آشپزخانه

تی سطل و زمین شوی، راهنمای خرید انواع تی سطل و زمین شوی چرخشی و پدالی ارزان

نکات مهم و کاربردی که هنگام خرید تی سطل و زمین شوی باید به آن‌ها توجه داشته باشید.

یکی از تجهیزات مهم و ضروری نطافت که در هر جایی به آن نیاز دارید، تی سطل و زمین شوی است. این وسیله یک جایگزین عالی برای تی‌های کلاسیک می‌باشند و برای شستشوی آن‌ها نیاز نیست به مکان دیگری بروید، زیرا دارای یک سطل برای شستشوی زمین شوی و یک خشک کن چرخشی هستند. یکی از مزیت‌های مهم تی سطل و زمین شوی این است که بعد از هر بار نظافت کف زمین تی آن با چرخش پر قدرت درون سطل آب شسته می‌شود و بدون اینکه آب از آن چکه کند، از سطل بیرون می‌آید، زیرا به خوبی آب آن گرفته می‌شود. از نظر حجمی هم فضای کمی از محل نگهداری را در بر می‌گیرد. پس اگر به دنبال یک زمین شوی فوق العاده هستید، تی سطل و زمین شوی را فراموش نکنید.

دسته اکثر این زمین شوی‌ها حالت فنری دارد و با ایجاد فشار روی دسته سری آن شروع به چرخش می‌کند. سیستم‌های نظافتی که بر مبنای چرخش طراحی شده‌اند، قدرت تمیز کنندگی بیشتری دارند. تی سطل و زمین شوی هم به دلیل چرخش فوق العاده سریع یک وسیله نظافتی سریع و پرقدرت است. این وسیله مناسب نظافت جاهای پر تردد می‌باشد که روزانه حجم زیادی از مشتری به آن قسمت مراجعه می‌کند. به عنوان مثال یک مغازه لباس فروشی را در نظر بگیرید، کف اکثر این مغازه‌ها سرامیک است و نیاز به نظافت با تی دارند. اگر شما روی سرامیک تی معمولی بکشید، مدت زمان زیادی طول می‌کشد تا زمین خشک شود. اما استفاده از تی سطل و زمین شوی به علت اینکه آب تی به خوبی گرفته می‌شود خیلی سریع خشک شده و زمین کمتر دچار لکه می‌شود.

اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که قصد خرید تی سطل و زمین شوی را دارید، اما با توجه به تنوع زیاد مدل‌ها و قیمت‌ها با خرید این وسیله نظافتی ارزشمند به مشکل برخورده‌اید، اصلا نگران نباشید. ما در این مقاله شما را با انواع تی سطل و زمین شوی آشنا کرده و به شما یک سری نکات مهم را که هنگام خرید تی سطل و زمین شوی باید به آن‌ها توجه داشته باشید را آموزش می‌دهیم.

تی‌سطل و زمین‌شوی چیست و چه کاربردی دارد؟

همان طور که از نام این وسیله پیداست از یک سطل و تی برای تمیز کردن زمین ساخته شده است. اما اگر عمقی‌تر به این وسیله نگاه کنید، متوجه خواهید شد که با یک تی معمولی تفاوت دارد. این وسیله دارای یک دسته با مکانیسم چرخشی است، یعنی با وارد کردن فشار به دسته این محصول سری تی مانند آن شروع به چرخش می‌کند. همچنین تفاوتی که آن را از یک تی معمولی متمایز می‌کند، داشتن یک سطل آب است، که شما به راحتی می‌توانید تی را درون آن شستشو دهید و در قسمت خشک کن آب آن را به خوبی بگیرید. این ویژگی از ایجاد لکه روی زمین جلوگیری می‌کند.

حتما بخوانید: راهنمای خرید سطل زباله

انواع تی‌زمین شوی و نظافت موجود در بازار:

  1. تی زمین شوی نخی یا رشته‌ای: یکی از معروف‌ترین و شناخته شده‌ترین تی های نظافت موجود در بازار هستند. این تی‌ها از رشته‌های نخی ضخیم که به یک بدنه فلزی متصل شده‌اند، ساخته شده است. این تی‌ها در دو نوع دسته فلزی و دسته چوبی وجود دارند. قدرت پاک کنندگی این تی نسبت به مدل‌های مشابه خیلی بیشتر است، چون قدرت جذب بالایی دارند.
  2. تی زمین شوی حوله‌ای: جنس این مدل تی از پارچه‌ای شبیه به حوله است که از قدرت جذب بالاتری نسبت به نمونه قبلی برخوردار می‌باشد. اگر به دنبال نمونه‌ای هستید که روی سرامیک لکه بر جای نگذارد، بدون شک همین نمونه حوله‌ای است. از این تی بیشتر برای خشک کردن آب روی زمین استفاده می‌شود.
  3. تی زمین شوی اسفنجی: ساختار اصلی این تی‌ها را اسفنج تشکیل می‌دهد. این مدل دارای یک اهرم روی دسته است که با فشار دادن این اهرم آب اسفنج به خوبی گرفته می‌شود و رطوبت کمی از آن باقی می‌ماند. این تی بیشتر در آشپزخانه منازل کاربرد دارد زیرا علاوه بر شستشوی کف به راحتی می‌توان کف آشپزخانه را با آن تی کشید.
  4. تی زمین شوی چرخشی: این مدل را می‌توان در دسته تی‌های نخی دسته‌بندی کرد. تنها ویژگی که این مدل را از مدل‌های نخی متمایز می‌کند، داشتن سری چرخشی پرقدرت است که سبب تسهیل در عمل نظافت می‌شود. زمانی که شما تی را روی زمین می‌کشید، قسمت‌هایی از کف تمیز نمی‌شود و باید چند بار این کار را تکرار کنید، اما چرخشی بودن باعث راحتی کار می‌شود.

مزایای استفاده از تی سطل و زمین شوی:

  • شاید برای شما هم پیش آمده باشد که قصد نظافت جایی را داشته باشید، اما به هر دلیل امکان شستشوی آن نقطه وجود نداشته باشد، مثل نم زدن به طبقات پایین به همین علت تی بهترین وسیله برای شستشوی این نقاط است.
  • همان طور که می‌دانید بعد از شستن زمین مدت زمان زیادی طول می‌کشد تا سطح مورد نظر شما خشک شود. این موضوع اهمیت خود را زمانی نشان می‌دهد که هوا سرد باشد. استفاده از زمین شوی سرعت خشک شدن یک سطح را بالا می‌برد.
  • در صورتی که سطح مورد نظر شما جایی مثل کف مغازه باشد و در طول روز چند بار کثیف شود و نیاز به تمیز شدن داشته باشد، چند بار شستشو در یک روز منطقی به نظر نمی‌رسد بنابراین باید از یک تی خوب استفاده کنید.
  • یکی از مشکلات عمده استفاده از تی شستشوی آن بعد از هر بار استفاده در یک مدت خاص و گرفتن آب تی است. تی‌هایی که دارای سطل هستند، را به راحتی می‌توان شستشو داد و آب آن‌ها را گرفت.

تی زمین شوی چرخشی چه مارکی خوبه؟

اگر بخواهیم تنها یک برند خاص را به عنوان بهترین مارک تی زمین شوی به شما معرفی کنیم، شاید تا حد زیادی در حق سایر برندهای باکیفیت بازار کم لطفی کرده باشیم. زیرا برندهای باکیفیت زیادی وجود دارند که در زمینه تولید تی فعالیت می‌کنند. معرفی یک برند خاص به عنوان بهترین مارک تی بیشتر جنبه تبلیغاتی دارد و از آنجایی که وب سایت کیمیک یک رسانه علمی و آموزشی است و نه تبلیغاتی در ادامه لیستی از بهترین برندهای تی چرخشی موجود در بازار را به شما معرفی می‌کنیم.

  • تی زمین شوی ای تی سی
  • تی زمین شوی لیمون
  • تی زمین شوی شایلین
  • تی زمین شوی هوم کت
  • تی زمین شوی همارا
  • تی زمین شوی هوم جوی
  • تی زمین شوی روشا
  • تی زمین شوی رزگلد
  • تی زمین شوی فلورا

حتما بخوانید: راهنمای خرید سبد لباس چرک

نکات مهم برای خرید تی سطل و زمین شوی:

  1. قیمت تی زمین شوی: فاکتورهای زیادی می‌تواند روی قیمت تی تاثیر داشته باشد، در ادامه یک سری نکات مهم گفته می‌شود که قیمت تی را مشخص می‌کنند. زمان خرید به این نکته توجه داشته باشید که تی مورد نظر شما قابلیت شستشو و خشک کردن را داشته باشد. این مدل‌ها مقداری از مد‌ل‌های دیگر گران‌تر هستند.
  2. داشتن مخزن آب: تی را که خریداری می‌کنید، بهتر است دارای مخزن آب باشد. مخزن سبب می‌شود تا شما بتوانید مواد شوینده را درون مخزن آن ریخته و به جای نظافت با آب خالی از شوینده‌های قوی استفاده کنید و سطح مورد نظر شما بهتر تمیز شود. همچنین بعد از هر بار کثیف شدن تی برای شستن مجدد نیاز به انتقال تی به قسمت دیگر نیست و درون همان مخزن شستشو داده می‌شود.
  3. وزن و ابعاد تی زمین شوی: شاید مهمترین نکته در مورد خرید تی زمین شوی ابعاد و وزن آن باشد. به همین علت همیشه با توجه به قد و فیزیک بدنی خود نوع تی را انتخاب کنید. هنگام خرید با طول دسته و اندازه سری تی توجه کرده تا بیشترین سازگاری را با فیزیک بدنی شما یا نیروی خدماتی شما داشته باشد. برای جلوگیری از خسته شدن دست، مدل‌های طبی را خریداری کنید که وزن آن‌ها بین ۵۰۰ تا ۷۰۰ گرم است.
  4. جنس و اندازه سری تی: فاکتور مهم دیگری که هنگام خرید این محصول باید به آن توجه داشته باشید اندازه و جنس سری تی است. اندازه سری تی بستگی به اندازه محیطی دارد که قرار است آن را تی بکشید. اگر یک محیط بزرگ دارید، سری‌های پهن و عریض مناسب هستند و برای محیط‌های کوچک سری‌های کوچک مناسب‌تر می‌باشند، زیرا به راحتی می‌توان آن را حرکت داد. بهترین جنس سری تی میکرو فایبر است، این ماده در جذب آلودگی ‌های خیس و خشک به خوبی عمل می‌کند.
  5. داشتن قابلیت چرخش: چرخش سری تی باعث می‌شود شما برای تمیز کردن سطح نیروی کمتری را استفاده کنید. همچنین چرخش تی سبب می‌شود تا قسمت‌هایی را هم که تی‌های معمولی قادر به تمیز کردن آن‌ها نیست را به راحتی تمیز کنید. چرخش سری تی باعث شستشوی راحت تی شده و همچنین سبب تسریع در سرعت خشک شدن تی و گرفتن آب آن می‌شود. این مدل‌ها معمولا دارای سری قابل تعویض هستند و شما بعد از خراب شدن سری به راحتی می‌توانید آن‌ را با یک نمونه جدید جایگزین کنید.
  6. جنس و طول دسته: دسته این تی‌ها معمولا از جنس پلاستیک، استیل و آلومینیوم است. که بهترین نمونه آن استیل می‌باشد، زیرا خاصیت ضد زنگ دارد و در برابر فشار هم مقاومت زیادی دارند. نا گفته نماند که مدل‌های آلومینیوم علاوه بر خاصیت ضد زنگ وزن خیلی کمی هم دارند که سبب می‌شود، دست شما حین کار با آن کمتر خسته شود. مدل‌های پلاستیکی مقاومت کمی دارند و بیشتر مناسب کارهای سبک هستند. در مورد طول دسته هم به سراغ مدل‌هایی بروید که طول دسته آن‌ها قابل تنظیم است و شما با توجه به راحتی بیشتر می‌توانید طول دسته آن‌ها را کم و زیاد کنید.

روش نگهداری از تی سطل و زمین شوی:

  • همیشه بعد از انجام عملیات تی کشی، بهتر است، آن را با مایع شوینده شستشو داده و بعد از خشک شدن در جای مناسب نگهداری کنید.
  • هرگز تی خود را به شوینده‌های اسیدی مثل جرم‌گیر و وایتکس آغشته نکنید، استفاده طولانی مدت از این مواد سبب پوسیده شدن سری آن می‌شود.
  • برای گرفتن آب تی از فشار دادن پا روی سری آن خودداری کنید، این کار ممکن است سبب شکستن یا ترک برداشتن سری تی شود. برای این منظور همیشه از سطل مخصوص آن استفاده کنید.
  • از وارد کردن فشار بیش از اندازه به دسته تی اکیدا خودداری کنید، زیرا هیچ نقشی در بیشتر تمیز شدن سطح ندارد و فقط باعث کج شدن یا شکستن دسته می‌شود.

با توجه با نکاتی که گفته شد، می توانید تی سطل و زمین شوی مورد نظرتان را انتخاب کنید. ما برای سهولت کار شما، لیستی از چند نمونه تی سطل و زمین شوی چرخشی محبوب، ارزان و باکیفیت را جمع آوری کرده ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت نمایید.


۱ ست سطل و زمین شوی دبلیو اس مدل WS200

ست سطل و زمین شوی دبلیو اس مدل WS200

مشخصات

  • ابعاد
    ۳۰x30x23 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۹۹۵ گرم
  • ابعاد سری
    ۲ × ۲۲ × ۲۲ سانتی‌متر
  • طول دسته
    ۱۱۸ سانتی‌متر
  • جنس سری
    حوله‌ای
  • جنس دسته
    استیل + پلاستیک ABS
  • کاربرد
    مسکونی
  • امکانات ارگانایزر
    آبگیر
  • امکانات تعویض
    سری قابل تعویض
  • سایر توضیحات
    – با قابلیت جداکردن آب آلوده از آب تمیز در مخزن سطل- دارای فرچه در سطل جهت تمیز کردن پد حوله‌ای تی- سطل به ابعاد ۱۸.۵ × ۳۰ × ۳۰ سانتی‌متر- تی به ابعاد ۲۲ × ۲۲ به ارتفاع ۱۳۰ سانتی‌متر- دسته تی دارای حلقه آویز سیلیکونی- دارای سه عدد یدک پد حوله‌ای- به همراه دفترچه راهنمای مونتاژ- تمیزشدن پد حوله در سطل با آزاد کردن گیره کلیپسی دسته و فشردن دسته تی به سمت پایین جهت شروع مکانیسم چرخشی تی در سطل و تمیز شدن پد حوله به کمک فرچه و آب موجود در سطل

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲ سطل و زمین شوی چرخشی مدل ایرسا

سطل و زمین شوی چرخشی مدل ایرسا

مشخصات

  • ابعاد
    ۵۰x30x30 سانتی‌متر
  • وزن
    ۴۰۰۰ گرم
  • طول دسته
    ۱۲۰ سانتی‌متر
  • جنس سری
    پلاستیک
  • جنس دسته
    فلزی تلسکوپی با قابلیت چرخش
  • کاربرد
    مسکونی
  • امکانات ارگانایزر
    آبگیر
  • امکانات تعویض
    سری قابل تعویض
  • امکانات نظافتی
    کاهش و افزایش طول

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳ ست سطل و زمین شوی همارا مدل Walkable Mop

ست سطل و زمین شوی همارا مدل Walkable Mop

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۱۳x5x5 سانتی‌متر
  • وزن
    ۳۲۵ گرم
  • ابعاد سری
    ۳۰×۳×۳۰ سانتی‌متر
  • طول دسته
    ۱۱۳ سانتی‌متر
  • جنس سری
    سرامیک
  • جنس دسته
    فلز و پلاستیک
  • امکانات ارگانایزر
    آبگیر
  • امکانات تعویض
    تعویض مخزن
  • امکانات نظافتی
    کاهش و افزایش طول
  • سایر توضیحات
    – دارای مخزن پلاستیکی به ابعاد ۵۰×۳۰×۳۰ سانتی‌متر و وزن ۳۰۰۰ گرم – دارای مخزن فلزی – دارای چهار چرخ – دارای پدال جهت آبگیری سری – دارای مخزن اسپری ای

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۴ ست سطل و زمین شوی ایکیا مدل PEPPRIG

ست سطل و زمین شوی ایکیا مدل PEPPRIG

مشخصات

  • ابعاد
    ۴۸x27x19 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۱۴۰ گرم
  • طول دسته
    ۲۴ سانتی‌متر
  • جنس دسته
    پلاسنتیک پلی پروپیلن
  • کاربرد
    آب جمع کن
  • سایر توضیحات
    این کالا فقط دارای یک عدد سطل و یک عدد جعبه نظافت می باشد.

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۵ ست سطل و زمین شوی پروف مدل El Clasico

ست سطل و زمین شوی پروف مدل El Clasico

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۶۰x360x200 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۳۰۰ گرم
  • ابعاد سری
    ۱۵×۳ سانتی متر سانتی‌متر
  • طول دسته
    ۱۱۸۰ سانتی متر سانتی‌متر
  • جنس سری
    حوله‌ای
  • جنس دسته
    آلومینیوم
  • کاربرد
    آب کشی
  • امکانات ارگانایزر
    آبگیر
  • امکانات تعویض
    سری قابل تعویض
  • سایر توضیحات
    محصول کشور ترکیه – قابلیت تعویض سری – قابلیت تفکیک قطعات – جنس سری : میکروفایبر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۶ ست سطل و زمین شوی فلورا مدل ۲۰۴

ست سطل و زمین شوی فلورا مدل 204

مشخصات

  • ابعاد
    ۵۱x30x29 سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۰۰۰ گرم
  • طول دسته
    ۱۶۰ سانتی‌متر
  • جنس سری
    پلاستیک
  • امکانات ارگانایزر
    قابلیت جابه‌جایی سبد
  • امکانات تعویض
    سری قابل تعویض
  • امکانات نظافتی
    کاهش و افزایش طول

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۷ ست سطل و زمین شوی مدل V3

ست سطل و زمین شوی مدل V3

مشخصات

  • ابعاد
    ۴۸x32x30 سانتی‌متر
  • وزن
    ۴۰۰۰ گرم
  • ابعاد سری
    ۳۰x30x120 سانتی‌متر
  • طول دسته
    ۱۲۰ سانتی‌متر
  • جنس سری
    باکالیت
  • جنس دسته
    استیل
  • کاربرد
    آب کشی
  • امکانات ارگانایزر
    آبگیر
  • امکانات تعویض
    سری قابل تعویض
  • امکانات نظافتی
    کاهش و افزایش طول
  • سایر توضیحات
    خشک کن استیل ضد زنگ دارای جا مایعدارای سوپاپ تخلیه آبمخزن پلاستیک سخت نشکن و مقاومدسته تلسکوپی با قابلیت افزایش طولیک عدد سری یدک اضافی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۸ ست سطل و زمین شوی مدل QR-2024

ست سطل و زمین شوی مدل QR-2024

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۸x30x45 سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۰۰۰ گرم
  • طول دسته
    استیل سانتی‌متر
  • کاربرد
    آب جمع کن
  • امکانات ارگانایزر
    آبگیر
  • امکانات تعویض
    سری قابل تعویض

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۹ ست سطل و زمین شوی شاین مدل کیمیا

ست سطل و زمین شوی شاین مدل کیمیا

مشخصات

  • ابعاد
    ۴۵x25x28 سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۷۰۰ گرم
  • ابعاد سری
    ۱۶×۱۶ سانتی‌متر
  • طول دسته
    ۱۲۰ سانتی‌متر
  • جنس سری
    پلاستیک
  • جنس دسته
    فلز و پلاستیک
  • کاربرد
    مسکونی
  • امکانات ارگانایزر
    آبگیر
  • امکانات تعویض
    سری قابل تعویض
  • امکانات نظافتی
    کاهش و افزایش طول
  • سایر توضیحات
    – دسته از جنس استیل- دارای زمین شوی ۳۶۰ درجه پدال دار- سبد استیل ضد زنگ- دارای سری میکروفایبر قابل تعویض- دارای شیر تخلیه و مخزن مایع شستشو- استفاده همزمان از دسته چرخشی و پدال برای شستن و خشک کردن تی- دارای دسته جهت جابجایی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۰ ست سطل و زمین شوی ای تی سی مدل A145 – 2

ست سطل و زمین شوی ای تی سی مدل A145 - 2

مشخصات

  • ابعاد
    ۴۷x25x28 سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۸۰۰ گرم
  • ابعاد سری
    ۱۵×۱۵×۴ سانتی‌متر
  • طول دسته
    ۱۲۰ سانتی‌متر
  • جنس دسته
    فلز و پلاستیک
  • کاربرد
    آب جمع کن
  • امکانات ارگانایزر
    آبگیر
  • امکانات تعویض
    سری قابل تعویض
  • امکانات نظافتی
    کاهش و افزایش طول
  • سایر توضیحات
    – دارای پدال- چرخشی ۳۶۰ درجه- امکان استفاده همزمان از دسته چرخشی و پدال برای شستن و خشک کردن- ظرف استیل ضد زنگ- دارای شیر تخلیه آسان- دسته استیل با قابلیت تنظیم ارتفاع و زاویه- دارای راهنمای مونتاژ- دارای راهنمای تعویض سری

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۱ ست سطل و زمین شوی مدل چرخشی کد un-2501

ست سطل و زمین شوی مدل چرخشی کد un-2501

مشخصات

  • ابعاد
    ۵۲x30x31 سانتی‌متر
  • وزن
    ۳۸۱۱ گرم
  • طول دسته
    ۱۵۰ سانتی‌متر
  • جنس دسته
    فلزی
  • امکانات تعویض
    سری قابل تعویض
  • امکانات نظافتی
    کاهش و افزایش طول

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۲ ست سطل و زمین شوی فلورا مدل ۲۰۴

ست سطل و زمین شوی فلورا مدل 204

مشخصات

  • ابعاد
    ۵۱x30x29 سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۰۰۰ گرم
  • طول دسته
    ۱۶۰ سانتی‌متر
  • جنس سری
    پلاستیک
  • امکانات ارگانایزر
    قابلیت جابه‌جایی سبد
  • امکانات تعویض
    سری قابل تعویض
  • امکانات نظافتی
    کاهش و افزایش طول

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۳ ست سطل و زمین شوی شاین مدل AYSUN P

ست سطل و زمین شوی شاین مدل AYSUN P

مشخصات

  • ابعاد
    ۴۴x25x30 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۶۰۰ گرم
  • ابعاد سری
    ۱۶×۱۶ سانتی‌متر
  • طول دسته
    ۱۲۰ سانتی‌متر
  • جنس سری
    پلاستیک
  • جنس دسته
    فلز و پلاستیک
  • امکانات ارگانایزر
    آبگیر
  • امکانات تعویض
    سری قابل تعویض
  • امکانات نظافتی
    کاهش و افزایش طول
  • سایر توضیحات
    – دسته از جنس استیل- دارای زمین شوی ۳۶۰ درجه پدال دار- سبد از جنس پلاستیک- دارای سری میکروفایبر قابل تعویض

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۴ ست سطل و زمین شوی اسپرینگ مدل Rain

ست سطل و زمین شوی اسپرینگ مدل Rain

مشخصات

  • ابعاد
    ۵۲x30x30 سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۰۰۰ گرم
  • طول دسته
    ۱۰۸ سانتی‌متر
  • جنس سری
    حوله‌ای
  • جنس دسته
    استیل
  • کاربرد
    آب کشی
  • امکانات ارگانایزر
    آبگیر
  • امکانات تعویض
    سری قابل تعویض
  • سایر توضیحات
    سطل و زمین شوی اسپرینگ- دارای پدال قدرتمند – دارای چرخ و دسته متحرک جهت سهولت در جابجایی – مجهز به دوموتوره بودن هم برای خشک کردن و هم برای خیساندن – مجهز به سیلندر استیل و جامایع- دارای شیر تخلیه آب – دارای یک عدد سری کنفی یدکی- ارتفاع : ۳۰ – عرض : ۳۰ – طول : ۵۰ طول دسته : ۱۱۰ سانتیمتر – قطر سری کنف : ۱۵

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۵ ست سطل و زمین شوی چرخشی پدال دار مدل ۴۵۰۰

ست سطل و زمین شوی چرخشی پدال دار مدل 4500

مشخصات

  • ابعاد
    ۴۷x23x27 سانتی‌متر
  • وزن
    ۳۰۰۰ گرم
  • طول دسته
    ۱۳۵ سانتی‌متر
  • سایر توضیحات
    دسته و کفی استیل با کیفیتسبد استیل ضد زنگدستگیره و چرخ جهت جابجایی راحت تردرپوش لاستیکی تخلیه آسانحلقه جهت آویزان کردن سطل چرخشیمخزن مواد شویندهپدال مقاوم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۶ ست سطل و طی زمین شوی پروف مدل Starx

ست سطل و طی زمین شوی پروف مدل Starx

مشخصات

  • ابعاد
    ۴۵x25x25 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۷۰۰ گرم
  • ابعاد سری
    ۱۴×۱۴ سانتی‌متر
  • طول دسته
    ۱۱۴ سانتی‌متر
  • جنس سری
    حوله‌ای
  • جنس دسته
    آلومینیوم
  • کاربرد
    آب کشی
  • امکانات ارگانایزر
    آبگیر
  • امکانات تعویض
    سری قابل تعویض
  • امکانات نظافتی
    کاهش و افزایش طول
  • سایر توضیحات
    محصول کشور ترکیه – با قابلیت نصب آسان – قابلیت جذب ایده آل برروی سطوح چوبی و سرامیکی – جنس سری : ۱۰۰% میکروفایبر – قدرت و استحکام بالا – آبگیری و لکه بری بالا – دارای پدال برای استفاده راحت – طراحی ارگونومیک – قابلیت خشک شدن سریع – مقاوم در برابر ضربه – قابل استفاده روی سرامیک های دیواری و سطوح شیشه ای – ظرفیت سطل : ۱۶ لیتر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۷ ست سطل و طی زمین شوی ماکرومکس مدل Fastr

ست سطل و طی زمین شوی ماکرومکس مدل Fastr

مشخصات

  • ابعاد
    ۴۴x28x25 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۵۰۰ گرم
  • ابعاد سری
    ۱۶×۱۶ سانتی‌متر
  • طول دسته
    باز شده : ۱۰۵ سانتی متر – بسته شده : ۸۵ سانتی متر سانتی‌متر
  • جنس سری
    حوله‌ای
  • جنس دسته
    آلومینیوم
  • کاربرد
    آب کشی
  • امکانات ارگانایزر
    آبگیر
  • امکانات تعویض
    سری قابل تعویض
  • امکانات نظافتی
    کاهش و افزایش طول
  • سایر توضیحات
    محصول کشور ترکیه – دارای سیستم دسته سه مرحله ای – با قابلیت نصب آسان – به راحتی در محفظه فشار قرار می گیرد و به راحتی جابجا می شود – قابلیت جذب ایده آل روی سطوح چوبی و سرامیکی – قابل استفاده روی سرامیک های دیواری و سطوح شیشه ای نیز می باشد – سری مخصوص آن که استفاده ۳۶۰ درجه را فراهم می کند – به شما این امکان را می دهد که به راحتی قسمت پایین و پشت همه وسایل خود رادر حالت افقی ۱۸۰درجه تمیز کنید – جنس سری ۱۰۰% میکروفایبر – قابلیت خشک شدن سریعتر – تمیز کردن موثر برای تمام سطوح

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۸ ست سطل و زمین شوی مدل M.E.J

ست سطل و زمین شوی مدل M.E.J

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۰x25x40 سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۰۰۰ گرم
  • ابعاد سری
    ۴۰x25x23 سانتی‌متر
  • طول دسته
    ۱۳۲ سانتی‌متر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۹ ست سطل و زمین شوی ای تی سی مدل A145

ست سطل و زمین شوی ای تی سی مدل A145

مشخصات

  • ابعاد
    ۴۷x25x28 سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۸۰۰ گرم
  • ابعاد سری
    ۱۵×۱۵×۴ سانتی‌متر
  • طول دسته
    ۱۲۰ سانتی‌متر
  • جنس دسته
    فلز و پلاستیک
  • کاربرد
    آب جمع کن
  • امکانات ارگانایزر
    آبگیر
  • امکانات تعویض
    سری قابل تعویض
  • امکانات نظافتی
    کاهش و افزایش طول
  • سایر توضیحات
    – دارای پدال- چرخشی ۳۶۰ درجه- امکان استفاده همزمان از دسته چرخشی و پدال برای شستن و خشک کردن- ظرف استیل ضد زنگ- دارای شیر تخلیه آسان- دسته استیل با قابلیت تنظیم ارتفاع و زاویه- دارای راهنمای مونتاژ- دارای راهنمای تعویض سری

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۰ ست سطل و زمین شوی مهتا مدل چرخشی

ست سطل و زمین شوی مهتا مدل چرخشی

مشخصات

  • ابعاد
    ۵۶x28x27 سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۶۵۰ گرم
  • ابعاد سری
    ۱۶x16x5 سانتی‌متر
  • طول دسته
    ۱۲۲ سانتی‌متر
  • جنس سری
    پلاستیک
  • جنس دسته
    استیل
  • کاربرد
    آب کشی
  • امکانات ارگانایزر
    آبگیر
  • امکانات تعویض
    سری قابل تعویض
  • امکانات نظافتی
    کاهش و افزایش طول

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۱ ست سطل و زمین شوی شاین مدل شانا

ست سطل و زمین شوی شاین مدل شانا

مشخصات

  • ابعاد
    ۴۵x25x28 سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۵۰۰ گرم
  • ابعاد سری
    ۱۶×۱۶ سانتی‌متر
  • طول دسته
    ۱۲۰ سانتی‌متر
  • جنس دسته
    استیل پلاستیک
  • کاربرد
    مسکونی
  • امکانات ارگانایزر
    آبگیر
  • امکانات تعویض
    سری قابل تعویض
  • سایر توضیحات
    – دسته از جنس استیل مقاوم- دارای قابلیت کم و زیاد شدن ارتفاع دسته- دارای زمین شوی ۳۶۰ درجه- دارای سبد از جنس پلاستیک جهت آبگیری- دارای سری مایکروفایبر قابل تعویض- دارای نخ مایکروفایبر یدک- قدرت آبگیری و جذب بسیار بالا- نخ مایکروفایبر قابل شستشو در ماشین لباسشویی- دارای پدال با قابلیت چرخش همزمان هت شستشو و آبگیری- دارای شیر تخلیه آب- دارای مخزن مایع شستشو جهت پمپاژ در آب

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۲ ست سطل و زمین شوی مدل QX2023

ست سطل و زمین شوی مدل QX2023

مشخصات

  • ابعاد
    ۳۵x35x55 سانتی‌متر
  • وزن
    ۳۵۰۰ گرم
  • طول دسته
    ۱۲۵ سانتی‌متر
  • جنس سری
    استیل
  • کاربرد
    مسکونی
  • امکانات ارگانایزر
    آبگیر
  • امکانات تعویض
    سری قابل تعویض

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۳ ست سطل و زمین شوی پروف مدل TrIon

ست سطل و زمین شوی پروف مدل TrIon

مشخصات

  • ابعاد
    ۴۵x25x23 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۸۰۰ گرم
  • ابعاد سری
    ۲۴ سانتی‌متر
  • طول دسته
    ۱۲۰ سانتی‌متر
  • جنس سری
    پلاستیک
  • جنس دسته
    آلومینیوم
  • کاربرد
    آب کشی
  • امکانات ارگانایزر
    آبگیر
  • امکانات تعویض
    تعویض مخزن
  • امکانات نظافتی
    کاهش و افزایش طول
  • سایر توضیحات
    محصول کشور ترکیه – دسته چرخشی ۳۶۰ درجه – مخزن آب کثیف آب تمیز – ۱۰۰ میکروفایبر – ظرفیت آب تمیز ۲ لیتری – دارای دو مخزن مجزا می باشد – یکی از آنها برای آب تمیز و دیگری برای آب کثیف است – به لطف طراحی دسته چرخشی ۳۶۰ درجه، می توان آن را زیر صندلی راحتی، مبل و غیره قرار داد که به راحتی می توانید به آن برسید – ۱۰۰درصد میکروفایبر به شما امکان می دهد تمیز کردن عالی را انجام دهید – محتویات بسته: ۱عدد سطل چرخشی دو محفظه ای با ظرفیت ۲ لیتر – ۱عدد دسته چرخشی ۳۶۰درجه – ۱عدد سری ۱۰۰ درصد میکروفایبر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

امیدواریم این مطلب اطلاعات کافی را برای خرید تی سطل و زمین شوی در اختیار شما قرار دهد. سوالات خود را می توانید از طریق فرم ارسال دیدگاه ها با ما در میان بگذارید.

در ادامه بیشتر بخوانید: راهنمای خرید کیسه جارو برقی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا