لوازم خانگی برقی

آون توستر، راهنمای خرید بهترین آون توستر باکیفیت و محبوب+ قیمت روز

نکات مهم و کاربردی که هنگام خرید آون توستر باید به آن ها توجه کنید.

داشتن فر یکی از اصلی ترین وسایل در آشپزخانه محسوب می شود. در حاضر کمتر خانه‌ای وجود دارد که از فرگاز استفاده نکنند. در صورت داشتن فر، می توان انواع شیرینی، کیک، پیتزا و… را به راحتی در منزل آماده کرد. ضرورت داشتن فر به حدی است که عروس خانم‌ها هنگام خرید جهیزیه، هیچ گاه از تهیه‌ی فر گاز غافل نمی‌شوند. حال ممکن است برخی از خانم ها بپرسند، برای آشپزخانه‌های کوچک چاره‌ی کار چیست؟ باید بگوییم نگران نباشید. امروزه با پبشرفت تکنولوژی، تولیدکنندگان زیادی اقدام به تولید فرهای کوچک کرده اند‌. برای مثال، یکی از این وسایل، آون توستر می باشد. این وسیله به راحتی بر روی کابینت جای می گیرد و اصلا فضای زیادی را اشغال نمی‌کند. اما فراموش نکنید که قبل از خرید این وسیله باید نکاتی را مورد توجه قرار دهید، تا بتوانید توستری باکیفیت خریداری نمایید. با کیمیک همراه باشید و ادامه‌ی مطلب را بخوانید، تا این نکات را به شما آموزش دهد.

آون توستر چیست؟

آون توستر وسیله ای است که مدام در آشپزخانه از آن استفاده می‌شود. به کمک توستر می توان انواع نان را به آسانی برشته و تُست کنید. در صورت داشتن این وسیله در خانه به راحتی می توانید انواع کارهای مختلفی که از طریق داشتن فر امکانپذیر است را انجام دهید. حتی از این وسیله، با عنوان فر کوچک هم یاد می‌شود. میزان انرژی که در صورت استفاده از آون توستر مصرف می شود، بسیار کمتر از فر های بزرگ می باشد. حتی مواقعی که شما تعداد زیادی مهمان دارید و پخت غذا مستلزم داشتن چند فر است، به راحتی می‌توانید در کنار فر؛ از آون توستر هم بهره ببرید.

حتما بخوانید: راهنمای خرید مایکروویو

اجزاء تشکیل دهنده آون توستر:

از فن‌های کانوکشن گرفته تا چراغ‌های داخلی و تف های جوجه گردان، تعداد ویژگی‌های خاصی که آن‌ها در اجاق‌های توستر قرار می‌دهند پایانی ندارد. در زیر برخی از موارد رایج و غیر معمولی که دیده‌ایم آورده شده است.

  • همرفت: پنکه‌ای که هوای گرم را در سراسر اجاق توستر مجبور می‌کند غذاها را سریعتر و یکنواخت‌تر بپزد.
  • صفحه LCD: انتخاب عملکرد و تنظیمات دما را نمایش می‌دهد. در برخی موارد صفحه نمایش در حین پیش گرم کردن و هنگامی که ظرف شما تمام می‌شود تغییر رنگ می‌دهد.
  • نور داخلی: باز کردن درب برای بررسی مواد غذایی می‌تواند دمای داخلی اجاق‌های توستر شما را به شدت کاهش دهد. یک چراغ به شما امکان می‌دهد بدون باز کردن درب، وضعیت غذای خود را کنترل کنید. به دنبال اجاق‌های توستری باشید که لامپ را دسترس دارند و به راحتی تعویض می‌شوند.
  • تایمر: تایمر پایان زمان پخت و در برخی موارد پایان چرخه پیش گرم کردن را نیز اعلام می کند. برخی از تایمرها همچنین دارای یک ویژگی خاموش شدن خودکار برای خاموش کردن اجاق توستر پس از پختن هستند و چند تایمر به شما این امکان را می‌دهد سطح صدای بوق را کنترل کنید.
  • قفسه خروجی خودکار: با استفاده از آهن‌ربا یا قلاب، قفسه فر با باز کردن درب توستر به‌طور خودکار جلو می‌رود.
  • موقعیت‌های مختلف قفسه: موقعیت‌های مختلف قفسه به شما این امکان را می‌دهد که ظروف خود را در حین پخت و پز از عناصر گرم کننده مختلف دورتر یا نزدیک‌تر کنید. اگر می‌خواهید همزمان با بیش از یک تابه غذا بپزید، به دنبال اجاق‌های توستری باشید که دارای چندین قفسه هستند و دارای قفسه‌های متعدد فر می‌باشد.
  • دکمه فارنهایت یا سلسیوس: به شما این امکان را می‌دهد که درجه‌ها را به صورت فارنهایت یا سانتی گراد نمایش دهید.
  • دکمه یخ زدایی: به فر توستر اطلاع می دهد که در حال پختن چیزی منجمد هستید تا بتواند زمان بیشتری بر اساس مورد برای یخ زدایی و پخت پیتزا، شیرینی یا نان تست منجمد اضافه کند.
  • کاوشگر دما: به شما این امکان را می‌دهد با استفاده از یک کاوشگر دمایی که به اجاق توستر متصل می‌شود، غذای خود را تا دمای داخلی تنظیم شده دلخواه بپزید. پروب داخل غذای شما قرار می‌گیرد و دمای داخلی را به اجاق توستر برمی‌گرداند.
  • جوجه گردان: قابلیت برشته کردن گوشت یا مرغ را به شکل جوجه گردان فراهم می‌کند. دیوارهای اجاق توستر دارای سوکت‌های مخصوصی است که می‌توانید غذای خود را روی یک تف گوشت گردان قرار دهید. اجاق توستر به آرامی تف را می‌چرخاند تا گوشت یا مرغ شما به طور یکنواخت بپزد.
  • داخلی نچسب: تقریباً تمام اجاق‌های توستر دارای روکش نچسب داخلی برای تمیز کردن آسان هستند. اگر این چیزی است که نگران آن هستید، باید قبل از خرید مستقیماً با سازنده تماس بگیرید.

مزایای استفاده از آون توستر:

  • جایگزین فر می باشد، اگر خانه‌ی شما کوچک است و آشپزخانه‌ی کوچکی هم دارد، تنها راه بهره بردن از فر، خرید آون توستر می باشد.
  • اگر خیلی اهل خوردن شیرینی هستید، طبیعی است که فر به تنهایی جوابگوی نیاز شما نیست. بنابراین می توانید، به سراغ خرید آون توستر بروید تا وسیله‌ای کمکی برای شما باشد.
  • مزیت دیگری که توسترها دارند این است که در مقایسه با فر خیلی زود گرم می شوند. پس به راحتی می توانید نان را در مدت خیلی کوتاهی برشته و میل کنید.
  • میزان مصرف انرژی آنها بسیار پایین است، به این دلیل است که با محیط زیست سازگاری دارند.
  • وقتی از فر استفاده می‌کنید، محیط خانه به شدت گرم می شود؛ اما در صورت بهره بردن از آون توستر، احساس گرما نخواهید کرد.
  • استفاده از آون توستر خیلی راحت است و به راحتی هر فردی می تواند از آن بهره ببرد.
  • چون فضای داخلی آون توستر کوچک است، به راحتی تمیز می شود، اما فر گازها به دلیل بزرگی قسمت داخلی شان، پاک کردن آن ها کمی مشکل است.

انواع آون توستر:

  • آون توستر معمولی: این مدل از توسترها معمولا روی کابینت قرار می‌گیرند. وظیفه‌ی اصلی این وسیله، برشته کردن، گرم کردن و تست کردن نان می‌باشد. از این مدل نمی‌توانید به راحتی برای تهیه‌ی شیرینی. پیتزا و… استفاده نمایید. اگر هدفتان آماده سازی سایر خوراکی‌ها توسط این فر کوچک است، پیشنهاد می کنیم به سراغ خرید این مدل نروید.
  • آون توستر فن دار: خوبی که این مدل دارد، این است که علاوه بر گرم کردن و تست کردن نان، به راحتی می توانید سایر مواد غذایی را با آن آماده نمایید. قیمت این نوع کمی بالا می باشد، اما اگر می خواهید یک فر کوچک چندمنظوره در خانه داشته باشید، این مدل را پیشنهاد می‌کنیم. به دلیل وجود فن در آنها، گرمای داخل فر را به همه‌ی قسمت ها به صورت یکنواخت، پخش می‌کند، در نتیجه مواد غذایی کاملا پخته خواهند شد. عملکرد آون توستر فن دار خیلی سریع‌تر است. باتوجه به امکاناتی که این مدل دارد، به مراتب قیمت بالاتری هم خواهد داشت.
  • آون توستر جوجه‌گردان: در این مدل از توسترها به راحتی می‌توان گوشت را پخت. به وسیله‌ی جوجه گردان هایی که دارد، تمامی قسمت‌های گوشت مرغ خیلی خوب پخته می شود. این مدل بیشتر قابلیت پختن گوشت مرغ را دارد، پس نمی توان مواردی که در مورد قبلی گفته شد، را در توستر جوجه گردان، آماده کرد.
  • آون توستر مجهز به مادون قرمز: داشتن نور مادون قرمز به راحتی باعث پخت و پز و یخ زدایی مواد غذایی می شود. این نور، ضرری برای سلامتی ندارد، به دلیل سرعت عمل بالایی که دارد، خیلی از افراد به خرید آن تمایل دارند.

ویژگی‌های آون توستر خوب و باکیفیت:

  1. عملکرد پخت و پز: اجاق‌های توستر معمولاً چندین کارکرد پخت و پز را ارائه می‌دهند، به همین دلیل است که بسیاری از مردم از آن‌ها به عنوان فر دوم استفاده می‌کنند. این عملکردها عبارتند از: پخت، کباب کردن، نان تست، گرم کردن مجدد، یخ زدایی و موارد دیگر. این عملکردها در زیر به تفصیل توضیح داده شده اند، با این حال اکثر آن‌ها مشابه تنظیمات استاندارد فر عمل می‌کنند.
  2. توستر فر با هوای سرخ کن: ترکیبات توستر تهویه مطبوع با هوای سرخ کن تطبیق پذیری بیشتری را به میز آشپزخانه می‌بخشد. همرفت پرقدرت، مدیریت پروتئین ترد، سبزیجات و سایر غذاها را آسان می‌کند و روغن کمتری نسبت به همیشه دارد. غذاهای دلخواه مانند: مرغ، سیب زمینی سرخ شده خانگی، فیله ماهی و موارد دیگر برای شام‌های آسان تعطیلات فراهم می‌کند.
  3. چرخه یخ زدایی: اگر شما فردی هستید که دوست دارید نان خود را در فریزر نگهداری کنید، هنگام خرید یک توستر جدید برای خانه خود، ویژگی چرخه یخ زدایی را باید در نظر بگیرید. اکثر مدل‌های اجاق توستر چرخه یخ زدایی را ارائه می دهند و ظرفیت محاسبه زمان اضافی برای پختن غذا از یخ زده را دارند.
  4. خاموش شدن خودکار: هنگامی که یک چرخه پخت برنامه ریزی شده کامل می‌شود یا زمانی که زمان تمام می‌شود، اگر در دسترس نباشید تا فوراً آن را بردارید. برخی از مدل‌ها به طور خودکار خاموش می‌شوند. این کار از سوختن مواد غذایی جلوگیری می‌کند. قابلیت خاموش شدن خودکار برای کسانی که باید هنگام تهیه غذا از آشپزخانه خارج شوند مفید است.
  5. دوباره گرم کنید: بسیاری از مصرف کنندگان متعجب می‌شوند از اینکه می‌آموزند می‌توانید باقی مانده غذاها را در اجاق توستر دوباره گرم کنید و علاوه بر این، غذای شما تُردی خود را از دست نخواهد داد. تنظیمات گرم کردن مجدد اجاق توستر در مقایسه با تنظیمات گرم کردن مجدد مایکروویو متفاوت است. با این حال، موازنه برای نتایج بهتر این است که گرم کردن مجدد غذا در اجاق توستر بیشتر از مایکروویو طول می‌کشد.
  6. سایه نان تست: اکثر اجاق‌های توستر معمولاً دارای ویژگی‌هایی هستند که به شما این امکان را می‌دهد تا رنگ نان تست خود را انتخاب کنید. به طور معمول، هرچه تنظیم سایه بالاتر باشد، نان تست تیره تر خواهد شد. حتماً به دستورالعمل‌های مدل خاص توجه کنید تا سایه مناسب خود را به درستی انتخاب کنید.
  7. نور داخلی: برخی از اجاق‌های توستر نور داخلی را ارائه می‌دهند که برای زمانی که به دنبال مشاهده وضعیت غذای خود هستید، داشتن آن مفید است. چراغ‌های داخلی همچنین به جلوگیری از سوختگی‌های تصادفی کمک می‌کنند که ممکن است هنگام دست زدن به توستر برای بازیابی غذا در حالی که عناصر گرمایش هنوز گرم هستند، رخ دهد.
  8. تنظیم دما: بسیاری از مدل‌های توستر دارای تنظیمات دمایی خاصی هستند. تنظیمات دما مشابه تنظیمات استاندارد دمای فر است که در آن به شما این امکان را می‌دهد تا دمای فر را انتخاب کنید.
  9. تایمر: یک تایمر به کاربر این امکان را می‌دهد که مدت زمانی را که می‌خواهد اجاق توستر پخته شود، مشخص کند. این هنگام استفاده از عملکردهای پخت، بریل و نان تست مفید است. همه اجاق‌های توستر دارای تایمر نیستند، با این حال گاهی اوقات وقتی تایمر اضافه نمی‌شود، تنظیم سایه دو برابر می‌شود.
  10. نمایش دادن: نمایشگرها یک ویژگی کمتر رایج هستند، با این حال، زمانی که آنها گنجانده شوند، نمایشگرها می‌توانند بسیار مفید باشند. بسته به توستر، نمایشگر می‌تواند هر چیزی مانند تنظیمات پخت، زمان باقی‌مانده و همچنین تاریخ و زمان را نشان دهد.
  11. عناصر گرمایش مادون قرمز: با گرمایش مادون قرمز، توستر به طور خودکار گرمای فوری خواهد داشت، به این معنی که دیگر نیازی به پیش گرم کردن نیست. همچنین دو نوع عنصر گرمایش مادون قرمز وجود دارد: نزدیک و دور. عناصر مادون قرمز دور برای طبخ کارآمد بیرون غذا استفاده می‌شوند، در حالی که عناصر فروسرخ نزدیک قادر به نفوذ به غذا و پخت موثر داخل غذا هستند. نتایج باعث می‌شود در کسری از زمان غذای یکنواخت پخته شده داشته باشید.

حتما بخوانید: راهنمای خرید توستر

نکات مهم و کاربردی که هنگام خرید آون توستر باید به آنها توجه کنیم:

  • قیمت اولین فاکتور در خرید هر وسیله‌ای است، آون توستر هم از این قاعده مستثنی نیست. قیمت این وسیله در بازار معمولا از ارزان شروع می شود تا گران. خرید هرکدام از این قیمت‌ها به بودجه، نیاز شما و کیفیت محصول بستگی خواهد داشت.
  • در هنگام خرید آون توستر حتما به فضای آشپزخانه تان توجه کنید. اگر آشپزخانه کوچکی دارید، به سراغ خرید آون توستر بزرگ نروید چون در این صورت برای قرار دادن آن دچار مشکل می‌شوید‌. پس حتما موقع خرید این وسیله به سایز آن توجه نمایید.
  • قبل از خرید آون توستر، توقعتان را از دستگاه مشخص کنید. اگر هدفتان فقط تست کردن نان است، یا فقط آماده سازی گوشت مرغ، به مقصودتان توجه نمایید. وقتی هدفتان مشخص شود، می‌دانید که چه محصولی را باید خریداری کنید.
  • حتما به دمای مورد نیازتان برای طبخ غذا توجه نمائید. اگر مدل انتخابی شما، دمای مدنظرتان را دارا نمی‌باشد. از خرید آن اجتناب کنید.
  • سعی کنید دستگاهی را خریداری نمایید، که دارای تنظیمات پیش فرض باشد، چون در این صورت کار کردن با وسیله برای شما راحت خواهد بود.
  • دستگاهی را خریداری نمایید که المنت های بالا و پایین آن هم به طور همزمان روشن شوند و هم اینکه به صورت تکی کار کنند.
  • آون توستری خریداری کنید که قابلیت گرم نگه داشتن موادغذایی را دارا باشد. با وجود این قابلیت غذاها به مدت نسبتا طولانی گرم می‌ماند.
  • به دنبال خرید دستگاهی باشید که قابلیت پخت یکنواخت را دارا باشد و غذا را به صورت یکنواخت با دما و گرمای ثابتی آماده کند.
  • آون توستر انتخابی شما باید قابلیت خاموش شدن خودکار را دارا باشد. یعنی در صورتی که فراموش کنید و دستگاه خاموش نشود، توستر برای جلوگیری از آتش سوزی و خطرات احتمالی به صورت خودکار خاموش خواهد شد.
  • توستری را خریداری نمایید که قفسه‌های درون آن به راحتی جا‌به‌جا شوند و برای گذاشتن ظروف بزرگ در آن به مشکل برنخورید.

با توجه به نکاتی که گفته شد، می توانید آون توستر مورد نظر خود را خریداری نمایید. ما برای سهولت کار شما، لیستی از ۲۵ نمونه آون توستر ارزان، باکیفیت و پرفروش موجود در بازار را جمع آوری کرده ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت کنید.


۱ آون توستر داتیس مدل DT860

آون توستر داتیس مدل DT860

مشخصات

  • ظرفیت
    ۳۲ لیتر
  • مشخصات صفحه نمایش
    LCD
  • شناسه کالا
    ۲۹۰۱۴۴۹۰۰۱۶۲۸

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲ آون توستر کومتای مدل ۶۰۲۱

آون توستر کومتای مدل 6021

مشخصات

  • ابعاد
    ۳۴ × ۳۵ × ۵۸.۵ سانتی‌متر
  • ظرفیت
    ۵۰ لیتر
  • مشخصات صفحه نمایش
    نمایشگر LCD
  • حداکثر درجه حرارت
    ۲۵۰
  • امکانات کلید و پریز
    چراغ داخلی
  • دستگاه نمایش وضعیت
    نمایشگر LCD
  • تنظیمات دستگاه
    دکمه های لمسی
  • امکانات آماده سازی غذا
    جوجه گردان
  • تعداد طبقه
    دو عدد
  • ابزار مخصوص لوازم برقی
    کانوکشن
  • شناسه کالا
    ۲۹۰۳۰۹۴۶۰۰۰۸۹

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳ آون توستر جنرال اینترنشنال مدل GI-5020

آون توستر جنرال اینترنشنال مدل GI-5020

مشخصات

  • ابعاد
    ۳۳×۳۶×۵۸ سانتی‌متر
  • قابلیت‌ها
    قابلیت تنظیم دما
  • ابزار مخصوص لوازم برقی
    کانوکشن
  • تعداد طبقه
    دو عدد
  • محدوده ظرفیت
    ۴۶ تا ۵۰ لیتر
  • امکانات آماده سازی غذا
    جوجه گردان
  • تنظیمات دستگاه
    زمان سنج (Timer)
  • جایگاه نگهداری
    قفسه
  • دستگاه نمایش وضعیت
    صفحه نمایشگر
  • امکانات کلید و پریز
    چراغ داخلی
  • حداکثر درجه حرارت
    ۲۵۰ درجۀ سانتیگراد
  • وزن
    ۸۹۰۰ گرم
  • توضیحات تایمر
    تایمر دیجیتالی با کمینه زمانِ قابل تنظیمِ ۱ دقیقه و حدِاکثر زمان قابل تنظیمِ ۱۸۰ دقیقه طراحی گردیده است.
  • پهنا
    ۳۶
  • حداکثر توان مصرفی
    ۲۰۰۰ وات
  • مشخصات صفحه نمایش
    نمایشگر LCD
  • ظرفیت
    ۵۰ لیتر
  • عمق
    ۳۴ سانتی‌متر
  • ارتفاع
    ۳۲ سانتی‌متر
  • اقلام همراه محصول
    – جوجه‌گردان؛ – دستگیره‌ی جوجه‌گردان؛ – سینی توری؛ – سینی مستطیلی غذا؛ – دستگیره‌ی سینی؛ – سینی خرده‌نان و روغن‌گیر؛ – دفترچه‌ی راهنما.
  • شناسه کالا
    ۲۹۰۳۰۹۴۶۰۰۱۴۰

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۴ آون توستر جنرال اینترنشنال مدل GI-4510

آون توستر جنرال اینترنشنال مدل GI-4510

مشخصات

  • ابعاد
    ۳۳×۳۶×۴۰ سانتی‌متر
  • قابلیت‌ها
    قابلیت تنظیم دما
  • ابزار مخصوص لوازم برقی
    کانوکشن
  • تعداد طبقه
    دو عدد
  • محدوده ظرفیت
    ۴۱ تا ۴۵ لیتر
  • امکانات آماده سازی غذا
    جوجه گردان
  • تنظیمات دستگاه
    زمان سنج (Timer)
  • جایگاه نگهداری
    قفسه
  • امکانات کلید و پریز
    چراغ داخلی
  • حداکثر درجه حرارت
    ۲۵۰ درجۀ سانتیگراد
  • وزن
    ۷۰۰۰ گرم
  • توضیحات تایمر
    تایمر مکانیکی با حدِاکثر زمان قابل تنظیم ۶۰ دقیقه
  • پهنا
    ۳۶
  • حداکثر توان مصرفی
    ۲۰۰۰ وات
  • مشخصات صفحه نمایش
    این کالا صفحه‌ی نمایش ندارد و تنظیمات آن از طریق ۳ کلید گردشیِ مکانیکی انجام می‌شود.
  • ظرفیت
    ۴۵ لیتر
  • عمق
    ۳۲ سانتی‌متر
  • ارتفاع
    ۳۳ سانتی‌متر
  • اقلام همراه محصول
    – جوجه‌گردان؛ – دستگیره‌ی جوجه‌گردان؛ – سینی توری؛ – سینی غذا؛ – دستگیره‌ی سینی؛ – سینی خرده‌نان و روغن‌گیر؛ – دفترچه‌ی راهنما.
  • شناسه کالا
    ۲۹۰۳۰۹۴۶۰۰۱۳۳

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۵ آون توستر تکنو مدل TE-657

آون توستر تکنو مدل TE-657

مشخصات

  • ظرفیت
    ۶۵ لیتر
  • مشخصات صفحه نمایش
    لمسی
  • تنظیمات دستگاه
    تایمر
  • امکانات آماده سازی غذا
    گریل
  • محدوده ظرفیت
    ۶۱ تا ۷۰ لیتر
  • ابزار مخصوص لوازم برقی
    کانوکشن
  • شناسه کالا
    ۲۹۰۱۲۹۳۵۰۱۰۲۲

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۶ آون توستر تولیپس مدل OT-A4808CD

آون توستر تولیپس مدل OT-A4808CD

مشخصات

  • سایر توضیحات
    قابلت تنظیم زمان تا ۶۰ دقیقهجنس بدنه استیل ضدزنگجوجه گردان و توری کباب پز داردتوری میوه خشک کن دارد
  • ظرفیت
    ۴۸ لیتر لیتر
  • مشخصات صفحه نمایش
    لمسی
  • توضیحات تایمر
    قابلت تنظیم زمان تا ۶۰ دقیقه
  • دستگاه نمایش وضعیت
    لمسی
  • جایگاه نگهداری
    قفسه بالا
  • تنظیمات دستگاه
    دکمه های لمسی
  • امکانات آماده سازی غذا
    یخ‌زدایی
  • محدوده ظرفیت
    ۴۶ تا ۵۰ لیتر
  • شناسه کالا
    ۲۶۲۰۱۵۳۱۷۰۰۷۶

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۷ آون توستر سان ورد مدل SWF-40R

آون توستر سان ورد مدل SWF-40R

مشخصات

  • سایر توضیحات
    دارای سه پیچ تنظیمگریل ساخته شده از کروم-نیکل ضد زنگدارای تایمر ۹۰ دقیقه ای
  • ابعاد
    ۳۹۰ × ۵۰۵ × ۳۱۰ سانتی‌متر
  • ظرفیت
    ۴۰ لیتر
  • مشخصات صفحه نمایش
    ندارد
  • حداکثر توان مصرفی
    ۱۵۰۰
  • حداکثر درجه حرارت
    ۳۲۰
  • قابلیت‌ها
    تنظیم دما
  • جایگاه نگهداری
    قفسه
  • تنظیمات دستگاه
    زمان سنج (Timer)
  • امکانات آماده سازی غذا
    جوجه گردان
  • شناسه کالا
    ۲۹۰۲۳۵۵۵۰۰۰۲۱

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۸ آون توستر ویونا مدل Digital

آون توستر ویونا مدل Digital

مشخصات

  • سایر توضیحات
    ✔️فن کانوکشن (استاندارد)✔️دارای شیشه دوجداره✔️مجهز به المنت های استاندارد کم مصرف✔️ارائه لامپ ال ای دی کم مصرف استاندارد✔️بدنه دو‌جداره جهت عایق کاری حرارتی✔️کارتن پنج لایه بسیار مقاوم ✔️بدنه فلزی با پوشش رنگ مقاوم در برابر حرارت با استفاده ازتکنولوژی رنگ‌استاتیک✔️در سه رنگ سفید،سیلور‌ و مشکی
  • وزن
    ۲۰۰۰۰ گرم
  • اقلام همراه محصول
    سیخ جوجه گردان سینی لعاب
  • ظرفیت
    ۶۰ لیتر
  • مشخصات صفحه نمایش
    فول تاچ
  • توضیحات تایمر
    تایمر ۶۰دقیقه ای همراه با زنگ
  • قابلیت‌ها
    قابلیت تنظیم دما
  • امکانات کلید و پریز
    چراغ داخلی
  • دستگاه نمایش وضعیت
    لمسی
  • تنظیمات دستگاه
    دکمه های لمسی
  • امکانات آماده سازی غذا
    جوجه گردان
  • محدوده ظرفیت
    ۶۱ تا ۷۰ لیتر
  • تعداد طبقه
    دو عدد
  • ابزار مخصوص لوازم برقی
    کانوکشن
  • شناسه کالا
    ۲۹۰۵۵۴۶۰۰۰۰۲۷

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۹ آون توستر داتیس مدل ۸۱۴

آون توستر داتیس مدل 814

مشخصات

  • ابعاد
    ۵۱۰x400x340 سانتی‌متر
  • حداکثر درجه حرارت
    ۲۵۰
  • تعداد طبقه
    دو عدد
  • محدوده ظرفیت
    ۳۱ تا ۳۵ لیتر
  • امکانات آماده سازی غذا
    جوجه گردان
  • تنظیمات دستگاه
    زمان سنج (Timer)
  • جایگاه نگهداری
    قفسه
  • امکانات کلید و پریز
    چراغ داخلی
  • قابلیت‌ها
    تنظیم دما
  • توضیحات تایمر
    ۱۲۰
  • وزن
    ۱۲.۵ گرم
  • تعداد قفسه
    ۲
  • پهنا
    ۵۱۰
  • حداکثر توان مصرفی
    ۱۵۰۰
  • ظرفیت
    ۳۲ لیتر
  • عمق
    ۴۰۰ سانتی‌متر
  • ارتفاع
    ۳۴۰ سانتی‌متر
  • اقلام همراه محصول
    سینی نچسبتوری گریلدسته گریلسیخ جوجه گردان
  • ابزار مخصوص لوازم برقی
    کانوکشن

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۰ آون توستر داتیس مدل DT-705

آون توستر داتیس مدل DT-705

مشخصات

  • سایر توضیحات
    تعداد المنت آون توستر: ۲تعداد برنامه پخت آون توستر: ۸سینی آون توستر : سینی دو طرف لعابسایر ویژگی های آون توستر: بدنه داخلی لعاب شده با لعاب easy to clean, درب آسان بازشو, شلف استیک و دستگیره سیخ جوجه گردان آبکاری شده, شیشه داخلی لوئی (بازتاب حرارت به داخل آون), قفل کودک, لامپ داخلی فر
  • ظرفیت
    ۵۲ لیتر
  • مشخصات صفحه نمایش
    صفحه کلید لمسی
  • دستگاه نمایش وضعیت
    صفحه نمایشگر
  • تنظیمات دستگاه
    دکمه های لمسی
  • امکانات آماده سازی غذا
    گریل
  • محدوده ظرفیت
    ۵۱ تا ۶۰ لیتر
  • شناسه کالا
    ۲۹۰۱۴۴۹۰۰۱۷۶۵

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۱ آون توستر بلانتون مدل BCP-OT2201

آون توستر بلانتون مدل BCP-OT2201

مشخصات

  • سایر توضیحات
    پنل لمسی, تنظیم دما, چراغ داخلی, سینی متحرک جمع آوری روغن, کنترل دکمه ای, نشانگر روشن بودن دستگاه, یخ زدایی,انبر سینی و سیخ کش, چنجه پز, سینی روغن گیر,۴ سبد میوه خشک کن
  • ظرفیت
    ۵۰ لیتر
  • مشخصات صفحه نمایش
    پنل لمسی
  • حداکثر توان مصرفی
    ۲۲۰۰وات
  • توضیحات تایمر
    ۶۰دقیقه
  • حداکثر درجه حرارت
    ۲۵۰ درجه سانتیگراد
  • قابلیت‌ها
    تنظیم دما
  • امکانات کلید و پریز
    چراغ داخلی
  • دستگاه نمایش وضعیت
    نشانگر روی پنل
  • جایگاه نگهداری
    قفسه
  • تنظیمات دستگاه
    دکمه های لمسی
  • امکانات آماده سازی غذا
    جوجه گردان
  • محدوده ظرفیت
    ۴۶ تا ۵۰ لیتر
  • تعداد طبقه
    سه عدد
  • ابزار مخصوص لوازم برقی
    کانوکشن
  • شناسه کالا
    PR-043291

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۲ آون توستر تکنو مدل ۶۵۸

آون توستر تکنو مدل 658

مشخصات

  • ارتفاع
    ۴۱ سانتی‌متر
  • عمق
    ۳۸ سانتی‌متر
  • ظرفیت
    ۶۵ لیتر
  • مشخصات صفحه نمایش
    ولومی
  • حداکثر توان مصرفی
    ۲۲۰۰
  • قابلیت‌ها
    قابلیت تنظیم دما
  • تنظیمات دستگاه
    تایمر
  • امکانات آماده سازی غذا
    جوجه گردان
  • محدوده ظرفیت
    ۶۱ تا ۷۰ لیتر
  • تعداد طبقه
    دو عدد
  • ابزار مخصوص لوازم برقی
    کانوکشن
  • شناسه کالا
    ۲۹۰۱۲۹۳۵۰۱۰۲۲

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۳ آون توستر داتیس مدل dt-740

آون توستر داتیس مدل dt-740

مشخصات

  • سایر توضیحات
    نوع عایق حرارتی :دارای عایق حرارتی الیاف سرامیکیجنس بدنه خارجی :ورق آهن با رنگ الکترواستاتیک (مشکی)جنس بدنه داخلی :بدنه داخل از جنس ورق روغنی با پوشش لعابنحوه نصب :روکارتوان حرارتی :۱۵۰۰ واتسایر مشخصات دیگر :طراحی برد جدیددارای قفل کودکدارای فن کانوکشنحالت نصب( روکار)بدنه پشت دو جدارهدارای لامپ داخلی فردارای موتور جوجه گردانتوان حرارتی تا ۱۵۰۰ واتدارای شیشه سکوریت مشکیدارای درب شیشه ای دو جدارهبدنه دارای عایق حرارتی الیاف سرامیکیدارای دو عدد المنت حرارتی (بالا و پایین)دارای برنامه یخ زدایی از مواد غذایی منجمددارای دستگیره آلومینیومی با پوشش آنادایزدارای سینی دو طرف لعاب (Easy to clean)بدنه داخل از جنس ورق روغنی با پوشش لعابدارای ۶ برنامه پخت دستی و ۸ برنامه پخت اتوماتدارای شیشه داخلی لوئی(بازتاب حرارت به داخل آون)بدنه بیرونی از جنس ورق آهن با رنگ الکترواستاتیک (مشکی)دارای سینی روغن گیر کف آون با پوشش لعاب esay to cleanدارای شلف استیک و دستگیره سیخ جوجه گردان آبکاری شده
  • ظرفیت
    ۴۶ لیتر
  • مشخصات صفحه نمایش
    لمسی
  • قابلیت‌ها
    تنظیم دما
  • دستگاه نمایش وضعیت
    لمسی
  • تنظیمات دستگاه
    تایمر
  • امکانات آماده سازی غذا
    گریل
  • محدوده ظرفیت
    ۴۶ تا ۵۰ لیتر
  • ابزار مخصوص لوازم برقی
    کانوکشن
  • شناسه کالا
    ۲۹۰۱۴۴۹۰۰۵۴۰۴

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۴ آون توستر نوبل کینگ مدل NF-1004

آون توستر نوبل کینگ مدل NF-1004

مشخصات

  • سایر توضیحات
    آون توستر «نوبل کینگ» مدل «NF-1004» با گنجایش زیادی که دارد می‌تواند غذاهای زیادی را آماده کند. باقدرت بالایی که مدل NF-1004 دارد حرارت داخل آون را تا حدی بالا می‌برد که حتی می‌تواند گوشت را کباب کند. ظرفیت ۴۰ لیتری این آون توستر امکان قرار دادن غذا با حجم بالا را نیز ممکن می‌سازد و به‌راحتی می‌توان از جوجه‌گردان استفاده کرد تا مرغ بریان شده را برای وعده‌های غذایی آماده کرد. حداکثر دمای ایجادشده توسط این دستگاه ۳۲۰ درجه سانتی گراد است. استفاده از سینی قابل جدا شدن امکان گریل کردن را هم می‌دهد. این دستگاه دارای تایمر است تا احیاناً در صورت فراموشی غذا نسوزد همچنین تایمر دستگاه تا ۹۰ دقیقه قابلیت دارد. ضمناً در پایان زمان تعیین‌شده با یک زنگ، خاتمه پخت اعلام می‌شود. از دیگر ویژگی ها می توان به سیستم محافظ برق، شیشه دو جداره، بدنه داخلی نچسب، جوجه گردان، سینی غذا و توری گریل اشاره کرد این آون توستر قابلیت تنظیم روشن شدن گریل بالا، پایین یا گریل بالا و پایین به صورت هم زمان را دارد. همچنین کیفیت ساخت بالای محصول تولیدی این شرکت، برای تمام کاربران، بیش‌از‌پیش، تضمین‌شده است.
  • اقلام همراه محصول
    جوجه گردان
  • ارتفاع
    ۵۲ سانتی‌متر
  • عمق
    ۳۳ سانتی‌متر
  • ظرفیت
    ۴۰ لیتر
  • مشخصات صفحه نمایش
    _
  • قابلیت‌ها
    تنظیم دما
  • تنظیمات دستگاه
    تایمر
  • امکانات آماده سازی غذا
    یخ‌زدایی
  • محدوده ظرفیت
    ۴۱ تا ۴۵ لیتر
  • تعداد طبقه
    دو عدد
  • شناسه کالا
    ۲۸۰۰۰۰۰۱۷۷۰۵۸

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۵ آون توستر کاراجا مدل k460

آون توستر کاراجا مدل k460

مشخصات

  • سایر توضیحات
    مجهز به قفل کودک-دو برنامه مخصوص کاربر که قابلیت ذخیره شدن دارد.قابلیت یخ زدایی
  • حداکثر درجه حرارت
    ۱۸۰
  • ابزار مخصوص لوازم برقی
    کانوکشن
  • تعداد طبقه
    دو عدد
  • محدوده ظرفیت
    ۵۱ تا ۶۰ لیتر
  • امکانات آماده سازی غذا
    یخ‌زدایی
  • تنظیمات دستگاه
    تایمر قابل برنامه‌ریزی
  • جایگاه نگهداری
    قفسه
  • دستگاه نمایش وضعیت
    صفحه نمایشگر
  • امکانات کلید و پریز
    چراغ داخلی
  • قابلیت‌ها
    قابلیت تنظیم دما
  • توضیحات تایمر
    دیجتال
  • ابعاد
    ۵۸x38x36 سانتی‌متر
  • تعداد قفسه
    ۲
  • پهنا
    ۵۸
  • حداکثر توان مصرفی
    ۱۷۰۰ وات
  • مشخصات صفحه نمایش
    دیجیتال
  • ظرفیت
    ۶۰ لیتر
  • عمق
    ۳۸ سانتی‌متر
  • ارتفاع
    ۳۶ سانتی‌متر
  • اقلام همراه محصول
    سینی مخصوص لعاب-سینی طوری-سیخ جوجه گردان-دستگیره مخصوص سینی-دفترچه راهنما
  • وزن
    ۲۰۰۰۰ گرم
  • شناسه کالا
    ۲۹۰۴۱۸۷۳۰۰۱۷۶

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۶ آون توستر داتیس مدل OVEN- DT730

آون توستر داتیس مدل OVEN- DT730

مشخصات

  • ابعاد
    ۵۲x52x47 سانتی‌متر
  • ابزار مخصوص لوازم برقی
    کانوکشن
  • تعداد طبقه
    سه عدد
  • محدوده ظرفیت
    ۴۶ تا ۵۰ لیتر
  • امکانات آماده سازی غذا
    جوجه گردان
  • تنظیمات دستگاه
    تایمر
  • جایگاه نگهداری
    قفسه
  • قابلیت‌ها
    تنظیم دما
  • وزن
    ۳۸۰۰۰ گرم
  • حداکثر درجه حرارت
    ۲۲۰
  • توضیحات تایمر
    آنالوگ (دستی)
  • مشخصات صفحه نمایش
    ندارد
  • ظرفیت
    ۴۶ لیتر
  • عمق
    ۵۲ سانتی‌متر
  • ارتفاع
    ۴۸ سانتی‌متر
  • اقلام همراه محصول
    سینی ۲ رو لعابدستگیره فلزیسیخ جوجه گردانسنی گریل
  • شناسه کالا
    ۲۹۰۱۴۴۹۰۰۳۰۷۳

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۷ آون توستر ۵۰ لیتری کومتای مدل ۵۰۴۵

آون توستر 50 لیتری کومتای مدل 5045

مشخصات

  • سایر توضیحات
    دارای کانوکشن قابلیت تنظیم گریل دارای لامپ داخلیگنجایش: ۵۰ لیترتوان: ۲۰۰۰ واترنگ بدی محصول طبق تصاویر آلبوم و به شرح زیر میباشد :مشکیسفیدنقره ای استیل
  • تعداد قفسه
    ۳
  • تنظیمات دستگاه
    زمان سنج (Timer)
  • جایگاه نگهداری
    قفسه
  • امکانات کلید و پریز
    چراغ داخلی
  • قابلیت‌ها
    تنظیم دما
  • حداکثر درجه حرارت
    قابلیت تنظیم درجه حرارت تا ۲۵۰
  • توضیحات تایمر
    دارای تایمر ۶۰
  • پهنا
    ۶۰۰
  • ابعاد
    ۳۵۰×۴۵۰×۶۰۰ سانتی‌متر
  • حداکثر توان مصرفی
    ۲۰۰۰
  • ظرفیت
    ۵۰ لیتر
  • عمق
    ۴۵۰ سانتی‌متر
  • ارتفاع
    ۳۵۰ سانتی‌متر
  • اقلام همراه محصول
    سینی غذاتوری گریلسیخ جوجه گردانانبر سیخ جوجه‌گردان سینی نان خرد و روغن گیر
  • وزن
    ۷ گرم
  • امکانات آماده سازی غذا
    جوجه گردان

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۸ آون توستر کاراجا مدل ۲۶۰N

آون توستر کاراجا مدل 260N

مشخصات

  • سایر توضیحات
    دارای برنامه میوه خشک کن و یخ زادیی-مجهز به قفل کودک
  • حداکثر درجه حرارت
    ۱۸۰
  • ابزار مخصوص لوازم برقی
    کانوکشن
  • تعداد طبقه
    دو عدد
  • محدوده ظرفیت
    ۵۱ تا ۶۰ لیتر
  • امکانات آماده سازی غذا
    یخ‌زدایی
  • تنظیمات دستگاه
    تایمر قابل برنامه‌ریزی
  • جایگاه نگهداری
    قفسه
  • دستگاه نمایش وضعیت
    صفحه نمایشگر
  • امکانات کلید و پریز
    چراغ داخلی
  • قابلیت‌ها
    تنظیم دما
  • توضیحات تایمر
    دیجتال
  • ابعاد
    ۵۸x38x36 سانتی‌متر
  • مشخصات قفسه
    دارای دو قفسه
  • تعداد قفسه
    ۲
  • پهنا
    ۵۸
  • حداکثر توان مصرفی
    ۱۷۰۰ وات
  • مشخصات صفحه نمایش
    دیجیتال
  • ظرفیت
    ۶۰ لیتر
  • عمق
    ۳۸ سانتی‌متر
  • ارتفاع
    ۳۶ سانتی‌متر
  • اقلام همراه محصول
    دفتر چه راهنما-سیخ جوجه گردان-سینی لعابی مخصوص-سینی طوری -دستگیره مخصوص سینی ها
  • وزن
    ۲۰۰۰۰ گرم
  • شناسه کالا
    ۲۹۰۴۱۸۷۳۰۰۰۵۳

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۹ آون توستر تولیپس مدل OT-3806BD

آون توستر تولیپس مدل OT-3806BD

مشخصات

  • سایر توضیحات
    بدنه استیل ضد زنگ ، دارای ۴ المنت در بالا و پایین دستگاه ، مجهز به سیستم کانوکشن ، قابلیت تنظیم درجه حرارت و زمان ، دارای برنامه های پخت از پیش تنظیم شده
  • دستگاه نمایش وضعیت
    صفحه نمایش
  • امکانات آماده سازی غذا
    جوجه گردان
  • تنظیمات دستگاه
    زمان سنج (Timer)
  • جایگاه نگهداری
    قفسه
  • امکانات کلید و پریز
    چراغ داخلی
  • اقلام همراه محصول
    سیخ جوجه گردان ، کارت گارانتی
  • قابلیت‌ها
    تنظیم دما
  • حداکثر درجه حرارت
    ۲۳۰
  • توضیحات تایمر
    ۱۲۰
  • حداکثر توان مصرفی
    ۱۶۰۰
  • مشخصات صفحه نمایش
    دیجیتال
  • ظرفیت
    ۳۸ لیتر
  • شناسه کالا
    ۲۹۰۱۲۷۸۸۰۰۰۸۹

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۰ آون توستر داتیس مدل DT 705

آون توستر داتیس مدل DT 705

مشخصات

  • ظرفیت
    ۵۲ لیتر
  • مشخصات صفحه نمایش
    لمسی
  • دستگاه نمایش وضعیت
    لمسی
  • امکانات آماده سازی غذا
    یخ‌زدایی
  • محدوده ظرفیت
    ۵۱ تا ۶۰ لیتر
  • ابزار مخصوص لوازم برقی
    کانوکشن
  • شناسه کالا
    ۲۹۰۱۴۴۹۰۰۱۷۶۵

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۱ آون توستر داتیس مدل DT811 U

آون توستر داتیس مدل DT811 U

مشخصات

  • سایر توضیحات
    بدنه داخل گالوانیزهدارای ۵ برنامه پختدارای ولوم باکالیت دور استیلدارای دستگیره آلومینیومی آنودایز شدهدارای درب شیشه ای دوجدارهسیستم حرارتی بالا: برقسیستم حرارت پایین: برقمجهز به ترموستات تنظیم دمادارای تایمر ۱۲۰ دقیقه ای مکانیکیمجهز به سنسور ایمنی خودکاردارای سینی لعابیدارای سینی روغن گیردارای شلف استیک پزی و دستگیره شلف جوجه گرداندارای شیشه سکوریت مشکیدارای رنگ الکترو استاتیک سفیددارای لامپ ۲۵ واتدارای سیستم یخ زدایی
  • قابلیت‌ها
    قابلیت تنظیم دما
  • ابزار مخصوص لوازم برقی
    کانوکشن
  • تعداد طبقه
    یک عدد
  • محدوده ظرفیت
    ۳۱ تا ۳۵ لیتر
  • امکانات آماده سازی غذا
    جوجه گردان
  • تنظیمات دستگاه
    تایمر
  • دستگاه نمایش وضعیت
    چراغ نشانگر
  • امکانات کلید و پریز
    چراغ داخلی
  • حداکثر درجه حرارت
    ۱۶۰۰W
  • ابعاد
    ۵۱ × ۳۳ × ۴۴ سانتی‌متر
  • توضیحات تایمر
    دارای تایمر ۱۲۰ دقیقه ای مکانیکی
  • پهنا
    ۵۱ سانتی متر
  • حداکثر توان مصرفی
    ۱۶۰۰W
  • مشخصات صفحه نمایش
    ندارد
  • ظرفیت
    ۳۲ لیتر
  • عمق
    ۳۳ سانتی‌متر
  • ارتفاع
    ۴۴ سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۵۰۰۰ گرم
  • شناسه کالا
    ۲۹۰۱۴۴۹۰۰۱۸۰۲

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۲ آون توستر کومتای مدل A60

آون توستر کومتای مدل A60

مشخصات

  • ظرفیت
    ۴۰ لیتر
  • مشخصات صفحه نمایش
    دیجیتال
  • شناسه کالا
    ۲۶۲۰۱۵۳۱۷۰۰۷۱

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۳ آون توستر تولیپس مدل OT-A4507CD

آون توستر تولیپس مدل OT-A4507CD

مشخصات

  • ابعاد
    ۶۰۰x500x400 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۲ گرم
  • ظرفیت
    ۴۵ لیتر
  • مشخصات صفحه نمایش
  • حداکثر توان مصرفی
    ۱۸۰۰
  • حداکثر درجه حرارت
    ۲۳۰
  • قابلیت‌ها
    تنظیم دما
  • امکانات کلید و پریز
    چراغ داخلی
  • دستگاه نمایش وضعیت
    صفحه نمایش
  • جایگاه نگهداری
    قفسه
  • تنظیمات دستگاه
    زمان سنج (Timer)
  • امکانات آماده سازی غذا
    جوجه گردان
  • محدوده ظرفیت
    ۴۱ تا ۴۵ لیتر
  • تعداد طبقه
    دو عدد
  • ابزار مخصوص لوازم برقی
    کانوکشن
  • شناسه کالا
    ۲۹۰۱۲۷۸۸۰۰۲۲۵

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۴ آون توستر بایترون TO-830 WH

آون توستر بایترون TO-830 WH

مشخصات

  • سایر توضیحات
    – قابلیت گریل کردن- پخت با هوای گرم
  • قابلیت‌ها
    تنظیم دما
  • تعداد طبقه
    یک عدد
  • محدوده ظرفیت
    ۲۶ تا ۳۰ لیتر
  • امکانات آماده سازی غذا
    جوجه گردان
  • تنظیمات دستگاه
    زمان سنج (Timer)
  • جایگاه نگهداری
    قفسه
  • دستگاه نمایش وضعیت
    صفحه نمایش
  • حداکثر درجه حرارت
    ۲۳۰
  • ابعاد
    ۵۲x35x40 سانتی‌متر
  • توضیحات تایمر
    ۹۰
  • تعداد قفسه
    ۱
  • حداکثر توان مصرفی
    ۱۵۰۰
  • مشخصات صفحه نمایش
    دیجیتال
  • ظرفیت
    ۳۰ لیتر
  • عمق
    ۳۰ سانتی‌متر
  • ارتفاع
    ۴۰ سانتی‌متر
  • اقلام همراه محصول
    سیخ جوجه گردانسینیطبقه
  • وزن
    ۳۰۰۰ گرم
  • شناسه کالا
    ۲۸۰۰۰۰۰۰۷۶۶۳۰۶

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۵ آون توستر داتیس مدل DT-813

آون توستر داتیس مدل DT-813

مشخصات

  • سایر توضیحات
    دارای پنج برنامه پخت دارای ترموستات تنظیم دما (تا دمای ۲۵۰ درجه سانتی گراد)دارای تایمر مکانیکی ۱۲۰ دقیقه (به همراه پخت دستی)دارای فن کانوکشندارای لامپ داخلی فربدنه داخل از جنس ورق گالوانیزه بدنه بیرونی از جنس ورق آهن با رنگ الکترواستاتیک (مشکی)دارای درب شیشه ای دو جدارهدارای شیشه داخلی (کمک به بازتاب حرارت به داخل آون)بدنه دارای عایق حرارتی الیاف سرامیکیبدنه پشت دو جدارهدارای سینی دو طرف لعاب (Easy to clean) دارای شلف استیک و دستگیره سیخ جوجه گردان آبکاری شدهقابلیت تاشو بودن ولوم هنگام کاردارای شیشه سکوریت مشکیتوان حرارتی تا ۱۵۰۰ واتدارای دستگیره آلومینیومی آنو دایز ماتدارای ولوم تاشو از جنس باکالیت با روکش استیلدارای سینی روغن گیر کف آوندارای دو عدد المنت حرارتی (بالا و پایین)
  • حداکثر درجه حرارت
    ۲۵۰
  • ابزار مخصوص لوازم برقی
    کانوکشن
  • تعداد طبقه
    دو عدد
  • محدوده ظرفیت
    ۳۱ تا ۳۵ لیتر
  • امکانات آماده سازی غذا
    جوجه گردان
  • تنظیمات دستگاه
    زمان سنج (Timer)
  • جایگاه نگهداری
    قفسه
  • امکانات کلید و پریز
    چراغ داخلی
  • قابلیت‌ها
    تنظیم دما
  • توضیحات تایمر
    ۱۲۰
  • ابعاد
    ۵۱۰x400x340 سانتی‌متر
  • تعداد قفسه
    ۲
  • پهنا
    ۵۱۰
  • حداکثر توان مصرفی
    ۱۵۰۰
  • مشخصات صفحه نمایش
  • ظرفیت
    ۳۲ لیتر
  • عمق
    ۴۰۰ سانتی‌متر
  • ارتفاع
    ۳۴۰ سانتی‌متر
  • اقلام همراه محصول
    سینی دو طرف لعابشلف استیکدستگیره سیخ جوجه گردان آبکاری شده
  • وزن
    ۱۶.۵ گرم
  • شناسه کالا
    ۳۶۱۳۲۴۲

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

امیدواریم این مطلب اطلاعات کافی را برای خرید آون توستر در اختیار شما قرار دهد. سوالات خود را می توانید از طریق فرم ارسال دیدگاه ها با ما در میان ‌بگذارید.

در ادامه بیشتر بخوانید: راهنمای خرید پلوپز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا