تبلتکامپیوتر و تجهیزات جانبیلپ تاپ

هندزفری بلوتوثی، راهنمای خرید بهترین هندزفری بلوتوثی گردنی بیسیم لمسی ارزان

نکات مهم و کاربردی که هنگام خرید هندزفری بلوتوثی باید به آن‌ها توجه داشته باشید.

در طول همه گیری کرونا، چیزهای زیادی تغییر کرد، که ممکن است برای مدتی به همین شکل باقی بماند. بیشتر از هر زمان دیگری مردم در منزل کار می‌کنند، و این واقعاً برای برخی افراد بسیار مناسب است. این بدان معناست که نیازهای یک دفتر کار خانگی با نیازهای یک دفتر سنتی متفاوت می‌باشد. اگر شما فردی هستید که به کار از راه دور علاقه مند شده‌اید، احتمالاً تا به حال به اندازه کافی با نویز پس زمینه مواجه شده‌اید که نیاز به هندزفری بلوتوثی مناسب دارد. یک جفت هندزفری بلوتوثی با کیفیت بالا با حذف فعال نویز به شما این امکان را می‌دهد تا در جلسات اداری مجازی و تماس‌های کاری ارتباط خوبی برقرار کنید. آن‌ها همچنین باید به شما کمک کنند تا عوامل حواس‌پرتی ناشی از نویزهای خارجی را کنترل کنید. بهترین هندزفری بلوتوثی برای کار می‌تواند به شما کمک کند تا خود را از همه این نیروهای مخرب جدا کرده و روی کار در حال انجام تمرکز کنید.

هندزفری‌های بلوتوثی که برای کار استفاده می‌شوند باید کیفیت و راحتی صدای درجه یک را ارائه دهند زیرا ساعت‌ها از آن‌ها استفاده می‌کنید. آنها همچنین باید دارای ویژگی‌های ارتباطی عالی برای برقراری تماس صوتی، از جمله هر نوع چت ویدیویی باشند. کاهش نویز خوب کلید اصلی است، همان‌طور که می توانید صدای خود را در هندزفری بلوتوثی هنگام صحبت بشنوید تا در نهایت فریاد نزنید. عمر باتری خوب و در نهایت، جفت شدن چند نقطه‌ای بلوتوث، که به شما این امکان را می‌دهد تا به راحتی بین دو دستگاه جابجا شوید، یکی دیگر از ویژگی‌های واقعا مفید در محیط منزل و دفتر کار است.

اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که قصد خرید هندزفری بلوتوثی را دارید، اما با توجه به تنوع زیاد مدل‌ها و قیمت‌ها با خرید این وسیله ارزشمند به مشکل برخورده‌اید، اصلا نگران نباشید. ما در این مقاله شما را با انواع هندزفری بلوتوثی آشنا کرده و به شما یک سری نکات مهم را که هنگام خرید هندزفری بلوتوثی باید به آن‌ها توجه داشته باشید را آموزش می‌دهیم.

هندزفری بلوتوثی چیست و چه کاربردی دارد؟

بلوتوث یک فناوری بی سیم است که به دو دستگاه اجازه می‌دهد تا با یکدیگر ارتباط برقرار کنند. می توان از آن برای جفت کردن هر تعداد ابزار، مانند صفحه کلید، کامپیوتر یا دوربین و چاپگر عکس استفاده کرد. یکی از رایج ترین کاربردهای بلوتوث، اتصال هدست بی سیم به تلفن همراه است. این هدست‌ها هندزفری بلوتوثی نامیده می‌شوند و به شما این امکان را می‌دهند تا هندزفری گوشی خود استفاده کنید که می‌تواند ایمن‌تر و راحت‌تر باشد. مدل‌های بی‌سیم رایج هستند و معمولاً از بلوتوث استفاده می‌کنند که برد آن تا ۳۰ فوت یا بیشتر است، برای اتصال به تلفن‌های هوشمند، لپ‌تاپ و حتی برخی تلویزیون‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرند. مدل‌های بی‌سیم که زمانی تازگی داشتند، در سال‌های اخیر زمانی که اکثر تولیدکنندگان گوشی جک هدفون را کنار گذاشتند، ضروری شدند. آن‌ها دارای ویژگی های مختلفی هستند، از سازگاری با الکسا و سایر دستیارهای دیجیتال گرفته تا حالت های نظارت بر صدای محیط، که به طور عمدی نویز از محیط شما وارد می‌کند تا بتوانید به اطراف خود گوش دهید.

حتما بخوانید: راهنمای خرید هدفون بی‌سیم

انواع هندزفری بلوتوثی موجود در بازار:

  1. هندزفری بلوتوث حرفه‌ای: اولین هدست‌های بلوتوث دستگاه‌های لوکسی بودند که برای مسافران شرکتی که نیاز به برقراری تماس‌های کاری در جاده یا هنگام دورکاری از منزل داشتند، هدف قرار می‌گرفتند. دستگاه‌های حرفه‌ای مانند این نشان‌دهنده تمایل مصرف‌کنندگانشان به کیفیت صدای بکر، عمر باتری طولانی و تناسب راحت برای پشت سر گذاشتن یک روز کاری کامل بدون درد است. برخی از هدست‌های حرفه‌ای حتی به رایانه‌های شخصی و تلفن‌های همراه متصل می‌شوند تا به عنوان ابزار ارتباط از راه دور نهایی عمل کنند.
  2. هندزفری بلوتوث فشرده یا جمع و جور: برخلاف مدل‌های حرفه‌ای که معمولاً بزرگ هستند، هدست‌های بلوتوث فشرده به‌قدری کوچک طراحی شده‌اند که عملاً مورد توجه قرار نگیرند. آن‌ها برای تماس‌های محتاطانه هنگام بیرون رفتن ساخته شده‌اند. در نتیجه، کیفیت صدا، عمر باتری و سایر ویژگی‌ها معمولاً به صورت مخفیانه در صندلی عقب قرار می‌گیرند.
  3. هندزفری بلوتوث استریو: همزمان با ظهور اخیر گوشی‌های هوشمند و مهارت‌های چندرسانه‌ای چشمگیر، هدفون‌های بلوتوثی استریو که دارای میکروفون نیز هستند، محبوبیت پیدا کرده‌اند. یک دستگاه استریو بی سیم باکیفیت به شما این امکان را می‌دهد تا از موسیقی یا صدای ویدیویی بدون هیچ زحمتی به صورت سیم لذت ببرید. با این حال، در صورت تماس ورودی، می‌توانید بدون جست‌وجو پاسخ دهید. به خاطر داشته باشید که محصولات بلوتوث استریو عملکرد صوتی را بالاتر از کیفیت تماس قرار می‌دهند.

حتما بخوانید: راهنمای خرید ساعت هوشمند

نکات مهم قبل از خرید هندزفری بلوتوثی:

کیفیت صدا را ارزیابی کنید:

مانند بلندگوها، هدفون‌ها می‌توانند بر قسمت‌های مختلف طیف صوتی تأکید کنند یا تحریف کنند و ممکن است یک صدا را بر دیگری ترجیح دهید. اگر می‌توانید، قبل از خرید هدفون را امتحان کنید. اگر به صورت آنلاین خرید می‌کنید، سیاست های بازگشت را بررسی کنید تا مطمئن شوید که خرید شما قابل برگشت یا تعویض با مدل دیگری است یا خیر.

طرحی را انتخاب کنید که برای استفاده مورد انتظار شما مناسب باشد:

مدل‌های روگوشی برای گوش دادن در منزل عالی هستند، اما می‌توانند در حین حرکت مانعی ایجاد کنند. گاهی اوقات مدل‌های کوچک‌تر و قابل حمل‌تر کمی کیفیت صدا را قربانی می‌کنند، اما مطمئناً مفید هستند و مدیریت هدفون‌های داخل گوشی آسان‌تر است. اگر به آرامش و آسایش در کار و منزل یا محیط های دیگر نیاز دارید، هدفون‌هایی با فناوری حذف نویز فعال را در نظر بگیرید.

کدک‌های بلوتوث بر کیفیت صدای بی سیم تأثیر می‌گذارند:

  • ما در عصر طلایی هندزفری‌ها و هدفون‌های بی‌سیم زندگی می‌کنیم، به این معنی که ویژگی دیگری وجود دارد که باید درک کنیم. کدک‌های بلوتوث تعیین می‌کنند که چگونه رسانه بلوتوث از تلفن هوشمند شما به هدست منتقل می‌شود. بهترین کدک بلوتوث برای راه‌اندازی کدک است که کیفیت صدای مطلوب و پایداری اتصال را فراهم می‌کند.
  • دارندگان آیفون بهترین هدفون‌های بی‌سیمی را دارند که از AAC پشتیبانی می‌کنند، که تنها کدک بلوتوث با کیفیتی است که iOS پشتیبانی می‌کند. کیفیت صدا را بهینه می‌کند و زمان تاخیر را در دستگاه‌های اپل کاهش می‌دهد. Android بسته به سخت افزار شما، AAC را با درجات متفاوتی از کارایی رمزگذاری می‌کند، بنابراین بهتر است از یک هدست aptX یا حتی یک جفت هدفون LDAC استفاده کنید. برخی از تولیدکنندگان گوشی‌های هوشمند اندرویدی کدک‌های اختصاصی خود را دارند. سری هدفون های گلکسی بادز سامسونگ از کدک مقیاس پذیر سامسونگ پشتیبانی می‌کند که به طور مداوم میزان بیت ریت را بر اساس قدرت سیگنال کاهش می‌دهد.

به روز رسانی‌ها و ویژگی‌های نرم افزار برای هدست های بی سیم مهم هستند:

  • تقریباً هر محصول صوتی بی‌سیم دارای برنامه هدفون مخصوص به خود است، و این ممکن است راهی دوربرگردان برای جمع‌آوری داده‌ها از شما به نظر برسد، اما برخی از برنامه‌ها در واقع ویژگی‌های مفیدی نیز ارائه می‌دهند. مهمترین ویژگی یک برنامه هدفون که می‌تواند به شما ارائه دهد دسترسی به به روز رسانی سیستم عامل است. برخی از شرکت‌ها عادت بدی برای دسترسی به به‌روزرسانی‌ها دارند، اما بیشتر شرکت‌ها برنامه‌های خود را در سیستم عامل آگنوستیک نگه می‌دارند.
  • اگر آیفون دارید، احتمالاً با سری هدفون‌های ایرپاد اپل و اکنون هدفون آشنا هستید. تنها در صورتی می‌توانید مجموعه‌ای از AirPods را به روز کنید که صاحب دستگاه اپل باشید. کاربران اندروید هنوز هم می‌توانند از این هدست استفاده کنند، اما این هدفون بیشتر شبیه یک جفت هدفون است تا یک تجربه یکپارچه را داشته باشید.

هدفون‌ها ممکن است داده‌ها را از شما جمع آوری کنند:

  • اگر یک هدست همراه با یک برنامه باشد، کاملاً ممکن است که برنامه داده‌ها را از شما جمع‌آوری کند و حتی آن‌ها را برای شخص ثالث ارسال کند. Bose در طول سال‌ها درگیر دعاوی حقوقی بوده است و گوگل همیشه در مظان اتهام قرار دارد. همه شرکت‌ها تا حدودی با جمع‌آوری داده‌ها معاشقه می‌کنند، خواه این موضوع شامل دفن بندهای مسئولیت در سراسر قراردادهای طولانی مدت خدمات باشد، یا شما را مجبور ‌کند تا قبل از آشنایی کامل با ویژگی‌های برنامه‌ها، قراردادهای خاصی را بپذیرید. انصافاً، هر شرکتی نمی‌خواهد شما را به دست آورد یا داده‌های شما را برای سود بفروشد، برخی واقعاً از آن برای اهداف بازاریابی داخلی و بهبود خدمات آنلاین خود استفاده می‌کنند.
  • تقریباً هر سازنده اصلی هدفون، از جمله Google، به شما این امکان را می‌دهد تا حدی از جمع آوری داده‌های خاص خودداری کنید. مطمئناً، ممکن است کمی جستجو یا چند ایمیل به یک نماینده پشتیبانی مشتری نیاز باشد، اما تقریباً همیشه می‌توانید شناسه‌های شخصی خود را از داده‌های جمع‌آوری‌شده از تعاملات مرتبط با برنامه خود جدا کنید. به عنوان مثال، کسانی که در اتحادیه اروپا زندگی می‌کنند، نسبت به ساکنان ایالات متحده آزادی بسیار بیشتری دارند، به ویژه کسانی که در کالیفرنیا ساکن نیستند.

عمر باتری مهم است، پس آن را در نظر بگیرید:

  • بسته به نوع هدفون بی سیمی که خریداری می کنید، عمر باتری ممکن است یک نگرانی بزرگ باشد. هدفون‌های روی گوش یا روی گوشی نسبت به هدفون های بی سیم و بی سیم واقعی، عمر باتری مستقل بسیار بیشتری دارند. اکثر هدفون‌های بی سیم با یک بار شارژ حداقل ۱۸ ساعت پخش می کنند و اکثر هدفون‌های بی سیم سنتی حداقل ۸ ساعت زمان پخش را ارائه می‌دهند. هدفون‌های بی سیم واقعی با یک بار شارژ به طور متوسط ۴ تا ۵ ساعت گوش می‌دهند.
  • انواع هدفون و هدفون‌های بی سیم معمولاً از شارژ سریع پشتیبانی می‌کنند. معمولاً مشخصاتی را مشاهده می‌کنید که به چیزی حدود ۱۰ دقیقه شارژ اشاره می‌کند که یک ساعت زمان پخش را فراهم می‌کند. اکثر هدفون‌ها از نسخه کارآمدتری از شارژ سریع پشتیبانی می‌کنند، که می‌تواند ساعت‌ها گوش دادن را پس از تنها ۱۰ دقیقه شارژ فراهم کند.

ورزشکاران به یک هدست مقاوم در برابر آب با رتبه IP نیاز دارند:

اگر مرتب ورزش می‌کنید، باید یک جفت هدفون مخصوص تمرین یا هدفون مخصوص تمرین را خریداری کنید. شاید خرید یک هدست مخصوص باشگاه هدر دادن پول به نظر برسد، اما هیچ کس نمی‌خواهد هدستی که در اثر آب آسیب دیده باشد را خریداری کند. شما باید به دنبال محصولی باشید که دارای رتبه حفاظت از نفوذ (IP) باشد. یک رتبه بندی IP رایج IPX4 است، که در آن “X” یک مکان نگهدارنده برای مقاومت در برابر گرد و غبار را نشان می‌دهد. صخره‌نوردان و ژیمناست‌های تمرینی حتماً باید هدست‌هایی با درجه مقاومت در برابر گرد و غبار تهیه کنند، زیرا ذرات گچ می‌توانند به اجزای داخلی آن آسیب برسانند.

با توجه به نکاتی که گفته شد، می توانید هندزفری بلوتوثی مورد نظرتان را خریداری نمایید. ما برای سهولت کار شما، لیستی از چند نمونه هندزفری بلوتوثی ایمن، ارزان، محبوب و پرفروش را برای شما جمع آوری کرده ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، بیشتری از هر محصول را درافت کنید.


۱ هندزفری بلوتوثی انکر مدل Soundcore R100

هندزفری بلوتوثی انکر مدل Soundcore R100

مشخصات

  • اقلام همراه هدفون
    کیس شارژ، کابل شارژ USB-C، سه جفت سری سیلیکونی در سایزهای مختلف
  • پاسخ فرکانسی
    ۲۰-۲۰k هرتز
  • قطر درایور
    ۱۰ میلی‌متر
  • نوع آهن‌ربا
    Tirple part driver with bass boosted
  • منبع تغذیه هدفون
    باتری لیتیوم پلیمری
  • قابلیت‌های هدفون، هدست و هندزفری
    نشانگر LED
  • محدوده عملکرد
    ۱۰ متر
  • عمر باتری
    ۶.۵ ساعت هدفون‌ها – ۲۵ ساعت کیس
  • نوع آکوستیک
    بسته
  • نوع گوشی
    دو گوشی
  • عمر باتری هدفون در حالت مکالمه
    ۶.۵ ساعت
  • عمر باتری هدفون در حالت پخش موسیقی
    ۶.۵ ساعت
  • عمر باتری محفظه شارژ
    ۲۵ ساعت
  • زمان موردنیاز برای شارژ هدفون
    ۰.۵ ساعت
  • زمان مورد نیاز برای شارژ محفظه
    ۲ ساعت
  • نسخه بلوتوث
    ۵
  • سایر مشخصات
    – دارای دو میکروفون با قابلیت کاهش نویز- استفاده از نسخه بلوتوث ۵.۰ و اتصال سریع و پایدار- دارای استاندارد ضدآب IPX5- امکان شارژ سریع در ۱۰ دقیقه- دارای ۳ جفت سری سیلیکونی در سایزهای مختلف- ۶.۵ ساعت شارژدهی مکالمه و موسیقی- ۲۵ ساعت شارژدهی با احتساب باکس شارژ
  • نوع باتری
    لیتیوم پلیمری
  • جنس بدنه
    پلاستیک
  • نوع کابل
    USB Type-C
  • نوع اتصال
    بی‌سیم
  • رابط‌ها
    Bluetooth
  • امپدانس
    ۱۶ اهم
  • مناسب برای
    ورزش
  • ویژگی‌های خاص
    Noise Cancelling Microphone
  • قابلیت‌های مقاومتی
    مقاوم در برابر آب

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲ هندزفری بلوتوثی مدل F-10

هندزفری بلوتوثی مدل F-10

مشخصات

  • اقلام همراه هدفون
    دو جفت سری سیلیکونی با دو سایز متفاوت + کابل شارژ + دفترچه راهنمای فارسی
  • منبع تغذیه هدفون
    باتری داخلی
  • قابلیت‌های هدفون، هدست و هندزفری
    نشانگر LED
  • محدوده عملکرد
    تا ۱۵ متر
  • عمر باتری
    باتری گوشی ها هرکدام تا ۹ ساعت در هر بار شارژ کامل
  • نوع گوشی
    دو گوشی
  • عمر باتری هدفون در حالت مکالمه
    ۹ ساعت
  • عمر باتری هدفون در حالت پخش موسیقی
    ۹ ساعت
  • عمر باتری هدفون در حالت استندبای
    ۸۰۰ ساعت
  • زمان موردنیاز برای شارژ هدفون
    ۱ ساعت
  • زمان مورد نیاز برای شارژ محفظه
    ۲ ساعت
  • درگاه‌های ارتباطی
    بلوتوث
  • نسخه بلوتوث
    ۵
  • جنس بدنه
    پلاستیک
  • نوع کابل
    microUSB
  • نوع اتصال
    بلوتوث
  • رابط‌ها
    microUSB
  • مناسب برای
    آقایان و بانوان

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳ هندزفری بلوتوثی مدل G5

هندزفری بلوتوثی مدل G5

مشخصات

  • اقلام همراه هدفون
    کابل شارژ
  • قابلیت‌های هدفون، هدست و هندزفری
    نشانگر LED
  • نوع آکوستیک
    نیمه‌بسته
  • نوع گوشی
    دو گوشی
  • درگاه‌های ارتباطی
    بلوتوث
  • نوع باتری
    لیتیوم یونی
  • جنس بدنه
    پلاستیک
  • رابط‌ها
    microUSB
  • مناسب برای
    آقایان و بانوان
  • ویژگی‌های خاص
    دارای محفظه شارژ
  • قابلیت‌های مقاومتی
    مقاومت در برابر رطوبت و عرق

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۴ هندزفری بلوتوثی وونک مدل AirPods 3nd

هندزفری بلوتوثی وونک مدل AirPods 3nd

مشخصات

  • اقلام همراه هدفون
    کابل شارژ – دفترچه راهنما
  • جنس رابط
    لایتنینگ
  • پاسخ فرکانسی
    ۲۰-۲۰۰۰۰ هرتز هرتز
  • نوع آهن‌ربا
    نئودیمیم
  • منبع تغذیه هدفون
    ۳.۷
  • منبع تغذیه فرستنده
    ۴.۷
  • قابلیت‌های هدفون، هدست و هندزفری
    نشانگر LED
  • محدوده عملکرد
    ۱۰
  • نوع آکوستیک
    باز
  • نوع گوشی
    دو گوشی
  • عمر باتری هدفون در حالت مکالمه
    ۳.۵ ساعت ساعت
  • عمر باتری هدفون در حالت پخش موسیقی
    ۴ ساعت ساعت
  • زمان موردنیاز برای شارژ هدفون
    ۰.۳۰ ساعت ساعت
  • زمان مورد نیاز برای شارژ محفظه
    ۱ ساعت ساعت
  • وزن
    ۹۶ گرم
  • درگاه‌های ارتباطی
    پورت لایتنینگ اپل
  • نسخه بلوتوث
    ۵.۳
  • سایر مشخصات
    کیس نگهدارنده این ایرپاد، علاوه بر شارژ گوشی ها به صورت پاوربانک نیز عمل می کند و زمانی که شارژ گوشی ها به پایان رسید با گذاشتن آنها در کیس بدون نیاز به منبع برق گوشی ها را شارژ می کند.
  • نوع باتری
    لیتیومی
  • جنس بدنه
    پلاستیک
  • ظرفیت باتری
    ۹۰ میلی آمپر ساعت میلی آمپر ساعت
  • نوع کابل
    لایتنینگ
  • نوع اتصال
    بی‌سیم
  • رابط‌ها
    Lightning
  • مناسب برای
    آقایان و بانوان

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۵ هندزفری بلوتوثی کلومن مدل KB-G270

هندزفری بلوتوثی کلومن مدل KB-G270

مشخصات

  • اقلام همراه هدفون
    دارای بسته بندی کلومن همراه با لوگو کلومن بر روی هولدر همانند تصاویر ضمیمه شده
  • قطر درایور
    ۱۰ میلی‌متر
  • منبع تغذیه هدفون
    باتری داخلی
  • قابلیت‌های هدفون، هدست و هندزفری
    نشانگر LED
  • محدوده عملکرد
    ۱۵
  • عمر باتری
    ۱۸۰
  • نوع آکوستیک
    بسته
  • نوع گوشی
    دو گوشی
  • عمر باتری هدفون در حالت مکالمه
    ۷ ساعت
  • عمر باتری هدفون در حالت پخش موسیقی
    ۶ ساعت
  • عمر باتری هدفون در حالت استندبای
    ۱۸۰
  • زمان موردنیاز برای شارژ هدفون
    ۲ ساعت
  • وزن
    ۳۰ گرم
  • درگاه‌های ارتباطی
    USB Type-C
  • امکانات ارتباطی
    شبکه بی‌سیم (Wi-Fi)
  • نسخه بلوتوث
    ۴.۱
  • نوع باتری
    لیتیوم پلیمری
  • جنس بدنه
    پلاستیک
  • نوع کابل
    USB Type-C
  • نوع اتصال
    بی‌سیم
  • رابط‌ها
    USB Type-C
  • امپدانس
    ۱۶ اهم
  • مناسب برای
    کاربری عمومی
  • ویژگی‌های خاص
    کلید مدیریت میزان صدا
  • قابلیت‌های مقاومتی
    مقاوم در برابر گرد و غبار
  • نسبت سیگنال به نویز
    ۱۰۲ دسی‌بل

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۶ هندزفری بلوتوثی مدل Airpods Pro 2

هندزفری بلوتوثی مدل Airpods Pro 2

مشخصات

  • اقلام همراه هدفون
    کابل شارژ
  • نوع گوشی
    دو گوشی
  • نوع اتصال
    بی‌سیم
  • رابط‌ها
    Lightning
  • مناسب برای
    آقایان و بانوان

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۷ هندزفری بلوتوثی مدل M10(AAA)

هندزفری بلوتوثی مدل M10(AAA)

مشخصات

  • اقلام همراه هدفون
    کابل شارژ
  • قابلیت‌های هدفون، هدست و هندزفری
    نشانگر LED
  • نوع گوشی
    دو گوشی
  • عمر باتری هدفون در حالت مکالمه
    ۴ ساعت
  • عمر باتری هدفون در حالت پخش موسیقی
    ۴ ساعت
  • عمر باتری هدفون در حالت استندبای
    ۲۸۰
  • زمان مورد نیاز برای شارژ محفظه
    ۲ ساعت
  • درگاه‌های ارتباطی
    بلوتوث
  • نسخه بلوتوث
    ۵
  • نوع اتصال
    بلوتوث
  • رابط‌ها
    microUSB
  • مناسب برای
    آقایان و بانوان

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۸ هندزفری بلوتوثی مدل Airpods Pro

هندزفری بلوتوثی مدل Airpods Pro

مشخصات

  • اقلام همراه هدفون
    دفترچه راهنما ، کیس شارژ ، کابل شارژر ، سری گوشی های سیلیکونی اضافه
  • نوع گوشی
    دو گوشی
  • نوع اتصال
    بلوتوث
  • رابط‌ها
    Lightning
  • مناسب برای
    آقایان و بانوان

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۹ هندزفری بلوتوثی ونزو مدل VZ-300

هندزفری بلوتوثی ونزو مدل VZ-300

مشخصات

  • اقلام همراه هدفون
    سر گوشی اضافه- کابل شارژ type-C- دفترچه راهنما
  • نوع گوشی
    دو گوشی
  • عمر باتری هدفون در حالت مکالمه
    ۳-۴ ساعت
  • عمر باتری هدفون در حالت پخش موسیقی
    ۳-۴ ساعت
  • عمر باتری هدفون در حالت استندبای
    ۶
  • عمر باتری محفظه شارژ
    ۲۴ ساعت
  • زمان مورد نیاز برای شارژ محفظه
    ۱ ساعت
  • نوع باتری
    لیتیومی
  • جنس بدنه
    پلیمر
  • نوع اتصال
    بلوتوث
  • رابط‌ها
    Bluetooth
  • مناسب برای
    آقایان و بانوان

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۰ هندزفری بلوتوثی وونک مدل AirPods 3nd 2024 به همراه کاور

هندزفری بلوتوثی وونک مدل AirPods 3nd 2024 به همراه کاور

مشخصات

  • اقلام همراه هدفون
    کابل شارژرکاور سیلیکون رنگیسری سیلیکون
  • پاسخ فرکانسی
    ۲۰-۲۰۰۰۰ هرتز
  • منبع تغذیه هدفون
    ۳.۷
  • منبع تغذیه فرستنده
    ۴.۷
  • محدوده عملکرد
    ۱۰متر
  • نوع آکوستیک
    نیمه‌باز
  • نوع گوشی
    دو گوشی
  • عمر باتری هدفون در حالت مکالمه
    ۳.۵ ساعت
  • عمر باتری هدفون در حالت پخش موسیقی
    ۴ ساعت
  • زمان موردنیاز برای شارژ هدفون
    ۰.۳۰ ساعت
  • زمان مورد نیاز برای شارژ محفظه
    ۱ ساعت
  • وزن
    ۵.۳ گرم
  • درگاه‌های ارتباطی
    بلوتوث
  • نسخه بلوتوث
    ۵
  • سایر مشخصات
    کیس نگهدارنده این ایرپاد، علاوه بر شارژ گوشی ها به صورت پاوربانک نیز عمل می کند و زمانی که شارژ گوشی ها به پایان رسید با گذاشتن آنها در کیس بدون نیاز به منبع برق گوشی ها را شارژ می کند. ایرپاد پرو AirPods 3 Airpod pro AirPods Pro apple iPhone iPhone 12 Pro max iPhone 12 iPhone 11 Pro max iPhone 11 iPhone 13 pro max iPhone 13 هندزفری بلوتوثی ایرپادز ۳ iphone 14 pro max iphone 14 اینپادز پرو inpods pro
  • جنس بدنه
    پلاستیک
  • ظرفیت باتری
    ۹۰ میلی آمپر ساعت
  • نوع کابل
    لایتنینگ
  • نوع اتصال
    بلوتوث
  • رابط‌ها
    Lightning
  • مناسب برای
    آقایان و بانوان
  • ویژگی‌های خاص
    دارای محفظه شارژ
  • قابلیت‌های مقاومتی
    مقاوم در برابر گرد و غبار

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۱ هندزفری بلوتوثی مدل M88 plus

هندزفری بلوتوثی مدل M88 plus

مشخصات

  • اقلام همراه هدفون
    دفترچه راهنما . کابل شارژ USB تایپ C . محفظه . دو عدد گوشی . سری گوشی یدک سه جفت
  • نوع گوشی
    دو گوشی
  • عمر باتری هدفون در حالت مکالمه
    ۴ ساعت
  • عمر باتری هدفون در حالت پخش موسیقی
    ۴ ساعت
  • عمر باتری هدفون در حالت استندبای
    ۱۵۰ ساعت
  • زمان مورد نیاز برای شارژ محفظه
    ۱-۲ ساعت
  • درگاه‌های ارتباطی
    USB Type-C
  • نسخه بلوتوث
    ۵.۲
  • سایر مشخصات
    خاصیت پاوربانک و همراه داشتن سه کابل رابط Lightening(Iphone)-USB Type C و Micro USB در محفظه کشویی دستگاه
  • ظرفیت باتری
    ۱۲۰۰ میلی آمپر ساعت
  • رابط‌ها
    USB Type-C
  • مناسب برای
    گیمینگ
  • ویژگی‌های خاص
    کشویی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۲ هندزفری بلوتوثی کوکوکلاسیک مدل LX8

هندزفری بلوتوثی کوکوکلاسیک مدل LX8

مشخصات

  • اقلام همراه هدفون
    کابل شارژ
  • قابلیت‌های هدفون، هدست و هندزفری
    نشانگر LED
  • محدوده عملکرد
    ۱۰ متر
  • نوع گوشی
    دو گوشی
  • عمر باتری هدفون در حالت مکالمه
    ۱۰ ساعت
  • عمر باتری هدفون در حالت پخش موسیقی
    ۱۰ ساعت
  • زمان موردنیاز برای شارژ هدفون
    ۲ ساعت
  • وزن
    ۲۱ گرم
  • نسخه بلوتوث
    ۵
  • نوع باتری
    لیتیوم پلیمری
  • ظرفیت باتری
    ۱۳۰ میلی آمپر ساعت
  • نوع اتصال
    بی‌سیم
  • رابط‌ها
    Bluetooth
  • مناسب برای
    مکالمه
  • ویژگی‌های خاص
    کلید مدیریت میزان صدا

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۳ هندزفری بلوتوثی مدل Airpods pro2.. 2023

هندزفری بلوتوثی مدل Airpods pro2.. 2023

مشخصات

  • اقلام همراه هدفون
    کیس شارژ (پاوربانک) با قابلیت شارژ بی سیم / چهار نوع گوشی سیلیکونی ضد حساسیت (سایز: بسیار کوچک(XS)، کوچک(S)، متوسط(M)، بزرگ(L)) / کابل USB-C به لایتنینگ / دفترچه راهنما
  • منبع تغذیه هدفون
    محفظه شارژ (پاوربانک)
  • نوع گوشی
    دو گوشی
  • عمر باتری هدفون در حالت مکالمه
    ۵ ساعت
  • عمر باتری هدفون در حالت پخش موسیقی
    ۶ ساعت
  • عمر باتری محفظه شارژ
    ۳۰ ساعت
  • درگاه‌های ارتباطی
    لایتنینگ
  • نسخه بلوتوث
    ۵.۳
  • نوع اتصال
    بی‌سیم
  • رابط‌ها
    Lightning
  • مناسب برای
    آقایان و بانوان
  • قابلیت‌های مقاومتی
    مقاومت در برابر رطوبت و عرق

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۴ هندزفری بلوتوثی مدل F-10TWS

هندزفری بلوتوثی مدل F-10TWS

مشخصات

  • اقلام همراه هدفون
    دو جفت سری سیلیکونی با دو سایز متفاوت + کابل شارژ + دفترچه راهنمای فارسی
  • منبع تغذیه هدفون
    باتری داخلی
  • قابلیت‌های هدفون، هدست و هندزفری
    نشانگر LED
  • محدوده عملکرد
    تا ۱۵ متر
  • عمر باتری
    باتری گوشی ها هرکدام تا ۹ ساعت در هر بار شارژ کامل
  • نوع گوشی
    دو گوشی
  • عمر باتری هدفون در حالت مکالمه
    ۹ ساعت
  • عمر باتری هدفون در حالت پخش موسیقی
    ۹ ساعت
  • عمر باتری هدفون در حالت استندبای
    ۸۰۰ ساعت
  • زمان موردنیاز برای شارژ هدفون
    ۱ ساعت
  • زمان مورد نیاز برای شارژ محفظه
    ۲ ساعت
  • درگاه‌های ارتباطی
    بلوتوث
  • نسخه بلوتوث
    ۵
  • جنس بدنه
    پلاستیک
  • نوع کابل
    microUSB
  • نوع اتصال
    بلوتوث
  • رابط‌ها
    microUSB
  • مناسب برای
    آقایان و بانوان

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۵ هندزفری بلوتوثی مدل Airpod2

هندزفری بلوتوثی مدل Airpod2

مشخصات

  • اقلام همراه هدفون
    دفترچه راهنما، کابل شارژ لایتنینگ
  • نوع گوشی
    دو گوشی
  • نوع اتصال
    بی‌سیم
  • رابط‌ها
    Lightning
  • مناسب برای
    آقایان و بانوان

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۶ هندزفری بلوتوثی تسکو مدل TH 5390

هندزفری بلوتوثی تسکو مدل TH 5390

مشخصات

  • اقلام همراه هدفون
    دفترچه راهنما / کابل شارژ / سری اضافه
  • پاسخ فرکانسی
    ۲۰ تا ۲۰ هزار هرتز
  • محدوده عملکرد
    ۱۰ متر
  • نوع گوشی
    تک گوشی
  • عمر باتری هدفون در حالت مکالمه
    ۶.۵ ساعت
  • عمر باتری هدفون در حالت پخش موسیقی
    ۷-۸ ساعت
  • عمر باتری هدفون در حالت استندبای
    ۱۳۵ ساعت
  • زمان موردنیاز برای شارژ هدفون
    ۱ تا ۱.۵ ساعت
  • ظرفیت باتری
    ۱۱۰ میلی آمپر ساعت
  • نوع اتصال
    بی‌سیم
  • رابط‌ها
    Bluetooth
  • مناسب برای
    کاربری عمومی
  • ویژگی‌های خاص
    میکروفون
  • حساسیت
    ۹۶

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۷ هندزفری بلوتوثی کیو سی وای مدل T17

هندزفری بلوتوثی کیو سی وای مدل T17

مشخصات

  • نوع گوشی
    دو گوشی
  • وزن
    ۶۰ گرم
  • نوع اتصال
    بلوتوث
  • رابط‌ها
    Bluetooth
  • مناسب برای
    آقایان و بانوان
  • ویژگی‌های خاص
    Noise Cancelling Headphone
  • قابلیت‌های مقاومتی
    مقاومت در برابر رطوبت و عرق

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۸ هندزفری بلوتوثی مدل AirPods Pro2 nd Genera

هندزفری بلوتوثی مدل AirPods Pro2 nd Genera

مشخصات

  • اقلام همراه هدفون
    کیس شارژ (پاوربانک) با قابلیت شارژ بی سیم چهار نوع گوشی سیلیکونی ضد حساسیت (سایز: بسیار کوچک (XS)، کوچک (S)، متوسط (M)، بزرگ (L)) کابل شارژ لایتنینگ به USB Type-C دفترچه راهنما
  • منبع تغذیه هدفون
    محفظه شارژ (پاوربانک)
  • قابلیت‌های هدفون، هدست و هندزفری
    نشانگر LED
  • نوع گوشی
    دو گوشی
  • عمر باتری هدفون در حالت مکالمه
    ۵ ساعت
  • عمر باتری هدفون در حالت پخش موسیقی
    ۶ ساعت
  • عمر باتری محفظه شارژ
    ۳۰ ساعت
  • نوع اتصال
    بی‌سیم
  • رابط‌ها
    Lightning
  • مناسب برای
    آقایان و بانوان
  • قابلیت‌های مقاومتی
    مقاومت در برابر رطوبت و عرق

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۹ هندزفری بلوتوثی مدل Airpods Pro

هندزفری بلوتوثی مدل Airpods Pro

مشخصات

  • اقلام همراه هدفون
    دفترچه راهنما ، کیس شارژ ، کابل شارژر ، سری گوشی های سیلیکونی اضافه
  • نوع گوشی
    دو گوشی
  • نوع اتصال
    بی‌سیم
  • رابط‌ها
    Lightning
  • مناسب برای
    آقایان و بانوان

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۰ هندزفری بلوتوثی کیو سی وای مدل T17

هندزفری بلوتوثی کیو سی وای مدل T17

مشخصات

  • نوع گوشی
    دو گوشی
  • وزن
    ۶۰ گرم
  • نوع اتصال
    بلوتوث
  • رابط‌ها
    Bluetooth
  • مناسب برای
    آقایان و بانوان
  • ویژگی‌های خاص
    Noise Cancelling Headphone
  • قابلیت‌های مقاومتی
    مقاومت در برابر رطوبت و عرق

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۱ هندزفری بلوتوثی کوکوکلاسیک مدل LX6

هندزفری بلوتوثی کوکوکلاسیک مدل LX6

مشخصات

  • اقلام همراه هدفون
    ندارد
  • قابلیت‌های هدفون، هدست و هندزفری
    نشانگر LED
  • نوع گوشی
    دو گوشی
  • عمر باتری هدفون در حالت مکالمه
    ۶ ساعت
  • عمر باتری هدفون در حالت پخش موسیقی
    ۶ ساعت
  • عمر باتری هدفون در حالت استندبای
    ۲۲۰ ساعت
  • زمان موردنیاز برای شارژ هدفون
    ۲ ساعت
  • وزن
    ۲۰ گرم
  • نسخه بلوتوث
    ۵
  • نوع باتری
    لیتیوم پلیمری
  • نوع اتصال
    بی‌سیم
  • رابط‌ها
    Bluetooth
  • مناسب برای
    مکالمه
  • ویژگی‌های خاص
    کلید مدیریت میزان صدا

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۲ هندزفری بلوتوثی مدل Airpod 3

هندزفری بلوتوثی مدل Airpod 3

مشخصات

  • اقلام همراه هدفون
    دفترچه راهنما کابل USB Type-C لایتنینگ
  • نوع گوشی
    دو گوشی
  • نوع اتصال
    بی‌سیم
  • رابط‌ها
    Lightning
  • مناسب برای
    آقایان و بانوان

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۳ هندزفری بلوتوثی مدل AirPodS 2

هندزفری بلوتوثی مدل AirPodS 2

مشخصات

  • اقلام همراه هدفون
    دفترچه راهنما، کابل شارژ لایتنینگ
  • نوع گوشی
    دو گوشی
  • نوع اتصال
    بی‌سیم
  • رابط‌ها
    Lightning
  • مناسب برای
    آقایان و بانوان

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۴ هندزفری بلوتوثی هایلو مدل GT7 Neo

هندزفری بلوتوثی هایلو مدل GT7 Neo

مشخصات

  • اقلام همراه هدفون
    دو عدد سری در سایزهای مختلف | دفترچه راهنما | کابل شارژ
  • قطر درایور
    ۸ میلی‌متر
  • منبع تغذیه هدفون
    باتری
  • محدوده عملکرد
    ۱۰ متر (بدون مانع)
  • عمر باتری
    حدود ۶.۵ ساعت
  • نوع گوشی
    دو گوشی
  • عمر باتری هدفون در حالت پخش موسیقی
    حدود ۶.۵ ساعت
  • زمان موردنیاز برای شارژ هدفون
    ۱.۵ ساعت
  • زمان مورد نیاز برای شارژ محفظه
    ۲.۵ ساعت
  • وزن
    گوشی ها ۳.۹ گرم
  • درگاه‌های ارتباطی
    USB Type-C
  • نسخه بلوتوث
    ۵.۲
  • سایر مشخصات
    کاهنده نویز مکالمات | دارای پنل کنترل لمسی | تاخیر پاسخگویی کم
  • ظرفیت باتری
    هر گوشی ۳۵ میلی آمپر ساعت | کیس شارژ: ۳۱۰ میلی آمپر ساعت میلی آمپر ساعت
  • نوع کابل
    USB Type-C
  • نوع اتصال
    بی‌سیم
  • رابط‌ها
    USB Type-C
  • مناسب برای
    آقایان و بانوان
  • ویژگی‌های خاص
    دارای محفظه شارژ

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۵ هندزفری بلوتوثی ای ال وی مدل K55

هندزفری بلوتوثی ای ال وی مدل K55

مشخصات

  • اقلام همراه هدفون
    کابل شارژر
  • نوع گوشی
    دو گوشی
  • نوع اتصال
    بلوتوث
  • رابط‌ها
    Bluetooth
  • مناسب برای
    آقایان و بانوان

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۶ هندزفری بلوتوثی وونک مدل AirPods Pro2

هندزفری بلوتوثی وونک مدل AirPods Pro2

مشخصات

  • اقلام همراه هدفون
    کابل شارژ لایتنینگ – دفترچه راهنما
  • جنس رابط
    لایتنینگ
  • پاسخ فرکانسی
    ۲۰ تا ۲۰۰۰۰ هرتز
  • نوع آهن‌ربا
    نئودیوم
  • منبع تغذیه هدفون
    ۳.۷
  • منبع تغذیه فرستنده
    ۴.۵
  • قابلیت‌های هدفون، هدست و هندزفری
    نشانگر LED
  • محدوده عملکرد
    ۱۰
  • نوع گوشی
    دو گوشی
  • عمر باتری هدفون در حالت مکالمه
    ۴ ساعت
  • عمر باتری هدفون در حالت پخش موسیقی
    ۶ ساعت
  • زمان موردنیاز برای شارژ هدفون
    ۰.۳ ساعت
  • زمان مورد نیاز برای شارژ محفظه
    ۱.۳ ساعت
  • وزن
    ۷۵ گرم
  • درگاه‌های ارتباطی
    لایتنینگ
  • نسخه بلوتوث
    ۵.۳
  • سایر مشخصات
    کیس نگهدارنده این ایرپاد، علاوه بر شارژ گوشی ها به صورت پاوربانک نیز عمل می کند و زمانی که شارژ گوشی ها به پایان رسید با گذاشتن آنها در کیس بدون نیاز به منبع برق گوشی ها را شارژ می کند. ایرپاد پرو AirPods 3 Airpod pro AirPods Pro apple iPhone iPhone 12 Pro max iPhone 12 iPhone 11 Pro max iPhone 11 iPhone 13 pro max iPhone 13 هندزفری بلوتوثی ایرپادز ۳ iphone 14 pro max iphone 14 اینپادز پرو inpods pro
  • نوع باتری
    لیتیومی
  • جنس بدنه
    پلاستیک
  • ظرفیت باتری
    ۹۰ میلی آمپر ساعت
  • نوع کابل
    لایتنینگ
  • نوع اتصال
    بلوتوث
  • رابط‌ها
    Lightning
  • مناسب برای
    آقایان و بانوان
  • ویژگی‌های خاص
    دارای محفظه شارژ
  • قابلیت‌های مقاومتی
    مقاوم در برابر مغناطیس

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۷ هندزفری بلوتوثی مدل M28-C-Damax 2023 version C

هندزفری بلوتوثی مدل M28-C-Damax 2023 version C

مشخصات

  • اقلام همراه هدفون
    شارژردفترچه راهنما
  • قابلیت‌های هدفون، هدست و هندزفری
    نشانگر LED
  • عمر باتری
    ۱۵ تا ۲۰ ساعت
  • نوع آکوستیک
    باز
  • نوع گوشی
    دو گوشی
  • عمر باتری هدفون در حالت مکالمه
    ۸ ساعت
  • عمر باتری هدفون در حالت پخش موسیقی
    ۱۸ ساعت
  • عمر باتری هدفون در حالت استندبای
    ۱۱۰
  • عمر باتری محفظه شارژ
    ۱۰۰ ساعت
  • زمان موردنیاز برای شارژ هدفون
    ۲ ساعت
  • زمان مورد نیاز برای شارژ محفظه
    ۲ ساعت
  • درگاه‌های ارتباطی
    USB Type-C 3.2
  • نسخه بلوتوث
    ۵.۱
  • سایر مشخصات
    این نسخه با بقیه نسخه ها متفاوت هستند و ورژن و قابلیت و کیفیت صدا بالاتر هستش
  • نوع باتری
    C
  • ظرفیت باتری
    ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعت
  • نوع کابل
    USB Type-C
  • نوع اتصال
    بلوتوث
  • رابط‌ها
    USB Type-C
  • مناسب برای
    گیمینگ

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۸ هندزفری بلوتوثی مدل Airpods Pro new

هندزفری بلوتوثی مدل Airpods Pro new

مشخصات

  • نوع گوشی
    دو گوشی
  • عمر باتری هدفون در حالت مکالمه
    ۲.۵ ساعت
  • عمر باتری هدفون در حالت پخش موسیقی
    ۳ ساعت
  • عمر باتری هدفون در حالت استندبای
    ۶۰
  • عمر باتری محفظه شارژ
    ۱۰۰ ساعت
  • زمان موردنیاز برای شارژ هدفون
    ۱ ساعت
  • زمان مورد نیاز برای شارژ محفظه
    ۱ ساعت
  • وزن
    ۲۰۰ گرم
  • درگاه‌های ارتباطی
    پورت لایتنینگ اپل
  • نسخه بلوتوث
    ۵.۰
  • سایر مشخصات
    نویز کنسلینگ

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۹ هندزفری بلوتوثی مدل TWS BTH-F9-5

هندزفری بلوتوثی مدل TWS BTH-F9-5

مشخصات

  • اقلام همراه هدفون
    دفترچه راهنما، ۲ جفت سر گوشی با سایز مختلف، کابل USB جهت شارژ
  • جنس رابط
    A2DP,AVRCP,HFP,HSP
  • قطر درایور
    ۸ میلی‌متر
  • منبع تغذیه هدفون
    محفظه باکس ۱۲۰۰ میلی آمپری با قابلیت پاور بانک
  • قابلیت‌های هدفون، هدست و هندزفری
    نشانگر LED
  • نوع آکوستیک
    باز
  • نوع گوشی
    دو گوشی
  • عمر باتری هدفون در حالت مکالمه
    ۴-۵ ساعت
  • عمر باتری هدفون در حالت پخش موسیقی
    ۴-۵ ساعت
  • عمر باتری هدفون در حالت استندبای
    ۲۲۰ ساعت
  • زمان موردنیاز برای شارژ هدفون
    ۱ ساعت ساعت
  • زمان مورد نیاز برای شارژ محفظه
    ۲ ساعت ساعت
  • وزن
    ۱۳۰ گرم گرم
  • درگاه‌های ارتباطی
    بلوتوث
  • نسخه بلوتوث
    ۵.۳
  • سایر مشخصات
    مناسب بازی
  • نوع باتری
    لیتیوم یونی
  • جنس بدنه
    پلاستیک
  • ظرفیت باتری
    ۱۲۰۰ میلی آمپر ساعت میلی آمپر ساعت
  • نوع کابل
    microUSB
  • نوع اتصال
    بی‌سیم
  • رابط‌ها
    Bluetooth
  • مناسب برای
    آقایان و بانوان
  • ویژگی‌های خاص
    مناسب بازی
  • قابلیت‌های مقاومتی
    مقاومت در برابر رطوبت و عرق

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳۰ هندزفری بلوتوثی کوکلاسیک مدل LX2

هندزفری بلوتوثی کوکلاسیک مدل LX2

مشخصات

  • اقلام همراه هدفون
    کابل شارژ
  • پاسخ فرکانسی
    ۵۰-۲۰۰۰۰ هرتز
  • قابلیت‌های هدفون، هدست و هندزفری
    نشانگر LED
  • محدوده عملکرد
    ۱۰متر
  • نوع گوشی
    تک گوشی
  • عمر باتری هدفون در حالت مکالمه
    ۱۰ ساعت
  • عمر باتری هدفون در حالت پخش موسیقی
    ۹ ساعت
  • عمر باتری هدفون در حالت استندبای
    ۳۲۵ ساعت
  • زمان موردنیاز برای شارژ هدفون
    ۳ ساعت
  • وزن
    ۱۱ گرم
  • نسخه بلوتوث
    ۴.۲
  • نوع باتری
    لیتیوم پلیمری
  • ظرفیت باتری
    ۲۲۰ میلی آمپر ساعت
  • نوع کابل
    microUSB
  • نوع اتصال
    بی‌سیم
  • رابط‌ها
    Bluetooth
  • مناسب برای
    مکالمه
  • ویژگی‌های خاص
    میکروفون

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

امیدواریم این مطلب اطلاعات کافی را برای خرید هندزفری بلوتوثی در اختیار شما قرار دهد. سوالات خود را می توانید از طریق فرم ارسال دیدگاه ها با ما در میان بگذارید.

در ادامه بیشتر بخوانید: راهنمای خرید کیس کامپیوتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا