زنانه

کامل‌ترین راهنمای خرید انواع مانتو مجلسی زنانه شیک، جدید و لاکچری

نکات مهم و کاربردی که هنگام خرید مانتو مجلسی زنانه باید به آن ها توجه داشته باشید.

مانتو مجلسی زنانه معمولا یک پوشاک همه پسند است. خیلی از بانوان به دلیل اینکه حوصله عوض کردن لباس در مهمانی‌ها را ندارند، به سراغ مانتو مجلسی زنانه می‌روند. این لباس پر طرفدار به گونه‌ای است که علاوه بر داشتن حجاب، زیبایی بالایی هم دارد و به تیپ و استایل شما جذابیت فوق‌العاده‌ای می‌دهد. اما آیا خرید این مانتو برای شما ساده است. یکی از کارهایی که خانم‌های جوان معمولا زمان زیادی از وقت خود را به آن اختصاص می‌دهند خرید پوشاک است به خصوص زمانی که پای یک مجلس رسمی مانند: تولد و عروسی یکی از اعضای درجه یک خانواده در میان باشد. در هر کاری راز موفقیت و پیروزی داشتن اطلاعات لازم در آن زمینه است.

اگر شما تخصص لازم در زمینه انتخاب و خرید مانتو مجلسی زنانه را نداشته باشید، این کار برای شما دشوار خواهد بود. اما شما می‌توانید با بالا بردن مهارت خود و کسب تجربه در این زمینه بدون هیچ گونه نگرانی و با خیالی آسوده مانتو مجلسی زنانه خود را انتخاب و خریداری نمایید. در این مقاله ما به شما لیستی از زیباترین مانتوهای مجلسی مربوط به سلبریتی‌ها و شخصیت‌های شناخته شده ایران و جهان را جمع آوری کرده‌ایم که شما هم می‌توانید آن‌ها را انتخاب و خریداری نمایید. داشتن یک لباس زیبا می‌تواند اعتماد به نفس را در شما افزایش دهد و در جامعه با حس و حال خوبی زندگی کنید. تا زمانی که شما خود را باور نداشته باشید، دیگران هم َشما را قبول نخواهند داشت. پس بهتر است با خود سازی شروع به خرید لباس مورد علاقه خود کنید.

اگر شما هم قصد خرید یک مانتو مجلسی شیک و زیبا دارید، اما با توجه به تنوع زیاد مدل‌ها و قیمت‌ها با خرید این وسیله مهم با مشکل مواجه شده‌اید، اصلا نگران نباشید. سایت کیمیک در این مقاله شما را با انواع مانتو مجلسی زنانه آشنا کرده و به شما نکات مهمی را که هنگام خرید مانتو مجلسی زنانه باید به آن‌ها توجه داشته باشید را آموزش می‌دهیم.

مانتو مجلسی‌زنانه چیست و در کجا استفاده می‌شود؟

مانتو یک کلمه فرانسوی که به زبان این کشور به لباسی گفته می‌شود که روی سایر لباس‌ها پوشیده می‌شود. مانتو مجلسی زنانه ترکیبی از لباس مجلسی و مانتو زنانه است در واقع می‌توان گفت نوعی مانتو زنانه که به سبک لباس مجلسی دوخته می‌شود. این لباس بر خلاف پیراهن مجلسی حجاب لازم را دارد و شما می‌توانید آن را در جشن تولد، عروسی و سایر مراسم رسمی و خانوادگی استفاده کنید. بنابراین اگر حوصله تعویض لباس بیرونی با لباس مجلسی در تالار را ندارید می‌توانید مانتو مجلسی را برای خود انتخاب کنید.

حتما بخوانید: راهنمای خرید جوراب شلواری زنانه

انواع مانتو مجلسی‌زنانه:

  • مانتو مجلسی کوتاه: نوعی مانتو مجلسی که معمولا کوتاه‌تر از مانتوهای کوتاه موجود در بازار است. این مانتو بیشتر روی جوراب شلواری زنانه پوشیده می‌شود. اگر قد شما کوتاه است حتما از مانتو مجلسی کوتاه استفاده کنید زیرا قد شما را بلند‌تر و کشیده‌تر نشان می‌دهند.
  • مانتو مجلسی بلند: نوعی مانتو مجلسی زنانه که معمولا از زیر زانو به پایین امتداد دارد. ویژه خانم‌هایی که دوست دارند حجاب بیشتری داشته باشند. اگر قد شما بلند است و مقداری چاق هستید، یک مانتو بلند می‌تواند تیپ شما را زیباتر جلوه دهد. حتما شما هم مانتوهای ساحلی را دیده‌اید، این مدل دقیقا مشابه مانتو ساحلی است و دارای دو مدل جلو باز و جلو بسته می‌باشد.
  • مانتو مجلسی گیپور: گیپور نوعی پارچه از جنس نخ و ابریشم است که طرح‌های خامه دوزی برجسته ساخته می‌شود. قسمت‌های کار نشده گیپور معمولا خالی است و بدن شما در آن دیده می‌شود. برای پارچه‌های گیپور معمولا از آستری که هم رنگ گیپور می‌باشد، استفاده می‌کنند. گیپور پارچه‌ای است که علاوه لباس مجلسی در دوخت مانتو مجلسی زنانه هم استفاده می‌شود.
  • مانتو مجلسی کرپ: این نوع مانتو از پارچه کرپ دوخته می‌شود. مناسب مهمانی‌های رسمی و دوستانه است. اگر دوست دارید ظاهر شما رسمی و آراسته به نظر برسد حتما از مانتوهای کرپ غافل نشوید. کرپ پارچه‌ای است که حالت لَخت دارد و کمتر چروک می‌شود بنابراین اگر به دنبال یک جنس اتوخور هستید که به راحتی اتو شود و حالت خود را از دست ندهد کرپ بهترین گزینه است.
  • مانتو مجلسی مروارید دوزی: مروارید دوزی یک هنر اصیل ایرانی است که روی مانتوهای مجلسی زنانه هم پیاده می‌شود. معمولا در قسمت‌های خاصی از مانتو مروارید‌های براق هم رنگ مانتو دوخته می‌شود. بعد از مدل گیپور مانتوهای مروارید دوزی شده از پرطرفدارترین مدل‌های مانتو مجلسی در بین بانوان هستند. حتما به جنس مروارید این مانتوها توجه کنید، نباید روکش شده باشند، زیرا بعد از مدتی رنگ آن‌ها از بین می‌رود.
  • مانتو مجلسی کار شده با دانتل: دانتل را می‌توان نمونه اصلاح شده پارچه گیپور دانست. همان طور که در مورد پارچه گیپور گفته شد نیاز به پارچه آستر داشتند، اما پارچه دانتل دارای زمینه‌ای توری است که نیاز به پارچه آستر را از بین می‌برد. در واقع جدیدترین و زیباترین پارچه‌ای که مانتوهای مجلسی زنانه از آن دوخته می‌شوند، پارچه دانتل است. این پارچه بسیار سبک و نیاز به آستری ندارد شاید دلیل محبوبیت آن همین امر باشد.

چند دلیل برای خرید مانتو مجلسی زنانه:

  1. مانتوهای معمولی را نمی‌توان در مجالس استفاده کرد اما مانتوهای مجلسی را علاوه بر مجالس در جاهای دیگر مانند کوچه و خیابان هم می‌توان استفاده کرد.
  2. لباس‌های مجلسی معمولا قیمت خیلی زیادی دارند و شما ممکن است در سال فقط یک یا دو مجلس دعوت شوید، در نتیجه مانتو مجلسی ارزش خرید بیشتری دارد. زیرا آن را در هر جایی می‌توان استفاده کرد.
  3. از نظر پوشش اسلامی، مانتوهای مجلسی زنانه پوشیده‌تر از لباس مجلسی هستند. بنابراین اگر دوست ندارید فیلم شما در یک مجلس با لباس نامناسب گرفته شود، بهتر است به سراغ خرید مانتو مجلسی بروید.
  4. برای کسانی که بچه کوچک دارند و حوصله حمل کردن چند دست لباس تا تالار را ندارند، همچنین کسانی که وقت لازم برای تعویض لباس را ندارند بهترین انتخاب هستند. زیرا از درب منزل می‌توان با آن‌ها بیرون رفت و نیاز به تعویض دوباره هم ندارند.

از کجا مانتو مجلسی زنانه بخریم:

خیلی‌ها در نظرات سوال می‌کنند که از کجا برای خود مانتو مجلسی زنانه خریداری کنیم. دو راه بیشتر ندارید، یا باید به بازار رفته و به صورت حضوری تک تک مغازه‌ها را بازدید کرده و از میان چند مدل محدود یکی را انتخاب و خریداری نمایید. راه دوم از طریق فرشگاه‌های آنلاین از میان سیل عظیمی از مدل‌ها یکی را برای خود انتخاب و خریداری کنید. لازم به ذکر است با داشتن یک متر خیاطی می‌توانید قسمت‌های مختلف بدن خود را اندازه گرفته و با توجه به سایز بندی‌های داده شده به وسیله تولید کننده سایز خود را خریداری نمایید. در صورتی که مانتو سایز شما نباشد می‌توانید آن را مرجوع کرده و با سایز مناسب خود تعویض کنید.

مانتو مجلسی مناسب افراد قد کوتاه و ریز اندام:

اگر قد شما هم کوتاه است و می‌خواهید بلندتر به نظر برسید باید به این نکات توجه داشته باشید.

  • سراغ مدل‌های راه راه با راه نازک بروید، زیرا وجود این خطوط عمودی خطای چشم ایجاد کرده و باعث می‌شوند شما بلندقدتر دیده شوید.
  • ارتفاع مانتو هم خیلی مهم است از خرید مانتوهای بلند تا زیر زانو خودداری کنید و همیشه به سراغ مانتوهای کوتاه بالاتر از زانو بروید این مدل‌ها قد شما را بلند‌تر نشان می‌دهند.
  • مانتوهای تک رنگ برای این افراد مناسب‌تر است. دور مانتوهای گشاد را خط بکشید، مانتوهای جذب باعث می‌شود قد شما بلندتر به نظر برسد. بنابراین اگر مانتو شما آزاد است به خیاط خود بسپارید که آن را مناسب شما تنگ کند.

مانتو مجلسی مناسب افراد چاق و بلند قد:

اگر از نظر قد مشکل خاصی ندارید و تنها مشکل شما چاق بودن است و می‌خواهید لاغرتر به نظر برسید حتما به این نکات توجه کنید.

  • یک مانتو راسته و جذب می‌تواند برآمدگی‌های بدن شما را نمایان کند و اضافه وزن شما به وضوح نمایان نماید. پس همیشه مقداری سایز مانتو خود را آزاد در نظر بگیرید.
  • همیشه به سراغ مانتوهایی بروید که فاقد خط هستند و اگر واقعا به این مدل علاقه دارید، مانتویی را انتخاب کنید که خطوط عمودی دارد، خطوط افقی شما را چاق‌تر نشان می‌دهد.
  • قید مانتوهای کشی و مانتوهایی که کمر آن‌ها بسته می‌شود را بزنید، بسته شدن کمر مانتو باعث می‌شود شکم و پهلوهای شما بیشتر دیده شوند.
  • بیشتر به سراغ مانتوهای بلند یعنی تا زیر زانو بروید، این مدل‌ها شما را لاغر‌تر نشان می‌دهند. مانتوهای کوتاه شما را بلند‌تر و چاق تر نمایش می‌دهند پس مناسب کار شما نخواهند بود.
  • مانتوهای دامن دار که دامن آنها کلوش است شما را لاغر تر نمایش می‌دهند. داشتن چاک از کنار هم برای شما بهتر است زیرا حرکت را در آن راحت می‌کند.

قیمت مانتو مجلسی‌زنانه:

نکات زیادی بر قیمت مانتو مجلسی تاثیر گذار هستند که می‌توان به جنس و سایز مانتو اشاره کرد هرچه مانتو شما از پارچه بهتری دوخته شده باشد و سایز بزرگتری داشته باشد در نتیجه از مقدار بیشتری پارچه دوخته می شود که این امر هم سبب افزایش قیمت مانتو مجلسی می‌شود. نوع دوخت هم در قیمت مانتو شما تاثیر می‌گذارد. هرچه مانتو شما طرح بیشتری داشته باشد، مانند ماتو‌های مجلسی که طرح دوخت متفاوتی دارند قیمت آن‌ها هم افزایش پیدا کرده. زیرا خیاط مورد نظر زمان زیادی را صرف دوختن این مانتوها می‌کند. فروشگاه‌های حضوری به علت اجاره کردن مغازه‌های گران قیمت مجبور هستند نسبت به فروشگاه‌های آنلاین سود بیشتری را روی جنس مورد نظر بکشند به همین علت بهتر است از فروشگاه آنلاین خرید کنید. در انتهای مطلب لیستی از زیباترین و پرفروش‌ترین مانتوهای مجلسی زنانه را برای شما عزیزان جمع آوری کرده‌ایم که شما می‌توانید آن‌ها از از معتبرترین فروشگاه اینترنتی کشور خریداری نمایید.

حتما بخوانید: راهنمای خرید مقنعه

نکات مهم هنگام خرید مانتو مجلسی زنانه:

  1. سایز مانتو: اولین نکته‌ای که هنگام خرید مانتو مجلسی زنانه باید به آن توجه داشته باشید، سایز مانتو است. اول از موجود بودن سایز مانتو اطمینان حاصل کنید، زیرا خیلی وقت‌ها مانتو مورد علاقه خود را پیدا می‌کنید اما سایز مناسب شما را ندارد و ممکن است از ادامه جستجو منصرف شوید.
  2. قیمت مانتو: ممکن است قیمت مانتو مورد نظر با میزان بودجه شما هم خوانی نداشته باشد. بنابراین همیشه قبل از هر کاری میزان بودجه برای خرید مانتو را مشخص نمایید. با این کار خود به خود مدل‌هایی که در محدوده قیمتی شما قرار ندارند از انتخاب حذف شده و انتخاب برای شما آسان می‌شود.
  3. مدل مانتو: همان طور که در ابتدای مطلب گفته شد، مانتو مجلسی زنانه مدل‌های مختلفی دارد، شما باید با در نظر گرفتن یک سری پارامترها مانند قد، وزن، رنگ پوست و … بهترین مدل مانتو مجلسی را برای خود انتخاب و خریداری نمایید. همچنین سن شخص می‌تواند در انتخاب رنگ و مدل مانتو تاثیر گذار باشد.
  4. جنس پارچه مانتو: جنس پارچه است که مشخص می‌کند یک مانتو چه مدت برای شما کار می‌کند. اگر پارچه مانتو شما بی‌کیفیت باشد، خیلی زود از بین رفته و مانتو خود را باید تعویض نمایید. اگر یک جنس باکیفیت مانند پارچه‌های ترک و ایرانی را انتخاب کنید، می‌توانید سالیان سال آن را پوشیده و لذت ببرید.
  5. رنگ مانتو: به رنگ مانتو مورد نظر خود هم توجه داشته باشید، رنگ مشکی از گذشته تا به امروز یک رنگ مجلسی و رسمی بوده و هست. البته شما می‌توانید رنگ‌های دیگری را هم به عنوان مانتو مجلسی انتخاب کنید، به شرط اینکه رنگ مانتو شما با سایر لباس‌ها و کفش مجلسی شما ست شود.
  6. اندام و فرم بدن: به قد و فرم بدن خود توجه کنید. اگر قد شما کوتاه است می‌توانید با خرید مانتوهای کوتاه و چسبیده قد خود را بلندتر نشان دهید و اگر قد شما بلند بوده و مقداری اضافه وزن دارید، می‌توانید با پوشیدن مانتو بلند (زیر زانو) و مقداری آزاد، دارای چاک‌های کناری وزن خود را کم‌تر نشان دهید.
  7. نوع بسته شدن: مانتو مورد نظر شما جلو باز باشد یا جلو بسته و اینکه اگر جلو بسته است به چه طریق بسته می‌شود. دارای دکمه معمولی می‌باشد یا دکمه فشاری و غزنقفلی این موارد همه دل بخواهی است و بسته به سلیقه شما می‌تواند متفاوت باشد. البته خیلی از مانتوها فقط از ناحیه کمر با یک کمربند از جنس مانتو بسته می‌شوند.
  8. نوع دوخت: در مورد تمام پوشاک نوع دوخت از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. اگر مانتو شما از بهترین جنس جهان دوخته شده باشد اما دوخت آن بی‌کیفیت باشد. مدت زیادی برای شما کار نخواهد کرد. زیرا ممکن است از محل دوخت پاره شود یا اینکه خیلی بد فرم روی تن شما بایستد.

روش نگهداری از مانتو مجلسی:

  • هرگز مانتو مجلسی خود را با دست یا ماشین لباسشویی شستشو ندهید، چون یا تغییر رنگ داده و یا تغییر سایز می‌دهد. حتما لباس خود را برای شستشو و اتو به خشکشویی واگذار کنید.
  • همیشه بعد از پایان مهمانی لباس خود را روی چوب لباسی انداخته و در کاور مخصوص نگهداری کنید. این کار باعث می‌شود اتوی آن حفظ شده و کمتر نیاز به اتو کشی پیدا کند. اتو کشی لباس را فرسوده می‌کند.
  • اگر پارچه مانتو شما از الیاف پلاستیک و پلی‌استر ساخته شده، از نزدیک شدن به وسایل آتش بازی در مجالس پرهیز کنید. زیرا حتی یک جرقه کوچک هم می‌تواند مانتو شما را سوراخ نماید.
  • در صورت ریختن مواد غذایی روی مانتو بلافاصله آن را لکه زدایی کنید به خصوص اگر مانتو شما دارای رنگ‌های روشن است. زیرا لکه کهنه روی لباس را نمی‌توان به راحتی از بین برد.

با توجه با نکاتی که گفته شد، می‌توانید مانتو مجلسی زنانه مورد نیاز خود را خریداری نمایید. ما برای سهولت کار شما، لیستی از بهترین برندهای مانتو مجلسی زنانه ارزان، شیک و پرفروش را برای شما جمع آوری کرده ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت کنید.


۱ مانتو زنانه هماتاش مدل پارمیس

مانتو زنانه هماتاش مدل پارمیس

مشخصات

  • قد از سرشانه
    ۱۱۰ – ۱۲۰ سانتی‌متر
  • جنس
    تور
  • طرح
    طرح‌دار
  • قد
    ماکسی
  • یقه
    هفت
  • نوع لباس
    آزاد
  • نحوه بسته شدن
    جلو باز
  • مورد استفاده
    مهمانی
  • جزئیات
    پارچه کارشده و پولک دوزی بسیار باکیفییت
  • نگهداری
    شستشو با دست ملایم سفید کننده استفاده نشئد
  • کشور تولید کننده
    ایران

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲ مانتو زنانه مادام مدل بوسه

مانتو زنانه مادام مدل بوسه

مشخصات

  • جنس
    گیپور
  • طرح
    طرح‌دار
  • قد
    روی زانو
  • یقه
    گرد
  • نوع لباس
    راسته
  • نحوه بسته شدن
    قزن
  • مورد استفاده
    اداری و رسمی
  • جزئیات
    جنس پارچه : گیپور لمه دار ترکیه و کرپ

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳ مانتو زنانه مدل MDSS-CF6937

مانتو زنانه مدل MDSS-CF6937

مشخصات

  • جنس
    تنسل
  • طرح
    ساده
  • قد
    بلند
  • یقه
    برگردان
  • نوع لباس
    معمولی
  • نحوه بسته شدن
    دکمه
  • مورد استفاده
    اسپرت
  • جزئیات
    رنگ مشکیتولید شده در ایرانمدل یقه برگردانطرح سادهنوع آستین بلندنوع مانتوجنسیت زنانهرده سنی بزرگسالنحوه بسته شدن دکمهجنس تنسلتوضیحات تکمیلی لطفا لباس را با لباسهای تیره و یا به طور جداگانه و با آب سرد بشویید.در شستشو حتما از نرم کننده لباس استفاده بفرمایید.

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۴ مانتو زنانه مدل مخمل

مانتو زنانه مدل مخمل

مشخصات

  • جنس
    مخمل
  • طرح
    نگین دار
  • قد
    بلند
  • یقه
    گرد
  • نوع لباس
    معمولی
  • نحوه بسته شدن
    زیپ
  • مورد استفاده
    اسپرت
  • کشور تولید کننده
    ترکیه

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۵ مانتو زنانه پروت مدل P061

مانتو زنانه پروت مدل P061

مشخصات

  • جنس
    بافت
  • طرح
    طرح‌دار
  • قد
    روی زانو
  • یقه
    گرد
  • نوع لباس
    گشاد
  • نحوه بسته شدن
    جلو باز
  • مورد استفاده
    روزمره
  • نگهداری
    حتما از خشکشویی استفاده شود

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۶ مانتو زنانه مادام مدل آوینا

مانتو زنانه مادام مدل آوینا

مشخصات

  • قد از سرشانه
    ۹۰ – ۹۹ سانتی‌متر
  • جنس
    کرپ
  • طرح
    طرح‌دار
  • قد
    روی زانو
  • یقه
    گرد
  • نوع لباس
    راسته
  • نحوه بسته شدن
    دکمه مخفی
  • مورد استفاده
    اسپرت
  • جزئیات
    جنس پارچه : کرپ ،تیکه دوزی پولکیلایی دارد

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۷ مانتو زنانه مانگو مدل AM22

مانتو زنانه مانگو مدل AM22

مشخصات

  • قد از سرشانه
    ۸۰ – ۸۹ سانتی‌متر
  • جنس
    کتان
  • طرح
    ساده
  • قد
    زیر باسن
  • یقه
    برگردان
  • نوع لباس
    معمولی
  • نحوه بسته شدن
    دکمه
  • مورد استفاده
    اسپرت
  • جزئیات
    دارای جیب روی سینه و در کنار
  • کد کالای محصول
    AM22
  • کشور مبدا برند
    اسپانیا
  • کشور تولید کننده
    ویتنام

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۸ مانتو زنانه مدل MDSS-CF6938

مانتو زنانه مدل MDSS-CF6938

مشخصات

  • جنس
    تنسل
  • طرح
    ساده
  • قد
    بلند
  • یقه
    برگردان
  • نوع لباس
    معمولی
  • نحوه بسته شدن
    دکمه
  • مورد استفاده
    اسپرت
  • جزئیات
    رنگ آبی طوسیتولید شده در ایرانمدل یقه برگردانطرح سادهنوع آستین بلندنوع مانتوجنسیت زنانهرده سنی بزرگسالنحوه بسته شدن دکمهجنس تنسلتوضیحات تکمیلی لطفا لباس را با لباسهای تیره و یا به طور جداگانه و با آب سرد بشویید.در شستشو حتما از نرم کننده لباس استفاده بفرمایید.

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۹ مانتو زنانه مادام مدل مریم

مانتو زنانه مادام مدل مریم

مشخصات

  • قد از سرشانه
    ۱۱۰ – ۱۲۰ سانتی‌متر
  • جنس
    ژاکارد
  • طرح
    طرح‌دار
  • قد
    زیر زانو
  • یقه
    گرد
  • نوع لباس
    راسته
  • نحوه بسته شدن
    دکمه مخفی
  • مورد استفاده
    اسپرت
  • جزئیات
    جنس پارچه : کرپ لمه دارگلدوزی مخمللایی دارد

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۰ مانتو زنانه مدل عبایی مجلسی کد ۱۳۱

مانتو زنانه مدل عبایی مجلسی کد 131

مشخصات

  • جنس
    کرپ
  • طرح
    ساده
  • قد
    بلند
  • یقه
    باز
  • نوع لباس
    آزاد
  • نحوه بسته شدن
    جلو باز
  • مورد استفاده
    مهمانی
  • نگهداری
    شستشوی به صورت دستی، در دمای ۳۰ درجه سانتی گرادبرای ثابت ماندن رنگ لباس بهتر است بجای پودر لباسشویی از مایع لباسشویی استفاده شود.در دمای کم اتو کشی شود.

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۱ مانتو زنانه مدل MDSS-CF6939

مانتو زنانه مدل MDSS-CF6939

مشخصات

  • جنس
    تنسل
  • طرح
    ساده
  • قد
    بلند
  • یقه
    برگردان
  • نوع لباس
    معمولی
  • نحوه بسته شدن
    دکمه
  • مورد استفاده
    اسپرت
  • جزئیات
    رنگ زغالیتولید شده در ایرانمدل یقه برگردانطرح سادهنوع آستین بلندنوع مانتوجنسیت زنانهرده سنی بزرگسالنحوه بسته شدن دکمهجنس تنسلتوضیحات تکمیلی لطفا لباس را با لباسهای تیره و یا به طور جداگانه و با آب سرد بشویید.در شستشو حتما از نرم کننده لباس استفاده بفرمایید.

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۲ مانتو زنانه تری انجل مدل s-150

مانتو زنانه تری انجل مدل s-150

مشخصات

  • جنس
    پنبه
  • طرح
    راه‌راه
  • قد
    روی زانو
  • یقه
    برگردان
  • نوع لباس
    معمولی
  • نحوه بسته شدن
    دکمه
  • مورد استفاده
    اسپرت
  • جزئیات
    جنس پارچه تترون مانند نازک
  • کشور مبدا برند
    آلمان

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۳ مانتو زنانه مدل MDSS-CF6923

مانتو زنانه مدل MDSS-CF6923

مشخصات

  • جنس
    کرپ حریر
  • طرح
    طرح‌دار
  • قد
    بلند
  • یقه
    ایستاده
  • نوع لباس
    معمولی
  • نحوه بسته شدن
    دکمه
  • مورد استفاده
    اسپرت
  • جزئیات
    رنگ سرمه ایتولید شده در ایرانمدل یقه ایستادهطرح طرح‌دارنوع آستین بلندنوع مانتوجنسیت زنانهرده سنی بزرگسالنحوه بسته شدن دکمهجنس کرپ حریرتوضیحات تکمیلی جنس: کرپ حریر، گلدوزی و سوزن دوزی، تور

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۴ مانتو زنانه پروت مدل P31

مانتو زنانه پروت مدل P31

مشخصات

  • جنس
    لینن
  • طرح
    طرح‌دار
  • قد
    زیر باسن
  • یقه
    گرد
  • نحوه بسته شدن
    دکمه
  • مورد استفاده
    اسپرت
  • نگهداری
    حتما از خشکشویی استفاده شود

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۵ مانتو زنانه مدل دنیز

مانتو زنانه مدل دنیز

مشخصات

  • قد از سرشانه
    ۸۰ – ۸۹ سانتی‌متر
  • جنس
    ژاکارد
  • طرح
    طرح‌دار
  • قد
    زیر باسن
  • یقه
    آمریکایی
  • نوع لباس
    آزاد
  • نحوه بسته شدن
    جلو باز
  • مورد استفاده
    اسپرت
  • جزئیات
    مانتو دنیزجنس پارچه : ژاکاردرنگ : مشکی طلایی سبزیقه بلندطرح آستین لالهتیکه دوزی مخمل دور یقه و آستین
  • کشور تولید کننده
    ایران

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۶ مانتو زنانه نغمه مدل پاییزه چین دار ۰۵

مانتو زنانه نغمه مدل پاییزه چین دار 05

مشخصات

  • قد از سرشانه
    ۷۰ – ۷۹ سانتی‌متر
  • جنس
    پشم
  • طرح
    چهارخانه
  • قد
    کوتاه
  • یقه
    گرد
  • نوع لباس
    معمولی
  • نحوه بسته شدن
    جلو باز
  • مورد استفاده
    اسپرت

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۷ مانتو کتی زنانه مدل چاپ دستی کد oxytocin08

مانتو کتی زنانه مدل چاپ دستی کد oxytocin08

مشخصات

  • قد از سرشانه
    ۷۰ – ۷۹ سانتی‌متر
  • جنس
    الیاف نخی
  • طرح
    چاپ
  • قد
    زیر باسن
  • یقه
    گرد
  • نوع لباس
    آزاد
  • نحوه بسته شدن
    جلو باز
  • مورد استفاده
    اسپرت
  • جزئیات
    جزییات• مانتو در کناره ها دارای چاک کوچکی بوده و قسمت پشت حدودا پنج سانتی متر بلند تر از قسمت جلوی مانتو میباشد• آستین مانتو راسته و آزاد است که در انتهای آن دارای چاک میباشد• تمام قسمتهای دوخته شده مانتو نوار کشی شده است
  • نگهداری
    لطفا مانند هر محصول هنری دیگری در استفاده و نگهداری از این اثر دقت فرمایید:• شستشو ترجیحا بصورت خشکشویی یا با دست انجام شود.• پس از شستشو قسمت های دارای چاپ دستی را از پشت اتو نمایید.• هنگام شستشو قسمتهای دارای طرح را چنگ نزنید.
  • کشور تولید کننده
    ایران

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۸ مانتو زنانه مدل MDSS-CF8507

مانتو زنانه مدل MDSS-CF8507

مشخصات

  • جنس
    کتان
  • طرح
    طرح‌دار
  • قد
    زیر باسن
  • یقه
    برگردان
  • نوع لباس
    معمولی
  • نحوه بسته شدن
    دکمه مخفی
  • مورد استفاده
    روزمره
  • جزئیات
    رنگ مشکیتولید شده در ایرانطرح طرح‌دارنوع آستین بلندنوع مانتوجنسیت زنانهرده سنی بزرگسالجنس کتانتوضیحات تکمیلی نحوه بسته شدن: دکمه مخفیجنس پارچه: گلدوزی و سوزن دوزی، کتان لمهاین لباس مجلسی است بهتر است به خشکشویی معتمد سپرده شود.

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۹ مانتو زنانه پروت مدل P063

مانتو زنانه پروت مدل P063

مشخصات

  • جنس
    ژاکارد
  • طرح
    طرح‌دار
  • قد
    زیر باسن
  • یقه
    آمریکایی
  • نوع لباس
    آزاد
  • نحوه بسته شدن
    جلو باز
  • مورد استفاده
    روزمره
  • جزئیات
    این مانتو به صورت تک دوزی می باشد و دوخت بسیار تمیزی دارد . پارچه آن ژاکارد ترک می باشد
  • نگهداری
    حتما از خشکشویی استفاده شود

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۰ مانتو زنانه پروت مدل P062

مانتو زنانه پروت مدل P062

مشخصات

  • جنس
    بافت
  • طرح
    طرح‌دار
  • قد
    روی زانو
  • یقه
    گرد
  • نحوه بسته شدن
    جلو باز
  • مورد استفاده
    مهمانی
  • نگهداری
    حتما از خشکشویی استفاده شود

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۱ مانتو زنانه مانگو مدل AM23

مانتو زنانه مانگو مدل AM23

مشخصات

  • قد از سرشانه
    ۸۰ – ۸۹ سانتی‌متر
  • جنس
    کتان
  • طرح
    ساده
  • قد
    زیر باسن
  • یقه
    برگردان
  • نوع لباس
    معمولی
  • نحوه بسته شدن
    دکمه
  • مورد استفاده
    اسپرت
  • جزئیات
    دارای جیب روی سینه و کنار
  • کد کالای محصول
    AM23
  • کشور تولید کننده
    ویتنام

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۲ مانتو زنانه مدل جواهر دوزی

مانتو زنانه مدل جواهر دوزی

مشخصات

  • جنس
    کرپ
  • طرح
    ساده
  • قد
    بلند
  • یقه
    گرد
  • نوع لباس
    معمولی
  • نحوه بسته شدن
    قزن
  • مورد استفاده
    اسپرت

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۳ مانتو بافت زنانه مدل MB02

مانتو بافت زنانه مدل MB02

مشخصات

  • جنس
    بافت
  • طرح
    چهارخانه
  • قد
    روی زانو
  • یقه
    باز
  • نوع لباس
    آزاد
  • نحوه بسته شدن
    جلو باز
  • مورد استفاده
    اسپرت
  • جزئیات
    – جنس مانتو قلاب بافی- تشکیل شده از اجزای قلاب بافی شده- اندازه قد از سرشانه تا پایین ۸۰ سانتی متر- اندازه دور سینه ۵۰ سانتی متر- اندازه قد آستین از سرشانه ۵۹ سانتی متر
  • نگهداری
    – جهت شستشو حتما از آب سرد و بصورت دستی و مایع لباسشوی شسته شود- همچنین برای اینکه فرم و حالت مانتو حفظ شود نباید بصورت آویزان نگهداری شود

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۴ مانتو زنانه لیپسی مدل r31-774

مانتو زنانه لیپسی مدل r31-774

مشخصات

  • جنس
    سیلک
  • طرح
    پوست ماری
  • قد
    روی زانو
  • یقه
    برگردان
  • نوع لباس
    معمولی
  • نحوه بسته شدن
    دکمه
  • مورد استفاده
    اسپرت
  • جزئیات
    جنس سیلک – ابریشم لخت و زیبا آستین ها بندی کمربند دار از جنس خود پارچه مناسب مجلسی محصول برند لیپسی زیر مجموعه نکست انگلستان
  • کشور مبدا برند
    انگلستان

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۵ مانتو کتی زنانه مدل ۸۶۴۴۴۳۴

مانتو کتی زنانه مدل 8644434

مشخصات

  • جنس
    الاستین
  • طرح
    ساده
  • قد
    روی زانو
  • یقه
    انگلیسی
  • نوع لباس
    معمولی
  • نحوه بسته شدن
    دکمه
  • مورد استفاده
    مهمانی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۶ مانتو زنانه مدل عبایی مجلسی کد۱۳۲

مانتو زنانه مدل عبایی مجلسی کد132

مشخصات

  • جنس
    کرپ
  • طرح
    نگین دار
  • قد
    بلند
  • یقه
    باز
  • نوع لباس
    آزاد
  • نحوه بسته شدن
    جلو بسته
  • مورد استفاده
    مهمانی
  • نگهداری
    شستشوی به صورت دستی، در دمای ۳۰ درجه سانتی گرادبرای ثابت ماندن رنگ لباس بهتر است بجای پودر لباسشویی از مایع لباسشویی استفاده شود.در دمای کم اتو کشی شود.

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۷ مانتو کتی زنانه درس ایگو کد ۱۱۰۰۰۵۷ رنگ نقره ای

مانتو کتی زنانه درس ایگو کد 1100057 رنگ نقره ای

مشخصات

  • جنس
    کرپ
  • طرح
    ساده
  • قد
    زیر باسن
  • یقه
    انگلیسی
  • نوع لباس
    جذب
  • نحوه بسته شدن
    دکمه
  • مورد استفاده
    مهمانی
  • جزئیات
    فرم یقه: بلیزرمناسب برای تمام تیپ های اندامیدارای ۲ جیب
  • نگهداری
    حداکثر دمای مجاز شسو شو: ۴۰ درجهحداکثر دمای مجاز اتو : متوسط
  • کد کالای محصول
    ۱۱۰۰۰۵۷

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۸ مانتو زنانه نغمه مدل چین دار پاییزه ۰۳

مانتو زنانه نغمه مدل چین دار پاییزه 03

مشخصات

  • قد از سرشانه
    ۷۰ – ۷۹ سانتی‌متر
  • جنس
    پشم
  • طرح
    طرح‌دار
  • قد
    کوتاه
  • یقه
    گرد
  • نوع لباس
    معمولی
  • نحوه بسته شدن
    جلو باز
  • مورد استفاده
    اسپرت

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۹ مانتو زنانه مدل حریر گل ابریشم نگین دار

مانتو زنانه مدل حریر گل ابریشم نگین دار

مشخصات

  • قد از سرشانه
    ۱۱۰ – ۱۲۰ سانتی‌متر
  • جنس
    حریر
  • طرح
    نگین دار
  • قد
    بلند
  • یقه
    هفت
  • نوع لباس
    معمولی
  • نحوه بسته شدن
    قزن
  • مورد استفاده
    روزمره
  • جزئیات
    مانتو توسط چهار قزن بسته می شود و یک کمربند هم دارد.مانتو در دو سمت چاک دارد.مانتو کاملا بلند و قواره دار و خوش دوخت است.قد مانتو بلند است تقریبا ۱۴۰ سانت است.زمینه مانتو حریر مشکی است و کمی دید دارد.گل ها از جنس ساتن هستند و دید ندارند.
  • کشور تولید کننده
    ایران

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳۰ مانتو زنانه مدل AM27

مانتو زنانه مدل AM27

مشخصات

  • قد از سرشانه
    ۱۰۰ – ۱۰۹ سانتی‌متر
  • جنس
    الیاف طبیعی
  • طرح
    گل‌دار
  • قد
    روی زانو
  • یقه
    گرد
  • نوع لباس
    معمولی
  • نحوه بسته شدن
    قزن
  • مورد استفاده
    اسپرت
  • جزئیات
    جنس پارچه لنین و گیپوردارای دو عدد قزن زاپاسقد لباس ۱۰۱سانتی متردور سینه ۱۰۰سانتی متر
  • کد کالای محصول
    AM27
  • کشور تولید کننده
    ترکیه

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳۱ مانتو زنانه مدل دنیز

مانتو زنانه مدل دنیز

مشخصات

  • قد از سرشانه
    ۸۰ – ۸۹ سانتی‌متر
  • جنس
    ژاکارد
  • طرح
    طرح‌دار
  • قد
    زیر باسن
  • یقه
    آمریکایی
  • نوع لباس
    آزاد
  • نحوه بسته شدن
    جلو باز
  • مورد استفاده
    اسپرت
  • جزئیات
    مانتو دنیزجنس پارچه : ژاکاردرنگ : مشکی سبزیقه آمریکایی بلندطرح آستین لالهتیکه دوزی مخمل دور یقه و آستین
  • کشور تولید کننده
    ایران

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳۲ مانتو زنانه مدل SB-SS-316127

مانتو زنانه مدل SB-SS-316127

مشخصات

  • جنس
    لینن
  • طرح
    ساده
  • قد
    زیر باسن
  • یقه
    باز
  • نوع لباس
    آزاد
  • نحوه بسته شدن
    جلو باز
  • مورد استفاده
    اسپرت
  • جزئیات
    آستین های آن کیمونو است. در قسمت پایین آستین ها و بالای جیب ها، دوخت نواری چین دار وجود دارد که به زیبایی آن افزوده است.تنخور این مانتو آزاد است و فیری سایز می باشد.مناسب فصل بهار و تابستان

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳۳ مانتو زنانه پروت مدل N003

مانتو زنانه پروت مدل N003

مشخصات

  • قد از سرشانه
    ۷۰ – ۷۹ سانتی‌متر
  • جنس
    ژاکارد
  • طرح
    طرح‌دار
  • قد
    زیر باسن
  • یقه
    گرد
  • نوع لباس
    معمولی
  • نحوه بسته شدن
    جلو باز
  • مورد استفاده
    روزمره
  • جزئیات
    روی مانتو به صورت دست دوز از طرح پارچه آستین کار شده است . این کار به صورت تکدوزی می باشد و دوخت بسیار تمیزی دارد
  • نگهداری
    حتما از خشکشویی استفاده شود

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳۴ مانتو کتی زنانه مدل MD3-AT4042

مانتو کتی زنانه مدل MD3-AT4042

مشخصات

  • جنس
    کرپ
  • طرح
    ساده
  • قد
    بلند
  • یقه
    گرد
  • نوع لباس
    معمولی
  • نحوه بسته شدن
    دکمه
  • مورد استفاده
    اسپرت
  • نگهداری
    شستشو در دمای ۳۰ درجه انجام شود.

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳۵ مانتو زنانه مادام مدل آتش

مانتو  زنانه مادام مدل آتش

مشخصات

  • قد از سرشانه
    ۹۰ – ۹۹ سانتی‌متر
  • جنس
    ژاکارد
  • طرح
    تکه‌دوزی
  • قد
    روی زانو
  • یقه
    گرد
  • نوع لباس
    راسته
  • نحوه بسته شدن
    دکمه مخفی
  • مورد استفاده
    روزمره
  • جزئیات
    جنس پارچه: ژاکارد،تکه دوزی،سنگدوزیلایی دارد

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳۶ مانتو زنانه نغمه مدل چین دار پاییزه ۰۴

مانتو زنانه نغمه مدل چین دار پاییزه 04

مشخصات

  • قد از سرشانه
    ۷۰ – ۷۹ سانتی‌متر
  • جنس
    پشم
  • طرح
    چهارخانه
  • قد
    کوتاه
  • یقه
    گرد
  • نوع لباس
    معمولی
  • نحوه بسته شدن
    جلو باز
  • مورد استفاده
    اسپرت

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳۷ مانتو زنانه مدل MDSS-CF6721

مانتو زنانه مدل MDSS-CF6721

مشخصات

  • جنس
    پلی استر
  • طرح
    طرح‌دار
  • قد
    زیر باسن
  • یقه
    آرشال
  • نوع لباس
    معمولی
  • نحوه بسته شدن
    جلو باز
  • مورد استفاده
    اسپرت
  • جزئیات
    رنگ سفیدتولید شده در ایرانمدل یقه آرشالطرح سادهنوع آستین بلندنوع مانتوجنسیت زنانهرده سنی بزرگسال

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳۸ مانتو زنانه مادام مدل آیسو

مانتو زنانه مادام مدل آیسو

مشخصات

  • قد از سرشانه
    ۸۰ – ۸۹ سانتی‌متر
  • جنس
    پارچه
  • طرح
    طرح‌دار
  • قد
    کوتاه
  • یقه
    برگردان
  • نوع لباس
    راسته
  • نحوه بسته شدن
    تک دکمه
  • مورد استفاده
    روزمره
  • جزئیات
    جنس پارچه: پولکی و مخملقد کار : بالای زانولایی دارد

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳۹ مانتو زنانه نغمه مدل پاییزه ۰۰۱۱

مانتو زنانه نغمه مدل پاییزه 0011

مشخصات

  • قد از سرشانه
    ۹۰ – ۹۹ سانتی‌متر
  • جنس
    الیاف طبیعی
  • طرح
    طرح‌دار
  • قد
    روی زانو
  • یقه
    برگردان
  • نوع لباس
    معمولی
  • نحوه بسته شدن
    جلو باز
  • مورد استفاده
    اسپرت

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۴۰ مانتو زنانه مادام مدل بهارناز

مانتو زنانه مادام مدل بهارناز

مشخصات

  • قد از سرشانه
    ۱۰۰ – ۱۰۹ سانتی‌متر
  • جنس
    کرپ
  • طرح
    تکه‌دوزی
  • قد
    روی زانو
  • یقه
    باز
  • نوع لباس
    راسته
  • نحوه بسته شدن
    قزن
  • مورد استفاده
    روزمره
  • جزئیات
    جنس پارچه : کرپ مشکی خارجیتیکه دوزی مخملگلدوزی و سنگدوزیسنگدوزی ( دست دوز )
  • کشور تولید کننده
    ایران

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

امیدواریم این مطلب اطلاعات کافی را برای خرید مانتو مجلسی زنانه در اختیار شما قرار دهد. سوالات خود را می توانید از طریق فرم ارسال دیدگاه ها با ما در میان بگذارید.

در ادامه بیشتر بخوانید: راهنمای خرید ست ساعت مچی عقربه‌ای زنانه و مردانه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا