تجهیزات تردد، حفاظت و امنیت

قفل هوشمند، راهنمای خرید اینترنتی بهترین قفل هوشمند درب و کرکره ارزان

نکات مهمی که هنگام خرید قفل هوشمند باید به آن‌ها توجه داشته باشید.

به طور قطع شما هم آن روزهایی را که به درب ورودی منزل خود رسیده‌اید و چند دقیقه‌ از وقت خود را صرف پیدا کردن کلید از داخل کیف یا وسایل خود کرده‌اید را به خاطر دارید؟ این ناامید کننده است و برای همه ما اتفاق می‌افتد. اما اگر به دنبال راه‌های آسان‌تری برای ورود و خروج از منزل خود هستید، ممکن است بخواهید یک قفل هوشمند را خریداری کنید. هیچ چیز مانند وحشت محض نیست که متوجه شوید فراموش کرده‌اید درب ورودی خود را قفل کنید، به خصوص زمانی که وقت کافی برای بازگشت و قفل کردن مجدد آن را ندارید. حتی سرسخت‌ترین سیستم امنیتی نیز با باز شدن قفل درب منسوخ می‌شود، که به طور تصادفی بیشتر سارقان با این روش وارد خانه‌ها می‌شوند. خوشبختانه، اگر قفل هوشمند دارید، دیگر هرگز این مشکل را تجربه نخواهید کرد، زیرا می‌توان آن‌ها را از راه دور قفل یا باز کرد. البته، قفل‌های هوشمند موضوع بسیار گسترده‌ای هستند، با عواملی مانند امنیت دیجیتال، هزینه‌های نصب و تجهیزاتی که لازم دارند. این راهنما همه آن‌ها را پوشش می‌دهد.

همان‌طور که گفته شد، همه قفل‌های هوشمند یکسان نیستند. گزینه‌های بدون کلید، گزینه‌های بلوتوث‌دار، قفل‌هایی که از اثرانگشت شما استفاده می‌کنند، قفل‌هایی که روی درب‌های فعلی شما قرار می‌گیرند و قفل‌های جایگزین کامل بسته‌بندی وجود دارد. اگر در زمینه فناوری خانه هوشمند تازه کار هستید، پیمایش می‌تواند دشوار باشد. در اینجا نگاهی به گزینه‌های قفل هوشمند امروزی، آنچه که باید قبل از خرید یک قفل بدانید و نحوه انتخاب قفل مناسب برای نیازهای شما آورده شده است.

اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که قصد خرید قفل هوشمند را دارید، اما با توجه به تنوع زیاد محصولات و قیمت‌ها با خرید این محصول ارزشمند به مشکل برخورده‌اید، اصلا نگران نباشید. ما در این مقاله شما را با انواع قفل هوشمند آشنا کرده و به شما یک سری نکات مهم را که هنگام خرید قفل هوشمند باید به آن‌ها توجه داشته باشید را آموزش می‌دهیم.

قفل هوشمند چیست و چه کاربردی دارد؟

قفل هوشمند تفاوت چندانی با قفل سنتی ندارد. چیزی که آن را هوشمند می‌کند معمولاً یک اتصال Wi-Fi است که به شما این امکان را می‌دهد، تا قفل فیزیکی را به یک برنامه همراه پیوند دهید. این برنامه به فعالیت‌هایی مانند دسترسی از راه دور، ویژگی‌های موقعیت جغرافیایی مثل باز کردن قفل درب به طور خودکار هنگامی که وارد خیابان می‌شوید و حتی اجازه ایجاد کلیدهای عبور دیجیتال برای سایر اعضای خانواده، دوستان، پیمانکاران یا بازدیدکنندگان را می‌دهد.

حتما بخوانید: راهنمای خرید قفل کتابی

هنگام خرید قفل هوشمند به دنبال چه چیزی باشیم:

دانستن انواع قفل الکترونیکی درب به شما کمک می کند تا بهترین روش را انتخاب کنید. اکثر قفل‌های الکترونیکی در صورت بروز نقص فنی یا باتری، همچنان دارای یک کلید فیزیکی هستند. چندین قفل همچنین ترکیبی از فناوری‌ها را ارائه می‌کنند و چند گزینه بدون کلید را در اختیار شما قرار می‌دهند تا در صورت گم کردن کلید یا فراموش کردن کد پین، قفل در را باز کنید.

انواع قفل هوشمند موجود در بازار:

  1. قفل‌های بلوتوث‌دار: قفل‌های بلوتوث‌دار امکان چندین عملکرد قفل را فراهم می‌کنند. زمانی که در فاصله مشخصی قرار دارید حس می‌کند و با نزدیک شدن به درب قفل را به‌طور خودکار باز می‌کند. با ضربه زدن روی گوشی یا جاکلیدی روی قفل، قفل آن باز می‌شود. بلوتوث از انرژی کم استفاده می‌کند و عمر باتری را برای مدت زمان طولانی تری حفظ می‌کند.
  2. قفل‌هایی بیومتریک: ورود اثر انگشت می‌تواند بسیار راحت باشد، به ویژه برای مشاغل کوچک تا اطمینان حاصل شود که فقط کارمندان مجاز اجازه ورود به مناطق دارای اطلاعات حساس یا محصول گران قیمت را دارند. برنامه نویسی آن‌ها آسان است و اغلب اوقات اجازه می‌دهد تا ۱۰۰ اثر انگشت داشته باشید.
  3. قفل‌های RFID: این روش را بیشتر در محل کار خواهید دید. این اجازه می‌دهد تا از یک جا کلیدی یا کارت برای باز کردن قفل درها استفاده کنید. بیشتر آن‌ها نیاز دارند که فوب یا کارت را روی خواننده RFID فشار دهید، اما برخی از آن‌ها را می‌توان از راه دور باز کرد.
  4. قفل‌های متصل به وای فای: برخی از سیستم های قفل را می‌توان با یک هاب جفت کرد که امکان اتصال Wi-Fi را فراهم می‌کند و عملکرد بیشتری را اضافه می‌کند. با یک قفل متصل به Wi-Fi، می‌توانید به راحتی آمار افرادی که در را باز و بسته می‌کنند، زمانی که این کار را انجام می‌دهند، ردیابی کنید؛ حتی از راه دور در را از هر نقطه از جهان که اتصال سلولی و بی‌سیم دارد، قفل یا باز کنید.

نصب قفل هوشمند:

مگر اینکه آن را به عنوان بخشی از یک سیستم حرفه‌ای نصب شده از یک شرکت امنیتی مانند Vivint یا ADT خریداری کنید، ممکن است مجبور شوید خودتان قفل خود را نصب کنید. اگر در حال تعویض قفل قدیمی خود هستید، این ممکن است دشوار باشد، اما تعدادی منابع آنلاین با دستورالعمل‌های گام به گام وجود دارد. باز هم، حداقل صد دلار دیگر برای شما هزینه خواهد داشت. به طور کلی، خوب است قبل از خرید قفل هوشمند، یک برنامه نصب در ذهن داشته باشید.

چند نکته که باید قبل از نصب یک قفل هوشمند جدید در نظر بگیرید:

  • خرید و استفاده از باتری‌های با کیفیت.
  • در صورت بروز نقص یا قطع برق، همیشه مطمئن شوید که شما و خانواده‌تان یک برنامه پشتیبان برای ورود دارید.
  • چندین برند اکنون گزینه‌های پشتیبان‌گیری کلیدی در صورت خرابی و غیره دارند. و برخی از آن‌ها حتی تبلیغ می‌کنند که بک‌آپ‌های کلیددارشان ضد ضربه هستند.
  • اگر درب شما دارای وسایل تزئینی یا هر مانع احتمالی دیگری است، اطمینان حاصل کنید که با دستگیره چرخش انگشت قفل جدید شما فاصله کافی دارد.
  • سعی کنید همان مارک قفل هوشمند را با قفلی که در حال حاضر روی در خود دارید خریداری کنید. این تنها در صورتی مهم است که قفل هوشمند شما دارای گزینه کلیدی باشد.
  • اگر خانه اجاره‌ای دارید، فراموش نکنید که قبل از خرید و نصب قفل جدید، از صاحبخانه خود اجازه کتبی بگیرید.

قفل هوشمند را روی چه درب‌هایی می‌توان نصب کرد؟

کاملاً بدیهی است که هر دری که امکان دسترسی خارجی به خانه شما را در سطح زمین فراهم می کند باید با یک قفل خوب ایمن شود. اما انواع مختلف درها با انواع مختلفی از قفل کار می‌کنند و هیچ دوتایی برابر نیستند.

  • جلو: اگر می‌خواهید یک درب را با یک قفل هوشمند محکم کنید، از درب ورودی خود یا هر دری که در سطح زمین خانه شما قرار دارد شروع کنید.
  • اتاق خواب: اگر با هم اتاقی‌هایی زندگی می کنید که ممکن است کاملاً با آن‌ها راحت نباشید، ممکن است علاقه مند باشید که یک قفل دیجیتال برای درب اتاق خواب خود نیز تهیه کنید. با این حال، اکثر درهای اتاق خواب فاقد پیچ و مهره هستند، که ممکن است تعداد قفل های هوشمندی را که باید انتخاب کنید محدود کند.
  • کشویی: درهای شیشه‌ای کشویی در سطح زمین خانه شما نیز باید ایمن شوند، اما باز هم، دشوارتر از درهای معمولی هستند. همانطور که گفته شد، چند مدل قفل مختلف در بازار وجود دارد که به طور خاص برای درهای شیشه‌ای کشویی طراحی شده‌اند.
  • درب‌های گاراژ: درب‌های پارکینگ منطقه دیگری هستند که برای یافتن قفل هوشمندی که کار می کند باید کمی بیشتر جستجو کنید. ما توصیه می کنیم ضخامت درب را از قبل اندازه گیری کنید، اما بسیاری از قفل‌های جدید روی نمونه قبلی شما می‌توانند کار کنند.

مزایای استفاده از قفل هوشمند:

هنوز مطمئن نیستید که آیا قفل هوشمند انتخاب مناسبی برای خانه هوشمند شماست؟ بیایید بهترین ویژگی‌های قفل‌های هوشمند را تجزیه کنیم.

  • راحتی: وقتی بازوهای پر از مواد غذایی دارید، هیچ چیز راحت تر از قفل کردن درب ورودی برای شما نیست. امکان دادن رمزهای عبور موقت به مهمانان استرس باقی گذاشتن کلید فیزیکی زیر سنگ را از بین می‌برد.
  • دسترسی از راه دور: از بازدیدکنندگان خارج از شهر گرفته تا کارگران تحویل آمازون، کنترل قفل از راه دور منزل شما را ایمن تر و مدیریت آن را آسان تر می‌کنند.
  • بدون نیاز به کلید: اگرچه اکثر قفل‌های هوشمند کلیدهای فیزیکی را نیز می‌پذیرند، اما به آن‌ها نیازی ندارند، بنابراین دیگر هرگز نگران گم شدن کلیدهای خود نباشید.
  • ادغام پلت فرم هوشمند: با ادغام با دستیارهای صوتی مانند الکسا و دستیار گوگل، می‌توانید به معنای واقعی کلمه درب خود را با استفاده از صدای خود باز کنید. دوباره، زمانی مفید است که دستان شما پر است.

حتما بخوانید: راهنمای خرید قفل درب حیاط

نکات مهم هنگام خرید قفل هوشمند:

  1. رنگ: قفل‌های هوشمند اغلب در رنگ‌های مختلفی مانند خاکستری، برنزی، طلایی و مشکی عرضه می‌شوند. احتمالاً یکی را می‌خواهید که با درب ورودی شما ترکیب شود و خیلی خودنمایی نباشد، زیرا نمی‌خواهید توجه را به قفل هوشمند خود جلب کنید. اما این بدان معنا نیست که نمی‌تواند زیبا به نظر برسد.
  2. سبک: قفل‌های هوشمند نیز در سبک‌های مختلف، از مدرن تا کلاسیک و هر چیز دیگری وجود دارند. باز هم، توصیه می‌کنیم چیزی را پیدا کنید که با بقیه منزل شما طبیعی به نظر می‌رسد و از خیابان زیاد قابل توجه نیست.
  3. محدوده دما: مگر اینکه قفل شما روی قسمت داخلی گیره نصب شود یا درب ورودی شما داخل باشد، شما یک قفل دیجیتال می‌خواهید که بتواند دمای محله شما در طول سال را تحمل کند. بسیاری از آن‌ها محدوده دمایی بالایی دارند، بنابراین این مسئله نباید خیلی بزرگ باشد، حتی اگر در شرایط آب و هوایی شدید زندگی می‌کنید.
  4. مکانیسم باز و بسته کردن قفل: آیا می‌خواهید قفل درب خود را با دستیار صوتی باز کنید؟ صفحه کلید؟ جاکلیدی؟ اثر انگشت؟ کلید معمولی به عنوان پشتیبان؟ برنامه؟ همه موارد بالا؟ این رل مشخص می‌کند که چه نوع قفلی دریافت می‌کنید.
  5. باز کردن خودکار قفل: برخی از قفل‌ها با خروج از خانه به طور خودکار قفل می‌شوند. در حالی که این کار صبح‌های روزهای هفته شما را آسان‌تر می‌کند، ممکن است بخواهید این اطمینان را داشته باشید که قفل کردن فیزیکی منزل شما را فراهم می‌کند.
  6. عمر باتری: برای قفل‌های هوشمند بی‌سیم، عمر باتری مورد توجه است. به دنبال قفل‌های هوشمندی باشید که در این صنعت به صورت استاندارد بین شش ماه تا یک سال دوام می آورند.
  7. سازگاری با تحویل در منزل: یکی از بزرگترین مزایای قفل‌های هوشمند این است که امکان تحویل در منزل را به جای گذاشتن بسته‌های ارزشمند شما در ایوان فراهم می‌کند. متأسفانه، بر اساس نظرسنجی سرقت بسته ما، متأسفانه افزایش خرید آنلاین تنها منجر به سرقت بیشتر بسته‌ها می‌شود، که بر ۲۵ میلیون خانوار در ایالات متحده در ماه می ۲۰۲۰ تأثیر گذاشت. در پاسخ، برخی از شرکت‌ها اجازه تحویل در منزل را می‌دهند. قفل هوشمند Schlage را با زنگ‌های ویدیویی Ring ترکیب می‌کند تا کاربران بتوانند هر زمان که بسته‌هایشان به دستشان رسید هشدار داده شود و به تحویل‌دهنده اجازه ورود به منزل خود را بدهند، خواه از طریق یک در معمولی، گاراژ، دروازه یا حتی یک ماشین باشد.
  8. پشتیبان برق: بدیهی است که ما احساس می کنیم کاملا احمقانه نمی‌توانیم به خانه خود دسترسی داشته باشیم، زیرا اینترنت یا برق ما قطع شده است. گاهی اوقات چیزهای هوشمند بسیار احمقانه هستند. به همین دلیل است که اگر نمی‌توانید از کلید فیزیکی استفاده کنید، توصیه می‌کنیم از قفل هوشمند با نوعی پشتیبان برق استفاده کنید. ممکن است پشتیبان تلفن همراه، تلفن ثابت یا باتری باشد. فقط مطمئن شوید که کاملاً به وای فای یا برق خانه وابسته نیست.
  9. حصار جغرافیایی: تلفن شما همیشه موقعیت مکانی شما را ردیابی می‌کند، پس چرا از آن به خوبی استفاده نکنید؟ برخی از قفل‌ها به ما اجازه می‌دهند تا برنامه‌هایشان را با GPS گوشی‌هایمان متصل کنیم تا وقتی به نزدیکی‌مان رسیدیم قفل آن‌ها باز شود و وقتی به بیرون رفتیم قفل شوند. این راحت بود، اما برخی از افراد ممکن است ترجیح دهند از این ویژگی صرف نظر کنند، زیرا می‌تواند منجر به باز شدن زودهنگام قفل درها شود و امنیت منزل شما را به خطر بیندازد.
  10. گزارش‌های دسترسی: می‌خواهید دقیقاً ببینید چه کسی به خانه شما رفت و آمد دارد، مانند لابی یک هتل پنج ستاره؟ بسیاری از برنامه‌های قفل الکترونیکی گزارش‌های دسترسی را در اختیار کاربران قرار می‌دهند تا بتوانند فعالیت قفل خود را در طول روز پیگیری کنند. بنابراین می‌دانید که آیا بچه‌هایتان بعد از مدرسه مستقیماً برای انجام تکالیف به خانه می‌روند یا یک ساعت در پارک می‌چرخند.
  11. هشدارهای دستکاری: اگر کسی سعی می‌کند زنگ هشدار شما را خراب کند، مهم است که فوراً به شما هشدار داده شود، بنابراین به دنبال قفل‌های هوشمند با هشدارهای دستکاری داخلی باشید.
  12. کلید زدن مجدد: به جای تعویض کامل قفل، برخی افراد ترجیح می‌دهند آن را دوباره کلید بزنند، که اساساً به معنای تغییر آن است تا کلید قدیمی کار نکند. برخی از قفل‌های هوشمند مانند Kwikset SmartKey سازگار با کلید مجدد هستند. در حالی که اکثر مردم مشکلی برای کلید زدن مجدد ندارند، اما اگر فردی در زندگی خود دارید که کلید خانه خود را دارد که دیگر نمی‌خواهید که او دسترسی داشته باشد، کلید مجدد بسیار ساده‌تر از شروع از ابتدا با یک کلید جدید است.
  13. برنامه موبایل: در نهایت، هر قفل هوشمند دارای برنامه تلفن همراه مربوط به خود است که از آن برای کنترل قفل از راه دور، اطلاع از فعالیت آن، راه اندازی geofencing و ادغام پلت فرم هوشمند و موارد دیگر استفاده خواهید کرد. قبل از خرید مطمئن شوید که رتبه بندی مناسبی در فروشگاه اپل یا گوگل پلی دارد.

با توجه به نکاتی که گفته شد، میتوانید قفل هوشمند مورد نظرتان را خریداری نمایید. ما برای سهولت کار شما، لیستی از ۲۸ نمونه قفل هوشمند ارزان، محبوب و پرفروش را برای شما جمع آوری کرده ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را درافت کنید.


۱ قفل هوشمند تشخیص چهره جی لاک مدل D28

قفل هوشمند تشخیص چهره جی لاک مدل D28

مشخصات

  • ابعاد
    ۴۰x8x18 سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۵۳۰ گرم
  • جنس
    فلز
  • نحوه باز شدن قفل
    اثر انگشت
  • سایر توضیحات
    – دارای چشمی و نمایشگر دیجیتال چشمی- دارای دکمه باز و بسته شدن و دکمه زنگ- قابلیت قرارگرفتن مغزی کلید- به همراه مغزی- به همراه – دارای باتری با ظرفیت ۴۲۰۰ میلی‌آمپر، ۳۱ وات و ۸.۴ ولت- دارای کلید و کابل شارژر و کارت هوشمند- تشخیص چهره

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲ قفل هوشمند مدل RFID

قفل هوشمند مدل RFID

مشخصات

  • ابعاد
    ۷x5x3 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۲۰ گرم
  • جنس
    اکریلیک
  • نحوه باز شدن قفل
    الکترونیکی
  • سایر توضیحات
    این محصول سفارش آلمان می باشد و مناسب تمامی کشو ها و کابینت ها می باشد

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳ قفل هوشمند تویا مدل BLE VERSION- Keyless Smart Cylinder

قفل هوشمند تویا مدل BLE VERSION- Keyless Smart Cylinder

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۵x10x7 سانتی‌متر
  • وزن
    ۵۳۰ گرم
  • جنس
    آلومینیوم
  • ضخامت حلقه یا میله
    ۳۵-۴۵
  • نحوه باز شدن قفل
    اثر انگشت
  • سایر توضیحات
    درباره این محصول• دقت: برای درب با ضخامت ۳۵ تا ۴۵ میلی متری مناسب است. لطفا قبل از خرید به ضخامت درب دقت فرمایید.• نصب: نصب آسان، فقط سیلندر قفل خود را برداشته و سیلندر قفل هوشمند را جایگزین می کنید. تمام ابزارها در بسته موجود است. قبل از خرید، عکس مشخصات محصول را چک کنید.• قابلیت ثبت ۱۰۰ اثر انگشت: اثر انگشت اعضای مختلف خانه خود را ذخیره کنید و از برنامه Tuya بدانید که چه کسی در را در چه زمانی درب را قفل یا باز کرده است.• سیستم بلوتوث: با استفاده از بلوتوث تلفن همراه خود، درب را قفل و باز کنید. برای این کار باید تلفن همراه شما نزدیک به قفل باشد.• کنترل برنامه: TUYA Smart بزرگترین اکوسیستم خانه هوشمند جهان است، این قفل از طریق برنامه Tuya پشتیبانی می شود. همچنین با برنامه Smart Life – Smart Living پشتیبانی می شود.• کارت کلید هوشمند: کارت کلید هوشمند را ثبت کنید و با نزدیک کردن کارت کلید هوشمند به کلید، می توانید در را قفل و باز کنید. ۲ کارت کلید در بسته موجود است.• کلید فلزی: کلید فلزی نیز به منظور ایمنی در بسته موجود است، اگر به هر دلیلی نمی توانید قفل را باز کنید، می توان از کلید فلزی استاندارد برای باز کردن قفل، مانند قفل معمولی استفاده کرد. ۲ کلید موجود در بسته (در صورت نیاز توسط قفل ساز قابل تکرار است)• باتری: باتری CR123A ، با استفاده معمولی حدود (۹ قفل/باز کردن در روز)، حدود ۸ ماه قابل استفاده است. درصد باتری در برنامه Tuya قابل مشاهده است.• امنیت: قفل بسیار ایمن، پس از جفت شدن با تلفن و اکانت تویا، امکان بازنشانی قفل یا نفوذ به خانه یا محل کار شما به صورت الکترونیکی برای کسی وجود ندارد. • به همین دلیل از شما درخواست می کنیم: اگر کالا را برمی گردانید، لطفاً قبل از بازگشت، قفل را از حساب خود حذف کرده و پاک کنید.• بدنه فلزی: ساختار یکپارچه آلیاژ آلومینیم باعث می شود که باز کردن قفل را غیرممکن کند.شرایط بازگشت کالا: حتما قبل از بازگشت، قفل را از حساب خود حذف کرده و پاک کنید. در غیر این صورت، قفل غیرقابل استفاده و عودت می باشد.

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۴ قفل هوشمند مدل LC-005

قفل هوشمند مدل LC-005

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۰x10x4 سانتی‌متر
  • وزن
    ۳۰۰ گرم
  • جنس
    فلز و پلاستیک
  • نحوه باز شدن قفل
    الکترونیکی
  • سایر توضیحات
    دارای دفترچه راهنما با توضیحات کامل نصب و راه اندازیدارای یک عدد کارت RFIDدای ۳ عدد تگ RFTC

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۵ قفل هوشمند پیشگامانفر گویا مدل SLS.2022.V1

قفل هوشمند پیشگامانفر گویا مدل SLS.2022.V1

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۰x4x11 سانتی‌متر
  • وزن
    ۹۳۵ گرم
  • جنس
    فلز
  • نحوه باز شدن قفل
    الکترونیکی
  • سایر توضیحات
    قفل هوشمند ضد سرقتامکان باز شدن توسط تگ و ریموت کنترلاقلام همراه :پیچ های نصب ، کابل اتصال برق ، ۳ عدد کلید ، ۳ عدد تگ ، یک عدد ریموت کنترل ، چراغ هشدار

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۶ قفل هوشمند مدل سیستم اینترلاک

قفل هوشمند مدل سیستم اینترلاک

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۸x17x10 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۰۰۰ گرم
  • جنس
    پلاستیک فشرده
  • نحوه باز شدن قفل
    الکترونیکی
  • سایر توضیحات
    این سیستم جهت کنترل تردد در اتاق های تمیز مورد استفاده قرار میگیرد

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۷ قفل مخفی هوشمند مدل AKOLOCK7530

قفل مخفی هوشمند مدل AKOLOCK7530

مشخصات

  • ابعاد
    ۷.۵×۷.۵×۳ سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۵۸ گرم
  • جنس
    فلز و پلاستیک
  • نحوه باز شدن قفل
    بدون کلید
  • سایر توضیحات
    قفل AKOLOCK7530 یک قفل مخفی با قابلیت باز و بسته شدن توسط کارت RFID است. این قفل برای ایجاد امنیت و حفاظت از هر نوع فایل، کابینت، قفسه، کشو، کمدهای خانگی و تجاری مناسب است، این قفل از ۱ کارت مدیریت پشتیبانی می کند و امکان تعریف و حذف کارت های کاربر (تا ۱۳ کارت میهمان) تنها به وسیله کارت مدیریت امکان پذیر است. نصب و برنامه ریزی و راه اندازی آسان در عین ظرافت و زیبایی و کارایی بالای این قفل مخفی و علاوه بر آن، مقاومت بالا قفل در برابر فشار وارده از بیرون (حدود ۵۰۰ نیوتن) آن را به یک انتخاب بی نظیر تبدیل می کند. زبانه قفل فلزی به صورت ضامن نگهدارنده عمل می کند که بدون صدور فرمان کارتخوان قابل باز شدن از بیرون نمی باشد. قفل قابلیت نصب و اجرا به صورت افقی و عمودی برای درب های کشویی، لولایی، کرکره ای و ریلی را دارد و از ویژگی های بارز آن این است که نیاز به هیچ سوراخ کاری در ظاهر درب کمد یا کشو برای کلید وجود ندارد و تمام ملحقات این قفل خارج از دید نصب می گردد. جنس بدنه پلاستیک و زبانه ها فلزی و نوع خاصی از آلیاژ روی است. کارکرد دستگاه توسط ۴ عدد باطری نیم قلم امکان پذیر است و علاوه بر آن امکان تغذیه توسط منبع تغذیه ۶ ولت از طریق پورت ورودی تغذیه اضطراری تعبیه شده برای دستگاه نیز وجود دارد، که می توان ماژول برق اضطراری قفل را در فاصله ای دلخواه از قفل، توسط کابل اتصال (بصورت مخفی) قرار داد. در بسته بندی این قفل، علاوه بر قفل و زبانه، یک عدد کارت RFID، یک عدد برچسب نشانگر و ۷ عدد پیچ جهت نصب وجود دارد. ابعاد بدنه قفل:۷۵x75x30 میلی متر و ابعاد زبانه مقابل قفل: ۷۰×۲۵ میلی متر می باشد.توجه: این قفل برای درهای خارجی یا درهای اصلی به اندازه کافی قوی نیست اما برای درهای داخلی مانند اتاق مناسب است.مشخصات فنی قفل مخفی کارتی:۱-بدون کلید برای باز شدن از کارت مغناطیسی استفاده می شود.۲-منبع تغذیه:۴ عدد باتری نیم قلمی (قابل اتصال به اداپتور جداگانه)۳-هشدار کم شدن قدرت باتری۴-طول پین:۱۶ میلمیتر۵-قدرت تحمل وزن :۱۷۰ کیلوگرم۶-قابل نصب بروی صفحات تا ضخامت ۳۰ میلمیتر۷-شناسایی کارت از فاصله ۶ سانتیمتری از قفل مادر۸-به علت نوع طراحی قفل مخفی ، قابلیت این را دارد که زبانه آن هم با زاویه ۱۸۰ و هم با زوایه ۹۰ درجه به بدنه قفل نصب گردد .

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۸ قفل هوشمند مدل وستوک گرد

قفل هوشمند مدل وستوک گرد

مشخصات

  • ابعاد
    ۶x6x7 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۰۰۰ گرم
  • جنس
    آلومینیوم
  • نحوه باز شدن قفل
    اثر انگشت

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۹ قفل هوشمند اثر انگشتی مدل fingerprint lock

قفل هوشمند اثر انگشتی مدل fingerprint lock

مشخصات

  • ابعاد
    ۸x5x2 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۹۵ گرم
  • جنس
    استیل
  • ضخامت حلقه یا میله
    ۱۰ میلیمتر
  • نحوه باز شدن قفل
    اثر انگشت
  • سایر توضیحات
    این قفل هوشمند دارای اپلیکیشن اتصال با بلوتوث استنحوه دریافت اپلیکیشن در دفترچه راهنمای محصول ذکر شده استقابلیت ثبت ۱۰ گروه اثر انگشتقفل سریع و هوشمند و مقاوم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۰ قفل هوشمند آلترالاک مدل Smart Lever

قفل هوشمند آلترالاک مدل Smart Lever

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۶×۷.۵×۶.۷ سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۷۰۰ گرم
  • جنس
    استیل ضد زنگ
  • نحوه باز شدن قفل
    اثر انگشت
  • سایر توضیحات
    – آپشن های متنوع باز کردن قفل شامل: نسل دوم اثر انگشت، اپلیکیشن گوشی موبایل، صفحه کلید ضد جاسوسی، کلید، اپل واچ ، – متریال بادوام زینک آلومینیوم ، – مدیریت قفل از طریق اپ U-tec از راه دور، – قابلیت کار با الکسا، google assistant، IFTTT،- مناسب جهت هوشمند سازی خانه یا محل کار،

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۱ قفل هوشمند اکسل مدل EX-Z14 مجموعه دو عددی

قفل هوشمند اکسل مدل EX-Z14 مجموعه دو عددی

مشخصات

  • ابعاد
    ۷x7x44 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۰۰۰ گرم
  • جنس
    استیل ضد زنگ
  • نحوه باز شدن قفل
    اثر انگشت
  • سایر توضیحات
    مواد پانل: آلیاژ آلومینیوم + قفل PP مواد بدنه: فولاد ضد زنگ

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۲ قفل هوشمند اکسل مدل EX-Z 17 مجموعه دو عددی

قفل هوشمند اکسل مدل EX-Z 17 مجموعه دو عددی

مشخصات

  • ابعاد
    ۷x9x36 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۰۰۰ گرم
  • جنس
    استیل ضد زنگ
  • نحوه باز شدن قفل
    اثر انگشت

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

امیدواریم این مطلب اطلاعات کافی را برای خرید قفل هوشمند در اختیار شما قرار دهد. سوالات خود را می توانید از طریق فرم ارسال دیدگاه ها با ما در میان بگذارید.

در ادامه بیشتر بخوانید: راهنمای خرید ظرف سالاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا