خواب و حمام کودک

وان حمام کودک و نوزاد، راهنمای خرید وان حمام کودک و نوزاد مناسب سیسمونی

اگر قصد خرید سیسمونی دارید، این مطلب را بخوانید.

حمام دادن به نوزاد یک تجربه استرس‌زا است. احتمالاً نگران غرق شدن تصادفی، دمای آب خیلی گرم یا خیلی سرد و موارد دیگر خواهید بود. اما یک راه آسان برای جلوگیری از حوادث رایج هنگام حمام وجود دارد، خرید وان حمام کودک و نوزاد ایمن و کاربردی برای نوزادان است. کودکان معمولا به حمام رفتن علاقه ی زیادی دارند و به قول خودشان (آب بازی) یکی از بهترین تفریحات برای آنها محسوب می شود. اما همه ی مادران می دانند که حمام بردن کودکان نیاز به فراهم کردن یکسری مقدمات دارد. مقدماتی که بخش زیادی از آنها هنگام خرید سیسمونی فراهم شده اند. از جمله: وان حمام ،حوله، لیف، شامپو بدن، شامپو مخصوص شست و شوی سر کودک و… . همانطور که گفته شد، وان حمام یکی از این وسایل ضروری است. خرید وان باعث می شود که کودک علاقه ی بسیار زیادی به حمام رفتن داشته باشد، خصوصا اگر همراه با شکل های زیبا و عروسکی باشد.به هر صورت، مادران عزیز هنگام خرید وان حمام کودک و نوزاد باید یکسری نکات را بدانند. ما در این مطلب این نکات را به شما آموزش می دهیم. تا با خیال آسوده این وسیله ی کارآمد را خریداری کنید. پس با ما همراه باشید.

وان حمام کودک و نوزاد چیست؟

وان اصطلاحی روسی است و در واقع ظرف بزرگی می باشد که انسان ها خود را درون آن می شویند. امروزه علاوه بر بزرگسالان، نوزادان و کودکان هم از وان استفاده می کنند و دلیل آن هم راحتی در شست و شو می باشد. می توان گفت هنگام استفاده از وان در مصرف آب هم صرفه جویی می شود، چون وقتی وان پر از آب می شود، دیگر نیازی نیست که شیر آب باز باشد.

حتما بخوانید: راهنمای خرید سرویس خواب نوزاد

انواع وان حمام‌کودک و نوزاد:

  • وان استاندارد: این وان ها جنس پلاستیکی دارند و معمولا خیلی گران نیستند. بعضی از این وان ها قابل استفاده در سینک ظرفشویی هستند و مناسب کودکانی می باشند که خیلی کوچک هستند. برخی دیگر از آنها مانند کمربند ایمنی کودک شما را سرپا نگه می دارد وقتی کودک بتواند سرپایش بایستد، وقت استفاده از وان های پلاستیکی می باشد.
  • وان کودک قابل تبدیل: هرچه نوزاد شما بزرگتر شود سایز وان هم تغییر می یابد. به عبارت دیگر؛ اندازه وان قابل تنظیم است و در سنین مختلف کودک، می توانید از آن استفاده کنید.
  • وان کودک تاشو یا قابل انعطاف: اگر مشکل با بزرگی وان دارید و نگهداری آن فضای زیادی را در بر می گیرد. پیشنهاد ما به شما، خرید وان تاشو است که به راحتی درون کمد جای خواهد گرفت.
  • وان نوزاد بادی: این مدل هم برای کمبود جا و هم برای مسافرت بسیار مناسب خواهد بود. تنها عیبی که این مدل دارد این است که وقتی می خواهید از آن استفاده کنید باید باد شود. کاری که به نظر دشوار است.
  • وان لوکس نوزاد: این مدل دارای قیمت بالایی است و همراه خود یکسری وسایل جانبی اعم از، دوش آب، اسباب بازی، ماساژور و… دارد. برای استفاده باید از نیروی برق یا باتری استفاده کنید. وزن آنها سنگین می باشد.
  • وان کودک پایه دار: این مدل علاوه بر راحتی کودک، برای والدین بسیار مفید و کارآمد است. به گونه ای که برای استفاده از وان، نیازی نیست که بنشینید و به راحتی، ایستاده می توانید کودک خود را بشویید. البته فراموش نکنید قیمت این مدل هم بالا می باشد.

یک وان حمام کودک خوب چه ویژگی‌هایی دارد؟

در حالی که ویژگی‌های اضافه شده ضروری نیست، آن‌ها می‌توانند زمان حمام را برای شما و کودک آسان تر کنند.

  • دماسنج: بسیاری از وان‌های حمام کودک دارای یک پلاگین تخلیه رنگ یا نوار چسب مانند هستند که دمای آب وان را بررسی و زمانی که آب خیلی داغ است آن را به شما اطلاع می‌دهد. برخی از وان‌ها دارای دماسنج دیجیتالی نیز هستند. دکتر لارا مک کنزی، محقق ایمنی اطفال در مرکز تحقیقات آسیب و سیاست بیمارستان کودکان در کلمبوس، اوهایو، می‌گوید والدین و مراقبان باید مطمئن شوند که دمای آب حمام حدود ۱۰۰ درجه فارنهایت باشد. او اضافه می کند که تنظیم آبگرمکن شما روی ۱۲۰ درجه فارنهایت ممکن است کمک کند تا هرگز به طور خطرناکی داغ نشود. برای جلوگیری از سوختگی، همیشه دمای آب کودک را با استفاده از آرنج یا مچ دست خود چک کنید، حتی اگر وان دارای دماسنج باشد. اگر وان شما دارای نشانگر دما نیست، می توانید آن را جداگانه خریداری کنید.
  • لبه آویزان: اگر وان کودک دارای لبه‌های صاف و لبه‌های آویزان باشد، دست زدن به آن آسان تر خواهد بود و احتمال خراشیدن کودک شما کمتر خواهد بود. هرگز وان را در حالی که کوچولوی شما داخل آن است حرکت ندهید.
  • سطح بدون لغزش: سطح بدن نوزادی که صابون خورده بسیار لغزنده است، بنابراین یک وان حمام نوزاد با سطحی ضد لغزش برای نگه داشتن او در جای خود تهیه کنید. فقط مراقب بالشتک‌های فوم باشید، زیرا کودک شما ممکن است تکه‌ای را پاره یا گاز بگیرد و آن را ببلعد.
  • خط پرکننده آب: بسیاری از کارشناسان توصیه می‌کنند وان کودک را با دو تا چهار اینچ آب پر کنید. یک خط برجسته یا چاپ شده در اطراف داخل وان دیده می‌شود که معمولاً با کلمه “MAX” همراه است، یا راهنمایی برای جلوگیری از پر شدن بیش از حد می‌باشد.
  • دوشاخه تخلیه: پس از خم شدن برای حمام کردن نوزاد، آخرین کاری که می‌خواهید انجام دهید این است که یک وان سنگین را بلند کرده و آن را تخلیه کنید. پلاگین، تخلیه آب را سریع و ساده می‌کند.

حتما بخوانید: راهنمای خرید پشه بند کودک و نوزاد

هنگام خرید وان حمام‌کودک و نوزاد به چه نکاتی دقت کنیم؟

  • اندازه مناسب: هنگام خرید وان کودک سعی کنید انداره و سایز مناسب را خریداری نمایید. چون اگر اندازه وان بزرگ باشد، کودک شما ممکن است غرق شود. اگر هم خیلی کوچک باشد، کودک به راحتی نمی‌تواند در آن جا به جا شود. پس با توجه یه قد و وزن کودک عزیزتان، وان مناسبی را خریداری کنید.
  • قابل شست و شو بودن: قبل از خرید وان به قابل شست و شو بودن آن توجه کنید. اگر وان مورد نظر شما، دارای پیچ و خم و فرورفتگی های زیادی باشد، شستن آن به مراتب زمان بر و سخت می باشد. سعی کنید حتی الامکان وان انتخاب شده دارای سطوح صافی باشد.
  • وان دست دوم نخرید: این وان ها ممکن است به دلیل استفاده زیاد دچار نشتی شده باشند. یا برخی از قسمت های آن دچار شکستگی شده باشد و به بدن کودک شما آسیب برساند.
  • وان قابل تبدیل بخرید: هنگام خرید سیسمونی، سعی کنید وان قابل تبدیل بخرید، تا متناسب با بزرگ شدن کودک، سایز آن هم تغییر یابد. اگر این وان ها را خریداری نمایید، در هزینه تان صرفه جویی می شود و دیگر نیازی نیست مدام برای کودکتان وان حمام خریداری کنید.
  • در کنار کودک باشید: هیچ وقت کودک را تنها نگذارید، وقتی کودک را درون وان حمام می گذارید، حتما کنارش باشید تا مبادا دچار خفگی شود، هنگامی که کنار او هستید ساعات خوشی را با هم می گذرانید و می توانید با او آب بازی کنید.

نکات ایمنی در مورد استفاده از وان حمام کودک و نوزاد:

  • هرگز کودک خود را در طول حمام بدون مراقبت رها نکنید، حتی برای یک ثانیه، حتی زمانی که فقط وان را با آب پر می‌کنید. قبل از شروع حمام مطمئن شوید که همه چیز را در دسترس دارید. وقتی کودکتان در وان است، نمی‌خواهید از دستمال یا حوله استفاده کنید. اگر هنوز نمی تواند به تنهایی بنشیند، همیشه در زمان حمام دست او را نگه دارید.
  • برای ایمن کردن حمام، هر زمان که کودکتان در اطراف آب است، حتی زمانی که در وان استاندارد قرار دارد یا کودک نوپا است در دسترس او قرار بگیرید.
  • وان را با کمترین مقدار ممکن آب پر کنید. دو اینچ مقدار خوبی است. وان حمام کودک را روی سطح صاف و همواری قرار دهید که اجازه سر خوردن به آن را ندهد و کار با کودک را برای شما آسان کند. هنگامی که کودک در وان است، آب بیشتری اضافه نکنید و هرگز وان کودک را در وان بزرگتری که پر از آب است قرار ندهید، زیرا می‌تواند در اطراف شناور شود. اگر از وان نوزاد در داخل وان خود استفاده می‌کنید، مطمئن شوید که دریچه تخلیه آن باز است.
  • مراقب باشید که از جوشاندن آب جلوگیری کنید. آب باید گرم باشد نه داغ. قبل از اینکه کودک خود را داخل وان بگذارید، دما را با ساعد خود تست کنید. به یک وان دارای نشانگر دما، مانند دوشاخه تخلیه که تغییر رنگ می‌دهد و نشان می‌دهد خیلی گرم یا خیلی سرد است، تکیه نکنید. اگر از دماسنج با قابلیت بازخوانی استفاده می‌کنید، آب حمام نوزاد باید بین ۹۰ درجه تا ۱۰۰ درجه فارنهایت باشد. اما باز هم از ساعد خود به عنوان راهنمای اصلی خود استفاده کنید.
  • اگر نیاز به خروج از حمام دارید، نوزادتان را با خود ببرید. برای تماشای کودک به جای شما به بچه‌های بزرگتر تکیه نکنید.
  • هنگام استفاده از وان کودک درون سینک یا وان معمولی، همیشه ابتدا آب گرم را ببندید و مراقب لوله‌های فلزی داغ باشید. یک پوشش برای دهانه وان حمام تهیه کنید تا از کودکتان در برابر فلز رسانای گرما و لبه‌های سخت آن محافظت کند. برخی از روکش‌ها پلاستیکی نرم و به شکل حیوان هستند. بقیه پلاستیک‌ها بادی می‌باشند. آب وان را با دست به اطراف بچرخانید تا هر نقطه داغی از بین برود. برای ایمن کردن آن، تنظیم آبگرمکن خود را به ۱۲۰ درجه فارنهایت کاهش دهید. پوست نوزاد بسیار راحت تر از پوست بزرگسالان می سوزد.
  • به جای اسفنج از دستمال شستشو استفاده کنید. هر کدام از آن‌ها در دهان کودک شما قرار می‌گیرد، اما حوله‌های شستشو ایمن تر هستند زیرا تکه‌های کوچک اسفنج می‌توانند به راحتی شکسته شوند و به خطر خفگی تبدیل شوند.
  • همیشه وان حمام را بلافاصله پس از حمام خالی کنید. یک نوزاد یا کودک می تواند در کمتر از یک اینچ آب غرق شود. کودکان نوپا کنجکاو ممکن است زمانی که شما نگاه نمی‌کنید به حمام برگردند.
  • هنگامی که کودک شما از یک وان حمام معمولی فارغ شد، نوارهای لاستیکی را برای جلوگیری از لیز خوردن به پایین آن وصل کنید یا از یک تشک حمام استفاده کنید که بتوان آن را با مکنده‌ها در کف وان محکم کرد و قبل از اینکه کودک را داخل آن قرار دهید، بررسی کنید که محکم وصل شده باشد. به خاطر داشته باشید که سطح زیرین این تشک‌ها می‌تواند مرطوب بماند و کپک را جذب کند. بنابراین باید هر بار که وان حمام را تمیز می‌کنید، تشک را بیرون بیاورید و آن را کاملاً بشویید.

با توجه به اطلاعاتی که خدمت شما دوستان ارائه کردیم، می توانید وان حمام کودک و نوزاد مورد نیازتان را تهیه نمایید. ما برای سهولت کار شما عزیزان، در زیر، لیستی از ۲۰ مدل وان حمام کودک و نوزاد را که جزو پرفروش ترین و ارزان ترین مدل ها در بازار هستند، را جمع آوری کرده ایم. فراموش نکنید، با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، می توانید اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت نمایید.


۱ ست وان و آسان شور حمام کودک دودیه مدل Do222.4

ست وان و آسان شور حمام کودک دودیه مدل Do222.4

مشخصات

  • ابعاد
    ۸۰x40x22 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۵۰۰ گرم
  • جنس
    پلاستیک
  • رده سنی
    از بدو تولد
  • طراحی شده برای
    پسران و دختران
  • سایر توضیحات
    قابل استفاده از بدو تولدآسانشور مناسب استفاده برای حمام نوزاد در ماه های اولیه تولدشستشوی آسان و راحت و ایمن با آب و صابونوجود سوراخ در کف وان باعث تخلیه آسان تر آن می گرددتهیه شده از مواد با کیفیتفاقد مواد مضر شیمیایی PVC,PHTHALATE,BPA

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲ وان حمام کودک هوم کت مدل Nino330900

وان حمام کودک هوم کت مدل Nino330900

مشخصات

  • ابعاد
    ۸۱x50x22 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۳۴۵ گرم
  • جنس
    پلاستیک
  • طراحی شده برای
    پسران

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳ وان حمام کودک مدل تاشو سوان

وان حمام کودک مدل تاشو سوان

مشخصات

  • ابعاد
    ۴۰x20x40 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۰۰ گرم
  • جنس
    پلاستیک
  • رده سنی
    از بدو تولد
  • طراحی شده برای
    پسران و دختران
  • سایر توضیحات
    وان تاشو نوزاد سوان مناسب از بدو تولد تا ۲ سالگیجنس پلاستیک فشرده مرغوبقابلیت باز و بسته شدن بسیار سریعقابلیت جمع شدن و مناسب برای مسافرتدارای دریچه برای خروج آبقابلیت تبدیل کفی به آسان شور

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۴ وان حمام کودک مدل ۸۳۱۰

وان حمام کودک مدل 8310

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۷.۷۸ × ۵۰.۸ × ۸۶.۳۶ سانتی‌متر
  • جنس
    پلاستیک
  • طراحی شده برای
    پسران و دختران
  • امکانات تغییر ابعاد و وزن
    تاشو
  • سایر توضیحات
    – دارای محفظه نگهدارنده کودک- قابلیت جمع شدن و مناسب برای سفر- جنس پلاستیک فشرده مرغوب- دارای لایه داخلی پلاستیک نرم جهت ایمنی بیشتر- ابعاد وان در حالت تاشده ۱۵.۲۴ × ۵۰.۸ × ۴۳.۱۸ سانتی‌متر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۵ ست وان و آسان شور حمام کودک دودیه مدل Do222.6

ست وان و آسان شور حمام کودک دودیه مدل Do222.6

مشخصات

  • ابعاد
    ۸۰x40x22 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۵۰۰ گرم
  • جنس
    پلاستیک
  • رده سنی
    از بدو تولد
  • طراحی شده برای
    پسران و دختران
  • سایر توضیحات
    قابل استفاده از بدو تولدآسانشور مناسب استفاده برای حمام نوزاد در ماه های اولیه تولدشستشوی آسان و راحت و ایمن با آب و صابونوجود سوراخ در کف وان باعث تخلیه آسان تر آن می گرددتهیه شده از مواد با کیفیتفاقد مواد مضر شیمیایی PVC,PHTHALATE,BPA

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۶ ست وان حمام کودک تاتیا مدل E8

ست وان حمام کودک تاتیا مدل E8

مشخصات

  • ابعاد
    ۷۴x45x24 سانتی‌متر
  • وزن
    ۹۰۰ گرم
  • ظرفیت
    ۳۰
  • جنس
    پلاستیک
  • طراحی شده برای
    پسران و دختران
  • سایر توضیحات
    ابعاد وان : طول ۷۴ عرض ۴۵ ارتفاع ۲۴ cmابعاد آفتابه : طول ۲۰ عرض ۱۳ ارتفاع ۲۳ cmابعاد سبد : طول و عرض ۲۷ ارتفاع ۲۳ cmابعاد توالت فرنگی : طول ۳۹ عرض ۲۶ ارتفاع ۱۷ cmابعاد صندلی : طول ۲۲ عرض ۲۰ ارتفاع ۱۳ cm ابعاد جا لباسی : طول ۳۰ عرض ۲ ارتفاع ۱۸ cmابعاد جا صابونی : طول ۱۷ عرض ۱۰ ارتفاع ۷ cm ابعاد لگن : طول ۲۴ عرض ۲۸ ارتفاع ۱۳ cm

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۷ وان حمام کودک مدل k8003

وان حمام کودک مدل k8003

مشخصات

  • ابعاد
    ۹۲ طول۵۳ عرض ۲۵ ارتفاع سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۰۰۰ گرم
  • جنس
    پلاستیک
  • رده سنی
    کودک
  • طراحی شده برای
    پسران و دختران

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۸ ست وان کودک ارابه مدل Simple

ست وان کودک ارابه مدل Simple

مشخصات

  • ابعاد
    ۴۰ × ۲۰ × ۷۵ سانتی‌متر
  • جنس
    پلاستیک
  • طراحی شده برای
    پسران و دختران
  • سایر توضیحات
    سرویس ۸ تکه حمام نوزاد مناسب برای پسران و دختران– دارای وان– دارای توالت فرنگی نوزاد ( قصری )– دارای سبد لباس دسته دار– دارای سبد زباله در دار– دارای کاسه آبریز– دارای جاصابونی– دارای ۵ عدد گیره لباس– دارای ۳ عدد آویز لباسابعاد قطعات:- وان: ابعاد ۴۰×۲۰×۷۵ سانتی‌متر- سبد: ۲۵ در ۲۰ سانتی‌متر- تشت: ۱۵ در ۲۵ سانتی‌متر- صندلی توالت ۲۵ در ۲۵ سانتی‌متر- سطل: ۲۵ در ۱۷ سانتی‌متر- تشت کوچک: ۱۵ در ۱۰ سانتی‌متر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۹ وان حمام کودک مدل نسترن کد ۲

وان حمام کودک مدل نسترن کد 2

مشخصات

  • ابعاد
    ۶۰x41x17 سانتی‌متر
  • وزن
    ۵۰۰ گرم
  • جنس
    پلاستیک
  • رده سنی
    ۰ تا ۱۲ ماهگی
  • طراحی شده برای
    پسران و دختران

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۰ وان حمام کودک مدل YOSHITA

وان حمام کودک مدل YOSHITA

مشخصات

  • ابعاد
    ۵x45x80 سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۰۰ گرم
  • ظرفیت
    ۴۵
  • جنس
    پلاستیک
  • طراحی شده برای
    پسران و دختران
  • امکانات تغییر ابعاد و وزن
    تاشو

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۱ وان حمام کودک تاتیا مدل t77285493

وان حمام کودک تاتیا مدل t77285493

مشخصات

  • ابعاد
    ۷۵×۱۵×۳۵ سانتی‌متر
  • وزن
    ۵۰۰ گرم
  • جنس
    پلاستیک
  • طراحی شده برای
    پسران و دختران

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۲ وان حمام کودک تاتیا مدل PK-H76

وان حمام کودک تاتیا مدل PK-H76

مشخصات

  • ابعاد
    ۴۰×۲۰×۷۵ سانتی‌متر
  • وزن
    ۵۰۰ گرم
  • جنس
    پلاستیک
  • طراحی شده برای
    پسران و دختران

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۳ وان حمام کودک مدل ۷۷۴۱

وان حمام کودک مدل 7741

مشخصات

  • ابعاد
    ۸۶x50x17 سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۰۰۰ گرم
  • جنس
    پلاستیک
  • طراحی شده برای
    پسران و دختران
  • امکانات تغییر ابعاد و وزن
    تاشو

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۴ ست وان حمام کودک مدل ۴۳۲۱

ست وان حمام کودک مدل 4321

مشخصات

  • ابعاد
    ۷۵x40x20 سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۷۰۰ گرم
  • جنس
    پلاستیک
  • طراحی شده برای
    پسران و دختران

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۵ وان حمام کودک یوشیتا مدل ID-25885

وان حمام کودک یوشیتا مدل ID-25885

مشخصات

  • ابعاد
    ۸۰x47x25 سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۵۰۰ گرم
  • جنس
    پلاستیک
  • رده سنی
    از بدو تولد
  • طراحی شده برای
    پسران و دختران
  • امکانات تغییر ابعاد و وزن
    تاشو
  • سایر توضیحات
    – برای شست و شو دستی آسان با دوش دستی یا دیواری- قابلیت استفاده روی انواع سطوح صاف- مناسب برای مسافرت- محل قرار گیری صابون و شامپو و دوش- قابلیت تغییر ارتفاع عمق

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۶ اسفنج وان حمام کودک ببک اوی مدل Bk727.1

اسفنج وان حمام کودک ببک اوی مدل Bk727.1

مشخصات

  • ابعاد
    ۴۸x31x7 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۱۵ گرم
  • جنس
    اسفنج
  • رده سنی
    از بدو تولد
  • طراحی شده برای
    پسران و دختران
  • سایر توضیحات
    اسفنجی نرم جهت قرارگیری داخل وان حمام کودک ۶ سانتیمتر ضخامت اسفنججلوگیری از لیز خوردن کودک در حین حمام کردنبا استفاده از این اسفنج ها پشت کمر کودک احساس خوبی دارد و اذیت نمیشود.سرمای آب حمام را به خود جذب میکند و مانع از سرد شدن بدن کودک میشود.مقداری از آب را در خود جمع میکند که مانع از لیز خوردن کودک میشوددارای دو لیف اسفنجی در طرح های مختلف جهت سرگرمی کودک در حین حمام کردنبسیار سبکاسفنج دارای فرورفتگی های متناسب با آناتومی بدن کودک عاری از هرگونه مواد و ترکیبات مضر و سمی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۷ ست وان و آسان شور حمام کودک دودیه مدل v1403

ست وان و آسان شور حمام کودک دودیه مدل v1403

مشخصات

  • ابعاد
    ۷۶x44x22 سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۰۰۰ گرم
  • جنس
    پلاستیک
  • رده سنی
    تا ۲ سال
  • طراحی شده برای
    پسران و دختران

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۸ وان حمام کودک مدل ID-25885

وان حمام کودک مدل ID-25885

مشخصات

  • ابعاد
    ۸۰x47x25 سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۵۰۰ گرم
  • جنس
    پلاستیک
  • رده سنی
    از بدو تولد
  • طراحی شده برای
    پسران و دختران
  • امکانات تغییر ابعاد و وزن
    تاشو
  • سایر توضیحات
    – برای شست و شو دستی آسان با دوش دستی یا دیواری- قابلیت استفاده روی انواع سطوح صاف- مناسب برای مسافرت- محل قرار گیری صابون و شامپو و دوش- قابلیت تغییر ارتفاع عمق

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۹ وان حمام کودک رزگلد مدل sha2002

وان حمام کودک رزگلد مدل sha2002

مشخصات

  • جنس
    پلاستیک
  • رده سنی
    ۲ تا ۶ سال
  • طراحی شده برای
    پسران و دختران

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۰ وان حمام کودک تاینی پسنجر مدل TP-2020

وان حمام کودک تاینی پسنجر مدل TP-2020

مشخصات

  • ابعاد
    ۷۶x47x19 سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۰۰۰ گرم
  • ظرفیت
    ۱۵
  • جنس
    پلاستیک
  • طراحی شده برای
    پسران و دختران
  • قابلیت‌های نصب و استفاده
    نیاز به سرهم بندی
  • سایر توضیحات
    – طراحی ارگونومیک– جنس وان از پلاستیک مرغوب و با کیفیت– بدون مواد مضر– داری آسانشور با قابلیت جدا شدن– ابعاد آسانشور ۳۴.۵۰

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

امیدواریم این مطلب اطلاعات کافی را برای خرید وان حمام کودک و نوزاد در اختیار شما قرار دهد. سوالات خود را می توانید از طریق فرم ارسال دیدگاه ها با ما در میان بگذارید.

درادامه بیشتر بخوانید: راهنمای خرید ساک لوازم کودک و نوزاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا