لوازم آرایشی

رول ضد تعریق مردانه، راهنمای خرید مام یا رول ضد تعریق مردانه ارزان

نکات مهم و کاربردی که هنگام خرید رول ضد تعریق مردانه باید به آن‌ها توجه داشته باشید.

همان طور که می‌دانید آقایان بیشتر از خانم‌ها در بیرون منزل هستند، بنابراین بیشتر از خانم‌ها عرق می‌کنند و به رول ضد تعریق مردانه نیاز دارند. بوی نامطبوع عرق می‌تواند روی ارتباط اجتماعی و اعتماد به نفس شما تاثیر داشته باشد. بنابراین برای جلوگیری از بوی عرق باید از رول ضد تعریق مردانه استفاده کنید. یکی از مشکلات عمده آقایان پوشیدن لباس‌های رنگ تیره و مشکی در فصل تابستان است. متاسفانه بعد از گذشت مدتی زیر بغل این لباس‌ها عرق کرده و شوره می‌زند. بنابراین شما برای جلوگیری از شوره زدن این لباس‌ها باید از رول ضد تعریق مردانه استفاده کنید. میزان عرق کردن در انسان‌های مختلف با یکدیگر متفاوت است، برخی از انسان‌ها بیشتر از سایرین عرق می‌کنند به همین علت برای جلوگیری از بوی نامطبوع بدن خود نیاز به دئودورانت دارند.

رول ضد تعریق مردانه منافذ پوست را پر کرده و تا ساعت‌ها از خروج عرق از آن‌ها جلوگیری می‌کند، البته این موضوع در مورد رول‌هایی صادق است که از آلومینیوم بهره می‌برند. به علت سمی و سرطانزا بودن این ماده در بیشتر مام‌های تولید شده امروزی از این ماده استفاده نمی‌شود. همان طور که می‌دانید عرق انسان فاقد بو است و به علت اینکه در نواحی زیر بغل یک سری باکتری وجود دارد که عرق آن‌ها را تغذیه کرده و به رشد آن‌ها کمک می‌کند به همین علت به جای اینکه جلوی عرق کردن گرفته شود، در رول‌های نسل جدید مستقیم به سراغ این باکتری‌ها رفته و آن‌ها را تخریب می‌کنند. به همین علت به رول‌های جدید موجود در بازار دئودورانت هم گفته می‌شود.

اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که قصد خرید رول ضد تعریق مردانه را دارید، اما با توجه به تنوع زیاد مدل‌ها و قیمت‌ها با خرید این وسیله ارزشمند به مشکل برخورده‌اید، اصلا نگران نباشید. ما در این مقاله شما را با انواع رول ضد تعریق مردانه آشنا کرده و به شما یک سری نکات مهم را که هنگام خرید رول ضد تعریق مردانه باید به آن‌ها توجه داشته باشید را آموزش می‌دهیم.

دئودورانت یا رول ضد تعریق مردانه چیست؟

دئودورانت رولی یا همان رول ضد تعریق وسیله‌ای است که دارای یک اپلیکاتور توپی می‌باشد که با چرخش روی پوست مقدار مشخصی از ژل یا مایع درون خود را روی پوست شما پخش می‌کند. استفاده از دئودورانت‌های رولی بسیار ساده است، شما باید دست خود را بالا گرفته و سر توپی آن را در محل مورد نظر خود بمالید. به منظور اینکه دئودورانت مورد نظر شما اثر و پوشش دهی بالایی داشته باشد، باید قبل از مصرف آن را به خوبی تکان دهید تا مواد داخل آن با هم مخلوط شده و بیشترین اثر گذاری را داشته باشد.

حتما بخوانید: راهنمای خرید رول ضد تعریق زنانه

انواع رول ضد تعریق مردانه:

  1. رول‌های ضد تعریق مردانه حاوی آلومینیوم: در زمان‌های گذشته از ماده شیمیایی به نام آلومینیوم برای پر کردن منافذ پوست استفاده می‌شد. این ماده با پر نمودن منافذ غدد عرق باعث می‌شد که ناحیه مورد نظر شما کمتر عرق کرده و بوی نامطبوع به خود نگیرد. امروزه مشخص شده که این ماده سمی و سرطان‌زا است و در بیشتر رول‌های باکیفیت بازار حذف شد.
  2. رول‌های ضد تعریق مردانه فاقد آلومینیوم: خیلی از افراد به دنبال نمونه‌ای هستند که به جای استفاده از ماده شیمیایی سمی و سرطانزا آلومینیوم از یک گیاه بی‌خطر بهره ببرد. متاسفانه چنین ماده‌ای وجود ندارد. به همین علت دانشمندان کلا ساختار این ماده را تغییر دادند. یعنی به جای اینکه جلوی عرق کردن شما گرفته شود، مستقیم به سراغ سرکوب باکتری‌هایی می‌روند که باعث ایجاد بوی نامطبوع می‌شوند. ساختار اصلی بیشتر این مام‌ها الکل و مشتقات آن می‌باشد.
  3. رول‌های ضد تعریق مردانه گیاهی: بعد از حذف آلومینیوم از این محصول نوبت به آن رسید که روی یک رایحه خوشبو کار شود تا علاوه بر ایجاد بویی معطر باعث نرمی و لطافت در این نواحی شود. به همین علت با اضافه کردن ژل گیاه آلوورا و سایر روغن‌های گیاهی نوعی مام طبیعی ایجاد کردند که به راحتی جلوی بوی نامطبوع بدن شما را می‌گیرد و علاوه بر اینکه هیچ عارضه خطرناکی ندارند، باعث نرمی و لطافت پوست هم می‌شوند.

مزایا و معایب رول ضد تعریق مردانه:

مزایا:

  • اندازه آن‌ها بسیار کوچک است، بنابراین برای کیف های دستی، کیف های باشگاه و چمدان بسیار ایده‌آل هستند.
  • خیلی از افراد با پخش شدن اسپری در محیط بسته مشکل دارند، بنابراین رول ضد تعریق برای فضای بسته بهتر است زیرا همانند اسپری ذرات آن در فضا پخش نمی‌شود.
  • به آسانی در ناحیه مورد نظر شما به طور دقیق اعمال می‌شوند تا بتوانید از محصول کمتری استفاده کنید و به نتایج قوی‌تری دست پیدا کنید.

معایب:

  • شما هرگز نمی‌توانید آن‌ها را مجدد زیر لباس استفاده کنید، زیرا در زیر لباس فوراً خشک نمی‌شود.
  • بعد از استفاده به چند دقیقه زمان برای خشک شدن نیاز دارند، بنابراین صبح‌هایی که عجله دارید و دیرتان شده سرعت شما را کاهش دهند.
  • اگر هنگام پوشیدن لباس کاملاً روی پوست شما خشک نشده باشد. بقایای چسبنده آن می‌تواند به لباس شما منتقل شود.

رول ضد تعریق مردانه از کجا بخرم؟

به طور کلی روش‌های زیادی برای خرید این محصول وجود دارد. این شما هستید که می‌توانید با توجه به راحتی و سلیقه خود یکی از این روش‌ها را انتخاب کرده و رول مردانه مورد نظر خود را انتخاب و خریداری کنید. با توجه به اینکه توضیح دادن تک تک این روش‌ها پروسه‌ای زمان‌بر بوده و حتی نیاز به یک مقاله جداگانه دارد به همین علت تنها دو روش یعنی خرید حضوری و اینترنتی را که بیشتر از سایر روش‌ها کاربرد دارند را به شما معرفی می‌کنیم.

  1. خرید حضوری: قدیمی‌ترین روش خرید در جهان که برای انجام خرید خود باید حتما از منزل و محل کار خود خارج شوید و به یک فروشگاه لوازم آرایشی بهداشتی مراجعه کنید و از میان مدل‌های موجود یکی از آن‌ها را انتخاب و خریداری کنید. در انتخاب خود باید نهایت دقت را داشته باشید. زیرا جنس فروخته شده به هیچ عنوان تعویض یا پس گرفته نمی‌شود.
  2. خرید اینترنتی رول ضد تعریق مردانه: یک روش راحت و نسبتا جدید که برای آن نیازی به خروج از منزل و محل کار خود را نخواهید داشت. تنها کافی است به یک فروشگاه اینترنتی معتبر مراجعه کنید و از میان انبوهی از مدل‌ها مام مردانه مورد نظر خود را انتخاب و خریداری کنید. شما هفت روز مهلت تست دارید و در صورت عدم رضایت می‌توانید جنس مورد نظر خود را مرجوع کرده و پول خود را پس بگیرید.

ضد تعریق چگونه عمل می کند؟

ضد تعریق‌ها معمولا حاوی مواد فعالی مانند: نمک‌های آلومینیوم هستند. این مواد با ایجاد سدی بر روی پوست ما به کاهش میزان عرق تولید شده کمک می‌کنند.

دئودورانت یا ضد تعریق کدام بهتر است؟

هیچ یک از این دو بر دیگری برتری ندارند، این که کدام یک گزینه بهتری است، بستگی به ترجیحات شخصی شما دارد. در ادامه هر یک را به شما معرفی می‌کنیم، تا هر کدام را که احساس می‌کنید، نسبت به دیگری بهتر است را انتخاب و خریداری کنید.

  1. دئودورانت: باکتری‌های روی پوست را مستقیم هدف قرار می‌دهد و از ایجاد بوی بد زیر بغل جلوگیری می‌کند.
  2. ضد تعریق: میزان عرق تولید شده در این نواحی را کاهش می‌دهد که مانع از تغذیه و رشد باکتری‌های ایجاد کننده بوی بد می‌شود.

بنابراین برای احساس شادابی، دئودورانت ممکن است بهترین گزینه باشد، اما برای احساس خشکی و شادابی، ضد تعریق ممکن است گزینه بهتری باشد. در نهایت، عرق کردن کاملا طبیعی است و دفع سموم بدن کمک می‌کند و نباید جلوی آن را گرفت. پیدا کردن محصول مناسب ممکن است به ما کمک کند که هنگام عرق کردن، اعتماد به نفس بیشتری داشته باشیم.

نحوه استفاده از رول ضد تعریق یا دئودورانت:

  1. زیر بغل خود را کاملا تمیز و خشک کنید.
  2. روی آن دئودورانت یا ضد تعریق بغلتانید تا به طور یکنواخت هر دو زیر بغل را بپوشاند.
  3. قبل از لباس پوشیدن صبر کنید تا دئودورانت یا ضد تعریق کاملاً خشک شود.
  4. اگر می‌پرسید چند مرتبه باید از دئودورانت استفاده کنید، باید گفت تقریباً ۲ تا ۳ مرتبه برای هر زیر بغل کافی است. این میزان یک پوشش کامل و بدون زیاده روی پوست ایجاد می‌کند.

آیا می توانید از ضد تعریق و دئودورانت با هم استفاده کنید؟

  • از نظر فنی بله، اگرچه همیشه نیازی به این کار نیست. هنگامی که هر یک از این محصولات به درستی استفاده شود، پوست شما احساس خشکی و بوی تازه را در تمام طول روز حفظ می‌کند.
  • سدر واقع، بسیاری از محصولات ترکیبی از مواد دئودورانت و ضد تعریق را با هم دارند تا فواید هر دو را به شما ارائه دهند. بنابراین اگر به دنبال بهترین های هر دو محصول هستید، یک دئودورانت ضد تعریق را خریداری کنید.
  • اگر بیش از حد عرق می‌کنید، برای مقابله با تعریق ممکن است بخواهید از یک ضد تعریق بدون عطر استفاده کنید. سپس از یک دئودورانت هم برای جلوگیری از هر گونه بوی ناخواسته بهره ببرید. می‌توانید شب‌ها بعد از دوش گرفتن از ضد تعریق و صبح‌ها برای شادابی از دئودورانت استفاده کنید.
  • برخی افراد فقط از دئودورانت استفاده می کنند، زیرا اکثر دئودورانت‌ها حاوی آلومینیوم نیستند. اما این محصولات از شما در برابر عرق محافظت نمی‌کنند و فقط مانع از ایجاد بوی بد می‌شوند.

آیا دئودورانت یا ضد تعریق منقضی می‌شود؟

بله، زیرا درست مانند کرم‌های مراقبت از پوست، دئودورانت‌ها و ضد تعریق‌هایی که حاوی آب هستند، تاریخ ماندگاری دارند که معمولاً ۱۲ ماه از اولین روز استفاده است. با این حال، توجه داشته باشید که ممکن است بسته به محصول یا نام تجاری این میزان متفاوت باشد… اما اگر به طور منظم از محصول خود استفاده می‌کنید، بدون شک تا قبل از به پایان رسیدن انقضا محصول شما به اتمام می‌رسد.

چگونه پس از استفاده از دئودورانت یا ضد تعریق از ایجاد لکه روی لباس جلوگیری کنیم؟

  • ابتدا، محصولی را انتخاب کنید که به گونه‌ای طراحی شده باشد که هیچ علامت سفیدی از خود به جای نگذارد. ماده را روی پوست کاملا خشک بمالید. بیش از حد از محصول استفاده نکنید و فقط ۲ یا سه مرتبه آن را در محل مورد نظر خود بمالید.
  • قبل از پوشیدن لباس صبر کنید تا دئودورانت یا ضد تعریق کاملاً خشک شود. اگر هنگام درآوردن لباس‌هایتان لکه‌های سفید یا لکه‌هایی روی آن‌ها دیده می‌شود، این می‌تواند نشانه‌ای از استفاده بیش از حد از دئودورانت یا ضد تعریق باشد. با این حال، این به نحوه فرمولاسیون محصول هم بستگی دارد.
  • بنابراین همیشه بررسی کنید که آیا محصول مورد نظر شما علائم سفیدی از خود به جای می‌گذارد یا خیر. این موضوع روی برچسب محصول به وضوح مشخص شده است.

چه زمانی باید از دئودورانت یا ضد تعریق خود استفاده کنید؟

  • برای افراد معمولی صبح‌ها قبل از خروج از منزل بهترین زمان است. اما برای کسانی که ممکن است دچار تعریق بیش از حد باشند، هنگام استفاده از این مواد هنگام شب هم توصیه می‌شود.
  • بله، درست است، گاهی اوقات شب می تواند زمان ترجیحی برای استفاده باشد، به خصوص اگر تعریق شدید را تجربه می‌کنید.
  • ممکن است در حال حاضر بخشی از برنامه صبحگاهی شما باشد، اما اگر قبل از اینکه به رختخواب بروید، از ضد تعریق خود استفاده کنید، مواد فعال زمان لازم را دارند تا به درستی جذب پوست شما شوند و غدد عرق شما را به طور موثرتری مسدود کنند. بنابراین، می‌توانید برای مدت طولانی‌تری خشک بمانید و صبح‌ زودتر آماده ‌شوید و یک مرحله جلوتر بیافتید.

نکات مهم هنگام استفاده از رول ضد تعریق مردانه:

  • آن را بلافاصله بعد از دوش گرفتن استفاده نکنید.
  • بسیاری از افراد صبح به محض بیدار شدن از خواب زیر دوش می پرند و سپس ضد تعریق خود را برای شروع روز خود استفاده می‌کنند.
  • با این حال، دکتر داون توصیه می کند که نباید بلافاصله بعد از آن استفاده کنید زیرا کاملاً بدون رطوبت نخواهند بود.
  • بلافاصله پس از استفاده لباس نپوشید، اگر عجله دارید، می‌توانید از باد سر سشوار برای خشک کردن ماده روی پوست استفاده کنید، این کار می‌تواند وسوسه انگیز باشد.
  • اگر می‌خواهید دوام بیشتری داشته باشد، باید روند را کاهش دهید و اجازه دهید کاملاً خشک شود.

حتما بخوانید: راهنمای خرید اسپری خوشبو کننده بدن مردانه

نکات مهم برای خرید رول ضد تعریق مردانه:

  1. قیمت محصول: اولین و مهمترین نکته‌ای که هنگام خرید رول باید به آن توجه داشته باشید، قیمت آن می‌باشد. بهتر است، بی‌خیال رول‌های خیلی ارزان شوید، زیرا این محصولات معمولا فاقد کیفیت لازم هستند. البته منظور این نیست که همیشه اجناس گران باکیفیت هستند بلکه منظور بی‌کیفیت بودن اجناس خیلی ارزان است.
  2. نوع محصول: همان طور که در ابتدای همین مقاله به آن پرداخته شد، این محصول مدل‌های مختلفی دارد، این شما هستید که باید با توجه به نیاز و سلیقه خود یکی از آن‌ها را انتخاب و خریداری کنید. برخی از آن‌ها از مواد شیمیایی تولید می‌شوند که در برخی افراد حساسیت ایجاد می‌کنند و برخی دیگر منبع گیاهی دارند و حساسیت ایجاد نمی‌کنند.
  3. اندازه محصول: رول‌های ضد تعریق مردانه در حجم‌ها و اندازه‌های مختلف تولید می‌شوند، اگر سفر زیاد می‌روید و مدام در حال جا‌به‌جایی هستید، به شما توصیه می‌کنم اندازه‌های کوچکتر را خریداری کنید. زیرا به راحتی در انواع کیف جا شده و حجم زیادی را اشغال نمی‌کنند. اگر مدام از این محصول استفاده می‌کنید، حجم‌های بزرگ‌تر با صرفه‌تر و اقتصادی‌تر می‌باشند. در غیر این صورت ممکن است قبل از اتمام حجم‌های بزرگتر فاسد شوند.
  4. ضد تعریق یا دئودورانت: همان طور که از قبل به آن پرداخته شد، ضد تعریق ماده‌ای است که با مسدود کردن قدد عرق جلوی فرآیند طبیعی تعریق را می‌گیرد و دئودورانت ماده‌ای است که کاری با تولید عرق شما ندارد و مستقیم به سراغ باکتری‌هایی می‌رود که عامل اصلی بوی بد بدن است و مستقیم آن‌ها را هدف قرار می‌دهد. پس اگر خشک بودن زیر بغل برای شما در اولویت است باید ضد تعریق را خریداری کنید. البته از ترکیب هر دوی آن‌ها هم می‌توان استفاده کرد.
  5. مدت ماندگاری: شاید مهمترین نکته‌ای که هنگام خرید رول باید به آن توجه داشته باشید، مدت زمان ماندگاری آن بر روی بدن است. همان طور که گفته شد، استفاده از این رول‌ها شرایط خاصی دارد، یعنی زیر لباس استفاده می‌شوند و بعد از استفاده باید مدتی به آن‌ها اجازه دهید تا به خوبی خشک شوند. به همین دلیل اگر تعریق شما زیاد است، پیشنهاد می‌کنم رول‌هایی را خریداری کنید که ماندگاری بالایی دارند. زیرا دیگر مجبور به چند بار استفاده از آن نخواهید بود.
  6. عطری یا بدون بو: اگر معمولا از یک عطر یا ادکلن خاص استفاده می‌کنید، نباید مدل‌های عطری را خریداری کنید، زیرا عطر آن‌ها با عطر شخصی شما مخلوط شده و جلوه خوبی نخواهد داشت. بنابراین شما باید یا نمونه بدون بو یا نمونه‌ای را خریداری کنید که بوی ملایمی دارند. اما اگر اهل استفاده از عطر و ادکلن خاصی نیستید به شما توصیه می‌کنم، نمونه‌های عطری با رایحه‌های جذاب را انتخاب و خریداری کنید.

با توجه به نکاتی که گفته شد؛ می توانید رول ضد تعریق مردانه مورد نظرتان را خریداری نمایید. ما برای سهولت کار شما، لیستی از بهترین نمونه‌های رول ضد تعریق مردانه قوی، ارزان، پرفروش و باکیفیت موجود در بازار را جمع آوری کرده ایم. با کلیک کردن روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، می توانید اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت نمایید.


۱ رول ضد تعریق مردانه نیوآ مدل Orginal 5×1 حجم ۵۰ میلی لیتر

رول ضد تعریق مردانه نیوآ مدل Orginal 5x1 حجم 50 میلی لیتر

مشخصات

  • حجم
    ۵۰ میلی‌لیتر
  • مناسب برای
    آقایان
  • ماندگاری
    ۴۸ ساعت
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲ رول ضد تعریق مردانه رکسونا مدل Invisible حجم ۵۰ میلی لیتر

رول ضد تعریق مردانه رکسونا مدل Invisible حجم 50 میلی لیتر

مشخصات

  • حجم
    ۵۰ میلی‌لیتر
  • مناسب برای
    آقایان
  • نوع رایحه
  • ترکیبات
    بدون الکل
  • ماندگاری
    ۴۸ ساعت
  • شماره مجوز
  • سایر توضیحات
    – مناسب لباس های سفید و مشکی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳ رول ضد تعریق مردانه ویلمور مدل Green Garden حجم ۶۰ میلی لیتر

رول ضد تعریق مردانه ویلمور مدل Green Garden حجم 60 میلی لیتر

مشخصات

  • حجم
    ۶۰ میلی‌لیتر
  • نوع رایحه
    برگاموت و درخت سرو
  • شماره مجوز
    ۳۸/ظ/۳۰۱۰

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۴ رول ضد تعریق مردانه نیوآ مدل DRY IMPACT real life حجم ۵۰ میلی لیتر

رول ضد تعریق مردانه نیوآ مدل DRY IMPACT real life حجم 50 میلی لیتر

مشخصات

  • حجم
    ۵۰ میلی‌لیتر
  • مناسب برای
    آقایان
  • ترکیبات
    بدون الکل
  • ماندگاری
    ۴۸ ساعت
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۵ رول ضد تعریق مردانه هیدرودرم مدل Energy Burst حجم ۵۰ میلی لیتر

رول ضد تعریق مردانه هیدرودرم مدل Energy Burst حجم 50 میلی لیتر

مشخصات

  • حجم
    ۵۰ میلی‌لیتر
  • مناسب برای
    آقایان
  • ماندگاری
    ۴۸ ساعت
  • شماره مجوز
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۶ رول ضد تعریق مردانه نیوآ مدل Fresh Active حجم ۵۰ میلی لیتر

رول ضد تعریق مردانه نیوآ مدل Fresh Active حجم 50 میلی لیتر

مشخصات

  • حجم
    ۵۰ میلی‌لیتر
  • مناسب برای
    آقایان
  • نوع رایحه
  • ماندگاری
    ۴۸ ساعت
  • سایر مشخصات
    – سازگار با انواع پوست – فاقد رنگ و مواد نگهدارنده – شادابی طبیعی و محافظت مطمئن
  • شماره مجوز
    ۶۷۰۳۶۲۷۳۹۹۰۳۰۸۹۹
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۷ رول ضد تعریق مردانه نیوآ مدل Cool Kick حجم ۵۰ میلی لیتر

رول ضد تعریق مردانه نیوآ مدل Cool Kick حجم 50 میلی لیتر

مشخصات

  • حجم
    ۵۰ میلی‌لیتر
  • مناسب برای
    آقایان
  • نوع رایحه
    خنک
  • ماندگاری
    ۴۸ ساعت
  • ویژگی مواد
    ضد حساسیت
  • کشور مبدا برند
    آلمان
  • شماره مجوز
    ۸۶۹۳۰۵۴۵۳۹۰۰۸۵۵۸
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۸ رول ضد تعریق مردانه مای مدل پاور لیفت حجم ۵۰ میلی لیتر

رول ضد تعریق مردانه مای مدل پاور لیفت حجم 50 میلی لیتر

مشخصات

  • حجم
    ۵۰ میلی‌لیتر
  • مناسب برای
    آقایان
  • نوع رایحه
    لیمو، برگاموت، شکوفه های پرتقال و دانه لوبیا تونکا
  • ماندگاری
    ۲۴ ساعت
  • ویژگی مواد
    ضد حساسیت
  • سایر مشخصات
    بدون ایجاد سفیدک و لک روی بدن و لباس
  • کشور مبدا برند
    ایران
  • شماره مجوز
    ۱۱۶۶۷۶۳۴۲۷۹۷۷۸۰۵
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۹ رول ضد تعریق مردانه نایس پاپت مدل Lacoste حجم ۶۰ میلی لیتر

رول ضد تعریق مردانه نایس پاپت مدل Lacoste حجم 60 میلی لیتر

مشخصات

  • حجم
    ۶۰ میلی‌لیتر
  • مناسب برای
    آقایان
  • ماندگاری
    ۲۴ ساعت
  • شماره مجوز
    ۵۰/۲۰۱۷۶
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۰ رول ضد تعریق مردانه رکسونا مدل Xtra Cool حجم ۵۰ میلی لیتر

رول ضد تعریق مردانه رکسونا مدل Xtra Cool حجم 50 میلی لیتر

مشخصات

  • حجم
    ۵۰ میلی‌لیتر
  • مناسب برای
    آقایان
  • نوع رایحه
    خنک کننده
  • ترکیبات
    بدون الکل
  • ماندگاری
    ۴۸ ساعت
  • شماره مجوز

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۱ رول ضد تعریق مردانه شون مدل Fresh Bamboo حجم ۵۰ میلی لیتر

رول ضد تعریق مردانه شون مدل Fresh Bamboo حجم 50 میلی لیتر

مشخصات

  • حجم
    ۵۰ میلی‌لیتر
  • مناسب برای
    آقایان
  • نوع رایحه
    گل، مرکبات و چوب
  • ماندگاری
    ۲۴ ساعت
  • ویژگی مواد
    ضد حساسیت
  • سایر مشخصات
    – ضد تعریق و خوشبو کننده- دارای رایحه ی آرامش بخش- بدون ایجاد لک و سفیدی- فاقد پارابن
  • کشور مبدا برند
    ایران
  • شماره مجوز
    ۱۳۵۴۱۳۵۶۱۸۰۱۱۵۳۰
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۲ رول ضد تعریق مردانه هیدرودرم مدل Energy Burst حجم ۵۰ میلی لیتر

رول ضد تعریق مردانه هیدرودرم مدل Energy Burst حجم 50 میلی لیتر

مشخصات

  • حجم
    ۵۰ میلی‌لیتر
  • مناسب برای
    آقایان
  • ماندگاری
    ۴۸ ساعت
  • شماره مجوز
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۳ رول ضد تعریق مردانه نیوآ مدل DEEP AMAZONIA حجم ۵۰ میلی لیتر

رول ضد تعریق مردانه نیوآ مدل DEEP AMAZONIA حجم 50 میلی لیتر

مشخصات

  • حجم
    ۵۰ میلی‌لیتر
  • مناسب برای
    آقایان
  • ماندگاری
    ۴۸ ساعت
  • ویژگی مواد
    ضد حساسیت
  • کشور مبدا برند
    آلمان
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۴ رول ضد تعریق مردانه شون مدل Fresh Bamboo حجم ۵۰ میلی لیتر به همراه رول ضد تعریق مدل Black Forest

رول ضد تعریق مردانه شون مدل Fresh Bamboo حجم 50 میلی لیتر به همراه رول ضد تعریق مدل Black Forest

مشخصات

  • حجم
    ۵۰ میلی‌لیتر
  • مناسب برای
    آقایان
  • ترکیبات
    بدون الکل
  • ماندگاری
    ۲۴ ساعت
  • سایر مشخصات
    – دارای رایحه های کاج و بامبو
  • کشور مبدا برند
    ایران
  • شماره مجوز
    ۱۳۵۴۱۳۵۶۱۸۰۱۱۵۳۰
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۵ رول ضد تعریق مردانه رکسونا مدل Clinical Protection حجم ۵۰ میلی لیتر

رول ضد تعریق مردانه رکسونا مدل Clinical Protection حجم 50 میلی لیتر

مشخصات

  • حجم
    ۵۰ میلی‌لیتر
  • مناسب برای
    آقایان
  • ماندگاری
    ۹۶ ساعت
  • شماره مجوز
    ۴۶۲۳۴۶۷۴
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
  • سایر توضیحات
    ۳ برابر محافظت بیشتر در برابر تعریقماندگاری ۹۶ ساعتهاز بین برنده بوی نامطبوع عرقبا رایحه طراوت بخش مردانهالقای حس تمیزی و خشکی تا طولانی مدتمجهز به فناوری Defence برای محافظت بالا در مقابل بوی بد عرقعدم تحریک پوست

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۶ رول ضد تعریق مردانه اسکلاره مدل Silver حجم ۶۰ میلی لیتر

رول ضد تعریق مردانه اسکلاره مدل Silver حجم 60 میلی لیتر

مشخصات

  • حجم
    ۶۰ میلی‌لیتر
  • مناسب برای
    آقایان
  • نوع رایحه
  • ماندگاری
    ۴۸ ساعت
  • ویژگی مواد
    ضد حساسیت
  • کشور مبدا برند
    ایران
  • شماره مجوز
    ۵۰/۱۷۴۸۱
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۷ رول ضد تعریق مردانه مای مدل OFF ROAD حجم ۵۰ میلی لیتر

رول ضد تعریق مردانه مای مدل OFF ROAD حجم 50 میلی لیتر

مشخصات

  • حجم
    ۵۰ میلی‌لیتر
  • مناسب برای
    آقایان
  • ماندگاری
    ۲۴ ساعت
  • کشور مبدا برند
    ایران
  • شماره مجوز
    ۱۶۸۶۷۸۱۳۴۱۶۶۶۱۸۶
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۸ رول ضد تعریق مردانه نیوآ مدل Fresh Active Cool Kick حجم ۵۰ میلی لیتر بسته ۲ عددی

رول ضد تعریق مردانه نیوآ مدل Fresh Active Cool Kick حجم 50 میلی لیتر بسته 2 عددی

مشخصات

  • حجم
    ۵۰ میلی‌لیتر
  • مناسب برای
    آقایان
  • نوع رایحه
    خنک
  • ماندگاری
    ۴۸ ساعت
  • سایر مشخصات
    – سازگار با انواع پوست – فاقد رنگ و مواد نگهدارنده – شادابی طبیعی و محافظت مطمئن – کنترل کننده میزان تعریق – ماندگاری ۴۸ ساعته
  • شماره مجوز
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۹ رول ضد تعریق مردانه مای مدل ICY WAVE حجم ۵۰ میلی لیتر

رول ضد تعریق مردانه مای مدل ICY WAVE حجم 50 میلی لیتر

مشخصات

  • حجم
    ۵۰ میلی‌لیتر
  • مناسب برای
    آقایان
  • ماندگاری
    ۲۴ ساعت
  • شماره مجوز
    ۴۹۵۱۳۷۷۵۴۹۸۸۱۵۸
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۰ رول ضد تعریق مردانه مای مدل فرش اکت حجم ۵۰ میلی لیتر

رول ضد تعریق مردانه مای مدل فرش اکت حجم 50 میلی لیتر

مشخصات

  • حجم
    ۵۰ میلی‌لیتر
  • مناسب برای
    آقایان
  • نوع رایحه
    چوبی
  • ماندگاری
    ۲۴ ساعت
  • ویژگی مواد
    ضد حساسیت
  • سایر مشخصات
    – بدون ایجاد سفیدک و لک روی بدن و لباس- نت آغازی: مرکبات- نت پایانی: چوب سدر
  • کشور مبدا برند
    ایران
  • شماره مجوز
    ۵۲۵۵۶۸۴۵۵۰۰۳۹۳۲۳
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۱ رول ضد تعریق مردانه نایس مدل Silver Scent حجم ۶۰ میلی لیتر

رول ضد تعریق مردانه نایس مدل Silver Scent حجم 60 میلی لیتر

مشخصات

  • حجم
    ۶۰ میلی‌لیتر
  • مناسب برای
    آقایان
  • نوع رایحه
    Silver Scent
  • ماندگاری
    ۸ ساعت
  • سایر مشخصات
    – رول ضد تعریق زنانه با رایحه عطر Silver Scent- فاقد الکل
  • شماره مجوز
    Silver Scent
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۲ رول ضد تعریق مردانه اسکلاره مدل Blac Afghan حجم ۶۰ میلی لیتر

رول ضد تعریق مردانه اسکلاره مدل Blac Afghan حجم 60 میلی لیتر

مشخصات

  • حجم
    ۶۰ میلی‌لیتر
  • مناسب برای
    آقایان
  • نوع رایحه
    چوب
  • ترکیبات
    بدون الکل
  • ماندگاری
    ۴۸ ساعت
  • ویژگی مواد
    ضد حساسیت
  • شماره مجوز
    ۵۰/۲۰۱۷۶
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۳ رول ضد تعریق مردانه نایس مدل Bvlgari حجم ۶۰ میلی لیتر

رول ضد تعریق مردانه نایس مدل Bvlgari حجم 60 میلی لیتر

مشخصات

  • حجم
    ۶۰ میلی‌لیتر
  • مناسب برای
    آقایان
  • نوع رایحه
    Bvlgari
  • ماندگاری
    ۸ ساعت
  • سایر مشخصات
    – رول ضد تعریق زنانه با رایحه عطر Bvlgari- فاقد الکل
  • شماره مجوز
    ۵۰/۲۰۱۷۶
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۴ رول ضد تعریق مردانه نیوآ مدل deep حجم ۵۰ میلی لیتر

رول ضد تعریق مردانه نیوآ مدل deep حجم 50 میلی لیتر

مشخصات

  • حجم
    ۵۰ میلی‌لیتر
  • مناسب برای
    آقایان
  • ماندگاری
    ۴۸ ساعت
  • ویژگی مواد
    ضد حساسیت
  • کشور مبدا برند
    آلمان
  • شماره مجوز
    ۰۰۰۰۰۰۴۲۳۵۵۱۸۲
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۵ رول ضد تعریق مردانه نیوآ مدل Fresh Active حجم ۴۰ میلی لیتر

رول ضد تعریق مردانه نیوآ مدل Fresh Active حجم 40 میلی لیتر

مشخصات

  • حجم
    ۴۰ میلی‌لیتر
  • ماندگاری
    ۴۸ ساعت
  • کشور مبدا برند
    آلمان

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۶ رول ضد تعریق مردانه نیوآ مدل dry fresh حجم ۵۰ میلی لیتر

رول ضد تعریق مردانه نیوآ مدل dry fresh حجم 50 میلی لیتر

مشخصات

  • حجم
    ۵۰ میلی‌لیتر
  • مناسب برای
    آقایان
  • ماندگاری
    ۴۸ ساعت
  • کشور مبدا برند
    آلمان
  • شماره مجوز
    ۲۵۲۵۸۸۷۲۵۲۵
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۷ رول ضد تعریق مردانه نیوآ مدل Fresh Active حجم ۵۰ میلی لیتر

رول ضد تعریق مردانه نیوآ مدل Fresh Active حجم 50 میلی لیتر

مشخصات

  • حجم
    ۵۰ میلی‌لیتر
  • مناسب برای
    آقایان
  • نوع رایحه
    تند
  • ماندگاری
    ۴۸ ساعت
  • ویژگی مواد
    ضد حساسیت
  • کشور مبدا برند
    آلمان
  • شماره مجوز
    ۶۷۰۳۶۲۷۳۹۹۰۳۰۸۹۹
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۸ رول ضد تعریق مردانه مای مدل Mount Vein حجم ۵۰ میلی لیتر

رول ضد تعریق مردانه مای مدل Mount Vein حجم 50 میلی لیتر

مشخصات

  • حجم
    ۵۰ میلی‌لیتر
  • مناسب برای
    آقایان
  • ماندگاری
    ۲۴ ساعت
  • شماره مجوز
    ۳۶۳۰۰۶۲۵۶۳۰۲۲۸۰
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۹ رول ضد تعریق مردانه اسکلاره مدل SALVADOR حجم ۶۰ میلی لیتر

رول ضد تعریق مردانه اسکلاره مدل SALVADOR حجم 60 میلی لیتر

مشخصات

  • حجم
    ۶۰ میلی‌لیتر
  • مناسب برای
    آقایان
  • نوع رایحه
    چوب ادویه طبیعت
  • ترکیبات
    دارای عصاره
  • ماندگاری
    ۴۸ ساعت
  • ویژگی مواد
    ضد حساسیت
  • شماره مجوز
    ۵۰/۲۰۱۷۶
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳۰ رول ضد تعریق مردانه نیوآ مدل Fresh Power حجم ۵۰ میلی لیتر

رول ضد تعریق مردانه نیوآ مدل Fresh Power حجم 50 میلی لیتر

مشخصات

  • حجم
    ۵۰ میلی‌لیتر
  • مناسب برای
    آقایان
  • نوع رایحه
  • ماندگاری
    ۴۸ ساعت
  • سایر مشخصات
    – فاقد الکل، مواد رنگی و نگهدارنده- سازگاری محصول با پوست
  • شماره مجوز
    ۱۱۵۴۶۲۱۱۶۹۷۴۱۵۵۴
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

امیدواریم این مطلب اطلاعات کافی را برای خرید رول ضد تعریق مردانه در اختیار شما قرار دهد. سوالات خود را می توانید از طریق فرم ارسال دیدگاه ها با ما در میان بگذارید.

بیشتر بخوانید: راهنمای خرید اسپری خوشبو کننده بدن زنانه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا