زنانهلباس کودک و نوجوان

مانتو دخترانه، راهنمای خرید جدیدترین مدل‌های مانتو ارزان+ قیمت روز

7 نکته مهم و کاربردی که در مورد خرید انواع مانتو دخترانه باید بدانید.

یکی از پوشش‌های مورد علاقه دختر خانم‌های ایرانی مانتو دخترانه است. با این پوشش علاوه بر اینکه بدن شما به خوبی پوشیده می‌شود به ظاهر و استایل شما هم زیبایی خاصی می‌دهد. خوشبختانه شما با یک مانتو دخترانه می‌توانید به هر جایی بروید و هیچ محدودیتی برای استفاده از آن وجود ندارد. خیلی از دختر خانم‌های جوان ترجیح می‌دهند در فصل‌های گرم سال به جای پوشیدن چادر از مانتو دخترانه به عنوان پوشش اصلی خود استفاده کنند. زیرا اگر مدل مانتو به درستی انتخاب شود حجاب آن‌ها نیز حفظ می‌شود. مانتو دخترانه را به راحتی می‌توان با کیف و کفش ست کرد به شرط اینکه اول مانتو خود را خریداری نمایید.

مانتو دخترانه اگر به درستی انتخاب شود، می‌تواند تیپ و قیافه شما را به کلی تغییر دهد. شما باید مانتو دخترانه خود را با توجه به یک سری نکات مانند: چاقی، لاغری، قد و یک سری نکات دیگر انتخاب کنید. اگر شما در مورد خرید مانتو دخترانه اطلاعات کافی داشته باشید، می‌توان ظاهر خود را به طور کلی متحول کنید. متاسفانه خیلی از دخترها بدون آگاهی در مورد مانتو اقدام به خرید مانتو می‌کنند و نتیجه عکس می‌گیرند. لازمه داشتن یک خرید موفق داشتن علم و آگاهی در مورد آن وسیله است. مانتو دخترانه هم از این قاعده مستثنی نیست و برای خرید آن باید اطلاعات کافی داشته باشید.

اگر شما هم جزو آن دسته از خانم‌هایی هستید که برای خود قصد خریدن یک مانتو دخترانه را دارید، اما متاسفانه به دلیل تنوع زیاد مدل‌ها و قیمت‌ها با خرید این لباس به مشکل برخورده‌اید، اصلا نگران نباشید. ما در این مقاله شما را با انواع مانتو دخترانه آشنا کرده و به شما یک سری نکات مهم را که هنگام خرید مانتو دخترانه باید به آن توجه داشته باشید را به شما آموزش می دهیم.

منظور از مانتو دخترانه‌چیست؟

در واقع مانتو دخترانه یکی از پوشش‌های مهم و ضروری در دخترهای جوان می‌باشد. این لباس معمولا بالا تنه شما را تا بالا و گاهی پایین زانو پوشش می‌دهد که این موضوع بستگی به انتخاب شما دارد. مانتو یا روپوش یک کلمه فرانسوی است که در زبان فرانسوی به لباسی اطلاق می‌شود که روی سایر لباس‌ها پوشیده می‌شود. امروزه در بیشتر افراد جامعه به علت راحت بودن این پوشش جایگزین چادر زنانه شده است. برخی هم از هر دو پوشش به صورت همزمان با هم استفاده می‌کنند.

حتما بخوانید: راهنمای خرید ست هدیه مردانه

انواع مدل‌های‌مانتو دخترانه:

  • مانتو کوتاه دخترانه: این مدل مانتو یکی از پرطرفدارترین مانتو‌های دخترانه محسوب می‌شود. از نظر قدی به مانتوهای از زانو به بالا مانتو کوتاه گفته می‌شود. مانتو کوتاه مناسب دختر خانم‌های قد کوتاه است. با مانتو کوتاه قد شما مقداری بلندتر احساس می‌شود.
  • مانتو بلند دخترانه: اگر به دنبال یک مانتو راحت و ایده‌آل هستید که در آن احساس راحتی کامل داشته باشید، بدون شک مانتو‌های بلند هستند. از نظر قدی این مانتوها از زیر زانو تا مچ پا امتداد دارند و به خوبی پاهای شما را پوشش می‌دهند. اگر به رعایت حجاب اسلامی حساس هستید و آن را رعایت می‌کنید، مانتو دخترانه بلند بهترین گزینه است.
  • مانتو گلدوزی دخترانه: این مدل مانتو در واقع در زیر مجموعه دو مانتو بالا قرار می‌گیرد. زیرا هم در نوع کوتاه و هم بلند در بازار موجود است. در واقع همان مانتو ساده هستند که به وسیله گلدوزی طرح مورد نظر روی ان‌ها گلدوزی می‌شود. این مانتو را در هرجایی می‌توان استفاده کرد اما بیشتر جنبه مانتو مجلسی دارند.
  • مانتو مروارید دوزی دخترانه: یکی از صنایع دستی ایرانی صنعت مروارید دوزی است. استفاده از مروارید روی مانتو دخترانه‌جلوه خیلی زیبایی به مانتو می‌دهد. بنابراین اگر به دنبال مانتو زیبا و خیره کننده هستید، بهتر است نمونه‌های مروارید دوزی شده را خریداری کنید. البته توجه داشته باشید که مرواریدهای مانتو شما رنگ آمیزی شده نباشد. زیرا بعد از مدتی رنگ آن‌ها کنده می‌شود.
  • مانتو گیپور دخترانه: این مدل معمولا در دسته مانتوهای مجلسی دخترانه قرار می‌گیرد. گیپور پارچه‌ای است که فقط قسمت‌های دارای طرح ان پارچه دارد و برای پوشاندن قسمت‌های خالی از آستری استفاده می‌کنند. معمولا ست کردن گیپور با آستر کار دشواری است. بنابراین توصیه می‌شود این مانتو را به صورت آماده خریداری نمایید.
  • مانتو دانتل دخترانه: نسل جدیدی از گیپور هستند که نیاز به آستر ندارد. زیرا بر خلاف گیپور که قسمت‌های بدون طرح خالی بود در مدل دانتل با تور پوشیده می‌شود. مانتوهای دانتل به علت حذف آستر از مانتوهای گیپور نازک‌تر و خنک‌تر می‌باشند. این مانتوها دارای طرح و نقش‌های بروز و زیبا هستند.
  • مانتو دخترانه‌چسبیده: این مدل مانتو به افراد لاغر توصیه نمی‌شود، زیرا بدن را لاغر‌تر نشان می‌دهند. اگر شما دارای مقداری اضافه وزن هستید یک مانتو چسبیده می‌تواند شما را مقداری لاغرتر نمایش دهد. البته به این نکته هم توجه داشته باشید که اگر دارای شکم و پهلو هستید مقداری کمر مانتو شما آزادتر باشد تا برآمدگی‌های بدن شما کمتر در چشم باشد.
  • مانتو دخترانه‌گشاد: این مدل معمولا به افراد چاق توصیه نمی‌شود زیرا وزن شما را بیشتر نمایش می‌دهد. اگر خیلی لاغر هستید و تمایل دارید مقداری چاق‌تر به نظر برسید مانتو گشاد گزینه مناسبی است. البته خیلی از افراد مانتو گشاد را با مانتو سایز بزرگ اشتباه می‌گیرند. در واقع اصلا این‌طور نیست و مانتو گشاد تنها از بدن به شما گشاد است نه در شانه و آستین‌.

مانتو دخترانه از کجا بخریم؟

شاید این سوال در ذهن شما به وجود آمده باشد که مانتو خود را از کجا خریداری کنیم. در کل از سه را می‌توانید مانتو مورد نظر خود را خریداری کنید.

  1. خرید از تولیدی مانتو: این روش برای مغازه‌دار است و نه مصرف کننده، قیمت تولیدی به دلیل حذف واسطه ارزان‌تر از بنکدار می‌باشد. به همین دلیل بهتر است بدون واسطه از تولیدی خرید کنید. به دلیل اینکه تولیدی‌ها تک فروشی ندارند و به صورت تعداد مانتو خود را به فروش می‌رسانند.
  2. خرید از مانتو فروشی: شما می‌توانید به صورت حضوری به مانتو سرای نزدیک محل سکونت مراجعه نموده و مانتو مورد نظر خود را انتخاب و خریداری نمایید. متاسفانه تنوع مدل در مانتو فروشی زیاد نیست و جنس فروخته شده پس گرفته نمی‌شود.
  3. خرید از فروشگاه اینترنتی: شما می‌توانید به یک فروشگاه اینترنتی معتبر مراجعه کرده و از میان تنوع زیاد مدل‌ها که کمتر از تولیدی مانتو نیست، مانتو مورد نظر خود را خریداری کنید. در این روش در صورت عدم رضایت امکان مرجوع کردن جنس مورد نظر وجود دارد و می‌توانید آن را تعویض نموده یا پس دهید و وجه خود را دریافت نمایید.

جدیدترین مدل‌های مانتو دخترانه:

به دلیل اینکه تولیدی‌های زیادی در کشور فعالیت دارند و همگی مانتو زیبا و باکیفیت تولید می‌کنند نمی‌توان یک تولیدی خاص را به عنوان بهترین تولید کننده مانتو به شما معرفی کرد و به دلیل اینکه سایت کیمیک یک رسانه علمی آموزشی است و نه تبلیغاتی در ادامه لیستی از بهترین برندهای مانتو دخترانه را به شما معرفی می‌کنیم.

  • تولیدی مانتو ولیعصر
  • تولیدی مانتو عباسی
  • تولیدی مانتو اکبری
  • تولیدی مانتو پیشگام
  • تولیدی مانتو السانا
  • تولیدی مانتو دیاموند
  • تولیدی مانتو سلین

حتما بخوانید: راهنمای خرید کیف اداری چرمی

نکات مهم هنگام خرید مانتو دخترانه:

  1. قیمت مانتو: قیمت نقش مهمی در انتخاب شما دارد بهتر است قبل از هر کاری میزان بودجه برای خرید مانتو را مشخص کنید. با مشخص شدن مقدار بودجه خود به خود مدل‌هایی که در محدوده قیمتی شما قرار ندارند از انتخاب شما حذف شده و انتخاب برای شما آسان می‌شود.
  2. مدل مانتو: انبوه زیادی از مدل‌های مانتو در بازار وجود دارد که برای معرفی هر مدل می‌توان یک مقاله جداگانه نوشت به همین دلیل به شما معروف ترین مدل‌ها را معرفی می‌کنیم. اگر قد کوتاهی دارید نباید مانتو بلند را خریداری کنید و باید به سراغ مانتوهای کوتاه بروید. مانتوهای گشاد مناسب افراد چاق نیست زیرا آن‌ها را چاق‌تر نمایش می‌دهد و افراد لاغر باید مانتو گشاد بپوشند تا مقداری بسته‌تر به نظر برسند.
  3. جنس مانتو: به جنس مانتو توجه ویژه‌ای داشته باشید، اگر قدرت خرید شما پایین آمده و توان عوض کردن مانتو خود به صورت ماهانه را ندارید بهتر است به سراغ جنس باکیفیت بروید. شما با پرداخت پول بیشتر می‌توانید یک مانتو باکیفیت خریداری و چند سال از آن استفاده کنید. برخی هم ترجیح می‌دهند یک مانتو حراجی را خریداری کرده و با مد آن را تعویض نمایند. برای این افراد جنس اهمیتی ندارد زیرا خیلی سریع آن را تعویض می‌کنند.
  4. سایز مانتو: این نکته از اهمیت بالایی برخوردار است. شما باید دقیقا مانتو را سایز خود خریداری نمایید. نه بزرگتر و یا کوچکتر از سایز اصلی شما، زیرا سایز مانتو در زیبایی آن نقش بسزایی دارد. زیباترین مانتو هم اگر سایز شما نباشد در تن زیبا نخواهد بود و جلوه جالبی نخواهد داد. بنابراین همیشه مانتو خود را دقیقا متناسب با فرم بدن خود انتخاب کنید. همیشه از فروشنده در مورد کسر آب برخی جنس‌ها هم سوال کنید.
  5. نوع استفاده: همان طور که می‌دانید هر مانتو را در مکان و شرایط خاصی می‌توانید استفاده کنید. مانتو مجلسی را شاید بتوان در خیابان استفاده کرد اما به هیچ عنوان نمی‌توان در دانشگاه یا محل کار از مانتو مجلسی استفاده نمود. اگر توان خرید مانتو با مناسبت‌های مختلف را ندارید، بهتر است نمونه‌ای را انتخاب کنید که بتوان آن را در محیط‌های مختلف استفاده کرد.
  6. طرح و رنگ مانتو: انتخاب طرح و رنگ مانتو یک موضوع شخصی است و به سلیقه خود شما برمی‌گردد. اما هنگام خرید مانتو به ست بودن رنگ مانتو با کیف، کفش و روسری خود توجه ویژه‌ای داشته باشید. منظور از ست کردن انتخاب دقیق همان رنگ با وسایل خود نیست بلکه، منظور هماهنگ کردن رنگی است. به عنوان مثال رنگ سیاه با سفید، زرد، قرمز و زرشکی ست و رنگ کرم با قهوه‌ای و سبز به خوبی ست می‌شود.
  7. جلو باز یا بسته: مانتوهای جلو باز نیاز به زیر سارافونی دارند، حتما برای خرید این مانتو ها یک زیر سارافونی متناسب با خود مانتو را خریداری کنید. مانتو‌های جلو بسته با دو مکانیسم کمربند و دکمه بسته می‌شوند. دکمه‌های فشاری زیاد مناسب نیستند زیرا در صورت نشستن باز می‌شود. پس این نکات را هم در نظر بگیرید.

روش نگهداری از مانتو دخترانه:

  • تا حد امکان برای شستشو از ماشین لباسشویی استفاده نکنید، بهتر است این کار را با دست انجام دهید. در صورت شستشو با ماشین لباسشویی آن را به صورت تکی شستشو دهید.
  • همیشه برای اتو کردن مانتو یک پارچه تمیز روی مانتو قرار داده و سپس اتو بکشید. زیرا اتو ممکن است روی لباس شما سایه یا برق بیاندازد.
  • هنگام اتو کشیدن دمای اتو را روی دمایی قرار دهید که چین و چروک را از بین ببرد، دمای خیلی زیاد به بافت پارچه آسیب زده و آن را از بین می‌برد.
  • اگر پارچه مانتو شما حریر است مراقبت بیشتری نیاز دارد، زیرا تماس اجسام نوک تیز با پارچه سبب نخ کش شدن آن می‌شود.
  • همیشه برای شستشو مانتو را برعکس کرده سپس با آب سرد شستشو دهید. این کار باعث می‌شود مانتو شما دیرتر از حد معمولی تغییر رنگ دهد.
    با توجه به نکاتی که گفته شد، می توانید مانتو دخترانه مورد نظر خود را خریداری نمایید. ما برای سهولت کار شما، لیستی از جدیدترین مدل‌های مانتو دخترانه ارزان، باکیفیت و پرفروش موجود در بازار را جمع آوری کرده ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت کنید.

    ۱ مانتو دخترانه کد ۱۱۱۲-۱۱۱۳

    مانتو دخترانه کد 1112-1113

    مشخصات

    • جنس
      کرپ
    • قد
      روی زانو
    • نحوه بسته شدن
      جلو باز
    • نوع لباس
      آزاد

    تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

    ۲ مانتو دخترانه مدل جین کد A11

    مانتو دخترانه مدل جین کد A11

    مشخصات

    • جنس
      جین
    • قد
      بلند
    • نحوه بسته شدن
      دکمه
    • نوع لباس
      معمولی
    • مورد استفاده
      اسپرت

    تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

    ۳ مانتو دخترانه مدل دو جیب کد ۲۲۰

    مانتو دخترانه مدل دو جیب کد 220

    مشخصات

    • جنس
      جین
    • قد
      روی زانو
    • نحوه بسته شدن
      دکمه
    • نوع لباس
      معمولی
    • مورد استفاده
      اسپرت

    تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

    ۴ مانتو دخترانه مدل moj 24689

    مانتو دخترانه مدل  moj 24689

    مشخصات

    • جنس
      الیاف نخی
    • قد
      زیر زانو
    • نحوه بسته شدن
      دکمه
    • نوع لباس
      معمولی
    • مورد استفاده
      اسپرت

    تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

    ۵ مانتو دخترانه مدل MD3-AS5360

    مانتو دخترانه مدل MD3-AS5360

    مشخصات

    • جنس
      جین
    • قد
      روی زانو
    • نحوه بسته شدن
      دکمه
    • نوع لباس
      معمولی
    • مورد استفاده
      اسپرت
    • جزئیات
      مناسب تمام فصولرنگ: سرمه‌ایطرح: گلدوزیجنس پارچه: جیننوع یقه: شومیزنوع آستین: بلندنحوه بسته شدن: دکمهتن‌خور: معمولی Standard Fitاستایل: کژوالدارای ۴ جیب در جلوی لباسدارای کمربندملاحظات نگهداری: شستشو در دمای ۳۰ درجه و اتوکشی در دمای پایین انجام شود.

    تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

    ۶ مانتو دخترانه مدل SB-9530

    مانتو دخترانه مدل SB-9530

    مشخصات

    • جنس
      پشم
    • قد
      روی زانو
    • نحوه بسته شدن
      دکمه
    • نوع لباس
      معمولی
    • مورد استفاده
      اسپرت
    • نگهداری
      مانتو پشمی را چگونه بشوییم؟با توجه به الیاف بکار رفته برای دوخت مانتو دخترانه پشمی موارد زیر را تا حد امکان رعایت کنید.بهتر است این لباس را بصورت دستی بشویید.قبل از شستن لباس با دست ابتدا آن را به مدت ۲۰ تا ۳۰ دقیقه خیس نمایید.مواد شوینده ملایم همچون شامپو انتخاب مناسبی برای شستن پارچه پشمی محسوب می شود.سفید کننده ها و شوینده های آنزیم دار موجب آسیب رسیدن به الیاف لباس می شوند.بهتر است از آب خیلی گرم برای شستن لباس استفاده نکنید.از چنگ زدن لباس پرهیز کنید.در صورت امکان از خشک کن برای خشک کردن لباس استفاده نکنید.در هنگام خشک کردن پیراهن پشمی خود آن را آویزان نکنید بهتر است با پهن کردن لباس آن را خشک کنید.
    • جزئیات
      علاوه بر این مانتو های زنانه همیشه جزئی از استایل خانم ها و دختران را تشکیل میدهند چرا که می توان از این دسته از پوشش ها هم بصورت کژوال و هم برای مهمانی های رسمی و نیمه رسمی استفاده کرد. از طرفی لباس های دوخته شده با پارچه فلانل از جمله همین مانتو پشمی دخترانه به خوبی رطوبت را به خود جذب می کنند و مانع از تعریق بیش از اندازه بدن می شوند بنابراین این مانتو از ایجاد حساسیت های پوستی نیز جلوگیری میکند که این موضوع از اهمیت بالایی برخوردار است.

    تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

    ۷ مانتو دخترانه مدل school wear code b2

    مانتو دخترانه مدل school wear code b2

    مشخصات

    • جنس
      الیاف نخی
    • قد
      روی زانو
    • نحوه بسته شدن
      بیش از سه دکمه
    • نوع لباس
      معمولی
    • مورد استفاده
      اسپرت
    • جزئیات
      ۷-۸ سال قد استین۴۸ سانت قدمانتو ۷۵ سانت۱۱-۱۲ سال قد استین۵۷ سانت قدمانتو ۹۱ سانتیقه جداشونده

    تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

    ۸ مانتو دخترانه مدل Gol 1014

    مانتو دخترانه مدل Gol 1014

    مشخصات

    • جنس
      کنف
    • قد
      زیر باسن
    • نحوه بسته شدن
      پنچ دکمه
    • نوع لباس
      معمولی
    • مورد استفاده
      اسپرت

    تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

    ۹ مانتو دخترانه لوپیلو مدل A0

    مانتو دخترانه لوپیلو مدل  A0

    مشخصات

    • جنس
      کتان
    • قد
      روی باسن
    • نحوه بسته شدن
      بیش از سه دکمه
    • نوع لباس
      معمولی
    • مورد استفاده
      اداری و رسمی
    • کشور مبدا برند
      آلمان
    • کشور تولید کننده
      آلمان

    تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

    ۱۰ مانتو دخترانه مدل ۲۲۳۳

    مانتو دخترانه مدل 2233

    مشخصات

    • جنس
      پارچه
    • قد
      کوتاه
    • نحوه بسته شدن
      جلو باز
    • نوع لباس
      معمولی
    • مورد استفاده
      روزمره
    • کشور تولید کننده
      ایران

    تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

    ۱۱ مانتو دخترانه مدل یقه گرد

    مانتو دخترانه مدل یقه گرد

    مشخصات

    • جنس
      پلی استر
    • قد
      روی زانو
    • نحوه بسته شدن
      دکمه
    • نوع لباس
      معمولی
    • مورد استفاده
      اسپرت

    تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

    ۱۲ مانتو دخترانه او وی اس مدل دو یقه

    مانتو دخترانه او وی اس مدل دو یقه

    مشخصات

    • جنس
      الاستین
    • قد
      روی زانو
    • نحوه بسته شدن
      دکمه
    • نوع لباس
      آزاد
    • مورد استفاده
      روزمره
    • کشور مبدا برند
      ایتالیا

    تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

    ۱۳ مانتو دخترانه مدل Gol 1014

    مانتو دخترانه مدل Gol 1014

    مشخصات

    • جنس
      کنف
    • قد
      زیر باسن
    • نحوه بسته شدن
      پنچ دکمه
    • نوع لباس
      معمولی
    • مورد استفاده
      اسپرت

    تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

    ۱۴ مانتو دخترانه مدل یقه تبری کد ۲۰۸۳

    مانتو دخترانه مدل یقه تبری کد 2083

    مشخصات

    • جنس
      پارچه
    • قد
      کوتاه
    • نحوه بسته شدن
      جلو باز
    • نوع لباس
      معمولی
    • مورد استفاده
      اسپرت

    تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

    ۱۵ مانتو دخترانه مدل ۵۹۸

    مانتو دخترانه مدل 598

    مشخصات

    • جنس
      الاستین
    • قد
      روی زانو
    • نحوه بسته شدن
      دکمه
    • نوع لباس
      معمولی
    • مورد استفاده
      اداری و رسمی
    • جزئیات
      روپوش سفید ازماشگاهی و کارگاهی

    تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

    ۱۶ مانتو دخترانه مدل moj 24689

    مانتو دخترانه مدل  moj 24689

    مشخصات

    • جنس
      پلی استر
    • قد
      زیر زانو
    • نحوه بسته شدن
      دکمه
    • نوع لباس
      راسته
    • مورد استفاده
      اسپرت

    تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

    ۱۷ مانتو دخترانه مدل تافته

    مانتو دخترانه مدل تافته

    مشخصات

    • جنس
      الیاف طبیعی
    • قد
      میدی
    • نحوه بسته شدن
      قزن
    • نوع لباس
      معمولی
    • مورد استفاده
      روزمره
    • جزئیات
      این مانتو دارای آستر می باشد .

    تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

    ۱۸ مانتو دخترانه لوپیلو مدل A0

    مانتو دخترانه لوپیلو مدل  A0

    مشخصات

    • جنس
      کتان
    • قد
      روی باسن
    • نحوه بسته شدن
      پنچ دکمه
    • نوع لباس
      معمولی
    • مورد استفاده
      اداری و رسمی
    • کشور مبدا برند
      آلمان
    • کشور تولید کننده
      آلمان

    تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

    ۱۹ مانتو دخترانه مدل MD3-AS5360

    مانتو دخترانه مدل MD3-AS5360

    مشخصات

    • جنس
      جین
    • قد
      روی زانو
    • نحوه بسته شدن
      دکمه
    • نوع لباس
      معمولی
    • مورد استفاده
      اسپرت
    • جزئیات
      مناسب تمام فصولرنگ: سرمه‌ایطرح: گلدوزیجنس پارچه: جیننوع یقه: شومیزنوع آستین: بلندنحوه بسته شدن: دکمهتن‌خور: معمولی Standard Fitاستایل: کژوالدارای ۴ جیب در جلوی لباسدارای کمربندملاحظات نگهداری: شستشو در دمای ۳۰ درجه و اتوکشی در دمای پایین انجام شود.

    تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

    ۲۰ مانتو دخترانه مدل جین کد H210

    مانتو دخترانه مدل جین کد H210

    مشخصات

    • جنس
      جین
    • قد
      بلند
    • نحوه بسته شدن
      دکمه
    • نوع لباس
      معمولی
    • مورد استفاده
      اسپرت

    تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

    ۲۱ مانتو دخترانه لوپیلو مدل A0

    مانتو دخترانه لوپیلو مدل  A0

    مشخصات

    • جنس
      کتان
    • قد
      روی باسن
    • نحوه بسته شدن
      پنچ دکمه
    • نوع لباس
      معمولی
    • مورد استفاده
      اداری و رسمی
    • کشور مبدا برند
      آلمان
    • کشور تولید کننده
      آلمان

    تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

    ۲۲ مانتو دخترانه مدل Gol 6065

    مانتو دخترانه مدل Gol 6065

    مشخصات

    • جنس
      کشمیر
    • قد
      زیر زانو
    • نحوه بسته شدن
      پنچ دکمه
    • نوع لباس
      معمولی
    • مورد استفاده
      اسپرت

    تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

    ۲۳ مانتو دخترانه مدل MD3-CD9167

    مانتو دخترانه مدل MD3-CD9167

    مشخصات

    • جنس
      نخ
    • قد
      روی باسن
    • نحوه بسته شدن
      دکمه
    • نوع لباس
      معمولی
    • مورد استفاده
      اسپرت
    • جزئیات
      مناسب فصل: بهار و تابستانمدل: روشنارنگ: سرمه‌ای،سفیدطرح: خال‌خالیجنس پارچه: نخیمدل یقه: گردنوع آستین: بلندنحوه بسته شدن: دکمهتن‌خور: معمولی Standard Fitمناسب برای استفاده‌ی روزانه و مهمانیاستایل: کژوالدارای دو جیب‌نماپیلی‌دارملاحظات نگهداری: شستشو در دمای ۳۰ درجه و اتوکشی در دمای پایین انجام شود.

    تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

    ۲۴ مانتو دخترانه مدل school wear

    مانتو دخترانه مدل school wear

    مشخصات

    • جنس
      الیاف نخی
    • قد
      روی زانو
    • نحوه بسته شدن
      بیش از سه دکمه
    • نوع لباس
      معمولی
    • مورد استفاده
      اسپرت
    • جزئیات
      قد مانتو ۷۵ سانت قد استین ۴۸ سانتیقه جداشونده

    تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

    ۲۵ مانتو دخترانه ال سی وایکیکی مدل w1ay76z1

    مانتو دخترانه ال سی وایکیکی مدل w1ay76z1

    مشخصات

    • جنس
      پنبه
    • قد
      روی زانو
    • نحوه بسته شدن
      بیش از سه دکمه
    • نوع لباس
      معمولی
    • مورد استفاده
      اسپرت
    • کشور مبدا برند
      ترکیه
    • کشور تولید کننده
      ترکیه

    تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

    امیدواریم این مطلب اطلاعات کافی را برای خرید مانتو دخترانه در اختیار شما قرار دهد. سوالات خود را می توانید از طریق فرم ارسال دیدگاه ها با ما در میان ‌بگذارید.در ادامه بیشتر بخوانید: راهنمای خرید ماگ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا