لوازم جانبی خودرو

قفل فرمان خودرو، راهنمای خرید بهترین مارک قفل فرمان ضد سرقت خودرو ارزان

نکات مهم و کاربردی که هنگام خرید قفل فرمان خودرو باید به آن‌ها توجه داشته باشید.

یکی از لوازم جانبی مهم و ضروری در اتومبیل‌های امروزی قفل فرمان خودرو می‌باشد. سارق‌های حرفه‌ای خودرو همیشه به سراغ سرقت خودروهایی می‌روند که سرقت آن‌ها راحت‌تر و بدون دردسر تر است. هیچ وقت سارق خود را به خطر نمی‌اندازد تا یک خودرو که از نظر امنیتی توسعه یافته را سرقت کنند. قفل فرمان خودرو یکی از تجهیزات مهمی است که جلوی سرقت خودرو را تا حد زیادی می‌گیرد. شاید دزدگیر خودرو را یک سارق حرفه‌ای ظرف مد چند ثانیه قطع کرده و خودرو مجهز به سیستم دزدگیر را سرقت کند، اما قفل فرمان خودرو یک وسیله فیزیکی است که فرمان خودرو شما را قفل می‌کند و سارق قادر به سرقت خودرویی نخواهد بود که فرمان آن قفل شده و امکان چرخیدن آن وجود ندارد. سیستم امنیتی قفل فرمان خودرو از جدیدترین و پیشرفته‌ترین نوع قفل و کلید بهره می‌گیرد که به سادگی هم نمی‌توان آن را باز کرد.

تجربه ثابت کرده همیشه ۹۰ درصد خودروهایی که مورد دستبرد قرار گفته‌اند، فاقد سیستم امنیتی مناسب بوده‌اند. قفل فرمان خودرو یکی از بهترین وسیله‌ها برای جلوگیری از سرقت خودرو است. قفل پدال هم یک وسیله امنیتی مورد تایید می‌باشد، متاسفانه باز و بسته کردن این وسیله وقت گیر بوده و گاهی برای باز و بسته کردن آن مجبور می‌شوید، روی زمین دراز بکشید و لباس‌های شما خاکی و کثیف شوند، بنابراین در بین وسایل امنیتی خودرو قفل فرمان خودرو راحت‌ترین و بی‌دردسر‌ترین وسیله است. با خرید قفل پدال شما باید یک قفل کتابی خوب هم خریداری کنید که قیمت هر دو وسیله یعنی قفل پدال و قفل کتابی چیزی در حدود قیمت ۲ عدد قفل فرمان بوده که از نظر اقتصادی هم مقرون به صرفه نیست. پس می‌توان نتیجه گرفت که ارزان‌ترین و بهترین وسیله امنیتی خودرو قفل فرمان خودرو است.

اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که نگران به سرقت رفتن خودرو خود هستید و قصد خرید قفل فرمان خودرو را دارید، اما با توجه به تنوع زیاد مدل‌ها و قیمت‌ها با خرید این وسیله ارزشمند به مشکل برخورده‌اید، اصلا نگران نباشید. ما در این مطلب شما را با انواع قفل فرمان خودرو آشنا کرده و به شما یک سری نکات مهم را که هنگام خرید قفل فرمان خودرو باید به آن‌ها توجه داشته باشید را آموزش می‌دهیم.

منظور از قفل‌فرمان خودرو چیست؟

نوعی قفل که با قفل‌های معمولی از نظر اندازه متفاوت است، اندازه آن با توجه به فرمان خودرو قابل تغییر می‌باشد، یعنی برای هر خودرویی با هر اندازه فرمانی می‌توان از آن استفاده کرد. برای قفل کردن فرمان نیاز به قفل جداگانه ندارید، در واقع قفل فرمان دارای قفل داخلی است که با یک کلید مخصوص باز و بسته می‌شود. انواع مختلفی دارد که در ادامه به توضیح تک تک آن‌ها می‌پردازیم.

حتما بخوانید: راهنمای خرید دزدگیر خودرو 

انواع مدل‌های قفل‌فرمان خودرو:

  1. قفل‌فرمان تاشو: یکی از دغدغه‌هایی که صاحبان خودروها با این وسیله دارند، اندازه محصول می‌باشد که حجم زیادی از صندوق عقب خودرو آن‌ها را پر می‌کند. مدل تاشو به گونه‌ای طراحی شده که به راحتی می‌توان آن را تا کرد و حجم آن را به نصف کاهش داد. این قفل را به راحتی درون داشبورد یا زیر صندلی خودرو هم می‌توان نگهداری کرد.
  2. قفل‌فرمان عصایی: این نوع قفل از نظر شکل ظاهری شباهت زیادی به عصا دارند به همین علت به آن‌ها قفل‌فرمان عصایی گفته می‌شود. این مدل به منظور کاهش حجم به صورت دو تکه طراحی شده که به صورت پله‌ای می‌توان آن را به سایز فرمان هر خودرویی تبدیل کرد. این مدل دارای یک میله فولادی محکم برای محافظت از سرقت خودرو می‌باشد. دارای دو نوع کلید معمولی و کلید کامپیوتری است.
  3. قفل‌فرمان پدال بند: گاهی خیلی از صاحبان خودرو تنها به قفل کردن فرمان خودرو خود راضی نمی‌شوند و برای بالا بردن امنیت خودرو از قفل پدال هم استفاده می‌کنند. خرید دو وسیله در کنار هم جای بیشتری را برای نگهداری اشغال می‌کند و برای باز و بسته نمودن آن‌ها نیاز به زمان بیشتری است. بنابراین شرکت‌های سازنده قفل فرمانی را ساختند که هر دو کار را با هم انجام دهد. یعنی قفل پدال و فرمان با یک قفل انجام شود.
  4. قفل‌فرمان سه کاره: اگر به دنبال یک قفل برای قفل نمودن تمام قسمت‌های مهم خودرو هستید، پیشنهاد می‌کنم، حتما از قفل سه کاره استفاده کنید. این مدل همانند مدل قبلی قادر به قفل کردن فرمان و پدال با هم می‌باشد. تنها چیزی که آن را از مدل قبلی جدا می‌سازد، امکان قفل کردن دنده و ترمز دستی است. در واقع حتی سارق با یدک کش هم قادر به سرقت خودرو شما نیست. زیرا دنده خلاص نمی‌شود، چرخ‌های عقب خودرو هم آزاد نمی‌شود.
  5. قفل‌فرمان رمز‌دار: با توجه به اینکه بیشتر قفل‌های موجود در بازار را به راحتی با یک شاه کلید می‌توان باز کرد، شرکت‌های سازنده قفل به فکر سیستم جدیدتر و مطمئن‌تری رفتند، از این روز قفل کلید خور را حذف کرده و به جای آن از یک قفل رمزدار استفاده کردند. قفل رمزدار نیاز به کلید ندارد پس با شاه کلید نمی‌توان آن را باز کرد و برای پیدا کردن رمز آن شما نیاز به صرف چند ساعت زمان دارید که هیچ سارقی ریسک این کار را نمی‌کند.

مزایای استفاده از قفل فرمان خودرو:

  • قیمت آن در مقایسه با سایر وسایل امنیتی خودرو مانند دزدگیر و ردیاب خودرو ارزان‌تر است. یعنی ارزش خرید بالایی دارد.
  • این وسیله سرقت خودرو شما را به تاخیر می‌اندازد، یعنی سارق باید برای سرقت خودرو شما مدت زمانی را صرف باز کردن این وسیله کند که در همین حین ممکن است شما سر برسید.
  • در مواردی سارق برای باز نمودن قفل پدال باید بنشیند و شروع به باز نمودن آن کند، در این شرایط سارق دید کافی ندارد به همین دلیل بی‌خیال سرقت خودرو شما می‌شود.
  • معمولا سارق به سراغ خودروهای بدون دردسر می‌رود و وقت خود را با خودروهای دارای قفل و بست مناسب هدر نمی‌دهد. پس تا حدی از وقوع جرم جلوگیری می‌کند.

نحوه استفاده از قفل فرمان خودرو:

این قفل‌ها معمولا دارای دو قسمت هستند که هر طرف دارای یک زائده عصا مانند می‌باشند که برای قفل کردن فرمان استفاده می‌شود. شما باید قفل فرمان را روی فرمان خودرو طور قرار داده که قسمت بلند‌تر آن با شیشه جلو در تماس باشد وقتی که با فشار دادن دو طرف قفل فرمان اندازه فرمان شما شد با چرخاندن کلید می‌توانید آن را قفل کرده تا به همان حالت باقی بماند و برای باز کردن کافی است با چرخاندن کلید درون مغزی آن را باز کنید‌.

بهترین مارک قفل فرمان ضد سرقت:

شما هرگز نمی‌توانید کسی را پیدا کنید که بتواند با قطعیت یک برند خاص را به عنوان بهترین مارک قفل‌فرمان به شما معرفی کند. زیرا این کار عملا غیر ممکن است و از آنجایی که برندهای باکیفیت زیادی در رابطه با تولید قفل‌فرمان فعالیت می‌کنند نمی‌توان تنها یک برند خاص را به شما معرفی کرد و از آنجایی که وب سایت کیمیک یک رسانه علمی و آموزشی است و نه تبلیغاتی در ادامه لیستی از چند نمونه قفل‌فرمان خوب و باکیفیت را به شما معرفی می‌کنیم.

  • قفل‌فرمان خودرو Alive
  • قفل‌فرمان خودرو اسپارکو
  • قفل‌فرمان خودرو گلد
  • قفل‌فرمان خودرو لوکمس
  • قفل‌فرمان خودرو شیلدر
  • قفل‌فرمان خودرو اکتیو تولز
  • قفل‌فرمان خودرو وی ام ان
  • قفل‌فرمان خودرو سامکو
  • قفل‌فرمان خودرو کلاویس
  • قفل‌فرمان خودرو نووا

حتما بخوانید: راهنمای خرید ردیاب خودرو

نکات مهم هنگام خرید قفل فرمان خودرو:

  1. قیمت محصول: همیشه قبل از هر کاری به قیمت محصول توجه کنید، هیچ وقت یک قفل‌فرمان ارزان دارای کیفیت بالا نیست و نباید انتظار زیادی از آن داشته باشید، البته به این معنا نیست که همیشه اجناس گران ‌قیمت را خریداری کنید، بلکه اجناس خیلی ارزان را نباید خریداری کرد.
  2. نوع محصول: قفل‌فرمان هم مانند وسایل دیگر دارای نمونه‌های مختلف است که شما باید با توجه به نوع استفاده خود یکی از آن‌ها را انتخاب کنید. اگر شما تنها به یک قفل‌فرمان خالی راضی می‌شوید، بهتر است نمونه تاشو آن را خریداری کنید چون جای کمتری را اشغال می‌کند. اگر به قفل پدال هم نیاز دارید نمونه قفل پدال دار را انتخاب کرده در غیر این صورت با خرید یک نمونه سه کاره می‌توانید علاوه بر فرمان و پدال، ترمز دستی و دنده خود را هم قفل کنید.
  3. جنس قفل: مهم‌ترین نکته در مورد خرید قفل‌فرمان جنس آن می‌باشد. قفل شما نباید جنبه تزئینی داشته باشد، بلکه باید دارای مقاومت بالا در برابر خم شدن و شکستن را داشته باشد. بهترین فلز برای قفل‌فرمان خودرو فلز فولاد ضد زنگ با روکش استیل است. زیرا قفل را در برابر ضربه، شکستن و خم کردن مقاوم می‌کند.
  4. مکانیسم قفل: برخی مدل‌های دارای کلید معمولی هستند که یک سارق حرفه‌ای به راحتی ان‌ها را با شاه کلید و حتی یک سنجاق سر به راحتی باز می‌کند به همین دلیل مدل‌های جدیدتری روی کار آمدند که باز کردن آن‌ها کار هر سارقی نیست و تنها کار یک دزد حرفه‌ای است که به آن‌ها کلید کامپیوتری گفته می‌شود. خیلی از افراد به هیچ قفل و کلیدی اعتماد ندارند زیرا سارق‌ها اطلاعات خود را آپدیت می‌کنند، پس بهترین مکانیسم مدل رمزدار است.
  5. تناسب با مدل خودرو: همان طور که می‌دانید، اندازه فرمان در خودروهای مختلف متفاوت است. بنابراین شما باید برای خرید قفل به اندازه فرمان خودرو خود دقت کنید. اگر از اندازه فرمان خودرو خود اطلاعی ندارید، کافی است مدل خودرو خود را به فروشنده بگوئید تا فروشنده متناسب با مدل خودرو شما بهترین گزینه را به شما معرفی کند.
  6. جنس روکش قفل: همواره روی قسمت‌های فلزی قفل که مستقیم با فرمان در تماس است را به وسیله پلاستیک یا همان pvc عایق می‌کنند تا فرمان شما را زخمی نکند. این روکش باعث می‌شود زمانی که خودرو خود را جلوی آفتاب پارک کرده‌اید هنگام باز کردن دست شما با فلز داغ شده دچار سوختگی نشود. توصیه می‌کنم زمانی که این روکش پاره شده به فکر خرید یک قفل جدید بیافتید.

روش نگهداری از قفل فرمان خودرو:

  • هرگاه احساس کردید که قفل با کلید به سختی باز می‌شود و مقداری گیر می‌کند، چند قطره روغن درون مغزی قفل بریزید.
  • فراموش نکنید که قفل‌فرمان یک وسیله امنیتی خودرو است نه چکش یا چماق پس با این وسیله برای ضربه زدن استفاده نکنید.
  • قفل فرمان را در جاهای خیس و نم‌دار قرار ندهید، زیرا بعد از مدتی دچار زنگ زدگی می‌شود. شاید بدنه قفل دچار زنگ زدگی نشود اما فنرهای درون مغزی قفل دچار زنگ زدگی می‌شوند.
  • در صورتی که احساس کردید، قفل‌فرمان شما باز نمی‌شود، به جای فشار دادن کلید و ضربه زدن به قفل با یک کلید ساز تماس بگیرید، زیرا ممکن است آن را برای همیشه خراب کنید.

با توجه به نکاتی که گفته شد، می توانید قفل فرمان خودرو مورد نظر خود را خریداری نمایید. ما برای سهولت کار شما، لیستی از چند نمونه قفل فرمان خودرو ارزان، با کیفیت و پرفروش موجود در بازار را جمع آوری کرده ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت نمایید.


۱ قفل فرمان خودرو لوکمس مدل A.R.I

قفل فرمان خودرو لوکمس مدل A.R.I

مشخصات

  • ابعاد
    ۵۰*۷ سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۲۰۰ گرم
  • جنس
    فولاد
  • طول
    ۵۰ سانتی‌متر
  • نوع و تعداد کلید
    سه عدد
  • ویژگی‌های قفل فرمان، پدال و زاپاس
    روکش PVC

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲ قفل فرمان خودرو تیوان مدل F1172

قفل فرمان خودرو تیوان مدل F1172

مشخصات

  • ابعاد
    ۳.۵ × ۱۱ × ۵۴ سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۴۰۰ گرم
  • جنس
    فولاد
  • نوع و تعداد کلید
    سه عدد
  • ویژگی‌های قفل فرمان، پدال و زاپاس
    روکش PVC
  • سایر توضیحات
    بدنه تمام فولادی بسیار محکم ۲-قفل برنجی با سیلندر بزرگ و مقاوم در برابر سوراخ کاری ۳- قفل با قابلیت تنظیم به صورت مرحله ای ۴- بدنه با پوشش pvc با کیفیت بالا سه عدد کلید کامپیوتری تمام برنجی مناسب برای انواع خودروها قابل نصب بر روی فرمان های دارای کیسه هوا حداقل و حداکثر باز شدن دهانه قفل : ۲۰-۳۶/۵ سانتی متر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳ قفل فرمان خودرو لوکمس طرح دوبل مدل az68

قفل فرمان خودرو لوکمس طرح دوبل مدل az68

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۲*۱۵*۶۵* سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۰۰۰ گرم
  • جنس
    فولاد
  • نوع و تعداد کلید
    سه عدد
  • ویژگی‌های قفل فرمان، پدال و زاپاس
    قفل کشویی
  • سایر توضیحات
    قفل فرمان lokmas برندی شناخته شده در میان قفلهای فرمان اتومبیل می باشد

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۴ قفل فرمان خودرو لوکمس مدل ۵۵۱

قفل فرمان خودرو لوکمس مدل 551

مشخصات

  • وزن
    ۱۲۰۰ گرم
  • جنس
    فولاد
  • طول
    ۵۹ سانتی‌متر
  • نوع و تعداد کلید
    سه عدد
  • ویژگی‌های قفل فرمان، پدال و زاپاس
    روکش PVC

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۵ قفل فرمان خودرو گلد مدل ۶۸۱۰

قفل فرمان خودرو گلد مدل 6810

مشخصات

  • ابعاد
    ۴۸ * ۷ * ۱۲ سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۲۵۰ گرم
  • جنس
    فولاد
  • طول
    ۴۸ سانتی‌متر
  • نوع و تعداد کلید
    سه عدد
  • ویژگی‌های قفل فرمان، پدال و زاپاس
    روکش PVC

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۶ قفل فرمان خودرو نووا مدل L600

قفل فرمان خودرو نووا مدل L600

مشخصات

  • ابعاد
    ۴۶x10x6 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۶۵۰ گرم
  • جنس
    فولاد
  • نوع و تعداد کلید
    سه عدد
  • ویژگی‌های قفل فرمان، پدال و زاپاس
    روکش PVC

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۷ قفل فرمان خودرو وی ام ان مدل ۶۸۱۹CLS

قفل فرمان خودرو وی ام ان مدل 6819CLS

مشخصات

  • ابعاد
    ۴۹x8x10 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۷۸۰ گرم
  • جنس
    آهن
  • طول
    ۴۹ سانتی‌متر
  • نوع و تعداد کلید
    سه عدد
  • ویژگی‌های قفل فرمان، پدال و زاپاس
    روکش PVC

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۸ قفل فرمان خودرو گلد کد ۶۸۱۰

قفل فرمان خودرو گلد کد 6810

مشخصات

  • ابعاد
    ۴۸x7x12 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۲۰۰ گرم
  • جنس
    فولاد
  • طول
    ۴۸ سانتی‌متر
  • نوع و تعداد کلید
    سه عدد
  • ویژگی‌های قفل فرمان، پدال و زاپاس
    روکش PVC
  • سایر توضیحات
    مناسب برای تمام خودرو ها

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۹ قفل فرمان خودرو توسن مدل TSL480 I

قفل فرمان خودرو توسن مدل TSL480 I

مشخصات

  • ابعاد
    ۴۹x8x13 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۵۰۰ گرم
  • جنس
    فولاد
  • طول
    ۴۸ سانتی‌متر
  • نوع و تعداد کلید
    دو عدد
  • ویژگی‌های قفل فرمان، پدال و زاپاس
    روکش PVC
  • سایر توضیحات
    برای خودروهایی که بین برجستگی قسمت مرکزی فرمان (محل نصب ایربگ) و دور فرمان اختلاف سطح وجود داشته باشد مناسب نیست – دارای بدنه‌ای روکش‌دار برای جلوگیری ایجاد خط و خش – دارای بدنه با دو میله‌ی موازی به ضخامت ۲ میلی‌متر – وزن بسته بندی ۱۷۰۰ گرم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۰ قفل فرمان خودرو لوکمس مدل ۰۱

قفل فرمان خودرو لوکمس مدل 01

مشخصات

  • ابعاد
    ۴۳ سانتی‌متر
  • وزن
    ۵۰۰۰ گرم
  • جنس
    فولاد
  • طول
    ۵۴ سانتی‌متر
  • نوع و تعداد کلید
    سه عدد
  • ویژگی‌های قفل فرمان، پدال و زاپاس
    روکش PVC

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۱ قفل فرمان خودرو لوکمس طرح دوبل مدل ۶۰۹۶

قفل فرمان خودرو لوکمس طرح دوبل مدل 6096

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۲*۱۵*۶۵ سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۰۰۰ گرم
  • جنس
    فولاد
  • طول
    ۶۵ سانتی‌متر
  • نوع و تعداد کلید
    سه عدد
  • ویژگی‌های قفل فرمان، پدال و زاپاس
    روکش PVC
  • سایر توضیحات
    ایمن.دوبل مستحکم.مناسب برای انواع خودروها

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۲ قفل فرمان خودرو توسن مدل TSL-500I

قفل فرمان خودرو توسن مدل TSL-500I

مشخصات

  • ابعاد
    ۵۰x5x6 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۵۰۰ گرم
  • جنس
    فولاد
  • طول
    ۵۰ سانتی‌متر
  • نوع و تعداد کلید
    دو عدد
  • ویژگی‌های قفل فرمان، پدال و زاپاس
    روکش PVC
  • سایر توضیحات
    بدنه مستحکم و فولادیمجهز به روکش PVC جذبی با کیفیتمجهز به زبانه قفل فولادی سخت کاری شدهدارای قفل برنجی با کیفیت همراه با ۲ کلید برنجی کامپیوتریاستفاده از مفتول ۸ میلیمتری و ورق فولادی یکپارچه به منظور افزایش استحکام ابزارمناسب برای تمامی خودروها اعم از سواری، وانت، ون و شاسی بلندمناسب برای خودروهای ایربگ دارقابلیت استفاده از قفل فرمان در محدوده قطر ۱۸ تا ۳۶ سانتی متر فرمان خودرو

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۳ قفل فرمان خودرو مدل ۶۸۸۸A

قفل فرمان خودرو مدل 6888A

مشخصات

  • ابعاد
    ۶۰ × ۱۰ × ۵ سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۵۰۰ گرم
  • جنس
    فولاد
  • طول
    ۶۰ سانتی‌متر
  • نوع و تعداد کلید
    دو عدد
  • ویژگی‌های قفل فرمان، پدال و زاپاس
    روکش PVC

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۴ قفل فرمان خودرو لوکمس مدل LM-21

قفل فرمان خودرو لوکمس مدل LM-21

مشخصات

  • ابعاد
    ۵۰x7x10 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۲۰۰ گرم
  • جنس
    فولاد
  • نوع و تعداد کلید
    دو عدد
  • ویژگی‌های قفل فرمان، پدال و زاپاس
    روکش PVC

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۵ قفل فرمان خودرو وی ام ان مدل ۶۸۱۸LS

قفل فرمان خودرو وی ام ان مدل 6818LS

مشخصات

  • ابعاد
    ۴۷x8x11 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۸۰۰ گرم
  • جنس
    آهن
  • طول
    ۴۷ سانتی‌متر
  • نوع و تعداد کلید
    سه عدد
  • ویژگی‌های قفل فرمان، پدال و زاپاس
    روکش PVC

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۶ قفل فرمان خودرو گارد مدل DOBL-CHANG

قفل فرمان خودرو گارد مدل DOBL-CHANG

مشخصات

  • ابعاد
    ۴۹x7x13 سانتی‌متر
  • وزن
    ۸۵۰ گرم
  • جنس
    فولاد
  • نوع و تعداد کلید
    دو عدد
  • ویژگی‌های قفل فرمان، پدال و زاپاس
    روکش PVC

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۷ قفل فرمان خودرو لوکمس مدل dan18

قفل فرمان خودرو لوکمس مدل dan18

مشخصات

  • ابعاد
    ۴۸x9x10 سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۰۰۰ گرم
  • جنس
    فولاد
  • طول
    ۶۵ سانتی‌متر
  • نوع و تعداد کلید
    دو عدد
  • سایر توضیحات
    قفل فرمان lokmas برندی شناخته شده در میان قفلهای فرمان اتومبیل می باشد

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۸ قفل فرمان خودرو وی ام ان مدل ۶۸۱۷LS

قفل فرمان خودرو وی ام ان مدل 6817LS

مشخصات

  • ابعاد
    ۴۶x9x12 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۸۹۰ گرم
  • جنس
    آهن
  • طول
    ۴۶ سانتی‌متر
  • نوع و تعداد کلید
    سه عدد
  • سایر توضیحات
    مخصوص تمام خودروها بخصوص خودروهای ایربگ دار.

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۹ قفل فرمان خودرو لوکمس مدل ۱۱۱۷

قفل فرمان خودرو لوکمس مدل 1117

مشخصات

  • جنس
    فولاد
  • نوع و تعداد کلید
    سه عدد
  • ویژگی‌های قفل فرمان، پدال و زاپاس
    روکش PVC

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۰ قفل فرمان خودرو مدل F-22

قفل فرمان خودرو مدل F-22

مشخصات

  • ابعاد
    ۵۰x7x10 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۲۰۰ گرم
  • جنس
    فولاد
  • نوع و تعداد کلید
    دو عدد
  • ویژگی‌های قفل فرمان، پدال و زاپاس
    روکش PVC
  • سایر توضیحات
    اکثر قفل فرمان ها قابلیت آن را دارند که قسمت ریلی آن ها از هم کاملا جدا شوند ( برای نظافت ، روغن کاری و …) . بنابراین اگر در هنگام استفاده به طور ناخواسته از ریل خارج کردید ، نگران نشوید ، قسمت جدا شده را در محل خود قرار داده و قفل را باز کنید تا قفل به حالت اول باز گردد.

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۱ قفل فرمان خودرو نووا مدل L400

قفل فرمان خودرو نووا مدل L400

مشخصات

  • وزن
    ۱۴۰۰ گرم
  • جنس
    فولاد
  • طول
    حداقل ۴۶ سانتی متر و حداکثر ۷۱ سانتی‌متر
  • نوع و تعداد کلید
    سه عدد
  • ویژگی‌های قفل فرمان، پدال و زاپاس
    روکش PVC
  • سایر توضیحات
    – مناسب برای تمامی خودروها- دارای بدنه‌ای روکش‌دار برای جلوگیری ایجاد خط و خش- وزن بسته‌بندی ۱۶۰۰ گرم- ابعاد بسته‌بندی ۵۱ × ۸ × ۱۴.۵ سانتی‌متر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۲ قفل فرمان خودرو گلد مدل ۶۰۹۷

قفل فرمان خودرو گلد مدل 6097

مشخصات

  • جنس
    فولاد
  • طول
    حداقل ۴۹ سانتی متر و حداکثر ۶۷ سانتی‌متر
  • نوع و تعداد کلید
    سه عدد
  • ویژگی‌های قفل فرمان، پدال و زاپاس
    روکش فومی
  • سایر توضیحات
    – مناسب برای تمامی خودروها- دارای بدنه‌ای روکش‌دار برای جلوگیری ایجاد خط و خش

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۳ قفل فرمان خودرو مدل Fdshd

 قفل فرمان خودرو مدل Fdshd

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۰x4x50 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۹۳۰ گرم
  • جنس
    فولاد

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۴ قفل فرمان خودرو گلد کد ۶۸۱۰

قفل فرمان خودرو گلد کد 6810

مشخصات

  • ابعاد
    ۴۸x7x12 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۲۰۰ گرم
  • جنس
    فولاد
  • طول
    ۴۸ سانتی‌متر
  • نوع و تعداد کلید
    سه عدد
  • ویژگی‌های قفل فرمان، پدال و زاپاس
    روکش PVC
  • سایر توضیحات
    مناسب برای تمام خودرو ها

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۵ قفل فرمان خودرو نووا مدل L600

قفل فرمان خودرو نووا مدل L600

مشخصات

  • ابعاد
    بسته بندی: ۵۳.۵ × ۱۰ × ۱۴ سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۷۰۰ گرم
  • جنس
    فولاد
  • طول
    حداقل ۴۷ سانتی متر و حداکثر ۶۷ سانتی‌متر
  • نوع و تعداد کلید
    سه عدد
  • ویژگی‌های قفل فرمان، پدال و زاپاس
    روکش PVC
  • سایر توضیحات
    – برای برای خودروهایی که بین برجستگی قسمت مرکزی فرمان (محل نصب ایربگ) و دور فرمان اختلاف سطح وجود داشته باشد مناسب نیست- دارای بدنه‌ای روکش‌دار برای جلوگیری ایجاد خط و خش- دارای بدنه با دو میله‌ی موازی به ضخامت ۲ میلی‌متر- وزن بسته بندی ۱۹۰۰ گرم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۶ قفل فرمان خودرو مدل ۰۹

قفل فرمان خودرو مدل 09

مشخصات

  • ابعاد
    ۴۸x9x10 سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۰۰۰ گرم
  • جنس
    فولاد
  • طول
    ۴۸ سانتی‌متر
  • نوع و تعداد کلید
    دو عدد
  • ویژگی‌های قفل فرمان، پدال و زاپاس
    روکش PVC

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۷ قفل فرمان خودرو نووا مدل L300

قفل فرمان خودرو نووا مدل L300

مشخصات

  • وزن
    ۱۳۵۰ گرم
  • جنس
    فولاد
  • طول
    حداقل ۵۶ سانتی متر و حداکثر ۷۳ سانتی‌متر
  • نوع و تعداد کلید
    سه عدد
  • ویژگی‌های قفل فرمان، پدال و زاپاس
    روکش PVC
  • سایر توضیحات
    – مناسب برای تمامی خودروها به غیر از خودروهایی که بین برجستگی قسمت مرکزی فرمان (محل نصب ایربگ) و دور فرمان اختلاف سطح وجود داشته باشد- دارای بدنه‌ای روکش‌دار برای جلوگیری ایجاد خط و خش- وزن بسته‌بندی ۱۴۵۰ گرم- ابعاد بسته‌بندی ۶۳ × ۷ × ۱۹ سانتی‌متر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۸ قفل فرمان خودرو لوکمس مدل ۶۰۹۷

قفل فرمان خودرو لوکمس مدل 6097

مشخصات

  • جنس
    فولاد
  • نوع و تعداد کلید
    سه عدد
  • ویژگی‌های قفل فرمان، پدال و زاپاس
    روکش PVC

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۹ قفل فرمان خودرو نووا مدل کدF

قفل فرمان خودرو نووا مدل کدF

مشخصات

  • ابعاد
    ۵۵x14x6.5 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۹۵۰ گرم
  • جنس
    فولاد
  • طول
    حداقل ۶۷ و حداکثر ۸۷ سانتی متر سانتی‌متر
  • نوع و تعداد کلید
    سه عدد
  • سایر توضیحات
    – مناسب برای تمامی خودروها- دارای بدنه‌ای روکش‌دار برای جلوگیری ایجاد خط و خش- وزن بسته بندی ۱۹۵۶ گرم- ابعاد بسته بندی ۵۵ × ۶.۵ × ۱۳.۵ سانتی‌متر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳۰ قفل فرمان خودرو مدل ۰۹

قفل فرمان خودرو مدل 09

مشخصات

  • ابعاد
    ۳۶x23x4 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۴۲۰ گرم
  • جنس
    فولاد
  • طول
    ۳۵ سانتی‌متر
  • نوع و تعداد کلید
    دو عدد
  • ویژگی‌های قفل فرمان، پدال و زاپاس
    روکش آهنی
  • سایر توضیحات
    -دارای سیلندر برنجی مقاوم-دارای ۲ عدد کلید کامپیوتری -جنس بدنه فولاد-اندازه طول در حالت بسته: ۳۵۰ میلیمتر-اندازه طول در حالت باز: ۴۳ میلیمتر-مناسب برای تمام خودروهای سواری به جز ال۹۰ و ۲۰۶ و اتومات

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

امیدواریم این مطلب اطلاعات کافی را برای خرید قفل فرمان خودرو در اختیار شما قرار دهد. سوالات خود را می توانید از طریق فرم ارسال دیدگاه ها با ما در میان بگذارید.

در ادامه بیشتر بخوانید: راهنمای خرید کفش نوزادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا