کوه‌نوردی و کمپینگ

معرفی و خرید ۲۳ نمونه دوربین شکاری یا دوربین دوچشمی با قدرت زوم بالا+ قیمت روز

6 نکته مهم و ضروری هنگام خرید دوربین دوچشمی یا شکاری.

همه ما دوربین دوچشمی را دیده‌ایم و از آن استفاده کرده‌ایم، اما بسیاری از ما در واقع این دوربین را خریداری نمی‌کنیم. این تا حدی به این دلیل است که ما کاربرد خاصی برای محصول نداریم و فقط زمانی که در تعطیلات هستیم، آن هم در یک مکان دیدنی، نیاز به داشتن آن پیدا می‌کنیم. اما افراد زیادی هستند که در مورد دوربین دوچشمی خود بسیار جدی هستند، از جمله آن‌ها دوستداران ورزش، علاقه‌مندان به طبیعت و تماشاگران پرندگان هستند. این کاربران در هنگام خرید دستگاه مشخصات مورد نیاز خود را کاملاً مشخص می‌کنند.

اگر شما هم اهل سفر و پیاده روی در طبیعت هستید، حتما می دانید که پیاده روی و گردش در طبیعت نیاز به یک سری لوازم و تجهیزات دارد. یکی از مهم ترین لوازم مورد نیاز در طبیعت دوربین شکاری یا همان دوربین دوچشمی می باشد. این دوربین برای پیدا کردن مسیر و دیدن نقاط دور دست به کار می رود. برای مثال احساس می کنید در فاصله ۵۰۰ متری شما یک چشمه وجود دارد، برای این که مطمئن شوید نیاز نیست مسافت ۵۰۰ متر را بروید تا متوجه شوید که یک چشمه است یا اشتباه کرده اید. شما فقط کافی است با دوربین شکاری یا همان دوربین دوچشمی به منطقه مورد نظر نگاه کنید، و بدون رفتن به آن نقطه متوجه موقعیت آن منطقه شوید.

شما هم اگر اهل طبیعت گردی و شکار هستید مطمئنا با این وسیله آشنایی دارید و شاید اسم آن را شنیده اید. این وسیله در بین دوستاران طبیعت طرفداران زیادی دارد. این دوربین ها دارای یک سری ویژگی ها هستند البته از نظر کاربرد همه یک هدف را دنبال می کنند یعنی بزرگنمایی فاصله های جلو تر، تفاوت اصلی این دوربین ها در توانایی بزرگ نمایی و امکاناتی مانند دید در شب و فاصله سنج هستند. اگر شما هم قصد خرید یک دوربین شکاری یا دوربین دوچشمی دارید و می خواهید قبل از خرید این نوع از دوربین ها اطلاعاتی راجع به آن ها بدست آورید با ما همراه باشید تا به شما یک سری نکات که هنگام خرید دوربین دوچشمی باید به آن ها توجه داشته باشید را بیاموزیم.

دوربین دوچشمی (دوربین شکاری) چیست؟

دوربین دوچشمی که به آن دوربین شکاری، دوربین ارتشی و دوربین صحرایی هم گفته می شود، وسیله ایست برای دیدن اجسام در فاصله های دور دست، این وسیله در واقع از چند عدسی و منشور ساخته شده است، که با عبور نور از این عدسی ها و منشور شما می توانید نقاط دور دست را با بزرگ نمایی چند برابری ببینید. این دوربین ها داری قدرت زوم متفاوتی می باشند که در ادامه مطلب در مورد آن ها بیشتر توضیح می دهیم.

حتما بخوانید: راهنمای خرید دوربین تفنگ

تاریخچه استفاده از دوربین دوچشمی:

  • تاریخچه دوربین دوچشمی به قرن هفدهم و اولین تلسکوپ‌ها برمی گردد. حتی در اوایل، مشخص بود که شما درک بهتری از نگاه کردن با دو لنز نسبت به یک لنز دارید. تلسکوپ‌های گالیله در آن زمان دارای عدسی شیئی محدب برای گرفتن نور بودند. سپس از یک چشمی مقعر برای درست کردن تصویر استفاده شد. تلسکوپ‌ها و دوچشمی‌های گالیله میدان دید باریکی با بزرگنمایی کم ایجاد می‌کردند. پیشرفت بزرگ بعدی Keplerian Optics بود که از یک چشمی محدب و عدسی رله در بین عدسی شیئی و چشمی برای چرخاندن تصویر استفاده می‌کرد. طول این دوربین‌های دوچشمی و تلسکوپ بسیار بزرگ بود که باعث می‌شد فاصله کانونی طولانی‌تری را نشان دهد.
  • اواسط قرن ۱۹ بود که مردم شروع به استفاده از منشور کردند. اولین منشورهای مورد استفاده منشور پرو بودند که توسط ایگنازیو پوررو اختراع شدند. منشور Porro با تا کردن مسیر نوری، فاصله کانونی طولانی اپتیک کپلر را مجاز می‌دانست. با ترکیب دو منشور حرفه‌ای، فاصله کانونی را در حین چرخاندن راست کردن جسم افزایش پیدا کرد. این اجازه می‌دهد تا اندازه جمع و جورتر و قابل کنترل‌تری داشته باشید. منشور دوتایی Porro به اکثر دوربین‌های دوچشمی قدیمی ظاهری کلاسیک می‌دهد.
  • حدود ۵۰ سال بعد‌ منشور سقف اختراع شد. منشور سقف این مزیت را دارد که در یک خط قرار دارد و ظاهر بشکه‌ای مستقیم را ایجاد می‌کند. تولید منشور سقف پیچیده‌تر بود و سطوح نقره‌ای مقدار نور عبوری را کاهش می‌دهد. با پوشش‌های مدرن، منشور سقف می‌توان همتراز با منشور دوطرفه عمل کرد، اگرچه دوربین‌های دوچشمی منشوری سقف هنوز هم پیچیده‌تر و در نتیجه گران‌تر هستند.

قسمت های تشکیل دهنده دوربین شکاری:

دوربین های دو چشمی یا همان شکاری از دو قسمت جدا از هم ساخته شده اند. هر بخش از این دوربین ها شامل عدسی شیئی می باشد که باعث بزرگ نمایی تصاویر می شود. هر چه قطر این عدسی ها بزرگتر باشد دوربین وضوح بیشتری دارد. در واقع این عدسی ها تصاویر را به صورت وارونه بزرگ نمایی می کنند. در مدل های دو چشمی منشور وظیفه دارد تصاویر وارونه را تصحیح می کند.

انواع مدل های دوربین شکاری:

  • دوربین دوچشمی سایز بزرگ: اگر اهل مشاهده حیات وحش طبیعی هستید یا بر روی عرشه کشتی می خواهید اطراف خود را تماشا نمایید دوربین های دوچشمی بزرگ بهترین گزینه هستند. این دوربین ها به علت داشتن عدسی های بزرگ نور را به خوبی عبور می دهند و از کیفیت بالایی برخوردارند. همچنین در محیط های کم نور هم به خوبی عمل می کنند.
  • دوربین دوچشمی سایز متوسط: از این نوع دوربین علاوه بر مشاهده حیات وحش طبیعی برای سالن های ورزشی و استادیوم های ورزشی هم مناسب هستند. این دوربین ها هم نور را به خوبی از خود عبور می دهند تنها مشکلی که دارند، وزن سنگین آن ها است.
  • دوربین های دوچشمی فشرده: برای گشت و گذار در طبیعت و مسافرت رفتن های کوتاه مدت بهترین گزینه هستند. این دوربین ها به علت وزن سبک و اندازه کوچک جابه‌جایی راحتی دارند، اما برای کسانی که زیاد از دوربین استفاده می کنند و حرفه ای هستند اصلا توصیه نمی شود.

مفهوم اعداد و حروف روی دوربین شکاری:

روی دوربین های شکاری معمولا ۳ عدد نوشته می شود. عدد اول که قبل از حرف X نوشته می شود، نشانگر اندازه بزرگنمایی است. برای مثال اگر روی دوربین نوشته شده ۶X یعنی دوربین قادر به بزرگ نمایی ۶ برابری است. رغم دوم قطر عدسی دوربین است در صورتی که اندازه بزرگ نمایی را ثابت در نظر بگیریم هرچه قطر عدسی بیشتر باشد تصویر بدست آمده کیفیت بیشتری دارد و دارای وضوح تصویر بیشتری است. عدسی هایی که قطر بیشتری دارند در نورهای کم هم به خوبی تصویر را نشان می دهند. عدد سوم میزان پهنایی است که شما به وسیله دوربین می توانید در فاصله ۱۰۰۰ یاردی (۹۱۰) متری ببینید.

چه دوربین دوچشمی برای من مناسب است؟

  • دوربین مناسب مسافرت رفتن: به دنبال مدل های جمع و جور و سبک وزن با بزرگنمایی متوسط و میدان دید عالی باشید.
  • دوربین تماشای پرندگان و طبیعت: شما به میدان دید وسیع و بزرگنمایی بین ۷ تا ۱۲ برابر نیاز دارید.
  • دوربین بیرون از منزل: به دنبال مدل‌های ناهموار، ضد آب، قابل حمل و بادوام باشید. بزرگنمایی ایده آل بین ۸ تا ۱۰ برابر است. همچنین به دنبال قطر شیئی بزرگ و پوشش خوب لنز باشید تا در شرایط طلوع و غروب خورشید به خوبی کار کند.
  • دوربین‌های دریانوردی: در صورت امکان به دنبال عایق رطوبتی با میدان دید وسیع و کاهش لرزش باشید.
  • دوربین ستاره شناسی: دوربین‌های دوچشمی اصلاح شده با قطر هدف بزرگ و مردمک خروجی بهترین گزینه هستند.
  • دوربین‌های مناسب تئاتر و موزه: مدل‌های جمع و جور با بزرگنمایی ۴ برابر تا ۱۰ برابر می‌توانند هنگام تماشای اجراهای صحنه‌ای موثر باشند. در موزه‌‌ها مدل‌های سبک وزن با بزرگنمایی کم و فاصله فوکوس کمتر از دو متر توصیه می‌شود.
  • دوربین‌های مناسب ورزش: به دنبال میدان دید وسیع و بزرگنمایی ۷ تا ۱۰ برابر باشید. قابلیت زوم می‌تواند یک مزیت اضافی باشد.

حتما بخوانید: راهنمای خرید دوربین تک چشمی

نکات مهم و کاربردی هنگام خرید دوربین شکاری:

  • ضد آب بودن: از آنجایی که دوربین‌های دوچشمی اساساً محصولاتی در فضای باز هستند، مهم است که درجاتی از ضدآب بودن را داشته باشند. این معمولاً به عنوان “WP” نشان داده می‌شود. در حالی که مدل‌های معمولی می‌توانند برای چند دقیقه زیر مقادیر محدودی آب بمانند، مدل‌های گران‌قیمت حتی پس از چند ساعت غوطه‌ور شدن در آب، بدون آسیب باقی می‌مانند.
  • قدرت زوم: یک سری حروف و اعداد بر روی دوربین دوچشمی هستند، که اولین عدد از سمت چپ، یعنی عدد قبل از حرف X نشان دهنده توانایی دوربین در بزرگ نمایی اجسام است. به عنوان مثال اگر ۱۰X باشد یعنی این دوربین قادر است، اجسامی که در فاصله ۱۰۰ متری شما قرار دارند را تا فاصله ۱۰ متری برای شما نزدیک کند. متاسفانه در دوربین های دوچشمی میزان بزرگنمایی ثابت است. در این دوربین ها به وسیله یک پیچ تنظیم فقط فاصله کانونی کم و زیاد می شود.
  • قطر عدسی شیئی: عدد بعدی که بعد از حرف X نوشته می شود. اندازه قطر عدسی است. برای مثال: ۸X40 بدین معناست که قدرت زوم این دوربین ها ۸ برابر است. عدد ۴۰ قطر عدسی شیئی می باشد، که نقش مهمی در شفافیت وضوح تصویر دوربین دارد هرچه قطر عدسی بزرگ تر باشد، میزان بیشتری نور از عدسی عبور می کند و تصویر شفافیت و کیفیت بیشتری دارد. توجه داشته باشید هرچه قطر عدسی بزرگتر باشد اندازه دوربین بزرگتر هم بزرگتر شده و سنگین تر می شود.
  • میدان دید در دوربین دوچشمی: عدد سومی که بر روی دوربین نوشته می شود میزان میدان دید است. برای مثال عدد ۱۰۰۰ یعنی سومین عدد میدان دید دوربین در فاصله ۱۰۰۰ یاردی را نشان می دهد. میدان دید در فاصله ۱۰۰۰ متری معمولا در دفترچه راهنمای دوربین نوشته می شود که چه میزان فضا به صورت عرضی در آن دیده می شود.
  • کیفیت لنز و پوشش: پوشش لنز بسیار مهم است زیرا میزان نور بازتاب شده را کاهش می‌دهد و اجازه می‌دهد حداکثر مقدار نور وارد شود. کیفیت لنز، در عین حال، تضمین می‌کند که تصویر بدون انحراف است و کنتراست بهتری دارد. بهترین لنزها در شرایط کم نور بهتر عمل می‌کنند زیرا نور بیشتری را منتقل می‌کنند. آنها همچنین اطمینان حاصل می کنند که رنگ‌ها شسته نشده یا مخدوش نمی‌شوند. کاربران با عینک باید به دنبال نقطه چشمی بالا باشند.
  • اندازه مردمک: قسمتی که جلوی چشم خود قرار می دهیم یعنی اندازه قسمتی که نور عدسی از آن خارج می شود و به چشم ما می رسد. اگر قطر عدسی را تقسیم بر اندازه بزرگنمایی دوربین کنیم اندازه مردمک به دست می آید. برای مثال اندازه مردمک در دوربین ۸X40 برابر با ۵ میلی متر می باشد. اندازه مردمک دوربین باید اندازه مردمک چشم انسان که در تاریکی چیزی نزدیک ۸ میلی متر است باشد تا بیشترین کیفیت و وضوح تصویر را داشته باشید.
  • فاصله عدسی چشمی تا چشم: شاید تنها موردی که در دوربین دوچشمی قابل تنظیم است این فاصله می باشد که به وسیله غربالک مخصوص می توانید آن را تنظیم کنید. فاصله ای که چشم شما می تواند اجسام را با کمترین تیرگی و بیشترین زاویه دید نشان می دهد.
  • کمترین میزان فوکوس: کم ترین میزانی که دوربین دوچشمی قادر به فوکوس روی آن می باشد و اجسام را با بیشترین کیفیت ممکن نمایش می دهد. در بیشتر دوربین ها این فاصله چیزی شبیه ۵۰ تا ۲۰۰ سانتی متر می باشد.
  • وزن و فشار به چشم: قبل از خرید دوربین‌های دوچشمی باید وزن آن‌ها را در نظر گرفت. در نظر بگیرید که آیا استفاده طولانی مدت از دوربین شکاری شما را خسته می‌کند. به همین ترتیب، از یک دوربین شکاری استفاده کنید و ببینید که آیا روی چشم شما تأثیر می‌گذارد یا خیر. در حالی که استفاده از دوربین‌های دوچشمی معمولی برای بیش از چند دقیقه در یک زمان دشوار است، دوربین‌های سطح بالا به سختی باعث خستگی چشم می‌شوند و در صورت نیاز می‌توان از آن برای ساعت‌های طولانی و در صورت نیاز استفاده کرد.

نحوه تمیز کردن دوربین دوچشمی:

دوربین های دوچشمی را باید مرتباً با رعایت این توصیه‌ها تمیز کرد.

  • خاک را کاملاً از روی قطعات فلزی پاک کنید و همه لنزها را با یک دستمال تمیزکننده لنز یا یک برس نرم از موی شتر تمیز کنید تا ذرات شن و ماسه از جای خود خارج شوند. مگر اینکه اینها برداشته شوند، می‌توانید به راحتی لنز و پوشش آن را در طول فرآیند تمیز کردن خراش دهید. دوربین دوچشمی را وارونه نگه دارید تا آلودگی از سطح لنز خارج شود.
  • یک تکه دستمال تمیزکننده لنز را تا کنید تا حداقل چهار لایه ضخامت داشته باشد. این کار از خیساندن روغن انگشتان از طریق بافت و روی سطح لنز جلوگیری می‌کند. از یک حرکت دایره‌ای برای پاک کردن آرام تمام سطوح لنز استفاده کنید.
  • اگر لایه‌ای از روغن روی لنز وجود داشت، یک قطره پاک‌کننده لنز را روی دستمال بریزید و حرکت دایره‌ای پاک کردن را تکرار کنید.
  • با نگه داشتن دوربین شکاری به سمت نور و نگاه کردن به لنزهای شیئی به دنبال کثیفی در اپتیک داخلی باشید. هرگز سعی نکنید دوربین شکاری خود را باز کنید، زیرا تراز به راحتی مختل می‌شود.

روش نگهداری و محافظت از دوربین دوچشمی:

  • استفاده از تسمه دوربین شکاری دوربین دوچشمی شما را بهتر و راحت‌تر محافظت می‌کند. در جنگلی که دوربین دوچشمی را با بند تاب می‌خورد قدم نزنید. وقتی در زمین هستید، همیشه دوربین شکاری را دور گردن خود نگه دارید یا یک بند دوربین دوچشمی راحت تهیه کنید.
  • هنگام انجام مانورهای فعال، مانند پریدن از روی یک چاله، بالا رفتن از شیب صخره، یا سوار شدن به قایق، دوربین‌های دوچشمی را داخل کاور مخصوص خود قرار دهید یا آنها را زیر بازوی خود محکم بگیرید.
  • هنگام رانندگی در ماشین، دوربین‌های دوچشمی را روی صندلی نگذارید، زیرا توقف سریع باعث ترتاب آنها به جلو می شود. مطمئن شوید که دوربین‌های دوچشمی خود را به ویژه در یک روز گرم تابستان در ماشین خود در معرض دید قرار نداده‌اید. اگر سارقان آن‌ها را پیدا نکنند، آفتاب ممکن است پوشش لنزها را نرم کند و باعث ترک خوردن و جدا شدن آنها از لنزها شود.
  • اگر باران شروع شد دوربین شکاری را زیر پوشش قرار دهید. آب می تواند به داخل محفظه نشت کند و خاک را با خود حمل کند که اپتیک داخلی را لکه دار می‌کند. حفاظ های باران در هنگام باران‌های خفیف و نم نم باران تا حدودی محافظت می‌کنند، اما برای باران های شدید محافظت کافی ندارند. اگر دوربین شکاری شما در داخل بخار می‌گیرد، آن را در مکانی گرم و خشک قرار دهید و احتمالا ظرف چند روز خشک می‌شود. در غیر این صورت، قارچ ممکن است روی پوشش لنز شروع به رشد کند.
  • اگر دوربین‌ شکاری شما در آب شیرین افتاد، آنها را در اسرع وقت به صورت حرفه‌ای تمیز کنید تا زنگ نزنند. اگر آنها در آب شور افتادند، آنها را به طور کامل در آب شیرین بشویید، آن‌ها را در یک کیسه پلاستیکی ببندید و ظرف سه روز پس از خیساندن آنها را به یک بخش خدمات حرفه‌ای ببرید. اگر دوربین شکاری آغشته به آب برای شروع و نمونه ارزان بود، ممکن است یک نمونه جدید را خریداری کنید، زیرا هزینه تعمیر احتمالاً از قیمت خرید بیشتر خواهد شد.

با توجه به نکاتی که گفته شد، می توانید دوربین دوچشمی مورد نظر خود را خریداری نمایید. ما برای سهولت کار شما، لیستی از ۲۳ نمونه دوربین شکاری ارزان، باکیفیت و پرفروش موجود در بازار را جمع آوری کرده ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت کنید.


۱ دوربین تک چشمی کومت مدل ۴۰X32

دوربین تک چشمی کومت مدل 40X32

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۳.۵x4x4 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۰۷.۷ گرم
  • قطر دهانه
    ۳۲ میلی متر
  • بزرگنمایی
    ۴۰X برابر
  • میدان دید (در ۱۰۰۰ یارد)
    ۲۰۰
  • گستره بزرگنمایی
    بیشتر از ۲۰ برابر
  • نوع فوکوس
    دستی
  • میدان دید (زاویه)
    ۷ درجه
  • اقلام همراه
    کیف، بند، دستمال تنظیف
  • فاصله راحتی چشم
    ۱۰ میلی متر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲ دوربین شکاری تک چشمی مدل ۱۶×۵۲

دوربین شکاری تک چشمی مدل 16x52

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۶x6x6 سانتی‌متر
  • وزن
    ۳۰۰ گرم
  • قطر دهانه
    ۱۵ میلی متر
  • بزرگنمایی
    ۱۲ برابر
  • میدان دید (در ۱۰۰۰ یارد)
    ۱۰۰
  • نوع منشور
    Roof
  • نوع اپتیک
    روف
  • گستره قطر دهانه
    تا ۵۰ میلی متر
  • گستره بزرگنمایی
    از ۷ تا ۱۵ برابر
  • قابلیت‌های مقاومتی
    مقاوم در برابر مه
  • نوع فوکوس
    دستی
  • میدان دید (زاویه)
    ۳۰ درجه
  • اقلام همراه
    دفترچه راهنمادستمالکیفبند آویز دستی
  • فاصله راحتی چشم
    ۲۰ میلی متر
  • توضیحات قابلیت‌های مقاومتی
    مقاوم در برابر آبمقاوم در برابر مه
  • سایر توضیحات
    قابلیت نصب روی سه پایهقابلیت اتصال فیزیکی به دوربین موبایل و بزرگنمایی چندین برابریتنظیم وضوح تصویر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳ دوربین دو چشمی آسیکا مدل ۴۲×۱۰ ۳۰۳FT

دوربین دو چشمی آسیکا مدل 42×10 303FT

مشخصات

  • ابعاد
    ۵×۱۵×۱۲ سانتی متر سانتی‌متر
  • وزن
    ۶۲۰ گرم گرم
  • قطر دهانه
    ۴۲ میلی متر
  • بزرگنمایی
    ۱۰ برابر
  • میدان دید (در ۱۰۰۰ یارد)
    ۳۰۳ فوت در ۱۰۰۰ یارد
  • گستره قطر دهانه
    تا ۵۰ میلی متر
  • گستره بزرگنمایی
    از ۷ تا ۱۵ برابر
  • نوع فوکوس
    مرکزی با پیچ وسط
  • اقلام همراه
    کیف و بند و دفترچه راهنما و پارچه تنظیف و درپوش لنز

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۴ دوربین دوچشمی سلسترون مدل ۲۰×۵۰ upclose G2

دوربین دوچشمی سلسترون مدل 20x50 upclose G2

مشخصات

  • ابعاد
    ۸.۱×۱۶×۱۸.۵سانتی‌متر سانتی‌متر
  • وزن
    ۷۹۳.۸۰ گرم گرم
  • قطر دهانه
    ۵۰ میلی متر
  • بزرگنمایی
    ۲۰ برابر
  • نوع منشور
    Porro
  • گستره قطر دهانه
    بین ۵۰ تا ۸۰ میلی متر
  • گستره بزرگنمایی
    از ۱۵ تا ۲۰ برابر
  • نوع فوکوس
    مرکزی
  • میدان دید (زاویه)
    ۳.۲ درجه
  • اقلام همراه
    کیف حمل دوربینبنددستمال تمیز کننده
  • قطر مردمک خروجی
    ۲.۵ میلی متر
  • فاصله راحتی چشم
    ۷ میلی متر
  • توضیحات قابلیت‌های مقاومتی
    ضد آب
  • سایر توضیحات
    آکروماتیک با چند لایه اندود روی کلیه سطوح

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۵ دوربین تک چشمی بوشنل مدل ۴۰۶۰

دوربین تک چشمی بوشنل مدل 4060

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۵x7x7 سانتی‌متر
  • وزن
    ۸۰۰ گرم
  • قطر دهانه
    ۴۰ میلی متر
  • بزرگنمایی
    ۴۰ برابر
  • میدان دید (در ۱۰۰۰ یارد)
    ۱۲۵
  • گستره قطر دهانه
    تا ۵۰ میلی متر
  • گستره بزرگنمایی
    بیشتر از ۲۰ برابر
  • نزدیک ترین فاصله فوکوس
    ۵
  • اقلام همراه
    کیفدستمال لنزبند
  • قطر مردمک خروجی
    ۵۵ میلی متر
  • فاصله راحتی چشم
    ۱۰ میلی متر
  • توضیحات قابلیت‌های مقاومتی
    ضد آبضد بخار
  • سایر توضیحات
    پیچ تعبیه شده جهت الصاق پایهدارای قطب نما بر روی بدنه

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۶ دوربین دوچشمی بایگیش مدل ۸x30MM

دوربین دوچشمی بایگیش مدل 8x30MM

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۵.۵x13x6 سانتی‌متر
  • وزن
    ۶۲۰ گرم
  • قطر دهانه
    ۳۰ میلی متر
  • بزرگنمایی
    ۸ برابر
  • میدان دید (در ۱۰۰۰ یارد)
    ۱۵۰
  • گستره بزرگنمایی
    از ۷ تا ۱۵ برابر
  • قابلیت‌های مقاومتی
    مقاوم در برابر آب
  • نوع فوکوس
    دستی
  • میدان دید (زاویه)
    ۷ درجه
  • اقلام همراه
    کیفبند و دستمال لنزدرپوش محافظ لنزهای بزرگ و کوچک
  • قطر مردمک خروجی
    ۳۰ میلی متر
  • فاصله راحتی چشم
    ۱۰ میلی متر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۷ دوربین دوچشمی سلسترون مدل Upclose G2 10×50

دوربین دوچشمی سلسترون مدل Upclose G2 10x50

مشخصات

  • ابعاد
    ۸.۱×۱۶×۱۸.۵سانتی‌متر سانتی‌متر
  • وزن
    ۷۶۵.۴۵ گرم گرم
  • قطر دهانه
    ۵۰ میلی متر
  • بزرگنمایی
    ۱۰ برابر
  • نوع منشور
    Porro
  • نوع اپتیک
    آکروماتیک
  • نوع فوکوس
    مرکزی
  • میدان دید (زاویه)
    ۶.۸ درجه
  • اقلام همراه
    – کیف حمل دوربین- بند- دستمال تمیز کننده
  • قطر مردمک خروجی
    ۵ میلی متر
  • فاصله راحتی چشم
    ۱۲ میلی متر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۸ دوربین شکاری دو چشمی مدل ۳۰×۶۰

دوربین شکاری دو چشمی مدل 30x60

مشخصات

  • ابعاد
    ۸*۱۱ سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۵۰ گرم
  • قطر دهانه
    ۲۵ میلی متر
  • گستره قطر دهانه
    تا ۵۰ میلی متر
  • قابلیت‌های تصویری
    توانایی زوم
  • اقلام همراه
    کیف -دستمال پاک کننده لنز
  • فاصله راحتی چشم
    ۷۰ میلی متر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۹ دوربین تک چشمی کومت مدل ۴۰X60 CO-20

دوربین تک چشمی کومت مدل 40X60 CO-20

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۵×۵.۵×۵.۵ سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۴۲ گرم
  • قطر دهانه
    ۴۰ میلی متر
  • بزرگنمایی
    ۱۰ برابر
  • میدان دید (در ۱۰۰۰ یارد)
    ۱۳۱
  • گستره بزرگنمایی
    از ۷ تا ۱۵ برابر
  • نوع فوکوس
    دستی
  • میدان دید (زاویه)
    ۷ درجه
  • اقلام همراه
    کیف، بند، دستمال تنظیف
  • فاصله راحتی چشم
    ۱۰ تا ۱۲ میلی متر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۰ دوربین دوچشمی کومت مدل ۱۰X25

دوربین دوچشمی کومت مدل 10X25

مشخصات

  • ابعاد
    ۱.۵x5x10 سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۶۳ گرم
  • قطر دهانه
    ۲۵ میلی متر
  • بزرگنمایی
    ۱۰ برابر
  • میدان دید (در ۱۰۰۰ یارد)
    ۱۱۴
  • نوع منشور
    Porro
  • نوع اپتیک
    آکروماتیک
  • گستره قطر دهانه
    تا ۵۰ میلی متر
  • گستره بزرگنمایی
    از ۷ تا ۱۵ برابر
  • نوع فوکوس
    مرکزی هیدرو
  • نزدیک ترین فاصله فوکوس
    ۸
  • میدان دید (زاویه)
    ۷ (پهنه ۶۵) درجه
  • اقلام همراه
    کیف کمری برزنتیبند مخصوصدستمال لنز
  • قطر مردمک خروجی
    ۳.۰ میلی متر
  • فاصله راحتی چشم
    ۸ میلی متر
  • توضیحات قابلیت‌های مقاومتی
    پلاستیک ضخیم سه لایهآنتی شوک

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۱ دوربین تفنگ مدل N 4×28

دوربین تفنگ مدل N 4x28

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۷x4x4 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۱۵ گرم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۲ دوربین دوچشمی کومت مدل CO 80X80

دوربین دوچشمی کومت مدل CO 80X80

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۰x18x6 سانتی‌متر
  • وزن
    ۶۷۲ گرم
  • قطر دهانه
    ۵۰ میلی متر
  • بزرگنمایی
    ۱۰ برابر
  • میدان دید (در ۱۰۰۰ یارد)
    ۱۶۸
  • گستره بزرگنمایی
    از ۷ تا ۱۵ برابر
  • نوع فوکوس
    مرکزی هیدرو
  • میدان دید (زاویه)
    ۷ درجه
  • فاصله راحتی چشم
    ۱۰ میلی متر
  • اقلام همراه
    بند کیف مخصوص دفترچه راهنما درب پوش محافظ لنز دستمال تنظیف

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۳ دوربین دوچشمی مدل شکاری

دوربین دوچشمی مدل شکاری

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۵x2x15 سانتی‌متر
  • وزن
    ۳۰۰ گرم
  • قطر دهانه
    ۲ میلی متر
  • میدان دید (در ۱۰۰۰ یارد)
    ۱۰
  • گستره بزرگنمایی
    تا ۷ برابر
  • نوع فوکوس
    دستی
  • میدان دید (زاویه)
    ۲۰ درجه
  • فاصله راحتی چشم
    ۱۰ میلی متر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۴ دوربین دوچشمی کومت مدل ۱۰X25 M2021

دوربین دوچشمی کومت مدل 10X25 M2021

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۰x12x5 سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۶۷.۳ گرم
  • قطر دهانه
    ۲۵ میلی متر
  • بزرگنمایی
    ۱۰ برابر
  • میدان دید (در ۱۰۰۰ یارد)
    ۱۱۲
  • نوع منشور
    Porro
  • نوع اپتیک
    آکروماتیک
  • گستره قطر دهانه
    تا ۵۰ میلی متر
  • گستره بزرگنمایی
    از ۷ تا ۱۵ برابر
  • نوع فوکوس
    مرکزی هیدرو
  • میدان دید (زاویه)
    ۷ درجه
  • اقلام همراه
    کیف کمری برزنتیبند مخصوصدستمال لنز
  • قطر مردمک خروجی
    ۳ میلی متر
  • فاصله راحتی چشم
    ۸ میلی متر
  • توضیحات قابلیت‌های مقاومتی
    پلاستیک ضخیم سه لایهآنتی شوک

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۵ پایه دوربین تفنگ مدل MA103

پایه دوربین تفنگ مدل MA103

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۰x7x2 سانتی‌متر
  • وزن
    ۵۵ گرم
  • اقلام همراه
    – آلن جهت باز و بسته کردن پایه ها- سیبل نشانه گیری
  • سایر توضیحات
    پایه دوربین مناسب جهت نصب انواع دوربین های تک چشمی بر روی تفنگ های بادی می باشد

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۶ دوربین دوچشمی مدل ۳۰×۶۰

دوربین دوچشمی مدل 30x60

مشخصات

  • ابعاد
    ۹x6x3 سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۰۰ گرم
  • قطر دهانه
    ۲۱ میلی متر
  • نوع منشور
    Porro
  • نوع اپتیک
    پرو
  • گستره قطر دهانه
    تا ۵۰ میلی متر
  • گستره بزرگنمایی
    از ۷ تا ۱۵ برابر
  • نوع فوکوس
    مرکزی
  • اقلام همراه
    کیف و دستمال تنظیف
  • قطر مردمک خروجی
    ۲۲ میلی متر
  • توضیحات قابلیت‌های مقاومتی
    مقاومت در برابر باران و رطوب – مقاومت در برابر ضربات

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۷ دوربین تک چشمی مدل LUXUN 25X50

دوربین تک چشمی مدل LUXUN 25X50

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۶.۵×۵.۵×۵.۵ سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۹۰ گرم
  • قطر دهانه
    ۵۰ میلی متر
  • بزرگنمایی
    ۲۵ برابر
  • میدان دید (در ۱۰۰۰ یارد)
    ۲۸۵
  • نوع منشور
    Roof
  • نوع اپتیک
    روف
  • گستره قطر دهانه
    تا ۵۰ میلی متر
  • گستره بزرگنمایی
    بیشتر از ۲۰ برابر
  • نوع فوکوس
    فوکوس چرخشی
  • نزدیک ترین فاصله فوکوس
    ۴
  • میدان دید (زاویه)
    ۴ درجه
  • اقلام همراه
    کیف حمل – دستمال تمیزکننده
  • قطر مردمک خروجی
    ۲.۵ میلی متر
  • فاصله راحتی چشم
    ۱۳ میلی متر
  • اقلام همراه
    کیف حمل – دستمال تمیزکننده

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۸ دوربین شکاری دوچشمی گالیله مدل ۲۰X40

دوربین شکاری دوچشمی گالیله مدل 20X40

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۶x20x6 سانتی‌متر
  • وزن
    ۶۰۰ گرم
  • قطر دهانه
    ۲۵ میلی متر
  • بزرگنمایی
    ۲۰ برابر
  • میدان دید (در ۱۰۰۰ یارد)
    ۱۰۰۰
  • گستره قطر دهانه
    تا ۵۰ میلی متر
  • گستره بزرگنمایی
    از ۱۵ تا ۲۰ برابر
  • قابلیت‌های مقاومتی
    مقاومت در برابر نفوذ باد
  • قابلیت‌های تصویری
    توانایی زوم
  • نوع فوکوس
    دستی
  • میدان دید (زاویه)
    ۱۲۰ درجه
  • اقلام همراه
    دفترچه راهنمادستمالبند آویز گردنیکیف
  • قطر مردمک خروجی
    ۴۰ میلی متر
  • فاصله راحتی چشم
    ۵ میلی متر
  • توضیحات توانایی زوم
    قابلیت زوم تا ۲۰ برابر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۹ لیزر دوربین تفنگ اسمال سان مدل ZY-803R مجموعه ۸ عددی

لیزر دوربین تفنگ اسمال سان مدل ZY-803R مجموعه 8 عددی

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۲x3x3 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۲۴ گرم
  • اقلام همراه
    ۱- کیس اصلی۲- لیزر سایت۳- پد فشاری روشن / خاموش با سیم۴- پایه دو تکه۵- آچار آلن۶- باتری شارژی برند اسمال سان ۳.۷ ولت۷- آداپتور شارژی ۳.۷ ولت۸- چراغ قوه استیل گیره دار۹- دفترچه راهنما
  • سایر توضیحات
    دارای باتری شارژی ۳.۷ ولت برند اسمال سان

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۰ دوربین تک چشمی زیتازی مدل ۲۵X30 LUXURY EDITIONS

دوربین تک چشمی زیتازی مدل 25X30 LUXURY EDITIONS

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۰x6x8 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۵۵ گرم
  • قطر دهانه
    ۳۰ میلی متر
  • بزرگنمایی
    ۲۵ برابر
  • میدان دید (در ۱۰۰۰ یارد)
    .
  • گستره بزرگنمایی
    بیشتر از ۲۰ برابر
  • نوع فوکوس
    دستی
  • میدان دید (زاویه)
    . درجه
  • فاصله راحتی چشم
    . میلی متر
  • سایر توضیحات
    جنس بدنه: مگنالیومپوشش: چند پوششبزرگنمایی: ۲۵ برابرضد آب: زندگی ضد آبمیدان دید: ۲۷۰ متر / ۱۰۰۰ مترتسکین چشم: ۱۵ میلی مترقطر هدف: ۳۰ میلی مترمردمک خروجی: ۱.۲ میلی متر
  • اقلام همراه
    کیف حمل جعبه دستمال

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۱ دوربین تک چشمی کومت مدل ۱۵-۴۰X50

دوربین تک چشمی کومت مدل 15-40X50

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۴x19x5 سانتی‌متر
  • وزن
    ۵۰۳ گرم
  • قطر دهانه
    ۵۰ میلی متر
  • بزرگنمایی
    ۱۵x-40x برابر
  • میدان دید (در ۱۰۰۰ یارد)
    ۱۲۶FT/1000YDS
  • گستره بزرگنمایی
    بیشتر از ۲۰ برابر
  • نوع فوکوس
    مرکزی + فوکوس چشمی
  • میدان دید (زاویه)
    ۷ درجه
  • اقلام همراه
    کیف نگهداری، سه پایه تنظیمی، دستمال تنظیف
  • فاصله راحتی چشم
    ۱۵ میلی متر
  • توضیحات قابلیت‌های مقاومتی
    مناسب ضد آب و ضد مه برای محیط های مختلف.

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۲ دوربین تک چشمی بوشنل مدل ۱۶X52

دوربین تک چشمی بوشنل مدل 16X52

مشخصات

  • ابعاد
    ۵x5x15 سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۲۳ گرم
  • قطر دهانه
    ۵۲ میلی متر
  • بزرگنمایی
    ۱۶ برابر
  • میدان دید (در ۱۰۰۰ یارد)
    ۸.۲۵
  • نوع منشور
    Roof
  • نوع اپتیک
    آکروماتیک
  • گستره قطر دهانه
    بین ۵۰ تا ۸۰ میلی متر
  • گستره بزرگنمایی
    از ۱۵ تا ۲۰ برابر
  • نوع فوکوس
    مرکزی
  • نزدیک ترین فاصله فوکوس
    ۱۰
  • میدان دید (زاویه)
    ۲۲ درجه
  • اقلام همراه
    کیف کمری برزنتیبند مخصوصدستمال لنز
  • قطر مردمک خروجی
    ۵.۲ میلی متر
  • فاصله راحتی چشم
    ۱۸ میلی متر
  • توضیحات قابلیت‌های مقاومتی
    تاچ اصلی پلاستیک ضخیم با روکش راور ضد ضربه

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۳ دوربین دوچشمی مدل بوشنل

دوربین دوچشمی مدل بوشنل

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۵x5x4 سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۵۰ گرم
  • قطر دهانه
    ۵۰ میلی متر
  • بزرگنمایی
    ۱۶ برابر
  • میدان دید (در ۱۰۰۰ یارد)
    ۱۳۱
  • نوع منشور
    Porro
  • گستره قطر دهانه
    تا ۵۰ میلی متر
  • گستره بزرگنمایی
    از ۱۵ تا ۲۰ برابر
  • قابلیت‌های تصویری
    توانایی زوم
  • اقلام همراه
    دستمال و کیف
  • قطر مردمک خروجی
    ۵ میلی متر
  • توضیحات قابلیت‌های مقاومتی
    ضد آب

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

امیدواریم این مطلب اطلاعات کافی را برای خرید دوربین شکاری در اختیار شما قرار دهد. سوالات خود را می توانید از طریق فرم ارسال دیدگاه ها با ما در میان ‌بگذارید.

در ادامه بیشتر بخوانید: راهنمای خرید کوله پشتی کوهنوردی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا