دکوراتیولوازم تزئینی

گلدان تزئینی، راهنمای خرید انواع گلدان دکوری زیبا، جدید و ارزان

نکات مهم و کاربردی که هنگام خرید گلدان تزئینی باید به آن‌ها توجه داشته باشید.

یکی از وسایل تزئینی مورد نیاز در خانه و محل کار گلدان دکوری است. منزل بدون داشتن لوازم دکوراتیو هیچ گونه زیبایی و جذابیتی ندارد در واقع وسایل تزئینی هستند که به منزل شما رنگ و بو می‌دهند. گلدان تزئینی یکی از زیباترین وسایل دکوراتیو است که شما می‌توانید آن را در قسمت‌های مختلف منزل و محل کار خود استفاده کنید و از آن لذت ببرید. گیاهان و طبیعت انسان را شاداب کرده و افسردگی را از او دور می‌کنند، بنابراین گلدان تزئینی علاوه بر زیبایی دادن به محل مورد نظر باعث ایجاد شادابی و نشاط در شما شده و افسردگی را از شما دور می‌کنند. اگر مغازه‌دار هستید یا صاحب یک فروشگاه بزرگ می‌باشید، می‌توانید با استفاده از چند عدد گلدان تزئینی فروش خود را چند برابر کنید.

شاید در نگاه اول مشتری جذب زیبایی مغازه شما شود و کنجکاو شدن سری به دکوراسیون زیبای فروشگاه شما بزند و در این حین ترغیب به خریدن یک کالای مورد نظر از شما شود. در واقع زیبایی گلدان تزئینی بود که مشتری را به طرف مغازه شما کشاند و به خرید وادار کرد. امروزه مردم بیشتر جذب مکان‌های جذاب و زیبا می‌شوند، اگر منزل خود را برای فروش آگهی کرده‌اید، اما هیچ کس حاضر به خریداری کردن آن نیست، پیشنهاد می‌کنم از چند گلدان تزئینی استفاده کنید و ملک مورد نظر خود را به راحتی به فروش برسانید. بله این راز معجزه وسایل تزئینی در منزل و محل کار است. زیبایی منزل یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های خانم‌های خانه‌دار می‌باشد، خانم‌ها به هر قیمتی که شده باید منزل خود را زیبا جلوه دهند برای این کار اغلب از گلدان تزئینی استفاده می‌کنند.

اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که به زیبایی منزل و محل کار خود اهمیت می‌دهید و قصد خریداری نمودن یک یا چند عدد گلدان تزئینی را دارید، اما با توجه به تنوع زیاد مدل‌ها و قیمت‌ها با خرید این وسیله تزئینی با ارزش به مشکل برخورده‌اید، اصلا نگران نباشید. ما در این مقاله شما را با انواع گلدان تزئینی آشنا کرده و به شما نکات مهمی را که هنگام خرید گلدان تزئینی باید به آن‌ها توجه داشته باشید را آموزش می‌دهیم.

گلدان‌دکوری چیست و چه کاربردی دارد؟

به محل قرار دادن گل اصطلاحا گلدان گفته می‌شود، درون گلدان را معمولا با خاک پر کرده و درون آن گل می‌کارند. اما گلدان تزئینی حتی از نظر شکل ظاهری هم با گلدان‌های معمولی تفاوت دارد. این وسیله شبیه یک کوزه، بطری یا چهره است که بر خلاف نمونه قبلی با خاک پر نمی‌شود. بلکه درون آن یک یا چند شاخه گل مصنوعی قرار داده می‌شود و به منظور زیبا کردن محل کار یا زندگی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

حتما بخوانید: راهنمای خرید گلدان گل

انواع مدل‌های گلدان تزئینی:

  1. گلدان‌های تزئینی بلوری: بدون شک بلور یا همان شیشه یکی از بهترین اختراعات دست بشر بوده که تا به امروز محبوبیت زیادی دارد. از حرارت دادن سنگ سیلیس با یک سری مواد شیشه ساخته می‌شود. شیشه با حرارت دادن خمیری شده و به شکل دلخواه در می‌آید، شیشه درخشش فوق‌العاده‌ای دارد و به محیط زیبایی خاصی می‌دهد.
  2. گلدان‌های تزئینی سفالی: سفال پیشینه‌ای چند هزار ساله دارد، در زمان اشکانیان بیشتر وسایل مربوط به خانه را با سفال می‌ساختند و هنر خود را تا به امروز به رخ جهانیان کشیده‌اند. امروزه هم گلدان‌های سفالی با نقش و نگاره‌های زیبا تولید می‌شوند و طرفداران زیادی دارند. از مهم‌ترین ویژگی‌های مربوط به این گلدان‌ها می‌توان به قرار دادن گل مصنوعی و طبیعی داخل آن‌ها اشاره کرد.
  3. گلدان‌های تزئینی چوبی: صنعت چوب در ایران به خصوص شمال کشور پیشینه‌ای دیرینه دارد. چوب به علت نرم بودن به هر شکلی تراشیده می‌شود و با آن می‌توان گلدان را به هر شکلی تبدیل کرد. این کار نیاز به دستگاه‌های خیلی پیشرفته ندارد و شما با یک سری وسایل ابتدایی نظیر قلم و سنبه هم می‌توانید آن‌ها را تولید کنید. تنوع طرح زیاد و قیمت مناسب آن‌ها را تبدیل به یکی از پرفروش‌ترین محصولات بازار کرده است.
  4. گلدان‌های فلزی: از عصر آهن تا به امروز بشر در تلاش بوده تا وسایل مورد نیاز خود را از فلز تهیه کند. در زمان‌های گذشته به علت پایین بودن نقطه ذوب طلا و نقره بیشتر وسایل خود را از این فلزات می‌ساختند. اما امروزه به دلیل پیشرفت دستگاه‌های ریخته‌گری و گران شدن این دو فلز اغلب گلدان‌های تزئینی را از فلز آهن و آلومینیوم می‌سازند. زیرا قیمت ارزانی دارند و به شکل‌های مختلف تبدیل می‌شوند.
  5. گلدان‌های تزئینی چینی: چینی همان‌ طور که از نامش پیداست از کشور چین ساخته شد. در واقع شباهت زیادی به همان سرامیک خودمان دارد با این تفاوت که وزن آن سبک‌تر از سرامیک است. قیمت گلدان‌های چینی خیلی گران بوده و به علت اینکه یک وسیله شکستنی می‌باشد کمتر مورد استفاده قرار می‌گیرد. اما به علت زیبایی منحصر به فردی که دارند، طرفداران خاص خود را دارند.
  6. گلدان‌های پلاستیکی: پلاستیک یک ماده ارزان و بازیافتی است یعنی دوباره می‌توان آن را ذوب کرد و به مواد دیگر تبدیل نمود. محبوبیت پلاستیک به گونه‌ای است که شما کمتر خانه‌ای را پیدا می‌کنید که در آن وسایل پلاستیکی دیده نشود. خوشبختانه پلاستیک را می‌توان به رنگ‌های مختلف در آورد و آن را در دو نمونه براق و مات تولید کرد.

مزایای گلدان‌های تزئینی:

  • قیمت آن‌ها نسبت به سایر لوازم تزئینی ارزان‌تر است. بنابراین ارزش خرید بالایی دارند.
  • به علت اینکه در سایزها و اندازه‌های مختلف تولید می‌شوند، آن‌ها را در هر جایی می‌توان استفاده کرد.
  • برخلاف گلدان‌های گل طبیعی اغلب درون آن‌ها گل مصنوعی قرار می‌گیرد که نیاز به مراقبت و نگهداری خاصی ندارند.
  • مدل‌هایی هستند که آن‌ها را به شکل چهره می‌سازند که بیشتر به شکل مجسمه هستند تا گلدان اما درون آن‌ها گل هم قرار می‌گیرد.

گلدان تزئینی از کجا بخریم؟

به طور کلی روش‌های زیادی برای خرید این وسیله وجود دارند که شما می‌توانید با توجه به سلیقه خود یکی از این روش‌ها را انتخاب کنید، زیرا هیچ قاعده و قانونی در این مورد وجود ندارد، اما با توجه به نظر سنجی صورت گرفته چیزی در حدود ۹۰ درصد مردم ایران دو روش را برای خرید خود انتخاب می‌کنند که در اینجا آن‌ها را توضیح می‌دهیم.

  1. خرید حضوری: یکی از پرطرفدارترین روش‌های خرید در ایران می‌باشد که در آن شخص حتما باید از محل کار و زندگی خود خارج شده و به نزدیکترین فروشگاه فروش لوازم تزئینی نزدیک محل زندگی خود مراجعه کرده و گلدان تزئینی خود را انتخاب و خریداری کند. لازم به ذکر است باید در انتخاب خود نهایت دقت را داشته باشید، زیرا جنس فروخته شده به هیچ عنوان تعویض یا پس گرفته نمی‌شود.
  2. خرید اینترنتی: یکی از راحت‌ترین و بی‌دردسر‌ترین روش‌های خرید می‌باشد. در این روش نیازی به خروج از منزل و محل کار خود ندارید، شما می‌توانید با مراجعه به یک فروشگاه اینترنتی معتبر از میان تنوع زیادی از محصولات گلدان مورد نظر خود را انتخاب و خریداری کنید. لازم به ذکر است در این روش شما هفت روز مهلت تست دارید و در صورت عدم رضایت می‌توانید، محصول مورد نظر خود را مرجوع کرده و آن را تعویض یا پول خود را پس بگیرید.

بهترین مارک گلدان تزئینی:

شما هیچ وقت نمی‌توانید یک برند خاص را به عنوان بهترین مارک گلدان‌تزئینی معرفی کنید. زیرا برند‌های باکیفیت زیادی در این زمینه فعالیت می‌کنند و معرفی یک محصول خاص کاری جز تبلیغ نیست و از آنجایی که سایت کیمیک یک رسانه علمی و آموزشی است و نه تبلیغاتی در ادامه مطلب لیستی از بهترین برندهای گلدان‌تزئینی موجود در بازار را به شما معرفی می‌کنیم.

  • گلدان دکوری هومز
  • گلدان دکوری گلوریا
  • گلدان دکوری سالونگ
  • گلدان دکوری ایکیا
  • گلدان دکوری بلور کاوه
  • گلدان دکوری دیبا
  • گلدان دکوری بوم
  • گلدان دکوری جهان آرا

حتما بخوانید: راهنمای خرید سبد گل

نکات مهم هنگام خرید گلدان تزئینی:

  1. قیمت محصول: قیمت مهم‌ترین نکته‌ای است که در مورد خرید گلدان دکوری باید به آن توجه داشته باشید. قبل از هر کاری مقدار بودجه را برای خرید محصول مورد نظر مشخص کنید. با مشخص کردن میزان بودجه خود به خود مدل‌هایی که در محدوده قیمتی شما قرار ندارند از انتخاب شما حذف شده و انتخاب برای شما آسان می‌شود.
  2. جنس محصول: به دلیل اینکه میزان بودجه افراد و سلیقه آن‌ها با یکدیگر متفاوت است، این وسیله از جنس‌های مختلفی ساخته می‌شود. اگر نمی‌خواهید هزینه زیادی بابت خرید این محصول بپردازید، پیشنهاد می‌کنم گلدان‌های پلاستیکی، شیشه‌ای،سفالی و چوبی را خریداری کنید. در غیر این صورت می‌توانید با پرداخت مقدار بیشتری گلدان‌های چینی و فلزی را خریداری نمائید.
  3. اندازه گلدان: اندازه گلدان ارتباط نزدیکی با فضایی دارد که قرار است گلدان را درون آن قرار دهید برای این منظور شما باید طول، عرض، ارتفاع و عمق قسمت مورد نظر را داشته باشید. در مواردی دیده شده که با خرید یک گلدان بزرگ برای قسمتی خاص گلدان مورد نظر در آن قسمت جا نشده و روی دست خریدار مانده پس حتما موقع خرید گلدان به اندازه و تناسب آن با قسمتی که در آن قرار است در آن نگهداری شود، توجه کنید.
  4. رنگ و طرح گلدان: همیشه به تناسب رنگ گلدان با دکور خود توجه ویژه‌ای داشته باشید. بهتر است دو رنگ را انتخاب کنید که بیشترین تناسب را با هم داشته باشند به عبارتی با هم ست شوند. همچنین شما باید به رنگ گل هم توجه کنید، حتما باید با رنگ گلدان تناسب داشته باشد. طرح هم یک چیز سلیقه‌ای بوده و قانون خاصی برای انتخاب ندارد به طور کلی طرح چهره را بیشتر مردم پسند می‌کنند.
  5. نشکن بودن: اگر گلدان را قرار است در محلی قرار دهید که میزان رفت‌ و آمد زیاد می‌باشد و هر آن امکان برخورد با گلدان و شکستن آن وجود دارد، بی‌خیال مدل‌های بلوری و چینی شوید زیرا با اولین ضربه امکان شکسته شدن آن‌ها وجود دارد. مدل‌های فلزی و چوبی بسیار مقاوم هستند و در برابر افتادن مقاومت زیادی از خود نشان می‌دهند به همین دلیل باید مدل‌های نشکن را انتخاب کنید.
  6. برند محصول: همیشه به سراغ برند‌های معروف و شناخته شده بروید، زیرا این محصولات معمولا کیفیت بالایی دارند و از قبل تست شده و امتحان خود را پس داده‌اند. تجربه هم ثابت کرده تا زمانی که یک جنس باکیفیت و شناخته شده وجود دارد، نباید به سراغ برند‌های شناخته نشده بازار رفت. زیرا کیفیت لازم را ندارند و با خرید آن‌ها وقت و هزینه خود را هدر می‌دهید.

روش نگهداری از گلدان دکوری:

  • گلدان را دور از دسترس کودکان قرار دهید، زیرا با انداختن گلدان سلامتی کودک شما به خطر می‌افتد و امکان شکستگی آن چند برابر می‌شود.
  • گلدان‌های فلزی را نباید در مکان‌های خیس و مرطوب مانند حمام و سرویس بهداشتی نگهداری کرد. زیرا بعد از مدتی دچار زنگ زدگی می‌شوند.
  • گلدان را در مسیر رفت و آمد و جاهایی که احتمال سقوط کردن آن‌ها وجود دارد قرار ندهید. زیرا شانس شکسته شدن آن‌ها بیشتر می‌شود.
  • گلدان را در آشپزخانه بالای هود یا نزدیک گاز قرار ندهید، به خصوص اگر از روغن مایع بیشتر استفاده می‌کنید. زیرا پاک کردن چربی روغن روی گلدان کار ساده‌ای نیست.

با توجه به نکاتی که گفته شد، می توانید گلدان تزئینی مورد نظر خود را خریداری نمایید. ما برای سهولت کار شما، لیستی از بهترین برندهای گلدان تزئینی ارزان، باکیفیت و پرفروش موجود در بازار را جمع آوری کرده‌ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت کنید.


۱ گلدان دکوری طرح استوانه مهرنی مدل ۱۰-۱۰۳ به همراه استند

گلدان دکوری طرح استوانه مهرنی مدل 10-103 به همراه استند

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۱x11x13 سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۰۰ گرم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲ گلدان دکوری مدل ۰۱

گلدان دکوری مدل 01

مشخصات

  • ابعاد
    ۷x4x7 سانتی‌متر
  • وزن
    ۷۰ گرم
  • جنس
    چوب
  • امکانات ظاهری
    شیشه
  • سایر توضیحات
    گلدان دارای یک شیشه آزمایش کریستالی جهت قرار دادن گل و تنوع رنگ بندی بالا

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳ گلدان دکوری مدل PE-NZ076 مجموعه ۳ عددی

گلدان دکوری مدل PE-NZ076 مجموعه 3 عددی

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۵x15x38 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۵۰۰ گرم
  • جنس
    پلی‌استر
  • سایر توضیحات
    ابعاد گلدان بزرگ : ۱۵x15x36 سانتی مترابعاد گلدان متوسط: ۱۲x12x24 سانتی مترابعاد گلدان کوچک : ۱۰x10x11 سانتی متر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۴ گلدان دکوری مدل برکه کد ۲

گلدان دکوری مدل برکه کد 2

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۵x15x15 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۰۰۰ گرم
  • جنس
    شیشه
  • سایر توضیحات
    جنس این گلدان از شیشه استرنگ کوره ای و ثابت داردجنس طوقه لبه گلدان فلز آبکاری شده به رنگ طلایی است

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۵ گلدان دکوری مدل MPR10

گلدان دکوری مدل MPR10

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۲x6x17 سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۱۲ گرم
  • جنس
    پلی‌استر
  • سایر توضیحات
    رنگ اکریلیک ضد آب با پوشانندگی بالا – رنگ آمیزی دستی – سطح کار کاملا سمباده کاری شده و بدون برجستگی – اندازه ۱۷x12x6 – وزن ۲۱۲ گرم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۶ گلدان دکوری ام وی اچ گلس اند پلاستیکس مدل آزیتا

گلدان دکوری ام وی اچ گلس اند پلاستیکس مدل آزیتا

مشخصات

  • ابعاد
    ۹x9x22 سانتی‌متر
  • وزن
    ۵۰۷ گرم
  • جنس
    شیشه

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۷ گلدان دکوری مدل ۰۶

گلدان دکوری مدل 06

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۰x10x23 سانتی‌متر
  • وزن
    ۸۸ گرم
  • جنس
    پلاستیک

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۸ گلدان دکوری مدل مینیاتوری NP 305 GYBR-W مجموعه ۴ عددی به همراه استند

گلدان دکوری مدل مینیاتوری NP 305 GYBR-W مجموعه 4 عددی به همراه استند

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۵x10x10 سانتی‌متر
  • وزن
    ۸۰۰ گرم
  • جنس
    بتن
  • امکانات ظاهری
    پایه، استند یا سینی
  • سایر توضیحات
    ست گلدان مینیاتوری بتنی زیره دار۴ گلدان در ۴ مدل متنوع به همراه زیره از جنس بتن پلیمری با رنگ ثابت و مقاوم در برابر رطوبت است . مناسب برای کاشت و نگهداری گل طبیعی و مصنوعی است .بهترین هدیه و انتخاب در دکوراتیو خانه و محل کار است .

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۹ گلدان دکوری گوشکوب مدل کد R033

گلدان دکوری گوشکوب مدل کد R033

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۰x11x3 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۱۰ گرم
  • جنس
    چوب
  • سایر توضیحات
    استاندارد رنگ kids toys اروپا ضد آب جا به جایی آسان آهنربایی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۰ گلدان دکوری مدل دوقلو

گلدان دکوری مدل دوقلو

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۱x7x22 سانتی‌متر
  • وزن
    ۶۵۰ گرم
  • جنس
    پلی‌استر
  • سایر توضیحات
    مجموعه شامل دو عدد گلدان مدرن از جنس پلی استر می باشدوزن هر دو عدد ۸۰۰ گرم می باشد

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۱ گلدان دکوری فانتنو مدل شیشه زندگی

گلدان دکوری فانتنو مدل شیشه زندگی

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۶x10x2 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۰۰ گرم
  • جنس
    ام‌دی‌اف
  • امکانات ظاهری
    شیشه

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۲ گلدان دکوری مدل دونات مجموعه دو عددی

گلدان دکوری مدل دونات مجموعه دو عددی

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۴x5x25 سانتی‌متر
  • وزن
    ۴۰۰ گرم
  • جنس
    پلی‌استر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۳ گلدان دکوری مدل سلین

گلدان دکوری مدل سلین

مشخصات

  • ابعاد
    ۳۰x30x52 سانتی‌متر
  • جنس
    فایبرگلاس

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۴ گلدان دکوری مدل رنگین کمان

گلدان دکوری مدل رنگین کمان

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۰x6x20 سانتی‌متر
  • وزن
    ۴۰۰ گرم
  • جنس
    پلی‌استر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۵ گلدان دکوری مدل هندیشو کد ch

گلدان دکوری مدل هندیشو کد ch

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۵x15x2 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۵۰ گرم
  • جنس
    چوب
  • امکانات ظاهری
    شیشه

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۶ گلدان دکوری ام وی اچ گلس اند پلاستیکس مدل آزیتا

گلدان دکوری ام وی اچ گلس اند پلاستیکس مدل آزیتا

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۰x10x25 سانتی‌متر
  • وزن
    ۵۲۳ گرم
  • جنس
    شیشه

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۷ گلدان دکوری مدل روژان کد ۲

گلدان دکوری مدل روژان کد 2

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۵x25x20 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۶۵۰ گرم
  • جنس
    شیشه
  • سایر توضیحات
    این گلدان دارای طوق فلزی طلایی است

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۸ گلدان دکوری مدل آسو شیشه ای Asoo

گلدان دکوری مدل آسو شیشه ای Asoo

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۰x20x29 سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۰۰۰ گرم
  • جنس
    شیشه

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۹ گلدان دکوری مدل شیشه ای سوزی Suzy

گلدان دکوری مدل شیشه ای سوزی Suzy

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۵x15x32 سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۰۰۰ گرم
  • جنس
    شیشه

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۰ گلدان دکوری مدل شیشه ای

گلدان دکوری مدل شیشه ای

مشخصات

  • ابعاد
    ۹x9x17 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۲۰ گرم
  • جنس
    شیشه
  • سایر توضیحات
    گلدان شیشه ای با رنگ ثابت میباشد

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۱ گلدان دکوری مدل آنتیک سالونگ کد ۵۱۹ مجموعه ۳ عددی

گلدان دکوری مدل آنتیک سالونگ کد 519 مجموعه 3 عددی

مشخصات

  • ابعاد
    ۳۷x38x14 سانتی‌متر
  • وزن
    ۸۰۰ گرم
  • جنس
    پلی‌استر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۲ گلدان دکوری مدل کنفی کد e200

گلدان دکوری مدل کنفی کد e200

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۵x15x16 سانتی‌متر
  • وزن
    ۳۰۰ گرم
  • جنس
    سرامیک

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۳ گلدان دکوری مدل MPSR101 مجموعه دو عددی

گلدان دکوری مدل MPSR101 مجموعه دو عددی

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۱x9x17 سانتی‌متر
  • وزن
    ۶۶۵ گرم
  • جنس
    پلی‌استر
  • سایر توضیحات
    رنگ اکریلیک ضد آب با پوشانندگی بالا – رنگ آمیزی دستی – سطح کار کاملا سمباده کاری شده و بدون برجستگی – گلدان سمت راست: اندازه (۱۳x9x9 سانتیمتر) وزن (۴۵۰ گرم) – گلدان سمت چپ: اندازه (۱۷x12x6 سانتیمتر) وزن (۲۱۲ گرم)

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۴ گلدان دکوری مدل شیشه ای سوزی Suzy

گلدان دکوری مدل شیشه ای سوزی Suzy

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۵x15x32 سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۰۰۰ گرم
  • جنس
    شیشه

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۵ گلدان دکوری مدل شیشه ای نیلوفر

گلدان دکوری مدل شیشه ای نیلوفر

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۸x18x24 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۳۵۰ گرم
  • جنس
    شیشه
  • سایر توضیحات
    دارای حلقه فلزی آبکاری شده طلایی با رنگ ثابت در دهانه گلدان .

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۶ گلدان دکوری مدل طوقه فلزی کد ۱۰

گلدان دکوری مدل طوقه فلزی کد 10

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۸x18x24 سانتی‌متر
  • جنس
    شیشه
  • امکانات ظاهری
    طرح‌دار
  • سایر توضیحات
    رنگ طوقه گلدان آبکاری شده و از جنس فلز است.

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۷ گلدان دکوری مدل لوتوس A01

گلدان دکوری مدل لوتوس A01

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۴x8x20 سانتی‌متر
  • وزن
    ۹۰ گرم
  • جنس
    پلاستیک
  • امکانات ظاهری
    طرح‌دار

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۸ گلدان دکوری هَندیشو مدل N2

گلدان دکوری هَندیشو مدل N2

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۰x10x4 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۰۰ گرم
  • جنس
    چوب
  • امکانات ظاهری
    شیشه

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۹ گلدان دکوری ام وی اچ گلس اند پلاستیکس مدل آزیتا۴

گلدان دکوری ام وی اچ گلس اند پلاستیکس مدل آزیتا4

مشخصات

  • ابعاد
    ۹x9x16 سانتی‌متر
  • وزن
    ۳۰ گرم
  • جنس
    شیشه
  • سایر توضیحات
    سایز ۴ کوچکارتفاع ۱۶ سانتی متر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳۰ گلدان دکوری مدل خانواده‌ی کله کد ۵۱

گلدان دکوری مدل خانواده‌ی کله کد 51

مشخصات

  • ابعاد
    ۷x7x25 سانتی‌متر
  • وزن
    ۴۴۵ گرم
  • جنس
    پلی‌استر – پی وی سی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

امیدواریم این مطلب اطلاعات کافی را برای خرید گلدان تزئینی در اختیار شما قرار دهد. سوالات خود را می توانید از طریق فرم ارسال دیدگاه ها با ما در میان ‌بگذارید.

در ادامه بیشتر بخوانید: راهنمای خرید تلمبه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا