خواب و حمامکفش کودک و نوزاد

دمپایی پسرانه، راهنمای خرید و معرفی زیباترین مدل‌ها+قیمت روز

نکات مهم و کاربردی که هنگام خرید دمپایی پسرانه باید به آن ها توجه داشته باشید.

یکی از لوازم مهم و ضروری برای سرویس بهداشتی و حیاط منزل کسانی که پسر بچه دارند دمپایی پسرانه است. در واقع دمپایی برای جاهایی استفاده می‌شود که پوشیدن کفش برای کودک شما سخت بوده و به کفش‌های کودک شما آب آسیب وارد می‌کند. در واقع دمپایی پسرانه از جنس پلاستیک ساخته می‌شود و مناسب محیط‌های مرطوب طراحی شده‌ است. شما حتی اگر در منزل خود پسر بچه هم نداشته باشید برای سرویس بهداشتی خود نیاز به یک جفت دمپایی پسرانه دارید، زیرا ممکن است مهمان شما دارای پسر بچه باشد.

برای یک پسر بچه پوشیدن کفش برای بیرون رفتن از منزل تا سر کوچه کار ساده‌ای نیست و ترجیح می‌دهند از دمپایی پسرانه استفاده کنند و کفش را برای خیابان یا یک مهمانی رسمی استفاده کنند. پا درون دمپایی پسرانه احساس راحتی بیشتری دارد شاید دلیل علاقه بچه‌ها به دمپایی نیز همین موضوع باشد. قیمت دمپایی پسرانه در مقایسه با کفش خیلی ارزان‌تر است و استفاده از دمپایی طول عمر کفش کودک شما را افزایش می‌دهد. کفش قیمت بالایی دارد و منطقی به نظر نمی‌رسد که برای داخل منزل هم کودک شما از کفش استفاده کند. همچنین برای قدم زدن در ساحل شنی دریا هم نمی‌توان از کفش استفاده کرد بنابراین کودک شما حتما به دمپایی پسرانه احتیاج دارد.

اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که قصد خریداری کردن دمپایی پسرانه را دارید، اما با توجه به تنوع زیاد طرح‌ها و مدل‌ها با خرید این وسیله به مشکل برخورده‌اید، اصلا نگران نباشید. ما در این مطلب شما را با انواع دمپایی پسرانه آشنا کرده و به شما یک سری نکات مهم را که هنگام خرید دمپایی پسرانه باید به آن‌ها توجه داشته باشید را آموزش می‌دهیم.

دمپایی‌پسرانه چیست و چه کاربردی دارد؟

دمپایی پسرانه در واقع نوعی پا افزار است که به جای کفش در محیط‌های مرطوب مانند: ساحل دریا، سرویس بهداشتی منازل و حیاط خلوت که آب به کفش های پسر بچه شما آسیب می‌زند مورد استفاده قرار می‌گیرد. دمپایی نسبت به کفش راحت‌تر پوشیده می‌شود به همین دلیل کودک شما بدون احتیاج به کمک کسی می‌تواند از آن استفاده کند. دمپایی انواع مختلفی دارد که در ادامه انواع آن را به شما معرفی می‌کنیم.

حتما بخوانید: راهنمای خرید کفش راحتی پسرانه

انواع مدل‌های دمپایی‌پسرانه:

  • دمپایی پسرانه جلو باز: این مدل از دمپایی بیشتر برای مکان‌هایی استفاده می‌شود که پا با آب کمتر در تماس است. پا درون این مدل کمتر عرق می‌کند، در واقع از نظر ظاهری شباهت زیادی به صندل دارند. از این مدل دمپایی می‌توان در حیاط خلوت منزل و ساحل دریا استفاده نمود.
  • دمپایی پسرانه جلو بسته: در واقع این مدل برای قسمت‌هایی که پای کودک شما با آب تماس بیشتری دارد، مانند سرویس بهداشتی استفاده می‌شود. جلو بسته بودن باعث می‌شود که جوراب درون دمپایی خیس نشود. در واقع این مدل دمپایی به دلیل اینکه از جنس پلاستیک ساخته شده و جلو بسته است، پای کودک درون آن بیشتر عرق می‌کند. بنابراین مناسب مکان‌هایی هستند که پا تماس بیشتری با آب دارد و از خیس شدن پا جلوگیری می‌کنند.

مزایای استفاده از دمپایی پسرانه:

  • در مکان‌هایی که نیاز به پوشیدن و در آوردن کفش بیشتر است داشتن دمپایی کودک شما با دمپایی راحت‌تر است. تصور کنید چند سری قصد رفتن به داخل حیاط و منزل را برای انجام کار خاصی داشته باشد.
  • قیمت دمپایی در مقایسه با کفش بسیار ارزان‌تر است، یعنی با پول یک جفت کفش می‌توانید دو یا سه جفت دمپایی خریداری نمایید. پس منطقی نیست که برای هر فعالیتی از کفش استفاده کنید.
  • معمولا جنس کفش با آب سازگار نیست همچنین برای ساخت کفش از مقداری چسب استفاده می‌شود که آب می‌تواند چسب را فاسد کند. بنابراین برای جاهایی که پا مستقیم با آب در تماس است دمپایی پسرانه گزینه مناسبی می‌باشد.
  • دمپایی به راحتی شسته می‌شود، بنابراین در جاهایی که امکان گلی شدن کفش وجود دارد بهتر است از دمپایی پلاستیکی استفاده کنید تا در صورت نیاز به راحتی آن را شستشو دهید.
  • در مسافرت داخل خودرو پای کودک شما درون کفش خیلی زود خسته می‌شود، بنابراین بهتر است کودک شما از دمپایی استفاده کند.

ویژگی‌های دمپایی پسرانه خوب و باکیفیت:

  1. جنس دمپایی از پلاستیک مواد اولیه نرم و انعطاف‌پذیر باشد، البته به غیر از زیره دمپایی زیرا زیره نرم به کف پا آسیب وارد می‌کند.
  2. برای کودکان زیر ۳ سال دارای مکانیسم بسته شدن باشد تا دمپایی از پای کودک مدام خارج نشود.
  3. دارای محفظه گردش هوا باشد، تا پای کودک شما درون آن عرق نکند و کف دمپایی برجستگی داشته باشد تا پا درون آن لیز نخورد.
  4. بعد از مدتی جنس دمپایی مورد نظر خشک و اذیت کننده نشود. یک دمپایی با جنس خشک به پای شما آسیب وارد می‌کند.

بهترین مارک دمپایی پسرانه:

اگر بخواهیم به شما تنها یک شرکت دمپایی ساز را معرفی کنیم بیشتر یک کار تبلیغاتی انجام داده‌ایم و از آنجایی که وب سایت کیمیک یک رسانه علمی و آموزشی است و نه تبلیغاتی در ادامه به شما لیستی از بهترین تولید کنندگان دمپایی پسرانه را معرفی می‌کنیم.

  • دمپایی‌پسرانه شهپر
  • دمپایی‌پسرانه پاپا
  • دمپایی‌پسرانه نیکتا
  • دمپایی‌پسرانه پایون
  • دمپایی‌پسرانه پاما
  • دمپایی‌پسرانه چوز می
  • دمپایی‌پسرانه کیتو
  • دمپایی‌پسرانه نسیم
  • دمپایی‌پسرانه شاپر
  • دمپایی‌پسرانه کیان

دمپایی پسرانه از کجا بخرم:

شما در کل از سه طریق می‌توانید دمپایی پسرانه مورد نظر خود را خریداری نمایید.

  1. پلاسکو: معمولا جنس مواد اولیه ندارند و به سراغ دمپایی‌های ارزان و فاقد کیفیت می‌روند. لازم به ذکر است دارای تنوع زیاد مدل نیستند.
  2. تولیدی دمپایی: انواع مدل‌های دمپایی با طرح‌ها و رنگ‌های مختلف را دارند، دست شما برای انتخاب طرح و رنگ دلخواه باز است. متاسفانه تک فروشی ندارند و باید به صورت کلی خرید کنید.
  3. فروشگاه اینترنتی: راحت‌ترین و بی دردسر‌ترین نوع خرید که در هر جایی می‌توانید آن را انجام دهید. قیمت‌ها مناسب تنوع رنگ و مدل در حد تولیدی و شاید بیشتر و امکان برگشت کالا در صورت عدم رضایت از مهم‌ترین ویژگی‌های خرید اینترنتی است. معایب: در صورت انتخاب ارسال رایگان دو تا سه روز کاری تا تحویل دمپایی به شما زمان نیاز است.

حتما بخوانید: راهنمای خرید زیرانداز تعویض پوشک نوزاد

نکات مهم هنگام خرید دمپایی پسرانه:

  • قیمت دمپایی: قیمت نقش مهمی در انتخاب دمپایی مورد نظر شما ایفا می‌کند. قبل از هر کاری میزان بودجه برای خرید دمپایی را مشخص نمایید. با مشخص کردن مقدار بودجه مدل‌هایی که در محدوده قیمتی شما قرار ندارند از انتخاب شما حذف شده و انتخاب برای شما اسان می‌شود.
  • نوع دمپایی: در کل دو نوع بیشتر دمپایی در بازار مشاهده نمی‌کنید، یا دمپایی مورد نظر شما جلو باز است و یا جلو بسته می‌باشد. این نوع استفاده و مکان است که مشخص می‌کند برای کودک خود چه نوع دمپایی را خریداری نمایید. اگر دمپایی مورد نظر را برای سرویس بهداشتی می‌خواهید نمونه جلو بسته بهترین گزینه است و اگر دمپایی را برای داخل ماشین یا حیاط منزل نیاز دارید نمونه جلو باز را خریداری کنید.
  • جنس دمپایی: مهم‌ترین نکته در مورد خرید دمپایی جنس آن می‌باشد. درست است که نباید از دمپایی انتظار کفش بودن را داشت اما باز هم باید به جنس آن توجه داشته باشید. اگر پاهای شما حساس است و ممکن است دچار آلرژی شوند به سراغ پلاستیک مواد اولیه و باکیفیت بروید و در صورت حساسیت به پلاستیک مدل‌های ابری را تهیه کنید. البته قیمت دمپایی ابری مقداری گران‌تر است.
  • سایز دمپایی: موضوعی که متاسفانه کمتر به آن توجه می‌شود، سایز دمپایی است. بله درست است دمپایی هم مانند کفش دارای سایز بندی می‌باشد و در صورت استفاده از دمپایی کوچکتر یا بزرگتر از پا شما به پای کودک خود آسیب جدی وارد می‌کنید. تنها علتی که باعث پیچ می‌خوردن پا درون دمپایی می‌شود، عدم انتخاب سایز مناسب است. پس به یک سایز بزرگ و کوچک بودن دمپایی اهمیت بدهید.
  • استوک دمپایی: استوک در واقع همان برجستگی‌های کف دمپایی است که از لیز خوردن شما در سطوح لیز جلوگیری می‌کند. حتما به این نکته توجه داشته باشید، زیرا در صورت نداشتن استوک در کف دمپایی کودک شما در سطوح صاف لیز خورده و ممکن است دچار آسیب دیدگی شود. بهترین نمونه استوک دمپایی، استوک با جهت‌های مخالف یکدیگر است که بیشترین مقدار چسبندگی با سطح را ایجاد می‌کند.
  • مکانیسم باز و بسته شدن: برای کودکان نوعی دمپایی طراحی می‌شود که مانند کفش پوشیده می‌شوند. معمولا دمپایی در پای پسر بچه‌های کوچک نمی‌ماند و مدام از پای آن‌ها خارج می‌شود. اگر کودک شما هم این مشکل را دارد می‌توانید برای کودک خود این مدل را خریداری کنید. یعنی به یک بند یا کش پشت پای کودک بسته می‌شود و از بیرون امدن دمپایی از پا جلوگیری می‌کند.

روش نگهداری از دمپایی پسرانه:

  • همان طور که می‌دانید دشمن قسم خورده پلاستیک گرما و نور خوشید است، بنابراین دمپایی را نباید جلوی نور مستقیم خورشید قرار دهید. زیرا باعث تغییر رنگ و پوسیده شدن دمپایی می‌شود.
  • این دمپایی‌ها برای راه رفتن در سطوح صاف مانند شن دریا و موزایک طراحی شده‌اند. بنابراین نباید روی سطوح زبر مثل آسفالت و سیمان با آن‌ها راه رفت.
  • از تماس این دمپایی‌ها با مواد سوختنی مانند نفت و بنزین جلوگیری نمایید. زیرا از مواد نفتی ساخته شده‌اند و حلال ان‌ها است.
  • قیر هم یکی از موادی است که نباید با دمپایی برخورد کند. زیرا در صورت قیری شدن دمپایی آن را با حلال‌های نفتی نمی‌توان تمیز کرد.

با توجه به نکاتی که گفته شد، می توانید دمپایی پسرانه مورد نظرتان را خریداری نمایید. ما برای سهولت کار شما، لیستی از بهترین برند‌های دمپایی پسرانه جدید، ارزان، محبوب و پرفروش را برای شما جمع آوری کرده ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت کنید.


۱ دمپایی پسرانه لوکا مدل مرد عنکبوتی کد GRY.3037

دمپایی پسرانه لوکا مدل مرد عنکبوتی کد GRY.3037

مشخصات

  • جنس
    EVA (اتیلن-وینیل استات)
  • جزئیات
    وزن سبک همراه با مقاومت بالا و خاصیت ضد لغزشمناسب برای سرویس بهداشتیمناسب برای حمام و استخرمناسب برای محیط های ساحلیضد قارچ و باکتریضد جلبکعدم لیز خوردنزیره بسیار نرم و راحتبسیار سبکشناوری روی آب به دلیل وزن کم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲ دمپایی پسرانه مدل بن تن کد ۱۴۲

دمپایی پسرانه مدل بن تن کد 142

مشخصات

  • توضیحات جنس
    جنس رویه : مواد مصنوعیجنس کف کفش : ای وی ای

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳ دمپایی پسرانه مدل کراس

دمپایی پسرانه مدل کراس

مشخصات

  • جنس
    سیلیکون
  • توضیحات جنس
    سیلیکون ضد حساسیت و فوق العاده سبک‌و‌راحت
  • کشور تولید کننده
    چین

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۴ دمپایی پسرانه مدل لوکا طرح دایناسور کد BL.3269

دمپایی پسرانه مدل لوکا طرح دایناسور کد BL.3269

مشخصات

  • جنس
    EVA (اتیلن-وینیل استات)
  • توضیحات جنس
    تهیه شده از بهترین نوع مواد EVA سافت
  • جزئیات
    وزن سبک همراه با مقاومت بالا و خاصیت ضد لغزشمناسب برای سرویس بهداشتیمناسب برای حمام و استخرمناسب برای محیط های ساحلیضد قارچ و باکتریضد جلبکعدم لیز خوردنزیره بسیار نرم و راحتبسیار سبکشناوری روی آب به دلیل وزن کم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۵ دمپایی پسرانه مدل کراکس رنگ سبزآبی

دمپایی پسرانه مدل کراکس رنگ سبزآبی

مشخصات

  • جنس
    پلاستیک
  • توضیحات جنس
    این مدل از دمپایی ها از نرم ترین مواد ساخته شده و قابلیت ارتجاعی بالا دارد.
  • جزئیات
    زیبایی و سبکی این مدل دمپایی ها آن را جزء محبوب ترین ها قرارداده است.
  • کشور تولید کننده
    ایران

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۶ دمپایی پسرانه لوکا مدل مرد عنکبوتی کد YSH.3037

دمپایی پسرانه لوکا مدل مرد عنکبوتی کد YSH.3037

مشخصات

  • جنس
    EVA (اتیلن-وینیل استات)
  • توضیحات جنس
    تهیه شده از بهترین نوع مواد EVA سافت
  • جزئیات
    وزن سبک همراه با مقاومت بالا و خاصیت ضد لغزشمناسب برای سرویس بهداشتیمناسب برای حمام و استخرمناسب برای محیط های ساحلیضد قارچ و باکتریضد جلبکعدم لیز خوردنزیره بسیار نرم و راحتبسیار سبکشناوری روی آب به دلیل وزن کم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۷ دمپایی پسرانه مدل گوفی ۱۰۸

دمپایی پسرانه مدل گوفی 108

مشخصات

  • جنس
    PVC (پلی وینیل کلراید)

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۸ دمپایی پسرانه مدل سونیک تا به تا کد S-P-GHE

دمپایی پسرانه مدل سونیک تا به تا کد S-P-GHE

مشخصات

  • جنس
    پلی اورتان
  • توضیحات جنس
    بسیار خوشرنگ و با کیفیت دارای زیره پلی اورتاندارای چسبندگی فوق العاده رویه به کفی محصولدارای رنگبندی های شاد و جذاب مناسب پای کودکان دلبند شماتهیه و تولید شده از بهترین و مرغوبترین مواد اولیه

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۹ دمپایی پسرانه مدل سهیل کد ۲۰۰

دمپایی پسرانه مدل سهیل کد 200

مشخصات

  • جنس
    PVC (پلی وینیل کلراید)

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۰ دمپایی پسرانه مدل لوکا طرح دایناسور کد YSH.3269

دمپایی پسرانه مدل  لوکا طرح دایناسور کد YSH.3269

مشخصات

  • جنس
    EVA (اتیلن-وینیل استات)
  • توضیحات جنس
    تهیه شده از بهترین نوع مواد EVA سافت
  • جزئیات
    وزن سبک همراه با مقاومت بالا و خاصیت ضد لغزشمناسب برای سرویس بهداشتیمناسب برای حمام و استخرمناسب برای محیط های ساحلیضد قارچ و باکتریضد جلبکعدم لیز خوردنزیره بسیار نرم و راحتبسیار سبکشناوری روی آب به دلیل وزن کم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۱ دمپایی پسرانه نیکتا مدل BK.ALL.3104

دمپایی پسرانه نیکتا مدل  BK.ALL.3104

مشخصات

  • جنس
    پلاستیک
  • توضیحات جنس
    EVA سافت
  • جزئیات
    مناسب برای سرویس بهداشتیمناسب برای حمام و استخرمناسب برای محیط های ساحلیضد قارچ و باکتریضد جلبکعدم لیز خوردنزیره بسیار نرم و راحتبسیار سبکشناوری روی آب به دلیل وزن کم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۲ دمپایی پسرانه پایون کد BK.3390

دمپایی پسرانه پایون کد BK.3390

مشخصات

  • جنس
    EVA (اتیلن-وینیل استات)
  • توضیحات جنس
    تهیه شده از بهترین نوع مواد EVA سافت
  • جزئیات
    وزن سبک همراه با مقاومت بالا و خاصیت ضد لغزشمناسب برای سرویس بهداشتیمناسب برای حمام و استخرمناسب برای محیط های ساحلیضد قارچ و باکتریضد جلبکعدم لیز خوردنزیره بسیار نرم و راحتبسیار سبکشناوری روی آب به دلیل وزن کم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۳ دمپایی پسرانه مدل گوفی ۱۰۶

دمپایی پسرانه مدل گوفی 106

مشخصات

  • جنس
    PVC (پلی وینیل کلراید)

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۴ دمپایی پسرانه پاپا مدل SUP ME NCF.3482

دمپایی پسرانه پاپا مدل SUP ME NCF.3482

مشخصات

  • جنس
    EVA (اتیلن-وینیل استات)
  • توضیحات جنس
    تهیه شده از بهترین نوع مواد EVA سافتوزن سبک همراه با مقاومت بالا و خاصیت ضد لغزشمناسب برای سرویس بهداشتیمناسب برای حمام و استخرمناسب برای محیط های ساحلیضد قارچ و باکتریضد جلبکعدم لیز خوردنزیره بسیار نرم و راحتبسیار سبکشناوری روی آب به دلیل وزن کم
  • جزئیات
    ضد آب ، ضد باکتری و قارچ با قابلیت شست و شو

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۵ دمپایی پسرانه لوکا طرح مرد عنکبوتی کد BK.3037

دمپایی پسرانه لوکا طرح مرد عنکبوتی کد BK.3037

مشخصات

  • جنس
    EVA (اتیلن-وینیل استات)
  • توضیحات جنس
    تهیه شده از بهترین نوع مواد EVA سافت
  • جزئیات
    وزن سبک همراه با مقاومت بالا و خاصیت ضد لغزشمناسب برای سرویس بهداشتیمناسب برای حمام و استخرمناسب برای محیط های ساحلیضد قارچ و باکتریضد جلبکعدم لیز خوردنزیره بسیار نرم و راحتبسیار سبکشناوری روی آب به دلیل وزن کم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۶ دمپایی پسرانه مدل بیلی کد pk-58211

دمپایی پسرانه مدل بیلی کد pk-58211

مشخصات

  • جنس
    EVA (اتیلن-وینیل استات)

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۷ دمپایی پسرانه مدل زرافه و دایناسور ORG.3506

دمپایی پسرانه مدل زرافه و دایناسور ORG.3506

مشخصات

  • جنس
    EVA (اتیلن-وینیل استات)
  • توضیحات جنس
    تهیه شده از بهترین نوع مواد EVA سافتوزن مناسبفوق العاده نرم و راحت در پا
  • جزئیات
    وزن سبک همراه با مقاومت بالا و خاصیت ضد لغزشمناسب برای سرویس بهداشتیمناسب برای حمام و استخرمناسب برای محیط های ساحلیضد قارچ و باکتریضد جلبکعدم لیز خوردنزیره بسیار نرم و راحتبسیار سبکشناوری روی آب به دلیل وزن کم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۸ دمپایی پسرانه لوکا طرح مرد عنکبوتی کد Y.W.3.0.3.7

دمپایی پسرانه لوکا طرح مرد عنکبوتی کد Y.W.3.0.3.7

مشخصات

  • جنس
    EVA (اتیلن-وینیل استات)
  • توضیحات جنس
    مواد مصنوعی EVA
  • جزئیات
    وزن سبک همراه با مقاومت بالا و خاصیت ضد لغزشمناسب برای سرویس بهداشتیمناسب برای حمام و استخرمناسب برای محیط های ساحلیضد قارچ و باکتریضد جلبکعدم لیز خوردنزیره بسیار نرم و راحتبسیار سبکشناوری روی آب به دلیل وزن کم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۹ دمپایی پسرانه مدل سهیل کد ۱۰۰

دمپایی پسرانه مدل سهیل کد 100

مشخصات

  • جنس
    PVC (پلی وینیل کلراید)

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۰ دمپایی پسرانه لوکا طرح مرد عنکبوتی کد DBL.3037

دمپایی پسرانه لوکا طرح مرد عنکبوتی کد DBL.3037

مشخصات

  • جنس
    EVA (اتیلن-وینیل استات)
  • توضیحات جنس
    تهیه شده از بهترین نوع مواد EVA سافت
  • جزئیات
    وزن سبک همراه با مقاومت بالا و خاصیت ضد لغزشمناسب برای سرویس بهداشتیمناسب برای حمام و استخرمناسب برای محیط های ساحلیضد قارچ و باکتریضد جلبکعدم لیز خوردنزیره بسیار نرم و راحتبسیار سبکشناوری روی آب به دلیل وزن کم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۱ دمپایی پسرانه مدل Angry Birds DBL.3510

دمپایی پسرانه مدل Angry Birds DBL.3510

مشخصات

  • جنس
    PVC (پلی وینیل کلراید)
  • توضیحات جنس
    تهیه شده از بهترین نوع مواد EVA سافت و pvc مواد نووزن مناسب همراه با مقاومت بالا و خاصیت ضد لغزشمناسب برای سرویس بهداشتی حمام حیعط و محیط های ساحلی
  • جزئیات
    قابلیت شست و شو کیفیت چاپ و رویه بالا

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۲ دمپایی پسرانه مدل گوفی ۱۰۹

دمپایی پسرانه مدل گوفی 109

مشخصات

  • جنس
    PVC (پلی وینیل کلراید)

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۳ دمپایی پسرانه مدل کراس

دمپایی پسرانه مدل کراس

مشخصات

  • جنس
    سیلیکون
  • توضیحات جنس
    سیلیکون ضد حساسیت ‌و فوق العاده سبک‌و راحت
  • جزئیات
    کفی ضد لیز با طرح ادم فضایی
  • کشور تولید کننده
    چین

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۴ دمپایی پسرانه پایون مدل یونیکورن اسب تک شاخ کد GRN.3420.2

دمپایی پسرانه پایون مدل یونیکورن اسب تک شاخ کد GRN.3420.2

مشخصات

  • جنس
    EVA (اتیلن-وینیل استات)
  • توضیحات جنس
    تهیه شده از بهترین نوع مواد EVA سافت
  • جزئیات
    وزن سبک همراه با مقاومت بالا و خاصیت ضد لغزشمناسب برای سرویس بهداشتیمناسب برای حمام و استخرمناسب برای محیط های ساحلیضد قارچ و باکتریضد جلبکعدم لیز خوردنزیره بسیار نرم و راحتبسیار سبکشناوری روی آب به دلیل وزن کم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۵ دمپایی پسرانه مدل لوکا طرح دایناسور کد YW.3269

دمپایی پسرانه مدل لوکا طرح دایناسور کد YW.3269

مشخصات

  • جنس
    EVA (اتیلن-وینیل استات)
  • توضیحات جنس
    تهیه شده از بهترین نوع مواد EVA سافت
  • جزئیات
    وزن سبک همراه با مقاومت بالا و خاصیت ضد لغزشمناسب برای سرویس بهداشتیمناسب برای حمام و استخرمناسب برای محیط های ساحلیضد قارچ و باکتریضد جلبکعدم لیز خوردنزیره بسیار نرم و راحتبسیار سبکشناوری روی آب به دلیل وزن کم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۶ دمپایی پسرانه نیکتا مدل عنکبوتی کد ۳۰۴ – L1

دمپایی پسرانه نیکتا مدل عنکبوتی کد 304 - L1

مشخصات

  • توضیحات جنس
    پی وی سی
  • کد کالای محصول
    ۳۰۴ – L1

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۷ دمپایی پسرانه مدل گوفی کد ۱۱۰

دمپایی پسرانه مدل گوفی کد 110

مشخصات

  • جنس
    PVC (پلی وینیل کلراید)
  • کد کالای محصول
    ۱۱۰
  • کشور مبدا برند
    ایران
  • کشور تولید کننده
    ایران

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۸ دمپایی پسرانه کد ۹۰۱۲

دمپایی پسرانه کد 9012

مشخصات

  • جنس
    PVC (پلی وینیل کلراید)

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۹ دمپایی پسرانه کد GR-3119

دمپایی پسرانه کد GR-3119

مشخصات

  • توضیحات جنس
    مواد مصنوعی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳۰ دمپایی پسرانه مدل گوفی ۱۰۷

دمپایی پسرانه مدل گوفی 107

مشخصات

  • جنس
    PVC (پلی وینیل کلراید)

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

امیدواریم این مطلب اطلاعات کافی را برای خرید دمپایی پسرانه در اختیار شما قرار دهد. سوالات خود را می توانید از طریق فرم ارسال دیدگاه ها با ما در میان بگذارید.

در ادامه بیشتر بخوانید: راهنمای خرید کاپشن دخترانه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا