کوه‌نوردی و کمپینگمردانه

راهنمای خرید و معرفی انواع بوت مردانه زیبا و بادوام+قیمت روز

معرفی انواع بوت مردانه ارزان و باکیفیت، به همراه نکات مهم هنگام خرید بوت مردانه

یکی از پوشاک مهم و ضروری در آقایان بوت مردانه است. بوت یا همان چکمه به کفشی گفته می‌شود که دارای ساقه کوتاه یا بلند باشد. بوت مردانه معمولا در فصل پاییز و زمستان بیشتر از سایر فصل‌های سال پوشیده می‌شود. خیلی از افراد برای ورزش کوهنوردی از بوت مردانه استفاده می‌کنند، زیرا بوت به علت داشتن ساقه از پیچ خوردگی و شکستن مچ پا جلوگیری می‌کند. اگر نگاهی به کفش‌های مخصوص کوهنوردی بیاندازید متوجه می‌شوید که همگی دارای ساق کوتاه یا بلند هستند. به همین علت است که از بوت مردانه به عنوان کفش کوهنوردی هم می‌توان استفاده کرد.

آقایانی که به تیپ و استایل خود اهمیت می‌دهند، باید از کفش خود غافل نشوند، زیرا یک کفش مناسب می‌تواند قد شما را بلندتر و استایل شما را زیبا تر جلوه دهد. پس می‌توان نتیجه گرفت که کفش یکی از با اهمیت‌ترین پوشاک مخصوص آقایان است و هنگام خرید آن باید نهایت دقت را داشته باشید. همچنین کفش روی سلامتی شما تاثیر مستقیم دارد به طوری که قدیمی‌ها و پزشکان امروزی پا را به عنوان قلب دوم بدن انسان معرفی کرده‌اند. به همین دلیل باید به سلامت قلب دوم خود اهمیت بیشتری بدهید. سلامتی پای شما می‌تواند در سلامتی بدن و طول عمر بیشتر شما تاثیر مستقیم داشته باشد.

اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که به سلامت خود اهمیت می‌دهند و قصد خرید بوت مردانه دارید، اما با توجه به تنوع زیاد مدل‌ها و قیمت‌ها با خرید این نوع کفش با مشکل مواجه شده‌اید، اصلا نگران نباشید. سایت کیمیک در این مقاله به شما انواع بوت مردانه را معرفی کرده و به شما نکات مهمی را که هنگام خرید بوت مردانه باید به آن‌ها توجه داشته باشید را آموزش می‌دهد.

بوت‌مردانه چیست؟

بوت یا چکمه مردانه یا همان la botte کلمه‌ای فرانسوی است که به نوعی از کفش مردانه اطلاق می‌شود که علاوه بر پوشاندن پا قادر به پوشش دادن مچ‌پا نیز هست. برخی از بوت‌ها تا زیر زانو و برخی دیگر تا ران امتداد دارند. معمولا بوت از پیچ خوردگی پا جلوگیری می‌کند خیلی از افراد به علت اینکه تمام قسمت پا را گرم نگهداری می‌کند از آن به عنوان کفش زمستانی و پاییزه استفاده می‌کنند. در زمان‌های گذشته از بوت برای نیروهای نظامی و اسب سواران استفاده می‌شد اما امروزه در صنعت مد و پوشاک اهمیت زیادی پیدا کرده و به عنوان یک کفش رایج بین همگان استفاده می‌شود.

حتما بخوانید: راهنمای خرید سویشرت مردانه

پیشینه تاریخی بوت یا چکمه:

با توجه به شواهدی که از نقاشی‌های یک غار تاریخی در کشور اسپانیا یافت شد، تصویری از یک زن و مرد دیده می‌شود که چکمه‌هایی از جنس چرم با خز به پا دارند که این شواهد تاریخی ثابت می‌کند اولین استفاده بشر از بوت مربوط به ۱۸ هزار سال قبل از میلاد مسیح بوده است. تعدادی نقاشی باستانی هم در کشور روسیه پیدا شد که نشان می‌دهد چکمه در گذشته هم وجود داشته و به شکل بوت‌های امروزی بوده است. تنها تفاوتی که با بوت‌های امروزی داشتند، در نوع کفه، ساق و رویه آن‌ها بود که به صورت جداگانه به هم دوخته می‌شد.

ویژگی‌های بوت مردانه خوب و باکیفیت:

  1. دوخت بوت یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های آن است به طوری که یک بوت با دوخت خوب می‌تواند سال‌های سال برای شما کار کند.
  2. بوت را معمولا در فصل پاییز و زمستان استفاده می‌کنند، بنابراین باید از پارچه ضد آب ساخته شود تا از ورود آب به درون کفش جلوگیری نماید.
  3. در فصل زمستان دمای هوا خیلی کاهش پیدا می‌کند و در برخی مواقع حتی به زیر صفر درجه هم می‌رسد. پس بوت مورد نظر شما باید دارای جنس داخلی راحت و خیلی گرم باشد.
  4. رویه کفش هم از اهمیت زیادی برخوردار است، رویه بوت مورد نظر شما باید در برابر ترک خوردن و سائیده شدن به خوبی از خود مقاومت نشان دهد. زیرا اولین قسمتی که از بوت دچار آسیب دیدگی می‌سود رویه آن می‌باشد.
  5. کف بوت قسمتی است که باید بیشترین میزان نرمی و انعطاف را داشته باشد. کف یا همان زیره کفش باید دارای استوک مناسبی باشد تا از لیز خوردن پای شما جلوگیری نمایید. همچنین قادر به خنثی نمودن ضربه از زمین به کف پای شما باشد.
  6. اندازه ساقه بوت از اهمیت بالایی برخوردار است. اگر بوت را برای کوهنوردی می‌خواهید، باید ساقه آن به اندازه‌ای باشد که از مچ پا در مقابل پیچ خوردن ناگهانی محافظت نماید‌.

انواع بوت مردانه:

  • بوت‌مردانه چلسی: یکی از بهترین مدل‌های بوت مردانه است که شما می‌توانید با اطمینان کامل آن را خریداری نمایید. در قسمت ساق این کفش کش دوخته شده که می‌تواند یکی از راه‌های تشخیص این مدل باشد. کش کنار ساقه این امکان را به شما می‌دهد که به راحتی آن را بپوشید همچنین پا نیز در آن بیشتری میزان راحتی را داشته باشد.
  • بوت‌مردانه تیمبرلند: این کفش مناسب فصل پاییز و زمستان است و جزو یکی از زیباترین بوت‌های مردانه می‌باشد. این بوت را می‌توان به عنوان محبوب‌ترین برند تولید کننده بوت مردانه معرفی کرد. این مدل در رنگ‌های مختلف تولید می‌شود اما رنگ عسلی محبوت‌تر از سایر رنگ‌هاست. راه تشخیص این مدل بوت مردانه از سایر بوت‌ها بالشتک مشکی آن است.
  • بوت‌مردانه کویری: اگر به دنبال یک بوت پاییزی مناسب هستید، بهترین گزینه است. این مدل بوت مردانه در ابتدا برای سربازان استفاده می‌شد. اما به مرور زمان برای استفاده عموم مردم مورد استفاده قرار گرفت و همه‌گانی شد. این بوت مناسب موقعیت‌های نیمه رسمی مانند دانشگاه و محل کار است. این کفش را از جنس جیر و زیره پلاستیکی آن می‌توان از سایر مدل‌ها تشخیص داد و شناسایی کرد.
  • بوت‌مردانه بروگ: در واقع این مدل شباهت زیادی به کفش‌های رسمی مردانه دارد، زیرا سطح این کفش به وسیله طرح‌های زیبا تزئین می‌شود. یکی از راه‌های تشخیص بوت بروگ همین طرح‌های روی بوت است. ساق این کفش تا بالای مچ پا امتداد دارد و دارای بند می‌باشد به همین دلیل جزو کفش‌های اسپورت و رسمی قرار میگیرد و در هرکجا می‌توان از آن استفاده کرد.
  • بوت‌مردانه ایمنی: این مدل به کفش کار و ایمنی هم معروف می‌باشد. از این مدل در محیط کاری پرخطر برای محافظت از پا استفاده می‌شود. این مدل بسته به نوع و محل کار شما انواع مختلفی دارد. شما می‌توانید بسته به نوع کار و خطراتی که پیش روی شما قرار دارد یکی از آن‌ها را انتخاب نمایید. از مهم‌ترین ویژگی کفش‌های کار می‌توان به زیره مقاوم و حافظت فولادی از انگشتان پا اشاره کرد.
  • بوت‌مردانه بلند بند‌دار: این مدل بوت معمولا از جنس چرم طبیعی ساخته می‌شود و به پوتین نظامی معروف است. به علت اینکه ساقه آن بسیار بلند است و تا ساق پا امتداد دارد و بند آن را می‌توان تا ساق پا محکم کرد‌. از مهم‌ترین ویژگی بوت‌های نظامی می‌توان به داشتن زیره مقاوم یک کفش مفید برای کوهنوردی به حساب می‌آیند. درآوردن و پوشیدن آن‌ها مقداری دشوار است به همین دلیل برای استفاده روزانه مناسب نیستند.
  • بوت‌مردانه مخصوص پیاده‌روی: این مدل بوت از تمام قسمت‌های پا محافظت می‌کند و به علت داشتن استحکام، مقاومت بالا و انعطاف‌پذیری قابل قبول بهترین گزینه برای پیاده روی محسوب می‌شود. این مدل را به علت شباهتی که به کفش ایمنی دارد می‌توان شناسایی کرد، البته این مدل مطابق با سلیقه و مد روز طراحی می‌شود‌. از این مدل بوت مردانه می‌توان در شرایط آب و هوایی مختلف استفاده کرد و به دلیل اسپورت بودن می‌توانید آن را روی شلوار جین استفاده نمایید.
  • بوت‌مردانه زمستانی: همان طور که از نامش پیداست مناسب فصل زمستان و سرما طراحی شده و از پاهای شما در سرمای شدید هوا به خوبی محافظت می‌کند. در واقع بهترین نوع بوت زمستانی همان بوت مخصوص پیاده روی است. زیرا استوک‌دار بوده و مانع از لیز خوردن شما روی سطح یخ و برف می‌شود. البته از بوت‌های ساق بلند بند‌دار هم می‌توانید به عنوان بوت زمستانی استفاده نمایید. بوت زمستانی بهتر است ضد آب بوده و پاهای شما را در برابر سرما به خوبی محافظت کند.

بوت مردانه را از کجا خریداری کنیم:

شما در کل بوت مردانه را به دو روش بیشتر نمی‌توانید خریداری نمایید. یکی به صورت حضوری به فروشگاه‌های کفش فروشی مراجعه کرده و به صورت حضوری از بین مدل‌هایی که به علت کمبود فضا تنوع مدل زیادی هم ندارند یکی را انتخاب و خریداری نمایید. پیشنهاد می‌کنم از خرید حضوری اجتناب کنید. زیرا به علت اینکه بیشتر فروشگاه‌های کفش مردانه اجاره‌ای هستند و معمولا کرایه سنگینی هم به مالک مغازه پرداخت می‌کنند قیمت کفش را گران‌تر از نرخ واقعی می‌گذارند تا علاوه بر سود خود کرایه مغازه آخر ماه را هم جور کنند. پیشنهاد می‌کنم از فروشگاه آنلاین و معتبر خرید کنید تا علاوه بر مشاهده حجم زیادی از مدل‌ها و قیمت‌ها بوت مردانه مورد نظر خود را ارزان‌تر هم خریداری نمایید. لازم به ذکر است این فروشگاه‌ها جنس فروخته شده خود را هم پس گرفته و هم تعویض می‌کنند. پس با خیالی آسوده می‌توانید در منزل خود بوت مورد نظر را سفارش دهید و در صورت عدم رضایت تا ۷ روز می‌توانید جنس مربوطه را مرجوع نمایید.

بهترین مارک بوت مردانه:

اینکه بخواهیم تنها یک برند خاص را به عنوان بهترین مارک بوت مردانه معرفی کنیم. این کار بیشتر جنبه تبلیغاتی دارد تا معرفی یک محصول خاص و به دلیل اینکه وظیفه اصلی سایت ما راهنمای خرید و معرفی محصول است این کار را انجام نمی دهیم و به جای معرفی یک برند لیستی از بهترین برندهای تولید کننده بوت مردانه را به شما عزیزان معرفی می‌کنیم. در صورت تمایل می‌توانید به انتهای مطلب مراجعه کرده و از میان لیستی از بهترین مارک‌های بوت مردانه یکی را انتخاب و از فروشگاه اینترنتی معتبر خریداری نمایید.

  • بوت‌مردانه تیمبرلند
  • بوت‌مردانه اکو
  • بوت‌مردانه اسنوبرد
  • بوت‌مردانه کولورادو
  • بوت‌مردانه کلمبیا
  • بوت‌مردانه اسکچرز
  • بوت‌مردانه پادوس
  • بوت‌مردانه هامتو
  • بوت‌مردانه دماوند
  • بوت‌مردانه شیما
  • بوت‌مردانه ترکان
  • بوت‌مردانه آدیداس
  • بوت‌مردانه پاراشوت
  • بوت‌مردانه آندر آمور
  • بوت‌مردانه سنگام
  • بوت‌مردانه بارسلون
  • بوت‌مردانه شاهین
  • بوت‌مردانه هارلی دیویدسون

حتما بخوانید: راهنمای خرید پولوشرت مردانه

نکات مهم هنگام خرید بوت مردانه:

  1. قیمت بوت: مهم‌ترین و اولین نکته‌ای که هنگام خرید بوت باید به آن توجه داشته باشید، قیمت آن می‌باشد. قیمت نقش مهمی در انتخاب ایفا می‌کند. قبل از هر کاری میزان بودجه را برای خرید بوت مشخص کنید. با مشخص شدن مقدار بودجه مدل‌هایی که در محدوده قیمتی شما قرار ندارند از انتخاب شما حذف شده و انتخاب برایتان آسان می‌شود.
  2. نوع بوت: بوت‌مردانه انواع مختلفی دارد، همان طور که در ابتدای مطلب نیز به آن اشاره شد، انتخاب نوع بوت بستگی به سلیقه و نوع استفاده شما از کفش دارد. اگر بوت را برای کار می‌خواهید بوت ایمنی بخرید، اگر برای ورزش می‌خواهید بوت پیاده‌روی و کوهنوردی گزینه مناسبی است. برای استفاده روزمره هم بوت‌های مختلفی وجود دارد که در ابتدای مطلب تک تک آن را به صورت کامل توضیح دادیم. می‌توانید با مراجعه به قسمت مربوطه آن‌ها را انتخاب و خریداری نمایید.
  3. ساقه بوت: تفاوت کفش با بوت در داشتن ساقه است. معمولا بوت دارای ساقه کوتاه، متوسط و بلند است. برای زمستان بوت‌های ساق بلند مناسب هستند و برای ورزش و کوهنوردی بوت ساقه متوسط زیرا مچ پای شما هم محافظت می‌شود و حین ورزش و کوهنوردی پیچ نمی‌خورد. پوت‌های ساق کوتاه هم مناسب تیپ اسپورت و رسمی می‌باشند. اگر به اندازه ساق بوت توجه نکنید در آینده با مشکل بزرگی مواجه می‌شوید و ممکن است اصلا از بوت مورد نظر استفاده نکنید.
  4. نوع باز و بسته شدن: بوت در کل به سه صورت باز و بسته می‌شود که عبارتند از: بند، کش و زیپ. بوت‌های بنددار معمولا به سختی باز و بسته می‌شوند و برای استفاده روزانه مناسب نیستند. بوت‌های کش‌دار به راحتی پوشیده می‌شوند و پا درون این بوت‌ها بیشتر احساس راحتی می‌کند. بوت‌های زیپ‌دار هم مناسب بوده اما به علت اینکه زیپ آن‌ها یا گیر می‌کند و یا پاره می‌شود را به شما توصیه نمی‌کنیم. بوت‌های کش‌دار هم برای ورزش مناسب نیستند پیشنهاد می‌کنم برای ورزش از بوت بنددار استفاده کنید.
  5. جنس رویه: جنس رویه بوت باید ضد آب بوده و علاوه بر آن قابلیت گردش هوا را هم داشته باشد. رویه کفش بیشتر از سایر قسمت‌ها در معرض سایش و پاره شدن قرار دارد، بنابراین شما باید جنس محکم و مقاومی را انتخاب کنید. چرم طبیعی جنس مناسبی است فقط قیمت آن مقداری گران است که شما می‌توانید از مدل‌های برزنت ضد آب را انتخاب نمایید زیرا علاوه بر مقاومت بالا قابلیت گردش هوا را دارند و از قیمت مناسبی هم برخوردارند.
  6. استوک بوت: به عاج‌های کف بوت استوک می‌گویند که باعث چسبندگی با بوت با زمین می‌شود. اگر بوت را برای برف و یخ می‌خواهید استوک‌های فلزی و استوک بلند بهترین گزینه هستند زیرا به چسبندگی بیشتر با سطح کمک می‌کنند. در بوت‌های رسمی و مناسب پیاده روی استوک نقش چندانی ندارد اما برای خرید بوت‌های ورزشی و کوهنوردی حتما به نوع استوک بوت توجه داشته باشید.
  7. جنس زیره بوت: زیره بوت نباید خیلی خشک و نه خیلی نرم باشد زیرا زیره خشک بعد از مدتی شکسته می‌شود و کارایی لازم را ندارد و زیره خیلی نرم باعث می‌شود ضربه زیادی از طرف زمین به کف پای شما وارد شود. به همین علت زیره کفش باید حالت اعتدال داشته باشد. افراد حرفه‌ای همیشه موقع خرید بوت به انعطاف پذیری زیره کفش دقت زیادی می‌کنند.

روش نگهداری از بوت مردانه:

  • از قرار دادن بوت زیر نور مستقیم خورشید خودداری کنید، زیرا علاوه بر ایجاد پوسیدگی در زیره موجب خشک شدن و ترک برداشتن بوت می‌شود به خصوص اگر جنس آن چرم طبیعی باشد.
  • اگر جنس زیره بوت شما نرم و انعطاف‌پذیر است در مسیرهای داره سنگ ریزه و صخره حرکت نکنید زیرا باعث از بین رفتن زیره کفش می‌شود.
  • از عبور کردن با بوت درون آب رودخانه پرهیز کنید. زیرا خیلی از قسمت‌های بوت به وسیله چسب به هم متصل شده‌اند و در اثر تماس با آب پاره می‌شوند.
  • زمانی که بوت شما کثیف می‌شود آن را شستشو ندهید به خصوص اگر چرمی باشد. بهتر است با مقداری مایع لباسشویی و یک مسواک کهنه روی بوت را تمیز کرده و با پارچه تمیز خشک کنید.

با توجه به نکاتی که گفته شد، می توانید بوت مردانه مورد نظر خود را خریداری نمایید. ما برای سهولت کار شما، لیستی از چند نمونه بوت مردانه ارزان، باکیفیت و پرفروش موجود در بازار را جمع آوری کرده ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت کنید.


۱ بوت مردانه جک اند جونز مدل ۱۲۱۹۰۲۳۲

بوت مردانه جک اند جونز مدل  12190232

مشخصات

  • جنس
    چرم طبیعی
  • جنس زیره
    ترموپلاستیک پلی اورتان (TPU)
  • نحوه بسته شدن کفش
    زیپی
  • ارتفاع پاشنه
    سه سانتی‌متر
  • ارتفاع ساق
    ۲۰ سانتی‌متر
  • نگهداری
    لطفا قبل از استفاده به این بوت مردانه یکبار بطور کامل واکس (روغن مخصوص چرم ) زده شود که طول عمر آن را چند برابر میکند ، پیشنهاد میشود بعد از هر بار مصرف با دستمال نیمه مرطوب تمیز و بعد چندبار استفاده از واکس مخصوص استفاده شود. لطفا از شستشو با آب ، مواد شیمیایی ، مواد سفید کننده وتمیز کننده خودداری شود.
  • کد کالای محصول
    ۱۲۱۹۰۲۳۲
  • کشور مبدا برند
    دانمارک
  • کشور تولید کننده
    پاکستان

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲ بوت مردانه مدل چریکی

بوت مردانه مدل چریکی

مشخصات

  • جنس
    الیاف مصنوعی
  • جنس زیره
    مواد مصنوعی
  • نحوه بسته شدن کفش
    بندی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳ بوت مردانه مدل چریکی کد ۰۰۱

بوت مردانه مدل چریکی کد 001

مشخصات

  • جنس
    جیر
  • جنس زیره
    لاستیک
  • نحوه بسته شدن کفش
    بندی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۴ بوت مردانه نسیم مدل هامبورگ کد NSM 7015

بوت مردانه نسیم مدل هامبورگ کد NSM 7015

مشخصات

  • جنس
    اشبالت
  • جنس زیره
    پلی اورتان
  • نحوه بسته شدن کفش
    زیپی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۵ بوت مردانه نسیم مدل هامبورگ کد NSM 7015

بوت مردانه نسیم مدل هامبورگ کد NSM 7015

مشخصات

  • جنس
    اشبالت
  • جنس زیره
    پلی اورتان
  • نحوه بسته شدن کفش
    زیپی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۶ بوت مردانه مدل ۲۵۴۰۰۵۰۳۵ طرح کاتر پیلار رنگ مشکی مات

بوت مردانه مدل 254005035 طرح کاتر پیلار رنگ مشکی مات

مشخصات

  • جنس
    چرم مصنوعی
  • جنس زیره
    پلی اورتان
  • نحوه بسته شدن کفش
    بندی
  • جزئیات
    بوت مردانهطرح CATجنس رویه از چرم مصنوعی کوبازیر چسبکفی دوبل قابل تعویض
  • نگهداری
    با استفاده از دستمال نرم و مرطوب تمیز شود. استفاده از واکس بلامانع است.

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۷ بوت مردانه مدل ۱۵۶

بوت مردانه مدل 156

مشخصات

  • جنس
    اشبالت
  • جنس زیره
    لاستیک
  • نحوه بسته شدن کفش
    بندی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۸ بوت مردانه پاما مدل EON کد ۳-G1066

بوت مردانه پاما مدل EON کد 3-G1066

مشخصات

  • جنس
    چرم مصنوعی
  • جنس زیره
    لاستیک
  • نحوه بسته شدن کفش
    بندی
  • جزئیات
    – ارتفاع ساق تا بالای مچ پا- نحوه بسته شدن از طریق بند
  • کد کالای محصول
    Cream-G1066
  • کشور تولید کننده
    ایران

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۹ بوت مردانه کرمانی مدل تمام چرم دستدوز کد ۶۳۷ رنگ قهوه ای

بوت مردانه کرمانی مدل تمام چرم دستدوز کد 637 رنگ قهوه ای

مشخصات

  • جنس
    چرم طبیعی
  • جنس زیره
    چرم طبیعی
  • نحوه بسته شدن کفش
    زیپی
  • جزئیات
    رویه و آستر این کفش چرم طبیعی بوده و کفی هفت لایه دست ساز این مدل نیز با چرم طبیعی گاوی بصورت انحصاری تولید شده و دارای لایه سازگار با خارپاشنه و بالشتک گردش هوا میباشد، که با کاهش فشار وارده و ایجاد حالت ارتجاعی هنگام راه رفتن از آسیب به زانو ها و ستون فقرات جلوگیری میکند.
  • ارتفاع پاشنه
    چهار سانتی‌متر
  • ارتفاع ساق
    ۲۰ سانتی‌متر
  • نگهداری
    جهت نگهداری گرد و خاک روی کفش را با دستمال نم دار بگیرید و سپس با واکس جامد پارافین دار قهوه ای یا بیرنگ رویه آن را واکس بزنید .
  • کد کالای محصول
    ۶۰۱۰۱
  • کشور تولید کننده
    ایران

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۰ بوت مردانه چرم تبریز مدل پاراشوت رنگ خاکی

بوت مردانه چرم تبریز مدل پاراشوت رنگ خاکی

مشخصات

  • جنس
    برزنت
  • جنس زیره
    پلی اورتان
  • نحوه بسته شدن کفش
    بندی
  • جزئیات
    رویه از چرم جیر گاوی(پرزدار طبیعی) اعلا تبریز و برزنت ضد آبآستری پارچه رطوبت گیر و ضد تعریق راشل اسپیسر (آنتی میکروبیال)کفی طبیزیره طبی آجدار ، منعطف و سبک از جنس پلی یورتان(PU) با مواد اولیه ایتالیایی(تزریق مستقیم)
  • نگهداری
    با دستمال مرطوب یا واکس مخصوص جیر و نبوک (ترجیحا خارجی) تمیز گردد.
  • کشور مبدا برند
    ایران
  • کشور تولید کننده
    ایران

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۱ بوت مردانه پاما مدل N1N کد ۲-G1091

بوت مردانه پاما مدل N1N کد 2-G1091

مشخصات

  • جنس
    الیاف مصنوعی
  • جنس زیره
    پلی اورتان
  • نحوه بسته شدن کفش
    یکسره
  • جزئیات
    – پوشش خزدار داخلی- مناسب فصل گرم- مقاومت در برابر نفوذ آب
  • کشور تولید کننده
    ایران

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۲ بوت مردانه مدل سهند JB1502-2

بوت مردانه مدل سهند JB1502-2

مشخصات

  • جنس
    اشبالت
  • جنس زیره
    پلی اورتان
  • نحوه بسته شدن کفش
    بندی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۳ بوت مردانه مدل قارتال۲

بوت مردانه مدل قارتال2

مشخصات

  • جنس
    چرم
  • جنس زیره
    پلی اورتان
  • نحوه بسته شدن کفش
    زیپی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۴ بوت مردانه نسیم مدل هامبورگ کد GH

بوت مردانه نسیم مدل هامبورگ کد GH

مشخصات

  • جنس
    اشبالت
  • جنس زیره
    پلی اورتان
  • نحوه بسته شدن کفش
    بندی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۵ بوت مردانه مدل ماهور SH1501

بوت مردانه مدل ماهور SH1501

مشخصات

  • جنس
    اشبالت
  • جنس زیره
    پلی اورتان
  • نحوه بسته شدن کفش
    بندی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۶ بوت مردانه بهشتیان مدل چارلز کد ۲۲۵۱۰

بوت مردانه بهشتیان مدل چارلز کد 22510

مشخصات

  • جنس
    چرم طبیعی
  • جنس زیره
    پلی اورتان
  • نحوه بسته شدن کفش
    بندی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۷ بوت مردانه سرزمین چرم مدل ۷۰۰۷

بوت مردانه سرزمین چرم مدل 7007

مشخصات

  • جنس
    چرم طبیعی
  • جنس زیره
    نیولایت
  • نحوه بسته شدن کفش
    زیپی
  • نگهداری
    – برای پاک کردن چرم از هیچگونه حلال و مواد شیمیایی استفاده نکنید.- از اسپری کردن عطر و ادکلن و الکل روی چرم خودداری فرمایید زیرا باعث تغییر رنگ چرم میشود.- جهت تمیز شدن محصول از واکس معمولی یا بی رنگ استفاده شود.
  • کد کالای محصول
    ۱۷۷۰۰۷
  • کشور مبدا برند
    ایران
  • کشور تولید کننده
    ایران

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۸ بوت مردانه مدل سهند JB1502

بوت مردانه مدل سهند JB1502

مشخصات

  • جنس
    اشبالت
  • جنس زیره
    پلی اورتان
  • نحوه بسته شدن کفش
    بندی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۹ بوت مردانه نسیم مدل الوند تیلور کد tylor

بوت مردانه نسیم مدل الوند تیلور کد tylor

مشخصات

  • جنس
    پلی استر
  • جنس زیره
    ترموپلاستیک پلی اورتان (TPU)
  • نحوه بسته شدن کفش
    چسبی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۰ بوت مردانه مدل GR2023

بوت مردانه مدل GR2023

مشخصات

  • جنس
    چرم طبیعی
  • جنس زیره
    لاستیک
  • نحوه بسته شدن کفش
    زیپی
  • ارتفاع ساق
    ۳۰ سانتی‌متر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۱ بوت مردانه پاما مدل KT کد ۲-G1078

بوت مردانه پاما مدل KT کد 2-G1078

مشخصات

  • جنس
    چرم مصنوعی
  • جنس زیره
    پلی اورتان
  • نحوه بسته شدن کفش
    بندی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۲ بوت مردانه مدل SANG-TM کد ۷۹۸۹

بوت مردانه مدل SANG-TM کد 7989

مشخصات

  • جنس
    چرم مصنوعی
  • جنس زیره
    پلی اورتان
  • نحوه بسته شدن کفش
    بندی
  • کشور تولید کننده
    ایران

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۳ بوت مردانه کد ۳۴

بوت مردانه کد 34

مشخصات

  • جنس
    جیر
  • جنس زیره
    لاستیک
  • نحوه بسته شدن کفش
    بندی
  • ارتفاع پاشنه
    تخت
  • ارتفاع ساق
    ۱۰ سانتی‌متر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۴ بوت مردانه چرم مشهد مدل j2646-001

بوت مردانه چرم مشهد مدل j2646-001

مشخصات

  • جنس
    چرم طبیعی
  • جنس زیره
    پلی اورتان
  • نحوه بسته شدن کفش
    بندی
  • ارتفاع ساق
    ۱۴ سانتی‌متر
  • کشور مبدا برند
    ایران
  • کشور تولید کننده
    ایران

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۵ بوت مردانه آلدو مدل MONDTR001001043

بوت مردانه آلدو مدل MONDTR001001043

مشخصات

  • جنس
    چرم طبیعی
  • جنس زیره
    ترموپلاستیک پلی اورتان (TPU)
  • نحوه بسته شدن کفش
    بندی
  • ارتفاع پاشنه
    سه و نیم سانتی‌متر
  • ارتفاع ساق
    ۲۰ سانتی‌متر
  • نگهداری
    از واکس مخصوص استفاده شود با دستمال مرطوب تمیز شود شستشو نشود
  • کشور مبدا برند
    کانادا
  • کشور تولید کننده
    ترکیه

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۶ بوت مردانه چرم مشهد مدل j6204-001

بوت مردانه چرم مشهد مدل j6204-001

مشخصات

  • جنس
    چرم طبیعی
  • جنس زیره
    پلی اورتان
  • نحوه بسته شدن کفش
    کشی
  • ارتفاع ساق
    ۱۶ سانتی‌متر
  • کشور مبدا برند
    ایران
  • کشور تولید کننده
    ایران

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۷ بوت مردانه چرم مشهد مدل j6200-001

بوت مردانه چرم مشهد مدل j6200-001

مشخصات

  • جنس
    چرم طبیعی
  • جنس زیره
    پلی اورتان
  • نحوه بسته شدن کفش
    بندی
  • کشور مبدا برند
    ایران
  • کشور تولید کننده
    ایران

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۸ بوت مردانه پاراشوت مدل E30

بوت مردانه پاراشوت مدل E30

مشخصات

  • جنس
    الیاف مصنوعی
  • جنس زیره
    پلی اورتان
  • نحوه بسته شدن کفش
    زیپی
  • نگهداری
    جهت نظافت از برس تمیز کننده و اسپری بی رنگ استفاده شود.
  • کشور تولید کننده
    چین

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۹ بوت مردانه مدل چرم طبیعی پاراشوت کد Kh300

بوت مردانه مدل چرم طبیعی پاراشوت کد Kh300

مشخصات

  • جنس
    چرم طبیعی
  • جنس زیره
    ترموپلاستیک پلی اورتان (TPU)
  • نحوه بسته شدن کفش
    بندی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳۰ بوت مردانه مدل سهند JB1502-3

بوت مردانه مدل سهند JB1502-3

مشخصات

  • جنس
    اشبالت
  • جنس زیره
    پلی اورتان
  • نحوه بسته شدن کفش
    بندی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳۱ بوت مردانه مدل ST-21

بوت مردانه مدل ST-21

مشخصات

  • جنس
    چرم طبیعی
  • جنس زیره
    پلی اورتان
  • نحوه بسته شدن کفش
    زیپی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳۲ بوت مردانه نسیم مدل زاگرس کد ۲-۲۶۸۱

بوت مردانه نسیم مدل زاگرس کد 2-2681

مشخصات

  • جنس
    الیاف مصنوعی
  • جنس زیره
    پلی اورتان
  • نحوه بسته شدن کفش
    چسبی
  • کشور تولید کننده
    ایران

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳۳ بوت مردانه نسیم مدل هامبورگ کد M

بوت مردانه نسیم مدل هامبورگ کد M

مشخصات

  • جنس
    اشبالت
  • جنس زیره
    پلی اورتان
  • نحوه بسته شدن کفش
    بندی
  • کشور مبدا برند
    ایران
  • کشور تولید کننده
    ایران

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳۴ بوت مردانه کرمانی مدل تمام چرم دستدوز کد ۶۳۷ رنگ عسلی

بوت مردانه کرمانی مدل تمام چرم دستدوز کد 637 رنگ عسلی

مشخصات

  • جنس
    چرم طبیعی
  • جنس زیره
    چرم طبیعی
  • نحوه بسته شدن کفش
    زیپی
  • جزئیات
    رویه و آستر این کفش چرم طبیعی بوده و کفی هفت لایه دست ساز این مدل نیز با چرم طبیعی گاوی بصورت انحصاری تولید شده و دارای لایه سازگار با خارپاشنه و بالشتک گردش هوا میباشد، که با کاهش فشار وارده و ایجاد حالت ارتجاعی هنگام راه رفتن از آسیب به زانو ها و ستون فقرات جلوگیری میکند.
  • ارتفاع پاشنه
    چهار سانتی‌متر
  • ارتفاع ساق
    ۲۰ سانتی‌متر
  • نگهداری
    جهت نگهداری گرد و خاک روی کفش را با دستمال نم دار بگیرید و سپس با واکس جامد پارافین دار بیرنگ رویه آن را واکس بزنید .
  • کد کالای محصول
    ۶۰۱۰۲
  • کشور تولید کننده
    ایران

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳۵ بوت مردانه شاهین کد ۹۷۶۱

بوت مردانه شاهین کد 9761

مشخصات

  • جنس
    چرم
  • جنس زیره
    پلی اورتان
  • نحوه بسته شدن کفش
    بندی
  • نگهداری
    برای تمیز نگه داشتن بوت از واکس روغنی استفاده شود.
  • کشور تولید کننده
    ایران

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳۶ بوت مردانه مدل ۳۲۳۲

بوت مردانه مدل 3232

مشخصات

  • جنس
    جیر
  • جنس زیره
    پلی اورتان
  • نحوه بسته شدن کفش
    زیپی
  • کد کالای محصول
    ۳۲۳۲

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳۷ بوت مردانه نسیم مدل الوند تیلور کد tylor

بوت مردانه نسیم مدل الوند تیلور کد tylor

مشخصات

  • جنس
    پلی استر
  • جنس زیره
    ترموپلاستیک پلی اورتان (TPU)
  • نحوه بسته شدن کفش
    چسبی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳۸ بوت مردانه کفش شاهین کد ۹۷۶۳

بوت مردانه کفش شاهین کد 9763

مشخصات

  • جنس
    جیر
  • جنس زیره
    لاستیک
  • نحوه بسته شدن کفش
    زیپی
  • نگهداری
    واکس روغنی
  • کد کالای محصول
    ۹۷۶۳
  • کشور مبدا برند
    ایران
  • کشور تولید کننده
    ایران

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳۹ بوت مردانه جک اند جونز مدل ۱۲۱۹۹۹۲۲

بوت مردانه جک اند جونز مدل 12199922

مشخصات

  • جنس
    چرم طبیعی
  • جنس زیره
    ترموپلاستیک پلی اورتان (TPU)
  • نحوه بسته شدن کفش
    بندی
  • ارتفاع پاشنه
    سه و نیم سانتی‌متر
  • ارتفاع ساق
    ۲۰ سانتی‌متر
  • نگهداری
    تمیز کردن توسط دستمال نمدار، واکس و روغن مخصوص ، نشوئید، خشک شویی نکنید
  • کد کالای محصول
    ۱۲۱۹۹۹۲۲
  • کشور مبدا برند
    دانمارک
  • کشور تولید کننده
    پرتغال

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۴۰ بوت مردانه نسیم مدل هامبورگ کد NSM 7015

بوت مردانه نسیم مدل هامبورگ کد NSM 7015

مشخصات

  • جنس
    اشبالت
  • جنس زیره
    پلی اورتان
  • نحوه بسته شدن کفش
    زیپی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

امیدواریم این مطلب اطلاعات کافی را برای خرید بوت مردانه در اختیار شما قرار دهد. سوالات خود را می توانید از طریق فرم ارسال دیدگاه ها با ما در میان ‌بگذارید.

در ادامه بیشتر بخوانید: راهنمای خرید ساعت مچی عقربه‌ای مردانه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا