خواب و حمامملزومات گردش و سفرویژه

حوله استخری، راهنمای خرید اینترنتی بهترین حوله استخری ارزان

نکات مهمی که هنگام خرید حوله استخری باید در نظر بگیرید.

چه یک شناگر رقابتی باشید که به تمرین می‌روید یا فقط دوست دارید با خانواده خود در استخر شنا کنید، داشتن یک حوله استخری مناسب کلیدی است. بعد از یک شنا معمولی، می‌خواهید بهترین حوله را برای خشک کردن داشته باشید. به خصوص اگر با بچه‌ها به استخر می‌روید می‌خواهید به خوبی آماده باشید. علاوه بر این، حوله‌ استخری یک آیتم مهم برای عملکرد ورزشی شناگر است. خشک ماندن به حفظ دمای بدن کمک می‌کند. هنگامی که بدن خیس است، احتمال از دست دادن گرما بیشتر است که می‌تواند منجر به خستگی شود و بر عملکرد شما تأثیر بگذارد.

در این مقاله نگاهی به برترین حوله‌های استخری در اندازه‌ها، رنگ‌ها و مواد مختلف می‌اندازیم تا به شما در پیدا کردن حوله‌ استخری مناسب برای نیازهایتان کمک کنیم. به علاوه، ما نکاتی را در مورد نحوه مراقبت و مواردی که هنگام خرید حوله استخری جدید خود باید به آن توجه کنید، به شما ارائه می‌دهیم. تابستان یعنی زمان استخر رفتن، قبل از اینکه برای لذت بردن از منزل خود به بیرون بروید، مطمئن شوید که وسایل ضروری را همراه دارید. این راهنما هر آنچه را که در مورد خرید حوله استخری باید بدانید را به شما آموزش می‌دهد تا بتوانید برای یک روز عالی در استخر آماده باشید.

اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که قصد خرید حوله استخری را دارید، اما با توجه به تنوع زیاد محصولات و قیمت‌ها با خرید این محصول ارزشمند به مشکل برخورده‌اید، اصلا نگران نباشید. ما در این مقاله شما را با انواع حوله استخری موجود در بازار آشنا کرده و به شما یک سری نکات مهم را که هنگام خرید حوله استخری باید به آن‌ها توجه داشته باشید را به شما آموزش می‌دهیم.

حوله استخری چیست و چه کاربردی دارد؟

حوله استخری حوله‌ای بزرگ است که به طور ویژه برای استفاده در استخر و ساحل طراحی و ساخته شده است. قابل توجه ترین ویژگی داشتن حوله‌های استخری با کیفیت این است که نرم، لوکس و راحت هستند. یک حوله استخری معمولی با جذب بالا، سطح بزرگ، ضخامت و جادار بودن مشخص می شود تا پس از یک موج سواری خوب دور بدن شما بپیچد. همراه با توانایی ارائه سریعترین خشک شدن هنگام قرار گرفتن برای لذت بردن از یک شنا در آفتاب داغ به خوبی عمل کند تا به یک مقاومت عالی در برابر شن و ماسه در برابر بدن شما تبدیل شود. حوله‌های استخری دو طرف متفاوت دارند. یک طرف مقابل بدن است تا یک لمس نرم و لطیف در بدن و پوست شما ایجاد کند و طرف دیگر مقابل سطح است تا از چسبیدن موادی مانند شن و ماسه دریا به حوله استخر شما جلوگیری کند و در نتیجه بهترین تجربه استخر یا ساحل و آفتاب گرفتن بدون نگرانی را به شما بدهد.

حتما بخوانید: راهنمای خرید حوله پالتویی

چگونه می‌توان یک حوله استخر خوب را انتخاب کرد؟

یک حوله استخر خوب چیست؟ معنای آن برای هر فرد ممکن است بسته به خواسته‌ها و نیازهای خاص او متفاوت باشد. اما به طور کلی حوله استخری که خوب باشد از پارچه مرغوب و جاذب ساخته می‌شود. مورد علاقه مورد تایید ورزشکاران ما پنبه خالص سبک، قابل تنفس و جاذب است. یک حوله ساحلی خوب بیشتر از مواد آن وجود دارد. ما متوجه شده‌ایم که ضخامت و اندازه حوله شما نیز بر خوب بودن آن تأثیر می‌گذارد. به عنوان مثال، حوله‌های ضخیم تمایل به نرمی بیشتر روی پوست و جذب بیشتر دارند.

چیزهای زیادی در مورد اینکه یک حوله خوب می‌سازد وجود دارد. نکته اصلی که باید به آن توجه کنید کیفیت، اندازه و ضخامت است. با تعادل خوبی از این چیزها، شما باید محصول فوق العاده‌ای داشته باشید که مطمئناً شما را تحت تأثیر قرار می‌دهد. از بهترین راهنمای حوله استخری ما برای تعیین اینکه کدامیک برای نیازهای شنای شما بهترین است استفاده کنید.

انواع حوله استخری موجود در بازار:

انتخاب یک پارچه یا ترکیب نسبت به پارچه دیگر همیشه مزایا و معایب خود را دارد و در نهایت بستگی به این دارد که در نهایت چه چیزی برای شما خوب باشد. به عنوان مثال، پنبه نرم و راحت است، اما ممکن است مدت بیشتری مرطوب بماند، در حالی که مواد میکروفیبر سریعتر خشک می‌شوند، اما ظاهری مجلل یا راحت ندارند. اگرچه گزینه‌های زیادی وجود دارد، بیایید به اصول اولیه بپردازیم.

  • پنبه: شکی نیست که حوله‌های ساخته شده از صد درصد پنبه طبیعی بهترین هستند. آن‌ها نرم، کرکی، جاذب می‌باشند و به سرعت خشک می‌شوند. جذب و قابلیت خشک شدن سریع هر دو از عوامل کلیدی هستند زیرا حوله ساحلی شما در مدت زمان کوتاهی بارها خیس و خشک می‌شود. اساساً، تا زمانی که در ساحل یا استخر هستید و حتی اگر در تعطیلات می‌باشید یا در نزدیکی اقیانوس زندگی می‌کنید. هرچه حوله سریعتر خشک شود، سریعتر می‌توانید شن را تکان دهید و آن را در کیف ساحلی خود قرار دهید. تنها نکته منفی این است که حوله‌های نخی معمولی نسبت به حوله‌های پنبه‌ای مصری و ترکی علائم ساییدگی را سریع‌تر نشان می‌دهند.
  • پنبه مصری: این نوع پنبه از نوع متفاوتی از گیاه پنبه به دست می آید و به دلیل داشتن الیاف بسیار بلند و قابلیت جذب بالا از کیفیت بالاتری برخوردار است. پنبه مصری با دست چیده شده است، به این معنی که فشار کمتری به الیاف وارد می‌شود و آن‌ها را صاف و دست نخورده می‌گذارد. در نتیجه، این الیاف امکان ساختن نخ‌های بسیار ظریف را بدون کاهش طول، استحکام، انعطاف پذیری یا نرمی، برخلاف پنبه معمولی که دارای اتصالات بیشتری است، فراهم می‌کند. از آنجایی که الیاف توسط ماشین‌ها چیده نمی‌شوند، الیاف نیز مقاوم تر هستند و با مراقبت مناسب، طول عمر بسیار بالایی دارند. آن‌ها همچنین کاملاً متخلخل هستند و به هوا اجازه عبور می‌دهند و از بو گرفتگی و کپک جلوگیری می‌کنند. احساس تجمل و کیفیت برتر آن را به بهترین انتخاب برای هتل‌ها و اسپاهای مجلل تبدیل کرده است. برای تعادل ایده آل، پنبه مصری را با GSM متوسط ترکیب کنید.
  • پنبه ترکیه: این پنبه درجه یک بسیار شبیه به پنبه مصری است، زیرا دارای الیاف بسیار بلند است. حوله‌های ساخته شده از این پنبه که در منطقه ترکیه رشد می‌کنند، نرم، مجلل، جاذب و سبک هستند، اگرچه به عنوان جایگزین مصری برتری ندارند. این به این دلیل است که، اگرچه رشته‌های سختی دارد، اما آنقدر بلند یا صاف نیستند. با این حال، وقتی «حوله های ترکی» را می‌شنوید، احتمالاً منظورشان نوع پنبه نیست، بلکه حوله‌هایی به سبک حمام است که روی دستگاه بافندگی بافته می‌شوند و فوق العاده سبک هستند.
  • میکروالیاف: حوله‌های میکروفایبر، به عنوان جایگزین جدیدتر پیشرفت می‌کنند. ساخته شده از الیاف دست ساز معمولاً از ترکیب پلی استر و پلی آمید هستند، انتهای آن‌ها شکافته شده و آن‌ها را بسیار جذب می‌کند و می‌توانند سریعتر از هر نوع حوله دیگری خشک شوند. همچنین دوام بیشتری نسبت به الیاف طبیعی دارند، بسیار سبک وزن هستند و در صورت تا شدن بسیار جمع و جور می‌شوند و در سفر به گزینه‌ای آسان تبدیل می‌شوند. اگرچه ترکیبات با تکنولوژی بالاتر یک حوله نرم را ایجاد می‌کنند، اما آن‌ها به اندازه حوله‌های نخی مجلل یا راحت نیستند و قطعاً شیک به نظر نمی‌رسند.

البته انواع حوله‌های زیادی در بازار وجود دارد که از طیف وسیعی از مواد تهیه می‌شوند. از کنف و بامبو گرفته تا پیما و مدال، اما موارد ذکر شده در بالا محبوب ترین هستند.

بهترین جنس حوله استخری:

حوله‌های ساحلی یکی از آن لوازم ضروری تابستانی هستند، اما با توجه به مواد مختلف موجود در بازار، انتخاب مناسب برای شما دشوار است. حوله‌های نخی به دلایلی کلاسیک هستند، نرم و جاذب بوده و به راحتی پیدا می‌شوند. با این حال، خشک شدن آن‌ها همیشه طول می‌کشد، در دفع شن و ماسه خیلی خوب نیستند. حوله‌های میکروفیبر گزینه جدیدتری هستند و در از بین بردن رطوبت و خشک شدن سریع بسیار عالی هستند. با این حال، آن‌ها می‌توانند خراشیده شوند و اغلب گران‌تر از حوله‌های نخی هستند. گزینه دیگر پارچه تری است که شبیه پنبه است اما دارای سطح بافتی است که به نگه داشتن شن کمک می‌کند. حوله‌های پارچه‌ای می‌توانند سنگین باشند و نسبت به میکروفایبر به زمان بیشتری برای خشک شدن نیاز دارند، اما مقرون به صرفه‌تر از سایر گزینه‌ها هستند. در نهایت، بهترین مواد حوله ساحل به ترجیحات شخصی شما بستگی دارد. آیا جذب را در اولویت قرار می‌دهید یا خشک شدن سریع؟ پارچه‌های مقاوم در برابر شن یا گزینه‌های مقرون به صرفه؟ هنگامی که به این سوالات پاسخ دادید، می‌توانید حوله ساحلی مناسب برای نیازهای خود را پیدا کنید.

بهترین سایز حوله استخری:

یک حوله خوب باید آنقدر بزرگ باشد که به راحتی روی آن دراز بکشید، اما نه آنقدر بزرگ که حمل آن دست و پا گیر باشد. همچنین باید آنقدر جاذب باشد که سریع خشک شود، اما نه آنقدر جاذب که بعد از شستشو برای همیشه خشک شود. به نظر ما، حوله استخری عالی حدود ۷.۵ اینچ طول و ۳۵ اینچ عرض دارد. به اندازه‌ای بزرگ است که پوشش کافی را ارائه دهد، اما نه آنقدر بزرگ که کشیدن آن دردسرساز باشد. ضخامت آن برای خیساندن آب بدون اینکه خیلی حجیم باشد، مناسب است. علاوه بر این، در رنگ‌ها و طرح‌های مختلف برای هر سلیقه‌ای عرضه می‌شود. بنابراین چه به سمت ساحل یا استخر بروید، مطمئن شوید که یک حوله ساحلی خوب در دست دارید.

تفاوت حوله ساحلی و استخری چیست؟

حوله‌های ساحلی معمولا بزرگ‌تر و جاذب‌تر از حوله‌های استخری هستند و برای خشک شدن پس از غوطه‌ور شدن در اقیانوس ایده‌آل هستند. حوله‌های ساحلی نیز دوام بیشتری دارند، بنابراین می‌توانند در برابر شن و ماسه و آب نمک بایستند. از طرف دیگر حوله‌های استخری معمولا کوچکتر و سبک‌تر هستند. آن‌ها معمولاً جذب کمتری دارند، که به جلوگیری از خیس شدن و سنگین شدن بیش از حد آن‌ها در هنگام استفاده در اطراف آب کلردار کمک می‌کند. بنابراین، چه به سمت ساحل یا استخر بروید، حتماً حوله مناسب کار را همراه داشته باشید.

حتما بخوانید: راهنمای خرید عینک شنا

نکات مهمی که هنگام خرید حوله استخری باید در نظر بگیرید:

با نزدیک شدن به ماه‌های گرمتر، اکنون زمان مناسبی برای ارزیابی نیازهای حوله استخری است. در زیر، ما چند عامل را بررسی خواهیم کرد که باید هنگام انتخاب حوله استخری برای هتل یا استراحتگاه خود در نظر بگیرید.

وزن و احساس: حوله‌های استخر مانند حوله‌های حمام دارای وزن‌های مختلفی هستند. به عنوان مثال، ۱۱ پوند یا ۱۵ پوند این عدد به شما می‌گوید که وزن یک دوجین از آن حوله‌ها چقدر است. پس ۱۲ پوند یعنی هر حوله ۱ پوند وزن دارد. این نه تنها به تجزیه و تحلیل هزینه‌های حمل و نقل کمک می‌کند، بلکه به شما بینشی در مورد زیبایی و ضخامت حوله می‌دهد. هر چه وزن آن سنگین‌تر باشد، حوله ضخیم تر و شیک‌تر است.

قابلیت جذب: جذب خوب ضروری است. به هر حال، شما نمی‌خواهید مهمانان خیس را که پس از شنا در اطراف هتل شما رژه می‌روند، هول کنید. برای جلوگیری از آن، با حوله‌های استخری صد در صد نخی بروید. پنبه نه تنها به طور طبیعی جاذب و نرم است، بلکه به سرعت خشک می‌شود. مهمانان شما می‌توانند در طول روز از همان حوله استفاده کنند. هنگام مقایسه گزینه‌های پنبه‌ای، بدانید که حوله‌هایی با حلقه‌های بلندتر و متراکم‌تر نسبت به حوله‌هایی با پیچش زیاد، جذب بیشتری دارند.

ماندگاری: هرچه حوله دوام بیشتری داشته باشد، ماندگاری بیشتری خواهد داشت و در نتیجه در هزینه شما صرفه جویی می‌شود. به طور کلی حوله‌هایی با وزن سنگین‌تر دوام بیشتری دارند. حوله‌های ساخته شده با نخ دو لایه نیز ماندگاری بیشتری نسبت به حوله‌های ساخته شده با نخ یک لایه دارند.

جنس: اینکه حوله شما از چه الیافی ساخته شده است می‌تواند بر کیفیت حوله شما تأثیر زیادی بگذارد. چیزهایی مانند جذب، نرمی، ضخامت و بسیاری از ویژگی‌های دیگر می‌توانند تحت تاثیر الیاف یا موادی که حوله استخر شما از آن ساخته شده است، باشد. توصیه می‌کنیم از حوله‌هایی استفاده کنید که صد در صد پنبه هستند زیرا به دلیل مواد طبیعی فوق العاده جاذب و سازگار با محیط زیست هستند.

زمان خشک شدن: هنگام استفاده از حوله، زمان لازم برای خشک شدن کامل حوله به موادی که از آن ساخته شده و همچنین ضخامت آن بستگی دارد. به عنوان مثال، حوله‌های نخی ضخیم‌تر معمولاً در مقایسه با حوله‌های نازک‌تر، زمان بیشتری برای خشک شدن نیاز دارند.

اندازه: هنگام ارزیابی اندازه حوله استخر به ملک خود و مهمانان خود فکر کنید. در اینجا اندازه‌های معمولی وجود دارد که پیدا خواهید کرد:

  • حوله‌های کوچک: ۳۰ در ۶۰ اینچ
  • حوله‌های بزرگ: ۳۵ در ۷۰ اینچ

اگر می‌خواهید فضایی مجلل در هتل خود ایجاد کنید، به سراغ حوله‌های بزرگ استخری بروید. حوله‌های بزرگ تطبیق پذیری بیشتری دارند. میهمانان می‌توانند آن‌ها را دور کمر خود بپیچند، به جای روکش صندلی روی صندلی استراحت بگذارند و بعد از شنا از آن‌ها برای خشک شدن استفاده کنند. فقط بدانید که حوله‌های بزرگ هزینه بیشتری دارند. هزینه نگهداری نیز بیشتر است، زیرا خشک شدن آن‌ها بیشتر طول می‌کشد و فضای ذخیره سازی بیشتری را اشغال می‌کنند.

حوله های کوچک استخر مانند حوله ساحلی مقرون به صرفه تر هستند. آن‌ها اغلب هزینه اولیه کمتری دارند، زمان کمتری برای خشک شدن نیاز دارند و به فضای ذخیره سازی کمتری نیاز دارند. آن‌ها برای هتل‌های خانوادگی، هتل‌های دارای پارک آبی و استراحتگاه‌های خانوادگی یا اقتصادی عالی هستند.

با توجه به نکاتی که گفته شد، می‌توانید ماگ حرارتی مورد نظر خود را خریداری نمایید. ما برای سهولت کار شما، لیستی از چند نمونه ماگ حرارتی ارزان، باکیفیت و پرفروش موجود در بازار را جمع آوری کرده‌ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت کنید.


۱ حوله استخری گالری شروین مدل نانو H170 سایز ۷۰X140

حوله استخری گالری شروین مدل نانو H170 سایز 70X140

مشخصات

  • ابعاد
    ۷۰ × ۱۴۰ سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۵۰ گرم
  • تعداد تکه
    یک تکه
  • جنس
    پنبه
  • سایز
    متوسط
  • سایر توضیحات
    – ساخته شده با تکنولوژی نانو

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲ حوله استخری مدل T.T.P.0015 طرح خرگوش سایز ۱۴۰×۷۰ سانتی متر

حوله استخری مدل T.T.P.0015 طرح خرگوش سایز 140×70 سانتی متر

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۴۰*۷۰*۱ سانتی‌متر
  • وزن
    ۳۰۰ گرم
  • تعداد تکه
    یک تکه
  • جنس
    پنبه
  • سایز
    بزرگ
  • سایر توضیحات
    – دورو نخ (آبگیری دوبرابری نسبت به حوله های یک رو نخ)- کیفیت عالی- آبگیری قوی- دوام بالا

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳ حوله استخری مدل دکلته کشدار پروانه سایز ۷۳×۱۵۰ سانتی متر به همراه کلاه

حوله استخری مدل دکلته کشدار پروانه  سایز 73x150 سانتی متر به همراه کلاه

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۵۰×۷۳ سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۵۰ گرم
  • تعداد تکه
    دو تکه
  • جنس
    نخ پنبه
  • نحوه بسته شدن
    توسط دکمه
  • سایز
    بزرگ
  • سایر توضیحات
    این ست حوله و کلاه دارای سایز خاصی نیست و قابلیت استفاده در هر سایز را داراست.

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۴ حوله استخری طرح راه راه الوان کد ۹۸۹۰ سایز ۷۰×۱۳۵ سانتی متر

حوله استخری طرح راه راه الوان کد 9890 سایز 70x135 سانتی متر

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۳۵×۷۰ سانتی‌متر
  • وزن
    ۶۰۰ گرم
  • جنس
    پنبه
  • سایز
    بزرگ
  • سایر توضیحات
    حوله حمام سایز ۱۳۵×۷۰ سانتی متر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۵ حوله استخری مدل دکلته کشدار به همراه کلاه حوله ای

حوله استخری مدل دکلته کشدار به همراه کلاه حوله ای

مشخصات

  • وزن
    ۳۰۰ گرم
  • تعداد تکه
    دو تکه
  • جنس
    پنبه
  • سایز
    متوسط
  • سایر توضیحات
    – حوله تن پوش دکلته ارتفاع ۸۰ سانتی متر – بالا تنه کشدار (فری سایز)- به همراه یک عدد کلاه حوله ای – کلاه کشدار (فری سایز)

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۶ حوله استخری مدل Colorful سایز ۷۰×۱۴۰ سانتی متر

حوله استخری مدل Colorful سایز 70x140 سانتی متر

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۴۰×۷۰ سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۵۳ گرم
  • جنس
    پنبه
  • سایز
    متوسط
  • سایر توضیحات
    – طول حوله ۱۴۰ سانتی متر- عرض حوله ۷۰ ساتنی متر- تنوع در رنگ- مناسب برای استفاده در منزل، مسافرت، استخر و …- رنگ های شاد و چشمنواز

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۷ حوله استخری ابراهیمی یزد مدل A08 سایز۱۶۰×۱۱۰ سانتیمتر

حوله استخری ابراهیمی یزد مدل A08 سایز160×110 سانتیمتر

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۶۰×۱۱۰ سانتی‌متر
  • وزن
    ۳۱۰ گرم
  • تعداد تکه
    یک تکه
  • جنس
    نخ
  • سایز
    کوچک

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۸ حوله استخری مدل Miva سایز ۷۰×۱۴۰ سانتی متر

حوله استخری مدل Miva سایز 70x140 سانتی متر

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۴۰×۷۰ سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۵۰ گرم
  • جنس
    پنبه
  • سایز
    متوسط
  • سایر توضیحات
    – طول حوله ۱۴۰ سانتی متر- عرض حوله ۷۰ ساتنی متر- تنوع در رنگ- مناسب برای استفاده در منزل، مسافرت، استخر و …- رنگ های شاد و چشمنواز

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۹ حوله استخری مدل خرگوشی کد ۸۰۱ سایز ۱۴۰×۷۰ سانتی متر

حوله استخری مدل خرگوشی کد 801 سایز 140x70 سانتی متر

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۴۰×۷۰ سانتی‌متر
  • وزن
    ۳۰۰ گرم
  • تعداد تکه
    یک تکه
  • جنس
    میکروفایبر
  • نحوه بسته شدن
    ساده
  • سایز
    بزرگ
  • سایر توضیحات
    حوله استخریدوخت تمیزقدرت جذب بالا مناسب برای استفاده در استخر ، مسافرت ، منزل و … دور دوزی شده، قسمت بالا و پایین حوله جهت جلوگیری از ریش‌ریش شدن در رنگبندی شاد و متنوعکاربردی و سبکزمینه طرحدارنرم و لطیف

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۰ حوله استخری آذرریس تبریز مدل کلاریس سایز ۱۴۰X65 سانتی‌متر

 حوله استخری آذرریس تبریز مدل کلاریس سایز 140X65 سانتی‌متر

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۴۰×۶۵ سانتی‌متر
  • وزن
    ۳۰۰ گرم
  • جنس
    پنبه
  • سایر توضیحات
    نرم و لطیف بادوامثبات رنگ فوق العاده آب گیری فوق العاده جنس صددرصد پنبهطول حوله : ۲±۱۴۰سانتی‌مترعرض حوله: ۶۵ سانتی‌مترویژگی های محصول :جنس: پنبهرنگ : رنگ بندی متنوعوزن بسته‌بندی: ۳۰۰ گرمنوع بافت : ساده و دو رو نخ و دو رو آبگیر و کاملا ضخیم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۱ حوله استخری آذرریس تبریز مدل موج سایز ۱۳۰×۷۰ سانتی متر

حوله استخری آذرریس تبریز مدل موج سایز 130×70 سانتی متر

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۳۰×۷۰ سانتی‌متر
  • جنس
    پنبه
  • سایر توضیحات
    – غیرمخمل- دو رو آبگیر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۲ حوله استخری شایسته مدل Zigzag سایز ۷۰X140 سانتی متر

حوله استخری شایسته مدل Zigzag سایز 70X140 سانتی متر

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۴۰×۷۰ سانتی‌متر
  • وزن
    ۳۰۰ گرم
  • جنس
    پنبه
  • سایز
    متوسط
  • سایر توضیحات
    – سایز متوسط – بسیار نرم و لطیف- ضد حساسیت و مناسب برای همه ی پوست ها- طول ۱۴۰ سانتی متر – عرض ۷۰ سانتی متر- سبک و کمجا- آبگیری عالی- مناسب جهت استخرو یا حتی حوله حمام و …

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۳ حوله استخری مدل skip سایز ۷۰×۱۳۵ سانتی متر

حوله استخری مدل skip سایز 70x135 سانتی متر

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۳۵×۷۰ سانتی‌متر
  • وزن
    ۳۴۰ گرم
  • تعداد جیب
    ندارد
  • جنس
    پلی‌استر
  • نحوه بسته شدن
    ساده
  • سایز
    بزرگ
  • سایر توضیحات
    جذب آب سریععدم رنگ دهی و پرز دهیسبک و کم حجمنرم و لطیفضخیم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۴ حوله استخری طرح دکلته مدل دکمه دار سایز ۱۳۰×۷۰ سانتی متر به همراه کلاه حوله ای

حوله استخری طرح دکلته مدل دکمه دار سایز 130×70 سانتی متر به همراه کلاه حوله ای

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۳۰×۷۰ سانتی‌متر
  • وزن
    ۳۲۵ گرم
  • تعداد تکه
    دو تکه
  • جنس
    پارچه
  • نحوه بسته شدن
    دکمه
  • سایز
    متوسط

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۵ حوله استخری مدل خرگوش سایز ۷۰×۱۴۰ سانتی متر

حوله استخری مدل خرگوش سایز 70x140 سانتی متر

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۴۰×۷۰ سانتی‌متر
  • وزن
    ۳۰۰ گرم
  • تعداد تکه
    یک تکه
  • جنس
    پنبه
  • سایز
    متوسط
  • سایر توضیحات
    ساخته شده با تکنولوژی نانو

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۶ حوله استخری شایسته مدل هتلی سایز ۴۹X89 سانتی متر

حوله استخری شایسته مدل هتلی سایز 49X89 سانتی متر

مشخصات

  • ابعاد
    ۸۹×۴۹ سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۲۵ گرم
  • جنس
    پنبه
  • سایز
    متوسط
  • سایر توضیحات
    – سایز متوسط – پرکاربرد ترین سایز حوله- جذب آب عالی- ضد حساسیت و مناسب برای همه ی پوست ها- طول ۸۹ سانتی متر – عرض ۴۹ سانتی متر- سبک و کمجا- مناسب جهت استخر و باشگاه و مسافرت یا حتی حوله حمام و …

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۷ حوله استخری تالیس طرح کریستال سایز ۷۵×۱۴۰ سانتی متر

حوله استخری تالیس طرح کریستال سایز 75×140 سانتی متر

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۴۰×۷۵ سانتی‌متر
  • وزن
    ۵۰۰ گرم
  • تعداد تکه
    یک تکه
  • جنس
    نخ پنبه
  • نحوه بسته شدن
    ساده
  • سایز
    بزرگ
  • سایر توضیحات
    بافته شده از بهترین نخ پنبه ترکبسیار نرم و لطیف رنگ ثابتبدون پرز دهی سایز طول ۱۴۰ عرض ۷۵مناسب برای همه

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۸ حوله استخری ماندگار طرح راه راه سایز ۷۰×۱۳۰ سانتی متر

حوله استخری ماندگار طرح راه راه سایز 70x130 سانتی متر

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۳۰×۷۰ سانتی‌متر
  • وزن
    ۳۸۰ گرم
  • تعداد تکه
    یک تکه
  • جنس
    پنبه
  • سایز
    متوسط
  • سایر توضیحات
    – طرح بسیار شیک- جذب آب قوی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۹ حوله استخری شایسته مدل بیتا سایز ۶۰×۱۲۵ سانتی متر

حوله استخری شایسته مدل بیتا سایز 60x125 سانتی متر

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۲۵×۶۰ سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۳۳ گرم
  • جنس
    پنبه
  • سایز
    متوسط
  • سایر توضیحات
    – طول حوله ۱۲۵ سانتی مترعرض حوله ۶۰ سانتی متر- آبگیری عالی – مناسب برای استخر و باشگاه ها و مسافرت- مناسب برای استفاده به عنوان حوله در خانه- سبک و کمجا – تنوع در رنگ- طرح ساده و شیک

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۰ حوله استخری ابراهیمی یزد مدل A14 سایز۱۶۰×۱۱۰ سانتیمتر

حوله استخری ابراهیمی یزد مدل A14 سایز160×110 سانتیمتر

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۶۰×۱۱۰ سانتی‌متر
  • وزن
    ۳۱۰ گرم
  • تعداد تکه
    یک تکه
  • جنس
    نخ
  • سایز
    کوچک
  • سایر توضیحات
    محصولات ابراهیمی به خاطر مواد ادلیه صد در صد الیاف طبیعی از کیفیت و مرغوبیت بسیار بالایی برخودار است،که این ویژگی باعث محبوبیت و مقبولیت قابل توجهی در بین مصرف کنندگان شده است

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۱ حوله استخری شایسته مدل هارمونیک سایز ۶۰×۱۲۵ سانتی متر

حوله استخری شایسته مدل هارمونیک سایز 60x125 سانتی متر

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۲۵×۶۰ سانتی‌متر
  • وزن
    ۴۰۰ گرم
  • تعداد تکه
    یک تکه
  • جنس
    پنبه
  • سایز
    متوسط
  • سایر توضیحات
    – آبگیری دوطرفه- بهترین سایز حوله متوسط- قابل استفاده برای فعالیت های ورزشی در باشگاه ها و استخر و…

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۲ حوله استخری شایسته مدل نسترن سایز ۷۰X140 سانتی متر

حوله استخری شایسته مدل نسترن سایز 70X140 سانتی متر

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۴۰×۷۰ سانتی‌متر
  • وزن
    ۳۰۰ گرم
  • جنس
    پنبه
  • سایز
    متوسط
  • سایر توضیحات
    – سایز متوسط – بسیار نرم و لطیف- ضد حساسیت و مناسب برای همه ی پوست ها- طول ۱۴۰ سانتی متر – عرض ۷۰ سانتی متر- سبک و کمجا- آبگیری عالی- مناسب جهت استخرو یا حتی حوله حمام و …

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۳ حوله استخری مالمو سایز ۱۰۰×۱۸۰ سانتی متر

حوله استخری مالمو سایز 100×180 سانتی متر

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۸۰×۱۰۰ سانتی‌متر
  • وزن
    ۵۰۰ گرم
  • جنس
    الیاف طبیعی
  • سایر توضیحات
    حوله استخری برند مالمو سوغات یزد است . طرح و رنگ بندی متنوع دارد ، مناسب برای هدیه دادن یا سوغات آوردن است .

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۴ حوله استخری مدل خرگوش کد ۶۲۱۰ سایز ۷۰×۱۳۵ سانتی متر

حوله استخری مدل خرگوش کد 6210 سایز 70x135 سانتی متر

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۳۵×۷۰ سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۵۰ گرم
  • تعداد تکه
    یک تکه
  • جنس
    میکروفایبر
  • سایز
    متوسط

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۵ حوله استخری و حوله کلاهی مدل دکلته نانو پولیش سایز ۱۶۰×۹۰ سانتی متر

حوله استخری و حوله کلاهی مدل دکلته نانو پولیش سایز 160x90 سانتی متر

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۶۰×۹۰ سانتی‌متر
  • وزن
    ۵۰۰ گرم
  • جنس
    نخ پنبه

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۶ حوله استخری مدل خرگوشی کد ۱۲۴۳ سایز ۷۳×۱۴۰ سانتی متر

حوله استخری مدل خرگوشی کد 1243 سایز 73x140 سانتی متر

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۴۰×۷۳ سانتی‌متر
  • وزن
    ۳۵۰ گرم
  • تعداد تکه
    یک تکه
  • جنس
    پنبه
  • سایز
    متوسط

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۷ حوله استخری مدل نانو مجموعه ۲ عددی

حوله استخری مدل نانو مجموعه 2 عددی

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۴۰×۷۰ سانتی‌متر
  • وزن
    ۵۰۰ گرم
  • جنس
    میکروفایبر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۸ حوله استخری ابراهیمی یزد مدل A04 سایز ۱۱۰×۱۶۰ سانتی متر

حوله استخری ابراهیمی یزد مدل A04 سایز 110x160 سانتی متر

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۶۰×۱۱۰ سانتی‌متر
  • وزن
    ۳۱۰ گرم
  • تعداد تکه
    یک تکه
  • جنس
    نخ
  • سایز
    کوچک
  • سایر توضیحات

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۹ حوله استخری طرح دکلته مدل کش دار سایز ۵۸×۷۰ سانتی متر به همراه کلاه حوله ای

حوله استخری طرح دکلته مدل کش دار  سایز 58×70 سانتی متر به همراه کلاه حوله ای

مشخصات

  • ابعاد
    ۷۰×۵۸ سانتی‌متر
  • وزن
    ۳۲۵ گرم
  • تعداد تکه
    دو تکه
  • جنس
    پارچه
  • سایز
    متوسط

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳۰ حوله استخری ابراهیمی یزد مدل رنگین‌کمان کد ۰۲ سایز ۱۶۰×۱۱۰ سانتی متر

حوله استخری ابراهیمی یزد مدل رنگین‌کمان کد 02 سایز 160x110 سانتی متر

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۶۰×۱۱۰ سانتی‌متر
  • وزن
    ۳۲۰ گرم
  • تعداد تکه
    یک تکه
  • جنس
    نخ
  • سایز
    کوچک

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

امیدواریم این مطلب اطلاعات کافی را برای خرید ماگ حرارتی در اختیار شما قرار دهد. سوالات خود را می توانید از طریق فرم ارسال دیدگاه ها با ما در میان ‌بگذارید.

در ادامه بیشتر بخوانید: راهنمای خرید ماگ حرارتی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا