زنانه

پافر زنانه، راهنمای خرید اینترنتی پافر زنانه کوتاه و جدید ارزان

نکات مهم و کاربردی که هنگام خرید پافر زنانه باید به آن‌ها توجه داشته باشید.

پافر زنانه یکی از بهترین ترندهای زمستانی است، زیرا شما را بدون نیاز به استفاده از لایه‌های زیاد با سبک‌ترین وزن شما را گرم نگه می‌دار‌د. این باعث نمی‌شود که آن‌ها راحت‌ترین مد برای کار با آن‌ها باشند، زیرا اگر مراقب نباشید این خطر وجود دارد که شما را تحت فشار قرار دهند. خبر خوب این است که می‌توانید پافر زنانه را در بسیاری از فروشگاه‌ها، چه آفلاین و چه آنلاین، مانند وب‌سایت‌هایی که مانتوهای زمستانی و مدل‌های مختلف پافر زنانه می‌فروشند، پیدا کنید. اگر می‌خواهید شبیه مرد میشلن به نظر نرسیده و از کاپشن پف دار خود بیرون بیایید، نکات مفید این مقاله را دنبال کنید.

مانند تمام لباس‌های دیگری که می‌پوشید، هنگام انتخاب پافر زنانه باید تیپ بدنی خود را در نظر بگیرید و این احتمال انتخاب پافر نامناسب را کاهش می‌دهد. به عنوان مثال، اگر فرم بدنی مستطیلی یا گلابی دارید، باید چیزی را انتخاب کنید که سینه شما را تقویت کند، زیرا احتمالاً در بالا لاغرتر هستید. اگر انحنا دارید یا فرم بدنی سیب دارید، قسمت بالایی بدنتان سنگین‌تر است، بنابراین آن را با یک پافر زنانه بلندتر متعادل کنید. اگر تیپ بدنی ساعت شنی دارید، جلیقه پف‌دار بهترین می‌باشد، فقط کافی است آن را با پلیور لایه برداری کنید.

اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که قصد خرید پافر زنانه را دارید، اما با توجه به تنوع زیاد مدل‌ها و قیمت‌ها با خرید این پوشاک زمستانی ارزشمند به مشکل برخورده‌اید، اصلا نگران نباشید. ما در این مقاله شما را با انواع پافر زنانه آشنا کرده و به شما یک سری نکات مهم را که هنگام خرید پافر زنانه باید به آن‌ها توجه داشته باشید را به شما آموزش می‌دهیم.

پافر زنانه چیست؟

کاپشن‌های پفی که کت‌های لحافی نیز نامیده می‌شوند، دارای طرح‌های لحافی مشخص با بخش‌هایی هستند که بین دوخت «پف‌کرده» هستند. آن‌ها با عایق یا الیاف مصنوعی پر شده‌اند، که هر دو بسته به اینکه چقدر خوب ساخته شده‌اند و کیفیت الیاف مصنوعی می‌توانند سطح بالایی از گرما را ایجاد کنند. ویژگی دیگر این است که آن‌ها اغلب بسیار سبک وزن و گرم هستند. در مقایسه با پشم یا چرم، پاور‌های پف‌دار ترکیبی منحصر به فرد از گرما و سبکی را ارائه می‌دهند. به عنوان مثال، پافر پوشیدنی خنک‌کننده، هسته شما را در دمای پایین‌تر از انجماد گرم نگه می‌دارد در حالی که حجم، وزن و هزینه را به حداقل می‌رساند.

حتما بخوانید: راهنمای خرید پالتو زنانه

انواع پافر زنانه موجود در بازار:

پافر‌های زنانه که به کت‌های لحافی نیز معروف هستند، شما را در هوای سرد راحت و گرم نگه می‌دارند. آن‌ها دارای یک لایه عایق در داخل مواد هستند تا گرما را به دام بیندازند و حداکثر گرما را بدون وزن یک کت سنگین زمستانی فراهم کنند. شما می‌توانید انواع مختلفی از پافرهای زنانه را پیدا کنید.

  • پافرهای کوتاه و بلند: این یک کاپشن پفی کلاسیک است که در طول‌های مختلف، از کاپشن‌های پف‌دار کوتاه گرفته تا کاپشن‌های پف دار بلند که از بالا تا پا شما را گرم نگه می‌دارد.
  • پافرهای پفی: به سبک کاپشن پفی است که بین پیراهن و ژاکت قرار دارد. این به طور کلی از یک کاپشن پفی سایز بزرگ‌تر است و برای لایه‌بندی روی پیراهن‌ها، تی شرت‌ها و غیره استفاده می‌شود.
  • پافرهای ژیله: ژیله‌ها جلیقه‌های پف دار بدون آستین هستند که می‌توان آن‌ها را روی پیراهن های بلند و تاپ‌های آستین کوتاه برای زمانی که هوا کمی گرم تر است قرار داد. آن‌ها قطعات انتقالی فوق العاده‌ای می‌سازند تا شما را در پایان تابستان و زمستان که آب و هوا کمی غیرقابل پیش بینی است، ببرد.

کدام پافر زنانه گرم‌تر است؟

اگر به دنبال حداکثر گرما هستید، باید به دنبال یک پافر آستین بلند با پرکننده پلی استر بگردید. کت‌ها و کت‌های پفی بلند به شما طول بیشتری می‌دهند تا پاهایتان را گرم نگه دارید و یک کلاه مخفی دارند که برای جلوگیری از باران از سرتان مفید است. با اضافه کردن کلاه به لباس خود، می‌توانید بدن خود را بیشتر گرم کنید و پافر خود را روی سایر لوازم ضروری زمستانی مانند شلوار لی، جوراب شلواری، تاپ آستین بلند و گرمکن قرار دهید.

آیا پافر زنانه ضد آب است؟

بله، پافر‌های پف دار کاپشن‌‌های ضد آب هستند که آن‌ها را به بهترین گزینه کمد لباس شما در روزهای سرد و بارانی تبدیل می‌کند. هر پافر پفی گرم دارای دو لایه مواد ضد آب است که یک لایه عایق بین آن‌ها قرار گرفته است. پفک‌ها نه تنها در برابر آب مقاوم هستند، بلکه ضد باد نیز هستند. شما می‌توانید پافرهای پفی را در بازار پیدا کنید که شبیه هودی زنانه با کلاهی مخفی در یقه آن هستند، بنابراین همیشه می‌توانید برای هر آب و هوایی که سر راهتان است آماده باشید.

راهنمای خرید پافر زنانه بر اساس رنگ:

ممکن است برای اولین بار باشد که یک پافر زنانه را خریداری می‌خرید و مطمئن نیستید که چگونه روی بدن شما ظاهر می‌شود یا ممکن است از طرفداران یک ظاهر مینیمالیستی باشید. در این مورد، می‌توانید رنگ تیره مانند زغالی، سرمه‌ای یا مشکی را انتخاب کنید زیرا می‌توانند با همه چیز جور درآیند. برنزه و قهوه‌ای نیز رنگ‌های همه کاره‌ای هستند. اگر می‌خواهید توجه را به ظاهر خود جلب کنید، می‌توانید از رنگ‌های روشن تر مانند سفید، قرمز یا زرد استفاده کنید. اینها همیشه چشم نواز هستند.

از درخشندگی اجتناب کنید:

  • پافرهای زنانه در همه اشکال و رنگ‌ها موجود هستند و ممکن است وقتی سعی می‌کنید بهترین نمونه را برای خود انتخاب کنید، احساس گمراهی کنید. با این حال، برای بسیاری از افراد، رنگ اولین چیزی است که باید مورد توجه قرار گیرد. برخی از افراد رنگ‌های ساده تر را در رنگ‌های تک رنگ یا تیره تر ترجیح می‌دهند، در حالی که برخی دیگر رنگ‌های روشن تری را در کمد خود انتخاب می‌کنند.
  • صرف نظر از انتخاب رنگی که انتخاب می‌کنید، یک جنبه وجود دارد که همیشه باید از آن اجتناب کنید، روکش براق. به احتمال زیاد قبلاً کاپشن‌های پف کرده با روکش براق را دیده‌اید که به‌نظر می‌رسد روی آن یک نقاشی مومی وجود دارد. این هرگز هیچ کاری برای ظاهر شما نمی‌کند، حتی اگر بالاتنه باریک تری داشته باشید، فقط برای جلب توجه به بالاتنه شما مفید است و شما می‌خواهید به هر قیمتی از آن اجتناب کنید.
  • شما می‌خواهید در هنگام پوشیدن پافر شیک بمانید، بنابراین رنگ‌هایی را انتخاب کنید که دارای روکش مات شیک هستند. اگر اصرار دارید که درخشش براق را در کمد لباس خود داشته باشید، مطمئن شوید که رنگ آن خنثی و ظریف باشد. در غیر این صورت، می‌توانید از اکسسوری‌های دیگری برای خوش‌رنگ‌تر کردن ظاهر خود استفاده کنید، به‌عنوان مثال پوشیدن یک روسری یا کلاه زمستانی زیبا.

از آنهایی که پفک‌های کوچک و پر شده دارند خودداری کنید:

  • وقتی یک پافر پف دار می‌پوشید، خیلی راحت شبیه مرد میشلین می‌شوید، همه اینها به خاطر همین پفک هاست، به خصوص وقتی که واقعا کوچک هستند. در حالی که ما هیچ مشکلی با گرمای این پافر‌ها و سطح نرمی آن‌ها نداریم، آن‌ها دقیقا لاغر ترین موردی نیستند که در کمد لباس خود دارید.
  • با این حال، چند خبر خوب وجود دارد، می‌توانید گزینه‌های خوبی برای انتخاب داشته باشید. اگر از طرفداران تکه‌های مستطیل شکل آن‌ها هستید، می‌توانید به سراغ پافرهایی با پرکننده فشرده و پیشرفته بروید. پافرهایی با لحاف چهارگوش در مقایسه با پف‌های مستطیلی اغلب برای تیپ‌های مختلف جذاب‌تر هستند.
  • علاوه بر این، می‌توانید نوع پافر متقاطع را امتحان کنید، زیرا دوخت آن‌ها به گونه‌ای است که حجم اضافی را کاهش می‌دهد. نکته‌ای که می‌تواند در مواردی که بالاتنه بزرگ‌تری دارید مفید باشد. از آنجایی که شما چندین گزینه در دسترس دارید، واقعاً بهانه کمی برای پوشیدن پافر زنانه دارید که هیچ تاثیری برای ظاهر شما ندارد.

مراقب لایه‌ها باشید:

  • در حالی که این ممکن است بدیهی ترین چیز در جهان به نظر برسد، به نظر می رسد بسیاری از مردم آن را فراموش کرده‌اند. هر افزودنی درشت به لایه بندی شما باعث می‌شود پافر شما در حال حاضر حجیم تر به نظر برسد. برای مثال، اگر پافری با سایز معمولی پوشیده‌اید که تناسب باریکی دارد، اضافه کردن هر لایه زیر آن به ظاهری بسیار درشت ختم می‌شود. مانند ژاکت کش باف پشمی، زیرپیراهن و پیراهن دکمه‌دار.
  • همین قانون در مورد پوشیدن پافرهای پف دار یا کت‌های زمستانی نیز صدق می‌کند، اما پافرهای پف دار خطر بیشتری دارند زیرا پف‌ها به تنهایی شما را درشت نشان می‌دهند. این بدان معناست که اگر قصد دارید لایه بندی کنید، باید مطمئن شوید که آن‌ها را عاقلانه انتخاب کرده‌اید. در حالی که بدیهی است که گرما اولویت است، خود پافر مقدار زیادی از آن را ارائه می‌دهد. بنابراین آن را با یقه خدمه یا ژاکت کش باف پشمی سبک بپوشانید و این حجم کلی را کاهش می‌دهد.

ظاهر خود را متعادل کنید:

  • پافر پف‌دار در حال حاضر بالاتنه شما را بزرگتر از حد معمول نشان می‌دهد، بنابراین باید آن را با قطعات باریک در قسمت پایین تنه خود متعادل کنید. به عنوان مثال می‌توان یک شلوار جین تنگ را با پافر پوشید، و آن را با یک جفت پمپ زیبا به پایان رساند، یا پوشیدن پافر را با یک لباس مناسب، چکمه‌های بلند تا زانو و جوراب شلواری تکمیل کرد.
  • یکی دیگر از ترفندهای مفید برای استفاده، افزودن بافت به ظاهرتان است که آن را جذاب می‌کند و چشم‌ها را از خود پافر دور می‌کند. به عنوان مثال، استفاده از چرم، بافتنی و خز مصنوعی، مانند هودی ساخته شده از خز مصنوعی آن‌ها را جذاب‌تر می‌کند.

چگونه دوخت بر استایل پافر زنانه تاثیر می‌گذارد:

“پفک” یک پافر زنانه از ترکیب لایه عایق و دوخت ایجاد می‌شود. اگرچه پفک‌های عمودی و افقی رایج ترین هستند، اما متوجه شده‌ایم که الماس و سایر اشکال هندسی، پافر مناسب‌تر و کاربردی‌تری را ارائه می‌دهند که ماندگاری بیشتری دارد. طرح‌های لحافی می‌توانند از الماس‌های کوچک گرفته تا مثلث‌های بزرگ‌تر متفاوت باشند، که امکان تناسب و استایل‌های متفاوت را فراهم می‌کند. پافرهای زنانه خالص نرم ما دارای پاف‌های افقی سنتی هستند که تناسب باریک تری نسبت به اکثر پفک‌ها دارد.

حتما بخوانید: راهنمای خرید بوت زنانه

نکات مهمی که هنگام خرید پافر زنانه باید در نظر بگیرید:

به دنبال پافر‌های مقاوم در برابر آب باشید:

پافر‌های پف دار لایه بیرونی اصلی در هوای سرد هستند، بنابراین مطمئن شوید که پافر شما در برابر آب مقاوم است. امروزه، بسیاری از شرکت‌هایی که در تولید لباس‌های با کارایی بالا تخصص دارند، پوسته پافرها را با روکش ضد آب به عنوان مثال، DWR پوشش می‌دهند که باران سبک و رطوبت را دور نگه می‌دارد. اما به یاد داشته باشید که پوشش محدودیت‌های خود را نیز دارد، معمولاً با گذشت زمان از بین می‌رود و همچنین در هنگام بارندگی کار زیادی برای شما انجام نمی‌دهد.

فعالیت مورد نظر خود را در ذهن داشته باشید:

مانند هر تکه لباسی که به کمد خود اضافه می‌کنید، دلیل خرید یک پافر پفی را در نظر بگیرید. آیا برای پوشیدن در محل کار و انجام امور به یک پافر روزمره نیاز دارید؟ یا قصد دارید یک سفر پیاده روی در یک منطقه دور افتاده داشته باشید؟ هدف از فعالیت شما و آب و هوا ویژگی‌های پافر را تعیین می‌کند، از جمله قدرت پر کردن، طول، کاپوت، آستر و تعداد و محل قرارگیری هر جیب.

قدرت پر کردن و وزن پافر زنانه را در نظر بگیرید:

عدد پر کردن یک پافر کیفیت و سطح عایق پایین آن را اندازه گیری می‌کند. هرچه این عدد بیشتر باشد، کرک‌تر و بهتر است. با این حال، یک عدد پر کردن پایین به طور خودکار به این معنی نیست که پافر گرم تر است. شما باید به وزن هم نگاه کنید. هرچه وزن پایین و قدرت پر کردن (معمولاً ۷۰۰+) بیشتر باشد، پافر گرمتر است. به یاد داشته باشید که گرم‌ترین پافرهای پفی نیز سنگین‌تر و حجیم‌تر خواهند بود. بنابراین، بسیار مناسب سفر نیستند، مگر اینکه آن را در راه بپوشید.

روش شستشوی پافر زنانه:

در حالی که همیشه باید دستورالعمل‌های مراقبت از پافر را دنبال کنید، چند نکته وجود دارد که قبل از خرید پافر باید به خاطر بسپارید.

  • اگر به دنبال یک گزینه دوستدار حیوانات هستید که مراقبت از آن نیز آسان باشد، پافری با یک جایگزین مصنوعی انتخاب کنید.
  • این نوع عایق هنگام شستن آن به اندازه طبیعی جمع نمی‌شود، بنابراین پافر شما برای مدت طولانی تری شکل خود را حفظ می‌کند.
  • قبل از اینکه یک پافر را در ماشین لباسشویی قرار دهید، آن را به سمت بیرون بچرخانید، تمام زیپ ها را ببندید و تمام بسته‌های Velcro را ببندید.
  • همچنین فراموش نکنید که هر گونه خز مصنوعی یا واقعی اطراف کاپوت را بردارید. همیشه پافر خود را در چرخه ملایم بشویید. سپس از تنظیم حرارت کم یا خشک کردن هوا روی خشک کن خود استفاده کنید.
  • برای حفظ حالت کرکی آن، چند توپ تنیس را در خشک کن قرار دهید تا توده‌ها شکسته شوند.

با توجه به نکاتی که گفته شد، می‌توانید پافر زنانه مورد نظرتان را خریداری نمایید. ما برای سهولت کار شما، لیستی از بهترین برند‌های پافرهای زنانه ارزان، محبوب و پرفروش را برای شما جمع آوری کرده ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت کنید.


۱ پافر زنانه السانا مدل درسان کد ۱۳۰۱۱۲

پافر زنانه السانا مدل درسان کد 130112

مشخصات

  • طرح
    ساده
  • جنس
    پلی استر
  • قد
    زیر باسن
  • مورد استفاده
    روزمره

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲ پافر زنانه مدل کوتاه رنگ کرم

پافر زنانه مدل کوتاه رنگ کرم

مشخصات

  • طرح
    ساده
  • جنس
    پلی استر
  • قد
    زیر باسن
  • کد کالای محصول
    ۲۰
  • مورد استفاده
    اسپرت

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳ پافر زنانه آر اِن اِس مدل ۰۵-۱۱۱۴۱۷۲۷

پافر زنانه آر اِن اِس مدل 05-11141727

مشخصات

  • طرح
    ساده
  • جنس
    پلی استر
  • قد
    زیر باسن
  • کشور مبدا برند
    ایران
  • مورد استفاده
    روزمره

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۴ پافر زنانه بالنسیاگا مدل ترکیبی کد Pk10 رنگ مشکی

پافر زنانه بالنسیاگا مدل ترکیبی کد Pk10 رنگ مشکی

مشخصات

  • طرح
    ساده
  • قد
    زیر باسن
  • مورد استفاده
    اسپرت

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۵ پافر زنانه پاتن جامه مدل ۳۰۶۰۳۱۰۲۰۰۰۵۵۷۵

پافر زنانه پاتن جامه مدل 306031020005575

مشخصات

  • طرح
    ساده
  • جنس
    پلی استر
  • قد
    روی زانو
  • کد کالای محصول
    ۳۰۶۰۳۱۰۲۰۰۰۵۵۷۵
  • کشور مبدا برند
    ایران
  • مورد استفاده
    اسپرت

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۶ پافر زنانه بالنسیاگا مدل Gr02 رنگ سبز

پافر زنانه بالنسیاگا مدل Gr02 رنگ سبز

مشخصات

  • طرح
    ساده
  • جنس
    الیاف مصنوعی
  • قد
    زیر باسن
  • مورد استفاده
    اسپرت

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۷ پافر زنانه مدل M3813

پافر زنانه مدل M3813

مشخصات

  • طرح
    طرح‌دار
  • جنس
    پلی استر
  • قد
    روی زانو
  • مورد استفاده
    اسپرت

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۸ پافر زنانه آر ان اس مدل ۱۱۱۴۱۸۱۵۸۰۰۴

پافر زنانه آر ان اس مدل 111418158004

مشخصات

  • طرح
    طرح‌دار
  • جنس
    پلی استر
  • استایل لباس
    معمولی
  • قد
    زیر باسن
  • کشور مبدا برند
    ایران
  • مورد استفاده
    روزمره

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۹ پافر زنانه مدل M3815

پافر زنانه مدل M3815

مشخصات

  • طرح
    ساده
  • جنس
    پلی استر
  • قد
    روی زانو
  • مورد استفاده
    اسپرت

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۰ پافر زنانه پاتن جامه مدل ۳۰۶۰۳۱۰۲۰۰۰۵۱۲۲ رنگ کرم

 پافر زنانه پاتن جامه مدل 306031020005122 رنگ کرم

مشخصات

  • طرح
    ساده
  • جنس
    پلی استر
  • استایل لباس
    معمولی
  • قد
    روی زانو
  • مورد استفاده
    اسپرت

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۱ پافر زنانه نیزل مدل ۰۰۹۱-۰۰۲ رنگ مشکی

پافر زنانه نیزل مدل 0091-002 رنگ مشکی

مشخصات

  • طرح
    طرح‌دار
  • جنس
    پلی استر
  • قد
    روی کمر
  • کد کالای محصول
    P04200100291180091
  • کشور مبدا برند
    ایران
  • مورد استفاده
    روزمره

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۲ پافر زنانه آر اِن اِس مدل ۹۹-۱۱۱۴۱۷۱۹

پافر زنانه آر اِن اِس مدل 99-11141719

مشخصات

  • طرح
    ساده
  • جنس
    پلی استر
  • قد
    روی باسن
  • مورد استفاده
    روزمره

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۳ پافر زنانه آر اِن اِس مدل ۰۷-۱۱۱۴۱۷۱۹۰

پافر زنانه آر اِن اِس مدل 07-111417190

مشخصات

  • طرح
    ساده
  • جنس
    پلی استر
  • قد
    روی باسن
  • مورد استفاده
    روزمره

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۴ پافر زنانه مدل ۴۰۰۲

پافر زنانه مدل 4002

مشخصات

  • طرح
    ساده
  • قد
    روی باسن
  • مورد استفاده
    اسپرت

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۵ پافر زنانه السانا مدل هیوا کد ۱۶۱۴۳۶

پافر زنانه السانا مدل هیوا کد 161436

مشخصات

  • طرح
    طرح‌دار
  • جنس
    پلی استر
  • قد
    کوتاه
  • کد کالای محصول
    هیوا کد ۱۶۱۴۳۶
  • کشور مبدا برند
    ایران
  • مورد استفاده
    روزمره

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۶ پافر زنانه السانا مدل آیدان کد ۱۳۸۶۳۰

پافر زنانه السانا مدل آیدان کد 138630

مشخصات

  • طرح
    طرح‌دار
  • جنس
    پلی استر
  • قد
    بلند
  • کد کالای محصول
    آیدان کد ۱۳۸۶۳۰
  • کشور مبدا برند
    ایران
  • مورد استفاده
    روزمره

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۷ پافر زنانه مدل شمعی کد SB-N-0256

پافر زنانه مدل شمعی کد SB-N-0256

مشخصات

  • طرح
    ساده
  • جنس
    پلی استر
  • قد
    روی زانو
  • مورد استفاده
    اسپرت
  • نگهداری
    قبل از اقدام به شستشو لیبل لباس را مطالعه فرمایید.توصیه می کنیم اگر لباس را با دست می شویید، آن را چنگ نزنید.بهترین دما برای شستشوی این نوع لباس۳۰ درجه سانتیگراد است.بهتر است از شوینده های قوی برای شستشوی کاپشن استفاده نکنید.برای خشک کردن لباس از خشک کن استفاده نفرمایید.برای تغییر رنگ ندادن لباس را بصورت جداگانه بشویید.کاپشن را اتو نکنید.

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۸ پافر زنانه مون سا مدل ۱۱۲۲۲ رنگ مشکی

پافر زنانه مون سا مدل 11222 رنگ مشکی

مشخصات

  • طرح
    ساده
  • جنس
    پلی استر
  • استایل لباس
    معمولی
  • قد
    روی کمر
  • مورد استفاده
    روزمره
  • نگهداری
    شستشو با ماشین لباس شویی و در دمای ۳۰ درجه سانتی‌گراد آب برای حفظ ظاهر زیبای کار توصیه می شود. از سفید کننده استفاده نشود.

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۹ پافر زنانه مدل B11089-YE

پافر زنانه مدل B11089-YE

مشخصات

  • طرح
    ساده
  • جنس
    پلی استر
  • قد
    زیر باسن
  • مورد استفاده
    اسپرت

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۰ پافر زنانه مدل M3617

پافر زنانه مدل M3617

مشخصات

  • طرح
    طرح‌دار
  • جنس
    پلی استر
  • قد
    زیر باسن
  • مورد استفاده
    اسپرت

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۱ پافر زنانه السانا مدل هایدن کد ۱۶۳۵۰۱

پافر زنانه السانا مدل هایدن کد 163501

مشخصات

  • طرح
    ساده
  • جنس
    سیلیکون
  • استایل لباس
    معمولی
  • قد
    کوتاه
  • کد کالای محصول
    هایدن کد ۱۶۳۵۰۱
  • کشور مبدا برند
    ایران
  • مورد استفاده
    روزمره

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۲ پافر زنانه مدل M3810

پافر زنانه مدل M3810

مشخصات

  • طرح
    طرح‌دار
  • جنس
    پلی استر
  • قد
    روی زانو
  • مورد استفاده
    اسپرت

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۳ پافر زنانه مدل ۲۸۸

پافر زنانه مدل 288

مشخصات

  • طرح
    ساده
  • جنس
    چرم مصنوعی
  • استایل لباس
    معمولی
  • قد
    زیر باسن
  • مورد استفاده
    روزمره

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۴ پافر زنانه مون سا مدل ۱۱۲۲۲ رنگ سبز

پافر زنانه مون سا مدل 11222 رنگ سبز

مشخصات

  • طرح
    ساده
  • جنس
    پلی استر
  • استایل لباس
    معمولی
  • قد
    روی کمر
  • مورد استفاده
    روزمره
  • نگهداری
    شستشو با ماشین لباس شویی و در دمای ۳۰ درجه سانتی‌گراد آب برای حفظ ظاهر زیبای کار توصیه می شود. از سفید کننده استفاده نشود.

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۵ پافر زنانه تی یو مدل ۰۰۵

پافر زنانه تی یو مدل 005

مشخصات

  • طرح
    ساده
  • جنس
    پلی استر
  • استایل لباس
    راسته
  • قد
    زیر باسن
  • کشور مبدا برند
    انگلستان
  • مورد استفاده
    اسپرت

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۶ پافر زنانه السانا مدل درسان کد ۱۳۰۱۱۴

پافر زنانه السانا مدل درسان کد 130114

مشخصات

  • طرح
    ساده
  • جنس
    پلی استر
  • قد
    زیر باسن
  • مورد استفاده
    روزمره

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۷ پافر زنانه السانا مدل درسان کد ۱۳۰۱۱۷

پافر زنانه السانا مدل درسان کد 130117

مشخصات

  • طرح
    ساده
  • جنس
    پلی استر
  • قد
    زیر باسن
  • مورد استفاده
    روزمره

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۸ پافر زنانه مدل هلیا کد XWBQ1317 رنگ مشکی

پافر زنانه مدل هلیا کد XWBQ1317 رنگ مشکی

مشخصات

  • طرح
    ساده
  • قد
    روی زانو
  • مورد استفاده
    اسپرت

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۹ پافر زنانه بالنسیاگا مدل ترکیبی کد Pk10 رنگ سفید و مشکی

پافر زنانه بالنسیاگا مدل ترکیبی کد Pk10 رنگ سفید و مشکی

مشخصات

  • طرح
    ساده
  • قد
    زیر باسن
  • مورد استفاده
    اسپرت

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳۰ پافر زنانه جوتی جینز مدل دورو کد ۸۵۸۵۱۶ رنگ سرمه‌ای

پافر زنانه جوتی جینز مدل دورو کد 858516 رنگ سرمه‌ای

مشخصات

  • طرح
    ساده
  • جنس
    پلی استر
  • استایل لباس
    آزاد
  • قد
    روی زانو
  • کشور مبدا برند
    استرالیا
  • مورد استفاده
    اسپرت
  • نگهداری
    کد محصول: ۲۳۷۲۲۶۶۶- آستین: حلقه‌ای- طرح: ساده- جنس پارچه: پلی‌استر- نحوه بسته‌شدن: زیپ- جیب: دارد- قواره: Fit (متناسب)- کلاه: دارد- نوع شستشو: دستی- نحوه شستشو: به صورت مجزا یا با رنگ‌های مشابه- ماکزیمم دمای شستشو: ۳۰ درجه سانتی‌گراد- ماکزیمم دمای اتوکشی: ۱۱۰ درجه سانتی‌گراد- مناسب برای: بانوان- مناسب برای فصول: سرد- برند: JootiJeans

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

امیدواریم این مطلب اطلاعات کافی را برای خرید پافر زنانه در اختیار شما قرار دهد. سوالات خود را می‌توانید از طریق فرم ارسال دیدگاه ها با ما در میان بگذارید.

در ادامه بیشتر بخوانید: راهنمای خرید جوراب اسکی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا