دوربینماشین‌های اداری

کاغذ چاپ عکس، راهنمای خرید اینترنتی بهترین کاغذ چاپ عکس ارزان

نکات مهمی که هنگام خرید کاغذ چاپ عکس باید در نظر بگیرید.

عکس‌های دیجیتالی ممکن است بسیار محبوب باشند، اما از نظر طول عمر، هیچ چیز بهتر از چاپ فیزیکی روی بهترین کاغذ چاپ عکس برای چاپ نیست. اگر به درستی تولید و مراقبت شود، یک عکس چاپ شده می‌تواند بیش از صد سال دوام بیاورد و آن را راهی ارزشمند برای حفظ خاطرات شما برای آینده می‌کند. با این حال، اگر به چاپ در منزل عادت ندارید، شروع کار کمی دلهره آور است. چاپگری که انتخاب می‌کنید و کاغذی که روی آن چاپ می‌کنید تأثیر واضحی بر ظاهر و کیفیت چاپ نهایی شما خواهد داشت، بنابراین دقت در انتخاب هزینه دارد.

با این حال، اگر مطمئن نیستید که چگونه بین کاغذها یکی را انتخاب کنید، به مطالعه ادامه این مقاله ادامه دهید، ما در مورد نحوه انتخاب بهترین کاغذ چاپ عکس به شما اطلاعات مفیدی ارائه خواهیم کرد. در نهایت، ممکن است مواقعی پیش بیاید که شما فقط عکس‌ها را برای خود چاپ می‌کنید و لزومی ندارد که بالاترین کیفیت را داشته باشند. به همین دلیل، ما همچنین بخشی از بهترین کاغذهای عکس با بودجه را در پایان قرار داده‌ایم.

اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که قصد خرید کاغذ چاپ عکس را دارید، اما با توجه به تنوع زیاد محصولات و قیمت‌ها با خرید این محصول ارزشمند به مشکل برخورده‌اید، اصلا نگران نباشید. ما در این مقاله شما را با انواع کاغذ چاپ عکس آشنا کرده و به شما یک سری نکات مهم را که هنگام خرید کاغذ چاپ عکس باید به آن‌ها توجه داشته باشید را به شما آموزش می‌دهیم.

کاغذ چاپ عکس چیست؟

کاغذ عکس، کاغذی است که مخصوص چاپ عکس روی آن طراحی شده است. اگر تا به حال سعی کرده‌اید عکس‌های خود را بر روی کاغذ اداری معمولی چاپ کنید، خواهید دید که نتایج بسیار ناامید کننده هستند. بنابراین، چه از یک چاپگر چندکاره اداری معمولی یا یک چاپگر عکس اختصاصی مانند Epson XP-970 استفاده کنید، از انتخاب کاغذ عکس با کیفیت خوب نتایج بسیار بهتری خواهید گرفت.

حتما بخوانید: راهنمای خرید دوربین عکاسی چاپ سریع

انواع کاغذ چاپ عکس موجود در بازار:

کاغذهای عکس به دو دسته اصلی تقسیم می‌شوند:

کاغذهای چاپ عکس براق، نیمه براق و براق:

اولین دسته شامل کاغذهای براق، نیمه براق و براق است که دارای لایه رویی محافظ و براق هستند. اینها برای استفاده با چاپگرهای عکس مانند Canon PIXMA PRO-200 و حتی چاپگرهای خانگی معمولی که از جوهرهای مبتنی بر رنگ برای تولید خروجی عکس استفاده می‌کنند، ایده‌آل‌ترین هستند. جوهر مبتنی بر آب به طور کامل در زیر لایه بالایی جذب می‌شود و یکنواختی عالی را با پوششی کاملاً صاف ایجاد می‌کند.

کاغذهای چاپ عکس مات:

  • با کاغذهای عکس مات، جوهر به جای جذب در زیر آن، روی پوشش جوهرافشان لایه بالایی قرار می‌گیرد. اینها برای چاپگرهایی مانند: Canon imagePROGRAF PRO-300 و Epson SureColor P700 و SureColor P900 که از جوهرهای مبتنی بر رنگدانه استفاده می‌کنند، مناسب ترند. برخلاف جوهرهای مبتنی بر رنگ، رنگدانه‌های موجود در این جوهرها به جای حل شدن در مایع معلق می‌شوند. مولکول‌های بزرگ‌تر رنگدانه‌ها قوی‌تر هستند و برای کاغذ مات مناسب‌تر هستند.
  • آن‌ها همچنین برای چاپ روی کاغذهای عکس براق، نیمه براق و براق مناسب هستند اما نسبت به جوهرهای مبتنی بر رنگ ایده آل نیستند. این به این دلیل است که معمولاً رنگدانه‌ها به طور کامل در زیر لایه بیرونی جذب نمی‌شوند، که می‌تواند منجر به «برنزه‌شدن» شود، جایی که وقتی از زوایای خاصی به آن نگاه می‌شود، چاپ خالی و بی‌جان به نظر می‌رسد. دیفرانسیل براق نیز می‌تواند مشکل ساز باشد، جایی که نواحی چاپ با پوشش متراکم جوهری نسبت به مناطقی که پوشش نسبتاً سبک دارند کمتر براق به نظر می‌رسند.
  • کاغذهای براق با عکس‌هایی با رنگ‌های عمیق و غنی به خوبی کار می‌کنند، در حالی که کاغذ مات معمولا برای عکس‌های سیاه و سفید مناسب تر است. با این حال، توجه داشته باشید که کاغذهای براق اثر انگشت را راحت‌تر جذب می‌کنند و در نور مستقیم خورشید یا نور شدید بیشتر از تابش خیره کننده رنج می‌برند.

راهنمای خرید کاغذ چاپ عکس:

کاغذهای چاپ عکس عکاسی برای تولید یک تصویر با کیفیت بالا در تلاش برای بازتولید بهترین شیء عکاسی طراحی شده‌اند. میزان خوب یا بد بودن کاغذ در رسیدن به این هدف به نوع چاپگر، نوع جوهر و البته موضوع این راهنما بستگی دارد. نوع کاغذ عکس در این راهنما، ملاحظات مختلفی را که باید هنگام ارزیابی گزینه‌های خود باید در نظر بگیرید را توضیح خواهیم داد.

جوهر افشان در مقابل کاغذ عکس لیزری:

فناوری که اکثراً توسط جامعه چاپ حرفه‌ای پذیرفته شده است، فناوری چاپگر جوهرافشان است. چاپ لیزری از نظر سرعت می‌تواند از چاپ جوهرافشان بهتر عمل کند، اما دقت لازم برای عکس‌های با کیفیت بالا را ندارد. لیزر از ماده پودر مانند ذوب شده در رنگ‌های CMYK استفاده می‌کند، در حالی که جوهر افشان از همان رنگ‌هایی استفاده می‌کند که به شکل جوهر مایع است که با استفاده از جت‌های کوچک به کاغذ می‌رسد. این روش چاپ می‌تواند به ۲۸۸۰Dpi در مقابل ۷۲۰Dpi که معمولا در چاپگرهای لیزری یافت می‌شود، برسد. بنابراین از اینجا به بعد پارامترهای مختلف برای انتخاب کاغذ چاپ عکس به نوع جوهرافشان اشاره دارد.

برندهای کاغذ عکس و نمایه‌های چاپگر:

اکثر چاپگرها از سازگاری جهانی پشتیبانی می‌کنند. این واقعیت که شما صاحب برند چاپگر یک تولید کننده بزرگ هستید، شما را به طیف رسانه‌های چاپی آن محدود نمی‌کند. به عنوان مثال، یک چاپگر HP طبیعتاً از طیف وسیعی از کاغذهای خود و همچنین کاغذهای تولید شده توسط سایر سازندگان پشتیبانی می‌کند. تفاوت در قسمت تنظیم فرآیند چاپ نهفته است، که در آن شما باید در مورد اندازه کاغذ، کیفیت، پایان و سایر ویژگی‌های چاپ تصمیم بگیرید. انتخاب مارک کاغذ چاپگر خود به این معنی است که تنظیمات از قبل پیکربندی شده‌اند، اگرچه اجازه ندهید که شما را از در نظر گرفتن مارک‌های دیگر منصرف کند. در طول تحقیق خود، ذهن خود را نسبت به گزینه‌های خود باز نگه دارید و کاغذ عکس مارک‌های مختلف را تا زمانی که معیارهای شما را برآورده می‌کنند، در نظر بگیرید.

نوع کاغذ عکس:

اولین جنبه‌ای که مصرف کنندگان اغلب ارزیابی می‌کنند، پرداخت کاغذ عکس است. این یک پوشش شیمیایی نیمه شفاف است که برای بهبود ظاهر چاپ طراحی شده است که در غیر این صورت ممکن است کدر به نظر برسد. مشکل در اصطلاحات ناسازگاری است که برندها برای توصیف پایان خود به کار می‌برند و درد سر درک این که کدام است. گزینه‌های متداول شامل مات، براق و ساتن است، اما زمانی که مصرف کنندگان با اصطلاحاتی مانند نیمه براق، مروارید، درخشش و سایر پرداخت‌ها مواجه می‌شوند، احتمالا سردرگمی رخ می‌دهد. در اینجا رایج ترین گزینه‌هایی است که با آن‌ها روبرو خواهید شد.

  1. براق Glossy: پرکاربردترین روکش، روکش براق می‌باشد که درجه براقیت آن از معمولی تا براق زیاد است. درخشش پوشش شیمیایی به تشخیص کوچکترین جزئیات عکس کمک می‌کند، با این حال تابش خیره کننده حاصل، دیدن چاپ از زوایای خاص را در مواردی چالش برانگیز می‌کند.
  2. مات Matt: بسته به برند، با این روکش به صورت مات مواجه خواهید شد. در سمت دیگر ترازو با براقیت صفر قرار دارد. فقدان روکش گران قیمت کاغذ عکس را کمی ارزان‌تر می‌کند و خرید آن را مقرون به صرفه‌تر می‌کند که به توضیح اینکه چرا معمولاً از آن در چاپ بروشور استفاده می‌شود کمک می‌کند. همچنین معمولاً هنگام چاپ عکس‌های سیاه و سفید استفاده می‌شود، زیرا روکش براق می‌تواند اعتبار عکس را کاهش دهد.
  3. ساتن Satin: روکش ساتن دقیقا در وسط، بین روکش براق و مات قرار گرفته است. از سطحی از براقیت بهره می‌برد، اما به سطح براق واقعی نزدیک نیست. برخی از برندها مانند اپسون گستره پوشش ساتن خود را «نیمه براق» می‌نامند، بنابراین بهترین توصیف، پوشش براق کمرنگ خواهد بود.
  4. مروارید و درخشش Pearl and Luster: اینها توسط تولیدکنندگان حرفه‌ای‌تر ارائه می‌شوند و نمایانگر نوعی روکش ساتن با احساس بافت هستند. روکش معمولی ساتن یا نیمه براق صاف است، اما این دو دارای بافت ظریفی هستند تا در هنگام نگه داشتن چاپ، احساس خاصی داشته باشد.

کیفیت کاغذ عکس:

کیفیت کاغذ عکس در محدوده رنگ، خواص آرشیوی، خشک شدن فوری و سایر عوامل کیفیت اندازه گیری می‌شود. این “لایه دریافت کننده” است که آن را تعیین می‌کند. این لایه شیمیایی به گونه‌ای طراحی شده است که مقادیر زیادی جوهر ریخته شده توسط چاپگر در طول فرآیند چاپ را دریافت کند. بدون یکی، کاغذ از جوهر خیس می‌شود، جوهر به طرف دیگر نفوذ می‌کند و در عرض چند ماه محو می‌شود. اساساً نتیجه‌ای که هنگام چاپ عکس روی کاغذ کپی به دست می‌آورید. دو نوع رایج لایه دریافتی وجود دارد که بیشتر کاغذهای عکس را پوشش می‌دهد:

  1. لایه دریافتی با روکش ریخته گری: لایه دریافتی با روکش ریخته گری معمولاً در محدوده بودجه تولید کنندگان مختلف یافت می‌شود. نتایج رضایت بخشی دارد، اما اغلب ممکن است کمی کسل کننده تر از جایگزین Micro Porous به نظر برسد. از آنجایی که هیچ پوشش مانعی روی کاغذ وجود ندارد، جوهر عمیق‌تر در محصول فرو می‌رود و با گذشت زمان سریع‌تر محو می‌شود. کاغذ با روکش ریخته گری فورا خشک می‌شود، اما اگر از جوهرهای رنگدانه‌ای استفاده شود، (مخصوصاً سیاه)، ممکن است مستعد لکه گیری باشد. پوشش‌های ریخته گری دارای ویژگی‌های بایگانی محدودی هستند.
  2. لایه‌های دریافت کننده منافذ میکرو و نانو: این دو لایه‌هایی هستند که در طیف حرفه‌ای و پیشرفته تولید کنندگان مختلف استفاده می‌شوند. در تضاد کامل با نوع قبلی، جوهر درون منافذ نانوسکوپی در ماده شیمیایی قرار می‌گیرد، بنابراین فورا خشک می‌شود و پتانسیل بایگانی بسیار بهبود می‌یابد.

وزن کاغذ عکس:

آخرین نکته‌ای که مصرف کنندگان با آن مواجه هستند وزن کاغذ اندازه گیری شده در GSM می‌باشد یا اگر بخواهید وزن کاغذ در هر متر مربع از سطح باشد. برخلاف آنچه ممکن است فکر کنید، GSM با کیفیت چاپ برابری نمی‌کند، اما GSM بالاتر منجر به کاغذ عکس ضخیم تر می‌شود که در بعضی مواقع می‌تواند مفید باشد، اما گاهی اوقات باعث اتلاف پول می‌شود. به عنوان معیاری برای تراکم کاغذ، وزن GSM بالاتر هنگام در دست گرفتن ضخیم تر به نظر می‌رسد، بنابراین اغلب با کاغذهای کارت تبریک با وزن GSM در انتهای طیف بالا مواجه می‌شوید، در حالی که چاپ‌هایی با پتانسیل کم مانند بروشورهایی که احتمالاً به سرعت دور ریخته می‌شوند، وزن GSM کمتری دارد.

حتما بخوانید: راهنمای خرید پرینتر چند کاره

نکات مهم هنگام خرید کاغذ چاپ عکس:

  • اندازه: اندازه در هنگام خرید کاغذ چاپ مهم است. مهم نیست که چه نوع کاری باید چاپ شود، از کارت ویزیت گرفته تا چاپ بزرگ طرح معماری، یک اندازه کاغذ برای جا دادن آن وجود دارد.
  • وزن: هر چه وزن کاغذ بیشتر باشد، استاک ضخیم تر و سفت تر می‌شود. سهام پوشش در انتهای بالاتر طیف وزن قرار دارند و مانند مقوای نازک به نظر می‌رسند. سهام متن کاغذهایی با وزن معمولی هستند.
  • روشنایی: این به نحوه تعامل نور با کاغذ اشاره دارد. روشنایی صفحه که در مقیاس ۰ تا ۱۰۰ اندازه گیری می‌شود بر وضوح تصاویر یک کار چاپ شده تأثیر می‌گذارد. اکثر کاغذها در دهه ۹۰ در این مقیاس هستند.
  • ریم: یک شاخه کاغذ یک بسته بسته بندی شده حاوی ۵۰۰ برگ کاغذ است. کاغذ کپی و چاپگر به صورت جداگانه فروخته می‌شود، اما همچنین در مواردی که ممکن است شامل ۵ یا ۱۰ ریم باشد. سایر کیس‌ها بدون شکل هستند و می‌توانند ۲۰۰۰ برگ کاغذ داشته باشند که در قالب‌هایی از هم جدا نشده باشند.
  • مواد: در حالی که بیشتر کاغذها از الیاف چوب ساخته می‌شوند، کاغذهایی نیز از پارچه، الیاف مصنوعی و حتی پلاستیک ساخته می‌شوند که همگی اهداف تخصصی را انجام می‌دهند.
  • روکش دار یا بدون روکش: کاغذهای چاپ یا روکش دار یا بدون روکش هستند. بدون پوشش، کاغذ غیر بازتابنده است، در حالی که کاغذهای روکش‌دار دارای روکش‌های مات یا براق هستند و تصاویر چاپی واضح تر و با کیفیت بالاتری تولید می‌کنند.
  • کاغذ ممتاز: فراتر از موجودی کاغذ استاندارد، کاغذهای ممتازی هستند که شامل تمام ویژگی‌های برتر وزن، پوشش، روشنایی، تیرگی و مواد می‌شوند و برای ارائه‌ها و کارهای چاپی که کیفیت مهم است، خوب هستند. به عنوان مثال، کاغذ ساخته شده از ترکیبی از خمیر چوب و پنبه (معمولاً ۷۵٪ و ۲۵٪) حسی لوکس دارد و برای ماندگاری ساخته شده است، بنابراین می تواند برای پروژه‌های آرشیوی خوب باشد.

با توجه به نکاتی که گفته شد، می‌توانید کاغذ چاپ عکس مورد نظرتان را خریداری نمایید. ما برای سهولت کار شما، لیستی از بهترین برند‌های کاغذ چاپ عکس ارزان، محبوب و پرفروش را برای شما جمع آوری کرده ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت کنید.


۱ کاغذ چاپ عکس پیکسل مدلPHG-200 سایز A4 بسته ۱۰۰ عددی

کاغذ چاپ عکس پیکسل مدلPHG-200 سایز A4 بسته 100 عددی

مشخصات

  • ویژگی ها
    مخصوص چاپ عکس،بروشورو کاتالوگ.۲۰۰ گرم
  • ابعاد کاغذ
    ۲۹۷×۲۱۰×۰.۱ میلیمتر سانتی‌متر
  • ابعاد عکس
    ۲۱۰×۲۹۷ میلیمتر سانتی‌متر
  • نوع کاغذ
    فتو گلاسه براق
  • تعداد برگ
    ۱۰۰

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲ کاغذ چاپ عکس گلاسه ولف مدل W240-HG سایز A4 بسته ۵۰ عددی

کاغذ چاپ عکس گلاسه ولف مدل W240-HG سایز A4 بسته 50 عددی

مشخصات

  • ویژگی ها
    مناسب دستگاه های جوهر افشانگلاسه براق
  • ابعاد کاغذ
    A4 سانتی‌متر
  • ابعاد عکس
    A4 سانتی‌متر
  • نوع کاغذ
    فتوگلاسه دورو
  • تعداد برگ
    ۵۰

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳ کاغذ چاپ عکس فتوگلاسه کداک مدل ۲۸۰g سایز ۱۵×۱۰ سانتی متر بسته ۱۰۰ عددی

کاغذ چاپ عکس فتوگلاسه کداک مدل 280g سایز 15x10 سانتی متر بسته 100 عددی

مشخصات

  • ابعاد کاغذ
    ۱۰×۱۵ سانتی‌متر
  • ابعاد عکس
    ۱۰×۱۵ سانتی‌متر
  • نوع کاغذ
    فتوگلاسه
  • تعداد برگ
    ۱۰۰

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۴ کاغذ چاپ عکس گلاسه کوالا مدل K200 سایز A4 بسته ۲۰ عددی

کاغذ چاپ عکس گلاسه کوالا مدل K200 سایز A4 بسته 20 عددی

مشخصات

  • ویژگی ها
    مخصوص پرینترهای جوهرافشان اپسون( epson ) و اچ پی (HP) و کنون (Canon)و…
  • ابعاد کاغذ
    ۲۹.۷x21x0.2 سانتی متر سانتی‌متر
  • ابعاد عکس
    ۲۹.۷x21x0.2 سانتی مترس سانتی‌متر
  • نوع کاغذ
    فتو گلاسه
  • تعداد برگ
    ۲۰

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۵ کاغذ چاپ عکس فتوگلاسه وینتر مدل R160-GR سایز A4 بسته ۱۰۰ عددی

کاغذ چاپ عکس فتوگلاسه وینتر مدل R160-GR سایز A4 بسته 100 عددی

مشخصات

  • ویژگی ها
    کیفیت چاپ در حد عالی و ماندگاری رنگ برای چند سال
  • ابعاد کاغذ
    A4 سانتی‌متر
  • نوع کاغذ
    فتوگلاسه
  • تعداد برگ
    ۱۰۰

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۶ کاغذ چاپ عکس گلاسه مگا کد ۲۶۰ سایز A4 بسته ۲۵ عددی

کاغذ چاپ عکس گلاسه مگا کد 260 سایز A4 بسته 25 عددی

مشخصات

  • ویژگی ها
    فتو گلاسه ۲۶۰ گرم A4 مگا – مخصوص چاپ عکس رنگی و سیاه سفید – یکرو – پشت مارک دار – کاملا سفید خالص وبسیار براق – مختص پرینتر جوهر افشان.
  • ابعاد کاغذ
    ۲۱×۳۰ سانتی‌متر
  • نوع کاغذ
    فتو گلاسه براق
  • تعداد برگ
    ۲۵

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۷ کاغذ چاپ عکس گلاسه کوالا مدل K135 سایز A4 بسته ۵۰ عددی

کاغذ چاپ عکس گلاسه کوالا مدل K135 سایز A4 بسته 50 عددی

مشخصات

  • ویژگی ها
    مخصوص پرینترهای جوهرافشان
  • ابعاد کاغذ
    A4 سانتی‌متر
  • ابعاد عکس
    A4 سانتی‌متر
  • نوع کاغذ
    فتو گلاسه
  • تعداد برگ
    ۵۰

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۸ کاغذ چاپ عکس گلاسه مگا کد ۲۰۰ سایز A4 بسته ۲۵ عددی

کاغذ چاپ عکس گلاسه مگا کد 200 سایز A4 بسته 25 عددی

مشخصات

  • ویژگی ها
    فتو گلاسه ۲۰۰ گرم A4 مگا – مخصوص چاپ عکس رنگی و سیاه سفید – یکرو – براق – مختص پرینتر جوهر افشان – ضد آب – پشت مارک دار – خشک شدن سریع.
  • ابعاد کاغذ
    ۲۱×۲۹.۷ سانتی‌متر
  • نوع کاغذ
    فتوگلاسه براق
  • تعداد برگ
    ۲۵

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۹ کاغذ چاپ عکس گلاسه میرا مدل PLGM135 سایز ۲۱×۳۰ سانتی متر بسته ۵۰عددی

کاغذ چاپ عکس گلاسه میرا مدل PLGM135 سایز 21x30 سانتی متر بسته 50عددی

مشخصات

  • ویژگی ها
    مناسب چاپگرهای لیزریدو روی کاغذ گلاسه برش دقیق
  • ابعاد کاغذ
    ۲۱×۳۰ سانتی متر سانتی‌متر
  • ابعاد عکس
    ۲۱×۳۰ سانتی متر سانتی‌متر
  • نوع کاغذ
    گلاسه لیزری مات
  • تعداد برگ
    ۵۰

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۰ کاغذ چاپ عکس میتسوبیشی مدل لاستر سایز A4 بسته ۲۰ عددی

کاغذ چاپ عکس میتسوبیشی مدل لاستر سایز A4 بسته 20 عددی

مشخصات

  • ویژگی ها
    کاغذ ۲۶۰ گرم لاستر میتسوبیشی اصلساخت ژاپنبهترین کاغذ لاستر ( ابریشمی دونه دار ) حرفه ایی موجود در بازار ایران۲۶۰ گرم ۲۰ برگکاغذ درجه یک حرفه ایی تولید ژاپنمخصوص چاپ حرفه ایی عکس با انواع پرینتر جوهرافشان اپسون ، کانن ، اچ پی
  • ابعاد کاغذ
    A4 سانتی‌متر
  • ابعاد عکس
    A4 سانتی‌متر
  • نوع کاغذ
    لاستر Luster
  • تعداد برگ
    ۲۰

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۱ کاغذ چاپ عکس گلاسه میر مدل M150-HG سایز A3 بسته ۱۰۰عددی

کاغذ چاپ عکس گلاسه میر مدل M150-HG سایز A3 بسته 100عددی

مشخصات

  • ویژگی ها
    وزن کاغذ : ۱۵۰ گرمنوع چاپ : یک طرفهنوع کاربری (توصیه شده) : چاپ عکس، کاتالوگ، بروشوروضوح تصویری (رزولوشن) : ۵۷۶۰ dpi
  • ابعاد کاغذ
    A3 سانتی‌متر
  • ابعاد عکس
    ۴۲۰×۲۱۰ میلی متر سانتی‌متر
  • نوع کاغذ
    فتوگلاسه
  • تعداد برگ
    ۱۰۰

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۲ کاغذ چاپ عکس مات آراکو مدل ۱۳۰m سایز A4 بسته ۱۰۰ عددی

 کاغذ چاپ عکس مات آراکو مدل 130m سایز A4 بسته 100 عددی

مشخصات

  • ویژگی ها
    سطح براق صاف و سفیدی فوق العاده اشباع کامل رنگ و طولانی مدت نگاه و احساس یک عکس واقعی ایجاد یک عکس عکاسی عالیضد آبساخت کشور چین
  • ابعاد کاغذ
    A4(210x297mm) سانتی‌متر
  • ابعاد عکس
    A4 سانتی‌متر
  • نوع کاغذ
    کاغذ جوهر افشان روکش مات
  • تعداد برگ
    ۱۰۰

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۳ کاغذ چاپ عکس  گلاسه ولف مدل PN-135 GS سایز A4 بسته ۱۰۰ عددی

کاغذ چاپ عکس  گلاسه ولف مدل PN-135 GS سایز A4 بسته 100 عددی

مشخصات

  • ویژگی ها
    قابل استفاده در تمام پرینترهای جوهرافشانتعداد برگ : ۱۰۰ برگ فتوگلاسه
  • ابعاد کاغذ
    A4 سانتی‌متر
  • ابعاد عکس
    A4 سانتی‌متر
  • نوع کاغذ
    فتوگلاسه
  • تعداد برگ
    ۱۰۰

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۴ کاغذ چاپ عکس گلاسه میر مدل m150-hg سایز A3 بسته ۱۰۰عددی

کاغذ چاپ عکس گلاسه میر مدل m150-hg سایز A3 بسته 100عددی

مشخصات

  • ابعاد کاغذ
    A3 سانتی‌متر
  • ابعاد عکس
    ۲۹۷x420x20 میلی‌متر سانتی‌متر
  • نوع کاغذ
    فتوگلاسه
  • تعداد برگ
    ۱۰۰

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۵ کاغذ چاپ عکس گلاسه مگا مدل ۱۱۵g سایز A4 بسته ۱۰۰ عددی

کاغذ چاپ عکس گلاسه مگا مدل 115g سایز A4 بسته 100 عددی

مشخصات

  • ویژگی ها
    تعداد کاغذ : ۱۰۰ برگنوع کاغذ : یک طرفهوزن کاغذ : ۱۱۵ گرمابعاد کاغذ : ۲۱۰x297mm A4جنس کاغذ : های گلاسهوضوح تصویری : ۴۸۸۰ Dpiنوع کاربرد (توصیه شده) : چاپ عکس، کاتالوگ، بروشورمناسب برای پرینتر های : جوهرافشان
  • ابعاد کاغذ
    ۲۹×۲۱ سانتی‌متر
  • ابعاد عکس
    ۲۹×۲۱ سانتی‌متر
  • نوع کاغذ
    های گلاسه
  • تعداد برگ
    ۱۰۰

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۶ کاغذ چاپ عکس سافت سیلک ولف مدل Professinol-260g سایز ۱۰×۱۵ سانتی متر بسته ۱۰۰ عددی

کاغذ چاپ عکس سافت سیلک ولف مدل Professinol-260g سایز 10×15 سانتی متر بسته 100 عددی

مشخصات

  • ویژگی ها
    ۱۰۰برگ فتوگلاسه مات (سافت سیلک) مناسب برای چاپ عکس ۱۳×۱۸
  • ابعاد کاغذ
    ۱۰×۱۵ سانتی‌متر
  • ابعاد عکس
    ۱۰×۱۵ سانتی‌متر
  • نوع کاغذ
    فتوگلاسه مات (سافت سیلک)
  • تعداد برگ
    ۱۰۰

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۷ کاغذ چاپ عکس فتوگلاسه بارات مدل ۲۶۰GR سایز A4 بسته ۱۰۰ عددی

 کاغذ چاپ عکس فتوگلاسه بارات مدل 260GR سایز A4 بسته 100 عددی

مشخصات

  • ابعاد کاغذ
    A4 سانتی‌متر
  • ابعاد عکس
    A4 سانتی‌متر
  • نوع کاغذ
    فتوگلاسه
  • تعداد برگ
    ۱۰۰

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۸ کاغذ چاپ عکس گلاسه شیائومی مدل XMBXXZ01HT سایز ۷.۶×۵ سانتی متر بسته ۲۰ عددی

کاغذ چاپ عکس گلاسه شیائومی مدل XMBXXZ01HT سایز 7.6×5 سانتی متر بسته 20 عددی

مشخصات

  • ویژگی ها
    ۲۰ کاغذ عکس مخصوص پرینتر و دوربین‌های چاپ سریع زینکچاپ عکس با تکنولوژی Zero Ink و بدون استفاده از جوهردارای برچسب پشت کاغذ جهت چسباندن عکس به سطوح مختلفچاپ بدون حاشیه تصویرارائه و بازسازی رنگ‌ها با دقت و شفافیت بالاضد‌لک و مقاوم در برابر رطوبت
  • ابعاد کاغذ
    ۷.۶×۵ سانتی‌متر
  • ابعاد عکس
    ۷.۶×۵ سانتی‌متر
  • نوع کاغذ
    چاپ سریع زینک
  • تعداد برگ
    ۲۰

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۹ کاغذ چاپ عکس گلاسه میر مدل  Sticker سایز A4 بسته ۵۰ عددی

کاغذ چاپ عکس گلاسه میر مدل  Sticker سایز A4 بسته 50 عددی

مشخصات

  • ویژگی ها
    جسبندگی عالیمخصوص پرینترهای جوهرافشان
  • ابعاد کاغذ
    A4 سانتی‌متر
  • ابعاد عکس
    A4 سانتی‌متر
  • نوع کاغذ
    گلاسه
  • تعداد برگ
    ۵۰

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۰ کاغذ چاپ عکس کوتد ولف مدل PN-108G سایز A4 بسته ۱۰۰ عددی

کاغذ چاپ عکس کوتد ولف مدل  PN-108G سایز A4 بسته 100 عددی

مشخصات

  • ویژگی ها
    تعداد بسته بندی : ۱۰۰ برگسازگار : با تمام پرینترهای جوهر افشان سایز کاغذ : A4(297x210mm)
  • ابعاد کاغذ
    A4(297x210mm) سانتی‌متر
  • ابعاد عکس
    A4(297x210mm) سانتی‌متر
  • نوع کاغذ
    کوند جوهرافشان
  • تعداد برگ
    ۱۰۰

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۱ کاغذ چاپ عکس گلاسه ولف مدل Professinol-200 سایز A4 بسته ۵۰ عددی

کاغذ چاپ عکس گلاسه ولف مدل Professinol-200 سایز A4 بسته 50 عددی

مشخصات

  • ویژگی ها
    کاغذ فتوگلاسه ۲۴۰ گرم ۵۰ برگ Wolfمقاوم در برابر آبخشکی سریعشفافیت و درخشندگی بالاسازگار با پرینترهای جوهرافشان
  • ابعاد کاغذ
    ۲۱۰×۲۹۷ mm سانتی‌متر
  • ابعاد عکس
    A4 سانتی‌متر
  • نوع کاغذ
    گلاسه براق یک رو
  • تعداد برگ
    ۵۰

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۲ کاغذ چاپ عکس گلاسه مات میرا مدلPLGM200 سایز ۲۱×۳۰ سانتی متر بسته ۵۰عددی

کاغذ چاپ عکس گلاسه مات میرا مدلPLGM200 سایز 21x30 سانتی متر بسته 50عددی

مشخصات

  • ویژگی ها
    مناسب چاپگرهای لیزریدو روی کاغذ گلاسه برش دقیق
  • ابعاد کاغذ
    ۲۱×۳۰ سانتی متر سانتی‌متر
  • ابعاد عکس
    ۲۱×۳۰ سانتی متر سانتی‌متر
  • نوع کاغذ
    گلاسه لیزری مات
  • تعداد برگ
    ۵۰

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۳ کاغذ چاپ عکس گلاسه مگا مدل PHG-160 سایز A4 بسته ۱۰۰ عددی

کاغذ چاپ عکس گلاسه مگا مدل PHG-160 سایز A4 بسته 100 عددی

مشخصات

  • ویژگی ها
    فتوگلاسه بسیار براق.بدون خط و خش.دارای استاندارد اروپا.ضخامت ۲ برابر کاغذ A4.
  • ابعاد کاغذ
    ۲۱۰×۲۹۷ میلیمتر سانتی‌متر
  • ابعاد عکس
    ۲۱۰×۲۹۷ میلیمتر سانتی‌متر
  • نوع کاغذ
    فتوگلاسه براق
  • تعداد برگ
    ۱۰۰

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۴ کاغذ چاپ عکس گلاسه ولف مدل Professinol-150 سایز A4 بسته ۱۰۰ عددی

 کاغذ چاپ عکس گلاسه ولف مدل Professinol-150 سایز A4 بسته 100 عددی

مشخصات

  • ویژگی ها
    کاغذ فتوگلاسه ۱۵۰ گرم ۱۰۰ برگ Wolfمقاوم در برابر آبخشکی سریعشفافیت و درخشندگی بالاسازگار با پرینترهای جوهرافشانقابل استفاده برای چاپ عکس‌های رادیولوژی، سیتی‌اسکن و ام‌ آر‌ آی
  • ابعاد کاغذ
    ۲۱۰×۲۹۷ mm سانتی‌متر
  • ابعاد عکس
    A4 سانتی‌متر
  • نوع کاغذ
    فتو گلاسه براق یک رو
  • تعداد برگ
    ۱۰۰

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۵ کاغذ چاپ عکس فتوگلاسه ویکتوری مدل A4-G115 سایز A4 بسته ۱۰۰ عددی

کاغذ چاپ عکس فتوگلاسه ویکتوری مدل A4-G115 سایز A4 بسته 100 عددی

مشخصات

  • ویژگی ها
    – ۱۰۰ برگ کاغذ گلاسه براق- مناسب برای چاپ عکس، کاتالوگ و بروشور- ۱۱۵ گرمی
  • ابعاد کاغذ
    ۲۱×۲۹.۷ سانتی‌متر
  • ابعاد عکس
    ۲۰×۲۹ سانتی‌متر
  • نوع کاغذ
    فتوگلاسه
  • تعداد برگ
    ۱۰۰

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۶ کاغذ چاپ عکس گلاسه مگا مدل ۱۳۵ سایز A4 بسته ۱۰۰ عددی

کاغذ چاپ عکس گلاسه مگا مدل 135 سایز A4 بسته 100 عددی

مشخصات

  • ویژگی ها
    کاغذ فتو گلاسه براق ۱۳۵ گرم A4 مگا ۱۰۰ برگی ، دارای جنس گلاسه می باشد که یک نوع کاغذ مناسب برای چاپگرهای جوهر افشان محسوب می شود. همچنین سطح این کاغذها براق است.
  • ابعاد کاغذ
    ۲۱۰×۲۹۷ میلی متر سانتی‌متر
  • ابعاد عکس
    ۲۱۰ در ۲۹۷ میلی متر سانتی‌متر
  • نوع کاغذ
    گلاسه براق جوهر افشان
  • تعداد برگ
    ۱۰۰

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۷ کاغذ چاپ عکس گلاسه میر مدل M200-HG سایز A4 بسته ۵۰عددی

کاغذ چاپ عکس  گلاسه میر مدل M200-HG سایز A4 بسته 50عددی

مشخصات

  • ویژگی ها
    مناسب جهت تمام پرینترهای جوهر افشانبهترین گزینه برای چاپ بروشور و کاتالوگ فتو گلاسه براق
  • ابعاد کاغذ
    A4 سانتی‌متر
  • ابعاد عکس
    ۲۹۷×۲۱۰ سانتی‌متر
  • نوع کاغذ
    فتوگلاسه
  • تعداد برگ
    ۵۰

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۸ کاغذ چاپ عکس گلاسه ولف مدل Professinol-180 سایز A3 بسته ۵۰ عددی

 کاغذ چاپ عکس گلاسه ولف مدل Professinol-180 سایز A3 بسته 50 عددی

مشخصات

  • ویژگی ها
    کاغذ فتوگلاسه ۱۸۰ گرم یک رو براقمقاوم در برابر آبخشکی سریعشفافیت و درخشندگی بالاسازگار با پرینترهای جوهرافشانقابل استفاده برای چاپ عکس‌های رادیولوژی، سیتی‌اسکن و ام‌ آر‌ آیمقاوم در برابر خط و خش و اثر انگشت
  • ابعاد کاغذ
    A3 سانتی‌متر
  • ابعاد عکس
    ۲۹۳×۴۲۰ میلی متر سانتی‌متر
  • نوع کاغذ
    فتو گلاسه براق
  • تعداد برگ
    ۵۰

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۹ کاغذ چاپ عکس فتوگلاسه اچ.سون مدل W200-GR سایز A4 بسته ۱۰۰ عددی

کاغذ چاپ عکس فتوگلاسه اچ.سون مدل W200-GR سایز A4 بسته 100 عددی

مشخصات

  • ویژگی ها
    گلاسه ۲۰۰ گرمی با رزولوشن ۵۷۶۰
  • ابعاد کاغذ
    A4 سانتی‌متر
  • ابعاد عکس
    A4 سانتی‌متر
  • نوع کاغذ
    گلاسه
  • تعداد برگ
    ۱۰۰

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳۰ کاغذ چاپ عکس فتوگلاسه ولف دورو مدل Professinol-260g سایز A4 بسته ۵۰ عددی

کاغذ چاپ عکس فتوگلاسه ولف دورو مدل Professinol-260g سایز A4 بسته 50 عددی

مشخصات

  • ویژگی ها
    کاغذ مخصوص چاپ دو رومخصوص پرینترهای جوهر افشان۵۰برگ در یک بسته
  • ابعاد کاغذ
    ۲۹.۷×۲۱ سانتی‌متر
  • ابعاد عکس
    ۲۹.۷×۲۱.۰ سانتی‌متر
  • نوع کاغذ
    فتوگلاسه جوهرافشان
  • تعداد برگ
    ۵۰

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

امیدواریم این مطلب اطلاعات کافی را برای خرید کاغذ چاپ عکس در اختیار شما قرار دهد. سوالات خود را می‌توانید از طریق فرم ارسال دیدگاه ها با ما در میان بگذارید.

در ادامه بیشتر بخوانید: راهنمای خرید شومینه گازی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا