لوازم جانبی خودرو

روکش داشبورد، راهنمای خرید روکش داشبورد چرمی پژو، پراید و سمند ارزان

نکات مهم و کاربردی که هنگام خرید روکش داشبورد باید به آن‌ها توجه داشته باشید.

تعداد زیادی روکش داشبورد در بازار وجود دارد و همه آن‌ها کم و بیش یک کار را برای شما انجام می‌دهند. آن‌ها داشبورد تاب خورده، محو و ترک خورده را می پوشانند یا از ترک خوردن، محو شدن و تاب برداشتن داشبورد جدید شما جلوگیری می‌کنند. روکش داشبورد همچنین می‌تواند مانع از انعکاس تابش خیره کننده خطرناک از سطح داشبورد به چشم شما شود، با نصب روکش داشبورد در جای مناسب، می‌توانید از برخورد مستقیم اشعه‌های مضر فرابنفش جلوگیری کنید. روکش‌های داشبورد در طیف گسترده‌ای از رنگ‌ها، سبک‌ها و گزینه های پارچه‌ای موجود می‌باشند. همچنین طیف گسترده‌ای از نام‌های تجاری برای انتخاب وجود دارد. وقتی نوبت به روکش‌های داشبورد می‌رسد، گزینه‌های بی حد و حصری دارید.

ما در وب سایت کیمیک چیزهای زیادی در مورد این روکش‌ها می‌دانیم، زیرا سال‌های زیادی با آن‌ها کار کرده‌ایم. نه تنها این، بلکه در طول سال‌ها از مشتریان شنیده‌ایم و به طور خلاصه می‌دانیم که کدام روکش داشبورد کیفیت بهتری دارد، کدام بهتر و کدام کمتر به فروش می‌رسد. بنابراین ما فکر کردیم شاید ایده خوبی باشد که برخی از کاورهای هوشمندانه داشبورد خود را به شما معرفی کنیم. اگر در جستجوی یک روکش داشبورد عالی هستید، نگاهی به انتهای این مقاله بیاندازید، زیرا لیستی از بهترین روکش‌های داشبورد موجود در بازار را با نظرات واقعی مشتریان برای شما قرار داده‌ایم.

اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که قصد خرید روکش داشبورد خودرو را دارید، اما با توجه به تنوع زیاد محصولات و قیمت‌ها با خرید این وسیله ارزشمند به مشکل برخورده‌اید، اصلا نگران نباشید. ما در این مقاله شما را با انواع روکش داشبورد خودرو آشنا کرده و به شما یک سری نکات مهم را که هنگام خرید روکش داشبورد باید به آن‌ها توجه داشته باشید را به شما آموزش می‌دهیم.

روکش داشبورد چیست و چه کاربردی دارد:

روکش‌های داشبورد لوازم جانبی خودرو هستند که به طور سفارشی برای محافظت از داشبورد پلاستیکی یک وسیله نقلیه موتوری طراحی شده اند. دلایل مختلفی برای خرید روکش داشبورد وجود دارد، اما رانندگان در درجه اول برای جلوگیری از آسیب دیدن داشبورد خود، روکش‌های داشبورد را نصب می‌کنند. آن‌ها در طیف گسترده‌ای از رنگ‌ها برای مطابقت با طرح‌های مختلف طراحی داخلی هستند و معمولا از الیاف فرش بادوام مانند نایلون ساخته می‌شوند. اکثر خودروها، دارای داشبورد ساخته شده از جنس پلاستیک هستند. با قرار گرفتن در معرض نور خورشید، پلاستیک شروع به سفید شدن و محو شدن می‌کند. نور خورشید و اشعه ماوراء بنفش نیز پلاستیک را ضعیف می‌کند و در نهایت باعث ترک خوردن آن می‌شود. این امر علاوه بر ظاهر نامناسب و کاهش ارزش فروش مجدد خودرو، می‌تواند خطرناک نیز باشد. پلاستیک سخت بیرونی داشبورد به گونه‌ای طراحی شده که از ضربه سر در هنگام تصادف جلوگیری کند. هنگامی که تحت فشار ترک می‌خورد، فوم لایه‌دار زیر آن به نرم شدن ضربه کمک می‌کند. اگر داشبورد در اثر قرار گرفتن در معرض نور خورشید ترک بخورد، این فوم نیز توسط عناصر آسیب می‌بیند، به این معنی که ممکن است در تصادف از کار بیفتد.

حتما بخوانید: راهنمای خرید روکش صندلی

انواع روکش داشبورد خودرو:

  1. کاور داشبورد قالب گیری شده: در حالی که بیشتر روکش‌های داشبورد موکت شده از قبل برش خورده اند تا با مدل‌های خاص مطابقت داشته باشند، روکش‌های داشبورد قالب گیری شده این فاکتور سازگاری را در نظر می‌گیرند و آن را یک درجه افزایش می‌دهند. این روکش‌های قالب‌گیری شده کمی گران‌تر هستند. معمولاً بالای ۱۲۰ دلار قیمت دارند، اما برای محافظت از داشبورد شما در برابر آسیب، بسیار محکم‌تر خواهند بود.
  2. کاور داشبورد موکتی: اکثر روکش‌های داشبورد که در بازارهای پس از فروش پیدا می‌کنید از موادی پرزدار شبیه به موکت بادوام ساخته شده‌اند. این روکش‌های داشبورد اغلب از قبل برش خورده‌اند، بنابراین یک انتخاب مناسب مناسب است و به سادگی محصولی را که انتخاب می‌کنید با سال ساخت و مدل خودرویی که دارید سازگار است. کاور داشبورد موکتی معمولاً با زبانه‌های Velcro روی داشبورد شما نصب می‌شوند تا از سر خوردن و یا دور شدن آن جلوگیری کند.
  3. کاور داشبورد سرپوشیده: کاور کرفت در اوکلاهاما در سال ۱۹۶۵ تأسیس شد. اگر صاحب شورلت یا GMC هستید و از محصولاتی که انتخاب کرده‌ایم راضی نیستید، کاور اصلی داش مت مشکی را بررسی کنید. این یک راه براق برای محافظت از داشبورد شما در برابر سایش و پارگی روزمره است.
  4. کاور داشبورد داشسکین: داشسکین در سال ۲۰۱۰ تاسیس شد و دفتر مرکزی آن در اوکلاهاما قرار دارد. لیزر داش اسکین پوشش داشبورد خود را در ایالات متحده آمریکا برش می‌دهد. پوشش داشبورد قالبی آن برای شاسی بلندهای GM ممکن است همان چیزی باشد که شما به دنبال آن هستید.

انواع روکش داشبورد خودرو از نظر جنس:

کاور داشبورد از مواد مختلفی تولید می‌شود که هر کدام ظاهر و احساس منحصر به فرد خود را دارند. با تمام سبک‌های مختلف پوشش موجود، مطمئناً یکی را پیدا خواهید کرد که برای سلیقه شما مناسب باشد. شما می‌توانید از مواد و سبک‌های پوشش داشبورد زیر انتخاب کنید تا سبک داخلی خودرو خود را کامل کنید.

  1. کاور داشبورد فرش کم پرز: فرش کم پرز رایج ترین ماده پوشش داشبورد است. روکش‌های داشبورد مت فرش برای رانندگی در مناطق آفتابی عالی هستند زیرا بازتاب نور را به حداقل می‌رساند و از تابش خیره کننده خطرناک جلوگیری می‌کنند. فرش همچنین ظاهری گرم و دلپذیر به فضای داخلی شما می بخشد و این روکش‌ها معمولا در طیف گسترده ای از رنگ‌ها موجود هستند.
  2. روکش‌های داشبورد مخملی: مخمل فقط برای لباس‌های دامادهای دهه ۱۹۷۰ نیست، مخمل همچنین ظاهری شیک و زیبا به لباس شما می بخشد. Velor یک ماده نرم و مجلل است که تمام محافظت در برابر آفتاب را که برای داشبورد شما به آن نیاز دارید را بدون اینکه ظاهری کاربردی داشته باشید، فراهم می‌کند. کاورهای پوشاننده Velor Dash نیز به اندازه کافی بادوام هستند تا در برابر دماهای متغیر بدون کوچک شدن یا تغییر شکل مقاومت کنند.
  3. کاورهای داشبورد جیر: کاورهای داشبورد جیر حس لوکسی نرمی را ارائه می‌دهند که کلاس بالایی را به هر وسیله نقلیه‌ای اضافه می‌کند. این کاورها برای درخشندگی خوب و حسی عالی که حتی در برابر نور خورشید هم دوام می‌آورند، به‌طور ویژه درمان می‌شوند. به علاوه، روکش‌های جیر داشبورد به راحتی تمیز می‌شوند. آن‌ها در هر دو نوع جیر واقعی و تقلیدی موجود هستند و هر دو ظاهر، احساس و محافظت عالی را ارائه می‌دهند.
  4. روکش‌های داشبورد قالب گیری شده: اگر به دنبال ظاهری صاف و بدون درز هستید، کاورهای داشبورد قالبی برای شما مناسب هستند. این کاورها دارای نمای بیرونی پلی‌فرش می‌باشند، اما به‌جای دوختن به هم، با یک پشت‌نمای حرارتی پوشانده شده‌اند که بر روی هر یک از خطوط داشبورد شما قالب‌گیری شده است. نتیجه یک پوسته یک تکه و بدون درز می‌باشد که کاملاً با داشبورد شما مطابقت دارد و چهره‌ای کاملاً جدید به آن می‌بخشد.
  5. کاور داشبورد چاپ مد: روکش‌های داشبورد فقط محافظت ارائه نمی‌دهند، آن‌ها همچنین می توانند بیانیه بزرگی در وسیله نقلیه شما ایجاد کنند. روکش‌های داشبورد چاپ مد، شخصیت بیشتری به فضای داخلی شما می‌بخشد و ظاهری سفارشی ارائه می‌کنند که همه متعلق به شماست. آن‌ها با همان مواد با کیفیت بالا و طرح های سفارشی مانند فرش های ما ساخته می‌شوند، فقط با طرح های منحصر به فرد از جمله چاپ هاوایی، خز حیوانات و حتی استتار چاپ می‌شوند.
  6. روکش‌های طاقچه عقب: درست مانند داشبورد شما، طاقچه عقب پشت صندلی عقب شما روزانه در معرض نور شدید خورشید قرار می گیرد. با نصب کاور طاقچه عقب می‌توانید از محو شدن و ترک خوردن آن جلوگیری کنید و می توانید ظاهری جدید به طاقچه آسیب دیده خود بدهید. ما روکش‌های طاقچه عقب فرش و روکش‌های طاقچه عقب جیر را برای مطابقت با کاور داشبورد شما پیشنهاد می‌کنیم، همچنین روکش‌های طاقچه عقب مد چاپی را نیز حمل می‌کنیم که به شما امکان می‌دهد سبکی جسورانه به زیر شیشه جلوی عقب خود اضافه کنید. تشک‌های عرشه عقب ما کاملاً سفارشی برای وسیله نقلیه شما طراحی شده‌اند، بنابراین برای بلندگوها، گیره‌ها و چراغ‌های ترمز سوم شما بدون انجام هیچ گونه برش یا تغییرات دیگری جای می‌گیرند.

نحوه نصب روکش داشبورد خودرو:

برای نصب کاور داشبورد جدید خود به مدرک اثاثه یا لوازم داخلی نیاز ندارید. در واقع، روکش‌های داشبورد بسیار آسان برای نصب هستند. شما نیازی به برش یا دوخت پارچه ندارید و به هیچ ابزاری نیاز ندارید. نصب آن‌ها معمولاً فقط شامل چند مرحله آسان است که در ادامه آن‌ها را با هم دنبال می‌کنیم.

  • داشبورد خود را تمیز کنید و مطمئن شوید که عاری از هر گونه گرد و غبار و کثیفی باشد.
  • چسب‌های دو طرفه همراه را به نوارهای یک اینچی برش دهید و آن‌ها را در جلو و پشت داشبورد خود قرار دهید.
  • کاور را روی داشبورد خود فشار دهید، این کار را از قسمت جلو شروع کنید.

راهنمای خرید کاور داشبورد:

شما لازم نیست برای ارتقای سبک داخلی وسیله نقلیه خود هزینه گزافی پرداخت کنید، با کارو داشبورد می‌توانید ظاهر جدیدی به خودرو سواری خود بدهید. با نصب یک کاور داشبورد سفارشی ارزان قیمت، نه تنها از داشبورد خود در برابر آلودگی و آسیب‌های خورشید محافظت می‌کنید، بلکه سبک و ظاهر شخصی را به وسیله نقلیه خود اضافه می کنید. ما یک خط کامل از روکش‌های داشبورد و روکش‌های طاقچه عقب خودرو را ارائه می‌کنیم که در انواع مواد، رنگ‌ها و حتی چاپ‌های مد روز عرضه می‌شوند. در ادامه بخوانید و متوجه شوید که نصب کاور داشبورد چقدر آسان است و چگونه می‌تواند ظاهر داخلی شما را عالی نگه دارد.

علت استفاده از روکش داشبورد خودرو:

حتی رانندگانی که بیشتر به تمیزی و پاکیزگی خودرو علاقه دارند، نمی‌توانند از داشبورد خود در برابر هر خطری محافظت کنند. نور خورشید و گرما باعث آسیب نامناسب و جبران ناپذیری به داشبورد شما می‌شود، مهم نیست که چه تعداد پاک کننده و فرمول محافظ به آن بمالید. آسیب دیدگی داشبورد باعث می‌شود فضای داخلی شما بی مزه و ناخوشایند به نظر برسد و می‌تواند ارزش فروش مجدد خودرو شما را از بین ببرد. بهترین راه برای اینکه داشبوردتان جدید به نظر برسد این است که آن را با کاور داشبورد بپوشانید. این کاورها سبک داخلی شما را بهبود می‌بخشد و از داشبورد شما در برابر تعدادی از عوامل محیطی مضر محافظت می کند.

مزایای استفاده از روکش داشبورد:

محافظت در برابر نور خورشید را فراهم می‌کند.
از آنجایی که داشبورد شما مستقیماً زیر شیشه جلو قرار دارد، در معرض هجوم روزانه نور خورشید و اشعه ماوراء بنفش قرار می‌گیرد. این اشعه‌ها می توانند داشبورد شما را محو کنند و آن را کسل کننده نشان دهند. به علاوه، نور بیش از حد خورشید می تواند باعث ترک خوردگی داشبورد شما شود و ظاهر آن را حتی بدتر کند. به بیان ساده، اگر در بیابان یا هر جای دیگری زندگی می‌کنید که آفتاب زیادی دارد، باید داشبورد خود را پوشیده نگه دارید.

با پوشش داشبورد طاقچه عقب و داشبورد شما سپر قابل اعتمادی در برابر نور شدید خورشید پیدا می‌کند. روکش‌های داشبورد ما برای مقاومت پیدا کردن داشبورد در برابر اشعه‌های فرابنفش و به تأخیر انداختن محو شدن و آسیب‌های ناشی از نور خورشید ساخته شده‌اند. مهم نیست که چه متریالی را انتخاب می‌کنید، کاور داشبورد نور خورشید را از فضای داخلی شما دور نگه می‌دارد.

  • از آسیب حرارتی جلوگیری می‌کند داشبورد شما تحت تأثیر نور خورشید و اشعه ماوراء بنفش زیاد قرار می‌گیرد و این بدان معناست که باید مقدار زیادی گرما را جذب کند.
  • بدون پوشش مناسب داشبورد شما می‌تواند به شدت داغ شود، که منجر به تاب برداشتن و ترک خوردن آن می‌شود که ظاهر داخلی شما را خراب می کند. به‌علاوه، پس از پارک کردن زیر نور خورشید، داشبورد شما می‌تواند آنقدر داغ شود که می‌توانید از آن برای سرخ کردن تخم‌ مرغ استفاده کنید. خوشبختانه، روکش‌های داشبورد و روکش‌های طاقچه عقب ما، مقدار زیادی از گرما و نور خورشید را از طاقچه عقب شما دور نگه می‌دارند تا فضای داخلی شما عالی به نظر برسد و خطر دست زدن به داشبورد بسیار داغ را نداشته باشید.
  • گرمای شدید داخلی و اشعه ماوراء بنفش همچنین باعث ایجاد پدیده مضر دیگری به نام مهاجرت نرم کننده می‌شود. هنگامی که در معرض دمای بالا قرار می‌گیرید، برخی از مواد شیمیایی موجود در داشبورد شما به آرامی شروع به تجزیه شدن و تبدیل به گاز می‌کنند. گاز بالا می رود و داخل شیشه جلوی شما را می پوشاند و باعث ایجاد مه شده و به شیشه آسیب می‌رساند. با این حال، پوشش‌های داشبورد دما را پایین نگه می‌دارند تا مهاجرت نرم کننده را به حداقل برسانند و از افزایش گاز جلوگیری می‌کنند تا شیشه جلوی شما تمیز و شفاف بماند.
  • کثیفی، گرد و غبار و خراش را مسدود می‌کند. داشبورد شما فقط در معرض آسیب آفتاب و گرما نیست. همچنین در برابر آسیب ناشی از گرد و غبار، کثیفی و هر تعداد خراش آسیب پذیر است. گرد و غبار و خاک به سرعت روی داشبورد شما جمع می‌شود و آن ذرات ریز به راحتی می توانند خراش‌های کوچکی ایجاد کنند که به آرامی پوشش شما را کدر می‌کند. با افزودن روکش داشبورد به فضای داخلی خود، داشبورد شما ظاهر خود را حفظ می‌کند بدون اینکه قربانی این خطرات روزانه شوید.
  • آیا حوصله‌ی همان خط تیره ی مشکی، برنزه یا خاکستری قدیمی را ندارید که هر روز به شما خیره می‌شود. اجازه دهید یک کاور داشبورد سفارشی ظاهر داخلی شما را جذاب کند. روکش‌های ما در طیف گسترده‌ای از رنگ‌های پررنگ در دسترس هستند که استایل بیشتری به تزئینات کارخانه‌ای شما می‌بخشد. اگر به دنبال نمونه‌ای بزرگ هستید، با کاور داشبورد مد چاپ همراه باشید و کمی از شخصیت خود را به نمایش بگذارید.
  • آسیب‌های از قبل موجود را پوشش می‌دهد، اکنون می‌دانید که چگونه یک روکش می‌تواند ظاهر داشبورد شما را جدید نگه دارد، اما اگر داشبورد شما قبلاً خراب و شکسته شده باشد، خبر عالی این است که کاور داشبرد مانند ماشین زمان برای فضای داخلی شماست. به سادگی با گذاشتن یک کاور می‌توانید تمام آسیب های ناخوشایند خورشید را بپوشانید و داشبورد خود را مانند یک نمونه نو جلوه دهید.

چگونه روکش داشبورد خود را شستشو دهیم؟

تمیز کردن کاور داشبورد با آب گرم بسیار خوب عمل می‌کند. برای خرده‌ها و گرد و غبار، جاروبرقی ماشین کار را انجام می‌دهد. هرگز از مواد شیمیایی استفاده نکنید، زیرا می‌توانند بر روی برخی از مواد پوشش داشبورد تأثیر منفی بگذارند.

حتما بخوانید: راهنمای خرید چادر خودرو

نکات مهم برای خرید روکش داشبورد:

  1. سازگاری با مدل خودرو: بهترین روکش‌های داشبورد باید با چنان دقتی از قبل برش داده شوند که هنگام نصب آن در خودروی خود نیازی به تنظیمات نداشته باشید. اکثر سازندگان لیستی از سال‌ ساخت و مدل‌های پوشش داشبوردشان را ارائه می‌کنند. تنها کاری که باید انجام دهید این است که بدون حدس زدن ابعاد، پوشش داشبورد مربوطه را متناسب با وسیله نقلیه خود پیدا کنید.
  2. انتخاب مواد بادوام: خودروهای ما فرسودگی زیادی می‌بینند. بهترین روکش‌های داشبورد از مواد بادوام ساخته می‌شوند که در صورت لزوم قابل شستشو هستند. این روکش‌های داشبورد همچنین باید در برابر اشعه‌های داغ خورشید مقاومت کنند، بنابراین لازم نیست نگران ذوب شدن مواد روی داشبورد خودرو یا خراب شدن قسمت‌های دیگر خودرو خود باشید.
  3. سبک روکش: مانند هر چیز دیگری که در خودروی خود قرار می‌دهیم یا روی خودروی خود نصب می‌کنیم، بهترین روکش‌های داشبورد باید با فضای داخلی خودرو جاری شود، چه رنگ داخلی استاندارد باشد یا طراحی سفارشی. اکثر سازندگان رنگ‌های مختلفی را فهرست می‌کنند که باید با طرح و رنگ خودروی شما مطابقت داشته باشد و به روکش داشبورد اجازه می‌دهد طوری ترکیب شود که انگار همیشه آنجا بوده است.
  4. قابلیت نصب آسان: تا زمانی که بتوانید روکش داشبورد را پیدا کنید که از قبل برش خورده و متناسب با وسیله نقلیه شما باشد، فرآیند نصب باید آسان باشد. بهترین پوشش‌های داشبورد فقط به نصب زبانه‌های Velcro و سپس قرار دادن خود پوشش روی آن زبانه‌ها نیاز دارند. برخی از نصب‌ها ممکن است به کمی جابجایی در اینجا و آنجا نیاز داشته باشند، اما به طور کلی برای نصب صحیح بهترین روکش‌های داشبورد نباید مجبور به برش یا انجام کارهای زیادی باشید.
  5. قابلیت شستشو: داشتن کاور داشبورد قابل شستشو می‌تواند یک مزیت بزرگ در مواقعی باشد که اوضاع خراب می‌شود. بهترین روکش‌های داشبورد آن‌هایی هستند که می‌توان آن‌ها را داخل ماشین لباس‌شویی فرو کرد و با هوا خشک کرد تا در خودروی شما قرار بگیرند زیرا هیچ اتفاقی نیفتاده است. اگر روکش‌های داشبورد قابل شستشو با ماشین لباسشویی نیستند، حداقل باید برای اهداف بهداشتی با بخار تمیز شوند.

با توجه به نکاتی که گفته شد، می توانید روکش داشبورد مورد نیازتان را خریداری کنید. ما برای سهولت کار شما، لیستی از چند مدل روکش داشبورد زیبا، ارزان و باکیفیت را جمع آوری کرده‌ایم. با کلیک کردن روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت نمایید.


۱ روکش داشبورد نمدی خودرو بابل کارپت مناسب برای پراید ۱۴۱

روکش داشبورد نمدی خودرو بابل کارپت مناسب برای پراید 141

مشخصات

  • جنس
    موکت
  • مناسب برای خودرو
    سایپا پراید ۱۴۱
  • توضیحات مدل خودرو
    – مناسب برای پراید ۱۴۱ داشبورد طرح قدیم
  • سایر توضیحات
    – دارای استحکام و پایداری- مقاومت بالا در برابر نور آفتاب- عدم تغییر شکل در دراز مدت- دارای ظرافت و زیبایی مناسب خودرو- محافظت از داشبورد خودرو در برابر آفتاب

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲ روکش داشبورد نمدی خودرو بابل کارپت مناسب برای پژو ۲۰۶

روکش داشبورد نمدی خودرو بابل کارپت مناسب برای پژو 206

مشخصات

  • جنس
    نمد
  • مناسب برای خودرو
    پژو ۲۰۶
  • سایر توضیحات
    – دارای استحکام و پایداری- مقاومت بالا در برابر نور آفتاب- عدم تغییر شکل در دراز مدت- دارای ظرافت و زیبایی مناسب خودرو- محافظت از داشبورد خودرو در برابر آفتاب

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳ روکش داشبورد خودرو مدل NAM مناسب برای تیبا ۱

روکش داشبورد خودرو مدل NAM مناسب برای تیبا 1

مشخصات

  • جنس
    نمد
  • مناسب برای خودرو
    تیبا

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۴ روکش داشبورد خودرو پانیذ مدل نمدی مناسب برای پیکان وانت

روکش داشبورد خودرو پانیذ مدل نمدی مناسب برای پیکان وانت

مشخصات

  • جنس
    نمد
  • مناسب برای خودرو
    وانت پیکان
  • توضیحات مدل خودرو
    پیکان وانت – peykan pickup truck
  • ویژگی‌های روکش
    قابلیت شست‌وشو
  • سایر توضیحات
    مناسب برای خودرو پیکان وانت- دور دوزی شده- عدم تغییر شکل در دراز مدت- با افتخار ساخت ایران

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۵ روکش داشبورد خودرو مدل ۳D کد T مناسب برای پراید صبا

روکش داشبورد خودرو مدل 3D کد T مناسب برای پراید صبا

مشخصات

  • جنس
    نمد
  • مناسب برای خودرو
    پراید صبا
  • توضیحات مدل خودرو
    – مناسب برای پراید صبا
  • ویژگی‌های روکش
    قابلیت شست‌وشو
  • سایر توضیحات
    – تولید شده از نانووِن (نمد نیمه صنعتی)- قالبگیری دقیق و سه بعدی- دوردوزی شده

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۶ روکش داشبورد خودرو پانیذ مدل نمدی مناسب برای پژو ۲۰۶ صندوقدار

روکش داشبورد خودرو پانیذ مدل نمدی مناسب برای پژو 206 صندوقدار

مشخصات

  • جنس
    نمد
  • مناسب برای خودرو
    پژو ۲۰۶ صندوق دار
  • توضیحات مدل خودرو
    پژو ۲۰۶ صندوقدار – pegot 206 SD
  • ویژگی‌های روکش
    قابلیت شست‌وشو
  • سایر توضیحات
    مناسب برای خودرو پژو ۲۰۶ صندوقدار – دور دوزی شده- عدم تغییر شکل در دراز مدت- با افتخار ساخت ایران

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۷ روکش داشبورد خودرو بابل کارپت مدل ۰۰۹ مناسب برای کوییک مانیتور دار

 روکش داشبورد خودرو بابل کارپت مدل 009 مناسب برای کوییک مانیتور دار

مشخصات

  • جنس
    نمد
  • مناسب برای خودرو
    کوئیک
  • توضیحات مدل خودرو
    کوییک مانیتور دار
  • ویژگی‌های روکش
    قابلیت شست‌وشو

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۸ روکش داشبورد خودرو مدل STR مناسب برای کوییک S

  روکش داشبورد خودرو مدل STR مناسب برای کوییک S

مشخصات

  • جنس
    نمد
  • مناسب برای خودرو
    کوئیک
  • توضیحات مدل خودرو
    – مناسب برای کوییک S (بدون مانیتور)
  • ویژگی‌های روکش
    قابلیت شست‌وشو
  • سایر توضیحات
    – تولید شده از نانووِن (نمد نیمه صنعتی)- قالبگیری دقیق- دوردوزی شده

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۹ روکش داشبورد خودرو بابل کارپت مدل taf001 مناسب برای شاهین

روکش داشبورد خودرو بابل کارپت مدل taf001 مناسب برای شاهین

مشخصات

  • جنس
    تافتینگ
  • مناسب برای خودرو
    شاهین
  • ویژگی‌های روکش
    قابلیت شست‌وشو

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۰ روکش داشبورد خودرو بابل کارپت مدل تافتیینگ مناسب برای سمند سورن پلاس

روکش داشبورد خودرو بابل کارپت مدل تافتیینگ مناسب برای سمند سورن پلاس

مشخصات

  • جنس
    نمد
  • مناسب برای خودرو
    سمند سورن پلاس
  • ویژگی‌های روکش
    قابلیت شست‌وشو

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۱ روکش داشبورد نمدی خودرو بابل کارپت مناسب برای پژو ۴۰۵

روکش داشبورد نمدی خودرو بابل کارپت مناسب برای پژو 405

مشخصات

  • مناسب برای خودرو
    پژو ۴۰۵
  • ویژگی‌های روکش
    قابلیت شست‌وشو
  • سایر توضیحات
    – دارای استحکام و پایداری- مقاومت بالا در برابر نور آفتاب- عدم تغییر شکل در طولانی مدت- دارای ظرافت و زیبایی مناسب خودرو- محافظت از داشبورد خودرو در برابر آفتاب

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۲ روکش داشبورد خودرو نگین پانیذ مدل نمدی مناسب برای پراید ۱۳۱

روکش داشبورد خودرو نگین پانیذ مدل نمدی مناسب برای پراید 131

مشخصات

  • جنس
    نمد
  • مناسب برای خودرو
    سایپا پراید ۱۳۱
  • توضیحات مدل خودرو
    مناسب برای خودرو پراید ۱۳۱-pride 131
  • ویژگی‌های روکش
    قابلیت شست‌وشو
  • سایر توضیحات
    مناسب برای خودرو پراید ۱۳۱- دور دوزی شده- عدم تغییر شکل در دراز مدت- با افتخار ساخت ایران

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۳ روکش داشبورد خودرو مدل ۳D مناسب برای پژو پارس

روکش داشبورد  خودرو مدل 3D مناسب برای پژو پارس

مشخصات

  • جنس
    نمد
  • مناسب برای خودرو
    پژو پارس
  • توضیحات مدل خودرو
    – مناسب برای پژو پارس داشبورد جدید (سوناتایی)
  • ویژگی‌های روکش
    قابلیت شست‌وشو
  • سایر توضیحات
    – تولید شده از نانووِن (نمد نیمه صنعتی)- قالبگیری دقیق و سه بعدی- دوردوزی شده

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۴ روکش داشبورد خودرو بابل کارپت کد k124 مناسب برای پراید ۱۱۱

روکش داشبورد خودرو بابل کارپت کد k124 مناسب برای پراید 111

مشخصات

  • جنس
    نمد
  • مناسب برای خودرو
    سایپا پراید ۱۱۱
  • ویژگی‌های روکش
    قابلیت شست‌وشو

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۵ روکش داشبورد خودرو بابل کارپت مدل nmd001 مناسب برای پژو ۲۰۷

روکش داشبورد خودرو بابل کارپت مدل nmd001 مناسب برای پژو 207

مشخصات

  • جنس
    نمد
  • مناسب برای خودرو
    پژو ۲۰۷
  • ویژگی‌های روکش
    قابلیت شست‌وشو

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۶ روکش داشبورد خودرو بابل پوشش مدل SB-NMD مناسب برای پراید صبا

روکش داشبورد خودرو بابل پوشش مدل SB-NMD مناسب برای پراید صبا

مشخصات

  • جنس
    نمد
  • مناسب برای خودرو
    پراید صبا

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۷ روکش داشبورد خودرو مدل STR مناسب برای ساینا

  روکش داشبورد خودرو مدل STR مناسب برای ساینا

مشخصات

  • جنس
    نمد
  • مناسب برای خودرو
    ساینا
  • توضیحات مدل خودرو
    – مناسب برای ساینا
  • ویژگی‌های روکش
    قابلیت شست‌وشو
  • سایر توضیحات
    – تولید شده از نانووِن (نمد نیمه صنعتی)- قالبگیری دقیق- دوردوزی شده

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۸ روکش داشبورد خودرو مدل KM-88 کد ۰۹

روکش داشبورد خودرو مدل KM-88 کد 09

مشخصات

  • جنس
    پلاستیک
  • مناسب برای خودرو
    تمام خودروها
  • ویژگی‌های روکش
    قابلیت شست‌وشو
  • سایر توضیحات
    – مناسب برای داشبورد و طاقچه عقب خودرو

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۹ روکش داشبورد خودرو مدل ۳D مناسب برای پراید ۱۴۱

 روکش داشبورد خودرو مدل 3D مناسب برای پراید 141

مشخصات

  • جنس
    نمد
  • مناسب برای خودرو
    سایپا پراید ۱۴۱
  • توضیحات مدل خودرو
    – مناسب برای پراید ۱۴۱
  • ویژگی‌های روکش
    قابلیت شست‌وشو
  • سایر توضیحات
    – تولید شده از نانووِن (نمد نیمه صنعتی)- قالبگیری دقیق و سه بعدی- دوردوزی شده

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۰ روکش داشبورد خودرو بابل کارپت مدل a55 مناسب برای دنا پلاس

روکش داشبورد خودرو بابل کارپت مدل a55 مناسب برای دنا پلاس

مشخصات

  • جنس
    نمد
  • مناسب برای خودرو
    دنا پلاس
  • سایر توضیحات
    مناسب برای خودرودنا پلاس- دارای استحکام و پایداری- مقاومت بالا در برابر نور آفتاب- عدم تغییر شکل در دراز مدت- دارای ظرافت و زیبایی مناسب خودرو- محافظت از داشبورد خودرو در برابر آفتاب

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۱ روکش داشبورد خودرو پانیذ مدل نمدی مناسب برای پژو پارس

روکش داشبورد خودرو پانیذ مدل نمدی مناسب برای پژو پارس

مشخصات

  • جنس
    نمد
  • مناسب برای خودرو
    پژو پارس
  • توضیحات مدل خودرو
    پژو پارس داشبورد جدید (سوناتایی)- new pegot pars
  • ویژگی‌های روکش
    قابلیت شست‌وشو
  • سایر توضیحات
    مناسب برای خودرو پژو پارس داشبورد جدید (سوناتایی) – دور دوزی شده- عدم تغییر شکل در دراز مدت- با افتخار ساخت ایران

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۲ روکش داشبورد کد ۰۴

روکش داشبورد کد 04

مشخصات

  • جنس
    پلاستیک
  • مناسب برای خودرو
    پژو پارس
  • ویژگی‌های روکش
    قابلیت شست‌وشو
  • سایر توضیحات
    مناسب برای همه خودروهاجنس “خز(پولیش)”اندازه خر : طول : ۱۳۰ عرض : ۴۰مناسب برای شستشو، طاقچه، داشبورد، و ….

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۳ روکش درب داشبورد خودرو اچ آی سی کد ۵۶۳۸ مناسب برای پراید ۱۳۱

روکش درب داشبورد خودرو اچ آی سی کد 5638 مناسب برای پراید 131

مشخصات

  • جنس
    پلیمر
  • مناسب برای خودرو
    سایپا پراید ۱۳۱

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۴ روکش داشبورد خودرو بابل کارپت مدل taf002 مناسب برای سورن پلاس

روکش داشبورد خودرو بابل کارپت مدل taf002 مناسب برای سورن پلاس

مشخصات

  • جنس
    تافتینگ
  • مناسب برای خودرو
    سمند سورن پلاس
  • ویژگی‌های روکش
    قابلیت شست‌وشو

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۵ روکش داشبورد خودرو مدل ۳D مناسب برای سمند EF7

روکش داشبورد خودرو مدل 3D مناسب برای سمند EF7

مشخصات

  • جنس
    نمد
  • مناسب برای خودرو
    سمند LX
  • توضیحات مدل خودرو
    – مناسب برای سمند EF7
  • ویژگی‌های روکش
    قابلیت شست‌وشو
  • سایر توضیحات
    – تولید شده از نانووِن (نمد نیمه صنعتی)- قالبگیری دقیق و سه بعدی- دوردوزی شده

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۶ روکش داشبورد خودرو بابل کارپت مدل تافتینگ مناسب برای تارا

روکش داشبورد خودرو بابل کارپت مدل تافتینگ مناسب برای تارا

مشخصات

  • جنس
    تافتینگ
  • مناسب برای خودرو
    تارا
  • ویژگی‌های روکش
    قابلیت شست‌وشو

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۷ روکش داشبورد خودرو بابل کارپت کد k116 مناسب برای پژو پارس

روکش داشبورد خودرو بابل کارپت کد k116 مناسب برای پژو پارس

مشخصات

  • جنس
    نمد
  • مناسب برای خودرو
    پژو پارس
  • توضیحات مدل خودرو
    مناسب خودروی پژو پارس جدید یا نیو
  • ویژگی‌های روکش
    قابلیت شست‌وشو

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۸ روکش داشبورد خودرو بابل کارپت کد k108 مناسب برای سمند سورن

روکش داشبورد خودرو بابل کارپت کد k108 مناسب برای سمند سورن

مشخصات

  • جنس
    تافتینگ
  • مناسب برای خودرو
    کیا سراتو ۱۶۰۰
  • توضیحات مدل خودرو
    مناسب خودروی سمند سورن
  • ویژگی‌های روکش
    قابلیت شست‌وشو

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۹ روکش داشبورد خودرو نگین پانیذ مدل نمدی مناسب برای تیبا ۲

روکش داشبورد خودرو نگین پانیذ مدل نمدی مناسب برای تیبا 2

مشخصات

  • جنس
    نمد
  • مناسب برای خودرو
    تیبا ۲
  • توضیحات مدل خودرو
    مناسب برای خودرو تیبا۲ (تیبا هاچ بک)-tiba2
  • ویژگی‌های روکش
    قابلیت شست‌وشو
  • سایر توضیحات
    مناسب برای خودرو تیبا۲ (تیبا هاچ بک)- دور دوزی شده- عدم تغییر شکل در دراز مدت- با افتخار ساخت ایران

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳۰ روکش داشبورد خودرو پانیذ مدل نمدی مناسب برای ال۹۰

روکش داشبورد خودرو پانیذ مدل نمدی مناسب برای ال90

مشخصات

  • جنس
    نمد
  • مناسب برای خودرو
    رنو L90
  • توضیحات مدل خودرو
    رنو ال ۹۰ _ Renult L9
  • ویژگی‌های روکش
    قابلیت شست‌وشو
  • سایر توضیحات
    مناسب برای خودرو ال۹۰ – دور دوزی شده- عدم تغییر شکل در دراز مدت- با افتخار ساخت ایران

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

امیدواریم این مطلب اطلاعات کافی را برای خرید روکش داشبورد خودرو در اختیار شما قرار دهد. سوالات خود را می توانید از طریق فرم ارسال دیدگاه ها با ما در میان بگذارید.

در ادامه بیشتر بخوانید:راهنمای خرید دستگاه ضبط کننده صدا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا