ابزار سلامتلوازم آرایشی

روغن ریش، راهنمای خرید بهترین روغن تقویت کننده ریش و سبیل ارزان

نکات مهم و کاربردی که هنگام خرید روغن ریش باید به آن‌ها توجه داشته باشید.

به دنبال یافتن بهترین روغن ریش هستید، اما نمی دانید از کجا شروع کنید؟ شما جای درست را انتخاب کرده‌اید. در یک نگاه، بهترین روغن ریش برای هر مرد معجزه می‌کند، از باریستای محلی و آراسته شما گرفته تا دوستی که بیشتر حال و هوای دور افتاده را دارد. خواص بهداشتی، سلامتی و حالت دهنده یک روغن ریش خوب، هم به طور باورنکردنی دست کم گرفته می‌شود و هم پس از شروع استفاده از آن، کاملاً ضروری است. هنگامی که شروع به استفاده از روغن ریش می‌کنید، موهای زبر صورت شما انعطاف پذیرتر، معطر تر و به طور قابل توجهی ساده تر می‌شوند. به طور مشابه، مواد مغذی روغن‌های ریش به این معنی است که پوست شما متوجه مزایای استفاده از سرم موی صورت، با روغن‌ها و مواد طبیعی از جمله روغن‌های آرگان، بائوباب و جوجوبا برای حفظ نرمی و طراوت پوست شما خواهد شد.

با این حال، در حال حاضر مهم است که بدانیم چرا روغن ریش در میان مردان شیک و باهوش در سرتاسر جهان رو به افزایش است، در کنار مزایای بهداشتی، جایگزین‌های روغن ریش مانند روغن نارگیل، روغن آرگان، و جوجوبا وجود دارند، اما به تنهایی اثر بخشی لازم را ندارند، بنابراین شما به یک روغن ریش نیاز دارید. اگر هنوز استفاده از روغن ریش را شروع نکرده‌اید، بهتر است هر چه زودتر شروع به استفاده از ان کنید، زیرا روغن ریش محصولی است که هرگز نمی‌دانستید به آن نیاز دارید.

اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که قصد خرید روغن ریش را دارید، اما با توجه به تنوع زیاد محصولات و قیمت‌ها با خرید این محصول ارزشمند به مشکل برخورده‌اید، اصلا نگران نباشید. ما در این مقاله شما را با انواع روغن ریش آشنا کرده و به شما یک سری نکات مهم را که هنگام خرید روغن ریش باید به آن‌ها توجه داشته باشید را به شما آموزش می‌دهیم.

روغن ریش چیست و چه کاربردی دارد؟

روغن ریش دقیقاً همان روغنی است که با فرمول خاص برای استفاده روی ریش، ته ریش یا سایر اشکال موهای صورت شما طراحی شده است تا آن را نرم، هیدراته و سالم نگه دارد. آن را به عنوان یک نرم کننده برای موهای صورت خود در نظر بگیرید. با این حال، استفاده از روغن ریش در مقایسه با شامپو یا ژل دوش، هدف متفاوتی دارد، زیرا موهای صورت شما درشت‌تر از موهای روی سر هستند، به این معنی که به نگهداری و آبرسانی بیشتری نیاز دارند. وقتی نوبت به خرید این روغن می‌رسد، متغیرهای زیادی را می‌توان در نظر گرفت. در زیر، روغن‌های ریش متعددی را که برای هر بودجه، سلیقه و سبکی، مهر تایید سلامت مردان را دریافت می‌کنند، شرح داده‌ایم. روغن ریش، به طور اساسی، سبک تر و راحت تر از مثلاً روغن آفتابگردان جذب می‌شود.

حتما بخوانید: راهنمای خرید روغن آرگان

چرا باید از روغن ریش استفاده کنیم؟

دست خود را روی صورت بمالید. این احساس خشن و سیخ دار نتیجه موهای زبر صورت است. موهای ریش ضخیم‌تر از موهای سرتان باید رام شوند، اگر می‌خواهید مردم با آن‌ها راحت شوند و از تحریک شدن آن‌ها جلوگیری کنند که فقط کل ریش را بتراشید. روغن ریش موهای درشت را نرم می‌کند و به انعطاف پذیری و حالت دادن به آن کمک می‌نماید. در پشت صحنه به حالت دادن به پوست زیرین کمک کرده و احتمال خارش یا پوسته پوسته شدن آن را کاهش می‌دهد. در نهایت، همانطور که قبلاً اشاره کردیم، روغن‌های ریش معطر هستند، بنابراین می‌توانید بویی فوق‌العاده در تمام طول روز در ریش خود ایجاد کنید، بدون اینکه نیازی به اسپری کردن ریش با افترشیو داشته باشید. همه اینها به ویژه برای هر مردی که به دنبال شیک ماندن در طول روز است مفید می‌باشد.

مواد تشکیل دهنده روغن ریش:

معمولاً روغن‌های ریش از دو نوع روغن ساخته می‌شوند: روغن حامل و اسانس.

  1. روغن حامل: پایه روغن است؛ این همان عنصری است که به طرز جادویی یک ریش کسل کننده را به یک ریش با شکوه تبدیل می‌کند. اسانس را “حمل” نموده و از تحریک آن جلوگیری می‌کند. این روغن های حامل هستند که دارای اثر مغذی، مرطوب کننده بوده و رشد مو را تقویت می‌کنند.

برخی از محبوب ترین روغن‌های حامل: روغن نارگیل، روغن جوجوبا، روغن آرگان و روغن هسته انگور هستند.

  • روغن نارگیل: به نظر می‌رسد روغن نارگیل هم در صنعت آرایشی و هم در صنعت پزشکی جایگزین رنگ سیاه جدید است. هم اثرات شفابخش و هم اثر تغذیه‌ای دارد. به همین دلیل است که در مورد محصولات مراقبت از ریش نیز ستاره بزرگی است. علاوه بر اینکه یک ماده خوشمزه برای پخت و پز می‌باشد، به دلیل خواص ضد باکتریایی و ضد قارچی، ارزش افزوده فوق العاده‌ای در محصولات آرایشی و بهداشتی دارد. این روغن سریعتر از سایر روغن ها به پوست نفوذ می‌کند، بنابراین آن را به بهترین راه حل برای خارش ریش و موی سر تبدیل می‌کند.
  • روغن جوجوبا: یکی دیگر از ستاره‌های فوق العاده صنعت آرایشی و بهداشتی است. به دلیل کنترل پوست چرب و خاصیت ضد آکنه، آن را به ویژه به مردانی که پوست حساس و آکنه‌ای دارند توصیه می‌کنیم. بومیان آمریکا از آن برای درمان زخم و سوختگی استفاده می‌کردند. امروزه دوباره احیا شده و به عنوان یک ماده مخفی قدرتمند برای درمان آکنه، پوست ترک خورده و آفتاب سوختگی استفاده می‌شود. جای تعجب نیست که نقش مهمی در مراقبت از ریش دارد.
  • روغن آرگان: با داشتن ویتامین E و اسیدهای چرب بالا به دلیل خاصیت آبرسانی و مرطوب کنندگی آن بسیار مورد توجه قرار گرفته است. این ایده آل است که به ریش خود درخشندگی طبیعی و تقویتی سالم ببخشید. با جذب آسان و غیر چرب بودن به یکی از اجزای مورد علاقه ما در روغن ریش تبدیل می‌شود.
  • روغن هسته انگور: همانطور که از نام آن پیداست، روغن هسته انگور حاصل استخراج روغن از هسته انگور است. درست مانند روغن جوجوبا، دارای قدرت فوق العاده ضد آکنه می‌باشد. به عنوان یک ماده اضافی، کلاژن یا پروتئین ساختاری اصلی موجود در پوست را نیز بازسازی می‌کند و با پیری مبارزه می‌کند. اینها براد پیتس از روغن‌های حامل هستند. به خاطر داشته باشید که لیست کامل نیست.

روغن‌های حامل گرانبهای دیگری نیز وجود دارد که اثرات بسیار خوبی بر روی ریش شما دارند. ترکیب مناسب می‌تواند اثرات جادویی داشته باشد. در حالی که روغن‌های حامل بیشتر کار را انجام می دهند، این روغن ضروری است که ویتامین‌ها، مواد معدنی و رایحه اضافی را به ریش شما می بخشد و باعث می‌شود احساس نرمی و بویی تازه و تمیز داشته باشید. روغن‌های حامل و روغن‌های ضروری اجزای اصلی در هر محصول مراقبت از ریش هستند، اما البته، درصد آن‌ها متفاوت است. اگر مقداری مواد اضافی به مخلوط اضافه کنید، ممکن است یک محصول کاملاً جدید بدست آورید.

نحوه استفاده از روغن ریش:

طبق معمول، ما یک میزگرد در انجمن کیمیک داشتیم و تمام تجربیات خود را در مورد استفاده از روغن ریش به اشتراک گذاشتیم تا مشخص کنیم بهترین روش برای استفاده از آن چیست.

این بار نتوانستیم روی یک روش تکی به توافق برسیم، بنابراین دو مورد را به شما معرفی می‌کنیم.

روغن ریش را بعد از حمام بمالید:

بسیاری از ما فکر می‌کنیم که بهترین زمان برای استفاده از روغن ریش درست بعد از دوش گرفتن، ترجیحا در شب است. سپس تمام زباله‌های انباشته شده در طول روز شسته می‌شوند، منافذ پوست شما باز شده و پوست و موهای ریش شما برای جذب تمام مواد مغذی آماده می‌شوند.

ما شب را ترجیح می‌دهیم، زیرا در هنگام خواب است که پوست در حال بازسازی است و آماده خوردن تمام مواد سالمی است که شما به آن می‌دهید.

همچنین به همین دلیل است که می‌بینید همسر شما درست قبل از خواب یک لایه ضخیم کرم صورت می زند.

بنابراین، دقیقاً چگونه آن را اعمال می‌کنید؟

  1. ابتدا ریش خود را با یک حوله تمیز خشک کنید.
  2. بسته به طول ریش، ۳ تا ۱۰ قطره روغن ریش را وسط کف دست خود بریزید.
  3. شروع به ماساژ دادن آن روی ریش خود از ریشه تا نوک می‌کنید. ما معمولا وقت خود را به ماساژ اختصاص می‌دهیم. جریان خون را فعال می‌کند که در کوتاه مدت سرعت رشد ریش شما را افزایش می‌دهد و در دراز مدت اثرات ضد پیری زیادی خواهد داشت.

اگر ریش بلندتری دارید، برس ریش هم ممکن است کمک کند، هم در ماساژ و هم برای اطمینان از اینکه هیچ مویی توسط روغن ریش دست نخورده باقی نمی‌ماند.

روغن ریش را بدون دوش گرفتن بمالید:

اگرچه ما بزرگترین حامیان این روش نیستیم، اما می‌دانیم که ممکن است شرایطی پیش بیاید که امکان دوش گرفتن وجود نداشته باشد، اما ریش شما نیاز به شادابی دارد.

در این موارد استفاده از برس ریش را نه تنها در هنگام استفاده از روغن بلکه قبل از آن نیز توصیه می‌کنیم.

برس ریش هدف بزرگ باز کردن، تمیز کردن و پخش یکنواخت چربی طبیعی پوست به نام سبوم است.

اگر دوش وجود ندارد که به شما در تمیز کردن کمک کند، اجازه دهید برس ریش کار خود را انجام دهد.

هنگامی که ریش‌تان باز و تمیز شد، می‌توانید دقیقاً از همان روش‌های بالا استفاده کنید: یا روغن ریش را با کف دست‌هایتان از ریشه تا نوک ماساژ دهید، یا از برس برای اطمینان از استفاده یکنواخت استفاده کنید.

اکنون که توضیح دادیم روغن ریش چیست، چه فوایدی دارد، چگونه روغن ریش را انتخاب کنیم و چگونه آن را بمالیم، وقت آن است که در مورد بهترین روغن ریش در حال حاضر در بازار صحبت کنیم.

بهترین روغن ریش موجود در بازار:

ممکن است برای شما تعجب آور نباشد که پس از این همه صحبت، ما روغن ریش مرهم یاب خودمان را به عنوان بهترین روغن ریش برای مردان انتخاب می کنیم که می توانید از هر محصول دیگری استفاده کنید.

ما در اینجا مغرضانه هستیم، اما روغن ریش ما نتیجه سال ها آزمایش با فرمولاسیون است، مشخص کردن ویژگی هایی که روغن ریش را به بهترین شکل ممکن می‌کند و سپس تمام آن معیارها را در ساخت روغن ریش مرهم یاب پر می‌کند.

تیم ما تمام مواد را به صورت جداگانه و با هم در ترکیبات مختلف امتحان کرده است تا مشخص کند که بهترین نسبت و بهترین ترکیب برای رفع مشکلات ریش مانند خشکی، پوست حساس، خارش، تیرگی، چربی یا زبری کدام است.

ما به سراغ ترکیب روغن هسته زردآلو، روغن هسته کرامب، روغن جوجوبا، روغن بادام شیرین، آلوئه ورا، ویتامین E و ترکیبی از روغن‌های ضروری مردانه رفتیم تا تعادل کاملی بین ریش مغذی، براق و نرم ایجاد کنیم.

ما مطلقاً از نظر مواد تشکیل دهنده هیچ مصالحه‌ای نکردیم. تمام مواد تشکیل دهنده ما همگی طبیعی، وگان، ارگانیک و بدون خطر هستند، در نتیجه محصولاتی تولید می‌شوند که هم به پول به دست آمده مشتریان و هم به طبیعت مادر سخاوتمندانه احترام می‌گذارند.

محصولات ما دارای تمام گواهینامه‌های بهداشت و درمان و سیب سلامت هستند، بنابراین می‌توانیم تضمین کنیم که هیچ شگفتی منفی از استفاده از روغن ریش مرهم یاب رخ نخواهد داد.

ما ظروف و درپوش‌های مختلف را آزمایش کرده‌ایم تا زمانی که لیوان کهربایی با قطره چکان را انتخاب کنیم، فقط برای اینکه مطمئن شویم تجربه سلطنتی را به شما ارائه می‌کنیم.

حتما بخوانید: راهنمای خرید کرم آبرسان قوی

معیارهایی که قبل از خرید روغن ریش باید در نظر بگیرید:

روغن ریش پاسخی به تمام سوالات شماست، اما خرید روغن ریش مناسب می‌تواند چالش برانگیز باشد. با این حال، با وجود گزینه‌های زیادی که در بازار است، چند فاکتور مهم وجود دارد که باید قبل از خرید روغن تقویت ریش در نظر بگیرید.

مواد تشکیل دهنده آن را در نظر بگیرید:

مواد موجود در روغن‌ریش می‌تواند خیلی چیزها را تعیین کند و بخشی جدایی ناپذیر برای درک آن است تا پوست شما آسیب نبیند. اگر پوست حساسی دارید، این مرحله برای شما حیاتی است و باید بدانید که کدام یک را خریداری نمائید، زیرا بسیاری از محصولات می‌توانند باعث ایجاد جوش و سوزش شوند. متخصصان پوست توصیه می‌کنند که روغن باید با مواد طبیعی تهیه شود زیرا استفاده از آن‌ها بی خطر است. همچنین باید فاکتور هیدراتاسیون را در نظر بگیرید. در چنین مواردی به دنبال روغن ریش نگهدارنده هیدراتاسیون باشید. برای این کار می توانید روغن بادام یا زنجبیل را در نظر بگیرید.

نام تجاری:

همه برندهایی که روغن ریش می‌فروشند ایده خوبی برای موهای صورت شما نیستند. نام تجاری نقش حیاتی ایفا می‌کند و شما باید با موارد قابل اعتماد موجود در بازار همراه شوید. محصولاتی که قبلاً آزمایش زمان را پس داده‌اند، شرط مطمئن شما هستند. به برندی با نظرات خوب بچسبید و با در اختیار داشتن بهترین‌ها از این تعداد، به خودتان لطف کنید.

رایحه:

طیف وسیعی از روغن‌های ریش در بازار موجود هستند که رایحه‌ای شگفت انگیز دارند. همه ما عاشق محصولاتی هستیم که بوی عالی دارند. رایحه این گونه روغن‌ها بیشتر به دلیل روغن حامل موجود در آن‌ها خواهد بود. روغن‌های معطر ریش ترجیح شخصی است و می‌توانید آن را به دلخواه خود خریداری کنید.

نوع مو و پوست خود را بشناسید:

قانون دیگری که باید رعایت کنید این است که روغن های ریش بر اساس نوع پوست و مو طراحی می شوند. بسته به نیاز شما، مواد موجود در آن می توانند متفاوت عمل کنند. به عنوان مثال، روغن آرگان یک منبع عالی برای پوست خشک و ریش شما است زیرا به مرطوب کردن پوست کمک می‌کند. اگر پوست مستعد آکنه دارید، توصیه می‌شود روغن جوجوبا و هسته انگور را انتخاب کنید. روغنی که تمام مواد طبیعی را داشته باشد به حفظ یک ریش ضخیم کمک می‌کند. اطمینان حاصل کنید که روغن شما حاوی الکل نیست زیرا می‌تواند با بافت پوست شما بازی کند.

سهولت کاربرد:

روغن‌ها قرار است زندگی شما را آسان کنند. روغن های ریش بافت شگفت انگیزی دارند اما باید مطمئن شوید که برای موهای صورت شما خیلی سنگین نباشد. همچنین باید مطمئن شوید که ظرف کار شما را آسان‌تر می‌کند. بطری دارای قطره چکان بهترین انتخاب است که اطمینان حاصل می‌کند که مقدار مناسبی را اعمال می‌کنید و در چنین مواردی هدر نمی‌رود.

قیمت محصول:

البته آگاهی از امور مالی بسیار مهم است. اما ما فکر می‌کنیم که حتی مهم تر از آن، به دست آوردن بهترین نسبت قیمت به کیفیت است. به دنبال ارزان ترین روغن ریش در بازار نباشید، فقط به این دلیل که ارزان ترین است. یا اگر می‌روید، حداقل کاملاً آگاه باشید که چه چیزی را خریداری می‌کنید.

با توجه به نکاتی که گفته شد، می‌توانید روغن ریش مورد نیاز خود را خریداری نمائید. ما برای سهولت کار شما، لیستی از بهترین برندهای روغن ریش ارزان، باکیفیت و پرفروش موجود در بازار را جمع آوری کرده‌ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت نمائید.


۱ روغن تقویت کننده مو و ریش و سیبیل مرهم یاب مدل زعفران حجم ۸۰ میلی لیتر

روغن تقویت کننده مو و ریش و سیبیل مرهم یاب مدل زعفران حجم 80 میلی لیتر

مشخصات

  • حجم
    ۸۰ میلی لیتر میلی‌لیتر
  • راهنمای استفاده
    مو و ریش و سبیل : ۵ قطره چکانده و ماساژ دهید تا جذب ریشه شود . مزه و ابرو : پنبه آغشته به روغن را به مزه وابرو مالش دهید .نکات قابل توصیه : فقط جهت استعمال خارجی استفاده گردد . از تماس با چشم خوداری گردد . در صورت ایجاد حساسیت پوستی مصرف فرآورده قطع گردد. در جای خشک و دور از نور خورشید و در دمای ۳۰ درجه نگهداری گردد . دور از دسترسی اطفال قرار دهید.
  • کشور مبدا برند
    ایران
  • مشخصات ویژه
    دارای ویتامین
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
  • ویتامین‌های موجود
    B5
  • سایر توضیحات
    – از شکستگی مو و ریش و سبیل جلوگیری می کند.- به باز کردن گره مو و ریش و سبیل کمک می کند.- حس چربی و سنگینی به مو و پوست و ریش و سبیل نمی دهد.- رطوبت و استحکام مو و ریش و سبیل را حفظ می کند.- رشد مو و ریش وسبیل و مژه و ابرو را زیاد می کند.

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲ روغن تقویت کننده ریش و سبیل بالای مدل GR حجم ۵۰ میلی لیتر

روغن تقویت کننده ریش و سبیل بالای مدل GR حجم 50 میلی لیتر

مشخصات

  • حجم
    ۵۰ میلی‌لیتر
  • شماره مجوز
    ۱۶۵۸/ظ/۵۶
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳ روغن ریش و سبیل گیاه قانون مدل ۹ حجم ۳۰ میلی لیتر مجموعه ۹ عددی

روغن ریش و سبیل گیاه قانون مدل 9 حجم 30 میلی لیتر مجموعه 9 عددی

مشخصات

  • حجم
    ۳۰ میلی‌لیتر
  • شماره مجوز
    ۱۵/۱۴۸۴ (پروانه بهره برداری)
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۴ روغن تقویت کننده مو ابرو ریش و سبیل مرهم یاب مدل هلیله سیاه حجم ۸۰ میلی لیتر

روغن تقویت کننده مو ابرو ریش و سبیل مرهم یاب مدل هلیله سیاه حجم 80 میلی لیتر

مشخصات

  • حجم
    ۸۰ میلی‌لیتر
  • راهنمای استفاده
    مو و ریش و سبیل : ۵ قطره چکانده و ماساژ دهید تا جذب ریشه شود . مژه و ابرو : پنبه آغشته به روغن را به مژه و ابرو مالش دهید .نکات قابل توصیه : فقط جهت استعمال خارجی استفاده گردد . از تماس با چشم خوداری گردد . در صورت ایجاد حساسیت پوستی مصرف فرآورده قطع گردد. در جای خشک و دور از نور خورشید و در دمای ۳۰ درجه نگهداری گردد . دور از دسترسی اطفال قرار دهید.
  • کشور مبدا برند
    ایران
  • شماره مجوز
    ۶۰۳۴۱۷۷۹۳۰۴۳۹۸۸۳
  • مشخصات ویژه
    دارای ویتامین
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
  • ویتامین‌های موجود
    امگا ۶
  • سایر توضیحات
    – شوره سر و موخوره را درمان می کند. – از شکستگی مو و ریش وسبیل جلوگیری می کند.- به باز کردن گره مو و ریش و سبیل کمک می کند.- حس چربی و سنگینی به مو و پوست و ریش وسبیل نمی دهد.- رطوبت و استحکام مو و ریش وسبیل را حفظ می کند.- رشد مو و ریش و سبیل و مژه و ابرو را زیاد می کند.

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۵ روغن تقویت کننده مو ریش و سبیل اف جی مدل ۰۰۱ حجم ۶۰ میلی لیتر

روغن تقویت کننده مو ریش و سبیل اف جی مدل 001 حجم 60 میلی لیتر

مشخصات

  • حجم
    ۶۰ میلی لیتر میلی‌لیتر
  • کشور مبدا برند
    ایران
  • مشخصات ویژه
    دارای ویتامین
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
  • ویتامین‌های موجود
    E

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۶ روغن تقویت کننده مو ریش و سبیل مرهم یاب مدل گل مغربی حجم ۸۰ میلی لیتر

روغن تقویت کننده مو ریش و سبیل مرهم یاب مدل گل مغربی حجم 80 میلی لیتر

مشخصات

  • حجم
    ۸۰ میلی لیتر میلی‌لیتر
  • راهنمای استفاده
    مو و ریش و سبیل : ۵ قطره چکانده و ماساژ دهید تا جذب ریشه شود . مزه و ابرو : پنبه آغشته به روغن را به مزه وابرو مالش دهید .نکات قابل توصیه : فقط جهت استعمال خارجی استفاده گردد . از تماس با چشم خوداری گردد . در صورت ایجاد حساسیت پوستی مصرف فرآورده قطع گردد. در جای خشک و دور از نور خورشید و در دمای ۳۰ درجه نگهداری گردد . دور از دسترسی اطفال قرار دهید .
  • کشور مبدا برند
    ایران
  • مشخصات ویژه
    دارای ویتامین
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
  • ویتامین‌های موجود
    B5
  • سایر توضیحات
    – روغن گل مغربی شوره سر را درمان می کند. – از شکستگی مو و ریش وسبیل جلوگیری می کند.- به باز کردن گره مو و ریش و سبیل کمک می کند.- حس چربی و سنگینی به مو و پوست و ریش وسبیل نمی دهد.- روغن گل مغربی رطوبت و استحکام مو و ریش وسبیل را حفظ می کند.- روغن گل مغربی رشد مو و ریش وسبیل و مژه و ابرو را زیاد می کند.

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۷ روغن ریش گراندو مدل Myrtus و Rosemary حجم ۳۰ میلی لیتر

روغن ریش گراندو مدل Myrtus و Rosemary حجم 30 میلی لیتر

مشخصات

  • حجم
    ۳۰ میلی‌لیتر
  • راهنمای استفاده
    جهت استفاده پس از شستشوی پوست و موهای صورت، چند قطره از روغن ریش گراندو را کف دست کاملاً تمیز ریخته و روی ریشها و پوست صورت ماساژ دهید تا کاملاً جذب گردد. حداقل ۲ بار در روز تکرار کنید.
  • مشخصات ویژه
    دارای ویتامین
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
  • ویتامین‌های موجود
    B
  • سایر توضیحات
    روغن مورد: حاوی ویتامین C ، ضد سفیدی مو و تقویت کننده فولیکول و ملانین مو (رنگدانه)، ضد خارش و تعریق، ضد خشکی و زبری ریش و سبیلروغن رزماری: حاوی ویتامین B,C ، تقویت کننده فولیکول های مو، تسریع رشد سالم ریش و سبیل، ضد خارش و شوره های ناشی از قارچ و باکتریهر دو روغن طبیعی و قابل ترکیب می باشدقابل استفاده جهت تقویت و رشد مجدد موی سرفاقد هرگونه افزودنی مضر ازجمله پارابن، گلوتن و الکل و…خوشبو کننده، دارای اسانس ۱۰۰% گیاهیبراق کننده و حالت دهنده مو و ریش و سبیل

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۸ روغن تقویت کننده مو ریش و سیبیل مرهم یاب مدل زوفا حجم ۸۰ میلی لیتر

روغن تقویت کننده مو ریش و سیبیل مرهم یاب مدل زوفا حجم 80 میلی لیتر

مشخصات

  • حجم
    ۸۰ میلی لیتر میلی‌لیتر
  • راهنمای استفاده
    مو و ریش و سبیل : ۵ قطره چکانده و ماساژ دهید تا جذب ریشه شود . مژه و ابرو : پنبه آغشته به روغن را به مژه وابرو مالش دهید .نکات قابل توصیه : فقط جهت استعمال خارجی استفاده گردد . از تماس با چشم خوداری گردد . در صورت ایجاد حساسیت پوستی مصرف فرآورده قطع گردد. در جای خشک و دور از نور خورشید و در دمای ۳۰ درجه نگهداری گردد . دور از دسترسی اطفال قرار دهید.
  • کشور مبدا برند
    ایران
  • مشخصات ویژه
    دارای ویتامین
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
  • ویتامین‌های موجود
    B5
  • سایر توضیحات
    – شوره سر و موخوره را درمان می کند. – از شکستگی مو و ریش وسبیل جلوگیری می کند.- به باز کردن گره مو و ریش و سبیل کمک می کند.- حس چربی و سنگینی به مو و پوست و ریش وسبیل نمی دهد.- رطوبت و استحکام مو و ریش وسبیل را حفظ می کند.- رشد مو و ریش وسبیل و مژه و ابرو را زیاد می کند.

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۹ روغن تقویت مو ریش و سبیل مرهم یاب مدل نارگیل حجم ۸۰ میلی لیتر

روغن تقویت مو ریش و سبیل مرهم یاب مدل نارگیل حجم 80 میلی لیتر

مشخصات

  • حجم
    ۸۰ میلی لیتر میلی‌لیتر
  • راهنمای استفاده
    چند قطره بر روی محل مورد نظر چکانده و ماساژ دهید فقط جهت استعمال خارجی استفاده گردد .از تماس با چشم خوداری گردد . در جای خشک و دور از نور خورشید و در دمای ۳۰ درجه نگهداری گردد .
  • کشور مبدا برند
    ایران
  • مشخصات ویژه
    دارای ویتامین
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
  • ویتامین‌های موجود
    B5
  • سایر توضیحات
    ۱. درمان ریزش مو :بیشترین مشکل مو، که مردم از قدیم تا به امروز گرفتارش بوده اند، ریزش آن است. اما از همان زمان نیز، روغن نارگیل همیشه درمانی طبیعی و در دسترس برای ریزش مو بوده است. در هند باستان از این روغن برای آرایش مو و حفظ سلامت آن استفاده می کردند. روغن نارگیل تمایل زیادی برای اتصال به پروتئین های مو دارد. به همین دلیل، به آسانی به فولیکول و ساقه ی مو جذب می شود و به درمان ریزش مو کمک می کند.۲. اثر خنک کنندگی :اگر روغن نارگیل را به پوست سر خود بمالید، به طور شگفت انگیزی آن را خنک می کند. افرادی که از تعریق زیاد کف سر رنج می برند، می توانند از این روغن استفاده کنند. روغن نارگیل میزان سلامت پوست کف سر را افزایش می دهد. افزون بر این، موهای شما را به خوبی تغذیه می کند.۳. درمان شوره سر :درمان شوره شر یکی از خواص روغن نارگیل است. اسیدهای چرب مختلفی که در روغن نارگیل وجود دارند، ضد شوره ی سرند، در نتیجه، مصرف مرتب روغن نارگیل، شوره ی سر را از بین می برد. ۴.محافظت از موها در برابر شپش :وجود این حشره ی کوچک روی پوست سر ممکن است موجب ناراحتی، خجالت و رنج زیاد شما باشد. بسیاری از داروهای بدون نسخه ای که ادعا می کنند در مقابل شپش از شما محافظت می کنند، به پوست سر و موی شما آسیب می زنند، اما وقتی روغن نارگیل را در دسترس داشته باشید و از آن استفاده کنید، دیگر مشکلی به وجود نخواهد آمد.۵. حفظ رطوبت در موها :حفظ رطوبت یکی از بهترین خواص روغن نارگیل برای سلامت موهای شماست. این روغن یکی از بهترین نگهدارنده های رطوبت است و ظرفیت بالایی برای نگهداری رطوبت دارد. روغن نارگیل، در برابر شکسته شدن و تبخیر پایدار است. بنابراین، رطوبت را در موهای شما نگه می دارد، موهایتان را نرم و مرطوب می کند.۶. جلوگیری از آسیب دیدن ساقه مو :روغن نارگیل نقش زیادی در حفظ پروتئین موهای آسیب دیده و سالم دارد. این روغن سرشار از اسیدلوریک است که به راحتی در ساقه ی مو نفوذ می کند. به همین دلیل، مو را از آسیب دیدن حفظ می کند.البته آسیب دیدگی مو ممکن است به دلیل از دست دادن برخی پروتئین های طبیعی مو باشد. روغن نارگیل پروتئین های مو را به فراوانی در اختیار دارد و آنها را با فولیکول های مو به اشتراک می گذارد. بنابراین، مو را به خوبی تغذیه می کند.۷. کمک به رفع موخوره :رطوبت رسانی خاصیت روغن نارگیل است، برای همین کاملا از خشکی و ایجاد موخوره جلوگیری می کند. مصرف این روغن بهترین راه برای کمک به ترمیم خشکی موهای دندانه دار است.۸. نرم کننده و لطافت دهنده موها :وجود مواد معدنی، ویتامین ها و اسیدهای چرب و خاصیت نرم کنندگی این روغن، از عواملی است که آن را بسیار ارزشمند کرده است. این ویژگی ها، روغن نارگیل را به یک نرم کننده بدون نیاز به آبکشی تبدیل کرده اند.۹. حالت دهنده موها :روغن نارگیل در حرارت ذوب و پس از سرد شدن دوباره متراکم و غلیظ می شود، به این دلیل است که از آن به عنوان حالت دهنده ی مو استفاده می کنند. هنگامی که شما روغن نارگیل را روی پوست سرتان می مالید، حرارت بدنتان آن را گرم می کند. بنابراین، در سطح وسیعی پخش می شود. این روغن وقتی به موهای شما می رسد، متراکم می شود و مانند ژل حالت دهنده ی مو عمل می کند.

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۰ روغن تقویت کننده مو ریش و سبیل مدل اکالیپتوس حجم ۸۰ میلی لیتر

روغن تقویت کننده مو ریش و سبیل مدل اکالیپتوس حجم 80 میلی لیتر

مشخصات

  • حجم
    ۸۰ میلی لیتر میلی‌لیتر
  • راهنمای استفاده
    مو و ریش و سبیل : ۵ قطره چکانده و ماساژ دهید تا جذب ریشه شود . مژه و ابرو : پنبه آغشته به روغن را به مژه وابرو مالش دهید .نکات قابل توصیه : فقط جهت استعمال خارجی استفاده گردد . از تماس با چشم خوداری گردد . در صورت ایجاد حساسیت پوستی مصرف فرآورده قطع گردد. در جای خشک و دور از نور خورشید و در دمای ۳۰ درجه نگهداری گردد . دور از دسترسی اطفال قرار دهید.
  • کشور مبدا برند
    ایران
  • مشخصات ویژه
    دارای ویتامین
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
  • ویتامین‌های موجود
    B5
  • سایر توضیحات
    – شوره سر و موخوره را درمان می کند. – از شکستگی مو و ریش وسبیل جلوگیری می کند.- به باز کردن گره مو و ریش و سبیل کمک می کند.- حس چربی و سنگینی به مو و پوست و ریش و سبیل نمی دهد.- رطوبت و استحکام مو و ریش و سبیل را حفظ می کند.- رشد مو و ریش و سبیل و مژه و ابرو را زیاد می کند.

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۱ روغن تقویت کننده ریش و سبیل گیاه قانون مدل ۲ حجم ۳۰ میلی لیتر مجموعه ۲ عددی

روغن تقویت کننده ریش و سبیل گیاه قانون مدل 2 حجم 30 میلی لیتر مجموعه 2 عددی

مشخصات

  • حجم
    ۳۰ میلی‌لیتر
  • راهنمای استفاده
    قبل از مصرف بطری را به‌خوبی تکان دهید.برای تقویت رشد ریش و سبیل و بهبود ریزش، روزانه ریشه‌ موی صورت را به چند قطره روغن ریش قانون آغشته کنید و به آرامی ماساژ دهید. حتی المقدور تا سه ساعت پس از ماساژ شسته نشود. (به جز پوست‌های چرب و مستعد آکنه)برای نرمی و حالت‌دهی ریش و سبیل و بهبود موخوره، علاوه بر کوتاه کردن مرتب موی صورت، چند قطره از روغن ریش قانون را بین کف دست گرم کرده و به آرامی در جهت رشد مو ماساژ دهید.بهترین زمان استفاده از این روغن پس از حمام یا شستشوی صورت با صابون ملایم است.
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
  • سایر توضیحات
    • تقویت‌ کننده ریش و سبیل• بهبود کم‌پشتی و ریزش ریش• نرم کننده و حالت دهنده ریش و سبیل• بهبود موخوره، شوره و خشکی ریش• براق کننده ریش و خوشبوکننده

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۲ روغن تقویت کننده مو ابرو ریش و سبیل مرهم یاب مدل شی باتر حجم ۸۰ میلی لیتر

روغن تقویت کننده مو ابرو ریش و سبیل مرهم یاب مدل شی باتر حجم 80 میلی لیتر

مشخصات

  • حجم
    ۸۰ میلی‌لیتر
  • راهنمای استفاده
    راهنمای استفاده :مو و ریش و سبیل : ۵ قطره چکانده و ماساژ دهید تا جذب ریشه شود . مژه و ابرو : پنبه آغشته به روغن را به مژه و ابرو مالش دهید .نکات قابل توصیه : فقط جهت استعمال خارجی استفاده گردد . از تماس با چشم خوداری گردد . در صورت ایجاد حساسیت پوستی مصرف فرآورده قطع گردد. در جای خشک و دور از نور خورشید و در دمای ۳۰ درجه نگهداری گردد . دور از دسترسی اطفال قرار دهید.
  • کشور مبدا برند
    ایران
  • مشخصات ویژه
    دارای ویتامین
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
  • ویتامین‌های موجود
    امگا ۳
  • سایر توضیحات
    – شوره سر و موخوره را درمان می کند. – از شکستگی مو و ریش و سبیل جلوگیری می کند.- به باز کردن گره مو و ریش و سبیل کمک می کند.- حس چربی و سنگینی به مو و پوست و ریش و سبیل نمی دهد.- رطوبت و استحکام مو و ریش و سبیل را حفظ می کند.- رشد مو و ریش و سبیل و مژه و ابرو را زیاد می کند.

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۳ روغن تقویت کننده مو و ریش و سیبیل مرهم یاب مدل کاکائو حجم ۸۰ میلی لیتر

روغن تقویت کننده مو و ریش و سیبیل مرهم یاب مدل کاکائو حجم 80 میلی لیتر

مشخصات

  • حجم
    ۸۰ میلی لیتر میلی‌لیتر
  • راهنمای استفاده
    مو و ریش و سبیل : ۵ قطره چکانده و ماساژ دهید تا جذب ریشه شود . مزه و ابرو : پنبه آغشته به روغن را به مزه وابرو مالش دهید .نکات قابل توصیه : فقط جهت استعمال خارجی استفاده گردد . از تماس با چشم خوداری گردد . در صورت ایجاد حساسیت پوستی مصرف فرآورده قطع گردد. در جای خشک و دور از نور خورشید و در دمای ۳۰ درجه نگهداری گردد . دور از دسترسی اطفال قرار دهید.
  • کشور مبدا برند
    ایران
  • مشخصات ویژه
    دارای ویتامین
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
  • ویتامین‌های موجود
    B5
  • سایر توضیحات
    – شوره سر و موخوره را درمان می کند. – از شکستگی مو و ریش وسبیل جلوگیری می کند.- به باز کردن گره مو و ریش و سبیل کمک می کند.- حس چربی و سنگینی به مو و پوست و ریش وسبیل نمی دهد.- رطوبت و استحکام مو و ریش وسبیل را حفظ می کند.- رشد مو و ریش وسبیل و مژه و ابرو را زیاد می کند.

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۴ روغن ریش گراندو مدل Jojoba Rosemary حجم ۳۰ میلی لیتر بسته ۲ عددی

روغن ریش گراندو مدل Jojoba Rosemary حجم 30 میلی لیتر بسته 2 عددی

مشخصات

  • حجم
    ۳۰ میلی‌لیتر
  • راهنمای استفاده
    جهت استفاده پس از شستشوی پوست و موهای صورت، چند قطره از روغن ریش گراندو را کف دست کاملاً تمیز ریخته و روی ریشها و پوست صورت ماساژ دهید تا کاملاً جذب گردد. حداقل ۲ بار در روز تکرار کنید.
  • شماره مجوز
  • مشخصات ویژه
    دارای ویتامین
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
  • ویتامین‌های موجود
    E
  • سایر توضیحات
    روغن رزماری: حاوی ویتامین B,C ، تقویت کننده فولیکول های مو، تسریع رشد سالم ریش و سبیل، ضد خارش و شوره های ناشی از قارچ و باکتریروغن جوجوبا: حاوی ویتامین B,E ، نرم کننده قوی پوست و موهای صورت، تسریع رشد سالم ریش و سبیل، ضد خارش و شوره ناشی از خشکیهر دو روغن طبیعی و قابل ترکیب می باشند قابل استفاده جهت موی سرفاقد هرگونه افزودنی مضر ازجمله پارابن، گلوتن و الکل و…خوشبو کننده، دارای اسانس ۱۰۰% گیاهیبراق کننده و حالت دهنده مو و ریش و سبیل

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۵ روغن تقویت کننده مو ریش و سبیل مدل بادام شیرین حجم ۸۰ میلی لیتر

روغن تقویت کننده مو ریش و سبیل مدل بادام شیرین حجم 80 میلی لیتر

مشخصات

  • حجم
    ۸۰ میلی لیتر میلی‌لیتر
  • راهنمای استفاده
    مو و ریش و سبیل : ۵ قطره چکانده و ماساژ دهید تا جذب ریشه شود . مژه و ابرو : پنبه آغشته به روغن را به مژه و ابرو مالش دهید .نکات قابل توصیه : فقط جهت استعمال خارجی استفاده گردد . از تماس با چشم خوداری گردد . در صورت ایجاد حساسیت پوستی مصرف فرآورده قطع گردد. در جای خشک و دور از نور خورشید و در دمای ۳۰ درجه نگهداری گردد . دور از دسترسی اطفال قرار دهید
  • کشور مبدا برند
    ایران
  • مشخصات ویژه
    دارای ویتامین
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
  • ویتامین‌های موجود
    B5
  • سایر توضیحات
    – شوره سر و موخوره را درمان می کند. – از شکستگی مو و ریش وسبیل جلوگیری می کند.- به باز کردن گره مو و ریش و سبیل کمک می کند.- حس چربی و سنگینی به مو و پوست و ریش و سبیل نمی دهد.- رطوبت و استحکام مو و ریش و سبیل را حفظ می کند.- رشد مو و ریش و سبیل و مژه و ابرو را زیاد می کند.

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۶ روغن تقویت کننده ریش فلوروما مدل ۰۰۳ حجم ۳۰ میلی لیتر

  روغن تقویت کننده ریش فلوروما مدل 003 حجم 30 میلی لیتر

مشخصات

  • حجم
    ۳۰ میلی‌لیتر
  • شماره مجوز
    ۱۲۴۳۵
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
  • سایر توضیحات
    طرز استفاده:مرحله ۱: به طور مستقیم بر روی ریش اعمال کنید یا به کمک دست روی ریش و سبیل خود مالش دهید.مرحله ۲: تمای قسمتها ریش خود تا ریشه ان را اقشته کنید.مرحله ۳: از انگشتان دست یا شانه برای حالت دادن به ریش خود استفاده کنید

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۷ روغن ضد شوره ریش فلوروما مدل ۰۰۲ حجم ۳۰ میلی لیتر

 روغن ضد شوره ریش فلوروما مدل 002 حجم 30 میلی لیتر

مشخصات

  • حجم
    ۳۰ میلی‌لیتر
  • شماره مجوز
    ۱۳۲۴۵
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
  • سایر توضیحات
    طرز استفاده:مرحله ۱: به طور مستقیم بر روی ریش اعمال کنید یا به کمک دست روی ریش و سبیل خود مالش دهید.مرحله ۲: تمای قسمتها ریش خود تا ریشه ان را اقشته کنید.مرحله ۳: از انگشتان دست یا شانه برای حالت دادن به ریش خود استفاده کنید

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۸ روغن تقویت کننده ریش گراندو مدل Myrtus حجم ۳۰ میلی لیتر

روغن تقویت کننده ریش گراندو مدل Myrtus حجم 30 میلی لیتر

مشخصات

  • حجم
    ۳۰ میلی لیتر میلی‌لیتر
  • راهنمای استفاده
    جهت استفاده پس از شستشوی پوست و موهای صورت، چند قطره از روغن را کف دست کاملاً تمیز ریخته و روی ریشها و پوست صورت ماساژ دهید تا کاملاً جذب گردد. حداقل ۲ بار در روز تکرار کنید.
  • مشخصات ویژه
    دارای ویتامین
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
  • ویتامین‌های موجود
    C
  • سایر توضیحات
    حاوی روغن مورد ، روغن آمله و ویتامین Cتقویت کننده فولیکول و ملانین مو (رنگدانه)ضد خارش و تعریق زیاد بخصوص در فصل گرماجلوگیری از ایجاد قارچ و باکتری پوستیفاقد هرگونه افزودنی مضر ازجمله پارابن، گلوتن و الکل و…خوشبو کننده و حاوی اسانس ۱۰۰% گیاهینرم کننده و مرطوب کننده پوست و موهای صورتضد خشکی و زبری ریش و سبیلقابل استفاده جهت تقویت و رشد مجدد موی سر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۹ روغن تقویت کننده ریش آمریکاپیگمنت مدل VANILLA 30 حجم ۳۰ میلی لیتر

روغن تقویت کننده ریش آمریکاپیگمنت مدل VANILLA 30 حجم 30 میلی لیتر

مشخصات

  • حجم
    ۳۰ میلی‌لیتر
  • راهنمای استفاده
    با مالیدن اندکی از روغن به موها / ریش / سبیل / ابرو و اندکی ماساژ ، مصرف شود.
  • مشخصات ویژه
    دارای ویتامین
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
  • ویتامین‌های موجود
    امگا ۳
  • سایر توضیحات
    ضمن نرمی و لطافت بخشی و رایحه دهی با رایحه وانیل به موها و ریش و سبیل ، پارنشیم و فولیکول و پوست رستنگاه موها را تغذیه ، تقویت و جوانسازی می کند.

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۰ روغن تقویت کننده ریش و سبیل گیاه قانون مدل ۰۱ حجم ۳۰ میلی لیتر

روغن تقویت کننده ریش و سبیل گیاه قانون مدل 01 حجم 30 میلی لیتر

مشخصات

  • حجم
    ۳۰ میلی‌لیتر
  • راهنمای استفاده
    برای تقویت رشد ریش و سبیل و بهبود ریزش، روزانه ریشه‌ موی صورت را به چند قطره روغن آغشته کنید و به آرامی ماساژ دهید. حتی المقدور تا سه ساعت پس از ماساژ شسته نشود. (به جز پوست‌های چرب و مستعد آکنه)برای نرمی و حالت‌دهی ریش و سبیل و بهبود موخوره، علاوه بر کوتاه کردن مرتب موی صورت، چند قطره از روغن را بین کف دست گرم کرده و به آرامی در جهت رشد مو ماساژ دهید.بهترین زمان استفاده از این روغن پس از حمام یا شستشوی صورت با صابون ملایم است.
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
  • سایر توضیحات
    موارد مصرف:• تقویت‌ کننده ریش و سبیل• بهبود کم‌پشتی و ریزش ریش• نرم کننده و حالت دهنده• بهبود موخوره، شوره و خشکی• براق کننده و خوشبوکننده

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۱ روغن تقویت کننده مو و ریش و سیبیل مرهم یاب مدل کرچک حجم ۸۰ میلی لیتر

روغن تقویت کننده مو و ریش و سیبیل مرهم یاب مدل کرچک حجم 80 میلی لیتر

مشخصات

  • حجم
    ۸۰ میلی لیتر میلی‌لیتر
  • راهنمای استفاده
    مو و ریش و سبیل : ۵ قطره چکانده و ماساژ دهید تا جذب ریشه شود . مزه و ابرو : پنبه آغشته به روغن را به مزه وابرو مالش دهید .نکات قابل توصیه : فقط جهت استعمال خارجی استفاده گردد . از تماس با چشم خوداری گردد . در صورت ایجاد حساسیت پوستی مصرف فرآورده قطع گردد. در جای خشک و دور از نور خورشید و در دمای ۳۰ درجه نگهداری گردد . دور از دسترسی اطفال قرار دهید.
  • کشور مبدا برند
    ایران
  • مشخصات ویژه
    دارای ویتامین
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
  • ویتامین‌های موجود
    B5
  • سایر توضیحات
    – شوره سر و موخوره را درمان می کند. – از شکستگی مو و ریش وسبیل جلوگیری می کند.- به باز کردن گره مو و ریش و سبیل کمک می کند.- حس چربی و سنگینی به مو و پوست و ریش وسبیل نمی دهد.- رطوبت و استحکام مو و ریش وسبیل را حفظ می کند.- رشد مو و ریش وسبیل و مژه و ابرو را زیاد می کند.

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۲ روغن تقویت کننده ریش آمریکاپیگمنت مدل CLASSIC ARGAN 30 حجم ۳۰ میلی لیتر

روغن تقویت کننده ریش آمریکاپیگمنت مدل CLASSIC ARGAN 30 حجم 30 میلی لیتر

مشخصات

  • حجم
    ۳۰ میلی‌لیتر
  • راهنمای استفاده
    به موها اعم از ریش و سبیل و ابرو و موی سر مالیده کمی ماساژ دهید.
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
  • سایر توضیحات
    به منظور تقویت و فرم دهی به موهای ریش و سبیل و ابرو و موی سر و رفع شورهو خشکیهای علاج نشدنی موها ، توام با اندکی ماساژ والبته به طور مستمر مصرف شود.بوی معطر ندارد اما کاراکترهای ترمیمی وتقویتی فوق العاده ای دارد.

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۳ روغن تقویت کننده مو و ریش و سیبیل مرهم یاب مدل قهوه حجم ۸۰ میلی لیتر

روغن تقویت کننده مو و ریش و سیبیل مرهم یاب مدل قهوه حجم 80 میلی لیتر

مشخصات

  • حجم
    ۸۰ میلی لیتر میلی‌لیتر
  • راهنمای استفاده
    مو و ریش و سبیل : ۵ قطره چکانده و ماساژ دهید تا جذب ریشه شود . مزه و ابرو : پنبه آغشته به روغن را به مزه وابرو مالش دهید .نکات قابل توصیه : فقط جهت استعمال خارجی استفاده گردد . از تماس با چشم خوداری گردد . در صورت ایجاد حساسیت پوستی مصرف فرآورده قطع گردد. در جای خشک و دور از نور خورشید و در دمای ۳۰ درجه نگهداری گردد . دور از دسترسی اطفال قرار دهید.
  • کشور مبدا برند
    ایران
  • مشخصات ویژه
    دارای ویتامین
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
  • ویتامین‌های موجود
    امگا ۳
  • سایر توضیحات
    – شوره سر را درمان می کند. – از شکستگی مو و ریش وسبیل جلوگیری می کند.- به باز کردن گره مو و ریش و سبیل کمک می کند.- حس چربی و سنگینی به مو و پوست و ریش وسبیل نمی دهد.- رطوبت و استحکام مو و ریش وسبیل را حفظ می کند.- رشد مو و ریش وسبیل و مژه و ابرو را زیاد می کند.

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۴ روغن ریش گراندو مدل Argan و Jojoba حجم ۳۰ میلی لیتر

روغن ریش گراندو مدل Argan و Jojoba حجم 30 میلی لیتر

مشخصات

  • حجم
    ۳۰ میلی‌لیتر
  • راهنمای استفاده
    جهت استفاده پس از شستشوی پوست و موهای صورت، چند قطره از روغن ریش گراندو را کف دست کاملاً تمیز ریخته و روی ریشها و پوست صورت ماساژ دهید تا کاملاً جذب گردد. حداقل ۲ بار در روز تکرار کنید.
  • شماره مجوز
  • مشخصات ویژه
    دارای ویتامین
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
  • ویتامین‌های موجود
    A
  • سایر توضیحات
    روغن آرگان: حاوی ویتامین A,E ، ضد موخوره، ضد وز و خشکی و زبری ریش و سبیل، نرم کننده و مرطوب کننده پوست صورتروغن جوجوبا: حاوی ویتامین B,E ، نرم کننده قوی پوست و موهای صورت، تسریع رشد سالم ریش و سبیل، ضد قارچ و باکتری، ضد خارش و شوره ناشی از خشکیهر دو روغن طبیعی و قابل ترکیب می باشند قابل استفاده جهت موی سرفاقد هرگونه افزودنی مضر ازجمله پارابن، گلوتن و الکل و…خوشبو کننده، دارای اسانس ۱۰۰% گیاهیبراق کننده و حالت دهنده مو و ریش و سبیل

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۵ روغن تقویت کننده ریش و سبیل مرهم یاب مدل Six Plants حجم ۸۰ میلی لیتر

روغن تقویت کننده ریش و سبیل مرهم یاب مدل Six Plants حجم 80 میلی لیتر

مشخصات

  • حجم
    ۸۰ میلی لیتر میلی‌لیتر
  • راهنمای استفاده
    چند قطره بر روی محل مورد نظر چکانده و ماساژ دهید فقط جهت استعمال خارجی استفاده گردد .از تماس با چشم خوداری گردد . در جای خشک و دور از نور خورشید و در دمای ۳۰ درجه نگهداری گردد .
  • کشور مبدا برند
    ایران
  • مشخصات ویژه
    دارای ویتامین
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
  • ویتامین‌های موجود
    B5
  • سایر توضیحات
    خاصیت تقویت کننده و نرم کننندهخاصیت درخشندگیمناسب تمامی افراد وسنین صد در صد طبیعی بدون عوارض و افزودنی شیمیایی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۶ روغن تقویت کننده ریش گراندو مدل Argan Oil حجم ۳۰ میلی لیتر

روغن تقویت کننده ریش گراندو مدل Argan Oil حجم 30 میلی لیتر

مشخصات

  • حجم
    ۳۰ میلی لیتر میلی‌لیتر
  • راهنمای استفاده
    پس از شستشوی صورت، چند قطره از روغن را کف دست کاملاً تمیز ریخته و روی ریشها و پوست صورت ماساژ دهید تا کاملاً جذب گردد. حداقل ۲ بار در روز تکرار کنید.
  • مشخصات ویژه
    دارای ویتامین
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
  • ویتامین‌های موجود
    A
  • سایر توضیحات
    حاوی روغن آرگان کاملاً طبیعی و ویتامین A,Eفاقد هرگونه افزودنی مضر ازجمله پارابن، گلوتن و الکل و…خوشبو کننده، دارای اسانس ۱۰۰% گیاهیبراق کننده و حالت دهنده موهای صورتترمیم و تقویت موهای صورت آقایان با استفاده مداومضد موخوره، ضد وز، خشکی و زبری ریش و سبیلنرم کننده و مرطوب کننده پوست صورتاز بین برنده ی خارش و شوره ناشی از خشکیقابل استفاده جهت مو و پوست سر بدلیل طبیعی بودن

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۷ روغن تقویت کننده مو و ریش و سبیل مرهم یاب مدل زیره سیاه حجم ۸۰ میلی لیتر

روغن تقویت کننده مو و ریش و سبیل مرهم یاب مدل زیره سیاه حجم 80 میلی لیتر

مشخصات

  • حجم
    ۸۰ میلی لیتر میلی‌لیتر
  • راهنمای استفاده
    مو و ریش و سبیل : ۵ قطره چکانده و ماساژ دهید تا جذب ریشه شود . مژه و ابرو : پنبه آغشته به روغن را به مژه و ابرو مالش دهید .نکات قابل توصیه : فقط جهت استعمال خارجی استفاده گردد . از تماس با چشم خوداری گردد . در صورت ایجاد حساسیت پوستی مصرف فرآورده قطع گردد. در جای خشک و دور از نور خورشید و در دمای ۳۰ درجه نگهداری گردد . دور از دسترسی اطفال قرار دهید.
  • کشور مبدا برند
    ایران
  • مشخصات ویژه
    دارای ویتامین
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
  • ویتامین‌های موجود
    B5
  • سایر توضیحات
    – شوره سر و موخوره را درمان می کند. – از شکستگی مو و ریش و سبیل جلوگیری می کند.- به باز کردن گره مو و ریش و سبیل کمک می کند.- حس چربی و سنگینی به مو و پوست و ریش و سبیل نمی دهد.- رطوبت و استحکام مو و ریش و سبیل را حفظ می کند.- رشد مو و ریش و سبیل و مژه و ابرو را زیاد می کند.

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۸ روغن ریش گراندو مدل Argan و Rosemary حجم ۳۰ میلی لیتر

روغن ریش گراندو مدل Argan و Rosemary حجم 30 میلی لیتر

مشخصات

  • حجم
    ۳۰ میلی‌لیتر
  • راهنمای استفاده
    جهت استفاده پس از شستشوی پوست و موهای صورت، چند قطره از روغن ریش گراندو را کف دست کاملاً تمیز ریخته و روی ریشها و پوست صورت ماساژ دهید تا کاملاً جذب گردد. حداقل ۲ بار در روز تکرار کنید.
  • مشخصات ویژه
    دارای ویتامین
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
  • ویتامین‌های موجود
    A
  • سایر توضیحات
    روغن آرگان: حاوی ویتامین A,E ، ضد موخوره، ضد وز و خشکی و زبری ریش و سبیل، نرم کننده و مرطوب کننده پوست صورتروغن رزماری: حاوی ویتامین B,C ، تقویت کننده فولیکول های مو، تسریع رشد سالم ریش و سبیل، ضد خارش و شوره های ناشی از قارچ و باکتریهر دو روغن طبیعی و قابل ترکیب می باشد قابل استفاده جهت موی سرفاقد هرگونه افزودنی مضر ازجمله پارابن، گلوتن و الکل و…خوشبو کننده، دارای اسانس ۱۰۰% گیاهیبراق کننده و حالت دهنده مو و ریش و سبیل

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۹ روغن تقویت کننده مو و ریش و سیبیل مرهم یاب مدل قهوه حجم ۸۰ میلی لیتر

روغن تقویت کننده مو و ریش و سیبیل مرهم یاب مدل قهوه حجم 80 میلی لیتر

مشخصات

  • حجم
    ۸۰ میلی لیتر میلی‌لیتر
  • راهنمای استفاده
    مو و ریش و سبیل : ۵ قطره چکانده و ماساژ دهید تا جذب ریشه شود . مزه و ابرو : پنبه آغشته به روغن را به مزه وابرو مالش دهید .نکات قابل توصیه : فقط جهت استعمال خارجی استفاده گردد . از تماس با چشم خوداری گردد . در صورت ایجاد حساسیت پوستی مصرف فرآورده قطع گردد. در جای خشک و دور از نور خورشید و در دمای ۳۰ درجه نگهداری گردد . دور از دسترسی اطفال قرار دهید.
  • کشور مبدا برند
    ایران
  • مشخصات ویژه
    دارای ویتامین
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
  • ویتامین‌های موجود
    امگا ۳
  • سایر توضیحات
    – شوره سر را درمان می کند. – از شکستگی مو و ریش وسبیل جلوگیری می کند.- به باز کردن گره مو و ریش و سبیل کمک می کند.- حس چربی و سنگینی به مو و پوست و ریش وسبیل نمی دهد.- رطوبت و استحکام مو و ریش وسبیل را حفظ می کند.- رشد مو و ریش وسبیل و مژه و ابرو را زیاد می کند.

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳۰ روغن تقویت کننده مو و ابرو ریش و سبیل مرهم یاب مدل آلوئه ورا حجم ۸۰ میلی لیتر

روغن تقویت کننده مو و ابرو ریش و سبیل مرهم یاب مدل آلوئه ورا حجم 80 میلی لیتر

مشخصات

  • حجم
    ۸۰ میلی‌لیتر
  • راهنمای استفاده
    مو و ریش و سبیل : ۵ قطره چکانده و ماساژ دهید تا جذب ریشه شود . مزه و ابرو : پنبه آغشته به روغن را به مزه و ابرو مالش دهید .نکات قابل توصیه : فقط جهت استعمال خارجی استفاده گردد . از تماس با چشم خوداری گردد . در صورت ایجاد حساسیت پوستی مصرف فرآورده قطع گردد. در جای خشک و دور از نور خورشید و در دمای ۳۰ درجه نگهداری گردد . دور از دسترسی اطفال قرار دهید.
  • کشور مبدا برند
    ایران
  • شماره مجوز
    ۶۰۳۴۱۷۹۳۰۴۳۹۸۸۵
  • مشخصات ویژه
    دارای ویتامین
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
  • ویتامین‌های موجود
    امگا ۳
  • سایر توضیحات
    – شوره سر و موخوره را درمان می کند. – از شکستگی مو و ریش وسبیل جلوگیری می کند.- به باز کردن گره مو و ریش و سبیل کمک می کند.- حس چربی و سنگینی به مو و پوست و ریش وسبیل نمی دهد.- رطوبت و استحکام مو و ریش وسبیل را حفظ می کند.- رشد مو و ریش وسبیل و مژه و ابرو را زیاد می کند.

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

امیدواریم این مطلب اطلاعات کافی را برای خرید روغن ریش در اختیار شما قرار دهد. سوالات خود را می توانید از طریق فرم ارسال دیدگاه ها با ما در میان بگذارید.

بیشتر بخوانید: راهنمای خرید گوشی طبی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا