دوچرخهلوازم جانبی موتور سیکلتلوازم ورزشی

فیس موتور سواری، راهنمای خرید اینترنتی فیس یا ماسک موتور سواری ارزان

نکات مهم و کاربردی که هنگام خرید فیس موتور سواری باید به آن‌ها توجه داشته باشید.

lhs;هنگام رانندگی با موتورسیکلت خود، همراه با وسایل اولیه، به یک فیس موتور سواری با کیفیت نیز نیاز دارید که صورت شما را از آفتاب سوزان و آلاینده های مضر محافظت کند. بنابراین فیس‌های صورت سواری بسیار محبوب هستند. به طور معمول، فیس موتور سواری با استفاده از پلی استر و نایلون درجه یک دوخته می‌شود. این ماسک‌های سواری به دلیل وزن سبک، طراحی برتر، مقاومت در برابر تعریق و عملکرد قابل اعتماد بسیار توصیه می‌شوند.

موتورسواری برای افراد ضعیف نیست. در موتور سیکلت، شما با دما، باد، باران، اشکالات و ترافیک سروکار دارید. حتی اگر کلاه ایمنی به سر داشته باشید، باز هم می‌توانید در گرد و غبار و دود را تنفس کنید. اگر در زمان نامناسبی دهان خود را باز کنید، حتی ممکن است دچار مگس شوید. قبل از بیماری COVID-19، فیس‌ موتور سواری بخشی از لباس‌های موتور سواری بود. اگرچه بسیاری از موتورسواران برای استایل خود از فیس موتور سواری استفاده می‌کنند، اما این تنها دلیل استفاده از آن در هنگام رانندگی نیست.

اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که قصد خرید فیس موتور سواری را دارید، اما با توجه به تنوع زیاد محصولات و قیمت‌ها با خرید این محصول ارزشمند به مشکل برخورده‌اید، اصلا نگران نباشید. ما در این مقاله شما را با انواع فیس موتور سواری آشنا کرده و به شما یک سری نکات مهم را که هنگام خرید فیس موتور سواری باید به آن‌ها توجه داشته باشید را به شما آموزش می‌دهیم.

فیس موتور سواری چیست و چه کاربردی دارد؟

استفاده از ماسک محافظ صورت می‌تواند تصاویری از سارقان بانک و سایر جنایات شرم‌آور را به ذهن بیاورد، اما ماسک‌های صورت موتورسیکلت که گاهی به آن کلاهک نیز گفته می‌شود، به پارچه‌ای اشاره دارد که گردن و دهان شما را می‌پوشاند و حتی ممکن است تمام سر شما را پوشش دهد بدون اینکه مانع دید شما شود. در ادامه شما را با یک سری از فواید ماسک صورت موتور سواری آشنا می‌کنیم.

حتما بخوانید: راهنمای خرید عینک موتور سواری

فواید استفاده از فیس موتور سواری:

  1. حفاظت از آلاینده‌ها: تنفس در خاک و دود در حین رانندگی می‌تواند منجر به مشکلات تنفسی شود. ممکن است تنها پس از چند ساعت قرار گرفتن در معرض این آلاینده‌ها سرفه یا خارش گلو داشته باشید. اگر هر روز سوار موتور سیکلت می‌شوید، ممکن است عملکرد ریه شما کاهش یابد. ممکن است آسم یا برونشیت را تشدید کنید. وقتی در جوامع روستایی سوار می‌شوید، ممکن است در معرض آلودگی چندانی نباشید، اما می‌توانید در معرض گرده‌ها قرار بگیرید. ماسک صورت می‌تواند میزان قرار گرفتن در معرض آلودگی را برای شما کاهش دهد.
  2. حفاظت از آب و هوا: ماسک‌های موتور سواری محافظت در برابر آفتاب با SPF 40 را ارائه می دهند. هنگامی که صورت شما در معرض اشعه ماوراء بنفش خورشید قرار می‌گیرد، محافظت بیشتری در برابر آفتاب سوختگی و سرطان پوست می‌خواهید. ماسک صورت به شما کمک می‌کند تا وقتی هوا خنک تر است گرم بمانید. پارچه ما رطوبت و عرق را برای سواری ایمن تر و راحت تر از بین می‌برد.
  3. عملکرد و راحتی: ماسک‌های صورت به راحتی زیر کلاه ایمنی شما قرار می‌گیرند تا بدون توجه به آب و هوا، یک سواری آرام داشته باشید. با دور نگه داشتن گرد و غبار و کثیفی از دهان خود، می‌توانید برای مدت طولانی تری بدون ناراحتی سوار شوید. در حالی که هیچ الزامی برای موتورسواران برای استفاده از ماسک در حین رانندگی وجود ندارد، استفاده از یک ماسک مطمئناً می‌تواند به شما محافظت بیشتری بدهد.l

انواع فیس موتور سواری:

  1. ماسک گرد و غبار: کربن فعال قابل استفاده مجدد Colbiz Dust Mask برای موتور سواران و سایر ورزش‌های فضای باز مناسب است. دارای پنج لایه فیلتر قابل استفاده مجدد و قابل تعویض هستند که آن‌ها را ضد باد و گرد و غبار می‌کند. یکی دیگر از ویژگی‌های شگفت انگیز ماسک‌های گرد و غبار، گیره بینی قابل تنظیم و بند Velcro است که باعث می‌شود آن را به درستی جا بیاندازید. حلقه گوش برای جلوگیری از افتادن آن طراحی شده است. این وزن سبک، قابل تنفس است که آن را در هوای گرم قابل استفاده می‌کند.
  2. ماسک موتور سیکلت فضای باز: این ماسک صورت برای سفرهای طولانی با موتور سیکلت و سایر فعالیت‌های فضای باز مانند اسنوبورد، پیاده‌روی، اسکی و غیره مناسب است. می توانید از این ماسک برای محافظت از صورت و گردن خود در برابر هوای سرد یا آفتاب سوختگی استفاده کنید، البته ناگفته نماند که طراحی خوبی هم دارند.
  3. ماسک موتورسیکلت نیمه صورت: این ماسک سیاه و سفید موتور سیکلت شیک و مناسب برای فعالیت‌های مختلف در فضای باز مانند اسنوبورد و اسکی است. نسبتاً ارزان می‌باشد و دارای ویژگی‌های زیادی مانند پنج دریچه برای تنفس آسان، نوار چسب که باعث می‌شود به راحتی آن را از سر خود خارج کنید و یک پوسته مقاوم در برابر آب با روکش پشمی است که از شما در برابر باد و سرما محافظت می‌کند.
  4. ماسک موتور سیکلت Indie Ridge: ماسک موتور سیکلت Indie Ridge از مواد بسیار سبک وزن و کاملا قابل تنفس ساخته شده است. اگر می‌خواهید در فصل زمستان در دمای سرد خود را گرم نگهداری کنید، بهترین ماسک صورت برای خرید است. علاوه بر این، برای پیاده‌روی، ماهیگیری، اسکی و سایر فعالیت‌های در فضای باز عالی می‌باشد. همچنین برای هر کسی که قصد خرید کلاه موتورسیکلت را دارد یک انتخاب عالی است. لبه‌های لبه دار ماسک به جلوگیری از باز شدن آن‌ها کمک می‌کند در حالی که تناسب یکپارچه آن حداکثر راحتی را تضمین می‌کند.
  5. ماسک صورت در فضای باز GOT Headband: ماسک صورت در فضای باز GOT Headband بهترین انتخاب برای هر کسی است که به دنبال خرید ماسک صورت موتور سیکلت برای هوای گرم است. این ماسک در طرح‌های مختلفی وجود دارد و شما همیشه می‌توانید ماسک صورت مورد نظر خود را بر اساس سبک و ترجیح خود انتخاب کنید. یکی دیگر از ویژگی‌های خوب این ماسک این است که می‌توانید آن را به ۱۶ روش مختلف استفاده کنید و می‌توان از آن برای محافظت در برابر گرد و غبار، اشعه خورشید، باد و حتی سرما استفاده کرد.
  6. ماسک تمام صورت: یک ماسک بسیار کارآمد است که می‌تواند با محافظت کامل از صورت به استثنای چشم از ورود سرما به صورت شما جلوگیری کند. این کاملاً برجسته است و برای گرم نگه داشتن صورت و گردن بسیار عالی عمل می‌کند. علاوه بر این، ماسک کامل صورت بهترین قابلیت تنفس و جذب بالایی دارد. این یکی از همه کاره ترین محافظ های صورت موتور سیکلت برای موتور سواران است.
  7. ماسک موتور سیکلت دو تکه: به دنبال بهترین ماسک صورت موتور سیکلت هستید که از صورت شما در هنگام رانندگی در برابر باد محافظت کند؟ اگر پاسخ مثبت است، پس این ماسک صورت بهترین گزینه برای شماست. ماسک صورت موتور سیکلت دو تکه یکی از بهترین ماسک‌های صورت موتور سیکلت است که می‌توانید برای فعالیت‌های خارج از منزل مانند دویدن، کوهنوردی، ماهیگیری و غیره استفاده کنید. این طراحی شده است تا شما را در فصول سرد راحت و گرم نگه دارد و دارای طراحی جمجمه واضحی است که به خوبی با ویژگی‌ها و اندازه طبیعی صورت شما مطابقت دارد و منعکس کننده آن است.
  8. ماسک موتور سواری ضد باد: ماسک صورت ضد باد یک ماسک یونیسکس است که در برابر گرد و غبار، باد، سرما و آفتاب محافظت می کند. مقاوم در برابر سایش، سبک وزن، بسیار نرم، بدون چین و چروک است و دوام و تنفس بالایی دارد. ماسک صورت ضد باد معمولا ضد حساسیت است و برای فعالیت‌های خارج از منزل مانند مسابقه دوچرخه سواری، اسنوبورد، اسکی و غیره مناسب است.

حتما بخوانید: راهنمای خرید کلاه کاسکت موتور سواری

هنگام خرید فیس موتور سواری چه نکاتی را باید در نظر بگیریم؟

بر کسی پوشیده نیست که ماسک‌های صورت به بخشی از زندگی روزمره ما تبدیل شده‌اند. اگرچه راکبان از زمان‌های بسیار قدیم از ماسک صورت موتور سیکلت استفاده می‌کردند، هرگز نیازی به داشتن ماسک محافظ صورت به اندازه امروز نبوده است. همه ماسک‌های صورت یکسان نیستند یا برای رسیدن به یک هدف طراحی نشده‌اند. انواع دیگر پوشش‌ها برای مدت طولانی مورد استفاده قرار گرفته‌اند، اما این ماسک‌های خاص موتورسیکلت با در نظر گرفتن نیازهای موتورسیکلت طراحی شده‌اند. بنابراین مجبور نخواهید بود از حداکثر محافظت یا سبک موتورسیکلت خود دست بکشید. برخی برای استفاده معمولی بهتر بهینه شده‌اند در حالی که برخی دیگر دارای ویژگی‌های ویژه‌ای برای ایمنی و حفاظت بیشتر هستند. هنگام خرید ماسک صورت موتور سیکلت، در نظر بگیرید که آیا این ماسک دارای شرایط حیاتی زیر است یا خیر.

سبک و طراحی:

  • ماسک‌های صورت موتور سیکلت در سبک‌ها و طرح‌های مختلفی از جمله ماسک تمام صورت موتور سیکلت، ماسک نیم صورت، ماسک صورت باکلاوا و ماسک صورت جمجمه ارائه می‌شوند. اگر به دنبال پوشش کامل هستید، ممکن است بخواهید یک ماسک کامل صورت را در نظر بگیرید که سر، بینی، گونه‌ها و چانه شما را بپوشاند. ماسک تمام صورت از قسمت‌های حیاتی سر شما محافظت کامل می‌کند و فقط چشم‌ها را در معرض دید قرار می‌دهد. می‌توان آن را زیر کلاه ایمنی پوشید و برای جا افتادن مناسب نیازی به بسته شدن ندارد. نیم کلاه ایمنی نیز انتخابی محبوب در بین موتور سواران است زیرا نسبت به ماسک تمام صورت انعطاف پذیری و باز بودن بیشتری را ارائه می‌دهد.
  • ماسک‌های نیمه صورت از بینی، گونه‌ها و چانه شما محافظت می‌کنند و سر شما را در معرض دید قرار می‌دهند. آن‌ها معمولاً با درب‌هایی برای نصب مناسب ارائه می‌شوند. آن‌ها را می‌توان زیر کلاه ایمنی پوشید و با عینک مورد علاقه خود ست کرد.
  • ماسک موتور سیکلت تمام صورت، محافظت در برابر عناصر و همچنین گرما در روزهای سرد را ارائه می‌دهد. اگر در یک محیط سرد زندگی می کنید، یک ماسک کامل صورت برای غلبه بر هوای یخبندان مفید خواهد بود. آن‌ها همچنین برای فعالیت‌ها و شرایط در هوای سرد ایده آل هستند، بنابراین می‌توانید سبک زندگی فعال خود را بدون توجه به شرایط آب و هوایی که در آن زندگی می‌کنید، حفظ کنید.
  • هم ماسک‌های نیمه و هم ماسک‌های تمام‌صورت در رنگ‌ها و الگوهای متنوعی موجود هستند تا با روحیه یا استایل شما مطابقت داشته باشند، بنابراین هرگز سبک موتور سواری خود را از دست ندهید.

حفاظت (UV، باد، ضد آب، عناصر آب و هوا):

  • به عنوان یک موتورسیکلت سوار خطرات زیادی وجود دارد که برخی از آن‌ها شامل آلاینده‌ها، گرد و غبار، زباله‌ها و اشعه ماوراء بنفش است. تنفس کثیفی و مه دود تنها پس از چند ساعت قرار گرفتن در معرض می‌تواند باعث مشکلات تنفسی شود. ماسک صورت موتور سیکلت شما را در برابر آلاینده‌های مضر محافظت می‌کند و اطمینان می‌دهد که سواری ایمن و راحت خواهید داشت.
  • ماسک‌های صورت از مواد مختلف با ضخامت های مختلف ساخته می‌شوند، بنابراین درجات مختلفی از محافظت وجود دارد. ماسک صورت موتور سواری اولین خط دفاعی شما در برابر آلودگی هوا خواهد بود و همچنین از آسیب‌های صورت توسط پرتابه‌ها، حشرات و سایر اشیاء جلوگیری می‌کند.
  • نقش مهم هر ماسک صورت موتورسیکلت محافظت از شما در برابر عوامل جوی خشن مانند باران، مه و سرما است. بدیهی است که شما ماسکی می‌خواهید که در شرایط آب و هوایی بد، راحتی و گرما را برای شما فراهم کند.

مواد (نئوپرن، میکروفیبر):

  • ماسک‌های صورت موتور سیکلت را می‌توان از مواد مختلفی از جمله میکروفیبر، نئوپرن، پنبه، پشم گوسفند، پلی استر و سایر ترکیبات تهیه کرد. هر نوع ماده دارای کیفیت‌های متفاوتی برای محافظت در برابر گرما و راحتی بهتر است.
  • ماسک‌های پنبه‌ای و پشمی برای گرما و محافظت بدون خاصیت ضد آب ایده آل هستند. آن‌ها همچنین ضخیم تر از مواد دیگر و گاهی اوقات حجیم هستند. ماسک‌های صورت نئوپرن برای محافظت در برابر آب و هوا و ضد آب مناسب هستند. شما می‌توانید ماسک‌های صورت موتور سیکلت را با لایه‌های مختلف مواد که مکمل یکدیگر هستند پیدا کنید.

تناسب ماسک:

تناسب فاکتور مهمی است که باید در نظر بگیرید زیرا بر اثربخشی کلی ماسک شما تأثیر می‌گذارد. معمولاً نباید به سراغ ماسکی بروید که خیلی محکم می‌نشیند و تنفس را سخت می‌کند. ماسکی را انتخاب کنید که کمی بزرگتر از صورت شما باشد و بینی، گونه‌ها و چانه شما را پوشش دهد. در نظر بگیرید که آیا ماسک صورت به شما اجازه می‌دهد آن را زیر کلاه ایمنی بدون حجیم شدن استفاده کنید. اگر در هوای سرد زندگی می‌کنید، یک ماسک صورت موتور سیکلت ضخیم تر برای گرمای بیشتر ایده آل است.

تطبیق پذیری (فعالیت‌ها):

شما می‌توانید ماسک صورت خود را برای فعالیت های مختلف در فضای باز مانند اسکی، پیاده روی، اسنوبورد، شکار، دوچرخه سواری، پینت بال هوایی و ماهیگیری استفاده کنید. شما می‌توانید ماسک صورت خود را برای فعالیت‌های مختلف در فضای باز مانند اسکی، پیاده روی، اسنوبورد، شکار، دوچرخه سواری، پینت بال هوایی و ماهیگیری استفاده کنید.

با توجه به نکاتی که گفته شد، می‌توانید فیس موتور سواری مورد نظر خود را خریداری نمایید. ما برای سهولت کار شما، لیستی از چند نمونه فیس موتور سواری ارزان، باکیفیت و پرفروش موجود در بازار را جمع آوری کرده‌ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت کنید.


۱ فیس موتورسواری آگما مدل M916

فیس موتورسواری آگما مدل M916

مشخصات

  • سایر توضیحات
    قابل استفاده در زیر کلاه کاسکت موتورجنس پارچه پنبه می‌باشدنرم و لطیف بدون ایجاد حساسیت بر روی پوست صورتپوشش کامل سرقسمت جلویی آن متحرک و قابل تنظیم، متناسب با ابعاد صورت می‌باشدجلوگیری از آفتاب سوختگی و برخورد اشعه‌های مضر نور خورشید به صورتمحافظت صورت در برابر باد و سرمامحافظت صورت در برابر گرد و غبارمحافظت صورت در برابر برخورد مستقیم سنگریزه و حشرات و…جذب تعرق و کثیفی سراین محصول فری سایز میباشدمناسب برای تمامی فصول سال و همچنین موتورسواری، دوچرخه سواری، کارتینگ، اسکی و سایر ورزش‌های فضای بازبرای شستشو و نگهداری به موارد زیر توجه فرمایید:-در ماشین لباسشویی و حتماً با آب سرد بشویید-به هیچ وجه از سفیدکننده‌ها برای شستشوی استفاده نکنید-پس از شستشو نباید چلانده شود-از خشک کن استفاده نکنید؛ در سایه باید خشک شود و زیر آفتاب قرار نگیرد-با دمای کم اتو کشی شود
  • ابعاد
    ۴۰x27x1 سانتی‌متر
  • وزن
    ۶۰ گرم
  • جنس
    پنبه

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲ فیس موتورسواری مدل پروفشنال

فیس موتورسواری مدل پروفشنال

مشخصات

  • سایر توضیحات
    قابل استفاده در زیر کلاه کاسکت پوشش کامل سر جلوگیری از نفوذ باد و سرما در حد متعادل دارای جنس پنبه ای، نرم و لطیف بدون ایجاد حساسیت بر روی پوست صورت جلوگیری از آفتاب سوختگی صورت و اشعه‌های مضر نور خورشید مناسب برای هوای سرد معمولی، موتورسواری، دوچرخه سواری، اسکی، کوهنوردی برای شستشو و نگهداری به موارد زیر توجه داشته باشید: – در ماشین لباسشویی و حتماً با آب سرد بشوید – به هیچ وجه از سفیدکننده ها برای شستشوی استفاده نکنید – پس از شستشو نباید چلانده شود – از خشک کن استفاده نکنید؛ در سایه باید خشک شود و زیر آفتاب قرار نگیرد – با دمای کم و متوسط اتو کشی شود.
  • ابعاد
    ۴۰x27x1 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۰۰ گرم
  • جنس
    نخ

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳ فیس موتور سواری آگما مدل S1023

فیس موتور سواری آگما مدل S1023

مشخصات

  • سایر توضیحات
    قابل استفاده در زیر کلاه کاسکتپوشش کامل سرجلوگیری از نفوذ باد و سرما در حد متعادلدارای جنس پنبه ای، نرم و لطیف بدون ایجاد حساسیت بر روی پوست صورتجلوگیری از آفتاب سوختگی صورت و اشعه‌های مضر نور خورشیدمناسب برای هوای سرد معمولی، موتورسواری، دوچرخه سواری، اسکی، کوهنوردیبرای شستشو و نگهداری به موارد زیر توجه داشته باشید:- در ماشین لباسشویی و حتماً با آب سرد بشوید- به هیچ وجه از سفیدکننده ها برای شستشوی استفاده نکنید- پس از شستشو نباید چلانده شود- از خشک کن استفاده نکنید؛ در سایه باید خشک شود و زیر آفتاب قرار نگیرد- با دمای کم و متوسط اتو کشی شود.
  • ابعاد
    ۴۰x27x1 سانتی‌متر
  • وزن
    ۸۰ گرم
  • جنس
    کتان

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۴ فیس موتورسواری آگما مدل M917

فیس موتورسواری آگما مدل M917

مشخصات

  • سایر توضیحات
    قابل استفاده در زیر کلاه کاسکت موتورجنس پارچه پنبه می‌باشدنرم و لطیف بدون ایجاد حساسیت بر روی پوست صورتپوشش کامل سرقسمت جلویی آن متحرک و قابل تنظیم، متناسب با ابعاد صورت می‌باشدجلوگیری از آفتاب سوختگی و برخورد اشعه‌های مضر نور خورشید به صورتمحافظت صورت در برابر باد و سرمامحافظت صورت در برابر گرد و غبارمحافظت صورت در برابر برخورد مستقیم سنگریزه و حشرات و…جذب تعرق و کثیفی سراین محصول فری سایز میباشدمناسب برای تمامی فصول سال و همچنین موتورسواری، دوچرخه سواری، کارتینگ، اسکی و سایر ورزش‌های فضای بازبرای شستشو و نگهداری به موارد زیر توجه فرمایید:-در ماشین لباسشویی و حتماً با آب سرد بشویید-به هیچ وجه از سفیدکننده‌ها برای شستشوی استفاده نکنید-پس از شستشو نباید چلانده شود-از خشک کن استفاده نکنید؛ در سایه باید خشک شود و زیر آفتاب قرار نگیرد-با دمای کم اتو کشی شود
  • ابعاد
    ۴۰x27x1 سانتی‌متر
  • وزن
    ۶۰ گرم
  • جنس
    پنبه

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۵ فیس موتورسواری آگما مدل M915

فیس موتورسواری آگما مدل M915

مشخصات

  • سایر توضیحات
    قابل استفاده در زیر کلاه کاسکت موتورجنس پارچه پنبه می‌باشدنرم و لطیف بدون ایجاد حساسیت بر روی پوست صورتپوشش کامل سرقسمت جلویی آن متحرک و قابل تنظیم، متناسب با ابعاد صورت می‌باشدجلوگیری از آفتاب سوختگی و برخورد اشعه‌های مضر نور خورشید به صورتمحافظت صورت در برابر باد و سرمامحافظت صورت در برابر گرد و غبارمحافظت صورت در برابر برخورد مستقیم سنگریزه و حشرات و…جذب تعرق و کثیفی سراین محصول فری سایز میباشدمناسب برای تمامی فصول سال و همچنین موتورسواری، دوچرخه سواری، کارتینگ، اسکی و سایر ورزش‌های فضای بازبرای شستشو و نگهداری به موارد زیر توجه فرمایید:-در ماشین لباسشویی و حتماً با آب سرد بشویید-به هیچ وجه از سفیدکننده‌ها برای شستشوی استفاده نکنید-پس از شستشو نباید چلانده شود-از خشک کن استفاده نکنید؛ در سایه باید خشک شود و زیر آفتاب قرار نگیرد-با دمای کم اتو کشی شود
  • ابعاد
    ۴۰x27x1 سانتی‌متر
  • وزن
    ۶۰ گرم
  • جنس
    پنبه

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۶ فیس موتورسواری آگما مدل M918-B

فیس موتورسواری آگما مدل M918-B

مشخصات

  • سایر توضیحات
    قابل استفاده در زیر کلاه کاسکت موتورجنس پارچه پنبه می‌باشدنرم و لطیف بدون ایجاد حساسیت بر روی پوست صورتپوشش کامل سرقسمت جلویی آن متحرک و قابل تنظیم، متناسب با ابعاد صورت می‌باشدجلوگیری از آفتاب سوختگی و برخورد اشعه‌های مضر نور خورشید به صورتمحافظت صورت در برابر باد و سرمامحافظت صورت در برابر گرد و غبارمحافظت صورت در برابر برخورد مستقیم سنگریزه و حشرات و…جذب تعرق و کثیفی سراین محصول فری سایز میباشدمناسب برای تمامی فصول سال و همچنین موتورسواری، دوچرخه سواری، کارتینگ، اسکی و سایر ورزش‌های فضای باز برای شستشو و نگهداری به موارد زیر توجه فرمایید:-در ماشین لباسشویی و حتماً با آب سرد بشویید-به هیچ وجه از سفیدکننده‌ها برای شستشوی استفاده نکنید-پس از شستشو نباید چلانده شود-از خشک کن استفاده نکنید؛ در سایه باید خشک شود و زیر آفتاب قرار نگیرد-با دمای کم اتو کشی شود
  • ابعاد
    ۴۰x27x1 سانتی‌متر
  • وزن
    ۷۰ گرم
  • جنس
    پنبه

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۷ فیس موتورسواری مدل بیسیک

فیس موتورسواری مدل بیسیک

مشخصات

  • سایر توضیحات
    قابل استفاده در زیر کلاه کاسکت پوشش کامل سر جلوگیری از نفوذ باد و سرما در حد متعادل دارای جنس پنبه ای، نرم و لطیف بدون ایجاد حساسیت بر روی پوست صورت جلوگیری از آفتاب سوختگی صورت و اشعه‌های مضر نور خورشید مناسب برای هوای سرد معمولی، موتورسواری، دوچرخه سواری، اسکی، کوهنوردی برای شستشو و نگهداری به موارد زیر توجه داشته باشید: – در ماشین لباسشویی و حتماً با آب سرد بشوید – به هیچ وجه از سفیدکننده ها برای شستشوی استفاده نکنید – پس از شستشو نباید چلانده شود – از خشک کن استفاده نکنید؛ در سایه باید خشک شود و زیر آفتاب قرار نگیرد – با دمای کم و متوسط اتو کشی شود.
  • ابعاد
    ۴۰x27x1 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۰۰ گرم
  • جنس
    نخ

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۸ فیس موتور سواری آگما مدل A1214

فیس موتور سواری آگما مدل A1214

مشخصات

  • سایر توضیحات
    قابل استفاده در زیر کلاه کاسکتپوشش کامل سرجلوگیری از نفوذ باد و سرما در حد متعادلدارای جنس پنبه ای، نرم و لطیف بدون ایجاد حساسیت بر روی پوست صورتجلوگیری از آفتاب سوختگی صورت و اشعه‌های مضر نور خورشیدمناسب برای هوای سرد معمولی، موتورسواری، دوچرخه سواری، اسکی، کوهنوردیبرای شستشو و نگهداری به موارد زیر توجه داشته باشید:- در ماشین لباسشویی و حتماً با آب سرد بشوید- به هیچ وجه از سفیدکننده ها برای شستشوی استفاده نکنید- پس از شستشو نباید چلانده شود- از خشک کن استفاده نکنید؛ در سایه باید خشک شود و زیر آفتاب قرار نگیرد- با دمای کم و متوسط اتو کشی شود.
  • ابعاد
    ۴۰x27x1 سانتی‌متر
  • وزن
    ۸۰ گرم
  • جنس
    کتان

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

امیدواریم این مطلب اطلاعات کافی را برای خرید فیس موتور سواری در اختیار شما قرار دهد. سوالات خود را می توانید از طریق فرم ارسال دیدگاه ها با ما در میان بگذارید.

در ادامه بیشتر بخوانید: راهنمای خرید تل مو زنانه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا