لوازم ورزشیملزومات گردش و سفر

تور ماهیگیری، راهنمای خرید انواع تور دامی، پرتابی، پخشی و گرگور ارزان

نکات مهم و کاربردی که هنگام خرید تور ماهیگیری باید به آن‌ها توجه داشته باشید.

یکی از ورزش‌های آبی علاقه‌مندان به تفریح و طبیعت گردی ماهیگیری است. همان طور که می‌دانید، شانس ماهیگیری با قلاب خیلی کم بوده و نیاز به تجربه و مهارت بالا دارد. تور ماهیگیری وسیله‌ای است که با آن به تعداد بالا و شانس بیشتر ماهیگیری می‌کنید. اگر شما به قصد اینکه برای ناهار خود ماهی تازه با قلاب صید می‌کنید به ماهیگیری رفته‌اید و مواد غذایی همراه خود ندارید، حتما باید یک تور ماهیگیری داشته باشید. اگر به امید گرفتن ماهی با قلاب نشسته‌اید به احتمال زیاد گرسنه خواهید ماند، زیرا شانس شکار ماهی با قلاب خیلی کم است. ماهیگیری با قلاب بیشتر تفریحی می‌باشد به طوری که خیلی از افراد ماهی‌های گرفته شده با قلاب را مجدد به آب بر می‌گردانند.

اگر به قصد گرفتن ماهی برای یک وعده غذایی به طبیعت می‌روید، حتما باید یک یا چند تور ماهیگیری همراه خود داشته باشید. تمام کسانی که شغل آن‌ها ماهیگیری است از تور ماهیگیری استفاده می‌کنند و نه قلاب، شما از بهترین ماهیگیر دنیا هم باشید، با هر مرحله قلاب انداختن تعداد یک یا دو عدد ماهی را شکار می‌کنید، اما با یک تور ماهیگیری خوب به راحتی می‌توانید با هر بار تور انداختن حتی تا چند کیلو ماهی را یکباره صید کنید. خرید تور ماهیگیری نیاز به یک سری تکنیک‌های خاص دارد به عنوان مثال اگر ماهی‌های یک رودخانه خیلی کوچک باشد با یک تور بزرگ نمی‌توانید آن‌ها را شکار کنید و اگر اندازه ماهی‌های آن بزرگ باشد یک تور کوچک جوابگوی شما نخواهد بود.

اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که قصد خرید تور ماهیگیری را دارید، اما با توجه به تنوع زیاد مدل‌ها و قیمت‌ها با خرید این وسیله به مشکل برخورده‌اید، اصلا نگران نباشید. ما در این مطلب شما را با انواع تور ماهیگیری آشنا کرده و به شما یک سری نکات مهم را که هنگام خرید تور ماهیگیری باید به آن‌ها توجه داشته باشید را آموزش می‌دهیم.

تور ماهی‌گیری چیست و چه کاربردی دارد؟

تور یک وسیله ارزان و آسان برای ماهیگیری می‌باشد. تور معمولا از الیاف مصنوعی مثل نخ پلاستیکی گره زده و به صورت مش‌هایی بافته می‌شود. اولین تورهای ماهیگیری بافته شده از الیاف طبیعی مانند کتان و چمن بافته می‌شد که بعدها با کشف شدن پنبه از نخ پنبه استفاده شد. تورهای حرفه‌ای امروزه از الیاف مصنوعی پلی آمید ساخته می‌شود. این وسیله انواع مختلفی دارد که در ادامه تک تک مدل‌های آن را توضیح می‌دهیم.

حتما بخوانید: راهنمای خرید لوازم ماهیگیری

انواع مدل‌های تور ماهی‌گیری:

  • تور ماهی‌گیری پخشی: اندازه این تورها بسیار بزرگ است به طوری که آن را در دریا با چند قایق در مساحت زیادی پخش می‌کنند. مدت زمان زیادی که معمولا شب است به تور اجازه داده و صبح تور را با حجم زیادی ماهی جمع می‌کنند. این تور بیشتر در دریا استفاده می‌شود و تقریبا مساحت زیادی را در بر می‌گیرد.
  • تور ماهی‌گیری پرتابی: این مدل تور معمولا در رودخانه استفاده می‌شود، از نظر ظاهری شباهت زیادی به قیف دارد با این تفاوت که قسمت باریک آن با طناب بسته شده و دور تا دور طرف بزرگ آن سرب دوخته می‌شود. ماهیگیر تور را جمع کرده و با یک دست طناب را گرفته و با دست دیگر تور را به وسط رودخانه پرتاب می‌کند به گونه‌ای که تور در هوا باز شده و در کف رودخانه قرار می‌گیرد.
  • تور ماهی‌گیری گرگور: این مدل در واقع قرار دادن یک دام برای ماهی‌ها می‌باشد، یک قفس که با تور ماهی‌گیری اطراف آن پوشیده می‌شود. دارای تعدادی دریچه ورودی است که ماهی بعد از وارد شدن به آن دیگر راه خروج را پیدا نمی‌کند. گرگور معمولا در جنوب کشور استفاده می‌شود. ماهیگیر به وسط دریا رفته و گرگور را با طناب بسته و به زیر آب می‌فرستند. سر دیگر طناب را به یک تکه چوب بسته و روی آب شناور می‌کنند که محل تله را گم نکنند.
  • تور دامی: این روش چندان مورد اعتماد نیست، اما به وسیله آن می‌توانید با صرف زمان و حوصله ماهیگیری کنید. برای این مدل یک یا دو متر تور ماهی‌گیری دو یا سه انگشتی بسته به اندازه ماهی‌ها خریداری کنید. یک طرف تور را سرب آویزان کرده و طرف دیگر آن را فیبر قرار داده و در کنار رودخانه با طناب گره بزنید. چند ساعت منتظر بمانید سپس تور را خارج کنید. اگر روی شانس باشید تعدادی ماهی شکار کرده‌اید.
  • تور دسته‌دار: این تور برای مکانی استفاده می‌شود که آب آن شفاف بوده و ماهی‌ها را درون آب مشاهده کنید. برخلاف مدل های قبلی نباید منتظر ماهی بمانید، بلکه خود شما مانند یک ملاقه ماهی ها را از آب بیرون بکشید. این تور بیشتر برای پرورش ماهی‌ها و آکواریوم خانگی و صنعتی استفاده می‌شود و در اندازه‌های مختلف تولید و روانه بازار می‌شود.

مزایای استفاده از تور ماهی‌گیری:

  1. قیمت آن در مقایسه با لنسر و سایر لوازم ماهیگیری ارزان‌تر است. از مهم‌ترین مزایای این محصول به ارزش خرید بالای آن می‌توان اشاره کرد.
  2. ماهیگیری با قلاب خیلی زمان‌بر بوده و در بیشتر موارد ممکن است، هیچ گونه ماهی را صید نکنید و تنها وقت خود را تلف کرده باشید.
  3. شما با قلاب ماهیگیری تنها قادر به شکار کردن یک یا دو ماهی بیشتر نخواهید بود، اما به وسیله تور شما می‌توانید حجم زیادی ماهی را بدون صرف زمان زیاد شکار کنید.
  4. در صورت استفاده صحیح از تور شما می‌توانید، مدت زمان زیادی از آن استفاده کنید. اگر در این زمینه تجربه بالایی داشته باشید، در صورت پاره شدن تور می‌توانید آن را ترمیم کنید.

بهترین مارک تور ماهیگیری:

اگر بخواهیم به شما تنها یک برند خاص را به عنوان بهترین مارک تور ماهیگیری به شما معرفی کنیم. حق سایر برندهای باکیفیت تولید کننده تور را ضایع کرده‌ایم و از آنجایی که سایت کیمیک یک رسانه علمی و آموزشی است و نه تبلیغاتی پس به جای معرفی یک محصول خاص لیستی از بهترین برندهای تور ماهی‌گیری را به شما معرفی می‌کنیم.

  • تور ماهی‌گیری تری ام تری
  • تور ماهی‌گیری سالیک
  • تور ماهی‌گیری رویال
  • تور ماهی‌گیری بی‌ال‌کا
  • تور ماهی‌گیری hamonlanger
  • تور ماهی‌گیری هانچی

تور ماهی‌گیری از کجا بخریم؟

شما به دو صورت می‌توانید تور ماهی‌گیری مورد نظر خود را خریداری کنید. البته انتخاب روش کار بستگی به سلیقه خود شما دارد که کدام روش را برای خرید تور خود انتخاب کنید و هیچ قاعده و قانونی در این زمینه وجود ندارد.

  1. خرید حضوری: شما می‌توانید به صورت حضوری با مراجعه به یکی از فروشگاه‌های لوازم شکار و طبیعت نزدیک محل سکونت خود از میان مدل‌های موجود یکی را انتخاب و خریداری کنید. البته در انتخاب خود دقت زیادی داشته باشید، زیرا در صورت خرید امکان مرجوع کردن جنس مورد نظر وجود ندارد.
  2. خرید اینترنتی محصول: شما هم در منزل و هم محل کار خود می‌توانید بدون خارج شدن از محل مورد نظر به یک فروشگاه اینترنتی معتبر مراجعه کنید و از میان انبوه زیادی از مدل‌ها جنس مورد نظر خود را خریداری کنید. لازم به دکر است تا هفت روز در صورت عدم رضایت از محصول می‌توانید ون را مرجوع کنید.

حتما بخوانید: راهنمای خرید آکواریوم

نکات مهم هنگام خرید تور ماهیگیری:

  1. قیمت تور: قبل از هر کاری میزان بودجه برای خرید تور را مشخص کنید. قیمت نقش مهمی در انتخاب شما دارد. شما می‌توانید با مشخص کردن مقدار بودجه فقط به سراغ مدل‌هایی بروید که در محدوده قیمتی شما قرار دارند با این کار انتخاب برای شما آسان می‌شود.
  2. نوع تور: همان طور که گفته شد تور ماهی‌گیری انواع مختلفی دارد، این شما هستید که باید با توجه به نوع استفاده و محل ماهی گیری خود نوع تور را مشخص کنید. اگر تور را برای ماهی‌گیری از دریا می‌خواهید تور پخشی و گرگور گزینه مناسبی است. اما شما برای ماهی‌گیری در رودخانه حتما باید از تور دامی و پرتابی استفاده کنید. در غیر این صورت نتیجه لازم را کسب نخواهید کرد.
  3. جنس تور: در زمان‌های گذشته تورهای ماهی‌گیری از الیاف مواد طبیعی مانند نخ گیاه پنبه و چمن ساخته می‌شد. البته هنوز هم تورهای ساخته شده با نخ طبیعی وجود دارد اما بیشتر از تورهای جدید و حرفه‌ای استفاده می‌شود که از الیاف پلی‌آمید یا همان نخ نایلون بافته می‌شوند. البته این ماده هم دارای دو نوع درجه یک و دو می‌باشد که بهتر است مقداری بیشتر هزینه کنید و نخ درجه یک آن را خریداری کنید.
  4. اندازه تور: تورهای ماهیگیری در اندازه‌های مختلف ساخته می‌شوند. هر چه اندازه تور شما بزرگتر باشد، قسمت بیشتری از آب را پوشش می‌دهد و تعداد بیشتری ماهی صید می‌کنید. البته به این نکته هم توجه کنید که استفاده از تور بزرگ مهارت و تجربه بالایی می‌خواهد و شما اگر تازه کار هستید بهتر است تورهای کوچک را خریداری کنید. در غیر این صورت در تور خود گیر کرده و احتمالا خفه می‌شوید.
  5. اندازه طناب یا دسته: در مورد تورهای دریایی و پرتابی باید به طول طناب تور توجه داشته باشید. اگر اندازه طناب خیلی زیاد باشد، گره خورده و شما را با دردسر مواجه می‌کند و اگر خیلی کوتاه باشد به کف رودخانه و دریا نمی‌رسد و کارایی لازم را نخواهد داشت. دقت کنید اگر از مدل دسته‌دار استفاده می‌کنید وزن دسته زیاد نباشد زیرا دست شما را خسته می‌کند، همچنین نباید طول دسته خیلی بلند یا کوتاه باشد.
  6. اندازه سوراخ‌های تور: شاید مهم‌ترین نکته در مورد خرید تور اندازه سوراخ‌های آن است. شما باید با توجه به اندازه تقریبی ماهی‌های رودخانه اندازه سوراخ‌های تور را انتخاب کنید. اگر ماهی‌های موجود در رودخانه کوچک باشند، مطمئن باشید که با یک تور بزرگ نمی‌شود، آن‌ها را صید کرد و اگر ماهی‌های رودخانه شما هم بزرگ باشند هم نمی‌توان با یک تور کوچک آن‌ها را شکار کرد. به این نکته هم توجه کنید که هر چه سوارخ‌های تور بزرگتر باشد، در آب راحت‌تر حرکت می‌کند.

روش نگهداری از تور ماهیگیری:

  • همیشه تور را در رودخانه‌هایی که از کف ان‌ها شناخت لازم ندارید و در اطراف آن درخت زیادی وجود دارد، پهن نکنید. زیرا ممکن است تور گیر کرده و پاره شود.
  • همیشه بعد از پرتاب کردن تور آن را به آرامی از آب بیرون بکشید، زیرا کف رودخانه تعداد زیادی سنگ ریزه دارد و ممکن است به تور شما صدمه بزنند.
  • هرگز در مکان‌های که آب با شدت عبور می‌کند از تور استفاده نکنید، شاید این قسمت ماهی بیشتری داشته باشد، اما فشار زیاد آب می‌تواند تور را با خود ببرد یا در آن قسمت برای همیشه گیر کند.
  • همیشه موقع بیرون کشیدن تور از آب آن را به آرامی دور دست خود جمع کنید، نگهداری کردن تور جمع نشده باعث گره خوردن آن می‌شود و ممکن است، هرگز گره آن باز نشود.

با توجه به نکاتی که گفته شد، می توانید تور ماهیگیری مورد نظر خود را خریداری کنید. ما برای سهولت کار شما، لیستی از جدیدترین مدل‌های تور ماهیگیری ارزان، باکیفیت و پرفروش موجود در بازار را جمع آوری کرده ایم. با کلیک کردن روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت نمایید.


۱ تور ماهیگیری مدل رویال کد ۶

تور ماهیگیری مدل رویال کد 6

مشخصات

  • ابعاد
    ۴۶x15x4 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۲۰ گرم
  • جنس
    فلزی با روکش پلاستیک

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲ تور ماهیگیری مدل رویال کد ۴

تور ماهیگیری مدل رویال کد 4

مشخصات

  • ابعاد
    ۵۰x10x9 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۱۰ گرم
  • جنس
    فلزی با روکش پلاستیک

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳ تور ماهیگیری مدل گرگور ۲۰ چشمه

تور ماهیگیری مدل گرگور 20 چشمه

مشخصات

  • ابعاد
    ۸۰×۸۰×۳۵ سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۹۱ گرم
  • طول چوب در حالت بسته
    ۶۰ ۳۱۲۹۵
  • مناسب برای محیط
    آب شور
  • سایر توضیحات
    گرگور یا دام ماهیگیریمخصوص به دام انداختن میگو و ماهی های کوچکدارای ۲۰ ورودیابعاد کف: ۶۰×۶۰سانتیمترارتفاع ۳۵ سانتی مترجاگیری کم در حالت بستهحمل آسانباز شو به صورت چتر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۴ تور ماهیگیری مدل گرگور ۱۸ چشمه

تور ماهیگیری مدل گرگور 18 چشمه

مشخصات

  • ابعاد
    ۸۰×۸۰×۳۵ سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۸۰ گرم
  • جنس
    فلز و تور
  • طول چوب در حالت بسته
    ۶۰ ۳۱۲۹۵
  • مناسب برای محیط
    آب شور
  • سایر توضیحات
    گرگور یا دام ماهیگیریمخصوص به دام انداختن میگو و ماهی های کوچکدارای ۱۸ ورودیابعاد کف: ۶۰×۶۰سانتیمترارتفاع ۳۵ سانتی مترجاگیری کم در حالت بستهحمل آسانباز شو به صورت چتر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۵ تور ماهیگیری مدل کتابی ۶ چشمه

تور ماهیگیری مدل کتابی 6 چشمه

مشخصات

  • ابعاد
    ۶۰x60x22 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۰۰ گرم
  • جنس
    فلز و تور
  • طول چوب در حالت بسته
    ۳۱۲۹۵
  • مناسب برای محیط
    آب شور
  • سایر توضیحات
    استفاده آسان و عملکرد خوب برای گرفتن میگو و بچه‌ماهی- سبک و اندازه کوچک در حالت بسته- جنس با دوام و باکیفیت- ابعاد در حالت باز: ۲۲×۶۰ سانتیمتر- ابعاد در حالت بسته: ۲۲×۳۰ سانتیمتر- وزن: ۱۰۰ گرم- مناسب صید بچه ماهی، میگو، لابستر، خرچنگ و …

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۶ تور ماهیگیری مدل FN-160-45

تور ماهیگیری مدل FN-160-45

مشخصات

  • ابعاد
    ۴۷۴x10x4 سانتی‌متر
  • وزن
    ۴۱۰ گرم
  • جنس
    آلومنیوم
  • مناسب برای محیط
    آب شور
  • سایر توضیحات
    جنس دسته: آلومینیومطول دسته در حالت باز شده: ۱۶۰ سانتیمترطول دسته و چاک در حالت باز شده: ۲۰۵ سانتیمترطول کل در حالت بسته شده: حدود ۷۵ سانتیمترابعاد دهنه چاک: ۴۵×۴۵×۴۵سانتیمتردارای قفل فلزی چاک برای باز و بسته شدندارای دسته تلسکوپی ۳ تکهقابلیت تنظیم طول دستهحمل آسانقابلیت استفاده برای زنده گیری ماهی، پروانه و …

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۷ تور ماهیگیری مدل H30

تور ماهیگیری مدل H30

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۵۰*۳۵*۳۵ سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۳۰ گرم
  • جنس
    آلومینیوم و تور
  • طول چوب
    ۱۵۰ ۳۱۲۹۴
  • طول چوب در حالت بسته
    ۶۵ ۳۱۲۹۵
  • مناسب برای محیط
    آب شور

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۸ تور ماهیگیری مدل es80

تور ماهیگیری مدل es80

مشخصات

  • ابعاد
    ۸۰x80x35 سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۵۰ گرم
  • جنس
    فلز و تور
  • مناسب برای محیط
    آب شور
  • سایر توضیحات
    گرگور یا دام ماهیگیریمخصوص به دام انداختن میگو و ماهی های کوچکدارای ۸ ورودیابعاد کف: ۶۰ x 60 سانتیمترارتفاع ۳۵ سانتی مترجاگیری کم در حالت بستهحمل آسانباز شو به صورت چتر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۹ تور ماهیگیری مدل TL140

تور ماهیگیری مدل TL140

مشخصات

  • ابعاد
    ۲×۱۰×۶۳ سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۰۰ گرم
  • جنس
    آلومینیوم
  • مناسب برای محیط
    آب شور
  • سایر توضیحات
    ابعاد دهانه: ۵۰*۵۰*۵۰ سانتی مترطول دسته در حالت باز : ۱۴۰ سانتیمترابعاد درحالت بسته: ۱۰×۶۵ سانتیمتر دارای دسته جمع شو تلسکوپیقابلیت تنظیم طول دسته

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۰ تور ماهیگیری مدل رویال کد ۵

تور ماهیگیری مدل رویال کد 5

مشخصات

  • ابعاد
    ۴۴x12x13 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۲۰ گرم
  • جنس
    فلزی با روکش پلاستیک

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۱ سوزن بافت تور ماهیگیری هانچی کد ۰۱۰ مجموعه ۳ عددی

سوزن بافت تور ماهیگیری هانچی کد 010 مجموعه 3 عددی

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۹.۵×۱.۴×۱.۲ سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۰ گرم
  • جنس
    پلاستیک فشرده
  • سایر توضیحات
    عدم باز شدن نخ از سوزنرد شدن راحت از تور به دلیل نوک تیزدارای سه سایز متفاوت طول سایز ۱: ۱۴.۵ سانتی‌متر طول سایز ۱: ۱۷.۵ سانتی‌متر طول سایز ۳: ۱۹.۵ سانتی‌متر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۲ تور ماهیگیری مدل سالیک کد ۱۲-m

تور ماهیگیری مدل سالیک کد 12-m

مشخصات

  • ابعاد
    ۱×۱۵۰×۱۲۰۰ سانتی‌متر
  • وزن
    ۶۰۰ گرم
  • جنس
    نخ ابریشم مصنوعی
  • مناسب برای محیط
    آب شور
  • سایر توضیحات
    نخ سایز ۶- ۱۲ متری چشمه ۱ ( هر سوراخ تور ۲×۲ سانتیمتر ) سایز نخ: ۶متراژ تور ( محیط دایره) : ۱۲ مترجنس نخ: ابریشم مصنوعی سفید رنگ تولید ایران قابلیت استفاده برای رودخانه، دریاچه، سد، دریا و ….

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۳ تور ماهیگیری مدل k8 8

تور ماهیگیری مدل k8 8

مشخصات

  • ابعاد
    ۷۰x70x32 سانتی‌متر
  • وزن
    ۶۰۰ گرم
  • جنس
    فلز و تور
  • طول چوب در حالت بسته
    ۳۱۲۹۵
  • سایر توضیحات
    تله بچه‌ماهی و میگو ۸ چشمه (گرگور)-استفاده آسان و عملکرد خوب برای گرفتن میگو و بچه‌ماهی-مناسب برای صید ماهی، لابستر، میگو، خرچنگ و..‌-جنس با دوام و باکیفیت-ابعاد در حالت باز: ۳۰×۷۰ سانتیمتر-ابعاد در حالت بسته: ۳۰×۳۲ سانتیمتر-وزن: ۶۰۰ گرم- اقلام همراه: ۶ متر طناب و کاور

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۴ تور ماهیگیری مدل سالیک

تور ماهیگیری مدل سالیک

مشخصات

  • ابعاد
    ۳۲۰x320x160 سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۶۰۰۰ گرم
  • جنس
    نخ ابریشم مصنوعی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۵ تور ماهیگیری مدل FN-160-70

تور ماهیگیری مدل FN-160-70

مشخصات

  • ابعاد
    ۹۰x15x10 سانتی‌متر
  • وزن
    ۵۵۰ گرم
  • جنس
    آلومنیوم
  • مناسب برای محیط
    آب شور
  • سایر توضیحات
    جنس دسته: آلومینیومطول دسته در حالت باز شده: ۱۶۰ سانتیمترطول دسته و چاک در حالت باز شده: ۲۲۵ سانتیمترطول کل در حالت بسته شده: حدود ۹۰ سانتیمترابعاد دهنه چاک: ۷۰×۷۰×۷۰ سانتیمترعمق تور: ۵۰ سانتیمتردارای قفل فلزی چاک برای باز و بسته شدندارای دسته تلسکوپی ۲ تکهقابلیت تنظیم طول دستهحمل آسانقابلیت استفاده برای زنده گیری ماهی، پروانه و …

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۶ تور ماهیگیری مدل رویال

تور ماهیگیری مدل رویال

مشخصات

  • ابعاد
    ۵۵x20x17 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۸۰ گرم
  • جنس
    فلزی با روکش پلاستیک

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۷ تور ماهیگیری مدل سالیک کد ۱۰-m

تور ماهیگیری مدل سالیک کد 10-m

مشخصات

  • ابعاد
    ۱×۱۵۰×۱۰۰۰ سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۲۰۰ گرم
  • جنس
    نخ ابریشم مصنوعی
  • مناسب برای محیط
    آب شور
  • سایر توضیحات
    نخ سایز ۶- ۱۰ متری چشمه ۱ ( هر سوراخ تور ۲×۲ سانتیمتر ) سایز نخ: ۶متراژ تور ( محیط دایره) : ۱۰ مترجنس نخ: ابریشم مصنوعی سفید رنگ تولید ایران قابلیت استفاده برای رودخانه، دریاچه، سد، دریا و ….

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۸ تور ماهیگیری مدل گرگور ۱۲ چشمه

تور ماهیگیری مدل گرگور 12 چشمه

مشخصات

  • ابعاد
    ۸۰×۸۰×۳۵ سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۶۰ گرم
  • جنس
    فلز و تور
  • طول چوب در حالت بسته
    ۶۰ ۳۱۲۹۵
  • مناسب برای محیط
    آب شور
  • سایر توضیحات
    گرگور یا دام ماهیگیریمخصوص به دام انداختن میگو و ماهی های کوچکدارای ۱۲ ورودیابعاد کف: ۶۰×۶۰ سانتیمترارتفاع ۳۵ سانتی مترجاگیری کم در حالت بستهحمل آسانباز شو به صورت چتر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۹ تور ماهیگیری مدل سالیک کد ۸-m

تور ماهیگیری مدل سالیک کد 8-m

مشخصات

  • ابعاد
    ۱×۱۵۰×۸۰۰ سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۰۰۰ گرم
  • جنس
    نخ ابریشم مصنوعی
  • مناسب برای محیط
    آب شور
  • سایر توضیحات
    تور ماهیگیری چشمه ۱ – نخ سایز ۶- ۸ متری چشمه ۱.۵ ( هر سوراخ تور ۲×۲ سانتیمتر ) سایز نخ: ۶ متراژ تور ( محیط دایره) : ۸ مترجنس نخ: ابریشم مصنوعی سفید رنگ تولید ایران قابلیت استفاده برای رودخانه، دریاچه، سد، دریا و ….

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۰ تور ماهیگیری مدل سالیک کد ۴-m

تور ماهیگیری مدل سالیک کد 4-m

مشخصات

  • ابعاد
    ۱×۱۳۰×۴۰۰ سانتی‌متر
  • وزن
    ۵۰۰ گرم
  • جنس
    نخ ابریشم مصنوعی
  • مناسب برای محیط
    آب شور
  • سایر توضیحات
    سایز ۶- ۴ متری چشمه ۱ ( هر سوراخ تور ۲×۲ سانتیمتر ) سایز نخ: ۶متراژ تور ( محیط دایره) : ۴ مترجنس نخ: ابریشم مصنوعی سفید رنگ تولید ایران قابلیت استفاده برای رودخانه، دریاچه، سد، دریا و ….

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۱ تور ماهیگیری مدل سالیک

تور ماهیگیری مدل سالیک

مشخصات

  • ابعاد
    ۳۰۰x300x170 سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۶۰۰۰ گرم
  • جنس
    نخ ابریشم مصنوعی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۲ تور ماهیگیری فیشرمن مدل ۱۰ چشمه

تور ماهیگیری فیشرمن مدل 10 چشمه

مشخصات

  • ابعاد
    ۸۰x80x35 سانتی‌متر
  • وزن
    ۳۵۰ گرم
  • مناسب برای محیط
    آب شور
  • سایر توضیحات
    گرگور یا دام ماهیگیریمخصوص به دام انداختن میگو و ماهی های کوچکدارای ۱۰ ورودیابعاد کف: ۶۰ x 60 سانتیمترارتفاع ۳۵ سانتی مترجاگیری کم در حالت بستهحمل آسانباز شو به صورت چتر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

امیدواریم این مطلب اطلاعات کافی را برای خرید تور ماهیگیری در اختیار شما قرار دهد. سوالات خود را می توانید از طریق فرم ارسال دیدگاه ها با ما در میان بگذارید.

در ادامه بیشتر بخوانید: راهنمای خرید ست تاپ شلوارک مردانه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا