زنانه

شورت زنانه، راهنمای خرید شورت زنانه بندی طرح‌دار، شیک و مجلسی

نکات مهم و کاربردی که هنگام خرید شورت زنانه باید به آن‌ها توجه داشته باشید.

شورت زنانه معمولاً هیجان‌انگیزترین نوع لباس برای خرید نیست، اما اگر محصول اشتباهی را انتخاب کنید به مشکل بر می‌خورید. هیچ‌کس نمی‌خواهد در تمام طول روز تنه‌هایش را در حال نیشگون گرفتن، افتادگی، غلتیدن یا بلند شدن احساس کند، زیرا این بدان معناست که شما در کشش آن‌ها گیر کرده‌اید. زمانی که بدانید چگونه تناسب مناسبی داشته باشید و پارچه خوبی را انتخاب کنید، پیدا کردن شورت زنانه راحت کار دشواری نیست. شما چه قصد خرید لباس زیر مردانه یا زنانه داشته باشید، دانستن تیپ بدنی به شما کمک می‌کند، زیرا سبک‌های خاص بسته به نوع شکل شما می‌توانند راحت‌تر از بقیه باشند.

اگر از تعداد زیادی از مردم بخواهید که بهترین شورت زنانه را برای شما توصیه کنند، پاسخ‌های مختلفی دریافت خواهید کرد. هر کس در مورد علاقه‌مندی‌های خود نظری دارد، این معمولاً به نوع بدن و ترجیحات شخصی شما بستگی دارد. راحت‌ترین شورت زنانه برای یک نفر ممکن است وسیله شکنجه شخص دیگر باشد. به همین دلیل است که بهترین راه برای خرید شورت زنانه به صورت آنلاین این است که ابتدا شکل‌های مورد علاقه خود را مشخص کنید و از آنجا به بررسی‌ها بپردازید.

اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که قصد خرید شورت زنانه را دارید، اما با توجه به تنوع زیاد محصولات و قیمت‌ها با خرید این پوشاک ارزشمند به مشکل برخورده‌اید، اصلا نگران نباشید. ما در این مقاله شما را با انواع شورت زنانه آشنا کرده و به شما یک سری نکات مهم را که هنگام خرید شورت زنانه باید به آن‌ها توجه داشته باشید را به شما آموزش می‌دهیم.

شورت زنانه چیست و چه کاربردی دارد؟

شورت در انگلیسی آمریکایی که در انگلیسی بریتانیایی به آن یوندی یا شلوار هم می‌گویند. نوعی لباس زیر زنانه است. شورت‌ها می‌توانند فرم دار یا گشاد باشند. اجزای معمولی عبارتند: از یک کمربند الاستیک، یک پانل فاق برای پوشاندن اندام تناسلی که معمولاً با مواد جاذب مانند پنبه پوشانده شده است و یک جفت دهانه پا که مانند بند کمر، اغلب از الاستیک ساخته شده‌اند. در ساخت شورت از مواد مختلفی استفاده می‌شود، اما معمولاً به گونه‌ای انتخاب می‌شوند که قابلیت تنفس داشته باشند. شورت‌ها از مواد مختلفی از جمله پنبه، توری، لاتکس، چرم، لیکرا، مش، نایلون، پی وی سی، پلی استر، پوست خام، ساتن و ابریشم ساخته می‌شوند. ساختمان شورت معمولاً از دو قطعه جلو و عقب تشکیل شده که توسط درزهایی در فاق و کناره‌ها به هم وصل می‌شوند.

حتما بخوانید: راهنمای خرید سوتین زنانه

چگونه شورت زنانه مناسب خود را انتخاب کنیم؟

پارچه لباس زیر زنانه بسیار متنوع است و انتخاب تقریباً نامحدودی را برای خانم‌ها فراهم می‌کند که متناسب با بدن و نیازهای فردی آن‌ها باشد. در واقع، اکثر خانم‌ها به شما خواهند گفت که پارچه یکی از مهم‌ترین عوامل در انتخاب شورت است. هر دو مورد یعنی “تنفس پذیری” و راحتی برای ظاهر و احساس شما بسیار مهم هستند. به همین ترتیب، هر دوی این عوامل می‌توانند در پیشگیری از زخم‌های غیرضروری و عفونت نواحی حساس شما نقش بسزایی داشته باشند.

با این حال، قبل از انتخاب پارچه، خانم‌ها باید چندین فاکتور را در نظر بگیرند. این شامل کشش کلی پارچه، وزن، ظاهر و احساس است. هر یک از این عوامل کاملاً توضیحی هستند و به ترجیحات فردی شما بستگی دارند. برای کشش و وزن، آیا موادی را می‌خواهید که به تناسب نزدیک باشد یا کمی شل باشد؟ به همین ترتیب، آیا مواد ضخیم‌تری می‌خواهید یا نازک‌تر و قابل تنفس‌تر؟ در نهایت از همه مهمتر برای «نگاه» و «احساس» همیشه باید از خود بپرسید: «آیا این مطالب برای من مناسب است؟» آیا این راحت است و به من احساس امنیت می دهد؟

در زیر تعدادی از رایج ترین پارچه‌های موجود در بازار امروز ذکر شده است.

انواع شورت زنانه بر اساس جنس:

  1. شورت‌زنانه پنبه‌ای: پنبه متداول ترین و قابل تنفس‌ترین پارچه برای شورت است و همچنین ترجیح داده می‌شود. برای استفاده روزمره عالی است و خواهید دید که تمام شورت‌های معمولی شما معمولا از پنبه خالص ساخته شده‌اند. اینها برای تابستان، تمرین و استفاده روزانه بهترین گزینه هستند.
  2. شورت‌زنانه توری: توری برای لباس زیر زنانه فانتزی شما استفاده می‌شود. اینها نیز سبک، شفاف و بدون درز هستند. از آنجایی که بسیار سست و نازک می‌باشند که برای زمستان‌ها چندان مناسب نیست، مگر اینکه لایه‌های کافی بپوشید. با این حال، از مارک‌های استاندارد خریداری کنید. زیرا توری اگر کیفیت خوبی نداشته باشد می‌تواند باعث تحریک و خارش شود.
  3. شورت زنانه ساتن: ساتن یک جنس صاف، نرم و لوکس برای پوست شماست. اینها برای استراحت به عنوان لباس زیر زنانه یا زمانی که می‌خواهید کمی خود را نوازش کنید عالی هستند.
  4. شورت‌زنانه مول مول پنبه: پنبه مول یک ترکیب پنبه است، اما نرم‌تر و کمی ضخیم‌تر از پنبه شما می‌باشد. مول بسیار قابل تنفس نیست، اما برای پوست شما بسیار سبک و نرم و بهترین گزینه برای استفاده روزمره است.
  5. شورت‌زنانه ابریشمی: از ابریشم نیز بیشتر برای ساخت لباس زیر زنانه و شورت‌های فانتزی یا برندهایی که شلوارهای روزمره را جالب می کنند استفاده می‌شود. به طور یکپارچه روی پوست شما می‌نشیند و تقریباً بی وزن به نظر می‌رسد.
  6. شورت‌زنانه جرسی: جنس جرسی معمولاً ترکیبی از پلی استر و نایلون است. ضد آب بوده و برای استخر، تعطیلات ساحلی، بیکینی و غیره عالی است.

نکاتی در مورد راحتی و بهداشت شورت زنانه:

  • پوشیدن لباس زیر تنفسی مهمترین چیزی است که هنگام خرید شورت باید به خاطر بسپارید.
  • باید راحت باشد، نباید خیلی گشاد یا خیلی سفت و قطعاً نباید سوار شود یا به پوست شما بچسبد.
  • آن‌ها را مرتباً عوض کنید و برای مدت طولانی از آن‌ها استفاده نکنید. بیش از یک روز یک لباس زیر را نپوشید.
  • استفاده از لباس‌ زیرهای زنانه فانتزی خود را محدود کنید، مانند جوراب شلواری، بند جی، لباس‌های بدون فاق و غیره. باکتری‌ها می‌توانند به سرعت وارد ناحیه واژن شما شده و باعث بیماری شوند.
  • شما باید به طور مرتب لباس زیر خود را بیرون بیاورید. دور انداختن آن‌ها هر ۶ ماه یا حداکثر یک سال یک ایده عالی است.
  • اگر بتوانید شورت پریود خود را جدا از لباس های روزمره نگه دارید، بهتر است.
  • در نهایت، مراقب لکه‌ها و هر چیزی که بوی ماهی یا بوی بدی دارد، باشید. بهداشت واژن باید بخش مهمی از رژیم شما باشد.

لباس زیر یک لباس ضروری است که خانم‌ها زیر هر لباسی می‌پوشند. چه به دنبال لوازم ضروری روزانه باشید و چه برای ست کردن با لباس‌های گاه به گاه مهمانی خود، لیست ما طیف گسترده‌ای از گزینه‌ها را پوشش می‌دهد. با این حال، هنگام انتخاب این لباس باید مراقب باشید. زیرا انتخاب نامناسب باعث می شود در طول روز احساس ناراحتی کنید. طراحی بدون درز برای پوشیدن زیر دامن و شلوار ایده آل است. شورت‌های با پارچه تنفسی مزایای زیادی دارند زیرا شما را راحت و خنک نگه می‌دارند. با این حال، اگر به دنبال ظاهری شیک و متناسب هستید، طرح های توری بهترین خواهند بود.

حتما بخوانید: راهنمای خرید مایو شنا زنانه

نکات مهمی که هنگام خرید شورت زنانه باید در نظر بگیرید:

بدن و تیپ شخصیتی خود را بشناسید:

مانند هر نوع لباس دیگری، درک نوع بدن خود هنگام انتخاب شورت ضروری است. برخی از سبک‌ها بسته به شکل کلی شما مناسب‌تر از بقیه هستند. به همین ترتیب، شورت‌ها برای طیف گسترده‌ای از تیپ‌های شخصیتی، فصل‌ها و اهداف طراحی شده‌اند. به عنوان مثال، اگر متواضع‌تر هستید، انتخاب یک بند انگشتی یا G-string احتمالاً بهترین انتخاب نیست زیرا عدم پوشش باعث می‌شود شما هم آسیب‌پذیر و هم در معرض دید قرار بگیرید. به طور مشابه، انتخاب پارچه باید به زمانی از سال که قصد پوشیدن آن را دارید بستگی داشته باشد. مواد سبک تر در طول زمستان محافظت چندانی ندارند، در حالی که مواد سنگین اغلب در ماه‌های تابستان مشکل ساز می‌شوند.

پارچه شورت را بررسی کنید:

در مورد لباس زیر، زنان مختلف با پارچه‌های مختلف راحت هستند. برخی از خانم‌ها فکر می‌کنند سوتین‌های نخی و کتانی‌ها را بهتر می‌دانند زیرا گرما دوست‌تر هستند، در حالی که برخی دیگر لباس‌های جرسی را به دلیل کشش‌پذیر بودن دوست دارند. با این حال، دیگران فقط لباس زیر توری دارند زیرا به آن‌ها احساس زیبایی می‌دهد. هر پارچه‌ای مزایا و معایبی دارد. اطمینان حاصل کنید که موادی را که به نظرتان راحت‌تر است و همچنین برای شما مناسب‌تر است را دریافت می‌کنید.

کمر و باسن خود را اندازه بگیرید:

اگر اندازه‌های دور کمر و باسن خود را بدانید، می‌توانید سایز مناسب لباس زیر خود را در برندهای مختلف پیدا کنید. از یک متر برای اندازه گیری دور کمر طبیعی و کامل ترین قسمت باسن خود استفاده کنید تا بتوانید راحت ترین اندازه را برای بدن خود انتخاب کنید. با خم شدن به پهلو می‌توانید کمر طبیعی خود را پیدا کنید. یک چین در کمر شما ایجاد می‌شود تا به شما کمک کند آن را تشخیص دهید.
وقتی باسن خود را اندازه می‌گیرید متر نواری را موازی با زمین نگه دارید.

اندازه گیری‌های خود را مجددا بررسی کنید تا از اطلاعات اندازه گیری استفاده کنید:

ایده خوبی است که هم دور کمر و هم باسن خود را دو بار اندازه بگیرید تا مطمئن شوید که هر دو بار اندازه یکسانی دارید. هنگامی که دور کمر و باسن خود را اندازه گیری کردید، می‌توانید برای اطمینان از تناسب مناسب، اطلاعات اندازه لباس زیر را که مد نظر دارید، بررسی کنید.

  • بررسی اندازه گیری شما مهم است، زیرا گاهی اوقات در اولین بار آن را درست انجام نمی دهید.
  • اگر اندازه گیری‌های شما در تلاش دوم متفاوت است، برای بار سوم آن‌ها را اندازه گیری کنید.‌
  • یکی از این مجموعه‌ها باید مطابقت داشته باشد، بنابراین هنگام خرید از آن مجموعه اندازه گیری استفاده کنید.

به دنبال الاستیک محکم باشید:

هیچ کس نمی‌خواهد تمام روز لباس زیر خود را بالا بکشد تا از سر خوردن یا افتادن آن جلوگیری کند. لباس زیری را انتخاب کنید که کش محکمی در بند کمر داشته باشد تا بدانید در جای خود باقی خواهد ماند. در حالی که کش سفت در کمر لباس زیر مفید است، از مدل‌هایی با سوراخ‌های پاهای کشسان اجتناب کنید. آن‌ها تمایل به جمع شدن دارند که ممکن است ناراحت کننده باشد.

از خرید شورت خیلی تنگ خودداری کنید:

لباس‌های زیر خیلی تنگ فقط به برآمدگی‌های نامطلوب در زیر لباس شما منجر نمی‌شوند. همچنین می‌تواند باعث ساییدگی و تحریک پوست در اثر اصطکاک شود. به طور کلی، هر لباس زیری که به اندازه کافی تنگ باشد که روی پوست شما اثر بگذارد، خیلی تنگ است. لباس زیری که خیلی تنگ است به خوبی نفس نمی‌کشد، بنابراین می‌تواند منجر به مشکلات سلامتی شود و شما کمی عرق کنید.

چین خوردگی، غلت خوردن یا افتادگی را بررسی کنید:

قبل از ترک منزل برای یک روز کاری، مهم است که مطمئن شوید که لباس‌هایتان به آرامی روی بدنتان قرار گرفته‌اند. هر جفتی که زیر لباس شما دسته می‌شود، غلت می‌خورد یا آویزان می‌شود، ناراحت‌کننده خواهد بود. زیرا آن‌ها را می‌کشید تا از نیشگون گرفتن پوست یا افتادن آن‌ها جلوگیری کنید.

  • دسته بندی لباس زیر نه تنها در دراز مدت می تواند ناراحت کننده باشد، بلکه می‌تواند نامرتب به نظر برسد و حتی بهترین لباس را خراب کند. این به خصوص در مورد دامن مهم است‌.
  • اگر لباس زیر شما چروک می‌شود، آن را دوباره تنظیم کنید تا به درستی روی بدن شما بنشیند. اگر هنوز چروک می‌شود، به سراغ شورت دیگری بروید.
  • چروک شدن، غلت خوردن و افتادگی اغلب نشانه لباس زیر کهنه و فرسوده است. این بدان معنی است که پارچه کشش خود را از دست داده و اکنون برای شما بزرگ است.

با توجه به نکاتی که گفته شد، می‌توانید شورت زنانه مورد نظر خود را خریداری نمایید. ما برای سهولت کار شما، لیستی از چند نمونه شورت زنانه ارزان، باکیفیت و پرفروش موجود در بازار را جمع آوری کرده ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت کنید.


۱ شورت زنانه کد C39

شورت زنانه کد C39

مشخصات

  • جنس
    پلی استر
  • طرح
    طرح‌دار
  • فرم شورت و لباس پایین‌تنه
    چیکی
  • جزئیات
    شورت فاق باز

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲ شورت زنانه آوین مدل چاپی کد ۱۰ مجموعه ۶ عددی

شورت زنانه آوین مدل چاپی کد 10 مجموعه 6 عددی

مشخصات

  • جنس
    پنبه
  • طرح
    چاپ
  • فرم شورت و لباس پایین‌تنه
    اسلیپ
  • توضیحات جنس
    ۱۰۰ % نخ پنبه ی خالص
  • نگهداری
    توصیه می شود برای حفظ لطافت و نرمی این محصول آن را با آب ولرم و مواد شوینده ملایم به همراه نرم کننده شستشو دهید.
  • کشور تولید کننده
    ایران
  • جزئیات
    الگو های استاندارد محصول : سایز M ( مناسب برای دور کمر ۳۶ تا ۴۰ سانت ) سایز L ( مناسب برای دور کمر ۴۰ تا ۴۶ سانت ) سایز xl ( مناسب برای دور کمر ۴۶ تا ۵۰ سانت ) سایز xxl ( مناسب برای دور کمر ۵۰ تا ۵۳ سانت ) سایز xxxl ( مناسب برای دور کمر ۵۳ تا ۵۶ سانت ) سایز ۴XL ( مناسب برای دور کمر ۵۶ تا ۶۰ سانت ) تراکم بالای پارچه ( مناسب برای تمام فصول ) نکته : قواره محصولات آوین استاندارد می باشد . لطفا در هنگام خرید جدول سایزبندی محصول را در قسمت تصاویر دیدن فرمایید . رنگبندی محصول : دقیقا طبق تصاویر می باشد .

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳ شورت زنانه مدل a9

شورت زنانه مدل a9

مشخصات

  • جنس
    نخ
  • طرح
    ساده
  • فرم شورت و لباس پایین‌تنه
    استرینگ
  • توضیحات جنس
    نخ – ویسکوز
  • نگهداری
    فری سایزبسیار زیبا و راحت
  • کد کالای محصول
    A9

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۴ شورت زنانه ان بی بی مدل ۰۰۵۲ بسته ۳ عددی

شورت زنانه ان بی بی مدل 0052 بسته 3 عددی

مشخصات

  • جنس
    الاستین
  • طرح
    طرح‌دار
  • فرم شورت و لباس پایین‌تنه
    اسلیپ
  • کد کالای محصول
    ۰۰۵۲
  • کشور تولید کننده
    ایران

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۵ شورت زنانه لامبادا استرینگ | مدل La Gs01

شورت زنانه لامبادا استرینگ | مدل La Gs01

مشخصات

  • جنس
    نخ
  • طرح
    نگین دار
  • فرم شورت و لباس پایین‌تنه
    بیکینی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۶ شورت یکبار مصرف زنانه طاها طب مدل ۰۲ بسته ۱۰ عددی

شورت یکبار مصرف زنانه طاها طب مدل 02 بسته 10 عددی

مشخصات

  • جنس
    اسپان باند
  • طرح
    ساده
  • فرم شورت و لباس پایین‌تنه
    اسلیپ
  • جزئیات
    مناسب دوران بارداری _ مناسب پس از زایمان _ مناسب سالن های زیبایی و ماساژ _ مناسب مسافرت_ مناسب فاصله ی برگشت از استخر _ مناسب پس از برخی جراحی ها

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۷ شورت زنانه مدل بندی

شورت زنانه مدل بندی

مشخصات

  • جنس
    پلی استر
  • طرح
    ساده
  • فرم شورت و لباس پایین‌تنه
    تی-استرینگ

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۸ شورت زنانه ژولانیک مدل AE891 کد CMA بسته سه عددی

شورت زنانه ژولانیک مدل AE891 کد CMA بسته سه عددی

مشخصات

  • جنس
    نخ
  • طرح
    ساده
  • فرم شورت و لباس پایین‌تنه
    اسلیپ
  • توضیحات جنس
    تهیه شده از ۹۵ درصد الیاف نخی و ۵ درصد الاستین
  • نگهداری
    با ماشین لباسشویی و در دمای حداکثر ۳۰ درجه سانتیگراد شستشو شودبا دمای کم اتو کشی شودخشکشویی نشود
  • کشور مبدا برند
    ایران
  • کشور تولید کننده
    ایران
  • جزئیات
    -شورت زنانه-دارای فرم اسلیپ-دارای کمر کشی-دارای زیر دست نرم و لطیف-دارای کشسانی مطلوب-بدون حساسیترنگبندی -کرم,شیری,طوسی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۹ شورت زنانه مدل کبریتی عروسکی تدی بسته ۵ عددی

شورت زنانه مدل کبریتی عروسکی تدی بسته 5 عددی

مشخصات

  • جنس
    پنبه
  • طرح
    طرح‌دار
  • فرم شورت و لباس پایین‌تنه
    اسلیپ
  • توضیحات جنس
    ۱۰۰% cotton، طبی و مناسب پوست‌های حساس، مناسب هوای گرم و شرجی،کش ظریف و بسیار نرم
  • کشور تولید کننده
    چین
  • جزئیات
    xl = عرض کمر ۳۲ سانت و فاق ۲۳ سانت

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۰ شورت زنانه بندی کد ۶۸۹۵۰۶

شورت زنانه بندی کد 689506

مشخصات

  • جنس
    گیپور
  • طرح
    طرح‌دار
  • فرم شورت و لباس پایین‌تنه
    جی-استرینگ
  • نگهداری
    شستشو فقط با دست و آب سرد انجام گیرد.
  • کشور تولید کننده
    ایران
  • جزئیات
    این محصول دارای بندی گردنی و قابل جداسازی میباشد.

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۱ شورت زنانه مدل نوین بافت گلدار کد ۲۰ مجموعه ۶ عددی

شورت زنانه مدل نوین بافت گلدار کد 20 مجموعه 6 عددی

مشخصات

  • جنس
    الیاف طبیعی
  • طرح
    طرح‌دار
  • فرم شورت و لباس پایین‌تنه
    اسلیپ

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۲ شورت زنانه مدل راحتی کمیکس کد ۵۰۴۴ بسته ۶ عددی

شورت زنانه مدل راحتی کمیکس کد 5044 بسته 6 عددی

مشخصات

  • جنس
    نخ
  • طرح
    طرح‌دار
  • فرم شورت و لباس پایین‌تنه
    اسلیپ

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۳ شورت زنانه مای آندیز کد ۰۱

شورت زنانه مای آندیز کد 01

مشخصات

  • جنس
    الیاف نخی
  • طرح
    ساده
  • فرم شورت و لباس پایین‌تنه
    اسلیپ
  • توضیحات جنس
    الیاف نخی تیپ لاکرا با ضخامت نسبتا بالا برای فصول بهار پاییز و زمستان بسیار مناسب و گرم می باشد
  • نگهداری
    به دلیل پنبه ای بودن و بافت طبیعی با آب ولرم و به صورت دستی شسته شود
  • کد کالای محصول
    ۱۲
  • کشور تولید کننده
    ایران

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۴ شورت زنانه ژولانیک مدل اسلیپ کد MINA بسته سه عددی

شورت زنانه ژولانیک مدل اسلیپ کد MINA بسته سه عددی

مشخصات

  • جنس
    الیاف نخی
  • طرح
    چاپ
  • فرم شورت و لباس پایین‌تنه
    کلاسیک
  • توضیحات جنس
    تهیه شده از ۹۵ درصد الیاف نخی ( پنبه ) و ۵ درصد الاستین
  • نگهداری
    با ماشین لباسشویی و در دمای حداکثر ۳۰ درجه سانتیگراد شستشو شودبا دمای کم اتو کشی شودخشکشویی نشوداز سفید کننده استفاده نشود
  • کشور مبدا برند
    ایران
  • کشور تولید کننده
    ایران
  • جزئیات
    -شورت زنانه-دارای فرم اسلیپ-دارای کمر کشی-نخی و دارای زیر دست نرم و لطیف-دارای کشسانی مطلوب- نخی و بدون حساسیت-رنگبندی و طرح مطابق عکسطرحدار:طرح خال مشکی و رنگ پارچه صورتیساده : رنگ پارچه زرشکی – رنگ پارچه طوسی ملانژ-مناسب برای مصرف روزانه-جهت انتخاب سایز درست, به جدول راهنمای سایز ,در قسمت عکسهای کالا مراجعه فرمایید

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۵ شورت زنانه ژولانیک مدل AE-BMBRCN مجموعه ۶ عددی

شورت زنانه ژولانیک مدل AE-BMBRCN مجموعه 6 عددی

مشخصات

  • جنس
    نخ
  • طرح
    ساده
  • فرم شورت و لباس پایین‌تنه
    اسلیپ
  • توضیحات جنس
    تهیه شده از ۹۵ درصد الیاف نخی ( پنبه ) و ۵ درصد الاستین
  • نگهداری
    با ماشین لباسشویی و در دمای حداکثر ۳۰ درجه سانتیگراد شستشو شودبا دمای کم اتو کشی شودخشکشویی نشود
  • کشور مبدا برند
    ایران
  • کشور تولید کننده
    ایران
  • جزئیات
    -شورت زنانه-دارای فرم اسلیپ-دارای کمر کشی-رنکبندی:مشکی-سرمه ای-شیری-کرم-قرمز-زرشکی-دارای زیر دست نرم و لطیف-دارای کشسانی مطلوب-بدون حساسیت

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۶ شورت زنانه ژولانیک مدل AE891 کد NMA بسته سه عددی

شورت زنانه ژولانیک مدل AE891 کد NMA بسته سه عددی

مشخصات

  • جنس
    نخ
  • طرح
    ساده
  • فرم شورت و لباس پایین‌تنه
    اسلیپ
  • توضیحات جنس
    تهیه شده از ۹۵ درصد الیاف نخی و ۵ درصد الاستین
  • نگهداری
    با ماشین لباسشویی و در دمای حداکثر ۳۰ درجه سانتیگراد شستشو شودبا دمای کم اتو کشی شودخشکشویی نشود
  • کشور مبدا برند
    ایران
  • کشور تولید کننده
    ایران
  • جزئیات
    -شورت زنانه-دارای فرم اسلیپ-دارای کمر کشیرنگبندی:سرمه ای-شیری-طوسی-دارای زیر دست نرم و لطیف-دارای کشسانی مطلوب-بدون حساسیت

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۷ شورت زنانه مدل ساده نخی ۰۰۶ مجموعه ۶ عددی

شورت زنانه مدل ساده نخی 006 مجموعه 6 عددی

مشخصات

  • جنس
    الیاف نخی
  • طرح
    ساده
  • فرم شورت و لباس پایین‌تنه
    اسلیپ
  • توضیحات جنس
    بسته ی ۶عددی
  • جزئیات
    سوپر نخ جنس عالی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۸ شورت زنانه مدل خالدار نخی بسته ۶ عددی

شورت زنانه مدل خالدار نخی بسته 6 عددی

مشخصات

  • جنس
    پنبه
  • طرح
    طرح‌دار
  • فرم شورت و لباس پایین‌تنه
    اسلیپ
  • توضیحات جنس
    تولید شده از نخ پنبه
  • کشور تولید کننده
    ایران
  • جزئیات
    برش و دوخت صنعتیبدون حساسیتطراحی ارگونومیک

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۹ شورت زنانه مدل پروتز ۰۰۱

شورت زنانه مدل پروتز 001

مشخصات

  • جنس
    استرچ
  • طرح
    ساده
  • فرم شورت و لباس پایین‌تنه
    اسلیپ

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۰ شورت زنانه مدل روبی کد ۰۰۱ مجموعه ۶ عددی

شورت زنانه مدل روبی کد 001 مجموعه 6 عددی

مشخصات

  • جنس
    نخ
  • طرح
    خال‌خالی
  • فرم شورت و لباس پایین‌تنه
    اسلیپ
  • توضیحات جنس
    محصولی که مشاهده می‌کنید دارای جنس نخی بوده که یکی از با کیفیت‌ترین الیاف طبیعی است، نخ خاصیت تنفس‌پذیر دارد و دمای بدن را کنترل می‌کند. این جنس پارچه، به خوبی رطوبت را جذب کرده و مانع از بروز قارچ خواهد شد. در فصل گرما و تابستان هدایت خوبی از گرما دارند.نمیتوانند بار الکتریکی را حفظ کنند بنابراین از چسبیدن اصطکاکی لباس به بدن جلوگیری میکنند.
  • نگهداری
    شست‌شوی لباس‌های زیر حتما با دست انجام شود و برای خشک شدن آن نیز از گرمای طبیعی خورشید استفاده کنید.
  • کشور تولید کننده
    ایران

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۱ شورت زنانه کژین دوخت مدل ۱۰۲

شورت زنانه کژین دوخت مدل 102

مشخصات

  • جنس
    نخ
  • طرح
    ساده
  • فرم شورت و لباس پایین‌تنه
    اسلیپ
  • توضیحات جنس
    – تهیه شده از ۹۵ درصد الیاف نخی و ۵ درصد الاستین.
  • نگهداری
    از مواد سفید کننده و خشک کن استفاده نشود و با دمای کم اتوکشی شود.در ماشین لباسشویی و با دمای حداکثر ۳۰ درجه سانتی گراد شستشو شود.
  • کشور مبدا برند
    ایران
  • کشور تولید کننده
    ایران

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۲ شورت زنانه ان بی بی مدل ۰۰۲۰ بسته ۳ عددی

شورت زنانه ان بی بی مدل 0020 بسته 3 عددی

مشخصات

  • جنس
    نخ
  • طرح
    طرح‌دار
  • فرم شورت و لباس پایین‌تنه
    اسلیپ
  • کد کالای محصول
    کد ۰۰۲۰-رنگ چند رنگ
  • کشور مبدا برند
    ایران
  • کشور تولید کننده
    ایران

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۳ شورت زنانه مدل نخی میکس بسته ۶ عددی

شورت زنانه مدل نخی میکس بسته 6 عددی

مشخصات

  • جنس
    نخ
  • طرح
    طرح‌دار
  • فرم شورت و لباس پایین‌تنه
    اسلیپ
  • توضیحات جنس
    نخی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۴ شورت زنانه مدل لامبادا ۱۶۰

شورت زنانه مدل لامبادا 160

مشخصات

  • جنس
    نخ
  • جزئیات
    سایز بندی آن به صورت فری سایز مناسب از سایز s تا xl

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۵ شورت زنانه مدل نخی بسته ۶ عددی

شورت زنانه مدل نخی بسته 6 عددی

مشخصات

  • جنس
    الیاف نخی
  • طرح
    طرح‌دار
  • فرم شورت و لباس پایین‌تنه
    اسلیپ
  • کد کالای محصول
    ۲۰۰۵۲۴xl14
  • کشور تولید کننده
    ایران

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۶ شورت زنانه نیل کوک مدل Daily مجموعه ۶ عددی

شورت زنانه نیل کوک مدل Daily مجموعه 6 عددی

مشخصات

  • جنس
    پنبه
  • طرح
    ساده
  • فرم شورت و لباس پایین‌تنه
    اسلیپ

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۷ شورت زنانه مدل گیپور فاق باز کد ۸۵۸۵

شورت زنانه مدل گیپور فاق باز کد 8585

مشخصات

  • جنس
    گیپور
  • طرح
    طرح‌دار
  • فرم شورت و لباس پایین‌تنه
    تانگ
  • توضیحات جنس
    در این محصول از گیپور فوق العاده زیبا و با کیفیت استفاده شده
  • کد کالای محصول
    ۸۵۸۵

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۸ شورت زنانه ان بی بی کد ۲۰۳۴ رنگ نارنجی

شورت زنانه ان بی بی کد 2034 رنگ نارنجی

مشخصات

  • جنس
    پلی آمید
  • طرح
    ساده
  • فرم شورت و لباس پایین‌تنه
    پادار
  • توضیحات جنس
    تهیه شده از ۸۲ درصد پلی آمید و ۱۸درصد الاستانه
  • کد کالای محصول
    کد ۲۰۳۴-رنگ نارنجی
  • کشور مبدا برند
    ترکیه
  • کشور تولید کننده
    ایران

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۹ شورت زنانه اسپست مدل ASP-BYR000 بسته سه عددی

شورت زنانه اسپست مدل ASP-BYR000 بسته سه عددی

مشخصات

  • جنس
    الیاف نخی
  • طرح
    ساده
  • فرم شورت و لباس پایین‌تنه
    اسلیپ

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳۰ شورت زنانه مدل لامبادا ۱۶۰

شورت زنانه مدل لامبادا 160

مشخصات

  • جنس
    نخ
  • جزئیات
    سایز بندی آن به صورت فری سایز مناسب از سایز s تا xl

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

امیدواریم این مطلب اطلاعات کافی را برای خرید شورت زنانه در اختیار شما قرار دهد. سوالات خود را می‌توانید از طریق فرم ارسال دیدگاه ها با ما در میان ‌بگذارید.

در ادامه بیشتر بخوانید: راهنمای خرید جا لیوانی خودرو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا