ابزار غیر برقی

مته گردبر، راهنمای خرید انواع مته گردبر فلز، چوب، گج و شیشه الماسه ارزان

نکات مهم و کاربردی که هنگام خرید مته گردبر باید به آن‌ها توجه داشته باشید.

یکی از ابزار مهم و ضروری که دارندگان دریل به آن احتیاج دارند مته گردبر است. از این ابزار برای ایجاد سوراخ با سایز‌های مختلف در انواع سطوح بسته به نوع مته استفاده می‌شود. اگر شما در شغل برق‌کشی ساختمان فعالیت می‌کنید، احتمالا به اهمیت دریل و مته گردبر در این شغل پی برده‌اید. شما برای ایجاد کردن محل نصب انواع پنل ال ای دی باید در سطوح مختلف دایره‌هایی با قطر خاص ایجاد کنید که تمام آن‌ها به وسیله مته گردبر انجام می‌شوند. البته به این نکته هم توجه داشته باشید که برای سوراخ کردن هر سطح نیاز به مته مخصوص آن سطح را دارید. برای سوراخ کردن یک ورقه کناف شما نیاز به مته گچ و برای سوراخ کردن ورقه آلومینیومی نیاز به یک مته فلز دارید. در صورت استفاده از مته گردبر برای سطحی که مناسب آن نیست، مته و دریل شما دچار آسیب دیدگی جدی می‌شود.

مته گردبر را می‌توانید به صورت تکی در سایز دلخواه خود خریداری کنید، زیرا در بازار این ابزار به صورت تکی هم به فروش می‌رسد، اما اگر می‌خواهید که تمام سایزهای آن را داشته باشید و از نظر اقتصادی هم برای شما مقرون به صرفه باشد به شما پیشنهاد می‌کنم، مجموعه مته گردبر را خریداری کنید. البته شما تنها با خرید یک مجموعه از خرید مجدد این ابزار بی‌نیاز نمی‌شوید، چون هر مجموعه تنها مخصوص سوراخ کردن یک سطح خاص است، پس شما نیاز به خرید چند مجموعه مته گردبر در کنار هم هستید. تا هر سطحی را در سایز دلخواه خود به راحتی سوراخ نمائید. اگر همیشه کار شما نیاز به ایجاد سوراخ در یک سایز مشخص را دارد به شما پیشنهاد می‌کنم به جای خرید چند مجموعه شما از مته هر سطح به صورت تکی فقط سایز مورد نیاز خود را خریداری کنید.

اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که قصد خرید مته گردبر را دارید، اما با توجه به تنوع زیاد مدل‌ها و قیمت‌ها با خرید این ابزار ارزشمند به مشکل برخورده‌اید، اصلا نگران نباشید. ما در این مطلب شما را با انواع مته گردبر آشنا کرده و به شما یک سری نکات مهم را که هنگام خرید مته گردبر باید به آن‌ها توجه داشته باشید را به شما آموزش می‌دهیم.

مته‌گردبر چیست و چه کاربردی دارد؟

نوعی مته با شکل خاص که به منظور سوراخ نمودن سطوح مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد، این مته بر خلاف نمونه‌های رایج که سوراخ را در سایز میلی‌متر ایجاد می‌کنند، قادر به ایجاد دایره‌هایی در ابعاد چند سانتی‌متر می‌باشند. این ابزار علاوه بر کاربرد خانگی، کاربرد صنعتی هم دارد. از این ابزار برای سوراخ کردن سقف برای نصب انواع چراغ‌های روشنایی، سوراخ نمودن دیوار برای نصب لوله‌های تأسیسات مورد استفاده قرار می‌گیرد. برای ایجاد نمودن سوراخ در سطوح مختلف نیاز به مته‌های مختلفی دارد. پس همیشه هنگام خرید این ابزار باید به نوع مته برای سطح مورد نظر خود توجه داشته باشید.

حتما بخوانید: راهنمای خرید دریل

انواع مته‌گردبر بر اساس جنس تیغه:

  1. مته‌گردبر فولاد کربنی: اگر مته را برای استفاده خانگی برای سوراخ کردن سطوح با سطوح غیر متراکم می‌خواهید به شما پیشنهاد می‌کنم، نمونه فولادی کربنی را خریداری کنید. از این ابزار برای سوراخ کردن سطوحی مانند: چوب، گچ و پلاستیک استفاده می‌شود.
  2. مته‌گردبر تیغه دو فلزی: به این مدل مته با تیغه بایمتال هم گفته می‌شود. اگر قرار است یک سطح با ضخامت بالا را سوراخ کاری کنید، حتما از مدل تیغه دو فلزی استفاده نمائید، زیرا از استحکام و مقاومت بالایی برخوردار هستند و ایمنی شما را حین انجام کار بالا می‌برند. این گردبرها با داشتن دندانه‌های فولادی برای سوراخ کاری فلزات مناسب هستند. در واقع شما علاوه بر سطوح فلزی شما هر سطح سفت و سختی را می‌توانید به وسیله آن برش دهید، زیرا سرعت چرخش در این مدل قابل تنظیم است.
  3. مته‌گردبر نوک اره کاربید تنگستن: اگر از این وسیله به منظور ایجاد سوراخ‌های متعدد استفاده می‌کنید، و سرعت سوراخ‌کاری برای شما از اهمیت زیادی برخوردار است، حتما مته‌هایی را انتخاب کنید که از سرعت بالا در سوراخ کاری برخوردار هستند. این گردبر یک نمونه خانگی نیست و به دلیل سرعت بالا در انجام عملیات سوراخ‌کاری برای مصارف صنعتی مورد استفاده قرار می‌گیرد.
  4. مته‌گردبر با محور جدا نشدنی: اگر به دنبال یک مته هستید که با سریع‌ترین سرعت ممکن عملیات سوراخ کاری را برای شما انجام دهد به طور قطع مته با محور جدا نشدنی است. زیرا محورهای جدا نشدنی به صفحه اصلی مته جوش خورده می‌شوند و قابلیت جداشدن را ندارند. قطر سوراخ‌کاری بالایی دارند به همین علت از آن‌ها برای سوراخ کردن سطوح مختلف مثل: پی وی سی، فلز و تخته‌های سه لا استفاده می‌شود.
  5. مته‌های گردبر سر الماس: در برخی مدل‌ها روی دندانه‌های گردبر با الماس روکش کاری شده که مقاومت این ابزار را تا حد زیادی در برابر فشار و گرما افزایش می‌دهد. به طوری که شما هنگام برش دادن کاشی هم به دلیل بالا رفتن دما در اثر اصطکاک شاهد خراب شدن دندانه‌های آن نخواهید بود. هر چند که دندانه‌های الماس کاری شده این مدل در برابر گرما بسیار مقاوم هستند، اما با این حال بهتر است هنگام استفاده به وسیله آب آن‌ها را خنک سازی کنید.
  6. مته‌گردبر همه کاره: این نمونه از گردبر در واقع همان مجموعه مته است که در سایزها و اندازه‌های مختلف تولید و روانه بازارمی‌شوند. شما با داشتن این مجموعه قادر به سوراخ کردن سطوح مختلف چوب، پلاستیک و فلزی غیر آهنی در ابعاد و اندازه‌های مختلف هستید. این نمونه از نطر قیمتی ارزان‌تر از مدل‌های دیگر است به همین علت به دلیل کارایی بالا و قیمت مناسب این مدل را به شما پیشنهاد می‌کنم.
  7. مته‌گردبر با قابلیت تغییر سرعت: مدل‌هایی که دارای قابلیت تغییر در سرعت چرخش هستند، برای ایجاد کردن سوراخ‌هایی در ابعاد مختلف مناسب می‌باشند. حمل و نگهداری آن‌ها بسیار ساده است و برای جا‌به‌جایی به فضای کمتری نیاز دارند. این مدل دارای دو تا سه عدد دندانه تقابل تنظیم است که قادر به ایجاد کردن سوراخ در چند اندازه مختلف می‌باشد.

مزایای استفاده از مته گردبر:

  • از این وسیله برای ایجاد سوراخ‌هایی در اندازه‌های دقیق و منظم مورد استفاده قرار می‌گیرد. به طوری که اگر شما چندین سوراخ مختلف با آن انجام دهید، سایز همه آن‌ها یکسان است.
  • سرعت کار شما را بالا می‌برند، ایجاد کردن چندین سوراخ‌ روی یک سطح محکم و مقاوم مستلزم وقت و زمان طولانی است، اما این ابزار به راحتی و با سرعت بالا این کار را انجام می‌دهد.
  • نسبت به مته‌های معمولی مقاومت بالایی در برابر شکستن و خورد شدن دارند، پس به نوعی می‌توان گفت این وسیله ایمنی شما حین کار را تضمین می‌کند.
  • به گونه‌ای طراحی شده‌اند که حین انجام کار نیاز به خنک سازی ندارند، بنابراین نیازی به خنک کردن آن‌ها با آب یا سایر محلول‌های صنعتی را نخواهید داشت.
  • شما برای ایجاد سوراخ روی سطح مورد نطر خود نیازی به هیچ گونه فشار اضافی روی مته نخواهید داشت. زیرا به راحتی در سطوح نفوذ می‌کنند.

نحوه استفاده صحیح از مته گردبر:

  • همیشه قبل از شروع کار مطمئن شوید که دستگاه شما به خوبی کار می‌کند یا خیر، سپس از پر بودن مخزن دستگاه از مایع مخصوص سوراخ‌کاری با توجه به دفترچه راهنما اطمینان حاصل کنید.
  • شما هنگام انجام عملیات سوراخ کاری به هیچ عنوان نباید کوچکترین فشاری را به مته وارد کنید. این کار ممکن است، منجر به شکستن مته شما شده و به سلامتی شما لطمه وارد کند.
  • از برش دادن ورقه‌های غیر استاندارد اکیدا خودداری کنید، زیرا دارای مقداری ناخالصی در بافت خود می‌باشند که می‌تواند حین کار به مته شما آسیب جدی وارد کند.
  • معمولا مته‌هایی که برای سوراخ کاری فلزات مورد استفاده قرار می‌گیرند، بعد از مدتی کند شده و نیاز به تیز کردن مجدد دارند، در صورتی که آن‌ها را نیز نکنید، دندانه‌های آن‌ها خراب می‌شوند.

بهترین مارک مته گردبر:

شما هرگز شخصی را پیدا نخواهید کرد که با اطمینان کامل بتواند یک برند خاص را به عنوان بهترین مارک گردبر به شما معرفی کند، زیرا برندهای باکیفیت زیادی وجود دارند که در زمینه تولید این ابزار فعالیت می‌کنند. اگر شخصی چنین ادعایی را داشته باشد، مطمئن باشید که محصول یک شرکت خاص را تبلیغ می‌کند و از آنجایی که وب سایت کیمیک یک رسانه علمی و آموزشی است و نه تبلیغاتی در ادامه لیستی از بهترین برندهای این ابزار را به شما معرفی می‌کنیم.

  • مته‌گردبر کاتکس تولز
  • مته‌گردبر اونیکا
  • مته‌گردبر رپتور
  • مته‌گردبر راک
  • مته‌گردبر لنوکس
  • مته‌گردبر تیتان
  • مته‌گردبر رونیکس
  • مته‌گردبر اس ام اس

مته گردبر از کجا بخریم؟

در واقع روش‌های زیادی برای خرید این ابزار وجود دارد و شما از طریق هر یک از این روش‌ها می‌توانید گرد بر مورد نظر خود را انتخاب و خریداری کنید. هیچ محدودیتی برای انتخاب روش خرید وجود ندارد و شما از طریق هر یک از روش‌ها می‌توانید خرید خود را انجام دهید. اگر بخواهیم تمام روش‌ها را به شما توضیح دهیم شاید نیاز به یک مقاله جداگانه داشته باشد. از آنجایی که دو روش یعنی خرید حضوری و اینترنتی بیشتر از سایر روش‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرند این دو روش را برای شما توضیح می‌دهیم.

  1. خرید گردبر از ابزار فروشی: در این روش شما حتما باید از منزل و محل کار خود خارج شوید و به یک ابزار فروشی مراجعه نمائید و از میان مدل‌های موجود یکی از آن‌ها را انتخاب و خریداری کنید. در این روش باید در انتخاب خود نهایت دقت را داشته باشید. زیرا جنس فروخته شده به هیچ عنوان تعویض یا پس گرفته نمی‌شود.
  2. خرید اینترنتی مته گردبر: در این روش مانند قبل نیازی به خروج از منزل و محل کار خود را ندارید و فقط کافی است است به اینترنت دسترسی داشته باشید و به یک فروشگاه اینترنتی معتبر مراجعه کنید و از میان انبوهی از مدل‌ها گرد بر مورد نظر خود را انتخاب و خریداری کنید. شما هفت روز مهلت تست دارید و در صورت عدم رضایت می‌توانید محصول مورد نظر خود را مرجوع کرده و پول خود را پس بگیرید.

حتما بخوانید: راهنمای خرید پیچ گوشتی شارژی

نکات مهم برای خرید مته گردبر:

  1. قیمت مته: قبل از خرید هر ابزاری باید به قیمت آن توجه ویژه‌ای داشته باشید، این نکته نقش مهمی در انتخاب شما ایفا می‌کند. بهتر است، قبل از هر کاری میزان بودجه برای خرید آن محصول را مشخص کنید. با مشخص شدن مقدار بودجه مدل‌هایی که در محدوده قیمتی شما قرار ندارند از انتخاب شما حذف می‌شوند و خرید برای شما آسان می‌شود.
  2. نوع گردبر: این ابزار هم مانند سایر وسایل انواع مختلفی دارد، این شما هستید که باید با توجه به نوع کار و جنس سطح خود نوع آن را انتخاب کنید. اگر این وسیله را برای برش دادن سطوح فلزی می‌خواهید، بهتر است مدل‌هایی را انتخاب کنید که سرعت چرخش آن‌ها قابل تنظیم است. اگر مته شما مخصوص فلز نیست به هیچ عنوان نباید از آن برای برش دادن سطح فلزی استفاده کنید، چون دندانه‌های آن شکسته می‌شوند.
  3. جنس گردبر: جنس این وسیله نقش مهمی در طول عمر آن دارد. در واقع جنس این ابزار است که مشخص می‌کند، چه مدت می‌توانید از آن استفاده کنید. از هر جنس از این مته برای سوراخ نمودن یک سطح خاص می‌توان استفاده نمود به عنوان مثال: نمونه الماسه برای ایجاد دایره روی انواع کاشی و سرامیک مورد استفاده قرار می‌گیرد. جنس اکثر مدل‌های این ابزار از استیل ضد زنگ می‌باشد که تنها تفاوت عمده مدل‌ها با یکدیگر روکش روی تیغه‌ها می‌باشد.
  4. سایز مته: این وسیله در اندازه‌های مختلف ساخته می‌شود. شما برای اینکه در یک سطح یک سوراخ با قطر مشخص ایجاد کنید باید حتما از مته گرد بر با آن سایز استفاده نمائید. اگر پنل ال ای دی که قرار است در سقف نصب کنید سایر ۷ سانتی‌متر می‌باشد، شما باید حتما ازیک گردبر سایز ۶ استفاده کنید تا به شما یک سوراخ با قطر ۷ سانتی متر بدهد. زیرا هنگام چرخش دریل سوراخ حدود یک سانتی‌متر از اندازه واقعی روی مته بزرگ‌تر می‌شود.
  5. برند محصول: همیشه برندهای معروف و شناخته شده بازار را خریداری کنید. زیرا معمولا از کیفیت بالایی هم برخوردار هستند. این محصولات از قبل تست شده و امتحان خود را پس داده‌اند. تجربه ثابت کرده تا زمانی که یک برند معروف و شناخته شده وجود دارد نباید به سراغ برندهای نا شناخته بازار بروید زیرا با خرید این محصولات وقت و هزینه خود را هدر می‌دهید.
  6. از فروشگاه معتبر خرید کنید: اگر با توجه به توضیحاتی که داده شد باز هم با خرید این ابزار مشکل دارید، حتما از فروشگاه معتبر خرید کنید. همان طور که می‌دانید روزانه حجم بالایی ابزار تقلبی وارد بازار می‌شوند که از نظر شکل ظاهری شباهت زیادی به جنس اصلی دارند. تنها راه تشخیص این دو از یکدیگر داشتن مهارت و تخصص در این زمینه است. پس اگر می‌خواهید جنس اصلی و باکیفیت خریداری کنید، پیشنهاد می‌کنم از فروشگاه معتبر خرید نمائید.

با توجه به نکاتی که گفته شد، می توانید مته گردبر مورد نظر خود را خریداری نمایید. ما برای سهولت کار شما، لیستی از چند نمونه مته گردبر ارزان، باکیفیت و پرفروش موجود در بازار را جمع آوری کرده‌ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت کنید.


۱ مته گرد بر آهن مدل SC سایز ۲۱۰ میلیمتر

مته گرد بر آهن مدل SC سایز 210 میلیمتر

مشخصات

  • وزن
    ۱۰۰ گرم
  • ویژگی‌های مته و سری
    بسته‌بندی تکی
  • جنس کالا
    فولاد آبکاری شده
  • کاربری
    فلز

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲ رابط مته گردبر بوش مدل ۲۶۰۹۳۹۰۰۳۴

رابط مته گردبر بوش مدل 2609390034

مشخصات

  • ویژگی‌های مته و سری
    بسته‌بندی تکی
  • توضیحات مجموعه
    – دارای شفت شش‌گوش ۱۱ میلی‌متری
  • جنس کالا
    HSS
  • شماره
    ۳۲-۲۱۰
  • سایر توضیحات
    – مناسب برای قطرهای ۳۲ تا ۲۱۰ میلی‌متر- طول ۱۰۲ میلی‌متر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳ مته گردبر مورس مدل AV50 سایز ۸۳ میلی متر

مته گردبر مورس مدل AV50 سایز 83 میلی متر

مشخصات

  • وزن
    ۲۱۴ گرم
  • ویژگی‌های مته و سری
    بسته‌بندی تکی
  • توضیحات مجموعه
    شامل یک عدد گردبر مورس سایز ۸۳ میلیمتر به همراه بسته بندی اصلی
  • جنس کالا
    master cobalt
  • کاربری
    ام‌دی‌اف

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۴ مته گرد بر آهن مدل SC سایز ۱۶۸ میلی متر

مته گرد بر آهن مدل SC سایز 168 میلی متر

مشخصات

  • وزن
    ۱۰۰ گرم
  • ویژگی‌های مته و سری
    بسته‌بندی تکی
  • جنس کالا
    فولاد آبکاری شده
  • کاربری
    فلز

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۵ مته گردبر مورس مدل AV50 سایز ۷۹ میلی متر

مته گردبر مورس مدل AV50 سایز 79 میلی متر

مشخصات

  • وزن
    ۲۲۰ گرم
  • ویژگی‌های مته و سری
    بسته‌بندی تکی
  • جنس کالا
    master cobalt
  • شماره
    ۷۹
  • کاربری
    ام‌دی‌اف
  • وزن بسته بندی
    ۰.۲۲۰ کیلوگرم
  • اقلام همراه
    گردبر همراه با بسته بندی اصلی
  • سایر توضیحات
    سایز ۷۹ میلیمتر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۶ مته گرد بر آهن مدل SC سایز ۱۸۰ میلی متر

مته گرد بر آهن مدل SC سایز 180 میلی متر

مشخصات

  • وزن
    ۱۰۰ گرم
  • ویژگی‌های مته و سری
    بسته‌بندی تکی
  • جنس کالا
    فولاد آبکاری شده
  • کاربری
    فلز

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۷ مته گرد بر آهن مدل SC سایز ۱۵۲ میلی متر

مته گرد بر آهن مدل SC سایز 152 میلی متر

مشخصات

  • وزن
    ۱۰۰ گرم
  • ویژگی‌های مته و سری
    بسته‌بندی تکی
  • جنس کالا
    فولاد آبکاری شده
  • کاربری
    فلز

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۸ مته گردبر سی تی تولز مدل ۰۵۰ سایز ۵۰ میلی متر

 مته گردبر سی تی تولز مدل 050 سایز 50 میلی متر

مشخصات

  • وزن
    ۱۶۰ گرم
  • ویژگی‌های مته و سری
    بسته‌بندی تکی
  • جنس کالا
    فولاد آلیاژی
  • کاربری
    استیل

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۹ مته گردبر الماسه مدل CT سایز ۱۵۰ میلی متر

مته گردبر الماسه مدل CT سایز 150 میلی متر

مشخصات

  • وزن
    ۱۰۰ گرم
  • ویژگی‌های مته و سری
    بسته‌بندی تکی
  • جنس کالا
    فولاد آبکاری شده
  • کاربری
    ام‌دی‌اف

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۰ مته گرد بر آهن مدل SC سایز ۱۴۶ میلی متر

مته گرد بر آهن مدل SC سایز 146 میلی متر

مشخصات

  • وزن
    ۱۰۰ گرم
  • ویژگی‌های مته و سری
    بسته‌بندی تکی
  • جنس کالا
    فولاد آبکاری شده
  • کاربری
    فلز

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۱ مته گرد بر آهن مدل SC سایز ۱۲۷ میلی متر

مته گرد بر آهن مدل SC سایز 127 میلی متر

مشخصات

  • وزن
    ۱۰۰ گرم
  • ویژگی‌های مته و سری
    بسته‌بندی تکی
  • جنس کالا
    فولاد آبکاری شده
  • کاربری
    فلز

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۲ مته گرد بر آهن مدل SC سایز ۱۷۷ میلی متر

مته گرد بر آهن مدل SC سایز 177 میلی متر

مشخصات

  • وزن
    ۱۰۰ گرم
  • ویژگی‌های مته و سری
    بسته‌بندی تکی
  • جنس کالا
    فولاد آبکاری شده
  • کاربری
    فلز

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۳ مته گرد بر آهن مدل SC سایز ۲۰۰ میلیمتر

مته گرد بر آهن مدل SC سایز 200 میلیمتر

مشخصات

  • وزن
    ۱۰۰ گرم
  • ویژگی‌های مته و سری
    بسته‌بندی تکی
  • جنس کالا
    فولاد آبکاری شده
  • کاربری
    فلز

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۴ مته گرد بر آهن مدل SC سایز ۱۹۰ میلیمتر

مته گرد بر آهن مدل SC سایز 190 میلیمتر

مشخصات

  • وزن
    ۱۰۰ گرم
  • ویژگی‌های مته و سری
    بسته‌بندی تکی
  • جنس کالا
    فولاد آبکاری شده
  • کاربری
    فلز

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۵ مجموعه ۱۶ عددی مته گردبر مدل ۱۶۰

مجموعه 16 عددی مته گردبر مدل 160

مشخصات

  • ویژگی‌های مته و سری
    شامل مته
  • توضیحات مجموعه
    ۱۳ عدد گرد بر سایز ۱۹-۲۰-۲۲-۲۵-۲۹-۳۲-۳۵-۳۸-۴۴-۵۱-۵۷-۶۴-۷۶۲ عدد دنباله گرد بر۱ عدد رابط بلند
  • جنس کالا
    HSS
  • کاربری
    فلز
  • وزن بسته بندی
    ۲.۶۰۰ کیلوگرم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۶ مته گردبر الماسه مدل CT سایز ۱۴۰ میلی متر

مته گردبر الماسه مدل CT سایز 140 میلی متر

مشخصات

  • وزن
    ۱۰۰ گرم
  • ویژگی‌های مته و سری
    بسته‌بندی تکی
  • جنس کالا
    فولاد آبکاری شده
  • کاربری
    ام‌دی‌اف

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۷ مته گرد بر آهن مدل SC سایز ۱۶۵ میلی متر

مته گرد بر آهن مدل SC سایز 165 میلی متر

مشخصات

  • وزن
    ۱۰۰ گرم
  • ویژگی‌های مته و سری
    بسته‌بندی تکی
  • جنس کالا
    فولاد آبکاری شده
  • کاربری
    فلز

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۸ مته گرد بر آهن مدل SC سایز ۱۸۵ میلی متر

مته گرد بر آهن مدل SC سایز 185 میلی متر

مشخصات

  • وزن
    ۱۰۰ گرم
  • ویژگی‌های مته و سری
    بسته‌بندی تکی
  • جنس کالا
    فولاد آبکاری شده
  • کاربری
    فلز

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۹ مته گرد بر آهن مدل SC سایز ۱۴۰ میلی متر

مته گرد بر آهن مدل SC سایز 140 میلی متر

مشخصات

  • وزن
    ۱۰۰ گرم
  • ویژگی‌های مته و سری
    بسته‌بندی تکی
  • جنس کالا
    فولاد آبکاری شده
  • کاربری
    فلز

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۰ مته گرد بر آهن مدل SC سایز ۱۶۰ میلی متر

مته گرد بر آهن مدل SC سایز 160 میلی متر

مشخصات

  • وزن
    ۱۰۰ گرم
  • ویژگی‌های مته و سری
    بسته‌بندی تکی
  • جنس کالا
    فولاد آبکاری شده
  • کاربری
    فلز

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۱ مته گردبر میلواکی مدل ۰۲۶۰-۵۶-۴۹

مته گردبر میلواکی مدل 0260-56-49

مشخصات

  • ابعاد بسته‌بندی
    ۸x26x26 سانتی‌متر
  • وزن
    ۳۳۰ گرم
  • ویژگی‌های مته و سری
    شامل مته
  • جنس کالا
    فولاد
  • شماره
    ۵۱-۱۷۸ میلیمتر
  • کاربری
    ساختمان
  • وزن بسته بندی
    ۰.۳۵۰ کیلوگرم
  • سایر توضیحات
    مته گردبر متغیر (مته پرگاری یا پرگار متحرک )گردبر مدرج الماس با قابلیت برش دایره ای چوب ، کناف و حتی گچ می باشد .سایز دهانه پرگار قابل تنظیم از ۵۱ میلیمتر تا ۱۷۸ میلیمتر می باشد .قابلیت اتصال به دریل های برقی ، شارژی و ایمپکت .ساخته شده از فلز مقاوم و درجه یک .عمق مفید برش : ۳ سانتی متر .دارای محفظه جمع شدن اضافات چوب و گچ جهت تمیز ماندن محیط کار .مناسب برای برق کار ها ، کناف کار ها و انواع کارهای تمیز برش .

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۲ مته گرد بر آهن مدل SC سایز ۱۳۳ میلی متر

مته گرد بر آهن مدل SC سایز 133 میلی متر

مشخصات

  • وزن
    ۱۰۰ گرم
  • ویژگی‌های مته و سری
    بسته‌بندی تکی
  • جنس کالا
    فولاد آبکاری شده
  • کاربری
    فلز

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۳ مته گردبر  بوش مدل XBO8 مجموعه ۸ عددی

مته گردبر  بوش مدل XBO8 مجموعه 8 عددی

مشخصات

  • ابعاد بسته‌بندی
    ۷x5x3 سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۸۰ گرم
  • ویژگی‌های مته و سری
    بسته‌بندی مجموعه
  • توضیحات مجموعه
    سایزهای موجود در مجموعه ۲۵-۳۲-۳۸-۴۴-۵۱-۵۷-۶۳-۶۸ طول گردبرها ۲۸ میلی متر .ساخت متریال آلمان ساخت تایوان
  • جنس کالا
    فولاد فنر آلیاژی Bim
  • کاربری
    سایر
  • سایر توضیحات
    متریال ۱۰۰ در ۱۰۰ آلمان و ساخت تایوان مناسب برای انواع چوب های سخت و نرم . pvc . ام دی اف . های گلاس و … برترین گردبر برای برش متریال های چوب . های گلاس و MDF از نگاه کاربران شرکت آمازون برترین مجموعه گردبر به انتخاب شرکت و فروشگاه اینترنتی ای بی (eBay) کسب نمره کیفی ۹.۷ از ۱۰ از نگاه کاربران شرکت آمازون در بین ۳۲۰ تنوع تیغ اره گردبر موجود در این فروشگاه تیغ اره گردبر برتر دنیا از نگاه کاربران و تکنیسین ها در فروشگاه و شرکت آمازون

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۴ مته گردبر بوش مدل ۴۴۴۲ مجموعه ۸ عددی

مته گردبر بوش مدل 4442 مجموعه 8 عددی

مشخصات

  • ابعاد بسته‌بندی
    ۷x5x3 سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۸۰ گرم
  • ویژگی‌های مته و سری
    بسته‌بندی مجموعه
  • توضیحات مجموعه
    سایزهای موجود در مجموعه ۲۵-۳۲-۳۸-۴۴-۵۱-۵۷-۶۳-۶۸ طول گردبرها ۲۸ میلی متر . ساخت متریال آلمان ساخت تایوان
  • جنس کالا
    فولاد فنر آلیاژی Bim
  • کاربری
    سایر
  • سایر توضیحات
    متریال ۱۰۰ در ۱۰۰ آلمان و ساخت تایوان مناسب برای انواع چوب های سخت و نرم . pvc . ام دی اف . های گلاس و … برترین گردبر برای برش متریال های چوب . های گلاس و MDF از نگاه کاربران شرکت آمازون آمریکا برترین مجموعه گردبر به انتخاب شرکت و فروشگاه اینترنتی ای بی (eBay) آمریکا کسب نمره کیفی ۹.۷ از ۱۰ از نگاه کاربران شرکت آمازون در بین ۳۲۰ تنوع تیغ اره گردبر موجود در این فروشگاه تیغ اره گردبر برتر دنیا از نگاه کاربران و تکنیسین ها در فروشگاه و شرکت آمازون

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

امیدواریم این مطلب اطلاعات کافی را برای خرید مته گردبر در اختیار شما قرار دهد. سوالات خود را می توانید از طریق فرم ارسال دیدگاه ها با ما در میان ‌بگذارید.

در ادامه بیشتر بخوانید: راهنمای خرید صندلی انتظار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا