ابزار غیر برقی

جعبه بکس، راهنمای خرید جعبه بکس آلمانی، رونیکس و ابزار مهدی ارزان

نکات مهم و کاربردی که هنگام خرید جعبه بکس باید به آن‌ها توجه داشته باشید.

یکی از ابزار مهم و ضروری که در هر جایی به آن احتیاج دارید، جعبه بکس است. این مجموعه شامل یک دسته بکس و تعدادی درایور در اندازه‌های مختلف می‌باشد که هر بار با تعویض سری بکس می‌توانید پیچ‌های مختلفی را باز و بسته نمائید. یعنی شما به جای حمل کردن تعداد زیادی آچار می‌توانید یک جعبه بکس را در کمترین حجم ممکن همراه خود داشته باشید. البته ناگفته نمانید که قدرت این ابزار چند برابر یک آچار معمولی است، یعنی پیچ‌هایی را که با آچار معمولی نمی‌توان باز کرد به راحتی می‌توان با داشتن جعبه بکس و انتخاب سری مناسب باز نمود.

خواه شما یک تکنسین کارهای فنی باشید یا یک فرد عادی که برای منزل خود به ابزار نیاز دارد. بهترین وسیله‌ای که شما به آن احتیاج خواهید داشت بدون شک جعبه بکس می‌باشد. البته باید به این نکته توجه داشته باشید که این ابزار برای هر نوع استفاده انواع مختلفی دارد که در ادامه به توضیح آن خواهیم پرداخت که هر مدل از جعبه بکس مناسب چه کاری خواهد بود. پس شما قبل از خرید این مجموعه ابزار نیاز به یک راهنمای خرید کامل خواهید داشت به همین علت تصمیم گرفتیم که این مقاله را برای شما آماده کنیم.

اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که قصد خرید جعبه بکس را دارید، اما با توجه به تنوع زیاد مدل‌ها و قیمت‌ها با خرید این ابزار ارزشمند به مشکل برخورده‌اید، اصلا نگران نباشید. ما در این مقاله شما را با انواع جعبه بکس آشنا کرده و به شما یک سری نکات مهم را که هنگام خرید جعبه بکس باید به آن‌ها توجه داشته باشید را به شما آموزش می‌دهیم.

نحوه انتخاب جعبه بکس:

گزینه‌های زیادی برای انتخاب بهترین مجموعه ابزار برای شما وجود دارد. چه از آن‌ها در زندگی روزمره خود استفاده کنید و چه نیاز به افزودن یکی به کیت ابزار خانگی خود داشته باشید، موارد زیادی وجود دارد که باید در نظر بگیرید. کیفیت مجموعه آچار بکس به تعداد قطعات آن‌ها بستگی دارد. اندازه‌های سوکت مورد نیاز شما، اندازه درایو، قطعات پیچ گوشتی دارای لیست بی پایان است. قبل از اینکه بخواهیم به شما کمک کنیم بهترین ست آچار بکس را برای نیاز خود را انتخاب کنید، اجازه دهید نگاهی گذرا به مجموعه سوکت‌ها بیندازیم، چرا آن‌ها وجود دارند و در صورت خرید یکی از آن‌ها چه چیزی می‌توانید پیدا کنید.

جعبه بکس چیست و چه کاربردی دارد؟

یک ست سوکت مانند هر چیز دیگری به مجموعه ابزار شما افزوده می‌شود. آن‌ها دارای طیف وسیعی از قطعات هستند که می‌توانند برای تعدادی از کاربردها مورد استفاده قرار گیرند، بستن و شل کردن طیف متنوعی از مهره‌ها و پیچ‌ها وظیفه اصلی آنهاست. مجموعه‌های بزرگ‌تر با قطعات کافی برای مقابله با هر مهره‌ای که با آن روبرو می‌شوید مجهز شده‌اند و این تطبیق‌پذیری به همین دلیل است که هیچ کیت ابزاری بدون یک مجموعه سوکت قابل اعتماد کامل نمی‌شود.

حتما بخوانید: راهنمای خرید مجموعه ابزار

انواع جعبه بکس موجود در بازار:

  1. جعبه بکس‌های سوکت فشرده: یک مجموعه سوکت کوچک می‌تواند در منزل بسیار مفید باشد.
  2. جعبه بکس‌های سوکت متوسط: مجموعه سوکت‌های سایز متوسط ما داشتن چند سوکت اضافی تطبیق پذیری بیشتری برای هر کاری ارائه می‌دهند. شما می‌توانید انتظار داشته باشید که بیش از ۳۰ تا ۴۰ قطعه را در این مجموعه‌ها مشاهده کنید، برخی نیز با قطعات اضافی همراه هستند.
  3. جعبه بکس‌های سوکت بزرگ: مجموعه سوکت های فوق العاده بزرگ ما هر بکس را علامت می زنند. در این مجموعه‌ها بیش از ۹۰ قطعه دریافت خواهید کرد، با اندازه‌های سوکت تقریباً هر چیزی که تصور کنید، با سطوح سازگاری برای مقابله با هر کاری هستند.

داخل جعبه بکس چه وسایلی وجود دارد؟

  • سوکت‌ها: ناگفته نماند که بدون سوکت این وسیله هیچ کارایی خاصی نخواهد داشت. این قطعات در اندازه‌های ۸ تا ۲۲ میلی متر برای استفاده استاندارد عرضه می‌شوند. اندازه سوکت درایو معمولاً با اندازه سر سوکت تغییر می‌کند.
  • میله‌های گسترش سوکت: میله‌های گسترش سوکت به شما این امکان را می‌دهند تا با اجتناب از هرگونه مانعی که مانع چرخاندن دسته آچار می‌شود، به پیچ و مهره‌ها در فضاهای محدود برسید.
  • اتصالات یونیورسال: اتصالات یونیورسال به شما این امکان را می‌دهند که به پیچ و مهره‌ها در زوایای مختلف دسترسی داشته باشید، جایی که یک دسته فاصله برای حرکت به جلو و عقب را ندارد.
  • درایورها: آداپتورهای درایو برای تثبیت سرهای سوکت با اندازه درایو کوچکتر به ابزارهایی با اندازه درایو بزرگتر و بالعکس به عنوان مثال ۳/۸ اینچ تا ۱/۲ اینچ استفاده می‌شوند. آن‌ها برای مخلوط کردن مجموعه‌های مختلف سوکت بسیار مفید هستند.
  • آداپتورهای ساق شش گوش: آداپتورهای ساق شش گوش برای ثابت کردن هر لقمه پیچ گوشتی با ساقه شش گوش مستقیماً به آچار بکس یا هر یک از لوازم جانبی فوق استفاده می شود.

سوکت و ست سوکت چیست؟

آچارهای بکس چه به صورت جداگانه فروخته شوند، چه به عنوان مجموعه سوکت و مجموعه آچار، همگی در یک کیت ترکیبی برای کارهایی مشابه با هر مجموعه آچار معمولی استفاده می‌شود. به عبارت دیگر، آن‌ها به گونه‌ای طراحی شده‌اند که بستن و بازکردن اندازه‌های مختلف پیچ و مهره را آسان تر می‌کنند.

تفاوت آچارهای بکس با آچارهای استاندارد این است که دارای مکانیزم جغجغه زنی داخلی هستند. طراحی جغجغه دار به این معنی است که سر آچار هنگام فشار دادن به یک جهت در جای خود قفل می شود تا گشتاور ایجاد کند، اما در صورت کشیده شدن در جهت معکوس می‌تواند آزادانه بچرخد.

این مکانیسم ابزار ضامن دار ساده به کاربر این امکان را می‌دهد که بدون نیاز به بلند کردن و جابجایی آچار بعد از هر چرخش، گشتاور بیشتری را به یک مهره یا پیچ و مهره اعمال کند. این باعث می‌شود که سفت یا شل کردن کامل یک بست معین بسیار سریع‌تر و آسان‌تر شود و فشار روی دست‌ها و مچ‌های کاربر تا حد زیادی کاهش می‌یابد. همچنین می‌تواند کار در فضاهای تنگ، مانند زیر کمد یا پشت رادیاتور و سایر وسایل را راحت‌تر کند.

آچار بکس ابزاری با دسته ساده با مکانیزم جغجغه داخلی است که معمولاً دارای طراحی سر است که اجازه می‌دهد اندازه‌ها و اشکال مختلف سوکت را به یک سر اضافه کنید. خود سوکت‌ها درایوهایی با اندازه‌های متفاوت هستند که می‌توان آن‌ها را به دسته وصل کرد و آماده لیز خوردن و هدایت انواع مختلف مهره‌ها و پیچ‌ها هستند.

مجموعه سوکت‌ها معمولاً دارای مجموعه‌ای از اشکال و اندازه‌های مختلف درایو هستند که برای تعویض روی یک ابزار آچار طراحی شده‌اند. بهترین جعبه بکس‌ها شامل طیف کاملی از شکل‌ها و اندازه های درایو استاندارد (هم امپریال و هم متریک)، با قطعات متعددی است که روی هر نوع مهره و پیچ استانداردی قرار می‌گیرند. به این ترتیب، خرید یک مجموعه آچار و سوکت با کیفیت خوب به این معنی است که به ندرت با یک بست چرخشی روبرو می شوید که نتوانید آن را تنظیم کنید.

اندازه درایو سوکت جعبه بکس:

اندازه‌های درایو سوکت یا اندازه درایو جغجغه‌ای می‌توانند از راه دور کمی گیج کننده به نظر برسند، زیرا چندین گزینه معمول برای انتخاب وجود دارد. با این حال، درک آن‌ها در عمل نسبتاً آسان است، زیرا تقریباً همیشه با اندازه‌های استاندارد متریک یا امپراتوری پیچ و مهره سر و کار دارید.

توجه داشته باشید که درایوهای سوکت اغلب با دو اندازه گیری متفاوت مشخص می‌شوند. یکی به اندازه سوکت درایو یا قسمتی که به سر آچار متصل می‌شود اشاره دارد، در حالی که دیگری اندازه سر سوکت یا قسمتی که روی یک بست می‌رود را نشان می‌دهد. اکثر اندازه‌های درایو رایج توسط اکثر مجموعه‌های درایو سوکت پوشش داده می‌شوند.

  • اندازه سوکت درایو یا قسمتی که به سر جغجغه متصل می‌شود همیشه در اندازه‌های امپریالیستی (اینچ) آورده می‌شود. انواع رایج عبارتند از: ¼، ⅜، ½، ¾” و ۱″
  • کیت‌های ست سوکت شامل طیف گسترده‌ای از اندازه‌های سر سوکت است یا قسمتی که روی مهره یا پیچ قرار می‌گیرد.
  • مجموعه‌های سوکت‌های کوچک معمولاً اندازه‌های بست از ۳ تا ۲۲ میلی‌متر را پوشش می‌دهند.
  • مجموعه سوکت‌های بزرگ معمولاً شامل درایوهای مهره‌ها و پیچ‌ها با قطر ۱۹ تا ۵۰ میلی‌متر است.
  • مجموعه سوکت‌های نیم اینچی معمولاً به کیت‌هایی اطلاق می‌شود که محدوده بین آن‌ها یعنی بسته‌های ۸ تا ۳۲ میلی‌متری را پوشش می‌دهند.

همیشه دانستن اندازه دقیق پیچ و مهره‌ای که با آن کار می‌کنید و مطابقت آن با علامت‌های روی قطعات درایو سوکت به شما کمک می‌کند. در غیر این صورت، اغلب می‌توانید اندازه درایو سوکت را به صورت بصری از طریق آزمون و خطا ارزیابی و اندازه گیری کنید. به سادگی چند درایو را روی اتصال دهنده‌ای که با آن کار می‌کنید قرار دهید و تصمیم بگیرید که کدام یک بهترین گشتاور مورد نیاز را با کمترین بازی ارائه می‌دهد.

نحوه استفاده از آچار بکس یا جعبه بکس:

دانستن نحوه استفاده از آچار بکس بصری است. جزئیات دقیق ممکن است از برندی به برند دیگر کمی متفاوت باشد، اما مراحل اساسی نحوه استفاده از هر آچار ضامن دار استاندارد به شرح زیر است:

  1. درایو سوکت مناسب را برای اندازه و شکل مهره یا پیچی که قرار است ببندید انتخاب کنید. مجموعه‌های سوکت‌های کامل اغلب شامل ده‌ها یا چند نوع مختلف می‌شوند، بنابراین انتخاب درست برای کار در دست، معمولاً پیچیده‌ترین بخش است.
  2. دانستن اندازه متریک یا امپریال بست که با آن کار می‌کنید کمک می‌کند، اما اگر نمی‌دانید، زوجی را امتحان کنید که درست به نظر می‌رسند، با تست کردن آن‌ها روی بست، متوجه شوید. اگر بازی مهمی وجود دارد، یک نمونه کوچکتر را امتحان کنید.
  3. مهم است که هنگام استفاده از سوکت درایو که برای مهره یا پیچ خیلی بزرگ است، گشتاور زیادی اعمال نکنید. انجام این کار گاهی اوقات می‌تواند آن را از بین ببرد و حذف آن را با روش های دیگر بسیار دشوار کند.
  4. هنگامی که بهترین سوکت را برای کار شناسایی کردید، آن را با کشیدن آن روی میخ مربعی روی سر ابزار به دسته آچار وصل کنید. معمولاً فقط از یک انتهای سوکت جا می‌شود، جایی که یک سوراخ مربعی مربوطه را خواهید دید. انتهای باز دیگر سوکت معمولاً شش‌ شکل برای شکاف روی مهره یا پیچ است، اگرچه سوکت‌های مربعی نیز موجود است.
  5. سوئیچ را روی سر آچار که جهت گشتاور جغجغه را تنظیم می‌کند (در جهت عقربه‌های ساعت یا خلاف جهت عقربه های ساعت) قرار دهید. از آن برای انتخاب جهت مناسب برای عمل سفت کردن یا شل شدن مورد نیاز خود استفاده کنید.
  6. شما اکنون آماده رفتن هستید. انتهای باز سوکت درایو را روی بست که روی آن کار می‌کنید قرار دهید و از ابزار درست مانند هر آچار استاندارد دیگری استفاده کنید. با این حال، هنگامی که در پایان یک پیچ فضای خالی شما تمام شد، نیازی به بلند کردن ابزار نیست. درعوض، به سادگی آن را از طرف دیگر برگردانید و روی پیچ و مهره ثابت نگه دارید. آچار ضامن دار باید آزادانه در جهت معکوس بچرخد و به شما این امکان را می‌دهد که هر تعداد که نیاز دارید فشار یا کشش گشتاوری را بدون نیاز به جابجایی آن روی بست انجام دهید.

آچار بکس چگونه کار می‌کند؟

آچار بکس یک ابزار دستی با مکانیزم جغجغه بر روی سر آن است. قسمت جغجغه دار از طریق یک نوک مربعی به نام درایو به انواع سوکت‌ها متصل می شود. جغجغه را می‌توان طوری تنظیم کرد که مهره را شل یا سفت کند. هنگام چرخاندن دسته آچار، ضامن دار سوکت را در جای خود نگه می‌دارد.

حتما بخوانید: راهنمای خرید آچار بکس بادی

نکات مهم هنگام خرید جعبه بکس:

یک ست سوکت از ابزار و لوازم جانبی زیادی تشکیل شده است. برای انتخاب سوکت ست مناسب، دانستن ابزارهای مختلف و ویژگی‌های مربوط به آن‌ها ضروری است. دفعه بعد که می‌خواهید جعبه بکس خریداری کنید، نکات زیر را در نظر داشته باشید.

متریک، SAE و اینچ:

در حالی که سوکت های SAE، Metric یا استاندارد با اندازه‌های اینچ به طور گسترده برای وسایل نقلیه خانگی قدیمی استفاده می‌شود، اکثر وسایل نقلیه مدرن عمدتاً از سخت افزار متریک استفاده می‌کنند که بر حسب میلی متر اندازه گیری می‌شود. مهم است که بسته به نیاز خود یک مجموعه متریک یا SAE انتخاب کنید، یا گاراژ خود را با هر دو پر کنید تا اطمینان حاصل شود که همیشه ابزار ایده آل برای کار را دارید.

اندازه درایو مجموعه سوکت:

هر دو سوکت سیستم اندازه گیری متریک و SAE در سه اندازه درایو موجود هستند: ¼ اینچ، ۳/۸ اینچ و ½ اینچ. هر کدام به دسته جغجغه‌ای متفاوت و لوازم جانبی دیگری مانند مجموعه‌های اکستنشن نیاز دارند. سوکت‌های کوچک‌تر معمولاً برای اندازه‌های درایو کوچک‌تر استفاده می‌شوند، در حالی که سوکت‌های بزرگ‌تر برای اندازه‌های درایو بزرگ‌تر استفاده می‌شوند. اگر مجموعه سوکت شما به یک اندازه درایو محدود است، اندازه درایو مناسبی را انتخاب کنید تا اکثر سوکت‌ها را پوشش دهد. با این حال، کوچک‌ترین و بزرگ‌ترین اندازه درایو هر دو کار مفیدی را ارائه می‌کنند. سوکت‌های کوچک درایو ¼ اینچی عمدتاً برای دسترسی آسان‌تر به مهره‌ها یا پیچ‌های کوچک در نقاط تنگ استفاده می‌شوند. سوکت‌های درایو بزرگ ½ اینچی برای کنترل گشتاور بیشتر مورد نیاز هستند و برای اتصال دهنده‌های بزرگ‌تری که برای باز کردن یا سفت کردن کامل پیچ‌ها به ضامن یا میله شکن طولانی‌تری نیاز دارند، ایده‌آل هستند.

تعداد نقطه سوکت:

اعتقاد بر این است که یک سوکت شش نقطه‌ای قوی تر از یک سوکت ۱۲ نقطه‌ای است زیرا دیواره‌های داخلی آن در برابر هر شش طرف سخت افزار قرار گرفته است. مزیت سوکت ۱۲ نقطه‌ای، راحتی و سهولت کار است. می‌تواند در هر یک از ۱۲ موقعیت روی سخت‌افزار بلغزد، بنابراین ردیف کردن آن آسان‌تر است. در حالی که سوکت‌های ۱۲ نقطه‌ای برای اکثر کارهای سبک و خانگی مناسب هستند، سوکت‌های شش نقطه‌ای برای کاربردهای سخت‌افزاری بزرگ‌تر که در آن به گشتاور جدی نیاز است، انتخاب می‌شوند. سوکت‌های شش نقطه‌ای در این شرایط کمتر دچار لغزش می‌شوند.

سوکت‌های کم عمق در مقابل سوکت‌های عمیق:

یک سوکت معمولی یا کم عمق ممکن است حتی قبل از برخورد بالای گل میخ یا پیچ به انتهای سوکت، مهره را لمس نکند. یک سوکت عمیق در این مورد ضروری است تا انتهای بلند پیچ را در خود جای دهد و به خوبی در اطراف مهره قرار گیرد. داشتن چند سوکت عمیق در دست می‌تواند برای موقعیت‌هایی مانند این مفید باشد. بدون آن‌ها، ممکن است برای باز کردن مهره به جای سوکت به یک آچار نیاز داشته باشید. سوکت‌های شمع نوع خاصی از سوکت‌های عمیق هستند که علاقه مندان به کارهای مکانیکی باید آن را در اختیار داشته باشند. اینها به اندازه‌ای عمیق هستند که به انتهای شمع برسند و یک قطعه لاستیکی کوچک در داخل آن گنجانده شده است تا بالای شمع را از آسیب محافظت کند.

آبکاری مجموعه سوکت:

دو پوشش معمولی روی سوکت‌ها اعمال می‌شود: آبکاری کروم و اکسید سیاه. هدف اصلی از پرداخت سطح روی سوکت محافظت از آن در برابر خوردگی و سایش است. روکش‌های متفاوتی برای انواع مختلف سوکت‌ها انتخاب می‌شود، به‌طوری‌که اکسید سیاه به‌طور گسترده در سوکت‌های ضربه‌ای و روکش کروم در سایر سوکت‌ها استفاده می‌شود. اکسید سیاه عمدتاً در سوکت‌های ضربه‌ای استفاده می‌شود، زیرا روکش کروم و کروم مات می‌تواند در اثر ضربه آچار ضربه‌ای یا ابزار برقی از بین برود. اگر یکی از این روکش‌ها را داشته باشد، این محافظ خوردگی را از سطح سوکت حذف می‌کند. انواع مختلف روکش‌ها مانند CRV، مات و ساتن به همراه عملیات حرارتی روی سوکت‌ها ارائه می‌شود تا بادوام‌تر، مستحکم‌تر و مقاوم‌تر در برابر سایش شوند.

سوکت‌های ضربه‌ای یا فشار قوی:

همه سوکت‌ها برای فشار بالا طراحی نشده‌اند یا نمی توان از آن‌ها با ابزار برقی استفاده کرد. اگر از آچار ضربه ای پنوماتیک یا الکتریکی استفاده می‌کنید، به مجموعه‌ای از سوکت‌های ضربه‌ای نیاز دارید که مخصوصاً برای استفاده با این ابزارهای با گشتاور بالا طراحی شده‌اند. ساختار سخت تر و پوشش اکسید مشکی به سوکت‌های ضربه‌ای اجازه می‌دهد تا در برابر نیروهای استفاده از ابزارهای برقی مقاومت کنند.

با توجه با نکاتی که گفته شد، می‌توانید جعبه بکس مورد نیاز خود را خریداری نمایید. ما برای سهولت کار شما، لیستی از چند مدل جعبه بکس ارزان، زیبا و پرفروش را برای شما جمع آوری کرده‌ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت کنید.


۱ جعبه آچار بکس سان تولز مدل JB0099 مجموعه ۲۴ عددی

جعبه آچار بکس سان تولز مدل JB0099 مجموعه 24 عددی

مشخصات

  • وزن
    ۴۰۰۰ گرم
  • تعداد
    ۲۴
  • شماره آچار
    ۱/۲
  • ویژگی‌های آچار
    درایور ۱/۲ اینچ
  • نوع آچار
    بکس
  • جنس کالا
    کروم وانادیوم
  • سایر توضیحات
    SAEدرایور ۱/۲ اینچدسته استاندارد

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲ مجموعه ۲۴ عددی جعبه بکس جی ان ترد مدل ۲۰۰۱۰

مجموعه 24 عددی جعبه بکس جی ان ترد مدل 20010

مشخصات

  • وزن
    ۴۰۰۰ گرم
  • تعداد
    ۲۴
  • شماره آچار
    ۱۰
  • ویژگی‌های آچار
    درایور ۱/۲ اینچ
  • نوع آچار
    بکس
  • توضیحات زاویه
    دارای یک عدد آچار ۹۰ درجه جهت انجام اموری مانند آچار جرخ و … می باشد
  • توضیحات کاور
    دارای کیف فلزی است
  • جنس کالا
    فولاد کروم وانادیوم
  • سایر توضیحات
    xاین مجموعه دارای ۱۸ عدد بکس درایو ۱/۲ اینچ در سایزهای ۱۰، ۱۱، ۱۲، ۱۳، ۱۴، ۱۵، ۱۶، ۱۷، ۱۸، ۱۹، ۲۰، ۲۱، ۲۲، ۲۳، ۲۴، ۲۷، ۳۰ و ۳۲ میلیمتر می باشدxدارای یک عدد آچار ۹۰ درجه جهت انجام اموری مانند آچار جرخ و … می باشدx دارای یک عدد لقلقی می باشدxدارای یک عدد کشویی ۲۵ سانتیمتر می باشدxدارای یک عدد جغجغه ۱/۲ اینچ با کیفیت می باشدxدارای کیف فلزی می باشدxدارای دو عدد کمک بکس ۱/۲ ۱۲.۵ سانتیمتر و ۲۵ سانتیمتر می باشدxمجموعه‌ای که در تصویر مشاهده می‌کنید یکی از کامل‌ترین مجموعه‌ی ابزار آچار بکس به همراه سری بکس است. این مجموعه با توجه به اقلامی که دارد نیاز شما را برای انجام تعمیرات، باز و بست یا هر فعالیت دیگری که نیاز به آچار بکس دارد، تامین خواهد کرد. جنس این مجموعه از کروم وانادیوم است که برای آچار یک مزیت محسوب می‌شود. وانادیوم دارای مقاومت و استحکام خوبی در مقابل ضربه یا فشار است و از طریفی با قرار گرفتن روکش کروم روی آن، باعث درخشان تر شدن روکش می‌شود. توجه به این نکته که استفاده از ابزار تخصصی مربوط به هر فعالیت، باعث می‌شود تا بازده کار بیش‌تر شود؛ بنابراین تهیه‌ی ابزار به صورت مجموعه اهمیت خواهد داشت و باید به این نکته دقت کنید با افزایش بازدهی، سرعت عمل نیز متعاقبا زیاد خواهد شد پس فعالیت شما هم استاندارد انجام خواهد شد و هم در وقت صرفه جویی می‌شود.

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳ آچار جعبه بکس سوباشی مدل TK720257 مجموعه ۲۴ عددی

آچار جعبه بکس سوباشی مدل TK720257 مجموعه 24 عددی

مشخصات

  • وزن
    ۵۵۰۰ گرم
  • تعداد
    ۲۴
  • شماره آچار
    ۱۰
  • ویژگی‌های آچار
    درایور ۱/۲ اینچ
  • نوع آچار
    بکس
  • جنس کالا
    کروم وانادیوم
  • سایر توضیحات
    جعبه بکس ۲۴ پارچه کاملا صنعتی سوباشی SUBASHI ساخت کشور تایوان که روی تک تک اچار ها حک شده که از الیاژ کروم وانادیوم تولید شده است . این ست ۲۴ عددی دارای ۱۸ عدد سری بکس از شماره ۸ تا ۳۲ و یک عدد دسته جغجغه ۷۲ دنده بسیار با کیفیت و یک عدد دسته هندلی و یک عدد دسته بکس کشویی و یک عدد رابط بکس لغلغه ای و کمک بکس ۱۰ اینچ و ۵ اینچ تشکیل شده که همه این ابزار داخل یک جعبه فلزی شکیل گنجانده شده است.

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۴ جعبه بکس باهکو مدل SBSL25 سایز ۱/۴ میلی متر مجموعه ۲۵ عددی

جعبه بکس باهکو مدل SBSL25 سایز 1/4 میلی متر مجموعه 25 عددی

مشخصات

  • وزن
    ۵۰۰ گرم
  • تعداد
    ۲۵
  • شماره آچار
    ۱/۴
  • ویژگی‌های آچار
    کاور یا جعبه
  • نوع آچار
    بکس
  • جنس کالا
    فولاد آلیاژی
  • سایر توضیحات
    سوکت های شش گوش ۱۲ تکه ۱/۴ اینچی ۴، ۴.۵، ۵، ۵.۵، ۶، ۷، ۸، ۹، ۱۰، ۱۱، ۱۲ و ۱۳ میلی متریک جغجغه با طول جمع و جور ۱/۴ اینچی، آزادسازی سریع، ۶۰ دندانه / زاویه عمل ۶ درجه، ۱۲۵ میلی متردو بیت ۱/۴ اینچی، PH2دو بیت شش گوش: ۵ و ۶ میلی مترشش بیت TORX®: T10، ۱۵، ۲۰، ۲۵، ۳۰ و ۴۰یک نگهدارنده بیت ۱/۴ اینچی با فنر قفلیک میله کششی ۱/۴ اینچی، ۱۰۰ میلی مترپرداخت ماتفولاد آلیاژی با کارایی بالاSB: بسته خرده فروشیبه لطف سوکت های نمایه Dynamic-Drive™، سایش و آسیب کمتری به اتصال دهنده ها وارد می شوددکمه آزاد کردن سریع سوکت روی جغجغهقاب: پلی اتیلن با چگالی بالا (HDPE)، ۳۵ میلی متر × ۱۶۵ میلی متر × ۸۵ میلی متر، SPAR-CASE-A6استانداردها: ISO 1174 و DIN 3120

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۵ جعبه بکس فلزی باس مدل BS_123T160_24 مجموعه ۲۴ عددی

جعبه بکس فلزی باس مدل BS_123T160_24 مجموعه 24 عددی

مشخصات

  • وزن
    ۴۴۰۰ گرم
  • تعداد
    ۲۴
  • شماره آچار
    ۸
  • ویژگی‌های آچار
    درایور ۱/۲ اینچ
  • نوع آچار
    بکس
  • توضیحات کاور
    فلزی
  • جنس کالا
    فولاد
  • نوع سری
    دارای ۱۸ عدد بکس( سایزهای: ۸، ۱۰، ۱۱، ۱۲، ۱۳، ۱۴، ۱۵، ۱۶، ۱۷، ۱۸، ۱۹، ۲۰، ۲۱، ۲۲، ۲۴، ۲۷، ۳۰ و ۳۲)
  • سایر توضیحات
    ✔ درایو ۱/۲ (سایز بزرگ) ✔ دارای ۱۸ عدد بکس( سایزهای: ۸، ۱۰، ۱۱، ۱۲، ۱۳، ۱۴، ۱۵، ۱۶، ۱۷، ۱۸، ۱۹، ۲۰، ۲۱، ۲۲، ۲۴، ۲۷، ۳۰ و ۳۲) ✔ دارای جغجغه ضامن دار کله گاوی و قدرتمند ✔ به همراه دو عدد کمک بکس ۱۲.۵ و ۲۵ سانتی متری ✔ دارای دسته بکس کشویی ✔ به همراه رابط بکس تاشو ۱/۲ ✔ دسته بکس هندلی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۶ مجموعه ۴۰ عددی جعبه بکس نکستول گروپ کد NT29024

مجموعه 40 عددی جعبه بکس نکستول گروپ کد NT29024

مشخصات

  • وزن
    ۲۱۷۳ گرم
  • تعداد
    ۴۰
  • جنس کالا
    آلیاژ کروم وانادیوم
  • سایر توضیحات
    تولید شده به روش Drop Forgedسطح فول پولیش و روکش آینه ایکمک بلند ۷۵ میلی متردیسک پیچ گوشتیبکس شمع آداپتور۹ عدد سوکت ۴/۱ اینچ با سایز های : ۴,۵,۶,۷,۸,۹,۱۰,۱۱,۱۲ mm9 عدد سوکت ۴/۱ اینچ با سایز های : ۳/۱۶, ۷/۳۲″, ۱/۴″, ۹/۳۲″, ۵/۱۶″, ۱۱/۳۲″, ۳/۸″, ۷/۱۶″, ۱/۲″inch9 عدد سوکت ۸/۳ اینچ با سایز های : ۹,۱۰,۱۱,۱۲,۱۳,۱۴,۱۶,۱۷,۱۹۹ عدد سوکت ۸/۳ اینچ با سایز های : ۳/۸, ۷/۱۶″, ۱/۲″, ۹/۱۶″, ۵/۸″, ۱۱/۱۶″, ۳/۴″ inch جعبه تمام فلزی بسیام مقاوم دارای بدنه با طراحی منحصر به فرد مجهز به قفل کن با دوام بمنظور کاربری آسان ترساخت تایواندارای استانداردهای بین المللی ISO9001:2000، SGS ، CE ، GS وTUV

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۷ آچار جعبه بکس دینگشی  مدل CVR – 1080 مجموعه ۲۴ عددی

آچار جعبه بکس دینگشی  مدل CVR - 1080 مجموعه 24 عددی

مشخصات

  • وزن
    ۴۰۰۰ گرم
  • تعداد
    ۲۴
  • شماره آچار
    ۱۰
  • ویژگی‌های آچار
    درایور ۱/۲ اینچ
  • نوع آچار
    بکس
  • جنس کالا
    الیاژ سخت کاری شده کروم وانادیوم
  • سایر توضیحات
    مجموعه ۲۴ پارچه جعبه بکس دینگیشی DINGQI تولید شده از الیاژ کروم وانادیوم دارای کیفیت در حد هنس

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۸ جعبه بکس باس مدل LIFE_STYLE مجموعه ۲۴ عددی

جعبه بکس باس مدل LIFE_STYLE مجموعه 24 عددی

مشخصات

  • وزن
    ۴۰۰ گرم
  • تعداد
    ۲۴
  • شماره آچار
    ۱/۲
  • ویژگی‌های آچار
    درایور ۱/۲ اینچ
  • نوع آچار
    بکس
  • جنس کالا
    فولاد روکش کروم واندیوم
  • نوع سری
    دارای ۱۸ عدد بکس( سایزهای: ۸، ۱۰، ۱۱، ۱۲، ۱۳، ۱۴، ۱۵، ۱۶، ۱۷، ۱۸، ۱۹، ۲۰، ۲۱، ۲۲، ۲۴، ۲۷، ۳۰ و ۳۲)
  • اقلام همراه
    ✔ درایو ۱/۲ (سایز بزرگ) ✔ دارای ۱۸ عدد بکس( سایزهای: ۸، ۱۰، ۱۱، ۱۲، ۱۳، ۱۴، ۱۵، ۱۶، ۱۷، ۱۸، ۱۹، ۲۰، ۲۱، ۲۲، ۲۴، ۲۷، ۳۰ و ۳۲) ✔ دارای جغجغه ضامن دار کله گاوی و قدرتمند ✔ به همراه دو عدد کمک بکس ۱۲.۵ و ۲۵ سانتی متری ✔ دارای دسته بکس کشویی ✔ به همراه رابط بکس تاشو ۱/۲ ✔ دسته بکس هندلی
  • سایر توضیحات
    همواره در خدمت مشتریان محترم در سراسر کشور بعد از خریداری این محصول لطفا نظر خود را در مورد این کالا در بخش نظرات در مورد کالا با ما در میان بگذارید تا در ارائه هرچه بهتر کالاهای با کیفیت در خدمت شما باشیم.

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۹ جعبه آچار بکس مدل CHROME_VANADIUM مجموعه ۲۴ عددی

جعبه آچار بکس مدل CHROME_VANADIUM مجموعه 24 عددی

مشخصات

  • وزن
    ۵۰۰۰ گرم
  • تعداد
    ۲۴
  • شماره آچار
    ۱/۲
  • ویژگی‌های آچار
    SAE
  • نوع آچار
    بکس
  • جنس کالا
    فولاد روکش کروم واندیوم
  • نوع سری
    دارای ۱۸ عدد بکس( سایزهای: ۸، ۱۰، ۱۱، ۱۲، ۱۳، ۱۴، ۱۵، ۱۶، ۱۷، ۱۸، ۱۹، ۲۰، ۲۱، ۲۲، ۲۴، ۲۷، ۳۰ و ۳۲)
  • سایر توضیحات
    ✔ درایو ۱/۲ (سایز بزرگ) ✔ دارای ۱۸ عدد بکس( سایزهای: ۸، ۱۰، ۱۱، ۱۲، ۱۳، ۱۴، ۱۵، ۱۶، ۱۷، ۱۸، ۱۹، ۲۰، ۲۱، ۲۲، ۲۴، ۲۷، ۳۰ و ۳۲) ✔ دارای جغجغه ضامن دار کله گاوی و قدرتمند ✔ به همراه دو عدد کمک بکس ۱۲.۵ و ۲۵ سانتی متری ✔ دارای دسته بکس کشویی ✔ به همراه رابط بکس تاشو ۱/۲ ✔ دسته بکس هندلی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۰ جعبه بکس المپیا مدل OA09 مجموعه ۱۰۴ عددی

جعبه بکس المپیا مدل OA09 مجموعه 104 عددی

مشخصات

  • وزن
    ۲۰۰۰ گرم
  • تعداد
    ۱۰۴
  • شماره آچار
    ۴
  • ویژگی‌های آچار
    SAE
  • نوع آچار
    بکس
  • جنس کالا
    کروم وانادیوم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۱ جعبه بکس لایت مدل GO_2300p مجموعه ۲۳ عددی

جعبه بکس لایت مدل GO_2300p مجموعه 23 عددی

مشخصات

  • وزن
    ۲۲۰۰ گرم
  • تعداد
    ۲۳
  • شماره آچار
    ۶
  • ویژگی‌های آچار
    درایور ۳/۸ اینچ
  • نوع آچار
    بکس
  • جنس کالا
    فولاد سخت کاری شده کروم واندیوم
  • اقلام همراه
    بکس های ۳/۸ سایز ۶، ۷، ۸، ۹ ، ۱۰ ، ۱۱، ۱۲، ۱۳، ۱۴، ۱۵، ۱۶، ۱۸ ،۱۹ ،۲۰ ،۲۱ ، ۲۴، میلی‌متردسته جغجغه ۷۲ دندانه درایو ۳/۸ اینچتبدیل ۱/۲ درایو به ۳/۸ درایوکمک ۳/۸ درایو ۱۵۰ میلی مترکمک ۳/۸ درایو ۷۵ میلی مترلغلغه ۳/۸ اینچی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۲ آچار جعبه بکس گرین استار مدل TH 4101 مجموعه ۱۷ عددی

آچار جعبه بکس گرین استار مدل TH 4101 مجموعه 17 عددی

مشخصات

  • وزن
    ۱۰۸۰ گرم
  • تعداد
    ۱۷
  • شماره آچار
    ۱۰
  • ویژگی‌های آچار
    درایور ۱/۴ اینچ
  • نوع آچار
    بکس
  • جنس کالا
    کروم وانادیوم
  • سایر توضیحات
    ساخت تایوان یک کار کاملا صنعتی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۳ جعبه بکس فوجی مدل E مجموعه ۱۴ عددی

جعبه بکس فوجی مدل E مجموعه 14 عددی

مشخصات

  • وزن
    ۶۶۰ گرم
  • تعداد
    ۱۴
  • شماره آچار
    ۱۰
  • ویژگی‌های آچار
    درایور ۱/۲ اینچ
  • نوع آچار
    بکس
  • جنس کالا
    کروم وانادیوم
  • سایر توضیحات
    – مجموعه ۱۴ عددی بکس E- درایو ۱/۲به سایز های زیر- E18 , E20 ,E22 , E24- درایو ۳/۸ به سایز های زیر- E10 ,E11 ,E12 ,E14 ,E16- درایو ۱/۴ به سایز های زیر- E4 ,E5 ,E6 ,E7 ,E8

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۴ جعبه ۲۶ عددی آچار بکس تاپ تول مدل GCAD2607

جعبه 26 عددی آچار بکس تاپ تول مدل GCAD2607

مشخصات

  • وزن
    ۵۸۰۰ گرم
  • تعداد
    ۲۶
  • شماره آچار
    ۱۰
  • ویژگی‌های آچار
    درایور ۱/۲ اینچ
  • توضیحات کاور
    جعبه فلزی سبز رنگ همراه با دسته فلزی
  • جنس کالا
    کروم-وانادیوم
  • اقلام همراه
    – بکس ۱/۲ درایو از ۱۰-۳۲- آچار کشویی ۱/۲ درایو ۲۵۰ میلیمتر- رابط کمک ۱/۲ درایو ۲۵۰ میلیمتر- رابط کمک ۱/۲ درایو ۱۲۵ میلیمتر- آچار هندلی ۱/۲ درایو- آچار جغجغه ۱/۲ درایو
  • سایر توضیحات
    بکس با درایو ۱/۲ اینچ

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۵ جعبه بکس جی ان ترد کد ۲۰۲۳ مجموعه ۲۴ عددی

جعبه بکس جی ان ترد کد 2023 مجموعه 24 عددی

مشخصات

  • وزن
    ۴۰۰۰ گرم
  • تعداد
    ۲۴
  • شماره آچار
    ۱۰
  • ویژگی‌های آچار
    درایور ۱/۲ اینچ
  • نوع آچار
    بکس
  • توضیحات زاویه
    دارای یک عدد آچار ۹۰ درجه جهت انجام اموری مانند آچار جرخ و … می باشد
  • توضیحات کاور
    دارای کیف فلزی است
  • جنس کالا
    فولاد کروم وانادیوم
  • سایر توضیحات
    xاین مجموعه دارای ۱۸ عدد بکس درایو ۱/۲ اینچ در سایزهای ۱۰، ۱۱، ۱۲، ۱۳، ۱۴، ۱۵، ۱۶، ۱۷، ۱۸، ۱۹، ۲۰، ۲۱، ۲۲، ۲۳، ۲۴، ۲۷، ۳۰ و ۳۲ میلیمتر می باشد xدارای یک عدد آچار ۹۰ درجه جهت انجام اموری مانند آچار جرخ و … می باشد x دارای یک عدد لقلقی می باشد xدارای یک عدد کشویی ۲۵ سانتیمتر می باشد xدارای یک عدد جغجغه ۱/۲ اینچ با کیفیت می باشد xدارای کیف فلزی می باشد xدارای دو عدد کمک بکس ۱/۲ ۱۲.۵ سانتیمتر و ۲۵ سانتیمتر می باشد x مجموعه‌ای که در تصویر مشاهده می‌کنید یکی از کامل‌ترین مجموعه‌ی ابزار آچار بکس به همراه سری بکس است. این مجموعه با توجه به اقلامی که دارد نیاز شما را برای انجام تعمیرات، باز و بست یا هر فعالیت دیگری که نیاز به آچار بکس دارد، تامین خواهد کرد. جنس این مجموعه از کروم وانادیوم است که برای آچار یک مزیت محسوب می‌شود. وانادیوم دارای مقاومت و استحکام خوبی در مقابل ضربه یا فشار است و از طریفی با قرار گرفتن روکش کروم روی آن، باعث درخشان تر شدن روکش می‌شود. توجه به این نکته که استفاده از ابزار تخصصی مربوط به هر فعالیت، باعث می‌شود تا بازده کار بیش‌تر شود؛ بنابراین تهیه‌ی ابزار به صورت مجموعه اهمیت خواهد داشت و باید به این نکته دقت کنید با افزایش بازدهی، سرعت عمل نیز متعاقبا زیاد خواهد شد پس فعالیت شما هم استاندارد انجام خواهد شد و هم در وقت صرفه جویی می‌شود.

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۶ جعبه بکس مدل وایکینگ کد YPAP-3/4INCH مجموعه ۲۱ عددی

 جعبه بکس مدل وایکینگ کد YPAP-3/4INCH مجموعه 21 عددی

مشخصات

  • وزن
    ۱۲۵۵۰ گرم
  • تعداد
    ۲۱
  • شماره آچار
    ۱۹
  • ویژگی‌های آچار
    درایور ۳/۴ اینچ
  • نوع آچار
    بکس
  • جنس کالا
    کروم – وانادیوم
  • نوع سری
    فولادی
  • سایر توضیحات
    – جعبه بکس مدل وایکینگ مجموعه ۲۱ عددی – دارای ۱۶ عدد سری بکس به سایز های :۱۹ – ۲۱ – ۲۲ – ۲۳ – ۲۴ – ۲۶ – ۲۷ – ۳۰ – ۳۲ – ۳۴ – ۳۶ – ۳۸ – ۴۱ – ۴۶ – ۴۸ – ۵۰ میلی متر – دارای یک عدد دسته بکس جغجغه ای درایور ۳/۴ اینچ به طول ۴۸ سانتی متر ( ۱۸.۸ اینچ )- دارای یک عدد دسته بکس کشویی ۳/۴ اینچ به طول ۴۴.۵ سانتی متر ( ۱۷.۵ اینچ )- دارای یک عدد رابط آچار بکس دسته کوتاه درایور ۳/۴ اینچ به طول ۱۰ سانتی متر ( ۴ اینچ )- دارای یک عدد رابط آچار بکس دسته بلند درایور ۳/۴ اینچ به طول ۲۰ سانتی متر (َ ۸ اینچ )- دارای یک عدد جعبه فلزی مقاوم و مستحکم – جعبه فلزی هر ابزار منظم در جای خود

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۷ جعبه بکس مدل ۹۴OLS مجموعه ۹۴ عددی

جعبه بکس مدل 94OLS مجموعه 94 عددی

مشخصات

  • وزن
    ۴ گرم
  • تعداد
    ۹۴
  • شماره آچار
    ۱/۲
  • ویژگی‌های آچار
    درایور ۱/۲ اینچ
  • نوع آچار
    آلن
  • جنس کالا
    کروم وانادیوم
  • اقلام همراه
    ✔ ۱۸ عدد بکس۱/۲( سایزهای: ۱۰، ۱۱، ۱۲، ۱۳، ۱۴، ۱۵، ۱۶، ۱۷، ۱۸، ۱۹، ۲۰، ۲۱، ۲۲، ۲۳، ۲۴، ۲۷، ۳۰ و ۳۲) دارد ✔ ۱۳ عدد بکس ۱/۴( سایزهای: ۴، ۴.۵، ۵، ۵.۵، ۶، ۷، ۸، ۹، ۱۰، ۱۱، ۱۲، ۱۳ و ۱۴) دارد ✔ دو سایز جغجغه ضامن دار کله گاوی بزرگ و کوچک دارد ✔ به همراه دو عدد کمک بکس بزرگ ۱۲.۵ و ۲۵ سانتی و دو عدد کمک بکس کوچک ۵ و ۱۰ سانتی می باشد ✔ دارای دسته بکس کشویی بزرگ و کوچک می باشد ✔ رابط بکس تاشو ۱/۲ و ۱/۴ دارد ✔ دو عدد بکس شمع ۲۱ و ۱۶ میلیمتر دارد ✔ دسته پیچ گوشتی ۱/۴ دارد ✔ رابط فنری ۱/۴ دارد ✔ آچار آلن سایز ۱.۵، ۲ و ۲.۵ دارد ✔ بکس ۱/۲ پایه بلند ۱۴، ۱۵، ۱۷ و ۱۹ دارذ ✔ بکس ۱/۴ پایه بلند ۶، ۷، ۸، ۹، ۱۰، ۱۱، ۱۲ و ۱۳ میلیمتر دارد ✔ ۳۳ عدد نوک پیچ گوشتی صنعتی دارد
  • سایر توضیحات
    ✔ کیفیت صنعتی دارد ✔ ابعاد بسته بندی ۳۵×۴۰ سانتی متر می باشد ✔ ۱۸ عدد بکس۱/۲( سایزهای: ۱۰، ۱۱، ۱۲، ۱۳، ۱۴، ۱۵، ۱۶، ۱۷، ۱۸، ۱۹، ۲۰، ۲۱، ۲۲، ۲۳، ۲۴، ۲۷، ۳۰ و ۳۲) دارد ✔ ۱۳ عدد بکس ۱/۴( سایزهای: ۴، ۴.۵، ۵، ۵.۵، ۶، ۷، ۸، ۹، ۱۰، ۱۱، ۱۲، ۱۳ و ۱۴) دارد ✔ دو سایز جغجغه ضامن دار کله گاوی بزرگ و کوچک دارد ✔ به همراه دو عدد کمک بکس بزرگ ۱۲.۵ و ۲۵ سانتی و دو عدد کمک بکس کوچک ۵ و ۱۰ سانتی می باشد ✔ دارای دسته بکس کشویی بزرگ و کوچک می باشد ✔ رابط بکس تاشو ۱/۲ و ۱/۴ دارد ✔ دو عدد بکس شمع ۲۱ و ۱۶ میلیمتر دارد ✔ دسته پیچ گوشتی ۱/۴ دارد ✔ رابط فنری ۱/۴ دارد ✔ آچار آلن سایز ۱.۵، ۲ و ۲.۵ دارد ✔ بکس ۱/۲ پایه بلند ۱۴، ۱۵، ۱۷ و ۱۹ دارذ ✔ بکس ۱/۴ پایه بلند ۶، ۷، ۸، ۹، ۱۰، ۱۱، ۱۲ و ۱۳ میلیمتر دارد ✔ ۳۳ عدد نوک پیچ گوشتی صنعتی دارد

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۸ جعبه بکس ماتو تولز مدل E014 مجموعه ۱۴ عددی

جعبه بکس ماتو تولز مدل E014 مجموعه 14 عددی

مشخصات

  • وزن
    ۶۳۳ گرم
  • تعداد
    ۱۴
  • شماره آچار
    ۱۰
  • ویژگی‌های آچار
    درایور ۱/۲ اینچ
  • نوع آچار
    بکس
  • جنس کالا
    کروم وانادیوم
  • سایر توضیحات
    مجموعه ۱۴ عددی بکس E سایز بکسها با درایو ۱/۲ بکس E24 . E22 .E20 . E18 سایز بکسها با درایو ۳/۸ بکس E16 . E14 . E12 .E11 . E10 سایز بکسها با درایو ۱.۴ بکس E8 . E7 . E6 . E5 .E4

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۹ جعبه بکس مدل سویفت کد YPB-TAIWAN-24-50MM-3/4INCH مجموعه ۱۱ عددی

جعبه بکس مدل سویفت کد YPB-TAIWAN-24-50MM-3/4INCH مجموعه 11 عددی

مشخصات

  • وزن
    ۸۵۰۰ گرم
  • تعداد
    ۱۱
  • شماره آچار
    ۲۴
  • ویژگی‌های آچار
    درایور ۳/۴ اینچ
  • نوع آچار
    بکس
  • توضیحات کاور
    دارای جعبه فلزی مقاوم قفل دار
  • جنس کالا
    کروم – مولیبدن
  • نوع سری
    فولادی
  • سایر توضیحات
    – مجموعه ۱۱ عددی جعبه بکس بلند درایو ۳/۴ اینچ مدل سویفت- ساخت کشور تایوان- این مجموعه شامل ۱۱ عدد سری در سایز های : ۲۴ . ۲۷ . ۳۰ . ۳۲ . ۳۳ . ۳۴ . ۳۶ . ۳۸ . ۴۰ . ۴۱ . ۵۰ میلیمتر می باشد- درایو : ۳/۴ اینچ- طول حدودی هر سری بکس بین ۸ تا ۹ سانتیمتر می باشد ( بلند )- جنس :فولاد سخت کاری شده با آلیاژ کروم مولیبدن- مناسب برای کارهای سنگین ( فشار قوی )- دارای جعبه فلزی مقاوم و قفل دار همچنین دارای دستگیره قابل حمل

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۰ مجموعه ۹۴ عددی جعبه آچار بکس باس مدل BS-94

مجموعه 94 عددی جعبه آچار بکس باس مدل BS-94

مشخصات

  • وزن
    ۴۹۰۰ گرم
  • تعداد
    ۹۴
  • شماره آچار
    ۱/۲
  • ویژگی‌های آچار
    درایور ۱/۲ اینچ
  • نوع آچار
    آلن
  • توضیحات کاور
    جعبه پی وی سی مقاوم
  • جنس کالا
    فولاد روکش کروم واندیوم
  • اقلام همراه
    شامل ۹۴ عدد انواع سری بکس و آلن بکسی همراه با دو نوع جغجغه
  • سایر توضیحات
    ✔ کیفیت صنعتی دارد ✔ ابعاد بسته بندی ۳۵×۴۰ سانتی متر می باشد ✔ ۱۸ عدد بکس۱/۲( سایزهای: ۱۰، ۱۱، ۱۲، ۱۳، ۱۴، ۱۵، ۱۶، ۱۷، ۱۸، ۱۹، ۲۰، ۲۱، ۲۲، ۲۳، ۲۴، ۲۷، ۳۰ و ۳۲) دارد ✔ ۱۳ عدد بکس ۱/۴( سایزهای: ۴، ۴.۵، ۵، ۵.۵، ۶، ۷، ۸، ۹، ۱۰، ۱۱، ۱۲، ۱۳ و ۱۴) دارد ✔ دو سایز جغجغه ضامن دار کله گاوی بزرگ و کوچک دارد ✔ به همراه دو عدد کمک بکس بزرگ ۱۲.۵ و ۲۵ سانتی و دو عدد کمک بکس کوچک ۵ و ۱۰ سانتی می باشد ✔ دارای دسته بکس کشویی بزرگ و کوچک می باشد ✔ رابط بکس تاشو ۱/۲ و ۱/۴ دارد ✔ دو عدد بکس شمع ۲۱ و ۱۶ میلیمتر دارد ✔ دسته پیچ گوشتی ۱/۴ دارد ✔ رابط فنری ۱/۴ دارد ✔ آچار آلن سایز ۱.۵، ۲ و ۲.۵ دارد ✔ بکس ۱/۲ پایه بلند ۱۴، ۱۵، ۱۷ و ۱۹ دارذ ✔ بکس ۱/۴ پایه بلند ۶، ۷، ۸، ۹، ۱۰، ۱۱، ۱۲ و ۱۳ میلیمتر دارد ✔ ۳۳ عدد نوک پیچ گوشتی صنعتی دارد

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۱ آچار جعبه بکس دینگشی  مدل CVR – 1024 مجموعه ۱۳ عددی

آچار جعبه بکس دینگشی  مدل CVR - 1024 مجموعه 13 عددی

مشخصات

  • وزن
    ۹۰۰۰ گرم
  • تعداد
    ۱۳
  • شماره آچار
    ۲۲
  • ویژگی‌های آچار
    درایور ۳/۴ اینچ
  • نوع آچار
    بکس
  • جنس کالا
    الیاژ سخت کاری شده کروم وانادیوم
  • سایر توضیحات
    جعبه بکس ۱۳ پارچه درایو ۳/۴ دینگیشی DINGQI دارای کیفیت برابر هنس تولید شده از الیاژ کروم وانادیوم دارای یک عدد دسته بکس جغجغه ۳/۴ و یک عدد دسته بکس کشویی ۳/۴ بسیار باکیفیت و ۲ عدد کمک بکس

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۲ جعبه بکس تاپ تول مدل GDAD0804 مجموعه ۸ عددی

جعبه بکس تاپ تول مدل GDAD0804 مجموعه 8 عددی

مشخصات

  • وزن
    ۱۱۰۰۰ گرم
  • تعداد
    ۸
  • شماره آچار
    ۲۴
  • ویژگی‌های آچار
    درایور ۱ اینچ
  • نوع آچار
    بکس
  • جنس کالا
    کروم مولیبدن

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۳ آچار جعبه بکس اینتیمکث مدل INTX24PS مجموعه ۲۴ عددی

آچار جعبه بکس اینتیمکث مدل INTX24PS مجموعه 24 عددی

مشخصات

  • وزن
    ۴۰۰۰ گرم
  • تعداد
    ۲۴
  • شماره آچار
    ۱۰
  • ویژگی‌های آچار
    درایور ۱/۲ اینچ
  • نوع آچار
    بکس
  • جنس کالا
    الیاژ سخت کاری شده کروم وانادیوم
  • سایر توضیحات
    xاین مجموعه دارای ۱۸ عدد بکس درایو ۱/۲ اینچ در سایزهای ۸، ۹؛ ۱۰، ۱۱، ۱۲، ۱۳، ۱۴، ۱۵، ۱۶، ۱۷، ۱۹، ۲۰، ۲۱، ۲۲، ۲۴، ۲۷، ۳۰ و ۳۲ میلیمتر می باشد xدارای یک عدد آچار هندلی با کیفیت می باشد x دارای یک عدد لقلقی می باشد xدارای یک عدد کشویی ۲۵ سانتیمتر می باشد xدارای دو عدد کمک بکس کوتاه و بلند می باشد xدارای یک عدد جغجغه ۱/۲ اینچ با کیفیت می باشد xدارای کیف فلزی می باشد xدارای دو عدد کمک بکس ۱/۲ ۱۲.۵ سانتیمتر و ۲۵ سانتیمتر می باشد

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۴ جعبه آچار بکس پاور فیکس مدل YP-1/4INCH مجموعه ۳۷ عددی

جعبه آچار بکس پاور فیکس مدل YP-1/4INCH مجموعه 37 عددی

مشخصات

  • وزن
    ۱۱۰۰ گرم
  • تعداد
    ۳۷
  • شماره آچار
    ۱۰
  • ویژگی‌های آچار
    درایور ۱/۴ اینچ
  • نوع آچار
    آلن
  • جنس کالا
    کروم – وانادیوم
  • نوع سری
    فولادی
  • سایر توضیحات
    – مجموعه ۳۷ عددی جعبه بکس ۱/۴ اینچی پاور فیکس- درایو : ۱/۴ اینچ- این مجموعه ۳۷ عددی شامل :- ۱ عدد دسته بکس کشویی با درایو ۱/۴ اینچی به طول : ۱۱۰ میلیمتر- ۱ عدد رابط بکس یا کمکی با درایو ۱/۴ اینچی به طول : ۱۰۰ میلیمتر- ۱ عدد رابط بکس یا کمکی با درایو ۱/۴ اینچی به طول : ۵۵ میلیمتر- ۱ عدد لقلقه بکس با درایو ۱/۴ اینچی به طول : ۳۵ میلیمتر- ۱ عدد پیچ گوشتی بکسی با درایو ۱/۴ اینچی به طول : ۱۵۰ میلیمتر- ۱ عدد دسته بکس جغجغه ای ۷۲ دنده ( با سری چرخشی ۲۷۰ درجه ) با درایو ۱/۴ اینچ به طول : ۱۴۵ میلیمتر- ۱۲ عدد سری بکس ۱/۴ اینچی آلیاژی در سایز های : ۴ . ۴.۵ . ۵ . ۵.۵ . ۶ . ۷ . ۸ . ۹ . ۱۰ . ۱۱ . ۱۲ . ۱۳ میلیمتر- ۳ عدد پیچ گوشتی بکسی دو سو در سایز : ۴ . ۵.۵ . ۷ میلیمتر- ۳ عدد پیچ گوشتی بکسی ستارهای در سایز : ۱ . ۲ . ۳- ۳ عدد پیچ گوشتی بکسی چهارسو در سایز :۱ . ۲ . ۳- ۴ عدد آلن بکسی در سایز : ۳ . ۴ . ۵ . ۶ میلیمتر- ۶ عدد آلن بکسی ستاره ای در سایز : T10 . T15 . T20 . T25 . T30 . T40 میلیمتر- دارای جعبه پلاستیکی قفل دار مقاوم هر اچار منظم در جای خود

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۵ مجموعه ۳۷ عددی جعبه بکس جی ان ترد کد ۵۱۲

مجموعه 37 عددی جعبه بکس جی ان ترد کد 512

مشخصات

  • وزن
    ۲۰۰۰ گرم
  • تعداد
    ۳۷
  • شماره آچار
    ۱/۲
  • ویژگی‌های آچار
    درایور ۱/۲ اینچ
  • نوع آچار
    بکس
  • توضیحات کاور
    دارای کیف پلاستیکی مقاوم
  • جنس کالا
    فولاد کروم وانادیوم
  • اقلام همراه
    دارای ۳۷ عدد انواع بکس شامل ۱۲ عدد آچار از سایز ۸، ۹، ۱۰، ۱۱، ۱۲، ۱۳، ۱۴، ۱۵، ۱۶، ۱۷، ۱۸، ۱۹ میلیمتر می باشد ۱۹ عدد بکس درایو ۱/۲ اینچ شامل سایزهای ۸، ۹، ۱۰، ۱۱، ۱۲، ۱۳، ۱۴، ۱۵، ۱۶، ۱۷، ۱۸، ۱۹، ۲۰، ۲۱، ۲۲، ۲۴، ۲۷، ۳۰ و ۳۲ می باشد یک عدد جغجغه ۱/۲ اینچ دارای لقلقی، کشویی و … در سایزها مختلف است
  • سایر توضیحات
    دارای ۳۷ عدد انواع بکس شامل ۱۲ عدد آچار از سایز ۸، ۹، ۱۰، ۱۱، ۱۲، ۱۳، ۱۴، ۱۵، ۱۶، ۱۷، ۱۸، ۱۹ میلیمتر می باشد ۱۹ عدد بکس درایو ۱/۲ اینچ شامل سایزهای ۸، ۹، ۱۰، ۱۱، ۱۲، ۱۳، ۱۴، ۱۵، ۱۶، ۱۷، ۱۸، ۱۹، ۲۰، ۲۱، ۲۲، ۲۴، ۲۷، ۳۰ و ۳۲ می باشد یک عدد جغجغه ۱/۲ اینچ دارای لقلقی، کشویی و … در سایزها مختلف است این مجموعه یک مجموعه‌ی‌ کامل از ابزارهای بسیار کاربردی است که هر فرد حرفه‌ای پیوسته از آن‌ها‌ استفاده می‌کند. این مجموعه شامل این ابزارهاست: سری‌های بکس شش‌پر با اندازه‌ها و درایوهای ۱/۲ اینچ، همراه رابط این سری‌ها، دسته بکس‌های جغجغه‌ای ۱/۲ اینچ (بزرگ)، لقلقه‌ ۱/۲ اینچ، دو نوع آچار شمع، آچارهای یکسر رینگ باز، یک سر تخت یک سر رینگی در اندازه‌های مختلف می باشد. این ابزارها از جنس فولاد کروم-وانادیوم با کیفیت بالا ساخته شده‌اند؛ که دوام و قابلیت اطمینان به آن‌ها می‌دهد؛ بنابراین می توان آن را در انجام کارها با اطمینان خاطر به کار گرفت. همه‌ی این ۳۷ قطعه درون یک کیف جمع‌و‌جور در اندازه‌ کوچکتر از یک کیف اداری جا شده‌اند، که امکان حمل و نقل و قرار دادن آن در هر مکانی را می‌دهد؛ در نتیجه برای متخصصین و حرفه‌ای‌ها در شغل‌های با رفت‌و‌آمد و جابجایی زیاد، بسیار مناسب است. جنس بدنه‌ی کیف نیز بسیار محکم است که آسیب دیدن آن را تقریباً غیر ممکن می‌کند. محل قرارگیری ابزارها درون کیف قالب گیری شده هستند؛ که امکان جاگذاری ابزارها را بسیار راحت کرده و از افتادن و گم شدن آن‌ها جلوگیری می‌کند.اگر یک فرد حرفه‌ای هستید و مجموعه ابزاری می‌خواهید که بتوانید کارهای معمول‌تان را به خوبی و با اطمینان خاطر با آن انجام دهید، و شما را از حمل و جابجا کردن همزمان چند جعبه‌ابزار بی‌نیاز کند، این مجموعه‌ی ۳۷ تایی بهترین انتخاب برای شما خواهد بود.

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۶ جعبه بکس تاپ تول مدل GCAI5501 مجموعه ۵۵ عددی

جعبه بکس تاپ تول مدل GCAI5501 مجموعه 55 عددی

مشخصات

  • وزن
    ۲۰۰۰ گرم
  • تعداد
    ۵۵
  • شماره آچار
    ۱۰
  • ویژگی‌های آچار
    درایور ۱/۴ اینچ
  • نوع آچار
    بکس
  • جنس کالا
    کروم وانادیوم
  • سایر توضیحات
    مقدار قبلی: بکس کوتاه ۱۳ عدد در سایزهای ۴، ۴.۵، ۵، ۵.۵، ۶، ۷، ۸، ۹، ۱۰، ۱۱، ۱۲، ۱۳، ۱۴ میلی‌متربکس بلند ۱۳ عدد در سایزهای ۴، ۴.۵، ۵، ۵.۵، ۶، ۷، ۸، ۹، ۱۰، ۱۱، ۱۲، ۱۳، ۱۴ میلی‌متربیت ستاره ای سوراخ دار ۶ عدد در سایزهای T10 – T15 – T20 – T25 – T30 – T40 با طول ۲۵ میلی‌متربیت شش گوش ۵ عدد در سایزهای ۳، ۴، ۵، ۶، ۸ میلی‌متر با طول ۲۵ میلی‌متربیت چهارسو خاردار ۳ عدد در سایزهای PZ1 – PZ2 – PZ3 با طول ۲۵ میلی‌متربیت دوسو ۳ عدد در سایزهای ۴.۵ / ۶.۵ / ۸ میلی‌متر با طول ۲۵ میلی‌متربیت چهارسو ۳ عدد در سایزهای PH1 – PH2 – PH3 با طول ۲۵ میلی‌متررابط ها ۱ عدد رابط بکس کوتاه ۱ عدد رابط بکس متوسط ۱ عدد رابط بکس بلند ۱ عدد رابط لقلقه ایآچار جغجغه ای ۱ عدد با سایز درایو ۱/۴ اینچدستگیره بیت ۱ عدد با سایز درایو ۱/۴ اینچآداپتور بیت ۱ عدد با سایز درایو ۱/۴ اینچ و طول ۲۵ میلی‌متر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۷ جعبه بکس نووا مدل NTS-7014 مجموعه ۲۷ عددی

جعبه بکس نووا مدل NTS-7014 مجموعه 27 عددی

مشخصات

  • وزن
    ۳۰۰۰ گرم
  • تعداد
    ۲۷
  • شماره آچار
    ۱۱
  • ویژگی‌های آچار
    درایور ۱/۲ اینچ
  • نوع آچار
    بکس
  • جنس کالا
    کروم وانادیوم
  • سایر توضیحات
    دارای ۱۱ سری بکس ۱/۲ اینچ در سایزهای ۱۰ و ۱۱ و ۱۲ و ۱۳ و ۱۴ و ۱۶ و ۱۷ و ۱۹ و ۲۱ و ۲۴ و ۲۷ میلی‌متر با طول ۴ سانتی‌متر – دارای ۹ سری بکس ۱/۴ اینچ در سایزهای ۵ و ۶ و ۷ و ۸ و ۹ و ۱۰ و ۱۱ و ۱۲ و ۱۳ میلی‌متر با طول ۲.۵ سانتی‌متر – دارای ۱ مفصل اضافه شونده‌ی طول ۳.۵ سانتی‌متری – دارای ۱ مفصل اضافه شونده‌ی طول ۷ سانتی‌متری – دارای ۱ اضافه شونده‌ی طول ۱۰ سانتی‌متری – دارای ۱ دسته‌ی T متحرک – دارای ۱ دسته‌ی جغجغه‌ای ۱/۲ اینچ با قابلیت چرخش در هر دو سمت به طول ۲۵۰ میلی‌متر – دارای ۱ دسته‌ی جغجغه‌ای ۱/۴ اینچ با قابلیت چرخش در هر دو سمت به طول ۱۳۰ میلی‌متر – دارای ۱ اضافه شونده‌ی طول ۱۲.۵ سانتی‌متری – دارای سری‌های سخت کاری شده – دارای استحکام بسیار بالا – وزن بسته‌بندی: ۳۰۲۳ گرم – ابعاد بسته‌بندی: طول: ۳۳، عرض: ۱۶.۵، ضخامت: ۵ سانتی‌متر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۸ جعبه بکس مدل ART-NUMSET-T46 مجموعه ۴۶ عددی

جعبه بکس مدل ART-NUMSET-T46 مجموعه 46 عددی

مشخصات

  • وزن
    ۱۱۴۲ گرم
  • تعداد
    ۴۶
  • شماره آچار
    ۳
  • ویژگی‌های آچار
    درایور ۱/۴ اینچ
  • نوع آچار
    آلن
  • جنس کالا
    فولاد
  • سایر توضیحات
    مجموعه جعبه بکس ۴۶ عددی مدل ART-NUMSET-T46درایو :۱/۴ اینچمدل MMA-BOX-SET-46 مجموعه ای کامل است که تمامی نیاز های یه کارگاه کوچک را براورده میکند اقلام موجود در جعبه ابارتند از بکس های کوتاه از سایز ۴ تا ۱۴ و بکس بلند از سایز ۶ تا ۱۴ انواع سایز های پیچگوشتی ستاره ، ۶ گوش ، تخت و چهار سو که ریز آنها در توضیهات ذکر شده استانواع دسته : دسته جغجغه ، دسته کشوئی و دسته پیچگوشتیانواع واسطه : واسطه ۲ و ۳ اینچ ساده و واسطه ۶ اینچ فنری که در جاهای دست گیر کاربرد بسیار خوبی دارددیگر متعلقات کاربردی تبدیل دریل شارژی به درایو ۱/۴ و لقلقه که هر دو بسیار کاربردی می باشندتمامی این اقلام داخل یک جعبه پلاستیکی بسیار با دوام جای گرفته اند که مانع گم شدن اقلام مربوطه می شود.سایز های بکس کوتاه: ۴ ۴.۵ ۵ ۵.۵ ۶ ۷ ۸ ۹ ۱۰ ۱۱ ۱۲ ۱۳ ۱۴سایز های سری پیچگوشتی تخت: ۴ ۵.۵ ۷سایز های سری پیچگوشتی چهارسو: سایز های سری پیچگوشتی چهارسو: PH: 1 2 3 – PZ: 1 2 3سایز های سری پیچ گوشتی ستاره: T10 T15 T20 T25 T30 T40سایز های سری پیچ گوشتی شش گوش: H3 H4 H5 H6 H7 H8کاور دارد

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۹ جعبه بکس جی ان ترد مدلj-10050 مجموعه ۳۷ عددی

جعبه بکس جی ان ترد مدلj-10050 مجموعه 37 عددی

مشخصات

  • وزن
    ۵۰۰۰ گرم
  • تعداد
    ۳۷
  • شماره آچار
    ۱/۲
  • ویژگی‌های آچار
    درایور ۱/۲ اینچ
  • نوع آچار
    بکس
  • توضیحات کاور
    دارای کیف پلاستیکی مقاوم
  • جنس کالا
    فولاد کروم وانادیوم
  • اقلام همراه
  • سایر توضیحات
    دارای ۳۷ عدد انواع بکس صنعتی شامل۱۲ عدد آچار از سایز ۸، ۹، ۱۰، ۱۱، ۱۲، ۱۳، ۱۴، ۱۵، ۱۶، ۱۷، ۱۸، ۱۹ میلیمتر ۱۹ عدد بکس درایو ۱/۲ اینچ شامل سایزهای ۸، ۹، ۱۰، ۱۱، ۱۲، ۱۳، ۱۴، ۱۵، ۱۶، ۱۷، ۱۸، ۱۹، ۲۰، ۲۱، ۲۲، ۲۴، ۲۷، ۳۰ و ۳۲ یک عدد جغجغه ۱/۲ اینچدارای لقلقی، کشویی و … در سایزها مختلف است

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳۰ جعبه بکس هانسول مدل ۱/۲ بسته ۲۴ عددی

جعبه بکس هانسول مدل 1/2 بسته 24 عددی

مشخصات

  • وزن
    ۳۵۰۰ گرم
  • تعداد
    ۲۴
  • شماره آچار
    ۱/۲
  • ویژگی‌های آچار
    درایور ۱/۲ اینچ
  • نوع آچار
    بکس
  • جنس کالا
    کروم وانادیوم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

امیدواریم این مطلب اطلاعات کافی را برای خرید جعبه بکس در اختیار شما قرار دهد. سوالات خود را می توانید از طریق فرم ارسال دیدگاه ها با ما در میان بگذارید.

در ادامه بیشتر بخوانید: راهنمای خرید مونوپاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا