لوازم خانگی برقی

راهنمای خرید انواع دستگاه واکس زن کفش برقی ارزان+ قیمت روز

10 نکته مهم و کاربردی که هنگام خرید دستگاه واکس زن کفش باید به آن ها توجه کنید.

بعد از اتو کشیدن لباس‌ها یکی از مواردی که باعث می‌شود شما آراسته و با شخصیت به نظر برسید، واکس زدن کفش‌ها می‌باشد. معمولا شما به صورت روزانه و با هر بار بیرون رفتن از خانه این کار را انجام می‌دهید. واکس زدن کفش با دست کار بسیار سختی است به خصوص برای خانم‌ها که با کثیف شدن دست مشکل دارند و از این کار متنفر هستند. پیشرفت علم کار را برای واکس زدن کفش راحت کرد به طوری که دستگاه واکس زن کفش روی کار آمد و بدون کثیف شدن دست و لباس شما می‌توانید کفش‌های خود را واکس زده و براق کنید. قیمت این دستگاه پر کاربرد خوشبختانه در حدی نیست که بخواهد شما را از این بابت نگران کند. یعنی شما در هر طبقه اجتماعی که باشید، می‌توانید برای خود یک دستگاه واکس زن کفش را خریداری نمایید.

اگر شما هم حوصله این را ندارید که مدت زمان زیادی را صرف واکس زدن کفش‌های خود کنید. پیشنهاد می‌کنم حتما یکی از این دستگاه‌ها را برای خود خریداری نمایید. روانشناسان بر این باور هستند که داشتن کفش‌های تمیز و براق می‌تواند اعتماد به نفس افراد را تا حد زیادی افزایش دهد و باعث بهبود موقعیت اجتماعی افراد در جامعه شود. شما فقط کافیست یک بار این دستگاه را امتحان کنید تا متوجه کیفیت واکس زدن با دست و دستگاه شوید. واکس زدن با دست به صورت سنتی معمولا واکس را به خوبی از روی کفش پاک نمی‌کند به همین دلیل ممکن است لباس و هر چیز دیگری که با آن در تماس باشد را سیاه و کثیف کند، اما دستگاه واکس زن کفش این‌طور نیست.

اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که تصمیم به خریداری کردن دستگاه واکس زن کفش گرفته‌اید. اما با توجه به تنوع زیاد مدل‌ها و قیمت‌ها با خرید این وسیله به مشکل برخورده‌اید، اصلا نگران نباشید. ما در این مطلب شما را با انواع دستگاه واکس زن کفش آشنا کرده و به شما یک سری نکات مهم را که هنگام خرید دستگاه واکس زن کفش باید به آن‌ها توجه داشته باشید را آموزش می‌دهیم.

دستگاه واکس‌زن کفش چیست و چگونه کار می‌کند؟

یک دستگاه برقی ایده‌آل برای خانم‌ها و آقایان است که به وسیله آن می‌توانند کفش‌های خود را در کوتاه‌ترین زمان ممکن واکس زده و براق کنند. این دستگاه به صورت ایستاد قرار می‌گیرد. دارای یک دکمه start و stop است. با فشار دادن دکمه استارت یک فرچه گردان شروع به چرخیدن کرده و شما می‌توانید، کفش‌های خود را بدون بیرون آوردن از پا با جهت‌های مختلف کنار برس گردان قرار داده و آن‌ها را واکس زده و براق نمایید. برخی مدل‌ها اتوماتیک هستند و نیاز به فشار دادن دکمه و پدال ندارند و این کار به وسیله سنسور و چشمی انجام می‌شود.

حتما بخوانید: راهنمای خرید دستگاه بخار شوی

انواع دستگاه واکس‌زن کفش برقی:

  • دستگاه واکس زن کفش کوچک یا خانگی: این مدل برای استفاده در منازل در اندازه‌های کوچک تولید می‌شود به همین دلیل در هر جایی قرار می‌گیرند. دارای یک عدد شیر مکانیکی هستند که به منظور خارج شدن واکس مورد استفاده قرار می‌گیرد. نوع واکس در این مدل بی‌رنگ است و برای تمام رنگ‌های کفش می‌توان از این واکس استفاده کرد. برای اینکه موقع استفاده از دستگاه خم نشوید، دارای پدال پایی برای خاموش روشن کردن هستند.
  • دستگاه واکس زن کفش دو برس یا نیمه‌اتوماتیک: این مدل با داشتن دو عدد برس به واکس زن دو برس هم معروف است. این مدل هم مانند نمونه قبلی دارای یک شیر مکانیکی با مکانیسم واکس بی‌رنگ مناسب برای واکس زدن کفش با انواع رنگ‌ها می‌باشد. برای استفاده از این مدل کافیست پای خود را زیر شیر برقی قرار داده و آن را فشار دهید. دستگاه به مدت ۴۰ ثانیه روشن شده و شروع به کار می‌کند. بعد از گذشت زمان ۴۰ ثانیه دستگاه به صورت خودکار خاموش می‌شود.
  • دستگاه واکس زن کفش چهار برس یا تمام اتوماتیک: اگر به دنبال خرید یک دستگاه واکس زن کفش همه‌کاره هستید این مدل بهترین گزینه است. این دستگاه دارای چهار عدد فرچه می‌باشد که قادر به پاک کردن قسمت‌های مختلف کفش شماست به همین علت به آن واکس زن چهار برس هم گفته می‌شود. این دستگاه دارای دو عدد شیر برقی برای استفاده از واکس است که به کاربر این امکان را می‌دهد با توجه به رنگ کفش یعنی قهوه‌ای یا مشکی رنگ واکس را مشخص کند. همچنین دارای تایمر ۴۰ ثانیه‌ای اتوماتیک و عمل‌کرد یک تا چهار مرحله‌ای پاشش واکس است.

مزایای استفاده از دستگاه واکس زن کفش برقی:

  1. این دستگاه در زمان شما صرفه‌جویی می‌کند یعنی شما در مدت زمان ۴۰ ثانیه می‌توانید کفش‌های خود را واکس زده و برق بیاندازید.
  2. استفاده از واکس مایع جهت جلوگیری از کثیف شدن لباس با استفاده از آب و پارافین، لازم به ذکر است که تمام رنگ‌های کفش را به وسیله آن می‌توان واکس زد.
  3. برای استفاده از این دستگاه نیاز به خم شدن و نشستن نیست و خیلی راحت به حالت ایستاده می‌توانید این کار را انجام دهید.
  4. به وسیله این دستگاه بدون پخش شدن بو در محیط و بدون محدودیت رنگ کفش می‌توانید تمام رنگ‌های کفش را واکس بزنید.
  5. کاملا بهداشتی هستند و دارای یک دستیگره به منظور حفظ تعادل فرد موقع واکس زدن کفش می‌باشند.
  6. در سایز‌های مختلف ساخته می‌شوند یعنی می‌توان آن‌ها را در مکان‌های مختلف بدون محدودیت جا استفاده کرد.
  7. دارای مکانیسم روشن و خاموش شدن خودکار هستند. البته در برخی مدل‌ها با دکمه هم می‌توان این کار را انجام داد.
  8. دارای نمایشگر با لامپ ال ای دی می‌باشند که مراحل شروع تا اتمام عملیات را به کاربر نمایش می‌دهد.
  9. میزان پاشش واکس به دفعات متفاوت بین یک تا چهار را به دلخواه کاربر فراهم می‌کند.

بهترین واکس برای دستگاه واکس زن برقی:

به مدل دستگاه دقت کنید زیرا هر دستگاه با نوع خاصی از واکس سازگاری دارد. اما معمولا برای اینکه با آن بتوان تمامی رنگ‌ها را واکس بزنید از واکس بی رنگ استفاده نمایید. البته برخی مدل‌ها دارای دو عدد شیر برقی هستند و می‌توانید دو رنگ واکس مشکی و قهوه‌ای را به صورت جداگانه درون آن‌ها بریزید و از هر کدام که نیاز بود استفاده کنید.

حتما بخوانید: راهنمای خرید مینی واش یا کهنه شور

نکات مهم هنگام خرید‌ دستگاه واکس زن کفش:

  • قیمت واکس زن: قیمت نقش مهمی در انتخاب شما دارد پس بهتر از قبل از هر کاری میزان بودجه برای خرید دستگاه واکسن کفش را مشخص نمایید. با مشخص کردن مقدار بودجه خود به خود مدل‌هایی که در محدوده قیمتی شما قرار ندارند از انتخاب شما حذف شده و انتخاب برایتان آسان می‌شود.
  • نوع دستگاه: دستگاه واکس کفش مدل‌های مختلفی دارد، کوچکترین نمونه آن دارای یک برس و یک مدل خانگی محسوب می‌شود. این دستگاه به دلیل اندازه کوچک و وزن سبک بیشتر در منزل مورد استفاده قرار می‌گیرد. نمونه‌های دیگر آن که بیشتر کاربرد اداری دارند. در اندازه‌های بزرگتر ساخته می‌شوند و در دو نوع نیمه اتوماتیک یا دو فرچه و تمام اتوماتیک یا چهار فرچه تولید و روانه بازار می‌شوند.
  • نوع واکس: نوع واکس مورد استفاده در دستگاه‌های مختلف متفاوت است. در دستگاه‌هایی که دارای یک پمپ برقی یا مکانیکی هستند، تنها از واکس مایع بی‌رنگ می‌توان استفاده کرد. زیرا این واکس از ترکیب آب با گلیسرین تولید می‌شود و به وسیله آن می‌توان تمام رنگ‌های کفش را واکس زد. اما نمونه‌های دیگری از آن که دارای دو پمپ هستند را می‌توان به وسیله واکس مشکی و قهوه‌ای پر نمود و با توجه به رنگ کفش از هر کدام استفاده نمود.
  • تایمر توقف: یکی از ویژگی‌های خوب یک دستگاه واکس زن اتوماتیک کفش داشتن تایمر و سنسور است. یعنی بدون خم شدن یا فشردن دکمه‌ای زمانی که پای خود را جلوی برس مخصوص قرار می‌دهید. دستگاه روشن شده و بعد از ۴۰ ثانیه تایمر آن را خاموش می‌کند. وجود تایمر علاوه بر تسریع در انجام واکس زدن باعث صرفه‌جویی در مصرف برق می‌شود. البته در برخی مدل‌ها می‌توان زمان خاموش شدن دستگاه را به دلخواه تنظیم کرد.
  • ال ال دی نشانگر: بیشتر در مدل‌های اتوماتیک تعدادی دیود نورانی ال ای دی وجود دارند. که با شروع روشن شدن دستگاه به ترتیب روشن شده و مراحل واکس زدن را به کاربر نمایش می‌دهند. شخص استفاده کننده از دستگاه با توجه به مدت روشن بودن ال ای دی می‌تواند یک مرحله از مراحل واکس زدن کفش را انجام دهد.
  • میزان استفاده از واکس: قابلیت جدیدی از دستگاه واکس زن کفش است که شما به وسیله آن می‌توانید میزان واکس مورد نیاز برای واکس زدن کفش را انتخاب کنید. برای مثال کفش‌های شما خیلی کثیف هستند و با یک مرحله واکس مالی تمیز نمی‌شوند. در این مدل می‌توان بین یک تا چهار مرحله بسته به سلیقه شخص ریختن واکس را تنظیم کرد.
  • جنس برس: به جنس برس مورد استفاده در دستگاه دقت کنید. نباید یک برس خشک باشد. برس‌های خشک به دستگاه شما آسیب وارد می‌کنند. یعنی با چند بار استفاده از دستگاه متوجه پوسته پوسته شدن رویه کفش و خراب شدن آن می‌شوید. همچنین جنس خیلی نرم هم خیلی سریع حالت خود را از دست داده و از بین می‌رود. بهترین جنس برس برای دستگاه واکس زن برقی نمونه متعادل آن است. یعنی نه خیلی خشک و نه خیلی نرم.
  • دستگیره: یکی از مزیت‌های خوب یک دستگاه واکس زن داشتن دستگیره برای حفظ تعادل است. زمانی که عملیات واکس زدن را انجام می‌دهید، معمولا وزن خود را روی یک پا می‌اندازید، این کار ممکن است تعادل شما را بهم بزند و باعث زمین خوردن شما شود. به همین منظور یک دستگیره برای اینکه موقع واکس زدن دست از آن بگیرید و تعادل شما حفظ شود تعبیه شده است.
  • قدرت موتور: قدرت موتور دستگاه با واحد واحد روی آن زده می‌شود. هرچه میزان وات دستگاه بیشتر باشد قدرت آن نیز بالاتر است. از خرید دستگاه‌های وات پایین یا با قدرت موتور کم خودداری کنید. به خصوص اگر دستگاه را برای اداره و جاهای پر استفاده می‌خواهید. زیرا در صورت ضعیف بودن موتور آن خیلی سریع سوخته و کارایی خود را از دست می‌دهد.
  • گارانتی: همیشه به سراغ خرید برندهایی بروید که دارای گارانتی و خدمات پس از فروش هستند. این مدل‌ها معمولا از کیفیت بالایی برخوردار می‌باشند. همان طور که می‌دانید، گارانتی کردن جنس بی‌کیفیت چیزی جز ضرر و زیان برای شرکت نخواهد داشت. پس می‌توان این طور نتیجه گیری کرد که اجناس گارانتی دار دارای کیفیت بالایی هستند.

روش نگهداری از دستگاه واکس زن برقی:

  1. بعد از هر بار استفاده دو شاخه دستگاه را از برق خارج کنید. نوسان برق می‌تواند باعث آسیب دیدن قسمت‌های الکترونیکی دستگاه شود.
  2. اگر مدتی قصد استفاده از دستگاه را ندارید واکس درون پمپ آن را خالی کنید. زیرا ممکن است درون دستگاه خشک شود و به آن آسیب بزند.
  3. اگر از نمونه دو پمپی آن استفاده می‌کنید، حتما کفش خود را اگر مشکی است با فرچه کفش مشکی و اگر قهوه‌ای است آن را با فرچه قهوه‌ای واکس بزنید. زیرا در صورت مخلوط شدن رنگ‌ها کفش شما کثیف می‌شود.
  4. اگر کفش شما زیاد هم کثیف نیست و نیاز به واکس ندارد فقط کفش‌های خود را براق نمایید. با این کار هم فشار کمتری را به دستگاه وارد می‌کنید و هم در مصرف واکس صرفه جویی می‌کنید.

با توجه به نکاتی که گفته شد، می توانید دستگاه واکس زن کفش مورد نظرتان را خریداری نمایید. ما برای سهولت کار شما، لیستی از بهترین برند‌های دستگاه واکس زن کفش جدید، ارزان، محبوب و پرفروش را برای شما جمع آوری کرده ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را درافت کنید.


۱ دستگاه واکس زن کفش مدل دنا

دستگاه واکس زن کفش مدل دنا

مشخصات

  • ابعاد
    ۴۰x55x95 سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۹۰۰۰۰ گرم
  • اقلام همراه محصول
    ۱ لیتر واکس مایع بیرنگ مخصوص دستگاه
  • حجم
    ۱۰۰۰ میلی لیتر
  • حالت
    مایع
  • نوع استفاده
    فرچه

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲ دستگاه واکس زن برقی کلاترونیک مدل ۳۷۵۳

دستگاه واکس زن برقی کلاترونیک مدل 3753

مشخصات

  • سایر توضیحات
    دستگاه واکس زن کلترونیک مدل ۳۷۵۳ دارای بدنه تمام فلزی میباشد و تقریبا ۶ کیلوگرم وزن دارد که فلز آن ضد خش است. براق کننده سه کاره است و برای هر نوع کفش حتی کفش ورزشی مناسب میباشد. واکس زن کلترونیک ۳۷۵۳ هر رنگ و مدلی را پولیش میکند و فرقی ندارد که کفش روشن باشد یا تیره. این محصول شامل سه برس چرخان نظیر یک عدد برس تمیز کننده چرخشی برای گرد و غبار درشت، دو عدد برس نرم چرخشی برای پرداخت، کفش های روشن و تیره می‌باشد.توجه به این نکته ضروریست که تمام برس ها را می توان برای تمیز کردن باز کرد و خیلی آسان شست و تمیز کرد.این دستگاه پولیش کفش با موتور قدرتمند ۱۲۰ واتی کم صدا در یک دقیقه ۱۷۵۰ دور چرخش دارد که آن را برای استفاده روزمره و حتی در مکان های عمومی مناسب کرده است . همچنین روی سقف دستگاه یک دکمه محکم تعبیه شده است که میتوان آن را بدون نیاز به دست ، با پا روشن و خاموش کرد.
  • ابعاد
    ۴۵x35x25 سانتی‌متر
  • وزن
    ۶۰۰۰ گرم
  • حجم
    ۲۰۰ میلی لیتر
  • نوع استفاده
    فرچه

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳ دستگاه واکس زن برقی مدل ۰۵

دستگاه واکس زن برقی مدل 05

مشخصات

  • حجم
    ۱۰۰ میلی لیتر
  • نوع استفاده
    فرچه

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۴ دستگاه واکس زن برقی waxi مدل ۱۲۰۰

دستگاه واکس زن برقی waxi مدل 1200

مشخصات

  • سایر توضیحات
    ابعاد کوچک و زیبادارای تایمر ۴۰ ثانیه برای خاموش شدنموتور صنعتی ایرانی
  • اقلام همراه محصول
    یک عدد فرچه و دستمال و یک عدد مایع براق کننده ۰.۳ لیتری
  • حجم
    ۳۰۰ میلی لیتر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۵ دستگاه واکس زن برقی ام تی کو مدل ۳

دستگاه واکس زن برقی ام تی کو مدل ۳

مشخصات

  • ابعاد
    ۶۰x35x86 سانتی‌متر
  • وزن
    ۴۰۰۰۰ گرم
  • حجم
    ۱۵۰۰۰ میلی لیتر
  • حالت
    مایع
  • نوع استفاده
    فرچه

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۶ دستگاه واکس زن برقی اتو واکسر مدل ۱۴۰۰

دستگاه واکس زن برقی اتو واکسر مدل 1400

مشخصات

  • سایر توضیحات
    چهار عدد برسدو عدد مخزن واکس اتوماتیک (مشکی – قهوه ای)موتور استاندارد ایرانچراغ چشمک زن راهنما
  • حجم
    ۱۰۰۰ میلی لیتر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۷ دستگاه واکس زن برقی تمیز گستر مدل اتوماتیک

دستگاه واکس زن برقی تمیز گستر مدل اتوماتیک

مشخصات

  • سایر توضیحات
    دارای ۳ دکمه در بالای دستگاه ( برای واکس زدن کفشهای مشکی ، واکس زدن کفش به رنگهای دیگر ، دکمه خاموش )قسمت جلو و بالایی دستگاه یک دکمه برای فقط گردگیری کفشجنس از ورق مستحکم با پوشش رنگ الکترواستاتیک ( رنگ کوره ای ) حتما از واکس مشکی و بی رنگ مخصوص دستگاه واکس تمام اتوماتیک استفاده شود
  • ابعاد
    ۶۶x40x92 سانتی‌متر
  • وزن
    ۳۰۰۰۰ گرم
  • حجم
    ۱۵۰۰ میلی لیتر
  • حالت
    مایع
  • نوع استفاده
    فرچه

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۸ دستگاه واکس زن برقی نورآئین تهران مدل SH21-H0

دستگاه واکس زن برقی نورآئین تهران مدل SH21-H0

مشخصات

  • سایر توضیحات
    قدرت موتور: ۱۲۵ واتحداکثر دور برس: ۲۸۰۰ دور در دقیقهطول کابل: ۲ متر
  • ابعاد
    ۴۵x35x55 سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۱۰۰۰ گرم
  • حجم
    ۱۰۰۰ میلی لیتر
  • حالت
    مایع
  • نوع استفاده
    فرچه

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۹ دستگاه واکس زن برقی کفش آنا مدل SH42

دستگاه واکس زن برقی کفش آنا مدل SH42

مشخصات

  • ابعاد
    ۶۳x40x91 سانتی‌متر
  • وزن
    ۳۴۰۰۰ گرم
  • حجم
    ۱۰۰ میلی لیتر
  • حالت
    مایع
  • نوع استفاده
    فرچه

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۰ دستگاه واکس زن برقی مدل ۱۴۰

دستگاه واکس زن برقی مدل 140

مشخصات

  • سایر توضیحات
    بدنه استیل زیبابرس های مقاوم ضد خوردگیموتور صنعتی استانداردتایمر خودکار خاموش شدن (۴۰ ثانیه)
  • اقلام همراه محصول
    ۳۰۰ سی سی مایع واکس بی رنگ روغنی
  • حجم
    ۱۰۰۰ میلی لیتر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۱ دستگاه واکس زن برقی نورآئین تهران مدل SH21-H

دستگاه واکس زن برقی نورآئین تهران مدل SH21-H

مشخصات

  • سایر توضیحات
    قدرت موتور: ۱۲۵ واتحداکثر دور برس: ۲۸۰۰ دور در دقیقهطول کابل: ۲ متر
  • ابعاد
    ۴۵x35x55 سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۱۰۰۰ گرم
  • حجم
    ۱۰۰۰ میلی لیتر
  • حالت
    مایع
  • نوع استفاده
    فرچه

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۲ دستگاه واکس زن برقی ام تی کو مدل ۸

دستگاه واکس زن برقی ام تی کو مدل 8

مشخصات

  • ابعاد
    ۶۰x35x86 سانتی‌متر
  • وزن
    ۴۰۰۰۰ گرم
  • حجم
    ۲۵۰ میلی لیتر
  • حالت
    مایع
  • نوع استفاده
    فرچه

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۳ دستگاه واکس زن برقی کد ۱۴۰۰

دستگاه واکس زن برقی کد 1400

مشخصات

  • سایر توضیحات
    بدنه استیل زیبابرس های مقاوم ضد خوردگیموتور صنعتی استانداردتایمر خودکار خاموش شدن (۴۰ ثانیه)
  • حجم
    ۳۰۰ میلی لیتر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۴ دستگاه واکس زن برقی نورآئین تهران مدل SH21

دستگاه واکس زن برقی نورآئین تهران مدل SH21

مشخصات

  • سایر توضیحات
    قدرت موتور: ۱۲۵ واتحداکثر دور برس: ۲۸۰۰ دور در دقیقهطول کابل: ۲ متردارای دو مخزن مجزا برای واکس مشکی و قهوه‌ای
  • ابعاد
    ۶۴x83x36 سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۵۰۰۰ گرم
  • حجم
    ۱۰۰۰ میلی لیتر
  • حالت
    مایع
  • نوع استفاده
    فرچه

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۵ دستگاه براق کننده کفش مدل ۴۶۰

دستگاه براق کننده کفش مدل 460

مشخصات

  • سایر توضیحات
    بدنه زیبا و شکیلتایمر خودکار ۴۰ ثانیهمخزن واکس فشاری
  • ابعاد
    ۵۴x31x37 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۳۵۰۰ گرم
  • حجم
    ۱۰۰۰ میلی لیتر
  • حالت
    مایع
  • نوع استفاده
    فرچه

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۶ دستگاه واکس زن مدل GOLDEN OFFICE

دستگاه واکس زن مدل GOLDEN OFFICE

مشخصات

  • سایر توضیحات
    بدنه استیل زیبابرس های مقاوم ضد خوردگیموتور صنعتی استانداردتایمر خودکار خاموش شدن (۴۰ ثانیه)
  • ابعاد
    ۶۰x22x77 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۶۰۰۰ گرم
  • اقلام همراه محصول
    ۳۰۰ سی سی مایع واکس بی رنگ روغنی
  • حجم
    ۵۰۰۰ میلی لیتر
  • حالت
    مایع
  • نوع استفاده
    فرچه

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۷ دستگاه واکس زن برقی نورآئین تهران مدل SH210

دستگاه واکس زن برقی نورآئین تهران مدل SH210

مشخصات

  • سایر توضیحات
    قدرت موتور: ۱۲۵ واتحداکثر دور برس: ۲۸۰۰ دور در دقیقهطول کابل: ۲ متردارای دو مخزن مجزا برای واکس مشکی و قهوه‌ای
  • ابعاد
    ۶۴x36x83 سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۵۰۰۰ گرم
  • حجم
    ۱۰۰۰ میلی لیتر
  • حالت
    مایع
  • نوع استفاده
    فرچه

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۸ دستگاه واکس زن برقی مدل ۱۲۰

دستگاه واکس زن برقی مدل 120

مشخصات

  • سایر توضیحات
    ابعاد کوچک و کم مصرفصدای کمظاهر زیبای طلاییموتور صنعتی قوی
  • اقلام همراه محصول
    قیف – ۱۰۰ سی سی مایع واکس
  • حجم
    ۵۰۰ میلی لیتر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۹ دستگاه واکس زن برقی کد ۰۱۰

دستگاه واکس زن برقی کد 010

مشخصات

  • حجم
    ۲۰۰ میلی لیتر
  • حالت
    مایع
  • نوع استفاده
    فرچه

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۰ دستگاه براق کننده کفش مدل ۴۵۰

دستگاه براق کننده کفش مدل 450

مشخصات

  • سایر توضیحات
    خاموش شدن اتوماتیک پس از ۴۰ ثانیهمخزن واکس فشاری (بی رنگ)بدنه فلزی مقاوم با رنگ کوره ای
  • ابعاد
    ۵۵x35x45 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۳۰۰۰ گرم
  • اقلام همراه محصول
    یک لیتر مایع واکس
  • حجم
    ۱۰۰۰ میلی لیتر
  • حالت
    مایع
  • نوع استفاده
    فرچه

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۱ دستگاه واکس زن برقی کفش نورآئین تهران مدل SH220

دستگاه واکس زن برقی کفش نورآئین تهران مدل SH220

مشخصات

  • سایر توضیحات
    برای این که کفش های رسمی و مجلسی ما دارای طول عمر بالا و نرمی مداومی باشند و از حالت خود بعد از استفاده خارج نشوند، باید به آن ها واکس زد. برای این کار نورآئین تهران در عرصه محصولات خانگی و اداری در سال های دور توانستند دستگاهی را اختراع کنند که به صورت اتوماتیک می تواند کفش های ما را واکس بزند. واکس حکم خوراک کفش ها را دارد و یکی از عوامل بسیار مهم در سلامت ماندن کفش به شمار می آید. دستگاه واکس زن برقی کفش مدل SH220 یکی از همان دستگاه ها است که قابلیت ها و ویژگی های پیشرفته تری نسبت به نسل های گذشته خود دارد. شاید خیلی از افراد به این موضوع اشاره کنند که واکس زدن با این دستگاه نمی تواند نتیجه خوبی را به ما ارایه دهد و افراد را برای استفاده دوباره از آن تشویق کند. شایان ذکر است که بدانید در آزمایشات ما درباره این دستگاه مشخص شده است که کیفیت بسیار مطلوبی برای انجام فرایند واکس توسط این دستگاه ارایه می شود. این دستگاه برای استفاده در مکان هایی طراحی و ساخته شده که افراغد زیادی در آن رفت و آمد می کنند. بهترین مکان هایی که در آن ها از این دستگاه استفاده می شود را می توان به ساختمان ها و برج های مسکونی و تجاری، فروشگاه ها، ادارات و سازمان ها، کارخانه ها و کارگاه ها دسته بندی کرد.
  • ابعاد
    ۶۴x36x83 سانتی‌متر سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۵۰۰۰ گرم
  • اقلام همراه محصول
    قدرت:۱۲۵ واتولتاژ:۲۸۰۰ دور در دقیقه برس:۸۵۰rpmقطر برس :۱۷۰ میلی مترطول کابل:۲ متر
  • حجم
    ۱۰۰۰ میلی لیتر
  • حالت
    مایع
  • نوع
    واکس
  • نوع استفاده
    فرچه

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۲ دستگاه واکس زن برقی کفش آنا مدل SH21

دستگاه واکس زن برقی کفش آنا مدل SH21

مشخصات

  • ابعاد
    ۶۲x38x93 سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۵۰۰۰ گرم
  • اقلام همراه محصول
    قدرت:۱۲۵ واتولتاژ:۲۲۰دور برس: ۸۵۰rpmقطر برس : ۱۷۰ میلیمترظرفیت مخزن: ۱ لیترطول کابل: ۲ متروزن: ۲۵ کیلوگرم
  • حالت
    مایع
  • نوع استفاده
    فرچه

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

امیدواریم این مطلب اطلاعات کافی را برای خرید دستگاه واکس زن کفش در اختیار شما قرار دهد. سوالات خود را می توانید از طریق فرم ارسال دیدگاه ها با ما در میان بگذارید.

در ادامه بیشتر بخوانید: راهنمای خرید الکتروموتور کولر آبی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا