اکسسوری

زنجیر نقره مردانه، راهنمای خرید زنجیر نقره مردانه زیبا و ارزان اصل ایتالیا

نکات مهمی که هنگام خرید زنجیر نقره مردانه باید به آن‌ها توجه داشته باشید.

وجود یک زنجیر نقره مردانه در گردن شما پیامی را به اطرافیان و کسانی که با آن‌ها در تماس هستید ارسال می‌کند. نوع گردنبندی که می‌پوشید پیام را بیشتر اصلاح می‌کند، به طوری که به محض اینکه مردم شما را می‌بینند، درباره شما نظر می‌دهند. بنابراین، قبل از انتخاب یک زنجیر نقره مردانه باید داستانی را که می‌خواهید بگویید را در نظر بگیرید. هر یک از این زنجیرهای نقره راهی برای کمک به شما در بیان داستان خود دارند. بنابراین، در مورد یک داستان تصمیم بگیرید و زنجیره نقره مردانه‌ای را انتخاب کنید که به تقویت آن کمک کند. در این مقاله به گردنبندهای زنجیری می‌پردازیم زیرا اکثر گردنبندهای مردانه در این دسته قرار می‌گیرند. زنجیر نقره مردانه انواع مختلفی دارد و با دانستن انواع مختلف و اینکه چه چیزی آن‌ها را منحصر به فرد می‌کند بهتر است.

جواهرات مردانه دقیقاً مفهومی بدیع نیستند، اما مطمئناً در حال حاضر لحظاتی را می‌گذرانند. برای کسانی از شما که تازه وارد بازی جواهرات مردانه شده‌اند، می‌گوئیم که زنجیر نقره مردانه نقطه شروع ایده آلی برای معرفی شما به این دنیای شگفت انگیز لوازم جانبی است. بهترین گردنبندهای مردانه می‌توانند تقریباً هر ظاهری را زیباتر کنند، چه یک زنجیر نقره مردانه ساده باشد، یا یک قطعه آویز کمی جسورتر که شخصیت شما را منعکس می‌کند. اگر کاملاً مطمئن نیستید که از کجا شروع کنید، بیش از حد کافی الهام‌بخش استایل وجود دارد که می‌توانید در چهره‌های معروفی مانند هری استایلز، چارلز ملتون و دریک که همه مردان جواهر دوست هستند، استفاده کنید.

اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که قصد خرید زنجیر نقره مردانه را دارید، اما با توجه به تنوع زیاد محصولات و قیمت‌ها با خرید این اکسسوری مردانه ارزشمند به مشکل برخورده‌اید، اصلا نگران نباشید. ما در این مقاله شما را با انواع زنجیر نقره مردانه آشنا کرده و به شما یک سری نکات مهم را که هنگام خرید زنجیر نقره مردانه باید به آن‌ها توجه داشته باشید را به شما آموزش می‌دهیم.

زنجیر نقره مردانه چیست و چه کاربردی دارد؟

یکی از اکسسوری‌های مورد علاقه در آقایان است که به دلیل اینکه زنجیره‌ای بوده و از فلز نقره ساخته می‌شود به آن زنجیر نقره می‌گویند. زنجیر معمولا با پلاک استفاده می‌شود که به ترکیب این دو زنجیر و پلاک گفته می‌شود. این اکسسوری بیشتر جنبه تزئینی دارد و اعتماد به نفس را در آقایان افزایش می‌دهد.

حتما بخوانید: راهنمای خرید انگشتر نقره مردانه

انواع زنجیر نقره مردانه:

  • زنجیر کابل: از حلقه‌های بیضی شکل به هم متصل می‌شود و محبوب ترین نوع گردنبند زنجیری برای مردان است. این یک گزینه عالی است زمانی که فقط چیزی می‌خواهید که از آن آویز مورد علاقه خود را آویزان کنید.
  • زنجیر کرب: این نوع گردنبند از حلقه‌هایی ساخته می‌شود که در حالت صاف به هم متصل می‌شوند. این یک نوع زنجیر مورد علاقه برای سبک خیابانی و شهری است. یکی از انواع محبوب گردنبند زنجیره‌ای، زنجیر کوبایی است.
  • زنجیر دریایی یا زنجیر لنگر: این گردنبند از زنجیرهای لنگر مورد استفاده در کشتی‌ها الهام گرفته شده است. اگر عاشق دریا هستید یا داستان دریایی دارید که می‌خواهید آن را جاودانه کنید، گزینه بسیار خوبی برای شماست. این یک تلاقی بین زنجیر کابل و زنجیره حاشیه است، زیرا پیوندهای بیضی شکل را به هم متصل می‌کند و مانند زنجیر حاشیه صاف قرار دارد. عامل تمایز آن این است که هر پیوند بیضی شکل یک نوار افقی در وسط دارد.
  • زنجیر فیگارو: زنجیر فیگارو نوعی گردنبند زنجیری است و الگوی آن معمولاً از یک حلقه بزرگ و به دنبال آن دو تا سه حلقه کوتاهتر است. ما زنجیرهای فیگارو طلایی و نقره‌ای با عرض ۳ و ۱۱ میلی متر داریم که شما به دلخواه خود می‌توانید آن‌ها را خریداری کنید.
  • زنجیر طناب: زنجیر طناب از حلقه‌های زنجیری که به هم پیچیده شده‌اند ساخته شده است و شبیه طناب است. این یکی دیگر از گزینه‌های عالی برای استفاده با آویز است زیرا به دلیل استحکام آن شناخته می‌شود.
  • زنجیر گندم: گردنبند با زنجیره گندم از حلقه های بیضی شکلی تشکیل شده است که در یک جهت به هم گره خورده‌اند تا مانند نوک ساقه های گندم به نظر برسند. همچنین یک گزینه عالی برای استفاده با آویز است.
  • زنجیر توپ: زنجیر توپ از حلقه‌های توپی شکلی تشکیل شده است که با یا بدون شکستگی‌های کوچک به هم متصل شده‌اند و اغلب برای برچسب‌های سگ و زنجیر کلید استفاده می‌شود.
  • زنجیر شاه ماهی: مسطح است و دارای پیوندهای v شکل در جهت متناوب است. عیب آن کشیدن و نیشگون گرفتن موهای ظریف روی گردن و همچنین پیچ خوردگی است.
  • زنجیر مار: گونه‌ای از استخوان شاه ماهی است و از صفحات یا نوارهای محکم متصل شده شبیه پوست مار ساخته می‌شود. آنها با آویزها عالی هستند، اما باید بدانید که ظریف هستند و به راحتی پیچ می‌خورند.

انواع قفل‌های رایج در زنجیر نقره مردانه:

  • حلقه فنری: با مکانیزم فنری عمل می‌کند. فقط اهرم کوچک را عقب بکشید و حلقه طرف دیگر گردنبند را داخل آن بکشید و اهرم را رها کنید تا بسته شود. بسته شدن چندان قابل اعتمادی نیست زیرا روی زنجیر لحیم نشده است و اگر زنجیر را بکشید، ممکن است باز شود. بنابراین، خطر از دست دادن زنجیره شما وجود دارد.
  • پنجه خرچنگ: فنری است و با یک دست به راحتی باز و بسته می‌شود. فقط با انگشت شست خود فشار دهید تا باز شود و رها کنید تا بسته شود. اگر به تنهایی لباس بپوشید گزینه بسیار خوبی برای شماست.
  • بشکه: از دو قطعه فلزی تشکیل شده است که به یکدیگر پیچ شده و شکل بشکه‌ای را ایجاد می‌کنند.
  • گیره مغناطیسی: از دو آهنربا تشکیل شده است که به یکدیگر متصل می‌شوند. در حالی که استفاده از آن بسیار آسان است، اما ایمن نیست.
  • قلاب ماهی: از یک قلاب فلزی تشکیل شده است که داخل حلقه‌ای در انتهای دیگر گردنبند بسته می‌شود.

راهنمای خرید زنجیر نقره مردانه:

  • زنجیر نقره مردانه می‌تواند یک مکمل عالی برای هر مجموعه‌ای از جواهرات باشد. آن‌ها نه تنها باکلاس و ساده هستند، بلکه هزاران سال است که وجود دارند و همچنان محبوب خواهند بود. بنابراین، چه به یک هدیه برای مرد خود علاقه‌مند باشید یا فقط برای خود هدیه‌ای بخواهید، زنجیر نقره راهی ارزان قیمت برای نشان دادن شیک و باکلاس بودن شما است. زنجیر نقره‌ را همه از مردان حرفه‌ای گرفته تا مدل‌های مرد و افراد مشهور می‌پوشند، بنابراین ظاهری عالی است که هرگز از مد نمی‌افتد.
  • زنجیر نقره مردانه از جواهرات کلاسیکی است که می‌توان هر روز از آن استفاده کرد. همانطور که گفته شد، انتخاب زنجیر نقره مناسب می‌تواند چالش‌های متعددی را ایجاد کند اگر قبلاً جواهراتی مانند این نخریده‌اید. به همین دلیل، ما تصمیم گرفتیم این راهنمای خرید زنجیر نقره مردانه را ایجاد کنیم تا به شما کمک کند تا گزینه مناسبی برای خود پیدا کنید.

نحوه انتخاب زنجیر نقره مردانه:

شکی نیست که زنجیر نقره بخش مهمی از جواهرات مردانه است. چه به دنبال اضافه کردن وزن به مجموعه فعلی خود باشید و چه بخواهید ساخت یک مجموعه را به طور کامل از ابتدا شروع کنید، گزینه‌های زیادی در بازار وجود دارد. اما قبل از خرید، باید چند نکته را در نظر بگیرید. برای اطمینان از اینکه بهترین ارزش را برای پول خود دریافت می کنید، مهم است که بدانید این زنجیره‌ها چگونه کار می‌کنند و چه عواملی بر برچسب قیمت آن‌ها تأثیر می‌گذارد.

حتما بخوانید: راهنمای خرید گردنبند نقره زنانه

نکات مهم هنگام خرید زنجیر نقره مردانه:

  1. مواد مناسب را انتخاب کنید: نقره یکی از محبوب‌ترین فلزات مورد استفاده در ساخت جواهرات است. درخشندگی بسیار جذابی دارد و یکی از رساناترین فلزات می‌باشد که آن را برای پوشیدن ایده آل می‌کند. میزان خلوص نقره دوام و ماندگاری آن را تعیین می‌کند. برخی از افراد ترجیح می‌دهند زنجیر نقره خالص را خریداری کنند. در حالی که برخی دیگر دوست دارند فلزات دیگر را با نقره مخلوط کنند تا ظاهر یا احساس منحصر به فردی داشته باشند.
  2. سبک خود را شناسایی کنید: زنجیر نقره اکسسوری کلاسیکی است که هر مردی باید در کلکسیون خود داشته باشد. آن‌ها جاودانه هستند و تقریباً با هر چیزی قابل پوشیدن می‌باشند. تطبیق پذیری این قطعات باعث می شود استایل دهی به آن‌ها آسان شود و می توانید آن‌ها را در محل کار یا آخر هفته بپوشید. قبل از شروع خرید زنجیر نقره، مهم است که استایل خود را بشناسید. زنجیر نقره انواع مختلفی دارد و هر کدام ظاهر و استایل خاصی دارند که با آن هماهنگ می‌شود. اگر چیز ساده ای می‌خواهید، یک گردنبند زنجیری نقره ساده را خریداری کنید. اگر چیز عجیب‌تری می‌خواهید، به خرید آن با الماس یا سنگ‌های قیمتی دیگر فکر کنید. اما اگر چیزی می‌خواهید که با همه چیز به خوبی هماهنگ شود، یک گردنبند زنجیر نقره بدون هیچ گونه ضمیمه‌ای را خریداری کنید.
  3. طول مناسب زنجیر نقره خود را بدست آورید: اگر برای خود یا به عنوان هدیه یک گردنبند می خرید، مهم است که طول مناسبی داشته باشید. در اینجا چند نکته وجود دارد: طول گردن شما مهم است زیرا به شما ایده خوبی از طول گردنبندتان می‌دهد. اگر گردنی با طول متوسط دارید، می‌خواهید یک زنجیر کوتاه (۳۸ سانتی متر) یا یک گردن قد متوسط (۴۵ سانتی متر) تهیه کنید. اگر گردن بلندی دارید، گردنبند بلندتر (۵۰ سانتی‌متر یا بیشتر) بپوشید. اگر اغلب کت و شلوار می‌پوشید، زنجیر کوتاه تری بپوشید که بالای یقه پیراهن شما ظاهر نشود. به این ترتیب، با تناسب کت و شلوار یا یقه پیراهن شما تداخلی ایجاد نمی‌کند، اما همچنان در زیر لباس شیک به نظر می‌رسد، جایی که بسیاری از گزینه های دیگر به دلیل اندازه و وزنشان خوب کار نمی‌کنند.
  4. دانستن وزن زنجیر: وزن زنجیر فاکتور مهمی است که در خرید زنجیر مردانه باید در نظر گرفت. وزن زنجیر بستگی به ضخامت و مواد استفاده شده در ساخت آن دارد. اکثر مردان ترجیح می‌دهند از زنجیر نازک و سبک استفاده کنند تا احساس ناراحتی نکنند. اگر می‌خواهید وزن زنجیر خود را بدانید، می‌توانید از ترازو دیجیتال برای بررسی وزن آن استفاده کنید. این به شما کمک می‌کند تا از خرید زنجیری که وزن غیرضروری بالایی دارد اجتناب کنید. هنگام خرید گردنبند مردانه، مطمئن شوید که آیا از نقره خالص ساخته شده است یا مواد دیگری مانند نیکل در ترکیب آن وجود دارد. اگر نمی‌دانید چگونه بین نقره خالص و نقره خالص تمایز قائل شوید، از متخصصی که در جواهرفروشی که در آن خرید می‌کنید کار می‌کند، در مورد اینکه چه نوع فلزی در ساخت محصول انتخابی شما استفاده می‌شود، راهنمایی بخواهید.
  5. آشنایی با سبک‌های مختلف زنجیر نقره: اگر به ظاهر زنجیر نقره علاقه دارید، اما مطمئن نیستید که به دنبال چه چیزی هستید، این راهنمای خرید به شما کمک خواهد کرد. انواع مختلفی از زنجیرهای نقره مردانه، وجود دارد و شما باید بدانید که با توجه به سلیقه و نیاز خود چه نوع زنجیری را خریداری می‌کنید. اولین چیزی که باید در نظر بگیرید نوع قلاب زنجیر است. رایج ترین انواع آن گیره‌های پنجه‌ای خرچنگ و قلاب‌های حلقه‌ای فنری هستند. استفاده از پنجه خرچنگ راحت‌تر است، اما می‌تواند روی لباس یا اشیاء دیگر شما گیر کند، در حالی که حلقه فنری تمایل دارد راحت‌تر باز شود. نکته بعدی که باید در نظر بگیرید ضخامت خود زنجیر است. اگر خیلی نازک باشد، ممکن است به راحتی بشکند و اگر خیلی ضخیم باشد، ممکن است هنگام قرار دادن آن در اطراف گردن، ناراحت کننده باشد.
  6. انتخاب آویز مناسب برای زنجیر: آویز جزء مهمی از هر گردنبند است. آن‌ها می‌توانند یک لمس منحصر به فرد به سبک شما اضافه کنند و همچنین می‌توانند برای گفتن یک داستان استفاده شوند. انتخابی که می‌کنید بر ظاهر و احساس گردنبند شما تأثیر می‌گذارد، بنابراین مهم است که چیزی را انتخاب کنید که دوست دارید. یک آویز روی زنجیر اصلی قرار می‌گیرد و آویزان می‌شود.

حتما بخوانید : راهنمای خرید آویز نقره

نحوه تمیز کردن و مراقبت از زنجیر نقره مردانه:

کثیفی بیش از حد و گرد و غبار روی زنجیر گردنبند شما می‌تواند باعث شکستن آن و از دست دادن درخشندگی آن شود. آویزها نیز ماه‌ها بدون اثر انگشت، عرق و روغن به نظر می‌رسند. به مواد توجه داشته باشید و دستورالعمل های زیر را برای تمیز کردن عمومی دنبال کنید.

  • چند قطره مایع ظرفشویی ملایم را به یک کاسه آب گرم اضافه کنید.
  • یک پارچه نرم و بدون پرز را در آب آغشته کنید و گردنبند را پاک کنید (آویز برداشته شده) تا تمیز شود.
  • هرگونه مواد شوینده را با شستشو از گردنبند خود پاک کنید.
  • آن را با یک حوله تمیز یا در مجاورت هوای آزاد خشک کنید.
  • برای درخشندگی بیشتر از یک پارچه پولیش استفاده کنید.

مراحل بالا را می‌توان برای انگشتر، دستبند و آویز نقره نیز استفاده کرد. برخی از افراد در دفتر ما به خمیر دندان و یک مسواک قدیمی برای تمیز کردن گردنبندهای نقره خود سوگند یاد می‌کنند. مطمئن شوید که از خمیر دندان غیر ساینده و غیر سفید کننده استفاده می‌کنید و پس از آن گردنبند را کاملاً شستشو می‌دهید.

با توجه به نکاتی که گفته شد، می‌توانید زنجیر نقره مردانه مورد نیاز خود را خریداری نمایید. ما برای سهولت کار شما، لیستی از چند نمونه زنجیر نقره مردانه ارزان، باکیفیت و پرفروش موجود در بازار را جمع آوری کرده‌ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت نمایید.


۱ زنجیر نقره مردانه سیاه قلم کد glsr-1169

زنجیر نقره مردانه سیاه قلم کد glsr-1169

مشخصات

  • عیار
    ۹۲۵ عیار
  • شکل زنجیر
    بافت
  • نحوه بسته شدن زیورآلات
    طوطی/خرچنگی/پروانه‌ای
  • سایر توضیحات
    در ضمن این زنجیر زیبا و درشت با جعبه چوبی فندقی رنگ داخل عکس برای خریدار محترم ارسال می گردد تا دغدغه ای برای کادو کردن نداشته باشد.
  • ویژگی‌های ظاهری
    مقاومت در برابر آب
  • ابعاد بسته‌بندی
    ۵۷×۰.۸×۵۷ سانتی‌متر
  • جنس بسته‌بندی
    چوب

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲ زنجیر نقره مردانه گالری ظهیرالدینی مدل Figaro 50-55 GT

زنجیر نقره مردانه گالری ظهیرالدینی مدل Figaro 50-55 GT

مشخصات

  • عیار
    ۹۲۵ عیار
  • شکل زنجیر
    ترکیبی
  • نحوه بسته شدن زیورآلات
    طوطی/خرچنگی/پروانه‌ای
  • سایر توضیحات
    زنجیر نقره فیگارو با طول بین ۵۰ الی ۵۵ سانتی متر و عرض حدود ۰.۴ سانتی متر با قفل نوع طوطی
  • ویژگی‌های ظاهری
    مقاومت در برابر آب
  • ابعاد بسته‌بندی
    ۵۵×۰.۴×۰.۲ سانتی‌متر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳ زنجیر نقره مردانه گالری ظهیرالدینی مدل CRT 60-65 GT

زنجیر نقره مردانه گالری ظهیرالدینی مدل CRT 60-65 GT

مشخصات

  • عیار
    ۹۲۵ عیار
  • شکل زنجیر
    حلقه‌ای
  • نحوه بسته شدن زیورآلات
    طوطی/خرچنگی/پروانه‌ای
  • سایر توضیحات
    زنجیر نقره عیار ۹۲۵ با طول ۶۰ الی ۶۵ سانتی متر و عرض ۲.۵ میلی متر با قفل نوع طوطی
  • ویژگی‌های ظاهری
    مقاومت در برابر آب
  • ابعاد بسته‌بندی
    ۶۵×۰.۲۵×۰.۱۵ سانتی‌متر
  • جنس بسته‌بندی
    مقوا

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۴ زنجیر نقره مردانه گالری ظهیرالدینی مدل CHM-11

زنجیر نقره مردانه گالری ظهیرالدینی مدل CHM-11

مشخصات

  • عیار
    ۹۲۵ عیار
  • شکل زنجیر
    بافت
  • نحوه بسته شدن زیورآلات
    ساده
  • سایر توضیحات
    زنجیر ونیزی دانه درشت با قطر ۲ میلی متر و با طول ۵۰ الی ۵۵ سانتی متر
  • ویژگی‌های ظاهری
    بدون ویژگی
  • ابعاد بسته‌بندی
    ۵۰×۰.۲×۰.۲ سانتی‌متر
  • جنس بسته‌بندی
    مقوا

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۵ زنجیر نقره مردانه مانچو مدل sf6008

زنجیر نقره مردانه مانچو مدل sf6008

مشخصات

  • عیار
    ۹۲۵ عیار
  • شکل زنجیر
    حلقه‌ای
  • نحوه بسته شدن زیورآلات
    ساده
  • طرح آویز
    زنجیر طرح کارتیر
  • سایر توضیحات
    زنجیر نقره با عیار ۹۲۵ طرح کارتیرطول حدودی زنجیر : ۶۰ سانتی متروزن حدودی زنجیر : ۲۲ گرمبسیار محکم و با کیفیتدارای آبکاری رادیوماین محصول قابل شستشو میباشد و رعایت بهداشت و شستشو مرتب آن با آب و کف برای ماندگاری، دوام و شفافیت بیشتر آن الزامیست.
  • ویژگی‌های ظاهری
    مقاومت در برابر آب
  • ابعاد بسته‌بندی
    ۶۰×۰.۵×۳۰ سانتی‌متر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۶ زنجیر نقره مردانه گالری ظهیرالدینی مدل طنابی درشت TNB-LX-60-65

زنجیر نقره مردانه گالری ظهیرالدینی مدل  طنابی درشت TNB-LX-60-65

مشخصات

  • عیار
    ۹۲۵ عیار
  • شکل زنجیر
    بافت
  • نحوه بسته شدن زیورآلات
    طوطی/خرچنگی/پروانه‌ای
  • سایر توضیحات
    زنجیر درشت نقره ایتالیایی طرح جذاب طنابی (ریسمانی) با طول حدود ۶۲ سانتی متر و ضخامت حدود ۵ میلی متر
  • ویژگی‌های ظاهری
    مقاومت در برابر آب
  • ابعاد بسته‌بندی
    ۶۵×۰.۵×۰.۵ سانتی‌متر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۷ زنجیر نقره مردانه گالری ظهیرالدینی مدل ساچمه ای کد CHM-47

زنجیر نقره مردانه گالری ظهیرالدینی مدل ساچمه ای کد CHM-47

مشخصات

  • عیار
    ۹۲۵ عیار
  • شکل زنجیر
    مهره
  • نحوه بسته شدن زیورآلات
    ساده
  • سایر توضیحات
    زنجیر ساچمه ای تمام نقره طول ۵۵ سانتی مترعیار ۹۲۵
  • ویژگی‌های ظاهری
    مقاومت در برابر آب
  • ابعاد بسته‌بندی
    ۵۵×۰.۳×۰.۳ سانتی‌متر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۸ زنجیر نقره مردانه کد vnizi1225

زنجیر نقره مردانه کد vnizi1225

مشخصات

  • عیار
    ۹۲۵ عیار
  • طول زنجیر
    ۶۰ سانتی‌متر
  • شکل زنجیر
    بافت
  • نحوه بسته شدن زیورآلات
    ساده
  • سایر توضیحات
    زنجیر نقره ونیزیعیار ۹۲۵براق و مستحکموزن: ۱۲.۲۵گرمطول: ۶۰سانتی متراین مشخصات مربوط به فروشگاه صدراجویا میباشد
  • ویژگی‌های ظاهری
    قفل
  • ابعاد بسته‌بندی
    ۱۰x5x3 سانتی‌متر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۹ زنجیر نقره مردانه کد KART32.28

زنجیر نقره مردانه کد KART32.28

مشخصات

  • عیار
    ۹۲۵ عیار
  • طول زنجیر
    ۶۵ سانتی‌متر
  • شکل زنجیر
    حلقه‌ای
  • نحوه بسته شدن زیورآلات
    ساده
  • سایر توضیحات
    زنجیر نقره کارتیه عیار ۹۲۵ترکیه ای(کیفیت بالا)براق و آلیاژ مقاومبا اجناس داخل بازار کاملا تفاوت داردوزن: ۳۲.۲۸ گرمطول: ۶۵سانتی متر
  • ویژگی‌های ظاهری
    قفل
  • ابعاد بسته‌بندی
    ۰.۴×۰.۶×۰.۲ سانتی‌متر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۰ زنجیر نقره مردانه مدل ماری کد ۷

زنجیر نقره مردانه مدل ماری کد 7

مشخصات

  • عیار
    ۹۲۵ عیار
  • شکل زنجیر
    بافت
  • نحوه بسته شدن زیورآلات
    قفل آویزی
  • سایر توضیحات
    زنجیر نقره ماری ترکیه ای عیار حک شده ۹۲۵براق و مستحکموزن: ۷ گرمطول: ۶۰ سانتی متر
  • ویژگی‌های ظاهری
    بدون ویژگی
  • ابعاد بسته‌بندی
    ۶۰x1x1 سانتی‌متر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۱ زنجیر نقره مردانه گالری ظهیرالدینی مدل ماری MAR-LX-65

زنجیر نقره مردانه گالری ظهیرالدینی مدل ماری MAR-LX-65

مشخصات

  • عیار
    ۹۲۵ عیار
  • شکل زنجیر
    بافت
  • نحوه بسته شدن زیورآلات
    طوطی/خرچنگی/پروانه‌ای
  • سایر توضیحات
    زنجیر خاص پسند تایلندی سیاه قلم
  • ویژگی‌های ظاهری
    مقاومت در برابر آب
  • ابعاد بسته‌بندی
    ۶۵×۰.۴×۰.۴ سانتی‌متر
  • جنس بسته‌بندی
    چوب

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۲ زنجیر نقره مردانه گالری ظهیرالدینی مدل ونیزی کد CHM-50

زنجیر نقره مردانه گالری ظهیرالدینی مدل ونیزی کد CHM-50

مشخصات

  • عیار
    ۹۲۵ عیار
  • شکل زنجیر
    بافت
  • نحوه بسته شدن زیورآلات
    ساده
  • سایر توضیحات
    زنجیر ونیزی نقره نسبتا درشت با ضخامت ۳.۵ میلی متر۵۵ سانتی متر طولزنجیر ونیزی مردانه نقره ترکیه ایتمام نقره عیار ۹۲۵
  • ویژگی‌های ظاهری
    مقاومت در برابر آب
  • ابعاد بسته‌بندی
    ۵۵×۳.۵×۳.۵ سانتی‌متر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۳ زنجیر نقره مردانه مدل مارپیچ کد x12

زنجیر نقره مردانه مدل مارپیچ کد x12

مشخصات

  • عیار
    ۹۲۵ عیار
  • شکل زنجیر
    بافت
  • نحوه بسته شدن زیورآلات
    ساده
  • سایر توضیحات
    زنجیر نقره مدل مارپیچی بسیار ضخیم و محکم به طول ۶۰ سانتی متر و وزن ۱۰۶.۵ گرم
  • ویژگی‌های ظاهری
    تزئینات فلزی
  • ابعاد بسته‌بندی
    ۶۰×۰.۸×۰.۸ سانتی‌متر
  • جنس بسته‌بندی
    پلاستیک

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۴ زنجیر نقره مردانه مدل K010

زنجیر نقره مردانه مدل K010

مشخصات

  • عیار
    ۹۲۵ عیار
  • طول زنجیر
    ۶۴ سانتی‌متر
  • شکل زنجیر
    حلقه‌ای
  • نحوه بسته شدن زیورآلات
    ساده
  • سایر توضیحات
    وزن: ۵۲ گرمعرض زنجیر:۶ میلی‌مترعیار ۹۲۵ حک شده استساخت ترکیه
  • ویژگی‌های ظاهری
    قفل

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۵ زنجیر نقره مردانه مدل ایتالیایی ریزبافتarm6123

زنجیر نقره مردانه مدل ایتالیایی ریزبافتarm6123

مشخصات

  • عیار
    ۹۲۵ عیار
  • شکل زنجیر
    حلقه‌ای
  • نحوه بسته شدن زیورآلات
    طوطی/خرچنگی/پروانه‌ای
  • ویژگی‌های ظاهری
    بدون ویژگی
  • ابعاد بسته‌بندی
    ۶۵×۰.۱×۰.۱ سانتی‌متر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۶ زنجیر نقره مردانه گیرا مدل G094

زنجیر نقره مردانه گیرا مدل G094

مشخصات

  • عیار
    ۹۲۵ عیار
  • شکل زنجیر
    بافت
  • نحوه بسته شدن زیورآلات
    ساده
  • ویژگی‌های ظاهری
    قفل
  • ابعاد بسته‌بندی
    ۰.۱×۰.۱×۵۵ سانتی‌متر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۷ زنجیر نقره مردانه گیرا مدل G092

زنجیر نقره مردانه گیرا مدل G092

مشخصات

  • عیار
    ۹۲۵ عیار
  • شکل زنجیر
    بافت
  • نحوه بسته شدن زیورآلات
    ساده
  • ویژگی‌های ظاهری
    قفل
  • ابعاد بسته‌بندی
    ۰.۱×۰.۱×۵۰ سانتی‌متر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۸ زنجیر نقره مردانه مدل gol-1169

زنجیر نقره مردانه مدل gol-1169

مشخصات

  • عیار
    ۹۲۵ عیار
  • شکل زنجیر
    بافت
  • نحوه بسته شدن زیورآلات
    قلابی
  • سایر توضیحات
    این زنجیر زیبای سیاه قلم ترک همراه با جعبه چوبی ارسال میگردد.
  • ویژگی‌های ظاهری
    مقاومت در برابر آب
  • ابعاد بسته‌بندی
    ۵۸x6x58 سانتی‌متر
  • جنس بسته‌بندی
    چوب

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۹ زنجیر نقره مردانه سلین کالا مدل ونیزی کد T50

زنجیر نقره مردانه سلین کالا مدل ونیزی کد T50

مشخصات

  • عیار
    ۹۲۵ عیار
  • شکل زنجیر
    حلقه‌ای
  • نحوه بسته شدن زیورآلات
    ساده
  • ویژگی‌های ظاهری
    قفل
  • ابعاد بسته‌بندی
    ۵۰×۰.۵×۰.۵ سانتی‌متر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۰ زنجیر نقره مردانه گیرا مدل G096

زنجیر نقره مردانه گیرا مدل G096

مشخصات

  • عیار
    ۹۲۵ عیار
  • شکل زنجیر
    بافت
  • نحوه بسته شدن زیورآلات
    ساده
  • ویژگی‌های ظاهری
    قفل
  • ابعاد بسته‌بندی
    ۰.۱×۰.۱×۵۰ سانتی‌متر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۱ زنجیر نقره مردانه گیرا مدل G099

زنجیر نقره مردانه گیرا مدل G099

مشخصات

  • عیار
    ۹۲۵ عیار
  • شکل زنجیر
    ترکیبی
  • نحوه بسته شدن زیورآلات
    ساده
  • ویژگی‌های ظاهری
    قفل
  • ابعاد بسته‌بندی
    ۰.۲×۰.۲×۴۵ سانتی‌متر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۲ زنجیر نقره مردانه مدل بافت کد a13

زنجیر نقره مردانه مدل بافت کد a13

مشخصات

  • عیار
    ۹۲۵ عیار
  • شکل زنجیر
    بافت
  • نحوه بسته شدن زیورآلات
    طوطی/خرچنگی/پروانه‌ای
  • سایر توضیحات
    زنجیر نقره مردانه ضخیم به طول ۷۵ سانتی متر با مهر یاس به وزن ۸۶.۱ گرم
  • ویژگی‌های ظاهری
    مقاومت در برابر آب
  • ابعاد بسته‌بندی
    ۷۵×۰.۷×۰.۳ سانتی‌متر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۳ زنجیر نقره مردانه مدل g-1521

زنجیر نقره مردانه مدل g-1521

مشخصات

  • عیار
    ۹۲۵ عیار
  • شکل زنجیر
    حلقه‌ای
  • نحوه بسته شدن زیورآلات
    طوطی/خرچنگی/پروانه‌ای
  • سایر توضیحات
    این زنجیر زیبای ترک همراه با جعبه چوبی ارسال میگردد.
  • ویژگی‌های ظاهری
    مقاومت در برابر آب
  • ابعاد بسته‌بندی
    ۷۰x1x70 سانتی‌متر
  • جنس بسته‌بندی
    چوب

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۴ زنجیر نقره مردانه گالری ظهیرالدینی مدل کارتیر دامله CRTD-LX-65

زنجیر نقره مردانه گالری ظهیرالدینی مدل کارتیر دامله CRTD-LX-65

مشخصات

  • عیار
    ۹۲۵ عیار
  • شکل زنجیر
    بافت
  • نحوه بسته شدن زیورآلات
    طوطی/خرچنگی/پروانه‌ای
  • سایر توضیحات
    زنجیر نقره تایلندی طرح بسیار خاص کارتیر دامله
  • ویژگی‌های ظاهری
    مقاومت در برابر آب
  • ابعاد بسته‌بندی
    ۶۵×۰.۵×۰.۱۵ سانتی‌متر
  • جنس بسته‌بندی
    چوب

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۵ زنجیر نقره مردانه مدل فیگارو ایتالیایی کد arm5701

زنجیر نقره مردانه مدل فیگارو ایتالیایی کد arm5701

مشخصات

  • عیار
    ۹۲۵ عیار
  • شکل زنجیر
    حلقه‌ای
  • نحوه بسته شدن زیورآلات
    طوطی/خرچنگی/پروانه‌ای
  • ویژگی‌های ظاهری
    بدون ویژگی
  • ابعاد بسته‌بندی
    ۶۰×۰.۴×۰.۰۳ سانتی‌متر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۶ زنجیر نقره مردانه کد KRT11.30

زنجیر نقره مردانه کد KRT11.30

مشخصات

  • عیار
    ۹۲۵ عیار
  • طول زنجیر
    ۶۵ سانتی‌متر
  • شکل زنجیر
    حلقه‌ای
  • نحوه بسته شدن زیورآلات
    ساده
  • ویژگی‌های ظاهری
    قفل
  • ابعاد بسته‌بندی
    ۱x1x1 سانتی‌متر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۷ زنجیر نقره مردانه کد marii76.14

زنجیر نقره مردانه کد marii76.14

مشخصات

  • عیار
    ۹۲۵ عیار
  • شکل زنجیر
    بافت
  • نحوه بسته شدن زیورآلات
    قفل آویزی
  • سایر توضیحات
    زنجیر نقره طرح ماری یا سیاه قلمبسیار با کیفیت و خاصوزن:۷۶.۱۴ گرمطول: ۶۰سانتی متراین مشخصات مربوط به فروشگاه ایران نویان میباشد
  • ویژگی‌های ظاهری
    بدون ویژگی
  • ابعاد بسته‌بندی
    ۶۰x1x1 سانتی‌متر
  • جنس بسته‌بندی
    مقوا

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۸ زنجیر نقره مردانه کد vnzi7.25

زنجیر نقره مردانه کد vnzi7.25

مشخصات

  • عیار
    ۹۲۵ عیار
  • طول زنجیر
    ۶۵ سانتی‌متر
  • شکل زنجیر
    بافت
  • نحوه بسته شدن زیورآلات
    ساده
  • سایر توضیحات
    زنجیر نقره ونیزیعیار ۹۲۵براق و با کیفیتوزن: ۷.۲۵ گرمطول: ۶۵سانتی متر(بدون باز کردن قفل از سر رد میشود)این مشخصات مربوط به فروشگاه صدراجویا میباشد
  • ویژگی‌های ظاهری
    قفل
  • ابعاد بسته‌بندی
    ۱.۱x1x1 سانتی‌متر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۹ زنجیر نقره مردانه گیرا مدل دیپلمات کد G085

زنجیر نقره مردانه گیرا مدل دیپلمات کد G085

مشخصات

  • عیار
    ۹۲۵ عیار
  • شکل زنجیر
    حلقه‌ای
  • نحوه بسته شدن زیورآلات
    ساده
  • ویژگی‌های ظاهری
    قفل
  • ابعاد بسته‌بندی
    x x سانتی‌متر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳۰ زنجیر نقره مردانه بازرگانی میلادی مدل شیک کد ZR_103

زنجیر نقره مردانه بازرگانی میلادی مدل  شیک کد ZR_103

مشخصات

  • عیار
    ۹۲۵ عیار
  • شکل زنجیر
    ترکیبی
  • نحوه بسته شدن زیورآلات
    قلابی
  • ویژگی‌های ظاهری
    مقاومت در برابر آب
  • ابعاد بسته‌بندی
    ۵۰x25x25 سانتی‌متر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

امیدواریم این مطلب اطلاعات کافی را برای خرید زنجیر نقره مردانه در اختیار شما قرار دهد. سوالات خود را می توانید از طریق فرم ارسال دیدگاه ها با ما در میان بگذارید.

در ادامه بیشتر بخوانید: راهنمای خرید وبکم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا