لوازم جانبی خودرو

آفتابگیر شیشه خودرو، راهنمای خرید آفتابگیر رولی شیشه جلو عقب و بغل خودرو

نکات مهم و کاربردی که هنگام خرید آفتابگیر شیشه خودرو باید به آن‌ها توجه داشته باشید.

هنگامی که روزهای گرم تابستان شروع می‌شود، محافظت از فضای داخلی خودرو در برابر اشعه‌های مضر UV و خنک و راحت نگه داشتن آن به اولویت بیشتری تبدیل می‌شود. یکی از ساده ترین و موثرترین راه‌ها استفاده از آفتابگیر شیشه خودرو می‌باشد. نصب آفتابگیر بسیار ساده است، اما با توجه به برندهای مختلف و متنوع، نصب بر اساس آفتابگیری که خریداری می‌کنید متفاوت است. خوشبختانه، وب سایت کیمیک اینجاست تا بسته به سبکی که انتخاب کرده‌اید، برخی از دستورالعمل‌های آسان برای نصب آفتاب‌گیر شیشه‌ خودرو را به شما آموزش دهد.

مهم است که برای محافظت در برابر نور خورشید آفتابگیر شیشه خودرو را برای خود و همچنین وسیله نقلیه خود در نظر بگیرید. قرار گرفتن در معرض گرما و اشعه ماوراء بنفش خورشید می‌تواند باعث آسیب دیدن خودروی شما شود. استفاده از آفتابگیر شیشه خودرو راه حلی برای کاهش گرما و محافظت در برابر اشعه ماوراء بنفش، خورشید است. این راهنما کمک می‌کند تا بفهمید آفتابگیر شیشه خودرو چیست و فهرستی از برخی از سایبان‌هایی که توصیه می‌کنیم، و همچنین عواملی را که باید قبل از خرید در نظر بگیرید، را به شما ارائه ‌کنیم.

اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که قصد خرید آفتابگیر شیشه خودرو را دارید، اما با توجه به تنوع زیاد محصولات و قیمت‌ها با خرید این وسیله ارزشمند به مشکل برخورده‌اید، اصلا نگران نباشید. ما در این مقاله شما را با انواع آفتابگیر شیشه خودرو آشنا کرده و به شما یک سری نکات مهم را که هنگام خرید آفتابگیر شیشه خودرو باید به آن‌ها توجه داشته باشید را به شما آموزش می‌دهیم.

آفتابگیر شیشه خودرو چیست و چه کاربردی دارد؟

آفتابگیرها هنگام رانندگی از شما در برابر تابش نور خورشید محافظت می‌کنند یا در هنگام پارک از فرمان و داشبورد در برابر گرما و نور محافظت می کنند. انواع مختلفی در بازار وجود دارد، اگر آفتاب‌گیرهای تولید شده توسط خودروساز فرسوده یا آسیب دیده باشند، می‌توانید برای خودروی خود آفتاب‌گیر جایگزین خریداری کنید. شما همچنین می توانید آفتابگیرهای پس از فروش را پیدا کنید که به داخل پنجره‌ها متصل می‌شوند. اینها در دو نوع موجود هستند. می‌توانید آفتابگیرهای ثابت و آفتابگیرهای کشویی را انتخاب کنید. خرید آفتابگیر باکیفیت در هنگام رانندگی از مسافران شما در برابر نور شدید خورشید محافظت می‌کند. اطمینان حاصل کنید که یک محصول با کیفیت خوب را خریداری می‌کنید که بتواند در برابر اشعه ماوراء بنفش مقاومت کند.

حتما بخوانید: راهنمای خرید چادر خودرو

مزایای استفاده از آفتابگیر شیشه خودرو:

به طور خلاصه، آفتابگیر خودرو از گرم شدن بیش از حد داخل خودرو در طول تابستان جلوگیری می‌کند. آن‌ها همچنین به کاهش مدت زمان خنک شدن وسیله نقلیه شما از طریق تهویه مطبوع کمک می کنند و همچنین از داشبورد، صندلی‌های چرمی، لوازم الکترونیکی و سایر اشیاء قیمتی شما در برابر آسیب ناشی از دمای شدید محافظت می‌کنند.

از آنجایی که آفتابگیرها می‌توانند دمای داخل خودرو را تا ۳۰ درجه یا بیشتر کاهش دهند، اکثر مردم دریافتند که استفاده از آن یکی از موثرترین روش‌ها برای خنک نگه داشتن وسیله نقلیه شما در تابستان است. اگر می‌خواهید در مورد مزایایی که یک آفتابگیر ارائه می‌کند بیشتر بدانید، برای کسب اطلاعات بیشتر به خواندن ادامه دهید.

کاهش دمای داخلی:

  • هنگامی که بدون محافظت در برابر نور خورشید بنشینید، دمای داخلی خودروی شما می‌تواند در کوتاه ترین زمان افزایش یابد. در کمتر از یک ساعت، در یک روز آفتابی، دمای ماشین شما می‌تواند ۳۰ درجه یا بیشتر افزایش یابد. تصور کنید در طول یک روز کاری ۸ ساعته چقدر بالاتر می‌رود. بیرون آمدن با ماشین داغ هرگز یک تجربه سرگرم کننده نیست. و اگر مجبور شدید ماشین خود را در مکانی پارک کنید که سایه ندارد، تقریباً در معرض نور خورشید هستید.
  • با این حال، اگر یک آفتابگیر در شیشه جلوی خود نگه دارید، گرمای کلی که وسیله نقلیه شما می‌گیرد به طور چشمگیری کاهش می‌یابد. همانطور که قبلا ذکر شد، آفتابگیرها می‌توانند دمای داخل وسیله نقلیه شما را تا ۳۰ درجه یا بیشتر کاهش دهند. این بدیهی است که بسته به دما و عملکرد آفتابگیر خاص شما متفاوت است. آفتابگیرها با انعکاس یا جذب نوری که از طریق شیشه جلو از خورشید به وسیله نقلیه شما وارد می‌شود، کار می‌کنند. با انعکاس یا جذب این پرتوهای نور قبل از اینکه فرصتی برای گیر افتادن در داخل وسیله نقلیه شما داشته باشند، خودروی شما بسیار خنک‌تر باقی می‌ماند.

زمان خنک شدن را کاهش دهید:

  • خنک کردن فضای داخلی ۹۰ درجه نسبت به ۱۵۰ درجه برای سیستم تهویه مطبوع شما بسیار آسان تر است. با نگه داشتن یک آفتابگیر در شیشه جلو، میزان گرمایی که می‌تواند در خودروی شما ایجاد شود را به طور موثر کاهش می‌دهید، بنابراین زمان کلی خنک شدن خودرو را کاهش می‌دهید.
  • برخی از افراد به محض سوار شدن به ماشین سعی می‌کنند این زمان را با پایین کشیدن شیشه‌های خود به سمت پایین کاهش دهند. در حالی که این امر به خروج گرمای محبوس شده کمک می‌کند، همیشه بهتر است تا حد امکان از ایجاد گرما جلوگیری شود. با انجام این کار، وسیله نقلیه شما نه تنها از طریق سیستم تهویه مطبوع سریع‌تر خنک می‌شود، بلکه احتمال آسیب دیدن هر یک از اجزای داخلی مانند داشبورد، صندلی‌های چرمی یا لوازم الکترونیکی شما کمتر است.

محافظت از فضای داخلی شما:

  • وقتی نور خورشید از شیشه جلوی وسیله نقلیه شما عبور می‌کند، اغلب داشبورد است که بدترین حمله را تحمل می‌کند. در گرمای شدید، داشبورد به راحتی می‌تواند به دمای نزدیک به ۲۰۰ درجه برسد. این کار نه تنها باعث می‌شود که آن‌ها برای لمس بیش از حد داغ شوند، بلکه گرما در سایر قسمت‌های وسیله نقلیه شما نیز ساطع می‌شود و فضای داخلی شما را به‌طور غیرقابل تحملی گرم می‌کند.
  • در کنار این گرما، اگر برای مدت طولانی در معرض قرار بگیرند، معمولاً به داشبورد و صندلی‌های چرمی شما آسیب وارد می‌شود. از آنجایی که داشبورد و صندلی‌های چرمی شما گرمای زیادی را که به وسیله نقلیه شما راه می‌یابد جذب می‌کنند، در طول زمان مستعد خشک شدن و ترک خوردن هستند. از آنجایی که چرم یک ماده خام است که معمولاً از پوست حیوانات ساخته می‌شود، همچنین می‌تواند به دلیل گرمای بیش از حد خشک شود، ترک بخورد و رنگ خود را از دست بدهد. بهترین راه برای اطمینان از اینکه نیازی به تعمیر داشبورد یا صندلی‌های خود نخواهید داشت، جلوگیری از در معرض دید قرار گرفتن آن‌ها در وهله اول است.

محافظت از وسایل الکترونیکی شما:

  • اکثر دستگاه‌های الکترونیکی بین ۷۰ تا ۸۰ درجه بهترین عملکرد را دارند. هر چیزی بیش از این باشد و ممکن است شروع به گرم شدن بیش از حد کنند. در معرض حرارت بیش از حد هستند و ممکن است آسیب ببینند و نیاز به تعمیر داشته باشند. نگهداری وسایل الکترونیکی خود در یک ماشین داغ می‌تواند خطرناک باشد و توصیه نمی‌شود. با این حال، برخی مواقع وجود دارد که این امکان پذیر نیست.
  • به عنوان مثال، برخی از کارفرمایان که به کارمندان اجازه نمی‌دهند تلفن همراه را به داخل محل کار بیاورند، می‌تواند برخی از افراد را بدون انتخاب رها کند. بهترین راه برای ایمن نگه داشتن وسایل الکترونیکی خود در این شرایط، انجام اقداماتی برای خنک نگه داشتن خودرو تا حد امکان است، که دقیقا همان کاری است که یک آفتابگیر انجام می‌دهد. این بدان معنا نیست که فضای داخلی خودرو شما از دمای مطلوب برای دستگاه شما تجاوز نمی‌کند، اما باید آن را به اندازه کافی خنک نگه دارد تا از هر گونه آسیبی جلوگیری شود.

راهنمای خرید آفتابگیر شیشه خودرو:

در طول ماه‌های گرم تابستان، اشعه‌های مضر UV آفتاب سوزان می‌توانند به راحتی کابین راننده شما را تخریب کرده و وسایل داخلی شما را محو کنند. برعکس، وقتی دما در زمستان سرد یا کاهش می یابد، بسیاری از صبح‌ها را می‌توان به از بین بردن یخ زدگی روی شیشه جلوی خود سپری کنید. وب سایت کیمیک همه چیزهایی را دارد که برای مبارزه با این دو شرایط شدید آب و هوایی نیاز دارید.

سایبان‌های آفتابگیر شیشه‌ی جلو که به آن‌ها آفتاب‌گیر خودرو نیز می‌گویند، از گرمای شدید و اشعه‌های فرابنفش خورشید جلوگیری می‌کنند تا فضای داخلی شما را خراب نکند و در عین حال کابین شما را خنک نگه دارد. از سوی دیگر، سایه‌های برفی شیشه‌ی جلو از تجمع یخبندان جلوگیری می‌کنند و اطمینان می‌دهند که هرگز مجبور نیستید صبح دیگری را با خراشیدن یخ شروع کنید.

در این راهنمای خرید ما نکات مفیدی در مورد انتخاب بهترین لوازم جانبی شیشه جلو برای وسیله نقلیه شما، دستورالعمل‌هایی در مورد نحوه نصب شیشه جلوی خودرو جدید و هزاران بررسی آفتابگیر شیشه جلو از مشتریان راضی ارائه می‌کنیم.

آموزش نصب آفتابگیر شیشه خودرو:

روش نصب آفتابگیر تاشو:

  1. ابتدا به سادگی سایه‌بان آفتاب را در ماشین خود باز کنید. به ما اعتماد کنید، بسیار ساده تر از تلاش برای باز کردن آن در خارج از وسیله نقلیه و سپس آوردن آن به داخل است.
  2. در مرحله بعد، لبه پایین آفتابگیر خود را روی دورترین لبه داشبورد، جایی که با شیشه جلو برخورد می‌کند، بلغزانید. در حین انجام این کار، مطمئن شوید که سایه خورشید تا حد امکان به شیشه جلو نزدیک باشد.
  3. سوم، لبه بالایی سایه را به لبه بالایی شیشه جلو فشار دهید. سایه بان شما باید دارای یک بریدگی کوچک در قسمت بالایی باشد که به آن اجازه می دهد در اطراف آینه و در مقابل شیشه جلو شما قرار بگیرد.
  4. در آخر، آفتاب گیر خود را باز کنید تا سایه را محکم روی شیشه جلوی خود نگه دارید.
  5. برای بستن آن، لبه بالایی سایه بان را به سمت خود و اطراف آینه دید عقب بکشید. آفتابگیر را به هم تا کنید تا در هنگام بسته شدن پانل‌های آن در یک راستا قرار گیرند.

نکته: مواد بسیار بازتابنده ممکن است پس از نشستن در آفتاب داغ شوند، بنابراین از لمس مستقیم آن خودداری کنید.

روش نصب آفتابگیر رول آپ:

  1. آفتابگیر خود را باز کنید.
  2. سایه بان خود را روی شیشه جلو قرار دهید و آفتاب گیر خود را به سمت پایین حرکت دهید تا آفتابگیر را محکم روی شیشه نگه دارید. برخی از آفتابگیرها دارای مکنده‌های کوچکی هستند که باید محکم روی شیشه فشار داده شوند.
  3. برای بستن ساده، آفتاب گیر خود را بالا بغلتانید و از تسمه های Velcro داخلی مناسب برای نگه داشتن آسان استفاده کنید.

روش نصب آفتابگیر آکاردئون:

  1. در صندلی مسافر نشسته‌اید، دو براکت نصب را به دکمه‌های پشت سایه بان وصل کنید.
  2. در حالی که براکت‌ها در جای خود قرار دارند، آفتابگیر را در کنار ستون در سمت سرنشین قرار دهید و آن را در نیمه بالا شیشه جلو قرار دهید. دسته را طوری قرار دهید که بتوانید به راحتی آن را با دست راست خود از سمت راننده بگیرید.
  3. براکت‌های نصب را صاف روی شیشه جلو قرار دهید و موقعیت آن‌ها را با استفاده از نوار ماسک، نشانگر قابل پاک کردن یا مداد شمعی علامت گذاری کنید (یک دستیار ممکن است برای این مرحله مفید باشد).
  4. شیشه جلوی خودرو خود را کاملا تمیز کنید و سپس کاغذ پشتی را از چسب روی براکت‌ها جدا کنید. سایه را به سمت شیشه جلو فشار دهید تا براکت ها محکم به شیشه بچسبند. سعی کنید تا حد امکان به موقعیت‌های علامت گذاری شده قبلی نزدیک شوید.
  5. به آرامی آفتابگیر را از روی براکت‌ها خارج کنید و محکم روی قسمت‌های صاف براکت‌ها فشار دهید.
  6. آفتابگیر را روی براکت‌های سمت سرنشین قرار دهید.
  7. یک براکت را به دکمه روی دستگیره سایه بان وصل کنید و آن را تا انتها از شیشه جلو تا پایه شیشه جلوی راننده بکشید. سایه را دور آینه بکشید، نه زیر آن.
  8. مانند قبل، با استفاده از نوار چسب، نشانگر پاک‌شدنی یا مداد شمعی، موقعیت بست گیره را علامت‌گذاری کنید، اما مطمئن شوید که در بالای شیشه‌ی جلو کمی فضای خالی بگذارید تا راحت‌تر نور آفتاب را از روی براکت برداشته و به داخل آن جمع کنید.
  9. براکت چفت سمت راننده را وصل کنید.
  10. به سادگی آفتابگیر خود را روی شیشه جلوی خود بکشید و بچسبانید، هرگز مجبور نیستید آن را پایین بیاورید.

توجه: این مراحل را فقط باید قبل از استفاده از آفتابگیر برای اولین بار دنبال کنید. هنگامی که به طور نیمه دائمی نصب شد، فقط باید آفتابگیر را روی شیشه جلو بکشید تا از آن استفاده کنید.

حتما بخوانید: راهنمای خرید سایبان خودرو

نکات مهم هنگام خرید آفتابگیر شیشه خودرو:

  1. اندلزه شیشه جلوی شما: قبل از خرید آفتابگیر برای وسیله نقلیه خود، حتما شیشه جلوی اتومبیل خود را اندازه بگیرید. افتابگیرهای پنجره در اندازه‌های مختلفی وجود دارند و برای بهترین نتیجه، باید به طور ایمن در مقابل شیشه جلوی شما قرار گیرند.
  2. نوع آفتابگیر: قبل از هر چیز، مطمئن شوید که نوع مناسب آفتابگیر را انتخاب کرده‌اید. اگر می‌خواهید از نوزادی که روی صندلی ماشین سوار می‌شود محافظت کنید، ممکن است یک سایه با موقعیت ثابت انتخاب خوبی باشد، اما یک کودک بزرگ‌تر یا یک مسافر بزرگسال احتمالاً از یک آفتابگیر روکش به سمت پایین استقبال می‌کند.
  3. مقاومت در برابر اشعه ماوراء بنفش: نور ماوراء بنفش به مرور زمان مواد آفتابگیر را تخریب می‌کند. به دنبال آفتابگیرهایی باشید که از نظر مقاومت در برابر اشعه ماوراء بنفش رتبه بندی شده‌اند. (باید روی بسته بندی ذکر شده باشد).
  4. شکل و اندازه: آفتابگیرهای موجود را در تعدادی اشکال مختلف خواهید دید که متناسب با انواع مختلف پنجره‌ها طراحی شده‌اند. مطمئن شوید شکلی که انتخاب می‌کنید با پنجره شما کار می‌کند. همچنین باید مطمئن شوید که اندازه آن مناسب است. یک پنجره عریض یا بلندتر در یک سدان فول سایز به سایه بان متفاوتی نسبت به شیشه سرنشین عقب در یک خودروی ساب کامپکت نیاز دارد. اگر به دنبال آفتابگیر برای شیشه جلوی خود هستید، مطمئن شوید که برای وسیله نقلیه شما رتبه بندی شده است.
  5. میزان بودجه: اکثر آفتابگیرهای پنجره نسبتاً ارزان هستند، اما مهم است که قبل از خرید تعیین کنید که چقدر می‌خواهید برای آفتابگیر هزینه کنید. برخی از محافظ های پنجره با قیمت کمتر از ۱۰ دلار در دسترس هستند، بنابراین می‌توانید با هر بودجه‌ای محصول مناسب خود را پیدا کنید.
  6. نوع استفاده: در نظر بگیرید که هر چند وقت یکبار ممکن است از محافظ ضد آفتاب خود استفاده کنید و چقدر به آن نیاز دارید که همه کاره باشد. به عنوان مثال، آفتاب‌گیرهایی وجود دارند که می‌توانید در حین رانندگی از آن‌ها استفاده کنید، برخی دیگر را فقط زمانی می‌توانید نصب کنید که ماشین پارک شده باشد.
  7. فضای داخلی خودرو: سعی کنید بفهمید که چگونه آفتابگیر پنجره خود را در زمانی که استفاده نمی‌کنید نگهداری نمائید. اگر فضای کافی در ماشین خود ندارید، ممکن است بخواهید که به طور فشرده تا شود. بسیاری از آفتابگیرها دارای یک کیسه نگهداری هستند، بنابراین این نیز باید مورد توجه قرار گیرد.

با توجه به نکاتی که گفته شد، می توانید آفتابگیر شیشه خودرو مورد نظر خود را خریداری نمایید. ما برای سهولت کار شما، لیستی از بهترین نمونه‌های آفتابگیر شیشه جلو ارزان، باکیفیت و پرفروش موجود در بازار را جمع آوری کرده ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت کنید.


۱ آفتابگیر شیشه خودرو مدل SPCA کد E

آفتابگیر شیشه خودرو مدل SPCA کد E

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۴۵x70x2 سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۵۰ گرم
  • تعداد
    ۱
  • جنس
    پلی‌پروپیلن
  • محل نصب
    جلو
  • مناسب برای خودرو
    پژو ۴۰۵
  • سایر توضیحات
    – فنری و تاشو- مناسب برای اکثر خودرو ها- دوخته شده از پارچه اسپان باند

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲ آفتابگیر شیشه عقب خودرو لنزووو مدل bx9424 مناسب برای سمند

آفتابگیر شیشه عقب خودرو لنزووو مدل bx9424 مناسب برای سمند

مشخصات

  • ابعاد
    ۵x5x5 سانتی‌متر
  • وزن
    ۵ گرم
  • تعداد
    ۱
  • جنس
    پارچه
  • محل نصب
    عقب
  • مناسب برای خودرو
    سمند
  • سایر توضیحات
    محصول با برند لنزووومدل تاشو

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳ آفتابگیر شیشه خودرو بیلگین مدل متالایز

آفتابگیر شیشه خودرو بیلگین مدل متالایز

مشخصات

  • ابعاد
    ۴۵x5x5 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۵۰ گرم
  • تعداد
    ۱
  • جنس
    فلز و پلاستیک
  • محل نصب
    جلو و عقب خودرو
  • مناسب برای خودرو
    تمام خودروها
  • سایر توضیحات
    یک رو دودی یک رو نقره ای

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۴ آفتابگیر شیشه جلو خودرو واته.کو مدل X400

آفتابگیر شیشه جلو خودرو واته.کو مدل X400

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۱۰*۵۰*۲ سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۰۰ گرم
  • تعداد
    ۱
  • جنس
    پلی‌استر
  • محل نصب
    جلو

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۵ آفتابگیر شیشه خودرو مدل pe مناسب برای پژو پارس مجموعه ۵ عددی

آفتابگیر شیشه خودرو مدل pe مناسب برای پژو پارس مجموعه 5 عددی

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۵۰x50x1 سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۵۰ گرم
  • تعداد
    ۵
  • جنس
    پارچه
  • محل نصب
    در
  • مناسب برای خودرو
    پژو ۴۰۵

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۶ آفتابگیر شیشه جلو خودرو مدل SX150

آفتابگیر شیشه جلو خودرو مدل SX150

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۵۰*۷۰*۳ سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۰۰ گرم
  • تعداد
    ۱
  • جنس
    پلی‌استر
  • محل نصب
    جلو
  • سایر توضیحات
    جلوگیری از ورود اشعه مضر UVقرار گرفتن دقیق آفتابگیر در فریم شیشه خودرو

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۷ آفتابگیر رولی شیشه جلو خودرو تی استار مدل AS-42D

آفتابگیر رولی شیشه جلو خودرو تی استار مدل AS-42D

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۲۵x42x2 سانتی‌متر
  • وزن
    ۳۰۰ گرم
  • تعداد
    ۱
  • جنس
    پلی‌اتیلن
  • محل نصب
    جلو
  • مناسب برای خودرو
    پژو ۲۰۰۸
  • سایر توضیحات
    مناسب برای انوع خودرو ساخت تایوان

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۸ آفتابگیر شیشه عقب خودرو مدل Tyb مناسب برای پژو ۲۰۶

آفتابگیر شیشه عقب خودرو مدل Tyb مناسب برای پژو 206

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۲۵x35x1 سانتی‌متر
  • وزن
    ۵۰۰ گرم
  • تعداد
    ۱
  • جنس
    پارچه
  • محل نصب
    عقب
  • مناسب برای خودرو
    پژو ۲۰۶

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۹ آفتابگیر شیشه عقب خودرو کد ۶۰۳۰۶۸ مناسب برای پراید

آفتابگیر شیشه عقب خودرو کد 603068 مناسب برای پراید

مشخصات

  • ابعاد
    ۴۰*۳۴*۰.۸ سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۷۰ گرم
  • تعداد
    ۱
  • جنس
    پلی‌استر
  • محل نصب
    عقب

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۰ آفتابگیر شیشه خودرو مدل اسپان بسته دو عددی

آفتابگیر شیشه خودرو مدل اسپان بسته دو عددی

مشخصات

  • ابعاد
    ۸۰x2x30 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۰۰ گرم
  • تعداد
    ۲
  • جنس
    اسپان باند
  • محل نصب
    در
  • مناسب برای خودرو
    خودروهای سواری

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۱ آفتابگیر شیشه عقب خودرو واته.کو مدل BX53 مناسب برای سمند

آفتابگیر شیشه عقب خودرو واته.کو مدل BX53 مناسب برای سمند

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۵۰*۵۰*۱ سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۵۰ گرم
  • تعداد
    ۱
  • جنس
    پلی‌استر
  • محل نصب
    عقب

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۲ آفتابگیر شیشه خودرو مدل Star180 مناسب برای پژو ۴۰۵ مجموعه ۴ عددی

آفتابگیر شیشه خودرو مدل Star180 مناسب برای پژو 405 مجموعه 4 عددی

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۸۰x70x1 سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۰۰ گرم
  • تعداد
    ۴
  • جنس
    پلی‌استر
  • محل نصب
    طرفین

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۳ آفتابگیر شیشه جلو خودرو طرح دودی مدل KOT

آفتابگیر شیشه جلو خودرو طرح دودی مدل KOT

مشخصات

  • ابعاد
    ۴۵x3x3 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۵۰ گرم
  • تعداد
    ۱
  • جنس
    فلز و پلاستیک
  • محل نصب
    جلو
  • مناسب برای خودرو
    تمام خودروها

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۴ آفتابگیر شیشه خودرو مدل SPCA کد A

آفتابگیر شیشه خودرو مدل SPCA کد A

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۴۵x70x2 سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۵۰ گرم
  • تعداد
    ۱
  • جنس
    پلی‌پروپیلن
  • محل نصب
    جلو
  • مناسب برای خودرو
    پژو ۴۰۵
  • سایر توضیحات
    – فنری و تاشو- مناسب برای اکثر خودرو ها- دوخته شده از پارچه اسپان باند

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۵ آفتابگیر شیشه جلو خودرو مدل عینکی کد ۲۰۲۳

آفتابگیر شیشه جلو خودرو مدل عینکی کد 2023

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۴۰x70x1 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۵۰ گرم
  • تعداد
    ۱
  • جنس
    شمعی
  • محل نصب
    جلو
  • سایر توضیحات
    پرده آفتابگیر شیشه جلو هنگام پارک خودرو از داشبورد و داخل خودرو ی شما در برابر نور و گرمای آفتاب محافظت میکند و با توجه به تاشو بودن آن حجم زیادی از خودرو شما را اشغال نمیکند و میتوانید آنرا براحتی داخل محفظه داشبورد قرار دهیدنکات مثبتقابلیت تاشوندگی و اشغال فضای کمکیفیت مناسبدارا بودن کاور نگهدارنده

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۶ آفتابگیر شیشه عقب خودرو پاسیکو مدل P501 مناسب برای پژو ۴۰۵

آفتابگیر شیشه عقب خودرو پاسیکو مدل P501 مناسب برای پژو 405

مشخصات

  • ابعاد
    ۹۰x50x2 سانتی‌متر
  • وزن
    ۳۰۰ گرم
  • تعداد
    ۱
  • جنس
    پلی‌استر
  • محل نصب
    عقب

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۷ آفتابگیر شیشه جلو خودرو مدل عینکی به همراه کاور نگهدارنده

آفتابگیر شیشه جلو خودرو مدل عینکی به همراه کاور نگهدارنده

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۰۰×۰.۵×۶۸ سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۵۰ گرم
  • تعداد
    ۱
  • جنس
    پلاستیک
  • محل نصب
    جلو

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۸ آفتابگیر رولی شیشه جلو خودرو مدل R45

آفتابگیر رولی شیشه جلو خودرو مدل R45

مشخصات

  • ابعاد
    ۳×۴۲×۱۳۰ سانتی‌متر
  • وزن
    ۳۰۰ گرم
  • تعداد
    ۱
  • جنس
    پلاستیک

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۹ آفتابگیر شیشه عقب خودرو واته.کو مدل BX53 مناسب برای سمند

آفتابگیر شیشه عقب خودرو واته.کو مدل BX53 مناسب برای سمند

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۵۰*۵۰*۱ سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۵۰ گرم
  • تعداد
    ۱
  • جنس
    پلی‌استر
  • محل نصب
    عقب

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۰ آفتابگیر شیشه عقب خودرو پاسیکو مدل P500 مناسب برای پراید

آفتابگیر شیشه عقب خودرو پاسیکو مدل P500 مناسب برای پراید

مشخصات

  • ابعاد
    ۹۰x50x2 سانتی‌متر
  • وزن
    ۳۰۰ گرم
  • تعداد
    ۴
  • جنس
    پلی‌استر
  • محل نصب
    عقب
  • سایر توضیحات
    پرده عقب قالبی پراید پاسیکومناسب برای:پراید ۱۳۲پراید صباپراید ۱۳۱

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

امیدواریم این مطلب اطلاعات کافی را برای خرید آفتابگیر شیشه خودرو در اختیار شما قرار دهد. سوالات خود را می توانید از طریق فرم ارسال دیدگاه ها با ما در میان ‌بگذارید.

در ادامه بیشتر بخوانید: راهنمای خرید فلوت دکمه دار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا