تبلتکامپیوتر و تجهیزات جانبیلپ تاپ

هندزفری بلوتوثی، راهنمای خرید بهترین هندزفری بلوتوثی گردنی بیسیم لمسی ارزان

نکات مهم و کاربردی که هنگام خرید هندزفری بلوتوثی باید به آن‌ها توجه داشته باشید.

در طول همه گیری کرونا، چیزهای زیادی تغییر کرد، که ممکن است برای مدتی به همین شکل باقی بماند. بیشتر از هر زمان دیگری مردم در منزل کار می‌کنند، و این واقعاً برای برخی افراد بسیار مناسب است. این بدان معناست که نیازهای یک دفتر کار خانگی با نیازهای یک دفتر سنتی متفاوت می‌باشد. اگر شما فردی هستید که به کار از راه دور علاقه مند شده‌اید، احتمالاً تا به حال به اندازه کافی با نویز پس زمینه مواجه شده‌اید که نیاز به هندزفری بلوتوثی مناسب دارد. یک جفت هندزفری بلوتوثی با کیفیت بالا با حذف فعال نویز به شما این امکان را می‌دهد تا در جلسات اداری مجازی و تماس‌های کاری ارتباط خوبی برقرار کنید. آن‌ها همچنین باید به شما کمک کنند تا عوامل حواس‌پرتی ناشی از نویزهای خارجی را کنترل کنید. بهترین هندزفری بلوتوثی برای کار می‌تواند به شما کمک کند تا خود را از همه این نیروهای مخرب جدا کرده و روی کار در حال انجام تمرکز کنید.

هندزفری‌های بلوتوثی که برای کار استفاده می‌شوند باید کیفیت و راحتی صدای درجه یک را ارائه دهند زیرا ساعت‌ها از آن‌ها استفاده می‌کنید. آنها همچنین باید دارای ویژگی‌های ارتباطی عالی برای برقراری تماس صوتی، از جمله هر نوع چت ویدیویی باشند. کاهش نویز خوب کلید اصلی است، همان‌طور که می توانید صدای خود را در هندزفری بلوتوثی هنگام صحبت بشنوید تا در نهایت فریاد نزنید. عمر باتری خوب و در نهایت، جفت شدن چند نقطه‌ای بلوتوث، که به شما این امکان را می‌دهد تا به راحتی بین دو دستگاه جابجا شوید، یکی دیگر از ویژگی‌های واقعا مفید در محیط منزل و دفتر کار است.

اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که قصد خرید هندزفری بلوتوثی را دارید، اما با توجه به تنوع زیاد مدل‌ها و قیمت‌ها با خرید این وسیله ارزشمند به مشکل برخورده‌اید، اصلا نگران نباشید. ما در این مقاله شما را با انواع هندزفری بلوتوثی آشنا کرده و به شما یک سری نکات مهم را که هنگام خرید هندزفری بلوتوثی باید به آن‌ها توجه داشته باشید را آموزش می‌دهیم.

هندزفری بلوتوثی چیست و چه کاربردی دارد؟

بلوتوث یک فناوری بی سیم است که به دو دستگاه اجازه می‌دهد تا با یکدیگر ارتباط برقرار کنند. می توان از آن برای جفت کردن هر تعداد ابزار، مانند صفحه کلید، کامپیوتر یا دوربین و چاپگر عکس استفاده کرد. یکی از رایج ترین کاربردهای بلوتوث، اتصال هدست بی سیم به تلفن همراه است. این هدست‌ها هندزفری بلوتوثی نامیده می‌شوند و به شما این امکان را می‌دهند تا هندزفری گوشی خود استفاده کنید که می‌تواند ایمن‌تر و راحت‌تر باشد. مدل‌های بی‌سیم رایج هستند و معمولاً از بلوتوث استفاده می‌کنند که برد آن تا ۳۰ فوت یا بیشتر است، برای اتصال به تلفن‌های هوشمند، لپ‌تاپ و حتی برخی تلویزیون‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرند. مدل‌های بی‌سیم که زمانی تازگی داشتند، در سال‌های اخیر زمانی که اکثر تولیدکنندگان گوشی جک هدفون را کنار گذاشتند، ضروری شدند. آن‌ها دارای ویژگی های مختلفی هستند، از سازگاری با الکسا و سایر دستیارهای دیجیتال گرفته تا حالت های نظارت بر صدای محیط، که به طور عمدی نویز از محیط شما وارد می‌کند تا بتوانید به اطراف خود گوش دهید.

حتما بخوانید: راهنمای خرید هدفون بی‌سیم

انواع هندزفری بلوتوثی موجود در بازار:

  1. هندزفری بلوتوث حرفه‌ای: اولین هدست‌های بلوتوث دستگاه‌های لوکسی بودند که برای مسافران شرکتی که نیاز به برقراری تماس‌های کاری در جاده یا هنگام دورکاری از منزل داشتند، هدف قرار می‌گرفتند. دستگاه‌های حرفه‌ای مانند این نشان‌دهنده تمایل مصرف‌کنندگانشان به کیفیت صدای بکر، عمر باتری طولانی و تناسب راحت برای پشت سر گذاشتن یک روز کاری کامل بدون درد است. برخی از هدست‌های حرفه‌ای حتی به رایانه‌های شخصی و تلفن‌های همراه متصل می‌شوند تا به عنوان ابزار ارتباط از راه دور نهایی عمل کنند.
  2. هندزفری بلوتوث فشرده یا جمع و جور: برخلاف مدل‌های حرفه‌ای که معمولاً بزرگ هستند، هدست‌های بلوتوث فشرده به‌قدری کوچک طراحی شده‌اند که عملاً مورد توجه قرار نگیرند. آن‌ها برای تماس‌های محتاطانه هنگام بیرون رفتن ساخته شده‌اند. در نتیجه، کیفیت صدا، عمر باتری و سایر ویژگی‌ها معمولاً به صورت مخفیانه در صندلی عقب قرار می‌گیرند.
  3. هندزفری بلوتوث استریو: همزمان با ظهور اخیر گوشی‌های هوشمند و مهارت‌های چندرسانه‌ای چشمگیر، هدفون‌های بلوتوثی استریو که دارای میکروفون نیز هستند، محبوبیت پیدا کرده‌اند. یک دستگاه استریو بی سیم باکیفیت به شما این امکان را می‌دهد تا از موسیقی یا صدای ویدیویی بدون هیچ زحمتی به صورت سیم لذت ببرید. با این حال، در صورت تماس ورودی، می‌توانید بدون جست‌وجو پاسخ دهید. به خاطر داشته باشید که محصولات بلوتوث استریو عملکرد صوتی را بالاتر از کیفیت تماس قرار می‌دهند.

حتما بخوانید: راهنمای خرید ساعت هوشمند

نکات مهم قبل از خرید هندزفری بلوتوثی:

کیفیت صدا را ارزیابی کنید:

مانند بلندگوها، هدفون‌ها می‌توانند بر قسمت‌های مختلف طیف صوتی تأکید کنند یا تحریف کنند و ممکن است یک صدا را بر دیگری ترجیح دهید. اگر می‌توانید، قبل از خرید هدفون را امتحان کنید. اگر به صورت آنلاین خرید می‌کنید، سیاست های بازگشت را بررسی کنید تا مطمئن شوید که خرید شما قابل برگشت یا تعویض با مدل دیگری است یا خیر.

طرحی را انتخاب کنید که برای استفاده مورد انتظار شما مناسب باشد:

مدل‌های روگوشی برای گوش دادن در منزل عالی هستند، اما می‌توانند در حین حرکت مانعی ایجاد کنند. گاهی اوقات مدل‌های کوچک‌تر و قابل حمل‌تر کمی کیفیت صدا را قربانی می‌کنند، اما مطمئناً مفید هستند و مدیریت هدفون‌های داخل گوشی آسان‌تر است. اگر به آرامش و آسایش در کار و منزل یا محیط های دیگر نیاز دارید، هدفون‌هایی با فناوری حذف نویز فعال را در نظر بگیرید.

کدک‌های بلوتوث بر کیفیت صدای بی سیم تأثیر می‌گذارند:

  • ما در عصر طلایی هندزفری‌ها و هدفون‌های بی‌سیم زندگی می‌کنیم، به این معنی که ویژگی دیگری وجود دارد که باید درک کنیم. کدک‌های بلوتوث تعیین می‌کنند که چگونه رسانه بلوتوث از تلفن هوشمند شما به هدست منتقل می‌شود. بهترین کدک بلوتوث برای راه‌اندازی کدک است که کیفیت صدای مطلوب و پایداری اتصال را فراهم می‌کند.
  • دارندگان آیفون بهترین هدفون‌های بی‌سیمی را دارند که از AAC پشتیبانی می‌کنند، که تنها کدک بلوتوث با کیفیتی است که iOS پشتیبانی می‌کند. کیفیت صدا را بهینه می‌کند و زمان تاخیر را در دستگاه‌های اپل کاهش می‌دهد. Android بسته به سخت افزار شما، AAC را با درجات متفاوتی از کارایی رمزگذاری می‌کند، بنابراین بهتر است از یک هدست aptX یا حتی یک جفت هدفون LDAC استفاده کنید. برخی از تولیدکنندگان گوشی‌های هوشمند اندرویدی کدک‌های اختصاصی خود را دارند. سری هدفون های گلکسی بادز سامسونگ از کدک مقیاس پذیر سامسونگ پشتیبانی می‌کند که به طور مداوم میزان بیت ریت را بر اساس قدرت سیگنال کاهش می‌دهد.

به روز رسانی‌ها و ویژگی‌های نرم افزار برای هدست های بی سیم مهم هستند:

  • تقریباً هر محصول صوتی بی‌سیم دارای برنامه هدفون مخصوص به خود است، و این ممکن است راهی دوربرگردان برای جمع‌آوری داده‌ها از شما به نظر برسد، اما برخی از برنامه‌ها در واقع ویژگی‌های مفیدی نیز ارائه می‌دهند. مهمترین ویژگی یک برنامه هدفون که می‌تواند به شما ارائه دهد دسترسی به به روز رسانی سیستم عامل است. برخی از شرکت‌ها عادت بدی برای دسترسی به به‌روزرسانی‌ها دارند، اما بیشتر شرکت‌ها برنامه‌های خود را در سیستم عامل آگنوستیک نگه می‌دارند.
  • اگر آیفون دارید، احتمالاً با سری هدفون‌های ایرپاد اپل و اکنون هدفون آشنا هستید. تنها در صورتی می‌توانید مجموعه‌ای از AirPods را به روز کنید که صاحب دستگاه اپل باشید. کاربران اندروید هنوز هم می‌توانند از این هدست استفاده کنند، اما این هدفون بیشتر شبیه یک جفت هدفون است تا یک تجربه یکپارچه را داشته باشید.

هدفون‌ها ممکن است داده‌ها را از شما جمع آوری کنند:

  • اگر یک هدست همراه با یک برنامه باشد، کاملاً ممکن است که برنامه داده‌ها را از شما جمع‌آوری کند و حتی آن‌ها را برای شخص ثالث ارسال کند. Bose در طول سال‌ها درگیر دعاوی حقوقی بوده است و گوگل همیشه در مظان اتهام قرار دارد. همه شرکت‌ها تا حدودی با جمع‌آوری داده‌ها معاشقه می‌کنند، خواه این موضوع شامل دفن بندهای مسئولیت در سراسر قراردادهای طولانی مدت خدمات باشد، یا شما را مجبور ‌کند تا قبل از آشنایی کامل با ویژگی‌های برنامه‌ها، قراردادهای خاصی را بپذیرید. انصافاً، هر شرکتی نمی‌خواهد شما را به دست آورد یا داده‌های شما را برای سود بفروشد، برخی واقعاً از آن برای اهداف بازاریابی داخلی و بهبود خدمات آنلاین خود استفاده می‌کنند.
  • تقریباً هر سازنده اصلی هدفون، از جمله Google، به شما این امکان را می‌دهد تا حدی از جمع آوری داده‌های خاص خودداری کنید. مطمئناً، ممکن است کمی جستجو یا چند ایمیل به یک نماینده پشتیبانی مشتری نیاز باشد، اما تقریباً همیشه می‌توانید شناسه‌های شخصی خود را از داده‌های جمع‌آوری‌شده از تعاملات مرتبط با برنامه خود جدا کنید. به عنوان مثال، کسانی که در اتحادیه اروپا زندگی می‌کنند، نسبت به ساکنان ایالات متحده آزادی بسیار بیشتری دارند، به ویژه کسانی که در کالیفرنیا ساکن نیستند.

عمر باتری مهم است، پس آن را در نظر بگیرید:

  • بسته به نوع هدفون بی سیمی که خریداری می کنید، عمر باتری ممکن است یک نگرانی بزرگ باشد. هدفون‌های روی گوش یا روی گوشی نسبت به هدفون های بی سیم و بی سیم واقعی، عمر باتری مستقل بسیار بیشتری دارند. اکثر هدفون‌های بی سیم با یک بار شارژ حداقل ۱۸ ساعت پخش می کنند و اکثر هدفون‌های بی سیم سنتی حداقل ۸ ساعت زمان پخش را ارائه می‌دهند. هدفون‌های بی سیم واقعی با یک بار شارژ به طور متوسط ۴ تا ۵ ساعت گوش می‌دهند.
  • انواع هدفون و هدفون‌های بی سیم معمولاً از شارژ سریع پشتیبانی می‌کنند. معمولاً مشخصاتی را مشاهده می‌کنید که به چیزی حدود ۱۰ دقیقه شارژ اشاره می‌کند که یک ساعت زمان پخش را فراهم می‌کند. اکثر هدفون‌ها از نسخه کارآمدتری از شارژ سریع پشتیبانی می‌کنند، که می‌تواند ساعت‌ها گوش دادن را پس از تنها ۱۰ دقیقه شارژ فراهم کند.

ورزشکاران به یک هدست مقاوم در برابر آب با رتبه IP نیاز دارند:

اگر مرتب ورزش می‌کنید، باید یک جفت هدفون مخصوص تمرین یا هدفون مخصوص تمرین را خریداری کنید. شاید خرید یک هدست مخصوص باشگاه هدر دادن پول به نظر برسد، اما هیچ کس نمی‌خواهد هدستی که در اثر آب آسیب دیده باشد را خریداری کند. شما باید به دنبال محصولی باشید که دارای رتبه حفاظت از نفوذ (IP) باشد. یک رتبه بندی IP رایج IPX4 است، که در آن “X” یک مکان نگهدارنده برای مقاومت در برابر گرد و غبار را نشان می‌دهد. صخره‌نوردان و ژیمناست‌های تمرینی حتماً باید هدست‌هایی با درجه مقاومت در برابر گرد و غبار تهیه کنند، زیرا ذرات گچ می‌توانند به اجزای داخلی آن آسیب برسانند.

با توجه به نکاتی که گفته شد، می توانید هندزفری بلوتوثی مورد نظرتان را خریداری نمایید. ما برای سهولت کار شما، لیستی از چند نمونه هندزفری بلوتوثی ایمن، ارزان، محبوب و پرفروش را برای شما جمع آوری کرده ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، بیشتری از هر محصول را درافت کنید.


۱ هندزفری بلوتوثی کوکوکلاسیک مدل LX4

هندزفری بلوتوثی کوکوکلاسیک مدل LX4

مشخصات

  • اقلام همراه هدفون
    کابل شارژ
  • قابلیت‌های هدفون، هدست و هندزفری
    نشانگر LED
  • محدوده عملکرد
    ۱۰ متر
  • نوع گوشی
    دو گوشی
  • عمر باتری هدفون در حالت مکالمه
    ۳ ساعت
  • عمر باتری هدفون در حالت پخش موسیقی
    ۴ ساعت
  • عمر باتری هدفون در حالت استندبای
    ۸۰ ساعت
  • زمان موردنیاز برای شارژ هدفون
    ۱.۵ ساعت
  • وزن
    ۲۶ گرم
  • نسخه بلوتوث
    ۵
  • نوع باتری
    لیتیوم پلیمری
  • نوع اتصال
    بلوتوث
  • رابط‌ها
    Bluetooth
  • مناسب برای
    مکالمه
  • ویژگی‌های خاص
    کلید مدیریت میزان صدا

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲ هندزفری بلوتوثی میبرو مدل Earbuds 2

هندزفری بلوتوثی میبرو مدل Earbuds 2

مشخصات

  • نوع گوشی
    دو گوشی
  • نوع اتصال
    بی‌سیم
  • رابط‌ها
    USB Type-C
  • مناسب برای
    مکالمه

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳ هندزفری بلوتوثی مدل YD03

هندزفری بلوتوثی مدل YD03

مشخصات

  • اقلام همراه هدفون
    ۲ جفت سری اضافه دفترچه راهنما کابل شارژ
  • قطر درایور
    ۸ میلی‌متر
  • نوع آهن‌ربا
    مگنتی ضد آب
  • قابلیت‌های هدفون، هدست و هندزفری
    نشانگر LED
  • محدوده عملکرد
    ۱۰
  • نوع گوشی
    دو گوشی
  • سایر مشخصات
    پاوربانک ۱۲۰۰ میلی آپر ساعتی هندزفری YD03 دارای یک نمایشگر آیینه‌ای است. این نمایشگر میزان باتری پاوربانک و هندزفری ها نشان می‌دهد و دارای یک روکش نایلونی بوده که باید ابتدا آن را جدا کنید.
  • نوع باتری
    لیتیوم-یونی
  • جنس بدنه
    پلاستیک
  • ظرفیت باتری
    ۱۲۰۰ میلی آمپر ساعت
  • نوع کابل
    microUSB
  • نوع اتصال
    بلوتوث
  • رابط‌ها
    microUSB
  • امپدانس
    ۳۲ اهم
  • مناسب برای
    آقایان و بانوان
  • ویژگی‌های خاص
    Noise Cancelling Headphone
  • قابلیت‌های مقاومتی
    مقاومت در برابر گرد و غبار

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۴ هندزفری بلوتوثی لنوو مدل Live Pods XT80

هندزفری بلوتوثی لنوو مدل Live Pods XT80

مشخصات

  • اقلام همراه هدفون
    کابل شارژدفترچه راهنماسری توگوشی اضافه
  • پاسخ فرکانسی
    ۲۰-۲۰۰۰۰ هرتز
  • منبع تغذیه هدفون
    باتری لیتیوم یونی
  • قابلیت‌های هدفون، هدست و هندزفری
    نشانگر LED
  • عمر باتری
    ۵ ساعت در حالت پخش
  • نوع گوشی
    دو گوشی
  • عمر باتری هدفون در حالت مکالمه
    ۵ ساعت
  • عمر باتری هدفون در حالت پخش موسیقی
    ۵ ساعت
  • زمان موردنیاز برای شارژ هدفون
    ۱ ساعت
  • زمان مورد نیاز برای شارژ محفظه
    ۱.۵ ساعت
  • نسخه بلوتوث
    ۵.۳
  • سایر مشخصات
    دارای حلزونی سیلیکونی برای قرار گرفتن مناسب در گوش
  • ظرفیت باتری
    ۵۰۰ میلی آمپر ساعت
  • نوع کابل
    USB Type-C
  • نوع اتصال
    بی‌سیم
  • رابط‌ها
    Bluetooth
  • امپدانس
    ۳۲ اهم
  • ویژگی‌های خاص
    دارای محفظه شارژ
  • قابلیت‌های مقاومتی
    مقاومت در برابر رطوبت و عرق
  • نسبت سیگنال به نویز
    ۴۲ دسی‌بل

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۵ هندزفری بلوتوثی جی بی ال مدل Live Flex

هندزفری بلوتوثی جی بی ال مدل Live Flex

مشخصات

  • اقلام همراه هدفون
    کابل شارژ
  • پاسخ فرکانسی
    ۲۰-۲۰۰۰۰ هرتز
  • قطر درایور
    ۱۲ میلی‌متر
  • نوع آهن‌ربا
    نئودیمیوم
  • منبع تغذیه هدفون
    باتری
  • محدوده عملکرد
    ۱۵ متر
  • نوع گوشی
    دو گوشی
  • عمر باتری محفظه شارژ
    ۳۲ ساعت
  • عمر باتری هدفون در حالت پخش موسیقی
    ۸ ساعت
  • زمان موردنیاز برای شارژ هدفون
    ۱ ساعت
  • زمان مورد نیاز برای شارژ محفظه
    ۲ ساعت
  • وزن
    ۱۰ گرم
  • درگاه‌های ارتباطی
    بلوتوث
  • نسخه بلوتوث
    ۵.۳
  • نوع اتصال
    بی‌سیم
  • رابط‌ها
    USB Type-C
  • امپدانس
    ۳۲ اهم
  • ویژگی‌های خاص
    Noise Cancelling Headphone
  • قابلیت‌های مقاومتی
    مقاوم در برابر آب
  • نسبت سیگنال به نویز
    ۱۰۱ دسی‌بل

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۶ هندزفری بلوتوثی مدل AirPods X7

هندزفری بلوتوثی مدل AirPods X7

مشخصات

  • اقلام همراه هدفون
    دفترچه راهنماکابل شارژ سری گوشی اضافه
  • جنس رابط
    ABS+PC
  • قطر درایور
    ۱۳ میلی‌متر
  • قابلیت‌های هدفون، هدست و هندزفری
    نشانگر LED
  • محدوده عملکرد
    ۱۰ متر
  • عمر باتری
    ۶
  • نوع گوشی
    دو گوشی
  • عمر باتری هدفون در حالت استندبای
    ۸۰
  • عمر باتری هدفون در حالت مکالمه
    ۳ ساعت
  • عمر باتری محفظه شارژ
    ۱۲۰ ساعت
  • عمر باتری هدفون در حالت پخش موسیقی
    ۶ ساعت
  • زمان موردنیاز برای شارژ هدفون
    ۱ ساعت
  • زمان مورد نیاز برای شارژ محفظه
    ۱ ساعت
  • وزن
    ۳۰ گرم
  • درگاه‌های ارتباطی
    USB Type-C
  • نسخه بلوتوث
    ۵.۱
  • سایر مشخصات
    تاخیر کمتر از ۶۴ میلی ثانیه دارای نمایشگر باتریکیفیت مکالمه ی صوتی و تصویریدیافراگم ۱۳ میلی متریصدای ۳۶۰ درجه استریودارای طراحی کاملا ارگونومیک و سازگار با گوش انسانمناسب برای بازی های (CALL OF DUTY-PUBG-PES-FIFA و سایر بازی های موبایلی و انلاین)
  • جنس بدنه
    پلاستیک
  • نوع کابل
    USB Type-C
  • نوع اتصال
    بلوتوث
  • رابط‌ها
    USB Type-C
  • مناسب برای
    گیمینگ
  • قابلیت‌های مقاومتی
    مقاوم در برابر گرد و غبار

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۷ هندزفری بلوتوثی مدل airpods pro2 2023

هندزفری بلوتوثی مدل airpods pro2 2023

مشخصات

  • اقلام همراه هدفون
    یس شارژ (پاوربانک) با قابلیت شارژ بی سیم / چهار نوع گوشی سیلیکونی ضد حساسیت (سایز: بسیار کوچک(XS)، کوچک(S)، متوسط(M)، بزرگ(L)) / کابل USB-C به لایتنینگ / دفترچه راهنما
  • منبع تغذیه هدفون
    محفظه شارژ (پاوربانک)
  • قابلیت‌های هدفون، هدست و هندزفری
    نشانگر LED
  • نوع گوشی
    دو گوشی
  • عمر باتری هدفون در حالت مکالمه
    ۵ ساعت
  • عمر باتری هدفون در حالت پخش موسیقی
    ۶ ساعت
  • عمر باتری محفظه شارژ
    ۳۰ ساعت
  • نوع اتصال
    بی‌سیم
  • رابط‌ها
    Lightning
  • مناسب برای
    آقایان و بانوان
  • قابلیت‌های مقاومتی
    مقاومت در برابر رطوبت و عرق

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۸ هندزفری بلوتوثی کوکلاسیک مدل LX10

هندزفری بلوتوثی کوکلاسیک مدل LX10

مشخصات

  • ابعاد
    ۶۰x10x10 میلی‌متر
  • اقلام همراه هدفون
    کابل شارژ
  • قابلیت‌های هدفون، هدست و هندزفری
    نشانگر LED
  • محدوده عملکرد
    ۱۰ متر
  • نوع گوشی
    تک گوشی
  • عمر باتری هدفون در حالت مکالمه
    ۱۰ ساعت
  • عمر باتری هدفون در حالت پخش موسیقی
    ۱۰ ساعت
  • زمان موردنیاز برای شارژ هدفون
    ۱ ساعت
  • وزن
    ۷ گرم
  • درگاه‌های ارتباطی
    بلوتوث
  • نسخه بلوتوث
    ۵
  • نوع کابل
    microUSB
  • نوع اتصال
    بی‌سیم
  • رابط‌ها
    Bluetooth
  • مناسب برای
    مکالمه

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۹ هندزفری بلوتوثی جی بی ال مدل Endurance Peak 3

هندزفری بلوتوثی جی بی ال مدل Endurance Peak 3

مشخصات

  • اقلام همراه هدفون
    کابل شارژ سری سلیکونی دفترچه راهنما
  • قابلیت‌های هدفون، هدست و هندزفری
    نشانگر LED
  • محدوده عملکرد
    ۱۰ متر
  • نوع گوشی
    دو گوشی
  • عمر باتری هدفون در حالت مکالمه
    ۹ ساعت
  • عمر باتری هدفون در حالت پخش موسیقی
    ۱۰ ساعت
  • عمر باتری محفظه شارژ
    ۴۰ ساعت
  • زمان موردنیاز برای شارژ هدفون
    ۱ ساعت
  • زمان مورد نیاز برای شارژ محفظه
    ۲ ساعت
  • درگاه‌های ارتباطی
    بلوتوث
  • نسخه بلوتوث
    ۵.۲
  • نوع اتصال
    بی‌سیم
  • رابط‌ها
    USB Type-C
  • ویژگی‌های خاص
    دارای بدنه مقاوم
  • قابلیت‌های مقاومتی
    مقاوم در برابر آب

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۰ هندزفری بلوتوثی هیسکا مدل FX-549

هندزفری بلوتوثی هیسکا مدل FX-549

مشخصات

  • اقلام همراه هدفون
    کابل شارژ USB Type-c- کیف مخملی برای حمل ایرپاد
  • قطر درایور
    ۱۳ میلی‌متر
  • قابلیت‌های هدفون، هدست و هندزفری
    نشانگر LED
  • نوع گوشی
    دو گوشی
  • عمر باتری هدفون در حالت مکالمه
    ۶ ساعت
  • عمر باتری هدفون در حالت پخش موسیقی
    ۷ ساعت
  • درگاه‌های ارتباطی
    USB Type-C
  • نسخه بلوتوث
    ۵.۳
  • سایر مشخصات
    دارای تکنولوژی ENC برای مکالمه ای بدون نویز- دارای استاندارد IPX4 (پاشش قطرات آب در هر جهتی بر روی بدنه ایرباد)- ظرفیت باتری کیس ۵۰۰ میلی آمپرساعت- ظرفیت باتری ایربادز ۴۰ میلی آمپرساعت
  • جنس بدنه
    پلاستیک
  • ظرفیت باتری
    ۵۰۰ میلی آمپر ساعت
  • نوع اتصال
    بلوتوث
  • رابط‌ها
    USB Type-C
  • مناسب برای
    مکالمه

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۱ هندزفری بلوتوثی مدل AirPods Touch Noice Cancelling

هندزفری بلوتوثی مدل AirPods Touch Noice Cancelling

مشخصات

  • اقلام همراه هدفون
    کاتالوگ راهنما، بند آویز، سری سیلیکونی در ابعاد مختلف، کابل شارژ
  • نوع گوشی
    دو گوشی
  • درگاه‌های ارتباطی
    USB Type-C
  • نوع اتصال
    با سیم
  • رابط‌ها
    USB Type-C
  • مناسب برای
    آقایان و بانوان

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۲ هندزفری بلوتوثی مدل M88 plus V5.3 ENC Version New

هندزفری بلوتوثی مدل M88 plus V5.3 ENC Version New

مشخصات

  • اقلام همراه هدفون
    دفترچه راهنماشارژرمحافظ گوشی سیلیکونی
  • قابلیت‌های هدفون، هدست و هندزفری
    نشانگر LED
  • نوع گوشی
    دو گوشی
  • عمر باتری هدفون در حالت مکالمه
    ۵ تا ۷ ساعت
  • عمر باتری هدفون در حالت استندبای
    ۲۸۰
  • عمر باتری هدفون در حالت پخش موسیقی
    ۵ تا ۷ ساعت
  • زمان موردنیاز برای شارژ هدفون
    ۱ تا ۲ ساعت
  • نسخه بلوتوث
    V 5.3
  • سایر مشخصات
    ویژگی شارژ کردن سه گوشی به طور همزمان حالت (پاورینگ) Poweringهمراه داشتن سه کابل در محفظه دستگاه :MicrousbLighteningUSB Type Cحالت Gaming modقابلیت شارژ همه نوع گوشیآیفونشیائومیهواوی پوکوسامسونگ……با رابط کابل :MicrousbLighteningUSB Type C
  • ظرفیت باتری
    ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعت
  • نوع اتصال
    بی‌سیم
  • رابط‌ها
    Lightning
  • مناسب برای
    گیمینگ
  • ویژگی‌های خاص
    Noise Cancelling Headphone
  • قابلیت‌های مقاومتی
    مقاومت در برابر رطوبت و عرق

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۳ هندزفری بلوتوثی مدل ۱۵۸ ایرپاد پرو

 هندزفری بلوتوثی مدل 158 ایرپاد پرو

مشخصات

  • نوع گوشی
    دو گوشی
  • نوع اتصال
    بلوتوث
  • رابط‌ها
    لایتنینگ
  • مناسب برای
    آقایان و بانوان
  • ویژگی‌های خاص
    دارای محفظه شارژ

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۴ هندزفری بلوتوثی ناتینگ مدل a10600057 CMF Buds light

هندزفری بلوتوثی ناتینگ مدل  a10600057 CMF Buds light

مشخصات

  • اقلام همراه هدفون
    کابل شارژدفترچه راهنما
  • نوع گوشی
    دو گوشی
  • رابط‌ها
    Bluetooth
  • مناسب برای
    آقایان و بانوان

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۵ هندزفری بلوتوثی بلک شارک مدل T11

هندزفری بلوتوثی بلک شارک مدل T11

مشخصات

  • اقلام همراه هدفون
    دفترچه راهنما کابل شارژ کیس شارژ
  • پاسخ فرکانسی
    ۲۰-۲۰۰۰۰ هرتز
  • قطر درایور
    ۱۳ میلی‌متر
  • قابلیت‌های هدفون، هدست و هندزفری
    نشانگر LED
  • محدوده عملکرد
    ۱۰
  • عمر باتری
    ۳۰
  • نوع گوشی
    دو گوشی
  • عمر باتری هدفون در حالت استندبای
    ۳۰
  • عمر باتری محفظه شارژ
    ۳۰ ساعت
  • زمان موردنیاز برای شارژ هدفون
    ۱ ساعت
  • زمان مورد نیاز برای شارژ محفظه
    ۲ ساعت
  • وزن
    ۱۵۰ گرم
  • درگاه‌های ارتباطی
    USB Type-C
  • نسخه بلوتوث
    ۵.۳
  • سایر مشخصات
    هندزفری بلوتوثی بلک شارک مدل T11 مناسب مکالمه، ورزش، گیمینگ
  • جنس بدنه
    آلومینیوم
  • نوع اتصال
    بلوتوث
  • رابط‌ها
    USB Type-C
  • مناسب برای
    مکالمه
  • ویژگی‌های خاص
    Noise Cancelling Microphone
  • قابلیت‌های مقاومتی
    مقاوم در برابر آب

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۶ هندزفری بلوتوثی مدل m19 newest v5.3

هندزفری بلوتوثی مدل m19 newest v5.3

مشخصات

  • اقلام همراه هدفون
    کابل شارژ ۲ جفت واشر سر گوشی با سایز مختلف دفترچه راهنما محفظه شارژ
  • نوع گوشی
    دو گوشی
  • نوع اتصال
    بی‌سیم
  • رابط‌ها
    microUSB

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۷ هندزفری بلوتوثی مدل M25 newest

هندزفری بلوتوثی مدل M25 newest

مشخصات

  • اقلام همراه هدفون
    دارای دو جفت سری سیلیکونی با اندازه های متفاوت – دارای سیم شارژ Tipe-C
  • پاسخ فرکانسی
    ۲۰HZ-20KHz هرتز
  • منبع تغذیه هدفون
    Type-C
  • قابلیت‌های هدفون، هدست و هندزفری
    نشانگر LED
  • محدوده عملکرد
    ۱۵-۲۰m
  • نوع گوشی
    دو گوشی
  • عمر باتری هدفون در حالت مکالمه
    ۴ ساعت
  • عمر باتری هدفون در حالت پخش موسیقی
    ۴ ساعت
  • زمان موردنیاز برای شارژ هدفون
    ۱-۲ ساعت
  • زمان مورد نیاز برای شارژ محفظه
    ۲ ساعت
  • درگاه‌های ارتباطی
    بلوتوث
  • نسخه بلوتوث
    V5.2
  • سایر مشخصات
    دارای امکان شارژ تلفن همراه در حد کم ، دارای نمایشگر میزان شارژ ، ایرپاد ها و کیس ایرپاد دارای لامپ RGB است و به صورت اتوماتیک رنگ آن عوض میشود .
  • جنس بدنه
    پلی کربنات
  • ظرفیت باتری
    ۸۰۰ کیس شارژ میلی آمپر ساعت
  • نوع کابل
    USB Type-C
  • نوع اتصال
    بی‌سیم
  • رابط‌ها
    USB Type-C
  • مناسب برای
    کاربری عمومی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۸ هندزفری بلوتوثی مدل ۰۲

هندزفری بلوتوثی مدل 02

مشخصات

  • اقلام همراه هدفون
    کابل شارژ
  • نوع گوشی
    دو گوشی
  • درگاه‌های ارتباطی
    بلوتوث
  • نوع اتصال
    بی‌سیم
  • رابط‌ها
    USB Type-C

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۹ هندزفری بلوتوثی مدل HE05X

هندزفری بلوتوثی  مدل HE05X

مشخصات

  • اقلام همراه هدفون
    دفترچه راهنما کابل شارژ
  • نوع گوشی
    دو گوشی
  • نوع اتصال
    بلوتوث
  • رابط‌ها
    microUSB
  • مناسب برای
    آقایان و بانوان

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۰ هندزفری بلوتوثی مدل YX09-SHENZHUA

هندزفری بلوتوثی مدل YX09-SHENZHUA

مشخصات

  • اقلام همراه هدفون
    دفترچه راهنمای فارسی و انگلیسی – کابل شارژ Type-c
  • قطر درایور
    ۱۳ میلی‌متر
  • منبع تغذیه هدفون
    بارتی داخلی
  • محدوده عملکرد
    تا ۱۸ متر
  • نوع گوشی
    دو گوشی
  • عمر باتری هدفون در حالت استندبای
    ۱۶۰ ساعت
  • عمر باتری هدفون در حالت مکالمه
    ۸ ساعت
  • عمر باتری هدفون در حالت پخش موسیقی
    ۸ ساعت
  • زمان موردنیاز برای شارژ هدفون
    ۱ ساعت
  • زمان مورد نیاز برای شارژ محفظه
    ۲ ساعت
  • درگاه‌های ارتباطی
    USB Type-C
  • نسخه بلوتوث
    ۵.۳
  • جنس بدنه
    پلاستیک
  • ظرفیت باتری
    ۳۰۰ میلی آمپر ساعت
  • نوع کابل
    USB Type-C
  • نوع اتصال
    بی‌سیم
  • رابط‌ها
    USB Type-C
  • ویژگی‌های خاص
    Noise Cancelling Microphone

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۱ هندزفری بلوتوثی شیائومی مدل Buds 3T Pro M2115E1

هندزفری بلوتوثی شیائومی مدل Buds 3T Pro M2115E1

مشخصات

  • پاسخ فرکانسی
    ۲۰-۲۰۰۰۰ هرتز
  • قطر درایور
    ۱۰ میلی‌متر
  • محدوده عملکرد
    تا ۱۰ متر
  • نوع گوشی
    دو گوشی
  • نسخه بلوتوث
    ۵.۲
  • سایر مشخصات
    امکان اتصال بی سیم از طریق بلوتوث نسخه ۵٫۲ با برد اتصال ۱۰ متر، دارای نشانگر LEDمجهز به درایو ۱۰ میلی متری، امپدانس ۳۲ اهم، پاسخ فرکانسی مطلوب در رنج داینامیکی ۲۰ هرتز الی ۲۰ کیلوهرتزکیس شارژ همراه با باتری داخلی ۴۸۰ میلی آمپر ساعتی و قابل شارژ از طریق رابط تایپ سی یا شارژر وایرلسگوشی های ارگونومیک برای استفاده طولانی بدون خستگی همراه باتری ۳۸ میلی آمپر ساعتیپروتکل های بلوتوث BLE/HFP/A2DP/AVRCP، پشتیبانی از کدک LHDC 4.0، بهره مندی از سیستم کاهش نویز ANCشارژدهی گوشی ها حدود ۶ ساعت متغیر با توجه به میزان بلندی صدا و در صورت خاموش بودن ANC
  • نوع اتصال
    بی‌سیم
  • رابط‌ها
    Bluetooth
  • امپدانس
    ۳۲ اهم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۲ هندزفری بلوتوثی کینگ مکس مدل + Air Pods 2 PLUS

هندزفری بلوتوثی کینگ مکس مدل + Air Pods 2 PLUS

مشخصات

  • اقلام همراه هدفون
    کابل شارژ- کله شارژر-دفترچه راهنما
  • نوع گوشی
    دو گوشی
  • نوع اتصال
    بلوتوث
  • رابط‌ها
    Bluetooth
  • مناسب برای
    آقایان و بانوان

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۳ هندزفری بلوتوثی لنوو مدل lp 15

هندزفری بلوتوثی لنوو مدل lp 15

مشخصات

  • اقلام همراه هدفون
    کابل تایپ سی، دفترچه راهنما
  • پاسخ فرکانسی
    ۲۰-۲۰۰۰۰ هرتز
  • قطر درایور
    ۱۳ میلی‌متر
  • عمر باتری
    ۵ ساعت
  • نوع گوشی
    دو گوشی
  • عمر باتری هدفون در حالت مکالمه
    ۵ ساعت
  • عمر باتری هدفون در حالت پخش موسیقی
    ۵ ساعت
  • زمان موردنیاز برای شارژ هدفون
    ۰.۷ ساعت ساعت
  • زمان مورد نیاز برای شارژ محفظه
    ۲ ساعت
  • وزن
    ۷۰ گرم
  • نسخه بلوتوث
    ۵.۳
  • ظرفیت باتری
    ۳۰۰ میلی آمپر ساعت
  • نوع کابل
    USB Type-C
  • نوع اتصال
    بی‌سیم
  • امپدانس
    ۳۲ اهم
  • مناسب برای
    آقایان و بانوان
  • ویژگی‌های خاص
    دارای محفظه شارژ
  • نسبت سیگنال به نویز
    ۶۱db دسی‌بل
  • حساسیت
    ۳۸dbًًً±۳db

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۴ هندزفری بلوتوثی مدل Airpods Pro

هندزفری بلوتوثی مدل Airpods Pro

مشخصات

  • اقلام همراه هدفون
    دفترچه راهنما ، کیس شارژ ، کابل شارژر ، سری گوشی های سیلیکونی اضافه
  • نوع گوشی
    دو گوشی
  • نوع اتصال
    بی‌سیم
  • رابط‌ها
    Lightning
  • مناسب برای
    آقایان و بانوان

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۵ هندزفری بلوتوثی شیائومی مدل Flip Buds Pro TWSEJ20GT

هندزفری بلوتوثی شیائومی مدل Flip Buds Pro TWSEJ20GT

مشخصات

  • پاسخ فرکانسی
    ۲۰-۲۰۰۰۰ هرتز
  • قطر درایور
    ۱۱ میلی‌متر
  • نوع گوشی
    دو گوشی
  • نسخه بلوتوث
    ۵.۲
  • نوع اتصال
    بی‌سیم
  • رابط‌ها
    Bluetooth
  • امپدانس
    ۱۶ اهم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۶ هندزفری بلوتوثی مدل ایرپادز Pro4

هندزفری بلوتوثی مدل ایرپادز Pro4

مشخصات

  • اقلام همراه هدفون
    کابل شارژ
  • نوع گوشی
    دو گوشی
  • درگاه‌های ارتباطی
    Lightning
  • نوع اتصال
    بی‌سیم
  • رابط‌ها
    Lightning

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۷ هندزفری بلوتوثی مدل m10 v5.3

هندزفری بلوتوثی مدل m10 v5.3

مشخصات

  • اقلام همراه هدفون
    کابل شارژ _ ۴ عدد تیوب سر هندزفری توی گوش رونده در دو سایز _ دفترچه
  • پاسخ فرکانسی
    ۲.۴G هرتز هرتز
  • نوع آهن‌ربا
    مگنتی
  • نوع گوشی
    دو گوشی
  • عمر باتری هدفون در حالت پخش موسیقی
    ۵ ساعت
  • عمر باتری محفظه شارژ
    ۲۸۰ ساعت
  • نسخه بلوتوث
    نسل جدید v5.3
  • سایر مشخصات
    نسل جدید m10 – نسخه جدید بلوتوث – بهبود عملکرد نسبت به نسخه v5.1 -پاور بانک دارد _ این هندزفری دارای دو درگاه می باشد که یکی درگاه ورودی می باشد برای شارژ دستگاه که از نوع میکرو usb می باشد و درگاه دوم خروجی می باشد و می توانید از آن برای شارژ تلفن همراه خود بهره ببرید که درگاه آن usb می باشد. _ طراحی جدید _ ظرفیت محفظه شارژ برابر با ۲۰۰۰ میلی آمپر ساعت می باشد _ ظرفیت هر کدام از ایرباد ها و گوشی ها برابر با ۵۰ میلی آمپر ساعت می باشد _ کیفیت صدای این هندزفری بسیار عالی و رسا می باشد _ HIFI STEREO _ مشخصات محفظه شارژ: Input: 5V/1A Output:5V/1A _ دارای قابلیت فست شارژ _ همراه با جزوه آموزشی با تصاویر،برای یادگیری نحوه استفاده (بسیار آسان) _ دارای گواهینامه های CE و FC _ محصول ۲۰۲۱ میلادی _ ساخت کشور چین
  • ظرفیت باتری
    ۲۰۰۰ میلی آمپر ساعت
  • رابط‌ها
    microUSB

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۸ هندزفری بلوتوثی لنوو مدل Live Pods GM2 Pro

هندزفری بلوتوثی لنوو مدل Live Pods GM2 Pro

مشخصات

  • اقلام همراه هدفون
    کابل شارژدفترچه راهنماسری توگوشی اضافه
  • منبع تغذیه هدفون
    باتری لیتیوم یونی
  • محدوده عملکرد
    ۱۰ متر
  • عمر باتری
    ۴ ساعت در حالت پخش
  • نوع گوشی
    دو گوشی
  • عمر باتری هدفون در حالت مکالمه
    ۴ ساعت
  • عمر باتری هدفون در حالت پخش موسیقی
    ۴ ساعت
  • زمان موردنیاز برای شارژ هدفون
    ۱ ساعت
  • زمان مورد نیاز برای شارژ محفظه
    ۱.۵ ساعت
  • درگاه‌های ارتباطی
    بلوتوث
  • نسخه بلوتوث
    ۵.۳
  • ظرفیت باتری
    ۳۵۰ میلی آمپر ساعت
  • نوع کابل
    USB Type-C
  • نوع اتصال
    بی‌سیم
  • رابط‌ها
    USB Type-C
  • امپدانس
    ۳۲ اهم
  • مناسب برای
    گیمینگ

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۹ هندزفری بلوتوثی ای ان سی مدل AirPods Pro 2. Generation ZA ANC 2023

هندزفری بلوتوثی ای ان سی مدل    AirPods Pro 2. Generation ZA  ANC 2023

مشخصات

  • اقلام همراه هدفون
    چهار عدد سرگوشی (سایزهای بسیار کوچک، کوچک، متوسط و بزرگ) / دفترچه راهنما / کابل USB-C
  • جنس رابط
    کابل USB-C
  • نوع گوشی
    دو گوشی
  • عمر باتری هدفون در حالت استندبای
    ۷۲
  • عمر باتری هدفون در حالت مکالمه
    ۶ ساعت
  • عمر باتری محفظه شارژ
    ۱۸۰ ساعت
  • عمر باتری هدفون در حالت پخش موسیقی
    ۶ ساعت
  • زمان موردنیاز برای شارژ هدفون
    ۱ ساعت
  • زمان مورد نیاز برای شارژ محفظه
    ۱ ساعت
  • وزن
    ۱۸۰ گرم
  • درگاه‌های ارتباطی
    USB Type-C 3.2
  • نسخه بلوتوث
    ۵.۳
  • سایر مشخصات
    قابلیت کاهش نویز دوبرابری نسبت به نسل گذشته تا ۴۸,۰۰۰ بار در ثانیه / مجهز به چیپست Apple H2 در هدفون‌ها و چیپ U1 در محفظه شارژر / اسپیکر داخلی محفظه برای موقعیت یابی / قابلیت Adaptive Transparency / قابلیت Adaptive EQ / استاندارد مقاومت در برابر نفوذ رطوبت و عرق (IPX4) / سنسور تشخیص سطح پوست / ابعاد هدفون‌ها: ۲۱.۸×۳۰.۹×۲۴ میلی‌متر / وزن هدفون‌ها: ۵.۳ گرم / ابعاد محفظه شارژر: ۴۵.۲×۶۰.۶×۲۱.۷ میلی‌متر / وزن محفظه شارژر: ۵۰.۸ گرم / قابلیت شارژ به وسیله‌ی شارژر بی‌سیم
  • جنس بدنه
    پلی کربنات
  • نوع کابل
    USB Type-C
  • نوع اتصال
    بلوتوث
  • رابط‌ها
    USB Type-C
  • مناسب برای
    آقایان و بانوان
  • ویژگی‌های خاص
    Noise Cancelling Microphone
  • قابلیت‌های مقاومتی
    مقاومت در برابر رطوبت و عرق

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳۰ هندزفری بلوتوثی مدل M100

هندزفری بلوتوثی مدل M100

مشخصات

  • اقلام همراه هدفون
    کیس شارژ ، کابل شارژ ، دفترچه راهنما
  • قابلیت‌های هدفون، هدست و هندزفری
    نشانگر LED
  • محدوده عملکرد
    تا ۱۰ متر
  • عمر باتری
    تا ۵ ساعت
  • نوع گوشی
    دو گوشی
  • نسخه بلوتوث
    ۵.۳
  • سایر مشخصات
    هندزفری بلوتوثی m100 جدیدترین مدل ۲۰۲۴ با نمایشگر LED زیبا و عملکرد لمسی است که دارای قابلیت پاوربانک نیز می باشد. کیفیت صدای بی نظیر این هدفون، آن را محبوب گیمر ها کرده است.
  • رابط‌ها
    microUSB
  • مناسب برای
    کاربری عمومی
  • ویژگی‌های خاص
    دارای محفظه شارژ
  • قابلیت‌های مقاومتی
    مقاوم در برابر آب

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

امیدواریم این مطلب اطلاعات کافی را برای خرید هندزفری بلوتوثی در اختیار شما قرار دهد. سوالات خود را می توانید از طریق فرم ارسال دیدگاه ها با ما در میان بگذارید.

در ادامه بیشتر بخوانید: راهنمای خرید کیس کامپیوتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا