لوازم آرایشی

بالم لب، راهنمای خرید بالم لب ارگانیک و ضد آفتاب اصل+قیمت روز

نکات مهم و کاربردی که هنگام خرید بالم لب باید به آن‌ها توجه داشته باشید.

بالم لب جهانی‌ترین محصول مراقبت از بدن است که امروزه آن را در بازار می‌توانید پیدا کنید. در اوایل سال ۱۸۸۰ میلادی اختراع شد و از آن زمان به بعد این محصول مورد توجه عموم قرار گرفته شده و توسط مردم خریداری شده است. بالم لب را شما می‌توانید در هر جایی از فروشگاه های مواد غذایی گرفته تا پمپ بنزین‌ها خریداری کنید. استفاده از این محصول مراقبت از بدن با رژلب یا سایر براق کننده‌ها بسیار متفاوت است. زیرا بافتی موم مانند دارند و برای مرطوب کردن لب‌های خشک و ترک برداشته استفاده می‌شوند. اغلب بی رنگ هستند، اما در صورت وجود، فقط کمی رنگ به آن‌ها اضافه می‌کنند.

بالم لب از مجموعه‌ای از مواد شبیه به موم ساخته می‌شود. این مواد کافور، موم زنبور عسل، لانولین، موم کارنائوبا یا پارافین هستند. آن‌ها همچنین ممکن است حاوی سایر اسانس‌ها و طعم دهنده‌ها باشند، برخی حاوی لوسیون ضد آفتاب بوده یا حاوی داروهای تاول دهان هستند. علت استفاده از بالم لب ایجاد یک لایه برای مرطوب نگه داشتن پوست خارجی لب و همچنین محافظت از آن در برابر خشکی و ترک خوردن است. با این حال، طیف گسترده‌ای از بالم لب در دسترس می‌باشد. پیدا کردن یک محصول مناسب برای شما می‌تواند جذاب باشد. آن‌ها از مواد مختلفی ساخته می‌شوند از موم زنبور عسل معمولی و روغن کنف گرفته تا روغن‌های نفتی و معدنی با کیفیت پایین که به بالم لب اضافه می‌شوند که از نظر کیفیت با یک دیگر متفاوت می‌باشند.

اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که قصد خرید بالم لب را دارید، اما با توجه به تنوع زیاد مدل‌ها و قیمت‌ها با خرید این محصول ارزشمند به مشکل برخورده‌اید، اصلا نگران نباشید. ما در این مقاله شما را با انواع بالم لب آشنا کرده و به شما یک سری نکات مهم را که هنگام خرید بالم لب باید به آن‌ها توجه داشته باشید را آموزش می‌دهیم.

بالم لب چیست و چه کاربردی دارد؟

بالم لب یا مرهم لب ماده‌ای موم مانند که به صورت موضعی روی لب‌های دهان برای تسکین ترک، خوردگی یا خشکی لب‌ها، التهاب گوش زاویه‌دار، استوماتیت یا زخم های سرد مورد استفاده قرار می‌گیرد. مرهم لب اغلب حاوی موم زنبور عسل یا موم کارنائوبا، کافور، الکل ستیل، لانولین، پارافین و پترولاتوم و سایر مواد است. برخی از گونه‌ها حاوی رنگ، طعم، عطر، منتول، فنل، اسید سالیسیلیک و ضد آفتاب هستند. هدف اولیه از خرید مرهم لب، ایجاد یک لایه انسدادی بر روی سطح لب است تا رطوبت لب‌ها را ببندد و از آن‌ها در برابر قرار گرفتن در معرض هوای خشک، دمای سرد و باد محافظت کند. لب‌ها آسیب پذیر هستند، زیرا پوست آن‌ها بسیار نازک است، بنابراین لب اغلب اولین قسمتی می‌باشد که علائم خشکی را از خود نشان می‌دهد. مواد انسدادی مانند موم‌ها و ژل نفتی موادی هستند که از دست دادن رطوبت جلوگیری می کنند و راحتی لب را حفظ می‌کنند، در حالی که طعم دهنده ها، رنگ ها، ضد آفتاب‌ها و داروهای مختلف می توانند مزایای اضافی و خاصی را ارائه دهند. مرهم لب را می توان با انگشت روی لب کشید یا در لوله ای به سبک رژ لب می‌توان مستقیماً از آن استفاده کرد.

حتما بخوانید: راهنمای خرید رژ لب

انواع مختلف بالم لب:

  1. بالم‌لب طعم‌دار: با استفاده از یک مرهم لب طعم‌دار احساس می‌کنید که در حال خوردن خوراکی مورد علاقه خود هستید. شما می توانید انواع توت، وانیل، نعناع، نارگیل، انبه و حتی طعم های خاص مانند کوکاکولا یا موهیتو را دریافت کنید. اینها معمولاً در مرطوب نگه داشتن لب‌های شما خوب نیستند، اما به عنوان یک وسیله برای زیبا کردن لب مورد استفاده قرار می‌گیرند.
  2. بالم‌لب حاوی روغن کنف: صنعت شاهدانه در سراسر ایالات متحده با بیش از ۷۰۰۰ داروخانه تا سال ۲۰۲۲ همچنان به رشد خود ادامه می‌دهد. طبق گفته Healthline مرهم لب‌های حاوی روغن کنف و روغن شاهدانه دارای خواص درمانی هستند که برای تسکین لب های خشک و ترک خورده مفید هستند.
  3. بالم‌لب SPF: همانطور که با ضد آفتاب از پوست خود محافظت می‌کنید، باید از لب‌های خود نیز محافظت کنید. به دنبال یک مرهم لب با حداقل SPF ۱۵ باشید و قبل از بیرون رفتن از آن استفاده کنید. شما همچنین از لب‌های خود در برابر علائم پیری نیز محافظت می‌کنید و از ظاهر شدن حالتی مانند آلوی خشک شده جلوگیری می‌کنید.
  4. بالم‌لب رنگی: اگر تمایلی به استفاده از رژ لب ندارید، بالم لب رنگی بهترین انتخاب برای شما است به خصوص اگر لب‌های شما خشک شده و ترک برمی‌د‌ارد. این مدل کمی رنگ به لب‌های شما می‌بخشد و برای عکس‌های عروسی یا رویدادهای بزرگ دیگر عالی به نظر می‌رسند.
  5. بالم‌لب پُر کننده: براق کننده لب حاوی ماده خاصی است که لب‌های شما را پُرتر نشان می‌دهد. متخصصان پوست هشدار می‌دهند، باید در مورد این محصول زیبایی احتیاط کنید زیرا ممکن است حاوی همان محرک‌های فلفل چیلی باشد. این مدل علاوه بر جلوگیری از خشک شدن لب‌ها آن‌ها را براق و برجسته‌تر نمایش می‌دهد.
  6. بالم‌لب آلی یا ارگانیک: همان‌طور که از نام آن پیداست، بالم لب‌های ارگانیک با مواد طبیعی ساخته می‌شوند. این می‌تواند شامل موم زنبور عسل، کره کاکائو، اکالیپتوس، ویتامین C و ویتامین E باشد. آن‌ها همچنین دوستدار محیط زیست هستند، این خبر خوبی برای لب‌های شما و کره زمین است‌.
  7. بالم‌لب دارویی: بالم لب‌های دارویی لازم نیست، چند مرتبه مورد استفاده قرار بگیرد. در واقع، متخصصان پوست توصیه می‌کنند که فقط صبح‌ها، بعد از خوردن یا نوشیدن چیزی و قبل از رفتن به رختخواب از بالم لب‌های دارویی استفاده کنید.

بهترین بالم لب دارویی:

طبق آکادمی پوست آمریکا (AAD)، بهترین مرهم لب دارویی حاوی روغن دانه کرچک، ژله نفتی یا موم زنبور عسل است. باید از مومیایی‌هایی که حاوی کافور، منتول، طعم‌دهنده‌های مصنوعی یا اسید سالیسیلیک هستند اجتناب کنید، زیرا می‌توانند تحریک‌کننده‌تر باشند.

بالم لب چگونه بسته بندی می‌شود؟

بالم لب به گونه‌ای بسته‌بندی می‌شود که به راحتی می توانید آن را در کیف یا جیب کیف لوازم آرایشی خود قرار دهید و شما به راحتی می‌توانید آن را حین حرکت همراه خود داشته باشید، دقیقاً به همین دلیل است که بسیار کوچک هستند. بسته بندی پماد را در داخل نگه می‌دارد، اما به یاد داشته باشید که مرهم لب شما اگر در ماشین داغ یا ته کیفتان بماند ممکن است ذوب شود. با قرار دادن آن در قسمت زیپ‌دار و دور از حرارت تا حد امکان می‌توانید از این موضوع جلوگیری کنید.

فواید استفاده از بالم لب:

  • داشتن لب‌های انعطاف پذیر: همه ما می‌دانیم که لب‌ها نازک‌تر به نظر می‌رسند و تمام خطوط زمانی که خشک می‌شوند صد درصد برجسته می‌شوند. مرطوب نگه داشتن لب‌ها به پرپشت نگه داشتن نفخ و نرم شدن آن خطوط کمک می کند. بالم لب برای حفظ جوانی و لطافت لب‌ها کلیدی است.
  • از سلول‌های جدید پوست محافظت می‌کند: هنگام خواب، دمای لب‌های شما افزایش می‌یابد تا بتوانند سموم را دفع کنند و سلول‌های پوستی جدیدی تولید کنند، شرط می‌بندم که این را نمی‌دانستید. این باعث می‌شود لب‌های شما رطوبت خود را در طول شب از دست بدهند، بنابراین استفاده از بالم‌لب در شب فواید زیادی دارد. استفاده از مرهم لب قبل از خواب لب‌های شما را زیبا و مرطوب نگه می دارد در حالی که سموم را از بین می‌برند و سلول‌های جدید پوست در حال تولید محافظت می‌شوند‌.
  • استفاده به جای رژ لب: برخی از بالم لب‌ها، جدای از مرطوب کنندگی، کمی رنگ را ارائه می‌دهند. این برای روزهایی مفید است که نیاز به زدن کمی رژ لب دارید.
  • کاهش درد ناشی از ترک خوردن لب‌ها: از ترک خوردن لب‌های دردناک جلوگیری می‌کند. یکی از بهترین فواید استفاده از مومیایی لب برای سلامتی این است که از درد ناشی از خشکی شدید لب‌ها جلوگیری می کند. وقتی لب‌های شما تمام عمر و آبرسانی به آن‌ها را مکیده است، می‌توانند شروع به پوسته پوسته شدن کنند تا جایی که خونریزی کنند. استفاده از مرهم لب از تحمل این درد وحشتناک جلوگیری می‌کند.
  • می‌تواند رژ لب شما را زیباتر کند: در میان بسیاری از فواید استفاده از مرهم لب در زیر رژ لب باعث می‌شود، رژ لب شما مانند کره صاف شود. اگر می‌خواهید رژ لب مات بزنید، مطمئن شوید که فقط از یک لایه نازک مرهم لب استفاده می‌کنید و قبل از کشیدن روی رژ لبتان اجازه دهید خوب خشک شود.
  • کاربردهای دیگری هم دارد: بسیاری از مشکلات دیگر وجود دارد که می‌توانید آن‌ها را با مرهم لب برطرف کنید. دوندگان در هوای سرد از مرهم لب در اطراف بینی خود استفاده می‌کنند تا از خشکی یا ترک خوردن آن ناحیه جلوگیری کنند. ما شرط می‌بندیم که اکنون که برخی از فواید فوق‌العاده استفاده از مرهم لب را می‌دانید، بدون بالم لبتان جایی نمی‌روید.

از خرید بالم لب با این مواد اجتناب کنید:

  1. اسید سالیسیلیک: ممکن است از یافتن این دشمن رفع التهاب پوست در مومیایی کردن خود شگفت زده شوید، اما موارد متعددی آن را برای از بین بردن پوست خشک مفید می‌دانند. مسئله این است که این ماده به طرز تحسین ‌برانگیزی برای مبارزه با ترک پوست مفید عمل می‌کند، نه برای صاف کردن لب‌ها.
  2. کافور، منتول و فنل: اینها موادی هستند که برای ایجاد حس خنک کننده اضافه می‌شوند. این مواد ممکن است، لایه‌های دفاعی پوست شما از بین ببرود. این ماده با از بین بردن لایه های بالایی پوست، لب‌های شما را به طور فزاینده‌ای در برابر آسیب‌های طبیعی آسیب پذیر می‌کند.
  3. پارابن‌ها: پارابن‌ها افزودنی‌هایی هستند که برای جلوگیری از هرگونه عفونت باکتریایی استفاده می‌شوند. با این حال، اخیراً کارشناسان پیشنهاد می‌کنند که آن‌ها می‌توانند ناامن باشند و به سلامتی شما آسیب وارد کنند.

بالم لب حاوی این مواد را خریداری کنید:

  1. لانولین: لانولین از لب‌ها در برابر آسیب محافظت می‌کند و پوست شما را تسکین می بخشد.
  2. موم زنبور عسل: موم زنبور عسل آب را نگه می دارد و یک آنتی باکتریال مشخص است که باعث خشکی لب نمی‌شود.
  3. کره شی و کاکائو: این مواد کرم‌های فوق العاده ای هستند و خشکی لب‌ها را تشدید نمی‌کنند. صرف نظر از اینکه چه نوع بالم لبی را انتخاب می‌کنید، اطمینان حاصل کنید که آن محصول برای بدن شما مفید است.

با در دسترس بودن آسان بالم لب‌های امروزی، انواع بی کیفیت بسیاری وجود دارد که احتمالاً ترجیح می‌دهید، ان‌ها را روی پوست خود استفاده نکنید. با این حال، بسیاری از بالم‌های لب شگفت‌انگیز، ترمیم‌کننده و باکیفیت وجود دارند که می‌توان آن‌ها را به راحتی و با هزینه‌ای مقرون به صرفه خریداری کرد، بنابراین قطعاً هیچ بهانه‌ای وجود ندارد که پوست خود را با بالم لب‌های بی‌کیفیت به خطر بیاندازید.

محبوب ترین برندهای بالم لب کدامند؟

تقریباً در هر فروشگاهی که آن را بازدید ‌کنید، مطمئناً محبوب‌ترین مارک‌های مرهم لب را خواهید دید. آن‌ها همان‌جا در خط تسویه حساب می نشینند، فقط منتظرند که به سبد خرید شما اضافه شوند. محبوب ترین برندهای مرهم لب عبارتند از:

  • بالم‌لب بادی شاپ
  • بالم‌لب میبلین
  • بالم‌لب لیپ اسماکر
  • بالم‌لب مرو
  • بالم‌لب ریوال د لوپ
  • بالم‌لب لابلو
  • بالم‌لب سودا
  • بالم‌لب گلدن رز
  • بالم‌لب نیوآ
  • بالم‌لب وازلین

حتما بخوانید: راهنمای خرید کلاه گیس زنانه

نکاتی برای انتخاب بهترین بالم لب

عناصر و مواد تشکیل دهنده

  • بالم لب‌های خاصی هستند که واقعا می‌توانند برعکس عمل کرده و لب‌های شما را خشک کنند. به عنوان مثال: ترکیب فنل برای درمان لب‌های ترک خورده به دلیل هر گونه عفونت باکتریایی در نظر گرفته شده است و باید برای مدت بسیار کوتاهی از آن استفاده کنید. مجدداً، موادی مانند کافور، اسید سالیسیلیک، زاج و منتول باعث ایجاد احساس سوزن سوزن شدن می شوند، اما اگر برای مدت طولانی استفاده شوند، می توانند لب‌های شما را خشک کنند.
  • همچنین اسید سالیسیلیک نه تنها لب‌ها را خشک می‌کند بلکه پوست لب را نیز لایه برداری می کند. همچنین توجه به این نکته ضروری است. از آنجایی که بالم‌لب روی لب‌ها زده می‌شود، مواد موجود در بالم به طور اتفاقی توسط شما خورده می‌شوند. بنابراین قبل از خرید مرهم لب، کاملاً ضروری است که مواد تشکیل دهنده آن را به دقت مطالعه کنید.
  • بالم لب.هایی که حاوی موادی مانند: موم زنبور عسل، روغن هسته زردآلو، کره شی، کره کاکائو و … هستند و دارای مواد طبیعی می‌باشند، جزو بهترین بالم‌ها محسوب می‌شوند. برخی از بالم لب‌ها با روغن بادام شیرین و کره کاکائو ساخته می‌شوند و علاوه بر این حاوی پروتئین ابریشم هستند که یک لایه محافظ غنی ایجاد می‌کنند و به لب‌های شما درخشندگی ابریشمی می‌دهد.

توجه به نوع بسته‌بندی

  • نکته اصلی که هنگام خرید مرهم لب باید به آن توجه کنید این است که چرا و چگونه باید از محصول خود استفاده نمائید. در مواقعی نیاز دارید از انگشتان خود برای تشخیص آن استفاده کنید، احتمالاً یک ظرف کوچک مانند شیشه یا گلدان بهترین روش است. اما اگر دوست دارید آن را فشار دهید، مرهم لب تیوبی مطمئناً منطقی ترین گزینه شما است. علاوه بر این، اگر دوست دارید یک لایه ضخیم از مرهم لب را روی لب‌های خود بکشید، نمونه رژلبی ایده آل ترین روش است.

توجه به طعم و عطر بالم

در حالی که برخی از شما عاشق بوی میوه‌ای مرهم لب هستید، هر نوع عطری می‌تواند برای دیگران معطر باشد. آنچه را که دوست دارید در نظر بگیرید، محصولاتی را که دوستان و همکارانتان استفاده می‌کنند بررسی کنید یا به سادگی چندین مرهم لب را در فروشگاه‌ها امتحان کنید تا بفهمید که آیا ترجیح شما نسبت به بالم لب‌های معطر و طعم‌دار است یا خیر.

مزایای محصول را در نظر بگیرید

  • هنگام اسکن برای مومیایی لب ایده‌آل، به دنبال یکی از آنها باشید که فواید متعددی را به همراه داشته باشد. به عنوان مثال: نمونه رنگی که دارای SPF به همراه اجزای مغذی مهم است که به مرطوب نگه داشتن لب های شما کمک می‌کند. طعم نعناع می تواند به عنوان خوشبو کننده نفس عمل کند، و سایه ای که به لب های شما صورتی طبیعی می دهد باید همان چیزی باشد که باید انتخاب کنید. .
  • همچنین، هدف کلی از بالم‌لب این است که نمونه‌ای را خریداری کنید که لب‌های شما را عالی جلوه دهند. بنابراین سخت گیر بودن در هنگام انتخاب درست، اصلا جرم نیست. بسیاری از متخصصان آرایش، مرهم لبی را پیشنهاد می کنند که حاوی روغن‌های باکیفیت باشد، به عنوان مثال: روغن درخت چای، روغن بادام شیرین، ویتامین E، روغن مریم گلی و غیره، که بدون ایجاد پوست اطراف دهان، لب‌های شما را نرم و مرطوب کند. همچنین مطمئن شوید که مومیایی شما حاوی حداقل SPF ۱۵ و حاوی ضد آفتاب و فاقد پارابن باشد.

مدل لب‌های خود را در نظر بگیرید

  • اگر لب‌های بسیار خشک، ترک خورده یا پوسته پوسته شده‌ای دارید، حتما باید مومیایی بخرید که حاوی داروهایی باشد که نه تنها لب‌های شما را نرم می‌کند، بلکه مشکل شما را نیز درمان کند. در حقیقت، برند مورد علاقه ما ممکن است حاوی موادی باشد که بیش از هر چیز دیگری به لب‌های شما آسیب بزند.
  • با این حال، تحقیق در مورد چنین فهرست طولانی باید توسط متخصصان بهتر انجام شود. فقط به خاطر داشته باشید که دفعه بعد که برای خرید مرهم لب می‌روید، قبل از خرید حتماً مواد تشکیل دهنده را بررسی کنید.

با توجه به نکاتی که گفته شد، می توانید بالم لب مورد نظر خود را خریداری نمائید. ما برای سهولت کار شما، لیستی از بهترین برندهای بالم لب ارزان، باکیفیت و پرفروش موجود در بازار را جمع آوری کرده‌ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت کنید.


۱ بالم لب کیکو میلانو شماره ۰۳

بالم لب کیکو میلانو شماره 03

مشخصات

  • کشور مبدا برند
    ایتالیا
  • شماره مجوز
    ۸۰۲۵۲۷۲۹۷۹۵۴۲
  • ترکیبات
    بدون پارابن
  • سایر توضیحات
    تغذیه کننده و ترمیم کننده عمیق لب ها.ایجاد لایه رنگی با درخشندگی بسیار ملایم. حاوی ویتامین های A،E وC.غنی شده با شی باتر .جلوگیری از خشکی و ترک خوردن لب ها.دارای تائیدیه تست های درماتولوژی.کاملا وگان و بدون آزمایش بر روی حیوانات.

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲ بالم لب سودا مدل میوه ای مجموعه ۱۴۴ عددی

بالم لب سودا مدل میوه ای مجموعه 144 عددی

مشخصات

  • کشور مبدا برند
    ایران
  • سایر مشخصات
    این محصول شامل ۱۴۴ عدد بالم لب سودا میباشد. مدل های: شیرعسل ، گیلاس توت فرنگی ، آلوئه ورا ، انبه هلو ، ویتامینC ، ویتامینA,E
  • شماره مجوز
    ۵۶/۲۶۱۸۹
  • نوع عصاره
    حاوی روغن کرچک ، موم زنبور عسل و کاندیلا واکس – روغن آرگان و شیباتر(در مدل های ویتامینه)
  • مشخصات ویژه
    مخصوص
  • ترکیبات
    بدون پارابن
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
  • ویتامین‌های موجود
    E
  • حجم
    ۵.۵ میلی‌لیتر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳ بالم لب نوکس مدل Reve De Miel

بالم لب نوکس مدل Reve De Miel

مشخصات

  • کشور مبدا برند
    فرانسه
  • شماره مجوز
    ۳۵۸۷۹۲۵۳
  • نوع عصاره
    عسل و گل آفتابگردان
  • ترکیبات
    دارای عصاره
  • ویتامین‌های موجود
    E
  • حجم
    ۴ میلی‌لیتر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۴ بالم لب مرو مدل Fruity Box مجموعه ۱۲ عددی

بالم لب مرو مدل Fruity Box مجموعه 12 عددی

مشخصات

  • کشور مبدا برند
    ایران
  • شماره مجوز
    ۳۴/۱۳۶۳۱
  • نوع عصاره
    موم کارنوبا، موم زنبور عسل
  • ترکیبات
    مواد مرطوب کننده
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
  • حجم
    ۴ میلی‌لیتر
  • سایر توضیحات
    بالم لب بی رنگ میوه‌ای مرو بسته ۱۲ عددی، حاوی موم زنبور عسل و روغن‌های مرطوب‌کننده گیاهی سازگار با پوست است که ضمن ترمیم، از ایجاد خشکی و پوسته پوسته شدن لب‌ها جلوگیری می‌کند.این محصول همراه با رایحه میوه‌ای است.

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۵ بالم لب کیووی مدل spf30 مجموعه ۲ عددی

بالم لب کیووی مدل spf30 مجموعه 2 عددی

مشخصات

  • کشور مبدا برند
    استرالیا
  • سایر مشخصات
    بدون بو و عصاره
  • شماره مجوز
    ۹۸۷۶۰۰۰۴۵۳۷۰۰۷۶
  • میزان SPF
    ۳۰
  • مشخصات ویژه
    بدون رایحه
  • ترکیبات
    بدون چربی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۶ بالم لب میکاپ فکتوری مدل Elixir

بالم لب میکاپ فکتوری مدل Elixir

مشخصات

  • کشور مبدا برند
    آلمان
  • سایر مشخصات
    بالم لب ترمیم، بازسازی، آبرسان، نرم، صاف، شفاف و حجم دهنده لب
  • شماره مجوز
    ۳۹۵۴۳۶۴۶۶۰۵۹۵۱۲۰
  • مشخصات ویژه
    دارای ویتامین
  • ترکیبات
    مواد مرطوب کننده
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
  • ویتامین‌های موجود
    B5
  • حجم
    ۸ میلی‌لیتر
  • سایر توضیحات
    نرم، صاف، شفاف، مرطوب، تغذیه و ترمیم کننده لب، آبرسان و مرطوب کننده عمیق لب، حجم دهنده و فرم دهنده لب، رفع و ترمیم خشکی، پوسته پوسته و ترک های لبفاقد ترکیبات مضر، بدون ایجاد سنگینی، چسبندگی، چربی، پخش شدن و ریختگی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۷ بالم لب شارلوت تیلبری مدل هاپیکیس هپی پیچ

بالم لب شارلوت تیلبری مدل هاپیکیس هپی پیچ

مشخصات

  • کشور مبدا برند
    انگلستان
  • شماره مجوز
    ۲۳۱۶۴۸۱۶۵۱۵۱۵۴۱۴۴
  • ترکیبات
    مواد مرطوب کننده

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۸ بالم لب دکتر ژیلا مدل N12 مجموعه ۱۲ عددی

بالم لب دکتر ژیلا مدل N12 مجموعه 12 عددی

مشخصات

  • کشور مبدا برند
    ایران
  • شماره مجوز
    ۵۶/۱۶۸۲۸
  • میزان SPF
    ۲۰
  • نوع عصاره
    گل داوودی
  • ترکیبات
    دارای گلیسیرین
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
  • سایر توضیحات
    نرم کننده لبمرطوب کننده لببرطرف کننده خشکی لب

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۹ بالم لب ایو روشه مدل وانیل

بالم لب ایو روشه مدل وانیل

مشخصات

  • کشور مبدا برند
    فرانسه
  • شماره مجوز
    ۶۶۰۰۰۵۱۲۷۷۵۰
  • نوع عصاره
    وانیل
  • ترکیبات
    مواد مرطوب کننده
  • حجم
    ۴.۸ میلی‌لیتر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۰ بالم لب نوکس مدل Sweet Lemon وزن ۱۵ گرم

بالم لب نوکس مدل Sweet Lemon وزن 15 گرم

مشخصات

  • کشور مبدا برند
    فرانسه
  • شماره مجوز
    ۳۲۶۴۶۸۰۰۳۴۷۱۸
  • ترکیبات
    بدون پارابن

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۱ بالم لب نوکس مدل Reve de miel حجم ۱۵ میلی لیتر

بالم لب نوکس مدل Reve de miel حجم 15 میلی لیتر

مشخصات

  • کشور مبدا برند
    فرانسه
  • شماره مجوز
    ۱۷۲۴۷۲۳
  • نوع عصاره
    عسل
  • ترکیبات
    دارای عصاره
  • حجم
    ۱۵ میلی‌لیتر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۲ بالم لب نوتروژینا مدل Dudak Nemlendiricisi

بالم لب نوتروژینا مدل Dudak Nemlendiricisi

مشخصات

  • حجم
    ۴.۸ میلی‌لیتر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۳ بالم لب استلین مدل گیلاس وزن ۵ گرم

بالم لب استلین مدل گیلاس وزن 5 گرم

مشخصات

  • کشور مبدا برند
    چین
  • شماره مجوز
    ۳۶۲۱۳۶۴
  • نوع عصاره
    گیلاس
  • ترکیبات
    دارای عصاره
  • حجم
    ۵ میلی‌لیتر
  • سایر توضیحات
    رفع تیرگی لب رفع چین و چروک لب رفع خشکی و پوسته پوسته شدن لبلایه بردار پوست مرده

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۴ بالم لب لاروش پوزای مدل سیکاپلاست

بالم لب لاروش پوزای مدل سیکاپلاست

مشخصات

  • کشور مبدا برند
    فرانسه
  • شماره مجوز
    ۳۵۶۸۹۵۴۷۶۷۸
  • ترکیبات
    بدون پارابن
  • حجم
    ۷.۵ میلی‌لیتر
  • سایر توضیحات
    – مناسب لب های خشک و آسیب دیده- مناسب دوره استفاده از راکوتان- آبرسان و شاداب کننده لب- تقویت سد دفاعی- برطرف کننده و ترمیم ترک لب-

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۵ بالم لب نوکس مدل Very Rose

بالم لب نوکس مدل Very Rose

مشخصات

  • کشور مبدا برند
    فرانسه
  • شماره مجوز
    ۱۷۲۴۷۲۳
  • نوع عصاره
    رز
  • ترکیبات
    دارای عصاره
  • حجم
    ۱۵ میلی‌لیتر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۶ بالم لب تارت مدل سی کونچ لیپ ریسکی

بالم لب تارت مدل سی کونچ لیپ ریسکی

مشخصات

  • کشور مبدا برند
    آمریکا
  • سایر مشخصات
    آبرسان ـ وگان ـ بدون تست حیوانی- شماره رنگ nude
  • شماره مجوز
    ۲۱۳۵۲۶۳۱۵۲۱۳۵۱
  • ترکیبات
    مواد مرطوب کننده
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
  • ویتامین‌های موجود
    E

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۷ بالم لب نیوآ مدل STRAWBERY & HYDRO بسته ۲ عددی

بالم لب نیوآ مدل STRAWBERY & HYDRO بسته 2 عددی

مشخصات

  • کشور مبدا برند
    آمریکا
  • شماره مجوز
  • میزان SPF
    ۱۵
  • نوع عصاره
    توت فرنگی
  • مشخصات ویژه
    دارای ویتامین
  • ترکیبات
    دارای روغن
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
  • حجم
    ۵.۵ میلی‌لیتر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۸ بالم لب لکسیون مدل سی سی رتینول حجم ۱۲ میلی لیتر

بالم لب لکسیون مدل سی سی رتینول حجم 12 میلی لیتر

مشخصات

  • کشور مبدا برند
    فرانسه
  • مشخصات ویژه
    دارای ویتامین
  • ترکیبات
    بدون پارابن
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
  • ویتامین‌های موجود
    A
  • حجم
    ۱۰ میلی‌لیتر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۹ بالم لب اوسرین مدل ACTIVE

بالم لب اوسرین مدل ACTIVE

مشخصات

  • کشور مبدا برند
    آلمان
  • شماره مجوز
    ۳۵۶۸۹۵۴۷۶۷۸۴۳
  • میزان SPF
    ۲۰
  • ترکیبات
    بدون پارابن
  • سایر توضیحات
    – مرطوب کننده قوی لب- بازسازی کننده لب- ترمیم کننده ترک های لب- حاوی ضد آفتاب- آبرسان قوی لب

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۰ بالم لب بایودرما مدل Atoderm

بالم لب بایودرما مدل Atoderm

مشخصات

  • کشور مبدا برند
    فرانسه
  • شماره مجوز
    ۳۷۰۱۱۲۹۸۰۴۹۵۷
  • ترکیبات
    مواد مرطوب کننده

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۱ بالم لب نوکس مدل Sweet Lemon

بالم لب نوکس مدل Sweet Lemon

مشخصات

  • کشور مبدا برند
    کره جنوبی
  • شماره مجوز
    ۳۲۶۴۶۸۰۰۳۴۷۳۲
  • ترکیبات
    دارای عصاره

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۲ بالم لب لابلو مدل CARING BEAUTY

بالم لب لابلو مدل CARING BEAUTY

مشخصات

  • کشور مبدا برند
    آلمان
  • شماره مجوز
    ۳۲۸۵۱۳۱۰
  • ترکیبات
    دارای روغن

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۳ بالم لب اون مدل Hydrating

بالم لب اون مدل Hydrating

مشخصات

  • کشور مبدا برند
    فرانسه
  • شماره مجوز
    ۳۲۸۲۷۷۰۱۴۶۲۶۴
  • ترکیبات
    مواد مرطوب کننده

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۴ بالم لب سنس مدل HYDRO SOFT بسته ۲ عددی

بالم لب سنس مدل HYDRO SOFT بسته 2 عددی

مشخصات

  • کشور مبدا برند
    هلند
  • شماره مجوز
  • مشخصات ویژه
    دارای ویتامین
  • ترکیبات
    دارای روغن
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

امیدواریم این مطلب اطلاعات کافی را برای خرید بالم لب در اختیار شما قرار دهد. سوالات خود را می توانید از طریق فرم ارسال دیدگاه ها با ما در میان ‌بگذارید.

در ادامه بیشتر بخوانید: راهنمای خرید تبلت اپل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا