ابزار سلامتلوازم آرایشی

روغن ماساژ، راهنمای خرید اینترنتی بهترین روغن ماساژ بدن ارزان

نکات مهم و کاربردی که هنگام خرید روغن ماساژ باید به آن‌ها توجه داشته باشید.

ماساژ درمانی یکی از قدیمی ترین و محبوب ترین سنت‌های درمانی است که امروزه نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد. گنجاندن روغن ماساژ برای ماساژ درمانی موثر توسط مردم در سراسر جهان برای کمک به بهبود سلامت کلی جسمی و عاطفی آن‌ها استفاده می‌شود. از نظر فنی، ماساژ را می‌توان بدون استفاده از هیچ روان کننده‌ای انجام داد، با این حال این می‌تواند برای ماساژور بسیار دست و پا گیر و برای گیرنده نسبتاً ناراحت کننده باشد. روغن‌ ماساژ بدن برای کاهش اصطکاک بین دست‌ها و پوست استفاده می‌شود و اجازه می‌دهد لغزش نرم‌تر و تجربه آرامش‌بخش‌تری داشته باشید. کاهش اصطکاک به ماساژور اجازه می‌دهد تا بدون آسیب رساندن به لایه‌های سطحی پوست به بافت‌های عمیق تر دسترسی پیدا کند. چه برای یک مالش آرام و چه برای درمان بافت عمیق، روان کننده‌های ماساژ برای افزایش بیشتر مزایای به دست آمده از آن جلسه طراحی شده‌اند.

هیچ چیز نمی تواند لذت بخش‌تر از داشتن یک جلسه ماساژ دلپذیر در پایان روز باشد. علاوه بر این، انتخاب بهترین ترکیب از مواد ضروری می‌تواند سودمندترین مزایای یک درمان ماساژ را باز کند. این به این دلیل است که یک ترکیب روغن ماساژ با کیفیت خوب می‌تواند برای روز استراحت افراد تفاوت ایجاد کند، پوست را جوان، شاداب و درخشان نماید. به خواندن راهنمای خرید روغن ماساژ ما ادامه دهید تا در مورد نحوه انتخاب روغن ماساژ عالی و ترکیبات مناسب مربوط به آن بیشتر بدانید.

اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که قصد خرید روغن ماساژ را دارید، اما با توجه به تنوع زیاد محصولات و قیمت‌ها با خرید این محصول درمانی ارزشمند به مشکل برخورده‌اید، اصلا نگران نباشید. ما در این مقاله شما را با انواع روغن ماساژ آشنا کرده و به شما یک سری نکات مهم را که هنگام خرید روغن ماساژ باید به آن‌ها توجه داشته باشید را به شما آموزش می‌دهیم.

روغن ماساژ چیست و چه کاربردی دارد؟

روغن‌های ماساژ ترکیبی از روغن‌های حامل و روغن‌های ضروری هستند که در فرمول‌های مختلف سفارشی شده‌اند. برای اسپاهای ماساژ تاسیس شده، چندین ترکیب برای اهداف مختلف وجود دارد. در مورد روغن‌های ماساژ خانگی، می‌توان با توجه به نیازهای شخصی و مراقبت از پوست، ترکیبی از روغن ماساژ را تهیه کرد. زیرا هر روغنی با خواص شیمیایی و فیزیکی منحصر به فرد است. در عین حال، پوست هر یک از ما بی نظیر است و واکنش های متفاوتی از خود نشان می‌دهد. از این رو، سطح نیاز نیز متمایز می‌باشد. این به تنهایی امکانات بی پایانی را برای روغن‌های ماساژ ترکیبی به ارمغان می آورد.

حتما بخوانید: راهنمای خرید روغن آرگان

انواع روغن ماساژ موجود در بازار:

  1. روغن‌های ماساژ پا: ترکیبات گیاهی و نعنایی از روغن‌های ماساژ برای استفاده برای ماساژ پا فوق‌العاده هستند. این برنامه عمدتاً روی انگشتان پا و کف پا تا پاشنه پا تمرکز دارد. برای یک واقعیت سرگرم کننده، کف پای ما در مقایسه با سایر قسمت‌های بدن جذب بسیار بیشتری نسبت به دیگر قسمت‌های بدن دارد.
  2. روغن‌های ماساژ پشت: درمان‌های ماساژ درمانی کمر این روزها بسیار رایج هستند. این یکی از موارد مورد علاقه است که توسط همه ترجیح داده می‌شود. به غیر از لذت بردن از ناز شدن پشت، ماساژ بسیار راحت است و وقت زیادی از ما نمی‌گیرد.
  3. ماساژ بعد از تمرین: ماساژ بعد از تمرین یک جلسه نوازش دلپذیر است که بعد از هر تمرین انجام می‌شود. بسیاری ترجیح می‌دهند عطر ملایمی را در طول این ماساژها انتخاب کنند تا فعالیت شدیدی را که به تازگی انجام داده‌اند کاهش دهند.
  4. روغن‌های ماساژ گردن و شانه: این ماساژ روی پشت شانه و گردن از جمله استخوان ترقوه تمرکز می‌کند. این یک ماساژ ساده است که می توانید هر روز بعد از کار انجام دهید. همانطور که می‌دانیم، کار روزانه بیشتر می‌تواند به گردن ما فشار وارد کند و در نتیجه سفت شود.
  5. روغن‌های ماساژ مو و پوست سر: اگر بخواهیم پوست سرمان را تمیز نگه داریم و موهایمان را پر پشت و سالم نگه داریم، ماساژ مو و پوست سر یک برنامه ضروری است. این برنامه نباید بزرگ باشد. همیشه می‌توانید قبل از هر بار حمام سر خود را با روغن ماساژ مورد علاقه خود به آرامی ماساژ دهید.
  6. روغن‌های ماساژ تمام بدن: آخرین، اما هرگز فکر نکنید که کم اهمیت ترین نوع ماساژ است، ماساژ تمام بدن همیشه مطلوب ترین ماساژ برای همه بوده است. دلیل این امر این است که تمام قسمت‌های بدن را می‌پوشاند. با این اوصاف می توان درخواست کرد که قسمت خاصی از بدن بیشتر مورد توجه قرار گیرد.

فواید روغن ماساژ برای سلامتی:

در حالی که ماساژ درمانی با فواید سلامتی متعددی مرتبط است، مهم است که به یاد داشته باشید که یکی از اجزای حیاتی این تجربه جوان‌کننده، خود روغن ماساژ است. عطر و بافت روغن‌های ماساژ لوکس می‌تواند به تکمیل تجربه کلی کمک کند و یک مالش معمولی را به لحظه‌ای تبدیل کند که بدن و ذهن را به سطوح جدیدی از سلامت عاطفی و جسمی برساند. استفاده از روغن با کیفیت خوب علاوه بر اینکه یک وسیله عالی برای کاهش اصطکاک روی پوست است، می‌تواند به موارد زیر نیز کمک کند:

  • رطوبت را به پوست اضافه کنید و آن را جوان تر نشان دهید.
  • به پوست کمک کنید حتی پس از پایان ماساژ رطوبت خود را حفظ کند.
  • مواد مغذی اضافی از جمله ویتامین E را به پوست اضافه کنید.
  • به دلیل خاصیت ضد باکتریایی از بیماری‌های پوستی مانند آکنه جلوگیری می‌کند.
  • سبب بهبود خاصیت ارتجاعی پوست می‌شود.
  • کمک به بهبود ضایعات پوستی، از جمله سوختگی و اسکار می‌کند.
  • تقویت سیستم عصبی پاراسمپاتیک برای کمک به تسکین سردرد.
  • تقویت سیستم ایمنی بدن.
  • الگوهای خواب را بهبود بخشید.

یک روغن ماساژ خوب چه ویژگی‌هایی دارد؟

  • ویسکوزیته: ما انواع مختلفی از ترجیحات را در مورد فشار داریم. با توجه به این نکته، ویسکوزیته روغن عاملی است که باید در نظر گرفته شود. ویسکوزیته سبک تر باعث لغزش بیشتر روی پوست می‌شود. از طرف دیگر، روغن چسبناک تر چسبندگی بیشتری روی پوست دارد.
  • میزان جذب: درست مانند ویسکوزیته، میزان جذب نیز عاملی است که باید در نظر بگیرید. شما می توانید انتخاب کنید که آیا می‌خواهید روغن ماساژ شما به سرعت به اندازه کافی جذب پوست شود.
  • مواد تشکیل دهنده: مهمتر از همه، اگر قصد دارید روغن ماساژ عالی ایجاد کنید، باید مواد تشکیل دهنده را با دقت در نظر بگیرید. این یک عامل حیاتی است که باید در نظر بگیرید به خصوص زمانی که آلرژی و نگرانی‌های پوستی دارید که باید به آن‌ها رسیدگی کنید. اما نیازی به ناراحتی نیست. بیشتر در مورد این مواد در زیر مورد بحث قرار خواهد گرفت.

بهترین روغن ماساژ برای رفع خستگی:

انتخاب بهترین روغن ماساژ برای شما یک تجربه کاملا شخصی است. روغن‌های مختلف ممکن است برای شما جذاب باشد و نه شریک زندگی، دوستان یا خانواده شما.

انواع مختلف روغن‌های ماساژ دارای بافت‌های متفاوتی هستند. برخی از آن‌ها بسیار سبک وزن بوده و به راحتی روی پوست حرکت می‌کنند. روغن های ضخیم تر چسبندگی بیشتری دارند، که ممکن است ماساژهای عمیق بافت را تحسین کند.

علاوه بر بافت روغن، به این فکر کنید که می‌خواهید روغن با چه سرعتی در آن فرو برود. برخی از افراد از داشتن روغن روی پوست خود لذت می‌برند و اجازه می‌دهند برای تغذیه عمیق‌تر به آرامی فرو برود. اگر از احساس روغن خوشتان نمی‌آید، ممکن است روغن سبک‌تر سریع‌تر فرو برود و احساس سنگینی نکند.

همچنین روغن ماساژ گیاهی و روغن ماساژ ارگانیک را به طور گسترده در دسترس خواهید یافت. اگر پوست حساسی دارید، این گزینه‌ها با مواد شیمیایی کمتر ممکن است پوست شما را کمتر تحریک کنند.

چگونه از روغن ماساژ استفاده کنیم؟

استفاده از روغن‌های ماساژ سخت نیست، تنها کاری که باید انجام دهید این است که آن‌ها را مستقیماً روی پوست بمالید و پس از آن شروع به ماساژ بدن با استفاده از تکنیک‌های مختلف کنید.

آیا روغن‌های ماساژ بی خطر هستند؟

روغن‌های ماساژ خطرناک نیستند، اما اگر بیماری‌های پوستی خاصی دارید، برخی از انواع روغن‌ها ممکن است مضرات زیادی داشته باشند. به همین دلیل، بهتر است از شخص ماساژ دهنده بپرسید که از چه نوع روغن‌هایی استفاده می‌کند و ببینید آیا عوارضی دارند یا خیر. به طور مشابه، اگر می خواهید یک یا چند نوع روغن را برای استفاده شخصی خریداری نمائید، از قبل تحقیق کنید و ببینید که آیا آن‌ها برای شرایط یا پوست شما ایمن هستند یا خیر.

هنگام استفاده از روغن‌های ماساژ چه اقدامات احتیاطی را باید رعایت کنیم؟

اگرچه روغن‌های ماساژ فواید بسیار زیادی دارند، اما قبل از استفاده از آن‌ها باید اقدامات احتیاطی انجام داد. به عنوان مثال، قبل از استفاده از آن‌ها باید یک آزمایش پوستی انجام دهید تا مطمئن شوید که آلرژی ندارید. اگر پوست تحریک شد، استفاده از روغن را متوقف کنید. همچنین باید از هرگونه تماس چشمی خودداری کنید زیرا ممکن است کاملاً تحریک کننده باشد.

  • قبل از استفاده مقدار کمی از روغن را روی ساعد خود تست کنید. اگر نگران آلرژی هستید، این مهم است. ممکن است فروشگاهی پیدا کنید که در آن نمونه‌هایی وجود دارد که می‌توانید قبل از خرید آن را امتحان کنید.
  • هیچ روغنی را نزدیک چشم خود نبرید. ماساژ درمانگر پارسونز هشدار می‌دهد که در صورت داشتن واکنش منفی، مصرف روغن را متوقف کنید.
  • اگر به دنبال روغن ضروری برای هدف قرار دادن یک بیماری خاص هستید، با یک متخصص با تجربه مشورت کنید. روغن‌های ضروری درمان یا روش‌های یک‌اندازه برای همه نیستند.
  • از روغن‌های خالص استفاده کنید. این امکان وجود دارد که آفت‌کش‌های موجود در گیاهان اصلی که برای تولید روغن‌ها استفاده می‌شوند، باعث واکنش آلرژیک شوند.
  • از یک تولید کننده معتبر خرید کنید. حتما بررسی‌ها را برای مشکلات احتمالی بررسی کنید.
  • دستورالعمل‌های رقت را برای هر روغن دنبال کنید. روغن‌های ضروری بسیار غلیظ هستند و اگر به درستی رقیق نشوند می‌توانند پوست شما را تحریک کنند.
  • به تاریخ انقضا توجه کنید. برخی از روغن‌ها ماندگاری کوتاه تری نسبت به بقیه دارند.

حتما بخوانید: راهنمای خرید روغن تقویت ریش

نکاتی که قبل از خرید روغن ماساژ باید در نظر بگیرید:

  1. اگرچه تعداد زیادی متغیر می‌تواند در انتخاب بهترین روغن ماساژ وجود داشته باشد، اما بزرگترین عوامل معمولاً نوع پوست، تأثیر مورد نظر ماساژ، اندازه ضربه، مدت زمان و فشار، آلرژی (در صورت وجود) باید اجتناب شود.
  2. اگر صرفاً به دنبال صرفه جویی در هزینه هستید، روغن آفتابگردان ممکن است یک گزینه عالی باشد، زیرا به طور کلی ارزانتر از سایر روغن های درجه یک است و می‌تواند زندگی جدیدی را به مناطقی که توسط صابون‌های خشن یا مصنوعی و شوینده‌های بدن آسیب دیده اند، ببخشد.
  3. کاکائو و کره شیا به سمت دسته “لوسیون” متمایل و سنگین تر می‌شوند تا احساس روغنی ایجاد کنند، که در نتیجه اغلب با پمادهای دیگر ترکیب می‌شوند تا قوام بهتری برای ماساژ ایجاد کنند.
  4. روغن نارگیل تکه تکه شده انتخاب فوق‌العاده‌ای برای استفاده از ضربات کوتاه‌تر با شدت بالاتر به دلیل قوام بیشتر آن است که آن را به گزینه خوبی برای درمان عضلات درد تبدیل می‌کند.
  5. هنگامی که با پوست حساس سروکار دارید، روغن هسته زردآلو به دلیل کمپلکس سبک خود که دارای مجموعه‌ای چشمگیر از ویتامین‌ها، از جمله اسیدهای چرب ضروری و ویتامین A است، می‌تواند انتخابی برتر باشد.
  6. شایان ذکر است که سه انتخاب رایج برای انجام ماساژ روغن هسته انگور، روغن بادام و روغن آفتابگردان هستند، با این حال، شما همیشه باید گزینه‌های مختلف موجود و همچنین نیازها و بودجه خود را ارزیابی کنید تا به نتیجه برسید.

با توجه با نکاتی که گفته شد، می‌توانید روغن ماساژ مورد نظرتان را انتخاب کنید. ما برای سهولت کار شما، لیستی از چند نمونه روغن ماساژ محبوب، ارزان و باکیفیت را جمع آوری کرده ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت نمایید.


۱ روغن ماساژ مرحبا مدل ۱۷۵ml

روغن ماساژ مرحبا مدل 175ml

مشخصات

  • کشور مبدا برند
    ایران
  • شماره مجوز
    ۱۰۹۲ /ظ/ ۳۹
  • نوع عصاره
    عصاره درخت چای و اکالیپتوس
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
  • حجم
    ۱۷۵ میلی‌لیتر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲ روغن ماساژ مرهم یاب مدل Neem حجم ۸۰ میلی لیتر

روغن ماساژ مرهم یاب مدل Neem حجم 80 میلی لیتر

مشخصات

  • راهنمای استفاده
    پوست و ماساژ : صورت یا ناحیه دیگری از پوست خود را به مدت یک دقیقه با حوله گرم و مرطوب بپوشانید . بعد حوله را بردارید و حدود ۵ قطره روغن چریش را روی پوست خود ماساژ دهید تا جذب شود .
  • کشور مبدا برند
    ایران
  • سایر مشخصات
    خاصیت درمانی : جوان سازی پوست صورت و بدن ، تقویت فرآیند بهبود زخم ، درمان آکنه و جوش ، ضد اگزما وترک‌های پوستی و خشکی پوست ، ضدلک ، رفع چین وچروک پوست تقویت ناخن ،ترمیم زخم ، تسکین دهنده آرتروز و دردهای عضلانی و نقرس ،نکات قابل توصیه : فقط جهت استعمال خارجی استفاده گردد . از تماس با چشم خوداری گردد . در صورت ایجاد حساسیت پوستی مصرف فرآورده قطع گردد. در جای خشک و دور از نور خورشید و در دمای ۳۰ درجه نگهداری گردد . دور از دسترسی اطفال قرار دهید .
  • نوع عصاره
    چریش
  • وزن
    ۱۲۰ گرم
  • مشخصات ویژه
    دارای ویتامین
  • سازگار با پوست‌های
    خشک
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
  • ویژگی‌ها
    نرم کننده
  • ویتامین‌های موجود
    B5
  • حجم
    ۸۰ میلی لیتر میلی‌لیتر
  • حاوی
    الانتئین ،کلاژن ، امگا ۳،۶،۹ ،ریبوفلاوین، پانتونیک اسید، تیامین، پیریدوکسین، ویتامین E

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳ روغن ماساژ مرهم یاب مدل Z01 حجم ۸۰ میلی لیتر مجموعه ۲ عددی

روغن ماساژ مرهم یاب مدل Z01 حجم 80 میلی لیتر مجموعه 2 عددی

مشخصات

  • راهنمای استفاده
    پوست : پوست خود را به مدت یک دقیقه با حوله گرم و مرطوب بپوشانید ، بعد حوله را بردارید و حدود چند قطره روغن کوهان شتر و روغن میخک را روی پوست خود ماساژ دهید تا جذب شود .فقط جهت استعمال خارجی استفاده گردد . از تماس با چشم خوداری گردد . در صورت ایجاد حساسیت پوستی مصرف فرآورده قطع گردد. در جای خشک و دور از نور خورشید و در دمای ۳۰ درجه نگهداری گردد . دور از دسترسی اطفال قرار دهید.
  • کشور مبدا برند
    ایران
  • نوع عصاره
    کوهان شتر – میخک
  • وزن
    ۱۸۰ گرم
  • مشخصات ویژه
    دارای ویتامین
  • ترکیبات
    دارای روغن
  • سازگار با پوست‌های
    انواع پوست
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
  • ویژگی‌ها
    نرم کننده
  • ویتامین‌های موجود
    امگا ۶
  • حجم
    ۸۰ میلی‌لیتر
  • حاوی
    الانتئین – کلاژن – امگا ۳،۶،۹- ریبوفلاوین – پانتونیک اسید -تیامین – پیریدوکسین – ویتامین E
  • نوع
    مایع

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۴ روغن ماساژ آرام‌بخش پوست مورینگا اِمو مدل ۴ انواع پوست ۱۵۰ میلی لیتر

روغن ماساژ آرام‌بخش پوست مورینگا اِمو مدل 4 انواع پوست 150 میلی لیتر

مشخصات

  • راهنمای استفاده
    مقدار مناسبی از محصول را روی نواحی مورد نظر، با حرکات دورانی ماساژ دهید و در صورت نیاز تکرار نمایید.
  • کشور مبدا برند
    ایران
  • سایر مشخصات
    مغذی و رطوبت‌رسان عمقی پوستکمک به کاهش درد، تورم و التهاب و بهبود ظاهر پوستشل‌کننده عضلات جهت کاهش تنش و استرسکاهش اضطراب جهت ارتقای کیفیت خواب شبانهجلوگیری از آسیب‌های ناشی از نور خورشید و آلودگی‌های محیطی
  • شماره مجوز
    ۵۶/۲۴۱۵۲
  • نوع عصاره
    LáfaOil (لافااُیل: ترکیبی انحصاری شامل روغن‌های گیاهی مورینگا، آرگان، هسته انگور و دانه آفتاب‌گردان و ویتامین A و E) + روغن اسطوخودوس و رزماری این محصول، عاری از هر گونه ماده نگه‌دارنده و اسانس است.
  • سازگار با پوست‌های
    انواع پوست
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
  • ویژگی‌ها
    مرطوب کننده
  • ویتامین‌های موجود
    E
  • حجم
    ۱۵۰ میلی‌لیتر
  • حاوی
    مواد مرطوب کننده پوست
  • نوع
    روغن

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۵ روغن ماساژ بدن بیولاین مدل BCP81500 حجم ۵۰۰ میلی لیتر

روغن ماساژ بدن بیولاین مدل BCP81500 حجم 500 میلی لیتر

مشخصات

  • راهنمای استفاده
    با ۱۵ – ۱۰ میل یلیتراز محصول بدن را ماساژ دهید .
  • کشور مبدا برند
    ایتالیا
  • نوع عصاره
    حاوی روغن آرگان، عصاره گینگو و عصاره هسته انگور
  • وزن
    ۵۰۰ گرم
  • ترکیبات
    دارای عصاره
  • سازگار با پوست‌های
    انواع پوست
  • حجم
    ۵۰۰ میلی‌لیتر
  • حاوی
    حاوی روغن آرگان، عصاره گینگو و عصاره هسته انگور
  • نوع
    روغن

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۶ روغن ماساژ مرهم یاب مدل Z02 حجم ۸۰ میلی لیتر مجموعه ۲ عددی

روغن ماساژ مرهم یاب مدل Z02 حجم 80 میلی لیتر مجموعه 2 عددی

مشخصات

  • راهنمای استفاده
    پوست : پوست خود را به مدت یک دقیقه با حوله گرم و مرطوب بپوشانید ، بعد حوله را بردارید و حدود چند قطره روغن شی باتر و روغن میخک را روی پوست خود ماساژ دهید تا جذب شود .فقط جهت استعمال خارجی استفاده گردد . از تماس با چشم خوداری گردد . در صورت ایجاد حساسیت پوستی مصرف فرآورده قطع گردد. در جای خشک و دور از نور خورشید و در دمای ۳۰ درجه نگهداری گردد . دور از دسترسی اطفال قرار دهید.
  • کشور مبدا برند
    ایران
  • نوع عصاره
    شی باتر -میخک
  • وزن
    ۱۸۰ گرم
  • مشخصات ویژه
    دارای ویتامین
  • ترکیبات
    دارای عصاره
  • سازگار با پوست‌های
    انواع پوست
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
  • ویژگی‌ها
    نگهدارنده
  • ویتامین‌های موجود
    امگا ۶
  • حجم
    ۸۰ میلی‌لیتر
  • حاوی
    الانتئین – کلاژن – امگا ۳،۶،۹- ریبوفلاوین – پانتونیک اسید -تیامین – پیریدوکسین – ویتامین E
  • نوع
    مایع

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۷ روغن ماساژ دکتر اسکین مدل coco nut حجم ۲۵۰ میلی لیتر

روغن ماساژ دکتر اسکین مدل coco nut حجم 250 میلی لیتر

مشخصات

  • کشور مبدا برند
    ایتالیا
  • وزن
    ۲۵۰ گرم
  • مشخصات ویژه
    دارای رایحه
  • سازگار با پوست‌های
    انواع پوست
  • حاوی
    عصاره نارگیل
  • نوع
    coco nut

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۸ روغن ماساژ بدن مرحبا مدل Hot حجم ۱۷۵ میلی لیتر

روغن ماساژ بدن مرحبا مدل Hot حجم 175 میلی لیتر

مشخصات

  • کشور مبدا برند
    ایران
  • سایر مشخصات
    – ضد درد- ضد واریس- لاغری موضعی
  • شماره مجوز
    ۱۰۹۲/ظ/۳۹
  • نوع عصاره
    روغن کنجد، روغن اکالیپتوس و روغن درخت چای
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
  • حجم
    ۱۷۵ میلی‌لیتر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۹ روغن ماساژ پرتسوم مدل ریلکس حجم ۱۵۰ میلی لیتر

روغن ماساژ پرتسوم مدل ریلکس حجم 150 میلی لیتر

مشخصات

  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
  • حاوی
    منیزیم و زینک
  • نوع
    روغن ماساژ

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۰ روغن ماساژ بدن مرحبا مدل Cold حجم ۱۷۵ میلی لیتر

روغن ماساژ بدن مرحبا مدل Cold حجم 175 میلی لیتر

مشخصات

  • کشور مبدا برند
    ایران
  • سایر مشخصات
    – ضد درد- ضد واریس- لاغری موضعی
  • شماره مجوز
    ۱۰۹۲/ظ/۳۹
  • نوع عصاره
    روغن کنجد، روغن اکالیپتوس و روغن درخت چای
  • سازگار با پوست‌های
    انواع پوست
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
  • ویژگی‌ها
    ضد درد
  • حجم
    ۱۷۵ میلی‌لیتر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۱ روغن ماساژ آمریکاپیگمنت مدل AROMA 30 حجم ۳۰ میلی لیتر

روغن ماساژ آمریکاپیگمنت مدل AROMA 30 حجم 30 میلی لیتر

مشخصات

  • راهنمای استفاده
    معطر با بوی ملایم ماندگار و عاری از هر نوع.چربی ، پارافین ، روغنهای صنعتی یا غیر صنعتی .با اندکی ماساژ با دارا بودن کاراکتر هیدراتان ، ضمن نرم و روان و خوشبو کردن ناخیه مورد نظر جذب پوست و زیر پوست می شود. برای زدودن زودتر از تایم جذب ، شستشو با آب خالی کافی است. برای مصرف در‌ نواحی سوختگی تازه یا عرقسوز احتیاط شود.
  • مشخصات ویژه
    مناسب برای سالن زیبایی
  • ترکیبات
    بدون چربی
  • سازگار با پوست‌های
    انواع پوست
  • حجم
    ۳۰ میلی‌لیتر
  • حاوی
    ترکیبات ملایم معطر فاقد چربی ، پارافین و سایر مخربها
  • نوع
    SOFT

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۲ روغن ماساژ مرهم یاب مدل Cloves حجم ۸۰ میلی لیتر

روغن ماساژ مرهم یاب مدل Cloves حجم 80 میلی لیتر

مشخصات

  • راهنمای استفاده
    پوست و اندام بدن : پوست و اندام بدن خود را به مدت یک دقیقه با حوله گرم و مرطوب بپوشانید ، بعد حوله را بردارید و حدود چند قطره روغن میخک را روی پوست و اندام بدن خود ماساژ دهید تا جذب شود .فقط جهت استعمال خارجی استفاده گردد . از تماس با چشم خوداری گردد . در صورت ایجاد حساسیت پوستی مصرف فرآورده قطع گردد. در جای خشک و دور از نور خورشید و در دمای ۳۰ درجه نگهداری گردد . دور از دسترسی اطفال قرار دهید.
  • کشور مبدا برند
    ایران
  • نوع عصاره
    میخک
  • وزن
    ۱۲۰ گرم
  • مشخصات ویژه
    دارای ویتامین
  • ترکیبات
    دارای عصاره
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
  • ویژگی‌ها
    نرم کننده
  • ویتامین‌های موجود
    امگا ۶
  • حجم
    ۸۰ میلی‌لیتر
  • حاوی
    الانتئین – کلاژن – امگا ۳،۶،۹- ریبوفلاوین – پانتونیک اسید -تیامین – پیریدوکسین – ویتامین E
  • نوع
    مایع

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۳ روغن ماساژ مرهم یاب مدل Z03 حجم ۸۰ میلی لیتر مجموعه ۲ عددی

 روغن ماساژ مرهم یاب مدل Z03 حجم 80 میلی لیتر مجموعه 2 عددی

مشخصات

  • راهنمای استفاده
    پوست : پوست خود را به مدت یک دقیقه با حوله گرم و مرطوب بپوشانید ، بعد حوله را بردارید و حدود چند قطره روغن شتر مرغ و روغن میخک را روی پوست خود ماساژ دهید تا جذب شود .فقط جهت استعمال خارجی استفاده گردد . از تماس با چشم خوداری گردد . در صورت ایجاد حساسیت پوستی مصرف فرآورده قطع گردد. در جای خشک و دور از نور خورشید و در دمای ۳۰ درجه نگهداری گردد . دور از دسترسی اطفال قرار دهید.
  • کشور مبدا برند
    ایران
  • نوع عصاره
    شتر مرغ – میخک
  • وزن
    ۱۸۰ گرم
  • مشخصات ویژه
    دارای ویتامین
  • ترکیبات
    دارای عصاره
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
  • ویژگی‌ها
    نگهدارنده
  • ویتامین‌های موجود
    امگا ۶
  • حجم
    ۸۰ میلی‌لیتر
  • حاوی
    الانتئین – کلاژن – امگا ۳،۶،۹- ریبوفلاوین – پانتونیک اسید -تیامین – پیریدوکسین – ویتامین E
  • نوع
    مایع

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۴ روغن ماساژ بدن قانون مدل anti pain حجم ۳۰ میلی لیتر

روغن ماساژ بدن قانون مدل anti pain حجم 30 میلی لیتر

مشخصات

  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
  • ویژگی‌ها
    تسکین دهنده
  • حاوی
    Anti pain oil
  • نوع
    Rosemary oil

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۵ روغن ماساژ آرمان مدل Relaxation حجم ۳۰ میلی لیتر

روغن ماساژ آرمان مدل Relaxation حجم 30 میلی لیتر

مشخصات

  • راهنمای استفاده
    – قبل از استفاده یک قطره از آن را در ناحیه داخلی بازو تست کرده و ۲۴ ساعت بعد در صورت عدم بروز خارش و حساسیت مصرف نمایید . – فقط جهت استعمال موضعی – برای استفاده به عنوان شفاف کننده قبل و بعد از مصرف پوست خود را با صابون زردچوبه بشویید .
  • کشور مبدا برند
    ایران
  • سایر مشخصات
    – دارای خاصیت شفاف کننده پوست – دارای خاصیت ضد چروک و ترمیم کننده – دارای خاصیت تسکین دهنده درد – دارای خاصیت نرم کنندگی و درخشان کننده
  • شماره مجوز
    ۲۱/۱۸۵۶۴
  • نوع عصاره
    روغن آرگان ، روغن جوجوبا ، روغن نارگیل ، روغن بادام شیرین ، روغن جوانه گندم ، روغن خشخاش ، روغن کرچک ، گلیسیرین
  • وزن
    ۴۸ گرم
  • مشخصات ویژه
    دارای ویتامین
  • سازگار با پوست‌های
    انواع پوست
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
  • ویژگی‌ها
    نرم کننده
  • ویتامین‌های موجود
    A
  • حجم
    ۳۰ میلی‌لیتر
  • حاوی
    روغن آرگان ، روغن جوجوبا ، روغن نارگیل ، روغن بادام شیرین ، روغن جوانه گندم ، روغن خشخاش ، روغن کرچک ، گلیسیرین

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

امیدواریم این مطلب اطلاعات کافی را برای خرید روغن ماساژ در اختیار شما قرار دهد. سوالات خود را می‌توانید از طریق فرم ارسال دیدگاه ها با ما در میان بگذارید.

در ادامه بیشتر بخوانید: راهنمای خرید روغن بچه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا