آشپزخانهخواب و حماملوازم خانگی برقی

آبگرمکن، راهنمای خرید انواع آبگرمکن گازی و برقی ارزان+قیمت روز

نکات مهم و کاربردی که هنگام خرید آبگرمکن باید به آن ها توجه داشته باشید.

بدون شک یکی از بهترین اختراعات دست بشر آبگرمکن است. زندگی بدون داشتن آبگرم ممکن نیست، شاید شما بتوانید خیلی از کارهای روزمره خود مانند: شستن لباس و ظروف خود را با آب سرد انجام دهید، اما هرگز بدون داشتن آبگرم نمی‌توانید استحمام کنید. این موضوع در فصل زمستان بیشتر خود را نشان می‌دهد. این‌جاست که شما به اهمیت آبگرمکن پی‌می‌برید. در واقع شما هیچ خانه‌ای را پیدا نمی‌کنید که دارای آبگرمکن نباشد. زیرا مهم‌ ترین وسیله در هر خانه‌ای بدون شک آبگرمکن است.

هیچ لذتی در دنیا بالاتر از دوش گرفتن با آب گرم نیست به خصوص اگر هوا سرد باشد و بدن شما بعد از انجام کارهای روزانه خسته باشد. دوش آب گرم کاملا خستگی را از تن شما بیرون می‌کند. داشتن آب گرم راحت و لی درد سر مستلزم داشتن یک آبگرمکن خوب و باکیفیت می‌باشد. در واقع یک آبگرمکن خوب است که می‌تواند آرامش و آسایش را برای خانه شما به ارمغان بیاورد. شاید خیلی از منازل به پکیج دیواری مجهز شده باشند و همیشه آبگرم در دسترس داشته باشند، اما بهتر است بدانید که این وسیله نسبت به آبگرمکن نیاز به تعمیر و نگهداری بیشتری دارد.

اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که قصد خرید آبگرمکن دارند، اما با توجه به تنوع زیاد مدل‌ها و قیمت‌ها با خرید این وسیله به مشکل برخورده‌اید، اصلا نگران نباشید. ما در این مقاله شما را با انواع آبگرمکن آشنا می‌کنیم و به شما یک سری نکات مهم را که هنگام خرید آبگرمکن باید به آن‌ها توجه داشته باشید را آموزش می‌دهیم.

آبگرمکن‌چیست و چه کاربردی دارد؟

هر دستگاهی که توان گرم کردن آب تا نقطه جوش را داشته باشد می‌توان آبگرمکن نامید. آبگرمکن‌ها معمولا یا به وسیله سوخت‌های فسیلی مانند: نفت، گاز و گازوئیل آب را گرم می‌کنند و یا به وسیله جریان برق که شما باید با توجه به سوختی که به میزان بیشتر و همیشه در دسترس شما است آن را خریداری نمایید. آبگرمکن انواع مختلفی دارد که در ادامه تک تک آن‌ها را به شما معرفی می‌کنیم.

حتما بخوانید: راهنمای خرید دستگیره درب

انواع آبگرم‌کن‌ در منازل:

  • آب‌گرم‌کن نفتی: این نوع از آبگرم‌کن که به آن گالنی هم گفته می‌شود. یک نمونه قدیمی است که تا قبل از ورود گاز شهری در منازل مورد استفاده قرار می‌گرفت. سوخت مورد نیاز در این آبگرمکن‌ها نفت سفید است. امروزه این مدل در روستاها هم استفاده نمی‌شود زیرا همه به امتیازگاز شهری مجهز هستند و تقریبا منسوخ شده اند.
  • آبگرم‌کن برقی: یک نمونه بسیار عالی از آبگرم‌کن هستند که همیشه و در هر زمان آبگرم را بدون دردسر در اختیار شما قرار می‌دهند. متاسفانه به دلیل اینکه مصرف برق بالایی دارند و قیمت گاز در کشور ما از برق ارزان‌تر است. کمتر کسی را پیدا می‌کنید که از این مدل استفاده کند. متاسفانه زمانی که برق شهری قطع می‌شود، کارایی لازم را ندارند و نیاز به تعمیر و نگهداری دارند.
  • آبگرم‌کن گازی: رایج‌ترین نمونه آبگرم‌کن در ایران هستند. زیرا در هر نقطه‌ای از ایران گاز به فراوانی یافت می‌شود. قیمت گاز طبیعی در ایران بسیار مقرون به صرفه است یعنی شما می‌توانید با پرداخت کمترین هزینه از گاز شهری بهره‌مند شوید. این مدل دارای مدل‌های زیادی است که در ادامه تک تک آن‌ها را به شما معرفی می‌کنیم.
  • آبگرم‌کن خورشیدی: بدون شک نور خورشید یکی از سوخت‌های پاک و رایگان موجود در جهان است. شما با خرید یک آبگرم‌کن خورشیدی می‌توانید خود را از پرداخت حامل‌های گران قیمت انرژی معاف کنید. به این نکته هم توجه داشته باشید که فقط در طول روز با نور خورشید و روزهای آفتابی امکان استفاده از آن‌ها وجود دارد. پس با این مدل قید شب حمام رفتن را باید بزنید.

انواع آبگرم‌کن‌ گازی:

  1. آبگرمکن گازی دیواری: اگر به دنبال یک ‌آبگرم‌کن گازی کم حجم هستید که با داشتن اندازه کوچک همیشه آب گرم را بدون محدودیت داشته باشید بدون شک این نمونه است. نمونه‌های دیگر آن بعد از مدتی که از آب گرم استفاده می‌کنید آب سرد شده و باید مدتی منتظر بمانید تا مجدد آب گرم شود اما نمونه دیواری آن مدام آبگرم در اختیار شما قرار می‌دهد.
  2. آبگرمکن گازی ایستاده: در واقع اولین نمونه‌ای آبگرم‌کن گازی هستند. از روی همان آبگرم‌کن‌های نفتی قدیمی ساخته شدند. در اندازه‌های بزرگ و به صورت ایستاده قرار می‌گرفتند. می‌توان گفت که تنها مشعل آن‌ها تغییر شکل داد و از سوخت نفت سفید به گاز طبیعی تغییر کرد. بعد از تمام شدن آب داغ درون مخزن باید شما چند دقیقه صبر می‌کردید تا آب مجدد داغ شود. همیشه آبگرم در اختیار شما قرار نداشت و حتما باید چند ساعت قبل از استفاده آن‌ها را روشن می‌کردید.

مزایای استفاده از آبگرمکن:

  • شما با خرید این وسیله در هر زمانی به آب داغ دسترسی خواهید داشت.
  • افزایش بهداشت محیط به دلیل اینکه آبگرم همیشه برای شستشو در اختیار است.
  • نیاز به تعمیر و نگهداری زیادی ندارند و شما می‌توانید سالیان سال بدون پرداخت هزینه از آن‌ها استفاده کنید.
  • نسبت به وسایل مشابه مانند: پکیج قیمت آن‌ها بسیار ارزان‌تر است. در واقع با پول یک پکیج می‌توان دو یا سه عدد آبگرم‌کن خریداری کرد.
  • استفاده از آن‌ها بسیار ساده است و نیاز به تخصص خاصی ندارند. در واقع شما با هر سطح از اطلاعات می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید.

آبگرمکن برقی یا گازی کدام بهتر است؟

این بستگی به سلیقه شما دارد که کدام یک را خریداری کنید. اما با توجه به نقاط ضعف و قدرت نمونه گازی بهتر است. برق شهری در کشور ایران خیلی بیشتر از گاز دچار قطعی می‌شود، پس زمانی که برق قطع است شما به آب گرم دسترسی نخواهید داشت و در صورت استفاده از یو پی اس نیاز به یک یو پی اس آمپر بالا دارید که قیمت آن چند برابر آبگرم‌کن است. گاز در کشور ایران خیلی از برق ارزان‌تر بوده و همیشه در دسترس می‌باشد. خیلی کم اتفاق می‌افتد که گاز قطع شود بنابراین شما در بیشتر مواقع آب گرم در اختیار دارید.

آبگرمکن برقی در کجا استفاده می‌شود؟

برای مناطقی که از امتیاز گاز شهری محروم هستند بهترین گزینه می‌باشند. برخلاف نمونه نفتی نیاز به دودکش ندارند با باز کردن آب همیشه آبگرم در اختیار دارید. برای نگهداری به فضای زیادی نیاز ندارند و به راحتی در آشپزخانه نصب می‌شوند. قیمت برق از نفت سفید و گازوئیل ارزان‌تر بوده بنابراین از نظر اقتصادی هم مقرون به صرفه هستند. آب آن‌ها هیچ وقت سرد نمی‌شود و بدون محدودیت می‌توانید از آب گرم استفاده کنید.

آبگرمکن مخزن‌دار یا بدون مخزن:

همان طور که می‌دانید آبگرمکن‌های مخزن دار حجم مشخصی از آب یا همان آب داخل مخزن خود را گرم می‌کنند. همیشه قبل از استفاده باید یک ساعت تا چند دقیقه زودتر آن‌ها را روشن کرد. بعد از اتمام آب گرم داخل مخزن آب آن‌ها سرد شده و باید مدتی را صبر کنید تا مجدد داغ شود. پس می‌توان نتیجه گرفت که انتخاب خوبی نخواهد بود. آبگرمکن‌های بدون مخزن یا همان دیواری دارای یک رادیاتور هستند که تنها زمانی که به آب گرم نیاز دارید روشن شده و سریع آب گرم را در اختیار شما قرار می‌دهد.

بهترین مارک آبگرمکن:

اینکه بخواهیم تنها یک برند خاص را به عنوان بهترین مارک آبگرمکن به شما معرفی کنیم، کار چندان درستی نیست. زیرا برندهای باکیفیت زیادی وجود دارند که می‌توان آن‌ها را به شما معرفی کرد و از آنجایی که سایت کیمیک یک سایت معرفی محصول است و نه یک سایت تبلیغاتی به همین علت در ادامه لیستی از بهترین برندهای آبگرمکن موجود در بازار را به شما معرفی می‌کنیم.

  • آبگرم‌کن بوتان
  • آبگرم‌کن آزمون‌کار
  • آبگرم‌کن لرد
  • آبگرم‌کن خروشان اصفهان
  • آبگرم‌کن ایران شرق
  • آبگرم‌کن فردوس
  • آبگرم‌کن ویتو
  • آبگرم‌کن کاوه
  • آبگرم‌کن ایمن گاز
  • آبگرم‌کن سوزان
  • آبگرم‌کن جی ام اچ
  • آبگرم‌کن ویلدون
  • آبگرم‌کن بتین
  • آبگرم‌کن لورچ

حتما بخوانید: راهنمای خرید دستگاه واکس زن کفش

نکات مهم هنگام خرید آبگرمکن:

  1. قیمت آبگرم‌کن: قیمت نقش مهمی در انتخاب دارد در واقع قیمت است که مشخص می‌کند، می‌توانید چه مدل‌هایی را خریداری نمایید. بهتر است قبل از هر کاری میزان بودجه برای خرید آبگرم‌کن را مشخص کنید. با مشخص شدن مقدار بودجه خود به خود مدل‌هایی که در محدوده قیمتی شما قرار ندارند از انتخاب شما حذف شده و خرید برای شما آسان‌تر می‌شود.
  2. نوع آبگرم‌کن: آبگرم‌کن انواع مختلفی دارد اینکه کدام یک را خریداری کنید به میزان بودجه شما و دسترسی به سوخت آن دارد. به عنوان مثال: اگر شما به گاز شهری دسترسی دارید بهترین گزینه برای شما آبگرم‌کن گازی است و اگر در جایی زندگی می‌کنید که به گاز شهری دسترسی نیست اما برق به فراوانی وجود دارد به سراغ آبگرم‌کن‌های برقی بروید. برای جاهایی که دسترسی به برق هم وجود ندارد آبگرمکن‌های نفتی و گازوئیلی گزینه مناسبی هستند.
  3. فضای استفاده: با توجه به محل قرار گرفتن آبگرم‌کن اندازه آن را مشخص کنید. اگر فضای کمی برای نگهداری از آبگرم‌کن وجود دارد، بهتر است بی خیال مدل‌های ایستاده یا همان مخزن‌دار شوید. زیرا این آبگرمکن‌ها فضای زیادی را اشغال می‌کنند. برای این موارد استفاده از آبگرمکن‌های دیواری بهترین انتخاب است زیرا فضای کمی را اشغال می‌کنند و روی دیوار نصب می‌شوند. آبگرمکن‌های دیواری هم در اندازه‌های مختلف وجود دارند و باید ابعاد آن را متناسب با فضای نصب انتخاب کنید.
  4. میزان فشار آب: این فاکتور بیشتر در مورد آبگرمکن‌های دیواری صدق می‌کند. اگر آبگرم‌کن شما کم فشار نباشد زمانی که فشار آب کم است روشن نمی‌شود، در نتیجه آب گرم هم نخواهید داشت. پس اگر در طبقات بالاتر زندگی می‌کنید یا در جایی هستید که بیشتر مواقع فشار آب کم است. انتخاب یک آبگرم‌کن کم فشار می‌تواند گزینه مناسبی برای شما باشد. زیرا این آبگرمکن‌ها با کمترین فشار آب هم روشن شده و کار خود را به درستی انجام می‌دهند.
  5. توان حرارتی آبگرم‌کن: به توان حرارتی دستگاه هم توجه داشته باشید. شاید برای شما هم اتفاق افتاده باشد که سرویس بهداشتی شما با آبگرم‌کن فاصله زیادی داشته باشد. در این شرایط اگر توان حرارتی آبگرم‌کن شما پایین باشد باید مدت زمان زیادی آب را باز نگه دارید تا آب آن داغ شود که از نظر اقتصادی مصرف سوخت و آب افزایش پیدا می‌کند. بهتر است آبگرمکن را نزدیک به سرویس نصب کنید، اگر این امکان برای شما وجود ندارد، باید از آبگرمکن‌هایی با توان حرارتی بالا استفاده کنید تا آب زودتر داغ شود.
  6. مصرف انرژی: یکی از فاکتورهای مهم در انتخاب آبگرم‌کن مصرف انرژی آن است. اگر به مصرف انرژی آبگرم‌کن خود توجه نکنید، با دیدن قبض حامل‌های انرژی شوکه خواهید شد. به برچسب انرژی آبگرم‌کن توجه کنید، هر چه به حرف لاتین A نزدیکتر باشد، سوخت کمتری مصرف می‌کند و از نظر اقتصادی مقرون به صرفه‌تر است. پس می‌توان نتیجه گرفت مهم‌ترین نکته هنگام خرید آبگرم‌کن توجه به مصرف انرژی آن است.
  7. مکانیسم روشن شدن: در کل آبگرمکن‌ها به دو صورت روشن می‌شوند. یا دارای شمعک هستند یا به وسیله سیستم جرقه زن روشن می‌شوند. در مدل‌های شمعک دار شمع آبگرم‌کن مدام روشن است و این خود باعث از دست رفتن سوخت بیشتر می‌شود. در برخی مواقع باد و کمبود اکسیژن هم باعث خاموش شدن شمعک و اگر به ترموکوپل مجهز نباشد نشتی گاز در محیط می‌شود. اما مدل‌های جرقه زن زمانی که شما آب را باز می‌کنید، شروع به جرقه زدن و روشن شدن می‌کنند.
  8. سیستم ترموکوپل: این سیستم مهم‌ترین قطعه در هم آبگرمکن‌های برقی و هم گازی است. در مدل‌های گازی اگر ترموکوپل وجود نداشته باشد زمانی که گاز قطع شود، خاموش شده و بعد از وصل شدن گاز، قطع نمی‌شوند و گاز در محیط پخش شده و خطر انفجار افزایش پیدا می‌کند. در مدل‌های برقی هم زمانی که دمای آب به میزان مشخصی می‌رسد ترموکوپل عمل کرده و خاموش می‌شوند. سپس زمانی که دما پایین می‌اید مجدد روشن می‌شوند، خرابی این قطعه می‌تواند فاجعه به بار آورد و شما شاهد انفجار در آبگرم‌کن خود باشید.

روش نگهداری از آبگرمکن:

  • همیشه دمای آب را روی یک درجه مطلوب قرار دهید اگر دمای آب را زیاد داغ کنید باعث کاهش طول عمر مخزن یا رادیاتور آبگرمکن خود می‌شوید.
  • هر چند وقت یک بار از سلامت ترموکوپل دستگاه خود اطمینان حاصل کنید. خرابی ترموستات و ترموکوپل می‌تواند باعث وقوع حادثه شود.
  • اگر آب منطقه زندگی شما دارای رسوب زیادی است حتما در محل ورودی آب آبگرم‌کن خود یک فیلتر قرار داده و هر چند ماه یکبار آن را رسوب گیری کنید.
  • در صورت وجود هوا در سیستم لوله‌کشی ساختمان هرچه سریع‌تر نسبت به هوا گیری آن اقدام کنید. ضربه‌های وارده از طریق هوای داخل لوله می‌تواند به آبگرمکن شما آسیب جدی وارد کند.

با توجه به نکاتی که گفته شد، می توانید آبگرمکن مورد نظر خود را خریداری نمایید. ما برای سهولت کار شما، لیستی از چند نمونه آبگرمکن ارزان، باکیفیت و پرفروش موجود در بازار را جمع آوری کرده ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت کنید.


۱ آبگرمکن گازی ایران شرق ظرفیت ۹۰ لیتر

آبگرمکن گازی ایران شرق ظرفیت 90 لیتر

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۲۰x55x55 سانتی‌متر
  • وزن
    ۵۴۰۰۰ گرم
  • ابعاد بسته‌بندی
    ۱۲۰x55x55 سانتی‌متر
  • وزن بسته‌بندی
    ۵۴۰۰۰ گرم
  • توان
    ۷ وات
  • قطر دودکش
    ۱۰
  • قابلیت‌ها
    قابلیت تنظیم دما

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲ آبگرمکن دیواری ایران شرق مدل آیونایز فن دار

آبگرمکن دیواری ایران شرق مدل آیونایز فن دار

مشخصات

  • سایر توضیحات
    آبگرمکن های دارای فن برای محیطهای با متراژ کم توصیه می شود !
  • ابعاد
    ۷۰x21x40 سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۲۰۰۰ گرم
  • ابعاد بسته‌بندی
    ۸۱x33x47 سانتی‌متر
  • وزن بسته‌بندی
    ۲۲۰۰۰ گرم
  • توان
    ۲۲ وات
  • جنس بدنه
    فلز
  • قابلیت‌ها
    قابلیت تنظیم دما

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳ آبگرمکن برقی خروشان اصفهان مدل IBP50-2

آبگرمکن برقی خروشان اصفهان مدل IBP50-2

مشخصات

  • ابعاد
    ۳۸x38x64 سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۵۰۰۰ گرم
  • ابعاد بسته‌بندی
    ۴۳x43x70 سانتی‌متر
  • وزن بسته‌بندی
    ۲۵۵۰۰ گرم
  • توان
    ۲۵۰۰ وات
  • حجم مخزن
    ۵۰ لیتر
  • میزان حرارت (گرمادهی)
    ۸۰ درجه سانتیگراد
  • جنس بدنه
    گالوانیزه
  • نوع
    دیواری
  • ابزار مخصوص لوازم برقی
    ولوم ترموستات
  • تعداد المنت
    یک عدد
  • سایز لوله ورودی آب
    ۲ سانتی‌متر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۴ آبگرمکن برقی برفاب مدل ۵۰EW

آبگرمکن برقی برفاب مدل 50EW

مشخصات

  • ابعاد بسته‌بندی
    ۳۰x35x79 سانتی‌متر
  • وزن بسته‌بندی
    ۲۵۰۰۰ گرم
  • توان
    ۲۰۰۰ وات
  • حجم مخزن
    ۴۶ لیتر
  • دمای آب گرم
    درجه حرارت ۳۰-۹۰ درجه سلیوس
  • جنس بدنه
    استیل
  • قابلیت‌ها
    تنظیم دما
  • ابزار مخصوص لوازم برقی
    ترموستات
  • تعداد المنت
    یک عدد

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۵ آبگرمکن گازی جنرال مدل TK-35

آبگرمکن گازی جنرال مدل TK-35

مشخصات

  • ابعاد
    ۷۵x40x40 سانتی‌متر
  • وزن
    ۳۰۰۰۰ گرم
  • ابعاد بسته‌بندی
    ۴۰x40x75 سانتی‌متر
  • وزن بسته‌بندی
    ۳۰۰۰۰ گرم
  • توان
    ۶۰۰۰ وات
  • جنس بدنه
    فلز
  • قابلیت‌ها
    تنظیم دما
  • ابزار مخصوص لوازم برقی
    ترموستات
  • سایز لوله ورودی آب
    ۱/۲ اینچ
  • سایز لوله خروجی آب
    ۱/۲ اینچ

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۶ آبگرمکن گازی جنرال مدل TK-50

آبگرمکن گازی جنرال مدل TK-50

مشخصات

  • ابعاد
    ۳۸x38x115 سانتی‌متر
  • وزن
    ۴۰۰۰۰ گرم
  • ابعاد بسته‌بندی
    ۴۰x40x118 سانتی‌متر
  • وزن بسته‌بندی
    ۴۰۰۰۰ گرم
  • توان
    ۲۰۰۰ وات
  • فشار گاز طبیعی
    ۵۹۰۰
  • فشار گاز مایع
    ۵۹۰۰
  • قابلیت‌ها
    قابلیت تنظیم دما
  • ابزار مخصوص لوازم برقی
    ترموستات
  • سایز لوله ورودی آب
    ۴/۳ اینچ

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۷ آبگرمکن برقی ویتو مدل V1100

آبگرمکن برقی ویتو مدل V1100

مشخصات

  • سایر توضیحات
    بدون مخزن – زودجوش – ساخت ترکیه – قابل استفاده در هر مکانی – طریقه نصب خیلی اسان – به همراه دفترچه فارسی
  • ابعاد
    ۳۵x12x25 سانتی‌متر
  • وزن
    ۲ گرم
  • ابعاد بسته‌بندی
    ۴۰x27x14 سانتی‌متر
  • وزن بسته‌بندی
    ۳۰۰۰ گرم
  • توان
    وات
  • حجم مخزن
    بدون مخزن
  • حداقل فشار آب ورودی (فشار راه اندازی)
    ۱
  • حداکثر فشار آب ورودی
    ۱۰
  • جنس بدنه
    پلاستیک
  • سایز لوله ورودی آب
    ۱/۲ اینچ
  • سایز لوله خروجی آب
    ۱/۲ اینچ

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۸ آبگرمکن گازی بوتان مدل Noble 50 G

آبگرمکن گازی بوتان مدل Noble 50 G

مشخصات

  • سایر توضیحات
    – دارای مخزن- راندمان حرارتی ۸۵ درصد- محدوده تنظیم دما ۷۲-۴۰ درجه سانتی‌گراد- دمای محصولات احتراق ۹۲ درجه سانتی‌گراد- قطر نازل گاز شهری ۱.۱۸ میلی‌متر- قطر نازل گاز مایع ۰.۷۱ میلی‌متر- امکان نصب به صورت دیواری و زمینی (با تهیه کیت نصب، امکان استفاده از این محصول به صورت زمینی فراهم می شود.)- کوتاه بودن زمان گرم شدن آب- مجهز به لعاب شیشه ای و ضد قلیایی مخزن برای افزایش دوام- دارای آند منیزیم برای جلوگیری از خوردگی بدنه مخزن و افزایش طول عمر- دارای سامانه پیشگیری از اختلاط آب سرد و افت دمای آب گرم داخل مخزن- دارای عایق حرارتی مخزن به منظور جلوگیری از اتلاف انرژی با استفاده از فوم فشرده XPE- مجهز به سینی جمع آوری کننده آب چگالیده شده محصولات احتراق
  • فشار گاز مایع
    ۲۹ mbar
  • سایز لوله ورودی آب
    ۱/۲ اینچ
  • فشار گاز طبیعی
    ۲۰ mbar
  • ابعاد
    ۴۵۰×۶۴۴ سانتی‌متر
  • حداکثر فشار آب ورودی
    ۸ بار
  • ظرفیت تامین آب گرم
    ۷۶ لیتر
  • حجم مخزن
    ۴۳ لیتر
  • قطر دودکش
    ۱۰ سانتی‌متر
  • توان
    ۴۴۰۰ وات
  • ابعاد بسته‌بندی
    سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۴۰۰۰ گرم
  • سایز لوله خروجی آب
    ۱/۲ اینچ

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۹ آبگرمکن گازسوز برفاب مدل ۳۵-۱۰

آبگرمکن گازسوز برفاب مدل 35-10

مشخصات

  • سایر توضیحات
    آبگرمکن های فوق دارای شیر اطمینان و شیر یکطرفه می باشند.- همچنین وجود رگلاتور ترموستاتیک قابل تنظیم، باعث صرفه جویی در مصرف گاز و انرژی شده و طول عمر آبگرمکن گازی برفاب را بالا می برد.- حداکثر فشار کار مخزن ۲۱ بار و حداکثر فشار کار لوله آب ورودی ۱۰ بار می باشد.- شیر کنترل این آبگرمکن ها مجهز به سیستم قطع کننده خودکار است. این سیستم در زمان نشت و یا افت فشار گاز عمل می کند.- وجود کلاهک تعدیل به دستگاه باعث می شود تعادل مکش در دودکش برقرار شود.- از مزایای شیر کنترل و ترموکوپل آبگرمکن های گازی برفاب این است که اگر درجه حرارت به ۹۰ درجه سانتیگراد برسد، یا شمعک خاموش شود، جریان گاز به طور خودکار بسته می شود و از نشت گاز جلوگیری می کند.- سطح داخلی و خارجی این محصولات برای جلوگیری از خوردگی و پوسیدگی لعاب کاری شده است
  • ظرفیت تامین آب گرم
    ۱۰۰
  • ابزار مخصوص لوازم برقی
    ولوم ترموستات
  • جنس بدنه
    استیل
  • فشار گاز طبیعی
    ۱۸
  • دمای آب گرم
    ۳۰-۹۰
  • حداکثر فشار آب ورودی
    ۲۰
  • حداقل فشار آب ورودی (فشار راه اندازی)
    ۱۰
  • میزان حرارت (گرمادهی)
    ۶۵۰۰
  • ابعاد
    ۵۰x50x151 سانتی‌متر
  • حجم مخزن
    ۱۱۰
  • قطر دودکش
    ۱۰
  • توان
    ۶۵۰۰ وات
  • وزن بسته‌بندی
    ۷۵ گرم
  • ابعاد بسته‌بندی
    ۵۰x50x151 سانتی‌متر
  • وزن
    ۷۰ گرم
  • تعداد المنت
    یک عدد

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۰ آبگرمکن دیواری جنرال مدل TK-55

آبگرمکن دیواری جنرال مدل TK-55

مشخصات

  • سایر توضیحات
    تامین آب گرم فوری، دائم و فراوان بسیار کم‌فشار دارای کلیه استانداردهای داخلی و استاندارد کیفیت اروپا CE دارای راندمان بالا، بیش از ۸۷% دارای شیر تنظیم دما و مقدار آب خروجی امکان تنظیم شعله به صورت ولومی و پیوسته مجهز به سیستم ایمنی کلید حرارتی روی مبدل و کلاهک تعدیل کنترل هوشمند شعله و بهره گیری از سیستم ماژولار مجهز به فن تخلیه آلاینده ها سیستم ایمنی تخلیه گازهای ناشی از احتراق مجهز به سیستم آیونایز و کنترل هوشمند بدون شمعک و دارای سیستم جرقه زن خودکار آسیب پذیری کم در مقابل سختی آب و رسوب گرفتن مصرف بسیار کم گاز قابلیت کارکرد با گاز شهری و گاز مایع برخوردار از فن آوری روز دنیا
  • فشار گاز طبیعی
    ۵۹۰۰
  • سایز لوله ورودی آب
    ۴/۳ اینچ
  • ابزار مخصوص لوازم برقی
    ترموستات
  • قابلیت‌ها
    قابلیت تنظیم دما
  • جنس بدنه
    گالوانیزه
  • مصرف گاز طبیعی
    ۵۹۰۰
  • ابعاد بسته‌بندی
    ۴۰x40x110 سانتی‌متر
  • حداقل فشار آب ورودی (فشار راه اندازی)
    ۲۰
  • ظرفیت تامین آب گرم
    ۵۰لیتر
  • میزان حرارت (گرمادهی)
    ۴۰۰۰۰
  • حجم مخزن
    ۵۰ لیتر
  • توان
    ۲۰۰۰ وات
  • وزن بسته‌بندی
    ۴۰۰۰۰ گرم
  • سایز لوله خروجی آب
    ۴/۳ اینچ

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۱ آبگرمکن گازی ایران شرق مدل دیواری لاله ظرفیت ۵۰ لیتر

آبگرمکن گازی ایران شرق مدل دیواری لاله ظرفیت 50 لیتر

مشخصات

  • سایر توضیحات
    این مدل آبگرمکن فقط قابلیت نصب بر روی دیوار را دارد .
  • ابعاد بسته‌بندی
    ۱۱۰x38x45 سانتی‌متر
  • وزن بسته‌بندی
    ۵۴۰۰۰ گرم
  • توان
    ۲۲ وات
  • قطر دودکش
    ۱۰
  • حجم مخزن
    ۵۰ لیتر
  • ظرفیت تامین آب گرم
    ۵۰ لیتر
  • جنس بدنه
    فلز
  • قابلیت‌ها
    امکان تنظیم شعله

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۲ آبگرمکن برقی بوتان مدل Noble 50 E

آبگرمکن برقی بوتان مدل Noble 50 E

مشخصات

  • سایر توضیحات
    – درجه حفاظت الکتریکی IPX4D- راندمان بالای ۹۹ درصد- تامین آب گرم مطلوب بدون نوسان دمای آب- محدوده تنظیم دما ۴۰-۷۵ درجه سانتی‌گراد- امکان نصب به صورت دیواری و زمینی (با تهیه کیت نصب، امکان استفاده از این محصول به صورت زمینی فراهم می شود.)- مجهز به لعاب شیشه ای مخزن برای افزایش دوام- مجهز به سامانه ضد یخ- مجهز به سیستم هوشمند آنتی باکتریال- مجهز به سامانه کنترل دمای آب الکترونیکی- مجهز به سامانه کنترل و عیب یابی الکترونیک- دارای سامانه پیشگیری از اختلاط آب سرد و افت دمای آب گرم داخل مخزن- دارای عایق حرارتی مخزن به منظور جلوگیری از اتلاف انرژی با استفاده از فوم فشرده XPE- شیر اطمینان برای جلوگیری از افزایش بیش از حد فشار آب مخزن- شیر یک طرفه برای جلوگبری از تخلیه آب به هنگام قطع آب شبکه آبرسانی- محافظ ترانسفورماتور برد الکترونیکی برای پیشگیری از بالا رفتن نامتعارف جریان برق
  • ابعاد
    ۴۵.۰×۵۵.۷ سانتی‌متر
  • توان
    ۱۵۰۰ وات
  • ظرفیت تامین آب گرم
    ۷۶ لیتر
  • حداکثر فشار آب ورودی
    ۸ بار
  • دمای آب گرم
    درجه حرارت ۴۰-۷۵ درجه سلیوس
  • سایز لوله ورودی آب
    ۱/۲ اینچ
  • سایز لوله خروجی آب
    ۱/۲ اینچ

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۳ آبگرمکن دیواری ایران شرق مدل ۳۰۲۰ کیانا

آبگرمکن دیواری ایران شرق مدل 3020 کیانا

مشخصات

  • ابعاد
    ۸۱×۳۳×۴۷ سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۲ گرم
  • ابعاد بسته‌بندی
    سانتی‌متر
  • وزن بسته‌بندی
    گرم
  • توان
    وات
  • حجم مخزن
    ۳۳
  • جنس بدنه
    استیل
  • سایز لوله ورودی آب
    ۲ سانتی‌متر
  • سایز لوله خروجی آب
    ۱/۲ اینچ

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۴ آبگرمکن برقی مدل ۱۱۲۰R

آبگرمکن برقی مدل 1120R

مشخصات

  • سایر توضیحات
    – امکان استفاده بصورت سیار – همراه با شیر اطمینان- مناسب سرویس حیاط و روشوئی- امکان نصب مستقیم شیر مخلوط روی بدنه- امکان نصب روی تانکر آب – بدون نیاز به فشار و دبی راه انداز – با کابل برق سه رشته مجهز به سیم ارت
  • وزن
    ۳۸۰۰ گرم
  • ابعاد بسته‌بندی
    ۳۸x14x19 سانتی‌متر
  • وزن بسته‌بندی
    ۴۰۰۰ گرم
  • توان
    ۲۰۰۰ وات
  • دمای آب گرم
    ۸۰
  • قابلیت‌ها
    قابلیت تنظیم دما
  • سایز لوله ورودی آب
    ۱/۲ اینچ

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۵ آبگرمکن کاوه مدل ۷۰ دیواری برقی

آبگرمکن کاوه مدل 70 دیواری برقی

مشخصات

  • سایر توضیحات
    آبگرمکن دیواری برقی ۲۰۰۰ وات کاوه کویرظرفیت ۵۰ لیتریجنس مخزن ورق ۲ میلیمتر گالوانیزهالمنت لعرانپوشش رنگ الکترواستاتیکبا نشان استاندارد ملی ایران
  • ابعاد
    ۴۴x 40x 78 سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۴۰۰۰ گرم
  • ابعاد بسته‌بندی
    ۴۵x 41x 79 سانتی‌متر
  • وزن بسته‌بندی
    ۲۴۹۰۰ گرم
  • توان
    ۲۰۰۰ وات
  • میزان حرارت (گرمادهی)
    حداکثر ۹۹ درجه سانتی گراد
  • دمای آب گرم
    حداکثر ۹۹ درجه سانتی گراد
  • جنس بدنه
    گالوانیزه
  • قابلیت‌ها
    قابلیت تنظیم دما

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۶ آبگرمکن دیواری ویلدون مدل Else24 کد ۲۷۰۶۶۸۷

آبگرمکن دیواری ویلدون مدل Else24 کد 2706687

مشخصات

  • سایر توضیحات
    آبگرمکن برقی ویلدون بر روی دیوار و بر روی شیر و دوش فابلیت نصب دارد. این محصول قابلیت حمل آسان را دارد. این محصول به راحتی نصب میشود. این محصول برقی است. و بسیار راحت کار میکند و برای شما درسخترین شرایط آب گرم درست میکند.این محصول به راحتی بر روی دوش و شیر آب وصل میشود. و حتی قابلیت استفاده دیواری را هم دارد آب این محصول را نباید در زمان روشن بودن قطع کرد وگرنه دستگاه به مشکل میخورد.
  • ابعاد
    ۹×۱۴×۲۱ سانتی‌متر
  • وزن
    ۰.۶۵۰ گرم
  • ابعاد بسته‌بندی
    ۱۲×۱۵×۲۱ سانتی‌متر
  • وزن بسته‌بندی
    ۰.۸۹۰ گرم
  • توان
    ۵۵۰۰ وات
  • حجم مخزن
    ۰.۵
  • حداقل فشار آب ورودی (فشار راه اندازی)
    ۰.۱۵
  • حداکثر فشار آب ورودی
    ۶
  • جنس بدنه
    پلاستیک
  • سایز لوله ورودی آب
    ۴/۳ اینچ
  • سایز لوله خروجی آب
    ۴/۳ اینچ

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۷ آبگرمکن برقی بوتان مدل Noble 90 E

آبگرمکن برقی بوتان مدل Noble 90 E

مشخصات

  • سایر توضیحات
    – درجه حفاظت الکتریکی IPX4D- راندمان بالای ۹۹ درصد- تامین آب گرم مطلوب بدون نوسان دمای آب- محدوده تنظیم دما ۴۰-۷۵ درجه سانتی‌گراد- امکان نصب به صورت دیواری و زمینی (با تهیه کیت نصب، امکان استفاده از این محصول به صورت زمینی فراهم می شود.)- مجهز به لعاب شیشه ای مخزن برای افزایش دوام- مجهز به سامانه ضد یخ- مجهز به سیستم هوشمند آنتی باکتریال- مجهز به سامانه کنترل دمای آب الکترونیکی- مجهز به سامانه کنترل و عیب یابی الکترونیک- دارای سامانه پیشگیری از اختلاط آب سرد و افت دمای آب گرم داخل مخزن- دارای عایق حرارتی مخزن به منظور جلوگیری از اتلاف انرژی با استفاده از فوم فشرده XPE- شیر اطمینان برای جلوگیری از افزایش بیش از حد فشار آب مخزن- شیر یک طرفه برای جلوگبری از تخلیه آب به هنگام قطع آب شبکه آبرسانی- محافظ ترانسفورماتور برد الکترونیکی برای پیشگیری از بالا رفتن نامتعارف جریان برق- حجم آب گیری ۹۰ لیتر
  • ابعاد
    ۴۵.۰×۸۵.۷ سانتی‌متر
  • توان
    ۲۰۰۰ وات
  • ظرفیت تامین آب گرم
    ۱۶۰ لیتر
  • حداکثر فشار آب ورودی
    ۸ بار
  • دمای آب گرم
    درجه حرارت ۴۰-۷۵ درجه سلیوس
  • سایز لوله ورودی آب
    ۱/۲ اینچ
  • سایز لوله خروجی آب
    ۱/۲ اینچ

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۸ آبگرمکن برقی جنود مدل sj30

آبگرمکن برقی جنود مدل sj30

مشخصات

  • ابعاد بسته‌بندی
    ۳۰x20x12 سانتی‌متر
  • وزن بسته‌بندی
    ۱۲۰۰ گرم
  • توان
    ۳۰۰۰ وات
  • حجم مخزن
    ۰.۲
  • جنس بدنه
    استیل

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۹ آبگرمکن گازی جنرال مدل ایستاده ۱۶۰ لیتری

آبگرمکن گازی جنرال مدل ایستاده 160 لیتری

مشخصات

  • ابعاد
    ۵۷x57x190 سانتی‌متر
  • وزن
    ۷۵۰۰۰ گرم
  • ابعاد بسته‌بندی
    ۵۵x55x188 سانتی‌متر
  • وزن بسته‌بندی
    ۷۵۰۰۰ گرم
  • توان
    ۶۰۰۰ وات
  • جنس بدنه
    فلز
  • قابلیت‌ها
    تنظیم دما
  • ابزار مخصوص لوازم برقی
    ترموستات
  • سایز لوله ورودی آب
    ۱/۲ اینچ

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۰ آبگرمکن گازی جنرال مدل ایستاده ۱۳۰ لیتری

آبگرمکن گازی جنرال مدل ایستاده 130 لیتری

مشخصات

  • ابعاد
    ۴۷x47x152 سانتی‌متر
  • وزن
    ۵۰۰۰۰ گرم
  • ابعاد بسته‌بندی
    ۴۵x45x150 سانتی‌متر
  • وزن بسته‌بندی
    ۵۰۰۰۰ گرم
  • توان
    ۶۰۰۰ وات
  • جنس بدنه
    فلز
  • قابلیت‌ها
    تنظیم دما
  • ابزار مخصوص لوازم برقی
    ترموستات
  • سایز لوله ورودی آب
    ۱/۲ اینچ
  • سایز لوله خروجی آب
    ۱/۲ اینچ

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۱ آبگرمکن برقی آزمون کار مدل Ewqh

آبگرمکن برقی آزمون کار مدل Ewqh

مشخصات

  • سایر توضیحات
    – آبگرمکن برقی تمام اتوماتیک دیواری- دارای ترموستات فرانسوی – جلوگیری از ورود اتصالات برقی در داخل آب – رنگ پودری الکترواستاتیک- مخزن گالوانیزه- جریان ورودی: ۲۲۰ ولت
  • ابعاد
    قطر ۱۶ و ارتفاع ۴۲ سانتی‌متر
  • توان
    ۱۷۰۰ وات

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۲ آبگرمکن برقی سیار مدل آراتا ۲۰۲۲

آبگرمکن برقی سیار مدل آراتا 2022

مشخصات

  • ابعاد بسته‌بندی
    ۶۰x16x6 سانتی‌متر
  • وزن بسته‌بندی
    ۱۰۰۰ گرم
  • توان
    ۲۰۰۰ وات

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۳ آبگرمکن برقی مدل جنرال ۲۰ لیتری

آبگرمکن برقی مدل جنرال 20 لیتری

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۵x25x70 سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۰۰۰۰ گرم
  • ابعاد بسته‌بندی
    ۲۵x25x70 سانتی‌متر
  • وزن بسته‌بندی
    ۲۰۰۰۰ گرم
  • توان
    ۲۰۰۰ وات
  • حجم مخزن
    ۳۰
  • جنس بدنه
    آهن
  • قابلیت‌ها
    تنظیم دما
  • ابزار مخصوص لوازم برقی
    ترموستات
  • سایز لوله ورودی آب
    ۱/۲ اینچ
  • سایز لوله خروجی آب
    ۱/۲ اینچ

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۴ آبگرمکن گازی آزمایش مدل َ AZ70G گالوانیزه

آبگرمکن گازی آزمایش مدل َ AZ70G گالوانیزه

مشخصات

  • سایر توضیحات
    ظرفیت مخزن : ۲۱۰ لیتر ورق مخزن : گالوانیزه ۴ میلی لیتریرنگ رویه : سفید پودری الکترواستاتیکنوع سوخت : گاز شهری | گاز مایعفشار گاز ورودی : ۱۷۸ ستون آبارتفاع با کلاهک : ۱۷۸cmمصرف پایین انرژی گاز
  • ابعاد
    ۱۹۰x55x55 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۱۰۰۰۰ گرم
  • ابعاد بسته‌بندی
    ۱۹۰x55x55 سانتی‌متر
  • وزن بسته‌بندی
    ۱۱۰۰۰۰ گرم
  • توان
    ۵۷۰۰-۸۵۰۰ وات
  • حجم مخزن
    ۲۱۰لیتر
  • جنس بدنه
    گالوانیزه

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۵ آبگرمکن برقی بوتان مدل Noble 90 E

آبگرمکن برقی بوتان مدل Noble 90 E

مشخصات

  • سایر توضیحات
    – درجه حفاظت الکتریکی IPX4D- راندمان بالای ۹۹ درصد- تامین آب گرم مطلوب بدون نوسان دمای آب- محدوده تنظیم دما ۴۰-۷۵ درجه سانتی‌گراد- امکان نصب به صورت دیواری و زمینی (با تهیه کیت نصب، امکان استفاده از این محصول به صورت زمینی فراهم می شود.)- مجهز به لعاب شیشه ای مخزن برای افزایش دوام- مجهز به سامانه ضد یخ- مجهز به سیستم هوشمند آنتی باکتریال- مجهز به سامانه کنترل دمای آب الکترونیکی- مجهز به سامانه کنترل و عیب یابی الکترونیک- دارای سامانه پیشگیری از اختلاط آب سرد و افت دمای آب گرم داخل مخزن- دارای عایق حرارتی مخزن به منظور جلوگیری از اتلاف انرژی با استفاده از فوم فشرده XPE- شیر اطمینان برای جلوگیری از افزایش بیش از حد فشار آب مخزن- شیر یک طرفه برای جلوگبری از تخلیه آب به هنگام قطع آب شبکه آبرسانی- محافظ ترانسفورماتور برد الکترونیکی برای پیشگیری از بالا رفتن نامتعارف جریان برق- حجم آب گیری ۹۰ لیتر
  • ابعاد
    ۴۵.۰×۸۵.۷ سانتی‌متر
  • توان
    ۲۰۰۰ وات
  • ظرفیت تامین آب گرم
    ۱۶۰ لیتر
  • حداکثر فشار آب ورودی
    ۸ بار
  • دمای آب گرم
    درجه حرارت ۴۰-۷۵ درجه سلیوس
  • سایز لوله ورودی آب
    ۱/۲ اینچ
  • سایز لوله خروجی آب
    ۱/۲ اینچ

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۶ آبگرمکن گازی بوتان مدل B4218i Turbo

آبگرمکن گازی بوتان مدل B4218i Turbo

مشخصات

  • ابعاد
    ۶۵x36x24 سانتی‌متر
  • حداکثر فشار آب ورودی
    ۱۰
  • قابلیت‌ها
    امکان تنظیم دبی آب (شیر تنظیم دما)
  • جنس بدنه
    استیل
  • فشار گاز مایع
    ۲۹
  • فشار گاز طبیعی
    ۲۰
  • مصرف گاز مایع
    ۲.۲
  • مصرف گاز طبیعی
    ۲.۹
  • اختلاف دمای آب ورودی و خروجی
    ۲۵ – ۵۰
  • حداقل مقدار آب ورودی (دبی راه انداز)
    ۲.۵
  • وزن
    ۱۲.۵ گرم
  • حداقل فشار آب ورودی (فشار راه اندازی)
    ۰.۱
  • ظرفیت تامین آب گرم
    ۱۳.۹ – ۶.۹
  • ظرفیت حرارتی
    ۲۲.۳۰۰ – ۲۴.۵۰۰
  • حجم مخزن
    ۵.۵
  • قطر دودکش
    ۱۵
  • وزن بسته‌بندی
    ۱۴.۵ گرم
  • ابعاد بسته‌بندی
    ۶۶x37x25 سانتی‌متر
  • ابزار مخصوص لوازم برقی
    ولوم ترموستات

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۷ آبگرمکن برقی آزمون کار مدل Ev200

آبگرمکن برقی آزمون کار مدل Ev200

مشخصات

  • سایر توضیحات
    – آبگرمکن برقی تمام اتوماتیک ایستاده – دارای ترموستات فرانسوی – جلوگیری از ورود اتصالات برقی در داخل آب – رنگ پودری الکترواستاتیک- مخزن گالوانیزه
  • ابعاد
    قطر ۵۱ و ارتفاع ۱۲۹ سانتی‌متر
  • توان
    ۲۵۰۰ وات
  • ابزار مخصوص لوازم برقی
    ولوم ترموستات

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۸ آبگرمکن گازسوز برفاب مدل ۶۰-۱۰

آبگرمکن گازسوز برفاب مدل 60-10

مشخصات

  • سایر توضیحات
    آبگرمکن های فوق دارای شیر اطمینان و شیر یکطرفه می باشند.- همچنین وجود رگلاتور ترموستاتیک قابل تنظیم، باعث صرفه جویی در مصرف گاز و انرژی شده و طول عمر آبگرمکن گازی برفاب را بالا می برد.- حداکثر فشار کار مخزن ۲۱ بار و حداکثر فشار کار لوله آب ورودی ۱۰ بار می باشد.- شیر کنترل این آبگرمکن ها مجهز به سیستم قطع کننده خودکار است. این سیستم در زمان نشت و یا افت فشار گاز عمل می کند.- وجود کلاهک تعدیل به دستگاه باعث می شود تعادل مکش در دودکش برقرار شود.- از مزایای شیر کنترل و ترموکوپل آبگرمکن های گازی برفاب این است که اگر درجه حرارت به ۹۰ درجه سانتیگراد برسد، یا شمعک خاموش شود، جریان گاز به طور خودکار بسته می شود و از نشت گاز جلوگیری می کند.- سطح داخلی و خارجی این محصولات برای جلوگیری از خوردگی و پوسیدگی لعاب کاری شده است
  • ظرفیت تامین آب گرم
    ۱۶۵
  • ابزار مخصوص لوازم برقی
    ولوم ترموستات
  • جنس بدنه
    استیل
  • فشار گاز طبیعی
    ۱۸
  • دمای آب گرم
    ۳۰-۹۰
  • حداکثر فشار آب ورودی
    ۲۰
  • حداقل فشار آب ورودی (فشار راه اندازی)
    ۱۰
  • میزان حرارت (گرمادهی)
    ۸۰۰۰
  • ابعاد
    ۶۶x66x183 سانتی‌متر
  • حجم مخزن
    ۱۹۰
  • قطر دودکش
    ۱۰
  • توان
    ۸۰۰۰ وات
  • وزن بسته‌بندی
    ۱۰۰ گرم
  • ابعاد بسته‌بندی
    ۶۶x66x183 سانتی‌متر
  • وزن
    ۹۴ گرم
  • تعداد المنت
    یک عدد

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۹ آبگرمکن برقی جنرال مدل ER15

آبگرمکن برقی جنرال مدل ER15

مشخصات

  • ابعاد بسته‌بندی
    ۲۵×۲۵×۴۱ سانتی‌متر
  • وزن بسته‌بندی
    ۱۶۰۰۰ گرم
  • توان
    ۲۰۰۰ وات
  • جنس بدنه
    آهن
  • قابلیت‌ها
    قابلیت تنظیم دما
  • ابزار مخصوص لوازم برقی
    ترموستات
  • تعداد المنت
    یک عدد
  • سایز لوله ورودی آب
    ۱/۲ اینچ
  • سایز لوله خروجی آب
    ۱/۲ اینچ

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳۰ آبگرمکن برقی جنرال مدل ۱۲۰ ایستاده

آبگرمکن برقی جنرال مدل 120 ایستاده

مشخصات

  • ابعاد
    ۶۷×۶۷×۱۲۰ سانتی‌متر
  • وزن
    ۴۰۰۰۰ گرم
  • ابعاد بسته‌بندی
    ۶۷×۶۷×۱۲۰ سانتی‌متر
  • وزن بسته‌بندی
    ۴۰۰۰۰ گرم
  • توان
    ۲۰۰۰ وات
  • حجم مخزن
    ۱۲۰
  • قابلیت‌ها
    تنظیم دما
  • ابزار مخصوص لوازم برقی
    ترموستات
  • تعداد المنت
    یک عدد
  • سایز لوله ورودی آب
    ۱/۲ اینچ
  • سایز لوله خروجی آب
    ۱/۲ اینچ

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳۱ آبگرمکن برقی خروشان اصفهان مدل IBP15-3

آبگرمکن برقی خروشان اصفهان مدل IBP15-3

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۶x26x51 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۰۰۰۰ گرم
  • ابعاد بسته‌بندی
    ۳۲x32x53 سانتی‌متر
  • وزن بسته‌بندی
    ۱۰۵۰۰ گرم
  • توان
    ۲۰۰۰ وات
  • حجم مخزن
    ۱۵ لیتر
  • دمای آب گرم
    ۸۰
  • جنس بدنه
    گالوانیزه
  • نوع
    دیواری
  • قابلیت‌ها
    قابلیت تنظیم دما
  • ابزار مخصوص لوازم برقی
    توموستات ایمنی
  • تعداد المنت
    یک عدد
  • سایز لوله ورودی آب
    ۱/۲ اینچ
  • سایز لوله خروجی آب
    ۱/۲ اینچ

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳۲ آبگرمکن برقی خروشان اصفهان مدل IBP20-1

آبگرمکن برقی خروشان اصفهان مدل IBP20-1

مشخصات

  • سایر توضیحات
    ورق مخزن از جنس ضخیم گالوانیزه ضدزنگرنگ بدنه سفید پودری الکترواستاتیکدارای محل نصب شیر اطمینان در بالای محصول
  • ابعاد
    ۲۶x26x63 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۲۳۰۰ گرم
  • ابعاد بسته‌بندی
    ۳۲x32x65 سانتی‌متر
  • وزن بسته‌بندی
    ۱۲۵۰۰ گرم
  • توان
    ۲۰۰۰ وات
  • حجم مخزن
    ۲۰ لیتر
  • دمای آب گرم
    ۸۰
  • جنس بدنه
    فولاد ضدزنگ
  • نوع
    برقی
  • قابلیت‌ها
    قابلیت تنظیم دما
  • ابزار مخصوص لوازم برقی
    ولوم ترموستات
  • تعداد المنت
    یک عدد
  • سایز لوله ورودی آب
    ۱/۲ اینچ
  • سایز لوله خروجی آب
    ۱/۲ اینچ

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳۳ آبگرمکن دیواری ایران شرق مدل ۳۰۲۰

آبگرمکن دیواری ایران شرق مدل 3020

مشخصات

  • سایر توضیحات
    شمعک دائمقطع هوشمند گازشیر اطمینانتوان خروجی ۱۶لیتر حداقل مقدار آب ورودی (۲ لیتر در دقیقه)قابلیت کارکرد با فشار کم آبکنترل هوشمند شعله متناسب با فشار آب خروجی
  • ابعاد
    ۴۷x33x81 سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۲ گرم
  • حجم مخزن
    ۳۳
  • ظرفیت حرارتی
    ۱۸۰۰۰
  • ظرفیت تامین آب گرم
    ۱۶
  • حداقل فشار آب ورودی (فشار راه اندازی)
    ۰.۲
  • حداقل مقدار آب ورودی (دبی راه انداز)
    ۲
  • جنس بدنه
    استیل
  • قابلیت‌ها
    امکان تنظیم دبی آب (شیر تنظیم دما)
  • ابزار مخصوص لوازم برقی
    ولوم ترموستات

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳۴ آبگرمکن گازی جی اچ ام مدل G2116

آبگرمکن گازی جی اچ ام مدل G2116

مشخصات

  • سایر توضیحات
    شیر اطمینان: ۲ حالته ۱۳ بارضخامت ورق مسی: ۰/۴ میلیمترضخامت ورق مصرفی مخزن / بدنه: ۰/۷ میلیمترضخامت ورق مبدل: ۲/۵ میلیمترتوان مصرفی : ۲۰۰۰واتترموستات: داردقطع کن اضطراری: دارد
  • ابعاد
    ۷۰x42x25 سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۴۰۰۰ گرم
  • ابعاد بسته‌بندی
    ۷۱x43x26 سانتی‌متر
  • وزن بسته‌بندی
    ۲۵۰۰۰ گرم
  • توان
    ۲۰۰۰ وات
  • دمای آب گرم
    حداکثر ۸۰ درجه سانتی گراد
  • مصرف گاز طبیعی
    ندارد
  • فشار گاز طبیعی
    ۲۰ میلی بار
  • جنس بدنه
    فولاد
  • نوع
    دیواری
  • تعداد المنت
    یک عدد
  • سایز لوله ورودی آب
    ۱/۲ اینچ
  • سایز لوله خروجی آب
    ۱/۲ اینچ

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳۵ آبگرمکن کاوه مدل ۵۰ دیواری برقی

آبگرمکن کاوه مدل 50 دیواری برقی

مشخصات

  • سایر توضیحات
    آبگرمکن دیواری برقی ۱۵۰۰ وات کاوه کویرظرفیت ۳۵ لیتریجنس مخزن ورق ۲ میلیمتر گالوانیزهالمنت لعرانپوشش رنگ الکترواستاتیکبا نشان استاندارد ملی ایران
  • ابعاد
    ۴۴x 40x 67 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۷۰۰۰ گرم
  • ابعاد بسته‌بندی
    ۴۴x 40x 67 سانتی‌متر
  • وزن بسته‌بندی
    ۱۷۰۰۰ گرم
  • توان
    ۱۵۰۰ وات
  • میزان حرارت (گرمادهی)
    حداکثر ۹۹ درجه سانتی گراد
  • دمای آب گرم
    حداکثر ۹۹ درجه سانتی گراد
  • قابلیت‌ها
    قابلیت تنظیم دما

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳۶ آبگرمکن برقی مدل ۱۱۲۰

آبگرمکن برقی مدل 1120

مشخصات

  • سایر توضیحات
    – امکان استفاده بصورت سیار- امکان نصب مستقیم شیر مخلوط روی بدن- امکان نصب روی تانکر آب- بدون نیاز به فشار و دبی راه انداز- با کابل سه رشته و سیم ارت
  • دمای آب گرم
    ۶۰
  • تعداد المنت
    یک عدد
  • اختلاف دمای آب ورودی و خروجی
    ۵۰
  • ابعاد
    ۳۷x13x15 سانتی‌متر
  • حداکثر فشار آب ورودی
    ۱۰
  • میزان حرارت (گرمادهی)
    ۶۰
  • حجم مخزن
    ۳
  • توان
    ۲۰۰۰ وات
  • وزن بسته‌بندی
    ۳.۸ گرم
  • ابعاد بسته‌بندی
    ۳۸x14x16 سانتی‌متر
  • وزن
    ۳.۷ گرم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳۷ آبگرمکن گازی آزمایش مدل AZ35

آبگرمکن گازی آزمایش مدل AZ35

مشخصات

  • سایر توضیحات
    نوع سوخت گاز شهری -گاز مایعفشار آزمایش شده روی مخزن ۲۱ اتمسفرجنس رنگ رویه سفید پودری الکترواستاتیکضخامت ورق مخزن گالوانیزه ۳ میلی مترنازل گاز مایع ۱/۵ mm و گاز شهری ۲/۵ mmفشار گاز ورودی ۱۷۸ ستون آبوزن مخزن ۲۸ کیلوگرمبیشینه و کمینه قدرت حرارتی ۵۷۰۰ تا ۸۵۰۰ کیلو کالری بر ساعتقطر مخزن ۳۸ سانتی مترارتفاع با کلاهک ۱۲۸ سانتی متر
  • ابعاد بسته‌بندی
    ۴۸x48x138 سانتی‌متر
  • وزن بسته‌بندی
    ۲۸۰۰۰ گرم
  • توان
    ۱۰۰۰ وات
  • حجم مخزن
    ۱۰۵ لیتر
  • جنس بدنه
    گالوانیزه
  • سایز لوله ورودی آب
    ۳/۴ اینچ
  • سایز لوله خروجی آب
    ۳/۴ اینچ

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳۸ آبگرمکن برقی خروشان اصفهان مدل IBP20-3

آبگرمکن برقی خروشان اصفهان مدل IBP20-3

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۶x26x63 سانتی‌متر سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۲۳۰۰ گرم
  • ابعاد بسته‌بندی
    ۳۲x32x65 سانتی‌متر
  • وزن بسته‌بندی
    ۱۲۳۰۰ گرم
  • توان
    ۲۰۰۰ وات
  • حجم مخزن
    ۲۰ لیتر
  • ظرفیت تامین آب گرم
    ۲۰ لیتر
  • دمای آب گرم
    ۸۰ درجه سانتیگراد
  • جنس بدنه
    گالوانیزه
  • نوع
    مخزنی
  • قابلیت‌ها
    قابلیت تنظیم دما
  • ابزار مخصوص لوازم برقی
    توموستات ایمنی
  • تعداد المنت
    یک عدد
  • سایز لوله ورودی آب
    ۱/۲ اینچ
  • سایز لوله خروجی آب
    ۱/۲ اینچ

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

امیدواریم این مطلب اطلاعات کافی را برای خرید آبگرمکن در اختیار شما قرار دهد. سوالات خود را می توانید از طریق فرم ارسال دیدگاه ها با ما در میان ‌بگذارید.

در ادامه بیشتر بخوانید: راهنمای خرید قهوه ساز برقی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا