دوچرخهسرگرمی و آموزشی

سه چرخه، راهنمای خرید انواع سه چرخه پلاستیکی و فلزی زیبا و ارزان

نکات مهم و کاربردی که هنگام خرید سه چرخه باید به آن‌ها توجه داشته باشید.

یکی از سرگرمی‌های مورد علاقه کودکان سه چرخه سواری است. در واقع این وسیله به کودک شما کمک می‌کند که دنیای اطراف خود را بهتر کشف ‌کند. برای یک کودک سه چرخه حکم یک ماشین آخرین سیستم برای بزرگسال را دارد، پس شما می‌توانید با خرید این وسیله کودک خود را خوشحال کنید. پس اگر به دنبال یک هدیه مناسب برای کودک خود هستید، فرقی نمی‌کند که کودک شما پسر باشد یا دختر بهترین هدیه سه چرخه است. با خرید این وسیله شما مهارت راندن یک وسیله نقلیه را به کودک خود آموزش می‌دهید و کودک خود را یک مرحله به دوچرخه سواری نزدیک‌تر می‌کنید. در واقع می‌توان سه چرخه را پیش نیاز دوچرخه سواری دانست و تا زمانی که راندن سه‌ چرخه را یاد نگرفته‌اید، نمی‌توانید به سراغ دوچرخه سواری بروید.

پس بهتر است قبل از خرید دوچرخه کودک خود را با راندن سه چرخه آشنا کنید، حرکت با این وسیله را به دلیل اینکه نیاز به حفظ تعادل ندارد، راحت‌تر می‌توان آن را به کودک آموخت و به وسیله آن می‌توان مهارت رکاب زدن و حرکت فرمان را به کودک آموزش داد. با یک مثال ساده موضوع را برایتان باز می‌کنم، تصور کنید بخواهید به شخصی که رانندگی بلد نیست، راندن کامیون را بیاموزید به احتمال زیاد نخواهد توانست یا در صورت موفقیت راننده خوبی نخواهد شد. پس سه چرخه را می‌توان یک پله برای ورود به دنیای دوچرخه سواری دانست. از این وسیله می‌توان به عنوان کالسکه هم استفاده کرد زیرا یک دسته دارند که به وسیله آن می‌توانید، کودک را روی سه چرخه هل دهید و برخی مدل‌ها دارای سایبان و محل نگهداری لوازم کودک می‌باشد.

اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که قصد خرید سه چرخه برای کودک خود را دارید، اما با توجه به تنوع زیاد مدل‌ها و قیمت‌ها با خرید این وسیله به مشکل برخورده‌اید، اصلا نگران نباشید. ما در این مطلب شما را با انواع سه چرخه آشنا کرده و به شما یک سری نکات مهم را که هنگام خرید سه چرخه باید به آن‌ها توجه داشته باشید را آموزش می‌دهیم.

سه‌چرخه کودک چیست و چه کاربردی دارد؟

نوعی وسیله نقلیه که شباهت زیادی به دوچرخه دارد با این تفاوت که دارای سه چرخ است. برخلاف تصور همه فقط مختص به کودکان نیست و برای بزرگسالان هم استفاده می‌شود. در این وسیله شخص با رکاب زدن نیروی لازم جهت حرکت به چرخ‌ها منتقل می‌کند. استفاده از این وسیله در سده نوزدهم رواج یافت به طوری که در سال ۱۸۲۸ با وصل کردن آن به یک گاری به جای اسب به عنوان اولین وسیله نقلیه مورد استفاده قرار گرفت. در کشور ایران هم در دوران قاجار به عنوان یک وسیله تفریح برای اشراف و اعیان مورد استفاده قرار می‌گرفت.

حتما بخوانید: راهنمای خرید دوچرخه شهری

انواع مدل‌های سه‌چرخه کودک از نظر جنس:

  1. سه‌چرخه پلاستیکی: در واقع ارزان‌ترین نمونه سه‌چرخه می‌باشند، وزن آن‌ها از مدل‌های دیگر سبک‌تر است. شما به راحتی می‌توانید می‌توانید آن‌ها را جا‌به‌جا کنید، زیرا پلاستیک از فلز خیلی سبک‌تر می‌باشد، البته این نکته را هم در نظر بگیرید که از نظر مقاومت خیلی ضعیف‌تر از فلز عمل می‌کنند. در این مدل علاوه بر بدنه فرمان و سه چرخ هم از جنس پلاستیک ساخته می‌شوند.
  2. سه‌چرخه فلزی: اگر کودک شما وزن زیادی دارد و احساس می‌کنید یک سه‌چرخه پلاستیکی وزن او را تحمل می‌کند، بهتر است به سراغ سه‌چرخه‌های فلزی بروید. شاید وزن آن‌ها مقداری سنگین باشد، اما در عوض مقاومت آن‌ها چند برابر مدل‌های پلاستیکی است. از نظر قیمتی هم مقداری از نمونه پلاستیکی ارزان‌تر می‌باشند. در مقایسه با طول عمر بالایی که دارند می‌توان گفت که از ارزش خرید بالایی برخوردار می‌باشند.
  3. سه‌چرخه فلزی_پلاستیکی: اگر با وزن خیلی زیاد سه‌چرخه‌های فلزی مشکل دارید و وزن کودک شما طوری نیست که از نمونه‌های پلاستیکی استفاده کنید، پیشنهاد می‌کنم مدل‌های پلاستیکی فلزی را انتخاب کنید، زیرا چهار چوب اصلی آن‌ها که کار اصلی تحمل وزن کودک را بر عهده دارد فلزی بوده و لوازم جانبی دیگر که باعث افزایش وزن سه‌چرخه می‌شوند از جنس پلاستیک ساخته می‌شود.

مزایای استفاده از سه چرخه:

  • قیمت آن در مقایسه با وسایل دیگر مانند دوچرخه و اسکوتر ارزان‌تر است، بنابراین ارزش خرید بالایی دارد.
  • شما با خرید سه‌چرخه می‌توانید یک قدم کودک خود را به دوچرخه سواری نزدیک کنید، زیرا مهارت رکاب زدن را به کودک آموزش می‌دهد.
  • کودک شما با وسیله نقلیه و راندن یک وسیله آشنا می‌شود و مهارت دست فرمان او بالا می‌رود.
  • آموختن این وسیله بسیار ساده‌تر از دوچرخه است زیرا نیاز به حفظ تعادل ندارد.
  • یک وسیله بی‌خطر است و کودک شما هنگام استفاده با هیچ مشکلی مواجه نمی‌شود. حتی به علت داشتن سه‌چرخ زمین نمی‌خورد.

انواع مدل‌های سه چرخه کودک:

  1. سه‌چرخه اهرم هدایت‌ فرمان: شاید برای شما هم اتفاق افتاده باشد که زمانی با کودک خود بیرون می‌روید و کودک شما تمایل به رکاب زدن ندارد با حرکت و کنترل او با مشکل مواجه شوید در این حالت بهترین کار استفاده از سه‌چرخه دارای اهرم هدایت فرمان است. این اهرم سه‌چرخه را به یک کالسکه تبدیل کرده که به راحتی می‌توانید آن را کنترل کنید.
  2. سه‌چرخه موزیکال: زمانی که شما کودک کم سن و سال خود را به گردش می‌برید و خودتان آن را کنترل می‌کنید، معمولا حوصله کودک سر می‌رود و بی‌قراری می‌کند. داشتن یک دستگاه موزیکال باعث می‌شود که کودک شما کمتر بی‌قراری کند و تمرکز بیشتری روی سه‌چرخه داشته باشد. کمتر کسی را پیدا می‌کنید که با پخش موزیک به آرامش دست پیدا نکند، کودک و پیر و جوان هم نمی‌شناسد. پس با خرید این مدل کودک خود را به موزیک سرگرم کنید.
  3. سه‌چرخه کمربند و سایبان‌دار: شرکت‌های سازنده سه‌چرخه برای افزایش ایمنی کودک شما اقدام به تولید این وسیله با کمربند ایمنی می‌کنند، که جلوی افتادن کودک شما از روی سه‌چرخه را می‌گیرد. همچنین یکی از دغدغه‌های اصلی پدر و مادرها جلوگیری از تماس مستقیم نور و گرمای خورشید با سر کودک است که شرکت با اضافه نمودن سایبان به این وسیله این مشکل را برطرف کرده است و دیگر نگرانی بابت این موضوع نخواهید داشت.

بهترین مارک سه‌ چرخه کودک:

اگر بخواهیم تنها یک برند خاص را به عنوان بهترین مارک سه‌چرخه کودک به شما معرفی کنیم، شاید در حق سایر تولید کنندگان باکیفیت مقداری بی‌انصافی کرده باشیم. زیرا برندهای باکیفیت زیادی در این زمینه فعالیت می‌کنند و از آنجایی که این کار تبلیغ محسوب می‌شود و وب سایت کیمیک یک رسانه علمی و آموزشی است و نه تبلیغاتی در ادامه مطلب لیستی از بهترین برند‌های سه‌چرخه کودک را به شما معرفی می‌کنیم.

  • سه‌چرخه رکسانا
  • سه‌چرخه بیلی‌لند
  • سه‌چرخه جی‌تویز
  • سه‌چرخه دلیجان
  • سه‌چرخه فلامینگو
  • سه‌چرخه زرین تویز
  • سه‌چرخه بانومد
  • سه‌چرخه لوپ کار
  • سه‌چرخه تی سی وی

حتما بخوانید: راهنمای خرید چراغ دوچرخه

نکات مهم هنگام خرید سه چرخه کودک:

  1. ایمنی سه‌چرخه: اولین و مهم‌ترین نکته هنگام خرید سه‌چرخه کودک ایمنی آن است. داشتن ایمنی بالا یکی از ویرگی‌های این وسیله می‌باشد. زیرا سلامت کودک شما در اولویت قرار دارد. در مواردی شما حاضرید تمام دار و ندار خود را بدهید تا کودک شما سلامتی خود را بدست آورد. پس بهتر است مدل‌های سایبان‌دار و کمربند دار را انتخاب کنید.
  2. تناسب با فیزیک بدنی: شما می‌توانید مدل و انتخاب رنگ سه‌چرخه را به کودک خود موکول کنید، اما باید به تناسب وسیله با فیزیک بدنی کودک خود توجه کنید. زیرا اگر پای کودک شما به پدال نرسد و توان رکاب زدن را نداشته باشد، سه‌چرخه دیگر یک وسیله سرگرم کننده برای کودک شما نخواهد بود. البته به اندازه دست کودک خود هم توجه کنید، زیرا ممکن است، کودک شما توانایی گرفتن فرمان را نداشته باشد.
  3. قیمت سه‌چرخه: قیمت نقش مهمی در انتخاب شما دارد به همین دلیل بهتر است، قبل از هر کاری میزان بودجه برای خرید سه‌چرخه را مشخص کنید. با این کار تمام مدل‌هایی که در محدوده قیمتی شما قرار ندارند از انتخاب شما حذف می‌شوند، در نتیجه انتخاب و خرید برای شما آسان می‌شود. پیشنهاد می‌کنم قید مدل‌های ارزان قیمت را بزنید، زیرا کیفیت لازم را ندارند و با خرید آن‌ها زمان و سرمایه خود را به هدر می‌دهید.
  4. جنس سه‌چرخه: جنس این وسیله با توجه به سلیقه شما می‌تواند متفاوت باشد. معمولا سه‌چرخه‌ها از پلاستیک، فلز یا ترکیبی از هر دوی آن‌ها ساخته می‌شود. اگر تمایل به پرداخت هزینه‌های سنگین ندارید و کودک شما سبک وزن است مدل‌های پلاستیکی و اگر کودک شما وزن بالایی دارد مدل فلزی را می‌توانید انتخاب کنید البته مدل‌های فلزی سنگین بوده و جا‌به‌جایی آن‌ها کار دشواری است. برای تسهیل در فرآیند حمل و جا‌به‌جایی می‌توانید ترکیبی از فلز و پلاستیک را انتخاب کنید، زیرا سبک‌تر و ارزان‌تر می‌باشند.
  5. وزن و سن کودک: به وزن و سن کودک خود توجه ویژه‌ای داشته باشید. شرکت‌های سازنده سه‌چرخه معمولا این وسیله را برای رده‌های سنی مختلف تولید می‌کنند که شما باید متناسب با سن کودک خود بهترین گزینه را انتخاب و خریداری کنید. البته به وزن کودک خود هم توجه داشته باشید، زیرا هر وسیله تنها قادر به تحمل یک وزن خاص می‌باشد و در صورت رعایت نکردن این مقدار یا به وسیله و یا به سلامت کودک خود آسیب وارد می‌کنید.
  6. برند محصول: همیشه برند‌های معروف و شناخته شده بازار را خریداری کنید. زیرا از کیفیت بالایی برخوردار می‌باشند و از قبل تست شده و امتحان خود را پس داده‌اند. از طرفی تجربه هم ثابت کرده تا زمانی که یک برند معروف و شناخته شده وجود دارد نباید به سراغ خرید برندهای ناشناخته بروید، زیرا تست کردن این محصولات چیزی جز اتلاف وقت و هزینه نخواهد داشت.

روش نگهداری از سه‌ چرخه کودک:

  • سه‌چرخه فلزی را دور از آب و رطوبت نگهداری کنید، زیرا جنس بیشتر آن‌ها آهن است و بر اثر رطوبت پوسیده می‌شوند.
  • سه‌چرخه پلاستیکی را مقابل نور مستقیم خورشید قرار ندهید، زیرا پلاستیک میانه خوبی با نور خورشید ندارد و دچار تغییر رنگ و پوسیدگی می‌شوند.
  • با توجه به حداکثر وزن توصیه شده از سه‌چرخه استفاده کنید. به عنوان مثال اگر کودکی بزرگتر در منزل دارید مواظب باشید که از آن استفاده نکند زیرا آسیب جدی به وسیله وارد می‌شود.
  • هر چند وقت یکبار قسمت‌های متحرک آن را به وسیله روغن یا گریس روان کاری کنید، زیرا خشک شدن این قسمت‌ها به ساچمه آن‌ها آسیب وارد می‌کند.

با توجه به نکاتی که گفته شد، می توانید سه چرخه کودک مورد نظر خود را خریداری نمایید‌. ما برای سهولت کار شما، لیستی از چند نمونه سه چرخه کودک ارزان، با کیفیت و پرفروش موجود در بازار را جمع آوری کرده ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت نمایید.


۱ سه چرخه کودک مدل سوبارو کد ۱۰۰۰

سه چرخه کودک مدل سوبارو کد 1000

مشخصات

  • ابعاد
    ۶۵x30x50 سانتی‌متر
  • وزن
    ۲.۵۵۰ کیلوگرم
  • تعداد چرخ
    سه
  • محل قرارگیری پدال
    چرخ جلو

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲ سه‌چرخه دلیجان مدل Matador

سه‌چرخه دلیجان مدل Matador

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۰۰x93x49 سانتی‌متر
  • وزن
    ۷.۲ کیلوگرم
  • امکانات ایمنی و امنیتی
    محافظ صندلی
  • قابلیت‌های صوتی
    موزیکال
  • نحوه کنترل و فرمان
    اهرم هدایت فرمان
  • اقلام همراه
    سبد
  • تعداد چرخ
    سه
  • نوع چرخ‌ها
    پلاستیک
  • امکانات همراه
    سایبان
  • محل قرارگیری سبد
    پشت صندلی
  • محل قرارگیری پدال
    چرخ جلو
  • سایر توضیحات
    – دارای دسته هدایت کننده جهت کنترل راحت- نیاز به دو عدد باتری قلمی (در بسته‌بندی موجود نیست)- قابل استفاده برای ۳ تا ۵ سال -قابلیت تنظیم صندلی در دو جهت رو به جلو و عقب- با قابلیت تنظیم فاصله‌ی صندلی تا فرمان در سه حالت

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳ سه چرخه کودک مدل تیتان تاشو

سه چرخه کودک مدل تیتان تاشو

مشخصات

  • ابعاد
    ۹۶x52x110 سانتی‌متر
  • وزن
    ۹ کیلوگرم
  • امکانات ایمنی و امنیتی
    کمربند ایمنی
  • نحوه کنترل و فرمان
    اهرم هدایت فرمان
  • تعداد چرخ
    سه
  • نوع چرخ‌ها
    پلاستیک EVA
  • امکانات همراه
    جاپایی قابل جداشدن
  • محل قرارگیری سبد
    پشت صندلی
  • محل قرارگیری پدال
    چرخ جلو
  • سایر توضیحات
    رنگ آبی روشن دارای تنه سفیدرنگ جگری دارای تنه سفیدرنگ سرخابی دارای تنه سفید

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۴ دسته دنده دوچرخه شیمانو مدل EF-51 SINGAPORE سه در هفت سرعت

دسته دنده دوچرخه شیمانو مدل EF-51 SINGAPORE سه در هفت سرعت

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۵x10x10 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۰۰ گرم
  • جنس
    پلاستیک
  • مناسب برای محیط
    شهری
  • مناسب برای
    دوچرخه کوهستان
  • نحوه اتصال
    بست
  • اقلام همراه
    سیک کلاچ فابریک بر روی هر دو دسته نصب شده است.

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۵ سه چرخه کودک مدل CROSS

سه چرخه کودک مدل CROSS

مشخصات

  • ابعاد
    ۵۵x20x35 سانتی‌متر
  • وزن
    ۸۰۰ کیلوگرم
  • نحوه کنترل و فرمان
    اهرم هدایت فرمان
  • تعداد چرخ
    سه
  • نوع چرخ‌ها
    پلاستیک

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۶ سه چرخه کودک مدل لوپ کار کد ۲۰۲۴

سه چرخه کودک  مدل لوپ کار کد 2024

مشخصات

  • ابعاد
    ۸۰x30x45 سانتی‌متر
  • وزن
    ۴۵۰۰ کیلوگرم
  • نحوه کنترل و فرمان
    اهرم هدایت فرمان
  • تعداد چرخ
    سه
  • نوع چرخ‌ها
    پلاستیک EVA

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۷ عینک دوچرخه سواری ۱۰۰ درصد مدل SPEEDTRAP سه لنز

عینک دوچرخه سواری 100 درصد مدل SPEEDTRAP سه لنز

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۵x15x7 سانتی‌متر
  • وزن
    ۶۰ گرم
  • جنس لنز
    پلاستیک
  • جنس فریم
    پلاستیک
  • کاربرد در آب و هوای
    آفتابی
  • اقلام همراه
    یک عدد لنز شفاف و یک عدد لنز دودی – کیسه حمل – دفترچه راهنما

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۸ ماشین بازی کنترلی مدل سه چرخه دودزا دریفت موزیکال چراغدار

ماشین بازی کنترلی مدل سه چرخه دودزا دریفت موزیکال چراغدار

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۳۵x143x140 میلی‌متر
  • وزن
    ۸۴۰ گرم
  • جنس بدنه
    پلاستیک
  • مدل ماشین
    فانتزی
  • منبع انرژی
    باتری
  • توضیحات باتری
    :۵۰۰mA 3.7V
  • ریموت کنترل
    بی‌سیم
  • توضیحات ریموت
    ۲.۴gh
  • تعداد چرخ
    چهار
  • مقیاس ساخت
    ۱:۱۶

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۹ موتور بازی طرح سه چرخه مدل رکس

موتور بازی طرح سه چرخه مدل رکس

مشخصات

  • ابعاد
    ۶۰x46x51 سانتی‌متر
  • وزن
    ۴۰۰۰ کیلوگرم
  • قابلیت‌های صوتی
    موزیکال
  • ویژگی‌های نوری
    چراغ LED
  • نحوه کنترل و فرمان
    اهرم هدایت فرمان
  • تعداد چرخ
    سه
  • نوع چرخ‌ها
    پلاستیک
  • امکانات همراه
    دسته
  • سایر توضیحات
    موتور سه چرخ ارابه مدل REX

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۰ سه‌چرخه بیبی‌لند مدل Happy T-404

سه‌چرخه بیبی‌لند مدل Happy T-404

مشخصات

  • ابعاد
    ۵۱ × ۴۴ × ۷۲ سانتی‌متر
  • وزن
    ۴ کیلوگرم
  • تعداد چرخ
    سه
  • نوع چرخ‌ها
    پلاستیک
  • محل قرارگیری پدال
    چرخ جلو
  • سایر توضیحات
    – ظرفیت تحمل وزن ۲۵ کیلوگرم- ابعاد بسته‌بندی ۶۰ × ۴۰ × ۳۶ سانتی‌متر- مناسب برای ۳ تا ۵ سال

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۱ سه چرخه آپاچی کد NM01

سه چرخه آپاچی کد NM01

مشخصات

  • ابعاد
    ۵۰*۳۵*۶۰ سانتی‌متر
  • وزن
    ۳ کیلوگرم
  • نحوه کنترل و فرمان
    اهرم هدایت فرمان
  • تعداد چرخ
    سه
  • نوع چرخ‌ها
    پلاستیک
  • سایر توضیحات
    مناسب برای سنین ۲ تا ۵ سال

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۲ سه چرخه کودک مدل YP-48CM

سه چرخه کودک مدل YP-48CM

مشخصات

  • ابعاد
    ۴۸x18x35 سانتی‌متر
  • وزن
    ۰.۸۰۰ کیلوگرم
  • نحوه کنترل و فرمان
    اهرم هدایت فرمان
  • تعداد چرخ
    سه
  • نوع چرخ‌ها
    پلاستیک
  • سایر توضیحات
    – سه چرخه کودک- مناسب برای کودکان ۳ تا ۶ ساله – تعداد چرخ: سه چرخ- نوع چرخ‌ها: پلاستیکی- اهرم هدایت فرمان: دارد- دارای رنگ بندی متنوع- تمامی رنگهای بکار رفته در محصولات از نوع مجاز بوده و هیچگونه خطری برای کودکان ندارد

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۳ سه چرخه کودک جی جی مدل سه کاره

سه چرخه کودک جی جی مدل سه کاره

مشخصات

  • ابعاد
    ۷۰x50x60 سانتی‌متر
  • وزن
    ۲.۲۰۰ کیلوگرم
  • نحوه کنترل و فرمان
    اهرم هدایت فرمان
  • تعداد چرخ
    سه
  • نوع چرخ‌ها
    پلاستیک EVA
  • امکانات همراه
    دسته
  • محل قرارگیری سبد
    جلوی فرمان
  • محل قرارگیری پدال
    چرخ جلو
  • سایر توضیحات
    – تبدیل دو چرخه به سه چرخه – ایمن بودن چرخ به هنگام پدال زدن- قابلیت بالا و پایین رفتن صندلی دوچرخه – قابلیت تاشدن فرمان دوچرخه- قابلیت جداسازی پدال‌ها- دسته‌های لاستیکی با کیفیت عالی- جدا شدن صندلی از زین

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۴ سه چرخه دلیجان مدل لوتوس

سه چرخه دلیجان مدل لوتوس

مشخصات

  • ابعاد
    ۷۵x48x110 سانتی‌متر
  • وزن
    ۷.۴ کیلوگرم
  • امکانات ایمنی و امنیتی
    محافظ صندلی
  • نحوه کنترل و فرمان
    اهرم هدایت فرمان
  • اقلام همراه
    سبد
  • تعداد چرخ
    سه
  • نوع چرخ‌ها
    پلاستیک EVA
  • امکانات همراه
    سایبان
  • محل قرارگیری سبد
    پشت صندلی
  • محل قرارگیری پدال
    چرخ جلو

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۵ سه چرخه جی تویز مدل Mickey

سه چرخه جی تویز مدل Mickey

مشخصات

  • ابعاد
    ۵۵ × ۳۰ × ۳۲ سانتی‌متر
  • وزن
    ۶.۳۵ کیلوگرم
  • امکانات ایمنی و امنیتی
    محافظ صندلی
  • نحوه کنترل و فرمان
    اهرم هدایت فرمان
  • اقلام همراه
    سبد
  • نوع چرخ‌ها
    پلاستیک
  • محل قرارگیری سبد
    جلوی فرمان
  • سایر توضیحات
    مناسب برای کودکان ۳ تا ۷ سال- ظرفیت وزنی ۵۰ کیلوگرم- دارای ترمز دستی و خلاص کن چرخ جلو

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۶ سه چرخه کودک مدل کارن

سه چرخه کودک مدل کارن

مشخصات

  • ابعاد
    ۹۷x48x102 سانتی‌متر
  • وزن
    ۶ کیلوگرم
  • امکانات ایمنی و امنیتی
    محافظ صندلی
  • نحوه کنترل و فرمان
    اهرم هدایت فرمان
  • اقلام همراه
    سبد
  • تعداد چرخ
    سه
  • نوع چرخ‌ها
    پلاستیک
  • شامل
    کمک فنر
  • محل قرارگیری سبد
    جلوی فرمان
  • محل قرارگیری پدال
    چرخ جلو

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۷ سه چرخه کودک بیبی لند مدل هیرو

سه چرخه کودک بیبی لند مدل هیرو

مشخصات

  • ابعاد
    ۶۷x48x30 سانتی‌متر
  • وزن
    ۶۲۰۰ کیلوگرم
  • امکانات ایمنی و امنیتی
    ترمز
  • نحوه کنترل و فرمان
    اهرم هدایت فرمان
  • تعداد چرخ
    سه
  • سایر توضیحات
    – بدنه فلزی مقاوم- سبد روی دسته- مناسب کودکان ۲ تا ۶ سال ظرفیت وزنی تا ۲۰ کیلوگرم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۸ سه چرخه مدل هارلی

سه چرخه مدل هارلی

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۰۰x78x39 سانتی‌متر
  • وزن
    ۳.۵ کیلوگرم
  • نحوه کنترل و فرمان
    اهرم هدایت فرمان
  • اقلام همراه
    سبد
  • تعداد چرخ
    سه
  • نوع چرخ‌ها
    پلاستیک EVA
  • محل قرارگیری سبد
    پشت صندلی
  • محل قرارگیری پدال
    چرخ جلو
  • سایر توضیحات
    سه چرخه هارلی با دسته هدایت دو سبد یکی در جلو دوچرخ و دیگری در عقب آن دارای جاپایی دارای کمربند ایمنی برای کودکان زیر یک سال مناسب نمی باشد

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۹ سه چرخه کودک مدل Harely

سه چرخه کودک مدل Harely

مشخصات

  • ابعاد
    ۷۰x38x40 سانتی‌متر
  • وزن
    ۴ کیلوگرم
  • نحوه کنترل و فرمان
    اهرم هدایت فرمان
  • تعداد چرخ
    سه
  • نوع چرخ‌ها
    پلاستیک EVA
  • محل قرارگیری سبد
    پشت صندلی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۰ سه چرخه زرین تویز مدل L1

سه چرخه زرین تویز مدل L1

مشخصات

  • ابعاد
    ۵۷ × ۲۹.۳ × ۴۰ سانتی‌متر
  • وزن
    ۶۸۲.۵۴ کیلوگرم
  • تعداد چرخ
    سه
  • نوع چرخ‌ها
    پلاستیک
  • سایر توضیحات
    مناسب برای کودکان ۳-۱ سال- دارای ۶ توپ رنگی در چرخ جلو- قابلیت نصب و جدا سازی اجزا از یکدیگر- ابعاد بسته‌بندی: ۴۸.۸ × ۳۲.۸ × ۵۹- وزن بسته‌بندی: ۲.۴۵۷ کیلوگرم- راهنمای نصب

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۱ سه چرخه مدل هارلی

سه چرخه مدل هارلی

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۰۰x78x39 سانتی‌متر
  • وزن
    ۳.۵ کیلوگرم
  • نحوه کنترل و فرمان
    اهرم هدایت فرمان
  • اقلام همراه
    سبد
  • تعداد چرخ
    سه
  • نوع چرخ‌ها
    پلاستیک EVA
  • محل قرارگیری سبد
    پشت صندلی
  • محل قرارگیری پدال
    چرخ جلو
  • سایر توضیحات
    سه چرخه هارلی با دسته هدایت دو سبد یکی در جلو دوچرخ و دیگری در عقب آن دارای جاپایی دارای کمربند ایمنی برای کودکان زیر یک سال مناسب نمی باشد

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۲ سه چرخه کودک دلیجان مدل کارن کد ۰۱

سه چرخه کودک دلیجان مدل کارن کد 01

مشخصات

  • ابعاد
    ۹۱x41x88 سانتی‌متر
  • وزن
    ۶.۷ کیلوگرم
  • امکانات ایمنی و امنیتی
    کمربند ایمنی
  • نحوه کنترل و فرمان
    اهرم هدایت فرمان
  • تعداد چرخ
    سه
  • محل قرارگیری سبد
    پشت صندلی
  • محل قرارگیری پدال
    چرخ جلو

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۳ سه چرخه مدل CN730li

سه چرخه مدل CN730li

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۰۲x48x97 سانتی‌متر
  • وزن
    ۶ کیلوگرم
  • امکانات ایمنی و امنیتی
    محافظ صندلی
  • نحوه کنترل و فرمان
    اهرم هدایت فرمان
  • اقلام همراه
    سبد
  • تعداد چرخ
    سه
  • نوع چرخ‌ها
    پلاستیک
  • شامل
    کمک فنر
  • امکانات همراه
    سایبان
  • محل قرارگیری سبد
    جلوی فرمان
  • محل قرارگیری پدال
    چرخ جلو

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۴ سه چرخه کودک مدل Digo-2023

سه چرخه کودک مدل Digo-2023

مشخصات

  • ابعاد
    ۶۰x30x40 سانتی‌متر
  • وزن
    ۷.۷۵۰ کیلوگرم
  • نحوه کنترل و فرمان
    اهرم هدایت فرمان
  • تعداد چرخ
    سه
  • نوع چرخ‌ها
    پلاستیک
  • سایر توضیحات
    مناسب برای کودکان ۳ تا ۷ سال – ظرفیت وزنی ۵۰ کیلوگرم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۵ سه چرخه کودک پیلسان مدل Penguin Tricycle کد ۰۷۱۷۸

سه چرخه کودک پیلسان مدل Penguin Tricycle کد 07178

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۰۷x96x45 سانتی‌متر
  • وزن
    ۳ کیلوگرم
  • امکانات ایمنی و امنیتی
    کمربند ایمنی
  • نحوه کنترل و فرمان
    اهرم هدایت فرمان
  • اقلام همراه
    سبد
  • تعداد چرخ
    سه
  • نوع چرخ‌ها
    پلاستیک EVA
  • شامل
    کریکات (سبد حمل)
  • امکانات همراه
    سایبان
  • محل قرارگیری سبد
    پشت صندلی
  • محل قرارگیری پدال
    چرخ جلو
  • سایر توضیحات
    -مناسب برای ۳ سال به بالا-حداکثر وزن قابل تحمل : ۳۵ کیلوگرم-فرمان کنترل والدین با تنظیم ارتفاع-قابلیت قرار دادن پای کودک روی محافظ پا و خارج کردن آن

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۶ سه چرخه بیبی لند مدل دامبو

سه چرخه بیبی لند مدل دامبو

مشخصات

  • ابعاد
    ۸۶x54x90 سانتی‌متر
  • وزن
    ۷.۵۰ کیلوگرم
  • امکانات ایمنی و امنیتی
    محافظ صندلی
  • قابلیت‌های صوتی
    موزیکال
  • نحوه کنترل و فرمان
    اهرم هدایت فرمان
  • اقلام همراه
    سبد
  • تعداد چرخ
    سه
  • نوع چرخ‌ها
    پلاستیک
  • شامل
    کمک فنر
  • امکانات همراه
    سایبان
  • محل قرارگیری سبد
    پشت صندلی
  • محل قرارگیری پدال
    چرخ جلو
  • سایر توضیحات
    دارای موزیک های متنوع برای کودکان- قابلیت تحمل وزن تا ۲۵ کیلوگرم – مناسب برای کودکان ۱.۵ تا ۳ سال- نیاز به دو باتری قلمی – بسته فاقد باتری- دارای اهرم با قابلیت هدایت سه چرخه- فاصله نشیمن گاه تا زمین ۳۴ سانتی متر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۷ سه چرخه کودک طرح موتور وسپا

سه چرخه کودک طرح موتور وسپا

مشخصات

  • ابعاد
    ۶۰x30x30 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱.۲ کیلوگرم
  • نحوه کنترل و فرمان
    اهرم هدایت فرمان
  • تعداد چرخ
    سه
  • نوع چرخ‌ها
    پلاستیک

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۸ سه چرخه کودک کد ۲۲۴

سه چرخه کودک کد 224

مشخصات

  • ابعاد
    ۴۷x20x27 سانتی‌متر
  • وزن
    ۰.۷۹۰ کیلوگرم
  • نحوه کنترل و فرمان
    اهرم هدایت فرمان
  • تعداد چرخ
    سه
  • نوع چرخ‌ها
    پلاستیک
  • سایر توضیحات
    مناسب برای کودکان ۳ تا ۶ ساله – تمامی رنگهای بکار رفته در محصولات سروش پلاستیک از نوع مجاز بوده و هیچگونه خطری برای کودکان ندارد

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۹ دوچرخه اسباب بازی مدل فونیکس سه مار کد ۰۰۹۰

دوچرخه اسباب بازی مدل فونیکس سه مار کد 0090

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۸x5x11 سانتی‌متر
  • وزن
    ۹۸ گرم
  • سایر توضیحات
    ساخته شده از فلز و پلاستیکطراحی دقیق رنگ با کیفیت و دقیقدارای جزییات نسبت به نمونه اصلیمناسب برای علاقمندان به جمع آوری کلکسیون ماکتدارای بسته بندی جعبه ای دارای تلمبه

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳۰ طبق قامه دوچرخه اوکی مدل سه سرعته ۳۴۱

طبق قامه دوچرخه اوکی مدل سه سرعته 341

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۰x30x7 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۰۰ گرم
  • جنس
    آهن
  • مناسب برای محیط
    کوهستان
  • مناسب برای
    دوچرخه کوهستان
  • نحوه اتصال
    پیچی
  • اقلام همراه
    طبق قامه و یک قامه تک

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

امیدواریم این مطلب اطلاعات کافی را برای خرید سه چرخه کودک در اختیار شما قرار دهد. سوالات خود را می توانید از طریق فرم ارسال دیدگاه ها با ما در میان بگذارید.

در ادامه بیشتر بخوانید: راهنمای خرید تشک برقی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا