست دارید و در صورت عدم رضایت از محصول می‌توانید پارک مورد نظر خود را مرجوع کرده و پول خود را پس بگیرید.

حتما بخوانید: راهنمای خرید چادر بازی کودک

نکات مهم هنگام خرید پارک بازی کودک و نوزاد:

  1. قیمت محصول: قیمت نقش مهمی در انتخاب شما دارد، بهتر است قبل از هر کاری میزان بودجه برای خرید پارک را مشخص کنید. با مشخص شدن مقدار بودجه خود به خود مدل‌هایی که در محدوده قیمتی شما قرار ندارند از انتخاب شما حذف شده و خرید برای شما اندکی آسان می‌شود.
  2. نوع پارک: بسته به سن کودک و شناختی که شما از کودک خود دارید، می‌توانید از میان مدل‌های مختلف محصول مورد نظر خود را انتخاب کنید. ممکن است شما دوست نداشته باشید که بعد از مدتی پارک کودک شما بدون استفاده باقی بماند، بنابراین می‌توانید نمونه تخت شو آن را خریداری کنید. همچنین شما با خرید نمونه زمین فوتبال می‌توانید این وسیله را برای کودک خود تا سن ۲ تا ۳ سالگی استفاده کنید.
  3. جنس بدنه: پارک‌های کودک معمولا از جنس فلز یا پلاستیک فشرده ساخته می‌شوند. پلاستیک وزن خیلی کمی دارد و به راحتی آن را می‌توانید جا‌به‌جا کنید اما در عوض طول عمر کمتری دارد. اگر به دنبال محصولی هستید که برای تمام کودکان خود از آن استفاده کنید نمونه آلومینیومی است. این محصول اندکی گران‌تر می‌باشد اما سالیان سال می‌توان از آن استفاده کرد. برای مراقبت از کودک هنگام زمین خوردن لبه‌های فلزی آن با اسفنج نرم پوشانده شده است.
  4. سایز پارک: شاید مهم‌ترین نکته در مورد خرید این وسیله اندازه آن باشد، در واقع شما باید با توجه به تعداد فرزند و اسباب بازی‌های آن‌ها اندازه پارک را در نظر بگیرید. اگر فرزند دو قلو یا بیشتر دارید مطمئن باشید یک پارک معمولی جوابگوی آن‌ها نخواهد بود و شما باید دو عدد یا بیشتر را با یکدیگر ادغام کنید. همچنین ارتفاع دیواره‌ها از اهمیت بالایی برخوردار است، اگر ارتفاع دیواره‌های پارک شما زیاد باشد کودک شما تا سن ۲ و ۳ سالگی هم می‌تواند از آن استفاده کنید.
  5. قابلیت جا‌به‌جایی: یکی از قابلیت‌های جالبی که پارک‌کودک می‌تواند داشته باشد، قابلیت جا‌به‌جایی آسان است. در هر صورت شما برای مرتب بودن فضا مجبور می‌شوید این وسیله را جا‌به‌جا کنید. در نتیجه بهتر است این وسیله قطعه قطعه از هم جدا شود و جنس بدنه آن هم سبک باشد در غیر این صورت شما به راحتی قادر به جا‌به‌جا کردن آن نخواهید بود. البته اکثر مدل‌ها طوری ساخته شده‌اند که شما به راحتی بتوانید ان‌ها را جا‌به‌جا کنید.
  6. نصب آسان: به دنبال خرید مدل‌هایی بروید که دارای نصب آسان هستند. هر چه نصب این وسیله آسان‌تر باشد شما راحت‌تر می‌توانید آن را جا‌به‌جا کنید. همچنین نصب قطعات محکم در کنار یکدیگر یک مزیت مهم محسوب می‌شود. با نصب محکم این محصول خیال شما بابت امنیت کودک در فضای بازی راحت شده و دیگر نگران جدا شدن قطعات پارک و سقوط کودک خود به بیرون از پارک هم نخواهید بود. با این حال هیچ گاه بی‌خیال کودک خود نشوید و هر چند دقیقه به کودک خود سر بزنید.

روش نگهداری از پارک بازی کودک و نوزاد:

  • درست است که این وسیله یک محیط امن برای بازی کودک شما به وجود می‌آورد، اما این به شرطی حاصل می‌شود که این وسیله در جای امن برپا شود. نباید پارک را در جایی که خطر سقوط کمد، لوستر و دیگر وسایل وجود دارد برپا کنید.
  • به دلیل اینکه قسمت‌های پلاستیکی و فوم این وسیله به گرما حساس بوده و تغییر شکل می‌دهد، نباید آن را نزدیک بخاری یا در جلوی نور مستقیم خورشید وصل کرد. زیرا سبب تغییر شکل ظاهری وسیله شده و به قسمت‌های مختلف آن آسیب وارد می‌کند.
  • همیشه در صورت کثیف شدن این وسیله را طبق دستور شرکت سازنده شستشو دهید. شستن این وسیله با مواد شیمیایی یا اسیدی به هیچ عنوان توصیه نمی‌شود.
  • این وسیله را دور از دسترس کودکان بزرگتر قرار دهید، زیرا برای سن پایین ساخته شده و مناسب کودکان بزرگتر نیست و می‌توانند به پارک کودک شما آسیب وارد کنند.

با توجه به نکاتی که گفته شد، می توانید پارک بازی کودک مورد نظرتان را خریداری نمایید. ما برای سهولت کار شما، لیستی از چند نمونه پارک بازی کودک پرفروش و ارزان موجود در بازار را برای شما جمع آوری کرده ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت کنید.


۱ تخت و پارک بازی capera

تخت و پارک بازی capera

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۱۵ × ۸۰ × ۷۵ سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۰ کیلوگرم
  • رده سنی
    ۰ تا ۳۶ ماهگی
  • جنس
    پلاستیک
  • ویژگی‌های نظافتی
    قابلیت شست‌وشو
  • سایر توضیحات
    فضای مناسب جهت بازی و استراحت نوزادپارچه قابل شست و شوتشک تعویض نوزادتشک نرم و طبیدارای آویز عروسکیمناسب بدو تولد تا ۳ سالگیقابل تنظیم در دو حالت ثابت و گهواره ایقابل تنظیم جهت حالت تخت یا پارک جهت بازی کودک-دارای تشک نرم و راحتدارای دو چرخ جهت جابجایی آساندارای آویز تخت با سه عروسک پولیشیدارای محل تعویض نوزاد با قابلیت جابجاییدارای پشه بند

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲ تخت و پارک بازی جیکل مدل Hub- 96

تخت و پارک بازی جیکل مدل Hub- 96

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۰۵x70x77 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۳ کیلوگرم
  • مناسب برای
    مناسب از بدو تولد
  • رده سنی
    ۰ تا ۳ ماهگی
  • جنس
    فلز
  • قابلیت‌های صوتی
    موزیکال
  • ویژگی‌های نظافتی
    پارچه قابل شست‌وشو
  • سایر توضیحات
    تنظیم ۲ سطح ارتفاع مختلفدارای سبد تعویض دارای تشک عایق بدون قابلیت جداشدن از سبددارای تخت شیبدار جداگانهدارای آویز عروسکی موزیکالدارای تشک سفتمحوطه بازی مکانی ایده آل برای بازی نوزادان فراهم می کندمحل تعویض جداشدنی برای نوزادانمحل نگهداری پوشک، کرم و دستمال مرطوبچرخ هایی که به شما کمک می کند حرکت کنیدتاشو با کیف مسافرتیاندازه تشک ۶۵×۱۰۰ سانتی متر است

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳ پارک بازی کودک مدل تونل بازی فنری

پارک بازی کودک مدل تونل بازی فنری

مشخصات

  • ابعاد
    ۶۴x34x10 سانتی‌متر
  • وزن
    ۲.۶ کیلوگرم
  • طول
    ۲۲۰ سانتی‌متر
  • عرض
    ۱۰۰ سانتی‌متر
  • ارتفاع
    ۱۰۰ سانتی‌متر
  • ظرفیت وزنی
    ۳۰ کیلوگرم
  • مناسب برای
    مهد کودک ها، خانه های بازی، پارک، شهربازی، مراکز ورزشی و اتاق و محل بازی کودکان، مراکز توانبخشی و بهزیستی جهت تقویت اندام های کودک
  • رده سنی
    ۱۲ ماه و بالاتر
  • جنس
    فلز
  • اقلام همراه
    کیف حمل
  • ویژگی‌های نظافتی
    پارچه قابل شست‌وشو

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۴ تخت و پارک بازی آنیمو مدل NOLA

تخت و پارک بازی آنیمو مدل NOLA

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۰۴x70x70 سانتی‌متر
  • وزن
    ۷ کیلوگرم
  • طول
    ۱۰۴ سانتی‌متر
  • عرض
    ۷۰ سانتی‌متر
  • ارتفاع
    ۷۰ سانتی‌متر
  • مناسب برای
    نوزاد تا ۴ سالگی
  • رده سنی
    ۰ تا ۴۸ ماهگی
  • جنس
    فلز
  • اقلام همراه
    آویز تختجای تعویض

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۵ تخت و پارک بازی کیکابو مدل DM20

تخت و پارک بازی کیکابو مدل DM20

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۰۰x71x82 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۲ کیلوگرم
  • رده سنی
    ۰ تا ۳۶ ماهگی
  • جنس
    فلز
  • قابلیت‌های صوتی
    موزیکال
  • ویژگی‌های نظافتی
    قابلیت شست‌وشو
  • سایر توضیحات
    مناسب استفاده از بدو تولد تا ۳ سالگیجای خواب ۲ حالته مجهز به تونل و پارک بازی کودکجای تعویض نوزاددارای پاکت اکسسوریحمل و نصب آسانچرخدارموزیکال + آویز عروسکیدارای استاندارد اروپا

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۶ تخت و پارک بازی مدل مربع توری ۲۰۰×۲۰۰

تخت و پارک بازی مدل مربع توری 200x200

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۰۰x200x65 سانتی‌متر
  • وزن
    ۶ کیلوگرم
  • طول
    ۲۰۰ سانتی‌متر
  • عرض
    ۲۰۰ سانتی‌متر
  • ارتفاع
    ۶۵ سانتی‌متر
  • رده سنی
    ۶ ماه و بالاتر
  • جنس
    پلاستیک
  • ویژگی‌های نظافتی
    قابلیت شست‌وشو

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۷ تخت و پارک بازی کیکابو مدل Dolce Sonno

تخت و پارک بازی کیکابو مدل Dolce Sonno

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۲۰ × ۶۰ × ۷۸ سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۰ کیلوگرم
  • رده سنی
    ۰ تا ۳۶ ماهگی
  • جنس
    برزنت
  • قابلیت‌های صوتی
    موزیکال
  • سایر توضیحات
    دارای فضای مناسب برای بازی و استراحت کودکقابل استفاده از بدو تولد نوزاد تا ۳۶ ماهگیدارای دو سطح خواب(جای خواب ۲ حالته با زیپ قابل جابجایی)دارای آویز پولیشی موزیکال کوکیدارای سبد تعویض(جای تعویض نوزاد) با قابلیت جداسازیدارای جیب بزرگتشک نرم و با کیفیت با ضخامت ۳ سانتی‌متردارای ۲ چرخ برای جابجایی راحت مخفیتاشو و جمع و جوردارای کیف حملدارای استراکچر مستحکم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۸ تخت و پارک بازی کیکابو مدل Milky Way

تخت و پارک بازی کیکابو مدل Milky Way

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۲۳x66x85 سانتی متر سانتی‌متر
  • رده سنی
    ۰ تا ۳۶ ماهگی
  • جنس
    فلز
  • قابلیت‌های صوتی
    موزیکال
  • ویژگی‌های نظافتی
    پارچه قابل شست‌وشو
  • سایر توضیحات
    مناسب از ۰ تا ۳۶ ماهدو سطح خواب ، سطح دوم با یک زیپ قابل جابجایی استهر دو طرف بازشو جهت تهویه بهترتسمه اضافی برای رفع تخت در تختخواب والدینجیب بزرگ برای ذخیره سازیباز کردن جانبی زیپ۲ چرخ با ترمز برای حرکت آسانحالت تاشو جمع و جورکیف حمل

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۹ تخت و پارک بازی کم مدل pisolino

تخت و پارک بازی کم مدل pisolino

مشخصات

  • ابعاد
    ۷۲x75x124 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۰ کیلوگرم
  • رده سنی
    ۱۰ تا ۳۶ ماهگی
  • جنس
    پارچه

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۰ تخت و پارک بازی بیبی ترند مدل phoenix

تخت و پارک بازی بیبی ترند مدل phoenix

مشخصات

  • ابعاد
    ۳۰x30x110 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۰ کیلوگرم
  • طول
    ۱۲۵ سانتی‌متر
  • عرض
    ۷۸ سانتی‌متر
  • ارتفاع
    ۱۱۷ سانتی‌متر
  • ظرفیت وزنی
    ۱۴ کیلو گرم
  • رده سنی
    ۰ تا ۳۶ ماهگی
  • جنس
    فلز
  • سایر توضیحات
    جنس بدنه آلمینیوم سبک و مقاومگهواره با قابلبت جداسازیدارای تشک تعویض با قابلیت جداسازیدارای ۴ محفظه جهت قرارگیری وسایل نوزادبدنه مقاوم و سبکدارای چرخ برای جابه‌جایی راحتجمع و باز شدن آساندارای آویز عروسکیدارای پشه بنددارای چراغ خوابدارای طرح زیبا و شیکدارای تشک تعویض متحرکدارای کریر به همراه آویز کریرقابلیت نی نی لای لای شدن کریردارای جیب مخصوص برای وسایل نوزاددارای جای لیوان و شیشیه شیر نوزاد در کنارتختقابلیت تنظیم ارتفاع جای خواب در دو حالت تخت و پارک کودکدارای توری در چهار طرف تخت برای عبور جریان هوا و دیدن کودکاین تخت و پارک موزیکال بوده و قابلیت پخش ملودی برای نوزاد را دارد

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۱ پارک بازی مدل ۹۹۹۹

پارک بازی مدل 9999

مشخصات

  • ابعاد
    ۹۰x90x80 سانتی‌متر
  • وزن
    ۰.۲ کیلوگرم
  • رده سنی
    ۰ تا ۳۶ ماهگی
  • جنس
    پلاستیک
  • ویژگی‌های نظافتی
    قابلیت شست‌وشو
  • سایر توضیحات
    دارای در ورودیبدون سقفدیواره های توریباز و بسته شدن به راحتی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۲ تخت و پارک بازی مدل ۲ چرخ کد ۱۲۵CM

تخت و پارک بازی مدل 2 چرخ کد 125CM

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۲۵x75x65 سانتی‌متر
  • وزن
    ۶ کیلوگرم
  • رده سنی
    ۱ ماه تا ۴ سال
  • جنس
    فلز

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۳ تخت و پارک بازی کیکابو مدل DREAMY BEAR

تخت و پارک بازی کیکابو مدل DREAMY BEAR

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۲۰x70x81 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۲ کیلوگرم
  • طول
    ۱۰۶ سانتی‌متر
  • عرض
    ۷۰ سانتی‌متر
  • ارتفاع
    ۷۰ سانتی‌متر
  • رده سنی
    ۰ تا ۴۸ ماهگی
  • جنس
    فلز
  • اقلام همراه
    پشه بندجای تعویض

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۴ تخت و پارک بازی بیبی ترند مدل Deluxe CLX

تخت و پارک بازی بیبی ترند مدل Deluxe CLX

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۰۵x65x80 سانتی‌متر
  • وزن
    ۹ کیلوگرم
  • رده سنی
    ۰ تا ۴۸ ماهگی
  • جنس
    فلز

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۵ پارک بازی ایکیا مدل ۸۰۸.۱۲۰.۱۵

پارک بازی ایکیا مدل 808.120.15

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۴۵x45x45 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱.۰۲۰ کیلوگرم
  • طول
    ۱۴۵ سانتی‌متر
  • عرض
    ۴۵ سانتی‌متر
  • ارتفاع
    ۴۵ سانتی‌متر
  • مناسب برای
    ۱۸ ماهگی به بالا
  • رده سنی
    ۱.۵ تا ۸ سال
  • جنس
    پلی‌استر
  • سایر توضیحات
    شست و شوی با دست

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۶ پارک بازی مدل پیانو دار طرح World Dream

پارک بازی مدل پیانو دار طرح World Dream

مشخصات

  • ابعاد
    ۷۴x58x42 سانتی‌متر
  • وزن
    ۰.۷۱۰ کیلوگرم
  • طول
    ۷۴ سانتی‌متر
  • عرض
    ۵۸ سانتی‌متر
  • رده سنی
    ۰ تا ۱۲ ماهگی
  • جنس
    پلاستیک
  • اقلام همراه
    پیانوانواع آویز

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

امیدواریم این مطلب اطلاعات کافی را برای خرید پارک بازی کودک در اختیار شما قرار دهد. سوالات خود را می توانید از طریق فرم ارسال دیدگاه ها با ما در میان بگذارید.

در ادامه بیشتر بخوانید: راهنمای خرید بکسل خودرو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا