ابزار غیر برقیباغبانی

فرغون بنایی، راهنمای خرید اینترنتی فرغون بنایی درجه یک ارزان

نکات مهم و کاربردی که هنگام خرید فرغون بنایی باید به آن‌ها توجه داشته باشید.

وقتی نوبت به یافتن فرغون بنایی با بهترین امتیاز می‌رسد، چند نکته وجود دارد که باید در نظر بگیرید. اولین چیزی که باید در نظر بگیرید این است که برای چه کاری از فرغون بنایی استفاده خواهید کرد. اگر در درجه اول از آن برای اهداف باغبانی استفاده می‌کنید، می‌خواهید یکی را پیدا کنید که به طور خاص برای این کار ساخته شده است. اگر از آن برای ساخت و ساز یا سایر اهداف سنگین استفاده می‌کنید، می‌خواهید فرغون بنایی سنگینی پیدا کنید که به طور خاص برای آن نوع کارها طراحی شده است.

نکته دیگری که باید به آن توجه کنید اندازه فرغون بنایی است. اگر به‌دنبال چیزی هستید که به‌ طور خاص برای کارهای سبک حیاط مانند متحرک مالچ طراحی شده باشد، می‌خواهید چیزی را بیابید که چرخ کوچک‌تری داشته باشد و قدرت مانور خوبی داشته باشد. اگر یک منظره‌ساز حرفه‌ای هستید که بارهای کامل یا مواد سنگین را در زمین‌های ناهموار جابه‌جا می‌کنید، یک فرغون بنایی سنگین با چرخ بزرگ، ضربه‌گیری خوب و یک سطل بار بزرگ می‌خواهید. آخرین چیزی که باید در نظر بگیرید قیمت است. شما می‌خواهید فرغون بنایی را پیدا کنید که مقرون به صرفه باشد اما همچنان نیازهای شما را برآورده کند.

اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که قصد خرید یک یا چند فرغون بنایی دارید، اما با توجه به تنوع زیاد مدل‌ها و قیمت‌ها با خرید این وسیله به مشکل برخورده‌اید، اصلا نگران نباشید. ما در این مطلب شما را با انواع فرغون بنایی آشنا کرده و به شما نکات مهمی را که هنگام خرید فرغون بنایی باید به آن توجه داشته باشید را آموزش می‌دهیم.

فرغون بنایی چیست و چه کاربردی دارد؟

فرغون یا همان چرخ دستی نوعی ابزار باغبانی یا ساختمانی است که برای حمل انبوه خاک، علف‌های هرز یا هر بار کوچک دیگری استفاده می‌شود. اگر توده بزرگی از شن برای حرکت دارید، توصیه می‌کنیم از چرخ دستی استفاده کنید. بیشتر چرخ دستی‌ها گاری‌های کوچکی با دو دسته بلند و یک چرخ در جلو هستند که به گونه ای طراحی شده اند که یک نفر به راحتی بتواند بار سنگین را به تنهایی جابجا کند. قدیمی ترین شواهد از چرخ دستی‌ها مربوط به چین باستان است، جایی که یک نقاشی دیواری روی دیوارهای یک مقبره در حدود سال ۱۱۸ پس از میلاد نقاشی شده است که شامل شکلی است که یک چرخ دستی را هل می‌دهد. این کلمه خود یک تغییر قرن چهاردهمی از بارو است، “قاب تخت با دسته برای حمل بار”.

حتما بخوانید: راهنمای خرید کفش ایمنی

چگونه بهترین فرغون بنایی را خریداری کنیم؟

چه در حال جابجایی کمپوست، جابجایی آجر یا به سادگی چیدمان گیاهان باشید، راهنمای متخصص ما می‌تواند به شما کمک کند تا بهترین چرخ دستی را برای حمل بار پیدا کنید.

اجزاء تشکیل دهنده فرغون بنایی:

  • دستگیره‌ها: دستگیره‌های مستقیم سنتی بیشترین قابلیت مانور را دارند و راحت‌ترین کج کردن، چرخاندن و ریختن را انجام می‌دهند، اما به قدرت دست بیشتری نیاز دارند. دستگیره‌های بسته و دسته‌های تک میله‌ای از نظر ارگونومی برتر هستند و کشیدن را آسان تر می‌کنند. در حالی که یک میله می‌تواند به راحتی توسط افراد با هر اندازه‌ای استفاده شود، طراحی سنتی دو دسته برای افرادی که شانه های باریک دارند دشوارتر است.
  • چرخ‌ها: فرغون‌های سنتی دارای یک چرخ در جلو و مرکز است. این طراحی سه پایه باعث می‌شود چرخ دستی به راحتی مانور داده و تخلیه شود، اما کنترل آن به قدرت بیشتری نیاز دارد. دو چرخ در جلو به شما پایداری بیشتری می‌دهد (مفید برای بارهای سنگین یا متعادل). فقط به خاطر داشته باشید که شما درجه‌ای از مانورپذیری را قربانی می‌کنید و این مدل‌ها روی تپه‌ها به خوبی کار نمی‌کنند.
  • پنوماتیک یا غیر پنوماتیک: لاستیک‌های چرخ دستی پنوماتیک دارای یک لوله داخلی هستند که مانند لاستیک دوچرخه یا ماشین آن را پمپ می‌کنید. این هوا به عنوان ضربه گیر عمل می‌کند و به چرخ دستی سواری نرم تری می‌دهد و مدیریت آن را آسان تر می‌کند. اما مانند همه لاستیک‌هایی که لوله‌های داخلی دارند، تایر چرخ دستی پنوماتیک به زمین‌های ناهموار حساس است و می‌تواند ترک بخورد. همچنین، باید مراقب فشار باد لاستیک باشید، زیرا در نهایت بدون تعمیر و نگهداری صاف می‌شود. لاستیک‌های غیر پنوماتیکی از جنس لاستیک جامد هستند. آن‌ها نمی‌توانند پاپ بزنند یا صاف باشند، اما به همین راحتی سوار نخواهند شد. سازش به شکل یک تایر نیمه پنوماتیک وجود دارد، لاستیک لاستیکی با محفظه‌های هوا.

انواع فرغون بنایی موجود در بازار:

سه نوع چرخ دستی در دسترس شماست. انتخاب شما هم به شرایط باغ و هم به ترجیحات شخصی شما بستگی دارد.

  1. فرغون‌های هیبریدی: چرخ دستی‌های هیبریدی ترکیبی از طراحی کلاسیک چرخ دستی است که برای دوران مدرن به روز شده است. در گذشته، فرغون‌ها دارای یک چرخ و یک وان بار بودند که آنقدر کم عمق بود که نمی‌توانستند کار کنند. در حال حاضر، چرخ دستی‌ها با ۱، ۲ یا حتی ۴ چرخ و اندازه های مختلف وان بسته به نوع باری که برای حمل نیاز دارید ارائه می‌شوند.
  2. فرغون‌های برقی: پیشرفته ترین گزینه‌ای که باید در نظر بگیرید چرخ دستی برقی است. همانطور که ممکن است تصور کنید، این‌ها گرانتر از مدل های سنتی یا هیبریدی هستند. حتی پس از خرید، هزینه‌های نگهداری اضافی نیز باید در نظر گرفته شود. در حالی که برخی از این موارد در بازار وجود دارد، آن‌ها خیلی محبوب نیستند و یکی از توصیه‌های من در این راهنما نیستند، فقط به این دلیل که اکثر مردم به آنها نیاز ندارند.
  3. فرغون‌های مورد استفاده در تپه: اگر در یک منطقه تپه‌ای زندگی می‌کنید، یک چرخ دستی سنگین تهیه کنید که استفاده از آن آسان تر است! بیشتر چرخ دستی‌های سنتی برای تپه‌ها مناسب هستند، اما شما می‌خواهید یک چرخ دستی پلاستیکی سبک وزن یا چرخ دستی پلی را انتخاب کنید که به راحتی با بارهای سنگین در آن مانور دهید. یاتاقان‌های توپ در چرخ‌ها باید به خوبی روغن کاری شوند و دسته‌های چوب سخت باید دارای دستگیره هایی باشند که به بالا کشیدن آن از یک تپه کمک کنند. برای این کار از اسکلت فولادی خودداری کنید زیرا به وزن اضافه می‌کند و بار سنگین را حتی سنگین تر می‌کند. همچنین خرید یک چرخ دستی با دو چرخ را در نظر بگیرید تا هنگام بالا و پایین رفتن از شیب های تند یا پیمایش در زمین‌های ناهموار ثبات بیشتری داشته باشید.

جنس فرغون بنایی:

هنوز چند مدل چرخ دستی چوبی قدیمی وجود دارد، اما در بیشتر موارد، فرغون‌های حال حاضر از فولاد یا پلاستیک ساخته شده اند.

  • فرغون‌های بنایی فولادی: ساخت و ساز فولادی رایج است و می‌تواند بارهای با وزن متفاوت را تحمل کند. با این حال، مواد در معرض زنگ زدگی هستند، بنابراین مراقب باشید که چرخ دستی فولادی خود را خارج از عناصر نگه دارید.
  • فرغون‌های بنایی پلاستیکی: ساخت و ساز پلاستیکی بر روی پشت شما (و کیف پول شما) راحت تر است و برای باغبانی سبک مناسب ترین است. اگرچه پلاستیک زنگ نمی‌زند، اما ممکن است در اثر بارهای سنگین یا در نتیجه سرمای شدید ترک بخورد.

چند مدل فرغون “تاشونده” نیز وجود دارد، اگرچه این طرح‌ها برای باغبانانی که فضای ذخیره‌سازی کمی دارند مفید هستند، اما همیشه برای سخت‌ترین کارهای باغی مناسب نیستند.

برای خرید یک فرغون بنایی خوب چقدر باید هزینه کنیم؟

ارزان‌ترین فرغون‌ها معمولاً پلاستیکی با وان‌های کم‌عمق هستند، می‌توانید یکی از آن‌ها را با حداقل بودجه تهیه کنید. اما مراقب باشید، زیرا خرید کالایی ارزان‌تر می‌تواند به یک اقتصاد کاذب تبدیل شود. اگر فقط کار سبک باغبانی انجام می‌دهید و گاراژی برای نگهداری چرخ دستی دارید، یک مدل پلاستیکی ارزان قیمت کافی است. اما برای باغبانان مشتاق یا کسانی از شما که از آن در یک سایت ساختمانی استفاده می کنید، پرداخت بیشتر برای یک مدل فولادی بادوام ارزشمند است.

نکاتی برای استفاده از فرغون بنایی:

  • هنگام استفاده از چرخ دستی‌ها، آن‌ها را تمیز نگه دارید.
  • اجازه ندهید آب در چرخ دستی فلزی بایستد، زیرا ممکن است باعث زنگ زدگی شود.
    چرخ‌های روغنی برای حرکت راحت تر.
  • قسمت جلویی نیمه گرد باعث تخلیه راحت تر می‌شود.
  • مهاربند جلویی که دو دستگیره را بلافاصله در جلوی چرخ به هم وصل می‌کند، می‌تواند هنگام حرکت بارو در امتداد زمین، به‌ویژه اگر دستگیره‌ ها را بالا نگه دارید و روی زمین نامنظم حرکت کنید، روی زمین گیر کند.

فرغون بنایی از کجا بخریم؟

هم خرده فروشان عمومی و هم مغازه‌های باغ اختصاصی طیف وسیعی از چرخ دستی‌ها را ارائه می‌دهند. برای اطمینان از خرید چرخ دستی که به خوبی ساخته شده و استفاده از آن ایمن است، فقط از فروشندگان مورد اعتماد آنلاین یا در فروشگاه خرید کنید. در حالت ایده‌آل، قبل از خرید می‌توانید چرخ دستی را در فروشگاه ببینید، اما اگر این امکان وجود ندارد، قبل از سرمایه‌گذاری تا حد امکان اطلاعات بیشتری در مورد آن پیدا کنید. برای جزئیات بیشتر در مورد خرید آنلاین ایمن و ترتیب بازپرداخت تجهیزات معیوب، به توصیه خرید آنلاین ما مراجعه کنید.

حتما بخوانید: راهنمای خرید ماله بنایی

نکات مهمی که هنگام خرید فرغون بنایی باید در نظر بگیرید:

درست مانند سایر ابزارهای ساختمانی، تعداد زیادی گزینه و سفارشی سازی‌های مختلف وجود دارد که سازندگان چرخ دستی به محصولات خود اضافه می‌کنند. من همه رایج‌ترین ویژگی‌های چرخ دستی را شکسته‌ام تا بتوانید دقیقاً متوجه شوید که هنگام خرید به دنبال چه چیزی باشید.

جنس سینی بارگیری:

سینی بار چرخ دستی شما می.تواند از موارد زیر ساخته شود:

  • چوب
  • پلاستیک (پلی اتلن)
  • پارچه (معمولا یک چرخ دستی تاشو)
  • فلز (فولاد ضد زنگ)

به عنوان یک قاعده کلی، هرچه مواد وان بار سنگین‌تر و محکم‌تر باشد، بارهای سنگین‌تر و ظرفیت بار بیشتری که چرخ دستی می‌تواند حمل کند. در عین حال، این بدان معناست که خود چرخ دستی سنگین‌تر است، که کارکرد آن را سخت‌تر می‌کند. مواد وان باری را انتخاب کنید که بتواند هر چیزی را که می‌خواهید در چرخ دستی خود حمل کنید پشتیبانی کند و در عین حال به اندازه کافی سبک باشد تا بتوانید به راحتی از آن استفاده کنید. برای اکثر مردم، این بدان معناست که یک فلز سبک یا یک پلاستیک پلی اتیلن بهترین انتخاب است.

محدودیت وزن:

هر سازنده چرخ دستی محدودیت وزنی را که چرخ دستی آنها می‌تواند نگه دارد فهرست می‌کند. وزن آن به ساختار چرخ دستی بستگی دارد، با چرخ‌های سنگین‌تر و محکم‌تر که می‌توانند بیشتر را حمل کنند. با این حال، معرفی تخت‌های بار پلی اتیلن باعث شده است که برخی از چرخ دستی‌ها بسیار سبک وزن باشند، اما همچنان ظرفیت بارگیری بالایی دارند.

حجم محموله:

حجم بار به این اشاره دارد که چگونه می‌توانید فضای چرخ دستی خود را پر کنید. اکثر چرخ دستی‌ها به طور متوسط حدود ۱۰ فوت مکعب مواد دارند. حجم فاکتور مهمی است که باید در نظر گرفته شود. اکثر مردم فقط به وزنی که یک چرخ دستی می‌تواند حمل کند نگاه می کنند، کمی فکر کنید و برنامه ریزی نمایید که به طور منظم چه چیزی را در چرخ دستی خود قرار دهید. این بر اندازه ای که باید بخرید تأثیر می‌گذارد.

تعداد چرخ:

چرخ دستی‌ها دارای یک، دو یا چهار لاستیک هستند. چرخ دستی کلاسیک چرخ دستی تک لاستیک است که مانور دادن با آن دشوار است، به خصوص اگر از تپه‌ها بالا می‌روید یا بار سنگینی دارید. با این حال، چرخش در گوشه‌ها و بالا رفتن از مسیرهای باریک نیز آسان تر است. اکثر مردم به خاطر ثبات، یک چرخ دستی دو چرخ را انتخاب می‌کنند. برخی به دنبال هیبریدی چهار چرخ هستند زیرا می‌خواهند آن را به راحتی پشت سر خود بکشند. این‌ها بیشتر شبیه یک گاری باغ هستند که در اینجا به تفصیل آنها را بررسی کرده ایم. لاستیک بادی باعث می‌شود چرخ دستی به راحتی قابل مانور باشد، اما خطر ترکیدن را نیز دارد و شما را مجبور به خرید لاستیک‌های بادی جایگزین می‌کند.

انواع چرخ:

اکثر چرخ دستی‌های باکیفیت دارای لاستیک‌های پنوماتیک هستند که با هوا پر شده و شبیه لاستیک های خودرو هستند. این‌ها بهترین تایرهایی هستند که می‌توانید بخرید، زیرا تقریباً روی هر نوع زمینی به آرامی می چرخند. برخی از مدل‌های ارزان‌تر از لاستیک‌ها صرفه‌جویی می‌کنند و آن‌ها را از پلاستیک یا بدون آج می‌سازند. سعی کنید از این موارد اجتناب کنید؛ زیرا آن‌ها خیلی سریع‌تر شکسته می‌شوند و به طور بالقوه باعث نشت بزرگ در باغ خواهند شد.

بلبرینگ چرخ:

آخرین عاملی که بر لاستیک‌های شما تأثیر می‌گذارد، یاتاقان توپ است که در داخل لاستیک قرار دارد. کیفیت این بلبرینگ هم بر وزنی که چرخ دستی شما می‌تواند تحمل کند و هم بر سرعت و صافی چرخش تایر در امتداد زمین تأثیر می‌گذارد. در صورت امکان چرخ دستی را انتخاب کنید که دارای بلبرینگ با کیفیت و درجه صنعتی باشد. خیلی بیشتر دوام می‌آورد و خراب نمی‌شود.

دستگیره‌ها:

دسته‌های چرخ دستی شما هم بر سهولت چرخاندن و هم در تخلیه بار تأثیر می‌گذارد. اکثر چرخ دستی ها دارای دسته های چوبی بلندی هستند که به جلوی چرخ دستی متصل می شوند تا در هنگام ریختن اهرم به راحتی استفاده شود. برخی از انواع دیگر دارای یک دسته هستند که می‌تواند کشیده شود یا به تراکتور یا ATV متصل شود. این‌ها دارای ویژگی تخلیه بر روی بستر بار خواهند بود، بنابراین مجبور نیستید چرخ دستی خود را به طرز ناخوشایندی خالی کنید.

پایه‌های میخکوب شده:

وقتی فرغون خود را بعد از جابه‌جایی پایین می‌آورید، آن را روی پایه ها قرار می دهید. مگر اینکه چرخ دستی شما دارای چهار چرخ باشد، ساختاری برای استراحت در صورت عدم استفاده خواهد داشت. بهترین آن‌ها از فولاد ضد زنگ ساخته شده‌اند و حتی در زیر سنگین‌ترین بارها تاب نمی‌خورند.

قفسه‌ها:

این یک ویژگی نادر است، اما برخی از چرخ دستی‌ها دارای قفسه‌های ذخیره‌سازی اضافی هستند که در بین دسته‌ها یا کناره‌های وان قرار دارند. آن‌ها به شما امکان می‌دهند اقلام عجیب و غریب، ابزار باغبانی یا کیسه‌های مالچ را بارگیری کنید.

مقاوم در برابر زنگ زدگی:

مگر این‌که از چرخ دستی خود در داخل استفاده کنید (به احتمال زیاد!)، شما می‌خواهید که در برابر عناصر مقاوم باشد. اگر وان بارگیری از پلاستیک تهیه کنید، فقط باید نگران آسیب‌های ناشی از نور خورشید باشید. اگر یکی از فلزات را تهیه می‌کنید، باید نگران زنگ زدگی باشید، بنابراین سعی کنید در صورت امکان از فولاد ضد زنگ تهیه نمایید.

گارانتی‌ها:

هر زمان که روی یک قطعه از تجهیزات باغبانی سرمایه گذاری می‌کنید، به خصوص تجهیزاتی که کمی گران تر است، همیشه خوب است که گارانتی را بررسی کنید. برخی از برندها ضمانت‌های بهتری نسبت به سایرین ارائه می‌دهند، بنابراین قبل از خرید مطمئن شوید که دقیقاً چه مواردی را پوشش می‌دهد و چه چیزی را ندارد. هرچه گارانتی بهتر باشد، بیشتر می‌توانید اعتماد کنید که شرکت پشت محصول آن‌ها ایستاده است.

با توجه به نکاتی که گفته شد، می توانید فرغون بنایی مورد نظر خود را خریداری نمایید‌. ما برای سهولت کار شما، لیستی از چند نمونه فرغون بنایی ارزان، با کیفیت و پرفروش موجود در بازار را جمع آوری کرده ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت نمایید.


۱ فرغون نوین مدل پاکتی – CB- 200-1.8

فرغون نوین مدل پاکتی - CB- 200-1.8

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۳۲x59x51 سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۱ کیلوگرم
  • ضخامت ستون
    ۳ میلی متر
  • ضخامت ورق سینی
    ۱.۵۰
  • ظرفیت حمل بار
    ۲۴۰
  • ظرفیت سینی
    ۲۰۰ کیلوگرم
  • قطر چرخ
    ۳۸ سانتی‌متر
  • سایر توضیحات
    جعبه و شاسی تقویت شده -پایه تقویت شده- دور سینک تسمه ۲ میلی متر بصورت یکپارچه جوش شده -سینک بصورت یک تکه یکسان و بدون چروک – سهولت کار با حالت ایرودینامیک لوله ای شاسی,-شاسی لوله ای و تحمل بار بیشتر -جلوگیری از خرابی زودرس و شکست به واسطه بست های فلزی ۵ میلی جلو و وسط سینک – بست پلاستیک فشرده لوله ای نگهدارنده مانع از خروج شفت – بلبرینگ تایوان -لاستیک گل ریز ایران یاسا -دسته پلاستیک نرم جهت اسیب نرسیدن کف دست -رنگ امیزی ضد زنگ و استاتیکی یکپارچه و بدون درز -استفاده از میل شافت خشکه جت روانکاری و عدم تاب گرفتگی -مهره دنده درشت جهت سهولت تعویض چرخ -روکش بلبرینگ جهت اب نخوردن -و زنگ نزدن و طول عمر بالای بلبرینگ -جوشکاری یکپارچه و زیبایی در کار -رنگ امیزی یکپارچه
  • ویژگی‌های فرغون
    ستون گرد

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲ لاستیک فرغون مدل PA 2621

لاستیک فرغون مدل PA 2621

مشخصات

  • ابعاد
    ۳۳۵x75x20 سانتی‌متر
  • وزن
    ۲.۹۸۶ کیلوگرم
  • قطر چرخ
    ۷۵ سانتی‌متر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳ چرخ فرغون مدل گوریلا کد YP-Z-ALA-350-8

چرخ فرغون مدل گوریلا کد YP-Z-ALA-350-8

مشخصات

  • ابعاد
    ۳۵x35x8 سانتی‌متر
  • وزن
    ۳.۸ کیلوگرم
  • قطر چرخ
    ۸ سانتی‌متر
  • سایر توضیحات
    – چرخ فرغون توپر گوریلا اعلا- تیوبلس و قطر شفت وسط: ۲ سانتی متر- نیاز به باد نداشته و لاستیک آن بدون تیوپ می باشد بسیار مقاوم است- در اصطلاح به چرخ های فرغون تو پر چرخ تیوبلس فرغون نیز گفته می شود- از مزایای این چرخ میتوان به : تیوپلس . ضد پنچری . ضد اسید و باز . ضد روغن . استفاده آسان . تولید شده از بهترین مواد اولیه . مقاوم در برابر حرارت اشاره کرد که همه این ها جهت راحتی در کار کاربران تولید و توضیع شده است..- سایز چرخ : ۸-۳۵۰
  • ویژگی‌های فرغون
    ستون گرد

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۴ فرغون نوین مدل CB- 200-1.8

فرغون نوین مدل CB- 200-1.8

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۳۲x51x59 سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۰ کیلوگرم
  • ضخامت ستون
    ۳
  • ضخامت ورق سینی
    ۱.۵۰
  • ظرفیت حمل بار
    ۲۴۰کیلو
  • ظرفیت سینی
    ۲۰۰ کیلوگرم
  • قطر چرخ
    ۳۸ سانتی‌متر
  • سایر توضیحات
    جعبه و شاسی تقویت شده -پایه تقویت شده- دور سینک تسمه ۲ میلی متر بصورت یکپارچه جوش شده -سینک بصورت یک تکه یکسان و بدون چروک – سهولت کار با حالت ایرودینامیک لوله ای شاسی,-شاسی لوله ای و تحمل بار بیشتر -جلوگیری از خرابی زودرس و شکست به واسطه بست های فلزی ۵ میلی جلو و وسط سینک – بست پلاستیک فشرده لوله ای نگهدارنده مانع از خروج شفت – بلبرینگ تایوان -لاستیک گل درشت یزد تایر-دسته پلاستیک نرم جهت اسیب نرسیدن کف دست -رنگ امیزی ضد زنگ و استاتیکی یکپارچه و بدون درز -استفاده از میل شافت خشکه جت روانکاری و عدم تاب گرفتگی -مهره دنده درشت جهت سهولت تعویض چرخ -روکش بلبرینگ جهت اب نخوردن -و زنگ نزدن و طول عمر بالای بلبرینگ -جوشکاری یکپارچه و زیبایی در کار -رنگ امیزی یکپارچه
  • ویژگی‌های فرغون
    ستون گرد

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۵ تایر فرغون مدل ۸۸

تایر فرغون مدل  88

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۴x15x10 سانتی‌متر
  • وزن
    ۴۰۰ کیلوگرم
  • قطر چرخ
    ۸ سانتی‌متر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۶ چرخ فرغون مدل ۳۵۰.۸

چرخ فرغون مدل 350.8

مشخصات

  • ابعاد
    ۳۶x36x8 سانتی‌متر
  • وزن
    ۳.۳ کیلوگرم
  • ظرفیت حمل بار
    ۱۵۰
  • قطر چرخ
    ۳۶ سانتی‌متر
  • سایر توضیحات
    طرح لاستیک: گل صلیبیتیوبلس

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۷ فرغون مدل C19

فرغون مدل C19

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۳۳x60x55 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۹ کیلوگرم
  • ضخامت ستون
    ۲
  • ضخامت ورق سینی
    ۱
  • ظرفیت حمل بار
    ۲۰۰
  • قطر چرخ
    ۳۸ سانتی‌متر
  • ویژگی‌های فرغون
    ستون گرد

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۸ فرغون مدل FPT

فرغون  مدل FPT

مشخصات

  • ابعاد
    ۵۵x64x138 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۷.۵ کیلوگرم
  • ضخامت ستون
    ۳.۲
  • ضخامت ورق سینی
    ۲
  • ظرفیت حمل بار
    ۲۰۰
  • ظرفیت سینی
    ۲۰۰ کیلوگرم
  • قطر چرخ
    ۸ سانتی‌متر
  • ویژگی‌های فرغون
    ستون مربع

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۹ تیوب فرغون مدل F-400-8

تیوب فرغون مدل F-400-8

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۰x20x5 سانتی‌متر
  • وزن
    ۰.۵ کیلوگرم
  • قطر چرخ
    ۴۰ سانتی‌متر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۰ فرغون تک پرس مدل TPB

فرغون تک پرس مدل TPB

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۳۸*۶۴*۵۵ سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۷.۵ کیلوگرم
  • ضخامت ستون
    ۳.۲
  • ضخامت ورق سینی
    ۱.۲۵
  • ظرفیت حمل بار
    ۲۰۰
  • ظرفیت سینی
    ۲۰۰ کیلوگرم
  • قطر چرخ
    ۳۸ سانتی‌متر
  • سایر توضیحات
    سینک بصورت یک تکهیکسان و بدون چروک و سهولت کار با آن ایرودینامیک شاسی و تحمل بار بیشتر جلوگیری از خرابی زودرس و شکست به واسطه بست های جلو و عقب سینک وجود قلاب ها و تسهیل کار در ارتفاع رنگ کاری به روش کوره ای رنگ بندی متنوع بست نگهدارنده مانع از خروج شفت
  • ویژگی‌های فرغون
    سینی آهنی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۱ فرغون نوین مدل CB- 200-2

فرغون نوین مدل CB- 200-2

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۳۲x59x51 سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۸ کیلوگرم
  • ضخامت ستون
    ۳ ملی متر
  • ضخامت ورق سینی
    ۲ میلی متر
  • ظرفیت حمل بار
    ۲۵۰ کیلوگرم
  • ظرفیت سینی
    ۲۰۰ کیلوگرم
  • قطر چرخ
    ۳۸ سانتی متر سانتی‌متر
  • سایر توضیحات
    جعبه و شاسی تقویت شده -پایه تقویت شده- دور سینک تسمه ۲ میلی متر بصورت یکپارچه جوش شده -سینک بصورت یک تکه یکسان و بدون چروک – سهولت کار با حالت ایرودینامیک لوله ای شاسی,-شاسی لوله ای و تحمل بار بیشتر -جلوگیری از خرابی زودرس و شکست به واسطه بست های فلزی ۵ میلی جلو و وسط سینک – بست پلاستیک فشرده لوله ای نگهدارنده مانع از خروج شفت – بلبرینگ تایوان -لاستیک گل درشت یزد تایر-دسته پلاستیک نرم جهت اسیب نرسیدن کف دست -رنگ امیزی ضد زنگ و استاتیکی یکپارچه و بدون درز -استفاده از میل شافت خشکه جت روانکاری و عدم تاب گرفتگی -مهره دنده درشت جهت سهولت تعویض چرخ -روکش بلبرینگ جهت اب نخوردن -و زنگ نزدن و طول عمر بالای بلبرینگ -جوشکاری یکپارچه و زیبایی در کار -رنگ امیزی یکپارچه
  • ویژگی‌های فرغون
    ستون گرد

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

امیدواریم این مطلب اطلاعات کافی را برای خرید فرغون بنایی در اختیار شما قرار دهد. سوالات خود را می توانید از طریق فرم ارسال دیدگاه ها با ما در میان بگذارید.

در ادامه بیشتر بخوانید: راهنمای خرید اسپری رنگ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا