ابزار غیر برقیباغبانی

اره، راهنمای خرید انواع اره سیمی، زنجیری، باغبانی و نجاری ارزان

نکات مهم و کاربردی که هنگام خرید انواع اره باید به آن‌ها توجه داشته باشید.

یکی از وسایل مهم و ضروری در منزل و کارگاه‌های فنی اره می‌باشد. این وسیله کاربردهای زیادی دارد، برای برش دادن چوب، فلز و پلاستیک مورد استفاده قرار می‌گیرد. در واقع شما هر کار فنی که انجام دهید به این وسیله احتیاج دارید. اره‌ها با توجه به نوع برش به دسته‌های مختلفی تقسیم می‌شوند که در ادامه تک تک آن‌ها را مورد بررسی قرار می‌دهیم. در واقع برای برش دادن هر جنس خاص شما باید از اره مخصوص آن کار استفاده کنید تا راحت بریده شود. اگر شما بخواهید با اره آهن‌بر چوب را برش دهید، نسبت به برش دادن چوب با اره نجاری چند برابر انرژی بیشتری مصرف می‌کنید و مدت زمان بیشتری طول می‌کشد. بنابراین داشتن درک درست از این وسیله و خرید اره مناسب برای برش هر جنس کمک زیادی به شما در این کار خواهد کرد.

اره برش هر جنس هم انواع مختلفی دارد، به عنوان مثال اره برش چوب خشک با چوب تر متفاوت بوده و شما با انتخاب مدل متناسب با کار خود زمان برش را به حداقل رسانده در نتیجه انرژی کمتری هم استفاده می‌کنید. همچنین فاکتورهایی مانند قطر و اندازه چوب را هم باید در نظر بگیرید. برای برش دادن چوب‌های خیلی بزرگ شما باید از یک اره بزرگ استفاده کنید، زیرا هم سرعت برش دادن افزایش پیدا می‌کند و هم انرژی کمتری را صرف برش دادن خواهید کرد. اره یک نجار به یک طبیعت‌گرد متفاوت است، کسی که در طبیعت برای روشن کردن آتش از این وسیله استفاده می‌کند به دنبال یک اره کار آمد با حجم کوچک است و سرعت برش و میزان مصرف انرژی برایش اولویت کمتری دارد. اما یک نجار به علت اینکه مدام با برش چوب سرو کار دادن اندازه اره اهمیت چندانی ندارد، بلکه به دنبال یک نمونه راحت و سریع است.

اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که با اره زیاد سرو کار دارید و به دنبال خرید یک اره خوب و مناسب برای کار خود هستید، اما با توجه به تنوع زیاد مدل‌ها و قیمت‌ها با خرید این ابزار ضروری به مشکل برخورده‌اید، اصلا نگران نباشید، ما در این مطلب شما را با انواع اره آشنا می‌کنیم و به شما عزیزان یک سری نکات مهم را که هنگام خرید اره باید به آن‌ها توجه داشته باشید را آموزش می‌دهیم.

اره‌چیست و چه کاربردی دارد؟

نوعی ابزار تیز و برنده دارای یک تیغه، زنجیر و یا دندانه‌هایی برنده جهت برش دادن انواع چوب، فلز و پلاستیک می‌باشد. این وسیله در مشاغلی مانند: نجاری، آهنگری و سایز مشاغل فنی مورد استفاده قرار می‌گیرد. مکانیسم برش دادن با این وسیله حرکات رفت و برگشتی دست و ایجاد اصطکاک در سطح مورد نظر برای برش دادن می‌باشد. این وسیله معمولا دارای یک تیغه فلزی و دسته چوبی، پلاستیکی یا فلزی می‌باشد که بسته به نوع اره جنس آن ممکن است متفاوت باشد.

حتما بخوانید: راهنمای خرید لباس کار

انواع مدل‌های‌اره:

  1. اره‌های دستی: به علت شباهت زیادی که دسته آن‌ها با دم روباه دارد به اره‌دم روباه هم معروف هستند. این مدل معمولا با داشتن یک دسته چوبی برای برش دادن طولی و عرضی انواع چوب در امتداد الیاف آن مورد استفاده قرار می‌گیرد.
  2. اره‌های فارسی بر: زمانی که شما نیاز به برش دادن با زاویه ۴۵ درجه دارید باید از مدل فارسی بر استفاده کنید. این مدل معمولا در دو نوع دستی و برقی ساخته می‌شود. دارای یک صفحه مدرج گردان می‌باشند که شما به وسیله چرخش این صفحه روی زاویه دلخواه می‌توانید چوب را با زاویه مورد نظر خود برش دهید.
  3. اره‌های عمود بر: به این مدل اره چکشی هم گفته می‌شود. این مدل برای برش دادن ورقه‌های نازک چوب مورد استفاده قرار می‌گیرد، برش دادن با تغییر زاویه حرکت در این مدل بسیار راحت است. در واقع آن را می‌توان یک نمونه با قابلیت کنترل آسان دانست. این مدل خود به دو نمونه چکشی و عمود تقسیم می‌شود که شما باید متناسب با نوع کار و برش دادن خود یکی از آن‌ها را انتخاب و خریداری کنید.
  4. اره‌های چوب بر: این مدل دارای دسته چوبی و تیغه فلزی می‌باشد، تیغه فلزی آن دارای دندانه‌های بزرگ است که در مدل آهن بر اندازه این دندانه‌ها کوچک‌تر می‌باشد. این وسیله مناسب برش چوب و گچ است و به راحتی در کمترین زمان ممکن با صرف کمترین میزان انرژی قادر به برش دادن چوب و گچ در اندازه‌های مختلف می‌باشد.
  5. اره‌های مویی: بسته به نوع تیغ این اره‌ها مناسب برش دادن انواع ورقه چوب و فِلز می‌باشد. این وسیله برای ساخت انواع کار دستی با چوب استفاده می‌شود. چوبی که برای برش آن به کار می‌رود تخته سه لایه است. اکثر مردم این اره را با نمونه دستی می‌شناسند در حالی که نمونه‌های برقی آن هم وجود دارد.
  6. اره‌های برقی: در حالی که انواع اره‌ها علاوه بر نمونه دستی دارای نمونه برقی هم هستند، اما اره‌های زنجیری را به عنوان اره‌برقی می‌شناسند. معمولا دارای موتور الکتریکی هستند که نیروی لازم جهت برش را فراهم می‌کند. از این وسیله به جهت برش دادن تنه رخت هیزم و چوب‌های قطور استفاده می‌شود. تیغه‌ این اره‌ها به شکل یک زنجیر است که دور تا دور محور در حال چرخش می‌باشد.
  7. اره‌های موتوری: از نظر مکانیسم شباهت زیادی به اره‌های برقی دارند، یعنی تیغه‌های آن‌ها زنجیری است. تفاوت اصلی این دو با یکدیگر در نوع ایجاد کننده نیروی لازم برای برش است. نمونه برقی انرژی لازم را برای برش از برق به دست می‌آورد و نمونه موتوری دارای یک موتور بنزینی هستند که با سوختن بنزین بدون نیاز به برق شروع به بریدن می‌کنند.
  8. اره‌های گرد بر: به این مدل اره‌های دیسکی هم گفته می‌شود. برای برش‌های طولی و عرضی مورد استفاده قرار می‌گیرد. همچنین از این دستگاه برای ایجاد شیار روی چوب، فلز و سایر جنس‌ها استفاده می‌شود. این مدل تیغه به شکل دایره است که روی موتور نصب شده و با یک بازوی متحرک روی میز کار نصب می‌شود.
  9. اره‌های نوکی: از نظر شکل ظاهری و دسته شباهت زیادی به نمونه دم روباهی دارند، با این تفاوت که تیغه آن‌ها به حدی باریک است که برای ایجاد منحنی و قوس‌های خیلی کوچک در تخته نئوپان و ورقه‌های چوبی از آن استفاده می‌شود. در واقع از نظر کارایی دقیقا کار اره‌های مویی را انجام می‌دهند اما برش ورقه‌های ضخیم‌تر است که آن را از اره‌های مویی مجزا می‌کند.
  10. اره‌های نواری: معمولا از این مدل اره‌ها در کارگاه‌های بزرگ چوب استفاده می‌شود. با اره‌های نواری شما به راحتی می‌توانید ورقه‌های چوب را به صورت عمودی و افقی برش دهید. تیغ این اره‌ها به شکل یک نوار است که حول یک چرخ دنده بزرگ مدام در حال چرخیدن است.

بهترین مارک اره:

هیچ وقت با اطمینان کامل نمی‌توان یک برند خاص را به عنوان بهترین مارک اره به شما معرفی کرد زیرا برندهای باکیفیت زیادی در این زمینه وجود دارند و معرفی یک برند خاص بیشتر جنبه تبلیغاتی دارد و از آنجایی که وب سایت کیمیک یک رسانه علمی و آموزشی است و نه تبلیغاتی در ادامه مطلب لیستی از بهترین برندهای اره را به شما معرفی می‌کنیم.

  • اره‌هیوندای
  • اره‌سامورایی
  • اره‌صامو پرشین
  • اره‌سامکو
  • اره‌ساورای
  • اره‌نووا
  • اره‌گلکسی وان

حتما بخوانید: راهنمای خرید جعبه ابزار

نکات مهمی که هنگام خرید اره باید به آن توجه کنید:

  1. قیمت محصول: بهتر است قبل از هر کاری میزان بودجه برای خرید اره‌ را مشخص کنید. زیرا قیمت نقش مهمی در انتخاب شما ایفا می‌کند. با مشخص کردن مقدار بودجه خود به خود مدل‌هایی که در محدوده قیمتی شما قرار ندارند از انتخاب شما حذف شده و کار برای شما آسان‌تر می‌شود.
  2. نوع محصول: این محصول مدل‌های مختلفی دارد، شما باید با توجه به نوع استفاده و جنسی که قرار است آن را برش دهید نوع آن را مشخص کنید. اگر برای قطع تنه درخت و چوب‌های قطور می‌خواهید حتما نمونه زنجیری را انتخاب کنید. برای برش آهن نمونه پروفیل بر و برای برش دادن تخته‌های نازک چوب اره‌مویی را خریداری نمائید. اگر قصد برش دادن ورقه‌های با ضخامت بالاتر مثل نئوپان به صورت منحنی را دارید اره‌نوکی بهترین گزینه است.
  3. جنس دسته: دسته اره‌ها از جنس‌های مختلفی ساخته می‌شود، مهم نیست که جنس دسته فلز باشد یا پلاستیک و چوب مهم این است که دست شما را کمتر خسته کند. دسته فلزی معمولا وزن را بالا می‌برد و دست را بیشتر خسته می‌کند. دسته پلاستیکی درست است که وزن کمتری دارد آما دست را اذیت می‌کند ولی نمونه چوبی از همه سبک‌تر و راحت‌تر می‌باشد.
  4. جنس تیغه: تقریبا می‌توان گفت جنس تیغه تمام اره‌ها از فلز است. اما اینکه چه نوع فلزی در ساخت این وسیله به کار رفته از اهمیت بالایی برخوردار است. به عنوان مثال: تیغه آهنی بعد از مدتی زنگ زده و دچار پوسیدگی می‌شود اما جنس فولاد و استیل به هیچ عنوان دچار زنگ زدگی نمی‌شوند. توجه داشته باشید که جنس فولاد و استیل نسبت به اهن قیمت بالاتری دارند.
  5. قابلیت تا شدن: برخی اره‌ها برای جا‌به‌جایی راحت‌تر به صورت تاشو ساخته می‌شوند، یعنی تیغه‌ آن‌ها از قسمت دسته تا می‌شود و اندازه آن‌ها به نصف کاهش می‌یابد. اگر شما نیاز به جا‌به‌جایی این وسیله دارید و آن را برای سفر می‌خواهید، بهتر است نمونه تاشو را خریداری کنید، زیرا فضای کمتری از کوله پشتی شما را اشغال می‌کند. در هر صورت انتخاب با خود شماست که نمونه معمولی یا تاشو آن را خریداری نمائید.
  6. امکان تعویض تیغه: یکی از قابلیت‌های جالب توجه این وسیله امکان تعویض تیغه با نمونه جدید می‌باشد. همان طور که می دانید حتی اگر تیغه اره شما از بهترین فلز هم ساخته شده باشد بعد از مدتی کند شده و کارایی خود را از دست می‌دهد. اگر قابلیت تعویض تیغه را نداشته باشد، باید آن را دور بیاندازید و یک نمونه جدید خریداری کنید اما اگر قابلیت تعویض تیغه داشته باشد با اندکی هزینه می‌توانید مجدد آن را نو کنید.
  7. محافظ تیغه: توجه داشته باشید اره‌ای که خریداری می‌کنید دارای محافظ تیغه باشد. چون همان طور که می‌دانید تیغه اره‌ها به حدی تیز و برنده است که در اثر برخورد با بدن شما جراحت شدید ایجاد می‌کند. در صورت برخورد با لباس یا کوله پشتی سریعا آن را پاره می‌کند. اما در صورتی که غلاف محافظ تیغه داشته باشد با خیال راحت می‌توانید آن را همراه خود داشته باشید و خطرات این وسیله را به صفر می‌رساند.

روش نگهداری از انواع اره:

  • اره‌های معمولی را در جاهای مرطوب قرار ندهید، زیرا باعث زنگ زدن تیغه و خراب شدن دسته فلزی و چوبی آن‌ها می‌شود.
  • توجه داشته باشید که نباید از نمونه چوب بر برای برش دادن آهن و بالعکس از نمونه اهن‌بر برای برش دادن چوب و ماده‌های دیگر استفاده کرد. زیرا سبب از بین رفتن تیغه آن‌ها می‌شود.
  • اگر از اره‌موتوری استفاده می‌کنید باید به این نکته توجه داشته باشید که برای عمل کرد بهتر موتور باید حتما سوخت خود آن را استفاده کنید نه سوخت‌های جایگزین، مثلا اگر بنزینی است نباید از نفت و سایر سوخت‌ها استفاده کنید.
  • فراموش نکنید که این یک وسیله بسیار خطرناک است و نباید آن را در دسترس کودکان قرار دهید چون ممکن است به سلامت خود و اطرافیان آسیب وارد کند.

با توجه به نکاتی که گفته شد، می توانید اره مورد نظر خود را خریداری نمایید. ما برای سهولت کار شما، لیستی از چند نمونه اره ارزان، باکیفیت و پرفروش موجود در بازار را جمع آوری کرده ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت کنید.


۱ کمان اره آهن و چوب مدل ULIRA-Z800 به همراه تیغ اره یدک

کمان اره آهن و چوب مدل ULIRA-Z800 به همراه تیغ اره یدک

مشخصات

  • اقلام همراه
    – ۱ عدد کمان اره- ۲ عدد تیغ اره
  • سایر توضیحات
    – مناسب جهت برش آهن و چوب- بدنه‌ پلاستیکی محکم- دسته ضد تعریق- همراه ۱ عدد تیغ اره زاپاسجنس تیغه:HSS
  • ابعاد
    ۳۱x5x2 سانتی‌متر
  • طول تیغه
    ۳۰
  • وزن
    ۵۰ گرم
  • ویژگی‌های اره
    تیغه قابل تعویض

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲ کمان اره مویی تخت ال اس تی مدل ۰۲ ۵ اینچ

کمان اره مویی تخت ال اس تی مدل 02 5 اینچ

مشخصات

  • سایر توضیحات
    – مناسب برای برش ورق‌ها و قطعات نازک چوب- مورد استفاده در معرق‌کاری- داری بدنه‌ی فلزی تخت- دارای دسته‌ی پلاستیکی
  • ابعاد
    ۲.۵ × ۲۴ × ۲۹ سانتی‌متر
  • طول تیغه
    ۱۳
  • وزن
    ۲۱۰ گرم
  • ویژگی‌های اره
    تیغه قابل تعویض

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳ اره مو بری مدل گوریلا کد YP-DASTEPELASTIC-023CM

اره مو بری مدل گوریلا کد YP-DASTEPELASTIC-023CM

مشخصات

  • سایر توضیحات
    – اره موبری مدل گوریلا- دارای دسته پلاستیکی- دارای تیغه کارگیر : ۱۴ سانتیمتری – تیز و برنده- کوچک و مناسب برای کارهای خانگی و باغبانی
  • ابعاد
    ۲۳.۵×۶.۵×۱.۵ سانتی‌متر
  • طول تیغه
    ۱۴ سانتیمتر
  • وزن
    ۵۰ گرم
  • ویژگی‌های اره
    اره نجاری

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۴ اره باغبانی ساورایی کد ۰۲

اره باغبانی ساورایی کد 02

مشخصات

  • ابعاد
    ۵۰×۲×۱۰ سانتی‌متر
  • طول تیغه
    ۳۲
  • وزن
    ۴۰۰ گرم
  • ویژگی‌های اره
    تیغه ثابت

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۵ اره چوب بر با تیغه ۱۵ سانتی

اره چوب بر با تیغه 15 سانتی

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۵*۱۰*۴ سانتی‌متر
  • طول تیغه
    ۱۵
  • وزن
    ۱۰۰ گرم
  • ویژگی‌های اره
    تیغه ثابت

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۶ کمان اره مویی مدل AR-LOTUS 030

کمان اره مویی مدل AR-LOTUS 030

مشخصات

  • سایر توضیحات
    – داری بدنه‌ی فلزی تختدسته چوبی
  • ابعاد
    ۳۰x27x3 سانتی‌متر
  • طول تیغه
    ۳۱
  • وزن
    ۲۰۷ گرم
  • ویژگی‌های اره
    تیغه قابل تعویض

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۷ اره باغبانی ساوورایی مدل A01

اره باغبانی ساوورایی مدل A01

مشخصات

  • سایر توضیحات
    قابلیت برش در رفت و برگشت به واسطه تیغه دو طرفه، مناسب برای باغبانی، نجاری و انواع اقسام صنایعدارای کاور محافظ جهت جلوگیری از آسیب دیدگی، آویز غلاف برای حمل آساندسته مقاوم ساخته شده از جنس پلاستیک ضد لغزش و ضد تعریقطول تیغه ۳۵ سانتی متر و دستگیره با طول ۱۸ سانتی مترتیغه قابل تعویض ساخته شده از جنس فولاد کربنی لاکی
  • ابعاد
    ۵۳x7x3 سانتی‌متر
  • طول تیغه
    ۳۵
  • وزن
    ۳۷۰ گرم
  • ویژگی‌های اره
    تیغه ثابت

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۸ اره باغبانی مدل SK5

اره باغبانی مدل SK5

مشخصات

  • ابعاد
    ۴۰x4x2.5 سانتی‌متر
  • طول تیغه
    ۲۵
  • وزن
    ۱۴۰ گرم
  • ویژگی‌های اره
    تیغه ثابت

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۹ اره باغبانی تات مدل TPI-7

اره باغبانی تات مدل TPI-7

مشخصات

  • سایر توضیحات
    کیفیت ساخت عالی-ساخته شده از فولاد سخت کاری شده-ضد زنگ-قابل استفاده با دسته بیل
  • ابعاد
    ۵۲x7x4 سانتی‌متر
  • طول تیغه
    ۳۰ سانتی متر
  • وزن
    ۸۵۰ گرم
  • ویژگی‌های اره
    اره نجاری

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۰ کمان اره آهن بر مورس مدل GM313

کمان اره آهن بر مورس مدل GM313

مشخصات

  • ابعاد
    ۵۰x13x3 سانتی‌متر
  • طول تیغه
    ۳۵
  • وزن
    ۷۲۴ گرم
  • ویژگی‌های اره
    تیغه قابل تعویض

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۱ کمان اره مویی ال اس تی کد ۰۰۱ سایز ۵ اینچ

کمان اره مویی ال اس تی کد 001 سایز 5 اینچ

مشخصات

  • سایر توضیحات
    – مناسب برای برش ورق‌ها و قطعات نازک چوب- مورد استفاده در معرق‌کاری- داری بدنه‌ی فلزی تخت- دارای دسته‌ی پلاستیکی
  • ابعاد
    ۲.۵ × ۲۵.۵ × ۲۷.۵ سانتی‌متر
  • طول تیغه
    ۱۱.۵
  • وزن
    ۲۴۰ گرم
  • ویژگی‌های اره
    تیغه قابل تعویض

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۲ کمان اره دنا مدل تفنگی حرفه ای

کمان اره دنا مدل تفنگی حرفه ای

مشخصات

  • ابعاد
    ۴۷x11x2 سانتی‌متر
  • وزن
    ۵۰۰ گرم
  • ویژگی‌های اره
    تیغه قابل تعویض

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۳ اره باغبانی مدل CH1

اره باغبانی مدل CH1

مشخصات

  • اقلام همراه
    ندارد
  • ابعاد
    ۲۷×۹×۳ سانتی‌متر
  • طول تیغه
    ۱۵
  • وزن
    ۷۵ گرم
  • ویژگی‌های اره
    تیغه ثابت

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۴ اره سیمی مدل جیبی

اره سیمی مدل جیبی

مشخصات

  • ابعاد
    ۶۰ سانتی‌متر
  • طول تیغه
    ۶۰
  • وزن
    ۰.۰۲ گرم
  • ویژگی‌های اره
    تیغه ثابت

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۵ اره نجاری سامکو مدل YP-JFR-35CM

اره نجاری سامکو مدل YP-JFR-35CM

مشخصات

  • سایر توضیحات
    – اره نجاری دسته چوبی سامکو – دارای لبه فولادی مناسب برای برش چوب خشک – دارای تیغه مسقیم با لبه تیز و برنده برای برش راحت و نرم تر – طول تیغه کارگیر : ۳۵- طول کلی همراه با دسته : ۴۸ سانتیمتر – دسته چوبی مستحکم به طول: ۱۴ سانتیمتر – دارای تیغه مستحکم و قابل انعطاف در زیر فشار
  • ابعاد
    ۴۸x10x2.5 سانتی‌متر
  • طول تیغه
    طول کارگیر تیغه : ۳۵ سانتیمتر
  • وزن
    ۱۷۰ گرم
  • ویژگی‌های اره
    اره نجاری

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۶ کمان اره آهن و چوب کد K101

کمان اره آهن و چوب کد K101

مشخصات

  • سایر توضیحات
    – مناسب جهت برش آهن و چوب- بدنه‌ پلاستیکی محکم- دسته ضد تعریق
  • ابعاد
    ۳۱*۶*۲ سانتی‌متر
  • طول تیغه
    ۳۱
  • وزن
    ۵۰ گرم
  • ویژگی‌های اره
    تیغه قابل تعویض

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۷ کمان اره مویی تخت تحسین

کمان اره مویی تخت تحسین

مشخصات

  • اقلام همراه
    – پیچ و مهره های ضروری جهت بستن تیغ و دسته
  • سایر توضیحات
    – دارای دسته چوبی جهت خاصیت ضد تعریق حین انجام کار
  • ابعاد
    ۳۰×۲۵.۵×۲ سانتی‌متر
  • طول تیغه
    ۱۳
  • وزن
    ۲۱۲ گرم
  • ویژگی‌های اره
    تیغه قابل تعویض

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۸ اره کناف تات مدل SAW-2Lbe

اره کناف تات مدل SAW-2Lbe

مشخصات

  • سایر توضیحات
    دارای تیغه ای برش دو طرفه-هم در جهت رفت امکان برش دارد و هم در جهت برگشت امکان برش دارد-دسته ارگونومیک-دارای روکش پلاستیکی استاندارد مناسب با دست جهت کار طولانی مدت
  • ابعاد
    ۳۰x5x3 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۵۰ گرم
  • ویژگی‌های اره
    تیغه ثابت

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۹ کمان اره مویی تخت مدل FLT-28

کمان اره مویی تخت مدل FLT-28

مشخصات

  • اقلام همراه
    پیچ و مهره های ضروری جهت بستن تیغ و دسته
  • سایر توضیحات
    دارای دسته پلاستیکی خاصیت ضد تعریق حین انجام کار
  • ابعاد
    ۲۸x14x2 سانتی‌متر
  • طول تیغه
    ۱۴
  • وزن
    ۱۷۰ گرم
  • ویژگی‌های اره
    تیغه قابل تعویض

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۰ کمان اره مویی مدل KAM-02

کمان اره مویی مدل KAM-02

مشخصات

  • سایر توضیحات
    – مناسب جهت برش چوب و فلز- بدنه‌ پلاستیکی محکم- دسته ضد تعریق
  • ابعاد
    ۲۰*۶*۲ سانتی‌متر
  • طول تیغه
    ۷
  • وزن
    ۳۴ گرم
  • ویژگی‌های اره
    تیغه قابل تعویض

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۱ اره سامورایی مدل باغبانی

اره سامورایی مدل باغبانی

مشخصات

  • اقلام همراه
    غلاف تیغه
  • ابعاد
    ۵۸x9x3 سانتی‌متر
  • وزن
    ۳۶۵ گرم
  • ویژگی‌های اره
    تیغه ثابت

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۲ کمان اره آهن بر و چوب بر ای تی تی مدل ۰۰۲ به همراه تیغ اره یدک

کمان اره آهن بر و چوب بر ای تی تی مدل 002 به همراه تیغ اره یدک

مشخصات

  • اقلام همراه
    – دارای دو تیغه به ابعاد ۳۲ سانتی‌متر
  • ابعاد
    ۳۲x6x2 سانتی‌متر
  • طول تیغه
    ۲۲ سانتی‌متر
  • وزن
    ۶۵ گرم
  • ویژگی‌های اره
    اره آهن‌بر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۳ اره کناف کاری مدل ۰۰۳

اره کناف کاری مدل 003

مشخصات

  • سایر توضیحات
    – مناسب برای کناف کاری – دسته پلاستیکی
  • ابعاد
    ۳۰x5x1 سانتی‌متر
  • طول تیغه
    ۲۲
  • وزن
    ۲۰ گرم
  • ویژگی‌های اره
    اره نجاری

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۴ اره چوب بری ساوورایی مدل S

اره چوب بری ساوورایی مدل S

مشخصات

  • اقلام همراه
    قلاف
  • سایر توضیحات
    مناسب بریدن انواع چوب بسیار سبک و جابه جایی آسانقابلیت تیز شدن و تعویض تیغه وجود دارد.
  • ابعاد
    ۴۹x4x49 سانتی‌متر
  • طول تیغه
    ۳۴
  • وزن
    ۳۰۶ گرم
  • ویژگی‌های اره
    تیغه قابل تعویض

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۵ اره ابزارآلات ایران مدل ۰۰۱

اره ابزارآلات ایران مدل 001

مشخصات

  • سایر توضیحات
    جنس تیغه:فنرمناسب برای چوب های تر و خشک
  • ابعاد
    ۵۰*۱۲*۵ سانتی‌متر
  • طول تیغه
    ۴۵
  • وزن
    ۳۰۰ گرم
  • ویژگی‌های اره
    تیغه ثابت

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۶ اره باغبانی مدل ZX-99

اره باغبانی مدل ZX-99

مشخصات

  • سایر توضیحات
    -این اره دارای تیغه ای به طول ۲۷ و عرض ۴سانتی متر_نوک تیز اره کاربرد های فراوانی دارد-دسته ی اره برای در دست گرفته شدن کاملا استاندارد است
  • ابعاد
    ۴۰x5x1 سانتی‌متر
  • طول تیغه
    ۲۷
  • وزن
    ۱۴۲ گرم
  • ویژگی‌های اره
    تیغه ثابت

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۷ کمان اره آهن و چوب کد K100

کمان اره آهن و چوب کد K100

مشخصات

  • سایر توضیحات
    – مناسب جهت برش آهن و چوب- بدنه‌ پلاستیکی محکم- دسته ضد تعریق
  • ابعاد
    ۳۱*۶*۲ سانتی‌متر
  • طول تیغه
    ۳۱
  • وزن
    ۵۰ گرم
  • ویژگی‌های اره
    تیغه قابل تعویض

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

امیدواریم این مطلب اطلاعات کافی را برای خرید اره در اختیار شما قرار دهد. سوالات خود را می توانید از طریق فرم ارسال دیدگاه ها با ما در میان ‌بگذارید.

در ادامه بیشتر بخوانید: راهنمای خرید دستگاه کاغذ خردکن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا