ابزار غیر برقیتجهیزات تردد، حفاظت و امنیت

ماسک جوشکاری، راهنمای خرید اینترنتی بهترین ماسک جوشکاری ارزان

نکات مهمی که هنگام خرید ماسک جوشکاری باید به آن‌ها توجه داشته باشید.

وقتی صحبت از جوشکاری به میان می‌آید، صرف نظر از نوع پروژه‌ای که روی آن کار می‌کنید، ایمنی بسیار مهم است. اگر اقدامات ایمنی نادیده گرفته شود، ممکن است با تعدادی از خطرات تهدید کننده زندگی از جمله انفجار در محل، دود مضر گازها و همچنین شوک الکتریکی ناشی از تجهیزات مواجه شوید. انجام درست کار بدون ماسک جوشکاری تقریباً غیرممکن است. همچنین یکی از مهم ترین تجهیزات حفاظت فردی است که می‌توانید داشته باشید. یک ماسک جوشکاری کاملاً کارآمد است که به محافظت از چشم و پوست شما در برابر جرقه های شدید، سوختگی، فلاش و نور روشن آتش مشعل کمک می‌کند.

چه جوشکاری شما را روی یک دکل نفتی یا به گاراژ مکانیکی ببرد، در هر محیط کاری به محافظت مناسب برای چشمان خود نیاز دارید. بسیاری از جوشکاران متوجه می‌شوند که اگر کمی بیشتر روی ماسک جوشکاری خود سرمایه گذاری کنند، می تواند تفاوت بزرگی در راحتی و توانایی کلی جوش ایجاد کند، در حالی که به محافظت بهتر نیز کمک می‌کند. گفته می‌شود، ماسک‌های جوشکاری در محدوده‌های قیمتی بسیار متنوعی هستند و برای کاربردهای متفاوتی ساخته می‌شوند.

اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که قصد خرید ماسک جوشکاری را دارید، اما با توجه به تنوع زیاد محصولات و قیمت‌ها با خرید این محصول ارزشمند به مشکل برخورده‌اید، اصلا نگران نباشید. ما در این مقاله شما را با انواع ماسک جوشکاری موجود در بازار آشنا کرده و به شما یک سری نکات مهم را که هنگام خرید ماسک جوشکاری باید به آن‌ها توجه داشته باشید را به شما آموزش می‌دهیم.

ماسک جوشکاری چیست و چه کاربردی دارد؟

ماسک جوشکاری در واقع نوعی تجهیز محافظ شخصی است که در انجام انواع خاصی از جوشکاری برای محافظت از چشم، صورت و گردن در برابر سوختگی فلاش، جرقه، اشعه مادون قرمز و فرابنفش و گرمای شدید مورد استفاده قرار می‌گیرد. کلاه ایمنی جوشکاری همچنین می‌تواند از سوختگی شبکیه چشم جلوگیری کند که می‌تواند منجر به از دست دادن بینایی شود. هر دو شرایط در اثر قرار گرفتن محافظت نشده در معرض اشعه‌های مادون قرمز و فرابنفش بسیار متمرکز ساطع شده از قوس جوش ایجاد می‌شوند. انتشار اشعه ماوراء بنفش از قوس جوش نیز می‌تواند به پوست بدون پوشش آسیب برساند و در یک دوره نسبتا کوتاه جوشکاری باعث ایجاد شرایطی شبیه آفتاب سوختگی شود. علاوه بر تشعشع، گازها یا پاشش‌ها نیز می‌توانند برای پوست و چشم‌ها خطرناک باشند. بیشتر کلاه‌های جوشکاری دارای پنجره‌ای هستند که با فیلتری به نام سایه عدسی پوشیده شده‌اند که جوشکار از طریق آن می‌تواند کار را ببیند. در بیشتر کلاه ایمنی، پنجره ممکن است از شیشه یا پلاستیک رنگی، یا یک فیلتر با چگالی متغیر ساخته شده از یک جفت عدسی پلاریزه ساخته شده باشد. برای فرآیندهای مختلف جوشکاری به سایه‌های مختلف لنز نیاز است. به عنوان مثال، جوشکاری گاز بی اثر فلز (MIG) و گاز بی اثر تنگستن (TIG) فرآیندهایی با شدت کم هستند، بنابراین سایه لنز روشن تر ترجیح داده می‌شود.

حتما بخوانید: راهنمای خرید دستکش جوشکاری

تاریخچه استفاده از ماسک جوشکاری:

کلاه جوشکاری مدرن که امروزه استفاده می‌شود اولین بار در سال ۱۹۳۷ توسط محصولات ویلسون معرفی شد. کلاه‌های جوشکاری بیشتر در فرآیندهای جوشکاری قوس الکتریکی مانند جوشکاری قوس فلزی محافظ، جوشکاری قوسی تنگستن گازی و جوشکاری قوس فلزی گازی استفاده می‌شود. آن‌ها برای جلوگیری از قوس چشم، یک وضعیت دردناک که در آن قرنیه ملتهب است، ضروری هستند.

نحوه انتخاب بهترین ماسک جوشکاری:

کلاه‌های جوشکاری از زمان ماسک‌های اولیه که شبیه سطل‌هایی با پنجره دید کوچک بودند، پیشرفت زیادی کرده‌اند. آن‌ها اکنون بیشتر شبیه کلاه ایمنی موتورسیکلت هستند و دارای فناوری‌های پیشرفته‌ای هستند که حواس و پوست شما را به طور کامل محافظت می‌کند.

انتخاب بهترین کلاه ایمنی برای شما مستلزم سنجیدن چند فاکتور است که در این راهنما به آن‌ها اشاره خواهیم کرد. با این حال، چند ویژگی ضروری وجود دارد که همه مدل‌ها باید داشته باشند. بهترین کلاه‌های جوشکاری به طور کلی دارای ویژگی‌های زیر هستند:

  • وزن حدود ۵۶۰ گرم: ماسکی که بیش از حد وزن دارد می‌تواند منجر به کشیدگی گردن و خستگی پوشنده شود. سردرد، ناراحتی و خستگی می‌تواند حواس کارگر را پرت کرده و منجر به آسیب شدید شود. بنابراین استفاده از کلاه ایمنی سبک توصیه می‌شود.
  • گزینه‌های سایه گیر: همیشه در شرایط نوری یکسان جوشکاری نمی‌کنید، اما همیشه باید به وضوح ببینید. حساسیت قابل تنظیم، محدوده سایه، لنز سایه، سطح سایه، حالت روشن، حالت تاریک، شفافیت لنز، لنز کلاه ایمنی و منطقه دید برای ایجاد دید واضح و همچنین محافظت کافی از چشم در ماسک شما حیاتی است.
  • تکنولوژی تاریک شدن خودکار: از چشمان استفاده کننده در برابر جرقه محافظت می‌کند. بهترین کلاه‌های جوشکاری دارای سنسورهای قابل تنظیمی هستند که برای نور فلورسنت مورد استفاده در بسیاری از کارگاه‌ها قرار می گیرند. هدگیرهایی که این را در نظر نمی‌گیرند می‌توانند نسبتاً کم‌رنگ بمانند و دیدن بین جوش‌ها را سخت کنند.
  • جوشکاری بر اساس نوع کار: امروزه کلاه‌های جوشکاری می‌توانند با مشاغل و انواع جوشکاری سازگار شوند. اما، برای مشاغل خاص تر، ممکن است به روسری با ویژگی‌های تخصصی نیاز باشد. به عنوان مثال، یک جوشکار لوله کشی زیر آب به مشخصات دیجیتال پیشرفته با سایه متغیر در کلاه خود در مقایسه با نمونه‌ای که توسط یک علاقه مند به سایه ثابت در کلاه خود و ساخت شمعدان در گاراژ خود استفاده می‌کند، نیاز دارد.

راهنمای خرید ماسک جوشکاری:

وقتی نوبت به انتخاب کلاه ایمنی جوشکاری می رسد، مهمترین عامل شما هستید. اگر مانند اکثر جوشکاران هستید، با یک کلاه ایمنی درجه یک شروع خواهید کرد، چیزی که فقط برای گذراندن آن از فروشگاه سخت افزار محلی تهیه می‌کنید. همانطور که در حرفه خود پیشرفت می‌کنید، شروع به درک چالش‌های ذاتی کلاه ایمنی ارزان خواهید کرد. علاوه بر ۴ ویژگی کلیدی کلاه ایمنی که در بالا ذکر کردیم، چند مورد دیگر که باید در نظر گرفته شود عبارتند از:

  • نوع جوش: اگر جوشکار MIG هستید، به دنبال کلاه ایمنی با دامنه سایه بزرگ باشید تا آمپرهای بیشتری را در خود جای دهد. جوشکاری MIG نسبت به TIG گرمای بیشتری تولید می‌کند، بنابراین می‌توانید با کلاه ایمنی بازتابنده گرما مانند کریستال ۲.۰ نقره‌ای استفاده کنید. رنگ نقره‌ای Crystal 2.0 بیش از ۳۰ درصد کاهش گرما را نسبت به همان هود مشکی ایجاد می‌کند.
    فرکانس جوشکاری: آیا جوشکار آخر هفته یا حرفه‌ای هستید؟ هر چه زمان بیشتری را در زیر ماسک بگذرانید، داشتن محافظ برتر اهمیت بیشتری دارد. کلاه‌های جوشکاری نهایت محافظت از صورت، پوست و چشم شما را فراهم می‌کنند. ارزش آن را ندارد که بینایی و سلامت خود را به خطر بیندازید تا چند هزار تومان پس انداز کنید. بدون در نظر گرفتن محدوده قیمت شما، هودهای جوشکاری بسیار عالی وجود دارد.
    ترجیح شخصی: آنچه در کلاه ایمنی جوشکاری باید جستجو کرد احتمالاً در طول زندگی شما تغییر خواهد کرد. به عنوان مثال، ارگونومی یا وزن کلاه در حال حاضر ممکن است عامل مهمی به نظر نرسد. این دو عامل با جوشکاری بیشتر یا طولانی تر بسیار مهم می‌شوند.
    امیدواریم این مقاله به شما کمک کند تا در هنگام خرید کلاه ایمنی به چه نکاتی توجه کنید.

حتما بخوانید: راهنمای خرید دستگاه جوشکاری

نکات مهمی که هنگام خرید ماسک جوشکاری باید آن‌ها را در نظر بگیرید:

  1. الزامات ایمنی قانونی: تعدادی تست استاندارد ایمنی وجود دارد که به اطمینان از اینکه همه کلاه‌های جوشکاری دارای سطح مورد نیاز از قابلیت‌های ایمنی هستند کمک می‌کند. این نشان می‌دهد که آن‌ها می‌توانند تعدادی از وظایف جوشکاری کلیدی از جمله ضربه با سرعت بالا از اجسام پرنده را انجام دهند، ثابت کنند که می توانند فیلتر ۱۰۰٪ ماوراء بنفش و مادون قرمز را بدون توجه به تنظیم سایه ارائه دهند و همچنین قادر به تحمل دمای کمتر از منفی پنج درجه سانتی گراد هستند و درجه حرارت تا ۵۵ درجه سانتیگراد را نیز تحمل می‌کنند. هر کلاه ایمنی که در مورد خرید آن بحث می‌کنید باید استانداردهای ایمنی صنعت EN ۱۷۵ و EN ۳۷۹ را داشته باشد، این استاندارد اروپایی لازم برای همه کلاه‌های جوشکاری است.
  2. راحتی: اگر تا به حال از کلاه جوشکاری ناراحت کننده استفاده کرده‌اید، می‌دانید که چقدر خسته کننده است. اگر هود به درستی جا نیفتد و تهویه کافی نداشته باشد یا یک پوند وزن داشته باشد، کل تجربه جوشکاری متفاوت است. کلاه های مختلفی وجود دارد که راحتی و ایمنی را ارائه می‌دهند. یکی از بهترین نمونه‌های آن Panoramaxx CLT است که در این مقاله به آن اشاره شده است. هدگیر Isofit در Panoramaxx به طور گسترده‌ای به عنوان راحت ترین هدگیر موجود در بازار مورد استقبال قرار می‌گیرد. علاوه بر این، طراحی برش بینی ثبت شده تضمین می‌کند که کلاه شما به راحتی مه نمی‌گیرد و علیرغم منطقه دید وسیعش، یکی از سبک ترین کلاه‌های ایمنی موجود است.
  3. وزن محصول: در سال‌های اخیر فشار واقعی در سراسر صنعت برای بهبود راحتی و بهره وری اپراتورهای جوشکاری و در عین حال حفظ سطوح بالایی از ایمنی وجود داشته است. به عنوان یک اپراتور جوش، معمولاً پنج یا شش ساعت در روز از کلاه ایمنی استفاده می‌کنید، که باعث می‌شود وزن کلاه شما یک ملاحظات کلیدی باشد. یک کلاه ایمنی سبک تر، فشار روی گردن شما را کاهش می‌دهد، که به کاهش خستگی کمک می‌کند و در عین حال راحتی در حین کار را افزایش می‌دهد. یک پوند وزن برای افراد معمولی زیاد به نظر نمی‌رسد، اما مطمئناً تفاوت بین کلاه ایمنی یک پوندی در مقایسه با کلاه ایمنی دو پوندی یا بیشتر را متوجه خواهید شد.
  4. تاریک شدن خودکار: کلاه‌های جوشکاری با گزینه‌های تاریک کننده خودکار در هر سطحی در صنعت جوشکاری در دسترس هستند، از جوشکار سرگرمی خانگی گرفته تا یک حرفه‌ای روزانه. یکی از گزینه‌ها، کلاه ایمنی پیشرفته‌تر تاریک‌کننده خودکار است که به‌طور خودکار هنگام انجام کاری از حالت غیرفعال به حالت فعال تغییر می‌کند. این کلاه ایمنی از شما در برابر انتشارات مضر محافظت می‌کند در حالی که تنها در چند میلی ثانیه تیره می‌شود، این همه به فناوری LCD با تغییر سریع در کارتریج های تاریک کننده خودکار بستگی دارد. کلاه ایمنی تاریک کننده خودکار همچنین این توانایی را دارد که به شما کمک کند در حالی که کلاه در موقعیت پایین قرار دارد، به وضوح ببینید، این امکان نصب و قرارگیری سریع را قبل از شروع کار جوشکاری شما فراهم می‌کند. عملکرد تاریک کردن خودکار به افزایش بهره وری شما کمک می‌کند زیرا هنگام تنظیم کلاه ایمنی در یک کار، شکستگی‌های غیر ضروری را از بین می‌برد.
  5. شفافیت لنز: شفافیت لنز شما بسیار مهم است. اگر به طور حرفه‌ای یا ساعت‌های طولانی جوشکاری می‌کنید، بسیار مهم‌تر می‌شود زیرا تصور می‌شود لنز شفاف از خستگی جلوگیری می‌کند و بهره‌وری را افزایش می‌دهد. وضوح بالای لنز همچنین تشخیص مشکلات هنگام جوشکاری را آسان‌تر می‌کند، قبل از اینکه از کنترل خارج شوند. وضوح لنز توسط یک سیستم رتبه بندی تعیین می‌شود. درجه بندی ۱/۱/۱/۱ وضوح نوری کامل را توصیف می‌کند که نمای بدون تحریف از پشت لنز است.
  6. اندازه مشاهده: یکی دیگر از نکات کلیدی قبل از خرید کلاه ایمنی، اندازه دید است. اندازه‌های نمایش معمولی از ۶ اینچ مربع برای کاربردهای سبک تا ۹ اینچ مربع برای مصارف صنعتی متغیر است. دو نکته اصلی وجود دارد که باید در مورد اندازه دید در کلاه ایمنی انتخابی خود در نظر بگیرید. اکثر هزینه‌های خرید برای هر کلاه ایمنی جوشکاری معمولاً به ناحیه اندازه مشاهده بستگی دارد. هرچه منطقه دید بزرگتر باشد، کلاه ایمنی گرانتر خواهد بود. سرمایه گذاری پول زیادی برای یک کلاه ایمنی با اندازه دید بزرگتر از حد مورد نیاز می‌تواند هزینه‌ای غیر ضروری باشد. در صنعت جوشکاری به خوبی شناخته شده است که جوشکاری صاف یا افقی ترجیح داده می‌شود، اما مواقعی وجود دارد که جوشکاری سربار به یک ضرورت تبدیل می‌شود. یک منطقه دید بزرگ برای جوشکاری بالای سر بسیار مفید خواهد بود زیرا به شما کنترل بهتری می‌دهد و به شما کمک می‌کند تا کمترین حرکت ممکن را در حین کار انجام دهید.
  7. اولویت شخصی: قبل از اقدام به خرید کلاه ایمنی جوشکاری، تعدادی بررسی شخصی وجود دارد که باید انجام دهید. ممکن است ساده به نظر برسد، اما استفاده از کلاه ایمنی برای اطمینان از مناسب بودن آن کاری است که بسیاری از مردم فراموش می‌کنند انجام دهند. اطمینان از اینکه کلاه جوشکاری انتخابی شما نیز بالا، پایین، جلو و عقب تنظیم می‌شود، یکی دیگر از بررسی‌های کلیدی است که باید انجام دهید. کلاه‌های جوشکاری زیادی وجود دارد که تنظیم فاصله کلاه از صورت را شامل نمی‌شود. این موضوع می‌تواند برای افرادی با سرهای بزرگ یا ویژگی‌های بزرگ صورت، مانند ریش، مشکل‌ساز باشد و چیزی است که همیشه باید از آن آگاه باشید. کلاه ایمنی انتخابی خود را امتحان کنید تا تعیین کنید که آیا میزان سقوط و درجه شیب به شما این امکان را می‌دهد تا آن را به صورت کنترل شده پایین بیاورید.
  8. جوشکاری سربار: هنگامی که موضوع جوشکاری سربار مطرح می‌شود، معمولاً شخصی در اتاق به شما توصیه می‌کند که به هر قیمتی از جوشکاری سربار خودداری کنید. به دلایل واضح، گرانش دوست شما در مورد جوشکاری نیست. با این حال، مواقعی وجود دارد که جوشکاری سربار ضروری است. آنچه می‌خواهیم بگوئیم ممکن است شما را شگفت زده کنیم. اکثر کلاه ایمنی‌های موجود در بازار برای جوشکاری سربار تایید نشده‌اند.

با توجه به نکاتی که گفته شد، می‌توانید ماسک جوشکاری مورد نظر خود را خریداری کنید. ما برای سهولت کار شما، لیستی از بهترین نمونه‌های ماسک جوشکاری ارزان، باکیفیت و پرفروش موجود در بازار را جمع آوری کرده ایم. با کلیک کردن روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت نمایید.


۱ ماسک اتومات جوشکاری ای بی بی مدل ۰۰۱-A

 ماسک اتومات جوشکاری ای بی بی مدل 001-A

مشخصات

  • وزن
    ۸۰۰ گرم
  • استاندارد ایمنی و محافظتی
    EN149: 2001
  • کاربرد
    جوشکاری
  • ویژگی‌های ماسک
    بدون فیلتر
  • سایر توضیحات
    طراحی ساده و جمع و جورکاربری و قابلیت استفاده راحتدارای گستره وسیع دیدکارایی بالاامنیت و اطمینان بالا در برابر خطراتخاموش و روشن شدن خودکاروزن سبکحفاظت در برابر اشعه فرابنفش و فروسرخساخت کشور چین

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲ ماسک جوشکاری مدل ME-2

ماسک جوشکاری مدل ME-2

مشخصات

  • وزن
    ۳۹۰ گرم
  • استاندارد ایمنی و محافظتی
    بدون استاندارد

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳ ماسک جوشکاری مدل ۱۰۰۲ به همراه ۲ عدد شیشه جوشکاری

ماسک جوشکاری مدل 1002 به همراه 2 عدد شیشه جوشکاری

مشخصات

  • وزن
    ۲۷۰ گرم
  • کاربرد
    جوشکاری
  • سایر توضیحات
    این ماسک بصورت دستی استفاده میشود و علاوه بر شیشه روی ماسک همراه با ۲ شیشه جوشکاری نور ۹ ارایه میگردد

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۴ ماسک جوشکاری اخوان مدل PA 2114

ماسک جوشکاری اخوان مدل PA 2114

مشخصات

  • وزن
    ۲۵۰ گرم
  • کاربرد
    جوشکاری

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۵ ماسک جوشکاری مدل SE400 به همراه ۲ عدد شیشه جوشکاری

ماسک جوشکاری مدل SE400 به همراه 2 عدد شیشه جوشکاری

مشخصات

  • وزن
    ۲۰۰ گرم
  • استاندارد ایمنی و محافظتی
    CE

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۶ ماسک جوشکاری مدل YPS-PARS01

ماسک جوشکاری مدل YPS-PARS01

مشخصات

  • وزن
    ۷۰۵ گرم
  • کاربرد
    جوشکاری
  • سایر توضیحات
    – ماسک جوشکاری مدل پارس- وضعیت حالت نور روشن: DIN4- وضعیت تاریکی سایه متغییر از ۹ – ۱۳- سرعت تغییر۰.۰۶ میلی ثانیه (از حالت روشن به حالت تاریک)- روشن و خاموش شدن بطور کاملا اتومات- منبع انرژی سلول خورشیدی- تعداد سنسور قوسی ۲ عدد- ناحیه دید ۹۰ در ۳۵ میلی متر- درجه حرارت موثر :۵۵+ – ۵- سانتیگراد- مقدار نفوذ اشعه فرابنفش: ۰.۰۰۰۳ در ۳۱۳-۳۶۵ میلی متر- مقدار نفوذ اشعه مادون قرمز : حداقل ۰.۰۲۷ در ۷۸۰-۱۳۰۰ میلیمتر حداکثر:۰.۰۸۵ در ۱۳۰۰-۲۰۰۰ میلی متر- مدت زمان مکث: ۰.۱ – ۱.۰

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۷ ماسک جوشکاری به پارت مدل YPZM-2233FF

ماسک جوشکاری به پارت مدل YPZM-2233FF

مشخصات

  • وزن
    ۵۰۰ گرم
  • استاندارد ایمنی و محافظتی
    EN374
  • کاربرد
    جوشکاری
  • سایر توضیحات
    – ماسک جوشکاری اتومات به پارت- کلاه بصورت اتومات هنگام جوشکاری بالنز اتومات تاریک و روشن می شود- دارای سه حالت تنظیم این سه حالت به شرح ذیل می باشد:- ولوم تاریکی لنز از ۹ تا ۱۳درجه تاریکی – روشنی یک ولوم جهت سرعت تاریک شدن لنز – یک ولوم جهت ماندگاری تاریکی پس از اتمام قوس جوشکاری- میزان مرغوبیت و کیفیت ظاهری : کیفیت محصول باتوجه به مواد اولیه درجه یک قابل قبول می باشد

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۸ ماسک جوشکاری مدل ۷۶۶۱

ماسک جوشکاری مدل 7661

مشخصات

  • وزن
    ۱۰۰ گرم
  • استاندارد ایمنی و محافظتی
    بدون استاندارد

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۹ ماسک جوشکاری مدل NU222

ماسک جوشکاری مدل NU222

مشخصات

  • وزن
    ۳۸۹ گرم
  • کاربرد
    جوشکاری
  • سایر توضیحات
    این ماسک دارای اهرم بالا و پایین کردن شیشه جوشکاری بدون لزوم برداشتن ماسک از سر می باشد

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۰ ماسک جوشکاری مدل TK 1008

ماسک جوشکاری مدل TK 1008

مشخصات

  • وزن
    ۱۹۰ گرم
  • کاربرد
    جوشکاری
  • سایر توضیحات
    این ماسک بسیار سبک و کارا می باشد و یک عدد شیشه نور ۹ کنزاکس روی ماسک تعبیه کرده ایم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۱ ماسک جوشکاری هترمن بسته یک عددی

ماسک جوشکاری هترمن بسته یک عددی

مشخصات

  • وزن
    ۲۰۰ گرم
  • کاربرد
    جوشکاری
  • سایر توضیحات
    دارای لنز متحرک و قابل تعویض دارای یک لنز شفاف و قابلیت نصب یک لنز دیگر در جلوی آن دارای نگه‌دارنده‌ی قابل تنظیم دارای ساختار پلاستیکی مستحکم ایجاد پوشش کامل روی صورت

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۲ ماسک جوشکاری کد ۴۵۵۴

ماسک جوشکاری کد 4554

مشخصات

  • ابعاد
    ۳۰ × ۵۰ سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۰۰ گرم
  • استاندارد ایمنی و محافظتی
    EN149:2010
  • کاربرد
    جوشکاری
  • ویژگی‌های ماسک
    ثابت

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۳ ماسک جوشکاری مدل M12

ماسک جوشکاری مدل M12

مشخصات

  • وزن
    ۲۰۰ گرم
  • کاربرد
    جوشکاری
  • سایر توضیحات
    ماسک جوشکاری MRTبه همراه یک عدد شیشه جوشکاریدارای دسته برای حمل و قرار دادن ماسک جلوی صورت سهولت در استفاده

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۴ ماسک جوشکاری مدل A 15

ماسک جوشکاری مدل A 15

مشخصات

  • وزن
    ۲۰۰ گرم
  • نوع کاربرد
    جوشکاری
  • سایر توضیحات
    دارای لنز متحرک و قابل تعویضدارای یک لنز شفاف و قابلیت نصب یک لنز دیگر در جلوی آندارای نگه‌دارنده‌ی قابل تنظیمدارای ساختار پلاستیکی مستحکمایجاد پوشش کامل روی صورت

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۵ ماسک جوشکاری مدل کمل کد YPZ-038

ماسک جوشکاری مدل کمل کد YPZ-038

مشخصات

  • وزن
    ۲۹۰ گرم
  • کاربرد
    جوشکاری
  • سایر توضیحات
    – ماسک ایمنی مدل کمل- یک عدد شیشه نور ۹ کنزاکس روی ماسک تعبیه شده است- نسوز در برابر ذرات الکترود- جنس فیبر- این ماسک بسیار سبک و کارا می باشد – دارای دستگیره برای نگه داشتن جلوی صورت

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۶ ماسک جوشکاری اخوان مدل گارد

ماسک جوشکاری اخوان مدل گارد

مشخصات

  • وزن
    ۲۱۷ گرم
  • استاندارد ایمنی و محافظتی
    CE
  • کاربرد
    جوشکاری
  • ویژگی‌های ماسک
    قابل تعویض

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۷ شیشه ماسک جوشکاری مدل clear3 مجموعه ۳ عددی

شیشه ماسک جوشکاری مدل clear3 مجموعه 3 عددی

مشخصات

  • وزن
    ۲۰ گرم
  • استاندارد ایمنی و محافظتی
    بدون استاندارد
  • سایر توضیحات
    شیشه سفید ماسک جوشکاری طول ۱۰ سانت و عرض ۵ سانت . تعداد ۳ عدد در بسته بندی.

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۸ ماسک جوشکاری مدل YPS-PERSIA04

ماسک جوشکاری مدل YPS-PERSIA04

مشخصات

  • وزن
    ۸۰۰ گرم
  • کاربرد
    جوشکاری
  • سایر توضیحات
    – ماسک جوشکاری مدل پرشیا- وضعیت حالت نور روشن: DIN4- وضعیت تاریکی سایه متغییر از ۹ – ۱۳- سرعت تغییر۰.۰۶ میلی ثانیه (از حالت روشن به حالت تاریک)- روشن و خاموش شدن بطور کاملا اتومات- منبع انرژی سلول خورشیدی- تعداد سنسور قوسی ۲ عدد- ناحیه دید ۹۰ در ۳۵ میلی متر- درجه حرارت موثر :۵۵+ – ۵- سانتیگراد- مقدار نفوذ اشعه فرابنفش: ۰.۰۰۰۳ در ۳۱۳-۳۶۵ میلی متر- مقدار نفوذ اشعه مادون قرمز : حداقل ۰.۰۲۷ در ۷۸۰-۱۳۰۰ میلیمتر حداکثر:۰.۰۸۵ در ۱۳۰۰-۲۰۰۰ میلی متر- مدت زمان مکث: ۰.۱ – ۱.۰

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۹ ماسک جوشکاری مدل Tak Plast

ماسک جوشکاری مدل Tak Plast

مشخصات

  • وزن
    ۰.۰ گرم
  • استاندارد ایمنی و محافظتی
    بدون استاندارد
  • سایر توضیحات
    فاقد شیشه محافظ، پوشش کامل چشم و اطراف آن و محافظت در مقابل براده های ریز، اجسام تیز و …بدنه ای بادوام بالا، مجهز به دسته ای پلاستیکی در داخل ماسک جهت نگه داشتن آن در جلوی صورت

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۰ ماسک جوشکاری کد HMG-00369

ماسک جوشکاری کد HMG-00369

مشخصات

  • وزن
    ۴۰۷ گرم
  • استاندارد ایمنی و محافظتی
    CE
  • کاربرد
    جوشکاری
  • سایر توضیحات
    دارای لنز متحرک و قابل تعویض / دارای یک لنز شفاف و قابلیت نصب یک لنز دیگر در جلوی آن / دارای نگه‌دارنده‌ی قابل تنظیم / دارای ساختار پلاستیکی مستحکم / ایجاد پوشش کامل روی صورت

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۱ ماسک جوشکاری جی ار تی مدل GRT – 300

ماسک جوشکاری جی ار تی مدل GRT - 300

مشخصات

  • وزن
    ۲۵۰ گرم
  • استاندارد ایمنی و محافظتی
    CE

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۲ ماسک جوشکاری مدل A22

ماسک جوشکاری مدل A22

مشخصات

  • وزن
    ۲۷۵ گرم
  • استاندارد ایمنی و محافظتی
    بدون استاندارد

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۳ ماسک جوشکاری توتاص مدل AT 1002

ماسک جوشکاری توتاص مدل AT 1002

مشخصات

  • وزن
    ۴۸۰ گرم
  • استاندارد ایمنی و محافظتی
    CE
  • کاربرد
    جوشکاری
  • ویژگی‌های ماسک
    ثابت

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۴ ماسک جوشکاری تک پلاست مدل PA 2115

ماسک جوشکاری تک پلاست مدل PA 2115

مشخصات

  • کاربرد
    جوشکاری
  • سایر توضیحات
    فاقد شیشه

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۵ ماسک جوشکاری آ.ب مدل AB_01

ماسک جوشکاری آ.ب مدل AB_01

مشخصات

  • وزن
    ۳۹۵ گرم
  • استاندارد ایمنی و محافظتی
    CE
  • سایر توضیحات
    قابلیت کنترل نور از نمره ۹ تا ۱۳ولوم کنترل حساسیتولوم کنترل تاخیر لنزدارای سه طلقدارای هدگر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۶ ماسک جوشکاری مدل ۱۰۰۱

ماسک جوشکاری مدل 1001

مشخصات

  • وزن
    ۲۷۰ گرم
  • کاربرد
    جوشکاری
  • سایر توضیحات
    این ماسک بصورت دستی و دارای شیشه جوشکاری روی ماسک می باشد

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۷ ماسک جوشکاری مدل بلک بول کد YPM-035

ماسک جوشکاری مدل بلک بول کد YPM-035

مشخصات

  • وزن
    ۲۸۰ گرم
  • کاربرد
    جوشکاری
  • سایر توضیحات
    – ماسک ایمنی مدل بلک بول- یک عدد شیشه نور ۹ کنزاکس روی ماسک تعبیه شده است- نسوز در برابر ذرات الکترود- جنس فیبر- این ماسک بسیار سبک و کارا می باشد – دارای دستگیره پیچی برای نگه داشتن جلوی صورت – مستحکم و بسیار سبک

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۸ ماسک جوشکاری مدل HU WELD

ماسک جوشکاری مدل HU WELD

مشخصات

  • وزن
    ۴۵۰ گرم
  • استاندارد ایمنی و محافظتی
    بدون استاندارد
  • کاربرد
    جوشکاری
  • ویژگی‌های ماسک
    ثابت
  • سایر توضیحات
    ضعیت حالت نور روشن: DIN4- وضعیت تاریکی سایه متغییر از ۹ – ۱۳- سرعت تغییر۰.۰۶ میلی ثانیه (از حالت روشن به حالت تاریک)- روشن و خاموش شدن بطور کاملا اتومات- منبع انرژی سلول خورشیدی- تعداد سنسور قوسی ۲ عدد- ناحیه دید ۹۰ در ۳۵ میلی متر- درجه حرارت موثر :۵۵+ – ۵- سانتیگراد- مقدار نفوذ اشعه فرابنفش: ۰.۰۰۰۳ در ۳۱۳-۳۶۵ میلی متر- مقدار نفوذ اشعه مادون قرمز : حداقل ۰.۰۲۷ در ۷۸۰-۱۳۰۰ میلیمتر حداکثر:۰.۰۸۵ در ۱۳۰۰-۲۰۰۰ میلی متر- مدت زمان مکث: ۰.۱ – ۱.۰

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۹ ماسک جوشکاری تک پلاست مدل T12

ماسک جوشکاری تک پلاست مدل T12

مشخصات

  • وزن
    ۶۰۰ گرم
  • کاربرد
    جوشکاری
  • سایر توضیحات
    ماسک جوشکاری به همراه یک عدد شیشه جوشکاری دارای مکانی بای قرارگیری سر در داخل آنسهولت در استفاده

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳۰ ماسک جوشکاری مدل S005 به همراه ۲ عدد شیشه ماسک جوش کاری

ماسک جوشکاری مدل S005 به همراه 2 عدد شیشه ماسک جوش کاری

مشخصات

  • وزن
    ۲۰۰ گرم
  • استاندارد ایمنی و محافظتی
    CE
  • کاربرد
    عمومی
  • ویژگی‌های ماسک
    قابل تعویض

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

امیدواریم این مطلب اطلاعات کافی را برای خرید ماسک جوشکاری در اختیار شما قرار دهد. سوالات خود را می‌توانید از طریق فرم ارسال دیدگاه ها با ما در میان بگذارید.

بیشتر بخوانید: راهنمای خرید عینک ایمنی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا