لوازم ورزشی

تخته شنا، راهنمای خرید اینترنتی تخته شنا استاندارد استخر ارزان

نکات مهمی که هنگام خرید تخته شنا باید به آن‌ها توجه داشته باشید.

در این مقاله، ما لیستی از چند تخته شنا برتر سال ۲۰۲۲ و همچنین راهنمای خرید دقیق آن را گردآوری کرده‌ایم تا به شما در تصمیم گیری مناسب کمک کنیم. به یاد داشته باشید که اگر تخته شنا خیلی بزرگ باشد برای حفظ فرم خود دچار مشکل خواهید شد و اگر خیلی کوچک باشد، ممکن است نتوانید به درستی ضربه بزنید. تخته شنا ممکن است مهمترین قطعه از تجهیزات تمرینی شناگر باشد، زیرا توسعه قدرت پا و تکنیک ضربه زدن یک جزء حیاتی برای عملکرد هر شناگری است. تخته‌های شنا از فوم متراکمی ساخته شده‌اند که در حالی که کناره‌ها را نگه می‌دارید آن‌ها را شناور نگه می‌دارد. هنگام استفاده از تخته شنا، باید کناره‌ها را نگه دارید و اگر دسته‌هایی وجود دارد، آن‌ها را نگه دارید. می‌توانید تمرین لگد زدن را در آب یا بیرون از آب انجام دهید و به انتهای استخری که به سمت آن لگد می‌زنید نگاه کنید.

تخته‌ شنا تخته‌های مستطیلی هستند که از فوم یا پلاستیک ساخته شده‌اند. آن‌ها بالاتنه شناگر را شناور نگه می‌دارند در حالی که شناگر روی تکنیک‌های لگد زدن خود کار می‌کند. شنا فعالیتی است که شامل حرکات موزون دست‌ها و پاها می‌شود. هماهنگی حرکات موزون چهار دست و پا می‌تواند برای مبتدیان کار مفیدی باشد، از این رو، نیاز به یک تخته شنا دارند. آن‌ها به شناگران اجازه می‌دهند تا پاها و باسن را هدف قرار دهند تا در نهایت تکنیک لگد زدن خود را بهبود بخشند. البته، استفاده فقط به مبتدیان محدود نمی‌شود و شناگران متخصص نیز از آن‌ها استفاده می‌کنند، به خصوص آن‌هایی که می‌خواهند پاها را جدا کرده و بدون اینکه مجبور باشند در مورد حرکت بازو خود زحمت بکشند، روی آن‌ها کار کنند.

اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که قصد خرید تخته شنا را دارید، اما با توجه به تنوع زیاد محصولات و قیمت‌ها با خرید این محصول ورزشی ارزشمند به مشکل برخورده‌اید، اصلا نگران نباشید. ما در این مقاله شما را با انواع تخته شنا آشنا کرده و به شما یک سری نکات مهم را که هنگام خرید تخته شنا باید به آن‌ها توجه داشته باشید را به شما آموزش می‌دهیم.

تخته شنا چیست و چه کاربردی دارد؟

تخته شنا یا همان کیک بورد یک کمک شناور برای شناگران است. از یک تخته فوم تشکیل شده که قسمت بالایی بدن را بالای آب نگه می‌دارد. شناگران از کیک بورد برای کمک به رشد پایین تنه و کامل کردن ضربات خود استفاده می‌کنند. شناگران با توانایی‌های مختلف از کیک بورد استفاده می‌کنند. مبتدیان ممکن است از آن‌ها برای کمک به اعتماد به نفس و تعادل بالاتر از سطح آب استفاده کنند. شناگران متخصص ممکن است از کیک بورد برای انجام فعالیت‌های شنای خاص مانند شنای کرال پشت و کرال سینه و همچنین شنای آزاد استفاده کنند.

حتما بخوانید: راهنمای خرید عینک شنا

انواع تخته شنا موجود در بازار:

کیک بوردها بر اساس کاربردشان دسته بندی می شوند. در زیر رایج ترین انواع کیک بورد آورده شده است:

تخته شناهای مخصوص کودکان:

این نوع کیک بوردها برای بچه‌هایی طراحی شده‌اند که تازه شنا را یاد می‌گیرند. آن‌ها کوچکتر از سایر انواع کیک بورد هستند و معمولاً شیارهای انگشت کوچکی دارند تا بچه‌ها به راحتی آن‌ها را در دست نگه دارند.

تخته شناهای تراز:

کیک بردهای تراز دارای شکل مثلثی هستند. طراحی مثلثی آن‌ها باعث می‌شود تا پنج سانتی‌متر زیر آب بروند. اغلب، شناگران خبره از کیک بوردهای تراز برای بهبود وضعیت بدن و وضعیت سر خود استفاده می‌کنند. آن‌ها این کار را با هدف نهایی بهبود زمان دور خود انجام می‌دهند.

کیک بردهای کششی:

از این نوع کیک بوردها می‌توان به عنوان کیک برد و شناور کششی استفاده کرد. این ترکیبی از کیک بورد و شناور کششی است. با کیک بورد کششی، انتقال بین ست‌ها آسان‌تر می‌شود. کیک قرص به بزرگی کیک بوردهای سنتی نیست و دارای انحنای جزئی است که باعث می‌شود در ست‌های کششی به راحتی بین پاها قرار گیرد.

بهترین مارک تخته شنا:

نایک برای کمک به تمرین و بهبود مهارت‌های شناگران، کیک‌ بوردهای شنا با کیفیتی را ارائه می‌کند که با مواد بازیافتی و طرح‌های با کارایی بالا ساخته شده‌اند. لوازم جانبی شنا نایک قطعه‌ای از تجهیزات شنا است که می‌توان از آن به عنوان کیک بورد یا شناور مخصوص شنا استفاده کرد. هنگامی که به عنوان کیک بورد استفاده می‌شود، در حالی که در آب لگد می‌زنید و بازوهای خود را ثابت نگه می‌دارید، بر استحکام هسته و پاهای شما تأکید می‌کند. هنگامی که از آن به عنوان یک شناور کششی استفاده می‌شود و بین پاها قرار می‌گیرد، این وسیله شنا بر روی قدرت و فرم بالای بدن تمرکز می‌کند زیرا پاهای خود را شناور نگه می‌دارید. این کمک آموزشی همه کاره شکلی ساده دارد که موقعیت مناسب بدن را تشویق می‌کند. بعلاوه، اندازه جمع و جوری دارد که حمل و نقل به استخر از آن آسان است.

راهنمای خرید تخته شنا برای بزرگسالان:

اکنون وقت آن است که شما را از طریق راهنمای خرید خود که به خوبی تحقیق شده است آشنا کنیم که برای پیدا کردن کیک‌برد شنای مورد نظر خود برای بزرگسالان به آن‌ها نیاز دارید.

  1. دوام و کیفیت: اگر نگران کیفیت محصول هستید، حتماً مطابقت یا گواهینامه‌های آن را بررسی کنید. داشتن گواهینامه محصول مانند UL یا CE تضمین می‌کند که تولید محصول از شیوه‌های خوبی برخوردار بوده و کیفیت آن مطابق با استانداردها کنترل می‌شود. یک محصول باکیفیت نیز دوام بیشتری دارد. شما باید یک محصول بادوام را انتخاب کنید زیرا می‌تواند شما را از دردسرهای تعمیر یا تعویض نجات دهد و در دراز مدت هم مقرون به صرفه باشد.
  2. ویژگی‌ها و مزایا: این عاملی است که شما یک محصول را برای آن خریداری می‌کنید. بنابراین در اینجا، بخش مهم این است که شما باید ویژگی‌های محصول را ارزیابی کنید تا مطمئن شوید که واقعاً برای شما مفید است. برخی از محصولات دارای ویژگی‌های بسیار زیادی هستند، اما بسیاری از آن‌ها ممکن است بی ارزش باشند. پس چرا برای چیزی هزینه کنید که واقعاً به نفع شما نیست؟ نیازهای خود را مشخص کنید و بر این اساس مناسب ترین محصول را پیدا کنید. اگر فروشنده اجازه می دهد، سعی کنید آن را مطابق با نیاز خود تنظیم کنید.
  3. مقایسه هزینه: هنگام خرید بهترین تخته شنا برای بزرگسالان، مقایسه هزینه عامل مهمی است. ما اغلب بر نمودارهای مقایسه هزینه تأکید می‌کنیم زیرا به شما این امکان را می‌دهد تا قیمت‌های فروشندگان مختلف را مقایسه کنید. چنین نموداری می‌تواند به شما در تصمیم گیری دقیق خرید و یافتن بهترین معامله برای یک محصول کمک کند. از آنجایی که تعادل بین هزینه و سایر عوامل مانند کیفیت، ویژگی‌ها و راحتی بسیار مهم است، مقایسه هزینه‌ها می‌تواند به شما در یافتن رقابتی‌ترین گزینه کمک کند.
  4. خدمات پس از فروش: پس از خرید اولیه، ممکن است برای بسیاری از موارد به خدمات پس از فروش نیاز داشته باشید. مانند راهنمایی در مورد استفاده از محصول یا رفع مشکل. بنابراین مطمئن شوید که سازنده یا فروشنده محصول شما خدمات پس از فروش خوبی ارائه می‌دهد. اگر از پس از خدمات پس از فروش راضی هستید، احتمالاً مشتری راضی و وفاداری خواهید بود که با تبلیغات شفاهی مثبت به افزایش ارزش برند شرکت کمک خواهید کرد. به همین دلیل است که وقتی یک شرکت یا محصول تیم خدمات پس از فروش پاسخگو و ارتباطی نداشته باشد، می‌بینید که بیشترین نقدهای منفی را دریافت می‌کند.
  5. سیاست گارانتی: اگرچه گارانتی نشانه یک محصول معتبر است، بسیاری از محصولات خوب مشمول سیاست گارانتی نمی‌شوند. اما اگر دو انتخاب دارید، که یکی تحت پوشش گارانتی است و دیگری نه، باید با گزینه‌ای که تحت ضمانت است جلو بروید. گارانتی تضمین می‌کند که یک سرویس گواهی شده تعمیر یا تعویض محصول شما را طبق شرایط مندرج در سیاست انجام می‌دهد. برخی از فروشندگان حتی ضمانت بازگشت پول را ارائه می‌دهند که در صورت عدم رضایت محصول در مدت زمان معین، می‌توانید بازپرداخت کامل وجه را دریافت کنید.
  6. بازخورد صادقانه مشتریان: بررسی‌های سنتی به اندازه کافی عمیق نیستند که تصویر واضحی از تجربه کاربر ارائه دهند. آن‌ها در مورد جنبه های خوب و بی اهمیت در مورد جنبه‌های منفی صحبت می‌کنند. اگر محصولی خوب است، باید بگویید خوب است. اما یک بررسی صادقانه باید ناراحتی‌ها را مشخص کند، حتی کوچک‌ترین مواردی که هنگام استفاده از آن به وجود می‌آیند. نکات منفی جزئی احتمالاً شما را از خرید محصول باز نمی‌دارد، اما شما را برای مقابله با آن‌ها را آماده می‌کند. بنابراین همیشه بررسی‌های صادقانه‌ای را بررسی کنید که به جزئیات کوچک توجه می‌کند.

نحوه استفاده صحیح از تخته شنا:

  • برای تمرین لگد با استفاده از کیک بورد، با قرار گرفتن در آب شروع کنید و جلوی کیک بورد را در حالی که بازوهای خود را دراز کرده‌اید نگه دارید. دست‌های خود را روی لبه‌های خمیده در بالا قرار دهید، آرنج‌های خود را روی تخته قرار دهید و پایین کیک بورد را نزدیک زیر بغل خود قرار دهید.
  • دیوار استخر را در حالی که کیک بورد را در جلوی خود کشیده‌اید به جلو فشار دهید و شروع به لگد زدن کنید.
  • در حالی که به جلو حرکت می‌کنید، بدن خود را به صورت افقی نگه دارید و پاهای خود را درست زیر سطح آب نگه دارید.

حتما بخوانید: راهنمای خرید فین شنا

نکاتی که باید قبل از خرید تخته شنا آن‌ها در نظر بگیرید:

در اینجا، در مورد مواردی صحبت خواهیم کرد که باید قبل از فشار دادن دکمه خرید به آن‌ها توجه داشته باشید. از آنجایی که هرکسی نیازهای متفاوتی نسبت به یک محصول دارد، مهم است که بدانیم کدام یک خواسته‌ها را برآورده می‌کند.

  • اندازه: اگر واقعاً به دنبال استخراج مزایای کیک بورد هستید، باید یک کیک بورد با اندازه مناسب داشته باشید. اگرچه یک بزرگسال می‌تواند از کیک بورد به اندازه بچه استفاده کند و بالعکس، تصمیم شما عواقبی خواهد داشت. اگر صفحه شما خیلی بزرگ است، برای حفظ فرم خود با مشکل مواجه خواهید شد. به طور مشابه، اگر کودکی از کیک بوردی به اندازه بزرگسالان استفاده کند، ممکن است به دلیل تخته بزرگ، دچار ناراحتی شانه شود. اندازه ایده آل برای کیک بورد اندازه‌ای است که فضای کافی برای ماندن سر در داخل آب را داشته باشد و زمانی که کیک بورد از بالا نگه داشته می‌شود آرنج روی تخته قرار بگیرد.
  • گرفتن دسته: دسته یا گیره کیک بورد تعیین می‌کند که شناگر چقدر می‌تواند در حین شنا به تخته بچسبد. برای کیک بوردهایی که گیره دارند، دسته به شکل منحنی یا فرورفتگی در کنار تخته است. دستگیره‌ها می‌توانند به شکل دو سوراخ در جایی که انگشتان در آن قرار می گیرند یا تسمه‌هایی برای محکم نگه داشتن دست‌ها در جای خود داشته باشند. کیک بوردهای دسته دار برای بچه‌ها گزینه ارجح هستند زیرا هنگام شنا دستان شما را در جای خود نگه می‌دارند.
  • ماندگاری: شما اغلب به کیک بورد خود نیاز خواهید داشت و مطمئناً سرمایه گذاری تکراری نخواهد بود. بنابراین، مهم است که کیک بردی را خریداری کنید که در برابر سختی‌های استفاده مکرر بدون کاهش چشمگیر کیفیت آن مقاومت کند. عامل اصلی که دوام را تعیین می کند، نوع مواد استفاده شده برای ساخت کیک بورد است. فوم EVA به دلیل مقرون به صرفه بودن رایج ترین ماده‌ای است که برای ساخت کیک بورد استفاده می‌شود. پلی اتیلن با چگالی بالا (HDPE) ماده دیگری است که برای ساخت کیک بورد استفاده می‌شود. آن‌ها بادوام و گرانتر از فوم EVA هستند. همچنین، کیک بورد باید از خطرات طبیعی مانند اشعه ماوراء بنفش در معرض نور خورشید محافظت شود تا دوام آن تضمین شود.
  • ایمنی: قبل از خرید کیک بورد، باید به ویژگی های ایمنی تخته توجه کنید. ویژگی‌های ایمنی مانند خاصیت ضد لغزش نیز باید در نظر گرفته شود.
  • طرح و رنگ: رنگ و طرح از دیگر عواملی است که باید قبل از خرید کیک بورد در نظر بگیرید، به خصوص اگر کیک بورد برای بچه‌ها باشد. کیک‌بردهایی که رنگارنگ و جذاب طراحی شده‌اند، بیشتر از دیگر طرح‌های پایه کیک‌برد، با کودکان طنین‌انداز می‌شوند. جذابیت وسایل شنای جدید علاقه آن‌ها را به یادگیری تحریک می‌کند.

با توجه به نکاتی که گفته شد، می توانید تخته شنا مورد نیاز خود را خریداری نمایید. ما برای سهولت کار شما، لیستی از چند نمونه تخته شنا ارزان، باکیفیت و پرفروش موجود در بازار را جمع آوری کرده ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت نمایید.


۱ تخته شنا مدل ca

تخته شنا مدل ca

مشخصات

  • ضخامت
    ۲ میلی‌متر
  • ابعاد
    ۷۵x7x7 سانتی‌متر
  • وزن
    ۵۰۰ گرم
  • جنس
    چوب کاج
  • کشور تولیدکننده
    ایران
  • تعداد در بسته
    یک عدد

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲ تخته شنا بافوم مدل standard B

تخته شنا بافوم مدل standard B

مشخصات

  • ابعاد
    ۳۶x3x27 میلی‌متر
  • وزن
    ۲۰۰ گرم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳ تخته شنا مدل Professional

تخته شنا مدل Professional

مشخصات

  • ابعاد
    ۶۲x19x10 سانتی‌متر
  • وزن
    ۵۷۰ گرم
  • جنس
    ABS
  • تعداد در بسته
    یک عدد
  • سایر توضیحات
    قابلیت تنظیم تمرکز فشار بر روی عضلات مختلف به صورت کاملا علمی و بر اساس استانداردها – قابلیت تنظیم تمرکز فشار در ۱۴ حالت مختلف

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۴ تخته شنا مدل S10

تخته شنا مدل S10

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۵×۲۶۰×۳۶۰ میلی‌متر
  • وزن
    ۲۲۵ گرم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۵ تخته شنا مدل ۲۰MIL

تخته شنا مدل 20MIL

مشخصات

  • ابعاد
    ۳۸۰x300x20 میلی‌متر
  • وزن
    ۲۵۰ گرم
  • سایر توضیحات
    جنس از نوع فوم eva تاتامی می باشد . طول ۳۸ سانتی متر عرض ۳۰ سانتی متر ضخامت : ۲ سانتیمتر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۶ تخته شنا کد ۹۸۴۴

تخته شنا کد 9844

مشخصات

  • ضخامت
    ۲۰ میلی‌متر
  • ابعاد
    ۶۷x5x7 سانتی‌متر
  • وزن
    ۳۶۰ گرم
  • جنس
    چوب روسی
  • تعداد در بسته
    یک عدد

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۷ تخته شنا آرنا مدل ۱۴۱۵۹۷j

تخته شنا آرنا مدل 141597j

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۳x27x18 میلی‌متر
  • وزن
    ۵۰ گرم
  • سایر توضیحات
    کفی و تخته ی شنا رنگ بدنه کفی : مشکینوار دور کفی :سفیداز برند ارنا سبک فوق العاده خوش دست ساخت کشور مالایسیا

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۸ تخته شنا مدل ۰۰۴۴

تخته شنا مدل 0044

مشخصات

  • ابعاد
    ۳۳x25x3 میلی‌متر
  • وزن
    ۲۵۰ گرم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۹ ماکت دکوری مدل ماشین کلاسیک فولکس با تخته شنا کد ۸۰۰.۱۱.۱۴

ماکت دکوری مدل ماشین کلاسیک فولکس با تخته شنا کد 800.11.14

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۷x7x9.5 سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۰۰ گرم
  • ابعاد بسته‌بندی
    ۱۸x8x11 سانتی‌متر
  • وزن بسته‌بندی
    ۲۵۰ گرم
  • سایر ویژگی‌ها
    فلزی و دست ساز
  • جنس
    فلز

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۰ تخته شنا مدل فوم

تخته شنا مدل فوم

مشخصات

  • ابعاد
    ۳۷x27x3 میلی‌متر
  • وزن
    ۵۰ گرم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۱ تخته شنا کد ۲۲۸

تخته شنا کد 228

مشخصات

  • ابعاد
    ۳۷۰ * ۲۴۰ * ۳۰ میلی‌متر
  • وزن
    ۲۴۷ گرم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۲ تخته شنا کد ۱۴۶۸

تخته شنا کد 1468

مشخصات

  • ابعاد
    ۳۰*۲۸۰*۳۳۰ میلی‌متر
  • وزن
    ۳۰۰ گرم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۳ تخته شنا اینتکس مدل ۵۸۱۶۵NP

تخته شنا اینتکس مدل 58165NP

مشخصات

  • طول
    ۱۱۲ سانتی‌متر
  • عرض
    ۶۲ سانتی‌متر
  • ارتفاع
    ۱۵ سانتی‌متر
  • وزن
    ۰.۶ کیلوگرم
  • مناسب برای
    کودکان ۶ سال به بالا
  • ظرفیت وزنی
    ندارد
  • جنس
    پی‌وی‌سی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۴ تخته شنا مدل باستانی net sport

تخته شنا مدل باستانی net sport

مشخصات

  • ضخامت
    ۲۰ میلی‌متر
  • ابعاد
    ۷۵x7x6 سانتی‌متر
  • وزن
    ۵۵۰ گرم
  • جنس
    چوب سوپر روس
  • تعداد در بسته
    یک عدد

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۵ تخته شنا مدل آموزشی کودک Pro

تخته شنا مدل آموزشی کودک Pro

مشخصات

  • ابعاد
    ۵۵x35x11 میلی‌متر
  • وزن
    ۱۵۲ گرم
  • سایر توضیحات
    تخت شنا آموزشی به همراه بندقابل تنظیم برای قرارگیری کودک جهت شناورماندن کودک روی آبحرکت روی آب و یادگیری شنا برای کودکمدل ضد شوکینگ برای پرش و شنا در آب

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۶ دیسک آب درمانی شنا پاندا مت مدل تخته ای نودل مجموعه دو عددی

دیسک آب درمانی شنا پاندا مت مدل تخته ای نودل مجموعه دو عددی

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۸۰x180x280 میلی‌متر
  • وزن
    ۱۸۰ گرم
  • سایر توضیحات
    قابل استفاده به عنوان تخته شنا و دمبلبرند پاندا مت

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۷ تخته شنا مدل Rainbow

تخته شنا مدل Rainbow

مشخصات

  • ابعاد
    ۳۶x38x3 میلی‌متر
  • وزن
    ۲۴۰ گرم
  • سایر توضیحات
    – سبک- ضخامت و استحکام مناسب- دارای دو شیار جهت گرفتن با دست- مناسب برای استفاده همه رده های سنی- قابل شستشو

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۸ تخته شنا مدل کمند کد ۴۰

تخته شنا مدل کمند کد 40

مشخصات

  • ابعاد
    ۵۷x27x4 میلی‌متر
  • وزن
    ۹۵ گرم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۹ تخته شنا مدل DOLPHIN

تخته شنا مدل DOLPHIN

مشخصات

  • ابعاد
    ۳۰۰x220x30 میلی‌متر
  • وزن
    ۲۰۰ گرم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۰ تخته شنا مدل ef55

تخته شنا مدل ef55

مشخصات

  • ابعاد
    ۴۰۰x280x25 میلی‌متر
  • وزن
    ۲۳۰ گرم
  • سایر توضیحات
    سبک – ضخامت و استحکام مناسب – دارای دو شیار جهت گرفتن با دست – مناسب برای استفاده همه رده های سنی – قابل شستشو

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۱ تخته شنا مدل ۰۰۲

تخته شنا مدل 002

مشخصات

  • ابعاد
    ۳۸۰x260x40 میلی‌متر
  • وزن
    ۲۷۰ گرم
  • سایر توضیحات
    رنگ بندی متنوع و شادقابلیت معلق ماندن و شناوری بالا با تحمل وزن شناگرداشتن دستگیره جهت دستقطر بالا که باعث شناوری بیشتر روی آب می گرددابعاد استاندارد و مناسب تخته شنا

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۲ تخته شنا کد T9844

تخته شنا کد T9844

مشخصات

  • ابعاد
    ۶۷x5x7 سانتی‌متر
  • وزن
    ۳۶۰ گرم
  • جنس
    چوب روسی
  • تعداد در بسته
    یک عدد

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۳ تخته شنا مدل TS110

تخته شنا مدل TS110

مشخصات

  • ابعاد
    ۳۷۰x270x25 میلی‌متر
  • وزن
    ۲۰۰ گرم
  • سایر توضیحات
    – مناسب برای آموزش شنا- دارای ضخامت ۲.۵ سانتی‌متری

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۴ تخته شنا تامکس مدل ۰۱

تخته شنا تامکس مدل 01

مشخصات

  • ابعاد
    ۳۶۰×۲۷۰ میلی‌متر
  • وزن
    ۲۳۲ گرم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۵ میله و تخته شنا مدل PUSH-UP

میله و تخته شنا مدل PUSH-UP

مشخصات

  • ابعاد
    ۶۴x19x2 سانتی‌متر
  • وزن
    ۷۵۰ گرم
  • جنس
    پلاستیک
  • تعداد در بسته
    یک عدد

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۶ تخته شنا صنایع چوبی حمیم کد Tibo

تخته شنا صنایع چوبی حمیم کد Tibo

مشخصات

  • ابعاد
    ۸۰x6x7 سانتی‌متر
  • وزن
    ۸۰۰ گرم
  • جنس
    چوب
  • کشور تولیدکننده
    ایران
  • تعداد در بسته
    یک عدد

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

امیدواریم این مطلب اطلاعات کافی را برای خرید تخته شنا در اختیار شما قرار دهد. سوالات خود را می توانید از طریق فرم ارسال دیدگاه ها با ما در میان بگذارید.

در ادامه بیشتر بخوانید: راهنمای خرید زیرسیگاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا