لوازم جانبی موتور سیکلتموتور سیکلت

لاستیک موتورسیکلت، راهنمای خرید بهترین مارک لاستیک موتورسیکلت ارزان

نکات مهم و کاربردی که هنگام خرید لاستیک موتورسیکلت باید به آن‌ها توجه داشته باشید.

مهمترین قطعه‌ای که قبل از موتور سواری باید به آن توجه داشته باشید، لاستیک موتورسیکلت است. این قطعه نقش مهمی در موتورسیکلت ایفا می‌کند. اگر شما از یک لاستیک استاندارد و باکیفیت استفاده نکنید، ممکن است، هنگام حرکت با سرعت بالا ترکیده شود و سلامتی خود را به خطر بیاندازید. پس بهتر است، همیشه در خرید لاستیک موتورسیکلت خود نهایت دقت و توجه را داشته باشید. تجربه ثابت کرده بیشترین علت تصادفات جاده‌ای مربوط به موتورسیکلت ناشی از ترکیدگی لاستیک بوده است. پس همیشه قبل از اینکه بخواهید با موتورسیکلت در جاده با سرعت بالا حرکت کنید، پیشنهاد می‌کنم حتما از سلامت لاستیک موتورسیکلت خود اطمینان حاصل کنید و در صورت فرسوده بودن نسبت به تعویض آن‌ها اقدام کنید.

شاید در نگاه اول خرید لاستیک موتورسیکلت کار ساده‌ای به نظر برسد، اما اگر عمقی‌تر به مسئله نگاه کنیم، متوجه می‌شویم که تنها رفتن به یک فروشگاه و خرید این قطعه در اولویت نیست، بلکه شما باید به یک سری نکات مهم هنگام خرید لاستیک موتورسیکلت هم توجه داشته باشید. این نکات به شما کمک می‌کنند که نسبت به این وسیله درک بهتری داشته باشید و خرید موفق‌تری داشته باشید. شما قبل از خرید باید مشخص کنید که لاستیک را برای چه نوع موتورسیکلتی می‌خواهید. قرار است از موتور خود به عنوان یک وسیله نقلیه درون شهری استفاده کنید، یا اینکه با آن رهسپار جاده شوید، برخی هم موتور را فقط برای استفاده در پیست مسابقه می‌خواهند. پس همیشه به نوع موتور سیکلت و سبک سواری خود دقت کنید و با توجه به این دو فاکتور مهم لاستیک موتور سیکلت مورد نظر خود را انتخاب و خریداری کنید.

اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که قصد خرید لاستیک موتورسیکلت را دارید، اما با توجه به تنوع زیاد مدل‌ها و قیمت‌ها با خرید این لوازم مصرفی با ارزش به مشکل برخورده‌اید، اصلا نگران نباشید. ما در این مقاله شما را با انواع لاستیک موتورسیکلت آشنا کرده و به شما یک سری نکات مهم را که هنگام خرید لاستیک موتورسیکلت باید به آن‌ها توجه داشته باشید را آموزش می‌دهیم.

لاستیک موتور سیکلت چیست و چه کاربردی دارد؟

تایر یا همان لاستیک شامل بخشی از شاسی موتور سیکلت می‌باشد که دور چرخ موتور سیکلت نصب می‌شود و درون ان را به وسیله هوا یا گاز مخصوص مانند نیتروژن پر می‌کنند. این قطعه تا حدودی ضربات وارده از طرف زمین یا همان دست انداز را به چرخ و سرنشین موتور سیکلت تا حدودی خنثی می‌کند. در واقع این قطعه حرکت و جا‌به‌جایی وسیله را تسهیل می‌بخشد. این قطعه از جنس لاستیک ساخته می‌شود که درون بافت لاستیک مقداری سیم و نخ مخصوص به کار می‌برند که مقاومت آن را در برابر ترکیدن بالا می‌برد. لاستیک موتور هم همانند خودرو از نظر اندازه رینگ، پهنا و ارتفاع فاق با یکدیگر متفاوت می‌باشند.

حتما بخوانید: راهنمای خرید اگزوز موتورسیکلت

انواع لاستیک موتورسیکلت موجود در بازار:

  1. تایرهای موتور سیکلت کروز: لاستیک های بریجستون یا مشابه آن بیشتر روی موتورسیکلت‌های هارلی دیویدسون، هندی و مشابه آن‌ دیده می‌شوند که شما بیشتر آن‌ها را در جاده ها می بینید. لاستیک‌های کروز به‌گونه‌ای طراحی شده‌اند که مسافت‌های زیادی را طی می‌کنند و در هر شرایط آب و هوایی مختلف عملکرد خوبی از خود نشان می‌دهند. این لاستیک‌ها معمولا از ترکیب لاستیکی سخت تری نسبت به سایر لاستیک‌ها استفاده می کنند. این ویژگی آن‌ها را برای موتورسیکلت‌های سنگین ایده آل می‌کند. از طرفی شما هرگز این لاستیک را روی یک موتورسیکلت‌های اسپرت نخواهید دید، زیرا این مدل‌ها برای اسپورت کردن و زیبایی موتورسیکلت طراحی نشده اند اما در عوض به منظور ایمنی و راحتی بیشتر طراحی شده‌اند.
  2. لاستیک‌های موتور سیکلت  اسلیک Slick: این مدل نسبت به لاستیک‌های دیگر بسیار ضخیم‌تر است و دارای چسبندگی فوق العاده بالایی در جاده می‌باشد. این لاستیک ها از نظر عملکرد بسیار فوق العاده هستند، البته به این نکته هم توجه داشته باشید که معمولاً قیمت بیشتری نسبت به سایر لاستیک‌ها دارند. از سوی دیگر، لاستیک‌های اسلیک به تغییرات فشار و دما بسیار حساس هستند و در مقایسه با تایرهایی مانند کروزر، دوام زیادی ندارند. پس اگر به دنبال نمونه‌ای هستید که هندلینک و چسبندگی بالایی داشته باشد، بدون شک این مدل بهترین گزینه است.
  3. تایرهای موتورسیکلت مسابقه‌ای DOT:  تایرهای مسابقه DOT بسیار مشابه تایرهای اسلیک می‌باشند، زیرا ​​دارای حداقل آج هستند و با قوانین لاستیک مورد نیاز برای مسابقه مطابقت دارند. این لاستیک‌ها دقیقاً برای مسابقه ساخته شده‌اند و مانند لاستیک های نرم و صاف فقط مناسب شرایط آب و هوایی گرم و خشک می‌باشند. این لاستیک‌ برای موتور سواری با عملکرد بالا ساخته شده‌اند و به شما این امکان را می‌دهند تا با موتورسیکلت خود حداکثر سرعت را با خیال راحت به دست آورید. با این حال، این لاستیک ها برای سواری های روزمره ایده آل نیستند. آن‌ها فقط برای مسابقه ساخته شده‌اند و شما نمی توانید در حین سوار شدن در شهر به دمای لازم برای عملکرد مطلوب این لاستیک‌ها برسید.
  4. لاستیک‌های موتور سیکلت ورزشی تور: این لاستیک‌ها را می‌توان در دسته لاستیک‌های کروز و مسابقه ای قرار داد. زیرا آن‌ها با دوام عالی و عملکرد بسیار زیادی ارائه می‌شوند. علاوه بر این، تایرهای تورهای ورزشی برای بیشتر زمین‌ها ایده آل هستند. به عنوان مثال: نسبت به تایرهای مسابقه‌ای DOT ​​راحتی بیشتری را ارائه می‌دهند. از بهترین مدل‌های این لاستیک می‌توان به تور ورزشی بریجستون T30s، اشاره کرد که در دسته تایرهای دو ترکیبی قرار می‌گیرد. این مدل از لاستیک قوی‌تری ساخته شده و همین ویژگی باعث می‌شود تا در برابر مسافت پیموده شده مقاومت بیشتری از خود نشان دهد، همچنین دارای لاستیک نرم تری در کناره هستند که باعث می‌شود تا در گوشه‌ها کارکرد بهتری داشته باشند. یکی دیگر از مزایای این لاستیک‌ها این است که در شرایط آب و هوایی مختلف عملکرد خوبی دارند. چون تایرهای تورهای ورزشی با سیلیس مخلوط شده‌اند، حتی در شرایط مرطوب هم چسبندگی خوبی دارند.
  5. لاستیک‌های موتورسیکلت هایپر اسپورت: همانطور که ممکن است حدس بزنید، این لاستیک‌ها تمام ویژگی‌های لاستیک‌های قبلی را در خود جای داده‌اند. تایرهای Hyper sport با جدیدترین فناوری به کار رفته در جهان به شما این امکان را می‌دهند تا با آن‌ها به حداکثر کشش، چابکی و سرعت برسید. شاید این لاستیک ها را در موتورسیکلت‌هایی مانند GSXR-1000 و YZFR1 دیده باشید. برخلاف تایرهای ST، تایرهای Hyper sport با اینکه لاستیک‌های ترکیبی دوگانه هستند، اما هنوز هم نسبت به دما و فشار حساس‌تر هستند و در شرایط مرطوب عملکرد خوبی ندارند. به دلیل سبک‌های سواری که معمولاً با لاستیک‌های Hyper sport انجام می‌شود نسبت به لاستیک‌های قبلی با سرعت بیشتری فرسوده می‌شوند.

بهترین زمان برای تعویض لاستیک موتورسیکلت:

بدیهی است که قبل از خرید لاستیک جدید، باید لاستیک های فعلی خود را بررسی کنید که آیا نیاز به تعویض دارند یا خیر. اگر لاستیک‌های موتور سیکلت شما بسیار فرسوده یا آسیب دیده باشند باید آن‌ها را تعویض کنید، اما چند علامت دیگر نیز وجود دارد که باید مراقب آن‌ها باشید و با مشاهده هر یک از این علامت‌ها باید به فکر خرید یک لاستیک جدید باشید.

علائم و نشانه‌های خرابی لاستیک موتور سیکلت:

  • تعداد و نوع پنچری: در موارد زیادی بعد از پنچر شدن موتورسیکلت به راحتی با استفاده از کیت مخصوص پنچرگیری می‌توانید این کار را انجام دهید. اما در مواردی پنچری به حدی بزرگ است که انکان تعمیر لاستیک وجود ندارد و شما باید آن را تعویض کنید. اگر مدام لاستیک شما پنچر می‌شود یکی از نشانه‌های خرابی لاستیک است.
  • تمام شدن عاج لاستیک: برخی از لاستیک های شرکت میشلن دارای نشانگر سایش در پایین شیارهای اصلی خود هستند که می تواند در تعیین زمان تعویض لاستیک‌های موتورسیکلت بسیار مفید باشد. با این حال، شما باید تایر را قبل از رسیدن به حد مجاز تعویض کنید، تا مطمئن شوید که تایرها شما را ایمن نگه می‌دارند و عملکرد بهینه را تا لحظه تعویض آن‌ها ممکن می‌سازند.
  • طول عمر لاستیک: پیش بینی طول عمر یک لاستیک کار دشواری است زیرا به عوامل مختلفی بستگی دارد. به عنوان مثال: مواردی مانند آب و هوا، بار، سرعت، فشار و سبک سواری مستقیماً بر مدت زمان ماندگاری لاستیک تأثیر می گذارد. با این حال، شما باید لاستیک های خود را به طور منظم چک کنید. اگر متوجه ساییدگی یا ترک‌هایی در آج شدید، وقت آن رسیده تا به فکر خرید یک سری لاستیک جدید بیافتید. همچنین، اگر لاستیک‌های شما بیش از ۵ سال سن دارند باید توسط یک مکانیک حرفه‌ای آن‌ها را معاینه کنید تا از سالم بودن آن‌ها اطمینان حاصل کنید.
  • پوشش غیر معمول: اگر متوجه یک الگوی سایش غیرعادی شدید، ممکن است نشانه ای از مشکل مکانیکی در موتورسیکلت شما باشد. به عنوان مثال: کمک فنرها ممکن است فرسوده شده باشند یا ممکن است موتور شما مشکلی در گیربکس داشته باشد. همچنین، مشکل ممکن است مربوط به بالانس یا  وارد کردن فشار زیاد به لاستیک باشد. شما باید هر شش ماه یکبار بالانس چرخ را چک کنید (یا از یک متخصص برای انجام این کار کمک بگیرید) تا عمر لاستیک های خود را طولانی تر کنید. با این حال، اگر سایش قابل توجه است، زمان تعویض لاستیک ها فرا رسیده است.

تفاوت بین طرح های مختلف آج روی لاستیک موتور سیکلت چیست؟

  • بیشتر اوقات، شما با افرادی برخورد می‌کنید که فکر می‌کنند نوع خاصی از الگوی آج سطح چسبندگی یک لاستیک در جاده را مشخص می کند، که این ذهنیت تا حدی درست است. با این حال، اکثر مردم بر این باورند که آج‌های بزرگ‌تر و شیارهای عمیق‌تر منجر به افزایش سطح چسبندگی و پایداری در هر شرایطی می‌شود. علاوه بر آن، بسیاری از مردم این جنبه خاص را از نظر بصری جذاب می دانند. در نتیجه، آنها بدون در نظر گرفتن شرایط سواری، این نوع لاستیک ها را خرید کرده و جا می زنند.
  • تایرهایی با بلوک‌های آج بزرگ و شیارهای بزرگ‌تر، کشش عالی در در سطوح خیس یا گل و لای دارند، زیرا در حین حرکت، آب و کثیفی بیشتری را از بین عاج تایر خارج می‌شود. با این حال، هنگامی که از یک تایر مشابه در جاده های خشک استفاده می‌کنید درصد شیار بیشتر منجر به کاهش سطح تماس لاستیک با جاده شده در نتیجه سطح چسبندگی کمتری ایجاد می‌کند.
  •  لاستیکی که از ترکیب نرم تشکیل شده باشد، «چسبنده‌تر» خواهد بود، زیرا وقتی داغ است اصطکاک بیشتری با سطح ایجاد می‌کند. از جنبه‌های منفی یک لاستیک نرم این است که سریعتر فرسوده می شود. از طرف دیگر، تایرهای دارای ترکیب سخت ویژگی‌های کاملاً متضادی مانند عمر طولانی‌تر نسبت به تایرهای ترکیبی نرم خواهند داشت. در عوض سطوح پایین‌تری از چسبندگی و هندلینگ به خطر می‌افتند.

پهن ترین لاستیکی که می‌توان روی موتور سیکلت نصب کرد، کدام است؟

  • شاید این سوال خیلی از کسانی باشد که به موتور سواری علاقه زیادی دارند. درست مانند طراحی آج، لاستیک چاق‌تر و پهن‌تر در بیشتر موارد به عنوان یک پیشنهاد بصری عمل می‌کند تا یک لاستیک کاربردی، برای درک این موضوع، به طور خلاصه برخی از اصطلاحات فنی در مورد لاستیک می‌پردازیم. یک تایر زمانی که تحت دماهای بالاتر و نیروی گریز از مرکز قرار می گیرد، تمایل به رشد در همه جهات دارد به این معنی که وقتی موتورسیکلت در امتداد جاده حرکت می کند، به کمی فاصله نیاز دارد. نصب لاستیک پهن تر از حد مورد نیاز می تواند به اجزای حیاتی موتورسیکلت مانند بازو یا زنجیر و غیره ضربه بزند.
  •  اگر لاستیک با مشخصات بالاتر را انتخاب کنید، دور چرخ یا شعاع غلتش به میزان قابل توجهی افزایش می یابد. این امر باعث تغییر در نسبت دنده و نشان دادن خطا در بازخوانی سرعت سنج شود. یکی دیگر از تصورات غلط در میان اکثر موتورسواران این است که لاستیک های پهن تر به افزایش سطح چسبندگی کمک می کنند. خوب، بله، پس از انجام این کار، وصله تماس قطعاً افزایش می‌یابد، اما تایر پهن‌تر بدتر از لاستیک فعلی شما می‌باشد. زیرا مصرف سوخت به طور قابل توجهی افزایش می‌دهد و در عین حال بر عملکرد موتور سیکلت نیز تأثیر می گذارد.

حتما بخوانید: راهنمای خرید تلمبه

راهنمای خرید لاستیک موتورسیکلت:

اگر در دنیای موتور سواری نسبتاً تازه کار هستید، ممکن است انتخاب لاستیک مناسب برای موتورسیکلت شما مقداری دشوار باشد. اما جدای از انتخاب نوع  تایر مناسب، چند نکته مهم هم وجود دارند که باید قبل از انتخاب نهایی کردن خرید خود آن‌ها را هم در نظر بگیرید، پس در ادامه تک تک این نکات را با هم مورد بررسی قرار می‌دهیم.

نکات مهم برای خرید لاستیک موتورسیکلت:

  1. قیمت لاستیک: اولین و مهمترین نکته در مورد خرید لاستیک موتور توجه به قیمت آن است. قیمت نقش مهمی در انتخاب شما دارد. بهتر است قبل از هر کاری میزان بودجه برای خرید لاستیک را مشخص کنید. با مشخص شدن مقدار بودجه مورد نظر خود به خود مدل‌هایی که در محدوده قیمتی شما قرار ندارند از انتخاب شما حذف می‌شوند و خرید برای شما آسان می‌شود.
  2. آج (عاج) و طرح لاستیک: آج بخشی از لاستیک است که با سطح جاده تماس پیدا می‌کند، در حالی که الگو یا همان گل لاستیک از کانال هایی ساخته شده که در آج بریده شده‌اند. به عنوان مثال: لاستیک موتورهای خیابانی دارای الگوهایی هستند که آب را از لاستیک دور می کند تا چسبندگی بهینه را در شرایط مرطوب حفظ کنند. اگر یک موتور مسابقه‌ای مناسب آفرود دارید، باید لاستیکی با آج “تهاجمی” را انتخاب کنید تا در زمین های ناهموار به اندازه کافی چنگ بزنند. از سوی دیگر، برای موتورسیکلت‌های مسابقه‌ای، می‌توانید لاستیک‌های صاف و بدون الگوی آج را پیدا کنید.
  3. سایز لاستیک: اندازه لاستیک بسته به سبک رانندگی و نوع موتور سیکلتی که شما از آن استفاده می‌کنید می‌تواند متفاوت باشد. اگر می خواهید عملکرد بهینه‌تری در جاده ها داشته باشید، باید لاستیک هایی را بخرید که اندازه لاستیک‌های OEM باشند. اگر لاستیک های پهن را برای چسبندگی بهتر می خواهید، باید با سازنده کارخانه سازنده موتورسیکلت خود تماس بگیرید تا مطمئن شوید که استفاده از لاستیک‌های پهن عملکرد یا ایمنی شما را به خطر نمی اندازند. البته سایز رینگ هم در تمام موتورسیکلت‌ها یکسان نیست به همین علت هر وسیله لاستیک مخصوص به خود را دارد.
  4. بایاس در مقابل رادیال: لاستیک‌های بایاس نسبت به رادیال جنس سفت تری دارند به همین علت کشش بهتری را روی سطوح ناهموار ارائه می دهند، اما به دلیل ساختار داخلی خاص نمی توان از آنها در سرعت های بالا استفاده کرد. آن‌ها اساساً برای مقاومت در برابر ضربه های زیاد ساخته شده اند و برای سواری در خارج از جاده مناسب هستند. از طرف دیگر لاستیک های رادیال از نظر پایداری و یکپارچگی ساختاری قوی دارند و به جای مقاومت در برابر ضربه مناسب سرعت‌های بالا طراحی شده‌اند. اکثر لاستیک‌های رادیال مناسب موتورسیکلت‌های مدرن طراحی شده اند. بنابراین، اگر در خارج از جاده رانندگی می‌کنید، تایرهای رادیال گزینه مناسبی‌تری برای شما هستند.
  5. تیوب در مقابل تیوبلس: لاستیک‌های تیوبلس دارای چندین مزیت هستند. اولین مزیت اینکه آن‌ها خیلی قوی‌تر هستند و سواری نرم‌تری را به شما ارائه می دهند و در عین حال عملکرد بهینه‌ای را برای شما فراهم می سازند. اگر سوراخ شوند، باد آن‌ها آهسته‌تر خالی شده و به شما زمان بیشتری برای واکنش در برابر پنچر شدن و کاهش سرعت می‌دهند. تنها مزیت لاستیک‌های تیوب‌دار قیمت ارزان‌تر آن‌ها نسبت به نمونه‌های دیگر است. امروزه به علت ایمنی بالاتر لاستیک‌های تیوبلس کمتر از نمونه تیوب‌دار استفاده می‌شود. با این حال شما هنوز هم می‌توانید این مدل‌ها را خریداری کنید اما حتما همراه این لاستیک‌ها تیوب مناسب را هم خریداری کنید.
  6. کلام آخر: اگر قصد خرید لاستیک های جدید موتورسیکلت را دارید، توجه به نکات بالا به شما این اطمینان را می‌دهد که نوع مناسبی از لاستیک را برای موتور سیکلت خود انتخاب کنید. با استفاده از راهنمای خرید ما و با در نظر گرفتن فاکتورهایی مانند: اندازه، الگوی آج و اینکه در جاده یا خارج از جاده رانندگی می کنید. می‌توانید با توجه به سبک سواری خود لاستیک مناسب را برای موتورسیکلت خود انتخاب و خریداری کنید. توجه به برند محصول هم از اهمیت زیادی برخوردار است، همیشه برندهای معروف و شناخته شده کیفیت بالاتری دارند، زیرا از قبل تست شده و امتحان خود را پس داده‌اند.

با توجه به نکاتی که گفته شد، می توانید لاستیک موتورسیکلت مورد نظر خود را خریداری نمایید. ما برای سهولت کار شما، لیستی از چند نمونه لاستیک پرفروش، ارزان و باکیفیت را جمع آوری کرده ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت نمایید.


۱ لاستیک موتور سیکلت اشاین تایر کد ۰۹ سایز ۱۷-۲۷۵

لاستیک موتور سیکلت اشاین تایر کد 09 سایز 17-275

مشخصات

  • اندازه رینگ
    ۱۷ اینچ
  • پهنا
    ۲.۷۵ اینچ
  • تعداد
    ۱
  • لاستیک مناسب برای
    جاده
  • محل نصب
    عقب
  • ویژگی‌های لاستیک موتورسیکلت
    مناسب برای فصل چهار فصل

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲ سروالف لاستیک موتور سیکلت مدل BERENJI20 مجموعه دو عددی

سروالف لاستیک موتور سیکلت مدل BERENJI20 مجموعه دو عددی

مشخصات

  • سایر توضیحات
    جنس سروالف از نوع برنج است
  • ابعاد
    ۲x1x1 سانتی‌متر
  • جنس
    فلز
  • وزن
    ۵ گرم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳ لاستیک موتور کراس ایران یاسا مدل ۵۶۰ سایز ۱۹-۱۲۰/۹۰

لاستیک موتور کراس ایران یاسا مدل 560 سایز 19-120/90

مشخصات

  • شناسه کالا
    ۲۹۰۲۵۹۱۰۰۱۷۶۴
  • پهنا
    ۱۲۰ میلی‌متر
  • تعداد
    ۱
  • فاق
    ۹۰ درصد پهنا
  • لاستیک مناسب برای
    خارج از جاده
  • محل نصب
    عقب
  • ویژگی‌های لاستیک موتورسیکلت
    تیوب تایپ

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۴ لاستیک موتور سیکلت ایران یاسا مدل ۵۵۵ سایز ۱۷-۱۰۰/۹۰

لاستیک موتور سیکلت ایران یاسا مدل 555 سایز 17-100/90

مشخصات

  • شناسه کالا
    ۲۹۰۲۵۹۱۰۰۰۶۵۱
  • پهنا
    ۱۰۰ میلی‌متر
  • تعداد
    ۱
  • فاق
    ۹۰ درصد پهنا
  • گل
    ماری
  • لاستیک مناسب برای
    جاده
  • محل نصب
    جلو
  • ویژگی‌های لاستیک موتورسیکلت
    تیوب تایپ

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۵ لاستیک موتور سیکلت فوکوکاوا مدل پاکشتی ۵۰cc سایز ۳۰۰/۱۰R10

لاستیک موتور سیکلت فوکوکاوا مدل پاکشتی 50cc سایز 300/10R10

مشخصات

  • شناسه کالا
    ۲۷۲۰۰۰۰۱۶۲۸۲۶
  • پهنا
    ۳.۲۵ اینچ
  • تعداد
    ۱
  • فاق
    ۹۰ درصد پهنا
  • لاستیک مناسب برای
    اسکوتر
  • محل نصب
    جلو
  • ویژگی‌های لاستیک موتورسیکلت
    تیوبلس
  • سایر توضیحات
    لاستیک موتور سیکلت فوکوکاوا سایز ۱۰-۳۰۰ مناسب موتورهای اسکوترتعداد : ۱ حلقهمناسب : جاده‌ای , اسکوترپهنا : ۳ اینچاندازه رینگ : ۱۰ اینچنوع تایر : تیوبلسفصل : چهار فصلسال تولید : ۲۰۲۳محل نصب : محور جلو , محور عقبمناسب : موتور سیکلت های اسکوتر (فیدل, پاکشتی, TVS و… ), موتور اسکوتر برقی کی وی e-zi, ویلچر برقی, …

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۶ سر والف لاستیک موتورسیکلت مدل N_RD بسته ۲ عددی

سر والف لاستیک موتورسیکلت مدل N_RD بسته 2 عددی

مشخصات

  • ابعاد
    ۸x4x8 سانتی‌متر
  • جنس
    آلومینیوم
  • مناسب برای
    انواع موتورسیکلت ها

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۷ سر والف لاستیک موتورسیکلت مدل N_SIL بسته ۲ عددی

سر والف لاستیک موتورسیکلت مدل N_SIL بسته 2 عددی

مشخصات

  • ابعاد
    ۸x4x8 سانتی‌متر
  • جنس
    آلومینیوم
  • مناسب برای
    انواع موتورسیکلت ها

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۸ پک لاستیک موتور سیکلت مدل A1 مناسب برای هوندا ۱۲۵

پک لاستیک موتور سیکلت مدل A1 مناسب برای هوندا 125

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۵x15x9 سانتی‌متر
  • مناسب برای موتور سیکلت با حجم موتور
    ۱۲۵ سی‌سی
  • نوع لوازم یدکی موتور سیکلت
    گارد
  • وزن
    ۳۰۰ گرم
  • مناسب برای
    هوندا

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۹ سر والف لاستیک موتورسیکلت مدل N_BLK بسته ۲ عددی

سر والف لاستیک موتورسیکلت مدل N_BLK بسته 2 عددی

مشخصات

  • ابعاد
    ۸x4x8 سانتی‌متر
  • جنس
    آلومینیوم
  • مناسب برای
    انواع موتورسیکلت ها

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۰ سروالف لاستیک موتور سیکلت قطعه سازان کبیر مدل VALF-SkeletonKE-3058 بسته ۲ عددی

سروالف لاستیک موتور سیکلت قطعه سازان کبیر مدل VALF-SkeletonKE-3058 بسته 2 عددی

مشخصات

  • ابعاد
    ۳x1x3 سانتی‌متر
  • جنس
    پی‌وی‌سی
  • وزن
    ۱۰۰ گرم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۱ سر والف لاستیک موتورسیکلت مدل N_BL بسته ۲ عددی

سر والف لاستیک موتورسیکلت مدل N_BL بسته 2 عددی

مشخصات

  • ابعاد
    ۸x4x8 سانتی‌متر
  • جنس
    آلومینیوم
  • مناسب برای
    انواع موتورسیکلت ها

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۲ سر والف لاستیک موتورسیکلت مدل N_GD بسته ۲ عددی

سر والف لاستیک موتورسیکلت مدل N_GD بسته 2 عددی

مشخصات

  • ابعاد
    ۸x4x8 سانتی‌متر
  • جنس
    آلومینیوم
  • مناسب برای
    انواع موتورسیکلت ها

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۳ سروالف لاستیک موتور سیکلت قطعه سازان کبیر مدل VAL-ALL-3066 بسته ۲ عددی

سروالف لاستیک موتور سیکلت قطعه سازان کبیر مدل VAL-ALL-3066 بسته 2 عددی

مشخصات

  • ابعاد
    ۲x3x3 سانتی‌متر
  • جنس
    فلز
  • وزن
    ۵۰ گرم
  • مناسب برای
    تمام موتور سیکلت ها

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۴ لاستیک موتور سیکلت ایران یاسا مدل NP سایز ۱۷-۱۰۰/۹۰

لاستیک موتور سیکلت ایران یاسا مدل NP سایز 17-100/90

مشخصات

  • پهنا
    ۱۰۰ میلی‌متر
  • تعداد
    ۱
  • فاق
    ۹۰ درصد پهنا
  • لاستیک مناسب برای
    جاده
  • محل نصب
    عقب
  • ویژگی‌های لاستیک موتورسیکلت
    تیوب تایپ
  • سایر توضیحات
    مناسب برای موتور سیکلت های باکسر، …

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

امیدواریم این مطلب اطلاعات کافی را برای خرید لاستیک موتورسیکلت در اختیار شما قرار دهد. سوالات خود را می توانید از طریق فرم ارسال دیدگاه ها با ما در میان بگذارید.

در ادامه بیشتر بخوانید: راهنمای خرید قوری 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا