خواب و حمام کودک

توالت فرنگی، راهنمای خرید انواع توالت فرنگی تاشو، دیواری و ثابت ارزان

نکات مهم و کاربردی که هنگام خرید توالت فرنگی باید به آن‌ها توجه داشته باشید.

یکی از وسایل مهم و ضروری در هر خانه‌ای توالت فرنگی است. انسان شاید بدون داشتن حمام یک یا چند روز توان زندگی کردن را داشته باشد، اما بدون داشتن توالت قادر به حتی چند ساعت زندگی کردن در خانه هم نخواهید بود. در کشور ایران دو نمونه توالت وجود دارد، یکی همان توالت‌های ایرانی و دیگری توالت‌ فرنگی می‌باشد. این توالت‌ها برای اینکه مشابه توالت‌های فرنگ هستند در کشور ایرانی به توالت فرنگی مشهور شده‌اند. امروزه از نظر پزشکی توالت‌های ایرانی تقریبا مردود اعلام شده و برای سلامتی ستون فقرات نباید از آن‌ها استفاده کرد. زیرا فشار زیادی را به کمر انسان وارد می‌کنند از این رو پزشکان توالت فرنگی را بیشتر پیشنهاد می‌کنند.

از آنجایی که برای نصب توالت فرنگی باید سیستم لوله‌کشی و فاضلاب دستشویی به کلی تغییر پیدا کند از این رو شرکت‌های سازنده توالت فرنگی اقدام به ساخت مدل‌های تاشو و دیواری کرده‌اند که شما با داشتن هر یک از آن‌ها دیگر نیازی به تغییر در سیستم لوله‌کشی و فاضلاب منزل نخواهد داشت. همچنین توالت ایرانی خود را هم از دست نخواهید داد. البته پیشنهاد می‌کنم اگر در حال ساخت منزل جدید هستید، هر دو سیستم توالت را برای آن پیاده کنید، یعنی هم توالت ایرانی و هم توالت فرنگی را داشته باشید. بیشتر جمعیت ایران متاسفانه به دلیل عدم رعایت الگوی درست زندگی دچار مشکلات کمر و زانو هستند که باید حتما از توالت فرنگی استفاده کنند.

اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که ر حال ساخت منزل هستید و قصد خرید توالت فرنگی را دارید، اما با توجه به تنوع زیاد مدل‌ها و قیمت‌ها با خرید این وسیله مهم به مشکل برخورده‌اید، اصلا نگران نباشید. ما در این مطلب شما را با انواع توالت فرنگی آشنا کرده و به شما یک سری نکات مهم را که هنگام خرید توالت فرنگی باید به آن‌ها توجه داشته باشید را آموزش می‌دهیم.

توالت‌فرنگی چیست و چه کاربردی دارد؟

در کل توالت یک کلمه فرانسوی است که معادل فارسی آن دستشویی و سرویس بهداشتی می‌باشد که در گذشته به آن مستراح هم می‌گفتند. توالت به مکانی گفته می‌شود که انسان در منزل و محل کار به منظور دفع ادرار و مدفوع خو. از آن استفاده می‌کند. تفاوت اصلی توالت‌ها در نوع استفاده و نشستن روی آن‌ها می‌باشد. توالت فرنگی شباهت زیادی به یک صندلی دارد که شما به راحتی روی آن نشسته و به قضای حاجت می‌پردازید. برخلاف مدل‌های ایرانی خیلی راحت بوده و هیچ فشاری به ستون فقرات شما وارد نمی‌کنند.

حتما بخوانید: راهنمای خرید ست سرویس بهداشتی

انواع مدل‌های توالت‌فرنگی بر اساس نصب:

  1. توالت‌فرنگی دیواری: یکی از پرطرفدارترین نمونه‌های توالت‌فرنگی در ایران می‌باشد، به دلیل اینکه این مدل فاقد پایه است و روی دیوار نصب می‌شود، اندازه کوچکتری دارند و از فضای پایین آن‌ها هم می‌توان بهره گرفت. مخزن این توالت‌ها درون دیوار قرار می‌گیرد به همین دلیل اندازه توالت به شکل چشمگیری کاهش پیدا می‌کند.
  2. توالت‌فرنگی زمینی: این مدل در کشور ایران بیشتر دیده می‌شود و در سه نمونه پشت به دیوار، یک تیکه و دو تیکه در بازار وجود دارد. در نمونه یک تکه مخزن و پایه روی هم قرار دارند و وزن آن‌ها خیلی بیشتر از مدل‌های چند تیکه است در توالت دو تیکه مخزن و نشیمنگاه به صورت جداگانه نصب می‌شوند. نمونه پشت به دیوار همان طور که از نامش پیداست، دارای یک مخزن است که درون دیوار نصب شده و جلوی چشم قرار ندارد.

مزایای استفاده از توالت فرنگی:

  • توالت‌فرنگی نسبت به سایر توالت‌ها فضای کمتری از سرویس بهداشتی شما را اشغال می‌کند، بنابراین مشکل کمبود جا با این مدل برطرف می‌شود.
  • اگر حمام و سرویس بهداشتی شما اندازه کوچکی دارد، خرید توالت‌فرنگی می‌تواند فضای داخلی توالت شما را بزرگتر جلوه دهد. زیرا برای نصب به فضای زیادی نیاز ندارند.
  • از نظر بهداشتی تمیز‌تر می‌باشند، زیرا شستشوی آن‌ها نسبت به نمونه ایرانی راحت‌تر بوده و بهداشت بهتر رعایت می‌شود.
  • شما می‌توانید این وسیله را در ارتفاعات مختلف نصب کنید که این ویژگی باعث می‌شود، کل اعضای خانواده شما به راحتی از آن استفاده کنند.
  • مدل‌های مرغوب این وسیله با تکنولوژی بالا ساخته می‌شوند که عایق صدا هستند و طوری ساخته شده‌اند که صدای پر و خالی شدن مخزن ان‌ها شنیده نمی‌شود.
  • دارای کلید تخلیه دو زمانه می‌باشند که این قابلیت نقش مهمی در میزان مصرف آب ایفا می‌کند. شما فقط زمانی که آب زیادی نیاز دارید، مخزن را به طور کامل تخلیه می‌کنید.
  • در مدل‌ها و طرح‌های مختلف ساخته می‌شوند که این خود باعث می‌شود، شما آن‌ها را با هر دکوراسیونی ست کنید.
  • مهم‌ترین مزیت این توالت‌ها این است که برای کسانی که دچار مشکلات کمر و زانو هستند، میزان فشار به این نقاط را به حداقل می‌رساند.

انواع مدل‌های توالت فرنگی بر اساس جنس:

  1. توالت‌فرنگی چینی و سنگ: این نمونه معمولا به صورت ثابت نصب می‌شود و نمی‌توان آن را جا‌به‌جا کرد. برای نصب این مدل شما نیاز به نیروی متخصص دارید. طول عمر خیلی زیادی دارند به همین دلیل قیمت آن‌ها نسبت به مدل‌های دیگر مقداری گران‌تر است. جنس بدنه آن‌ها از چینی و سنگ مرغوب می‌باشد که شستشو را راحت‌تر می‌کند.
  2. توالت‌فرنگی پلاستیکی: اگر به دنبال یک توالت ارزان هستید که قابلیت جا‌به‌جایی هم داشته باشد بدون شک بهترین گزینه برای شما مدل‌های پلاستیکی می‌باشند. این توالت‌ها نیاز به نیروی متخصص برای نصب ندارند و شما می‌توانید آن‌ها را در هر نقطه‌ای استفاده کنید. این مدل نسبت به نمونه‌های چینی و سنگی طول عمر کمتری دارند. اگر می‌خواهید در سیستم فاضلاب و لوله‌کشی خود تغییر خاصی ایجاد نکنید، حتما این مدل را خریداری کنید.

بهترین مارک توالت فرنگی:

به هیچ عنوان نمی‌توان تنها یک برند خاص رابه عنوان بهترین مارک توالت‌فرنگی معرفی کرد، زیرا برندهای زیادی در زمینه ساخت توالت‌فرنگی فعالیت می‌کنند و معرفی کردن یک محصول تبلیغ می‌باشد و از آنجایی که وب سایت کیمیک یک رسانه علمی و آموزشی است و نه تبلیغاتی در ادامه مطلب لیستی از بهترین برندهای توالت‌فرنگی را به شما معرفی می‌کنیم.

  • توالت‌فرنگی ونکو
  • توالت‌فرنگی سینکو
  • توالت‌فرنگی آسانا
  • توالت‌فرنگی سرو پیکر
  • توالت‌فرنگی ملودی
  • توالت‌فرنگی گلسار
  • توالت‌فرنگی کابوک
  • توالت‌فرنگی دیاموند
  • توالت‌فرنگی کوواس

انواع توالت فرنگی:

  1. توالت‌فرنگی خود شور: در قسمت نشیمنگاه این توالت‌ها وسیله‌ای نصب می‌شود کهبا پاشیدن آب روی نواحی مورد نظر آن‌ها را شستشو می‌دهد. این دستگاه در دو نمونه دیجیتالی و مکانیکی تولید می‌شود. در نمونه دیجیتالی یک دکمه جهت تنظیم گرما و فشار پاشش آب وجود دارد. در مدل‌های مکانیکی فقط یک شیر وجود دارد که با باز کردن آن می‌توانید آب را به نقاط مورد نظر خود بپاشید.
  2. توالت‌فرنگی تاشو: در واقع این مدل برای مسافرت و مکان‌هایی استفاده می‌شود که دستشویی کوچکتری دارند. جنس این توالت‌ها معمولا از پلاستیک و فلز یا ترکیبی از هر دوی آن‌ها می‌باشد. شما به راحتی بعد از استفاده می‌توانید آن‌ها را تا کرده و در گوشه‌ای قرار دهید. تاشو بودن قابلیتی است که باعث کاهش حجم شده و می‌توان آن را به راحتی درون صندوق عقب قرار داده و حمل نمود.

حتما بخوانید: راهنمای خرید آینه و باکس سرویس بهداشتی

راهنمای خرید اینترنتی توالت فرنگی به همراه نکات مهم هنگام خرید توالت‌فرنگی:

  • قیمت توالت: اولین و مهم‌ترین نکته در مورد خرید توالت‌فرنگی قیمت آن می‌باشد. فاکتور های زیادی مانند: جنس توالت، نوع لعاب کاری، کیفیت ساخت و برند آن که ایرانی باشد یا خارجی می‌تواند روی قیمت توالت مورد نظر شما تاثیر داشته باشد. برای خرید جنس‌های اصلی و مرغوب شما باید میزان بیشتری هزینه کنید.
  • جنس توالت: توالت‌فرنگی از جنس سنگ، سرامیک، پلاستیک، چوب، آهن یا ترکیبی از آهن و پلاستیک ساخته می‌شود. توجه داشته باشید که مدل‌های سنگ و سرامیک راحت‌تر شسته‌ می‌شوند و طول عمر بالاتری دارند، اما آن‌ها را به راحتی نمی‌توان جا‌به‌جا کرد. اما مدل‌های پلاستیکی و فلزی معمولا تاشو می‌باشند و به راحتی می‌توان آن‌ها را جا‌به‌جا کرد.
  • ارتفاع توالت: شما زمان خرید این توالت‌ها باید به ارتفاع آن‌ها توجه ویژه‌ای داشته باشید، به سراغ مدل‌هایی بروید که ارتفاع آن‌ها به گونه‌ای باشد که نشستن و بلند شدن روی آن‌ها راحت باشید. ارتفاع استاندارد کاسه در این توالت‌ها معمولا ۵۰ سانتی‌متر است اما مدل‌های با ارتفاع ۶۰ سانتی‌متر هم وجود دارند که برای افرادی استفاده می‌شوند که دارای مشکلات کمر و دیسک هستند.
  • قدرت سیفون: مدل‌هایی را انتخاب کنید که سیفون قوی و قدرتمندی دارند و با فشار دادن یک بار دکمه مسیر لوله را به خوبی تمیز می‌کنند. مدل‌هایی که سیفون آن‌ها قدرت لازم را ندارد بعد از مدتی با گرفتگی لوله مواجه می‌شوند و باید لوله فاضلاب را باز کرد. پس یکی از نکات مهمی که هنگام خرید توالت باید حتما به آن توجه ویژه‌ای داشته باشید همین نکته است.
  • میزان صدای توالت: مهم‌ترین نکته در زندگی بشر آرامش است، معمولا توالت‌ها زمانی که دکمه سیفون زده می‌شود صدای زیادی تولید می‌کنند. این صدا معمولا تا زمان پر شدن مخزن ادامه دارد. بنابراین اگر می‌خواهید آرامش خود و سایر اعضای خانواده را به هم نزنید حتما مدل‌های کم صدا و بدون صدا را انتخاب کنید تا مشکلی برای شما ایجاد نشود.
  • درب و شکل نشیمنگاه: توالت‌فرنگی‌ها معمولا دارای سه مدل نشیمنگاه دایره‌ای، بیضی و مربع می‌باشند که نشستن روی نمونه بیضی و مربع احساس بهتری به شخص می‌دهد و راحت‌تر می‌باشد. فراموش نکنید که این دو مدل بزرگتر هستند و فضایبیشتری را در توالت شما اشغال می‌کنند. در مورد درب توالت هم به سراغ مدل‌هایی بروید که به راحتی و آهسته‌تر باز و بسته می‌شوند.
  • رنگ توالت: بیشتر مدل‌هایی که در کشور ایران دیده می‌شود به رنگ سفید هستند. اما در کشورهای دیگر این محصول با رنگ‌های مختلف تولید می‌شود که می‌توان به راحتی آن‌ را با رنگ سایر لوازم سرویس بهداشتی هماهنگ کرد. اگر روی رنگ و ست کردن وسایل با هم خیلی حساسیت به خرج می‌دهید بهتر است به سراغ مدل‌های خارجی و وارداتی بروید.
  • کلید فلش‌تانک: نوع فلش تانک نقش مهمی در میزان آب مصرفی شما دارد. برخی از فلش‌تانک‌ها یک زمانه هستند، یعنی با فشار دادن دکمه به یکباره کل آب ذخیره شده در خود را خارج می‌کنند. اما مدل‌های جدید‌تری هم وجود دارد که دو زمانه هستند، یعنی با یک بار فشار دادن نیمی از آب مخزن و با فشار مجدد به صورت کامل تخلیه می‌شوند که در مصرف آب نقش بسزایی دارند.

روش نگهداری از توالت فرنگی:

  • از دور ریخت دستمال توالت و سایر زباله‌ها درون توالت‌فرنگی جدا خودداری کنید. زیرا باعث انسداد و گرفتگی مسیر فاضلاب می‌شوند.
  • اگر در مکانی زندگی می‌کنید که آب لوله‌‌کشی شما حجم قابل توجهی رسوب دارد، جهت جلوگیری از انسداد مسیرهای فلش تانک و شناور حتما در مسیر ورودی آب فیلتر رسوب گیر استفاده کنید.
  • برای شستشوی توالت از شوینده‌های اسیدی استفاده نکنید، زیرا به لعاب و قسمت‌های فلزی روی توالت مانند شیرآلات آسیب جدی وارد می‌کند.
  • بعد از هر بار مدفوع کردن برای رعایت نکات بهداشتی و عدم ایجاد بوی نامطبوع چند بار دکمه سیفون را فشار دهید، درست است که آب بیشتری مصرف می‌کنید، اما در طولانی مدت لوله‌های آن دچار گرفتگی نمی‌شود.

با توجه به نکاتی که گفته شد، می‌توانید توالت فرنگی مورد نظرتان را خریداری نمایید. ما برای سهولت کار شما، لیستی از بهترین نمونه‌های توالت فرنگی ارزان، محبوب و پرفروش را برای شما جمع آوری کرده ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را درافت کنید.


۱ توالت فرنگی تاشو مدل گالوانیزه

توالت فرنگی تاشو مدل گالوانیزه

مشخصات

  • حجم آب مصرفی در هر تخلیه
    ۱ لیتر
  • مدل
    فرنگی
  • سیستم تخلیه
    گردابی
  • سیستم فلاش
    یک زمانه
  • نوع در نشیمن
    معمولی
  • خروجی سیفون
    خروجی به کف
  • امکانات توالت فرنگی
    بیده داخلی
  • نازل تخلیه
    اهرم
  • آکس تخلیه
    بین ۲۲ تا ۲۵ سانتی‌متر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲ توالت فرنگی چینی لیماک مدل سنگی

توالت فرنگی چینی لیماک مدل سنگی

مشخصات

  • سرعت تخلیه
    ۱ ثانیه
  • حجم آب مصرفی در هر تخلیه
    ۴ لیتر
  • مدل
    فرنگی
  • سیستم تخلیه
    واش دان
  • سیستم فلاش
    دو زمانه
  • نوع در نشیمن
    آرام بند
  • خروجی سیفون
    خروجی به کف
  • نازل تخلیه
    دکمه
  • آکس تخلیه
    بین ۲۲ تا ۲۵ سانتی‌متر
  • سایر توضیحات
    لعاب سفید براق و ترانس پارنت با طراحی راحت و جدید، دارای کوتینگ (روکش) طلایی طرح سنگی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳ توالت فرنگی تی ام سی مدل TMC-29922

توالت فرنگی تی ام سی مدل TMC-29922

مشخصات

  • سرعت تخلیه
    ۸ ثانیه
  • حجم آب مصرفی در هر تخلیه
    ۰.۵ لیتر
  • مدل
    فرنگی
  • سیستم تخلیه
    گردابی
  • سیستم فلاش
    دو زمانه
  • نوع در نشیمن
    معمولی
  • خروجی سیفون
    خروجی به کف
  • نازل تخلیه
    دکمه
  • آکس تخلیه
    کوچکتر از ۲۲ سانتی‌متر
  • سایر توضیحات
    توالت فرنگی برقی دلوکسه مناسب برای ون، کمپر، و قایق های تفریحی و صیادی و خانه های متحرک و پیش ساختهاطلاعات فنی:صندلی و روکش جمع و جور آهستهشیلنگ ورودی ۱ (۲۵ میلی متر) I.Dشیلنگ تخلیه ۱ (۲۵ میلی متر) I.Dموتور: ۱۲ ولتآمپر: ۱۸ آمپر (۱۲ ولت)اندازه فیوز: ۳۰Aآداپتور ۲۵ و ۳۸ میلی متری عرضه می شودابعاد: ۳۴۴ (W) x 450 (D) x 363 (H) میلی متروزن: ۲۰ کیلوگرم ویژگی ها:عملکرد ساده دکمه فشارکاسه چینی شیشه ای سفید با صندلی و درب پلاستیکیصندلی را آهسته ببندید و بپوشانید تا تجربه ای برتر داشته باشیدپمپ مکنده با ظرفیت بالا.شستشوی دکمه ای راحت و تمیز کردن آن آسان است.شستشوی دکمه ای راحت کاسه چینی آسان برای تمیز کردن پمپ پاک کننده با ظرفیت بالا زباله ها را خرد کرده و بیرون می کشدتوالت برقی جمع و جور ۱۲ ولت برای ون، کمپر، قایق ها و خودروهای و …دارای استاندارد کشورهای اروپاییساخت کشور تایوان

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۴ توالت فرنگی زیکلاس مد مدل ۶۶۷۲۲۰۸۱۱۰۰۱۴۲

توالت فرنگی زیکلاس مد مدل 66722081100142

مشخصات

  • سرعت تخلیه
    ۱۰۰ ثانیه
  • حجم آب مصرفی در هر تخلیه
    ۱۰۰ لیتر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۵ توالت فرنگی تاشو مدل گالوانیزه

توالت فرنگی تاشو مدل گالوانیزه

مشخصات

  • حجم آب مصرفی در هر تخلیه
    ۱ لیتر
  • مدل
    فرنگی
  • سیستم تخلیه
    گردابی
  • سیستم فلاش
    یک زمانه
  • نوع در نشیمن
    معمولی
  • خروجی سیفون
    خروجی به کف
  • امکانات توالت فرنگی
    بیده داخلی
  • نازل تخلیه
    اهرم
  • آکس تخلیه
    بین ۲۲ تا ۲۵ سانتی‌متر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۶ بیده توالت فرنگی کوواس مدل Q-5500

بیده توالت فرنگی کوواس مدل Q-5500

مشخصات

  • حجم آب مصرفی در هر تخلیه
    ۰.۸ لیتر
  • مدل
    فرنگی
  • نوع در نشیمن
    آرام بند
  • امکانات توالت فرنگی
    بیده داخلی
  • آکس تخلیه
    کوچکتر از ۲۲ سانتی‌متر
  • سایر توضیحات
    نصب آسانکیفیت بالای پلاستیک مورد استفاده ABSگرمکن بدنهسنسور اشغال صندلی توالتاستریل با نور UVقابلیت تنظیم فشار و دما و موقعیت پاشش آبگزینه شستشوی اتومات

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۷ توالت فرنگی تاشو مدل At1

توالت فرنگی تاشو مدل At1

مشخصات

  • حجم آب مصرفی در هر تخلیه
    ۱ لیتر
  • مدل
    فرنگی
  • سیستم تخلیه
    گردابی
  • نوع در نشیمن
    معمولی
  • خروجی سیفون
    خروجی به کف
  • امکانات توالت فرنگی
    بیده داخلی
  • نازل تخلیه
    اهرم
  • آکس تخلیه
    بین ۲۲ تا ۲۵ سانتی‌متر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۸ توالت فرنگی مروارید‌ مدل یاریس

توالت فرنگی مروارید‌ مدل یاریس

مشخصات

  • حجم آب مصرفی در هر تخلیه
    ۷ لیتر
  • مدل
    فرنگی
  • سیستم تخلیه
    واش دان
  • سیستم فلاش
    دو زمانه
  • نوع در نشیمن
    آرام بند
  • خروجی سیفون
    خروجی به کف
  • نازل تخلیه
    دکمه
  • آکس تخلیه
    کوچکتر از ۲۲ سانتی‌متر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۹ توالت فرنگی کاتیا مدل کارن

توالت فرنگی کاتیا مدل کارن

مشخصات

  • سرعت تخلیه
    ۵ ثانیه ثانیه
  • حجم آب مصرفی در هر تخلیه
    ۷ لیتر لیتر
  • مدل
    فرنگی
  • سیستم تخلیه
    واش دان
  • سیستم فلاش
    دو زمانه
  • نوع در نشیمن
    آرام بند
  • خروجی سیفون
    خروجی به کف
  • نازل تخلیه
    دکمه
  • آکس تخلیه
    کوچکتر از ۲۲ سانتی‌متر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۰ خودشور توالت فرنگی مدل بیده

خودشور توالت فرنگی مدل بیده

مشخصات

  • سرعت تخلیه
    ۵ ثانیه
  • حجم آب مصرفی در هر تخلیه
    نیم لیتر
  • مدل
    استاندارد
  • نوع در نشیمن
    معمولی
  • نازل تخلیه
    اهرم
  • سایر توضیحات
    بدون استفاده از برق و باطرینصب آسان بدون هیچ ابزاریاستفاده مجزا برای خانمها و اقایون

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۱ توالت فرنگی مدل onyx

توالت فرنگی مدل onyx

مشخصات

  • حجم آب مصرفی در هر تخلیه
    ۸ لیتر
  • مدل
    فرنگی
  • سیستم فلاش
    دو زمانه
  • نوع در نشیمن
    آرام بند
  • آکس تخلیه
    کوچکتر از ۲۲ سانتی‌متر
  • سایر توضیحات
    توالت فرنگی مدل انیکساندازه خروجی ۶ سانتیمترسیستم فلاش ۲ زمانهسرعت تخلیه: ۵ثانیهدارای بوگیر ژله ایخروجی سیفون: خروجی به کفسیستم تخلیه: شوتینگ

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۲ توالت فرنگی سینکو مدل تاشو دیواری

توالت فرنگی سینکو مدل تاشو دیواری

مشخصات

  • سرعت تخلیه
    ۱۰ ثانیه
  • حجم آب مصرفی در هر تخلیه
    ۵۰۰۰ لیتر
  • مدل
    فرنگی
  • سیستم تخلیه
    گردابی
  • سیستم فلاش
    یک زمانه
  • نوع در نشیمن
    معمولی
  • خروجی سیفون
    خروجی به کف
  • آکس تخلیه
    کوچکتر از ۲۲ سانتی‌متر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۳ توالت فرنگی تاشو سینکو مدل دیواری

توالت فرنگی تاشو سینکو مدل دیواری

مشخصات

  • سرعت تخلیه
    ۲ ثانیه
  • حجم آب مصرفی در هر تخلیه
    ۲ لیتر لیتر
  • مدل
    فرنگی
  • سیستم تخلیه
    گردابی
  • نوع در نشیمن
    معمولی
  • آکس تخلیه
    بین ۲۲ تا ۲۵ سانتی‌متر
  • سایر توضیحات
    درپی کم کردن مشکلات توالت های موجود در بازار،طرحی جدید را بررسی و سپس تولید کردیم که راحتی وزیبایی بیشتری را نسبت به بقیه توالت های موجود دارا می باشد‏.‏این توالت به دیوار نصب می شود و در موقع نیاز به توالت ایرانی باز و دوباره به روی دیوار جمع میشود‏.‏احتیاج به جا به جا کردن ندارد،فضای بسیار کمی را اشغال میکند،تاوزن ۱۵۰ کیلوگرم را به راحتی تحمل می نماید‏.‏بنابراین تاحدود زیادی مشکلات انواع دیگر توالت های دستی موجود در بازار را ندارد و علاوه بر راحتی زیبایی خاصی را نسبت به بقیه دارا می باشد‏.ضمناا همانطور که در عکس مشخص میباشد محصول جدید سینکو با لوله های ضخیم گالوانیزه ساخته شده استاین مدل همراه با قیف ژله ای میباشد که بر روی توالت فرنگی نصب شده است .

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۴ توالت فرنگی آبادیس سرام مدل رسپا

توالت فرنگی آبادیس سرام مدل رسپا

مشخصات

  • حجم آب مصرفی در هر تخلیه
    ۳-۶ لیتر
  • مدل
    فرنگی
  • سیستم فلاش
    دو زمانه
  • نوع در نشیمن
    آرام بند
  • خروجی سیفون
    خروجی به کف
  • امکانات توالت فرنگی
    بیده داخلی
  • نازل تخلیه
    دکمه
  • آکس تخلیه
    بین ۲۲ تا ۲۵ سانتی‌متر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۵ توالت فرنگی مروارید مدل ولگا

توالت فرنگی مروارید مدل ولگا

مشخصات

  • سرعت تخلیه
    ۵ ثانیه
  • حجم آب مصرفی در هر تخلیه
    ۷ لیتر
  • مدل
    فرنگی
  • سیستم تخلیه
    سوپر جت
  • سیستم فلاش
    دو زمانه
  • نوع در نشیمن
    آرام بند
  • نازل تخلیه
    دکمه
  • آکس تخلیه
    بین ۲۲ تا ۲۵ سانتی‌متر
  • سایر توضیحات
    درب هیدرولیک وآسان باز شو جهت شستشوی راحتترنشیمن مستطیل شکل و آنتی باکتریالمکانیزم دو زمانهسیستم تخلیه سریع “سوپرجت”آکس ۲۴۹ میلیمترتوجه ۱: قبل از سفارش از هم اندازه بودن آکس فرنگی و آکس محل نصب اطمینان حاصل فرماییدتوجه ۲ : تمامی اندازه های مورد نیاز در تصاویر موجود می باشد

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۶ توالت فرنگی مروارید مدل کاتیا

توالت فرنگی مروارید مدل کاتیا

مشخصات

  • سرعت تخلیه
    ۵ ثانیه
  • حجم آب مصرفی در هر تخلیه
    ۷ لیتر
  • مدل
    فرنگی
  • سیستم تخلیه
    سوپر جت
  • سیستم فلاش
    دو زمانه
  • نوع در نشیمن
    آرام بند
  • خروجی سیفون
    خروجی به کف
  • نازل تخلیه
    دکمه
  • آکس تخلیه
    بزرگتر از ۲۵ سانتی‌متر
  • سایر توضیحات
    درب هیدرولیک وآسان باز شو جهت شستشوی راحتترنشیمن مستطیل شکل و آنتی باکتریالمکانیزم دو زمانهسیستم تخلیه سریع “سوپرجت”آکس ۲۵۳ میلیمترتوجه ۱: قبل از سفارش از هم اندازه بودن آکس فرنگی و آکس محل نصب اطمینان حاصل فرماییدتوجه ۲ : تمامی اندازه های مورد نیاز در تصاویر موجود می باشد

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۷ توالت فرنگی مدل متحرک کمرباریک

توالت فرنگی مدل متحرک کمرباریک

مشخصات

  • سرعت تخلیه
    ۰.۱ ثانیه
  • حجم آب مصرفی در هر تخلیه
    ۰.۲ لیتر
  • سایر توضیحات
    – قابلیت قرار گیری بر روی سنگ توالت ایرانی- ابعاد سطح مقطع : ۴۰ در ۴۰ سانتی متر- سیار بوده و قابیلیت بلند شدن و جابجایی دارد.- جنس از فایبرگلاس و سبک- دارای قیف پلاستیک و درب – قابلیت تحمل وزن بالا

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۸ توالت فرنگی انیکس مدل مروارید

توالت فرنگی انیکس مدل مروارید

مشخصات

  • سرعت تخلیه
    ۵ ثانیه
  • حجم آب مصرفی در هر تخلیه
    ۶ لیتر
  • سیستم تخلیه
    واتر جت
  • سیستم فلاش
    دو زمانه
  • نوع در نشیمن
    آرام بند
  • خروجی سیفون
    خروجی به کف
  • نازل تخلیه
    دکمه
  • آکس تخلیه
    کوچکتر از ۲۲ سانتی‌متر
  • سایر توضیحات
    سری جدید توالت فرنگی انیکس مدل مروارید دارای مخزن بزرگ تر نسبت به سری قبل می باشد که با تغییرات ایجاد شده در سیستم تخلیه شوتینگ و ایجاد خلاء باعث تخلیه کامل می شود و با کیفیت درجه یک سری جدید قطعا بهترین انتخاب در رنج قیمتی خود می باشد. همچنین این مدل دارای امکانات عالی نظیر درب آرام بند، همراه با بوگیر و سیستم دو زمانه می باشد. شرکت انیکس دارای چندین دهه تجربه در زمینه ساخت چینی بهداشتی بخصوص توالت فرنگی میباشد که علاوه بر فروش در کشور عزیزمان به علت کیفیت بالای سری جدید صادرات این محصول به سایر کشورها نیز انجام می گیرد.این محصول با کیفیت درجه یک و برای اطمینان از به حداقل رسیدن آسیب به محصول چینی بهداشتی شما در حین حمل، یک لایه فوم ضربه گیر در کف کارتن جایگذاری شده و محصول با نهایت دقت برای شما بسته بندی و ارسال می شود.

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۹ توالت فرنگی کابوک مدل تاشو دیواری

توالت فرنگی کابوک مدل تاشو دیواری

مشخصات

  • سرعت تخلیه
    ۱۰ ثانیه
  • حجم آب مصرفی در هر تخلیه
    ۲ لیتر
  • مدل
    فرنگی
  • سیستم تخلیه
    گردابی
  • نوع در نشیمن
    معمولی
  • سایر توضیحات
    توالت فرنگی کابوک مدل دیواری با قیف می‌باشد.

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۰ توالت فرنگی زیباسرام مروارید مدل سهند خودشوردار

توالت فرنگی زیباسرام مروارید مدل سهند خودشوردار

مشخصات

  • سرعت تخلیه
    ۴ ثانیه
  • حجم آب مصرفی در هر تخلیه
    ۵ لیتر
  • مدل
    فرنگی
  • سیستم تخلیه
    واش دان
  • سیستم فلاش
    دو زمانه
  • نوع در نشیمن
    آرام بند
  • خروجی سیفون
    خروجی به کف
  • امکانات توالت فرنگی
    بیده داخلی
  • نازل تخلیه
    دکمه
  • آکس تخلیه
    کوچکتر از ۲۲ سانتی‌متر
  • سایر توضیحات
    توالت فرنگی مروارید مدل سهند محصولی زیبا و بادوام و دارای طول عمر بالا میباشد.این محصول دارای نشیمنگاه با لگن عمیق و درب دوبل ارامبند آنتی باکتریال میباشد.

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۱ توالت فرنگی گلسار مدل کلین

توالت فرنگی گلسار مدل کلین

مشخصات

  • سرعت تخلیه
    ۵ ثانیه
  • حجم آب مصرفی در هر تخلیه
    ۸ لیتر
  • سیستم تخلیه
    واش دان
  • سیستم فلاش
    دو زمانه
  • نوع در نشیمن
    آرام بند
  • خروجی سیفون
    خروجی به کف
  • نازل تخلیه
    دکمه
  • آکس تخلیه
    کوچکتر از ۲۲ سانتی‌متر
  • سایر توضیحات
    آکس ۱۹ سانتی متر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۲ توالت فرنگی گلسار مدل وینر

توالت فرنگی گلسار مدل وینر

مشخصات

  • حجم آب مصرفی در هر تخلیه
    ۹ لیتر
  • مدل
    فرنگی
  • سیستم تخلیه
    واش دان
  • سیستم فلاش
    دو زمانه
  • نوع در نشیمن
    آرام بند
  • خروجی سیفون
    خروجی به کف
  • نازل تخلیه
    دکمه
  • آکس تخلیه
    کوچکتر از ۲۲ سانتی‌متر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۳ توالت فرنگی دیواری آسانا مدل ۰۱

توالت فرنگی دیواری آسانا مدل 01

مشخصات

  • سرعت تخلیه
    ۲۰ ثانیه
  • حجم آب مصرفی در هر تخلیه
    ۳ لیتر
  • مدل
    فرنگی
  • سیستم تخلیه
    گردابی
  • سیستم فلاش
    یک زمانه
  • نوع در نشیمن
    معمولی
  • خروجی سیفون
    خروجی به کف
  • نازل تخلیه
    اهرم
  • آکس تخلیه
    کوچکتر از ۲۲ سانتی‌متر
  • سایر توضیحات
    – قابلیت تنظیم بر روی کاسه توالت از ۱۵ تا۴۰ سانتیمتر- داری قیف سیلیکونی تاشونده (زمانی که توالت فرنگی را روی دیوار جمع کنید ،قیف نیز با آن جمع می شود.)- قابلیت تحمل وزن تا ۱۵۰ کیلوگرم- تاشونده فقط با یک دستگیره روی دیوار- قابلیت نصب آسان بر روی دیوار- بدون نیاز به جابجایی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۴ توالت فرنگی گلسار مدل هلیا

توالت فرنگی گلسار مدل هلیا

مشخصات

  • سرعت تخلیه
    ۵ ثانیه
  • حجم آب مصرفی در هر تخلیه
    ۸ لیتر
  • مدل
    فرنگی
  • سیستم تخلیه
    واتر جت
  • نوع در نشیمن
    آرام بند
  • خروجی سیفون
    خروجی به کف
  • نازل تخلیه
    دکمه
  • آکس تخلیه
    کوچکتر از ۲۲ سانتی‌متر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۵ توالت فرنگی چینی کرد مدل فلوریا کد C19

توالت فرنگی چینی کرد مدل فلوریا کد C19

مشخصات

  • سرعت تخلیه
    ۳ ثانیه
  • حجم آب مصرفی در هر تخلیه
    ۳-۶ لیتر
  • مدل
    فرنگی
  • سیستم تخلیه
    توربو جت
  • سیستم فلاش
    دو زمانه
  • نوع در نشیمن
    آرام بند
  • خروجی سیفون
    خروجی به کف
  • نازل تخلیه
    دکمه
  • آکس تخلیه
    کوچکتر از ۲۲ سانتی‌متر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۶ توالت فرنگی گلسار مدل دایموند آنتی باکتریال

توالت فرنگی گلسار مدل دایموند آنتی باکتریال

مشخصات

  • سرعت تخلیه
    ۴ ثانیه
  • حجم آب مصرفی در هر تخلیه
    ۵ لیتر
  • مدل
    فرنگی
  • سیستم تخلیه
    توربو جت
  • سیستم فلاش
    دو زمانه
  • نوع در نشیمن
    آرام بند
  • خروجی سیفون
    خروجی به کف
  • نازل تخلیه
    دکمه
  • آکس تخلیه
    کوچکتر از ۲۲ سانتی‌متر
  • سایر توضیحات
    توالت فرنگی دایموند محصولی زیبا و بادوام از شرکت چینی بهداشتی گلسار فارس میباشد.سایز این محصول به طول ۷۴ سانتیمتر و عرض ۳۹ سانتیمتر و ارتفاع ۷۴ سانتیمتر میباشد.فاصله دیوار تا محل تخلیه(آکس) این محصول ۲۱ سانتیمتر میباشد.توالت فرنگی دایموند در کنار زیبایی ظاهری دارای کیفیت لعاب بالا با کمترین میزان جذب آب و جرم پذیری میباشد.

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۷ توالت فرنگی انیکس مدل مروارید

توالت فرنگی انیکس مدل مروارید

مشخصات

  • حجم آب مصرفی در هر تخلیه
    ۶ لیتر
  • مدل
    فرنگی
  • سیستم تخلیه
    واتر جت
  • سیستم فلاش
    دو زمانه
  • نوع در نشیمن
    آرام بند
  • خروجی سیفون
    خروجی به کف
  • نازل تخلیه
    دکمه
  • آکس تخلیه
    بین ۲۲ تا ۲۵ سانتی‌متر
  • سایر توضیحات
    کیفیت مطلوب و امکاناتی نظیر واتر جت و سیستم دوزمانه از قابلیتهای شاخص این فرنکی می باشد

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۸ توالت فرنگی تاشو سینکو مدل V01

توالت فرنگی تاشو سینکو مدل V01

مشخصات

  • سرعت تخلیه
    ۱۰ ثانیه
  • حجم آب مصرفی در هر تخلیه
    ۱ لیتر
  • مدل
    وال هنگ
  • سایر توضیحات
    – توالت فرنگی دیواری تاشو- جمع شونده روی دیوار- قابلیت تنظیم بر روی سنگ توالت ایرانی- قابلیت تنظیم بر روی کاسه توالت از ۱۵ تا۴۰ سانتیمتر- تاشونده فقط با یک دستگیره روی دیوار- ابعاد:۴۰x43x40 سانتی متر- ارتفاع از کف:۴۰ سانتی متر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۹ توالت فرنگی گلسار مدل یونیک

توالت فرنگی گلسار مدل یونیک

مشخصات

  • سرعت تخلیه
    ۵ ثانیه
  • حجم آب مصرفی در هر تخلیه
    ۵.۵ لیتر
  • مدل
    فرنگی
  • سیستم تخلیه
    واش دان
  • سیستم فلاش
    دو زمانه
  • نوع در نشیمن
    آرام بند
  • خروجی سیفون
    خروجی به کف
  • نازل تخلیه
    دکمه
  • آکس تخلیه
    کوچکتر از ۲۲ سانتی‌متر
  • سایر توضیحات
    توالت فرنگی یونیک یکی از زیباترین طراحی های محصولات شرکت گلسار می باشد که دارای اکس ۲۰ با سیستم تخلیه واش دوان و خروجی ۹ سانتی متری می باشد.سیت نشیمن بزرگ فرنگی یونیک یکی از مزایای این فرنگی می باشد

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳۰ توالت فرنگی گلسار مدل پارمیس

توالت فرنگی گلسار مدل پارمیس

مشخصات

  • سرعت تخلیه
    ۵ ثانیه
  • حجم آب مصرفی در هر تخلیه
    ۸ لیتر
  • مدل
    فرنگی
  • سیستم تخلیه
    واتر جت
  • سیستم فلاش
    دو زمانه
  • نوع در نشیمن
    آرام بند
  • خروجی سیفون
    خروجی به کف
  • نازل تخلیه
    دکمه
  • آکس تخلیه
    بین ۲۲ تا ۲۵ سانتی‌متر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

امیدواریم این مطلب اطلاعات کافی را برای خرید توالت فرنگی در اختیار شما قرار دهد. سوالات خود را می توانید از طریق فرم ارسال دیدگاه ها با ما در میان بگذارید.

بیشتر بخوانید: راهنمای خرید سرویس خواب نوزاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا