لباس کودک و نوجوان

راهنمای خرید جدیدترین مدل‌های سارافون دخترانه زیبا و ارزان+قیمت روز

نکات مهم و کاربردی که هنگام خرید سارافون دخترانه باید به آن ها توجه داشته باشید.

یکی از پوشاک زیبا و مورد علاقه دختر بچه‌ها سارافون دخترانه می‌باشد. امروزه این لباس به یکی از پرکاربرد‌ترین پوشاک بین دختر خانم‌ها مبدل شده است. این لباس استایل کاملا متفاوتی در کودک شما ایجاد می‌کند و برای مجالس جشن و مهمانی بهترین گزینه هستند. یکی از جدیدترین مدل‌های سارافون دخترانه که به تازگی هم وارد بازار شده مدل پیش‌بندی است. این مدل به سرعت جا افتاد به طوری که جزو یکی از پرفروش‌ترین لباس‌های دخترانه سال قرار دارد. اگر می‌خواهید تیپ دختر شما با دیگران متفاوت باشد، حتما برای او سارافون پیش‌بندی خریداری کنید.

در کشور ایران هوا از فصل اسفند و با شروع سال جدید رو به خوبی می‌رود و روز به روز هوا مطلوب‌تر می‌شود. به همین علت سارافون دخترانه یک پوشاک عالی برای نوروز و فصل بهار است. همچنین شما در ماه‌ بعدی یعنی تابستان هم می‌توانید از آن استفاده کنید، زیرا سارافون یک لباس تابستانه هم محسوب می‌شود. سارافون دخترانه دست شما را برای انتخاب باز گذاشته زیرا دارای مدل‌های زیادی است و می‌توان آن را با هر پوشاکی ست کرد. سارافون دخترانه را می‌توان در فصل پاییز هم استفاده کرد، برای این کار شما نیاز به یک زیر سارافونی بافت و یک جوراب شلواری بافت دارید.

اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که برای کودک خود تصمیم گرفته‌اید که یک سارافون دخترانه خریداری نمایید. اما با توجه به تنوع زیاد مدل‌ها و قیمت‌ها با خرید این لباس به مشکل برخورده‌اید، اصلا نگران نباشید. سایت کیمیک در این مقاله شما را با انواع سارافون دخترانه آشنا کرده و به شما یک سری نکات مهم را که هنگام خرید سارافون دخترانه باید به آن‌ها توجه داشته باشید را آموزش می‌دهیم.

منظور از سارافون‌ دخترانه چیست؟

سارافون در واقع نوعی لباس دخترانه است که فاقد هر گونه آستین می‌باشد، البته ممکن است آستین کوتاه داشته باشد البته در حدی نیست که بتوان به آن آستین گفت پس دارای آستین نمی‌باشد، این لباس بیشتر برای دختر خانم‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد. برای استفاده از سارافون دخترانه باید در زیر این لباس از زیر سارافونی استفاده کنید. همچنین به جای شلوار در زیر سارافون از جوراب شلواری بچه‌گانه استفاده می‌شود. البته شما می‌توانید از ساپورت و لگ هم استفاده نمایید. سارافون انواع مختلفی دارد که در ادامه به توضیح تک تک آن‌ها می پردازیم.

حتما بخوانید: راهنمای خرید شلوار جین بچگانه

انواع مدل‌های سارافون‌ دخترانه:

  • سارافون دخترانه پیش‌بندی: در واقع همان بیلرسوت است که معمولا دارای دو عدد بند از جنس پارچه سارافون می‌باشد که از پشت به سارافون دوخته شده‌اند. این بند‌ها از روی شانه عبور کرده و از جلو با دکمه‌های فلزی یا پلاستیکی به سارافون متصل می‌شود. این مدل سارافون سر تا پا پوشیده شده و نیاز به زیر سارافونی ندارد‌. در زیر این مدل یک پیراهن یقه ب ب یا یقه اسکی پوشیده می‌شود.
  • سارافون دخترانه جلو بسته: همان طور که از نام این مدل سارافون پیداست، قسمت جلوی آن‌ها بر خلاف مدل قبلی بسته است و به جای استفاده از بند در این مدل حالت یک تاپ یقه گرد دارند. این مدل تقریبا شبیه سرهمی دخترانه است و از بالا پوسیده می‌شود و در زیر آن‌ها حتما باید از جوراب شلواری استفاده کرد زیرا حالت دامن دارند.
  • سارافون دخترانه عروسکی: این مدل سارافون دقیقا مشابه سارافون‌های قبلی می‌باشد با این تفاوت که طرح روی آن‌ها عروسکی است و یا یک عروسک به جلوی آن‌ها دوخته شده که مناسب دخترخانم‌های ۱ تا ۲ ساله هستند. برای دختران ۲ سال به بالا معمولا دارای کراوات یا پاپیون می‌باشند که پاپیون به کمر آن‌ها بسته می‌شود. این مدل دارای دامن هستند یعنی در زیر آن‌ها حتما باید جوراب شلواری پوشید.
  • سارافون دخترانه تابستانی: شباهت زیادی به سارافون‌های پیش بندی دارند با این تفاوت که بند آن‌ها از دو طرف به سارافون دوخته شده است. جنس پارچه این سارافون‌ها معمولا از پارچه نازک و خنک مانند حریر می‌باشد. مناسب فصل تابستان هستند زیرا از ناحیه سینه‌ها و پشت کمر باز بوده و فقط دو بند نازک قرار می‌گیرد. در قسمت پایین دارای دامن هستند این قابلیت به خنک بودن بیشتر آن‌ها کمک می‌کند.
  • سارافون دخترانه جین: جین یک پارچه محبوب است و به دلیل زیبایی و مقاومت خیلی زیاد بیشتر لباس‌های دخترانه و پسرانه از این جنس ساخته می‌شوند. جین در واقع همان پارچه کتان است اما با ضخامت بسیار بیشتر پس اگر به دنبال یک تیپ اسپورت برای کودک خود هستید، بهترین گزینه ممکن استفاده از سارافون جین یا لی است.
  • سارافون دخترانه دکمه دار: این نوع سارافون شباهت زیادی به یک مانتو دارد، با این تفاوت که آستین آن کوتاه بوده یا فاقد آستین است. از قسمت جلو از بالا تا پایین دکمه می‌خورد به همین علت به این مدل سارافون دکمه دار می‌گویند. برخی مدل‌ها از جلو به وسیله دکمه باز و بسته می‌شوند و در برخی مدل‌های دیگر دکمه‌ها تزئینی هستند.
  • سارافون دخترانه اسپورت پیش‌بندی: اسپورت به معنی ورزشی است در واقع این مدل سارافون به صورت کشی و چسبیده است. و خیلی راسته روی بدن قرار گرفته و فرم زیبایی به بدن شما می‌دهد. این مدل برای ورزشکاران استفاده می‌شود زیرا تیپ ورزشکاری آن‌ها را بهتر نمایش می‌دهد. برای دختر بچه‌ها هم این مدل وجود دارد و تیپ کودک را بهتر نمایش می‌دهد.

تفاوت سارافون دخترانه با شومیز و تونیک در چیست؟

شاید این سوالی باشد که ذهن شما را به خود درگیر کرده باشد که واقعا تفاوت سارافون با تونیک و شومیز چیست؟ صنعت مد و پوشاک روزانه دستخوش تغییرات است و روزی یک مدل جدید با نامی جدید وارد آن می‌شود، بنابراین در این قسمت تفاوت این سه پوشاک را با هم مورد بررسی قرار می‌دهیم.

  1. سارافون دخترانه: سارافون یا همان سارافان یک لباس روسی است که در مراسمات رسمی این کشور پوشیده و مورد استفاده قرار می‌گیرد. این لباس با گذر زمان دستخوش تغییراتی شده ولی در کل ساختار ظاهری همان مدل اولیه است. سارافون دخترانه یک لباس گشاد می‌باشد که در زیر ان می‌توان تی شرت و لباس زیر هم پوشید. این لباس در اصل فاقد آستین است اما برخی تولید کنندگان برای زیبایی به آن آستین هم اضافه کرده‌اند. این لباس می‌تواند در دو نوع کوتاه و بلند دوخته شود. مدل‌های کوتاه معمولا تا روی زانو هستند.
  2. تونیک دخترانه: تونیک در واقع یک بلوز بلند است که نسبت به بقیه بلوزها بلند‌تر می‌باشد. تونیک در دسته لباس‌های قدیمی قرار می‌گیرد، تونیک بسته به سلیقه فرد می‌تواند آستین بلند یا آستین کوتاه باشد. بلندی و کوتاهی لباس، تنگ یا گشاد بودن هم بسته به سلیقه شما می‌تواند متغیر باشد. تونیک هم دارای دو نوع با کلاه و بدون کلاه است که به صورت رسمی و غیر رسمی از آن استفاده می‌شود.
  3. شومیز دخترانه: شومیز درواقع یک کلمه فرانسوی است و به تعدادی از لباس‌ها شومیز گفته می‌شود. شومیز در اصل همان تیشرت دخترانه است. شومیز در زمان‌های گذشته به شکل و شمایل امروزی نبود و به عنوان یک لباس که زیر لباس‌های دیگر پوشیده می‌شد از آن استفاده می کردند. تقریبا این لباس زمانی مورد توجه قرار گرفت که در قاره اروپا به عنوان لباس زنانه و مردانه مورد استفاده قرار گرفت. شومیز در اصل بدون دکمه است و در ناحیه پشت گردن و دم استین دارای دکمه می‌باشد.

حتما بخوانید: راهنمای خرید وان حمام کودک

نکات مهم هنگام خرید سارافون دخترانه:

  • قیمت سارافون: قیمت نقش مهمی در انتخاب شما دارد بنابراین باید قبل از انجام هر کاری مقدار بودجه برای خرید سارافون دخترانه را مشخص کنید. با مشخص شدن میزان بودجه خود به خود مدل‌هایی که در محدوده قیمتی شما قرار ندارند از انتخاب شما حذف شده و انتخاب برایتان آسان می‌شود.
  • نوع سارافون: سارافون دخترانه انواع مختلفی دارد که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به نوع پیش‌بندی ساده، پیش بندی اسپورت، تابستانی، جلوبسته و عروسکی اشاره کرد. هر یک از این سارافون‌ها مزایا و معایب خاص خود را دارند که در قسمت ابتدایی مطلب انواع سارافون دخترانه با توضیحات کامل در مورد هر کدام مورد نقد و بررسی قرار گرفت. شما می‌توانید با مطالعه آن سارافون مورد نظر خود را خریداری کنید.
  • جنس سارافون: مورد بعدی که هنگام خرید سارافون دخترانه باید به آن توجه داشته باشید، جنس آن است. با توجه به نوع فصلی که از سارافون استفاده می‌کنید جنس آن را مشخص نمایید. برای فصل بهار و تابستان که هوا گرم و ایده‌آل است می‌توانید جنس سبک و نازک مانند حریر را انتخاب نمایید و برای فصل پاییز و زمستان جنس‌های ضخیم مانند لی و کتان پیشنهاد می‌شود.
  • سایز سارافون: مهم‌ترین نکته در مورد خرید سارافون دخترانه سایز آن می‌باشد. شاید برای شما انتخاب سایز لباس بچه‌گانه کار خیلی مشکلی باشد. در واقع اصلا اینطور نیست. اگر به صورت حضوری به فروشگاه مراجعه کنید می‌توانید قبل خرید آن را برای کودک خود پرو کنید و از سایز بودن اطمینان حاصل نمایید. اگر اینترنتی خرید می‌کنید، سایز بندی محصول درون مشخصات وجود دارد و با متر زدن قسمت‌های مختلف کودک می‌توانید از سایز بودن آن اطمینان حاصل کنید.
  • بلندی سارافون: همان طور که می‌دانید سارافون بچه‌گانه در دو اندازه بلند و کوتاه وجود دارد. نمونه بلند آن می‌تواند تا مچ پای کودک یا حتی روی زمین امتداد داشته باشد و نمونه کوتاه سارافون هم می تواند تا بالای زانو یا حتی کوتاه‌تر هم باشد. این بستگی به سلیقه شما دارد که برای کودک خود چه نوعی را انتخاب می‌کنید.
  • رنگ سارافون: رنگ سارافون هم یکی از نکاتی است که موقع خرید سارافون باید به آن توجه داشته باشید. همیشه رنگ سارافون را با سایر لباس‌های کودک مانند زیر سارافونی و جوراب شلواری ست نمایید. البته منظور از ست کردن این نیست که باید حتما هم رنگ باشند بلکه در طیف‌هایی باشند که با یکدیگر هم‌خوانی داشته باشند. مثل رنگ قرمز با مشکی، قهوه‌ای با کرم و زرد با سبز.

روش نگهداری از سارافون دخترانه:

  1. همیشه سارافون را برای مهمانی‌های رسمی و عروسی استفاده کنید. استفاده مداوم از این لباس طول عمر آن را به شدت کاهش می‌دهد.
  2. برای شستشوی سارافون از ماشین لباسشویی استفاده نکنید. بهتر است آن را با دست و آب سرد شستشو دهید قبل از این کار لباس را برعکس کنید.
  3. از اتو کشیدن بدون بخار جدا خودداری فرمایید در صورت نیاز یک پارچه دیگر روی لباس قرار داده و آن را اتو کنید زیرا از برق افتادن آن جلوگیری می‌کند.
  4. از خشک کردن لباس با اتو و گرمای بخاری خودداری کنید. این کار به بافت لباس آسیب جدی وارد می‌کند. همیشه لباس را روی طناب و در معرض هوای آزاد خشک کنید.

با توجه به نکاتی که گفته شد، می توانید سارافون دخترانه مورد نظر خود را خریداری کنید. ما برای سهولت کار شما، لیستی از جدیدترین مدل‌های سارافون دخترانه ارزان، باکیفیت و پرفروش موجود در بازار را جمع آوری کرده ایم. با کلیک کردن روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت نمایید.


۱ پیراهن دخترانه دلنار گالری مدل جوجه و خرگوش بامزه

پیراهن دخترانه دلنار گالری مدل جوجه و خرگوش بامزه

مشخصات

  • جنس
    کرپ
  • طرح
    طرح‌دار
  • قد
    زیر باسن
  • نوع لباس
    معمولی
  • یقه
    گرد
  • آستین
    تا روی شانه
  • مورد استفاده
    روزمره

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲ پیراهن دخترانه مدل فیل بازیگوش

پیراهن دخترانه مدل فیل بازیگوش

مشخصات

  • جنس
    تور
  • طرح
    تکه‌دوزی
  • قد
    زیر زانو
  • نوع لباس
    معمولی
  • یقه
    گرد
  • آستین
    حلقه‌ای
  • مورد استفاده
    اسپرت

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳ پیراهن دخترانه مدل یلدای نارگل

پیراهن دخترانه مدل یلدای نارگل

مشخصات

  • جنس
    پشم
  • طرح
    ساده
  • قد
    روی زانو
  • نوع لباس
    معمولی
  • یقه
    ب ب
  • آستین
    بلند
  • مورد استفاده
    اسپرت
  • جزئیات
    جنس پارچه پشمی ممتاز سپاهانپیراهن آسترکشی شدهقد لباس تا بالای زانویک گردنبند انار، نماد شب یلدا، روی لباس قرار دارد.
  • نگهداری
    به هیچ‌وجه با اتوی بخار اتوکشی نشود. از اتوی خشک برای اتوکشی استفاده شود.بهتر است با آب سرد شسته شود.سایر مراقبت‌های لباس‌های پشمی نیز رعایت شود.
  • کشور تولید کننده
    ایران

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۴ پیراهن دخترانه مدل شکوفه A

پیراهن دخترانه مدل شکوفه A

مشخصات

  • جنس
    تور
  • طرح
    گل‌دار
  • قد
    ماکسی
  • نوع لباس
    معمولی
  • یقه
    گرد
  • آستین
    بلند
  • مورد استفاده
    مهمانی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۵ پیراهن دخترانه دلنار گالری مدل جوجه های بامزه

پیراهن دخترانه دلنار گالری مدل جوجه های بامزه

مشخصات

  • جنس
    پنبه یکرو
  • طرح
    طرح‌دار
  • قد
    زیر باسن
  • نوع لباس
    معمولی
  • یقه
    گرد
  • آستین
    تا روی شانه
  • مورد استفاده
    اسپرت

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۶ پیراهن دخترانه مدل مروارید رنگ سفید

پیراهن دخترانه مدل مروارید رنگ سفید

مشخصات

  • جنس
    تور
  • طرح
    گل‌دار
  • قد
    زیر زانو
  • نوع لباس
    معمولی
  • یقه
    گرد
  • آستین
    تا روی شانه
  • مورد استفاده
    مهمانی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۷ پیراهن دخترانه مدل مروارید گلبهی

پیراهن دخترانه مدل مروارید گلبهی

مشخصات

  • جنس
    تور
  • طرح
    گل‌دار
  • قد
    زیر زانو
  • نوع لباس
    معمولی
  • یقه
    گرد
  • آستین
    تا روی شانه
  • مورد استفاده
    مهمانی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۸ پیراهن دخترانه افراتین مدل گربه رنگ سرمه ای

پیراهن دخترانه افراتین مدل گربه رنگ سرمه ای

مشخصات

  • جنس
    نخ
  • طرح
    طرح‌دار
  • قد
    روی زانو
  • نوع لباس
    معمولی
  • یقه
    گرد
  • آستین
    کوتاه
  • مورد استفاده
    روزمره
  • جزئیات
    برای راهنمایی بیشتر مشتریان گرامی جدول سایز در آلبوم عکس کالا موجود است. پارچه نخی، سبک و بسیار لطیف می باشد. کمر کش دار. دارای دکمه در پشت یقه
  • نگهداری
    شستشو در ماشین لباسشویی با پودر بدون آنزیم یا مایع لباس شویی و آب سرد
  • کد کالای محصول
    ۰۰۲۴
  • کشور تولید کننده
    ایران

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۹ پیراهن دخترانه پیپرتس مدل اکلیلی براق

پیراهن دخترانه پیپرتس مدل اکلیلی براق

مشخصات

  • جنس
    پلی استر
  • طرح
    ساده
  • قد
    روی زانو
  • نوع لباس
    معمولی
  • یقه
    گرد
  • آستین
    بلند
  • مورد استفاده
    روزمره
  • کشور مبدا برند
    آلمان

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۰ پیراهن دخترانه دلنار گالری مدل پرنسسی شکوفه‌های بهار کتان نخ

پیراهن دخترانه دلنار گالری مدل پرنسسی شکوفه‌های بهار کتان نخ

مشخصات

  • جنس
    کتان
  • طرح
    گل‌دار
  • قد
    روی زانو
  • نوع لباس
    معمولی
  • یقه
    خشتی
  • آستین
    تا روی شانه
  • مورد استفاده
    روزمره

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۱ پیراهن دخترانه مدل مخمل کبریتی

پیراهن دخترانه مدل مخمل کبریتی

مشخصات

  • جنس
    مخمل
  • طرح
    ساده
  • قد
    روی زانو
  • نوع لباس
    معمولی
  • یقه
    برگردان
  • آستین
    بلند
  • مورد استفاده
    اسپرت

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۲ پیراهن دخترانه مدل هالووین

پیراهن دخترانه مدل هالووین

مشخصات

  • جنس
    نخ
  • طرح
    تکه‌دوزی
  • قد
    زیر زانو
  • نوع لباس
    معمولی
  • یقه
    گرد
  • آستین
    بلند
  • مورد استفاده
    اسپرت

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۳ پیراهن دخترانه قرآنی مدل نرگس SOR

پیراهن دخترانه قرآنی مدل نرگس SOR

مشخصات

  • جنس
    مخمل
  • طرح
    راه‌راه
  • قد
    روی زانو
  • نوع لباس
    معمولی
  • یقه
    برگردان
  • آستین
    بلند
  • مورد استفاده
    اسپرت
  • جزئیات
    جنس پارچه پیراهن مخمل کبریتی می باشد.
  • کشور مبدا برند
    ایران
  • کشور تولید کننده
    ایران

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۴ پیراهن دخترانه پیپرتس مدل هاوایی ۲۰۲۳

پیراهن دخترانه پیپرتس مدل هاوایی 2023

مشخصات

  • جنس
    پلی استر
  • طرح
    طرح‌دار
  • قد
    زیر زانو
  • نوع لباس
    معمولی
  • یقه
    گرد
  • آستین
    بدون آستین
  • مورد استفاده
    اسپرت
  • کشور مبدا برند
    آلمان
  • کشور تولید کننده
    آلمان

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۵ پیراهن دخترانه مدل مجلسی

پیراهن دخترانه مدل مجلسی

مشخصات

  • جنس
    تور
  • طرح
    ساده
  • قد
    روی زانو
  • نوع لباس
    معمولی
  • یقه
    هفت
  • آستین
    بدون آستین
  • مورد استفاده
    مهمانی
  • جزئیات
    پیراهن دخترانه تور به رنگ گلبهی با دو رو آستر دوزی تمیز به مشتریان عزیز ارائه میشود…یک آستر دوزی برای روی بدن کودک است تا آزار و یا حساسیتی به پوست او وارد نشود و یک آستر دوزی مربوط به زیر تورهای لباس برای زیبایی بیشتر کار میباشد و چند لایه تور برای زیبایی و پفی شدن دامن دوخته شده است..زیپ لباس ۵۰ سانتی متری می باشد و حدود ۱۰ سانت پایینتر از خط کمر دوخته شده که باعث می شود این پیراهن دخترانه هم از قسمت سر و هم از قسمت پا،تن پوش خیلی راحتی داشته باشد.سایز بندی ها بر اساس استاندارد دوخته شده..ولی چون لباس پرنسسی کودک هست دور کمر و دور سینه ۳ تا ۵ سانتیمتر از اندازه استاندارد برای راحتی کودکان بیشتر است و تن پوش خیلی زیبایی دارداگر یک زمانی تور پیراهن چروک شد اتوی معمولی خود را گرم کرده و به صورت عمودی و فاصله چند سانتی گرفته از بالا به پایین با بخار آن کشیده تا صاف شود.شستشو با لباسشویی ممنوع می باشد.روی سرشانه ترکیب گل و کریستال برای زیبایی و جلوه بیشتر لباس دوخته شده است.

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۶ پیراهن دخترانه مدل رز

 پیراهن دخترانه مدل رز

مشخصات

  • جنس
    تور
  • طرح
    ساده
  • قد
    روی زانو
  • نوع لباس
    معمولی
  • یقه
    گرد
  • آستین
    حلقه‌ای
  • مورد استفاده
    مهمانی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۷ پیراهن دخترانه تیتیش مدل ۲۴۷۱۵۰۹

پیراهن دخترانه تیتیش مدل 2471509

مشخصات

  • جنس
    پلی استر
  • طرح
    ساده
  • قد
    روی زانو
  • نوع لباس
    معمولی
  • یقه
    باز
  • آستین
    بدون آستین
  • مورد استفاده
    مهمانی
  • کشور مبدا برند
    ایران
  • کشور تولید کننده
    ایران

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۸ پیراهن دخترانه مدل bariz

پیراهن دخترانه مدل bariz

مشخصات

  • جنس
    پنبه
  • طرح
    طرح‌دار
  • قد
    زیر زانو
  • نوع لباس
    معمولی
  • یقه
    گرد
  • آستین
    کوتاه
  • مورد استفاده
    روزمره

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۹ پیراهن دخترانه پپا پیگ مدل ۴۸۰

پیراهن دخترانه پپا پیگ مدل 480

مشخصات

  • جنس
    نخ
  • طرح
    طرح‌دار
  • قد
    روی زانو
  • نوع لباس
    معمولی
  • یقه
    گرد
  • آستین
    حلقه‌ای
  • مورد استفاده
    اسپرت
  • کشور تولید کننده
    آلمان

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۰ پیراهن دخترانه کولزیون مدل آستین کلوش چین دار

پیراهن دخترانه کولزیون مدل آستین کلوش چین دار

مشخصات

  • جنس
    الیاف طبیعی
  • طرح
    چهارخانه
  • قد
    روی زانو
  • نوع لباس
    معمولی
  • یقه
    گرد
  • آستین
    بلند
  • مورد استفاده
    روزمره
  • جزئیات
    پیراهن های دخترانه یکی از ضروری ترین بخش های کمد دختران است. پیراهن های دخترانه یک قطعه ضروری هستند که راحتی، استایل و امکانات بی پایان لباس را ارائه می دهد. الیاف پشمی به کار رفته در این لباس موجب گرم نگه داشتن بالا تنه کودک شما می شود.
  • نگهداری
    با دمای حدود ۳۰ درجه شسته شود.از شوینده مناسب و به مقدار کافی استفاده شود.لباسشویی را روی دور ملایم و حساس قرار دهید.
  • کشور مبدا برند
    ترکیه
  • کشور تولید کننده
    ترکیه

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۱ پیراهن دخترانه مدل جلو دکمه Mojhan Dukht So-AB

پیراهن دخترانه مدل جلو دکمه Mojhan Dukht So-AB

مشخصات

  • جنس
    ابر و بادی
  • طرح
    ساده
  • قد
    روی زانو
  • نوع لباس
    آزاد
  • یقه
    گرد
  • آستین
    حلقه‌ای
  • مورد استفاده
    روزمره

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۲ پیراهن دخترانه فیورلا مدل ۳۴۰۰۴

پیراهن دخترانه فیورلا مدل 34004

مشخصات

  • جنس
    پارچه
  • طرح
    چاپ
  • قد
    کوتاه
  • نوع لباس
    معمولی
  • یقه
    گرد
  • آستین
    بدون آستین
  • مورد استفاده
    اسپرت
  • کد کالای محصول
    ۳۴۰۰۴

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۳ پیراهن دخترانه قرآنی مدل S05 راه راه رنگ آبی

پیراهن دخترانه قرآنی مدل S05 راه راه رنگ آبی

مشخصات

  • جنس
    الیاف نخی
  • طرح
    راه‌راه
  • قد
    روی زانو
  • یقه
    ایستاده
  • آستین
    تا روی شانه
  • مورد استفاده
    اسپرت
  • کد کالای محصول
    S05
  • کشور مبدا برند
    ایران
  • کشور تولید کننده
    ایران

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۴ پیراهن دخترانه مدل پروانه ۹۹

پیراهن دخترانه مدل پروانه 99

مشخصات

  • جنس
    نخ
  • طرح
    ساده
  • قد
    روی زانو
  • نوع لباس
    معمولی
  • یقه
    ب ب
  • آستین
    کوتاه
  • مورد استفاده
    مهمانی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۵ پیراهن دخترانه ارکسترا مدل ۳۴۵۳۴۵۳۵۶

پیراهن دخترانه ارکسترا مدل 345345356

مشخصات

  • جنس
    مخمل
  • طرح
    طرح‌دار
  • قد
    روی زانو
  • نوع لباس
    معمولی
  • یقه
    گرد
  • آستین
    کوتاه
  • مورد استفاده
    اسپرت

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۶ پیراهن دخترانه لوپیلو مدل شکیل

پیراهن دخترانه لوپیلو مدل شکیل

مشخصات

  • جنس
    پنبه
  • طرح
    ساده
  • قد
    روی زانو
  • نوع لباس
    آزاد
  • یقه
    گرد
  • آستین
    تا روی شانه
  • مورد استفاده
    اسپرت
  • کشور مبدا برند
    آلمان
  • کشور تولید کننده
    آلمان

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۷ پیراهن دخترانه مدل پونی کد ۲۰۲۱

پیراهن دخترانه مدل پونی کد 2021

مشخصات

  • جنس
    تور
  • طرح
    طرح‌دار
  • قد
    بلند
  • نوع لباس
    معمولی
  • یقه
    گرد
  • آستین
    کیمونویی
  • مورد استفاده
    اسپرت

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۸ پیراهن دخترانه پیپرتس مدل G253

پیراهن دخترانه پیپرتس مدل G253

مشخصات

  • جنس
    پلی استر
  • طرح
    طرح‌دار
  • قد
    بلند
  • نوع لباس
    معمولی
  • یقه
    گرد
  • آستین
    بلند
  • مورد استفاده
    روزمره
  • کشور مبدا برند
    آلمان
  • کشور تولید کننده
    آلمان

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۹ پیراهن دخترانه پیپرتس مدل ۳۱۶۱

پیراهن دخترانه پیپرتس مدل 3161

مشخصات

  • جنس
    نخ
  • طرح
    طرح‌دار
  • قد
    بلند
  • یقه
    گرد
  • آستین
    بدون آستین
  • مورد استفاده
    مهمانی
  • جزئیات
    سایز : ۶ تا ۸ سال- قد پیراهن :۱۰۲- عرض پیراهن :۳۱سایز : ۸ تا ۱۰ سال- قد پیراهن :۱۰۶- عرض پیراهن :۳۳سایز :۱۰ تا ۱۲ سال- قدپیراهن :۱۲۶-عرض پیراهن :۳۶سایز :۱۲ تا ۱۴ سال-قدپیراهن :۱۳۶-عرض پیراهن:۴۰کشور مبدا برند : آلمان
  • کشور مبدا برند
    آلمان
  • کشور تولید کننده
    آلمان

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳۰ پیراهن دخترانه مدل Mkhml 3555

پیراهن دخترانه مدل Mkhml 3555

مشخصات

  • جنس
    مخمل
  • طرح
    ساده
  • قد
    زیر زانو
  • نوع لباس
    معمولی
  • یقه
    انگلیسی
  • آستین
    بلند
  • مورد استفاده
    اسپرت

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳۱ پیراهن دخترانه پیپرتس مدل NewDesign2023

پیراهن دخترانه پیپرتس مدل NewDesign2023

مشخصات

  • جنس
    پنبه
  • طرح
    گل‌دار
  • قد
    میدی
  • نوع لباس
    معمولی
  • یقه
    گرد
  • آستین
    کوتاه
  • مورد استفاده
    اسپرت
  • کشور مبدا برند
    آلمان
  • کشور تولید کننده
    آلمان

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳۲ پیراهن دخترانه دلنار گالری مدل پرنسسی راه راه پوپلین

پیراهن دخترانه دلنار گالری مدل پرنسسی راه راه پوپلین

مشخصات

  • جنس
    پوپلین
  • طرح
    راه‌راه
  • قد
    روی زانو
  • نوع لباس
    معمولی
  • یقه
    خشتی
  • آستین
    تا روی شانه
  • مورد استفاده
    روزمره

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳۳ پیراهن دخترانه مدل ابروبادی بندی

پیراهن دخترانه مدل ابروبادی بندی

مشخصات

  • جنس
    ابر و بادی
  • طرح
    ساده
  • قد
    روی زانو
  • نوع لباس
    آزاد
  • یقه
    باز
  • آستین
    بدون آستین
  • مورد استفاده
    روزمره

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳۴ پیراهن دخترانه مدل داتیس

پیراهن دخترانه مدل داتیس

مشخصات

  • جنس
    کشی
  • طرح
    طرح‌دار
  • قد
    روی زانو
  • نوع لباس
    معمولی
  • یقه
    گرد
  • آستین
    بدون آستین
  • مورد استفاده
    اسپرت
  • جزئیات
    دارای زیپ مخفی بلند در پشت دارای کمربند و آستری لطیف
  • نگهداری
    شستشو در دمای زیر ۴۰ درجه سانتیگراد اتو کشی در دمای متوسط قد مناسب برای ۱ تا ۲ سال ۴۵ سانتی متر قد مناسب برای ۲ تا ۳ سال ۵۰ سانتی متر قد مناسب برای ۴ تا ۵ سال ۵۵ سانتی متر قد مناسب برای ۵ تا ۶ سال ۶۰ سانتی متر
  • کشور تولید کننده
    ایران

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳۵ پیراهن دخترانه افراتین مدل خرگوش رنگ سفید

پیراهن دخترانه افراتین مدل خرگوش رنگ سفید

مشخصات

  • جنس
    نخ
  • طرح
    طرح‌دار
  • قد
    روی زانو
  • نوع لباس
    معمولی
  • یقه
    گرد
  • آستین
    کوتاه
  • مورد استفاده
    روزمره
  • جزئیات
    برای راهنمایی بیشتر مشتریان گرامی جدول سایز در آلبوم عکس کالا موجود است. پارچه نخی، سبک و بسیار لطیف می باشد. کمر کش دار. دارای دکمه در پشت یقه
  • نگهداری
    شستشو در ماشین لباسشویی با پودر بدون آنزیم یا مایع لباس شویی و آب سرد
  • کد کالای محصول
    ۰۰۲۴
  • کشور تولید کننده
    ایران

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳۶ پیراهن دخترانه مدل یلدا

پیراهن دخترانه مدل یلدا

مشخصات

  • جنس
    تور
  • طرح
    ساده
  • قد
    روی زانو
  • نوع لباس
    معمولی
  • یقه
    گرد
  • آستین
    بلند
  • مورد استفاده
    مهمانی
  • جزئیات
    پیراهن کاملا کاربردی که مدل و رنگش مناسب همه نوع مراسمیه و به هر نوع پوست و اندامی میاد.بالاتنه کاملا کشیه هم اینکه بالاتنه رو جذب میکنه و پف قشنگ و طبیعی به دامن میده و اینکه تا مدت های زیادی میتونن بپوشند.داخل لباس استر کشی کامل و نرمی دوخته شده.جنس پارچه و آستین دار بودنش هم مناسب فصله.پیراهن دخترانه تور به رنگ سبز با دو رو آستر دوزی تمیز به مشتریان عزیز ارائه میشود…یک آستر دوزی برای روی بدن کودک است تا آزار و یا حساسیتی به پوست او وارد نشود و یک آستر دوزی مربوط به زیر تورهای لباس برای زیبایی بیشتر کار میباشد و چند لایه تور برای زیبایی و پفی شدن دامن دوخته شده است.. یقه پشت پیراهن ۷ باز میباشد و یک پاپیون نزیبا روی کمر جلوی لباس دوخته برای زیپ لباس…زیپ لباس ۵۰ سانتی متری می باشد و حدود ۱۰ سانت پایینتر از خط کمر دوخته شده که باعث می شود این پیراهن دخترانه هم از قسمت سر و هم از قسمت پا،تن پوش خیلی راحتی داشته باشد.سایز بندی ها بر اساس استاندارد دوخته شده..ولی چون لباس پرنسسی کودک هست دور کمر و دور سینه ۳ تا ۵ سانتیمتر از اندازه استاندارد برای راحتی کودکان بیشتر است و تن پوش خیلی زیبایی دارداگر یک زمانی تور پیراهن چروک شد اتوی معمولی خود را گرم کرده و به صورت عمودی و فاصله چند سانتی گرفته از بالا به پایین با بخار آن کشیده تا صاف شود.شستشو با لباسشویی ممنوع می باشد. یک گیره مو زیبا ست لباس همراه لباس ارسال می شود.

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳۷ پیراهن دخترانه افراتین مدل گربه و دونات رنگ صورتی

پیراهن دخترانه افراتین مدل گربه و دونات رنگ صورتی

مشخصات

  • جنس
    نخ
  • طرح
    طرح‌دار
  • قد
    روی زانو
  • نوع لباس
    معمولی
  • یقه
    گرد
  • آستین
    کوتاه
  • مورد استفاده
    روزمره
  • جزئیات
    برای راهنمایی بیشتر مشتریان گرامی جدول سایز در آلبوم عکس کالا موجود است. پارچه نخی، سبک و بسیار لطیف می باشد. کمر کش دار. دارای دکمه در پشت یقه
  • نگهداری
    شستشو در ماشین لباسشویی با پودر بدون آنزیم یا مایع لباس شویی و آب سرد
  • کد کالای محصول
    ۰۰۲۴
  • کشور تولید کننده
    ایران

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳۸ پیراهن دخترانه ارکسترا مدل ۷۸۵۷۶۵۶۷۵۶

پیراهن دخترانه ارکسترا مدل 7857656756

مشخصات

  • جنس
    مخمل
  • طرح
    ساده
  • قد
    روی زانو
  • نوع لباس
    معمولی
  • یقه
    گرد
  • آستین
    تا روی شانه
  • مورد استفاده
    اسپرت

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳۹ پیراهن دخترانه پیپرتس مدل NewDesign2023

پیراهن دخترانه پیپرتس مدل NewDesign2023

مشخصات

  • جنس
    الاستین
  • طرح
    ساده
  • قد
    میدی
  • نوع لباس
    معمولی
  • یقه
    گرد
  • آستین
    کوتاه
  • مورد استفاده
    اسپرت
  • کشور مبدا برند
    آلمان
  • کشور تولید کننده
    آلمان

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۴۰ پیراهن دخترانه قرآنی مدل پریناز کشمیر

پیراهن دخترانه قرآنی مدل پریناز کشمیر

مشخصات

  • جنس
    کشمیر
  • طرح
    طرح‌دار
  • قد
    روی زانو
  • نوع لباس
    آزاد
  • یقه
    گرد
  • آستین
    بلند
  • مورد استفاده
    اسپرت
  • کشور مبدا برند
    ایران
  • کشور تولید کننده
    ایران

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

امیدواریم این مطلب اطلاعات کافی را برای خرید سارافون دخترانه در اختیار شما قرار دهد. سوالات خود را می توانید از طریق فرم ارسال دیدگاه ها با ما در میان بگذارید.

در ادامه بیشتر بخوانید: راهنمای خرید لوستر اتاق کودک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا