لوازم آرایشی

موچین ابرو، راهنمای خرید موچین ابرو حرفه‌ای مدل قیچی و برقی ارزان

نکات مهم و کاربردی که هنگام خرید موچین ابرو باید به آن‌ها توجه داشته باشید.

برداشتن ابروها یک عمل عادی نیست. ابروها داغ ترین موضوع زیبایی در حال حاضر هستند و فکر زیادی به هر مویی که از هر ابروی کنده می‌شود می رود. بنابراین نیاز به موچین ابرو برای نگه داشتن ابروهای شما یکی از مواردی است که ما واقعاً می توانیم با آن ارتباط برقرار کنیم. هر فردی ممکن است به دنبال جزئیات خاصی در یک موچین ابرو باشد، اما مهم نیست که چه چیزی برای شما مناسب است، ویژگی‌هایی وجود دارد که این کیف لوازم آرایش همیشه باید داشته باشد. استفاده از موچین روی ابروها به جای اپیلاسیون یا نخ زدن به شما این امکان را می‌دهد که طبیعی ترین شکل ابرو را داشته باشید. اپیلاسیون ابروها می‌تواند به آن‌ها شکلی بدهد که بیش از حد طبیعی به نظر نمی‌رسد و نخ زدن می‌تواند موهای زیادی را از بین ببرد. با این حال، موچین ابرو به شما اجازه می‌دهد تا کنترل کامل روی هر موی صورتتان را داشته باشید.

موچین ابرو یکی از آن ابزارهای مفیدی است که تا زمانی که در موقعیتی قرار نگیرید که واقعاً به آن نیاز دارید، فکر دیگری به ذهنتان خطور نمی‌کند. خواه از موچین ابرو برای برداشتن ابروهای خود استفاده کنید یا آن‌ها را به طور ایمن در کابینت دارو یا جعبه کمک‌های اولیه خود نگهداری کنید، موچین ابرو تقریباً در هر خانه‌ای یافت می‌شود. برخی از افراد فقط یک موچین ارزان می‌خرند و هرگز به آن فکر نمی‌کنند. اما اگر شما هم مانند ما هستید و یک ابزار مناسب را برای کار می‌خواهید، ما در تلاش برای یافتن بهترین موچین ابرو هستیم. تا به امروز، ما بیش از ۸۰ مدل و مدل موچین ابرو را آزمایش کرده‌ایم. موچین‌ها کمی بیشتر از دو قطعه فلزی هستند که به هم چسبیده‌اند. از نظر طراحی محصول، واقعاً خیلی ساده تر از این نمی‌شود. به همین دلیل است که ما را شگفت زده کرد که تفاوت زیادی در عملکرد بین مدل‌های مختلف وجود دارد. به همین دلیل، پیدا کردن موچین ابرو مناسب آن‌طور که در ابتدا فکر می‌کردیم آسان نبود.

اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که قصد خرید موچین ابرو را دارید، اما با توجه به تنوع زیاد مدل‌ها و قیمت‌ها با خرید این وسیله آرایشی ارزشمند به مشکل برخورده‌اید، اصلا نگران نباشید. ما در این مقاله شما را با انواع موچین ابرو آشنا کرده و به شما یک سری نکات مهم را که هنگام خرید موچین ابرو باید به آن‌ها توجه داشته باشید را آموزش می‌دهیم.

موچین ابرو چیست و چه کاربردی دارد؟

موچین ابزار مفیدی است که می‌توانید برای اصلاح و فرم دادن به موهای ابروی خود در خانه استفاده کنید. با استفاده از این ابزارها، می‌توانید موهای سرگردان را بردارید تا ابروهای خود را به شکل مشخص حفظ کنید. می‌توانید انواع مختلفی از نکات را پیدا کنید که برای اهداف مختلف مناسب هستند. آن‌ها از فولاد ضد زنگ ساخته شده‌اند که باعث دوام و نگهداری آسان آن‌ها می‌شود. شما می توانید انواع نوک مستقیم، مایل یا نوک تیز را بر اساس نیاز خود انتخاب کنید. نکات مستقیم برای از بین بردن موهای ضخیم در ناحیه ابرو مفید هستند. مدل مستقیم می‌تواند به شما یک چنگال محکم برای کندن سریعتر موها بدهد. نوع نوک مایل کندن سریع را با دقت ارائه می‌دهد. انواع نوک تیز بهترین گزینه برای کندن دقیق مو می‌باشد. نوک ظریف به شما کمک می‌کند تا موهای ریز را بگیرید و موچین کردن آن‌ها را آسان‌تر می‌کند. این ابزارهای موچین برای قرار دادن مژه‌های مصنوعی و سنگ‌های تزئینی کوچک و نواری که برای هنر ناخن استفاده می‌شوند نیز مفید هستند. آن‌ها همچنین به کاربردهای پزشکی مانند برداشتن پارگی‌ها کمک می‌کنند و می‌توانند بخشی از کیت کمک‌های اولیه شما باشند.

حتما بخوانید: راهنمای خرید کلاه گیس زنانه

انواع موچین ابرو موجود در بازار:

هنگامی که بهترین موچین را انتخاب می‌کنید، به نوک مناسب برای کار نیاز دارید. نوک‌های مختلف زیادی وجود دارد، اما رایج ترین آن‌ها نوک مایل، نوک تیز و نوک مستقیم می‌باشد. هر کدام مزایا و معایبی دارند که در ادامه به توضیح تک تک آن‌ها می‌پردازیم.

  1. موچین نوک مستقیم: اگر موهای زیادی برای برداشتن دارید، اینها بهترین موچین هستند به عنوان مثال: اگر خط بیکینی، ابروهای بسیار پرپشت دارید نوک صاف باعث می‌شود تا موهای بیشتری سریعتر کنده شوند. چسبندگی محکمی را بدون شکستن موها فراهم می‌کند. همچنین برای قرار دادن مژه مصنوعی مفید است.
  2. موچین نوک تیز: بهترین مدل برای چیدن دقیق موهای ابرو است. نقطه ظریف اجازه می‌دهد تا یک مو را با دقت حذف کنید. بهترین حالت برای فرم دهی دقیق ابروها و حذف خراش‌ها از روی پوست می‌باشد.
  3. موچین نوک مایل: یک موچین با هدف عمومی خوب که مصالحه خوبی بین کندن دقیق و سریع را ارائه می‌دهد. به دلیل زاویه روی نوک، می‌توان آن را چرخاند تا اجازه دهد ابتدا نقطه کنده شود، یا به این ترتیب کل نوک مو را بگیرد.

نکته: اگر می‌خواهید برای هر سه برنامه تحت پوشش باشید، یک بسته سه گانه در اینجا تهیه کنید و هرگز از موچین مناسب برای این کار بی‌بهره نباشید.

کدام موچین برای شما مناسب است؟

زوایای مختلف و سبک‌های نوک موچین برای کارهای مختلف مناسب‌تر است. فرقی نمی‌کند که ابروها را کنده باشید، مژه بزنید یا به دنبال یک موچین همه کاره باشید، بخش زیر شما را در جهت درست راهنمایی می‌کند.

  1. موچین نوک مایل: این موچین‌ها به دلیل زاویه کج نوک خود می‌توانند به طور دقیق موهای تک یا چند تار را در یک زمان بگیرند. موچین‌های مورب ابزاری مناسب برای فرم دادن به ابروها و به طور کلی برای رفع موهای زائد عالی هستند.
  2. موچین نوک مربعی: گاهی اوقات به عنوان نوک مستقیم یا نوک صاف از آن یاد می‌شود، نوک این موچین دارای یک لبه ساده و صاف است. در حالی که این موچین‌ها به اندازه موچین‌های نوک مورب برای از بین بردن موهای زائد محبوب نیستند، اما در زمانی که به دقت نیاز ندارید، مثلاً موهای چانه در از بین بردن موهای بیشتر صورت سریعتر عمل می‌کنند.
  3. موچین نوک گرد: که به عنوان موچین ایمنی نیز شناخته می‌شود، نوک گرد این موچین‌ها از ضربه زدن تصادفی جلوگیری می‌کند. این موچین‌ها چندین مو را در یک زمان می‌کند و برای دقت در نظر گرفته نشده‌اند. در حالی که محبوبیت این موچین‌ها کم شده است، اما برای هر کاری که لبه‌های تیز آن نگران کننده باشد، مناسب هستند. به عنوان مثال: این موچین‌ها از مواد نرم یک سواب پنبه یا پارچه عبور نمی کنند.
  4. موچین نوک تیز: این به موچین‌هایی به سبک بینی سوزنی اشاره دارد. موچین‌های نوک تیز در هنگام کار دقیق می‌درخشند. برخی از موچین های نوک تیز دارای نوک‌های ضخیم کافی برای حذف دقیق موهای زائد هستند، در حالی که برخی دیگر به قدری ظریف می‌باشند که برای برداشتن موهای زیر پوستی مناسب‌‌تر هستند.
  5. موچین منحنی: موچین‌های منحنی عمدتاً برای اهداف کاربردی استفاده می‌شوند. استفاده از اکستنشن مژه، برگردان ناخن، بدلیجات و غیره. نوک این موچین‌ها نوک تیز و منحنی دارد که معمولاً حدود ۴۵ درجه از دسته است که به آن‌ها موچین سر خمیده نیز می‌گویند.
  6. موچین‌های سرسیاه: اغلب این موچین‌ها را می بینید که با عنوان استخراج کننده جوش سر سیاه کومدون یا موچین‌های منحنی جوش سرسیاه برچسب خورده‌اند. موچین‌های سرسیاه شبیه موچین‌های منحنی هستند که نوک آن‌ها تیز و منحنی است. با این حال، نوک موچین سرسیاه به شکل چشمگیرتری به شکل نیم دایره خمیده می‌شود، به طوری که نوک موچین تقریبا ۹۰ درجه از دسته آن فاصله دارد.

دکتر نیل شولتز، متخصص پوست توضیح می‌دهد که این موچین‌ها به پایه جوش‌های سرسیاه فشار وارد می‌کنند، بنابراین «محتویات جوش سرسیاه را می‌توان به راحتی تحت فشار قرار داد». در حالی که متخصصان پوست توصیه می‌کنند که استخراج جوش‌های سر سیاه به صورت حرفه‌ای انجام شود، برخی می‌گویند که این موچین‌ها به نیشگون گرفتن پوست با دست‌ها ترجیح داده می‌شوند.

حتما بخوانید: راهنمای خرید سوهان برقی ناخن

نکات مهم قبل از خرید موچین ابرو:

اگر قرار است انتهای آن تیز باشد، کاملاً هم تراز باشد و تضمین شود که تک تک موها را کاملاً بگیرد، پس مطمئن شوید که این کار را انجام می‌دهند. اگر این کار را نکرد، در ارسال مجدد آن‌ها برای جایگزینی دریغ نکنید. مواقعی وجود دارد که یک موچین معیوب است، این بدان معنا نیست که همه موچین‌های خط معیوب هستند. هنگامی که نمونه‌ای دریافت می‌کنید که معیوب است، سازنده یا تامین کننده اغلب با خوشحالی آن‌ها را برای شما جایگزین می‌کند.

ویژگی اصلی که در یک موچین به دنبال آن هستید چیست؟ این ممکن است برای همه متفاوت باشد، اما معمولاً موچین‌هایی هستند که هر مو را محکم می‌گیرند و به شما این امکان را می‌دهند آن‌ها را بکنید. همچنین ممکن است داشتن یک موچین با نوک تیز برای شما مهم باشد تا بتوانید به موهای رشد کرده دسترسی داشته باشید و آن‌ها را بکنید.

  1. موچین بدون خوردگی: موچین‌هایی با سطحی دست نخورده می‌خواهید. اگر آن‌ها به عنوان فولاد ضد زنگ تبلیغ می‌شوند، می‌خواهید ببینید که آن‌ها در واقع فولاد ضد زنگ هستند و پس از مدت کوتاهی شروع به زنگ زدگی نمی کنند. اگر آن‌ها با پوشش یا روکش دیگری عرضه می‌شوند، پس شما می‌خواهید که موچین به گونه‌ای باقی بماند که استفاده از آن راحت باشد.
  2. استفاده آسان از موچین: موچین باید به راحتی به هم فشار داده شود تا موهای انتخاب شده را بگیرد. معمولاً موچین‌هایی که از دو تکه فلز به هم جوش خورده به جای یک تکه فلز از وسط تا شده ساخته می‌شوند، این ویژگی را دارند.
  3. چسبندگی خوب برای موچین: شما موچین هایی می‌خواهید که به شما امکان می‌دهد آن‌ها را محکم بگیرید حتی اگر دستانتان خیس، مرطوب، چرب یا عرق کرده باشند. برخی از موچین‌ها در امتداد طرفهایی که آن‌ها را نگه می‌دارید، حفره‌ها، خطوط یا برخی عناصر طراحی دیگر حک شده‌اند که به شما این امکان را می‌دهد هنگام استفاده از موچین روی آن‌ها را محکم نگه دارید.
  4. کلاه محافظ موچین: شما موچین‌هایی را می خواهید که دارای یک کلاه پلاستیکی برای پوشاندن نوک آن یا همراه با یک کیف نگهداری باشد. این کار نه تنها از انتها در برابر آسیب دیدن که می‌تواند منجر به تیز نبودن موچین‌ها یا به درستی گرفتن موها شود، محافظت می‌کند، بلکه از سایر اقلام نیز در برابر آسیب دیدن انتهای تیز موچین محافظت می‌کند.
  5. طول موچین: هرچه انگشتان شما به نوک موچین نزدیک‌تر باشند، احتمال اینکه جلوی دید شما را از چیزی که می‌خواهید موچین کنید، بگیرد بیشتر می‌شود. به طور کلی، موچین‌های بیش از ۳.۵ اینچ ساده ترین کار را انجام می‌دهند.
  6. راحتی موچین: یک مجموعه موچین خوب باید به اندازه کافی کوچک باشد تا به راحتی در آن نگهداری شود. همراه داشتن کیف حمل یک مزیت بزرگ است. نگهداری از موچین در کیف حمل از تیرگی نوک و ناهماهنگی آن جلوگیری می‌کند.
  7. پهنای نوک: نوک‌های باریک تر موچین باعث دقت بیشتر می‌شود. با این حال، همان‌طور که عرض نوک‌ها را کاهش می‌دهید، چسبندگی به چیزی که موچین می‌شود نیز کاهش می‌یابد. یک موچین خوب برای کار هر دو ویژگی را متعادل می‌کند.
  8. جنس موچین: فولاد ضد زنگ به طور گسترده ای به عنوان بهترین ماده برای موچین پذیرفته شده است زیرا بادوام است و پوست را تحریک نمی‌کند (برخلاف فلزات دیگر مانند نیکل). همه به جز سه موردی که ما آزمایش کردیم، فولاد ضد زنگ هستند.
  9. نتیجه گیری (جمع بندی): ابروهای ما به ما این امکان را می‌دهند که صورت خود را قاب کنیم و نحوه فرم دادن به آن‌ها به نوعی مانند تغییر فریم صورت است. بنابراین، طبیعی است که ما بهترین ابزار را برای کار می‌خواهیم. اطلاعات اینجا و نکات باید به شما کمک کند تا زمانی که قصد خرید موچین بعدی برای ابروهای خود را دارید، خریدی آگاهانه داشته باشید.

روش مراقبت و نگهداری از موچین ابرو:

  • بهداشت: از هر نوکی که استفاده می‌کنید، بسیار مهم است که تمام موچین‌ها را برای استفاده بعدی استریل و تمیز نگه دارید. بهترین تمرین بعد از هر کاربرد موچین این است که از نزدیک بهترین موچین را انتخاب کنید تا نوک آن را با الکل با استفاده از یک توپ پنبه پاک کنید. اگر نوک موچین با خون تماس داشت (مثلاً پس از برداشتن خونی شد)، موچین را به مدت تقریبی ۵ دقیقه در آب جوش قرار دهید، قبل از خشک کردن مانند قبل روی آن الکل بمالید. این اطمینان را حاصل کنید که هیچ عفونتی پخش نمی‌شود. در حالت ایده آل، شما باید یک موچین اختصاصی برای نواحی صورت، یکی برای خط بیکینی، موی بدن و یک موچین جداگانه برای جعبه کمک‌های اولیه خود برای کاربردهای پزشکی داشته باشید.

بسیاری از افراد موچین خود را در کیسه لوازم آرایش خود می‌اندازند، جایی که احتمالاً با سایر لوازم آرایشی در تماس است. این کار به دو علت توصیه نمی‌شود:

  1. به دلیل تماس نزدیک مواد شیمیایی از مواد آرایشی با پوست‌فولیکول‌های باز پس از کندن، خطر عفونت را افزایش می‌دهد.
  2. نوک را با سرعت بیشتری صاف می‌کند و طول عمر مفید محصول را کاهش می دهد. نوک صاف می‌تواند موها را بشکند یا خم کند یا به سادگی کنده نشود.

بهتر است موچین خود را به سمت بالا در یک ظرف کوچک یا در یک کیسه مخصوص نگهداری کنید.

با توجه به نکاتی که گفته شد، می توانید موچین ابرو مورد نیاز خود را خریداری نمایید. ما برای سهولت کار شما، لیستی از چند نمونه موچین ابرو ارزان، باکیفیت، و پرفروش موجود در بازار را جمع آوری کرده ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت نمایید.


۱ موچین رزالی فیوره مدل TOP01

موچین رزالی فیوره مدل TOP01

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۲۰x5x6 میلی‌متر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲ موچین رزالی فیوره مدل TWIN01 مجموعه ۲ عددی

موچین رزالی فیوره مدل TWIN01 مجموعه 2 عددی

مشخصات

  • ابعاد
    ۶x5x120 میلی‌متر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳ موچین رزالی فیوره مدل TOP05

موچین رزالی فیوره مدل TOP05

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۲۰x5x6 میلی‌متر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۴ موچین رزالی فیوره مدل TOP04

موچین رزالی فیوره مدل TOP04

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۲۰x5x6 میلی‌متر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۵ موچین رزالی فیوره مدل TOP02

موچین رزالی فیوره مدل TOP02

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۲۰x5x6 میلی‌متر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۶ موچین رزالی فیوره مدل TOP08

موچین رزالی فیوره مدل TOP08

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۲۰x5x6 میلی‌متر
  • سایر توضیحات
    – کارآمد- متناسب با ارگونومی صورت و ابروها- ساخته شده از استیل با کیفیت

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۷ موچین رزالی فیوره مدل TOP03

موچین رزالی فیوره مدل TOP03

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۲۰x5x6 میلی‌متر
  • سایر توضیحات
    – کیفیت فوق العاده- دوام عملکرد ۵ ساله-ساخته شده از استیل با کیفیت

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

امیدواریم این مطلب اطلاعات کافی را برای خرید موچین ابرو در اختیار شما قرار دهد. سوالات خود را می توانید از طریق فرم ارسال دیدگاه ها با ما در میان بگذارید.

در ادامه بیشتر بخوانید: راهنمای خرید توری درب و پنجره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا