لباس کودک و نوجوان

تی‌شرت پسرانه، راهنمای خرید انواع تیشرت پسرانه جدید، زیبا و ارزان

نکات مهم و کاربردی که هنگام خرید تی‌شرت پسرانه باید به آن‌ها توجه داشته باشید.

با شروع شدن فصل تابستان و گرم شدن هوا تمایل به پوشیدن لباس‌های گرم افزایش پیدا می‌کند. تی‌شرت پسرانه یک پوشاک راحت و خنک است که با شروع فصل تابستان بیشتر از سایر پوشاک مورد توجه پسر بچه‌ها قرار می‌گیرد. معمولا تی‌شرت پسرانه ساده نیست و عموما دارای طرح شخصیت‌های کارتونی هستند، شاید یکی از دلایل علاقه بچه‌ها نیز همین موضوع باشد. تی‌شرت در واقع پوششی است که فاقد یقه، دکمه و آستین است اما امروزه مدل‌هایی از تی‌شرت پسرانه دیده می‌شود که هم یقه و دکمه دارند و هم آستین به همین علت این تعریف درستی از تی‌شرت در ایران نمی‌باشد. تی‌شرت پسرانه را معمولا به دلیل خنک و راحت بودن استفاده می‌کنند.

تی‌شرت پسرانه را روی انواع شلوار و شلوارک می‌توانید استفاده کنید و آن را با هر مدلی ست نمائید به همین علت یک پوشش همه‌ کاره محسوب می‌شود. پسر بچه‌ها معمولا مانند بزرگسالان خود نیستند و کمتر می‌توانند از لباس خود مراقبت کرده بنابراین لباس‌هایی که نیاز به اتو کشیدن دارند، مناسب بچه‌ها نیست، بلکه باید از یک تی‌شرت پسرانه استفاده کنند، زیرا یک پوشش راحت است که نیاز به اتو کشی هم ندارد. شستشوی تی‌شرت هم از پیراهن آسان‌تر است و خیلی سریع‌تر خشک می‌شود. همیشه سعی کنید، تی‌شرت‌های پسرانه نازک را انتخاب نمائید، زیرا خیلی خنک هستند پس یک تی‌شرت پسرانه ضخیم مناسب تابستان نیست.

اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که قصد خرید تی‌شرت پسرانه را دارید، اما با توجه به تنوع زیاد مدل‌ها و قیمت‌ها با خرید این پوشاک مهم به مشکل برخورده‌اید، اصلا نگران نباشید. ما در این مقاله شما را با انواع تی‌شرت پسرانه آشنا کرده و به شما یک سری نکات مهم را که موقع خرید تی‌شرت پسرانه باید بدانید را آموزش می‌دهیم.

تیشرت پسرانه چیست و چه کاربردی دارد؟

در واقع در زمان‌های گذشته به لباسی که فاقد هرگونه یقه، دکمه و آستین بود معمولا t shirt گفته می‌شد. زیرا از نظر شکل ظاهری به حرف T انگلیسی شباهت دارند. در گذشته تی‌شرت‌ها فاقد هر گونه طرحی بودند و رنگ آن‌ها معمولا سفید بود که به عنوان لباس زیر در ارتش ایالت متحده آمریکا، تفنگ داران نیروی دریایی استفاده می‌شد. کم کم این لباس وارد صنعت مد و پوشاک شد و طرح و رنگ‌های مختلف مورد استفاده قرار گرفت با گذشت زمان تی‌شرت به یکی از پوشاک مورد علاقه جوانان تبدیل شد. امروزه این لباس وارد صنعت مد و پوشاک بچگانه شده است.

حتما بخوانید: راهنمای خرید شلوار کوهنوردی مردانه

انواع مدل‌های تیشرت پسرانه:

  1. تیشرت پسرانه آستین کوتاه: در واقع به مدل‌های آستین کوتاه تیشرت گفته می‌شود. این مدل هم مانند تعریف دارای آستین کوتاه می‌باشد، یقه و دکمه هم ندارد. در واقع یک پوشاک خنک و راحت برای فصل تابستان محسوب می‌شود که در بین پسر بچه‌ها طرفداران زیادی دارد. امروزه این پوشاک را می‌توان با لباس‌های مختلف ست نمود و استفاده کرد.
  2. تیشرت پسرانه آستین بلند: در این مدل برخلاف تعریف لباس دارای آستین و یقه است که معمولا تعداد دو تا سه عدد دکمه هم دارند. این مدل از تیشرت در فصل تابستان کمتر مورد استفاده قرار می‌گیرد و بیشتر به عنوان یک لباس بهاره و پائیزه از آن استفاده می‌شود. جنس تیشرت‌های آستین‌دار مقداری از تیشرت‌های بدون آستین ضخیم‌تر بوده به همین علت مناسب تابستان نیستند.
  3. تیشرت پسرانه بدون یقه: به طور کلی تی‌شرت‌ها دارای یقه و دکمه نیستند، پس شما هر کجا لباسی با این مشخصات را دیدید بدون شک می‌توانید اسم آن را تی‌شرت بگذارید. با این حال نمونه‌هایی از تی‌شرت هم دیده می‌شود که دارای یقه و دکمه هستند اما در اصل تیشرت نباید یقه و دکمه داشته باشد. امروزه هم تیشرت‌های بدون یقه طرفداران زیادی دارند و همچنان مورد استقبال قرار می‌گیرند.
  4. تیشرت پسرانه یقه‌دار: تا چند سال گذشته تصور می‌شد که تیشرت یقه ندارد و واقعا تی‌شرت بدون یقه تولید می‌شد، اما رفته رفته به این نتیجه رسیدند که اضافه نمودن یک یقه می‌تواند تیشرت را از حالت لباس زیر خارج کرده و فرم رسمی‌‌تری به آن بدهند. اینجا بود که تیشرت‌های یقه‌دار وارد صنعت مد و پوشاک شدند و رفته رفته مدل‌های قبلی خود یعنی بدون یقه را از میدان رقابت خارج کردند.
  5. تیشرت پسرانه یقه‌گرد: نمونه‌ای از تیشرت‌های بدون یقه هستند که یقه آن‌ها گرد می‌باشد. در این مدل هیچ گونه دکمه‌ای دیده نمی‌شود. تیشرت یقه گرد بیشتر برای افراد بلند قد توصیه می‌شود. این مدل معمولا طرح‌دار می‌باشد و به دلیل اینکه طرح روی کار چسبیده می شود به همین علن به تیشرت چاپی هم معروف هستند. در واقع شما می‌توانید طرح و نقش مورد علاقه خود را روی تیشرت خود چاپ کنید.
  6. تیشرت پسرانه یقه هفت: یک تیشرت زیبا و امروزی که باعث می‌شود، قد پسربچه‌های کوتاه قد مقداری بلند‌تر به نظر برسد. با این حال کسانی هستند که تیشرت یقه گرد را به یقه هفتی ترجیح می‌دهند. معمولا برای اینکه تیشرت یقه هفتی ظاهر رسمی‌تری پیدا کند، زیر آن پیراهن می‌پوشند و یقه پیراهن را از زیر یقه هفتی بیرون می‌آورند. این کار جذابیت تی‌شرت یقه هفتی را چند برابر می‌کند.

انواع تی‌شرت پسرانه بر اساس جنس:

  • تیشرت پسرانه نخی: یکی از پر طرفدارترین پارچه‌هایی که تیشرت از آن دوخته می‌شود، پارچه نخ می‌باشد. نخ در واقع یک الیاف طبیعی است که از الیاف پنبه به صورت طبیعی گرفته می‌شود. نخ یک پارچه سبک و راحت است که برای فصل تابستان بسیار خنک می‌باشد. به راحتی شستشو می‌شود فقط توجه داشته باشید که ممکن است مقداری کسر آب داشته باشند و با شستشو مقداری کوچک شوند.
  • تیشرت پسرانه کتان: کتان هم در واقع یک گیاه مانند پنبه است که از الیاف طبیعی این گیاه نوعی پارچه دوخته می‌شود که به لنین هم معروف است. این مدل هم گردش هوای خوبی دارد و عرق را به راحتی جذب کرده و خیلی سریع خشک می‌شوند. تنها ایرادی که به تیشرت‌های این جنس مربوط می‌شود، خاصیت چروک شدن آن‌ها می‌باشد، خیلی سریع چروک شده و باید آن را اتو بکشید.
  • تیشرت پسرانه پلی استر: پلی استر یا همان پلاستیک یک الیاف مصنوعی است که برخلاف الیاف طبیعی از مواد نفتی ساخته می‌شود. توجه داشته باشید که پوست برخی از افراد به این ماده حساسیت دارد و به آن واکنش نشان می‌دهد. پس اگر پوست شما به الیاف مصنوعی حساس است، حتما الیاف طبیعی مثل پنبه را انتخاب کنید. پلی استر طول عمر بالایی دارد و نسبت به تغییر رنگ کمتر حساس می‌باشد، بنابراین نسبت به پنبه دیرتر فرسوده می‌شود.
  • تیشرت پسرانه ریون: ریون در واقع همان پارچه ابریشم معروف است اما نه با الیاف کرم ابریشم بلکه با مواد مصنوعی شبیه سازی می‌شود. ریون دقیقا ویژگی‌های پارچه ابریشم طبیعی را دارا می‌باشد، یعنی خیلی نرم و لطیف است و سطح براق و زیبایی دارد. از نظر قیمتی هم از ابریشم طبیعی ارزان‌تر بوده و ارزش خرید بالایی دارد. فقط مانند الیاف پارچه پلی استر مواظب باشید که به این پارچه حساسیت نداشته باشید.
  • تیشرت پسرانه لاکرا: در واقع نوعی ماده است که اضافه کردن آن به پارچه باعث می‌شود، مقداری حالت کشی پیدا کند. پس می‌توان نتیجه گرفت به علت علاقه به تیشرت‌های اندامی چسبیده بیشتر از این پارچه استفاده می‌شود. البته لاکرا بیشتر در ساخت تیشرت‌های ورزشی مورد استفاده قرار می‌گیرد. زیرا پارچه آن تمام کش است. اگر می‌خواهید که تیشرت فرزند شما حین بازی و ورزش سریع پاره نشود، بهتر است برای کودک خود این پارچه را انتخاب کنید.

مزایای استفاده از تی‌شرت پسرانه پنبه‌ای:

  • از الیاف کاملا طبیعی و ارگانیک تهیه می‌شوند و آلرژی ایجاد نمی‌کنند.
  • برای محیط زیست انسانی خطر ایجاد نمی‌کنند، یعنی به راحتی در طبیعت از بین می‌روند.
  • به دلیل داشتن خاصیت تنفس پذیری بالا، شما با پوشیدن آن کمتر عرق می‌کنید.
  • اگر پوست حساس دارید و هر نوع پارچه‌ای با بدن شما سازگار نیست بهتر است از این پارچه استفاده کنید.
  • جنس ان‌ها خیلی نرم و لطیف بوده و برای رنگ آمیزی آن‌ها از رنگ شیمیایی استفاده نمی‌شود.
  • هزینه تولید آن‌ها بالا است بنابراین جنس باکیفیتی دارند و نسبت به پولی که پرداخت می‌کنید ارزش خرید دارند.

بهترین مارک تی‌شرت پسرانه:

هیچ گاه به طور قطعی نمی‌توان یک برند خاص را به عنوان بهترین مارک تیشرت پسرانه معرفی کرد، زیرا برندهای باکیفیت زیادی در این زمینه فعالیت می‌کنند و از آنجایی که وب سایت کیمیک یک رسانه علمی و آموزشی است و نه تبلیغاتی در ادامه لیستی از بهترین برندهای تیشرت پسرانه را به شما معرفی می‌کنیم.

  • تیشرت‌پسرانه کوتون
  • تیشرت‌پسرانه لوپیلو
  • تیشرت‌پسرانه جاستیفای جونیور
  • تیشرت‌پسرانه لیلیان
  • تیشرت‌پسرانه جیبیجو
  • تیشرت‌پسرانه پیپرتس
  • تیشرت‌پسرانه فیورلا

تی‌شرت پسرانه از کجا بخریم؟

در واقع روش‌های مختلفی برای خریدن تیشرت وجود دارد، اما این بستگی به خود شما دارد که چه روشی را برای خرید خود مشخص می‌کنید. در ادامه دو روش که نسبت به روش‌های دیگر بیشتر مورد استفاده قرار می‌گیرد را برای شما توضیح می‌دهیم.

  1. خرید از فروشگاه لباس بچگانه: در این روش شما حتما باید به صورت حضوری به یک فروشگاه لباس بچگانه نزدیک محل کار یا سکونت خود مراجعه کنید و از میان چند مدلی که موجود هستند، طرح مورد نظر خود را انتخاب و خریداری کنید. لازم به ذکر است، جنس فروخته شده به هیچ عنوان تعویض یا پس گرفته نمی‌شود. پس در انتخاب خود نهایت دقت را داشته باشید.
  2. خرید از فروشگاه اینترنتی: شما در هر کجا که هستید می‌توانید به راحتی به یک فروشگاه اینترنتی معتبر مراجعه کرده و از میان هزاران مدل و رنگ تیشرت دلخواه خود را انتخاب کنید. لازم به ذکر است بر خلاف روش حضوری شما هفت روز مهلت تست دارید و در صورت عدم رضایت می‌توانید، محصول مورد نظر خود را مرجوع کرده و پول خود را پس بگیرید.

حتما بخوانید: راهنمای خرید ماسک تنفسی 

نکات مهم هنگام خرید تی‌شرت پسرانه:

  1. قیمت محصول: مهم‌ترین نکته در مورد خرید تی‌سرت قیمت آن است. قیمت نقش زیادی در انتخاب شما دارد. اگر از نظر بودجه مشکلی نداشته باشید، مدل‌های زیادی برای انتخاب وجود دارند، در واقع این قیمت محصول است که مشخص می‌کند کدام مدل را انتخاب کنید. بعضی مواقع شما یک تیشرت را انتخاب می‌کنید که واقعا زیبا و جذاب است اما به علت نداشتن بودجه از خرید آن منصرف می‌شوید.
  2. نوع تی‌شرت: همان طور که گفته شد، تیشرت انواع مختلفی دارد، که تفاوت عمده آن‌ها در جنس پارچه نوع دوخت و یقه آن‌ها می‌باشد. اگر دنبال خرید یک کار مجلسی هستید که کودک شما در هر مراسمی بتواند از آن استفاده کند، توصیه می‌کنم تیشرت‌های یقه‌دار را انتخاب کنید، زیرا حالت زیر پوش ندارند و مجلسی‌تر هستند. اما اگر به دنبال یک تیشرت راحت برای بازی، ورزش و درون منزل خود هستید، پیشنهاد می‌کنم حتما مدل‌های یقه گرد و یقه هفتی را انتخاب کنید.
  3. سایز تی‌شرت: مهم‌ترین نکته در مورد خرید لباس سایز آن است. همیشه قبل از خرید یک لباس از موجود بودن سایز خود اطمینان حاصل کنید تا در وقت خود صرفه جویی کنید. همیشه تی‌شرت باید دقیقا سایز بدنتان باشد، تا اندام شما را به خود نمایش دهد. تی‌شرت گشاد تیپ و استایل شما را به هم زده و خوشتیپ نخواهید بود. بهتر است اگر تیشرت شما کشی است اندامی و چسبیده باشد، تا فرم بدنتان را بهتر نمایش دهد. البته اگر کودک شما دارای شکم و پهلو است پیشنهاد می‌کنم مدل‌های چسبیده و اندامی را خریداری نکنید.
  4. جنس تیشرت: تیشرت پسرانه از پارچه‌های مختلفی دوخته می‌شود، یکی از پرطرفدارترین جنس‌های تی‌شرت پنبه یا همان الیاف طبیعی است که به دلیل اینکه آلرژی ایجاد نمی‌کند بیشتر از جنس‌های دیگر مورد توجه قرار‌می‌گیرد. پارچه پلی استر هم به دلیل مقاومت بالا بیشتر در ساخت تی‌شرت‌های ورزشی استفاده می‌شود. پارچه ریون یا همان ابریشم مصنوعی گونه دیگری از پارچه است که به دلیل مقاومت بالا و کیفیت رنگ بهتر بیشتر از پلی‌استر مورد توجه قرار می‌گیرد.
  5. نوع یقه: به طور کلی تی‌شرت‌ها یا دارای یقه و یا فقد یقه می‌باشند. مدل‌های یقه‌دار معمولا دارای یک یا دو عدد دکمه می‌باشند که به پوشیدن راحت آن کمک می‌کند. نمونه بدون یقه خود دارای دو مدل یقه یعنی گرد و هفتی می‌باشد. نمونه یقه گرد بیشتر مناسب افراد کوتاه قد است و باعث می‌شود قد آن‌ها بلندتر دیده شود. اما افراد بلند قد بدون نگرانی می‌توانند لباس یقه هفتی را استفاده کنند. البته هیچ قانون و قاعده‌ای در این مورد وجود ندارد و با خیال راحت می‌توانید هر مدلی از یقه را استفاده کنید.
  6. برند محصول: همیشه به سراغ برندهای معروف و شناخته شده بازار بروید، زیرا معمولا کیفیت بالایی دارند. تجربه هم ثابت کرده تا زمانی که یک برند معروف و شناخته شده وجود دارد که از قبل امتحان خود را پس داده نباید به سراغ برند‌های ناشناخته بروید. زیرا معمولا برند‌های شناخته نشده فاقد کیفیت بوده و خرید آن‌ها چیزی جز اتلاف وقت و انرژی به همراه نخواهد داشت.

روش نگهداری از تی‌شرت پسرانه:

  • همیشه توجه داشته باشید برای حفظ کیفیت رنگ تی‌شرت موقع شستشو آن را بر عکس کرده و با آب سرد و مایع مناسب شستشو دهید.
  • به هیچ عنوان نباید تیشرت جنس پلی‌استر و ریون را اتو کشی کنید، زیرا از الیاف پلاستیک ساخته شده‌اند و آسیب جدی به آن‌ها وارد می‌شود.
  • در صورتی که تیشرت شما خیس شد آن را روی طناب و در معرض نور خورشید قرار دهید تا به آرامی خشک شود. هرگز آن را روی بخاری یا وسایل گرمایشی دیگر پهن نکنید.
  • برای پاک کردن لکه روی لباس نباید از مایع سفید کننده و شوینده‌های شیمیایی دیگر استفاده کنید. مواد شیمیایی باعث پوسیده شدن انواع پارچه بخصوص الیاف طبیعی می‌شوند.

با توجه به نکاتی که گفته شد، می توانید تی‌شرت پسرانه مورد نظر خود را خریداری نمایید. ما برای سهولت کار شما، لیستی از بهترین برندهای تی‌شرت پسرانه ارزان، باکیفیت و پرفروش موجود در بازار را جمع آوری کرده ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت کنید.


۱ تی شرت پسرانه مدل فورتی نایت F611

تی شرت پسرانه مدل فورتی نایت F611

مشخصات

  • جنس
    پلی استر
  • آستین
    کوتاه
  • یقه
    گرد
  • نوع لباس
    معمولی
  • طرح
    ساده
  • مورد استفاده
    روزمره

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲ تی شرت پسرانه مدل گاو F312

تی شرت پسرانه مدل گاو F312

مشخصات

  • جنس
    نخ
  • نوع لباس
    معمولی
  • طرح
    ساده
  • مورد استفاده
    روزمره

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳ تی شرت پسرانه لوپیلو مدل ۴۶۰۱

تی شرت پسرانه لوپیلو مدل 4601

مشخصات

  • جنس
    نخ
  • نوع لباس
    معمولی
  • طرح
    طرح‌دار
  • مورد استفاده
    مهمانی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۴ تی شرت پسرانه مدل کوتاه سونیک F647

تی شرت پسرانه مدل کوتاه سونیک F647

مشخصات

  • جنس
    پلی استر
  • آستین
    کوتاه
  • یقه
    گرد
  • نوع لباس
    معمولی
  • طرح
    ساده
  • مورد استفاده
    روزمره

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۵ تیشرت پسرانه طرح مورتال کمبت کد m08

تیشرت پسرانه طرح مورتال کمبت کد m08

مشخصات

  • جنس
    ویسکوز
  • نوع لباس
    معمولی
  • طرح
    ساده
  • مورد استفاده
    روزمره

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۶ تیشرت پسرانه مدل مارشملو F117

تیشرت پسرانه مدل مارشملو F117

مشخصات

  • جنس
    نخ
  • نوع لباس
    معمولی
  • طرح
    ساده
  • مورد استفاده
    روزمره

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۷ تی شرت پسرانه مدل گرگ F398

تی شرت پسرانه مدل گرگ F398

مشخصات

  • جنس
    پلی استر
  • نوع لباس
    معمولی
  • طرح
    ساده
  • مورد استفاده
    روزمره
  • کشور تولید کننده
    ایران

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۸ تی شرت پسرانه مدل کوتاه مارشملو F580

تی شرت پسرانه مدل کوتاه مارشملو F580

مشخصات

  • جنس
    پلی استر
  • آستین
    کوتاه
  • یقه
    گرد
  • نوع لباس
    معمولی
  • طرح
    ساده
  • مورد استفاده
    روزمره

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۹ تی شرت پسرانه طرح بتمن و مرد عنکبوتی کد T مجموعه ۲ عددی

تی شرت پسرانه طرح بتمن و مرد عنکبوتی کد T مجموعه 2 عددی

مشخصات

  • جنس
    فلامنت
  • آستین
    کوتاه
  • یقه
    گرد
  • نوع لباس
    معمولی
  • طرح
    چاپ
  • مورد استفاده
    اسپرت
  • جزئیات
    – مجموعه دو عددی- دوخت ساده و تن خور راحت برای استفاده روزمره کودک- خنک و سبک و راحت- یقه گرد- چاپ ماندگار با دوام بالا- بدون حساسیت- مناسب برای تمام فعالیت های روزانه- آستین کوتاه پشت سفید- مناسب برای تمامی فصول- رنگ و چاپ ثابت- برای انتخاب سایز بهتر طول و عرض یکی از تیشرت های خود را اندازه گیری کنید .
  • نگهداری
    – قابلیت شستشو با ماشین و دست- از سفید کننده استفاده نشود
  • کد کالای محصول
    T
  • کشور تولید کننده
    ایران

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۰ تی شرت پسرانه مدل کوتاه کتونی F623

تی شرت پسرانه مدل کوتاه کتونی F623

مشخصات

  • جنس
    پلی استر
  • آستین
    کوتاه
  • یقه
    گرد
  • طرح
    ساده
  • مورد استفاده
    روزمره

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۱ تی شرت پسرانه لوپیلو مدل Ji2022

تی شرت پسرانه لوپیلو مدل Ji2022

مشخصات

  • جنس
    کتان
  • آستین
    کوتاه
  • یقه
    گرد
  • نوع لباس
    معمولی
  • طرح
    طرح‌دار
  • مورد استفاده
    روزمره
  • کشور مبدا برند
    آلمان

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۲ تیشرت پسرانه طرح جوکر کد j1400

تیشرت پسرانه طرح جوکر کد j1400

مشخصات

  • جنس
    ویسکوز
  • نوع لباس
    معمولی
  • طرح
    ساده
  • مورد استفاده
    روزمره

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۳ تی شرت پسرانه طرح سگ های نگهبان کد S60

تی شرت پسرانه طرح سگ های نگهبان کد S60

مشخصات

  • جنس
    پلی استر
  • نوع لباس
    معمولی
  • طرح
    طرح‌دار
  • مورد استفاده
    مهمانی
  • جزئیات
    – خنک و سبک و راحت- یقه گرد- چاپ ماندگار با دوام بالا- بدون حساسیت- مناسب برای تمام فعالیت های روزانه- آستین کوتاه پشت سفید- مناسب برای تمامی فصول- رنگ و چاپ ثابت
  • نگهداری
    – قابلیت شستشو با ماشین و دست- از سفید کننده استفاده نشود
  • کد کالای محصول
    S60
  • کشور تولید کننده
    ایران

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۴ تی شرت پسرانه مدل دانیاسور F311

تی شرت پسرانه مدل دانیاسور F311

مشخصات

  • جنس
    نخ
  • نوع لباس
    معمولی
  • طرح
    ساده
  • مورد استفاده
    روزمره

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۵ تیشرت پسرانه طرح کشتی کج کد ۱۱۰۰

تیشرت پسرانه طرح کشتی کج کد 1100

مشخصات

  • جنس
    ویسکوز
  • نوع لباس
    معمولی
  • طرح
    ساده
  • مورد استفاده
    روزمره

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۶ تی شرت پسرانه طرح بن تن بچه رییس بتمن مرد عنکبوتی و مک کویین کد ۷۸ مجموعه ۸ عددی

تی شرت پسرانه طرح بن تن بچه رییس بتمن مرد عنکبوتی و مک کویین کد 78 مجموعه 8 عددی

مشخصات

  • جنس
    فلامنت
  • آستین
    کوتاه
  • یقه
    گرد
  • نوع لباس
    معمولی
  • طرح
    چاپ
  • مورد استفاده
    اسپرت
  • جزئیات
    – مجموعه هشت عددی- دوخت ساده و تن خور راحت برای استفاده روزمره کودک- خنک و سبک و راحت- یقه گرد- چاپ ماندگار با دوام بالا- بدون حساسیت- مناسب برای تمام فعالیت های روزانه- آستین کوتاه پشت سفید- مناسب برای تمامی فصول- رنگ و چاپ ثابت- برای انتخاب سایز بهتر طول و عرض یکی از تیشرت های خود را اندازه گیری کنید .
  • نگهداری
    – قابلیت شستشو با ماشین و دست- از سفید کننده استفاده نشود
  • کد کالای محصول
    ۷۸
  • کشور تولید کننده
    ایران

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۷ تی شرت پسرانه کارانس طرح گیمر مدل BT-2060

تی شرت پسرانه کارانس طرح گیمر مدل BT-2060

مشخصات

  • جنس
    نخ
  • نوع لباس
    معمولی
  • طرح
    طرح‌دار
  • مورد استفاده
    مهمانی
  • کشور مبدا برند
    ایران
  • کشور تولید کننده
    ایران

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۸ تیشرت پسرانه لوپیلو مدل ۶۵۰۳۵۴۱ مجموعه سه عددی

تیشرت پسرانه لوپیلو مدل 6503541 مجموعه سه عددی

مشخصات

  • جنس
    کتان
  • آستین
    کوتاه
  • یقه
    گرد
  • نوع لباس
    معمولی
  • طرح
    طرح‌دار
  • مورد استفاده
    روزمره
  • جزئیات
    دارای برچسب کنترل کیفیت از اروپادارای نشان استاندارد ۱۰۰ از اروپا
  • کشور مبدا برند
    آلمان

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۹ تی شرت پسرانه طرح گرگ کد ۲۱

تی شرت پسرانه طرح گرگ کد 21

مشخصات

  • جنس
    ویسکوز
  • نوع لباس
    معمولی
  • طرح
    ساده
  • مورد استفاده
    مهمانی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۰ تی شرت پسرانه مدل F363 DADDY

تی شرت پسرانه مدل F363 DADDY

مشخصات

  • جنس
    پلی استر
  • نوع لباس
    معمولی
  • طرح
    ساده
  • مورد استفاده
    روزمره
  • کشور تولید کننده
    ایران

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۱ تی شرت پسرانه مدل فورتی نایت F626

تی شرت پسرانه مدل فورتی نایت F626

مشخصات

  • جنس
    پلی استر
  • آستین
    کوتاه
  • یقه
    گرد
  • نوع لباس
    معمولی
  • طرح
    ساده
  • مورد استفاده
    روزمره

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۲ تیشرت پسرانه استار وارز کد ۵۱۱۰

تیشرت پسرانه استار وارز کد 5110

مشخصات

  • جنس
    نخ
  • نوع لباس
    معمولی
  • طرح
    ساده
  • مورد استفاده
    مهمانی
  • کشور مبدا برند
    آلمان
  • کشور تولید کننده
    آلمان

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۳ تی شرت پسرانه طرح مک کویین کد S30

تی شرت پسرانه طرح مک کویین کد S30

مشخصات

  • جنس
    پلی استر
  • نوع لباس
    معمولی
  • طرح
    طرح‌دار
  • مورد استفاده
    مهمانی
  • جزئیات
    – خنک و سبک و راحت- یقه گرد- چاپ ماندگار با دوام بالا- بدون حساسیت- مناسب برای تمام فعالیت های روزانه- آستین کوتاه پشت سفید- مناسب برای تمامی فصول- رنگ و چاپ ثابت
  • نگهداری
    – قابلیت شستشو با ماشین و دست- از سفید کننده استفاده نشود
  • کد کالای محصول
    S20
  • کشور تولید کننده
    ایران

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۴ تی شرت پسرانه طرح مرد عنکبوتی کد S70

تی شرت پسرانه طرح مرد عنکبوتی کد S70

مشخصات

  • جنس
    پلی استر
  • نوع لباس
    معمولی
  • طرح
    طرح‌دار
  • مورد استفاده
    مهمانی
  • جزئیات
    – خنک و سبک و راحت- یقه گرد- چاپ ماندگار با دوام بالا- بدون حساسیت- مناسب برای تمام فعالیت های روزانه- آستین کوتاه پشت سفید- مناسب برای تمامی فصول- رنگ و چاپ ثابت
  • نگهداری
    – قابلیت شستشو با ماشین و دست- از سفید کننده استفاده نشود
  • کد کالای محصول
    S70
  • کشور تولید کننده
    ایران

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۵ تی شرت پسرانه مدل کوتاه اسباب بازی F343

تی شرت پسرانه مدل کوتاه اسباب بازی F343

مشخصات

  • جنس
    نخ
  • نوع لباس
    معمولی
  • طرح
    ساده
  • مورد استفاده
    اسپرت

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۶ تی شرت پسرانه مدل دانیاسور F428

تی شرت پسرانه مدل دانیاسور F428

مشخصات

  • جنس
    پلی استر
  • نوع لباس
    معمولی
  • طرح
    ساده
  • مورد استفاده
    روزمره
  • کشور تولید کننده
    ایران

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۷ تی شرت پسرانه کارانس طرح باب اسفنجی مدل BT-1185

تی شرت پسرانه کارانس طرح باب اسفنجی مدل BT-1185

مشخصات

  • جنس
    نخ
  • نوع لباس
    معمولی
  • طرح
    ساده
  • مورد استفاده
    مهمانی
  • کشور تولید کننده
    ایران

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۸ تی شرت پسرانه طرح مک کویین کد S50

تی شرت پسرانه طرح مک کویین کد S50

مشخصات

  • جنس
    پلی استر
  • نوع لباس
    معمولی
  • طرح
    طرح‌دار
  • مورد استفاده
    مهمانی
  • جزئیات
    – خنک و سبک و راحت- یقه گرد- چاپ ماندگار با دوام بالا- بدون حساسیت- مناسب برای تمام فعالیت های روزانه- آستین کوتاه پشت سفید- مناسب برای تمامی فصول- رنگ و چاپ ثابت
  • نگهداری
    – قابلیت شستشو با ماشین و دست- از سفید کننده استفاده نشود
  • کد کالای محصول
    S50
  • کشور تولید کننده
    ایران

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

امیدواریم این مطلب اطلاعات کافی را برای خرید تی‌شرت پسرانه در اختیار شما قرار دهد. سوالات خود را می توانید از طریق فرم ارسال دیدگاه ها با ما در میان ‌بگذارید.

در ادامه بیشتر بخوانید: راهنمای خرید دینام خودرو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا