آشپزخانهلوازم خانگی برقی

آبگرمکن برقی، راهنمای خرید انواع آبگرمکن دیواری و ایستاده ارزان

نکات مهم و کاربردی که هنگام خرید آبگرمکن برقی باید به آن ها توجه داشته باشید.

زندگی با داشتن آب گرم معنی پیدا می‌کند، در واقع در خانه‌ای که لوله آبگرم نداشته باشد نمی‌توان بیشتر از چند ساعت زندگی کرد. برای داشتن آبگرم در منزل یا محل کار شما نیاز به آبگرمکن برقی دارید. بیشتر کارهای ضروری در منزل مانند: استحمام، شستن ظرف‌ها، شستن لباس، دست، صورت و شستن قسمت‌های دیگر نیاز به آبگرم دارد. در واقع برای اینکه آبگرم هم همیشه در دسترس شما باشد نیاز به آبگرمکن برقی دارید. تا اینجای کار مشخص شد که تمام کارهای انسان نیازمند این وسیله است و زندگی در منزل بدون داشتن آبگرمکن برقی امکان پذیر نیست. برق یک انرژی ارزان و همیشه در دسترس است، خوشبختانه در کشور ایران کمبود برق وجود ندارد و خیلی کم پیش می‌آید که برق منزل شما قطع شود.

با توجه به اینکه برق همیشه در دسترس قرار دارد، آبگرمکن برقی می‌تواند، یک وسیله دائمی برای داشتن آبگرم مورد نیاز در منزل شما باشد. آبگرمکن برقی نسبت به مدل گازی نیاز به تعمیر و نگهداری کمتری دارد، همچنین به علت اینکه گاز دی اکسید و منو اکسید کربن تولید نمی‌کند، نیاز به دودکش هم ندارد. در واقع آبگرمکن برقی مناسب قسمتی است که برای آبگرمکن دودکش تعبیه نشده و به دلیل نداشتن دودکش قادر به استفاده از آبگرمکن گازی نیستید. البته خیلی از افراد به علت قیمت مناسب دستگاه، عدم نیاز به هزینه سرویس و نگهداری و بی‌خطر بودن آبگرمکن برقی را به نمونه گازی ترجیح می‌دهند. اگر نگاهی به روزنامه حوادث بزنید، بیشتر مرگ و میر ناشی از خفگی بر اثر گاز به آبگرمکن گازی مربوط می‌شود. این‌جاست که اهمیت این وسیله به خوبی مشخص می‌شود.

اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که قصد خرید آبگرمکن برقی را دارید، اما با توجه به تنوع زیاد مدل‌ها و قیمت‌ها با خرید این وسیله ضروری به مشکل برخورده‌اید، اصلا نگران نباشید. ما در این مطلب شما را با انواع آبگرمکن برقی آشنا کرده و به شما یک سری نکات مهم را که هنگام خرید آبگرمکن برقی باید به آن‌ها توجه داشته باشید را آموزش می‌دهیم.

آبگرم‌کن برقی چیست و چه وظیفه‌ای دارد؟

وسیله‌ای که برای گرم کردن آب لوله‌کشی از جریان برق استفاده می‌کند. این دستگاه از نظر کارایی دقیقا همان آبگرمکن گازی است با این تفاوت که در آبگرمکن گازی ورودی گاز شهری یا کپسول گاز مایع است اما در آبگرمکن برقی ورودی برق شهری می‌باشد. این وسیله برای مناطق سردسیر که دسترسی به گاز در آن امکان پذیر نیست، مورد استفاده قرار می‌گیرد. این دستگاه دوستار محیط زیست است و هوا را آلوده نمی‌کند، همچنین امکان خفگی با گازهای ناشی از سوختن گاز هم وجود ندارد.

حتما بخوانید: راهنمای خرید ست شیرآلات

انواع مدل‌های آبگرم‌کن برقی:

  1. آبگرمکن دیواری برقی: یکی از بهترین و پرفروش‌ ترین نمونه‌های آبگرم‌کن برقی است. این نمونه به علت اندازه کوچک و اینکه مصرف انرژی پایین دارد، معروف می‌باشد. در واقع تا زمانی که شما شیر آب گرم را باز نکنید، هیچ گونه برقی مصرف نخواهید کرد. زمانی که شیر آب را باز می‌کنید، روشن شده و شروع به داغ کردن آب می‌کند و با بستن آب بلافاصله خاموش می‌شود.
  2. آبگرمکن ایستاده برقی: این مدل که به آبگرمکن گالنی هم معروف است، دارای یک مخزن یا گالن آب می‌باشد که حجم مشخصی از آب درون آن انباشته می‌شود. شما زمان استفاده باید آبگرمکن را روشن کنید، با این کار المنت‌ های دستگاه داغ شده و شروع به گرم کردن آب مخزن می‌کند. متاسفانه باید به اندازه گرم کردن کل آب مخزن برق مصرف کنید و با تمام شدن آب مخزن آب سرد شده و باید منتظر بمانید تا آب مجدد داغ شود.
  3. آبگرمکن قابل حمل برقی: این مدل از آبگرمکن را به راحتی می‌توان حمل کرد و در هر نقطه‌ای از آن استفاده کرد. این دستگاه با کمترین فشار آب هم کار می‌کند به گونه‌ای که به راحتی می‌توان آن را با شیلنگ به تانکر آب وصل کرد. توجه داشته باشید که این مدل را هرگز بدون آب نباید روشن کرد زیرا آسیب جدی به دستگاه وارد می‌شود. روی بدنه دستگاه یک سری شیار قرار دارد که امکان نصب روی دیوار را هم فراهم می‌کند.
  4. آبگرمکن CVS برقی: کوچکترین نمونه آبگرمکن در جهان که توسط یک شرکت تولید کننده لوازم خانگی ترک ساخته و روانه بازار شد. نکته جالب توجه این است که داخل حمام نصب شده و همراه آن شیرآلات و سر دوش ارائه می‌شود. روی بدنه این دستگاه یک ولوم سه حالته وجود دارد که می‌توانید به وسیله آن دمای آب را روی سه دمای مختلف تنظیم کنید. یکی از ویژگی‌ های جالب توجه این آبگرمکن گرم کردن فوری آب می‌باشد.
  5. شیر آبگرمکنی برقی: در واقع یک شیر آب است که روی روشویی و ظرفشویی قابل نصب می‌باشد. این شیر دارای آبگرمکن است و برای گرم کردن سریع آب در جاهایی که امکان استفاده از آبگرمکن وجود ندارد، مورد استفاده قرار می‌گیرد. این محصول معمولا در باغ، ویلا و کانکس‌های مسافرتی استفاده می‌شود و از نمونه cvs خیلی کوچکتر است. یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های این محصول وجود کلید محافظت از جان است که شما را در برابر برق گرفتگی محافظت می‌کند.

مزایای استفاده از آبگرمکن برقی:

  • قیمت آن نسبت به آبگرمکن‌های دیگر بسیار ارزان‌تر بوده بنابراین با کمترین میزان بودجه می‌توان یک آبگرمکن برای خود خریداری کرد.
  • نیاز به گاز شهری و کپسول ندارند و به دلیل اینکه سوخت فسیلی سوزانده نمی‌شود، نیاز به دودکش ندارند.
  • سازگار با محیط زیست هستند، یعنی برای داغ کردن آب هیچ گونه دود و گازی وارد محیط زیست نمی‌کنند.
  • اولین نمونه از آبگرمکن مسافرتی هستند، یعنی آن‌ها را با خود می‌توان به هر جایی حمل و از آن استفاده کرد.
  • در اندازه‌های خیلی کوچک هم تولید می‌شوند بنابراین کمبود فضا برای نصب آن‌ها پیدا نخواهید کرد به طوری که برخی نمونه‌ها روی شیر آب وصل می‌شوند.
  • آب را خیلی سریع گرم می‌کنند، فقط زمانی انرژی برق را مصرف کرده که شما آب لوله‌کشی را باز می‌کنید.
  • بسیار کم فشار هستند، یعنی با کمترین میزان فشار آب هم کار می‌کنند. حتی با فشار آب تانکر هم آب را داغ کرده و به شما تحویل می‌دهند.

معایب استفاده از آبگرمکن برقی:

  • گران بودن انرژی برق نسبت به گاز شهری یکی از معایب این دستگاه می‌باشد.
  • در صورت قطع شدن برق که خیلی به دور از انتظار نیست، آبگرم نخواهید داشت مگر اینکه از دستگاه برق اضطراری استفاده کنید.
  • در مدل‌های غیر استاندارد در صورت نصب شدن در حمام خطر برق گرفتگی وجود دارد. پس همیشه برندهای معروف و استاندارد را خریداری کنید.

بهترین مارک آبگرمکن برقی موجود در بازار:

اگر بخواهیم تنها یک برند خاص را به عنوان بهترین مارک آبگرمکن برقی به شما معرفی کنیم، بیشتر یک کار تبلیغاتی انجام داده‌ایم و مقداری در حق سایر برندهای باکیفیت بازار کم لطفی کرده‌ایم و از آنجایی که وب سایت کیمیک یک رسانه علمی و آموزشی است و نه تبلیغاتی در ادامه لیستی از بهترین برندهای ابگرمکن برقی را به شما معرفی می‌کنیم.

  • آبگرم‌کن برقی خروشان
  • آبگرم‌کن برقی بوتان
  • آبگرم‌کن برقی سی وی اس
  • آبگرم‌کن برقی کاوه
  • آبگرم‌کن برقی آزمون
  • آبگرم‌کن برقی آریستون
  • آبگرم‌کن برقی بتین
  • آبگرم‌کن برقی لورچ
  • آبگرم‌کن برقی اطلس جواهر
  • آبگرم‌کن برقی ویتو
  • آبگرم‌کن برقی جی اچ ام
  • آبگرم‌کن برقی سی وی اس
  • آبگرم‌کن برقی سپهر الکتریک

تفاوت آبگرمکن برقی با پکیچ دیواری:

آبگرمکن به وسیله برق شهری آب را داغ کرده و جهت استحمام و شستشو آماده مصرف می‌کند. در صورتی که پکیج یک دستگاه برقی گاز سوز است که علاوه بر گرم کردن آب جهت استحمام و شستشو آب داغ مورد نیاز برای شوفاژ و گرم کردن فضای منزل را هم بر عهده دارد. از نظر قیمتی هم آبگرمکن خیلی از پکیج ارزان‌تر است.

حتما بخوانید: راهنمای خرید انواع آکواریوم

نکات مهم هنگام خرید آبگرمکن برقی:

  • قیمت آبگرمکن: اولین و مهم‌ترین نکته در مورد خرید آبگرمکن قیمت آن می‌باشد. قیمت نقش مهم و تاثیر گذاری در انتخاب شما دارد. قبل از هر کاری باید مقدار بودجه برای خرید آبگرمکن را انتخاب کنید. با مشخص شدن میزان بودجه خود به خود مدل‌هایی که در محدوده قیمتی شما قرار ندارند، از انتخاب حذف شده و خرید برایتان آسان می‌شود.
  • نوع محصول: آبگرمکن انواع مختلفی دارد که شما باید با توجه به فضای مورد نیاز برای نصب و نوع استفاده خود باید یکی از آن‌ها را انتخاب کنید. اگر به دنبال یک دستگاه هستید که هیچ وقت آب شما سرد نشود، نمونه دیواری بهترین گزینه است، اما اگر به دنبال یک نمونه ارزان هستید نمونه ایستاده مناسب شما است. اگر تنها برای قسمت خاصی از ساختمان آب داغ می‌خواهید مانند آرایشگاه و اداره یک شیر آبگرمکن‌دار هم کار شما را انجام می‌دهد. برای آشنایی با تمام مدل‌ها به قسمت ابتدای مطلب مراجعه کنید.
  • حجم آب آبگرمکن: در مورد مدل‌های ایستاده یا گالن‌دار به حجم مخزن آبگرمکن توجه کنید. همان طور که می‌دانید بعد از تمام شدن آب گرم شده در مخزن آب حمام سرد شده و باید مجدد منتظر بمانید تا آب گرم شود. پس شما باید با توجه به تعداد اعضای خانواده و با توجه به حجم آب گرم مصرفی خود حجم آبگرمکن خود را انتخاب کنید. انتخاب درست حجم مخزن آبگرمکن می‌تواند تاثیر زیادی روی مصرف برق داشته باشد.
  • ایمنی آبگرمکن: توجه به ایمنی آبگرمکن از هر نکته‌ای مهم‌تر است زیرا روی سلامت شما تاثیر مستقیم دارد. بهتر است دستگاه مورد نظر شما دارای شیر اطمینان باشد. ترموستات و کلید محافظ جان نیز می‌تواند چند ویژگی یک آبگرمکن ایمن باشد. در صورتی که دستگاه دارای کلید محافظ جان نباشد خطر برق گرفتگی خیلی زیاد است. همان طور که می‌دانید خطر برق گرفتگی با آب چند برابر بیشتر از جاهای خشک می‌باشد.
  • کم فشار بودن: این نکته بیشتر در مورد خانه‌های آپارتمانی صدق می‌کند به خصوص طبقه‌های بالاتر که فاقد پمپ آب هستند. در این طبقات معمولا فشار آب کمتر است پس اگر آبگرمکن شما کم فشار نباشد روشن نشده و آبگرم هم نخواهید داشت. ابگرمکن‌های کم فشار با پایین‌ترین فشار آب هم روشن شده و کار خود را انجام می‌دهند. توجه داشته باشید که این مدل را بدون آب نباید روشن کنید.
  • خدمات پس از فروش: بهتر است به سراغ مدل‌هایی بروید که دارای گارانتی و خدمات پس از فروش هستند. این محصولات معمولا کیفیت بالایی دارند. زیرا هیچ گاه شرکتی جنس بدون کیفیت خود را ضمانت نمی‌کند، زیرا برای شرکت هزینه در بر دارد. پس می‌توان به این نتیجه رسید که تمام اجناس گارانتی‌دار باکیفیت هم هستند و در صورت بروز مشکل به صورت رایگان ان را برای شما تعمیر یا تعویض می‌کنند.
  • مصرف انرژی: به میزان مصرف برق هم توجه داشته باشید. اگر نسبت به این موضوع بی‌اهمیت باشید. پایان هر ماه با دیدن قبض برق به اشتباه خود پی‌می‌برید. پس همیشه آبگرمکنی را خریداری کنید که دارای برچسب انرژی نزدیک به A باشد. هرچه برچسب انرژی دستگاه شما به حرف A لاتین نزدیک‌تر باشد، آبگرمکن شما برق کمتری مصرف می‌کند و به اصطلاح کم مصرف‌تر است.

روش نگهداری از آبگرمکن برقی:

  1. همیشه در مسیر اتصال آبگرمکن با برق شهری از محافظ ولتاژ مطمئن استفاده کنید چون بیشتر دلایل خرابی این وسیله مربوط به نوسان برق می‌شود.
  2. همیشه فقط هنگام استفاده از آب گرم آبگرمکن را روشن کنید. در مواردی که مدت زیادی در منزل نیستید یا به مسافرت رفته‌اید بهتر است، دو شاخه دستگاه را از برق خارج کنید.
  3. اگر از مدل‌های کم فشار استفاده می‌کنید، مواظب باشید هنگام قطع شدن آب هیچ کدام از شیرهای آب گرم منزل باز نباشد. زیرا آسیب جدی به دستگاه وارد می‌شود.
  4. با اینکه بیشتر مدل‌های آبگرمکن دارای کلید محافظ جان بوده و جنس بدنه آن‌ها ضد آب است. شما باید برای محافظت از سلامتی خود و اطرافیانتان آن را در مکانی خارج از حمام نصب کنید.

با توجه به نکاتی که گفته شد، می توانید آبگرمکن برقی مورد نظر خود را خریداری نمایید. ما برای سهولت کار شما، لیستی از چند نمونه آبگرمکن برقی ارزان، باکیفیت و پرفروش موجود در بازار را جمع آوری کرده‌ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت کنید.


۱ آبگرمکن برقی مدل ۱۱۲۰

آبگرمکن برقی مدل 1120

مشخصات

  • سایر توضیحات
    – امکان استفاده بصورت سیار- امکان نصب مستقیم شیر مخلوط روی بدن- امکان نصب روی تانکر آب- بدون نیاز به فشار و دبی راه انداز- با کابل سه رشته و سیم ارت
  • دمای آب گرم
    ۶۰
  • تعداد المنت
    یک عدد
  • اختلاف دمای آب ورودی و خروجی
    ۵۰
  • ابعاد
    ۳۷x13x15 سانتی‌متر
  • حداکثر فشار آب ورودی
    ۱۰
  • میزان حرارت (گرمادهی)
    ۶۰
  • حجم مخزن
    ۳
  • توان
    ۲۰۰۰ وات
  • وزن بسته‌بندی
    ۳.۸ گرم
  • ابعاد بسته‌بندی
    ۳۸x14x16 سانتی‌متر
  • وزن
    ۳.۷ گرم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲ آبگرمکن برقی آزمایش مدل AZ16LE

آبگرمکن برقی آزمایش مدل AZ16LE

مشخصات

  • سایر توضیحات
    سایر توضیحاتمخزن تمام لعاب ضد بخاربدنه پوشش رنگ الکترو استاتیکابعاد۲۶x26x55 سانتی‌متروزن۱۲.۳ گرمتوان۲۰۰۰ واتحجم مخزن۱۵دمای آب گرم۸۰سایز لوله ورودی آب۱/۲ اینچسایز لوله خروجی آب۱/۲ اینچ
  • ابعاد بسته‌بندی
    ۵۵x26x26 سانتی‌متر
  • وزن بسته‌بندی
    ۱۲۳۰۰۰ گرم
  • توان
    ۲۰۰۰ وات
  • حجم مخزن
    ۱۶
  • سایز لوله ورودی آب
    ۱/۲ اینچ
  • سایز لوله خروجی آب
    ۱/۲ اینچ

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳ آبگرمکن برقی آزمون کار مدل Ev200

آبگرمکن برقی آزمون کار مدل Ev200

مشخصات

  • سایر توضیحات
    – آبگرمکن برقی تمام اتوماتیک ایستاده – دارای ترموستات فرانسوی – جلوگیری از ورود اتصالات برقی در داخل آب – رنگ پودری الکترواستاتیک- مخزن گالوانیزه
  • ابعاد
    قطر ۵۱ و ارتفاع ۱۲۹ سانتی‌متر
  • توان
    ۲۵۰۰ وات
  • ابزار مخصوص لوازم برقی
    ولوم ترموستات

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۴ آبگرمکن برقی مدل کتابی آراتا ۲۵۲۵

آبگرمکن برقی مدل کتابی آراتا 2525

مشخصات

  • ابعاد بسته‌بندی
    ۷۴x17x54 سانتی‌متر
  • وزن بسته‌بندی
    ۱۷۰۰۰ گرم
  • توان
    ۴۰۰۰ وات

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۵ آبگرمکن برقی خروشان اصفهان مدل IBP20-1

آبگرمکن برقی خروشان اصفهان مدل IBP20-1

مشخصات

  • سایر توضیحات
    ورق مخزن از جنس ضخیم گالوانیزه ضدزنگرنگ بدنه سفید پودری الکترواستاتیکدارای محل نصب شیر اطمینان در بالای محصول
  • ابعاد
    ۲۶x26x63 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۲۳۰۰ گرم
  • ابعاد بسته‌بندی
    ۳۲x32x65 سانتی‌متر
  • وزن بسته‌بندی
    ۱۲۵۰۰ گرم
  • توان
    ۲۰۰۰ وات
  • حجم مخزن
    ۲۰ لیتر
  • دمای آب گرم
    ۸۰
  • جنس بدنه
    فولاد ضدزنگ
  • نوع
    برقی
  • قابلیت‌ها
    قابلیت تنظیم دما
  • ابزار مخصوص لوازم برقی
    ولوم ترموستات
  • تعداد المنت
    یک عدد
  • سایز لوله ورودی آب
    ۱/۲ اینچ
  • سایز لوله خروجی آب
    ۱/۲ اینچ

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۶ آبگرمکن برقی خروشان اصفهان مدل IBP30-3

آبگرمکن برقی خروشان اصفهان مدل IBP30-3

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۶x26x83 سانتی‌متر سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۶۴۰۰ گرم
  • ابعاد بسته‌بندی
    ۳۲x32x85 سانتی‌متر
  • وزن بسته‌بندی
    ۱۶۴۰۰ گرم
  • توان
    ۲۰۰۰ وات
  • حجم مخزن
    ۳۰ لیتر
  • دمای آب گرم
    ۸۰
  • جنس بدنه
    گالوانیزه
  • نوع
    مخزنی
  • قابلیت‌ها
    قابلیت تنظیم دما
  • ابزار مخصوص لوازم برقی
    توموستات ایمنی
  • تعداد المنت
    یک عدد
  • سایز لوله ورودی آب
    ۱/۲ اینچ
  • سایز لوله خروجی آب
    ۱/۲ اینچ

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۷ آبگرمکن برقی ویتو مدل S 1127 سه فاز

آبگرمکن برقی ویتو مدل S 1127 سه فاز

مشخصات

  • سایر توضیحات
    حتما برای نصب از کابل و فیوز مینیاتوری مناسب با دستگاه انتخابی استفاده شود
  • ابعاد بسته‌بندی
    ۴۷x25x11 سانتی‌متر
  • وزن بسته‌بندی
    ۳۵۰۰ گرم
  • توان
    ۲۷۰۰۰ وات
  • قابلیت‌ها
    قابلیت تنظیم دما

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۸ آبگرمکن برقی خروشان اصفهان مدل IBP20-3

آبگرمکن برقی خروشان اصفهان مدل IBP20-3

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۶x26x63 سانتی‌متر سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۲۳۰۰ گرم
  • ابعاد بسته‌بندی
    ۳۲x32x65 سانتی‌متر
  • وزن بسته‌بندی
    ۱۲۳۰۰ گرم
  • توان
    ۲۰۰۰ وات
  • حجم مخزن
    ۲۰ لیتر
  • ظرفیت تامین آب گرم
    ۲۰ لیتر
  • دمای آب گرم
    ۸۰ درجه سانتیگراد
  • جنس بدنه
    گالوانیزه
  • نوع
    مخزنی
  • قابلیت‌ها
    قابلیت تنظیم دما
  • ابزار مخصوص لوازم برقی
    توموستات ایمنی
  • تعداد المنت
    یک عدد
  • سایز لوله ورودی آب
    ۱/۲ اینچ
  • سایز لوله خروجی آب
    ۱/۲ اینچ

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۹ آبگرمکن برقی آزمایش مدل AZ20LE

آبگرمکن برقی آزمایش مدل AZ20LE

مشخصات

  • سایر توضیحات
    مخزن تمام لعاب ضد بخاربدنه پوشش رنگ الکترو استاتیک
  • ابعاد
    ۶۶x26x26 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۳.۸ گرم
  • ابعاد بسته‌بندی
    ۷۰x30x30 سانتی‌متر
  • توان
    ۲۰۰۰ وات
  • حجم مخزن
    ۲۰
  • دمای آب گرم
    حداکثر ۸۰
  • تعداد المنت
    یک عدد
  • سایز لوله ورودی آب
    ۱/۲ اینچ
  • سایز لوله خروجی آب
    ۱/۲ اینچ

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۰ آبگرمکن برقی مدل ۱۱۲۰R

آبگرمکن برقی مدل 1120R

مشخصات

  • سایر توضیحات
    – امکان استفاده بصورت سیار – همراه با شیر اطمینان- مناسب سرویس حیاط و روشوئی- امکان نصب مستقیم شیر مخلوط روی بدنه- امکان نصب روی تانکر آب – بدون نیاز به فشار و دبی راه انداز – با کابل برق سه رشته مجهز به سیم ارت
  • وزن
    ۳۸۰۰ گرم
  • ابعاد بسته‌بندی
    ۳۸x14x19 سانتی‌متر
  • وزن بسته‌بندی
    ۴۰۰۰ گرم
  • توان
    ۲۰۰۰ وات
  • دمای آب گرم
    ۸۰
  • قابلیت‌ها
    قابلیت تنظیم دما
  • سایز لوله ورودی آب
    ۱/۲ اینچ

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۱ آبگرمکن برقی آزمون مدل Ew Sun کد ۱۳۸۹۰۲۱۰

آبگرمکن برقی آزمون مدل Ew Sun کد 13890210

مشخصات

  • ابعاد
    ۵۷*۳۴*۲۱ سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۰ گرم
  • ابعاد بسته‌بندی
    ۶۳*۲۶*۴۰ سانتی‌متر
  • وزن بسته‌بندی
    ۱۰/۱۰۰ گرم
  • توان
    ۲۵۰۰ وات
  • حجم مخزن
    ۱۴
  • ابزار مخصوص لوازم برقی
    ولوم ترموستات
  • تعداد المنت
    یک عدد
  • سایز لوله ورودی آب
    ۴/۳ اینچ
  • سایز لوله خروجی آب
    ۴/۳ اینچ

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۲ آبگرمکن برقی برفاب مدل ۵۰EW

آبگرمکن برقی برفاب مدل 50EW

مشخصات

  • ابعاد بسته‌بندی
    ۳۰x35x79 سانتی‌متر
  • وزن بسته‌بندی
    ۲۵۰۰۰ گرم
  • توان
    ۲۰۰۰ وات
  • حجم مخزن
    ۴۶ لیتر
  • دمای آب گرم
    درجه حرارت ۳۰-۹۰ درجه سلیوس
  • جنس بدنه
    استیل
  • قابلیت‌ها
    تنظیم دما
  • ابزار مخصوص لوازم برقی
    ترموستات
  • تعداد المنت
    یک عدد

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۳ آبگرمکن برقی جنرال مدل ۱۲۰ ایستاده

آبگرمکن برقی جنرال مدل 120 ایستاده

مشخصات

  • ابعاد
    ۶۷×۶۷×۱۲۰ سانتی‌متر
  • وزن
    ۴۰۰۰۰ گرم
  • ابعاد بسته‌بندی
    ۶۷×۶۷×۱۲۰ سانتی‌متر
  • وزن بسته‌بندی
    ۴۰۰۰۰ گرم
  • توان
    ۲۰۰۰ وات
  • حجم مخزن
    ۱۲۰
  • قابلیت‌ها
    تنظیم دما
  • ابزار مخصوص لوازم برقی
    ترموستات
  • تعداد المنت
    یک عدد
  • سایز لوله ورودی آب
    ۱/۲ اینچ
  • سایز لوله خروجی آب
    ۱/۲ اینچ

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۴ آبگرمکن برقی آزمون مدل EWH2

آبگرمکن برقی آزمون مدل EWH2

مشخصات

  • ابعاد
    ۵۶x25x18 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۰.۵ گرم
  • حجم مخزن
    ۱۵
  • ظرفیت حرارتی
    ۲۵۰۰
  • سایز لوله ورودی آب
    ۳/۴ اینچ
  • سایز لوله خروجی آب
    ۳/۴ اینچ

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۵ آبگرمکن برقی ایمن گاز مشهد مدل آرمین C

آبگرمکن برقی ایمن گاز مشهد مدل آرمین C

مشخصات

  • ابعاد بسته‌بندی
    ۴۰x100x50 سانتی‌متر
  • وزن بسته‌بندی
    ۶۰۰۰ گرم
  • توان
    ۲۰۰۰ وات
  • جنس بدنه
    استیل
  • قابلیت‌ها
    تنظیم دما

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۶ آبگرمکن کاوه مدل ۷۰ دیواری برقی

آبگرمکن کاوه مدل 70 دیواری برقی

مشخصات

  • سایر توضیحات
    آبگرمکن دیواری برقی ۲۰۰۰ وات کاوه کویرظرفیت ۵۰ لیتریجنس مخزن ورق ۲ میلیمتر گالوانیزهالمنت لعرانپوشش رنگ الکترواستاتیکبا نشان استاندارد ملی ایران
  • ابعاد
    ۴۴x 40x 78 سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۴۰۰۰ گرم
  • ابعاد بسته‌بندی
    ۴۵x 41x 79 سانتی‌متر
  • وزن بسته‌بندی
    ۲۴۹۰۰ گرم
  • توان
    ۲۰۰۰ وات
  • میزان حرارت (گرمادهی)
    حداکثر ۹۹ درجه سانتی گراد
  • دمای آب گرم
    حداکثر ۹۹ درجه سانتی گراد
  • جنس بدنه
    گالوانیزه
  • قابلیت‌ها
    قابلیت تنظیم دما

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۷ آبگرمکن برقی آراتا مدل ۲۰۲۰S

آبگرمکن برقی آراتا مدل 2020S

مشخصات

  • سایر توضیحات
    – با گارد استیل و چراغ سیگنال المنت- کابل برق سه رشته با ارت- دوشاخه استاندارد با ارت- سبک و قابل حمل آسان- مناسب پروژه های ساختمانی- مناسب سفر و کمپینگ
  • توان
    ۲۰۰۰ وات
  • جنس بدنه
    استیل
  • تعداد المنت
    یک عدد

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۸ آبگرمکن برقی مدل جنرال ۲۰ لیتری

آبگرمکن برقی مدل جنرال 20 لیتری

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۵x25x70 سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۰۰۰۰ گرم
  • ابعاد بسته‌بندی
    ۲۵x25x70 سانتی‌متر
  • وزن بسته‌بندی
    ۲۰۰۰۰ گرم
  • توان
    ۲۰۰۰ وات
  • حجم مخزن
    ۳۰
  • جنس بدنه
    آهن
  • قابلیت‌ها
    تنظیم دما
  • ابزار مخصوص لوازم برقی
    ترموستات
  • سایز لوله ورودی آب
    ۱/۲ اینچ
  • سایز لوله خروجی آب
    ۱/۲ اینچ

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۹ آبگرمکن برقی آزمون کار مدل EW67

آبگرمکن برقی آزمون کار مدل EW67

مشخصات

  • سایر توضیحات
    – آبگرمکن برقی تمام اتوماتیک ایستاده – دارای ترموستات فرانسوی – جلوگیری از ورود اتصالات برقی در داخل آب – رنگ پودری الکترواستاتیک- مخزن گالوانیزه
  • ابعاد
    قطر ۳۷.۵ و ارتفاع ۸۵ سانتی‌متر
  • ابعاد بسته‌بندی
    ۸۸x42x42 سانتی‌متر
  • وزن بسته‌بندی
    ۲۰۵۰۰ گرم
  • توان
    ۲۰۰۰ وات
  • ابزار مخصوص لوازم برقی
    ولوم ترموستات

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۰ آبگرمکن برقی مدل کتابی ۲۵۲۵R

آبگرمکن برقی مدل کتابی 2525R

مشخصات

  • سایر توضیحات
    – قابلیت نصب حوله خشک کن روی بدنه- راندمان انرژی بالا به دلیل وجود دو المنت- سرعت بالای گرمایش برای مصارف محدود
  • ابعاد بسته‌بندی
    ۷۴x17x54 سانتی‌متر
  • وزن بسته‌بندی
    ۱۶۵۰۰ گرم
  • توان
    ۴۰۰۰ وات
  • جنس بدنه
    فلز
  • قابلیت‌ها
    قابلیت تنظیم دما
  • تعداد المنت
    دو عدد
  • سایز لوله ورودی آب
    ۱/۲ اینچ
  • سایز لوله خروجی آب
    ۱/۲ اینچ

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۱ آبگرمکن برقی ویتو مدل V1200

آبگرمکن برقی ویتو مدل V1200

مشخصات

  • ابعاد
    ۳۵x25x12 سانتی‌متر
  • ابعاد بسته‌بندی
    ۴۰x27x14 سانتی‌متر
  • وزن بسته‌بندی
    ۳۰۰۰ گرم
  • توان
    ۷۲۵۰ وات
  • قطر دودکش
    بدون دودکش
  • حجم مخزن
    بدون مخزن
  • حداقل فشار آب ورودی (فشار راه اندازی)
    ۱۰بار
  • حداقل مقدار آب ورودی (دبی راه انداز)
    ۱بار
  • حداکثر فشار آب ورودی
    ۱۰
  • جنس بدنه
    پلاستیک
  • سایز لوله ورودی آب
    ۱/۲ اینچ
  • سایز لوله خروجی آب
    ۱/۲ اینچ

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۲ آبگرمکن برقی جنرال مدل ۱۰۰ استوانه

آبگرمکن برقی جنرال مدل 100 استوانه

مشخصات

  • وزن
    ۳۵۰۰۰ گرم
  • ابعاد بسته‌بندی
    ۱۱۰x40x40 سانتی‌متر
  • وزن بسته‌بندی
    ۳۵۰۰۰ گرم
  • توان
    ۲۰۰۰ وات
  • حجم مخزن
    ۱۰۰
  • ظرفیت تامین آب گرم
    ۱۰۰
  • جنس بدنه
    آهن
  • قابلیت‌ها
    تنظیم دما
  • ابزار مخصوص لوازم برقی
    ترموستات
  • تعداد المنت
    دو عدد
  • سایز لوله ورودی آب
    ۱/۲ اینچ
  • سایز لوله خروجی آب
    ۱/۲ اینچ

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۳ آبگرمکن برقی جنرال مدل ER20

آبگرمکن برقی جنرال مدل ER20

مشخصات

  • ابعاد بسته‌بندی
    ۷۰×۲۵×۲۵ سانتی‌متر
  • وزن بسته‌بندی
    ۲۰۰۰۰ گرم
  • توان
    ۲۰۰۰ وات
  • حجم مخزن
    ۳۰
  • ظرفیت تامین آب گرم
    ۳۰
  • جنس بدنه
    آهن
  • نوع
    برقی
  • قابلیت‌ها
    تنظیم دما
  • ابزار مخصوص لوازم برقی
    ترموستات
  • تعداد المنت
    یک عدد
  • سایز لوله ورودی آب
    ۱/۲ اینچ
  • سایز لوله خروجی آب
    ۱/۲ اینچ

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۴ آبگرمکن برقی خروشان اصفهان مدل IBP15-3

آبگرمکن برقی خروشان اصفهان مدل IBP15-3

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۶x26x51 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۰۰۰۰ گرم
  • ابعاد بسته‌بندی
    ۳۲x32x53 سانتی‌متر
  • وزن بسته‌بندی
    ۱۰۵۰۰ گرم
  • توان
    ۲۰۰۰ وات
  • حجم مخزن
    ۱۵ لیتر
  • دمای آب گرم
    ۸۰
  • جنس بدنه
    گالوانیزه
  • نوع
    دیواری
  • قابلیت‌ها
    قابلیت تنظیم دما
  • ابزار مخصوص لوازم برقی
    توموستات ایمنی
  • تعداد المنت
    یک عدد
  • سایز لوله ورودی آب
    ۱/۲ اینچ
  • سایز لوله خروجی آب
    ۱/۲ اینچ

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۵ آبگرمکن برقی آزمون کار مدل Ew50

آبگرمکن برقی آزمون کار مدل Ew50

مشخصات

  • سایر توضیحات
    – آبگرمکن برقی تمام اتوماتیک ایستاده – دارای ترموستات فرانسوی – جلوگیری از ورود اتصالات برقی در داخل آب – رنگ پودری الکترواستاتیک- مخزن گالوانیزه
  • ابعاد
    قطر ۳۴.۵ و ارتفاع ۸۲ سانتی‌متر
  • توان
    ۲۰۰۰ وات
  • ابزار مخصوص لوازم برقی
    ولوم ترموستات

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۶ آبگرمکن برقی آزمون کار مدل Ewqh

آبگرمکن برقی آزمون کار مدل Ewqh

مشخصات

  • سایر توضیحات
    – آبگرمکن برقی تمام اتوماتیک دیواری- دارای ترموستات فرانسوی – جلوگیری از ورود اتصالات برقی در داخل آب – رنگ پودری الکترواستاتیک- مخزن گالوانیزه- جریان ورودی: ۲۲۰ ولت
  • ابعاد
    قطر ۱۶ و ارتفاع ۴۲ سانتی‌متر
  • توان
    ۱۷۰۰ وات

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۷ آبگرمکن برقی ویتو مدل FLOW S

آبگرمکن برقی ویتو مدل FLOW S

مشخصات

  • ابعاد
    ۳۷×۲۳.۵×۹.۴ سانتی‌متر
  • وزن
    ۲ گرم
  • ابعاد بسته‌بندی
    ۴۰۰x240x96 سانتی‌متر
  • وزن بسته‌بندی
    ۲ گرم
  • توان
    ۹۰۰۰ وات
  • حجم مخزن
    زودجوش
  • حداقل فشار آب ورودی (فشار راه اندازی)
    ۰.۵
  • حداکثر فشار آب ورودی
    ۱۰
  • جنس بدنه
    پلاستیک
  • سایز لوله ورودی آب
    ۱/۲ اینچ
  • سایز لوله خروجی آب
    ۱/۲ اینچ

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۸ آبگرمکن برقی ویتو مدل V1100

آبگرمکن برقی ویتو مدل V1100

مشخصات

  • سایر توضیحات
    بدون مخزن – زودجوش – ساخت ترکیه – قابل استفاده در هر مکانی – طریقه نصب خیلی اسان – به همراه دفترچه فارسی
  • ابعاد
    ۳۵x12x25 سانتی‌متر
  • وزن
    ۲ گرم
  • ابعاد بسته‌بندی
    ۴۰x27x14 سانتی‌متر
  • وزن بسته‌بندی
    ۳۰۰۰ گرم
  • توان
    وات
  • حجم مخزن
    بدون مخزن
  • حداقل فشار آب ورودی (فشار راه اندازی)
    ۱
  • حداکثر فشار آب ورودی
    ۱۰
  • جنس بدنه
    پلاستیک
  • سایز لوله ورودی آب
    ۱/۲ اینچ
  • سایز لوله خروجی آب
    ۱/۲ اینچ

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

امیدواریم این مطلب اطلاعات کافی را برای خرید آبگرمکن برقی در اختیار شما قرار دهد. سوالات خود را می توانید از طریق فرم ارسال دیدگاه ها با ما در میان ‌بگذارید.

در ادامه بیشتر بخوانید: راهنمای خرید پرده حمام

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا