کفش کودک و نوزاد

جوراب بچگانه، راهنمای خرید اینترنتی بهترین جوراب بچه‌گانه ارزان

نکات مهم و کاربردی که هنگام خرید جوراب بچه‌گانه باید به آن‌ها توجه داشته باشید.

گرفتن نوع صحیح جوراب بچگانه برای بچه‌هایمان می‌تواند به معنای تفاوت بین دو تا شش ساعت لذت باشد. به عنوان یک پدر و مادر، من می‌دانم که هر کودک با دیگری متفاوت است، بنابراین پیدا کردن جوراب بچگانه مناسب گاهی اوقات دشوار است. در حالی که تهیه بهترین کفش برای کودکان شما یک جزء مهم است، انتخاب الگوهای جوراب مناسب نیز به همان اندازه ضروری است. بهترین جوراب‌های بچه‌گانه از پاهای کوچک محافظت می‌کنند و در عین حال کفش‌های آن‌ها را جذاب‌تر نشان می‌دهند.

از این راهنمای خرید جوراب بچگانه استفاده کنید تا به شما کمک کند تا بهترین جوراب‌های بچه‌گانه را در اندازه‌ها، سبک‌ها و انواع مناسب برای بچه‌هایتان خریداری کنید. شاید در نگاه اول خرید جوراب بچگانه برای شما کم اهمیت باشد، در صورتی که این کار اشتباه است. زیرا کودک شما پاهای حساس و ظریفی دارد و نسبت به سایر پوشاک باید بیشتر نسبت به خرید جوراب بچگانه حساسیت نشان دهید. بعد از کفش شما باید تمام تمرکز خود را روی جوراب بگذارید، چون باعث می‌شود پای کودک شما درون کفش کمتر عرق کند و کمتر بوی نامطبوع به خود بگیرد.

اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که قصد خرید جوراب بچگانه را دارید، اما با توجه به تنوع زیاد محصولات و قیمت‌ها با خرید این پوشاک ارزشمند به مشکل برخورده‌ باشید، اما اصلا نگران نباشید. ما در این مقاله شما را با انواع جوراب بچگانه آشنا کرده و به شما یک سری نکات مهم را که هنگام خرید جوراب بچگانه باید به آن‌ها توجه داشته باشید را به شما آموزش می‌دهیم.

جوراب بچگانه چیست و چه کاربردی دارد؟

یک پا پوش از جنس پنبه یا نخ است که به منظور محافظت از پاهای کودک دلبندتان درون کفش مورد استفاده قرار می‌گیرد. جوراب باعث می‌شود که پای کودک شما درون کفش احساس راحتی بیشتری داشته باشد و همچنین کمتر عرق کند. همان طور که می‌دانید یکی از عواملی که باعث می‌شود که پا درون کفش بوی نامطبوعی به خود بگیرد عدم استفاده از جوراب مناسب است.

حتما بخوانید: راهنمای خرید جوراب شلواری بچگانه

راهنمای خرید جوراب بچگانه:

در حالی که ممکن است انرژی بیشتری برای یافتن بهترین کفش برای کودکان خود صرف کنید، انتخاب مدل جوراب مناسب به همان اندازه مهم است. جوراب‌های مناسب کودکان از پاهای کوچک محافظت می‌کنند و کفش‌هایشان را راحت‌تر می‌کنند. از این راهنما برای کمک به خرید سایزها، مدل‌ها و انواع جوراب مناسب برای کودکان کوچکتان استفاده کنید.

انواع جوراب بچگانه موجود در بازار:

علاوه بر انتخاب سبک، شما همچنین باید نوع جوراب مناسب را برای بچه‌های کوچک خود پیدا کنید. برای درک بهتر گزینه‌های موجود برای کودکان، درباره انواع جوراب‌ها بیشتر بدانید:

جوراب‌های ورزشی بچه گانه:

اگر بچه‌های فعالی دارید که دائماً در حال حرکت هستند، جوراب‌های ورزشی هدفمند اغلب از مواد ضخیم‌تر برای حمایت از سبک زندگی شلوغ‌تر استفاده می‌کنند. بسیاری از آن‌ها شامل بالشتک در طرفین هستند تا راحتی بچه‌ها را هنگام دویدن در اطراف زمین بسکتبال یا زمین بازی افزایش دهند. برای جذب عرق و جلوگیری از بو، به دنبال قابلیت های رطوبت زدایی در مواد جوراب باشید.

جوراب بشور بپوش بچه گانه:

جوراب‌های بشور بپوش معمولاً با پارچه‌های نازک‌تر طراحی می‌شوند و برای موقعیت‌های خاص در نظر گرفته می‌شوند. با این حال، بیشتر آن‌ها هنوز به اندازه کافی ضخیم هستند تا راحتی و پوشش مورد نیاز پاهای کوچک را فراهم کنند. جوراب‌های بشور بپوش را می‌توانید در طول‌های مختلف پیدا کنید که از رنگ‌های برش تا زانو و رنگ‌های خنثی مانند مشکی، سرمه‌ای و قهوه‌ای متغیر است.

جوراب بدون لغزش بچه گانه:

برای بچه‌های کوچکی که به تازگی قدرت پاهای خود را به دست می‌آورند و مهارت‌های حرکتی خود را توسعه می‌دهند و یاد می‌گیرند چگونه تعادل داشته باشند، راه رفتن به جوراب‌هایی نیاز دارد که برای سبک زندگی جدید و فعال تر آن‌ها طراحی شده باشد. جوراب‌های بدون لغزش برای پسران و دختران کوچک پرمشغله‌ای که برای اولین بار در طبقه حرکت می‌کنند ایده آل است. اگر کوچولوی شما به تازگی راه رفتن را یاد می‌گیرد، جوراب‌هایی را انتخاب کنید که کف آن‌ها لاستیک اضافه شده است تا کشش کافی برای افزایش ثبات و جلوگیری از لغزش داشته باشد. به دلیل طراحی خلاقانه آن‌ها، برای پوشیدن در داخل و خارج ایده آل هستند.

جوراب‌های سرگرم کننده بچه گانه:

جوراب‌هایی با تم و طرح برای اکثر کودکان ضروری است. جوراب‌های دیوانه بسیار محبوب برای بچه‌ها دارای رنگ‌های زنده، طرح‌های شاداب و چاپ‌های پر انرژی هستند. بچه‌ها دوست دارند الگوها و طرح‌های سرگرم‌کننده جوراب را به نمایش بگذارند، و والدین دوست دارند که آن‌ها را به خوبی با لباس‌های غیررسمی، شلوار جین، دامن و شورت ست کنند. برای جوراب‌هایی که شخصیت رنگارنگ کودک شما را تکمیل می‌کند، از راه راه گرفته تا طرح‌های گلدار و طرح‌های حیوانی پیدا کنید.

جوراب‌های با تم فصلی:

گاهی اوقات، آب و هوای فصل و تعطیلات ممکن است روی الگوها و مدل‌های جوراب انتخابی شما تأثیر بگذارد. با طرح‌هایی که در ایام خاص از سال ظاهر می‌شوند، فرزندان خود را شگفت زده کنید. برای کریسمس، عید نوروز، روز ولنتاین، شکرگزاری و روز استقلال، جوراب‌هایی با رنگ‌های روشن با نقوش الهام‌گرفته از تعطیلات انتخاب کنید. چند جفت جوراب مضمون را به کمد لباس کودک خود اضافه کنید تا راهی آسان برای هیجان زده کردن او برای فصل و در عین حال گسترش گزینه‌های جوراب او پیدا کنید.

با این حال، این فقط چاپ‌های سرگرم کننده نیست که باید به آن‌ها فکر کنید. همچنین باید نوع آب و هوای هر فصل را در نظر بگیرید. برای فصل زمستان، به دنبال جوراب‌های ضخیم و کرکی با تم فصلی باشید که با کاهش دما، گرما و آرامش را به شما می‌دهند. از سوی دیگر، برای فصل بهار و تابستان جوراب‌های سبک‌تر و خنک‌تری می‌خواهید. نکته کلیدی این است که جوراب‌هایی را انتخاب کنید که پوشش مناسبی را بدون به خطر انداختن راحتی، استایل یا سرگرمی ارائه دهند.

روش اندازه جوراب بچگانه بر اساس سن:

هیچ پاسخ قطعی برای این سوال وجود ندارد زیرا اندازه پاهای کودکان حتی در همان گروه سنی می تواند بسیار متفاوت باشد. با این حال، یک راهنمای کلی این است که کودکان ۰-۲ ساله به سایزهای جوراب کوچک یا متوسط، کودکان ۳-۵ ساله به اندازه‌های جوراب متوسط یا بزرگ و کودکان ۶-۸ ساله به جوراب‌های بزرگ یا فوق العاده بزرگ نیاز دارند. البته، همیشه بهترین کار این است که جوراب را روی کودک خود امتحان کنید تا از تناسب راحت و مناسب اطمینان حاصل کنید.

نمودار اندازه جوراب بچگانه:

در مورد نمودار اندازه جوراب‌های بچه گانه هیچ پاسخ قطعی وجود ندارد، زیرا مارک‌های مختلف اغلب اندازه‌های کمی متفاوت دارند. با این حال، به عنوان یک راهنمای کلی، بیشتر جوراب های بچه گانه برای کودکان بین دو تا شش سال مناسب است. همیشه بهتر است برای اطمینان از تناسب کامل، به نمودار اندازه خاص برندی که از آن خریداری می کنید مراجعه کنید.

بهترین جوراب بچگانه:

بین پاهای در حال رشد و سبک زندگی فعال، معمول است که والدین به طور منظم برای فرزندان خود جوراب خریداری کنند. نگاهی سریع به کشوی جوراب بچه گانه به شما می‌گوید که داشتن انواع جوراب برای بچه‌ها نیز بسیار رایج است. این کشو احتمالاً حاوی جوراب‌هایی با طول‌ها، مواد، الگوها و رنگ‌های مختلف است.

داشتن جوراب مناسب برای هر مناسبتی مهم است، چه برای پوشیدن روزانه، چه برای استراحت، چه برای ورزش و چه برای یک مراسم شیک باشد. جوراب‌هایی برای هر فصل و جوراب‌هایی با ویژگی‌های منحصربه‌فرد مانند مواد فتیله‌ای و نوک‌های بدون لغزش وجود دارد. صرف‌نظر از فعالیت‌های روزانه، بچه‌ها به جوراب‌هایی نیاز دارند که به خوبی متناسب باشند و به اندازه کافی راحت باشند تا در طول روز آن‌ها را بپوشند. کیفیت همچنین در خرید عاقلانه جوراب نقش دارد، زیرا جفت‌های بد ساخت باید بیشتر تعویض شوند و ممکن است در دراز مدت هزینه بیشتری برای خانواده‌ها داشته باشد.

آیا زمان آن رسیده است که مجموعه جوراب‌های کودکان خود را ارتقا دهید؟ برای اینکه بتوانید کشوی جوراب را با تمام جفت‌هایی که فرزندتان به آن نیاز دارد پر کنید، این راهنمای خرید جامع را ارائه می‌کنیم.

آموزش پوشیدن جوراب به کودکان:

  • استفاده از جوراب‌های گشاد که خیلی بزرگ هستند را تمرین کنید، حتی می‌توانند پوشیدن جوراب‌های شما را تمرین کنند.
  • از جوراب‌هایی که دارای کشش بیش از حد تنگ در مچ پا هستند خودداری کنید.
  • جوراب‌هایی با انگشتان پا و یا پاشنه‌های رنگی مختلف می‌توانند به کودک شما کمک کنند تا جوراب‌های خود را به درستی بپوشند.
  • هنگام قرار دادن جوراب روی پاهای کودک، کودک خود را تشویق کنید که بنشیند، زیرا احتمال اینکه تعادل خود را از دست بدهد کمتر خواهد بود.
  • اغلب برای شما مفید است که در هنگام انجام این کار در کنار یا پشت فرزند خود بنشینید زیرا به شما دید واقعی تری نسبت به عناصری که برای آن‌ها دشوار است می‌دهد.
  • ممکن است در ابتدا برایتان مفید باشد که جوراب را روی انگشتان پاهای فرزندتان قرار دهید و به او اجازه دهید جوراب را بالا بکشد.
  • کودک خود را تشویق کنید تا انگشت شست خود را داخل جوراب قرار دهد تا به کشیدن جوراب روی پا کمک کند.
  • به کودک خود بیاموزید که قبل از قرار دادن جوراب روی انگشتان پا، با دو دست جوراب را از بالا تا پاشنه بلند کند.
  • برخی از کودکان احساس پوشیدن جوراب را دوست ندارند و می‌توانند به‌ویژه با درزها آزارشان دهند، می‌توانید سعی کنید جوراب‌های کودکتان را به بیرون بچرخانید یا جوراب‌های بدون درز را خریداری کنید.

حتما بخوانید: راهنمای خرید کفش نوزادی

نکات مهم هنگام خرید جوراب بچگانه:

جوراب‌ها یکی از مهم‌ترین لباس‌هایی هستند که می‌پوشیم، اما معمولاً کمترین توجهی به آن‌ها می‌شود. ممکن است از خود بپرسید، چه چیزی در مورد جوراب مهم است؟ جوراب‌ها نه تنها به جذب عرق کمک می‌کنند، بلکه از تبدیل شدن بوهای نامطلوب به بخشی دائمی از کفش‌های شما، از ساییدگی و تاول زدن پاها نیز جلوگیری می‌کنند. پوشیدن جوراب همچنین به پیشگیری از بیماری پای ورزشکاران کمک می‌کند. تمام نکات زیر به طور یکسان برای بزرگسالان و کودکان اعمال می‌شود. بنابراین، برای اطمینان از اینکه کودک شما هیچ گونه ناراحتی مربوط به پا را تجربه نمی‌کند، باید مطمئن شوید که پاهای کوچک او نه تنها با یک جفت کفش خوب، بلکه یک جفت جوراب خوب نیز محافظت می‌شوند. نمی‌دانید در جوراب‌های بچه گانه به دنبال چه چیزی باشید؟ مشکلی نیست، فقط به نکات مفید زیر مراجعه کنید:

انتخاب پارچه مناسب:

هنگام خرید جوراب بچه گانه مهم است که نوع پارچه مورد استفاده را در نظر بگیرید. پارچه روی راحتی و دوام جوراب تاثیر می‌گذارد. دوام به ویژه هنگام خرید جوراب‌های دخترانه و پسرانه مهم است، زیرا بچه‌های کوچکتر جوراب خشن هستند.

رایج ترین پارچه‌ای که برای جوراب استفاده می شود، پنبه است. پنبه انتخاب محبوبی است، به خصوص در جوراب‌های پسرانه، زیرا جاذب، راحت و بادوام است. با این حال، جوراب‌های نخی نیز می توانند حجیم باشند و بنابراین برای انواع خاصی از کفش ها مناسب نیستند. به غیر از پنبه، جوراب‌های پشمی نیز وجود دارد که در حالی که پاها را نرم و گرم نگه می‌دارند، می‌توانند برای کودکان خارش ایجاد کنند و آزاردهنده باشند. همچنین طیف گسترده‌ای از جوراب‌های پارچه‌ای اکریلیک وجود دارد. اکریلیک سبک و رنگی است.

همه چیز در جزئیات است:

هنگام یافتن نوع مناسب جوراب، توجه به جزئیات سودمند است. طرح را بررسی کنید و ببینید آیا الگوی یکنواخت به نظر می‌رسد و آیا با درزها مطابقت دارد یا خیر. این نشان دهنده یک جوراب بهتر ساخته شده است و امیدوارم بادوام تر باشد. همچنین، هنگام انتخاب جوراب، هرگونه حساسیت یا آلرژی به پارچه‌ها را در نظر بگیرید. البته، انتخاب سایز مناسب همیشه مهم است، اما اگر مطمئن نیستید که کدام اندازه را خریداری نمائید، سعی کنید در اندازه بزرگتر اشتباه کنید. به این ترتیب اگر جوراب مناسب نباشد، حداقل پای فرزند شما به زودی به آن سایز تبدیل خواهد شد.

جوراب مناسبتی خاص:

اگر کودک شما دوست دارد به طور منظم ورزش کند، پس باید روی جوراب‌های ورزشی ضخیم تر سرمایه گذاری کنید. همچنین جوراب‌های ورزشی با طول مچ پا وجود دارد که ممکن است کودک شما ترجیح دهد. اگر دختر یا پسر شما در یک جشن عروسی یا یک مراسم رسمی برگزار می‌شود، به یک جفت جوراب لباسی نیاز دارید. جوراب‌های لباس فقط در صورت نیاز باید استفاده شوند، زیرا معمولاً ظریف‌تر هستند و از آن زمان در برابر فرسودگی زیاد مقاومت نمی‌کنند. از آنجایی که آن‌ها اغلب با مواد نازک مانند ابریشم ساخته می‌شوند و جوراب‌های دخترانه با توری یا منجوق تزئین شده‌اند، معمولاً باید با دست یا در یک چرخه ظریف شسته شوند.

جوراب‌های فصلی:

البته بسته به جایی که زندگی می‌کنید ممکن است به جوراب‌های تابستانی نازک تر یا جوراب‌های زمستانی گرم تر نیاز داشته باشید. وقتی صحبت از جوراب‌های دخترانه می‌شود، چند گزینه مختلف وجود دارد، از جمله جوراب‌های معمولی زمستانی، جوراب‌های بلند زانو و ساق‌های دخترانه. خرید جوراب‌های تا زانو آسان است زیرا معمولاً اگر آن‌ها را کمی بزرگ کنید طولانی تر از حد معمول می شوند. برخی از دختران احساس بلندی روی زانو را دوست ندارند و در این صورت، بهتر است با شلوارهای ساق دخترانه که تا کمر می آیند، باشید.

با توجه به نکاتی که گفته شد، می توانید جوراب بچگانه مورد نظر خود را خریداری کنید. ما برای سهولت کار شما، لیستی از چند نمونه جوراب بچگانه ارزان، باکیفیت و پرفروش موجود در بازار را جمع آوری کرده ایم. با کلیک کردن روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت نمایید.


۱ جوراب بچگانه کب مدل گربه کد san912

جوراب بچگانه کب مدل گربه کد san912

مشخصات

  • جنس
    نخ
  • طرح
    طرح‌دار
  • ضخامت
    متوسط
  • مورد استفاده
    اداری و رسمی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲ جوراب ورزشی ساق بلند بچگانه تن پوش هنگامه مدل کش اسپرت AD کد W-01

جوراب ورزشی ساق بلند بچگانه تن پوش هنگامه مدل کش اسپرت AD کد W-01

مشخصات

  • جنس
    الاستین
  • قابل استفاده برای
    پسران
  • طرح
    طرح‌دار
  • ضخامت
    متوسط
  • مورد استفاده
    اسپرت
  • جزئیات
    ضد حساسیت
  • نگهداری
    شست‌ و شو در دمای ۳۰ درجه توسط دست و ماشین لباس شویی اتو کشی در دمای متوسط انجام شود

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳ جوراب بچگانه تن پوش هنگامه مدل مینیون کد Z-001

جوراب بچگانه تن پوش هنگامه مدل مینیون کد Z-001

مشخصات

  • جنس
    الاستین
  • قابل استفاده برای
    پسران
  • طرح
    طرح‌دار
  • ضخامت
    متوسط
  • مورد استفاده
    اسپرت
  • توضیحات جنس
    ۷۵% الیاف نخی۱۵% پلی آمید۱۰% الاستین
  • جزئیات
    ضد حساسیتمناسب سن ۴ الی ۹ سالمناسب سایز پای ۲۵ الی ۳۳
  • نگهداری
    شست‌ و شو در دمای ۳۰ درجه توسط دست و ماشین لباس شوییاتو کشی در دمای متوسط انجام شود
  • کشور مبدا برند
    ایران
  • کشور تولید کننده
    ایران

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۴ جوراب بچگانه تن پوش هنگامه مدل گربه ایستاده کد baby-gh-t-p-z مجموعه ۴ عددی

جوراب بچگانه تن پوش هنگامه مدل گربه ایستاده کد baby-gh-t-p-z مجموعه 4 عددی

مشخصات

  • جنس
    الاستین
  • قابل استفاده برای
    پسران
  • طرح
    ساده
  • ضخامت
    متوسط
  • مورد استفاده
    اسپرت
  • توضیحات جنس
    ۷۵% الیاف نخی۱۵% پلی آمید۱۰% الاستین
  • جزئیات
    مناسب سن ۴ الی ۹ سالمناسب سایز پای ۲۵ الی ۳۳
  • نگهداری
    شست‌ و شو در دمای ۳۰ درجه توسط دست و ماشین لباس شوییاتو کشی در دمای متوسط انجام شود
  • کشور مبدا برند
    ایران
  • کشور تولید کننده
    ایران

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۵ جوراب بچگانه مدل زنبوری

جوراب بچگانه مدل زنبوری

مشخصات

  • جنس
    نخ
  • طرح
    طرح‌دار
  • ضخامت
    متوسط
  • مورد استفاده
    اسپرت
  • کشور تولید کننده
    ایران

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۶ جوراب بچگانه تن پوش هنگامه مدل کلاه قرمزی و پسرخاله مجموعه ۲ عددی

جوراب بچگانه تن پوش هنگامه مدل کلاه قرمزی و پسرخاله مجموعه 2 عددی

مشخصات

  • جنس
    الاستین
  • قابل استفاده برای
    پسران
  • طرح
    طرح‌دار
  • ضخامت
    متوسط
  • مورد استفاده
    اسپرت
  • جزئیات
    الیاف نخ طبیعی- ضد حساسیت – کاملا نرم و لطیف
  • نگهداری
    شست‌ و شو در دمای ۳۰ درجه توسط دست و ماشین لباس شویی اتو کشی در دمای متوسط انجام شود
  • کشور مبدا برند
    ایران
  • کشور تولید کننده
    ایران

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۷ جوراب بچگانه مدل گاو کوچولو کد j72

جوراب بچگانه مدل گاو کوچولو کد j72

مشخصات

  • جنس
    الیاف نخی
  • قابل استفاده برای
    دختران و پسران
  • طرح
    طرح‌دار
  • ضخامت
    متوسط
  • مورد استفاده
    اسپرت
  • جزئیات
    سایز کالا فری سایز بوده و مناسب ۵ تا ۱۲ سال می باشد

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۸ جوراب بچگانه مدل ۳-۰۵۰۵۸ بسته ۴ عددی

جوراب بچگانه مدل 3-05058 بسته 4 عددی

مشخصات

  • جنس
    پنبه
  • قابل استفاده برای
    پسران
  • طرح
    طرح‌دار
  • ضخامت
    متوسط
  • مورد استفاده
    روزمره
  • جزئیات
    مناسب دختران و پسران ۴ تا ۸ سال
  • کد کالای محصول
    ۰۵۰۵۸

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۹ جوراب بچگانه ریبال مدل ۰۲

جوراب بچگانه ریبال مدل 02

مشخصات

  • جنس
    نخ
  • قابل استفاده برای
    پسران
  • طرح
    طرح‌دار
  • ضخامت
    متوسط
  • مورد استفاده
    روزمره
  • کشور مبدا برند
    ایران
  • کشور تولید کننده
    ایران

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۰ جوراب بچگانه مدل خرسی

جوراب بچگانه مدل خرسی

مشخصات

  • جنس
    الیاف نخی
  • قابل استفاده برای
    دختران و پسران
  • طرح
    طرح‌دار
  • ضخامت
    متوسط
  • مورد استفاده
    اسپرت

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۱ جوراب بچگانه مدل ماه و ستاره کد ۴-۰۵۰۴۰ بسته ۲ عددی

جوراب بچگانه مدل ماه و ستاره کد 4-05040 بسته 2 عددی

مشخصات

  • جنس
    الیاف نخی
  • قابل استفاده برای
    پسران
  • طرح
    طرح‌دار
  • ضخامت
    متوسط
  • مورد استفاده
    روزمره
  • جزئیات
    مناسب سنین ۴ تا ۸ سال
  • کد کالای محصول
    ۰۵۰۴۰

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۲ جوراب بچگانه تن پوش هنگامه مدل پاندا

جوراب بچگانه تن پوش هنگامه مدل پاندا

مشخصات

  • جنس
    الاستین
  • قابل استفاده برای
    پسران
  • طرح
    طرح‌دار
  • ضخامت
    متوسط
  • مورد استفاده
    اسپرت
  • توضیحات جنس
    ۷۵% الیاف نخی ۱۵% پلی آمید ۱۰% الاستین
  • جزئیات
    ضد حساسیت
  • نگهداری
    شست‌ و شو در دمای ۳۰ درجه توسط دست و ماشین لباس شویی اتو کشی در دمای متوسط انجام شود
  • کشور مبدا برند
    ایران
  • کشور تولید کننده
    ایران

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۳ جوراب بچگانه تن پوش هنگامه مدل گربه

جوراب بچگانه تن پوش هنگامه مدل گربه

مشخصات

  • جنس
    الاستین
  • قابل استفاده برای
    پسران
  • طرح
    ساده
  • ضخامت
    متوسط
  • مورد استفاده
    اسپرت
  • جزئیات
    مناسب سن ۴ الی ۸ سالسایز پای ۲۶ الی ۳۵
  • کشور مبدا برند
    ایران
  • کشور تولید کننده
    ایران

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۴ جوراب بچگانه نیکلودن مدل r-886 بسته ۶ عددی

جوراب بچگانه نیکلودن مدل r-886 بسته 6 عددی

مشخصات

  • جنس
    الاستین
  • قابل استفاده برای
    دختران و پسران
  • طرح
    طرح‌دار
  • ضخامت
    متوسط
  • مورد استفاده
    اسپرت
  • کشور مبدا برند
    آلمان

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۵ جوراب بچگانه تن پوش هنگامه مدل گربه کد T-001

جوراب بچگانه تن پوش هنگامه مدل گربه کد T-001

مشخصات

  • جنس
    نخ
  • طرح
    ساده
  • ضخامت
    متوسط
  • مورد استفاده
    مهمانی
  • جزئیات
    مناسب سن ۴ الی ۸ سالسایز پای ۲۶ الی ۳۳
  • کشور تولید کننده
    ایران

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۶ جوراب بچگانه کد ۵-۰۵۰۳۹ بسته ۵ عددی

جوراب بچگانه کد 5-05039 بسته 5 عددی

مشخصات

  • جنس
    الیاف نخی
  • قابل استفاده برای
    پسران
  • طرح
    طرح‌دار
  • ضخامت
    متوسط
  • مورد استفاده
    اسپرت
  • توضیحات جنس
    مناسب سنین ۸ تا ۱۲ سال
  • کد کالای محصول
    ۰۵۰۳۹

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۷ جوراب بچگانه تن پوش هنگامه مدل باب اسفنجی خال خالی کد Z-002

جوراب بچگانه تن پوش هنگامه مدل باب اسفنجی خال خالی کد Z-002

مشخصات

  • جنس
    الاستین
  • قابل استفاده برای
    پسران
  • طرح
    ساده
  • ضخامت
    متوسط
  • مورد استفاده
    اسپرت
  • جزئیات
    مناسب سن ۴ الی ۹ سالمناسب سایز پای ۲۵ الی ۳۳
  • کشور مبدا برند
    ایران
  • کشور تولید کننده
    ایران

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۸ جوراب بچگانه تن پوش هنگامه مدل گربه کد W-001

جوراب بچگانه تن پوش هنگامه مدل گربه کد W-001

مشخصات

  • جنس
    نخ
  • طرح
    ساده
  • ضخامت
    متوسط
  • مورد استفاده
    مهمانی
  • جزئیات
    مناسب سن ۴ الی ۸ سالسایز پای ۲۶ الی ۳۳
  • کشور تولید کننده
    ایران

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۹ جوراب بچگانه مدل نوروز طرح هفت سین کد Sa4

جوراب بچگانه مدل نوروز طرح هفت سین کد Sa4

مشخصات

  • جنس
    ویسکوز
  • طرح
    ساده
  • ضخامت
    متوسط
  • مورد استفاده
    اداری و رسمی
  • جزئیات
    مناسب عید نوروزمناسب هدیه و عیدیمناسب نوجوانان
  • نگهداری
    شستشو با آب سرد

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۰ جوراب بچگانه کد ۵۲۶۸ مجموعه ۴ عددی

جوراب بچگانه کد 5268 مجموعه 4 عددی

مشخصات

  • جنس
    نخ
  • طرح
    طرح‌دار
  • ضخامت
    متوسط
  • مورد استفاده
    اسپرت
  • کد کالای محصول
    ۵۲۶۸

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۱ جوراب بچگانه فیلاردی کد ۳۳

جوراب بچگانه فیلاردی کد 33

مشخصات

  • جنس
    نخ
  • طرح
    ساده
  • ضخامت
    متوسط
  • مورد استفاده
    مهمانی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۲ جوراب بچگانه پای باف مدل PBF-2

جوراب بچگانه پای باف مدل PBF-2

مشخصات

  • جنس
    پلی آمید
  • قابل استفاده برای
    دختران و پسران
  • طرح
    طرح‌دار
  • ضخامت
    متوسط
  • مورد استفاده
    روزمره

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۳ جوراب بچگانه لاچین مدل LCH-S5 مجموعه ۵ عددی

جوراب بچگانه لاچین مدل LCH-S5 مجموعه 5 عددی

مشخصات

  • جنس
    پنبه
  • قابل استفاده برای
    دختران و پسران
  • طرح
    طرح‌دار
  • ضخامت
    متوسط
  • مورد استفاده
    روزمره

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۴ جوراب بچگانه مدل uytt بسته ۴ عددی

جوراب بچگانه مدل uytt بسته 4 عددی

مشخصات

  • جنس
    الیاف نخی
  • قابل استفاده برای
    پسران
  • طرح
    چاپ
  • ضخامت
    متوسط
  • مورد استفاده
    اسپرت

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۵ جوراب بچگانه ویونا مدل VNA2-1 مجموعه ۳ عددی

جوراب بچگانه ویونا مدل VNA2-1 مجموعه 3 عددی

مشخصات

  • جنس
    پنبه
  • قابل استفاده برای
    دختران و پسران
  • طرح
    طرح‌دار
  • ضخامت
    متوسط
  • مورد استفاده
    روزمره

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۶ جوراب بچگانه مدل ست مادر و فرزندی طرح خرس تدی کد ۲۹۰

جوراب بچگانه مدل ست مادر و فرزندی طرح خرس تدی کد 290

مشخصات

  • جنس
    نخ
  • قابل استفاده برای
    بانوان
  • طرح
    طرح‌دار
  • ضخامت
    متوسط
  • مورد استفاده
    اسپرت

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۷ جوراب بچگانه ویونا مدل VNA1-1 مجموعه ۳ عددی

جوراب بچگانه ویونا مدل VNA1-1 مجموعه 3 عددی

مشخصات

  • جنس
    پنبه
  • قابل استفاده برای
    دختران و پسران
  • طرح
    طرح‌دار
  • ضخامت
    متوسط
  • مورد استفاده
    روزمره

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۸ جوراب بچگانه مدل خرسی wit021

جوراب بچگانه مدل خرسی wit021

مشخصات

  • جنس
    الیاف نخی
  • قابل استفاده برای
    دختران و پسران
  • طرح
    طرح‌دار
  • ضخامت
    متوسط
  • مورد استفاده
    اسپرت

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۹ جوراب بچگانه تن پوش هنگامه مدل گاو TA-001

جوراب بچگانه تن پوش هنگامه مدل گاو TA-001

مشخصات

  • جنس
    الاستین
  • قابل استفاده برای
    پسران
  • طرح
    ساده
  • ضخامت
    متوسط
  • مورد استفاده
    اسپرت
  • جزئیات
    مناسب سن ۴ الی ۹ سالسایز پای ۲۶ الی ۳۴
  • کشور مبدا برند
    ایران
  • کشور تولید کننده
    ایران

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳۰ جوراب بچگانه آدورا مدل AR2-4 مجموعه ۳ عددی

جوراب بچگانه آدورا مدل AR2-4 مجموعه 3 عددی

مشخصات

  • جنس
    پنبه
  • قابل استفاده برای
    دختران و پسران
  • طرح
    طرح‌دار
  • ضخامت
    متوسط
  • مورد استفاده
    روزمره

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

امیدواریم این مطلب اطلاعات کافی را برای خرید جوراب بچگانه در اختیار شما قرار دهد. سوالات خود را می توانید از طریق فرم ارسال دیدگاه ها با ما در میان بگذارید.

در ادامه بیشتر بخوانید: راهنمای خرید چشم بند خواب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا