لوازم یدکی خودرو

سر پلوس، راهنمای خرید انواع سر پلوس خودرو اصلی و باکیفیت+ قیمت روز

نکات مهم و کاربردی که هنگام خرید سر پلوس خودرو باید به آن‌ها توجه داشته باشید.

یکی از قطعات یدکی لازم و ضروری در خودروهای دیفرانسیل جلو سر پلوس می‌باشد. این قطعه از یک طرف به میل پلوس متصل است که فاقد هر گونه حرکتی می‌باشد و از طرف دیگر روی دیسک چرخ بسته می‌شود. در قسمت دیسک چرخ سر پلوس با حرکت دادن فرمان به سمت چپ و راست حرکت می‌کند. در واقع مهم‌ترین مسئولیت پلوس خودرو روی دوش سر پلوس است، که وظیفه آن انتقال قدرت چرخشی میله پلوس به چرخ‌ها می‌باشد. این قطعه برای اینکه از مقاومت بالایی برخوردار باشد، از جنس فولاد ضد زنگ ساخته می‌شود. برای ضد زنگ کردن سر پلوس آن را با فلز استیل آبکاری می‌کنند.

مهم‌ترین قسمت سر پلوس خارها یا همان دندانه‌های آن است. خارهای روی پلوس به دلیل اینکه داخل دیسک چرخ قرار می‌گیرند و مدام در حال چرخش هستند باید از مقاومت بالایی برخوردار باشد که به مرور زمان ساییده نشود. کیفیت سر پلوس خودرو معمولا در همان حرکت اولیه مشخص می‌شود. یعنی نباید هیچ گونه صدا یا لرزشی در ناحیه سر پلوس شنیده شود. اگر اهل تیک آف و حرکت اولیه ناگهانی هستید پیشنهاد می‌کنم، حتما در مورد خرید سر پلوس دقت لازم را داشته باشید. زیرا در صورتی که سر پلوس شما اصلی و باکیفیت نباشد، خیلی سریع کارایی خود را از دست می‌دهد.

اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که سر پلوس خودرو شما با مشکل مواجه شده و قصد خریدن سر پلوس را دارید، اما با توجه به تنوع زیاد مدل‌ها و قیمت‌ها با خرید این قطعه مهم با مشکل مواجه شده‌اید، اصلا نگران نباشید. ما در این مطلب شما را با انواع سر پلوس خودرو آشنا کرده و به شما نکات مهمی را که هنگام خرید سر پلوس باید به آن‌ها توجه داشته باشید را آموزش می‌دهیم.

سر پلوس چیست چه وظیفه‌ای را به عهده دارد؟

سر پلوس که به آن کله پلوس هم گفته می‌شود، یکی از قطعات مهم خودرو است که در زیر مجموعه سیستم تعلیق خودرو و جلوبندی قرار می‌گیرد. این قطعه‌ دقیقا از انتها روی میل پلوس و در طرف دیگر روی دیسک چرخ نصب می‌شود و مسئول انتقال قدرت چرخشی میل پلوس به چرخ‌ها است. این قطعه نسبت به سایر قطعات پلوس خودرو بیشتر دچار مشکل می‌شود، زیرا مدام با چرخ‌ها در ارتباط بوده و در حال چرخش است. ساختار سر‌پلوس در خودروهای قدیمی و جدید با هم متفاوت می‌باشد. در خودروهای قدیمی کله پلوس دارای تعدادی ساچمه بود اما در مدل‌های امروزی دارای یک سه شاخه است.

حتما بخوانید: راهنمای خرید میل لنگ خودرو

انواع مدل‌های کله پلوس در خودرو:

  • کله پلوس معمولی: این نمونه برای خودروهایی استفاده می‌شود که سیستم ترمز معمولی دارند. یعنی این مدل برای خودروهای دارای سیستم ترمز ABS قابل استفاده نیست و بالعکس کله پلوس خودروهای ABS‌دار را نمی‌توان برای خودروهای دارای سیستم ترمز معمولی استفاده کرد. از نظر قیمتی هم کله پلوس‌های معمولی نسبت به نمونه ABS‌دار ارزان‌تر هستند.
  • کله پلوس ABS‌دار: جدیدترین نمونه کله پلوس است که بیشتر در خودروهای دارای سیستم ترمز ABS مورد استفاده قرار می‌گیرد. به این نکته توجه داشته باشید که سر پلوس معمولی را نمی‌توان برای خودرو‌های دارای سیستم ABS استفاده کرد. زیرا روی این کله پلوس یک عدد چرخ‌دنده وجود دارد که با توجه به رفتار خودرو زمان حرکت نوع ترمزگیری را مشخص می‌کند.

خرابی کله پلوس چه خطراتی را به همراه دارد؟

  • اگر ساچمه‌های داخل کله ‌پلوس خراب شوند و نسبت به آن بی تفاوت باشید، ممکن است، چرخ خودرو شما قفل کرده و سلامت خود و سرنشینان شما به خطر بیافتد.
  • در مواردی شکسته شدن ساچمه‌های داخل کله پلوس باعث قفل کردن فرمان ماشین و خارج شدن کنترل خودرو از دست شما می‌شود.
  • به علت اینکه کله پلوس به صورت مستقیم با گیربکس در ارتباط است، خرابی این قطعه می‌تواند باعث خراب شدن گیربکس و بعد از آن خرابی قسمت‌های متصل به جعبه دنده شود.
  • در نهایت هم همان طور که گفته شد خرابی کله‌پلوس می تواند باعث خارج شدن کنترل خودرو از دست شما و نهایتا واژگونی خودرو شود.

انواع کله پلوس بر اساس تعداد خار:

  1. کله پلوس ۱۹ خار پراید: با توجه به مدل‌ خودروها نوع پلوس در آن‌ها نیز متفاوت است. برای مثال: پلوس خودرو پراید دارای دو نمونه ۱۹ خار و ۲۱ خار می‌باشد که باید با توجه به مدل خودرو خود نوع آن را مشخص کنید.
  2. کله پلوس ۲۰ خار پراید: خار همان برجستگی ‌های روی کله پلوس است یعنی اگر در این مدل تعداد دنده‌ها را شمارش کنیم تعداد آن‌ها ۲۰ عدد می‌باشد. پس حتما باید به تعداد خار روی کله پلوس توجه کنید. اگر مدل کله پلوس شما ۲۰ خار بود حتما باید نمونه ۲۰ خار آن را خریداری کنید زیرا ۱۹ خار روی ماشین شما نصب نمی‌شود.
  3. کله پلوس داخلی و خارجی۲۲ دندانه: محصولات پژو هم مانند سایپا دارای کله پلوس‌های متفاوتی هستند. یکی از رایج‌ترین نمونه‌های کله پلوس ۲۲ خار می‌باشد، کله پلوس بلند روی گیربکس یا همان جعبه دنده و نمونه کوتاه پشت چرخ خودرو وصل می‌شود. در واقع می‌توان گفت این یک نمونه رایج است که روی بیشتر مدل‌های خانواده پژو دیده می‌شود.
  4. کله پلوس داخلی و خارجی ۲۴ دندانه: این مدل هم در قسمت داخلی و هم در قسمت خارجی یعنی روی گیربکس یا جعبه دنده و دیسک چرخ نصب می‌شود. همان‌طور که گفته شد، برای هر سری یک نمونه استفاده شده که باید دقیقا همان نمونه را خریداری کنید. این مدل یعنی ۲۴ دندانه هم در برخی مدل‌های خانواده پژو دیده می‌شود.
  5. کله پلوس ۳۴ دندانه داخلی و خارجی: این نمونه از پلوس بیشتر در پژوهای مدل پایین یا همان پژو فرانسه دیده می‌شود. علت اصلی تفاوت کله‌پلوس‌ها با یکدیگر نوع گیربکس خودروها است. گیربکس این سری پلوس ۳۴ خار را ساپورت می‌کند به همین جهت باید حتما نمونه ۳۴ دندانه را خریداری کنید. محل نصب کله پلوس بلند روی گیربکس و کله پلوس کوتاه پشت چرخ می‌باشد.

علائم و نشانه‌های خرابی سر پلوس:

  • زمانی که هنگام دور زدن فرمان را تا آخر به یک سمت حرکت می‌دهید، موقع حرکت صدای تق تق شنیده می‌شود که دلیل بر خرابی کله پلوس سمتی است که به آن طرف حرکت می‌کنید.
  • هنگام حرکت متوجه می‌شوید که دسته دنده خودرو دچار لرزش شده، همچنین زمانی که با سرعت زیاد درون جاده در حرکت هستید، بدنه خودرو دچار لرزش می‌شود که همگی نشان بر خرابی کله پلوس‌ها دارند.
  • در برخی موارد هنگام شتاب گیری ناگهانی یعنی زمانی که پدال گاز را به یک باره فشار می‌دهید، صدای تقه شنیده می‌شود. همچنین در مواردی دیده می‌شود که با دور بالا در حال حرکت هستید و با رها کردن ناگهانی پدال گاز صدای تقه شنیده می‌شود، همگی نشان و گواهی بر خرابی کله پلوس‌ها هستند.

مواردی که باعث خراب شدن سر پلوس‌ها می‌شود:

  1. پاره شدن گردگیر پلوس‌ها و عدم توجه نسبت به تعویض آن‌ها باعث می‌شود، گرد و خاک وارد کله پلوس شده و تمام گریس داخل آن با حرکت خارج شود.
  2. عدم تعویض به موقع دنده هم می‌تواند به کله پلوس‌های شما آسیب بزند به عنوان مثال شما در وضعیت دنده ۳ قرار دارید و ناگهان وارد دنده ۲ می‌شوید. ترتیب تعویض دنده‌ها هم از اهمیت بالایی برخوردار است.
  3. شما با شنیدن هر گونه صدای اضافی باید نسبت به رفع مشکل اقدام کنید. برخی موارد ممکن است مهره روی کله پلوس شل بوده و همین موضوع به مرور به کله پلوس آسیب بزند.
  4. ترمز کردن ناگهانی، انجام حرکات نمایشی با خودرو مثل کشیدن ترمز دستی هم می‌تواند باعث آسیب رساندن به کله پلوس خودرو شما شود.
  5. رها کردن ناگهانی کلاچ که به آن کلاچ پر هم گفته می‌شود یکی از قاتل‌های خاموش گیربکس و کله پلوس‌های خودرو می‌باشد.
  6. تحت هیچ شرایطی نباید به پلوس‌ها فشار اضافی وارد کنید. در مواردی دیده می‌شود که یک خودرو سنگین‌تر از خود را بکسل می‌کنند که این موضوع به کله پلوس‌ها آسیب جدی وارد می‌کند.
  7. مواردی هم دیده می‌شود که موقع خالی کردن باتری به وسیله هل دادن خودرو و رها کردن ناگهانی کلاچ اقدام به روشن کردن خودرو می‌کنند.

حتما بخوانید: راهنمای خرید پولی سر میل لنگ خودرو

نکات مهم هنگام خرید سر پلوس (کله پلوس):

  • قیمت کله پلوس: فاکتورهای مهمی روی قیمت کله پلوس تاثیر دارد، به عنوان مثال برندهای معروف و شناخته شده بازار نسبت به برندهای متفرقه قیمت بالاتری دارند. همچنین جنس فلز به کار رفته و کیفیت آبکاری هم می‌تواند روی قیمت کله پلوس تاثیر داشته باشد. بهتر است قید قطعات ارزان قیمت را بزنید زیرا فاقد کیفیت لازم هستند.
  • نوع کله پلوس: دومین نکته مهمی که هنگام خرید کله پلوس خودرو باید به آن توجه داشته باشید نوع قطعه است. قطعه باید در ابتدا مربوط به خود آن خودرو باشید. سپس توجه داشته باشید که کله پلوس شما چند خار است به عنوان مثال برای خودرو پراید دو نمونه کله پلوس ۱۹ خار و ۲۰ خار وجود دارد با اینکه هر دو مدل مربوط به خودرو پراید هستند.
  • جنس کله پلوس: کله پلوس به دلیل اینکه یک قطعه متحرک است و مدام در حال چرخش و حرکت به طرف چپ یا راست می‌باشد، باید جنس محکم و مقاومی داشته باشد، تا در برابر فشار و نیروهای تکانشی از طرف چرخ و جعبه دنده مقاومت کند. بهترین جنس برای ساخت کله پلوس فولاد ضد زنگ می‌باشد، زیرا این قطعه بیشتر از سایر قطعات در معرض زنگ زدگی قرار دارد.
  • نوع آبکاری: همان طور که گفته شد این قطعه بیشتر از سایر قطعات دچار زنگ زدگی می‌شود. پس بهتر است نمونه‌هایی را خریداری کنید که با فلز استیل آبکاری شده باشند. آبکاری کردن فلزات می‌تواند تا حد زیادی جلوی زنگ زدگی در این قطعه را بگیرد. پس کله پلوس‌های ساخته شده از جنس فولاد ضد زنگ و آبکاری شده با فلز استیل بهترین نمونه کله پلوس می‌باشند.
  • مکانیسم ترمز: به سیستم ترمز خودرو توجه داشته باشید، کله پلوس خودروهای دارای سیستم ترمز ABS با کله پلوس خودروهای باترمز معمولی متفاوت است. معمولا روی کله پلوس خودروهای ABS‌دار تعدادی چرخ دنده وجود دارد که روی کله پلوس‌های معمولی دیده نمی‌شود. توجه داشته باشید به هیچ عنوان نمی‌توان کله پلوس معمولی را به جای ABSدار استفاده کرد.
  • برند کله پلوس: همیشه به سراغ خرید برندهای معروف و شناخته شده بازار بروید زیرا این محصولات معمولا از کیفیت بالایی برخوردار هستند. تجربه هم ثابت کرده تا زمانی که یک برند معروف و شناخته شده وجود دارد نباید به سراغ خرید برندهای ناشناخته بروید. زیرا برندهای معروف امتحان خود را پس داده و تست شده هستند و تست کردن یک برند ناشناخته چندان منطقی به نظر نمی‌رسد.

روش نگهداری از کله پلوس:

  1. از شتاب گیری ناگهانی یا افت شتاب ناگهانی خودداری کنید.
  2. هرگز با خودرو حرکات نمایشی مانند تیک آف و حرکات مربوط به ترمز دستی را انجام ندهید.
  3. توجه داشته باشید که محور انتقال قدرت به چرخ کله پلوس است پس نباید خودرو سنگین تر از خودرو خود را بکسل کنید.
  4. در صورت شنیدن هر گونه صدا از ناحیه چرخ به تعمیرگاه مراجعه کنید. زیرا ممکن است مشکل از پلوس یا کله پلوس شما باشد.

با توجه به نکاتی که گفته شد، می توانید سر پلوس خودرو مورد نظر خود را خریداری نمایید. ما برای سهولت کار شما، لیستی از بهترین برندهای سر پلوس خودرو ارزان، باکیفیت و پرفروش موجود در بازار را جمع آوری کرده ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت کنید.


۱ گردگیر پلوس سه لقمه سروش صنعت کد ۳L405 مناسب برای خودرو ۴۰۵

گردگیر پلوس سه لقمه سروش صنعت کد 3L405 مناسب برای خودرو 405

مشخصات

  • مناسب برای خودرو
    پژو ۴۰۵
  • تعداد در بسته‌بندی
    ۱
  • تعداد دندانه
    ۳
  • جنس کالا
    پلی اورتان صنعتی
  • جهت نصب
    راست و چپ
  • ساخت کشور
    Iran
  • سایر توضیحات
    مقاومت بسیار بالا در مقابل کشش و پارگی ۱۰۰% ضد مواد نفتی بدون بو مقاومت بسیار بالا در برابر یخ زدگی و بریدگی در مناطق سردسیر تا ۲۰- رنگ منحصر به فرد همراه با بست استانداردداشتن لبه بست به اندازه ۲ میلی متر جهت جلوگیری از فرار بست از روی قطعه تغییر رنگ این محصول به رنگ سبز در صورت استفاده از گریس نامرغوب

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲ سر پلوس چرخ ام وی ام ۵۳۰ مدل A21XLB3AF2203030C

سر پلوس چرخ ام وی ام 530 مدل A21XLB3AF2203030C

مشخصات

  • ویژگی‌های پلوس، سرپلوس و مشعلی
    دارای گردگیر
  • ساخت کشور
    چین

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳ سرپلوس ABS آی پی ان سی مدل T22 مناسب برای پژو ۴۰۵

سرپلوس ABS آی پی ان سی مدل T22 مناسب برای پژو 405

مشخصات

  • مناسب برای خودرو
    پژو ۴۰۵
  • توضیحات مدل خودرو
    مناسب برای پژو با سیستم ترمز ABSسرپلوس ۲۲ دندانه خار وسط می باشد
  • ویژگی‌های پلوس، سرپلوس و مشعلی
    ABS
  • تعداد در بسته‌بندی
    ۱
  • تعداد دندانه
    ۲۲
  • جنس کالا
    فولاد
  • جهت نصب
    مشترک

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۴ سرپلوس مدل TTO_06_BGN مناسب برای تویوتا هایلوکس ۲۰۰۰_۲۰۱۱

سرپلوس مدل TTO_06_BGN مناسب برای تویوتا هایلوکس 2000_2011

مشخصات

  • مناسب برای خودرو
    تویوتا هایلوکس
  • تعداد در بسته‌بندی
    ۱
  • تعداد دندانه
    ۳۰
  • جنس کالا
    فلز
  • جهت نصب
    مشترک

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۵ سرپلوس عظام کد ۹۰۰۴ مناسب برای پراید

سرپلوس عظام کد 9004 مناسب برای پراید

مشخصات

  • شماره فنی
    ۳۱۱۹۰۰۴
  • مناسب برای خودرو
    پراید
  • ویژگی‌های پلوس، سرپلوس و مشعلی
    ABS
  • تعداد در بسته‌بندی
    ۱
  • تعداد دندانه
    ۲۰
  • جنس کالا
    فولاد
  • جهت نصب
    مشترک
  • ساخت کشور
    ایران
  • سایر توضیحات
    کیفیت بالا تحت لیسانس تولید داخل تکنولوژی برتر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۶ سر پلوس ۱۹ خار ساده عظام مدل EPE19 مناسب برای پراید

سر پلوس 19 خار ساده عظام مدل EPE19 مناسب برای پراید

مشخصات

  • ویژگی‌های پلوس، سرپلوس و مشعلی
    دارای گردگیر
  • تعداد در بسته‌بندی
    ۱
  • تعداد دندانه
    ۱۹
  • جنس کالا
    فولاد
  • جهت نصب
    مشترک
  • ساخت کشور
    ایران

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۷ سر پلوس شرکت ماشین کاران اراک مدل ۲۲ خار ABS خار ته کوتاه WIA مناسب برای پژو ۴۰۵

سر پلوس شرکت ماشین کاران اراک مدل 22 خار ABS خار ته کوتاه WIA مناسب برای پژو 405

مشخصات

  • مناسب برای خودرو
    پژو ۴۰۵
  • ویژگی‌های پلوس، سرپلوس و مشعلی
    ABS
  • تعداد در بسته‌بندی
    ۱
  • تعداد دندانه
    ۲۲
  • جنس کالا
    فولاد
  • جهت نصب
    وسط
  • ساخت کشور
    ایران

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۸ سر پلوس سمت چرخ ام وی ام ۳۱۵ ۲۱ خار مدل A13-XLB3AF2203030

سر پلوس سمت چرخ ام وی ام 315 21 خار مدل A13-XLB3AF2203030

مشخصات

  • ویژگی‌های پلوس، سرپلوس و مشعلی
    دارای گردگیر
  • تعداد در بسته‌بندی
    ۱
  • تعداد دندانه
    ۲۱
  • جهت نصب
    مشترک
  • ساخت کشور
    چین

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۹ سرپلوس عظام مدل ۱۹ABSمناسب برای پراید

سرپلوس عظام مدل 19ABSمناسب برای پراید

مشخصات

  • مناسب برای خودرو
    پراید
  • ویژگی‌های پلوس، سرپلوس و مشعلی
    ABS
  • تعداد در بسته‌بندی
    ۱
  • تعداد دندانه
    ۱۹
  • جنس کالا
    آهن
  • جهت نصب
    راست و چپ

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۰ سر پلوس رایو R-1086 مناسب برای مرسدس بنز

سر پلوس رایو R-1086 مناسب برای مرسدس بنز

مشخصات

  • شماره فنی
    R-1086
  • مناسب برای خودرو
    بنز اسپرینتر
  • ویژگی‌های پلوس، سرپلوس و مشعلی
    دارای بست
  • تعداد در بسته‌بندی
    ۴
  • تعداد دندانه
    ۳۵
  • جنس کالا
    فلز
  • جهت نصب
    مشترک
  • ساخت کشور
    چین

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۱ سر پلوس زنیت مدل ABS_21 مناسب برای پژو ۲۰۶ تیپ ۲

 سر پلوس زنیت مدل ABS_21 مناسب برای پژو 206 تیپ 2

مشخصات

  • مناسب برای خودرو
    پژو ۲۰۶
  • تعداد در بسته‌بندی
    ۱
  • تعداد دندانه
    ۲۱
  • جنس کالا
    فولاد
  • جهت نصب
    مشترک

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۲ سر پلوس اپکو مدل ۲۰.ABS مناسب برای پراید

سر پلوس اپکو مدل 20.ABS مناسب برای پراید

مشخصات

  • مناسب برای خودرو
    پراید
  • تعداد در بسته‌بندی
    ۱
  • تعداد دندانه
    ۲۰
  • جنس کالا
    اهن
  • جهت نصب
    راست و چپ

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۳ سر پلوس عظام مدل EPA20 مناسب برای پراید

سر پلوس عظام مدل EPA20 مناسب برای پراید

مشخصات

  • مناسب برای خودرو
    پراید
  • ویژگی‌های پلوس، سرپلوس و مشعلی
    دارای گردگیر
  • تعداد در بسته‌بندی
    ۱
  • تعداد دندانه
    ۲۰
  • جنس کالا
    فولاد
  • جهت نصب
    مشترک
  • ساخت کشور
    ایران

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۴ سر پلوس رایو مدل CarBar_R002 مناسب برای پراید

سر پلوس رایو مدل CarBar_R002 مناسب برای پراید

مشخصات

  • مناسب برای خودرو
    سایپا پراید ۱۱۱
  • تعداد در بسته‌بندی
    ۱
  • تعداد دندانه
    ۱۹
  • جنس کالا
    فلز
  • جهت نصب
    راست و چپ

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۵ سر پلوس امیدفنر مدل ۱۹ خار مناسب برای پراید

سر پلوس امیدفنر مدل 19 خار مناسب برای پراید

مشخصات

  • مناسب برای خودرو
    پراید
  • ویژگی‌های پلوس، سرپلوس و مشعلی
    دارای بست
  • تعداد در بسته‌بندی
    ۱
  • تعداد دندانه
    ۱۹
  • جنس کالا
    فلز
  • جهت نصب
    مشترک

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۶ سر پلوس اپکو مدل ۱۹.ABS مناسب برای پراید

سر پلوس اپکو مدل 19.ABS مناسب برای پراید

مشخصات

  • مناسب برای خودرو
    پراید
  • تعداد در بسته‌بندی
    ۱
  • تعداد دندانه
    ۱۹
  • جنس کالا
    اهن
  • جهت نصب
    راست و چپ
  • سایر توضیحات
    سر پلوس ۱۹ خار abs همراه با گردگیر و بست.

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۷ سرپلوس رایو مدل ۲۹ خار مناسب برای برلیانس ۳۳۰/۳۲۰/کراس

سرپلوس رایو مدل 29 خار مناسب برای برلیانس 330/320/کراس

مشخصات

  • مناسب برای خودرو
    برلیانس H320
  • تعداد در بسته‌بندی
    ۱
  • تعداد دندانه
    ۲۹
  • جنس کالا
    فلزی
  • جهت نصب
    مشترک

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۸ سرپلوس امید فنر مدل ABS 22 طرح OFCO مناسب برای پژو ۴۰۵

سرپلوس امید فنر مدل ABS 22 طرح OFCO مناسب برای پژو 405

مشخصات

  • مناسب برای خودرو
    پراید
  • ویژگی‌های پلوس، سرپلوس و مشعلی
    ABS
  • تعداد در بسته‌بندی
    ۱
  • تعداد دندانه
    ۲۲
  • جنس کالا
    فلز
  • جهت نصب
    مشترک

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۹ سر پلوس عظام مدل ABS.20 مناسب برای پراید

سر پلوس عظام مدل ABS.20 مناسب برای پراید

مشخصات

  • مناسب برای خودرو
    پراید
  • ویژگی‌های پلوس، سرپلوس و مشعلی
    ABS
  • تعداد در بسته‌بندی
    ۱
  • تعداد دندانه
    ۲۰
  • جنس کالا
    فلز
  • جهت نصب
    راست و چپ
  • سایر توضیحات
    ۲۰خار مدلABSقابل استفاده در خودروهای بدونABSکیفیت بالا مورد استفاده در خط تولیدمورد تایید تعمیرکاران

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۰ سر پلوس شرکت ماشین کاران اراک مدل ۱۹ خار ABS

سر پلوس شرکت ماشین کاران اراک مدل 19 خار ABS

مشخصات

  • مناسب برای خودرو
    پراید
  • ویژگی‌های پلوس، سرپلوس و مشعلی
    ABS
  • تعداد در بسته‌بندی
    ۱
  • تعداد دندانه
    ۱۹
  • جنس کالا
    فولاد
  • جهت نصب
    مشترک
  • ساخت کشور
    ایران

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۱ سرپلوس ۲۱ خار ABS عظام کد ۳۱۱۹۰۲۶ مناسب برای پژو ۲۰۶

سرپلوس 21 خار ABS عظام کد 3119026 مناسب برای پژو 206

مشخصات

  • مناسب برای خودرو
    پژو ۲۰۶
  • ویژگی‌های پلوس، سرپلوس و مشعلی
    ABS
  • تعداد در بسته‌بندی
    ۱
  • تعداد دندانه
    ۲۱
  • جنس کالا
    فولاد
  • جهت نصب
    مشترک
  • ساخت کشور
    ایران

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۲ سرپلوس ۲۲ خار ABS عظام کد ۲۳۴۰۵ مناسب برای پژو ۲۰۶

 سرپلوس 22 خار ABS عظام کد 23405 مناسب برای پژو 206

مشخصات

  • مناسب برای خودرو
    پژو ۲۰۶
  • تعداد در بسته‌بندی
    ۱
  • جهت نصب
    مشترک

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۳ سرپلوس ورگر مدل ۱۹ خار مناسب برای پراید

سرپلوس ورگر مدل 19 خار مناسب برای پراید

مشخصات

  • مناسب برای خودرو
    پراید
  • تعداد در بسته‌بندی
    ۱
  • تعداد دندانه
    ۱۹
  • جنس کالا
    آهن
  • جهت نصب
    مشترک
  • سایر توضیحات
    همراه با گیریس

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۴ سرپلوس رایو مدل ۲۱ خار مناسب برای MVM315

سرپلوس رایو مدل 21 خار مناسب برای MVM315

مشخصات

  • مناسب برای خودرو
    ام وی ام ۳۱۵
  • تعداد در بسته‌بندی
    ۱
  • تعداد دندانه
    ۲۱
  • جنس کالا
    فلزی
  • جهت نصب
    مشترک

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۵ سر پلوس ۲۱ خار تفتان کد ۵۷ مناسب برای پراید

سر پلوس 21 خار تفتان کد 57 مناسب برای پراید

مشخصات

  • مناسب برای خودرو
    پراید
  • تعداد در بسته‌بندی
    ۱
  • تعداد دندانه
    ۲۱
  • جنس کالا
    فولادی
  • جهت نصب
    مشترک

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۶ گردگیر سر پلوس مدل ۱۰۱۴۰۲۵۱۶۰ مناسب برای جیلی GC6 اکسلنت

گردگیر سر پلوس مدل 1014025160 مناسب برای جیلی GC6 اکسلنت

مشخصات

  • شماره فنی
    ۱۰۱۴۰۲۵۱۶۰
  • مناسب برای خودرو
    جیلی GC6
  • تعداد در بسته‌بندی
    ۱
  • تعداد دندانه
    ۴
  • جنس کالا
    لاستیک
  • جهت نصب
    مشترک
  • سایر توضیحات
    – سمت چرخ- این بسته مطابق عکس دوم شامل یک عدد گردگیر ، بست و گریس می باشد.

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۷ سر پلوس اس فورتی کد ۰۰۱ مناسب برای پراید

سر پلوس اس فورتی کد 001 مناسب برای پراید

مشخصات

  • مناسب برای خودرو
    پراید
  • ویژگی‌های پلوس، سرپلوس و مشعلی
    دارای گردگیر
  • تعداد در بسته‌بندی
    ۱
  • تعداد دندانه
    ۱۹
  • جنس کالا
    فلز
  • جهت نصب
    مشترک
  • ساخت کشور
    ایران
  • سایر توضیحات
    ۱۹ دندانه معمولی همراه با گردگیر و بست و گریس

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۸ سرپلوس اسکات مدل ۲۰۲۱ مناسب برای پراید

 سرپلوس اسکات مدل 2021 مناسب برای پراید

مشخصات

  • مناسب برای خودرو
    پراید
  • تعداد در بسته‌بندی
    ۱
  • تعداد دندانه
    ۲۱ ABS
  • جنس کالا
    فولاد
  • جهت نصب
    راست و چپ
  • ساخت کشور
    چین

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۹ سر پلوس شرکت ماشین کاران اراک مدل ۲۰ خار ساده

سر پلوس شرکت ماشین کاران اراک مدل 20 خار ساده

مشخصات

  • مناسب برای خودرو
    پراید
  • ویژگی‌های پلوس، سرپلوس و مشعلی
    دارای بست
  • تعداد در بسته‌بندی
    ۱
  • تعداد دندانه
    ۲۰
  • جنس کالا
    فولاد
  • جهت نصب
    مشترک
  • ساخت کشور
    ایران

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳۰ سرپلوس عظام کد ۹۰۰۳ مناسب برای پراید

سرپلوس عظام کد 9003 مناسب برای پراید

مشخصات

  • شماره فنی
    ۳۱۱۹۰۰۳
  • مناسب برای خودرو
    پراید
  • ویژگی‌های پلوس، سرپلوس و مشعلی
    دارای بست
  • تعداد در بسته‌بندی
    ۱
  • تعداد دندانه
    ۲۰
  • جنس کالا
    فولاد
  • جهت نصب
    مشترک
  • ساخت کشور
    ایران
  • سایر توضیحات
    کیفیت بالا تحت لیسانس تولید داخل تکنولوژی برتر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳۱ سر پلوس فرانکو مدل ۵۵۰۴۱۷ مناسب برای ام وی ام ایکس ۳۳

سر پلوس فرانکو مدل 550417 مناسب برای ام وی ام ایکس 33

مشخصات

  • مناسب برای خودرو
    ام وی ام X33
  • ویژگی‌های پلوس، سرپلوس و مشعلی
    دارای بست
  • تعداد در بسته‌بندی
    ۱
  • تعداد دندانه
    ۲۵
  • جنس کالا
    اهن
  • جهت نصب
    راست و چپ

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳۲ سرپلوس شرکت ماشین کاران اراک مدل ۲۰ خار مدلABS مناسب برای پراید

سرپلوس شرکت  ماشین کاران اراک مدل 20 خار مدلABS مناسب برای پراید

مشخصات

  • مناسب برای خودرو
    سایپا پراید ۱۱۱
  • ویژگی‌های پلوس، سرپلوس و مشعلی
    ABS
  • تعداد در بسته‌بندی
    ۱
  • تعداد دندانه
    ۲۰
  • جنس کالا
    فولاد
  • جهت نصب
    مشترک
  • ساخت کشور
    ایران

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳۳ سرپلوس شرکت ماشین کاران اراک مدل ۲۱ خارABS مناسب برای پژو ۲۰۶

سرپلوس شرکت ماشین کاران اراک مدل 21 خارABS مناسب برای پژو 206

مشخصات

  • مناسب برای خودرو
    پژو ۲۰۶
  • ویژگی‌های پلوس، سرپلوس و مشعلی
    ABS
  • تعداد در بسته‌بندی
    ۱
  • تعداد دندانه
    ۲۱
  • جنس کالا
    فولاد
  • جهت نصب
    مشترک
  • ساخت کشور
    ایران

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳۴ سرپلوس اسکات مدل ۲۰۲۱ مناسب برای ۴۰۵

سرپلوس اسکات مدل 2021 مناسب برای 405

مشخصات

  • مناسب برای خودرو
    پژو ۴۰۵
  • تعداد در بسته‌بندی
    ۱
  • تعداد دندانه
    ۲۲ ABS
  • جنس کالا
    فولاد
  • جهت نصب
    راست و چپ
  • ساخت کشور
    چین

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳۵ سرپلوس مدل PLT_TO_058 مناسب برای تویوتا لندکروزر ۴/۵f

سرپلوس مدل PLT_TO_058 مناسب برای تویوتا لندکروزر 4/5f

مشخصات

  • مناسب برای خودرو
    تویوتا لندکروزر
  • تعداد در بسته‌بندی
    ۱
  • تعداد دندانه
    ۳۰
  • جنس کالا
    فلز
  • جهت نصب
    مشترک

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳۶ سر پلوس زنیت مدل ABS _20 مناسب برای پراید

سر پلوس زنیت مدل ABS _20 مناسب برای پراید

مشخصات

  • مناسب برای خودرو
    پراید
  • تعداد در بسته‌بندی
    ۱
  • تعداد دندانه
    ۲۰
  • جنس کالا
    فولاد
  • جهت نصب
    مشترک

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳۷ گردگیر پلوس سروش صنعت مدل نانو کد AB

گردگیر پلوس سروش صنعت مدل نانو کد AB

مشخصات

  • تعداد در بسته‌بندی
    ۱
  • جنس کالا
    پلی اورتان صنعتی
  • جهت نصب
    راست
  • ساخت کشور
    ایران
  • سایر توضیحات
    مناسب برای سمت چرخمناسب برای کلیه ماشین های وارداتی و آفرودمقاومت بسیار بالا در مقابل کشش و پارگی۱۰۰% ضد مواد نفتی بدون بومقاومت بسیار بالا در برابر یخ زدگی و بریدگی در مناطق سردسیر تا ۲۰-رنگ منحصر به فردهمراه با بست استانداردداشتن لبه بست به اندازه ۲ میلی متر جهت جلوگیری از فرار بست از روی قطعهتغییر رنگ این محصول به رنگ سبز در صورت استفاده از گریس نامرغوب

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳۸ سرپلوس عظام مدل ۳۱۱۹۰۲۴ مناسب برای تیبا

سرپلوس عظام مدل 3119024 مناسب برای تیبا

مشخصات

  • مناسب برای خودرو
    تیبا
  • تعداد در بسته‌بندی
    ۱
  • تعداد دندانه
    ۲۰
  • جنس کالا
    آهن
  • جهت نصب
    راست و چپ

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳۹ سرپلوس مدل SCV_T124_01 مناسب برای تویوتا هایلوکس

سرپلوس مدل SCV_T124_01 مناسب برای تویوتا هایلوکس

مشخصات

  • مناسب برای خودرو
    تویوتا هایلوکس
  • تعداد در بسته‌بندی
    ۱
  • تعداد دندانه
    ۳۰
  • جنس کالا
    فلز
  • جهت نصب
    مشترک

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۴۰ سرپلوس ۲۰ خار ABS فرانتک مدل ۴۱۳۵۸۰ مناسب برای پراید

سرپلوس 20 خار ABS فرانتک مدل 413580 مناسب برای پراید

مشخصات

  • مناسب برای خودرو
    سایپا پراید ۱۱۱
  • تعداد در بسته‌بندی
    ۱
  • تعداد دندانه
    ۲۰ خار ABS
  • جنس کالا
    فلز
  • جهت نصب
    مشترک

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

امیدواریم این مطلب اطلاعات کافی را برای خرید کله پلوس در اختیار شما قرار دهد. سوالات خود را می توانید از طریق فرم ارسال دیدگاه ها با ما در میان ‌بگذارید.

در ادامه بیشتر بخوانید: راهنمای خرید پلوس خودرو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا